Poliitika

Marti Kuusik võttis anonüümsete laimajate leidmiseks appi Marika Korolevi kaitsja

Kristjan Väli, 13. august 2019, 20:32

145 KOMMENTAARI

m
mariolouidji allalalaal/ 23. oktoober 2019, 23:53
d
dermangeauchlend/ 23. oktoober 2019, 23:52
d
danisere/ 23. oktoober 2019, 23:51
[URL="https://www.ohtuleht.ee/"]supa cool articel[/URL]
i
indexerda/ 23. oktoober 2019, 23:50
[URL=https://www.ohtuleht.ee/973547/marti-kuusik-vottis-anonuumsete-laimajate-leidmiseks-appi-marika-korolevi-kaitsja]supa cool articel[/URL]
d
danisimoasd/ 23. oktoober 2019, 23:49
a
asddanniel/ 23. oktoober 2019, 23:49
https://www.ohtuleht.ee/973547/marti-kuusik-vottis-anonuumsete-laimajate-leidmiseks-appi-marika-korolevi-kaitsja
d
dasdada/ 23. oktoober 2019, 23:49
e
Endel Pendin/ 20. august 2019, 13:33
Kas olid kogu aeg kohal,kui ta naisel luid ei murdnud? Eks kohus otsustab,materjal on ju koos.

k
Koduvägivalla ohver/ 15. august 2019, 11:32
Parim kaitse on ikka rünnak. Seda siis härra Kuusiku suhtes.
r
reede/ 14. august 2019, 20:26
Kedagi ei saa mõnitada enne kohtuotsuse jõustumist Kuusikul täielik õigus need laimajad kohtupinki saada Esmalt Kaljulaid Ja küll Namm nendele keelelõksutajatele hiirelõksu keele otsa organiseerib nii et prokudel jälle silmad vees
a
Arvamus./ 14. august 2019, 15:42
Siin on nüüd küll niisugune lugu,et kõigepealt peab Kersti Kaljulaid vastust andma.Kuidas saab Kuusik kedagi kohtusse anda,kui tema enda kohta mingisugust kohtuotsust veel ei ole?! Ja see meesterahvas oleks siis minister olnud,kes ennast tussulaulu lauljaga ühele pulgale seab,et raha saada. Kas see mees on ikka tõsiseltvõetav?
h
14. august 2019, 14:11
Sisu ei vastanud kommenteerimise reeglitele.
s
Sina mõistad ju/ 14. august 2019, 15:19
teda hukka, kas tema suhtes on süüdimõistev kohtuotsus? Maksa nüüd!
e
esimene, kes kuulutas selle mehe lindpriiks oli dressident/ 14. august 2019, 13:19
järgnes ajakirjandus ja siis alles haukuvad kommijad. Ja see pe ks käis kaua, iga päev uus artikkel. Õige oleks mitte ainult anonüümsed vaid ka avalikud laimajad kohtu ette tirida.
m
Millega/ 14. august 2019, 15:20
sa tõestad, et on laim? Kas enam ei tohi kedagi, midagi hukka mõista?
t
to Millega/ 14. august 2019, 16:35
selle küsimuse esita hr. Kuusikule ja tema advokaadile.
s
sõna sekka/ 14. august 2019, 13:12
12:55 Ja-jah , ega nõrga närvikavaga tegelased seda ei suudagi (olla valitsuses )!
s
sõna sekka/ 14. august 2019, 12:21
Küsimus suurele ringile : Kui hr. Kuusik on süütu ( nagu ise väidab ) , siis miks astub ÕIGE inimene ametikohalt tagasi !? Ütleb ju vanasõnagi , et õige hõlma ei hakka keegi. Sellise sammuga (tagasi astumisega ) tunnistas ta ju end süüdi.
k
küsimus moderaatoritele/ 14. august 2019, 12:55
millistel alustel te modeerite? Olen lugenud komm.tingimused läbi ja neist kinni pidanud! Ka nüüd esitasin lihtsa küsimuse,et kuidas oleks saanud Kuusik ministrina tööd teha,sest avalikkuses,nii meedia kui televisioon,sellest ainult pajatas.Kus on siin reeglite vastu eksimine?
e
ega siis / 14. august 2019, 21:22
vabatahtlikult ei astunud, partei poolt sunniti.Seetõttu ta ju kompensatsiooni nõuabki.
t
15. august 2019, 22:02
Teda survestati tagasi astuma!
t
Tiit/ 14. august 2019, 11:35
Kaua need kuulujuttude levitajad karistamatult tegutsevad?

