Eesti uudised

FOTO | Prokuratuur: Helme Vaherile antud paber pole võltsitud dokument

Ohtuleht.ee, 15. august 2019, 19:22

169 KOMMENTAARI

e
emme/ 17. august 2019, 16:13
Kas hr ,Vaher ka nuud vabandab enda ebakompetensuse parast ,peaks ju teadma,aru saama mis on voltsing ,mis mitte
p
põrguvürst/ 16. august 2019, 22:14
KUS SUITSU SEAL KA TULD, seega asi pole kaugeltki nii süütu ja puhas kui lastakse välja paista. vaadake natuke loogiliselt, et kes kellele jagu jäi ja kes keeldus koostööst... edasine on puhas formuleering.
u
usaldus 200 protsenti/ 16. august 2019, 19:01
mina usaldan politseijuhti, kes ei tea valitsuspoliitiku kuriteost midagi
p
Politsei riigi vastu?/ 16. august 2019, 19:00
Kas nüüd keerab ametnik oma kumminuiad valitsuse vastu? Vaher ei viitsi Helmedele isegi protokolli koostada võltsitud dokumendi eest, vaid kirjutab karistuseks ajalehte artikli? On ikka tagurpidiantsla küll!
k
Ka luuavarest võib pauk tulla../ 16. august 2019, 13:34
Helmed ei teagi mis on tokustaat...
k
Külapoodnik/ 16. august 2019, 10:47
Jah, küla poe tagant ministreid otsida pole vist parim variant. Kui EKRE tahab arvestatava erakonnana ennast kuidagi rehabiliteerida, peavad nad endile kiirkorras uued juhid leidma. Selliste jupijumalatega on nad ennast musta auku mänginud. Tean, et selle kommentaari peale hakkab tulema sappi ja tõrva, aga see ei muuda tegelikkust ja iga natukenegi mõtelda suutev inimene saab aru, et see on tõsi.
t
Tiit/ 16. august 2019, 18:13
sappi ja tõrva tuleb kaaslastelt poe tagant. Kes suudab mõelda peab Teie ütlust tõeks. Järsku PPA sai infot kaabude mõisaostust?
e
16. august 2019, 10:27
ei ole võltsitud dokument, vaid võltsdokument! Sellise väljapressimise järel pole enam teemaks, kas Vaher on oma ametis õige või mitte, vaid hoopiski see, kas valitsusel poleks aeg oma tegevus järgmistele üle anda! See ei ole 21.sajandi demokraatliku riigi tippjuhtide käitumine! Ja seda jama enam naljalt keegi välja vabandada ei suuda (kõige vähem rahvusvahelises suhtluses)...
a
andmekaitse/ 16. august 2019, 10:08
nii panna fotot dokumendist lehte, kus isikukood ei ole hägustatud? Igasugune arusaam andmekaitsest puudub ajakirjanikel, kui Vaheril endal.
K
???/ 16. august 2019, 10:38
Kas sa iga kord kui ID kaarti annad kliendikaardina kuskile, jälgid andmekaitseseadust? Isikukood ei ole mingi saladus.

õ
Õlmar Vahel/ 16. august 2019, 10:05
PPA peadirektor ei saa alustada avalikku meediasõda siseministeeriumi vastu. Aga kui Vaher oli nii rumal, et plagieeris oma magistritöös, siis ilmselt ei saa ta ka hetkel aru, et munad võetakse maha just temal, sõltumata asjaoludest. Vahet pole, mida reformierakond lubas- igal juhul on minek!
x
X päeva puhkust?/ 16. august 2019, 09:52
t
tõsimäng/ 16. august 2019, 09:42
kas usaldada nüüd prokuratuuri või käib mäng läbi lillede
p
Paber.../ 16. august 2019, 09:33
...paberiks,aga mis põhjus oli,et see paber üldse tehti?! Ka mustandit ei tehta niisama. Ja kes selle siis Helmele andis?! Ministrit taheti lihtsalt lollitada ? Eks jaht sellele valitsusele käib pidevalt.Vaenlane ei maga nagu sõja-ajal öeldi. Jõudu valitsusele,olge tublid!
t
tibu/ 16. august 2019, 09:24
näete siis... Vaher valetab nii,et suus suitseb ja kollane ajakirjandus veel võimendab seda...häbist pole nead vist midagi kuulnud...
k
kuhu kadus riik/ 16. august 2019, 09:21
kas kellegi teise poolt valmis kirjutatud(avaldus) dokument näitab valitsuse korrektset asjaajamist või on kogu meie riigikorraldus sellisel tasemel?
e
ei tuld tule/ 16. august 2019, 09:07
kui söed lohakald kustutatud.fakt jälle mahinatsioon
s
s/ 16. august 2019, 08:27
tahetakse asemele panna kedagi omadest
a
ab/ 16. august 2019, 10:23
Kelle "oma" siis Vaher on, kui tohib küsida. Vastus on vastamatagi teada.
s
sa/ 17. august 2019, 11:52
ei taibanud; omad on ekrelased!

