Krimi

Täiendatud! 

Helmed valetavad? Siseministeerium kinnitab, et Vaheri suhtes pole algatatud distsiplinaarmenetlust

Hindrek Pärg, 16. august 2019, 10:29

419 KOMMENTAARI

t
to killu/ 27. august 2019, 03:47
Palgaline sa ikka tõeline huumori - killu. Õige nime panid endale.
k
killu/ 19. august 2019, 17:52
Huvitav, kaua president peaks veel pealt vaatama perekond Helmede poolset Eesti riigi lõhkumist ja selle kallal vägivallatsemist?
v
Vaher vangi/ 17. august 2019, 10:34
Kui Eesti Politsei organisatsioon teeks tööd kaks nädalat siis : 1) enam ei sooritataks ühtegi mõrva ja ei pandaks toime raskeid kuritegusid. 2) Ei toimuks narkokaubandust 3)Ei toimuks taskuvargusi 4) Ei kasutataks korgijooki. 5) Inflatsiooni ei eksisteeriks. 6) Pensioni fondide abil raha ei petetaks. Inimesed saaksid korralikku pensioni. 7) Puuduksid kodukulud sest Eesti Energia on riigiasutus . Kui vaid nad teeksid tööd...Eesti politseinikud esindavad maffiat,esindavad neid mõrvareid kes on Eesti Politsei organisatsiooni omanikeks-oma leivaisadele ei hakka nad vastu...

p
Politsei on ka erasektorisse liikunud./ 16. august 2019, 19:25
Sellest erasektorist, kuhu Rumm suundus oma kriminaalses joobes, pannakse ikka riigile kõvasti taha.
o
Orenburg./ 16. august 2019, 13:55
Päris sümpaatne noormees. Vöibolla peaks veel kooli minema ja ennast harima,kuidas tegelikult maffias elu käib. Jõudu!!!
e
eesti/ 16. august 2019, 13:50
Kas see ongi see Vaher, kes pakub katust reformierakonnale ja mille pärast kogu jant algas? Martin võiks muidugi peenemalt asju ajada, kuid võib olla see toob minu heakskiidu saanud EKRE veel rohkem pilti, mis on väga hea. Maha multikulti reformierakond, sotsid ja muud liberaalid kes pole kunagi talu omanud Lõuna- Eestis.
t
Tiit/ 16. august 2019, 13:20
Vaheri asjus k.orva.klappide ja s.aabaste ostmise küsimus on modereeritud. Vot, sona on vaba.
t
Tiit/ 16. august 2019, 13:18
Kuidas on ikka nende korvaklappide ja saabaste ostmisega rahva raha eest?
t
tuul/ 16. august 2019, 11:01
Pooled valed lähevad ajakirjanike arvele,nad lihtsalt teistmoodi ei saa,kui peavad mustama ja ise lauseid lõpetama.
j
ja miks teenistujatel on palk / 16. august 2019, 11:00
üle keskmise.päästekatel ok.aga need pereisa rahakoti tühjendajad 10 minututi eest pere nälga jätavad jne aitähh nneesti oma rahva rõhuja.seda vanasõna et tööline saaks töötada ja maamees põldu künda..kombainile ka meerikud peale fekaaali pütile ka las haiseb kuskil kesk väljakul

t
Taat/ 16. august 2019, 10:46
v
vanem mees ladaga / 16. august 2019, 10:41
kui poissi osta ei saa ja täispeaga takistatakse sõitmist tähendab demokraatia surma.
t
tule taevas appi!/ 16. august 2019, 10:37
ei saada aru või siis keegi ei viitsi süveneda, et Vaheriga ei lõpetatud töösuhet vaid peatati töösuhe. Need on kaks väga erinevat asja.
s
saad aru/ 16. august 2019, 13:35
Miks peaks taevas appi tulema? Kuidas sa aru ei saa, et isegi siseministril pole ainuisikuliselt seaduslikku õigust selliseid otsuseid teha. Veel vähem pole tema seadusevastasel asendajal sellist õigust. 1. Seadus ei luba pereliikmetel sellistel kohtadel teineteist asendada 2. Seadus ei luba sel moel nii kõrget riigiameti juhti ametist kõrvaldada. Politsei on poliitikaülene ega tohi iial olla ühe poliitilise jõu tõmmata-lükata. Meil on aga siseminister, kes õõnestab suurimat siseriiklikku organisatsiooni.
h
Hei sina/ 16. august 2019, 14:21
Aga valmis kribatud lahkumisavaldus? Mis see oli??
h
Hei sina/ 16. august 2019, 14:22
Aga valmis kribatud lahkumisavaldus? Mis see oli??
k
Küsimus/ 16. august 2019, 09:38
Aga miks reform Vaherit nii väga kaitseb, ilmselt on põhjust. Peale valitsusse saamist on ilmselt veel midagi olulist. Lausa turmtuli on lahti läinud. Kindlasti on vajalik korralik sisejuurdlus.
m
mis toimub/ 16. august 2019, 10:17
Kes käskis Vaheril avalikult valetada suurtest koondamistest.
p
paneme järjekorra paika ikka/ 16. august 2019, 13:37
1. Valitsus saatis asutustele plaani kärpekavadega 2. Vaher kommenteeris seda, et nii suuri kärpeid ei saa lubada ilma, et läheks töökohtade kallale (ei valetanud, vaid ütles, et KUI Valitsus tahab suuri kärpeid, SIIS peab hakkama ka töökohtade kallale minema) 3. Ainsad, kes valetanud, on siiski ministriperekonna liikmed
t
to mis toimub/ 16. august 2019, 15:17
Ta ei valetanud..temalt paluti infi ehk soovitusi-kuidas paarkümmend milli kokku hoida!? Äkki oskad sina öelda, kust ja kuidas on võimalik selles organisatsioonis kokku hoida? Vahetada autod hobuste vastu? Piirivalvuritele kakulkad ja sõudepaadid? Ära jätta väljasõidud kuriteopaikadesse? Võibolla soovitad politseinikel ja piirivalvurite tööl käia ülepäeva? Anna tarka nõu!
s
sry!/ 16. august 2019, 15:17
s
Sotside/ 16. august 2019, 09:34
ja reformi poolt tekitatud provokatsioon jne.... Ei teadnudki, et nii Mart kui Martin Helme on sotside ja reformi pundis......
k
killu / 19. august 2019, 17:56
Vaher ei valetanudki suurtest koondamistest, koondamine on vältimatu, kui EKRE oma kokkuvaletatud aukude lapimiseks võtab ära 50% eelarvest, või äkki Vaher peaks oma rahast eelarve auke lappima?
e
Erandid ning reeglid/ 16. august 2019, 09:33
reeglina on minister oma valdkonna kõrgeim juht. Võtab tööle ja vallandab. Kuid on ka erandeid. Kus otsustajaks on kogu valitsus. Millal mida ning kuidas? Siin võib poliitiline uustulnuk, kes reegleid ei tea ka eksida. Eriti kui ta juhib mitte omaenda, vaid ajutisel, asendamise korrast teist ministeeriumi. Seega pole kursis sealsete erandite ega reeglitega. selleks, et uustulnuk-minister teamatusest ämbrisse ei astuks, on ministeeriumis kogenud kantsler ja nõunikud. Kellega konsulteerida. Jääb vaid küsimuseks, mispärast kantsler ja nõunikud antud juhul ministriasemikku ei informeerinud.
k
kas minister/ 16. august 2019, 10:42
a
Alati/ 16. august 2019, 09:31
peaks olema esimene prioriteet seaduslikkus, kas miski toiming, tegu on kooskõlas seaduse sätetega, mille alusel on võimalik miskit teha või mitte. Alles peale seda, kui toiming on seadusega kooskõlas, võib seda teha. Kui pole, siis ka loomulikult ei tohi.
a
aga/ 16. august 2019, 09:28
...kui valitsus pole kavandanud politseis koondamisi, miks siis Vaher taolist juttu rääkis? Valetas nimme praeguse valitsuse mustamiseks? Siis peaks ta kohe kindlasti vallandatama. Ratas, liiga ümmargune ei saa olla, muidu varsti teeb igaüks mida heaks arvab!
t
tal kästi/ 16. august 2019, 10:43
ju otsida kokkuhoiu võimalusi, seda ta ju kuulutaski.
t
tjah/ 16. august 2019, 11:27
Vaher käitus nii, nagu bürokraadid alati käitunud: vähimgi eelarve kärpimise teade võetakse vastu valju halaga, kuidas kohe on vaja töömesilasi vallandama hakata. Paraku nii häbematu vale lendas talle endale näkku.
r
Reforma/ 16. august 2019, 14:04
Mäletan, et reformide-IRL valitsemise ajal oli kah mitu kärpimis- ja koondamislainet!? Siis kuuletuti vaikselt nagu esmase pagulaskvoodi teadasaamisel.

h
16. august 2019, 09:20
Helmede omavolitsemine ja ülbus ületab juba igasugused piirid! Ratas, miks sa ei kutsu oma ministreid korrale, õigemini - miks Ratas selliseid ministreid p ä e v a pealr ei vallanda?
t
Taivo/ 16. august 2019, 09:20
See EKRE võib nüüd vabandada või mitte aga nad on, olid ja jäävad rumalateks vassigu nüüd palju tahavad.
s
16. august 2019, 09:38
Seda reformi valet ei jõua tõesti ära kuulata.
s
16. august 2019, 09:16
Sotside ja reformi poolt tekitatud provakatsoon,mida võimendab reformi poole kaldu olev ajakirjandus.
p
16. august 2019, 09:18
Paistab sedamoodi küll.
n
NiiOn/ 16. august 2019, 09:27
Sündmusi ja riiki ei juhi enam ammugi poliitikud vaid need, kellede käes on raha. Õnneks on paljud rahvad hakanud rikkurite vastu protestima.
j
16. august 2019, 10:09
Ja maa on ka lame ju! Ärge trollige. Kahju on ikka rumalatest inimestest.
t
Teada/ 16. august 2019, 14:05
Ajakirjandus on ju rikka eliidi palgal.
h
helmed on raevust lõhkemas/ 16. august 2019, 09:14
HELMEDE Vaheri vastase raevu tegelik põhjus - https://www.delfi.ee/news/paevauudised/eesti/politsei-algatas-helmete-valimisreklaami-osas-menetluse?id=86341175
m
miks ja mille eest/ 16. august 2019, 08:58
on tal palk 6000.seat see hakkabki ei ole raha
u
Urmas/ 16. august 2019, 09:08
Ta ise ei ole endale sellist töötasu määranud. Tema töötasu määrab siseminister. 5800 eurose töötasu määras Vaherile toonane siseminister Andres Anvelt.
t
tervitused idapiirilt/ 16. august 2019, 09:14
juhtkonna palka on ühendasutuses vähemalt 4 korda tõstetud, samas tavapolitseinkel vaid kora, pärast pressikat ei saa PPA-d juhtida antud indiviid kindlasti
r
reporteri vaataja/ 16. august 2019, 08:56
Aga nüüd see teine osa ? mida arvas ka reporteris üx eelmisi siseministreid , kui nii ,siis peab järgnema plaan B , isegi plaan C oli väljatoodud .
u
Urmas/ 16. august 2019, 08:43
Vallandamise põhjuseks ei saa ka iialgi lambist panna "usalduse kaotamine", ilma lahti põhjendamata milles see usalduse ootamatu kaotus seisneb, koos tõendatud faktidega! Usalduse kaotus ei ole see kui su vaated mulle ei meeldi!
p
16. august 2019, 09:17
Peadirektori on ametisse nimetanud Vabariigi Valitsus ja ainult valitsus saab teda ka ametist vabastada. Mitte mingi helmeäpuke ei saa peadirektorit ametist - ja veel ilma igasuguse põhjenduseta - minema kihutada.
m
16. august 2019, 08:39
Sisu ei vastanud kommenteerimise reeglitele.
v
Väga õige!/ 16. august 2019, 08:44
https://kaadripoliitika.wordpress.com/2014/11/13/elu-eestis-enne-ja-parast-reformi/