j
Juta/ 14. august 2019, 10:36
Kas ma olen millestki ilma jäänud?minu teada ta mõisteti osaliselt süüdi.
t
to/ 14. august 2019, 10:52
ilmselt on nii mõnedki millestki ilma jäänud. Pole kuulnud veel ei süüdi- ega õigeksmõistvast otsusest. Alles viidi asi kohtusse ju?
e
et siis/ 14. august 2019, 11:29
Millise ajakirjandus väljaande poolt süüdimõistev otsus vastu võeti?
t
to Juta/ 14. august 2019, 12:56
inimesed räägivad jah,et süüdi!
e
ei ole süüdi mõistetud/ 14. august 2019, 21:24
kohut ei ole olnud - ehk kulub veel mitu aastat?
k
K./ 14. august 2019, 10:16
Kurjad keeled räägivad, et parim kohus pidi omakohus olema. Nalja hakkab tõesti saama :)
p
Prokurör/ 14. august 2019, 09:30
Hakkab nalja saama. Seeneline peaks ka äkki vähe valuraha poetama... :D
t
Tiit/ 14. august 2019, 11:38
Seeneline ei mäleta enam midagi.
v
Vana kaabu/ 14. august 2019, 15:24
ka valetas, pärast ütles: ju ma mäletasin valesti. Isegi ei vabandanud, maksmisest rääkimata. Sama teiste ekrelaste poolt.
f
Fakt on see, et proluratuur näeb Kuuske kui naisepeksjat. Kaebab prokuratuuri ka kohtusse:)/ 14. august 2019, 09:05
k
kehakeele ekspert/ 14. august 2019, 15:19
utles ka,et on naisepeksja.Ringvaates vist...
p
prokuratuur ei näe/ 14. august 2019, 21:25
ei õnnestunud tõendeidki kokku saada
a
analüütik/ 14. august 2019, 09:04
Nägin täna unes,et M.Kuuse halvustavad kommenteerijad LOBJAKAS,JOHANNA-KADRI KUUSK,HINDREK PÄRG,KRISTEN MICHAL,RAIMO POOM,TRALLA,ERIK MOORA,MIXER lähevadki kohtu ette.
a
analüütik/ 14. august 2019, 09:05
0
09.04/ 14. august 2019, 12:58
mõnus uni,tahaks ka sellist,kohe rahulikum elada,sest kaua see p.l.ä.k.u.t.a.m.i.n.e. ikka käib!!!
l
Lel/ 14. august 2019, 08:53
Kuhu sõnavabadus jäänud on
n
Naljaks kisub: Võttis, Korolevi kaitsja, sest koorem on raske, .../ 14. august 2019, 08:49
"Hea" leid see Kuusik, saab kribida kaua, küll ta veab välja ja mis ÕL tegelastel sellest. Ennegi inimesi solgutatud, tähtis ei olegi tõde jne.