k
kusti/ 16. august 2019, 08:03
Vaher: "Appi, appi, nad ei lubagi mul ulakusi teha!"
j
jah/ 16. august 2019, 07:52
Kuidas nimetada seda tegevust, kui inimene vallandatakse dokumendiga, mis ei ole dokument. Kui dokument ei ole võltsing, kuidas siis seda nimetada, et sellele taheti seaduslikku jõudu anda.
a
aitab valedest/ 16. august 2019, 10:24
Kedagi pole vallandatud. Vaherile oli algusest peale teada, et need dokumendid ei olnud ametlikud paberid, vaid talle valiku tegemiseks, kas ta valib ühe või teise tee. Vaher valis teadliku valetamise ja valitsusele vastandumise tee.
v
vasja/ 16. august 2019, 07:45
nüüd tuleks ka Vaheri diplomid üle kontrollida ja võrrelda Kovalenko plaagiaadiga?!
o
oh/ 16. august 2019, 07:53
Need ju kontrolliti üle. Magasid uudise maha?
l
Lii/ 16. august 2019, 06:57
Muidugi pole võltsitud dokument. Millal hakatakse ometi laimajaid ja valesüüdistuste vorpijaid karistama. Terve Reformi tagatuba on neid täis ja võimule saamiseks ei valita vahendeid. Eks mõned sotsid löövad ka kaasa.
e
eeh/ 16. august 2019, 07:53
Kui sind vallandatakse dokumendiga, mis ei ole dokument, kuidas seda nimetada ?
d
Dokumendilaadse tootega vallandamine/ 16. august 2019, 08:39
On vallandamine plagiaadiga
a
aitab valedest/ 16. august 2019, 10:25
Kedagi pole vallandatud, see on Vaheri teadlik vale.
x
x/ 16. august 2019, 10:25
Ootaks nüüd ka Vaheri vabandust valesüüdistuse eest.
t
to aitab valedest/ 17. august 2019, 11:55
kui Vaher oleks nina alla ettelükatud paberile alla kirjutanud, olekski vallandatud! M is sa arvad, et Helmed mängivad liivakastimänge või!
k
Keerutab sunnik/ 16. august 2019, 06:56
Esitas mustandi...?!Selline käkk on minister,tema käes on riigi rahakott ja nüüd ka jõustruktuurid...!Marss minema Toompealt kogu see,valitsust mängiv,lasteaed.
v
Võitlus täies hoos/ 16. august 2019, 06:33
See pole midagi muud kui Reformi rünnak valitsuse vastu oravatele ustavate ametnike abil.
r
Reform ehitas riigi valmis/ 16. august 2019, 08:42
Millele ekriku punased üritavad küüsi taha saada
k
kas/ 17. august 2019, 11:57
helmed on siis reformi käsilased või? Ikka päris ajuvabaks läheb asi kätte!
m
Maha Reformierakond / 16. august 2019, 05:59
toimub juba suurpuhastus/ 16. august 2019, 06:12
Kõik valetajad ---liiguvad Helmedega koos --kohtusaali
n
nuter/ 16. august 2019, 06:57

