Eesti uudised

Kaja Kallas: „Kui Vaher läheb kohalt, on selge: Ratas seda valitsust ei juhi.“

Juhan Mellik, 16. august 2019, 10:31

258 KOMMENTAARI

k
Kaabu kuubis./ 20. august 2019, 16:06
Ratas mângib Kaabudega kodu.Lasteaed tuled likvideerida Selleks kaunile,targale ja sûmpaatsele Kajale edu.
a
Aga kes/ 18. august 2019, 12:45
siis juhib? Opositsioonierakondadel puuduvad liidrid, kes võiksid olla peaministri kohal.Selles pole küll süüdi ei Ratas ega teised valitsuskoalitsiooni juhid.
ä
Ära nüüd kohe/ 17. august 2019, 22:58
õ
17. august 2019, 21:17
ÕL kaitseb KAKA-t kümne küünega -hoidgu ainult saatan teda
m
Mina/ 17. august 2019, 15:30
Oeldakse,et inimene komistab kahel jalal ja hobune võib komistada isegi neljal jalal.Vastik on vaadata-kuulata, kuidas reageerivad refid, president ja meedia iga väiksemagi asja peale.Valmis kohe ründama, lõhki rebima.Nagu huaanikari. Ka need loomad käivad ringiratast ja ootavad, mil keegi ainult vähegi vääratas. Püüdke ikka säilitada väärikus ja inimlikkus!
k
krooksumisest/ 17. august 2019, 12:48
No plikake, ära provotseeri kogu aeg.
v
Vaike/ 17. august 2019, 12:25
Kaja!Mine maale ja puhka närve,mis sa tõmbled.Ei saanud peaministriks,siis oota järgmist korda,kui valimised tulevad ja ära ussita.
p
prognoos/ 17. august 2019, 11:21
Kas hr. Ratasel on siis mingit muud valikut? Kui ta EKRE-st lahti ütleks siis peaks ta peaministri koha prouale ära kinkima ning olema uues koalitsioonis mitte võrdväärseks partneriks vaid pigem alandlikuks nooremaks vennaks. Sest ilmselt oravad "valet valikut" ning "reetmist" ei andestaks. Viia asi uute, erakorraliste valimisteni? Aga kes seal uusi hääli võidaks ja kes seniseidki kaotaks? Kes võib seda kindlalt ette ennustada? Keskerakond kuulub pigem nende hulka kes veel mõnest häälest ilma jääks. Seega on EKRE ehk problemaatiline ning tülikas, kuid ikkagi hädavajalik koalitsioonipartner.
h
häda ajas kaevu!/ 17. august 2019, 12:50
Proua on nii himukas ekrest lahtisaamiseks, et viimasel minutil isegi pakkus ministrikohta ju SIISKI! Hiljem olnuks võimalus vabandada, et eksis ja Jüri ikkagi ei kõlba, valime uue...

p
17. august 2019, 09:50
t
Tire/ 17. august 2019, 10:05
t
17. august 2019, 09:49
T r a, ma ei või nagu see Evka, igapäev mingi sodiga esilehel.
a
Arvamus./ 17. august 2019, 09:21
Olin ka Kallase pooldaja ,aga nüüd on inimene end ise nii ebameeldivaks mänginud,et ei taha üldse enam näha ega kuulda,Täpselt nagu Kersti Kaljulaid. On tunne,kui Eesti neist kahest naisest lahti saaks,läheksid,näiteks Brüsselisse,oleksid tülid ja riiud riigist kadunud. Eks see Vaheri-värk on kindlasti reformi soperdus.Võimalus jälle karjuda ja valitsuse tööd häirida.Ju Vaher ise välja uurib,kes selle jama korraldas?Jõudu valitsusele!
m
Mats/ 17. august 2019, 07:50
Kajake, ole kena ära ole nii naeruväärne,oled niigi kaotanud oma väärikuse...
v
vae.sed lap.sed/ 18. august 2019, 02:58
kes koo.lis pea.vad pe.reema jam.ade pä.rast pil.gartud saama
s
shaakal/ 16. august 2019, 22:50
Provokaator kaka sobiks pigem vene poliitikasse, õli tulle valaja.
l
17. august 2019, 17:34
Lapsef korf mds riigis pole reff tagasi
n
no kaka ka seda/ 16. august 2019, 22:29
valitsust ei juhi,aitab,mine koo kodus sokke
t
Tädi ära tõmble/ 16. august 2019, 22:28
Kajake kallis -püsi vait, siis paistad inteligentsem välja.
m
16. august 2019, 22:24
Mulle on Kaja Kallas juba nii antipaatseks inimeseks muutunud, et tema pilti nähes ajalehes rikub ka selle ära,väga au,kuulsuse ja võimujanuline.

k
Kordan iseennast/ 16. august 2019, 22:10
Kui valimiste "võitja" ei suuda moodustada valitsust ,siis on ta ......kaotaja. KAKA kahjuks ei saa aru.(elik keegi ei pea sind kummardama.)
s
sinul aeg on läbi/ 16. august 2019, 22:06
k
Kuule tädi/ 16. august 2019, 21:59
Mis sul sellest ? Sina oled oma madalat taset tõestanud -ja head aega.
k
KaKa ammugi/ 16. august 2019, 21:53
m
maakas/ 16. august 2019, 21:44
Jüri jõudu Sinule! Kui peakski valitsus lõhki minema,siis ära palun Kallaseid enda punti võta! Aitäh
e
eestlane/ 16. august 2019, 21:52
Toetan Kaja Kallast.Helmed vangi riigivastase töö eest.
p
paljuõnne/ 16. august 2019, 21:38
Kaja veel julmem kui praegune valitsus. Eks teadagi,kelle huvid mängus on.
m
m,/ 16. august 2019, 21:35
lugesin kõik need kommentaarid läbija loe ka sina kaka ja sa ju näed , et sind ei sallita sa oled vastik õhutaja,
h
16. august 2019, 21:42
Huvitav oleks teada mitut trolli läheb vaja 200 negatiivse kommentaari kirjutamiseks?
p
Poole rohkem/ 16. august 2019, 21:56
j
16. august 2019, 21:35
Jürka on EKREmlistide käpik.
h
16. august 2019, 21:59
o
oi oi oi/ 16. august 2019, 22:02
Võib olla selgitad oma väiteid