1
150 töökohta/ 16. august 2019, 08:29
Tsirkus ! Tavainimestest ei hooli, selles riigis, keegi. Parteilased ( refikaabakad ) ja nomenklatuur-ametnik võitlevad oma pirukatükki eest.
r
Rasvaliidu Kolhoosnik/ 16. august 2019, 08:35
r
Rehvidel on ka väga palju kaotada/ 16. august 2019, 08:46
...sest Siimu 10-kas on vaid murdosa protsent oravate poolt kõrvalepandud "varudest".
k
kordan/ 16. august 2019, 09:00
nagu ka enne valimisi..kaabud ajavad suust välja seda, mida sülg suhu toob-hiljem vabandavad! Samas tahan öelda noore kaabu "valede" kohta! Mäletad, kuidas sa oma naise rinnahoidjate tšekid kuluhüvitistena esitasid, probleemid suvila ehitus ja kasutuslubadega st poliitiku jaoks pidavat niisugused rikkumised väikesed, tavakodanike jaoks lõppeks see suurte trahvidega ja enamgi veel! Oot oot, mis riigis me elame!?
e
Eilne/ 16. august 2019, 08:21
konfliktsituatsioon Eesti Vabariigi valitsuses näitas üheselt, et valitsus on kriisisituatsioonis. Labaselt tähendades on võimu- ja alluvussuhetega selline manipuleerimine, mis väljub ka seaduse piiridest ning lõhub igale valitsusele nii vajaliku ühtsuse, kas võimuhullus või siis lapsikus. Ei ühel, ei teisel leidu kohta normaalsuse piirides. Igasugune konfliktsituatsioon halvab terviku töö, mis on sellisel tasemel eriti halb.
s
Suur häbi/ 16. august 2019, 08:19
Ajatemplit saab näha digitaalselt, paberil see ju näha ei ole. Nii et Vaher ei saanud seda ka näha. Ilmselt ei osanud ta kohe ka arvata, et kõrged riigiametnikud petmise teed lähevad.
k
Koondatud ja kärbitud/ 16. august 2019, 09:05
PPA-sse ei ole jäänud ühtegi IT-spetsi, kes seda digitemplit oskaksid tuvastada :(
a
ab/ 16. august 2019, 08:11
Loe ja naera, huvitav, palju trollidele ka makstakse?
1
10 miljonit/ 16. august 2019, 08:15
j
16. august 2019, 08:10
Ja sellised loovad veel rahvarahutuste mahasurumise üksust. Diktaarorikompleksides nagu Savisaar.
n
n/ 16. august 2019, 08:10
Presideni lemmik Aafrika regiooni erisaadik Hanso tooge telesse otse esinema ja kõrgelt makstud sots peab selgitama, kes mätsis tema joobes juhtimise kinni. Hanso peab end taandama kõikdest riigiga seotud tegevustest.
v
vanem mees ladaga/ 16. august 2019, 08:17
rummis peaga sõitmine rummi peale ei hakka.mart peab sellepärast ikka tagasi astuma.rumm sõitis aga mart on süüdi.nii on õiglane ja demokraatlik
k
K./ 16. august 2019, 08:10

m
monokliga naabrieit/ 16. august 2019, 08:10
see lugu ei ole nii lihtlabane kui rahvale seda näidata püütakse. Milline lugu on tegelik põhjus, miks see skandaal üles kisuti? Vaheri närviline kuid siiski lahmiv käitumine tekitab paratamatult küsimusi. Millest tekkis tema jutt 150 töötaja koondamisähvardusest? Tema pika tööalase kogemusega selline paaniline läbimõtlemata käitumine j ahalvasti traageldatud vassimised mingitest vallandamisdokumentidest, mida tegelikult ei olegi? Jah, Helme´te nime kasutades saab momendi seisuga mistahes artikleid müüa ja tähelepanu eemale hajutada, ent midagi suuremat siin taga igatahes on.
v
Võim on pähe hakanud/ 16. august 2019, 08:06
Rumalad Helmed ei tunne isegi elementaarseid reegleid. Või vastupidi, sülitavad seadustele.
h
Helmed on/ 16. august 2019, 08:20
ainukesed õigust ja õiglust austavad mehed!
t
to helmed on/ 16. august 2019, 09:10
tõsi ka ve? Haugi mälu sul! Kas sa ei mäleta kuluhüvitiste skandaali, suvila ehitus ja kasutuslubadega seonduvat jama? Mis õigusest ja õiglusest sa siin räägid?
n
no comment/ 16. august 2019, 07:59
Alles hiljuti jalutas tukimees rahulikult läbi linna,sõitis bussiga, liikus jala aga politsei ei leidnud venda kelle pilt rippus igas kanalis üleval? Istus bussipeatuses ja oleks võinud lasta kuni padruneid oleks jätkunud.
e
Englishman/ 16. august 2019, 08:10
Londonis saadakse sellised kurjamid tänu kogu linna katvate videokaameratele kätte kiiresti. Eestil puudub aga ressurss. Küsime: miks ja kui ülisuured on pankade kasumid?
e
Eng.manile/ 16. august 2019, 08:42
Meil ei plahvata õnneks midagi erinevalt...
k
kas tegeldakse eesti riigi probleemidaga / 16. august 2019, 07:59
p
puhh/ 16. august 2019, 07:58
Eestlased on saanud oma klaashelmed. Säravalt targad ja teguvõimasad.
e
16. august 2019, 08:08
Eks prillikivi Savisaar pudistas need kremlimeelsed oma Tallinna TVga mööda Eestit laiali.
b
bomzz/ 16. august 2019, 08:37
viin on odavam! proosit!
h
hh/ 16. august 2019, 07:51
vaatan igal õhtul seriaali "Armastus Berliinis", Film STAS-st Saksamaal. Meie EKRE on ka tegudeks valmis. Säravad helmed teevad asja ära. Koalitsioonipartenritel pole midagi kobiseda.
n
n/ 16. august 2019, 07:17
Rahva mälu on üürike. Vaherist taheti ammu lahti saada aga suur sõber Pevkur viskus tule alla. Ise toime juhtimisega ei tulnud aga nüüd võtab sõna? Milleks ? Reinsalu ja Ratas on probleem . Üks keedab tobedusi kokku ja teine vabandab pidevalt. Meenutame kes tegid uue valitsuse? Samad joped, EKRET seal ei olnud. Milleks EKRE kaasati, loodeti nende vaikset tiksumist. EKRE aga ei muutunud. Meie tragöödia on selles, et reform ja sotsid on mandunud parteid oma papade ja vanade mammadega. Seega ei olegi normaalset lahendust. President veedab riigi kulul lihtsalt kvaliteet aega.
e
Edu Helmedele!/ 16. august 2019, 07:46
Peale reformarite ja sotside on tüliks ka nendemeelne PPA. Enne, kui reformikuulekas politseis midagi ei muutu, ei saa ka edasi minna.

ä
ätt./ 16. august 2019, 07:15
Kõigepealt tuleb korraldada uurimine ja kui Vaheril on mingi roll Rummi kriminaalses joobes autojuhtimise juhtumi salastamises siis muidugi ja päevapealt !
v
Vana jope/ 16. august 2019, 07:48
Rumm, Samost, Sildam... on tüüpilised eliidi teenrid.
v
vääga paha lugu jah!!!/ 16. august 2019, 07:15
vat kus süvariik peidus on, isegi päämin kummardab!
h
helle / 16. august 2019, 07:13
Kaua see rahva mõnitamine käib sellel ükskord lõpp kas tuleb
t
to kaua/ 16. august 2019, 07:28
Kes see rahvas on keda teie meelest mõnitatakse? Täiesti arusaamatu.
o
oecd/ 16. august 2019, 07:53
Oravad on 17 aastat mõnitanud ja tekitanud käesoleva majanduspõhja. Ümberkaudsed riigid on Eestist mööda läinud. Parem elu on isegi idanaabril: http://www.oecdbetterlifeindex.org/topics/life-satisfaction/
v
16. august 2019, 06:26
Vaherist tulekski lahti saada. Ta on üks lüli nii nimetatud süvariigist.
j
Jüri/ 16. august 2019, 06:20
Mina olen ka eest lane,mis siia puutub reformierakond, juttu on ju ekrest on kõik nüüd ebanormaalsed ja seadustest ei tea keegi midagi?,
s
16. august 2019, 08:03
s
sulev/ 16. august 2019, 10:00
Jyri,tuleb ka natukenegi oma kolukest kasutada,ehk hakkad taipama,kelle k6rvad kogu selle jama tagant paistavad.
p
Para Krahv/ 16. august 2019, 06:17
Kõik sallijad jälle nutavad,oi-oi mis nüüd tehti ? Vahtrapuu tahetakse koos juurtega välja kiskuda,kus sa saad 6000 eurot vaja välja teenida ! Ka Ilves ja KaKa säutsuvad ja õpetavad elama !!!
n
no/ 16. august 2019, 06:26
mis sa plärad juba varahommikul, jube vaimukas endaarust.
m
16. august 2019, 06:11
Mis mustandi jutt siin käib? Kas ei osata ise avaldust kirjutada? Uskumatult rumalaks peetakse rahvast.
e
Eestirahvas/ 16. august 2019, 06:04
oravapartei peaks juba täna teatama oma erakonna tagasiastumisest ehk ühiskonnast likvideerimisest ja ajaloo prügimäelesuunduma
n
no/ 16. august 2019, 06:27
sina, "Eestirahvas",võiksid ise sinna suunduda
t
Tagasiastumisest on vähe/ 16. august 2019, 07:56
Tuleks tagantjärele võtta ka vastutusele! Seda suudaks ainsana vaid EKRE.

