Eesti uudised

President tahab peaministriga kohtuda

Juhan Mellik, 16. august 2019, 11:59

205 KOMMENTAARI

m
Mis/ 21. august 2019, 11:27
takistab regulaarselt kohtuda? Näib, et üsnagi rumalavõitu küsimus. Esiteks on regulaarsed kohtumised, mis on puht paratamatus, riigi tippametnikega omavahelises kontekstis vajalikes määrades juba paika sätestatud. Teiseks, ja inimlikus kontekstis, kohtutakse alati rõõmuga nende kodanikega, kellega on leitud nn. ühisosa, nendega, kellega seda leitud pole, on ka omavaheline suhtlus mõningal määral keerulisem. Mis muidugi ei välista reeglipäraseid, ka erakordseid ja vajadustest tulenevaid kohtumisi. Sellises kontekstis küsimuste asetamine, ka minu vastse kirjutamine peaks olema mõttetu.
m
Mõistagi/ 21. august 2019, 11:17
olen kaugel sellest, et proua presidenti õpetada. Kuid endamisi mõelsin, et lgp. proua president peaks alati vitsad eelnevalt likku panema, enne kui jälle nõustub kodanik Eesti Vabariigi praegust peaministrit vastu võtma.
n
No/ 17. august 2019, 18:27
kohtugu siis, kes see keelab?
k
kkkk/ 17. august 2019, 19:43
kersti annab ratasele 2 lehte.pärast vabandab kaja ees.
k
kriska/ 18. august 2019, 11:48
Kas nende kohtumine on nii suur sündmus, et seda peab ajalehes lausa erilise uudisena teatama? Mis neil takistab regulaarset kokkusaamist?
k
Kersti/ 17. august 2019, 17:09
w
Wulfhors 2/ 17. august 2019, 12:55
ta ei ole daam vaid mees teie arust võivad olla ainult mehed suurtel ametikohtadel
w
Wulfhors/ 17. august 2019, 12:24
Huvitav,miks sellest ei taheta aru saada,et seda daamet pole presidendiks valitud,ei rahva poolt,ei riigikogu poolt ja ei valija meeste poolt,seega pole ta ei keegi,aga peab end presidendiks.Seda muidugi ei hakka ma üles lugema,mis tiitlid talle rahva poolt nimetatud.
r
Rutt/ 18. august 2019, 09:49
Koolilapsed ei saa sageli aru, et range õpetaja on hea, mõned ka siis mitte, kui kool juba läbi. Kas mõte oli liiga keeruline?
t
tibu/ 17. august 2019, 09:10
huvitav, milline (või kelle)president seda kriisi sii arutab?

p
17. august 2019, 00:19
Sisu ei vastanud kommenteerimise reeglitele.
t
to täna,00:19/ 17. august 2019, 09:11
kuule sina si-ta.pea..lõpeta selle jura avaldamine
a
AchtungFritz/ 17. august 2019, 00:12
kas see on president? ärge ajage naerma
p
President/ 16. august 2019, 22:29
on sellisel juhul Ratas kui rahvas teda valib. Körvalseisev kahtlase näoilmega naisterahvas ei ole president.
m
Ma/ 16. august 2019, 22:28
ei usu, et pildil president on.
k
Kahju/ 16. august 2019, 23:33
Pole teisel tegu ega nägu
i
ilus olen Eestimaa/ 16. august 2019, 22:04
meie president on suur null, rahva soosinguta ja täiesti mõttetu rulluisutaja

m
muie/ 16. august 2019, 22:02
Mingit valitsuskriisi pole. Reffide palgatud lapsajakirjanikud vinguvad lihtsalt nagu s... aia vahel.
s
Siil udus/ 16. august 2019, 21:43
KaKa ja sotsid.Ikka nn.kangutavad.Fakt.Naljakas See,et Nüüd Brüsseli Kohmetu, Ikka tahavad,nn mõjutada.Saar ka.Ansip.Paet.Nestor.Eesti 200.Veel Kivirähk.Jne. Jne.Lisaks.Anvelt.Idiootsus.Ratas.Rahulikult.Nn.Mõtteline Nn.Rusikas.Lauale.Fakt.
16. august 2019, 21:11
kohtuge peale tööaega maksumaksja rahastuseta
v
Vähe kahtlane/ 16. august 2019, 21:06
Kas peaminister ikka tahab seenele minna.
f
fax/ 16. august 2019, 20:57
Huvitav, Puutiniga ei tahagi?? Ta harjunud ju Moskvaga konsulteerima.
w
16. august 2019, 20:54
v
Vaatleja/ 16. august 2019, 19:52
Milline president? Meil pole presidenti ju ometigi, meil on Brüsseli marionett!
j
jäin hiljaks/ 16. august 2019, 20:58
Just tahtsin sama väita.
j
jupats/ 16. august 2019, 21:12
Just, nüüd ilmus SEE peale enda bläkki välja, et jälle "korrale kutsuda"!
p
16. august 2019, 19:49
president võib palju tahta mingu Maksimi juurde siis

