Poliitika

VIDEO | EKRE-noored käivad Ruuben Kaalepiga lasketiirus kõmmutamas ja levitavad endist häirivaid pilte koos relvadega

Televeeb, 11. september 2019, 21:07

497 KOMMENTAARI

l
Läbinähtav propaganda/ täna, 09:18
Arusaamatu, kui kaitseväes relva kasutamise treenimine on au ja isamaa armastusega seonduv, siis milleks vabatahtlikult teostatud treening on kuidagi kehvem valik? Kas taustal ei ole mitte läbinähtav soov mustata EKRE tegevust ja Ruuben Kaalepit? Mistahes moel. Kasvõi tõdedes, et Ruuben käib vahel wc sildiga ukse taga ja teeb arvatavalt seal midagi kahtlast. Haaaaaale, õhtulehe mustavärvijad, haaaaale!
k
KH/ 16. september 2019, 09:05
Kas siis laskesuusasport on ka kurjast? Viimast Prillitoosi vaadates oleks Pealtnägija meeskond ära minestanud.
s
Siiri/ 15. september 2019, 09:59
Olin noor naine 70-ndatel ja meil oli kohustuslik ALMAVY lasketiirus täita vastavad normid . Valmistuti rahu kaitsmiseks igal vöimalikul moel. Sealjuures ei olnud nashistide (noorte puutinlaste) liikumist ega ka agressiooni varjatud vöpsikust . Olin uhke ,et pihta sain ja halvemaks inimeseks pole sellest saanud. Ps tol aal ei antud ka juhilubasid inimestele, kes ei läbinud hullumaja teste.
j
jörm/ 13. september 2019, 12:38
Õige Eestlane on alati osanud end kaitsta.
m
Marek/ 12. september 2019, 19:08
EKRE lubab endale nii palju, et Eesti ühiskond on varsti päris lõhki. Üha rohkem EKRE-lasi tuleb oma "geniaalsete" riiki päästvate lahendustega välja, nt kondoomide keelustamine ja lastele tulirelvade promomine (millel on 0 kasu, kui reaalselt vaenlane vastu astub). Lõpuks pole mingit piiri, kes mida ütleb või teeb, sest kõigil on ükskõik...
v
V/ 12. september 2019, 15:28
Selle Kaalepiga tulistas EKRE küll endale jalga, palju hääli jääb vähemaks.

s
12. september 2019, 15:14
See kes siin urruaugust pasundab on täielik i.d.i.o.o.t.
l
12. september 2019, 15:12
Sisu ei vastanud kommenteerimise reeglitele.
i
IRW!/ 12. september 2019, 15:59
kaabu, stringid ja urruaugu värk!
a
Andrus/ 12. september 2019, 14:38
ERR ei ole üldse kohe reformarite ja sotside häälekandja. :D mis on selles imeliku et inimesed lasketiirus käivad ja seal vahest pilte teevad? Imelik on see, kui KaPo ei suuda üle hoovi jalutada oravate urgu kus mihaiil kilekottides raha hoiab aga samas 500 kroonise raha järgi terve kollektiiviga hundisilmale saab sõita küll.
e
EKRE trollile Andresele/Andrusele/ 12. september 2019, 14:45
Nii kasvatataksegi uusi Breivikuid ja Tarrante.
a
Andrus/ 12. september 2019, 15:55
Eks muidugi tallekesed kes moslemi noa all oma surma ootavad on kordades parem varjant! Ole see edasi siis, minul on isiklikult sinusugusest s..ast savi!
A
!/ 12. september 2019, 16:00
Andrus! õpi kirjutama! siis mine kaitseväkke! muid var(j)iante ei ole!
a
12. september 2019, 14:36
Sisu ei vastanud kommenteerimise reeglitele.
k
kas sa/ 12. september 2019, 15:23
ei vihka rassistidest natse? Miks neid vihata ei tohi?
a
Andres/ 12. september 2019, 15:56
Kõik EKRE liikmed ja valijad on rassistidest natsid? Kas sa üle piiri ei lähe oma üldistusega?
m
12. september 2019, 17:06
mina küll ei vihka,mulle rassistid ja natsid meeldivad.
r
12. september 2019, 14:22
Relvaga poseerimine ei ole normaalne ,loodan ,et noored saavad sellest ise ka aru. Mida siis sellega öelda tahetakse ,et olen karm vend ja minuga pole vaja jamada. Kui ajateenija on vormis ja tal on pildil ka relv määrustejärgses asendis ,siis see on normaalne.Kui jahimees on pildil koos relva ja karuga on jälle ok,sest peamine on karu. Ei ole sellel pildil ei karu ega ajateenijaid ega ka normaalset täisealist .
k
12. september 2019, 14:13
Sisu ei vastanud kommenteerimise reeglitele.
l
Laua Viin/ 12. september 2019, 15:09
helmeline, maga end kaineks!
h
hoopis ekre tahab/ 12. september 2019, 15:24
Põhja Korea teha, nõuavad piiride kinnipanekut, et keegi välja ei saaks.
k
konsa/ 12. september 2019, 15:56
to hoopis ekre tahab Põhja Korea teha, nõuavad piiride kinnipanekut, et keegi välja ei saaks. .-.-.-.- minu teada on eesti PIIR KINNI, vastavuses schengen piirinõuetega, ainult punased tahavd piirideta riike
s
12. september 2019, 16:04
See on nüüd küll nagu stalinismi aegsest propagandaõpikust. Et kui kisate, et reformierakond on padupunased, siis arvate, et keegi õnge ka läheb? Teiesugused panevad aina süvenevale veendumusele, et ekre pooldajad ei ole päris korras mõtlemis- ja analüüsivõimega, veel hagu juurde.

k
KillaH/ 12. september 2019, 14:06
Oi kui kole hirmus relvapilt, oi kui õudsad relvad. Väga häiritud on kõik. Nahh te kaitseväeparaadil plaksutamas käite, seal on ka relvi nii et tapab? Ei ole mõtet tulnud ,et vigiseks pisut tolle kallal ka või?
s
12. september 2019, 14:35
Sa ei saa ikka midagi aru ,milles asi .
j
Jah/ 12. september 2019, 14:36
Kahjuks on meil häirivalt palju inimesi, kes ei suuda mõista, kuidas mingil esemel on erinevates kontekstides hoopis teine tähendus.
s
sotsid tulevad riigikokku eelnõuga/ 12. september 2019, 13:53
lasketiirudes pildistamine keelata, kui see läbi ei lähe, siis keelavad lasketiirud ära. Kui ka see läbi ei lähe, siis tõstavad niipalju makse, et keegi ei jõua enam lasketiiru oma hobiga tegelema minna, hõissaaa sotsid...
m
Muigega/ 12. september 2019, 14:26
Antud sotside loogika alla peaksid minema ka siis igasugu relvajõudude paraadid meil. Neis paraadides on veel võimsamat tehnikat ette näidata pildis kui noortel ekrelastel.
t
to Muigega/ 12. september 2019, 14:38
See ei pane muigama, vaid ahastuses pead raputama, kuidas inimesed ei suuda mõista, milline on sobiv tegevus ja milline ebasobiv.
d
doh/ 12. september 2019, 13:48
see kaalep on ikka üle võlli ja plekk ekrele.
v
12. september 2019, 13:57
Vahet pole, ekre ise ongi üks suur äärmuspopulistlik plekk.
e
12. september 2019, 13:35
Sisu ei vastanud kommenteerimise reeglitele.
s
Sotsidelgi/ 12. september 2019, 13:55
oma märk--kassi sabaalune.
p
pensionär/ 12. september 2019, 14:11
Toda ok märki olen näinud paljudes filmides, nii meeste kui naiste puhul näidatavat kui midagi on hästi või midagi on korda läinud...Vat ka sellest hüsteeriast ei saa aru.
m
?/ 12. september 2019, 15:11
mingit sinist äratust, vaid on sinine esmaspäev!
p
penskarile/ 12. september 2019, 15:26
Ka Hitleri haakrist oli ju mingi India õnne märk, kiidad ka Hitlerit?
S
?/ 12. september 2019, 15:27
Sinise esmaspäeva äratus siis.
l
Lugege raamatuid ! / 12. september 2019, 13:34

n
12. september 2019, 13:29
Norra ja Uus-meremaa näitasid, et relvad ja paremäärmuslased on teistele traagiline kooslus.
t
12. september 2019, 13:02
Sisu ei vastanud kommenteerimise reeglitele.
k
kõneled või?/ 12. september 2019, 13:18
m
Maximast/ 12. september 2019, 13:21
c
Common Sense/ 12. september 2019, 14:21
Ma arvan, et seal pole midagi uurida. Lihtsalt pole mitte midagi, ei aju, ei midagi.
t
Teadlane/ 12. september 2019, 15:28
Uurisime, õõnespuit vaid.
u
Uus reaalsus/ 12. september 2019, 12:57
Põhjakiht särab ja rõõmustab relvad käes!
a
Arusaaja/ 12. september 2019, 12:48
Kohe üldse ei häiri ,just anti välja raamat Kaitseministeeriumi poolt, kuidas ennast kaitsta ja kui tänapäeva noored ei tea midagi relvadest on see kuritegu, võibolla tahavad need noored olümpiale saada, ja milleks on lasketiirud, artikli põhjal on see kuritegu , kui õpid laskma ja tänapäeva nooredon harjunud kõik fb 'se üles panema, kui nad midagi huvitavat teevad
k
Kui need pildid teid seal õhtalehas häirivad/ 12. september 2019, 12:39
Siis, miks te neid veel otsite ja teete isegi uudise, et teisi häirida?
m
12. september 2019, 12:21
mul on kodus üks vana foto,kus ma poisikesena poseerin onu jahipüssiga.nüüd olen siis mingite lumehelbekeste arvates nats või sarimõrvar?
e
ei / 12. september 2019, 12:32
oled lihtsalt õõnespea ja sinise ärtuse liige, kes ei saa millestki aru.
k
Kummpea 12:32/ 12. september 2019, 12:41
j
12. september 2019, 12:19
Juba lähevad Liivimaad tagasi nõudma või?

n
Need kes seda tegevust ei tauni/ 12. september 2019, 12:09
P
A misneedonneed/ 12. september 2019, 12:43
PÜHSILASKJAD? ja miks seda rÖÖkima peab?
a
Aga kas/ 12. september 2019, 12:07
sotsid ei käigi lasketiirus?Aafriika mehed õpetavad isegi Soomes oma naistele tulistamist.Pilt mingil ajal Postimehes või Õhtulehes.
õ
Õige/ 12. september 2019, 12:05
EESTI MEES peabki oskama ennast-peret,maad kaitsta.
j
Ja/ 12. september 2019, 12:08
Kuidas sobimatu foto abil peret ja maad kaitstakse?
s
12. september 2019, 12:21
Selliste vedelvorstidega nagu seal näha on ei kaitse midagi! Pekistepolstriga naine seal pildil tuleks labidas kätte ja jooksma panna!
t
12. september 2019, 12:36
Teisemaailma sõja koonduslaagris olid ka naisvalvuriks pekised naised.
j
JA-le/ 12. september 2019, 13:58
reporter fotograafiga ilmus lasketiiru,kus harjutatakse laskmist.Arvad et relv kätte ja kohe laskur valmis.Omal ajal sai koolis laskmist harjutatud--keegi meie koolist pole kedagi mõrvanud.
n
noh/ 12. september 2019, 15:20
Õpi vahet tegema sotsiaalmeedia postitustel ja "kaameraga reporteriga lasketiiru ilmumisel".
p
pensionär/ 12. september 2019, 12:01
Kui inimene tegeleb laskeharjutustega ja õpib end kaitsma, see on normaalne aga eputamine ja kekutamine piltidega, kus veel relvad käes, pole normaalne. Aru peab peas olema, igale ühele ikka relva kätte anda ei tohi ka. Et saatejuht teema üles tõstis on väga hea. Kuidas ütleb vanasõna: enne karta kui kahetseda.
k
Keda karta!!/ 12. september 2019, 12:09
Aafriikaa spetsi noaga või eesti meest trennist.
t
12. september 2019, 12:40
Tõenäosus hullunud valge rünnaku ohvriks langeda on palju suurem.
s
sõna sekka/ 12. september 2019, 11:41
On ikka seltskond sinna EKRE-sse kogunenud ! Ühe arvates on relvaga ärplemine lihtne nali , teine tahab ära keelata rasestumisvastased vahendid , jne. ! Kes annaks sinna abi !
m
Mees kaabuga/ 12. september 2019, 11:46
Lõuna - Eesti poerööv on ehtne näide püstoli kasutamisest
s
Sa/ 12. september 2019, 11:56
n
nonoh/ 12. september 2019, 12:02
kuidas ta riigikogusse pääses? Ju siis EKRE-l ei olnud targemaid kandidaate. Ja kui vaatad kommentaare -- kes laovad.plusspunkte ....kesele - eks ikka ekrelased. See on ju meie riigikogu , koalitsioon.
s
12. september 2019, 16:08
Selline kõie madalama inimkihi esindajate sõnapruuk on tulnud laialdaselt rahva sekka alles ekre koalitsiooni saamisega. Enne möllasid venelasi kui s:tta pilpal hoidvad keskerakondlased kommentaariumites, nüüd on siin ka nende semud putinlased ekrelased, kes ei ole midagi kuulnud emakeele kaunist kõlast.
r
Ruubeni ema/ 12. september 2019, 11:39
Ruuuuben ja.... NELE..... tulge süüüüüma.. - nuudlid ja hapupiiiim pah pah marssis koju
o
12. september 2019, 11:38
Sisu ei vastanud kommenteerimise reeglitele.
ä
12. september 2019, 13:09
Ärge ajage sellist jama, ole.