t
16. august 2019, 05:58
Tundub, et jekre ei taha ise valitsuses olla ja nüüd tehakse max suuri jamasid, et valitsus lõhki ajada. Ja pärast kireda, kuidas me ikka proovisime maailma parandada aga teised ei lasknud.
m
Mida siin arutada vaher maha saagida/ 16. august 2019, 05:55
ja oravad kukkuvad ise puuotsast alla kus vaher nad lömastab
j
jajah/ 16. august 2019, 06:28
"kukkuvad", "kukkuvad", kullake.
ä
16. august 2019, 07:19
ära ilgu kullake. talle ei öeldud ette, kuidas õigesti on. ta kuulis, et tuleb nii kirjutada ja kirjutas. ekre kommentaarid on kõik nagu ühest peast tulnud. fantaasiat ja laia silmaringi neil kahjuks pole. aga ehk areneb.
k
16. august 2019, 08:04
j
Jaan/ 16. august 2019, 04:39
Kuidas on ministritel on võimalik nii käituda,et vabastan Sinu ametist paberiga millele kavatsetakse pärast kuupäev kirjutada, siis see poleks ju mustand olnud,Olen töötanud pikalt avalikus teenistuses ja seal on ikkagi omad reeglid ja jurist peaks ikka käskkirja õigsust kontrollima ja kuidas see ei ole võltsing kui mulle pannakse et käskkiri ette et lahku töölt ja kui teenistuja ei ole nõus, siis öeldakse paber oli mustand.Praegu on ikka midagi täiesti midagi nihu.On ju Euroopa inimõiguste kohus olemas!
v
vaher/ 16. august 2019, 01:46
on tõesti ülbeks läinud... milleks langeda nii madalale,kui oravagäng ja mängida tzakraga
ä
16. august 2019, 01:31
Ärge politseile lepalehti näidake, sest nad arreteerivad siis teid valeraha omamise pärast
t
to Kodanik, Uunult/ 16. august 2019, 00:40
Kodanik on vist reformar või sots? Iseloomulik sõnavara
k
kõrged politseiametnikud/ 16. august 2019, 00:34
ja podagrahaiged.... üks teenindab teist...ja teine kolmandat

k
16. august 2019, 00:13
Sisu ei vastanud kommenteerimise reeglitele.
t
tvoju mamu ebal/ 16. august 2019, 00:22
oled vist võõrriigi kodanik...
m
Metsavend/ 16. august 2019, 07:22
Tundub ,et endast räägid?
s
sellised nagu Helmed/ 16. august 2019, 08:30
just seavadki õiguse ja õigluse jalule!
i
15. august 2019, 23:56
Sisu ei vastanud kommenteerimise reeglitele.
t
Taimeteadlane/ 16. august 2019, 00:23
vaher ongi juba vastusammud teinud,sokutas põdrakanepit Helmede kodu ette kraavipervele.
k
killuke/ 15. august 2019, 23:43
Vaher tundub olevat oravate vandenõus osaline et EKREst vabaneda.Rattas olen pettunud.
r
16. august 2019, 08:33
Ratas ei mõtle üldse tegelikkusest, tema ainult noogutab kõigele kaasa. Olen Rattas väga pettunud!
p
Pole miskit/ 15. august 2019, 23:26
Hiljem muudad nime ja oled jälle aus inimene.
d
Dilemma? / 15. august 2019, 23:43
Kas inimese võltsdokustaadiga lollitamine käib kelmuse alla v mitte? Võltsdokustaadiga töölepingu 🎓 lõpetamise katse
k
kelmuse katse/ 16. august 2019, 00:25
kui allkirjata dokustaati esitatakse kehtiva pähe, olukord küll sõna sõna vastu a miks peaks politseijuht valetama, et klmid tulid teda ehtsana näiva paberiga lollitama
g
Gunnar Stahl/ 15. august 2019, 23:15
Eks see Vaher üks reformi tööriist ole.
m
Miskari/ 15. august 2019, 23:02
Ratas ei kaitse ega toeta oma minsitreid pigem hakkab naitama et tema otsustab ja teeb otsuseid mis on vale. Kui uks minister utleb et selle laseme lahti siis teine minister toetab teda ukskoik mis mitte ei hakka ajama mingit saia et tema ei näe pohjust vms. Umbes. Minister peaks ikka ministrit toetama ja kaitsma sest muidu lendab see asi uppi. Mingi suva ppa direktor voi oma minister siin ei olegi millestki raakida. Habematu juri

a
alo/ 15. august 2019, 23:02
pakun , et ullikesed veel võimul kuni septembrini. pole võimalik, et taoline si.tt jätkub
s
15. august 2019, 23:14
sinusugune oravas.tt võiks tõesti end oksa vedada.
n
noh/ 15. august 2019, 23:37
kaabud panevad ikka täiega, kuula ja imesta: " rääkisin sellest erakonnakaaslase ja siseministriga, aga peaministriga ei rääkinud :))), issi ütles, et vaher tuleb lahti lasta ja nii ma hakkasingi tema käsku täitma
õ
15. august 2019, 23:01
Õpetussõnad Saalomoni tarkus 22:1 Aus nimi on kallim kui suur rikkus, hea kuulsus on parem kui hõbe ja kuld. 3 Tark näeb hädaohtu ja poeb peitu, aga rumalad lähevad edasi ja saavad nuhelda. 4 Alandlikkuse ja Issanda kartuse tasu on rikkus, au ja elu. 11 Kes armastab südamepuhtust ja kelle huuled on armsad, selle sõber on kuningas. 12 Issanda silmad valvavad tunnetust, aga ta kummutab petise sõnad.
e
Ei tea/ 15. august 2019, 22:50
Paber on Lugna poolt allkirjastatud digitaalselt. Kuidas saab võltsida digiallkirja?
t
Teadmiste kontroll/ 15. august 2019, 22:58
See on mustand ning seda ei ole isegi allkirjastamisele suunatud. See oli lõks Elmarile.
t
Teadmiste kontroll/ 15. august 2019, 22:58
See on mustand ning seda ei ole isegi allkirjastamisele suunatud. See oli lõks Elmarile.
j
Jah/ 16. august 2019, 08:27
c
corner/ 15. august 2019, 22:49
üks helmedast oli venemaal saadik,vaatasin hommikul armastusest Berliinis.
k
Kalle K./ 15. august 2019, 23:17
oligi.Tänu temale(Mart Helmele,kes käskis kohe mulle paberi vapiga teha kui van k ad mu passi Moskvas pihta panid) ja ma sain selle paberiga üle piiri tagasi koju.Tänud temale!Aasta oli siis 1998.
t
to kalle k./ 15. august 2019, 23:39
sinna 1998 aastasse on ta ka jäänud
e
15. august 2019, 22:49
Sisu ei vastanud kommenteerimise reeglitele.
a
azza/ 15. august 2019, 23:04
rumm läks prokuröriga kokkuleppele. kriminaalse joobe puhul ei määra ju karistusi politsei, seda vôiks yks ekre vandenôuteoreetik ikka teada
a
azzale/ 16. august 2019, 00:27
kas se prokurör oli LAVLY?
t
teatud eruditsiooni puudumine/ 15. august 2019, 22:44
mitteteadmine ametlikust ajaloost https://youtu.be/aoITe5YHMxE
l
lihtsalt keegi/ 15. august 2019, 22:42
Inimesed siin võiks aru saada, et antud juhtumis on oma osa kõigil osapooltel. On teinud hr.Vaher vigu (suurendanud oma kasu jmt.). Ebanormaalselt on käitunud Ekre ministrid (soovivad vabaneda inimestest oma heaolu ja tuju järgi). Eksinud on tõenäoliselt meediaväljaanded kajastades liigselt/liig kiirelt/üldse ühe või teise seisukohti. See riigitasandil lasteaed ja üksteise kiusamine peaks lõppema, riigi juhtorganid on valitud ühtselt ja koos esindama rahva (enamuse eri huvigruppide) huve. ps. õige pealkiri artiklil oleks "Ratas peab taas vabandama ja olukorda lahendama"
j
jüri/ 16. august 2019, 00:33
Kas sa oled kõigi eesti kõhulahtiseuse vedelvoog?

k
klipitsemine võimu ees/ 15. august 2019, 22:38
k
kipsid/ 15. august 2019, 22:37
https://youtu.be/aoITe5YHMxE
u
Uunu/ 15. august 2019, 22:36
Jõudu Mardile ja Martinile, edasi! Vaher hakkab varsti lehti langetama.
v
vanasõna/ 16. august 2019, 06:47
nori mehe mitte ta nime kallal.
a
aga/ 15. august 2019, 22:34
politseikindralinspektor EV-s oli viimati ametis 1943-44
P
Vanaisa/ 15. august 2019, 22:34
Poisikesed omavahel . Häbi, häbi !!!
m
Mukk/ 15. august 2019, 22:33
Ilmselgelt on see Helme kättemaksu aktsioon Vaherile selle eest, et Marti Kuusiku joobes juhtimine koos kiiruse ületamisega vaid eelnevalt enne ministriks kinnitamist sai politsei uurimisega ametlikult tehtud. Kui tekkisid seoses Kuusiku perevägalla kahtlustusega probleemid ja algatati juurdlus, siis uskus Helme, et siseministrina mätsib ta juurdluse kinni. Lubas ju ka kõik meediale infot jaganud inimestele probleeme. Aga ei, asi läks prokuratuuri (nüüd proovitakse peaprokurörina lahti saada, et oma inimene ametisse kinnitada) ja asi saadeti kohtusse. See on kõik nii läbinähtav.
l
Lai naer./ 16. august 2019, 00:39
Võtab rohud -ära, kus kohast tulevad sellised mõtted....jummel küll.
e
Ei usu/ 16. august 2019, 07:39
sinu jutt tundub vandenõuteooriana. Asi ei ole kindlasti selles.

p
15. august 2019, 22:33
Pean põhjendatuks, kuid meetod oli mitte kõige parem.Edu EKRELE!
s
sasrin murin/ 15. august 2019, 22:30
eisa aru kuidas puustus elab seal https://youtu.be/xsrtNO575J4 podsovok ka liiga noor
a
arvaja/ 15. august 2019, 22:27
Kui juba PPA ei saa valitsusega normaalselt asju aetud, vaid ainult meedia vahendusel, siis on usaldus PPA juhi vastu on tõesti küsitav. Keda me siis veel usaldame?
e
Ekrekad peavad veel palju endist taaka kõrvaldama/ 15. august 2019, 22:34
PPA-s hõljub veel endiste reformarite hingus. Seni, kuni vanad teenrid ümberkorraldusi veel takistavad, muutusi ei tule :(
a
arvaja/ 15. august 2019, 22:24
Väga imelik, et hr. Vaher, kes väidetavalt on juristi haridusega, ei saa aru, et dok. ei ole digiallkirjastatud ja süüdistab võltsimises.
s
Selge / 15. august 2019, 22:25
s
Seati lõks/ 15. august 2019, 22:26
Kas Vaher astus ämbrisse?
k
K/ 15. august 2019, 23:48
Mis moodi sa paberilt aru saad, et pole digiallkirjastatud? Lõhnast või?
j
Jah/ 16. august 2019, 08:36
Paberi peal ei ole ju kuupäeva märget, sealt ei olegi võimalik seda välja lugeda. Prooviksite ehk vaadata mõnda sarnast dokumenti, enne kui arvama hakkate.
s
seda enam et tegemist on selgelt dokumendi projektiga, millele viitab ka X ühel real./ 16. august 2019, 10:26
s
ss/ 15. august 2019, 22:11
Elmar Vaheri aktsioon diskrediteerida ja võltsida valitsuse otsuseid annab tunnistust, et meie jõustruktuuride juhid pole päris lojaalsed seaduslikule valitsusele. Mujal maailmas nimetataks seda mässuks. Eestis on siiski tegemist vist ringkaitsega PPA juhtkonnas, kes on end sisse seadnud mugavustsoonis, soovimata kassa minna paratamatute reformidega kogu meie õigussüsteemi toomisel tagasi peenhäälestusest karmi maa peale.
O
../ 15. august 2019, 22:12
Oleme elanud kriitikavaba Kapo maailmas, kus jätkavad või jätkasid tööd endised kagebeelased ja tänased riigireeturid. Valitsuse otsus mitte kiirustada meie “kuulsusrikka” kaitsepolitsei äraviimisega looduskaunimasse kohta ärritas kindlasti eelkõige selle firma juhte. Ehk tuleks alustuseks leida siiski veel mõni FSB või muu Vene luureameti agent, enne kui nõuda mitmekümne miljoni suurust uut kinnisvara konditsioneeritud koosolekusaalidega!?
K
.../ 15. august 2019, 22:13
Kahtlemata ärritas ka PPAd nõue hakata reaalselt tegelema Eesti ja ELi välispiiri kaitsmisega selle asemel, et nõuda kümneid miljoneid uute tulede ja vilede peale piiril, mis iseenesest ei takistaks ühegi isislase pääsu Eestisse. Inimesed, politseinikud, eriti aga piirivalvurid, vajavad selleks motivatsioonina vähemalt normaalset palka. Samal ajal kui, käed rüpes, istuva juhtkonna palgad on kasvanud juba otsekui pärmi peal. Sõbraliku meedia kampaaniapärmi peal?
i
irvitus/ 15. august 2019, 22:07
Kui Ratas veereb läbi Rästikupesa on sisinat terve ilm täis.Aga ta veereb ja need va sisisejad,salvake ja salvake veel kord nii raudrummu kui tammepuitu.
m
15. august 2019, 22:35
Muide tammepuit pole EPRE kaabud kes lällavad nagu roosad tolad.
m
Mukk/ 15. august 2019, 22:02
Ilmselgelt jaab Vaher lihtsalt Helmedele ette oma plaanide teostamisel politsei- ja piirivalve organisatsiooni ümberkorraldamises. Et EL’st välja saaks ning küll siis näha, kas karu idast tuleb kosja voi mitte. See ju endise Rahvaliidu (Villu Reiljani) uus vorm nimega EKRE, kes siin endale jõumeetoditega sobivat keskkonda loovad. Sisuliselt on Mart Helme (tegelik valitsusjuht ja “ase”peaminister nagu vene meediale juba teatatud) selline, kes mõtleb: andke mulle inimene ja ma küll ma juba põhjuse mõtlen! Haha, nagu Põhja-Korea juba, oma peade lendamise ideoloogiaga.