v
viimasel ajal,/ 16. august 2019, 19:40
näeb ratas igal pildil välja nagu solvunud naine. Prunditab huuli ja pööritab silmi.
.
16. august 2019, 19:16
...ja teatab seda ajalehe kaudu. Samas on see ju loogiline, sest Vahergi sai alles ajalehest teada, et valitsuspartei poliitik on kuriteoga vahele jäänud. Rumm korraldab kohtumise ära.
o
onu/ 16. august 2019, 19:16
no ise ka roolijoodik, oskab vähemalt soovitusi jagada...
p
16. august 2019, 19:13
President tahab Hannes Rummiga kohtuda, et arutada uue vaitsuse ametisseastumist. 1,9 promilli kohustuslik.
k
kohusetäitja/ 16. august 2019, 19:07
Õige oleks ikka presidendi ajutine kohusetäitja
t
Ta/ 16. august 2019, 22:33
pole isegi seda. Vahel hakkab inimesest kahju. Kuhu sa trügisid? Rahvas ju sind ei salli vöi teisiti öelduna lausa vihkab.
p
PK/ 16. august 2019, 18:26
Oleks vaja teha õiged valimised,siis saaks näha kes on president ja kes mitte.
o
On/ 16. august 2019, 21:00
seltskond inimesi, kelle jaoks on nagunii kõik vale, ka valimised
k
Kõrvaklappidega politsei./ 16. august 2019, 18:25
Politseijuht saab ajalehest teada kui väisministeeriumi ametnik on kuriteo toime pannud. Isegi uhkeldab sellega, et tema ei tea midagi. Samas hakkab kohe valitsusele soovitusi jagama. Sellisel politseijuhil tuleks veel palka tõsta.
m
miskin/ 18. august 2019, 11:51
Politseijuhil suuremaidki tegemisi, kui roolijoodikute nimede meelespidamine .

i
informeeritud politsei meil/ 16. august 2019, 18:20
Vaher alustas täiesti tavalist tööpäeva ja sai ajalehtedest teada, et novemberis pani valitsuspoliitik toime kuriteo.
j
jurka/ 16. august 2019, 18:06
helmel on jäänud veel seitse jüngrit....
h
16. august 2019, 17:52
Sisu ei vastanud kommenteerimise reeglitele.
.
16. august 2019, 17:58
... siis... mis siis?hakkate märatsema võ?teete teise ja hullema pronksöö? kui midagi sellist juhtub,siis pannakse teid kõiki mingis terminaalis ninapidi oma kUs.elompi, nagu kutsikategagi tehakse.
a
aga/ 16. august 2019, 17:47
p
Paul/ 16. august 2019, 17:20
Ratas ninaga õhku nuuskimas: "Kes punksutas?" Kersti: "Mina see küll ei olnud, ausalt."
i
Isegi.,/ 16. august 2019, 17:10
...putja ei tahtnud sellisega kohtuda, kui ainult siis lõpuks viisakusest.Lipneb igal pool nagu vihaleht märja tagumiku küljes.
o
opa/ 16. august 2019, 16:54
kas reformkommunistide poliitik Elmar Vaher käis juba Kerstiga kohtumas?
l
lakkuskäppuliolles/ 16. august 2019, 17:52

j
juku/ 16. august 2019, 16:52
kas diktaator Putin oppas Kerstit sekkuda päevapoliitikasse???
j
just/ 16. august 2019, 16:53
sai Kerstilt eesti kilud selle eest.
e
ei/ 16. august 2019, 17:04
bolshevikust kolhoosnik tahtis oma rahvuskaaslase eest kätte maksta, aga mõistusest jäi lihtsalt puudu: https://www.chabad.org/calendar/view/day_cdo/aid/4377371/jewish/R-Schneur-Zalman-Settles-in-Liadi.htm https://www.chabad.org/dailystudy/default.asp?tdate=8/15/2019
v
Viljandlane/ 16. august 2019, 16:51
Kas ajakirjanikud ja ,,president"ei tea ,mis asi on valitsuskriis?Praegusel hetkel seda kindlasti ei ole!
e
Et siis/ 16. august 2019, 17:07
Aga nii väga ju tahaks, et oleks. Kersti ja punased on õudne kamp.
p
PapaKarlo/ 16. august 2019, 16:50
No vaata inime, seda puunuku nägu... no mis sealt välja kiirgab?
K
............./ 16. august 2019, 16:41
Kus see valitsuskriis on !!!!????? Ajakirjanikul on vist koos " sõna on vaba " tabletid võtmata jäänud. https://www.ohtuleht.ee/963812/juhan-mellik-ajakirjanik-peabki-olema-vardjas-see-on-tema-too
n
No / 16. august 2019, 16:21
No nüüd on küll vist maailma lõpp käes...
s
s/ 16. august 2019, 16:20
kusssss on astmeline tulumaks..................,
j
Jumpstic/ 16. august 2019, 16:20
Kus kuradima kohas see kriis on???
k
kas presidendil on ka mingit sõnajõudu ,või/ 16. august 2019, 16:14
t
tühi/ 16. august 2019, 16:22
koht, lugege põhiseadust.

t
16. august 2019, 16:13
Tõmba uttu,Kersti! Ja hästi kiiresti.
k
Knopka/ 16. august 2019, 16:12
Esimeseks sammuks tahaks mina,et taanduks see meile sahkerdatud president
M
Taat/ 16. august 2019, 16:07
Mis siin enam kohtuda! Valitsus tuleb laiali saata ja rahvale tuleb õigust rääkida!
m
mine/ 16. august 2019, 16:06
s
16. august 2019, 15:49
See mammi võiks üldse vait olla.
e
Ekre/ 16. august 2019, 15:44