v
villu/ 12. september 2019, 11:36
huvitav keda see häirib ????orava jaht algab varsti....
t
12. september 2019, 11:20
tundub, et rannamaja pole sugugi see viimane kiht.
õ
12. september 2019, 11:29
õige,viimane kiht on noororavad ja noorsotsid.
a
12. september 2019, 11:12
Sisu ei vastanud kommenteerimise reeglitele.
p
Palju parem ajupesu/ 12. september 2019, 12:11
sotside ,reffide poolt.Varsti on siin pool Aaafriika oskajaid ja oleme maailma rikkaim riik
v
12. september 2019, 11:09
Sisu ei vastanud kommenteerimise reeglitele.
t
Tyuiop/ 12. september 2019, 11:17
Mujal pole selliseid tuld võtvaid jüngreid :)
r
RS/ 12. september 2019, 11:20
Kogu ekre on valge rämps.
j
12. september 2019, 11:32
Ja suunatigi minu kommentaar modereerimisele lihtsalt seetõttu, et leian, et E.k.r.e ja P:tini V:nemaa seisukohad kattuvad üksühele ja nende jaoks on siinne v:enekeelne s:vett oma lihtsalt seetõttu, et on heleda nahaga. See, et seesama hele sylitab eesti keele ja Eesti peale, ei oma tähtsust.
r
RS / 12. september 2019, 11:57
Tahab vägisi lõuksi saada
r
RS=/ 12. september 2019, 12:45
r
RS--ootab / 12. september 2019, 13:15
Aafriikat siia.Mine parem ise sinna.
v
välk ja pauk/ 12. september 2019, 11:05
See on meie riigi poliitika ju- igal suuremal úritusel on kohal sójatehnika ja sódurid. Lasteaialapsed ronivate tankide otsas - kas see ei ole häiriv ????
m
12. september 2019, 13:11
Mis klaviatuuriga Teie küll kirjutate?
k
Keegi/ 12. september 2019, 11:05
peab ka Eestit kaitsma hakkama. Mitte nagu rehvikad ja pedekad, et kohe valge lipp Kadriorus masti ja alla anda, sest meid on niigi vähe.
m
12. september 2019, 11:33
Minge siis alustuseks kohustuslikku kaitseväkke. Mis need reffid ja pedekad siia puutuvad?
m
12. september 2019, 11:35
Muuseas, USA-s tuli kapist välja homo, kes üle 20 aasta homosid heteroteks ümber õpetas ja seda suure lärmi saatel. Nüüd tunnistas, et on tegelikult kogu aeg ise homo olnud. Ekre pooldajatel tundub sama asi olevat: kisavad seetõttu, et on ise need, keda sõimavad. Minusugust heteronaist nad ei sega, meil kõigil on õigus olla siin päikese all (isegi ekrelased ju on).
l
12. september 2019, 11:04
Sisu ei vastanud kommenteerimise reeglitele.
t
To troll 'Loviisale'/ 12. september 2019, 11:36
Noh, 'Loviisa', jälle märk maha pandud.
e
ema/ 12. september 2019, 11:42
Ilus vaadata relvastatud lapsi???!
k
küll siis/ 12. september 2019, 12:35
häirima hakkab, kui relva toru ees oled.
h
hale oled/ 12. september 2019, 14:49
Ja kus sa, Loviisake, siis Kaja Kallast siin nägid? Luulud peal? Suur vaenlane viirastub igal sammul. Ja leib tuleb välja teenida, olgu siis artikli teemaks mis tahes.

e
eu/ 12. september 2019, 11:03
Tavapäraselt pealtnägijat ei vaata, kuid just eile juhtusin seda lugu just jälgima. Saatejuht oli ise kuidagi ülimalt püüdlik/usin mingitki mittemillestki uudist välja rebimas! Mõnede noorte naljade peale läks eriliselt leili!? Ei imestaks, kui saatejuht ise ei olegi põliseestlane, vaid teist põlve sisserännanu. Ja eriliselt sooviks teada, kas saatejuht ka ise kaitseväe teenistuse on läbinud. Ja kui ei ole, siis miks! Nõnda imelikud tundmused tekkisid saatejuhiga seoses.
l
linnuke/ 12. september 2019, 10:55
Pole vaja ilkuda,usun et need noored asuksid vajadusel Eesti eest võitlema,selle asemel et siit lihtsalt jalga lasta nagu lumehelbekesed.
n
Need lapsed on kõik väga noored. Mäletan veel ise seda hetke kui sinna ühingusse kuulusin. EI ENAM/ 12. september 2019, 11:08
H
To Need lapsed on kõik väga noored. Mäletan veel ise seda hetke kui sinna ühingusse kuulusin. EI EN/ 12. september 2019, 12:48
m
Mida te jaurate/ 12. september 2019, 10:54
nende relvade kartusega! Ükski relv kedagi ei tapa ega haava. Inimene tapab relvaga!
b
Br/ 12. september 2019, 11:01
e
Eino Taruk/ 12. september 2019, 11:09
"Breivik poseeris ka..." Jah, ja selle tood näiteks. Mitte need tuhanded kes on poseerinud ja poseerivad ega hakka kunagi kedagi tulistama. Ühe näite varal üldistamist nimetatakse demagoogiaks, ja meie relvahirm põhineb demagoogial. Topeltdemagoogiline on aga see lugu mis üritab lihtsalt konservatiivsetele vaadtele ära panna...
t
Tyuiop/ 12. september 2019, 11:27
Kus need tuhanded alaealised, torud piltniku poole suunatud poseerivad või on poseerinud ? Kes krt see demagoog siin on? Ärplemisele, tühikargamisele ning tatipritsimisele pannakse ära ja pannakse ka tulevikus ära olgu kas või konservatiivid.
b
Br/ 12. september 2019, 12:15
tabas ohu ära enne kogu Eu poliitikuid.
e
Eino Taruk/ 12. september 2019, 12:52
"Kus need tuhanded alaealised" kimu vähem kanepit lumehebeke, siis kaovad ka alaelised sinu luuludest ära...
a
Aitab ainult õigeaegne ühiskonnast isoleerimine./ 12. september 2019, 10:54
Paremäärmuslased ja relvad on viinud traagiliste tagajärgedeni nii Norras kui Uus-Meremaal.
ü
12. september 2019, 10:59
ühiskonnast tuleb isoleerida vaid eesti ja eestlaste reeturid:oravad,sotsid ja muud punane liberis aa st.rahvuslased vaid kaitsevad meie riiki.
e
12. september 2019, 11:38
Ekre pooldajad ei ole rahvuslased Eesti ja eestluse mõttes, nemad on tegelikult Putini omad. Nagu ka keskerakond ja nüüd ka Isamaa (kelle isamaa ei ole enam ammu eestikeelne Eesti).
v
12. september 2019, 10:49
Sisu ei vastanud kommenteerimise reeglitele.
a
12. september 2019, 11:38
Aga siis ei jää ekrest ju midagi järele.
k
kapole edasi/ 12. september 2019, 12:36
e
Eino Taruk/ 12. september 2019, 12:54
kapole edasi/ täna, 12:36 Väga hea , et saatsid kapole. Üks liberaalide trollikonto jääb ehk vähemaks
u
urrupoiss/ 12. september 2019, 10:46
m
12. september 2019, 10:43
Sisu ei vastanud kommenteerimise reeglitele.
h
hoopis/ 12. september 2019, 15:35
sinisel esmaspäeval eostatud lapsed.

s
spiraal/ 12. september 2019, 10:40
tänapäeva kauboid ja lindpriid kodanikud
a
Ants/ 12. september 2019, 10:35
Mis ajast riigikogu nüüd lugemissaal on, et seal ajalehti käiakse lugemas. Kas Kaalepil treeneri eriharidus ja kehtiv kutsetunnistus on? Relva kasutamise treeningutel peab väga tähtsal kohal olema relva kasutamise kultuur. Olen kindel, et kes ikka treeningutel märgile pihta ei saa, need võivad oma võimeid demonstreerima hakata seal kus puudub neile konkurents, niisama sama nagu enamus lömmis ninaga karatekaid ja kikpoksijaid, kellest kasvanud lihtsalt kraaded meie tänavatele.
m
mats ja maaühendus/ 12. september 2019, 10:54
see on infovahetus,eile ütlesin midagi ja täna loen virvendusi,poliitikute esinduskultuur
k
K.T./ 12. september 2019, 10:35
ETV on vihaõhutajate kanal.
ü
ühiskonna põhjakiht/ 12. september 2019, 10:45
EKRE vihaõhutajad nimetavad kõiki teisi vihaõhutajateks.
p
Prillikivi/ 12. september 2019, 10:47
m
Mida ongi näha/ 12. september 2019, 11:15
10:45 on ehtne näide vihaõhutajast.
m
Mis teha,/ 12. september 2019, 10:34
kui mõistus ei ole oma teha.
s
Soovitus/ 12. september 2019, 11:16
Küsi psühholoogilt abi siis...ei oska siin sind aidata
k
12. september 2019, 10:33
Sisu ei vastanud kommenteerimise reeglitele.
h
Hea teada/ 12. september 2019, 11:16
See kommentaar sobib hästi reformierakonna ladviku mainele...just sellist teksti nad koos sotsidega kasutavadki
k
12. september 2019, 10:31
Sisu ei vastanud kommenteerimise reeglitele.
a
Argpükse ikka leidub/ 12. september 2019, 11:18
Sina tõmbad uttu kui riiki vaja kaitsta...ronid kiirelt naiste seelikusaba alla peitu

c
c.c./ 12. september 2019, 10:26
Paras lollikari harimatuid matse.
j
Jahikas/ 12. september 2019, 10:22
Müstika, kuda on inimestel tekkinud paaniline hirm relvade vastu. Mul pole küll vahet kes millega poseerib, olgu siis kass, auto või püss.
b
Breivik/ 12. september 2019, 10:25
Vahe tekib siis, kui sind püssist maha lastakse.
r
Relvaga iseenesest probleeme pole./ 12. september 2019, 10:26
Probleemid on alati hullukestega kellede kätte relv võib sattuda...See pilt sobib hästi hoiatus-plakatiks.
n
Nojah/ 12. september 2019, 11:18
10:25 ega sinule ei tohi jah püssi kätte usaldada
m
maakas/ 12. september 2019, 10:20
Teame ja oleme näinud, et televiisoris on mitmeid saateid, kus arutletakse erinevate eluvaldkondade teemadel. Neid saateid on mitmel kanalil. Siit ettepanek, et mõnes saates peaks käsitlema ka teemat Riigikogulaste ja valitsejate vaimse tervise ning mõnuainete kasutamise kontrolli vajalikkuse teemal. Kontroll olgu vabatahtlik aga keeldumise korral need ametid on seal lukus!!! Kui kellegi võimalus, pakkuge saategijatele selline teema välja. Las seal stuudios istuvad inimesed avaldavad ka omi mõtteid. Teine teema peaks olema relvadega sotsiaalmeedias poseerimine...
12. september 2019, 10:18
Sisu ei vastanud kommenteerimise reeglitele.
t
!/ 12. september 2019, 10:26
t as u t a ele kt ri t ka he kõr v a vah e le!
e
ehk annab veel midagi teha/ 12. september 2019, 10:15
l
Lapsevanem/ 12. september 2019, 11:20
Sina poedki emme seeliku varju kui vaja riiki kaitsta. Kaastunne sinu vanematele pigem
t
Tiit/ 12. september 2019, 10:15
Eesti rahva alandlikus on sealmaal, et kardetakse paaniliselt relvi. USAs on relv vaba inimese tunnus.
s
Statistika/ 12. september 2019, 10:29
Koolid ei ole enam laste jaoks turvalised, sest relvavägivald on muutunud epideemiaks, mis nõuab Ühendriikides aastas 33 000 inimelu. Seda soovid?
s
Statistikule/ 12. september 2019, 11:03
USA-s on 327 miljonit elanikku, ehk siis 9090 korda. Jaga nüüd Eesti 1,4 miljonit 9090-ga ja saad, et eesti maštaabis oleks see 0,014 inimest aastas. Hea tulemus ju! Rehkendagem numbritega.
m
Mina harjutan vana kommunistide piltide pihta/ 12. september 2019, 10:14
iga nädal sest harjutamine teeb meistriks.
k
12. september 2019, 10:37
Kas ekre tro.llid lasevad ekre auesimehe pildi pihta? Või mark.sis-mi-leninismi propa.gandisti H.elme pildi pihta?
a
Arvata võib/ 12. september 2019, 11:21
10:37 võttis vene okupante lilledega vastu....temal sellise kogemused relvadega
k
kohustuslik õppematerjal/ 12. september 2019, 10:13
Mis sellest halba on,kui õpivad relva kasutama?Koolis on lausa kohustuslik noorkotkastel relva käsitlema õppida.Tore,kui inimensed võtavad aktiivselt õppustest osa.
r
ratta rulett/ 12. september 2019, 10:46
käin õhkrelvaga laskmas pöörlevaid rattaid,panen jalgratta tagurpidi sadula ning lenksi peale ning lükkan rattad pöörlema ning proovin kodaratele pihta saada