S
.........../ 14. august 2019, 08:47
Suurimad laimajad on olnud riikliku meediat esindavad ajakirjanikud kes nagu näha ei vastuta meil ühegi sõna eest. Kõrvaltvaatajana tundub, et eestvedaja on meie president kes väidab, et "Sõna on vaba "
r
rs/ 14. august 2019, 08:50
Täpselt! Praegune situatsioon on suured sulid tõllas, väiksed võ-llas
t
Tiit/ 14. august 2019, 08:30
Ostsin sulli eest kasutatud arvuti,registreeisin kõnekaardi abil Tiiduks.Ja bussiga Tartust-Tallinna sõites seda wifit kasutades sõiman teil kõigil näod täis.
t
Tiit/ 14. august 2019, 08:32
kõnekaardi sain muideks mingi 30€-se telefoniga kaasa.Maksin ikka sulas muidugi.
w
wi-fit kasutan naabri maja oma kuna neil on avalik nett./ 14. august 2019, 08:36
Mina kasutan samuti üht vana arvutit ja seda ostes oli oli kasutaja "owner".
l
liba Tiidule/ 14. august 2019, 13:00
s
siis nõuetega ausa kohtuniku peale sattumine on lotovõit./ 14. august 2019, 08:18
Kuna uurimis-ja kohtusüsteemis on ebaausaid ja korrumpeerunud ametnikke...
p
probleem / 14. august 2019, 07:49
on kirjaoskamatuses.Ei tohi kasutada kindlat kõneviisi,et keegi on kremli agent,vaid tuleb väita nii,et mina arvan,et see või teine isik on kremli agent.Kuna igal ühel on õigus oma arvamusele,siis on ju kõik korras!
s
Simeon Callas-Coldberg/ 14. august 2019, 08:03
ma arvan,et töötad rehvide kasuks.
t
to probleem/ 14. august 2019, 08:24
mina arvan jälle,et võiks üldse sellise kommi ära jätta,sest tihti lihtsalt lahmitakse,endalegi aru andmata!
t
Tubli/ 14. august 2019, 07:34
Viimse veretilgani ropendajaid on vaja karistada!
H
///07;34/ 14. august 2019, 08:19
Hetkel pole asi ropendajates vaid ikkagi laimamises.Oravad urgitsesid,meedia kajastas ja president tegi omavoliliselt ,keda polnud kohtu poolt süüdi mõistetud juba süüdlaseks.
h
Huviavaks läheb/ 14. august 2019, 07:26
Kirjutasin, et lai-majate lai-majad tuleks ka ette võtta ja seepeale suunati kommentaar modereerimisele.
l
lai-maja/ 14. august 2019, 08:05
mis puutub siia lai-maja?
a
Aitäh./ 14. august 2019, 07:25
v
14. august 2019, 10:10
k
Kõigil / 14. august 2019, 07:24
Eesti kodanikel, ilma erandita, on õigus erapooletule kaitsele, rääkimata siis aususest, õiglusest ja õigusest. Antud konkreetsel juhul teevad paljud kodanikud, kes oma arvamust, nii positiivset kui negatiivset avaldavad, just avalikus meedias kirjutatu põhjal. On teada, et kui pole kohtulik otsus jõustunud, on kodanik juriidiliselt süütu. Fakt, et meedial on arvamuste kujundamisel suur jõud, on samuti teada. Eelkõige peaks minu arvates kõik õppima, nii avalikkus oma hinnangutes, nii meedia oma kajastustes, samuti kodanik M.Kuusik oma olemuses.
l
Läti kodanik/ 14. august 2019, 08:07
kahju,et sa minu õigustest ei kirjutanud.
n
nemad on kogu aeg käsitlenud Marti Kuusikut kui juba süüdimõistetut/ 14. august 2019, 08:20
kõige suurem laimaja on olnud RIIGITELEVISIOON

õ
Õige/ 14. august 2019, 07:23
Laimajate laimajad tuleks ka ette võtta
j
Jõudu Martile/ 14. august 2019, 07:20
seitsmepealise lohemaoga võitlemises,süüdi on 'MARTI selles, et tahtis e-valimisi hakata uurima.
t
Tiit/ 14. august 2019, 08:03
Aga tehti nüüd mingi tarkadest punt kes mitu kuud juba uurib. Esimesed suuremad vead peaks juba leitud olema. Eriti, kui neid palju on ::)
j
Jõudu Martile/ 14. august 2019, 07:20
seitsmepealise lohemaoga võitlemises,süüdi on 'MARTI selles, et tahtis e-valimisi hakata uurima.
j
Jõudu Martile/ 14. august 2019, 07:20
seitsmepealise lohemaoga võitlemises,süüdi on 'MARTI selles, et tahtis e-valimisi hakata uurima.
t
telekavaataja/ 14. august 2019, 07:08
ääretult näotu oli Ringvaates mingi "lastekaitsja" Kuusiku eksabikaasale mõeldud väljapressimine - tunnista üles, et peksti!! ja seda just enne kui ema oli palunud teda ja lapsi rahule jätta, mida lapsed tunda võisid sellele suures e-valimiste/võltsimiste säilitamise tuhinas üldse ei mõeldud ei tunne kaasa kui sellised julmad inimesed vastutusele võetakse
n
Nuu/ 14. august 2019, 08:06
Aga uuritakse juba kuid seda e valimist. Kus need vead siis on.
k
kui ikka oled süüdi ,siis/ 14. august 2019, 07:02
tunnista seda .ja kogu moos .
o
14. august 2019, 07:01
n
n/ 14. august 2019, 07:51
1 algeline ütleb lumehelbeke ja terve maa järgi!
ä
Äkki on/ 14. august 2019, 10:50
o
oravatekootid/ 14. august 2019, 05:53
tangide vahel piil piiks ja raha tuleb