c
Crack/ 16. august 2019, 15:42
Kõige si...em seis on Ratasel. Kui valitsus laiali läheb, siis Kaka poolt head pakkumist oodata ei ole. Sotsidega EKRE-t asendada ei luba matemaatika. Seega pingutas Vaher sabotaažiga üle ja kokkuvõttes hea käik Helmede poolt. EKRE võidab igal juhul. Erakorralistel valimistel läheb aga refi täispumbatud õhupallist õhk vilinal välja ja ta maandub oodatud kohas - prügikastis.
m
Mustade-armastaja-oled/ 16. august 2019, 15:09
j
just/ 16. august 2019, 16:04
musta peenise otsimisel isegi Aafrikas kännu
k
Kaljulaid!/ 16. august 2019, 14:43
Ära sekku valitsuse asjadesse! Selleks pole sinu amet pädev. Ja ära käi meid mööda ilma mustamas! Mine parem seenele!
m
16. august 2019, 14:40
mida tarka tal ütelda ,las sõidab parem rattaga
s
See/ 16. august 2019, 21:03
on nüüd küll tark kommentaar?
j
Jüri,/ 16. august 2019, 14:38
p
Pole/ 16. august 2019, 14:29
Milline president?kas Trump?meil ju presidenti pole.
t
tibu/ 16. august 2019, 14:27
president võiks ennast sellest loost küll eemale hoida kuna ta ei suuda olla erapooletu!!
k
Kohtugu kui isu on/ 16. august 2019, 15:48
Las trambib ka ennast veel sügavamalt s..ta sisse.
t
Ta/ 16. august 2019, 22:38
niisama kuulujutu himuline naisterahvas. President ta pole
j
16. august 2019, 14:25
Sisu ei vastanud kommenteerimise reeglitele.
m
ma juba enne/ 16. august 2019, 15:49
vaatasin, et sul on läbiv stiil. Lihtsalt nii - sõbralik tähelepanek - kõikides oma kommentaarides sul kõik muudkui "teenendavad reformierakonda". Kooliskäinud inimesena sa ometi tead, et sellist sõna ei ole olemas - on küll teenindama, aga see sind vist ei morjenda:)

v
valus/ 16. august 2019, 14:25
nn. presidendi juhmi nägu ei kannata enam vaadata.
d
Diagnoos/ 16. august 2019, 22:40
u
Uunu/ 16. august 2019, 14:17
Jüri, tee Sikkutit, näita talle keskmist sõrme
j
jürka/ 16. august 2019, 14:13
ratas peab kiiresti otsustama,muidu mässib ennast nii sisse,et läheb koos helmedega istuma...
e
enn/ 16. august 2019, 14:09
Muidugi ta tahab.Iga võimaluse tahab ära kasutada.
s
Saatku/ 16. august 2019, 14:08
u
Udo/ 16. august 2019, 14:03
Ekre pompsud juba joogised.vihkamist täis kommertarid.nagu oleks keegi pudeli nina alt tühjaks joonud.võtke rohtu mardi jüngrid.
t
to ;udo/ 16. august 2019, 14:13
puuaju udo ,ehk sotsitolgus kah lõugu lõksutama lastud,tead,joo oma bocki edasi,las siin targemad kribavad
t
to udo/ 16. august 2019, 14:28
udo- tõmba parem uttu...
t
Ta tahab, ta ta-ha-b!!!/ 16. august 2019, 14:01
Kes siin miskit tahab? Ta ei taha. Mesasja? Ta ei taha alla tulla!

a
AbdulNeegem, endine kõhu sõber/ 16. august 2019, 13:53
Vaimupuudega lüpsilehm, nii oli kuulda, tahab lisaks (killustikukoormaga) krusaga, lustisõidu rõõmudele veel "krooniks! ka ratast pedaalida. Maaorja järeltulijannana, "jallajallajalla" tõest* kroonit* läbustused tollel, Raisal meelel***
q
Q3 / 16. august 2019, 13:50
Pole presidenti vaid kiirkorras ametisse lükatud isik. Kas keegi oskab siia koheselt kirjutada veel ühe nn demokraatliku riigi kus ilma ühegi eelneva debatita avalikkuses ja ainukandidaat olles saab presidendiks..
i
IRW/ 16. august 2019, 13:53
Põhja-Korea, väga demokraatlik riik, ilmselt sama demokraatlik kui Eesti.
d
dr. Mangel/ 16. august 2019, 13:49
Tühi koht tahab teise omasugusega kohtuda? Ei tea mida need kaks otsustusvõimetut siis sel korral ka otsustavad? Makse tõsta? Küllap vist...
t
Timmermans/ 16. august 2019, 13:48
Vasakleeri kõrgeim esindaja Eestis sekkub häbenematult valitsuse siseellu, et kindlustada alatu ja korrumpeerunud liberaalse poliitika jätkumine.

p
Palka./ 16. august 2019, 13:47
Kas Presidentinnal jalgevahe sügeleb?
k
kõik,.../ 16. august 2019, 13:47
....selle inetu olukorra on põhjustanud keegi kersti kes räägib pidevalt midagi sallivusest ja mõistmisest ja siis teatab et vih. k. ab mind aga võtku teadmiseks et mina teda ka.
k
Kohal juba Ordu aegadest/ 16. august 2019, 13:46
Kes on lugenud Stendhali "Parma kloostrit" saab hästi aru, milline hale külanõukogu siia maaorjade maale on riigikese asemel väljaheidetud!
m
mees/ 16. august 2019, 13:44
meil on ju parlamentaarne vabariik ja rahvalt mandaadi saanud valitsus võib hoopis presidendi ametist tagandada, kui see ostub näiteks multikulti maaltoojaks või hakkab ühte erakonda eelistama.
v
16. august 2019, 13:44
vist lähevad koos seenele -Setumaal head seene kohad
t
Tglt/ 16. august 2019, 13:41
Rikkurite-eliidi esindaja kohtub rahva esindajaga. Foto on aga päris hea!
m
Mulle ka meeldib :)/ 16. august 2019, 15:54
Jüri tüdinud näoilme: "No mis nüüd siis?"
j
jürka/ 16. august 2019, 13:40
jüngrid hakake nüüd kiiresti miinuseid panema,siis saame näha kui palju teid ullikesi veel on...