k
kirka/ 12. september 2019, 10:10
ei saa aru kuidas selline titeajuga vinniline pubekas on meil Parlamendis. ikka väga haige värk.
a
aga sai/ 12. september 2019, 10:47
T
!/ 12. september 2019, 10:55
Tartu rahvas valis hoopiski hr. Särg poolt! aga Riigikooku sokutati see samune! Särg sai üle 2000 valijahääle!
s
sedasi / 12. september 2019, 11:22
kirka ronib ema seeliku varju...kui vaja kedagi või riiki kaitsta. Sileda näoga argpüksid mamma juurde jooksmas
p
Peremees määras/ 12. september 2019, 15:39
aktiivse tegevuse eest kommentaariumis.
e
12. september 2019, 10:09
Sisu ei vastanud kommenteerimise reeglitele.
e
elagu pangad %%%/ 12. september 2019, 10:49
tammume paigal ja tarbime säästud miinusesse
r
rein/ 12. september 2019, 10:09
mis sa ütled. käivadki kohe lasketiirus. Need tiirud tuleks siis kinni panna ja net keelustada
t
TT/ 12. september 2019, 10:00
Kõik need, kes sotsiaalmeedias poseerivad relvadega (eriti tiinekad), peaks kuuluma KAPO erilise järelvalve alla! Seda profülaktika mõttes!
e
Eino Taruk/ 12. september 2019, 10:18
Pole vaja meile sinu relvaparanoiat!
k
Kes kuhu kuulub/ 12. september 2019, 11:23
Sina kuulud veebipolitsei järelvalve alla
m
Mäletan/ 12. september 2019, 15:43
Mingi aeg tagasi räägiti vist telekas, et mingi koolitüdruk liitus rahvusvahelise loomakaitse organisatsiooniga. See neiu kutsuti KAPO-sse ja ähvardati kogu elu rikkuda, kui sealt välja ei astu. Nüüd aga poseeritakse relvaga, näidates rassistlikke märke ja ähvardades teatud rahvust ja midagi ei juhtu??? Saan aru, et praegu nende minister selle kamba peremees.
e
12. september 2019, 09:46
Sisu ei vastanud kommenteerimise reeglitele.
m
!/ 12. september 2019, 09:52
n
12. september 2019, 09:45
Sisu ei vastanud kommenteerimise reeglitele.
t
tegelikult/ 12. september 2019, 09:53
egas see Laar ise ei olnud ka vene sõjaväge egas meie kaitseväe teenistust läbinud. kõik see pull toimus kaitseliidu raames?
o
Oh/ 12. september 2019, 09:55
Kas see aastatetagune asi on tõesti oluline teemas hoida, aga tänase päeva asjadest rääkimine on 'tagakiusamine'?
j
Jota/ 12. september 2019, 10:04
Mäletan, et Maalehes või Kesknädalas oli sellest Laarist üks eriti vahva pilt, kui ta seal Kaitseliidu asja ajas! See oli lausa VÕRRATU!
a
Arvaja/ 12. september 2019, 14:05
Tubli poiss! Pilt on paber, Savika enese jättis ju ellu! Sai vähemalt sõnadeta öelda, mis ta asjast tegelikult arvab. Mõttel on jumet, tehke keegi arvutimäng, kus kõiki poliitikuid soovi korral kirbule saaks võtta ja tiimideks oleks erakonnad, kindlasti oleks sellel mängul fänne kõvasti, jääks ära ka see meedias tatistamine, mängu tulemused annaks parema ülevaate, kui statistikaameti küsitlused.
s
12. september 2019, 09:44

v
Vaatasin saadet/ 12. september 2019, 09:37
Kõik noored, kes on pisutki huvitatud militaarteemast poseerivad meelsasti ka relvadega ja muu atribuutikaga. Riigikaitse seisukohalt vajame me vägagi sõjardeid, sest Pihkva õhudessant tapab nii püssi, täägi kui labidaga kui üle piiri tuleb. KOeramaskis käperdav kogukond võib vaenlast üllatada aga kartma nad vaevalt hakkavad. Pigem hoidke tegusatest noortest eemale, kuni nad pole miskit seadust rikkunud, nad on meie lootus riigikaitsele.
v
Valija/ 12. september 2019, 09:42
mine ja läbi kaitseväe teenistus!
s
12. september 2019, 09:58
Selline verbaalne kõhulahtisus ei muuda asjaolu, et ekre süvarahvuslikud (Lol) noored hoiavad kohustuslikust ajateenistusest kõrvale, sh ka nende iidolid Kaalep, Madisson ja noorem Helme, kui vaid mõnda nimetada.
i
isamaakaitsjad my ass/ 12. september 2019, 09:58
Peame ootama, kuni nad Breiviku kombel tegutsema hakkavad?
m
mina/ 12. september 2019, 09:30
Kui täpne olla, käidi kaks korda tiirus ja kõik. Mingit relvaorganisatsiooni ei ole. Mina muidugi ennast relvaga ei pildistaks ja ei postitaks, aga see on ürituse läbiviija reguleerida. Pealtnägija muidugi imeb pastakast ka välja ja näide massimõrvarist kes ok märki tegi on mõttetu, sest kui palju on mõrtsukaid, kes enne hukkamist ristimärgi teevad- et siis teeme sellest ka probleemi? Ja jälle selle rooma tervituse hirm, mingite laste piltidel sotsiaalmeedias.
m
Mkiis/ 14. september 2019, 02:30
Aga miks ei võiks Ekrel oma relvastatud malev olla?
h
Haugimälu/ 12. september 2019, 09:28
Haiglane tähelepanu vajadus: sõjaväelased ja teised, kel lasketiirus käimine käib elukutse juurde, taolisi poseerimise pilte üles ei pane. Selline tegevus toob EKRE-le miinust. Mina lülitaks EKRE juhina sellise tegelase parteist välja.
a
Aga, mida arvad/ 12. september 2019, 09:30
"näoraamatus" poseerivatest titeemmedest? Ei ole ju haiglane tähelepanu vajadus?
t
Tiit/ 12. september 2019, 09:39
Kuidas ei pane poseerimise pilte ülesse? Vaata kui palju on netis relvastatud sojaväelaste pilte.
z
Z. Imarjev/ 12. september 2019, 09:40
pigem psühhiaatrilised probleemid!
o
Oolup / 12. september 2019, 09:43
Ava nett oolup terve internet täis kus sôdurid poseerivad relvadega
k
kas need koolilastest nolgid/ 12. september 2019, 10:01
t
to lilli, Uunu/ 12. september 2019, 09:26
Siin on noored, kes on valmis oma kodu kaitsma. Nn rahuvalvajad on rohkem tühikargajatest tühisüdamete teema. Nemad meid kaitsma ei tule. Nõnda kui Rahvasteliit saatis end ise II maailmasõja alguses laiali, polnud sellest kasu kellelgi.
s
12. september 2019, 09:46
Sajandi nali. See Ruuben litsub esimesena minema.
s
12. september 2019, 09:59
See kaitsmise jutt on sisult tühi, sest kui mõne aasta pärast küsida, on need noored kõike muud kui kohustliku ajateenistuse läbinud.
k
K/ 12. september 2019, 09:26
a
aga kes/ 12. september 2019, 09:29
on sinu arvates näiteks kodutütred või noorkotkad ? täiesti ametlik ja riiklik "lapssõdurite" tehas...
v
vaatasin ka / 12. september 2019, 09:25
seda saadet, ei jätnud see Pealtnägija järjekordselt head muljet , oli kohustus vägisi otsida miskit viga ja külge kleepida natsitiitel Kaalep jättis asjaliku inimese mulje - kas on vähe neid kes laskmas käivad, et kodumaad kaitsta
t
To vaatasin ka/ 12. september 2019, 09:37
Sellisest pikkade ja peenikeste näppude ja naiseliku olekuga mehest nüüd mõni kodumaa kaitsja.
s
Sohi Poeg/ 12. september 2019, 09:24
k
12. september 2019, 09:24
Sisu ei vastanud kommenteerimise reeglitele.
k
Küsin siis:/ 12. september 2019, 09:34
Kas naiskodukaitse liige võib Facebookis oma lapsega poseerida? Ühtedele meeldib, teistele ei. Milline oleks kompromiss?
t
to Küsin siis:/ 12. september 2019, 09:44
Kas lapse ja relva vahest on väga keeruline aru saada?
v
Vastan to 09:44!/ 12. september 2019, 10:00
Kummal on õigustatum tähelepanuvajadus? Mis vahet, millega eputatakse.
t
to Küsin siis 2/ 12. september 2019, 10:10
Esiteks:tutvu Andmekaitse Inspektsiooni juhendiga. Teiseks:vastandada last relvaga? Vau, kummaline mõttetegevus.
m
12. september 2019, 11:44
Muuseas, Teil on õigus, neil ongi raske lapse ja relva vahel vahet teha. Nad ei ole ju siiamaani tahtnud aru saada, et pea tervikuna vanade kommunistidest kolhoosiesimeeste rahvaliidu üle võtnud ekre ei ole ühestki otsast rahvuslik partei eestluse mõttes.
k
12. september 2019, 12:43
kui relv käes, siis pead olema valmis sellest ka tulistama, muidu saad ise!

v
vanaema/ 12. september 2019, 09:24
Peaks siis ju keelama ära ka riigikaitse tunnid gümnaasiumis. Seal ka noored käivad lasketiirus.
i
iii/ 12. september 2019, 09:29
Point ei ole ju selles. relvad ei ole ehted millega noored eputama peaks
a
alias/ 12. september 2019, 09:45
No sina ei saa üldse aru, milles probleemi sisu on!
m
Mursikud/ 12. september 2019, 13:52
Käidi nõuka ajal ja käiakse ka praegu laskmist treenimas. Kui peas pole kõik korras, siis võib ju kivi või kaikaga samuti rünnata. Legaalset relva omatakse ikka kaitsmise eesmärgil. Taotleja peab läbima psühhiaatrilise kontrolli ja muud testid. Huvitav, kes peaksid Eestit vajadusel kaitsma kui mitte oma riigi kodanikud. Üles on kasvanud terve põlvkond lumehelbekedi, kelle jsoks omab tähtsust vaid nutitelfon.
u
12. september 2019, 09:21
Sisu ei vastanud kommenteerimise reeglitele.
v
Vene sõjaväe traditsioon/ 12. september 2019, 09:50
Õige sõdur noorteajal saab ikka sumpsi ja hiljem paneb ise noortele. saab mõlemat varianti proovida ja niimoodi mehistub.
m
maakas/ 12. september 2019, 09:56
Ise sa ilmselt vene sõjaväes teeninud ei ole. Siit sul haige aju unistused!
v
Viplala/ 12. september 2019, 09:16
Relvaga poseerimise pole midagi kurjast kui asi on mõistuse piirides, aga Ruuben on küll.T... Ei sobi poliitikuks.
a
Arvan sama/ 12. september 2019, 09:25
Ruubeni sugune ei tohiks olla riigikogus, teeb häbi endale, erakonnale ja riigile.
r
12. september 2019, 10:04
Ruuben Kaalepit premeeriti konkreetselt selle eest, et ta postitas võõra nime alt korduvalt üsna rõvedaid lugusid ajaleh(ted)e arvamuskülgedel ja kribas ka sulepeast välja imetud anonüümseid kommentaare kuis jaksas. Preemiaks selle eest ja ekre juhtkonna sügava tänutunde ilminguks kõrge koht riigikogu valimisnimekirjas ja paarsada teda imetleva samasuguse lihtlabase suli häält ning hopsti ongi poliiteliitik valmis.
m
Mees/ 12. september 2019, 10:08
Ihas vaatas keegi kasutajanimega: Ruuben minu pilti. Ei tea, kas tahtis orjaks, nagu Susannal, keegi ekrest tuntud tegelane :)?
j
jee/ 12. september 2019, 09:16
w
william/ 12. september 2019, 09:16
kas õhtuleht ei tea, et lasketiirus käiaksegi päris relvadega märki laskmas, ja kui pildile jäädakse, siis kohe sildistatakse POSEERIMISEKS, millal lõpetab ajakirjandus viha ja vaenu õhutamise?, selle loo põhjal tekib õigustatud küsimus, millal võetakse vastutusele need inimesed, kes toodavad antiuudiseid?, antud juhul on selleks inimene, kes selle ajuvaba materjali netti riputas.
j
Jah/ 12. september 2019, 09:26
Tahad tõemeeli väita, et pildile jäänud noored lihtsalt seisid kuskil sellises asendis, relvad käes ja sattusid täiesti juhuslikult suvalise pildistaja fotole?
t
Tore!/ 12. september 2019, 09:26
Mida ütlevad selle peale koertega näitustel käivad loomaarmastajad? Ka ju poseerivad! Järelikult igal oma hobi. Jahimeestel ka ju uluki foto juures relv, millega uluk lasti. Kedagi ei sega? Kalamehel õng. Mis vahet, kes, kuidas poseerib? Angeelika Kang-Osula poseeris "Eesti parimas pagaris" koos koeraga.
j
jah/ 12. september 2019, 09:47
Näiteks Tore! ei saa aru, et probleem ei ole poseerimises vaid hoopis milleski muus. No mida siin siis ikka tahta.
k
Kas lasketiirus/ 12. september 2019, 10:11
saab automaadist lasta, pildil oli vähemalt üks automaadiga?
t
Toslem/ 12. september 2019, 09:15
Keda huvitab mingite poliitkutsikate poseerimine?