t
Talv pole käes juba kisa lahti/ 16. august 2019, 21:23
Väga kurvaks teeb meel kui ilus noorneiu valetab ja käitub imelikult! Palun Kaja Kallas aga küsi oma isalt kus on Eesti 36 miljonit dollarit?
j
16. august 2019, 21:44
Ja kui palju intressi see juba teeninud on
m
mix/ 18. august 2019, 03:00
myydi ära vabriigi kuld ja metsad?
m
m,/ 16. august 2019, 21:09
Jube ja ta on jälle käsi hõõrutamas, no vastikumat naist ei leia .
s
sapiseid/ 18. august 2019, 03:01
pidi ähv.ardama mak.sahaigused
a
Arvamus/ 16. august 2019, 21:02
Nii lapsikut poliitikut pole ammu nähtud. Kui sihuke võimuahnur riiki juhtima panna, on tulemuseks katastroof. Kas tõesti sugu ja perekonnanimi võimaldavad indulgentsi, et võibki lõputult intriigitseda?
v
16. august 2019, 21:28
Võimuahnurid helmesed on ikkagi veel jubedam.
a
16. august 2019, 20:41
Sisu ei vastanud kommenteerimise reeglitele.
l
Laudas/ 16. august 2019, 21:00
e
Est/ 16. august 2019, 20:39
sina Kaja Kaagutaja ei juhi seda valitsust ilmselgelt, mitte nüüd ja mitte kunagi ka tulevikus. Kõigepealt too oma isa Siim Kallas mikrofonide ette ja las räägib ja tuletab meelde 10 miljoni $ varguse üksikasjad. Ei saa olla nii, et inimene kes vastutas 10 miljoni õigalase tagastamise eest ärimeestele järsku ei mäleta ja raha on kadunud.
k
kuulax/ 18. august 2019, 03:03
ka r-hoo-ldusese loe.ngutest sberkassa ar.vetetega
k
Kõu Repnau/ 16. august 2019, 20:30
Juhul, kui neiu proovibki haukuda juhtkarjas, on tegu ju mannetu "suguhüüdega"!!! Ülekannet esitab too ise... Tasakaalus looduses ei esine hälbeid järjepidevalt! Tasakaalusühiskonnas...on vist valida.... Kui 2 kõva kivi kokku ei sobi, siis ei sobi, egas viimane tervikut sega, laviin laseb edasi nagu Wa Enne muiste.... :):):):):)
a
A/ 16. august 2019, 20:25
Ega Kajake ometi arva ,et Püha Jürg en hakkaks rahandusministrina Martin Helme asemel KE erakorraliseks pensionitõusuks raha kokku ajama ja selle nimel pead pakule panema nagu Martin lubas ( oh ,mis jube retoorika Martini suust ,seekord kisakõrid millegipärast vaikivad )
m
MR. Crowley./ 16. august 2019, 20:01

o
oh ja/ 16. august 2019, 19:52
ilmselt siis näib kõiki ja kõike juhtivat Vaher
v
vaatleja/ 16. august 2019, 19:37
Kuid Kaja ,sina ei sobi peaministriks.Oled ju pealekaebaja välismeediale ja teed sääsest elevandi.
n
16. august 2019, 19:48
narr - ei pea Kaja Kallas lillegi liigutama, kohalikku meediat jälgitakse igas Eestis asuvas välissaatkonnas igapäevaselt! Samamoodi nagu jälgitakse kõikides teisteski riikides. Suurematel selleks oma vastavad osakonnad olemas, haridus ei ole maailmas saadanast, kuigi siin sedamoodi proovitakse suunduda...
e
16. august 2019, 19:26
eh - Jüri Ratas oli truu marionett juba nendest aegadest, mil tal lubati natuke aega linnapeakest mängida. Ei ole midagi muutunud! Kuna ta valimiste eesmärk oli ainult peaministrikoht, siis oma pimedas võimuihas tegi ta just sellised kokkulepped, kus tema on ainult vabandav reklaamnägu. Arvata on, et Vaherit seekord ametist ei vabastata, nii et hoopis tõenäolisemalt saab sule sappa see kantsler, kelle nime ühel paberilehel näha on...
u
U/ 16. august 2019, 19:16
t
traditsiooniline/ 16. august 2019, 19:09
Maaslamaja löömine käib jälle reformi stiilis, eesti klassika.
k
16. august 2019, 19:39
kui keegi siin maas lamab, siis on see reformierakond ise
N
19:39-le/ 17. august 2019, 12:53
Nemad on põlvili, need aga marraskil edasipürgimisest, hambad tangis!
b
Britt/ 16. august 2019, 18:53
Ratas ei juhigi seda valitsust. Luuludega kaabud juhivad.
ä
///19;09/ 16. august 2019, 19:38
ä
///19;09 / täna, 19:38-le/ 16. august 2019, 19:43
1
19.09/ 16. august 2019, 21:58
Teen ühe LAUAVIINA veel,kell alles vähene...
j
16. august 2019, 18:51
Joobes autojuhtimine on kaljulaidile valus teema. Moodustavad rummiga oma valitsuspartei.
i
ikkagi/ 18. august 2019, 03:05
o
Olen/ 16. august 2019, 18:43

t
Tohoh/ 16. august 2019, 18:42
Korrumpeerunud reformiametnikud tulebki välja vahetada. Selleks ongi tarvis Helme taolisi tegudeinimesi, mitte " olupoliitikuid ".
e
Eesti eest/ 16. august 2019, 18:40
Tuletan veel kõigile meelde, sotsialist on inimene,kellel ei ole midagi ja kes on valmis seda kõikidega võrdselt jagama. George Bernhard Shaw
u
Udo Türilt./ 16. august 2019, 19:21
Ja Rahvus Sotsialist on inimene kes tahab, et tema Rahvuskaaslased hästi elaksid. Ning kährikud tasuta midagi ei saaks!
k
kodanik/ 16. august 2019, 18:31
Paraku on selge vaid see, et kaka seda valitsust ei juhi.
v
Vaher nüüd kaotabki koha,/ 16. august 2019, 18:19
tänu sellele, et KaKa sõna võttis ja Ratas juhib riiki edasi.
e
Erasektor juhib./ 16. august 2019, 18:16
Seda riiki juhib Hannes Rumm erasektorist.
r
16. august 2019, 18:18
riik käib kraaviääri mööda
t
To:18.18/ 16. august 2019, 19:18
Riik, see olem,e me kõik, Sina, mina, meie, nemad. Valitsus on meie häälekanda. Kõik ei mahu riigikokku, selleks valitaksegi saadikud. Presidenti rahvas ei vali, presidendi ülesanne on esindada parimal võimalikul moel Eesti riiki laias maailmas. Mitte vihata oma rahvast. Ja mitte sekkuda riigi poliitikasse. Kui riik käib kraaviääri mööda, siis käime seda kõik, mina, Sina jne.
t
to, to to, totototo18.18 too to/ 16. august 2019, 20:10
Just! Olemegi kõik ja seda ma tahtsingi öelda. Käimegi kraaviääri mööda Sinuga koos ja ees ja taga on sotsid ja omasooiharad, korruptandid ja reeturid. Eesti keelega on ka mure, to-to.
h
Helesinine unistus/ 16. august 2019, 18:10
n
njah/ 16. august 2019, 19:38
Kaja on tubli puhanud naine- käis just planeeritud puhkusel ja nüüd lajatab serviti! Aga mul veel meeles video, kuidas Siim tuli Brüsselist peaministriks ja täiesti ootamatult sai selle ametiposti Keegi teine, kuna natuke raha olla kadunud, või segases seisundis! Kuhu raha jäi, oleks küsimus?
h
Hakkab peale/ 16. august 2019, 19:54
Küll on ikka imelik see olukord. Ükskõik, mis siin juhtub või mida keegi kusagil ütleb, siis on see mürgine naisterahvas kohe pildil Ta nagu mingi kiskja, kes kogu aeg varitseb oma saaki, et siis jälle kallale hüpata. See ju näitab, kuidas inimene nii koledal kombel tahab, et kõik läheks ikka halvasti. Kas mõnikord oleks ehk siiski targem natuke vähem ennast igale poole toppida? Tahaks tõesti sellest jamast puhata.
s
selge see/ 16. august 2019, 18:04
Reformierakonna toetus on tänaseks vast juba 71 protsenti kui raadiouudiseid uskuda. Eks siis Kaja juhib ise edasi. Vaheri ja Rummiga kolme peale.
k
Kuusemutt/ 16. august 2019, 20:43
Väga tahaks teada-tunda kasvõi ühtainust inimest, kes sellises uuringus osalenud oleks. Protsent ju ligi pooled Eestimaalased, kuigi jah, mina ei tea kedagi, kes teaks kedagi, kes neis uuringutes eales oleks osalenud.
a
aga ,kulla.kesed/ 18. august 2019, 03:09
käib va.limisproraganda, et ei tu.lex ylla.tusi koh.alikel e-val.imistel. Selle as uuringute finantseerimine riikikult tulex kohe lõpetada.
r
Rumm valitsusjuhiks!/ 16. august 2019, 18:01
Vaher ei teadnud, et valitsuspoliitik pani toime kuriteo. Uhkeldab sellega, et ei teadnud. Aga palk on kõva. Kui Ratas ei juhi, siis oleks sobilik juht ju Vaher. Juba sedamoodi paistabki.