j
jürka/ 16. august 2019, 13:38
nüüd saavad helmed tasu tehtud töö eest...
u
Urmas/ 16. august 2019, 13:34
Nagu, ma aru saan, siis siseminister süüdistab Vaherit ametiseisundi kuritarvitamises ja tegi talle ettepaneku omal soovil ametist lahkuda, siis juurdlust tema vastu ei algatata. Teda süüdistatakse, et on karistusregistris Hannes Rumm karistuse kustutanud või andnud käsu seda teha, mis on väga raske süüdistus ja süüdi mõistmisel võib Vaher ametiseisundi kuritarvitamise pärast isegi trellide taga lõpetada. Talle anti võimalus, et astu tagasi ja unustame asja, muidu läheb jamaks!
u
Urmas/ 16. august 2019, 13:40
Ja kindel on, et mitte siseminister ise ei avastanud Hannes Rumm asja vaid talle kandis sellest ette PPA sisekontroll. Ja arvatavasti küsis, et mis teeme?
h
Happy/ 16. august 2019, 13:44
Ja millise karistuse peaks määrama reformipoliitikule, kes välisettevõtte nõukogus vabastas pangakasumid maksudest, mistõttu jäi riigil saamata kokku kümmekond miljardit Euri?
h
hea inimene/ 16. august 2019, 13:46
loe seaduseid: Oportuniteet – Kriminaalmenetluse lõpetamine süüdistatava ja prokuröri kokkuleppena avaliku menetlushuvi puudumise korral ja kui süü ei ole suur. Süüdistatav ei pea sel juhul end süüdi tunnistama, kuid oportuniteediga lõpetamine eeldab, et ta on teo siiski toime pannud. Karistusregistrisse aga märget ei lähe. Süüdistatav peab sel juhul heastama kuriteoga tekitatud kahju, tasuma kriminaalmenetluse kulud ning maksma kindla summa riigituludesse või sihtotstarbeliseks kasutamiseks üldsuse huvides. Oportuniteediga saab lõpetada teise astme kuritegu.
V
@ kell 13.44 Õnnelikule/ 16. august 2019, 23:21
Vabandage, et kopeerin siia ja kordan Happy küsimust: välisettevõtte nõukogus vabastas pangakasumid maksudest
v
väike taks/ 16. august 2019, 13:32
Presidendilaadne olevus on jälle emotsionaalselt ülesköetud. Õige ja tasakaalukas president suhtleks järjepidevalt ka Helmedega, et valitsusrahu hoida. Kahjuks presidendilaadne tegelane ei adu, mis on tema ülesanded, nii kirjutatud kui ka kirjutamata ülesanded.
e
Edasi Eesti Valitsuse uutele lollustele./ 16. august 2019, 13:31
Artikli pealkirjas on viga. Mitte President tahab kohtuda Peaministiga ,vaid presidentinna Pinoccio tahab natsi pulli teha. Kogu moos.
m
mida me ilgume/ 16. august 2019, 13:36
ah? las nemad teevad asjad klaariks.
m
mida me ilgume/ 16. august 2019, 13:36
ah? las nemad teevad asjad klaariks.
b
Büroo kratt/ 16. august 2019, 13:46
Minumeelest ei ole presidendil õigus poliitikasse sekkuda ega mingeid otsuseid teha!?
m
16. august 2019, 13:30
Mis valitsuskriis? See et korruptqnt minema löheks?
n
16. august 2019, 13:28
Nüüd on aeg ordeneid jagada,nagu noo-teatri naisepeksjale.Kindlasti saab keegi ordeni.
k
16. august 2019, 13:29
k
kahjulaid/ 16. august 2019, 13:25
valikulise moraaliga moraalimajakas on jälle plinkima hakanud :)
i
Ime/ 16. august 2019, 13:29