l
lilli/ 12. september 2019, 09:15
relva käsitsemise oskus ei ole kellelegi ülearune, kuid selle Kaalepi organisatsiooni ma üldse heaks ei kiida, mingu kuhugi rahuvalvajaks , seal saab end näidata mehena.
j
Jerry/ 12. september 2019, 09:14
Jääb minulegi arusaamatuks, miks seda vaja teha? Kuidagi lapsik, kas pole? Ruuben, kas sa oled wigger? Lapsik jonnakus, ei aita meid edasi.
o
12. september 2019, 09:13
Sisu ei vastanud kommenteerimise reeglitele.
o
!/ 12. september 2019, 09:15
a
An aal gen ek as/ 12. september 2019, 12:58
w
Www/ 12. september 2019, 09:12
No ja mis siis, las poseerib
m
maakas/ 12. september 2019, 09:07
Mõtleme koos! Miks on vaja relvadega poseerida??? On see mingi haige aju vajadus? Nagu mõnel nn VIP-il ka kogu aeg siin Õhtulehe veergudel olla või alasti poseerida? Ilmselt need, kes on teeninud mõne riigi relvajõududes või Eesti kaitseväes, sellist vajadust ei ole. Ise ka olnuna Vene föderatsiooni ja Eesti kaitseväega seotuna, selline käitumine äratab kahtlust. On see ekrelane kaitseväeteenistuse läbinud? ja veel olulisem - üli oluline peaks kõigile Riigikogu ja valitsuse liikmetele tegema psühhiaatrilise kontrolli ja võtma narko proovid. Haige ajuga ja narkomaanidel sinna asja ei ole!!!
s
12. september 2019, 09:14
m
Maakas! Mõtleme siis!/ 12. september 2019, 09:20
Miks demonstreeris saates "Eesti parim pagar" Angeelika Kang-Osula koos koeraga? Oli see saates vajalik, või oli see mingi enese näitamine? Mulle meeldib ennast jäädvustada näiteks trofee kaladega. On sul selle vastu midagi?
9
9.20-le/ 12. september 2019, 09:23
on sul mõtlemise organ ka tegelikult olemas?
9
9:14/ 12. september 2019, 09:23
m
maakas/ 12. september 2019, 09:27
no poseerigu need ekre noored siis koeraga või kalaga! siin küll oleks kama kaks. ilmselt kala püüda ei oska ja koer neid ei talu?
j
Jah/ 12. september 2019, 09:28
Praegusel hetkel on psüühiliselt haigeid palju ja nad veel hääletvad ja teevad tobedaid otsuseid.
t
to Maakas! Mõtleme siis!/ 12. september 2019, 09:28
Kas tõesti on nii keeruline aru saada ja vahet teha?
p
12. september 2019, 09:07
Sisu ei vastanud kommenteerimise reeglitele.
m
Milline on kodumaa?/ 12. september 2019, 09:26
Ruubeni vaime isa mark.sis.t H.elme ju kiitis kõik komm.unistide kuriteod heaks. Siiamaani kummardab kremlit.
r
12. september 2019, 10:06
Ruuuben Kaaalep ei ole mitte kedagi konkreetselt kaitsnud, isamaast rääkimata. Vastupidi, isamaa kaitsmiseks mõeldud kohustuslikust ajateenistusest hoopis eemale hoidnud. Mismoodi see tema isamaalikkust või kaitsetahet näitab?
P
</ 12. september 2019, 09:06
Politsei- jajulgeolekutöötajad peavad perioodiliselt lasketiirus käima harjutamas. Kodukaitsjad ja sõdurid loomulikult ka. MIs antud juhul siis kedagi nii imestama pani? Et EKRE noored ka tahavad kodumaa kaitseks valmis olla?
n
Naerma ajab/ 12. september 2019, 09:30
Ruubeni sugune tea kodumaa kaitsmisest midagi, teeb seda mida kaabu käsib ja mängib ajaviiteks relvadega. Häbi talle !

k
Kodumaa kaitsmise trennid on ju tippkommude jõukude silmis/ 12. september 2019, 09:04
i
inimsaast/ 12. september 2019, 09:11
Breivik ja Tarrant arvasid ka, et kaitsevad kodumaad.
m
@saast/ 12. september 2019, 10:19
mistahes politoloog ütleb sulle, et sotsialistide osakaal ühiskonnas on pöördvõrdelises seoses selle ühiskonna elujõulisuse ja "terve mõistuse" osakaaluga selles ühiskonnas. lühidalt - mida vähem sotse, seda parem elu.
r
Raivo/ 12. september 2019, 09:04
Kas saade oli reffide ja sotside teenustöö,mulje jäi küll.
j
Jah/ 12. september 2019, 09:30
On teatud sort inimesi, kes arvavad, et nende tehtud vead ja avalikuks tulnud rumalus on ikka ja alati kellegi teise süü.
j
JV/ 12. september 2019, 09:41
r
Rasvaliidu kolhoosnik/ 12. september 2019, 09:58
rehvormierakond tegi ka!
l
lihtarvamus/ 12. september 2019, 09:04
Sotsiaalselt ebaküps indiviid, kes arvab olevat liider...
p
Psihhi nali./ 12. september 2019, 09:01
Ruuben Kaalep meenutab Charles Mansonit,sarnasust on juskui tahtlikult rõhutatud soengu ja habeme,vuntside pügamisega.
a
ann/ 12. september 2019, 09:10
Kahtlen kas ta ise teab seda.
m
mina/ 12. september 2019, 08:56
terve mõistusega poliitik ei pane selliseid pilte üles järjekordne näide ekre tasemest
e
est/ 12. september 2019, 09:10
millegipärast on terve mõistusega inimesteks ja kangelasteks kuulutatud just metsavennad, kes kaitsesid eesti vabadust viimse hingetõmbeni. terve mõistusega inimene saab aru, et reformierakond oli üks suur mäda.paise eesti rahva ajaloos.
t
to est/ 12. september 2019, 09:31
Jah, praeguse valitsusega on ju elu meie riigis tunduvalt paremaks läinud?
t
to mina/ täna, 08:56/ 12. september 2019, 09:34
poliitik ei pane, aga pildid olevat üles riputanud mingi tibi, kes tahtis kuulsaks saada.
h
Hullem on kui keegi autos moblaga poseerib/ 12. september 2019, 08:54
ja mõne inimese oma autoga reaalselt TAPAB- Arenege pärismaalased.

e
ERR kui ajupesu/ 12. september 2019, 08:48
Pealtnägija kajastas kellegi hobi, issand jumal küll, mis nüüd saab?? Miks ei kajasta pealtnägija Aidu tuulepargi võitu ja selle sisu? Et nagu võiks jälle oluliste teemadega tegeleda, kui kellegi hobi mustas valguses näitamisega..
h
Hoia end kursis 8.48/ 12. september 2019, 09:34
Ajakirjandus kajastas Aidu tuulepargiga seonduvat väga hästi. Ilmselt sinu hivi ja lugemisoskus piirdub ainult sellega , mis piirdub ekrega. Või on keelatud laiemalt mõelda ?
t
To hoia end kursis/ 12. september 2019, 11:31
Jah, tõest kajastas või? Eee... kas rääkis, et sõnajalgade probleem kaitseminiga ( loe meelis oidsaluga, kes on ee käepikendus), tekkis siis, kui asendas mitu aastat varem planeeritud tuulikumootori, mis toodab kulu nulli omaleiutatud kasumit tootva mootoriga. Kuu-uurijakajatas ka asja rohkem ning neutraalsemalt kui pealtnägija
t
12. september 2019, 08:46
Sisu ei vastanud kommenteerimise reeglitele.
o
Oh/ 12. september 2019, 08:55
Need lapsed on ju 'õige' erakonna liikmed, võivad teha mis tahavad.
v
12. september 2019, 08:38
Sisu ei vastanud kommenteerimise reeglitele.
r
Raivo/ 12. september 2019, 09:04
Mis sa ise sõja ajal teed?
v
Vaterland/ 12. september 2019, 16:36
Kaitsma. Kuhu suunatakse, olgu siis eesliin või tagalas nendesamade marodööride likvideerimine.
v
Vaterland/ 12. september 2019, 16:36
See oli siis vastus Onu Raivole
s
See vinninägu/ 12. september 2019, 08:38
t
tubli/ 12. september 2019, 08:29
tubli Riigikogu meil, sobivad kõik alaarenenud . Aga ilusti seadis poliitik oma vuntse korda saates.
s
Student/ 12. september 2019, 08:29
Kas hr. Kaalep on sõjaväes üldse käinud? Vanusest lähtuvalt juba peaks, et eesti riiki seaduslikult kaitsta.
m
milleks/ 12. september 2019, 09:19
j
12. september 2019, 08:27
Juhtum N.Liidu armeest tuli meelde ,kus minu lähedal asuvas väeosas usbekid poseerisid ja pilditasid AK-ga.Fotograaf sai surma.
m
Mul jälle kogemus/ 12. september 2019, 10:22
Oli väike polügooni moodi makett, kus harjutati reaktiivkahuriga laskmist, kahuri asemel oli kinnitatud püstol vastava maketi külge ja mina olin selle juht. Kui õppus läbi, võtsin püstoli sealt lahti, aga unustasin kuuli välja võtmata, kui vajutasin päästikule, lendas kuul lakke. Oleksin ka nalja teinud ja kedagi sihtinud, mis siis oleks tulemus olnud? Ma ju ainult tegin nalja.

o
ok/ 12. september 2019, 08:26
Ehk siis mingu kaitseväkke kord, seal saad jah vajalikud oskused kätte, et kuidas relva käsitleda, kokku panna jne. See et sulle antakse lasketiirus valmis relv kätte ja lased mõned lasud, see ei arenda küll kuidagi. Väiksel määral ehk sinu sihtimist, aga kõik. Seega rumal jutt...
t
Tiit/ 12. september 2019, 08:30
Palju sa Eesti kaitseväes lasta saad?
t
to Tiit/ 12. september 2019, 09:21
õige laskmise koht on EKRE
k
12. september 2019, 09:50
Kolme kuuli laskmisega laskmist selgeks ei saa. Eesti KV rohkem lasta ei saa sest padruneid pole.
o
12. september 2019, 08:24
Sisu ei vastanud kommenteerimise reeglitele.
p
Poegadest/ 12. september 2019, 08:28
Näha jah, et siin mõnel poegadest vaja pajatada....ohh pojukesed mamma põllepaela otsas kui vaja oleks riiki kaitsta
k
12. september 2019, 09:17
Kohustuslikust ajateenistusest edukalt kõrvale hoinud Kaalep, Helme jun, Madisson jt nendesugused ekre juhid ja eeskujud ei kaitse päris kindlasti ohuolukorras mitte kedagi.
r
12. september 2019, 08:23
Sisu ei vastanud kommenteerimise reeglitele.
t
to rääsakas/ 12. september 2019, 09:32
Ja kõik kiidavad selle heaks?
k
12. september 2019, 08:17
Sisu ei vastanud kommenteerimise reeglitele.
k
kas kalaga/ 12. september 2019, 10:26
on võimalik ta'p'pa, aga noor'na'tsid rel'vaga?
n
naer/ 12. september 2019, 08:14
Mis selles relvas erilist on , sama mis vibraator vanatüdrukul .
v
vanatüdruk/ 12. september 2019, 09:13
Mõnu on igatahes vähem kui vibraatoriga.
l
12. september 2019, 08:11
Sisu ei vastanud kommenteerimise reeglitele.
t
Tiit/ 12. september 2019, 08:34
Siinsed hüsteerilised relvapelgajad ei taha osata oma kodu kaitsta. See on ju kohutav, tuleb relv kätte votta. Parem keeravad oma tagupoole vaenlase poole ja hakkavad twinkima.
n
12. september 2019, 09:01
nendest ei tule mingeid kaitsjaid, marodöörid tulevad. kui tõeline oht ja vaja kaitsta, siis ronivad mamma voodi alla peitu.
t
Tiit/ 12. september 2019, 09:42
Enne poevad voodi alla homoklubide külastajad.
a
Arvan/ 12. september 2019, 08:09
Poisikestel ja plikadel, kes kaitseväeteenistust pole läbinud, ei tohiks relvadega "mängimise" õigust olla.
n
Naljamees/ 12. september 2019, 08:14
Sa kurikaga tahad saada?

j
12. september 2019, 08:01
Sisu ei vastanud kommenteerimise reeglitele.
r
rahvuslik mees/ 12. september 2019, 08:14
Sa kurikaga tahad saada?
r
rahulik / 12. september 2019, 09:47
õige.mehed istugu õllepudeli taga j a tagugu rusikaga aialauda, mõi tegusam võtab ehk kudumisvardaid ka liigutada... need Sinise Äratuse noored ei ole kuritegelikumad kui suvalised teised kauplustes või niisama tegevusetud hängijad. Kuritahtlik on saatejuht, kes sellele noorteklipile pookis külge igasuguseid omapoolseid õudusvärve nagu tema enda isiklik manipulatsioonisoov lubas. ainult see oli nii kehvasti tehtud , et traageldus kärises jube enne eetrisseminekut. Käisid jutud, et tallinna tv pannakse kinni...no tehke seda ometi. Ja restartige ka etv, praegu vaid maksumaksja raha raiskaja.
k
Kõik poliitikud ajateenistusse/ 12. september 2019, 07:55
Kõik edevad poliiteliitikud nagu Ruuben Kaalep jt, peaksid kõigepealt läbima ajateenistuse, mis Eestis on kõigile meestele KOHUSTUSLIK. Ei saa aru, mis selgi sellil viga on, et ennast sealt ära nihverdas. Enne ei tohiks mehed riigikokku isegi kandideerida, kui ajateenistus läbi on. Või siis peame meie valijana teadma, mis tõsine põhjus see on, mis neid sellest kohustusest vabastas. Riigikogu liige on nii ehk naa kohustuslikust ajateenistusest vabastatud, nagu ka europarlamendi saadikud. Ega vist Jaak Madissongi seda kohustust Eesti riigi ees täitnud pole, Martin Helmest rääkimata.
n
12. september 2019, 08:02
need on ju süldipüssid, mis kaitseväest sa räägid?Ü
t
to 7:55/ 12. september 2019, 08:22
Ajateenistuse peaks üldse ära kaotama. Mõttetu maksumaksja raha raiskamine. Kui Venemaa tahab, toimub siin täpselt sama, mis toimus Krimmis. NATO liikmelisus meid siin ei päästa. Tean, kõlab küüniliselt, aga nii see on.
t
To: to 7.55/ 12. september 2019, 09:15
Pidage seda meeles ja ärge siis tõsise olukorra tekkides minu poja, vendade ja abikaasa peale lootma jääge. Teie kaitske oma peret siis oma suuga või muud moodi.
n
Nii peaks olema/ 12. september 2019, 09:38
Aga ilmselt on terviseprobleeme, nt. psüühikahäired, seda on märgata nendes.
p
12. september 2019, 07:54
Sisu ei vastanud kommenteerimise reeglitele.
n
12. september 2019, 07:58
no pole raske arvata, kes hääletavad. ikka sarnased. midagi pole imestada. riigikogu on läbilõige ühiskonnast. ainult asotsiaal sealt veel puudub ja kodutu võiks ka seal haisemas olla. siis oleks äge.
r
rahvuslane/ 12. september 2019, 08:15
Lõuga tahad, või kurikaga?
n
Näha on/ 12. september 2019, 08:29
sellised penskarid ja 07:58 võtsidki 1940-ndal Tallinnas vene okupantidest kirsasid lilledega vastu. Nüüd on sapist rohelised
h
12. september 2019, 09:16
Huvitaval jus EKRE esimees mark.si.st H.elme asud okupantide teenistusse ja hakkas rahva ajusid komm.unistliku saas.taga pesema. Kindlasti oleks ka lilledega vastu läinud?
m
Mind paneb ka imestama/ 12. september 2019, 09:41
Selline ajudeta poisike peaks mängina liivakastis ja olema emme valve all või haiglas. Maksumaksjate rahakoti peal istub riigikogus ja ise millestk8 aru ei saa.
j
Jan/ 12. september 2019, 07:52
Pealtnägijas selgus kõik, tegu ei ole päris korras mõtlemisega inimesega. Iga asja peale, mis tundub suurele enamusele kahtlane, tuleb vastus - see on ju nali. Ainult, et nagu saatejuht korduvalt ja korduvalt küsis, et kus see nali on? Hea on öelda iga suvalise asja peale, et see on nali ja te lihtsalt ei saa sellest aru; tegelikult Ruuben saab ju aru küll, aga nalja taha on hästi hea peituda. Tegelikult oleme ju kõik näinud, kuidas ekre retoorika töötab - iga sigadus ja rahva mõnitamine peidetakse selle päästerõnga -NALI- taha.
t
To: Näha on/ 12. september 2019, 09:14
EKREl ei ole isamaalisuse ja rahvuslikkusega Eesti ja eestimeelsuse mõttes mingit pistmist. Täpselt sama lugu on keskerakonnaga ja nüüd ka Isamaaga.
k
12. september 2019, 07:51
Sisu ei vastanud kommenteerimise reeglitele.
a
Ahsoo/ 12. september 2019, 08:30
Sülitadki päriselus teistele tänaval näkku? Nojah,...sotside kombed
t
to Ahsoo/ 12. september 2019, 08:57
Ja kelle nägu siis maas on ?
a
Ahsoo, vasta,/ 12. september 2019, 10:33
kumb sulle rohkem meeldiks, kas näkku sülge saada, või võ'llas kõ'lkuda?
h
12. september 2019, 07:50
Huvitav, miks need noored isamaalised tüübid kaitseväest eemale hoiavad.
s
12. september 2019, 07:56
Sama küsimus. Hea on lebotada ja n:medaid pilte levitada. Kui aga tõsi käes, ollakse kes kus peidus: poliitikud sadamaid-lennujaamu ummistamas, ülejäänud kapi taga peidus.
n
12. september 2019, 07:49
Sisu ei vastanud kommenteerimise reeglitele.
s
sees/ 12. september 2019, 09:16