o
ojah/ 16. august 2019, 18:00
ma jätaks mõne õnne13 vahele ... jääks rohkem aega midagi kasuliku teha
n
16. august 2019, 17:56
Noh huvitav lause see, et "kaja mõtiskleb". Tuleb välja, et tänapäeval ongi kanad need kõige suuremad mõttehiiglased. senimaani mõtlesin, et nokivad niisama, et ehk juhtub ka mõnitera kogemata noka alla.
a
arvaja/ 16. august 2019, 17:43
Valitus jääb paika ja nii peabki, ei juhtu Ratase, Helmetega ega Seedriga midagi. Nad on tugevad ja lõpuks ometi ka oma rahvale mõtlevad persoonid. Eks Vaher peab ikka oma pattude ja kinnimätsimisete eest vastutama. Kui neid ei ole, las töötab edasi. Rahu, ainult rahu ja arukust.
s
siiri/ 16. august 2019, 17:17
no Siim palun vii see naisterahvas kühugi mujale Süda läheb lihtsalt pahaks jälle tema pilti vaadates
v
viivi/ 16. august 2019, 17:45
k
16. august 2019, 18:01
Kohe viin:Kloostritaha metsa!!
n
No/ 16. august 2019, 18:40
Oleneb,kellel süda pahaks läheb. Minul on küll hea tuju kohe,kui Kaja pilti näen. Üks asjalik jutt ka tema poolt.
j
Jüri/ 16. august 2019, 16:56
Kui Vaher ei lähe kohalt, on selge, et Eesti riiki juhib süvariik.
t
to No/ 16. august 2019, 20:22
Mis koha peal oli see "asjalik jutt"? Küll tahaks teada. Minu, kui tühise inimese, meelest sisaldas see jutt ikka ainult teiste süüdistamist, ähvardamist, et kui nii ei tee nagu see kõigi esindaja siin ette dikteerib, siis lendab kõik kraavi. Nii haritud inimesel peaks ikka natukenegi seda uhkust olema, et ei mängi igasugu rumalustega.
m
Ma arvan/ 16. august 2019, 16:51
ka, et see kord on Ratas teinud panuse valele kaardile. Ja ilmselt hakkab sellest jamast hargnema tõsine kriis, kui roolijoodikuid siit alates hakatakse erinevalt kohtlema. Tulevikus tuleb ilmselt Martinil valitsusohjad võtta, sest Mardist saab ilmselt järgmine president......
s
Selgeltnägija/ 16. august 2019, 16:46
Pole hullu, järgmise aasta kevadel pakivad kallased kohvrid ja lahkuvad üldse eestist.
t
Tahaks/ 16. august 2019, 22:19
o
Opositsioon-ehk OPAKAD/ 16. august 2019, 16:41
Võiks palgata puhkusel olla ja oodata uusi valimisi.

s
s/ 16. august 2019, 16:25
kajal on 1trup astmeline tulumaks.
k
Kaka loodab kohalikele valimistele- need on ju maakonniti oma partei rakukesed./ 16. august 2019, 16:23
Kaka ei mõika poliitikast mitte vähematki.
n
No/ 16. august 2019, 18:45
Miks kirjutate kõik aeg KAKA. Kes see selline on. Kas ei tea sõnade tähendusi või. On Kaja Kallas. Arusaadav või.
e
Ekre pesukone peseb kõik päevavalgele/ 16. august 2019, 16:17
Punamentidega juba tegeleb teatud organ.
a
arvaja/ 16. august 2019, 16:11
Nüüd siis tuli pr. Kajalt ka seiskoht, huvitav, kes siis valitsust hakkab juhtima ? See, et Martin Helme ületas oma volituse piire, on sisuliselt ju pisiasi. Tähtsam on hoopis, miks ?
n
No/ 16. august 2019, 18:47
Sest,et Helmel on midagi viga. Tundub küll. See pole neil esimene kord ju nii käituda.
a
arvaja/ 16. august 2019, 16:08
Kui ikka selgub, et Vaheril on patte ja kinnimätsimisi , siis on tema kohus ka ametist taanduda. Ausus ikka eelkõige, selle eest EKRE ju seisabki.
p
Pigem/ 16. august 2019, 16:03
Ratas on valitsusejuht ja jääb ka selleks edasi, sest M. Helme teeb talle selgeks, miks on vaja alustada Vaheri suhtes sisejuurdlust ning millede vastu on ta eksi jd.
m
16. august 2019, 15:59
mul on koguaeg olnud tunne et reformierakonda ei juhita üldse eestist.
j
Ja/ 16. august 2019, 15:56

k
Küll/ 16. august 2019, 15:54
nüüd reformarid ja isamaalased kibelevad. Koomiline lausa, nii hirmsasti tahaks supipoti juurde. lausa musterinimesed kohe, kõike teavad, kõike oskavad, juhatavad ja juhendavad. Ähvardavad ja meelitavad. Aga ju jääb, ei tule sul Ka Ka seda võimalust..
a
arvaja/ 16. august 2019, 17:28
to küll - isamaalased on ju valitsuses, kas mõtlesid sotse?
m
Mait/ 16. august 2019, 15:54
Mäletame hästi kuidas Ref-ide valitsus alati tagasi astus kui mõni ämber tehti. Korduvalt astuti tagasi, isegi Rõivas astus ise tagasi, jalajälg tagumendil, tõenäoliselt ise andis endale obaduse.
k
16. august 2019, 15:24
Kaja korraldab praegu riigipööret koos meediaga,ma arvan et siis on rahvas tänaval.
a
16. august 2019, 15:27
s
Smurf/ 16. august 2019, 15:09
Sm. kajakallas ei juhi seda valitsust ammugi mitte!
o
Odin/ 16. august 2019, 15:02
Kas Vaher läheb kohalt või ei lähe see selgub peagi. Üks asjaolu on aga ilmselge, Kaja Kallas seda valitsust kohe kindlasti ei juhi!
k
Krõhva/ 16. august 2019, 14:41
Ka Ka-l pole mingit lootust.
k
Kajal/ 16. august 2019, 14:29
on vist jälle lootust, nüüd tuleb rauda taguda.
e
enn/ 16. august 2019, 14:24
k
kuusemutt/ 16. august 2019, 18:10
Vanarahva tarkus: ära toimeta täiskuu ajal tähtsamaid toimetusi! Noore kuu aegu tehtakse asju, mis ruttu valmima peavad, vana kuu ajal tehtagu asju, mis kaua kestma peavad. Kuu loomise aegu ei tehtud midagi, mis tulu või kasu tooks.

