Maailm

Minestanud lennukikapteni vahetas välja puhkusele sõitev reisija

Kristofer Seema, 27. august 2019, 14:39

7 KOMMENTAARI

h
halleluuja/ 29. august 2019, 07:33
Teine piloot ei osanud lennukit juhtida!!!
p
Purilendur ***/ 28. august 2019, 21:52
Ühest piloodist olek piisav, kuid ta ei tohiks mingil juhul sõiduajal ära minestada.
h
hoi hoi/ 27. august 2019, 18:57
2 pilooti on ju just sellejaoks
p
Pikematel/ 27. august 2019, 15:46
lendudel võib olla ka rohkem piloote ja teenindajaid ametis,kui ühed tudivad,siis teised toimetavad.Topelt ei kärise nagu üeldakse. Tehnika areng ja töökindlus on siiski kaasatoonud selle,et kulude kokkohoiuks püütakse pardapersonali ja mootoreid miinimumi peal hoida. 747 näiteks on paljude pilootide lemmik võrreldes 777-ga kuna sel on 4 mootorit(kindlam tunne) ja avaramad tingimused puhkamiseks.Kärdla lennul piisaks muidugi ühest tervest piloodist ka:)
1
14:46/ 27. august 2019, 17:06
Siiski 747 on neli mootorit eelkõige sellepärast, et ta on 777-st ka suurem. Keegi ei hakka sulle Kärdla lennukike 4 mootorit aretama. Vanal "metsavahil" mis seda vahet lendas oli üldse üks ainus mootor.
h
Helgi/ 27. august 2019, 15:18
Õnnelik lõpp ja hea uudis.
a
Ajad, mil kokpitis oli 4-5 inimest on poole sajandi tagune minevik./ 27. august 2019, 14:59
Praegu teevad suurema töö arvutid, autopiloot. Aga stardil ja maandumisel on ikkagi nimest vaja. Sellepärast kaasaja reisilennukil 2 pilooti ongi, et kui ühel halb hakkab või ta äkki sureb, siis saab teine üksipäini lennuki maandatud. Ilmselt saanuks seegi hakkama ka ilma vabatahtliku abilisetagi. Ajad, kus peale komandöri kuulus meeskonda veel mitu pilooti, tüürimes-navigaator, pardainsener ja radist on kauge minevik

TOIMETAJA

+372 5199 3733
online@ohtuleht.ee

TELLIMINE JA KOJUKANNE

+372 666 2233
tellimine@ohtulehtkirjastus.ee

REKLAAM JA KUULUTUSED

+372 614 4100
reklaam@ohtulehtkirjastus.ee