n
Nali?/ 12. september 2019, 07:43
Kui paljud pildid on tehtud kodus või lasketiirus, siis ühel uuemal pildil poseerib ta pesapallikurikaga vanalinnas ja Šnelli pargi tiigi ääres, kohas, kus kümme aastat tagasi toimus palju tähelepanu tõmmanud kurikamõrv, kus hukkus noor naine. Pildi allkirjas seisab “Kurikaga tahad saada?” “See on ilmselgelt naljaga pandud, noored inimesed teevad ikka nalja,” kommenteeris Kaalep antud pilti. Kus kohas see nali? Mäletame hästi, kui šokeeritud selle noore naise mõrvast olime. See on hirmutav . Meenutav neid noori venelasi, kes Aljoša äraviimisel Eesti saatkonna ees lärmasid.
s
12. september 2019, 07:59
see ongi ekre meelest nali, kui kedagi kurikaga maha lüüakse. lõpmata naljakas. iga päev naeravad selle üle.
o
Olen kindel, / 12. september 2019, 07:23
et suuremat kahju hakkab tegema relv, millel nimeks"elektri tõuks". Uskuge, tulirelvadega juhtub tunduvalt vähem õnnetusi kui tulevikus "tõuksidega"! Eesti seaduseandjad aga kavatsevad "tõuksi" liigitada jalakäijate kategooriasse. Millal autod sellise kategooria saavad? Siis ei vastuta ükski seaduseandja enam oma soperdiste eest. Muide mujal ei kuulu "tõuks" jalakäijate kategooriasse. Kuidas on lood rahvusvaheliste liiklusseadustega? Lähed "tõuksiga" väljamaale? Ja ups! Jääd süüdi! Eestis aga õige?
m
12. september 2019, 07:21
Sisu ei vastanud kommenteerimise reeglitele.
x
Xxx/ 12. september 2019, 07:36
m
masendav masendav/ 12. september 2019, 07:58
ja kui palju inimesi iga päev usas toodetud ja kogu maailmas levitatud arvutimängudega inimesi maha lastakse ja võitja on see kes kõige kiiremini kõige rohkem tapab,kas see ei ole masendavam või vaata jahimehi,kõik poosetavad metsa ääres,relvad uhkelt käes,mahalastud loomad jalge ees,puhas massimõrv,aga seda saa ilmselt kiidaksid.
j
Jahimees/ 12. september 2019, 10:35
oleneb sellest, kes on saak? Nemad näitasid ju koos relvaga valgete ülemvõimu märki.
t
Tõesti see saade/ 12. september 2019, 07:05
oma lameda materdamisega EKRE noorte suunas,tekitas pealtnägija suhtes vastikust.
n
12. september 2019, 07:58
Need "vaesekesed" hoiavad ju pea 100% kohustuslikust ajateenistusest kõrvale. Niisama somes pilte postitades ja nõmedalt poseerides annavad nad ainult tuld minusugustele, kes on nende mõtlemisvõime ebatäiuslikkuses juba niigi veendunud.
w
w4/ 12. september 2019, 08:15
Kus sa seda materdamist näed? Kui mingi külapoe tagune mees, kes siiani on suutnud oma kodus pirni välja vahetada hakkab koolitama noori elektrikuid koolis, kas see oleks normaalne - seda lugu ei oleks vaja kajastada ajakirjanduses? Aga kaitseväe teenistust mitte läbinud kutt (kel relvadest järelikult teadmised ülinõrgad) võib noori vedada lasketiiru ja sinu arvates materdatakse ekre noori?
a
Ats/ 12. september 2019, 10:11
Ekrekad on erilised pehmod. Kui midagi neile öeldakse, mis neile ei meeldi, on kohe nina vingus.
l
12. september 2019, 06:50
Sisu ei vastanud kommenteerimise reeglitele.
k
12. september 2019, 07:59
Kuskilt ei paista, et ekre noorem ajukahurvägi tegelikult isamaast hoolib, sest ajateenistus on meil kohustuslik ja see on just õige koht, kus tarvilikud oskused saab. Kohustuslik on ajateenistus, kordan, kohustuslik.
o
Ohooo/ 12. september 2019, 08:33
07:59 miks sa siis kõrvale hoiad ja siin kiunud ajateenistuse asemel?
o
ohoole/ 12. september 2019, 09:11
Millest Te aru ei saanud, ohoo? Mina naisena ei peagi seal käima, sest minu jaoks ei ole see kohustuslik (erinevalt meestele), aga Ruuben Kaalep, Jaak Madisson, Martin Helme jpt noored ekre eliitüksuslased on kõik kui üks mees KOHUSTUSLIKUST kaitseväeteenistusest kõrvale hoidnud, nüüd tänu oma ametitele ka sellest tõenäoliselt pääsenud (sest riigikogu ja europarlamendi liikmed on mingil kummalisel põhjusel sellest kohustusest vabastatud), aga pärast pääsemist on oma urgudest välja roomanud ja vehivad rahvuslikkuse ja kaitsetahtega (mis ohu korral väljendub sadamas-lennujaamas tunglemisega).
r
12. september 2019, 06:50
Sisu ei vastanud kommenteerimise reeglitele.
ü
ü/ 12. september 2019, 08:18
ega sa oma jutu sees tähele ei pannud, et kellelegi anti puust relv. lastele tuleks kah selliseid jagada, aga mitte....
d
12. september 2019, 06:49
Sisu ei vastanud kommenteerimise reeglitele.
s
Süsteemil on tõesti hirm./ 12. september 2019, 07:45
Mark.si.st H.elme juba loob EKREIKKE vastaste rahvarahutuste mahasurumise üksust 20 miljoni eest. Samal ajal piiri jaoks raha ei jätku.
m
12. september 2019, 08:01
Miks süsteemil hirm peaks olema? Ja misasi see ekre sel juhul muud on kui süsteem (teie loogikat järgides)? Süsteemitus? Kui ma õigesti aru saan, tegelete siin ja praegu nende Eesti kodanike ähvardamisega, kes ekre väärtusi ei jaga.
j
juta/ 12. september 2019, 08:05
Mis süsteemil? Ega süsteem ei kannata ega kao, ikka tavalised inimesed on need kes peab oma elu pärast kartma. Nende samade noorkurjategijate õed, naised on need kes pealöögi vastu võtavad.
ü
ü/ 12. september 2019, 08:24
küll need moslemid on ikka koledad inimesed - leskedele õpetavad pommivöö kandmist ja lastele annavad relvad kätte! hoopis toredamad oleme meie, kes lapsed lasketiiru viime ja (samamoodi, kui ka moslemid) pilte edevusest klõpsime. millal esimest videot kõrilõikest näha saab?

T
12. september 2019, 06:33
Sisu ei vastanud kommenteerimise reeglitele.
n
No/ 12. september 2019, 07:35
Poseerimine pole õige eriti kui relv on suunatus kellegi poole Päris jube
i
iga isamaalane/ 12. september 2019, 07:36
ei poseeri titekarjaga maailmale. kaalepil on enese näitamise vajadus.
h
Hehee..argpüksid urust väljas/ 12. september 2019, 08:34
No ja 07:36 on julged ainult kommentaariumis inisemas....päriselus liduvad põõsasse esimese ohu ilmnedes
e
Ei taha hirmu ühiskonda/ 12. september 2019, 09:21
Relvad on tapmiseks! Poseerimisest edasi on vaid üks samm.
a
@no/ 12. september 2019, 09:38
aga vaata hollywoodi märulifilmi. seal sihitakse teineteisele pähe nii et vähe pole. seal tohib, aga tiirus, kontrollitud olukorras miskipärast ei tohi ?
e
Elu on ka näitemäng/ 12. september 2019, 10:40
Kui näitemängus ripub relv seinal, siis peab see ka pauku tegema.
d
12. september 2019, 06:31
Sisu ei vastanud kommenteerimise reeglitele.
v
vahva/ 12. september 2019, 07:23
Issand, kui hästi öeldud. Super. See on päeva alguseks parim, mida lugeda sai. Aitäh sulle!!! Tõesti, sa oled imeline inimene.
d
Doktoril on õigus/ 12. september 2019, 09:47
Praegusel hetkel on meie riigis küll nii, et paljud peaksid haiglas rohte võtma aga On riigi palgal ja teevad mõttetuid otsuseid .
s
sid/ 12. september 2019, 06:30
IRV. Ekrementaarium on täna eriti aktiivne.
i
Irvitus palgaliste üle/ 12. september 2019, 06:49
Vaatad peeglisse ilmselt. Magada ikka said?
m
12. september 2019, 06:23
Ma käin ka laaketiirus. Juhul kui EU või Venemaa ründab, oskan vähemalt päästikule vajuyqda. Sama jutt käib ukse taga kolistavate mustlaste kohta kes vasest sõrmudeid müüvad
m
milles küsimus/ 12. september 2019, 06:05
usa on ju meie suur liitlane ja sõber ,nii patravad poliitikud kogu aeg ja on igasuguseid dokumentaalfilme,kuidas usas relvadega poseeritakse,lasketiirus koos oma lastega märki lastakse ja mitte üksi eesti poliitik ei näita näpuga,mis siis nüüd lahti on.
f
filosoof/ 12. september 2019, 06:03
ÕL võiks kaitseliidu lapsukesi ka küsitleda, et miks nad kõmmutamas käivad ja püssidega pilti teevad. Võimalik, et nad peavad sõda lahedaks ajaviiteks.
K
"filosoofile"/ 12. september 2019, 08:02
Kaitseliit on ametlikult Eesti kaitseväe osa.
a
AJ/ 12. september 2019, 09:19
Äkki on sellest kasu edaspidi rahumissioonidele minekuks? Ei kardeta relva ja osatakse sellega mõistusepäraselt ringi käia?
j
jah, seesama kaitseliit/ 12. september 2019, 09:40
kes oma ülemate käsu peale relvad 1939 hoiule viis. ainuke tõeline garant riiklikule iseseisvusele on oma relvaga kodanik. riigivõimu kõrgeim kandja, muide on rahvas, mitte mingi riiklik organisatsioon, nii et relvade omamise koha pealt on kaitseliit tavakodanikuga võrreldes hierarhia poolelt ikka tükkmaad allpool