e
E/ 16. august 2019, 14:23
ja ongi nii, et Eesti rahvas leiab et selline praktiliselt diktaatorlik ja omavoliline kaitumine Helmede poolt on taiesti okei. Isegi kui politsei juhi vastu on mingeid konkreetseid toendeid, ei kai inimese ametist vabastamine nii. Eriti kui ta on ametisse kinnitatud vabariigi valitsuse poolt, mitte kahe klouni poolt.
u
Uunu/ 16. august 2019, 14:23
Vaher ju Reformi oma jope ja nii mõnegi sulitembu kinni mätsind. Aeg on peadel vee-rema hakata
s
Saan vist trahvi/ 16. august 2019, 14:22
aga sõna on vaba.Jummal kui antipaatne inimene on pildil.
s
saite/ 16. august 2019, 14:14
...juhib Moonika Helme...(.irve)
f
Ferr/ 16. august 2019, 13:58
No see neiu Majake tahab ise löögile saada,saaks veel rahva raha pihta panna nagu issi omal ajal.
n
A/ 16. august 2019, 14:19
q
16. august 2019, 13:38
Sisu ei vastanud kommenteerimise reeglitele.
v
varsti/ 16. august 2019, 14:14
t
Tiit/ 16. august 2019, 13:32
Oravate juhtimist nägime juba 17 aastat. Midagi ära ei tehtud. Nääd oma vead ja tegemattajätmised veereravad praeguse valitsuse kaela.
a
abi vaja/ 16. august 2019, 14:16
Peab ikka nägemispuue sügav olema, kui väita mülkast väljaronimist ja mitte näha edu selle 17 aasta jooksul.
j
16. august 2019, 14:18
n
Neeme/ 16. august 2019, 14:24
Kõik need, valimislubadused oleks saanud juba ammu enne täita. Selleks oli 17 aastat. Miks siis ei tehtud? Nüüd oravad niuvad.
a
Ainult/ 16. august 2019, 22:24
valetavad nagu töelised kommunistid kunagi.
k
kulla Kaja/ 16. august 2019, 13:30
lõpeta selline lapsejutt, elementaarne, et üks inimene seda riiki ei juhigi, ei olegi nii eesmärk ju! vaid koostöö. Põhjus miks sa eemal oled... koostöö oli puudulik. Ja koostöö ei tähenda koos kellegi kintsu kaapimist, vaid isikute väärikas kokkuleppimine oma valijate huvides.

k
16. august 2019, 13:25
t
Tiit/ 16. august 2019, 13:16
Vaher oleks pidanud juba ammu sellelt kohalt kaduma, juba riigi rahade eest omale korvalklappise ja saabaste ostmise eest. Eks vargaerakond seisab ikka varaste eest.
e
ehk olid kõva tallaga töösaapad, millega Helmed vastu peed saavad.Siis on põhjendatud ost./ 16. august 2019, 14:37
a
Aga / 16. august 2019, 13:06
kui ta kohalt ei lähe siis täpselt samamoodi ei juhi mitte tema valitsust vaid teie.
h
---/ 16. august 2019, 12:53
huvitav, mille eest küll meeeletult suurele hulgale suurt palja ja hüvesid makstakse, kas lasteaiatasemel lastemängude eest või, siis tuleks ka pensioniseadused takkajärgi muuta, õiglase tsaazi paika panema ja õigalne arvetus teha kõikidele 1-1 aasta eest, mitte kohelda kui orje,kes kasumeid vaid teeninud firmadele ja riigile. Osade nõunike vähendamise arvelt ministeeriumites saaks ju rahad paika.
k
KUI!/ 16. august 2019, 12:47
Uskudes seda mida Pehvkur ,15.08.2019 saates Ringvaades lubas,et avaldate survet valitsusele,siis lubage tuletada Teile meelde-teete seda kogu aeg,ilma aega ja kohta valides.
t
Tänavarahutus/ 16. august 2019, 12:45
Kommentaare lugedes tundub et rahval on siiber korrumptantide ja mundris pättide ülbamisest.
o
Oleks siis päris siiber!/ 16. august 2019, 14:15
Oleks rahvas ammu juba barrikaadidel. Seda aga eestlasega ei juhtu!
d
dr. Mangele/ 16. august 2019, 12:44
Ratas pole seda valitsust kunagi juhtinud. Seda juhivad ükskõik kes aga mitte Ratas. Isegi Keskerakond ei juhi seda valitsust. Rumalus juhib meie valitsust.
j
Jaah/ 16. august 2019, 13:02
Nii täpselt ei tea, kuid hakkab tunduma, et valitsust juhivad hoopis ametite juhid. Vaher on vist peaminister hoopis.
o
Oled tõesti rumal/ 16. august 2019, 19:15
t
to dr. Mangele/ 16. august 2019, 20:50
Ei ole nii. Just rumalus tahabki saada valitsust juhtima.
o
Ota, kes meil seda valitsust juhib ikkagi?/ 16. august 2019, 12:38
Kas VEB kaldad või rahva valitud valitsuse peaminister Ratas? Mis kobiseja on see rahva raha kõrvaletõstja? Asi on enam kui kummaline. Kuidas sõidab seltsimees punasots joobespäi autoga? Alkohol on ju punasotside jaoks kurjast ja nemad ju ei joo???? Või punasotside plaan oli pigem alkohol muuta ainult nendesarnasele eliidile kättesaadavaks? Ja üldse, kui riigiametnik on joobespeaga roolis olnud ja see tuleb välja, et on kinni mätsitud, peab saama nii amtnik ise kui politsei juhtkond karistada - tavaline stressis inimene kes sõidab väikese jääknähuga hommikul tööle on ju ometi suur kurjategija?
o
on ju öeldud, et/ 18. august 2019, 03:20
roo.lijoodik on eel.datav tap.ja

n
No/ 16. august 2019, 12:26
Seda ei oska öelda kes juhib aga kes juhtima ei pääse on pudrulõug kaja kallas
j
Jajah/ 16. august 2019, 12:23
Ja miks kallas pelgab vaheri koha kaotust
n
Nii kiirsti/ 16. august 2019, 12:19
Nii enesekindel pealkiri, kategooriline. Kas proua president on oma otsuse siis juba teinud? Ja Kaja-prouat sellest juba informeerinud.
r
16. august 2019, 12:13
Ratas on tasakaalikas ja erinevaid erakondi ühendav.Selline peaks olema president.
p
pea/ 16. august 2019, 12:01
v
vaatleja / 16. august 2019, 11:59
mis sellest riigist küll nii saab ainult üks kemplemine teise otsa ära hakkab meid lihtinimesi juba tüütama ei midagi tarka
v
veendunud./ 16. august 2019, 11:53
EKRE valijad ei lähe mingil juhul REFi poole üle, pigem Isammaa liitu.
m
möh?/ 16. august 2019, 12:00
miks peaks kuhugi poole üle minema?
e
ei oska/ 16. august 2019, 11:53
arvata, mis jant siis jälle peale hakkab. Uus valitsus teeb ju kõik ümber ja Ligi hakkab jälle ministriks jne. Hea, et kirudagi saame.