a
aga/ 15. august 2019, 21:58
peitub Elmar Vaheri mahavõtmise tegelik põhjus Hannes Rummiga seotud vahejuhtumis.......lõhnab korruptsiooniga!,,,, usun et Elmar Vaher saab veel krimasja kaela!,,,, PPA sisekontrollil pidupäev!
j
15. august 2019, 21:50
Jurist Vaher ei saa mustandist ja puhtandist aru
p
15. august 2019, 21:56
Prokuratuur sai ja tunnistas et see ei olegi seaduse mõistes dokument
v
Vanaema/ 15. august 2019, 22:49
Näidiseksemplarile ei panda kunagi konkreetse inimese nime, aga sellel oli selgelt kirjas Elmar Vaheri nimi. Häbi EKRE seltskonnale! See vassimine ja valetamine on teile nii omane, et te ise ka ei saa enam aru, mida räägite.
k
Kelm/ 15. august 2019, 23:21
Lõhnab valeveksli esitamise järele, kui dokustaati esitati ehtsa paberi pähe. Paberkujul ju mustandi ja ehtsa vahet pole
k
16. august 2019, 06:09
Kas ta ei oska ise avaldust kirjutada!? Et antakse mustand ette? Uskumatu lasteaed
e
Ei tea vist ka seda / 16. august 2019, 08:07
mis maapiirkondade politseis toimub - millised varavastaste kuritegude ignoreerimised on politsei poolt.
v
15. august 2019, 21:44
Sisu ei vastanud kommenteerimise reeglitele.
e
elmar II/ 15. august 2019, 21:55
v
valija kolhoosnikule!/ 15. august 2019, 22:02
p
pole hullu/ 15. august 2019, 23:07
No kannatab ikka veel kindlasti ja jumal tänatud, ref ei taha küll enam valitsusse.
o
on vaja või?/ 15. august 2019, 21:37
vttu helikvaliteet..kuhu see reporter mikrofoni toppis?
n
No vot/ 15. august 2019, 21:30
Dokumendi võltsimine juba nii tavaline. Selgitage parem seda, kuidas on võimalik säärane p@tikari PPAsse p3rseid laiaks istuma panna ja teha seepeale veel head nägu?
e
et siis/ 15. august 2019, 21:29
Ajakirjandus nagu ikka. Keerutab ja suunab, milleks ei saa aru? Kelle heaks töötab Eesti ajakirjandus? Vahtrakene üritab kümne küünega toolist kinni hoida, väga nõrk. Allkiri oli aga enam ei ole või mida selline pealkiri tähendab?

l
lol/ 15. august 2019, 21:17
Sinu kommentaar suunati modereerimisele.
j
Jaah/ 15. august 2019, 21:22
Sama juhtum. Ametite juhid on Eesti riigis puutumatud, kuid mitte valitavad. Vist ülima demokraatia ilming.
a
15. august 2019, 21:13
AK uudistes selgus et see olevat käskkirja projekt ning allkirju ei olegi
p
15. august 2019, 20:51
Politseikindralkinspektor Vaher ütles, et allkirjastatud digitaalselt, et tema tunneb eesti keelt, ja L.L. allkirja andnud ei ole-sellega tunnistas Vaher allkirja võltsimise, manipuleerimise võimalust, millega ta tunnistas e-valimiste ebausaldusväärsust.
1
1279/ 15. august 2019, 20:42
Kui digiallkirjade võltsimine on võimalik, siis on arusaadav, kuidas reformierakond riigikogu valimised mäe kõrguselt võitis.
m
15. august 2019, 20:45
mõtle oma peaga... mitte.... oravarattaga
b
bobby/ 15. august 2019, 20:50
m
Mukk/ 15. august 2019, 22:08
Aga miks nagu praegu pikemat aega küsitlustulemuste põhjal Ref nii kõrgel rallib võrreldes teistega? Küsitletavad on vist ka võltsitud? Tuelmused kinni makstud, nii kaua kuni vastupidist tulemust pole?
s
Sorry/ 15. august 2019, 20:42
Kunagi ennemuiste oli üks tipptegelane Leho Lugna, veelkord vabandust.

e
EESTI RAHVAS/ 15. august 2019, 20:33
Ei ole see mingi võldsing , see on dokument!!! Ju siis keegi teine lihtsalt kirjutas, mõni teine kantsler, kull saab korda kõik!
i
irw/ 15. august 2019, 20:48
kas kogu eesti rahvas on järsku täielikult debiiIistunud või ainult sinusugused jüngrid?
t
To irw/ 15. august 2019, 21:22
Ma pakun, et ainsana oled vaid sina debiilistunud!
m
Mukk/ 15. august 2019, 22:10
Eesti rahva eest nii rumalat juttu ajadki või? “Mõni TEINE kantsler”. Teadmiseks, igal ministeeriumil on ainult üks minister ja ka ÜKS kantsler. Teinekord vali kasutajanimeks “ullike” vms.
l
Lätlane./ 15. august 2019, 20:32
Noor Lödipyks pani kolinaga ämbrisse. Nalja ja naeru paariks päevaks.
t
To L0ll lätlane/ 15. august 2019, 21:14
Tore, kui mõnelgi !dikal naljakas on! Naera siis!
i
Irw/ 15. august 2019, 20:32
Tundub et kõik hyllyd on s33valdis m@ratsema hakanud, helmed vist vähendasid pudruportsu teil. Loogiline ju, suured PPA ülemused tahavad suuremat palka.
h
hahaahaaa/ 15. august 2019, 20:46
kas kolhoosi jüngril tekkis kerge nostalgia tunne ja igatsus helge mineviku järgi, et siin mittemillegi peale niivõrd järsku märatsema kukkusid?
n
Nii on/ 15. august 2019, 21:09
Kolhoosid toitsid kunagi su vanemaid ja tõid leiva lauale, seni kuni sina isa k3llakotis v3d3lesid. Sa ei tea sellest perioodist midagi.
t
Tyuiop/ 15. august 2019, 22:25
Päris pikk anekdoot: kolhoosid toitsid :)
i
Irw/ 15. august 2019, 20:31
Kuulge teie kaagutajad, minge jooge suhkruvett, muidu saate veel rabanduse ka, siis ei aita teid enam ka Jüri Enneti väljakirjutatud tabletid.
s
Siilionu/ 15. august 2019, 20:29
Ega midagi,asjad liiguvad paraku aimatavas suunas põhimõttel minu arvamus ja vale arvamus.Kas teadmised enam ei loegi?Liiga palju on poliitikas emotsioonidele põhinevaid otsuseid.

m
Mäss/ 15. august 2019, 20:27
Hääletame EKRE valitsusest välja. Hurraa
n
Nii on/ 15. august 2019, 20:33
Mina su s!tasest hääletusest osa ei võta!
t
To mäss/ 15. august 2019, 21:24
Mine ja hääleta kuskil nurgas ja omaette!
r
15. august 2019, 20:23
Sisu ei vastanud kommenteerimise reeglitele.
n
Nii on/ 15. august 2019, 20:34
Vastupidi - tublid, jätkaku aga samas vaimus
S
........./ 15. august 2019, 20:21
Selline põrsakisa politseiametis ja kantsleri tasemel kes polevat allkirja andnud on lausa muusika kõrvadele. Saab vähemalt politseis ja ministeeriumis jõuludeks ausama ja pädevama kaadri. Eesti on ikka täieline IT riik :)
o
Olle/ 15. august 2019, 20:19
Näete nüüd kes e hääli võltsisid.õõnes puidud kuusikuse.nüüd tahaks karistust näha,süüdimatu käitumine palve helmeste poolt.
t
Tsirkus Barcelonas/ 15. august 2019, 20:17
Vaher ja ajakirjandus tõmmati haneks. Vaherile anti käskkirja mustand.
m
Mustand/ 15. august 2019, 20:28
Puhtand oleks siis sama ju)))
i
irw/ 15. august 2019, 20:28
ja sulle on ilmselt aju mustand antud
õ
15. august 2019, 20:58
Õigesse käskkirja oleks kirjutatud kompenseerimisele kuuluvate puhkusepäevade arv, aga mitte X päeva
a
Ando/ 15. august 2019, 20:15
Mees keerutab täiega.Puhas poiss ei ole.