m
minumeelest/ 16. august 2019, 13:19
pole see kuidagi Eesti riigi huvides, paisutada igapäevane töö, kus esinebki inimeste ja seisukohtade vahel eriarvamusi, erinevaid nägemusi, need tuleks LAHENDADA, mitte valada õli tulle ja keset tööd, hakata veel ise segama, nimetama igapäevast tööd "Valitsuskriisiks", minumeelest see on ülepaisutamine tugevalt, aga mis kõige hullem, kahjustab meie riiki selline ülereageerimine, segab tööd.
k
Kriis/ 16. august 2019, 13:33
Imelugu, tõesti. Kas mõni inime enam üleüldsegi ei tea, mida tähendavad eestikeelsed sõnad? Sõna ´´kriis´´ tähendab ikke väga kohutavat olukorda, ´´kriis´´ tähendab peaaegu väljapääsmatut olukorda. palun ärge kasutage eestikeelseid sõnu vales ja ülihalvas tähenduses. Kui keegi mingeid töö käigus üleskerkivaid olukordi ´´kriisiks´´ nimetab, siis tähendab see, et selle isiku enda sees on kriitilised-kriisilised vastuolud.
u
Urmas/ 16. august 2019, 13:18
Isegi eraettevõttes ei tohi ühtegi lihttöölisest mutrikest vallandada usalduse kaotuse põhjendusel ja veel nii, et keegi kuskil ütles!!! Panna eelkirjutatud avaldus lauale ja kirjuta alla! Nii asjad ei käi isegi eraettevõtetes! Aga PPA peadirektorit saaks vallandada tema ametiaja: 5a. möödudes. Või kui PPA direktor annaks põhjust tõesti alustada menetlust: näiteks purjus peaga paugutab baaris ametirelvaga, varastab ja selle kohta on algatatud politseis uurimine, võtab altkäemaksu, kasutab ametiseisundit ära oma tuttavate rikkumiste kinni mätsimiseks jne... See kõik peab olema tõestatud.
ä
ära vassi/ 16. august 2019, 14:28
Ahsoo. Et kui eraettevõttes mingi alama astme juht eirab talle antud korraldusi, lekitades valelikke sõnavõtte massimeedias, siis ei juhtu temaga mitte midagi? Rumalat juttu ajad. Mitte üheski organisatsioonis ei tolereerita sellist reetlikku käitumist.
t
Tahaks teada./ 16. august 2019, 13:18
Ratase põhiväljendid on-mina ütlen või mina arvan.Tegelikult on ta ainult EKRE maskott.Kas seekord on Kaljulaidil rohkemat öelda kui ainult tekstiga pusa selga tõmmata.
e
16. august 2019, 13:17
Sisu ei vastanud kommenteerimise reeglitele.
m
Massoon./ 16. august 2019, 13:34
Kes see president Kaljula on? Kas mingi kinnise naisordu ülemus? Vääää......
p
Palju tahtma hakanud/ 16. august 2019, 13:17
j
Jüri/ 16. august 2019, 13:12
Riigikogu hääletas just selle presidendi poolt, kõik teised kanditatuurid hääletati maha, ja ta on isamaa poolt toodud president.Kas meil nii harimatu rahvas et midagi ei mäleta?
o
Onu Eino/ 16. august 2019, 13:26
Ära tule solvama (mäluta-, harimatu rahvas)! Volitused isehakanule andsin mina.
a
anarhia siis anarhia/ 16. august 2019, 13:12
Kui presidendi kt. toetab Vaheri korraldatud anarhiat, siis miks peaks peaminister temaga kohtuma minema? Igaüks teeb, mis tahab. Pealegi, erinevalt siseministri ja PPA direktori suhtest, puudub presidendi kt.-l võim kellelegi käskude jagamiseks.

k
Kahju. / 16. august 2019, 13:08
Kus on valitsuskriis? Vaid Kaja Kallase silmis. Mul on nii kahju temast.
m
Mait/ 16. august 2019, 13:05
Kes seda ütles et eestirahvas ei ole nõus,vastuseks kommenteerijale, enamus on sellega nõus, sellel Helmede pullil tuleb lõpp teha,kui avaliku seadust ei tunne siis oleks viisakam vaikida mitte ennast häbistada.
j
Jah/ 16. august 2019, 13:02
a
ab/ 16. august 2019, 13:07
Barcelona ei saa löögilegi!
k
Küsimus nr 1?/ 16. august 2019, 13:01
Kas hõimlasest presidenti tagasi ei saaks kutsuda,rahvas ei ole ju teda valinud?Tuli valge hobusena ja pandi paika sõna otseses mõttes.
t
Tori hobune teab./ 16. august 2019, 13:36
Vaevalt ta hobuse mõõtu välja annab. Ikka rohkem nagu ruun.
e
Ennustati ju/ 16. august 2019, 23:26
16. august 2019, 13:00
Sisu ei vastanud kommenteerimise reeglitele.
m
16. august 2019, 14:32
r
Rahva tahe./ 16. august 2019, 13:00
Küsiks,et kelle president ta on sest kes teda esitas ja kes teda valis?Samas on valitsus erakonnad siiski valitud eesti rahva poolt.Seega on neil olemas täieõiguslik Eesti rahva mandaat.Ei tasuks segi ajada e-liitu ja iseseisvat Eesti Vabariiki.
t
Tsiteerin Teile siin meenutuseks:/ 16. august 2019, 23:27
peame süürialasi aitama > kas pole meeles või? ah, et tsiteerida ei tohi?
n
no nii/ 16. august 2019, 12:57
President on kindlasti seda meelt,et Helmed tuleb kõrvaldada valitsusest,kuid see ei lähe läbi,sest Eestimaa rahvas suuremas osas ei ole sellega nõus. Laske valitsusel tööd teha. Ilusat päeva!
v
Vanem inimene/ 16. august 2019, 13:27
Mis õigusega ja mille alusel kõneled suurema osa rahva eest?
u
udo/ 16. august 2019, 12:53
Vaheril patte küll.pole ta nii puhas poiss midagi, liiatigi kui on ilmsiks tulnud roolijoodiku tegude vahamaikimine tema poolt. Reformide toiduahel hakka vaikselt katkema ja patud tuuakse päevavalgele. Sellepärast ka kaka kommentaarid ja viha pursked.