m
matti/ 16. august 2019, 11:49
kaja, mine kohalt juba,siis saame reffe valida...
s
Selgroog/ 16. august 2019, 11:48
Kui vaadata, kuidas hr.ratas kogu aeg käitub, siis see tekitab küll mulje, et ta on vanema kaabu käpa all.
t
to Selgroog/ 16. august 2019, 21:20
Ega teiesugused teisiti ei oskagi mõtelda, kui ikka nii, et omakasu oleks mängus. Hr. Ratas on normaalne inimene, kuid paistab, et ei tohi ju olla, siis oled kohe kellegi käpa all. Kas teie arvates peab ta siis olema teiesuguste käpa all? Mida te utsitate kogu aeg? Muljetage mujal ja laske ükskord valitsusel valitseda. Nüüd siis sotsid ja refid aina võtavad sõna just nagu oleksid nemad need ilmeksimatud. Mida te õrritate kogu aeg? Elage ise ja laske ka rahval elada. Tahaks veel küsida, kelle käpa all see Selgroog siis on?
K
_/ 16. august 2019, 11:48
Kui Vaher valetas koondamiste ja selle omal soovil vallandamise paberi kohta, siis ta lihtsalt tuleb lahti lasta. Muidu ei oleks Eesti enam õigusriik.
k
Kapten Kloss/ 16. august 2019, 11:47
Ju Helme aiapeol libistas rohkem kangemat ja siis tulid mõisniku mõtted!
t
Tiks/ 16. august 2019, 11:46
Prua KAJA KALLAS sinust nagunii peaministrit ei saa ära hõiska enne õhtut
k
kusti/ 16. august 2019, 11:46
See kaigaste kodaratesse loopimine on läinud juba nii hasartseks, et ei märgata, kui läbinähtav see on.
t
to kusti/ 16. august 2019, 11:49
.... ja ei hoolita, et riik ja inimesed kannatavad.
o
otsamumeie/ 16. august 2019, 11:43
Proua selliste käskudega ja tooniga võite kodus kamandada aga mitte võõrastele kõrgetele riigiametnikele,kes moodustasid valitsuse.
e
Ehh/ 16. august 2019, 11:41
K.A.K.A pole veel siiani arusaanud, et tema ei juhi riiki, ta mängis oma võimaluse vihates maha, nüüd ei hoia ka viha tagasi.

a
An/ 16. august 2019, 11:41
Politseinik või sõjaväelane kes tsiviilvõimule ei allu läheb demokraatlikus riigis kohtu alla ja vangi. Helme siseministrina esindab tsiviilvõimu. Opositsioonierakond kes toetab mässu tõstnud politseijuhti kuulub tsiviliseeritud demokraatlikus riigis sundlikvideerimisele. See mis praegu toimub on hullem kui Venemaal, Kesk-Aasias või Lõuna-Ameerikas. PS. Võttes arvesse Vaheri pikka teenistuskäiku on vallandamine vastutulek.
e
16. august 2019, 11:49
Eesti ongi hullem politseiriik kui Venemaa, tsiviilvõim puudub.
x
xxx/ 16. august 2019, 12:00
Rahvas ykskord ometi tänavatele õigust taga nõudma!
e
Eve/ 16. august 2019, 11:38
Ah et Kaja Kallas pürgib ise valitsuse juhi kohale. Taevas tule appi--veelühte reformistlikku valitsust ei kannataks meie riik enam välja. Nende ajal vaesus aina kasvas.
o
otsamumeie/ 16. august 2019, 11:44
Aga ta ei teinud ju valitsust kuidas ta nüüd seda ette enam kujutab.
a
16. august 2019, 11:47
Aga pane ennast ise reformierakonlaste olukorda- Tallinna sadama sidrunisaak on kokku kuivanud, riigi rahakotile ligipääs puudub. Mida vaene Keit ja Rain peavad praegu tundma, kas teil neist kahju pole? Kas nad tõesti peavad hakkama oma ärisid oma raha eest tegema? Pallingul läks naine minema ja nüüd on vaene mees sunnitud koguni tööle minema. Pingutame püksirihma ja kannatame!
a
Ammu juba selge,/ 16. august 2019, 11:36
et Ratas on on Helme vihmavarjuhoidja. Huvitav palju palka saab?
n
No nii/ 16. august 2019, 11:36
Kaja Kallas on ikka naiivne. Tema sõnad annavad tunnistust sellest et see on järjekordne laim ja Vaher on lihtsalt mängukann nende käes.
e
eestlane/ 16. august 2019, 11:35
Kaja ,sa tuku edasi ,ära sega valitsust ,see on teema kuhu sinu mõistus ei küündi
a
Ah soo/ 16. august 2019, 11:34
Selleks see järjekordne laimukampaania korraldati.
a
ats1/ 16. august 2019, 11:32
Tütre ja isa valitsus võib veel hullem tulla.. Isa minevik ja tütre o
I
???/ 16. august 2019, 11:27
Imelik, et ükski tippoliitik ei muretse selle pärast, et vaher mätsis kinni rummi krimijoobes juhtimise??????????? Ei kujuta ette, mis lament ja hukkamõist oleks meedias kui seda teeks mõni praeguse koalitsiooni poolt paika pandud kõrge riigiametnik?
p
püüa aru saada/ 16. august 2019, 15:39
ma katsun hästi lihtsalt selgitada - kodanik Rumm läks prokuratuuriga kokkuleppele oportuniteedi alusel. Sellisel juhul karistusregistrisse märget ei lähe. Prokuratuur on justiitsministeeriumi allasutus. PPA on siseministeeriumi allasutus. Kas selgitan veelkord ja veel aeglasemalt?
l
lihtsalt küsin, et aru saada/ 16. august 2019, 16:22
Kes Rummi vahele võttis? Kas mingi prokurör või liikluspolitseinik? Kui viimane, siis miks prokuratuur tegeles antud asjaga?