t
15. august 2019, 20:15
TÄHELEPANU! Politseikindralinspektor Vaher on seadnud E-VALIMISTE TULEMUSED kahtluse alla VÄITEGA,et DIGIALLKIRJA ON VÕIMALIK VÕLTSIDA. Ülestunnistust digiallkirjade võimalikust võltsimisest e-valimistel ja e-valimiste ebaturvalisuse kohta ootasime juba ammu kõrgelt riigiametnikult, kes on seotud ja vastutab e-valimiste turvalisuse eest.
i
irrrrw/ 15. august 2019, 20:24
kas väga paha on nii juhm ja rasvaliidu jünger ka veel olla? sinna on ainult kirjutatud "(allkirjastatud digitaalselt)", mida saab teha isegi macbook pro-ga ja võltsimisega pole siin miskit pistmist. identiteedivargus on juba hoopis eraldi kuritegu
t
Tähelepanu!/ 15. august 2019, 20:53
näete nüüd, kuidas need ekrämliidid elik rasvaliidu kolhoosnikud endile need E-hääled hankisid!
t
To irrrw/ 15. august 2019, 21:51
Kas hullaris on väga paha istuda ja omaette irvitada
t
tom/ 15. august 2019, 20:14
Süsteem ehk süvariik asus oma jüngrit kaitsma kõigi vahenditega.
P
???/ 15. august 2019, 20:14
Pole käskkirja numbritki ja digiallkirjade kinnitusi pole ka -see sobib küll rohkem vaid tualetis kasutamiseks
s
see/ 15. august 2019, 23:48
oli helme poolne provokatsioon, aga ei läinud läbi
j
jube/ 15. august 2019, 20:13
vene bolshevikud on jälle valitsusse lastud
x
x/ 15. august 2019, 20:04
Kogu meedia on juba mobiliseeritud,tv-s otseülekanded,ustavat klikisõdurit rünnatakse!
s
15. august 2019, 20:03
Sisu ei vastanud kommenteerimise reeglitele.
o
Odin/ 15. august 2019, 20:16
Sa hävituspataljonlase suuvärgiga punatimukraat võiksid ennast vähegi tagasi hoida kui sa just päris paadialune ei ole. Kodune kasvatus jätab igatahes soovida.
i
Irw/ 15. august 2019, 20:18
Kuule, mine joo suhkruvett, muidu saad veel rahanduse, siis ei aita sind enam ka Jüri Enneti väljakirjutatud tabletid enam. Tundub et kõik hullud on seevaldis märatsema hakanud.
i
irw/ 15. august 2019, 20:33
rasvaliidu prus.sakad on jälle keti otsast lahti lastud ja reageerivad iga pisemagi kommentaari peale
t
To irw/ 15. august 2019, 21:28
Tead omast käest rääkida, äkki avaldad, millise orava puukuuris sa seda FIE-ndust ketis olles viljeles ka? Veab sul et saad seal ekraanitaga irveldada, muul juhul paluksid, et ema sind uuesti synnitaks.
n
njah/ 15. august 2019, 20:03
nagu vanas vene tsaaririigis, siis tuleb keegi nüüd küll vale jama eest oksa tõmmata! Kuna tegemist on humaanse riigiga, siis tuleks valetaja igaveseks riigiametisse mittesobivaks tunnistada ja riigiametis saadud palk sisse nõuda! Lisakaristusena ühiskondlik töö ametis oldud aja eest!
m
m56/ 15. august 2019, 20:01
Tüüp on ülimalt enesekindel, eks vist harjunud olema kõrgtasemel protežee kaitse all. Aga unustab, et on uus valitsus ja sotsid ning oravad läinud! Oma lõpule kirjutas ise alla, kui juba dokumentidega ajakirjandusele lehvitab. ..aga ega ta ajanudki tagasi, et valetas kaamerate ees olematutest tulevastest vallandamistest.
a
Aga sellise asjaga siis lastakse lahti/ 15. august 2019, 20:07
Oma plagiaadikahtlustusega jäi ime kull pukki

n
naisuke/ 15. august 2019, 20:01
l
Leo/ 15. august 2019, 20:00
Hahaha kas pole mitte valitsuses huvide konflikt, kui perekonnast kaks totut valitsuses????
l
Leole/ 15. august 2019, 20:09
Ja sina oled hirmus tark teisi hindama v? Vaata peeglisse kõigepealt!
t
Tikku oleks vaja!/ 15. august 2019, 19:51
Haiged! Ega kiri kirjal ei tähenda veel veel seda, et allkiri all. Alles siis kui vastav digivorm on antud, muutub see allkirjastatuks. Lõpetage enda rumaluse afišeerimine.
i
Irw/ 15. august 2019, 19:50
Neist PPA p@ttidest vist nii l6dvalt juba lahti ei saa. Mõte on hea, aga teostus pehmelt öeldes s!tt, kehv kodutöö vist.
d
digiallkiri/ 15. august 2019, 19:48
kuidas on võimalik võltsida digiallkirja???, kas nii ongi, et keegi suvaline jorss allkirjastab teise inimese nimel tähtsaid dokumente?, aga see teine inimene ei tea asjast midagi, mis digiriik see meil on?, asi pole puhas, keegi asjaosalistest valetab, vaher , uuri välja.
j
Jama lugu/ 15. august 2019, 19:52
Siis saab ju ka e-valimistel digiallkirja võltsida
i
Irw/ 15. august 2019, 19:58
Vaadake siis neid pabereid , seal pole ühtegi allkirja
p
püüa / 15. august 2019, 20:40
aru saada - see on dokumendi väljaprinditud versioon, kus Martin Helme väitel on digitaalsel versioonil nii tema kui ka kantsleri digiallkiri - sest ilma selleta ei oleks dokument seaduslik (seda pole see niikuinii) - kuna digitaalselt kujul ei ole seda dokumenti keegi näinud, siis lihtne eeldus on, et Martin Helme läks kirvega kurge püüdma ja lootis kantsleri allkirja hiljem juurde sebida - ära rääkida, peale seda kui Vaheril on allkiri alla saadud
p
põnev,/ 15. august 2019, 19:45
aga võltsimine oleks ikka liiga riskant.
L
*/ 15. august 2019, 19:59
Lugnal tõsteti ka palk nii kõrgeks Raiki poolt ja anti preemiat aga tegelikult annavad vaid allkirju peale vaatamata mis kirjas?
e
EV101/ 15. august 2019, 19:45
Palun ärge vassige ja valetage.digialgkirja andja saab teha kindlaks sekunditega.
i
irw/ 15. august 2019, 19:44
"eit" läheb otse modereerimisele

y
15. august 2019, 19:42
Sisu ei vastanud kommenteerimise reeglitele.
n
Nii on/ 15. august 2019, 19:44
i
Irw/ 15. august 2019, 19:45
No vaata pilti sellest nn allkirjast -seda ju pole seal
a
Arno/ 15. august 2019, 19:45
EKRE ussid närivad juba Vaheri kallal! Võikad!
õ
ÕIGE/ 15. august 2019, 19:42
Ükskord tuleb ju juhtivatelt kohtadelt suuri sulisid kõrvaldama hakata, tühiste moosivaraste karistamine ja kõrvaldamine ei peata korruptsiooni ega aita luua turvalist riiki.
j
jah muidugi/ 15. august 2019, 19:45
sina loomulikult tead täpselt ju kui suur suli keegi on või ei ole.
h
helmed on raevust hullumas/ 15. august 2019, 19:41
helmede Vaheri vastase raevu tegelik põhjus - https://www.delfi.ee/news/paevauudised/eesti/politsei-algatas-helmete-valimisreklaami-osas-menetluse?id=86341175
v
valijad/ 15. august 2019, 19:47
Helmed VÄLJA valitsusest!
t
To valijad/ 15. august 2019, 20:01
No sina seda küll ei otsusta! Mine maga end
t
To valijad/ 15. august 2019, 20:01
Mine maga end kaineks parem!
l
Lol/ 15. august 2019, 19:40
Pole ju paberil allkirja vaid tekst et allkirjastatud digitaalselt mis ei ole allkirja voltsimine. Digidoki olemasolu on siia kusitav. Aga kui kuhugi alla kirjutada paberile sulgudesse et allkirjastatud dihitaalselt ei ole allkirja voltsimine
n
no/ 15. august 2019, 19:45
j
Joosep/ 15. august 2019, 19:48
EKRE hobusevargad terroriseerivad juba tublisid eestlasi!
n
nojah/ 15. august 2019, 20:02
Oled sa juhuslikult näinud, kuidas digiallkiri väljaprindituna välja näeb? Tundub, et mitte.
t
To joosep/ 15. august 2019, 20:02
v
15. august 2019, 19:39
Sisu ei vastanud kommenteerimise reeglitele.
e
15. august 2019, 19:42
Eesti annab iga kuu kreeklastele 160 miljonit eurot. Kokku oleme me andnud neile üle kolme miljardi euro. See on raha, mida me mitte kunagi kallid lugejad enam ei näe ja mille kõrval tundub Siim Kallase 10 miljoni dollari kadumise lugu naeruväärsena. Eesti suurimas pensionifondide hoidjas Swedpangas on eestlaste pensioniraha umbes miljardi euro väärtuses. Te saate ju nüüd aru, missugustest summadest me Kreeka puhul räägime!
e
eestlased/ 15. august 2019, 19:49
EKRE koht ei ole valitsuses! Mida rutem see valitsus LAGUNEB, seda parem Eesti riigile!
n
Nii on/ 15. august 2019, 20:04
EKRE koht just ongi valitsuses. Ehk saab sellele korruptsioonile siis ka lõpu teha.
t
To eestlased/ 15. august 2019, 20:04
Sa pole eestlane vaid oravate troll
l
lilli/ 15. august 2019, 19:38
kas on alanud op. "peade lendamine" ?
1
19:38/ 15. august 2019, 19:50
Esmajoones peavad lendama Helmede "pead"!
t
To 19:50/ 15. august 2019, 20:05
Võiks sinu peast alustada
t
To 19:50/ 15. august 2019, 20:11
Sinu peast võiks alustada, soojenduseks ikka.
1
100 rammita enam aru ei saa/ 15. august 2019, 19:37
Ainult üks valede ja vassimiste kompott.
u
Udo/ 15. august 2019, 19:37
Ekre võltsis ju e hääli ka.see üks allkiri on lumme k-sta.
t
Tõendeid/ 15. august 2019, 19:41
paluks, seni on see vaid sinu jutt, mis midagi ei maksa...
t
to Tõendeid/ 15. august 2019, 19:47
aga kus teie tõendid on?
s
Selline ongi oravate ja sotside ühiskond/ 15. august 2019, 19:48
Eks see tõenditeta kraaksumine on jah viimasel ajal siinmail moodi läinud. Ja kui küsid tõendeid, sõimatakse ja laimatakse küsijat, ilma et inimest üldse tunnekski.
e
EKRE valitsusest VÄLJA visata!/ 15. august 2019, 19:53
Ekre "ministrid" ei oska OMA tööd teha - nad ainult sõimavad, laimavad ja loobivad S.I.T.T.A eesti inimeste ja Eesti riigi pihta...! Selle erakonna peab valitsusest kohe VÄLJA VISKAMA!
t
To EKRE valitsusest VÄLJA visata!/ 15. august 2019, 20:13
Mine ja viska siis, mida sa r@uskad siin vaimselt ebastabiilne troll!
t
To Udo/ 15. august 2019, 20:21
Kuule, mine joo suhkruvett, muidu saad veel rabanduse, siis ei aita sind enam ka Jüri Enneti väljakirjutatud tabletid. Tundub et kõik hullud on seevaldis märatsema hakanud.