m
Mari/ 16. august 2019, 04:53
Olen personalis töötanud pikka aega,kuidas teenistujale esitakse teenistusest vabastamise käskkiri ilma kuupäevadeteta ja kui teenistuja ei ole sellega nõus siis öeldakse see oli mustand,Kuidas see ei ole võltsing.Selle peaks hinnagu andma õiguskantseler,
a
Alar/ 16. august 2019, 07:24
See oli näidis, puupea. Saa juba ükskord aru.
t
To Alar/ 16. august 2019, 07:55
Just said näidise, mis peaks sind vallandama töölt. Kas oled töölt vallandatud? Eksju ?
t
Tegelikult/ 16. august 2019, 08:45
Päris dokustaati pähe esitatud näidis ongi tavaline võltsimine. Sama kui lähen poodi rahalasdde sedeliga ja vahele jäädes ütlen, et sorry, näidis.
e
eriiiikj/ 16. august 2019, 10:08
Kallis Alar. Kui oli näidis, siis milleks sellele Vaheri naturaalne allkiri?. On see nüüd siis meie e-riik, kus masinad produtseerivad pabereid, milliste kohta iga asjaosaline esitab erineva arvamuse ja süüdistab teist valetamises.
a
aitab valedest/ 16. august 2019, 10:27
Rumal oled, Mari. Keegi peale Vaheri pole väitnud, et see oli käskkiri. Talle näidati mustandit, tema otsustas selle meediasse paisata väitega, et appi, teda vallandati. Ei vallandatud, talle anti järelemõtlemiseks aega. Vaher otsustas ennast valetamise ja vastutöötamisega veel hullemini auku ajada.
p
paber polnud võltsing!/ 16. august 2019, 00:27
aga olukord, kus seda paberit ehtsa pähe esitati, kvalifitseerub pettuse ja kelmuse katsena?
j
jah,/ 17. august 2019, 12:01
see oli pettusekatse! Alatus, mida helme on algusestpeale valitsuses olles lubanud!
o
16. august 2019, 00:09
Sisu ei vastanud kommenteerimise reeglitele.
p
pigem/ 16. august 2019, 00:29
kuidas pettusega peale lennanud minister saab jätkata, selles peaks küsimus olema
k
kas/ 15. august 2019, 23:48
E.Vaher valetab,saab palka nagu president ja eks kahju on lahkuda sellisest kohast. EKRE ajab õiget asja,Martin Helme ütles tõe välja nagu tegelikult oli,mida siin targutada.Loom eksib nelja jalaga,miks ei või inimene eksida kahe jalaga. Suured omakohtu mõistjad laske valitsusel tööd teha. Jõudu ja jaksu peaministrile ja kogu valitsusele!
b
bht/ 16. august 2019, 07:01
kuule sina ekre tont,kus kuramuse kohast see ekre õiget asja ajab,liiga vara sind hullarist välja lastud,valitsuse lõpp on käes
r
Refi unistus/ 16. august 2019, 08:10
Rahu, ainult rahu! Edu ja mõistust valitsusele! Ei sellepärast valitsus lagune, olge rahulikud.
o
Olukord/ 16. august 2019, 08:49
Ajupesuga ärahullutatud inimesi kasutavad 🎩 kattevarjuna oma mistahes alatuses ja infooperatsioonis.
k
kui loom eksib,siis peremees äigab talle piitsaga. Aga kui Helmed püüavad oma meest PPA Peadirektori/ 16. august 2019, 10:13
k
killuke/ 15. august 2019, 23:47
Arusaamatu, miks Ratas kaitseb Vaherit...
a
aga seepärast,/ 17. august 2019, 12:03
et ta saab aru, et Vaher teeb õiget tööd ja hästi!
t
Tiiu/ 15. august 2019, 23:40
Elmar ju niigi staar oma saapa-jamaga.
m
Muki/ 15. august 2019, 23:36
Poleks uskunud, et mõni politseinik koguni nii rumal on.
POLE SEE RIIGI JUHTIMINE ,,KOHE KÕIK ""OORAVAD LAUSA KAITSEVAD JA VASSIVAD KOOS/ 16. august 2019, 06:18
Vot selliste JUHTIDEGA ,,KES EI VASTUTA OMA TEGUDE EEST ! EI JULGE OMA VIGU TUNNISTADA ? SEDA OLUKORDA -- PEAKS ÕIGUSKANTSLER KOHE SELGITAMA TÄNA EESTI RAHVALE ON OHT RIIGI JULGEOLEKULE OLEMAS ,,,