n
naine/ 16. august 2019, 11:26
See proua ammugi mitte, tal oli võimalus valitsust moodustada aga ei saanud hakkama ja nii oli.
õ
õige/ 16. august 2019, 11:25
p
politsei juht käitub kui vor vzakone ja allub ainult reformi varastele./ 16. august 2019, 11:24
k
16. august 2019, 11:56
Kuidas saab õldse olla Politseiameti juht inimene, kes kasutab eelarve raha nagu isiklikku rahakotti?
k
16. august 2019, 11:23
Sisu ei vastanud kommenteerimise reeglitele.
j
jah/ 16. august 2019, 11:28
ja kui mõni omadest krimijoobes juhtimisega vahele jääb, siis mätsimine oleks igati OK?
t
16. august 2019, 11:22
e
enn/ 16. august 2019, 14:21
sellel küll täiskuu kogu aeg
e
Evi Ojasalu/ 16. august 2019, 11:21
Oli võimalus valitsus moodustada, ei saanud sellega hakkama. Siis ilmselt on vara peaministri kohta püüda. Tuleb vahepeal areneda ja üritada uuesti järgmistel valimistel, ehk õnnestub paremini.
k
Kuuuurija/ 16. august 2019, 11:21
Politseijuht, kes peab tühja allkirjakohaga paberit dokumendivõltsimiseks, tuleb koheselt ametist vabastada!
j
jah/ 16. august 2019, 11:31
Nägi võimalust lamendilöömiseks. Aga imelik küll, et ametnik hakkab ministrile vastu, eriti kui enda varasem tegutsemine on ... häbitu ja seaduse vastane. V siis teatud isikute krimijoobes juhtimine tulebki kinni mätsida? Vb mingi eurodirektiiv lausa nõuab seda?

s
Siim/ 16. august 2019, 11:20
Kui Vaher ei lähe kohalt, siis on selge, et seda valitsust juhib Kaja Kallas.
1
16% valijatest ei ole kogu eesti. kaabud on labased, matsid. vaher on arukas juht./ 16. august 2019, 11:24
s
seenele/ 16. august 2019, 11:33
ikka arukas. Egas ohmu ju ei oskaks endale riigi raha eest kõrvaklappe ja saapaid nihverdada ja ammugi joobes sõpsi hädas aidata. ha-ha-haaaa te oravad kaotate juba igasuguse reaalsustaju ja mõõdutunde oma võimule ihkamise valus. käib ka kaka kohta.
s
Saddam Tallinnast/ 16. august 2019, 11:37
Jah, Vaher on arukas mees- ostab asutuse krediitkaardiga isiklikke asju, vallandab töötajaid poliitilistel põhjustel, plagieerib teiste töid ja tegeleb apoliitilise ameti juhina poliitikaga. Nagu üks tavaline reformierakondlane kunagi.
i
Igasugu / 16. august 2019, 11:18
reformarite ja sotside käpiknukkudest tuleb ministeeriumid puhastada. Muuta seadusandlust, et iga ametnik, kes ajab sassi riigi ja oma rahakoti ka koheselt töölt vallandataks.
t
To Igasugu: On ref troll/ 16. august 2019, 11:22
Ära hakka siin šaboteerima EKREt!
h
Huvitav,huvitav/ 16. august 2019, 11:12
Miks kõik nii hirmsasti sellest Vaherist kinni hoiavad,eriti Reformukad on haakunud nagu iminapad.Lgp Kaja Kallas hilja ei ole targutada kui sa lasid peale valimisi otsast käest.Oleks pidanyd ise tegema valitsuse,pärast oleks olnud võimalus ümber teha peaministrina.
m
mis seal ikka/ 16. august 2019, 11:15
Pime viha EKRE vastu, mis muud. Iga normaalne riigimees saaks aru, et Vaheri taolist valetajat ja vastutöötajat ei tohi päevagi ametis pidada, see on oht riigi julgeolekule.
n
no/ 16. august 2019, 11:34
ja kuidas selle plagiaadi hõngulise diplomiga oli, ei saagi teada seni kuni vennike pukis on...
p
16. august 2019, 12:00
Politsei kubiseb reformikatest, üks jõuk juba ammust ajast.
t
Tervishoiunõunik/ 16. august 2019, 11:11
Ainult politseiriigis ei saa politseijuhti vabastada,aga räägitakse millegipärast õigusriigist.
t
Tervishoiunõunikule/ 16. august 2019, 11:16
saab ikka, ainult seda ei tee üks asendusminister enda suva järgi.
j
Jaah/ 16. august 2019, 11:08
Peaks hoopis küsima, kuidas sai Vaher peale krediitkaardi kuritarvitamist veel ametisse jääda. Demokraatlikus riigis ei saaks. Aga Kajakene muidugi ei räägi aususest, tema mure on peaministri koht ainult.
m
Mina/ 16. august 2019, 12:56
Soomes astus aastaid tagasi üks naisminister tagasi kr.kaardi skandaali pärast, sest oli ostnud sukkpuksid ,,vale,, kaardiga.
s
16. august 2019, 12:59
See naisminister oli Rootsi Mona Sahlin, kes pidi tagasi astuma sukkpükste ostu pärast.
a
aga/ 16. august 2019, 15:41
kuidas siis jääb suursaadik Helme moskva suursaatkonna ja suur-lähtru mõisa remondirahade segaminiajamisega?
a
aga / täna, 15:41-le/ 16. august 2019, 16:25
Praegu käib jutt raadio (Elmarist), aga sina mingist Moskvast. Kui sulle Moskva meeldib, siis mine sinna.
s
16. august 2019, 11:08
Selge on ainult see, et Eesti Vabariigis ei olegi poliitikuid vaid on haletsusväärsed, jultunud ja jõhkrad raha-ja võimuahned parasiidid. Hullemad kui MÕHUD ja TÖLPPAD metsapadrikus rahapaja ümber üksteise turjas kisklemas. Sõnnik kerkib ikka pinnale....ütles President Meri.
h
Helmed on tublid,/ 16. august 2019, 11:07
et lammutavad lberite kliki korrumpeerunud toiduahelat haha.
r
Ronja/ 16. august 2019, 11:03
Kaja on nagu minu naabrimuti,pidevalt otsib riidu,aga oma silmas palki ei näe.
v
vaga vend Ignatius Loyola/ 16. august 2019, 11:08
Eesmärk õigustab abinõu!
j
Jaan/ 16. august 2019, 11:34
Ta sarnaneb vanatüdrukuga, kes oleks pea-aegu mehele saanud. Aga peigmehe kanditaat keeras talle selja ja hakkas teisega semmima. Ja nüüd ei jäägi tal muud üle, kui neid teiste silmis maha teha.
e
ei tea/ 18. august 2019, 03:28
kas ta kodus ka on selline??

