Eesti uudised

Miks tahab Tallinna linn ohjeldada tõukerattaid, aga mootorrattad ja helikopterid müristavad edasi?

Tallinna abilinnapea: elektritõukerattad on karjuv probleem, seda anarhiat tuleb reguleerida

Henry Linnard, 11. august 2019 23:41

25 KOMMENTAARI

o
Oswald/ 12. august 2019 07:59
_Praeguse seaduse järgi pole elektrilisel tõukerattal vuhiseja ei jalakäija ega sõidukijuht_ Ikka jube geniaalne inimene, see ajakirjanik - oskas ühte lühikesse lausesse kirjutada tervelt kolm eitust. Äge! Palju õnne!
t
to Oswald!/ 12. august 2019 11:11
On küll seaduses! Mehaanilise liiklusvahendi juht pole kunagi olnud jalakäija! Seega liiklusseadustest arusaamine on paljudele ülejõu käiv.
l
lp nn linna isad tulge mõistusele/ 12. august 2019 07:35
teoreeikud .tulge liiklusse ilma lubadetta mopautod jne.milleks üldse nõutakse koolitusi.tundub et raha
m
mis.../ 12. august 2019 09:53
...kr-di isad nad on?Jube kuulata kuidas eestikeelt väänavad.
m
Motoriseeritud jalakäija?/ 13. august 2019 10:44
Mehaaniline liiklusvahend on jalgratas, see "tõukeratas" on elektriline, sellel on elektrimootor, seega mootorsõiduk. Erinevad mootorsõidukid käivad erinevate eeskirjade alla. Eeskirjad jne, on erinevad erinevate traktorite, autode, mootorrataste kohta, igal on oma spetsiifika. Eks peabki selle uustulnuka kuhugi liigitama, et kord majas oleks. Ei saa olla nii, et see liiklusvahend seisaks väljaspool igasuguseid eeskirju.
o
12. august 2019 07:29
Olen nõus, et müra osas tuleks ka motikate ja helikopteritega tegeleda!! Need on tõesti lärmakad. Mõnes piirkonnas on neid küll rohkem, mõnes vähem.
e
Eero/ 12. august 2019 07:38
Ja peale mootorrataste võtame ette jalgrattad ja siis autod... lisaks häirivad mind helikopteritele veel lennukid, milleks neid vaja??? Hakkame üldse amišiteks ja kasutame transpordivahendiks hobukaarikuid.. nii on üldse vähem müra ja õhusaastet. Vaid sõnnikuhais ja kabjaplagin
h
Heinaline/ 12. august 2019 09:23
Lärmakad tühikargajatest linnavalitsuse liikmed on karjuv probleem kõigile linnakodanikele. On aeg võtta hang...
m
minu arust tuleks reguleerida kõik "objektid"/ 12. august 2019 10:28
.. mis liikluses ringi kimavad ja nende jaoks ei ole vaja mingeid lubasi. Mootorrattur ja helikoperdaja juht siiski peavad eksamid sooritama ja teavad kuidas peab(ks) käituma. Nende igasugu muude vahendite puhul on palju kasutajaid, kellel pole aimugi mingitest liikluseeskirjadest. Ja siis tulevad sellised uudised, nagu just oli, et üks hull läks elktrotõuksiga kiirteele ja sai seal surma. Eriti kole - umbes nädal tagasi sõideti Austrias 2 väikelast surnuks (2- ja 4-aastane), kes istusid selles "telgi moodi järelkärus" ja hämaras vedas ema neid autoteel, ilma mingi valgustuseta. Anna mõistust
m
12. august 2019 07:22
Sisu ei vastanud kommenteerimise reeglitele
e
12. august 2019 07:27
Ehk ei peaks esimeste tõsiste õnnetusteni ootama? Teistes riikides on nii mitmedki surma saanud, neilsamustel linnatänavatel.
a
Ajaloo huviline/ 12. august 2019 07:18
Aga algsete autodega oli täpselt samamoodi. Ei olnud mingeid piiranguid ning paljud tänavatel mängiud lapsed sõideti surnuks.
t
Tüüpiline liiklusõnnetuse rubriigi kommenteerija , to ajaloo huviline. / 12. august 2019 12:20
"Sest olid ninapidi nutikas" ;)
&
12. august 2019 07:01
"Ajakirjanik" kohe täitsa kindlasti ei tea, mida tähendab sõna "lindprii" Ei, see ei tähenda "prii nagu lind", see tähendab, et igaüks võib selle seadustest väljapoole arvatud tegelase maha lüüa. Kahjuks pole elektritõukurid lindpriid.
e
12. august 2019 06:35
Ei sobi, lihtsalt tülitavad inimesi. See on suurlinnade probleem. Kui ostetakse miljonvaatega korter, peab olema parkimisplatsi, nii enda töö kui naise autole. Muidu ummistavad linnatänavad ära. Aga keegi tõuksiga kärutama, ei hakka.
j
Jama on poolik lahendus Novikov!/ 12. august 2019 02:25
tegelikult on juba küsimus- tavaliste ruladega; rulluiskudega; muud elektrilised liikurid - see tsirkuse üherattaline pealseistes; siis neet mingid liikuvad tasakaalulauad ratastel jne. Need on reguleerimata. Muuseas rulatajad koguni lubati inimeste vahele kihutama Vabaduse väljakule.... ja elektrijalgratas on samuti reguleerimata = see on sama kui nn. abimootoriga =võrr(nüüd on elektriline).
t
Tegelikult/ 12. august 2019 09:29
on liiklusseaduses kõik paigas. Tuleks vaid liiklusseadust täita! Mida siin regileerida on? Igasugused sõidukid ei ole jalakäijad! Ja nii võtku ka seadusetegijad seda kui seadust. Eestis ei ole korralikke rattateid. Alustagu sealt, mitte reguleerimisest.