a
A/ 15. august 2019, 23:32
Kärpeid tuleks teha politseijuhtide megapalkades ja anda selle arvelt palka juurd de reapolitseinikele ,
r
Roomet/ 15. august 2019, 23:26
uskumatu käitumine ühe ministri kt poolt
v
vist läks/ 15. august 2019, 23:29
vekslivõltsimiseks, kui esitad paberi ja kinnitad, et paber ehtne ahiljem selgub, et va allkirioli ikka puudu
õ
Õlmar, Vahel kaks!/ 15. august 2019, 23:25
Vaher tegi ilmselge valearvestuse- reformierakond võis paljugi lubada, aga nad ei saa kahjuks võimule- enne jooksevad sealt inimesed laiali.
j
jute/ 16. august 2019, 07:04
varsti on lõpp sellel valitsusel,tee mis tahad,tõmba end või oksa
s
Siimu nimi/ 15. august 2019, 23:23
Ei imestaks, kui selgub, et Vaheri plagiaat samamoodi kinni mätsiti.
h
huvitav/ 15. august 2019, 23:23
kelle hüpiknukk on vaher, siit selgub järjekordne vale, tglt ei olnud mingit digiallkirja.
m
mina/ 15. august 2019, 23:03
politseinikke peaks just juurde võtma siin kuritegelikus riigis
e
15. august 2019, 23:24
Eriti selliseid, kes ei tee mustandi ja puhtandi vahet
a
ah/ 16. august 2019, 10:30
Aga võetaksegi. Skandaal sai alguse sellest, et Vaherile öeldi selge sõnaga: otsi kärpekohti, aga mitte politseinike vallandamise hinnaga. Mida tegi Vaher? Paiskas meediasse hüsteerilise kirja sellest, kuidas nüüd tuleb koondama hakata. Esiteks toimis ta antud juhiste vastaselt, teiseks valetas avalikult.
l
lihtinimene/ 15. august 2019, 23:00
püüa tuult väljal, punased oravad ,vaat neid ma ei usu

o
Osvald/ 15. august 2019, 22:55
Michsel peab jälle kilekotiga WC käima.
v
vvv/ 16. august 2019, 07:05
sina Osvald kanna aga pamperseid edasi
n
15. august 2019, 22:47
Need, kes valetavad ja valitsusele vastu töötavad, tulebki töölt lahti lasta.
j
Jah, Lavly/ 15. august 2019, 22:44
ta tõesti tegi seda, sest pole võimalik, et ta ei tunne ära allkirjastatud dokumenti.Ei teagi kuidas nüüd ta külmaveresust tõlgendada - kas ametst tulenevalt, või siis... ...
k
kõriauguni/ 15. august 2019, 22:41
See tsirkuse jada läheb juba jamaks,isegi kui Helmedel õigus on. Eesti on ju konnatiik ja ega päris puhtaid riigi pumba juures tegelt ei olegi. Eestlased söövad ennem üksteist ära ja vene mõmmid jalutavad üle Eesti piiri.
n
No/ 15. august 2019, 22:17
Aga miks ta selle mustandi üldse andis Vaherile. Tegi lihtsalt nalja. Oligi igav juba mitu päeva.
k
15. august 2019, 22:19
Kontrollis kas Vaheri juriidilised teadmised on diplomiga kooskõlas.
t
15. august 2019, 23:16
Tegi Elmarist telestaari
l
lihtne/ 15. august 2019, 22:12
Igaüks kirjutab ise avalduse ja kirjutab alla, mitte ei visata valmiskirjutatud avaldus ette allkirja andmiseks. Seega tähtis on hr ministriasetäitja enda tegevus. Samuti tuleb haldusmenetluses asjaolusid piisavalt selgitada, mitte ülbitsedes paberitega lehvitada. Küsitav on ka isakaabu tegevus: puhkusel olles ollakse samahea kui mittekeegi, mitte ei jagata korraldusi. Aga nohh see ju nende tavaline tegevus: üks juhib, teine ohib.
m
muie/ 15. august 2019, 22:27
situatsioon-käputus paberil.See on lihtsalt tatikalik,neil pole konservatiivi nägu.
p
Pettusest teadmine/ 16. august 2019, 08:53
t
Triin/ 15. august 2019, 22:08
Töötanud ka aastakümneid riigiasutuses. Ma ei kujuta ette, et ülemus laseb trükkida inimesele ette lahkumisavalduse teksti ja näitab käskkirja mustandit, millel on all isegi kantsleri kinnitus...ikka mustandina, millele nõutakse isegi allkirja. Kui rumalaks te peate neid kellele püüab poeg Helme oma täielikku jama põhjendada...
a
A/ 15. august 2019, 22:40
Triin on ka liiga kauakas riigiasutusse tööle jäänud -äkki igatseb ka käskkirja mustandit ?
t
Tiit/ 15. august 2019, 23:14
Väga õige. Tati.nina riigitüürist eemale!
k
Kaabuvihkaja/ 15. august 2019, 23:31
Tômmake need Helmed ükskord ometi vôlla,Kaua vôib,,,,,,
k
kahjuks/ 16. august 2019, 00:51
kogemus olemas, kus nii tehakse ka avalikus sektoris, kuigi võiks tõesti viisakaks jääda ja lõpetada sedasorti igasugune vallandamine. reformarid ka iga asja peale vallandasid, selleasemel et leida koostöö.
b
B/ 16. august 2019, 08:55
Kogu Eestit lahti ei lase.