m
Mihkel/ 15. august 2019, 19:37
Ja millised palga tõusud tehti neile kõrgetele ülemustele. Kui Vaher sai 1500 ringis ja teised 1000 ja 650 ringis. kus kohast selline raha küll välja joonistati?
r
rein/ 15. august 2019, 19:34
ei mõista. jutt käib digiallkirjast. kas seda on siis võimalik võltsida ?
n
No/ 15. august 2019, 19:43
kui koode pole, siis ei saagi. Ja neid teab reeglina vaid allkirjastaja ise.
k
kodanik/ 15. august 2019, 19:48
selle kirja kirjutas Martin Helme ise või mõni Martini töökaaslane ja kirjutas avaldusele Lauri Lugna nime.Niisuguseid kirju saab igaüks kirjutada.Kui Martin Helme pani naiste püksikud ja rinnahoidja oma firma kuludesse,siis võib arvata,et Martinil on raske seadustest aru saada.Elmar Vaher võib kui politsei töötaja Martin Helme kohtusse anda ja seda peaksi politsei töötaja tegema.Mart Helme ja valitsus ei saa Elmar Vaherit mitte mingisuguse väega enam töölt lahti lasta.Elmar Vaher peaks Martin Helme pärast oma au ja väärikuse alandamise eest minu arust kohtusse pöörduma.
t
Tegutse, peaminister!/ 15. august 2019, 19:54
No kui NÜÜD ka Ratas Helmesid EI KARISTA, siis pole ta mingi mees...!
k
konstaabel Kukeke/ 15. august 2019, 19:34
Väga šitt lugu. Kui saab tõestust, et allkiri on võltsitud, siis see valitsus ka laguneb ja Helmetel jääb üle ainult muru närida.
k
Konstaabel kukekesele/ 15. august 2019, 19:39
Sa oled juba närinud v? Oli ka maitsev?
e
est./ 15. august 2019, 19:33
Helmed allkirja võltsimise eest kohtusse! Isegi kui kumbki neist seda ise ei teinud(neil pole selleks taipu jne), siis nende käsul. Pealegi, vanamees saatis poja ,,rindele,, esimesi tuleristseid saama, ise istub eemal turvalises kaitsekraavis.
n
Nii on/ 15. august 2019, 19:40
Kuule pane oma mulk kinni, diledant!
t
to Nii on/ 15. august 2019, 19:52
m
Muuni kari/ 15. august 2019, 19:31
Huvitav kas enam peadirektor ei allu ministri korraldustele,või on anarhia.
R
.../ 15. august 2019, 19:34
Rahandusministri korraldustele v? Peadirektori saab vabastada ainult peaminister valitsuse korraldusel
i
irw/ 15. august 2019, 19:43
rasvaIiidu jüngritel ongi aju asemel ainult üks lühike peenis
p
punktidele/ 15. august 2019, 19:45
Mis ajast valitsus peaministrile korraldusi annab? Ehk magad end kaineks?
1
18:31 / 15. august 2019, 19:52
tobuekriidile Peadirektori on ametisse nimetanud Vabariigi Valitsus ja ainult valitsus saab teda ka ametist vabastada. Mitte mingi s1taekre rahandusministriäpuke ei saa peadirektorit mitte mingil juhul lihtsalt nii ametist minema kihutada.
p
Peaminister Ratasele/ 15. august 2019, 19:56
"Ministriteks" hakanud KITSED hakkavad tublide inimeste kallal mökitama...? Näidake kitsedele KOHT kätte!
a
Anu/ 15. august 2019, 19:30
Põhjus üleöö vallandamiseks. Mätsis roolijoodiku kinni ... mida tegelikult ei teinud. Keegi kuskil kuulis. See on nii ajuvaba.
k
Kes/ 15. august 2019, 19:46
veel peale tema sellist korraldust võiks anda? Mingi pisike mutrike selleks volitust ei oma ju...
h
HÄBIVÄÄRSED Helmed!/ 15. august 2019, 19:57
POOLETOOBISED Helmedest "ministrid" ei tea ju, MIS on nende võimuses ja mis EI OLE...? Laamendavad nagu purjus KÜLAJOODIKUD...!
t
To HÄBIVÄÄRSED Helmed/ 15. august 2019, 20:24
Kuule, mine joo suhkruvett, muidu saad veel rabanduse, siis ei aita sind enam ka Jüri Enneti väljakirjutatud tabletid. Tundub et kõik hullud on seevaldis märatsema hakanud, helmed vist vähendasid pudruportsu.
e
15. august 2019, 19:30
Sisu ei vastanud kommenteerimise reeglitele.
v
Vargad ah ju !/ 15. august 2019, 19:34
Selleks ajaks oli juba võim vene maffia käes sest Kaitseliidu laod olid nad juba oma käpa alla saanud s.o. Eestlastel polnud laskemoona...Nad said Eesti siseministeeriumi omanikuks...ja kuna Eesti Riik oli sellega lõpetanud oma eksisteerimise siis majanduse alal targad teadsid rääkida,et hakkab Eestimaa maa maha müümine kuna Eesti riik ei hakka täitma oma rolli s.o. regionaal poliitikat ja tagama turvalisust. Paikuse Politsei kooli õppejõud teadsid rääkida nende sündmuste kohta järgmist.Kuna kuritegevus Eestis oli kasvanud ülepeakaela ja kohalikud politseinikud ei saanud jagu kurit
j
Ja siis Jüri Ratas ütleb seda veelkord/ 15. august 2019, 19:28
Ja Jüril on selline autoriteet,et vaikus kestab kogu Läänemere regioonis ja Taavi Aas noogutab kaasa.Ja siis nad kõik võtavad oma ministriportfellid ja lähevad minema.

t
tibu/ 15. august 2019, 19:26
juba peale nende kõrvaklappide ja matkasaabaste ostmist oleks tulnud see mees kohalt maha võtta...
d
Digitaalallkiri paberil - ha-ha-ha. Äkki olid veel näpujäljed ka. Vaher lihtsalt namjok ne ponjal./ 15. august 2019, 19:22
t
to 19:22/ 15. august 2019, 19:57
ainult sinusugune t o la saab nii sugust kommentaari kirjutada.

n
Nii on/ 15. august 2019, 19:19
Varsti tulevad ka kõik herr simeon kallase tollased pangas!gadused, rahapesu ja kantimised välja. Valel pidavat lühikesed jalad olema ja karma pidavat olema õiglane. Mida külvad, seda ka lõikad. Ja tulevad ka Pikaro s!gadused kõik varsti päevalgele. Kurb et selliseid üldse politseis peeti maksumaksja raha eest. Vaher on lihtsalt suvaline kõrgelt makstud töll. Muud ei midagi. Oravate ja sotside tööriist, kes aitab "objekte" puhastada.
i
Irw/ 15. august 2019, 19:19
Nüüd alles läheb madinaks
v
vandenõuteoreetik/ 15. august 2019, 19:32
Läheb - läheb. Märkimisväärne infooperatsioon: kodanik madissonile edastati midagi, mille ta avalikustas meediale - kontrollimata fakti põhisust. Kuulujutt, ja järgnev ekre show, asetab nii mõnegi juhtfiguuri olukorda, mis võimaldaks südametunnistuspiinadeta koalitsiooni kreeni kallutada...,et mitte öelda sundlõpetada. Vesi - kelle veskile?
k
Küsimus/ 15. august 2019, 19:18
Käskkirjal olevat Lauri Lugna digiallkiri. Kust saadi allkirjastamiseks tema ID-kaart ja paroolid?
p
Paber kannatab kõike. Taheti jätta mulje, et tõsi taga. / 15. august 2019, 19:34
p
part24/ 15. august 2019, 19:18
Et siis siseminister võltsinud Lugna digiallkirja? Haruldaselt võimekas siseminister sel juhul? Või siis haruldaselt võltsimiskindlad digiallkirjad? Või siis on "juristil" laskemoon ammendunud, et pätitegudele sellised "vabandused" leiutanud?
t
tomm/ 16. august 2019, 00:57
Eks see ole moodne komme pöörata teema aialt võimalikult kiiresti aiaaugule.
h
https://youtu.be/qs5rRJCHK6A/ 15. august 2019, 19:18
Siin on kõige naljakam Gregor Lillemetsa tehtud video.
v
videost/ 15. august 2019, 19:17
SEDA KURADI MIKRIT EI PEA KAAMERAMEES ENDA SUUS HOIDMA. kohati EI KUULE MIDAGI:

j
ja nüüd Kõik Koos!/ 15. august 2019, 19:15
Kolhoosiaeg, kolhoosiaeg, millal sina tuled! Mul on valmis juba rukkilill ja pudel!
m
Magad/ 15. august 2019, 19:51
ehk kaineks? Siis läheb laulutuju ka üle...
j
Jaan/ 15. august 2019, 19:15
Kas allkirja võltsimine pole enam kuritegu? Või ei ole see siis kuritegu kui ekre sellega tegeleb?
j
Jaah/ 15. august 2019, 19:55
Kus see võltsitud allkiri siis on? Näidatakse allkirjastama dokumenti ju.
h
hahaa..../ 16. august 2019, 09:57
Jaanil on paber, Jaan teab. Jaan oskab. Jaanil kogemused. Kas ekre-Jaan ise tegi?
e
15. august 2019, 19:10
Sisu ei vastanud kommenteerimise reeglitele.
k
kaabuküürakaid parandab ainult haud/ 15. august 2019, 19:12
v
vapper hiir/ 15. august 2019, 19:20
kes ajalugu veel õppinud pole, siis konksninade kinni panemine ei lõpe organisaatorile just kõige paremini
t
To ehk arstid suudavad aidata/ 15. august 2019, 19:34
Sind suutsid ikka arstid aidata v? Tundub et vist mitte. Ei teadnudki et hullumajas on ka WiFi. Tühja basseini hüppeid ei harjutagi v?
t
to 19:34/ 15. august 2019, 20:00
j
Jaah/ 15. august 2019, 19:08
No copy-paste inimestele tulebki valmis kirjutada. Muidu oota, kuni nad netist otsivad. Aga muidu, kas see inimene kujutab ette, et on PPA omanik, kelle töösuhet otsustab ainult tema ise?
r
15. august 2019, 19:07
Sisu ei vastanud kommenteerimise reeglitele.
j
jep/ 15. august 2019, 19:17
Zergei Simarjev on eriti hea
e
Edu/ 15. august 2019, 19:05
Õiget asja ajab Helme, loodame, et saab lõpuks lahti.
t
to Edu/ 15. august 2019, 20:01
misasja see Helme lõpuks lahti saab???
t
Tiiu Saar/ 15. august 2019, 19:04
Martin Helmel on õigus nagu alati,no comments

h
15. august 2019, 19:03
hm - kas nüüd Bermanidele ei kingitagi Süsta sadamat?
m
milicija/ 15. august 2019, 19:03
Head teed sul minna Elmar, uued välja kutsumised ootavad sind nii siin kui seal-piiri taga ja piiri sees.
p
Paq/ 15. august 2019, 19:02
n
naine/ 15. august 2019, 19:10
Eks ole siis näha, kas koondatakse või mitte, siis on ka selge, kes tegelikult valetas.
e
esitlen teile/ 15. august 2019, 19:00
helmede raevu tegelik põhjus - https://www.delfi.ee/news/paevauudised/eesti/politsei-algatas-helmete-valimisreklaami-osas-menetluse?id=86341175
n
Nojah/ 15. august 2019, 19:00
Eks peale ebareaalselt suure palga on Vaheril kaotada ka ametkondlik pangakaart. Teatavasti kasutab see mees seda kaarti ka puhkuse ajal oma ostude eest tasumiseks.
m
Mamu/ 15. august 2019, 19:46
No andke Elmarile andeks, palk ju nõnna väike
v
15. august 2019, 18:59
Sisu ei vastanud kommenteerimise reeglitele.
h
Huvitav kuidas ta seda suutis, kui tema esimene tööperiood algas 1997 aastal/ 15. august 2019, 19:04
1997–2002 Tallinna Politseiprefektuuri Kesklinna politseiosakonna kriminaaltalituse/kriminaalpolitsei komissar (kohusetäitja), politseijuhtivinspektor, politseivaneminspektor, politseiinspektor
t
Tohoh/ 15. august 2019, 19:10
19-aastasena? Kõva kutt, ma pean ütlema
t
to 18:59/ 15. august 2019, 20:04
ära nii lõdvalt oma suumulku kasuta, võib sulle kurjasti su loba kätte maksta, oota koputust uksele, kuskiltmaalt läheb ka piir.
n
Nii on/ 15. august 2019, 18:58
Ainsad ausad politseinikud on võib olla patrullpolitseinikud, kes on valitsuse ja PPA lükata ja tõugata ning kellest eriti midagi ei sõltu.