e
Eestlane1/ 16. august 2019, 12:50
Mina peaministri asemel küll temaga ei kohtuks,kuna pole tegemist presidendi,vaid sotside lipulaevaga.
v
Vanaema/ 16. august 2019, 13:09
No ja kes Sind sinna kutsunud on?Eestlane1! tegele oma eluga.
e
Eestlane1/ 16. august 2019, 14:14
Vanaemale.Sina topakas manamutt vist ei saagi aru,et see ongi meie kõigi elu ja tulevik,millega mängitakse.
k
Klopper/ 16. august 2019, 12:49
Ainult pealkirjast lugesin välja , et Presdentinna kkutsub Ratase Kadriorgu appi mingit vaipa kloppima. Ja kus on valitsuskriis tahaks näha?
o
Olle/ 16. august 2019, 12:49
Loen ja imestan.kust kohast võetakse praegu,et rehvormierakond süüdi on.inimesad jooge vähem koos oma puhkusel Mardiga.
n
Nüüd / 16. august 2019, 12:47
hakkab siis ajupesu Ratasele kui halvasti kõik on :)
v
16. august 2019, 12:44
Sisu ei vastanud kommenteerimise reeglitele.
j
Jaah/ 16. august 2019, 13:12
Seda on pikalt räägitud. Aga viimased sündmused näitavad, et hoopis Vaheri pantvang. Vahest on kinnihoidmas veel mõne ameti juht. Ei tea, teised ei ole pressikonverentsi pidanud. Aga see selleks. Hoopis olulisem on, et kes meie riiki siis tegelikult juhib?
k
?/ 16. august 2019, 12:43
kas vaip on ikka punane ja kohvi pakutakse

a
Ann/ 16. august 2019, 12:42
Helmed üritavad luua diktatuuri. Isad ja pojad. Hoia jumal selle eest et embkumb neist peaministriks kunagi saab.
a
Anna/ 16. august 2019, 12:47
Huvitav, kuidas küll selline mees nagu Victor Orban on Ungaris juba 8 aastat võimul? Ja Trump? Ilmselt on siiski tegu meie liberaalsotsialistide vingumisega, ja küll saavad ka Helmed peaministriks. Reform on juba laiali vajumas.
l
Loviisa/ 16. august 2019, 12:41
President ju reffide poolt,aga Ratas ei tohiks järele anda. Helme ei teinud midagi valesti, sulidele tulebki kord ka vastu hakata, mitte väriseda,kui aga prokurör või president helistavad. Nagu halvad seebikas, üks kõne ja kõik jooksevad
m
16. august 2019, 12:39
Mis riigi president, NESTORI-orjariigi rahvast vihkav president, kus kõik on võltsitud ja vale: presidendi enda valimine, politseikindralinspektori sõnul digiallkirjade manipuleerimiste võimalusega riigikogu valimiste tulemus on vale ja kus valetajad sõimavad kohalikku elanikkonda natsideks ja faschistideks
b
Buratino loomulikult tahab euroopalike väärtusi/ 16. august 2019, 12:38
l
16. august 2019, 12:35
Sisu ei vastanud kommenteerimise reeglitele.
j
ja jälle/ 16. august 2019, 15:53
nad muudkui "teenendavad" ja "teenendavad"

t
Tuletaks meelde!/ 16. august 2019, 12:30
aastal 27.04.2018 lükkus Vaheri määramine ka edasi,kuna IRL ei olnud nõus teda toetama.Siis võeti IRL vaibale,ning võitis valitsus,ning minister oli Pehvkur,nüüd lubas endine minister avaldada survet,et jälle päästa Vaher.Veidi imelik,kas pole.Surve väljend pärineb Ringvaate saatest,mis oli eetris 15.08.2019.
e
16. august 2019, 12:30
Sisu ei vastanud kommenteerimise reeglitele.
m
Mari/ 16. august 2019, 12:45
To 12.30.see kektib ju ka EKRE kohta, ainult mitu korda võimsamalt! Meie president on väga asjalik!
e
ei ole/ 16. august 2019, 12:46
ta ei ole meie president
a
16. august 2019, 12:29
Sisu ei vastanud kommenteerimise reeglitele.
j
Jaah/ 16. august 2019, 12:40
Nojah. Tundub, et Vaher on tegelikult valitsusjuht.
o
Onu siim/ 16. august 2019, 12:28
No mida pilti see paremal seal
o
16. august 2019, 12:26
Sisu ei vastanud kommenteerimise reeglitele.
t
TK/ 16. august 2019, 12:42
Kommunistid ja pätid on ikka valskusega võimule saanud. Kogu Eesti juba vänget kaka haisu täis.
k
Kas tõesti/ 16. august 2019, 12:26

