Kommentaar

Igor Gräzin | Nordica igavene m(a)andumine

Igor Gräzin, jurist-kolumnist, 3. september 2019, 12:42

22 KOMMENTAARI

l
Linnamees/ 10. september 2019, 08:36
"...Kusjuures peaaegu otsast peale polnud temas nii palju eestlust, et panna pardateenindajad lugema teateid eesti keeles...." Lugupeetud kolumnist pole ilselt kordagi Nordica'ga lennanud, puhas vale. Küll aga kuuleme airbaltic'u Tallinnast otselenudedel Euroopasse lahket lätikeelset informatsiooni. Igor ma olen Sulle öelnud, ära palun kommenteeri valdkondi millest Sa mitte tuhkagi ei jaga!
t
Tiivad/ 4. september 2019, 16:40
kes sahkerdasid? ametis olid igatahes Ansip, Kallas ja nende alluvuses Parts.
k
4. september 2019, 14:47
Kahju rahast mis sinna tambitakse.
a
aga/ 4. september 2019, 10:51
kui meie lennundus ja laevaliiklus kraavi jooksis olid otsustajateks praegu opositsioonis olevad poliitikud kes ründavad pidevalt praegust valitsust
g
Gräzini/ 4. september 2019, 10:37
v
varõ v zakone./ 4. september 2019, 10:22
loobusin 15 aastat tagasi lendamast estonian air,ga ,kuna sellised sigadusi andis analooge otsida maailmast .Olin siis kindel oma otsuses ja nüüd 15 aastat kestis agoonia ja rahva raha vargus ,kuni lõpp on käes.See oli reformi sionistide tahtlik eesti hävitamise üks näide.
ä
ätt./ 4. september 2019, 07:20
Oli algul Estonian Air,tean täpselt sest tütar töötas seal aastaid aga kasum loeti liialt väikseks ! Kasumi suurendamise tuhinas vahetati välja juhtkond ja kaotati seegi mis ennem oli ! Nüüd kui Gräzin kirjutab tõde siis nii mõnigi tahaks hea meelega teda mustata,kuigi süüdlased istuvad täna Euroopas kõrgetel kohtadel !

l
3. september 2019, 18:44
s
se on nagu/ 3. september 2019, 17:18
s
sass/ 3. september 2019, 15:31
Igor, Teie oleksite võimaline analüüsima, mis p..aga on Riigikohus hakkama saanud Kinnistusraamatu kannete tõlgendamisel, vt eilne Kuuuurija ja RKO https://www.riigikohus.ee/et/lahendid?asjaNr=2-16-7090/106 ja eriti selle p 16 3. lõigu jamps ja seal viidatud varasemad lahendid.
i
IGOR/ 3. september 2019, 14:45
Nii. Kahtlasel ajal olid ametis - Ansip, Parts ja Euroopa transpordiosakonnas Kallas. Edasi tuli Rõivas ja Michal.
k
kuidas võtta/ 3. september 2019, 20:19
aga nii lennunduse kui ka Eesti energia allakäigus on dirigendi kandev osa Partsil.
f
finantsist/ 3. september 2019, 14:27
Esimest korda tuleb suures osas grjaaziniga nõustuda. EA tühjaks kantimine on fakt. Nordica't kui ettevõtet pole üldse olemas, vaid on ettevõttete grupp eesotssas NAG ehk Nordic Aviation Grupiga. Ühtegi pilooti selles ettevõtete grupis ei tööta. Kõik on renditud. Lennatakse Rootsi; Taani jne siseliine, millel pole Eestiga midagi pistmist.

t
Taat/ 3. september 2019, 14:18
Lõpetage see jama ükskord ära,kaua võib rahva raha tuulde loopida!?
e
edu Nordikale/ 3. september 2019, 14:10
Kui tuule suund on Nord, siis eestlasest saab lord. Ta lennukiks on Nordica ja sõidusihiks Korsika.
n
No/ 3. september 2019, 13:39
Pigem Kobin sai aru, et ta ei suuda kiiresti särada ja hukutab oma karjääri . Polk on ettekääne. Pealegi puudub tal visioon .
t
Ta on tark/ 3. september 2019, 14:22
Riik pidi ju halb peremees olema.
t
Tiit/ 3. september 2019, 13:24
Milles küll asi on? Läti lennufirma töötab ja toob kasumit, Eestis ei saada kuidagi asjaga hakkama.
p
pole hullu/ 3. september 2019, 13:41
natuke kannatust ja ja palju pappi juurde, küll siis sirgub ka meie väikesest ja vilkast tiigrikutsust suur ja võimas TIIGER.
m
Meie inimesed eelistavad lendamiseks väljamaa firmade lennukeid../ 3. september 2019, 15:59
Kui kõik virisejad teeksid Eesti lennukitega aastas paar lendu olekski tuludega firma...
m
Mehka/ 3. september 2019, 13:15
Enam täpsemalt ja viisakamalt ei ole seda jampsi kokkuvõtta.
k
kõõga/ 3. september 2019, 13:04
Laps broilerpoliitikud ja laps broilerametnikud muidugi ei jaga majandusest midagi ja nii ei töötagi riigi majandus normaalselt

TOIMETAJA

+372 5199 3733
online@ohtuleht.ee

TELLIMINE JA KOJUKANNE

+372 666 2233
tellimine@ohtulehtkirjastus.ee

REKLAAM JA KUULUTUSED

+372 614 4100
reklaam@ohtulehtkirjastus.ee