Seisukoht

Seisukoht | Klient on kuningas nagu ka teenindaja (5)

Reelika Vaiksaar, reporter, 16. august 2019, 18:30
Käisime sõbrannadega hiljuti söögikohas, kus pealtnäha tundus kõik kontrolli all olevat, kuid mõne aja pärast vabandas teenindaja ette-taha ning rääkis suu vahul, kui raske päev tal on olnud ja kuidas ta on klientidelt sõimata saanud. Esimene mõte oli, et miks ta sellest meile räägib? Kuid 20 minutit hiljem avastasime sõbrannadega, et olime terve aja sellest arutlenud, kui vastikud võivad kliendid olla.

Mäletan, kuidas töötasin riidepoes klienditeenindajana, kus puutusin peale väga toredate inimeste kokku ka klientidega, kellelt sain alatihti sõimata asjade eest, mis polnud ka parima tahtmise juures minu teha. „Mis mõttes see pole allahinnatud?“, „Miks seda numbrit teil rohkem pole?“, „Miks see nii mõttetult kallis on?“ Kallis inimene, ma ei tea, mina ei reguleeri neid asju!

Muidugi ma ei saa öelda, et kliendid on alati kõiges süüdi, aga paneb ikka imestama, kui ebaviisakaid klienditeenindajaid on olemas. Klienditeeninduse töö pole kunagi minu jaoks olnud, kuid leidsin iseendas alati jaksu olla inimestega sõbralik, naeratada neile ning abistada, kui nad seda vajasid. Praegu võid aga vaat et vastu pead saada, kui julged abi küsida või süüa tellida. 

Klientidel võiks teenindajate vastu olla rohkem austust ja ka vastupidi. Kui ei austa, siis pole mõtet imestada ja hiljem enda Facebooki seinale kirjutada 10000 tähemärgiline vihakiri, kui ebameeldivalt teiega käituti.

5 KOMMENTAARI

o
ostleja 18. august 2019, 20:10
Klient on kuningas kuni momendini,mil hakkab teenindajat alandama, siis on õigus teda mitte teenindada.
m
margus 17. august 2019, 17:18
Reelika, oled väga ilus ja tark tüdruk. Nõustun teemaga. Ise samas sektoris töötanud. Ole tubli.
Loe kõiki (5)

TOIMETAJA

+372 5199 3733
online@ohtuleht.ee

TELLIMINE JA KOJUKANNE

+372 666 2233
tellimine@ohtulehtkirjastus.ee

REKLAAM JA KUULUTUSED

+372 614 4100
reklaam@ohtulehtkirjastus.ee