n
Nii on/ 15. august 2019, 18:56
Terve see PPA ladvik on kari p@tte, selleks ei pea olema mingi geenius. Mätsivad kõike kinni, nii enda s!gadusi kui ka tähtsamate riigiametnike s!gadusi.
n
näib/ 15. august 2019, 18:56
et ungari sündroom on ka siia jõudnud?
v
Vaat nii./ 15. august 2019, 18:55
Asjad hakkavad päevavalgele tulema. Mis übertegelane see Rumm siis on,et tema seaduserikkumist isegi kusagile kirja pole pandud?! Jõudu tööle,meie valitsus! Väga tublid!
y
yll/ 15. august 2019, 18:58
ilmselt oli ka tarantel täis aga kuna raik oli siseminister ,siis tehti asi puhtaks?
n
Nüüd/ 15. august 2019, 18:55
Ruuben saab uueks miilitsakindraliks.
t
15. august 2019, 18:55
Tragöödia käsikiri lekkis meediasse. Esietendus toimub 21. augustil, siis on Mart Helme puhkuselt tagasi.
A
............./ 15. august 2019, 18:54
Ah, et politsei eirab ministri otsuseid. Kas politsei on meil riik riigis ?
i
irw/ 15. august 2019, 18:52
sellist eidekisa hülgepläma lugedes on vähemalt see raudpolt kindel, et koondamisele läheb vähemalt 300 menti
i
ise ei märka ju/ 15. august 2019, 18:52
ära minna, endal pole haridustki.:D

k
killuke/ 15. august 2019, 18:50
Ammu oleks juba tulnud talle kinga anda.
t
tõsi/ 15. august 2019, 18:53
see päev ei saa kaugel olema kui helmed oma k i n g a d saavad!
o
Ole ori edasi kui soovid,mina seda pole. Ära võta sõna rahva nimel. / 15. august 2019, 18:49
p
pensionär/ 15. august 2019, 18:49
Minu arust on Elmar Vaher politseis juba mitukümmend aastat, aeg-ajalt tv-st nähtud,sama noor nagu palju palju aastaid tagasi, püsib stabiilselt hea välimusega, mõned inimesed ei vananegi.Ei usu et paha inimene oleks.
,
15. august 2019, 18:53
,et kui ei vanane,siis on hea inimene
t
tase/ 15. august 2019, 18:58
i
Irw/ 15. august 2019, 19:11
Ma ka ei usu, ma ei usu jõuluvanasse ka :-)
t
to tase/ 15. august 2019, 20:07
ja sinu meheloogika ütleb, et kõik, peale sinu, on halvad inimesed.
b
Beau/ 15. august 2019, 18:45
VIVAT Estonia! Teeme kõik et vabariik põhja läheks. Äkki peaks kohvreid pakkima, sest väikses natsiriigis ei taha elada.
o
Ongi aeg juba/ 15. august 2019, 18:47
Hakka pakkima juba, mis m6lised veel siin!?
h
Heasoovlik/ 15. august 2019, 18:48
k
15. august 2019, 18:55
kas v.a.h.e.r. on vabariik
i
Irw/ 15. august 2019, 18:43
Asi läheb põnevaks -välja on ujunud kod rummi puhtakspesemine
s
see et / 15. august 2019, 18:45
kodanik telefonivaras midagi väidab, ei tähenda et see kuidagi tõsi peaks olema
ü
üks ütleb ,et on / 15. august 2019, 18:43
teine ütleb ,et ei ole .hakkan juba tõsiselt kahtlema eesti valitsuse mõistuses .

h
heiki herman soome/ 15. august 2019, 18:42
see on ammu teada, et eesti politsei ja piirivalve, ametnikud on korrumpeerunud ning tuleks teha lausa väga suur puhastus ja uuendus!
r
RS/ 15. august 2019, 18:47
Eesti tuleks Helmedest puhastada.
r
15. august 2019, 18:57
RS oli vist kunagi pesuseebi tähis
t
to 18:42/ 15. august 2019, 20:11
huvitav, kuidas te, tatipritsid, kõik teate kui korrumpeerunud miski või on? Jube targad ikka olete, küll üks on pätt, teine on varas jne, nagu mingid pläraläraleenud
q
Qwert/ 15. august 2019, 18:42
Näha on, et Vaher ei ole ohvitser. Sellega on ka kõik öeldud.
k
Kuule miilits/ 15. august 2019, 18:42
Helme on minister-punkt. Sotsisisuga miilits ei ole pädev.
k
Kodanik/ 15. august 2019, 18:36
Meeldivad Helmed või mitte, aga nüüd saame teada kas Eestis on võim politsei käes.
v
15. august 2019, 18:39
Võim meil on rahva käes ju
k
Kodanik/ 15. august 2019, 18:44
Heil HELME! Võim Isale ja Pojale nagu Putin käsib!
k
Kodanikule/ 15. august 2019, 20:14
et siis ministriasemik võib suvaliselt Vaheri vallandada sinu meelest? Kui läbi ei lähe, on võim politsei käes? Anna abi.
i
15. august 2019, 18:35
Sisu ei vastanud kommenteerimise reeglitele.
t
to 17:35/ 15. august 2019, 19:27
see pole mart, kes siin rui.gab ja võimutseb, see on mardi ebaõnnestunud äpupojuke

l
Lihtne eesti inimene/ 15. august 2019, 18:35
Lõpetage see kirumine. Valitsus peab korra majja tooma. Lihtinimene peab pisku eest tööd rabama ja ülemused tõstavad aina endil palka. Me oleme orja rahvas, miks kõik minema jooksevad siit riigist. Kaua võib?
h
Heh/ 15. august 2019, 18:43
Arvad et kui Vaheri töölt vabastakse, kohe raha sinu taskusse hakab jooksma? Kad sa ka tead, kui palju Helmed teenivad? Võta ühendust ja küsi, aga vaevalt nemad sulle vastavad, pole sul vaja teada, jääd veel haigeks
l
Linda/ 15. august 2019, 18:33
Pange siis mingi tehnikavidin külge või rakendage vastavaid organeid kui kõik ministrihärrad tabamatud on.
T
***/ 15. august 2019, 18:32
Tahaks loota, et väikehelme ületas oma volitusi ja saab Rattalt miinuse kirja...
t
Tundub/ 15. august 2019, 18:32
Helmeline SÜVARIIK tegutseb...

o
Odin/ 15. august 2019, 18:26
Siseministri poolt tubli tegu. Vahest jõuab ka H.V.Söödorile kohale, et R, Aegi poolt soovitu (peaprokurör Lavly Peringi jätkamine) on üksnes vesi nn süvariigi veskile ning ei tule valitsusliidu koostööle kasuks. Aitab küll!
e
Ettevaatust!/ 15. august 2019, 18:25
Tegu on Eesti Konservatiivse RIIGIPÖÖRDEGA
o
Onu/ 15. august 2019, 19:20
Kui see on riigipööre, siis sellises riigipöördes ma elada tahangi
a
ABC/ 15. august 2019, 20:47
Anna inimesele mõistust! Mis riigipöördest sa sogad?
a
aastaga t6stis endal palka 1100 kuus/ 15. august 2019, 18:25
a
15. august 2019, 18:37
ah, et mart tõstis jälle oma palka ja veel 1100 kuus?

k
15. august 2019, 18:21
Kaabud teevad midagi ja siis on teised süüdi.
k
kärna kaarel/ 15. august 2019, 18:20
elu nagu ilmarattal,kes hetkel kõrgemal see teisele pähe pudistab,aga sellist seepi leiab vist ainult lotutotude valitsuses
1
1,3 miljonit/ 15. august 2019, 18:18
Miks kõik nüüd vaid ekre tahtmist mööda käima? Valimas käis kusagil üle poole rahvast, mis jagunesid ära 7-9 erakonna vahel, millest riigikokku sai 5 erakonda. Ega sada tuhat inimest, kes ekre poolt hääletasid, ei ole veel kogu rahvas!
k
15. august 2019, 18:24
keskerakonna ja isamaaliidu valijad ka lisaks ekre valijatele.ära puterda siin midagi,orav.
a
avaldus valmis, ainult allkirjastada ja tõmbe uttu/ 15. august 2019, 18:16
mulle tehti miilitsa poolt täpselt sama:

1
1/ 15. august 2019, 18:16
l
lõpuks ometi, ja jüngritele sama!/ 15. august 2019, 18:15
täna on mingi heade uudiste päev!
b
Bläkk/ 15. august 2019, 18:13
Puhkusel olev minister saab käskida oma naist, last ja koera, aga ei saa anda välja tööalast käskkirja.

t
Taevas halasta/ 15. august 2019, 18:13
Kas kõik 4 nõunikku andsid sellist nõu?
6
625/ 15. august 2019, 18:12
No ammu oli aeg! Tundub, et V. on etalon süvariigi korrumpeerunud ametnikest. - korruptsioonihõngulised krediitkaardi kasutused, - iseendale ja lähikonnale vaikimisi tehtud palgatõusud, plagiaadikahtlusega ülikooli lõputöö.... avalik vastutöötamine valitsuse ja ministri poliitikale, - no mida veel!?
p
pahalane/ 15. august 2019, 18:23
Siseministeeriumi allasutuste juhtkondade liikmete palgad määrab siseminister
p
PS/ 15. august 2019, 18:25
Lisaks piiri väljaehitamise maksumusega toimunud segadused, Tarandi seaduserikkumistele mitte-reageerimine......s.o. õigusriigi põhimõtete peale sülitamine.....kas küll ei saanud juba?
t
TATAR/ 15. august 2019, 18:12
Avalikus teenistuses on kirjas et sugulased ja hõimlased ei või üksteise alluvuses töötada,Kuidas võis poeg isat asendada tema puhkuse ajal, kui minister on puhkusel siis tal ei ole õigust mingeid korraldusi anda.Selleks peab tema ülemus ta puhkuse katkestama.Seda lugu peaks kontrollima õiguskantsler!
m
Mõtle enne kui kirjutad/ 15. august 2019, 18:16
Ministrid alluvad Jüri Ratasele, aga mitte Mart Helmele.
i
15. august 2019, 18:11
Issver kui põnev elu on Eestis! Iga päev midagi uut!
p
Põnevil/ 15. august 2019, 18:30
Just mõtlesin,et huvitaval ajal elan,midagi sellist ,mis praegu toimub,pole ma oma pika elu jooksul kuulnud ega näinud!Päriselt huvitab,mis selle kõige lõpptulemus ükskord olema saab?
s
saunamees/ 15. august 2019, 18:36
Issanda loomaaed ei väsi üllatamast...
t
Tubli, et alla ei kirjutanud. Kaabud tahavad oma kuli sellele kohale, aga ei saa. Kaua see Valitsus / 15. august 2019, 18:08
n
no / 15. august 2019, 18:20
need kaabud on ju päris reaalsustaju kaotanud. Kuidas saab minister üksinda, veelvähem tema kohusetäitja, selliselt ametikohalt kedagi tagandada. Päris segi läinud. Ja siis jüngrid aga kiidavad takka. Kas see on Eesti riik või hullumaja eeskoda?