a
AP/ 15. august 2019, 22:06
Martin kirjuta ise endale lahkumis avaldus ja igaveseks.Sa ei sobi eesti rahva esindajaks koos oma vanamehega,
p
PA/ 15. august 2019, 23:34
See on tānase pāeva kōige asjalikum kommentaar
p
Pets/ 15. august 2019, 21:51
Käskirjal on all Martin Helme Rahandusminister. Mis pistmist on Rahandusministril Siseministeeriumiga. Õige sõnastus oleks olnud Rahandusminister Siseministri kohustustes. Aga nagunii oli see ka jama
j
jurist/ 15. august 2019, 22:08
EKRE kitsedest "ministrid" tegelevadki ainult närimiste, sõimamiste ja laimamistega, mitte aga OMA TÖÖGA ministrina...! Kas Helmed astuvad TAGASI või lähevad kohtu kaudu REAALSELT vanglasse!
a
A/ 15. august 2019, 21:51
Töölise vallandamiseks aitab usalduse kadumisest ,,,aga näe ,meie nõunikekarjaga suurepalgaline on asendamatu vää ?
h
Helmed on kaotanud USALDUSE.../ 15. august 2019, 22:09
Eesti rahvas on HELMEDE suhtes usalduse KAOTANUD! Helmed peavad kas ise lahkuma valitsusest või tuleb nad sealt välja VISATA!
t
Tööline tööliseks/ 16. august 2019, 08:59
Aga riigi juhtkonna ebaseaduslikku minemapuksimise katse on ebaõnnestunud riigipööre?
t
15. august 2019, 21:49
Sisu ei vastanud kommenteerimise reeglitele.
k
?/ 15. august 2019, 21:59
kas ta on ebakaines olekus? kukub pikali?
2
21:49/ 15. august 2019, 22:11
Kas oled ekre külajoodik...?
t
to toetan/ 16. august 2019, 07:21
a
A/ 15. august 2019, 21:47
Vaher ,kas sa oled ikka nii hea mees ,et veel ühe patrullpolitseiniku palga omale juurde panid - kokku siis 6 tuhhi juba ! ... ja mitu nõunikku sul on 2 või 20 ?
l
lugeja/ 15. august 2019, 22:11
EKRE marutaudis koertekarja haukumine kommentaariumis ei aita!
k
15. august 2019, 21:46
Kas Vaher valetas pressikonverentsil?
k
küll/ 15. august 2019, 21:37

h
Hannes/ 15. august 2019, 21:04
i
15. august 2019, 21:03
Sisu ei vastanud kommenteerimise reeglitele.
i
irw/ 15. august 2019, 21:13
ega kolhoosi prole ei peagi kontoritööga kursis olema, niiet hoia parem oma mokk maas
i
indrekule/ 15. august 2019, 22:10
mida ta su tagant varastas?
e
EKRE modele/ 15. august 2019, 22:13
LÕPETA Helmede kaitsemine, mode!
u
Uunu/ 15. august 2019, 21:00
Ja pe-ad hakkavadki vee-rema. Jätka samas vaimus. Tubli Martin. Ja ikka edasi
n
nüüd/ 15. august 2019, 22:11
t
Tiit/ 15. august 2019, 23:18
Ts.ti.nina martin saata lasteaefa
v
veiko/ 15. august 2019, 20:52
Vaher "juristina" teab, et dokumendid on alati ilma numbriteta ning muuhulgas on alati pädevad tingimused stiilis "puhkusetasu x päeva ulatuses" :D
v
vändra veiks?/ 15. august 2019, 21:12
see rasvaIiidu ta.inas printis ju vale asja välja kuna ei oska arvutitki kasutada - vaata kasvõi seda, kuidas see tibIunn Valimiskomisjonile kaebusi esitab. naerukrambid on igastahes garanteeritud