v
14. august 2019, 03:48
Sisu ei vastanud kommenteerimise reeglitele.
t
Tölpa/ 14. august 2019, 06:29
Ma ei saa ikkagi aru mida te selle ip aadressiga peale hakkate? Saate ainult neid kes eesti teenuse pakkuja alt midagi teevad. Mina olen ka eestis aga kuna minul välismaine teenuse pakkuja, siis igasugu ip aadressi näitajad näitavad et ma asun norras. Seda ilma igasuguste vpn-de ja muu jamata. Nüüd peaks advokaat pöörduma norra interneti firma poole, et teada saada kes on selle omanik ja siis ta peaks ka pöörduma norra kohtusse, kuna andmete järgi asun ma norras mitte eestis ja ennem tehku selgeks, kas norra seadusega on see üldse vastuolus.
k
Kulla inimene/ 14. august 2019, 07:31
Äkki valgustad, kelle troll sina oled?
e
et siis/ 14. august 2019, 11:37
Ei ole veel aru saanud kes need EKRE trollid on kellele järjepanu viidatakse?
õ
14. august 2019, 01:27
Sisu ei vastanud kommenteerimise reeglitele.
r
14. august 2019, 08:26
ravikuur jälle läbi saanud. täiskuu ka avaldab mõju.
14. august 2019, 01:01
😂kas see kaitsja teises kohtuasjas on ekre vastu? Jumala eest.
e
ettevõetud koroljovi kaitsja/ 14. august 2019, 00:38
Missugune suurepärane värv...kaspole??
k
Kes(või mis asi) on/ 14. august 2019, 05:34
k
14. august 2019, 00:20
Sisu ei vastanud kommenteerimise reeglitele.
p
Politsei hoolib ainult pisisulidest, suurtele ei suudeta midagi teha, hirm !/ 14. august 2019, 00:26
Võib ühel päeval juhtuda, et ohvrit vajate, mul väike nimekiri on, mul väike nimekiri on pisisulidest, kes peidus punkrites, neid lihtne leida on, neid lihtne leida on.
p
Politsei hoolib ainult pisisulidest, suurtele ei suudeta midagi teha, hirm !/ 14. august 2019, 00:26
Võib ühel päeval juhtuda, et ohvrit vajate, mul väike nimekiri on, mul väike nimekiri on pisisulidest, kes peidus punkrites, neid lihtne leida on, neid lihtne leida on.
p
Politsei hoolib ainult pisisulidest, suurtele ei suudeta midagi teha, hirm !/ 14. august 2019, 00:26
Võib ühel päeval juhtuda, et ohvrit vajate, mul väike nimekiri on, mul väike nimekiri on pisisulidest, kes peidus punkrites, neid lihtne leida on, neid lihtne leida on.
k
kas/ 14. august 2019, 00:16
Marika murdis ka kellegi luid?
n
Nõrk, väga nõrk./ 13. august 2019, 23:55
a
Ahah./ 13. august 2019, 23:12
Mis ta siis teeb kui üles leiab, murrab käe või . Tal pole vaja "laimajaid" taga ajada, vaid tal on vaja tõestada, et ta pole vägivaldne ja psühho.
l
Lastekaitseseadus tuleb ka mängu/ 13. august 2019, 23:38
23:12....püüdke ikka seadustest aimu saada enne kui siin oma luulusid postitada. Süü tuleb tõestada süüdistajal, mitte vastupidi. Ja teie postitus on ka juba seaduse piire kompav ja kui arvestada, et kaasatud on pere ja LAPSED, keda te siin meediasse tirite oma sõimu ja kahtlustega. Ah et koguni psühhoks nimetate??? Vaatame, mis seadus selle kohta ütleb....
m
Marko/ 14. august 2019, 07:08
Tema ei pea midagi tõestama. Nemad peavad tõestama, et ta vägivaldne on.
l
LAVLY/ 14. august 2019, 08:14
M.Kuusik ei pea midagi tõestama.

