Seisukoht

Seisukoht | Kuidas klientidest lahti saada (12)

Manona Paris, Toidutare peatoimetaja, 27. august 2019, 19:28
Foto: Robin Roots
Tavaline olukord: vaja hirmusjubekähku toidupoest end läbi pigistada, leida vajalik kiiresti üles, iseteeninduses ära maksta ja siis tegema mida iganes, mis hetkel pakiline – tööle või lasteaeda.

Aga inimene plaanib, jumal naerab. Plaanitud paariminutilisest sööstust kindlate kaubariiulite vahel saab veerandtunnine kirumismaraton, sest jälle ei leia ma midagi üles.

Ei, ma pole võõras poes ega ootamatult kannatanud amneesiat tekitava peatrauma all. Ehkki samal hetkel umbes selline tunne on. Lihtsalt minu kena armas kodupood on taas kogu oma valiku ümber paigutanud. Nagu kliendi kiuste.

Kui varem toimusid need valikute ümberpaigutamised kuskil kord poolaasta jooksul, siis nüüd ei lasta kaupadel oma riiulitel olla isegi aastaaja lõpuni. Jälle on riiulite sisu sassi löödud ja oma lemmikuid tuleb mööda poodi taga otsida. Armu ei saa ka vaeselt teenindavalt personalilt, sest esiteks neid eriti enam pole ja teiseks varjuvad harvad allesjäänud targu riiulite taha ja tabades poetavad vaid – „a ega ma ka ei tea“. Sageli on nad veel esimest päeva tööl kah. Ja neid ei huvita, et ma võin viimast päeva nende poes olla.

Ma saan aru – selle segaduse eesmärk on panna mind rohkem ostma, et ma leiaks uusi tooteid ja tutvuks poe ülejäänud valikuga. Kui oleks pühapäev, poleks mul isegi selle vastu midagi. Aga argipäeva lõpus on see trall äärmiselt ruineeriv.

Muuseas, ka poele. Muudatuste takti tihendanud kõrgeltharitud ja hästilõhnastatud turundusinimene vist ei tea, et vähemalt minu piirkonnas on veel viis toidupoodi, ja see pole ainus taoline. Endiselt on miskipärast kombeks, et toidupoode ehitatakse mitu samasse kohta. Parim viis hääletada on jalgadega. Kuhugi, kus mu lemmiknäkileib ei põgene pidevalt minu eest ära.

12 KOMMENTAARI

k
kisakõri 28. august 2019, 11:35
..oh selliseid olukordi on ka teistes poodides....paber näppu ja jooksma, sest vaja minev võib teepeal meelest minna....
m
Muhv 28. august 2019, 08:19
Kõige vahvam on veel see et kui sa palud müüja abi, siis tema ka ei tea. Minagi olen koos müüjaga lette läbi kamminud ja lõpuks palus müüja ise abi kolmanda müüja käest. Poodides võiks olla vastavad ekraanid - sisestad soovitud toote ja see näitab kus riiulis toode asub.
Loe kõiki (12)

TOIMETAJA

+372 5199 3733
online@ohtuleht.ee

TELLIMINE JA KOJUKANNE

+372 666 2233
tellimine@ohtulehtkirjastus.ee

REKLAAM JA KUULUTUSED

+372 614 4100
reklaam@ohtulehtkirjastus.ee