i
irrrw/ 15. august 2019, 20:40
kas need kolhoosnikud lugeda üldse oskavad??? kirjutamisega on küll seal kusagil 4. klassi tasemel
e
Eesti kodanik/ 15. august 2019, 20:33
No kohe ei saa ilma oma viguriteta olla ! Pidev püüe valitsusele kuidagigi ära teha on ammugi naeruväärne .
v
Valter/ 15. august 2019, 20:30
e
ei/ 15. august 2019, 20:50
minilosionist kõigest ja varemgi selliseid nähtud (aastal 1917)
p
Padakatel/ 15. august 2019, 20:29
Ega see Vaher kah puhas mees pole. "Ilusate asjade" keskel elav utopist nagu oli Antropov!
v
vin diisel/ 15. august 2019, 20:29
iga vähekegi arusaav inimene ju tegelikult mõistab, et info Op. tehakse mõlemalt poolt kasutamatta vahendeid!!
v
15. august 2019, 20:26
Varsti Helme Vabariik issi presitent poja peaminister
j
ja/ 15. august 2019, 20:27
m
Miks mitte/ 15. august 2019, 20:30
Jääme lootma! ...ja oravad süüpingis.
e
ei,/ 15. august 2019, 21:09
president on ikka Putin, issi on oblasti kindralkuberner.

s
15. august 2019, 20:20
h
Hehe/ 15. august 2019, 20:18
Vaher näitas avalikult oma isikukoodiga kempsupaberit... tule taeva appi!
t
to Hehe/ 15. august 2019, 20:29
aga selle "kempsupaberi" asendusminister oli ta jaoks valmis trükkinud
n
No/ 15. august 2019, 20:51
Aga isikukood on ju avalik informatsioon
o
Odin/ 15. august 2019, 20:13
Ma nõustun kantsler Lugnaga selles, et tegu ei ole ametliku käskkirjaga vaid käskkirja projektiga. Seega Vaher hämab ja vassib. Kui Vaher oleks vabastamisega nõustunud siis oleks talle näidatud projekti alusel asutud ka Valitsuse poolset otsust vormistama. Asjaolu, et "käskkirjal" puudub vapp ja teised nõutavad rekvisiidid, kinnitab kantsleri ütlust, et tegemist on projektiga. Märkus "digitalselt allkirjastatud" kuulub kõigi ametlike dokumentide juurde ja seni kuni digitaalset allkirja ei ole ei maksa see paber midagi
j
ja jah,/ 15. august 2019, 21:14
sinu peremees palus juba peaministrilt vabandust oma võimupiiride ületamise eest. Milleks antakse inimesele mingeid mustandeid või projekte ametliku dokumendina?
o
Odin/ 15. august 2019, 21:58
To ja jah: Mina olen vaba mees, mingit peremeest erinevalt sinust, mul pole. Mis puutub mustanditesse v projektidesse siis nii riigiametites kui ka kohalikes omavalitsustes peetakse heaks tooniks, nende tutvustamist asjaga seotud isikutele, et hilisemaid ebakõlasid vältida. Sina sellest nagunii aru ei saa, sest tõenoliselt pead end ise peremeheks ja kui sa seda ei ole siis sõltud oma erakondlikust kuuluvussest. Mina olen ka sellest prii.
i
Irw/ 15. august 2019, 20:11
Pole isegi käskkirja numbrit -järelikult kempsupaber
i
IRW-ile/ 15. august 2019, 20:31
miks helme siis jagab kempsupabereid? Tema käest ta need sai ju.
n
Nii/ 15. august 2019, 20:09
tore, et Vaheri isikukood on avalikult kõigile jõllata ;)
m
15. august 2019, 20:12
Mis sa selle isikukoodiga ikka teed.
u
15. august 2019, 20:07
Uskumatu,mis meil toimub!Kas töesti ei hakka ka Ratas aru saama,et asi on läinud täiesti hapuks.Nii rumalat tegu poleks isegi Helmetelt oodanud,kui on nii kaua poliitikas olnud.
k
killuke/ 15. august 2019, 20:31
Helmedelt õige tegu.Vaheri nn.paturegister on päris pikk.Saapad sai ammu, nüü d saab kingad ka.
e
enne/ 15. august 2019, 22:25
seda peavad olema kirjalikud käskkirjad süü kohta ja muud õiged jur. paberid.
e
15. august 2019, 20:07
ei arva midagi ei ühest ega teisest ega kolmandastki, ei tunne kedagi neist ega kuulu ka nende fännklubisse. Kuid kui siseminister ei tunne mitu kuud ametis olnult, mismoodi kedagi keegi ametist vabastada saab või ei saa ega suhtle sel teemal peaministrigagi, siis - selle valitsusega on nüüd küll kõik. Näis, kas lisaks see koolieksamite seadus ka Riigikogu heakskiidu saab ja sellega võimaldades koolidel hakata kodakondsust jagama...