u
13. august 2019, 23:07
Sisu ei vastanud kommenteerimise reeglitele.
h
Hämmastunult imestades / 13. august 2019, 23:40
Tiidule: mis see teema siia puutub? Lugege ikka artikkel läbi enne kui igale poole oma ühte ja sama postitust kopeerite. Tiiduke, päris lõbus lugeda neid koopiaid...IRW
s
13. august 2019, 22:47
s
Suuorgan/ 13. august 2019, 22:41
Ma ei mäleta, kas olin kodus, kui mu naisel murdus käeluu.
s
suuorganisse pallid/ 14. august 2019, 08:17
M.Kuusikut aga kodus polnud sel ajal.
t
Tiit/ 13. august 2019, 22:39
“Pealtnägija” saates kuid tagasi kajastatud seksuaalkasvataja Rita Holmi sõimamine jätkub. Kui enne oli ta sõimamisobjektiks EKRE kommuunis, siis nüüd sai ta EKRE endiselt liikmelt ka konkreetse tapmisähvarduse:...
l
Lai naer saalist/ 13. august 2019, 23:46
Tiiduke, postitage veel 10 korda vähemalt seda....IRW....delfisse ka 20 korda vähemalt...IRW
e
et siis/ 14. august 2019, 11:41
Äkki oli ka kunagi pioneer olnud saaks üldistada. Kõik endised pioneerid on tapmisähvardustega ähvardajad.

t
13. august 2019, 22:32
Sisu ei vastanud kommenteerimise reeglitele.
h
Hhaahaaa/ 13. august 2019, 23:42
Vaene tiiduke.....jõuab ikka igale poole koopiaid saata....IRW Kas hirm nahavahel?
r
ronk/ 14. august 2019, 00:09
Ei.Ootasime seda,kummaline muie
o
ohoh/ 14. august 2019, 00:38
Ei,kuutõbised sõimasid.
h
huvitav/ 13. august 2019, 22:26
keda on siin syydistada. kui inimesed raagivad asjast, mis tegelikult aset leidis, kuidas on see laim siis?
h
huvitavale/ 14. august 2019, 08:40
inimesed räägivad? Meil külas rääkisid ka inimesed,kuidas ühe naise vägivalla tõttu on abikaasa raskes seisundis haiglas,aga ennäe,tulid mõlemad mulle vastu,terved ja õnnelikud!!! Kui hakata inimeste juttu uskuma,siis.............uskuge asjaosalisi!
m
mõistetakse süüdi, kas siis nn.laimajad ka saavad mingi valuraha ähvarduste eest?/ 14. august 2019, 17:17
j
Ja/ 13. august 2019, 22:10
Presidendi laimamine ja mõnitamine on ikka palju palju hullem,kui Kuusiku lugu.
t
tohoh/ 13. august 2019, 22:20
asjatundlik kriitika on alati hea arvestas neid käike mida n.n president ja tema jüngerkond teinud on.Hea et Meri ei näe milleks on muutunud Eesti viimase 10 aastaga,kes vingub et kardab kolklust ja kes jookseb Riigikogus kleidi peale tõmmatud dressipluusiga ringi ja kes käputab kui tatikas ja veel nõme tänitamine.
l
lihtsalt sülitan/ 13. august 2019, 22:26
Nüüd mõelge tatikluse,maitsetuse ja nõmeduste propageerijad et kas see on riik?
p
Põhiseadus. On ka või?/ 13. august 2019, 22:36
§ 12. Kõik on seaduse ees võrdsed. Kedagi ei tohi diskrimineerida rahvuse, rassi, nahavärvuse, soo, keele, päritolu, usutunnistuse, poliitiliste või muude veendumuste, samuti varalise ja sotsiaalse seisundi või muude asjaolude tõttu. Rahvusliku, rassilise, usulise või poliitilise vihkamise, vägivalla ja diskrimineerimise õhutamine on seadusega keelatud ja karistatav. Samuti on seadusega keelatud ja karistatav õhutada vihkamist, vägivalda ja diskrimineerimist ühiskonnakihtide vahel.
t
tohoh/ 13. august 2019, 22:41
Asi pole põhiseaduses,asi on institutsiooni väärikuses.
p
Põhiseadus veel/ 13. august 2019, 22:41
Seega, kui mina või ükskõik kes tunneb, et president on minu õiglustunnet või õiglushüvesid riivanud siis on president selleeest samapalju vastutav kui ükskõik kes on teda tema dressides valitsuse ees esinemise vms pärast manitsenud. Mina näiteks tunnen, et ma olen diskrimineeritud, eelistatult suhtub president võõramaalastesse ja teda jätab külmaks oma eesti rahva käekäik, ma tunne seda juba mitu aastat. Elame näeme siis...
r
ronk/ 13. august 2019, 22:56
Tõesti,elame ja näeme et mida satraaplus järgmisena ette võtab.Kolmik on muide suht kõva.
t
to tohoh/ 13. august 2019, 22:56
et siis president võib sõimata sadu tuhandeid inimesi kelle vaated temaomadega ei ühti? Väga huvitav, seejuures ei tohi sõimatu vastulauset ütelda? See liberasm ei tööta ühtepidi, see oleks seljuhul diktatuur ja diktatuurivalitsus on tõestanud, et ei ole jätkusuutlik, igal pool riikides! Mis puutub presidenti kui niisugusesse siis eestil on olnud üks president - Lennart Meri. Nagu sa ütled - hea, et ta ei näe, ta arvaks nii mõndagi sellest Rollotamisest, külmkapierootikast, "viie rikkamahulka" jõudmise lubadustest jne, jne. Ja siis tuled sina midagi rääkima, suht tühjalt kohalt!
t
tohoh/ 13. august 2019, 23:04
hoopis teie räägite tühjalt kohalt milleks on demagoogia.
n
Nad ei roomasid kohe põhiseaduse kaitse alla,Ronk.See Teid ilmselt ei üllatanud/ 13. august 2019, 23:11
p
papa Carlo/ 14. august 2019, 08:23
Kersti puupea on rähni poolt täitsa läbi toksitud.Ei tea,kas rähn sai kooreüraski kätte sealt?Sellelt vihaõhutajalt ja meeste meelitajalt?
k
Korol/ 13. august 2019, 22:07
m
13. august 2019, 22:06
Mingite kollaste saitide anonüümsetele kommentaaridele kohtuga reageerimine on ilmne ülereageerimine ja väiklane.
t
tõpratohter/ 14. august 2019, 00:57
ka anomüümsetes kommentaariumites peaks säiluma kord.Ega seegi välipeldik pole
v
Venemaal muudeti seadust/ 13. august 2019, 21:41
v
vpn või tor browser/ 13. august 2019, 21:35
m
muie/ 13. august 2019, 21:41
Väga kindel oma väites või?
t
Teoorias/ 13. august 2019, 21:52
Annab Tor selle võimaluse aga praktikas on infojagajaks internetiteenusepakkuja. Muidugi tähendab see info jagamine teenusepakkujalt ka KOHUSTUST lepingus klienti niisugusest infojagamsiest teavitada - sama nagu kaupluses videovalvega. Kui infot valve kohta poodi sisenedes uksel ei ripu siis kohus ei arvesta seda tõendina kui kurjategija niisugusele punktile viitab. Eesti teleteenustepakkujate vastu saaks tegelikult ka hea hulga kohtuasju, muidugi seejuures ei õigusta Kuusiku laimajaid mis oli tegelikult ilmselt võimust kõrvalejäänute dieela.
t
to muie/ 13. august 2019, 22:14