b
Bb/ 16. august 2019, 12:25
Eestis ei toimu juba ammu õigusriik.kurikaelad lastakse vabadusse jne.kus see õigusriik siin on küsiks selle peale?
m
minu arvates/ 16. august 2019, 12:25
peaks siseminister ise otsustama,milline meeskond tema alluvuses töötab,mitte peaminister.See on sama tobe,kui teiseks piloodiks lennufirmasse määratakse mõni luuletaja sellepärast,et ta on peaministri sugulane!
a
16. august 2019, 12:25
Sisu ei vastanud kommenteerimise reeglitele.
a
ainuõiguse lootjale/ 16. august 2019, 12:28
Või päästaks olukorra ehk augustiteesideks ümber moderiseeritud omaagsete aprilliteeside loosung, Et kogu võim reformaritele ning sotsidele?
o
oot/ 16. august 2019, 12:35
Kas meie presidentinna on juba satraap, kes saab ilma Riigikogu otsuseta valitsuse tagandada?
i
irw/ 16. august 2019, 12:36
presidendil selliseid lambist volitusi pole , valitsuse tagandamiseks ja riigikogu tagandamiseks on tal vaid paar võimalust , praegu pole neist ükski täidetud
e
16. august 2019, 12:46
Ekre erakonna, eriti Helmede puhul on tegemist inimestega, kelles pole mitte ühtki positiivset joont, positiivsuse alget või lootusekiirtki.
M
to oot/ 16. august 2019, 15:50
Maailmas tehakse palju asju. Kui ajaloost vaadata, siis tegi ka Konstantin Päts omamoodi kardinaalse riigipöörde. Saatis populaarsuse tipul opositsioonierakonna lihtsalt laiali, keelustas selle ja sulges opositsioonilised ajalehed. Lisaks arreteeris või saatis saartele pagendusse Vabadussõjalaste juhid ning aktiivi, samuti vapsi-sümpaatiatega ärimehed ja sponsorid. Kehtestas "Vaikiva ajastu", tsensuuri, range riikliku kontrolli j.n.e. (riik oli muidugi tema ise)
K
@ kell15.50/ 16. august 2019, 23:38
Korjas Eesti ohvitseridelt re lv ad ja punakomude abiga tegi riigipöörde, kusjuures venkad olevat talle ju ainuvalitseja kohta lubanud. Monarhi tiitel nii maggus. Ja kuidas pärast oli, kui Venemaa oli saanud oma tahtmise? pärast ju Venemaa võttis tookordse presidendi K.P. oma tugeva ´´kaitsva´´ ""hoolitsuse" alalla. Eks meilgi neid, kes tahavad Venemaale raudkõva "hoolitsuse " alla.
j
16. august 2019, 12:24
Sisu ei vastanud kommenteerimise reeglitele.
m
Mari/ 16. august 2019, 12:48
To jah: Kust otsast see ekre parim on? Varem pole kunagi nii palju jamasid olnud, ullikesed eesotsas.
n
No ma ei tea/ 16. august 2019, 12:23
kas see on ikka hea mõte, alles oli president ise "tule" all oma vihkamise pärast. Laseks asjal veidi jahtuda.
k
KK/ 16. august 2019, 12:23
Hoopis vihaKersti tuleks vaibale kutsuda.
e
16. august 2019, 12:22
Sisu ei vastanud kommenteerimise reeglitele.
t
Tullevikk/ 16. august 2019, 23:52
Aga tulevik? Need, kes eestlaste ja meie väikese riigi vastalised on, nendega ju karma tegutseb eriti imelikult. On ju näiteid küll ja küll.
a
16. august 2019, 12:20
Sisu ei vastanud kommenteerimise reeglitele.
t
to ah soo/ 16. august 2019, 12:30
Ilmselt on mingi sellekohane Brüsseli soovitus või direktiiv.
n
no / 16. august 2019, 15:54
palju täna komme kokku tuleb - 200-500 vahel ilmselt?

a
aga/ 16. august 2019, 12:19
sardell alles praalis Nõmme turul ,et sügiseks teeme selle valitsusega lõpu.
p
põle ullu/ 16. august 2019, 12:17
20-ndal tuleb Kadrioru roosiaias vihkamise pilgar, siis te alles kuulete, mida teist arvatakse
m
marks/ 16. august 2019, 12:21
Ka kadrioru roosiaias seeni on?
b
Brüsseli saadik esineb .../ 16. august 2019, 16:38
järjekordse vihakõnega?
r
Roosiaias?/ 16. august 2019, 23:54
Aga eestlaste pidu? Eestlased, teeme oma peo.
k
Kahju, et/ 16. august 2019, 12:16
rahvas nii tuim on! Muidu läheks kõik see mees mäele ja Kadriorgu selgitama, keda me siia riiki valitsema mitte ei tahaks. Hea meelega läheksin, sest asi see teine augusti putš teha on.
K
???/ 16. august 2019, 12:16
Kas nüüd saab siis peaminister vallandamisotsuse?
1
123/ 16. august 2019, 12:16
Millal ükskord lõpeb vassimine, üks ütleb teine kohe vastpidist kas tõesti nende Helmede peatamne on nii keeruline
k
keerulist ei ole midagi/ 16. august 2019, 12:39
Niipea kui Ratas EKRE koos helmedega valitsusest tagandab, on Ratas koos oma valitsuse ja peaministritooliga kadunud ajaloo prügimäele. Aga mis on kõige hullem, seejärel algatatakse Ratase valitsuse kohta kriminaalmenetlust selles küsimuses, kuhu Ratase valitsuse ajal kadusid riigi reservidest ligi KOLMSADA /298/ MILJONIT!
H
Inna/ 16. august 2019, 12:16
Helmedel on häid ideid,kuid absoluutne kogenematus asjaajamisest.Seepärast ongi vaja nöuandjaid ja ka oskus kysida ning ka kuulda vötta head nöu.Ei pea ise alati jalgratast leiutama,see on ammu leiutatud.Kui Ratas sellest supist,mida noor Helme kokku keeras veel välja tuleb,siis peaks talle aumärk antama.Kaarnakari ju ainult ootab ju.Siin oleks kyll Helmel vaja olnud rääkida kas vöi lihtsa personalitöötajaga,kuidas asju aetakse.
t
tiit/ 16. august 2019, 12:23
ideed võivad head olla, kuid ta.ti.kad ei sobi valitsusse.las mängivad veel liivakastis. le. ni.nil olid ka üllad ideed.
j
jälle naerukoht/ 16. august 2019, 17:36
ah, et nüüd on helmede ämbrisseastumistel hoopis nõunikud süüdi
t
TT/ 16. august 2019, 12:15
Eestis on roolijoodikuid nii palju, et ükski terve mõistusega PPA juht isegi ei ürita iga juhtumiga kursis olla, sest muidu muude tegevuste koordineerimiseks ei jäägi aega.
e
16. august 2019, 12:26
ekretöll jää teemasse!
k
Kas nende kohal on president vait?/ 16. august 2019, 12:14
Aga 36,8 miljoni dollari vargus? või Eesti krooni põhiseaduse hävitamine?