h
hm,/ 15. august 2019, 20:05
siseministrile avaldus ja vabastab rahandusminister?
k
küsime/ 15. august 2019, 20:08
Kas ikka saab nimetada üht poliitikust ministrit pädevaks, kui minister nõuab allkirjastamata projektikoopjale juhtivametnikult allkirja tema ametikohalt vabastamiseks?
e
15. august 2019, 20:00
Sisu ei vastanud kommenteerimise reeglitele.
v
vv/ 15. august 2019, 20:10
Eks sa kohtus vastad ise neile küsimustele,kui nii täpselt tead.On eriti kummaline,kui meil kaks ministrit ei tea midagi seadustest.Pole siis ime,et tahetakse kohtunikke vabastada,Perlingust ja Vaherist lahti saada,kohutavalt kurb
s
sa 20:00/ 15. august 2019, 20:33
ära plõksi nii palju, see maksab sulle endale kätte.
m
Mi tu/ 15. august 2019, 19:59
Mitu päeva on käskkirja punktis 5 märgitud X kalendripäeva?
1
123/ 15. august 2019, 19:55
Mingu dokumendiregistrisse ja vaadaku kas seal on selline dokument
m
MAHA Helmed!/ 15. august 2019, 19:58
Helmed MAHA ministrite ametikohtadelt! Häbiväärsed olevused!
m
MAHA VAHER/ 15. august 2019, 19:52
m
moderaatorile/ 15. august 2019, 20:00
Sa "modereeri" EKRE Helmesid, rumal mode!
v
vin diisel/ 15. august 2019, 19:52
Hr. Elmar, tegi word dok veidike kodutööd ja tõi sellise paberi ajakirjanikke ette, kes nagu marukoerad lendasid pale :) arusaamata, mis toimub:) peasi et saaks ekrele keerata, no ausalt, kus on digi dok :)
a
aga/ 15. august 2019, 20:53
vaher ei teeks nii vigast paberit
k
Käskkirja nr ju ka puudu - see pole mingi käskkiri/ 15. august 2019, 19:52
p
Perekonna "käskkiri"/ 15. august 2019, 20:01
See on Helmede perekonnasisene "käskkiri"...!

s
Simo / 15. august 2019, 19:50
Lihtne küsimus, kus on allkiri????????????????????
v
Vene vastus/ 15. august 2019, 19:57
k
Küsimus/ 15. august 2019, 19:50
Kust saadi digiallkirja andmiseks Lauri Lugna ID-kaart ja paroolid?
v
Vastus/ 15. august 2019, 19:55
Sel paberil ju polegi digiallkirja
v
Vastusele/ 15. august 2019, 20:00
Digiallkirja sa nüüd välja ka ei prindi, eksole
s
15. august 2019, 20:05
Siis saab ju e-valimistel ka digiallkirju võltsida
t
to Vastus/ 15. august 2019, 20:35
kas sina kirjutad tavaliselt oma digiallkirja paberile??? Hahahaaa...
j
jansa/ 15. august 2019, 19:49
helmed elavad ikka täitsa oma planeedil ja see on see lapik maa
m
mulle meeldib lapik maa/ 15. august 2019, 20:21
meil on isegi pilt sellest https://www.distractify.com/trending/2019/01/28/Vh15b-Cg3/flat-earth-reality-show
s
smh/ 15. august 2019, 19:47
miks vaja inimese isikukoodi jätta pildile??
h
Hms/ 15. august 2019, 19:56
Aga m ent ise pani selle paberi kõigile vaatamiseks
m
Mis soga siin aetakse/ 15. august 2019, 19:47
Seal pole ju ühtegi allkirja, seega on tegemist dokumendi projektiga.
s
spintoktor/ 15. august 2019, 19:51
Õigus, ja kui rumal peab inimene olema, et sellisele nn projekdokumendile oma allkiri anda? Kumb neist ikkagi rumal on: avalduse esitaja ja allkirja nõudja vs ahistatatav?
t
to 19:47/ 15. august 2019, 20:37
no nö minister jagab ju selliseid ja nõuab allkirjastamist ka veel.
n
N.Hammas/ 15. august 2019, 19:47
n
nii lo. ll ei saa olla/ 15. august 2019, 19:47