m
12. september 2019, 05:48
Sisu ei vastanud kommenteerimise reeglitele.
n
No/ 12. september 2019, 07:36
Oravad küll siia ei puutu Orav kogub praegu metsas varusid,
h
Huilo/ 12. september 2019, 07:54
m
Milleks maha/ 12. september 2019, 09:49
Parim erakond on reform, kes inimeste peale mõtleb ja rahva ees endale häbi ei tee.
a
Aga kas.../ 12. september 2019, 05:44
EKRElased tunnebki ära maitsetu riietumisstiili pärast?
j
12. september 2019, 07:26
jah. selles on sul õigus
h
Ha/ 12. september 2019, 08:27
a
ai ironiseerib muga/ 12. september 2019, 05:41
https://youtu.be/7JHSkPL23-A
m
mis keerulist/ 12. september 2019, 05:43
zarikovi näed lased maha
m
mingi asi/ 12. september 2019, 05:48
väljendub ka spordis kui on plaan mingist natsioonist m u nni jo bud teha
e
12. september 2019, 03:21
Sisu ei vastanud kommenteerimise reeglitele.
t
teame jah neid relvahulle/ 12. september 2019, 05:21
Relvadega poseerimine on igaühe asi, relvadega tänaval, ühistranspordis on käimine on igaühe oma asi, relvadega meeleavaldusel käimine on inimese enda asi, relvadega üksteise pihta sihtimine on igaühe enda asi, automaadiga kooli tulek on tubli ja tore üritus jne
t
Tiit/ 12. september 2019, 05:31
Noororavad ja sotsid eelistavad homoklubisid.
e
Eino Taruk/ 12. september 2019, 10:20
"teame jah neid relvahulle" unustasid tabletid võtmata?
h
Huvitav,/ 12. september 2019, 10:48
keegi Timofei võib kõiki sotse ja noororavaid laimata, ainsatki näidet toomata, aga kui mina kirjutasin avalikkusele teatud fakte ekrelastest, siis saadeti ekre tsensorile tsenseerimisele.
e
12. september 2019, 03:19
Sisu ei vastanud kommenteerimise reeglitele.
v
väga tüütu/ 12. september 2019, 03:42
vaatasin ka umbes et rahulik inimene ei viitsiks teha
A
.../ 12. september 2019, 05:37
Aga sina, Eino Taruk, tahad jagada relvasid kurjategijatele ja hulludele. Mitte midagi muud sinu relvaloa lihtsustamise nõudmise taga ei ole.
t
taruk,kas tahad samasugust relvahullust nagu usas/ 12. september 2019, 06:10
alles oli ju tallinaski juhtum,kus seaduslikult tulirelva hankinud tegelane läks öösel linna peale korda looma ja mõned süütud taksojuhid ohvriks langesid.
e
Eino Taruk/ 12. september 2019, 10:22
"Aga sina, Eino Taruk, tahad jagada relvasid kurjategijatele ja hulludele" Milleks ma üldse räägin, ... teab ise mida ma mõtlen või öelda tahan. Eks juu? Äkki hakkad homme minu eest mõtlemise kõrvalt ka minu elu elama? IRW.
e
Eino Taruk/ 12. september 2019, 10:23
"alles oli ju tallinaski juhtum,kus seaduslikult tulirelva hankinud tegelane läks öösel linna peale korda looma ja mõned süütud taksojuhid ohvriks langesid." Jah, ja ei olnud kedagi kes ta maha võtaks, sest teistel polnud enesekaitseks relva.
t
Taruk/ 12. september 2019, 10:50
on ise ekre mees, sellepärast õigustab selle ...jugendi käes relvi.
e
Eino Taruk/ 12. september 2019, 12:56
"on ise ekre mees," Ei ole ekre mees, küll aga ekre valija
e
EKRE mõnitab tõelisi rahvuslasi/ 12. september 2019, 03:17
Mis see Meri oligi, mingi kaameraga tolgus siberis, oskas juutide välja mõeldud keeli, ütleks ekriit. Tegelikult see EKRE jälkus kutsuti sotside poolt esile ja me tegelikult elame selle aja kõik üle ja varsti on jälle kõik normaalsem.
e
Eino Taruk/ 12. september 2019, 13:05
Ega need sinu "tõelised rahvuslased" pole juhulsikult nn. avatud rahvusluse esindajad?

e
12. september 2019, 03:08
Sisu ei vastanud kommenteerimise reeglitele.
j
johhaidii/ 12. september 2019, 06:06
e
ETV on tasemel/ 12. september 2019, 09:52
Kajastab aktuaalseid teemasid ja on eriti objektiivne. Aitäh !
e
12. september 2019, 02:10
Sisu ei vastanud kommenteerimise reeglitele.
i
Irvitusega/ 12. september 2019, 03:04
Putini lakei öösel valves
e
12. september 2019, 07:47
EKREIKE , kes on eestikeelse hariduse vastu, on putini lakeid
o
oot/ 12. september 2019, 09:44
ma olen nüüd küll nurgas. ei saa enam aru, misasi see ekre siis nüüd lõpuks on ? on nad siis natsid, kes kodus teki all adolfit kummardavad; või on nad siis putinistid, kes kremli poole uppis ? nad ei saa ju samaaegselt olla nii see kui teine. või väidate, et putin on tegelikult salajase adolfi sekti ülempreester ?
t
To oot/ 12. september 2019, 10:16
Kuidas ei saa olla, saavad olla mõlema poolt, sest Putinil ja Hitleril on samad väärtused ja NSVL ning Natsi-Saksamaa olid lähedased sõbrad, isegi Euroopa jagamise osas jõudsid omavahel kokkuleppele.
o
oot-ale/ 12. september 2019, 10:52
kas on mingit vahet? Rjuutel oli ka enne tippkommunist, nüüd on natsipartei auesimees.
j
jeesus/ 12. september 2019, 01:54
Kui haige uudis :D See läheb sinna samma auku et orgu ei või magusat süüa.
v
vaaauuu/ 12. september 2019, 02:11
kas kolhoosi jünger sai kontrollitud opositsiooni ainukesest eesmärgist lõpuks aru? nüüd oleks vaja ainult sesda a.ju laadset ollust, mis kirja pandust mõned sisulised järeldused ka teeks
l
Leo/ 12. september 2019, 00:38
Miks seda Vigri üldse peab näitama?

k
12. september 2019, 00:37
Sisu ei vastanud kommenteerimise reeglitele.
k
Kristiinale/ 12. september 2019, 08:06
Küll te olete alles pehmekesed, 'Kristiina'. Erakond, kes ise solvab, halvustab ja mõnitab kõike ja kõiki, ei soovi enda kohta mingit kriitikat. Täiesti väärilised partnerid olete seal oma teise Putini lemmiku keskerakonnaga. Ja ega nn Isamaagi mujale kõlba, kui teie lemmikutele liimiks.
r
12. september 2019, 00:34
Sisu ei vastanud kommenteerimise reeglitele.
n
nojah/ 12. september 2019, 01:47
aga konserve pole sisuliselt olemaski(mingi IuuIuline fiktsioon) ja eestis pole mitte ühtegi eestlaste erakonda veel parlamenti pääsenud
r
rahvateatrile/ 12. september 2019, 06:19
vaata usa,prantsuse,inglise filme-lendur näitab kabiinist lennuvälja mehaanikule sama märki ,,okei,kõik on korras,stardin'' või sukeldujad vee all näitavad sama käemärki,,kõik on korras'' ,ootan huviga,millal saksa keel ära keelatakse,sest Aadu ja tema kaaslased ju rääkisid seda keelt.
j
jah,/ 12. september 2019, 10:55
sinu Aadu oli ju tubli mees, sest silitas lastel pead, nagu paljud head inimesed?
a
Andestust/ 12. september 2019, 00:34
ERR peab rahvast idiootiteks?
l
Leo/ 12. september 2019, 00:42
s
12. september 2019, 08:06
Sõltub, keda te, ekre ja keski ustavad trollid, rahvaks nimetate?
k
kas normaalne inimene loeb kroonikat ?/ 12. september 2019, 09:51
aga see on kõige loetavam "ajakiri" eestis. mis näitab rahva vaimset taset väga hästi. või võtke meie riigi kõrgema eliidi vastused rahvaalgatuse taastamise osas - näiteks presidendi otsevalimine. mida eliit seepeale ütleb - rahvas ei ole "veel küps" ja muu sellelaadne. mis lühidalt kokku võetuna tähendab, et rahva vaimset taset ei pea eliit piisavaks, et anda neile otsustusõigus - loe - rahvas on rumal. idiotism ei ole mite sõimusõna, vaid teatava vaimse taseme meditsiiniline diagnoos. niiet kui isegi me oma eliit läbi lillede ütleb sedasama, mis Leo - 10 punkti Leo, sul on õigus.
a
12. september 2019, 00:31
Sisu ei vastanud kommenteerimise reeglitele.
e
eestlased 00:31-le/ 12. september 2019, 00:35
Eestimaa venestatakse VENEMAALT tulevate m,igrantidega KE, EKRE ja Isamaa REETURITE heakskiidul! Mis te ukrainlaste kallal hambaid teritate? Teritage venelaste kallal ka! Kaja Kallas ei ole valitsuses ega võimul, rumal ekrelane!
p
12. september 2019, 08:07
Pea nüüd ikka, teie poolt nimetatud isikute räme vool algas ikka eelmise koalitsiooni ajal.
t
Töö/ 12. september 2019, 08:10
Sina jobski ei viitsi ju tööd teha
m
@töö/ 12. september 2019, 09:54
makske palka, siis pole töötegijatest puudust. ma ei ole nii rikas, et töötada E-R 700 eur - maksud tasu eest. mul on vaja pere ära elatada. 1500 kätte kõige lihtsama töö eest, ja tööjõupuudus kaob.
u
Uunu/ 12. september 2019, 00:15
Meedia otsigu endale jõukohasemat tegevust, ei tule ta EKRE mahategemisega ammugi enam toime. Elagu EKRE noored ja vanad, relvadega ja relvadeta.
p
pilge/ 12. september 2019, 00:23
EpRe on iseenesele vaenlaseks.Selles ei maksa kahelda
e
Ekre trollid on tõesti kõik Uunud/ 12. september 2019, 09:03
Asi on tegelikult nii, et ekre trollid on vallutanud ekre isside käsul ananüümsed kommentaariumid, kus siis kümnete kaupa eri nimede alt kommentaare kribavad ning neid siis ka kiitmas käivad. Õnneks normaalsed inimesed on sellest ammu aru saanud ja ei võta teiesuguseid tõsiselt. Muuseas, kinnistes kommentaariumites või enda identifitseerimist nõudvates kommentaariumites (näiteks Õl-s ja Postimehes) teiesuguseid liikumas näha pole. Põhjus ilmne.
t
To Uunu/ 12. september 2019, 09:57
Varem oleks sellised tegijad uurimise alla võetud aga nüüd vaadatakse läbi sõrmede. Küllap varsti näete, millega sellised hullud hakkama saavad.
t
12. september 2019, 00:12
Sisu ei vastanud kommenteerimise reeglitele.
e
EKRE moderaatorile/ 12. september 2019, 00:37
Modereeri EKRE kommijaid, jobu!
l
Leo/ 12. september 2019, 00:40
Mis need noored veel oskavad? Vanapaberit ka koguda?
t
To LEO/ 12. september 2019, 07:42
Minu mõte ka, Pigem mingu maailma prügist koristama , mitte kurikatega linnavahele
m
möh/ 12. september 2019, 08:13
Miks enesekaitse trenn, kui juba ründerelvad käes?
t
Tublidusest kaugel/ 12. september 2019, 09:59
Mist teha kui kool jäi pooleli ja mõistust napib, mängida võib kkagi aga kahjuks ei saa aru, mis on mänguasjad.
m
12. september 2019, 00:11
Sisu ei vastanud kommenteerimise reeglitele.
e
ettepanek/ 12. september 2019, 00:38
Hobusevargad võiks poseerida hobustega?
o
oleneb/ 12. september 2019, 05:41
Kui poseeritakse relvadega nii et sinna juurde tehakse "nalja" selle kohta keda nad maha laskma hakkavad siis jah, selliste asjade jaoks on paragrahve olemas küll.
s
See/ 12. september 2019, 07:42
Lihtsalt ei ole normaalse inimese jaoks esteetiline
k
KH/ 12. september 2019, 07:53
Aga mida Laar tegi lasketiirus ja mida Tarand on lubanud teha, neid otseseid ähvardusi ei tooda ETV-s esile. Ainult EKRE-t notitakse igal sammul.
t
to KH/ 12. september 2019, 09:41
Nii, et tuleks rääkida hoopis kellegi teise aastatetagustest tegudest aga ekrelaste praegustest tegudest rääkida ei tohi, see on 'nottimine'?
k
kaitseliitlasel-riigikogulasel/ 12. september 2019, 09:59
riisalul oli nimekiri olemas 100st eesti inimesest, kellele tema sõja korral kohe kuuli pähe laseb - teatas sellest mõnede aastate eest avalikult meedias. kloun tarand ütles avalikult meedias, keda ta kuklalaskudega hukkama hakkab. ja meedia on vait kui kuldid rukkis. maaväelane riisalu defileerib mereväeohvitseri vormis (kuna see näeb ilusam välja kui maaväe pasaroheline) eliidi parkettidel edasi, ja ei miskit... sama kloun tarandiga. kui oled "eliidi oma", võid teha, mida tahad. ja siis sarjavad putini venemaad, et seal on oligarhid... pinnust-palgist silmas olete kuulnud midagi ?
k
KH-le/ 12. september 2019, 11:02
on suur vahe, kas midagi teeb üksikisik või terve organisatsioon. Kui Hitler oleks ka üritanud üksi võidelda, poleks sellest midagi välja tulnud.
i
irvitus/ 12. september 2019, 00:07
tarandi templid,anonüümselt.Saapataldki kulus ära.