a
Ats/ 16. august 2019, 11:01
Kallasel õigus, nii tegelikult ongi.
m
mõtlik/ 16. august 2019, 11:06
Nüüd on kolm võimalust : valetab Helme, valetab Ratas, valetab Vaher ? Kõik kolm tõtt rääkida ei saa ja kõik kolm ka valetada ei saa.
p
pole keeruline/ 16. august 2019, 11:17
Valetamise koha pealt ei ole nagu küsimust. Vaher valetas meedias politsenike koondamise kohta. Vaher valetas, et keegi võltsis digiallkirja. Vaher on pika vassimiste ajalooga. Helmed võivad olla järsu ütlemisega, aga nad on alati ausad olnud.
a
arenguteedest/ 16. august 2019, 11:01
Kui Ratas nüüd koalitsiooni lõhub, siis ei jääks tal muud üle, kui loovutada peaministri koht ja anda end täielikult reformikate hirmu ning armu alla. Ning ma arvan juba mõne reformika ilmest lugevat, et kedagi ei unustata, midagi ei unustata ega ei andestata! Et Ratas saab oma senise orientatsiooni ja vale partneritevaliku eest täie mõõduga. Või lausa protsentidega. On muidugi veel mõned arenguvariandid. Näiteks et uut koalitsiooni ei suudetagi moodustada ning tulevad uued erakorralised riigikoguvalimised.
k
kuldtiiger/ 16. august 2019, 11:10
Teate ka kui magus ja hea on olla pea minister. Te ei kujuta seda isegi unes ette. Sellest loobumine nõuaks Heraklese jõudu ja Hammurapi tarkust.
k
kui asi läheks erakorraliste valimisteni/ 16. august 2019, 11:16
Aga kes seal hääli võidab või kes kaotab, seda ei oska keegi veel ette arvata. Sest mõni on näidanud end skandaalsete ütlemiste jaavaldustega. Mõni teine aga jällegi süstemaatilise urgitsemise, süüdistamise ja õõnestamisega. Pluss veel mõned üsna läbipaistvad meediakampaaniad. Nii kunagine traditsiooniline 100 kriitikavaba päeva kui ka uus algatus - 100 vihavaba päeva muutusid kohe sõnakõlksuks. Siit küsimus, et et mis on tavavalijale sümpaatsem või mis õõvastavam? Seda ei tea mitte keegi ette, seda saavad näidata ainult uued valimised. täis üllausi ning pettumusi.
t
to arenguteedest/ 16. august 2019, 11:37
ei lõhu ta midagi, See on ka ka ja refimeedia unistus vaid...
k
Kaja kallis/ 16. august 2019, 11:00
Kui Vaher ei lähe kohalt, on selge: Eestit juhib politsei
k
Kusti/ 16. august 2019, 10:59
Kuidas töötab Vaher Eesti riigi vastu? Võib olla et kõik teised kes ei tunne absoluutselt seadusi? Kuidas on ikkagi isa ja poja üksteise asendamisega lood? Mida ütleb korruptsiooni vastane seadus? Küsimus vist õiguskantslerile? Sellele on vaja küll vastust?Mille eest meie neile palka maksame?Veel kas Helmede diplomeid on keegi kontrollinud, tava kodanikku huvitaks see väga!
a
16. august 2019, 11:03
Aga kas sinu töölepingut on keegi kontrollinud? Ja palganumbreid.
n
:)))/ 16. august 2019, 11:38
no selle teooria kohaselt ei tohiks ka isa ja tütar koos parlamendis olla.
t
to kusiti.../ 16. august 2019, 12:13
...mis siristad siin kui midagi ei jaga.
m
Mida ütleb korruptsiooni vastane seadus?/ 16. august 2019, 12:53
Aga mida ütleb kõigi seaduste seadus? PS paragrahv 12? Ütleb see seda, et KÕIK on võrdsed, ei ole nii, et punane sots võib lakkutäis peaga ringi sõita ja vahelejäädes ei järgne mingit karistust, karistama peab isegi kui see tuleb välja alles tagantjärgi, see ei ole aegunud kuna see on tahtlikult kinni mätsitud, karistada peavad saama ka kõik asjaosalised! Või sa leiad, et ei? Aga siis sa leiad, et on õige kui KÕIK (kes on seaduse ees võrdsed) kes tahavad, võtavad rooli istuda joobes peaga? Tahaksid sa seda?
t
tähtis rooljoooomar/ 16. august 2019, 10:58
Kui langeb elmar, võidakse meid kõiki ju avalikustada
t
to/ 16. august 2019, 11:40
ja jahh. kes teab kui palju tähtsaid roolijoomareid rehvipandes vigureerib....
m
Mx/ 16. august 2019, 10:56
Kõigepealt- rahu! Arvan ( sõna on vaba ), et see oli järjekordne oravate poolt punutud lõks, mille püünisesse kahjuks noor Helme kiirustades komistas. Oleks tulnud ära oodata papa Helme saabumise ja eks siis tulnuks asjad selgeks rääkida. Aga Vaheri upitamist sõnades niivõrd kõrgele, et kui tema läheb, siis Ratas langeb, tundub hüsteerilise hüüdena....! Kas Vaherit kasutatakse millegi / kellegi kaitsekilbina..?
a
Ats/ 16. august 2019, 11:03
Küll on ikka hale, kõik oma "ämbrid" ajada Oravate süüks. Ega Ekre valijalt analüüsivõimet oodata pole mõtet!
a
Analüütik Ats!/ 16. august 2019, 12:17
Analüüsivõimetud ootavad Teie analüüse.
t
To seltsimees analüütik Ats/ 16. august 2019, 13:03
Oli ükspäev FBs erirühma loomise plaani teemadel üks vaidlus kus üks "kõrgeltarenenud" analüüsivõimenga UI_UX disaineritsort klähvis vanemate iniemstega nagu k0er, pidas end maailmanabaks ja arvas, et temale peavad kõik midagi selgitama kelle poliitvaated temaomadest erinesid. See muide on igiomane vaid madalalaubalistele rehvormaritele, h0busevarastamise koolides ei õpetata isegi lugupidamist endast vanema ja võõra inimese vastu, sellised tegelikult päris heaoluriikides ongi koristajad ja muud madalapalgalised töötajad, mitte need kes koore võtavad, nende iq jääb selleks vajaka, nagu ka sinul
q
quantin/ 16. august 2019, 10:55
tähtis pole see kes juhib vaid otsused mida vastu võetakse.oravapoiss vaher tuleb kiiremas korras vabastada ametist-valitsuskolitsioonis pole keegi selle otsuse vastu.
v
Väevõimuga/ 16. august 2019, 10:53
Kui Kaja astub üles igal võimalikul valitsusega seotud sammul ja kisub tüli,andes sellega kindlameelselt teada,et soovib ise valitsust juhtida ja sellisel viisil ta Jürile peaministri kohta ei jäta.Selge ju,et võitlus käib võimu peale.On mis on,kuid 17 aastat näitas paljutki,et tollane valitsus ei suutnud peale maksude tõstmist midagi ära teha.Nüüd,kus kolmikliit valitsuses ja soovitakse korrastada elu-olu,mis ongi õige,et kaoks korruptiivsus ja elu muutuks paremaks siis väänatakse iga tõde valeks ja ikka ja jälle Kajaga eesotsas.Kas Kajal on tõesti see võimuiha nii suur?Ei sobi peaministriks.
t
Tunnen kaasa!/ 16. august 2019, 11:05
Sest siis saab Ratas alles päevi näha. Vale partnerivaliku eest. Ei usu, et seda talle kingitakse või andestatakse.