t
Tubli/ 13. august 2019, 21:29
on Marti Kuusik,selline alatu laim ajab oksele,anonüümne,;););) MEENUTAB KÜÜDIAMISE AEGU-
f
Ff/ 13. august 2019, 22:27
Ja sina tead et see on laim ? Hea kloun ikka oled.
p
Publik irvitab/ 13. august 2019, 23:43
22:27 aga teab....IRW.....väga tark kommentaar ...IRW
k
kui ohvrit ei ole/ 14. august 2019, 21:32
siis ongi laim.Lugege parem Virumaa Teatajast, mida arvab sellest loost pensionil olev kohtunik.
t
13. august 2019, 21:26
tunnen kaasa töökoht läks ja suured kohtukulud ,ilmselt peab kuskilt leidma lahenduse
t
13. august 2019, 21:23
tubli,lahe tõde tulebki välja
a
ahaa/ 13. august 2019, 21:20
oravatel keerastaksevahelekerad kruustangide
H
???/ 13. august 2019, 21:18
Huvitav. Kas antud asjas esitatavad nõuded hakkavad puudutama vaid eraisikurest kommenteerijaid? Või siis ka näiteks ajakirjanikke, toimetajaid, väljaandeid ja leheomanikke. Kui laimu on meedias võimendanud ja laiale üldsusele levitanud. Või ka poliitikuid või ametiisikuid, kui nood on näiteks mingeid avaldusi teinud?
k
kuidas/ 13. august 2019, 21:29
ta tõestab, et tegu on laimuga, pole ju veel kohulahendit?
t
tohoh/ 13. august 2019, 21:38
Pigem ootaks ära millal Kuusiku teema kohtu kulli ette jõuab.Seni aga lihtsalt irvitan selliste "uudiste" peale.
t
to kuidas ja tohoh/ 13. august 2019, 22:13
Kuhu siin kiiret? Aega on selle kiire asjaga. Küllap lõpuks jõutakse ka kohtulahendini. Siis on selge, et kes keda laimas ja kes mitte. Küll siis jõuab ka kahjutasusid sisse kasseerida.
h
Hahaaa/ 13. august 2019, 23:45
Mis see kohtulahend siia puutub? Solvang on solvang.....Põhiseadus küll ei luba kedagi solvata. Laimamine on teine teema. Küll ikka mõned said nõelata ja hirmul....IRW
k
Kuuuurija/ 13. august 2019, 21:14
Kas süüdistused on siiani anonüümsed? Kas tõesti saab Eestis anonüümse kaebuse alusel kedagi kohtusse viia?
m
mh/ 14. august 2019, 18:32
Ei saa. Kohtule on tunnistajate nimed teada.
k
kuna/ 14. august 2019, 21:34
asi läheb kohtusse vaid 1 episoodiga, siis võib oodata vaid kohtuasja venitamist kuni presidendi ametiaeg täis saab.
õ
13. august 2019, 21:10
Sisu ei vastanud kommenteerimise reeglitele.
t
Tohoh/ 13. august 2019, 21:24
Kui asi läheb kõrgliigasse ja kõrgliiga selle jamaga seotud on,on too jurist koores.Aga see pole eestlaslik tee vaid importtee aga edu ja jaksu.
e
eestis seni olnud/ 13. august 2019, 21:55
et prominent süüdistab lihtinimesi ja võidab
L
🙂/ 13. august 2019, 21:05
Löpuks ometi. Inimestel lammutavad kommentaariumites nagu hullud.. ise tänaval ei julge isegi kurjalt vaadata- junn kohe jahe..