h
12. september 2019, 00:00
Sisu ei vastanud kommenteerimise reeglitele.
k
12. september 2019, 00:08
kaalepitega on probleem.Nagu igatsorti poolearulistega.
v
vaatleja/ 12. september 2019, 00:28
pealtnägija ajakirjanik oli väga äpu--küll püüdis Kaalepit igal võimalusel halvustada aga kuidagi ei tulnud välja.Kaalepile tuult tiibadesse.
0
00:00-le/ 12. september 2019, 00:40
Kas Ruuben Kaalep ise on juba "pensionär"...? Võta tablette ja ära roni kommentaariumi , vana "pensionär"!
m
mõtetu tegevus!/ 12. september 2019, 00:41
Kaalepil ja tema pooletoobistel kaaslastel ei ole muuga silma paista kui rumalate poseerimistega....
k
12. september 2019, 08:08
Kui see midagi üldse näitab, siis seda, et haridus on Teil külgi mööda maha voolanud ja külge pole midagi jäänud.
e
Ei ole häbi ERRil/ 12. september 2019, 10:01
Vaid Kaalepil peaks häbist püksid täis olema, poisike ei tea isegi mida teeb. Kaabu las seletab lahti.
k
ka kõrgema haridusega / 12. september 2019, 11:05
pensionär: poseerida relvaga ja samal ajal näidata valgete ülemvõimu märki või ähvardada juute, on olematu probleem?
i
12. september 2019, 00:00
Sisu ei vastanud kommenteerimise reeglitele.
m
muie/ 12. september 2019, 00:31
majade poole õhkavad? Ei kahtlegi.Granaate ega pomme ei pillu...ainult õhkavad.Paradiis!
0
00:00-le/ 12. september 2019, 00:44
Kas reform andis neile relvad ja käskis poseerida? Millal sa peast segaseks läksid, ekrelane? Lõpeta reformi kallal oma hammaste teritamine, kui omal mõistust pole!
e
Ekre trollivabriku töölistele/ 12. september 2019, 08:11
See on nii sümptomaatiline, kuidas tegelikult Eestit lammutavad ja Venemaad vähem või rohkem kiitvad (igatahes kasulikuks idi:oodiks olevad) tegelased paremliberaalset reformierakonda vasakäärmuslasteks nimetab. EKRE issid on teiega ikka puhta töö teinud, trollid.
v
11. september 2019, 23:57
m
mhm/ 11. september 2019, 23:54
Nad unustavad midagi.Kui juhtun mõne relvaga või relvakujulise esemega vehkiva raipe oma jahipüssist maha laskma et mis juhtub siis?Ma ei usu et see mingisugune kaalep on süüdi,pigem seda et saan karistada enesekaitse eest.MUIDE selliste kirjavigadega trüki eest tuleks selle trükise avaldajale tammemalakaga noomitus teha.
i
Inflatsioon ei teki enesest aga TEKITATAKSE inimeste poolt keskpankade kasumi tarbeks./ 11. september 2019, 23:46
Einar Eiland, EMÜ majandusmagister Kui panna graafikule kõrvuti inflatsiooni ja sisemajanduse kogutoodangu kõverad, selgub, et kümne viimase aasta jooksul pole tavakodanik mitte mingit majanduskasvu tunda saanudki. Lähtudes Eesti Panga soovitatud statistikaameti andmetest, jõuame hämmastavale järeldusele: majanduskasv ületab inflatsiooni kümne aasta lõikes vaid 1,3 protsendiga. Võib öelda, et sisuliselt nullib inflatsioon majanduskasvu...jne. Loe Ohtulehe artiklit " Inflatsioon ongi olnud meie majanduskasv ?"
p
11. september 2019, 23:45
Sisu ei vastanud kommenteerimise reeglitele.
i
irw/ 11. september 2019, 23:49
kas kolhoosi jünger ei ole veel kontrollitud opositsiooni ainukesest eesmärgist mitte midagi aru saanud?
e
eesti mees/ 12. september 2019, 00:45
Eks vaimselt haiged inimesed liputavad ikka millegagi....!
n
11. september 2019, 23:44
Sisu ei vastanud kommenteerimise reeglitele.
t
to nämm/ 12. september 2019, 00:26

m
11. september 2019, 23:43
Sisu ei vastanud kommenteerimise reeglitele.
e
ei/ 12. september 2019, 00:01
kolhoosnikel on lihtsalt ajutegevus piiratud ja sellepärast peavadki pidevalt kõike harjutama, et meelest ära ei läheks
n
nõuka ajal/ 12. september 2019, 00:33
olid sõjalise kasvatuse tunnid,kus pidi ajapeale automaati lahti ja kokku panema.Linnas olid lasketiirud ,kus sai püssi lasta,lasid noored ja vanad,siis oli küll see OK.
ä
Ära seleta mitte ekre/ 12. september 2019, 10:03
Oled just seesama ekre troll
o
oo/ 11. september 2019, 23:42
robot ära aja pas.. ei vasta jälle.sõna on vaba.
h
heihoo/ 11. september 2019, 23:40
hei hei mis mis hei hei anna anna
i
11. september 2019, 23:39
Inflatsioon ongi olnud meie majanduskasv? Einar Eiland, EMÜ majandusmagister 30. november 2011, 06:57 Kui panna graafikule kõrvuti inflatsiooni ja sisemajanduse kogutoodangu kõverad, selgub, et kümne viimase aasta jooksul pole tavakodanik mitte mingit majanduskasvu tunda saanudki. Lähtudes Eesti Panga soovitatud statistikaameti andmetest, jõuame hämmastavale järeldusele: majanduskasv ületab inflatsiooni kümne aasta lõikes vaid 1,3 protsendiga. Võib öelda, et sisuliselt nullib inflatsioon majanduskasvu...jne. http://www.ohtuleht.ee/454137 Inflatsioon ei teki enesest aga TEKITATAKSE inimeste
s
11. september 2019, 23:37
Sisendhindade kergitamise abil tekitatakse inflatsiooni. Lisaks rahatrükkimisele ,millega tekitatakse inflatsiooni pankade kasumi tarbeks,kergitatakse sisendhindu inflatsiooni tekitamiseks. Sisendhindadeks on elektrivoolu, kütuste,toorme hinnad jpms. Nii kui kergitatakse elektrivoolu hinda kerkivad hinnad teenustele ja kaupadele automaatselt. Kuna Eesti Energia on riigiasutus siis kodanikele peab elekter olema tasuta sest see on maksudest kinni makstud. Kuid nemad hoopiski kasutavad Eesti Energiat varjatud maksude kogumiseks. Loe artiklit "Jurist: monopolidelt varjatud maksud"Sisendhindade ker

n
11. september 2019, 23:36
Sisu ei vastanud kommenteerimise reeglitele.
v
vali ikka/ 12. september 2019, 03:32
e
11. september 2019, 23:34
Sisu ei vastanud kommenteerimise reeglitele.
j
Jah/ 12. september 2019, 10:24
Suurem osa siinsetest takkakiitjatest lihtsalt ei suuda mõista, et relvadega ei poseerita, ei tehta sobimatuid fotosid. Relv ei ole mänguasi.
j
ja meeldib,/ 12. september 2019, 11:10
kui saavad koolis halva hinde ja siis lähevad relvaga kooli, nagu üks tegelane Eestis või paljud mujal maailmas?
y
11. september 2019, 23:32
Sisu ei vastanud kommenteerimise reeglitele.
r
rahu/ 11. september 2019, 23:40
m
Miks sa Yo valetad. Kui sa usud peavoolu uudiseid, siis minu sügav kaastunne. / 11. september 2019, 23:48
k
@yo mustade-latiinode gängid/ 12. september 2019, 10:04
kelle arvele langeb sinu mainitud 90% tapmistest, isegi 98%, on seega konservatiivid ? :) päeva pari nali :) :) :)
t
11. september 2019, 23:29
Sisu ei vastanud kommenteerimise reeglitele.
i
irw/ 11. september 2019, 23:33
Läheks ka, kuid kahjuks ekre ning nende paksude IQ ei ületa 70 piiri niiet jääb ära
r
12. september 2019, 08:58
Rahvuslus ja EKRE on kaks sõna, mis kokku ei käi. See on sama, mis keskerakond ja rahvuslus (nüüd ka Isamaa ja rahvuslus). Rahvuslus küll, aga pigem vene kui eesti oma.
n
need ju/ 12. september 2019, 11:12

s
11. september 2019, 23:21
Sisu ei vastanud kommenteerimise reeglitele.
k
Ka saate vaataja/ 12. september 2019, 10:06
Probleem on väga suur, kui selliseid asju tahavd kajastada meie riigis istuvad riigikogulased siis PEAB midagi ette võtma. See ei ole normaalne ja sellised inimesed ei tohi istuda riigikogus. Ratas, tee midagi !
o
ohtu pole,/ 12. september 2019, 11:13
kui relvadega koos näidatakse valgete ülemvõimu märki, või all kirjas, mida juutidega teha, või minna kurikaga mõrvapaika?
k
11. september 2019, 23:20
Sisu ei vastanud kommenteerimise reeglitele.
o
Oled kade või ? / 12. september 2019, 10:07
Mine ka ööklubisse, seal ei vehita relvadega näkku.
t
to .. ja reffi noorteorganisatsiooni liikmed/ 12. september 2019, 10:25
No ja siis? Kas see vähendab Kaalepi foto sobimatust?
8
88/ 11. september 2019, 23:18
a
11. september 2019, 23:28
automaadi kaba maitseb.See on magus.
a
Aari/ 12. september 2019, 01:02
kas sul mõistus kodus "88"
8
88/ 12. september 2019, 10:08
Ruuben võib olla näeb und ja mängib rolli, et ta on kaabu ihukaitsja.
n
11. september 2019, 23:17
Sisu ei vastanud kommenteerimise reeglitele.
E
./ 11. september 2019, 23:23
t
12. september 2019, 08:57
Teate, 'punareffide' jutu leelotaja. Võtke õige ekre liikmete minevik ja näete, et nad kõik on vened kommunistid ja kolhoosiesimehed, nende auesimees puha Eesti esikommu Rüütel.
t
Tubli Pealtnägija/ 12. september 2019, 10:11
Sellised õudused peab päevavalgele tooma ja need tobedad püssimängud karistuse saama. Totudel endal aru ei ole kui ohtlikke mänge mängivad. Jube !
v
11. september 2019, 23:13
Sisu ei vastanud kommenteerimise reeglitele.
p
pilge/ 11. september 2019, 23:21

s
sid/ 11. september 2019, 23:06
Lapsed on ajupesule vastuvõtlikud ja kui nendele veel relvad ka anda siis võivad tagajärjed hirmsad olla. Ja keda see Kaalep siis kasvatab? Jäägreid? Helmele sisekaitset? Või karistussalklasi?
r
Raints/ 11. september 2019, 23:15
Just ,eriti sellele imalale tilulilule mida meedia kajastab.homod saavad lapsi,saksa sotsid propageerivad inimliha söömist,jne.nii et sid tammetõru taga ajama
m
muie/ 11. september 2019, 23:16
rotikuningas.Analooge pehmeid analooge leiate kommentaariumitest.Tõmblevad,sisutult.
m
muie/ 11. september 2019, 23:04
ruuben,kapp!Uste jaoks toon naelad ja haamri ise.
p
11. september 2019, 23:04
Sisu ei vastanud kommenteerimise reeglitele.
k
Ka pensionär/ 11. september 2019, 23:15
Meil on olemas lasketiirud, seal käivad paljud inimesed. Ja siis? Inimesed teevad fotosid, ka lasketiirus. Ja siis? Fotosid postitatakse, ka ladketiirus tehtud fotosid. Ja siis? Oravate poolt ostetud igapäevane viha ja vaenu õhutamine on lõplikult ära tüüsanud! Pidage üks päevgi vahet, seltsimehed punaoravad!
t
to Ka pensionär/ 12. september 2019, 10:26
Relvadega mängimine ja sobimatute fotode avaldamine on OK, aga selle hukkamõistmine on viha ja vaenu õhutamine. Hämmastavalt paljudel inimestel on ikka väga äraspidine mõtlemine.
k
ka penskar/ 12. september 2019, 11:16
kus lasketiirus saab kõigi nende relvadega lasta, mis nende piltidel oli?
j
11. september 2019, 23:03
Sisu ei vastanud kommenteerimise reeglitele.
t
12. september 2019, 08:55
Teiesuguste loogikapuudus on väga iseloomulik sellele seltskonnale, keda praegu esindavad Kaalep ja Helmed.
k
Kaigas/ 12. september 2019, 10:22
@juga, sama loogiline oleks väita, et pikad valged silmaaukudega klani mütsid on sääskede vastu ja suured tuleriidad on jaanipäevaks harjutamine.
f
FN./ 11. september 2019, 23:00
Miks see imelik on? Kui oleks pedebaaris oleks ok vää?
e
ei/ 11. september 2019, 23:14
piisab vaid sellest, kui alfakolhoosnikele kosser leiva lauale tood
j
11. september 2019, 22:57
e
ega/ 12. september 2019, 11:18
õõnespead saa aru probleemidest.
a
Appi aidake/ 11. september 2019, 22:51
Meil pidid koolis tüdrukud ka mingite vene sõjaväelaste valvsa silma alla kalašnikovi kokku ja lahti panema ja püssi laskma. Mis ma nüüd teen? Aidake!
m
miks sa,/ 12. september 2019, 11:19
Olgino troll, siin kirjutad, kirjuta oma riigis seda.