m
muki/ 16. august 2019, 12:14
kui kersti sõber Putin peksab oma rahvast siis Kersti Kaljulaid isegi piiksu ei tee!,,,,häbematu!
o
onu/ 16. august 2019, 12:17
Kaljulaid juba ammu kavandav riigipööret,,, reformkommuniste tahab tagasi valitsusse.
t
Tubli Martin/ 16. august 2019, 12:14
Kontrollis kas Vaheri juriidilised teadmised on diplomiga kooskõlas ja tegi temast telestaari, vaadake kuidas ta AK uudistes kokutas. Nii võidakse ka ohtlikud kurjategijad vabaks lasta, anna lihtsalt Elmarile paber, millele on trükitud digiallkirjastatud ja ta loeb selle kehtivaks dokumendiks.
e
eu/ 16. august 2019, 12:13
Peale kohtumist, mis kirjaga dressipluus kaljulaidil varuks on pandud???
l
Läheb alles lõbusaks/ 16. august 2019, 12:13
Aaaaa, kas sotside Rumm pannakse äkki Peaministriks? Kaine ikka juba vist selleks ajaks...IRW Naisepeksja ju pandi Kadrioru poolt lausa riigi juubelit korraldama......ikka edasi samal tasemel....
t
16. august 2019, 12:13
Tegelikult on seaduse järgi meil võimude lahusus.

s
saamatu/ 16. august 2019, 12:10
Kõrge ametnik, , kes autasustab politseinikku, kes paljajalu kakerdavat haiget inimest kolme mehega elavana käsist-jalust paralliseerida ei suuda, vaid teeb avaliku hukkamise., pole siiski tavainimeste silmis usaldusväärne. Pealeg oli Jaanus Käärmanni näol tegu ju väga andeka ja targa IT spetsiga.Mis talle sel hetkel sisse oli söödetud, kui ta sellisena tänavale uitama tõugati , ei tahetudki uurida. Järgmisena teeb ootamatu enesetapu ppa enda koputaja kes aitab taksomafiat paljastada .. Ei näi need töövõtted usaldusväärsetena, ei näi !
J
_/ 16. august 2019, 12:20
Jumaluke, kas see politseinik sai autasustatud kes haige inimese julmalt maha lasi? Mina siiani arvasin, et sai ikka mingi karistuse. Astu ise tagasi, Vaher.
e
16. august 2019, 12:10
Sisu ei vastanud kommenteerimise reeglitele.
m
Mari/ 16. august 2019, 12:52
Eks kõigil on mingidt ajast mingid luukered kapis! Või on mõned lausa inglid?
t
To eestlane/ 16. august 2019, 13:02
Ei usu, et kellelgi mingit luukere kapis pole! On neid mitmeid ka ekrekatel endil!
j
jokk/ 16. august 2019, 12:09
kersti, ratas, vaher ühes paadis!
e
ekre lõpp/ 16. august 2019, 12:08
Kas nüüd saab lõpuks ekrede jurastt lahti ?
m
Miks peaks? / 16. august 2019, 12:11
Sest tahavad saapavarast, plagiaatorit lahti lasta?
k
kae nüüd/ 16. august 2019, 12:07
kersti koos rattaga hakkavad pisivarast vaherit kaitsma,,,,jokk
t
to kesik/ 16. august 2019, 12:05
Poleks vaja Helmedel seda jama korraldada!!
e
Enn/ 16. august 2019, 12:07
o
ossaaa!/ 16. august 2019, 12:05
kas tissimisside ja muude kollaste staaride avaldused päevapoliitika kohta on ka juba ette valmistatud?

v
varaste-petsist paradiis/ 16. august 2019, 12:05
Kuidas see KRIIS on kui ppa ja kohtusüsteemi ausamaks hakatakse muutma
s
See on kriis reformile/ 16. august 2019, 12:09
Nii on nad kõik trellide taga varsti
s
16. august 2019, 12:05
Saada seenele koos vaibaga !
j
Janno / 16. august 2019, 12:04
Huvitav kas möni poliitik ka loeb kommentaare? Mis valitsus meil on? Poliitika vööra inimesena lihtsa inimesena lugedes seda kuidas ministrid oma vahel tülitsevad mingi ppa direktori pärast on naeruväärne. Kuidas see asi üldse toimib kui nad peaks ûksteist toetama mitte naitama kes on pealik. Ikka täis klounaad. President kutsub vaibale no misasja ainult ûks mingi mina olen boss ila kaib. Laske lahti see ppa juht kui ta tundub monele ministrile reeturlik asi lihtne.
j
J.K./ 16. august 2019, 12:02
Kaljulaidile on EKRE nagu pind tagumikus.
o
oo, vabandust - ikka vastupidi peab komm olema / 16. august 2019, 12:30
EKREle on president nagu karuohakas püksis
k
kesik/ 16. august 2019, 12:01
Helmed tegid jama kuid Vaher peaks lahkuma
j
jokk/ 16. august 2019, 12:11
pisivarast ja valetajat vaherit kaitseb nüüd ev president ja peaminister!

TOIMETAJA

+372 5199 3733
online@ohtuleht.ee

TELLIMINE JA KOJUKANNE

+372 666 2233
tellimine@ohtulehtkirjastus.ee

REKLAAM JA KUULUTUSED

+372 614 4100
reklaam@ohtulehtkirjastus.ee