t
Trooja Hobene/ 16. august 2019, 10:52
Ega mina muidu head pappi ei saa,olen uinuvas olekus agent.Kui näen,et saab kuskil kaost korraldada siis tõttan koos paberitega päevavalgele.
t
Tubli Martin/ 16. august 2019, 10:51
Kontrollis kas Vaheri juriidilised teadmised on diplomiga kooskõlas ja tegi temast telestaari, vaadake kuidas ta AK uudistes kokutas.
a
Aga see Siim Kallas ja 36,8 miljonit dollarit?/ 16. august 2019, 10:50
Aga Kaja Kallas mis seda 36,8 miljonit dollarit ei saagi Eesti tagasi?
k
killuke/ 16. august 2019, 10:49
Tundub et see tegelane Vaher meelitati vandenõusse siseministri vastu.
t
Taat/ 16. august 2019, 10:47
Ratasest on kahju,jama jama otsa!
v
Valetamine on Eestis juba kauaaega ja sellele lõppu ei tule/ 16. august 2019, 10:52
Mis kahju tast ikka on! Ei tunne see mees midagi, see on sama talle kui Siim Kallas raha tuuritas. Eestis on koguaeg valetatud nii igal pool kui igal ajal, seda ärastamist ja erastamist tehaks silma pilgutamata.
p
Paistab väga shitt küll jah./ 16. august 2019, 11:55
Asi ju selgemast selgem - PEAMINISTER teatas eile AVALIKULT et koondamisi EI TULE ja pole plaanis olnudki. PEAMINISTRI ALLUV Vaher raiub nagu rauda et siiski tuleb!? Järeldus: antud kõrge AMETNIK ei allu oma ÜLEMUSELE (käsuliin) ja tegeleb poliitikaga - sisuliselt teeb opositsiooni (rehvade-shotshude) eest kampaaniat. Kui see nii on nagu paistab siis peabki antud peadirektor ametikoha vabastama ja minema poliitikasse. Mis siin segast on?
m
Marek/ 16. august 2019, 10:46
Kui vaher töötab Eesti riigi vastu peabki kukkuma ja kukub
e
esita faktid ja tõendid mitte ära lahmi. Toetud mingitele ajakirjandusartiklitele?/ 16. august 2019, 10:52
f
faktid on ajakirjanduses olemas/ 16. august 2019, 10:55
ammu oleks aeg olnud mitte läbi sõrmede vaadata.Politseijuht peaks aususega eeskujuks olema
o
on teatud isikul tundmatu/ 16. august 2019, 11:01
t
To esita fakte/ 16. august 2019, 11:37
Klapid, kummikud, maksuraha väärkasutamine, pevkuri kollane kaart, vassimine piirikaitsega, haridusega, id kaartide jamad, riigihanked, ametist lahkuvad teenistujad, asutuse juhtplaani puudumine, jne
j
Ja sina/ 16. august 2019, 10:46
Kaja Kallas juhid või? Oh hoidku kui selline hü.st.eeri.line m.utt valitsus juht on. Nagu presidentki, hü.st.eer.iline ja ru.mal naine. Minge teie hoopis minema, piinlik lausa.
v
16. august 2019, 10:46
Sisu ei vastanud kommenteerimise reeglitele.
v
VÕTA/ 16. august 2019, 10:55
p
pigem/ 16. august 2019, 10:57
peaks politseijuht aus olema, teistele eeskujuks.Politsei on ju kuritegevuse vastu, mitte poolt.

ä
Ära provotseeri/ 16. august 2019, 10:44
Ära hõiska,Kaja, enne õhtut. Sinu provokatsiooniline üritus ei lähe kahjuks läbi, liiga läbinähtav. Ei usu, et Ratas selle õnge läheb. Rahu ja mõistust valitsusele!
m
marks/ 16. august 2019, 21:21
Kohati tundub et KaKa käib tööl kui hauakaevaja, igal hommikul tuleb tööle labidas seljas.
j
juku/ 16. august 2019, 10:44
kas töesti siis kallastel pole riigikogus muud teha kui jöurata ja teisi halvustada-kus on miljonid mis lubati tagasi maksta-varganägu selline,,reformikad on ikka ja alati teiste kallal vingunud-aga oma möödalaskmisi nad ei näe?!
a
16. august 2019, 10:43
Ah et Kallas hoopis juhib ,tema sõnade järgi käib töö !
s
16. august 2019, 12:03
See ei tohiks olla YLLATUS!
n
Nii/ 16. august 2019, 10:43
Kaja ja sinu partei kaaslased ootate ja tegutsete kaikaid kodaratesse loopimisega
v
Valija/ 16. august 2019, 10:53
Kaja, sina süül on meil selline koalitsioon. Oleks olnud vähem ülbust ja rohkem vastutulelikust teistele, siis poleks seda EKRE katastroofi. Eks vast ole sellel ka oma head küljed, need vanemad inimesed, kes enne valisid neid, enam ei valiks uuesti.
v
Vlijale/ 16. august 2019, 10:58
pigem on Kaja kaotanud palju valijaid aga noh, ei ole ju teada, paljud neidt e-hääletajatestki PÄRIS valijad olid.
v
Valija / täna, 10:53 Kaja, sina süül on meil selline koalitsioon. Oleks olnud vähem ülbust ja rohkem/ 16. august 2019, 17:53
Katastroof oled hoopis sina ajudeta olend.
o
oh seda rõõmu küll/ 16. august 2019, 10:40
Kaja plaksutab kohe käsi, et nüüd saavad issiga valitsusse!
k
kaka odav provokatsioon,/ 16. august 2019, 10:35
l.berasstide ringkaitse, korrumpeerunud ametniku on peaaegu võimatu vallandata haha.
n
Nii on/ 16. august 2019, 10:35
Ei juhigi sesp pole koalitsioonilepet
k
Kui Ratas oma kohalt ei lähe,/ 16. august 2019, 10:35
on selge, et Kaja Kallas opositsiooni ei juhi.
r
Rehvadesotshude uus bazaämber podisema pandud./ 16. august 2019, 11:52
Asi ju selgemast selgem - PEAMINISTER teatas eile AVALIKULT et koondamisi EI TULE ja pole plaanis olnudki. PEAMINISTRI ALLUV Vaher raiub nagu rauda et siiski tuleb!? Järeldus: antud kõrge AMETNIK ei allu oma ÜLEMUSELE (käsuliin) ja tegeleb poliitikaga - sisuliselt teeb opositsiooni (rehvade-shotshude) eest kampaaniat. Kui see nii on nagu paistab siis peabki antud peadirektor ametikoha vabastama ja minema poliitikasse. Mis siin segast on?

v
Veiko/ 16. august 2019, 10:33
Jüri juhib küll! Kaja kes sonu erakonda juhib?
n
njah/ 16. august 2019, 10:40
Refiidid on paanikas, et äkki nende kaitseingel kukub.
a
Ants/ 16. august 2019, 10:42
Mida see Jüri juhib? Valitsust küll mitte. Sest kui ta seda juhiks, siis sellist jama ei toimuks, nagu praegu

REKLAAM JA KUULUTUSED

reklaam@ohtulehtkirjastus.ee