p
13. august 2019, 21:01
Sisu ei vastanud kommenteerimise reeglitele.
t
Tiit/ 13. august 2019, 21:24
Tubli ja kaval kaitsja tussulaulu tädi sõimasid just ekre pooldajad. Teenis sellel nutsu nüüd kaitseb kuusiku teenib jälle kutsu. Varsti kaitseb jajat ja need kes teda kaja jne mõnitavad saavad vastu näppe. Sama ka presidendi sõimajatega. Ei töö lõppe :)
p
Piiks/ 14. august 2019, 01:54
Millal need rehvud ometi ükskord aru saavad, et nad on ammuilma ära tüütanud 89% eestlasi oma kuridegeliku tegevusega
a
Andke tuld!/ 13. august 2019, 20:56
Kõik laimajad saagu karistada, ma ei mõtle ainult Kaasiku lugu.Anonüümne laimaja on nagu varas,kes hiilib võõrast vara! Lihtlabane varas saab käega katsutava noosi kätte,aga laimaja peab oma noosi ise välja mõtlema.Kuusiku loos on see väga kaheldav, et need ananüümsed kõiketeadjad ilmusid just siis välja,kui Kaasik ministriks pidi saama.Aga enne seda? Kas siis see nn.peks neid ei häirinud,sest siis kaebusi polnud!!!
k
Kes/ 13. august 2019, 21:01
a
Andrus/ 13. august 2019, 21:43
Hakake sõimajast ja laimajast Mart Helmest pihta! Palju edu!
v
vabandust/ 14. august 2019, 08:50
Kuusik mõtlesin KUUSIK!!!
e
Eh/ 13. august 2019, 20:47
Ühe juhtumi võitmise eest nimetada advokaati "ääretult kogenuks" on küll kõvasti üle pakutud. Mõjub naljakaltki.
t
Tölpa/ 13. august 2019, 21:13
Vaatasin ka seda ja pidin naeru rambid saama. Ühel tõllil õnnestus üks kohtu keiss võita ja on hirmus kogenud kohe.
p
13. august 2019, 21:22
prillikvi kaitsja oleks vast parem herr
s
sulev/ 13. august 2019, 21:55

REKLAAM JA KUULUTUSED

reklaam@ohtulehtkirjastus.ee