Juhtkiri

Juhtkiri | Kas Nordica erastamisele on enam alternatiivi?

ohtuleht.ee, 8. september 2019, 18:42

6 KOMMENTAARI

n
Nordica/ 9. september 2019, 06:54
erastamine sõltub otseselt sellest, kas Eesti Vabariigi asjakohased institutsioonid on õppimisvõimelised või mitte. Korduvalt sama reha otsa koperdada ning mitte järeldusi teha... või hoopis õppida ning üht-teist ka õpitust järeldada... Valikuid on....
b
Banaania argipäev/ 8. september 2019, 21:47
riigivargad pumpasid aastakümneid niipalju kui said ja nüüd tuleb üritus veel omadele mahaparseldada haha
h
hardi/ 8. september 2019, 18:30
Raske on leida erastajat, kes soostuks ostma mingit ebamäärast riiulifirmat, millel pole lennundusega eriti midagi ühist. Nordica ei ole lennundusettevõte, tal puudub vastav sertifikaat, Nordical ei ole ei lennukeid ega lendureid, Nordical ei ole ICAO ega IATA tunnuskoode/numbreid, Nordical ei ole ei oma lennureise ega pileteid mida müüa. Puudub klassikaline lennundusettevõtte tulubaas.
m
Muri/ 8. september 2019, 19:03
Nordica on kaubamärk. Nordic Aviation gruppi kuuluval Regional Jetil on olemas nii sertifikaadid kui rendile võetud lennukid. Ka on neil rendile võetud (skeemitav riigiettevõte!) personal ning toimub reaalne lendude opereerimine
h
hardi/ 8. september 2019, 20:36
Millest siis jahutakse - kas kaubamärgi müügist??? Teatavasti - Regional Jet OÜ ei ole müügiks ja sellel allhankega tegutseval lennufirmal on ka juba olemas kogemustega juht, rootslane Jan Palmer. Milleks seda riiulifirmat seal lae all vaja on? Kust tuleb nn. Nordica tulu??? Kas selline "kaval" skeemitamine on taotluslik, või on vajalik selleks, et vett sogaseks ajada??? Nüüd, kui "rahvusliku lennukompanii" müüt enam vett ei pea ( Regional Jet teatavasti teostab ainult allhanget teistele lennuettevõtetele, omamata samuti võimalust oma nime all ja oma piletitega reisijaid vedada).
k
KüsimusedKüsimused/ 8. september 2019, 18:13
Ehk tegelik niiditõmbaja, skeemimeister ja kasusaaja on hoopis üks rootslane? Pange Estonian Airi viimasest aastast kuni tänase Regional Jet’ini kõigi tegevuste ajajoon paika ja see näitab päris täpselt sihipärase tegevuse pikalt planeeritud skeemi? Vahepealne etapp oli vaid vahend eesmärgi saavutamiseks, nagu ka EU kohatäitjaks määramine? (ei väida, küsin)

TOIMETAJA

+372 5199 3733
online@ohtuleht.ee

TELLIMINE JA KOJUKANNE

+372 666 2233
tellimine@ohtulehtkirjastus.ee

REKLAAM JA KUULUTUSED

+372 614 4100
reklaam@ohtulehtkirjastus.ee