o
oot/ 15. august 2019, 19:46
Ma sain nii aru, et need on avaldused, mis allkirjastatakse hlljem, peale avalduse esitamist? Kas ohtuleht ei oska panna pilti digiallkirjast?
e
15. august 2019, 19:44
Sisu ei vastanud kommenteerimise reeglitele.
n
need/ 15. august 2019, 22:28
peavad olema kõik korralikult dokumenteeritud tunnistajate juuresolekul.
i
irvitus/ 15. august 2019, 19:43
No kuulge!Ametlikke dokumente tuleb ikka käsitsi allkirjastada,küllap hilisem käekirja analüüs annab välja et kas on autentne või hoopis liba.
o
ohh/ 15. august 2019, 22:18
j
Jaah/ 15. august 2019, 19:41
Sel paberil ei ole ju ühtegi allkirja! Mittemidagi ei saa võltsida. Pange siis konteiner üles, sealt on näha, kes allkirjastas ja millal
s
sinna/ 15. august 2019, 22:29
ei pandudki allkirja sest oli võltsdokument.
v
vandenõuteoreetik/ 15. august 2019, 19:41
Korralik infooperatsioon, ja lõks ekreiitidele...Palju õnne!
i
irvitus/ 15. august 2019, 19:47
Palju teie sabasse karvu veel jäänud on?
h
Hmm/ 15. august 2019, 19:41
Paistavad vaid paberid . Digiallkirja juurde käib ka srift, seal seda aga pole . Nii et tegelikult võltsimist pole
l
Lauri/ 15. august 2019, 19:41
Väga lihtne, kirjutad valmis dokumendi kus viitad digi allkirjale ja vajutad "print" . Nii lihtne see võtsimine ongi
u
Udo/ 15. august 2019, 19:39
Ministrid on lühikese karjääri mehed.varsti kuusiku all mõlemad.

S
,,A,,/ 15. august 2019, 19:37
Sooviks kuulda Hr. Helme poolset sõnavõttu! Ma ei imesta, kui sellist juhtumit pole olnudgi!
e
Ellen/ 15. august 2019, 19:34
Jama jutt! Nii kõrgel tasemel ei hakka küll keegi allkirja võltsima.
t
täiesti/ 15. august 2019, 19:46
nõus - nii kõrgel tasemel ei hakka keegi telefone ka varastama
e
eoo/ 15. august 2019, 19:34
aga paberil on ju kirjas "allkirjastatud digitaalselt"....keei võiks mulle ka õpetada, kuidas digiallkirja võltsida!
i
Irw/ 15. august 2019, 19:43
Paberile kirjuta mida tahad , kui digiallkirja viidet pole , siis pole seda ka allkirjastatud
j
Jaah/ 15. august 2019, 20:11
Plagiaadiga tegelejad ei ole kõige teravamad pliiatsid. Kirjuta neile paberile, et digitaalselt allkirjastatud, nad kopeerivad ja teatavad, et pettus, digidoci allkirjalehte ei taipa kopeerida.
m
mimm/ 16. august 2019, 13:29
Digiallkirja andmisel prinditakse vastav leht dokumendile juurde
p
15. august 2019, 19:33
Sisu ei vastanud kommenteerimise reeglitele.
v
Valve/ 15. august 2019, 19:46
Väga viisakas, teist inimest pätiks sõimata. Väga labase käitumisega olete.

TOIMETAJA

+372 5199 3733
online@ohtuleht.ee

TELLIMINE JA KOJUKANNE

+372 666 2233
tellimine@ohtulehtkirjastus.ee

REKLAAM JA KUULUTUSED

+372 614 4100
reklaam@ohtulehtkirjastus.ee