k
11. september 2019, 22:49
Sisu ei vastanud kommenteerimise reeglitele.
n
njah/ 11. september 2019, 22:56
Vägivallatsejate asemel pidasid ikka silmas sotse (Tarandit) ja E200 liikmeid (lapsekäruprofessor) ? Ei mäleta küll, et Ekre liikmed oleksid kuskil vägivallatsenud.
i
irw/ 11. september 2019, 23:08
kolhoosnikel ei olegi ju võimalik mälu omada, sest et vastav organ lihtsalt täielikult puudub: https://www.youtube.com/watch?v=pvtcprE7Les
e
et vabastatkse kõik / 11. september 2019, 23:08
konservatiivsed noored sõjaväest? Ha haa haaa
s
Sotshurehvide kutsikatele/ 11. september 2019, 23:11
Väga valus kui tuul kõrvade vahel ulub? Kõrvadest sisse ja oravasaba alt välja.
p
Pildil/ 11. september 2019, 22:41
Pildil on ju ISISe lipp ja sõdalased
q
qre/ 11. september 2019, 22:45
Soovitan sul silmaarsti juurde minna.
t
11. september 2019, 22:54
Tegemist on jehoovatunnistajate laadse usurühmitusega.
i
ISIS-e lipul/ 11. september 2019, 23:17
on saks tähed))) )))) )) sellist ajuhiiglaslikku nalja annab ikka välja mõelda, tubli noorsots.
k
kui koolis veel käisin/ 11. september 2019, 22:37
siis nimetati selliseid pealekaebajaid ja teiste nn mustas sorkimist poolpeeretajateks!! need noorajakirjanikud ei tea sellest ajast midagi, neid polnud siis veel plaaniski aga valmis poolpeeretajateks on nad saanud sellegi poolest ja ausalt selle tiitli ära teeninud.
o
11. september 2019, 22:51
Oled leidnud õige nime Sinise äratuse liikmetele.
n
No/ 12. september 2019, 06:07
Ära päriselt ka peereta.
f
Filo/ 11. september 2019, 22:30
Piinlikult lumehelbelik reporter .
m
mm/ 11. september 2019, 22:30
Meedia peaks Ruubenile oma nn. Bonnieri preemia andma. Mida nad temata peale hakkaksid? Nüüd on jälle paariks nädalaks jahvatamist.
j
jeps/ 11. september 2019, 22:40
kontrollitud opositsioon jms kasulikud id.io.odid ongi ju saastameedia lemmikteema, sest et tühja vahtu jätkub igaveseks
a
11. september 2019, 22:28
Sisu ei vastanud kommenteerimise reeglitele.
v
vägivald on juhtide poolt heaks kiidetud/ 11. september 2019, 22:43
Ülevalt toetataksegi viha ja vägivalla õhutamist.
j
jeps/ 11. september 2019, 22:55
bolshevike lemmitegevus ongi ju ainult vägivald, kaos ja häving, sest et seda saab normaalse koguse jevrode eest ise kõike hallata: https://www.jpb2019.org/wp-content/uploads/2019/06/DSC06638.jpg https://www.jpb2019.org/wp-content/uploads/2019/06/DSC06640.jpg
a
alfakolhoosnik esireas/ 11. september 2019, 23:07
nii hea on kosser pudingut esireas nosida https://www.jpb2019.org/wp-content/uploads/2019/06/DSC06530.jpg
p
pigem/ 12. september 2019, 00:57
juhtide eest vist ei räägiks aga Kaalepi tegevusest,tähtsusest selles üle pika aja normaalses erakonnas ei saa aru!
v
11. september 2019, 22:26
Sisu ei vastanud kommenteerimise reeglitele.
i
irw/ 11. september 2019, 22:34
sina t4inas peadki ju ainult kolhoosnike nimel sõdima
e
Eesti keel/ 11. september 2019, 23:05
käsitleda, kä'sitseda, käsitada...? Kui pole koolis käinud, polegi midagi käsitleda.
h
heh/ 11. september 2019, 23:48
õnneks normaalseid inimesi sinusuguse vana pässi arvamus ei huvita
p
12. september 2019, 08:53
Poiss? Noormehed peavad läbima ajateenistuse, mis on Eestis kohustuslik kõigile meessoost Eesti kodanikele. Vunts sinna muidugi sattunud pole, viilis kõrvale ja nüüd etendab suurt isamaakaitsjat? Ei lähe läbi.

t
tüdinenud/ 11. september 2019, 22:25
imetud teema, et jälle parteid saaks omavahel soppa loopida. gruppidega tiirus käies tehakse seal ikka pilte ja instagramist õige hashtagiga otsides leidub palju poissmeeste ja tüdrukuteõhtute üritustest pilte, kus relvad käes ja poseeritakse lasketiirus. on seal vahet, kas poseerib mingi jarmo kapa-kohilast või mingi poliitik? ausalt öeldes hakkab see poliitiline olukord siin eestis praegu nii ära tüütama, et tahaks sisikonna välja oksendada. õige tegu oleks need kajad ja ekred kõik välja vahetada ning tootvale tööle suunata, on neist mingit kasu ka. muidu ainult lahmivad ja tõmblevad.
b
11. september 2019, 22:43
Breivik imes ka teema välja???
t
to B/ 11. september 2019, 23:17
mida sa siin välja üritad imeda? breivik oli nupust nikastanud üksiküritaja. ära aja mingit kollektiivi või sõpruskonna vms grupipilti segamini terroristiga.
b
12. september 2019, 11:03
Breivik oli nupust nikastanud, aga kes sel juhul ekre noorte eeskujud on?
k
kapo/ 11. september 2019, 22:24
millal siis minu vastu huvi tunnete? kgb ei tundnud, nüüd siis teie kord ..
r
reffid/ 11. september 2019, 22:21
hakkavad riigikogu liiget umbusaldama? Vinge värk, laske käia soodad.
m
mitte ekre toetaja/ 11. september 2019, 22:20
Ainuke, mis vale on, on selliste piltide peal avalikult poseerida relvadega. Need pildid võiks jääda omavahel vaatamiseks kitsas ringis. Ülejäänud küsimused saatejuhi poolt olid ikka ajuvabad. Mina olin 13-14, kui sain juba lasketiirudes käia. Meeldib lasta. Aga pole isegi mõelnud relvalubagi taotleda. Mulle piisabki, et saan tiirus käia ja harjutada.
x
xxx/ 11. september 2019, 22:18
Sellel Ain Kaalepil on Charles Mansoni näojooned ning silmavaade mida on justkui tahtlikult soengu ja vuntsi habeme pügamisega esile toodud.Mida see show,käemärgid ja need kirjad seal fotode juures tähendasid kas tegu on ameerika jehoovatunnistajate ususekti käepikendusega,mis keldritesse relvi kogub ja viimastel päevadel lubab tänavatel juutide vaenlasi tapma hakata?

j
11. september 2019, 22:16
Sisu ei vastanud kommenteerimise reeglitele.
o
opositsioon/ 11. september 2019, 22:35
hõõrub veel vara käsi:)
ü
ühisminestajad nüüd ruttu rivvi ja.../ 11. september 2019, 22:12
e
evely/ 11. september 2019, 22:37
kas on pubel naljakoht või?
v
vene ajal olin auhinnatud/ 11. september 2019, 22:11
junnõi strelok, põua-välgud panin laskmises kinni. mis te helbekesed vingute siin, peabki oskama relva kasutada.
p
11. september 2019, 22:45
Punakolhoosnikud EKRE-st elavadki vene aega/okupatsiooni taga nuttes.
m
11. september 2019, 22:08
Sisu ei vastanud kommenteerimise reeglitele.
k
ka ekre/ 11. september 2019, 22:33
vahe on ikka kus oled.Riigikogu,siis ära vehi oma näppude ja relvadega või mine liivakasti tagasi!
i
11. september 2019, 22:03
Sisu ei vastanud kommenteerimise reeglitele.
i
irwele/ 11. september 2019, 22:48
Endast räägid vist. Kuidas on lood sinu intelligentsiga, pea olematu vist.
1
1279/ 11. september 2019, 22:02
Pealtnägija jätkab minu silmis allakäiku. Ei vaata seda saadet enam ammu. Nad võiks kajastada Reformierakonna valitsemise ajal Eestis läbi viidud maailma suurimat rahapesu, Tallinna Sadama korruptsiooni juhtumist, VEB fondi rahaasju ja nii edasi, ja nii edasi. Siis hakkaks seda saadet uuesti vaatama.
h
hm/ 11. september 2019, 22:28
Seda ei saa. Võib trepist alla "kukkuda"...
n
11. september 2019, 22:46
Neid kõiki teemasid on juba käsitletud. Täna on uued teemad.
t
To: 22:46/ 11. september 2019, 23:02
Aga need teemad on ju lahendamata teemad, mida pole lõpuni uuritud.
n
No/ 12. september 2019, 06:15
Ah,et ikka raha ainult meeldib sulle. No olgu.
k
KH/ 12. september 2019, 08:28
"Võib trepist alla kukkuda" on hästi tabavalt õeldud. Olen samal arvamusel.
m
Muretsege parem/ 11. september 2019, 21:56
siis kui nad tartu tänavatel toyota hiluxi kastis automaatidega sõidavad

k
käitumisest/ 11. september 2019, 21:54
Veits provikatiivne tõesti. Ülevõlli-asjatamine on kõige kurja juur...lõpuks.Paljud ekrekad hakkavad pead vangutama, Ruuben. Mina ka. Kui midagi saab liiga palju, siis pole see enam tõsiselt võetav.
r
Ruuben... / 11. september 2019, 22:03
,,,,jätab tõesti totaka mulje. Mõni aeg tagasi olid meedias pildid, kus olid EKRE noored, kes kõik koos Ruubeniga näitasid vabamüürlaste püramiidi käemärke. Sooviks talt`küsida, milleks neid näidata, kuulub põllemeeste tsunfti?
m
mm/ 11. september 2019, 21:54
Vaatasin Pealtnägijat ja neid lumehelbekestest meessaatejuhte. Ei kujuta neid relv käes või isegi relva kõrval seismas. Rohkem sukkpükstes lilli nuusutamas.
r
11. september 2019, 21:53
Relvaõpetus on iga patriootliku koolituse või kasvatuse loomulik osa. Ka pole midagi erilist relvadega poseerimises. Seda tehakse kõigis iseseisvates maades nende maade inimeste poolt. Totalitaarsest võimust unistav euromeelne ullike temale on see muidugi midagi enneolematut.
c
Ccc/ 12. september 2019, 07:20
Sulle tõesti tundus see koolituse moodi?
e
12. september 2019, 08:50
Eestis on muuseas KOHUSTUSLIK ajateenistus, kus seda sojalist koolitust saab, ja väga heal tasemele muuseas.
e
11. september 2019, 21:46
Sisu ei vastanud kommenteerimise reeglitele.
s
Seda mitte/ 11. september 2019, 21:53
Aga Paldiski mnt. kontroll ei teeks paha!
i
11. september 2019, 21:45
Sisu ei vastanud kommenteerimise reeglitele.
i
irwile ja teistele oravanässakatele./ 11. september 2019, 23:05
irw on ehtne rehvatase :)) madal ja nõme.
t
the irwOG/ 11. september 2019, 23:26
KE siiski, ekrekommunistide bo$$
4
444/ 11. september 2019, 21:43
Enne, kui sellistele relvad kätte anda, võiks elementaarsed relva käsitsemise põhitõed selgeks teha. Kõigil näpp päästikul. Rääkimata nendest teistest piltidest, kus relva teise inimese (kaamera taga ju inimene) poole suunatakse. Kuidas sellist asja üldse seal lasketiirus lubatakse?
l
11. september 2019, 21:43
Laskmas tulebki käia lasketiirus. Ega nad mingid t s urkad ei ole kes tänaval inimesi tulistavad või veoautodega alla ajavad. Normaalne, nii hoida!

a
ainult kaks korda/ 11. september 2019, 21:43
on käinud.:DD Paljud inimesed käivad relvaluba hankimas ja niisama lasketiirus mitte ainult sinise äratuse omad, aga nad nooruse rumalusest teevad nalja tõsise asjaga ja ironiseerivad nuhkijate üle, need ei saa arugi.:D
i
ilguvad/ 11. september 2019, 21:56
isise sõdurite kommete üle, õudne kuritegu küll.Pealtnägija ei taipa asja.
e
11. september 2019, 21:42
Sisu ei vastanud kommenteerimise reeglitele.
p
11. september 2019, 21:55
Putinile Eestis toimuv küll korda ei lähe. Ükskõik mis siin toimumas on, kui Ptuin on otsustanud lääne sõjarditele vastata samade sammudega siis pole vahet kas Eestis on võimul EKRE või brüsseli satraabid.
n
12. september 2019, 08:49
Noh, Putini troll siin ka oma seekleid välja teenimas. Ei lähe läbi.
j
11. september 2019, 21:42
Sisu ei vastanud kommenteerimise reeglitele.
n
No/ 12. september 2019, 06:23
Sul vist meeldib Ruubeni poiss. Ilus poiss ka,keeras oma uhkeid vuntse rulli. Ei äge.
h
Hoidkem oma suu kinni/ 12. september 2019, 09:47
Kui rohelised mehikesed peaksid end näitama, siis saatejuhid on juba Rootsi laeva peal aga need noored on nõus koolipingist minema ja vastu hakkama, relv käes. On hea kui nad seda esimest korda ei näe ja teavad kuidas käituda. Tublid noored on ja kurb kui neid halba valgusse üritatakse seada.
r
rohelised mehikesed/ 12. september 2019, 11:30
näitasid ju ennast nendel piltidel ja hoiatasid, mis juhtub.
e
ery/ 11. september 2019, 21:41
"Meil on ikkagi väga intelligentne seltskond väga tarku noori inimesi” ------------- huumori top 3 vähemalt ............. aitäh ratas, putler on rahul
r
rünnak/ 11. september 2019, 21:39
tuld dressi presslased käsevad
v
Viimse Veretilga Vennaskond/ 11. september 2019, 23:03
Oi, oravalehk on artiklil juures, kusjuures vinge selline :)
p
.../ 11. september 2019, 21:38
pole just Kaalepi fänn, aga see on seaduslik koht, kus käivad tuhanded firmad, sõbrad jne üritusi korraldamas
a
alc/ 12. september 2019, 08:00
pealtnägija vajub järjest enam kersti kaljulaidi rahvus reeturite/multi-kulti poole kaldu. põhimõtteliselt mõnitatakse riigikaitse tahet. relva õpe on paha-paha ,ärge minge sõjaväkke ega kaitseliitu. mihkel kärmas saatejuhina on alla käinud lobjaka/kiisleri tasemele.
e
11. september 2019, 21:32
Sisu ei vastanud kommenteerimise reeglitele.
j
11. september 2019, 21:39

k
kuivikutele/ 11. september 2019, 21:27
Tänapäeval peab kõigeks valmis olema.Nii enda kui Riigi kaitseks peab ikka oskusi omandama.
n
11. september 2019, 21:19
Sisu ei vastanud kommenteerimise reeglitele.
v
11. september 2019, 21:40
o
Oleks/ 11. september 2019, 21:41
b
11. september 2019, 21:42
Breivikule ja Tarrantile kasvatatakse järelpõlve?
u
Uku/ 11. september 2019, 23:57

TOIMETAJA

+372 5199 3733
online@ohtuleht.ee

TELLIMINE JA KOJUKANNE

+372 666 2233
tellimine@ohtulehtkirjastus.ee

REKLAAM JA KUULUTUSED

+372 614 4100
reklaam@ohtulehtkirjastus.ee