k
-/ 15. august 2019, 18:07
kas see oli see diplomi feiganud tüüp?
o
15. august 2019, 18:04
p
Pets/ 15. august 2019, 18:05
Ega ma pole unustanud seda kõike jama mida vaher on teinud ref erakondlased peavad vastutama oma tegude eest .tubli Helme
k
Kaabud prügikasti! Eesti vabaks neist .../ 15. august 2019, 18:08
p
Petsile/ 15. august 2019, 18:21
mis tubli Helme, sassis oled või? Mis töölt vabastaja see asendusminister on?
m
15. august 2019, 18:03
Ma pole seda noort Helmet kunagi targaks pidanud. Ainult vadistab pidevalt ja ajab oma arust "õiget" juttu. Ka oma firma pidamisega ta ei saanud hakkama!
p
parrras / 15. august 2019, 18:02
k
15. august 2019, 18:02
Sisu ei vastanud kommenteerimise reeglitele.
s
Sa võiks aru saada/ 15. august 2019, 18:16
Et normaalne eesti rahvas toetab helmet.
t
to 18:16/ 15. august 2019, 20:20
no see, mida sa kirjutasid, on nüüd küll kõige lühem anekdoot...hahahaaa, normaalne rahvas toetab helmet
p
plätu/ 15. august 2019, 18:01
Ammu oleks aeg talle sulg sappa panna. Asendamatuid ei ole, liiga palju komprat selle mehe vastu.
t
Tiit/ 15. august 2019, 18:11
p
plätule/ 15. august 2019, 18:22
õigust räägid, Helmel oleks ammu aeg sulg sappa saada.

v
15. august 2019, 18:00
Vaher ütles ju kui on vaja kärpida tuleb ka koondamine . Pole vaja kärpida ei tule koondamist millest Helme aru ei saa
k
kusti/ 15. august 2019, 18:10
Hoopis sina ei saa. Oli kokkulepe, et palkade ja koondamiste kallale ei minda. Tuli leida muid kokkuhoiu kohti. Ja Vaher läks väljapressimise peale.
e
Ekre tont/ 15. august 2019, 18:16
Kusti pressib välja hoopis keegi pole palga kärpimisest rääkind
h
15. august 2019, 17:55
Helme vennapojal tööd vaja muud ei midagi
l
Lu/ 15. august 2019, 17:55
Tubli erke jugend peab ikka 10 sapist kommentaari päevas ära kirjutama, siis on ekre juhtide ootused täidetud. Vastik lugeda neid noor-ekrete kohustuslikke kommentaare juba. Mis puudutab seda otsust, siis mindi taas ekspertide ja rahva poolt usaldusväärseimaks instututsiooniks hinnatud ametiga vastuseisu. Ekre ise mõtleb vaenlase välja ja siis kukub haukuma. Haige otsus! Helme on halb ja ebakompetentne juht. Kuidas selline hysteerik üldse diplomaat olla sai? Mis see vend diplomaatiast teab ... kõigiga tülis, ühtegi liitlast tal pole peale oma poja.
v
vastan Lu-le/ 15. august 2019, 18:29
Keegi pole käskinud lugeda, loe Hemingway-d, kui tahad midagi head. Tundub ,et ise palgaline kuna valdab teemat.
k
15. august 2019, 17:53
Kui ta alles homme lahti lastakse, siis jõuab veel täna õhtul mõne EKRE naisepeksja kinni panna?
v
Vaher võidab kohtus/ 15. august 2019, 17:50
Puhkusel olev minister ei saa alustada mingitki distsiplinaarmenetlust.
n
njah/ 15. august 2019, 18:20
Oleks vaher mees oleks ta ise lahkumisavaldusele allakirjutanud ja väärikalt uusi väljakutseid otsima läinud.
t
to njah/ 15. august 2019, 20:23
no ega ta l.ol.l mees pole, et seda teeks mingi suvalise võimuvälgatuse peale

h
hm/ 15. august 2019, 17:49
Lõpuks hakkas Helme tööle..lol
t
to hm/ 15. august 2019, 18:25
lõpuks hakkas tööle küll aga liiga agaralt, päris sassis.
h
15. august 2019, 17:48
Sisu ei vastanud kommenteerimise reeglitele.
j
Jajah/ 15. august 2019, 18:28
Sa oled ilmselt mingi tavaline kõntsast Ekrevalija, endine kolhoosi traktorist, kes arvab, et teab, kuidas asjad käivad?
k
Käkker/ 15. august 2019, 17:45
Patsutada pärast õlgadele;" Tubli, et sõimata lasid, panen sulle kuppe juurde".
6
6000 t palka/ 15. august 2019, 17:44
m
mis arusaamatut/ 16. august 2019, 19:30
3tonni tööl käimise eest ja teine 3 tohutu vastutuse eest!
y
Y/ 15. august 2019, 17:38
No kui EKRE suudab justiitsmaffia koos kohtutäituritest puukidega lammutada, siis jääb soovida neile ainult edu
m
mis edu/ 15. august 2019, 19:07
nad tahavad selle üle võtta ja teha sellest oma keskse karistusmootori
u
Udo/ 15. august 2019, 17:38
Mart tõmbas omale vee peale.õõnespuidul jälle rohud võtmata.
v
15. august 2019, 17:41
u
Udo on/ 15. august 2019, 17:41
o
Ok/ 15. august 2019, 17:38
Väga õige otsus! Selliseid tühikargajaid on peale rehvomimaffiat veel hulgim. Edu!
v
vaatan siin ja imestan,/ 15. august 2019, 19:08
et kõik ekre tühikargamised on kiiduväärt

h
Hans / 15. august 2019, 17:37
On teatud inimesed keda ei tohi edutada.
j
jah,/ 15. august 2019, 17:40
h
Hansule/ 15. august 2019, 18:26
täpselt, edutati perekond kõrgele kohale, läksid sassi omadega...
s
Sirts/ 15. august 2019, 17:36
Ja asemele pannakse EKREle ustavad tüübid 😢
V
......./ 15. august 2019, 17:39
Vähemasti need ei varasta
e
Ei tea,/ 15. august 2019, 17:43
kas asemele pannakse Madison, tal ju abipolitseiniku kogemus, võtab praeguselteemal ka sõna, kuigi peaks Europarlamendis suure tasu eest tööd rühmama :)?
s
Sirtsule!/ 15. august 2019, 17:58
k
k/ 15. august 2019, 17:59
Mis põhjust on arvata, et EKRE tüübid ei varasta? Kas Mart Helme ülesanne asepeaministrina ei olegi omade seljatagust kindlustada?
o
oli ju/ 15. august 2019, 18:26
uudis, et helme hakkab 20 mil € eest looma talle ustavat rünnakrühmlaste salka
j
jajahh/ 16. august 2019, 08:30
Lühidalt - PEAMINISTER isiklikult lubab et koondamisi EI TULE aga tema ALLUV (käsuliini pidi) ajab risti vastupidist mula suust välja. Vägisi jääb mulje et (peaks olema) a poliitiline ametnik on sõltuvuses opositsiooni erakonnast - rehvadest. Vaheri asi kõrge ametnikuna on täita käske (nagu sõjaväes) mitte teha poliitikat.
j
Juss/ 15. august 2019, 17:36
Mida see ikka toimub? Kui ministri alluv (Vaher) töötab ministrile ja tema poliitikale vastu, siis tegemist pole meeskonnatööga ja tuleb alluv välja vahetada sobivama vastu. Kui Sa oleks juht ja keegi töötab Sinu vastu, mida sa teeksid?
j
Juula/ 15. august 2019, 17:40
Ei, minister töötab asjatundjatele vastu! Ennegi olnud, et poliitik ei tea, mida tema otsused reaalses elus kaasa toovad.
k
Kuidas vastu,/ 15. august 2019, 17:44
kui minister käskis ise otsida kärpimise kohti?
k
kork/ 15. august 2019, 17:36
See on ainult Positiivne! Tuleb teha lõpp igasugusele allumattusele riigis!
k
kõik, kes on ekre/ 16. august 2019, 07:53
vastu, lõpetavad kongis
i
Irw/ 15. august 2019, 17:35
Politsei juht soovis valitsuse vastu rahva usaldust oonestada ja ilmselgelt ei ole selline ametnik usaldusvaarne nuud jaab elmul oodata reformidest sopru pukki
k
Keda vaenulik agentuura ründab on alatiõige mees./ 15. august 2019, 17:39
Helmed vihkavad ja ründavad just eestlastest riigitegelasi.. Vaheri näide jälle kinnitab seda fakti.
e
Ei ole ekre fänn/ 15. august 2019, 17:35
M
........./ 15. august 2019, 17:41
Midagi ei toimu. Antakse kinga inimestele kellele on riigirahakott nagu enda omand.
t
Toimub/ 15. august 2019, 17:45
EL-i ja Eesti riigi hävitamine. Tuleb luua NL.
m
Muud ei toimugi./ 16. august 2019, 08:28
Toimub see et PEAMINISTER isiklikult lubab et koondamisi EI TULE aga tema ALLUV (käsuliini pidi) ajab risti vastupidist mula suust välja. Vägisi jääb mulje et (peaks olema) a poliitiline ametnik on sõltuvuses opositsiooni erakonnast - rehvadest. Vaheri asi kõrge ametnikuna on täita käske (nagu sõjaväes) mitte teha poliitikat.
a
Aleks/ 15. august 2019, 17:35
Toimub see mis toimuma peab SUUR PUHASTUS!
p
puhastatakse,/ 15. august 2019, 19:09
et oma mees pukki panna ja tõeline politseiriik teha. karistatakse kõiki, kes ekremeelsed ei ole
s
15. august 2019, 17:35
See ei ole enam eestimaa see on nüüd Helmete vabariik
m
mida sa konn köhid/ 15. august 2019, 17:41
t
Tiit/ 15. august 2019, 18:18
hivitav, miks mamma helme pole veel minister, või lepib ainult peam. Siis saaks poisse ohjes hoida.

a
15. august 2019, 17:33
A
..................../ 15. august 2019, 17:32
Ammu oleks aeg olnud. Mees ei tee vajaduste, oma ja riigirahakotil vahet. http://vana.laanlane.ee/article/politseijuht-elmar-vaher-sattus-krediitkaardiskandaali
j
ja sinu ekre/ 15. august 2019, 19:09
j
Juhan/ 15. august 2019, 17:31
a
Andres/ 15. august 2019, 17:39
Mõnel mehel oli lihtsalt karistamatuse tunne ja sai vastu näppe. See toimub.
n
njah/ 15. august 2019, 18:16
Mulle isiklikult tundub, et lõhutakse toiduahelat.
e
ekre fänn/ 15. august 2019, 17:28
t
Tiit/ 15. august 2019, 18:20
Kas poe tagant ollepuntsu veerest?
e
eks ekre/ 15. august 2019, 19:10
sellepärast alkomaksu alandanudki, et sinusugused hõiskaksid, ise ei tea ka milleks

TOIMETAJA

+372 5199 3733
online@ohtuleht.ee

TELLIMINE JA KOJUKANNE

+372 666 2233
tellimine@ohtulehtkirjastus.ee

REKLAAM JA KUULUTUSED

+372 614 4100
reklaam@ohtulehtkirjastus.ee