m
Meele Härm/ 12. august 2019 01:18
Seda oleks pidanud enne tegema, kui liiklusesse lubati. Aga hea seegi.
t
Tudisevate Lääne-Euroopa riikide taustal näib mitte ainult Eesti vaid ka/ 12. august 2019 00:38
Tallinna valitsemine oma mõistuspärasusega erakordselt hea välja.
d
Dr. Vassiljev/ 12. august 2019 04:25
m
Mill/ 12. august 2019 00:31
Kõik maailma linnad on nendega hädas. Kahju, et ei õpitud teiste kogemustest enne, kui ka Tallinn nendega üle külvati.
r
RS2 to Mill/ 12. august 2019 12:25
Seda ma imestan. Need kääbusmootorrattad suudeti ju eos ära keelata, ku mõni suutis isegi sõiduautoalla jääda, kuna nendega liigeldes ei paistnud kaasliiklejatele välja.
s
samamoodi/ 12. august 2019 00:11
samamoodi võrdsetel alustel tuleks sel juhul reguleerida kiirusepiiranguga ka jalgratturid ja rulluisutajad. see on ajuaba, et kui panen rulluisud alla või väntan jalgrattaga, võin sisuliselt tuhiseda nii kiiresti kui tahan, aga kui mul on elektritõukeratas, kus lihtsalt jalgade jõu asemel viib edasi väike elektrimootor, siis abilinnapea arvates on see kuidagi ohtlikum.
k
k/ 12. august 2019 10:53
Mis iganes kiirusepiirangust on jutt, see kiirusepiirang peab siis kehtima KÕIGILE juhtidele. Ja regulatsioonil ei ole üksi mingit mõju, kui seda ei täideta. Tallinn on juba 30 alasid täis, aga pooled autojuhid lasevad neis inimeste vahel ikka 60-70ga. Kui te ei suuda panna autojuhte ligilähedaseltki lubatud piirkiirusest kinni pidama, siis üks kasutamata lahendus on transiitkihutajate peamiste teede füüsiline läbilõikamine.
a
ajarändur/ 12. august 2019 11:02
Kui sõidate oma abivahenditega kõnniteel siis jalakäija kiirusel, kui sõiduteel, siis seal kehtivate reeglite järgi.
k
kle/ 12. august 2019 12:44
ajarändur: kas te olete näinud mõnda rulluisutajat uisutamas jalakäija kiirusega? täpselt nii, ei ole.

REKLAAM JA KUULUTUSED

reklaam@ohtulehtkirjastus.ee