Poliitika

ARVAMUSFESTIVAL | Kas Brüsselist on saanud uus Moskva?

Johanna-Kadri Kuusk, 9. august 2019 12:15

66 KOMMENTAARI

r
raudmees/ 13. august 2019 17:54
Eesti on kaotanud sada tuhat täisjõus tõõtajat kes ehitavad teisi EL riike Meie rahvaarv on kahanenud paarsada tuhat Brüssel ei soovi aru saada et meil elab 28 protsenti võõra ideoloogiaga inimesi OLeme nagu pihtide vahel ja meid ei kuula keegi EL on kaks võimalust Kas fõderaliseeruda või laguneda Kes tahaks laguneda
s
See jutt on lausa mesi Moskooviale../ 13. august 2019 12:22
m
Moskva on päike meie sisevaenlasele.../ 13. august 2019 15:26
Nuta või naea..?? Kaakide rong om läinu.
e
EEXIT/ 12. august 2019 17:49
0lex hea kui brexit teeks leppeta lahkumise.See olex meile suunanäitajax.
A
"Armastan sind inimkond" - tahaks lausa hõisata./ 11. august 2019 07:41
Algas seegi liit "kerge" valega, aga edasised sündmused on ligemise armastusest julmalt kaugenevad. Väiksemad ja päris tibatillukesed riigid puiklevad hirmuga vastu, sest see polegi niivõrd liitmine, pigem salakaval sundsegunemine paljude rahvustega, võõraste kultuuridega. Kui suudaksime jõulisemalt LAULU- JA TANTSUPIDUSID rahvuskultuuris säilitada/edendada, siis seegi on meie võitlus pealesunnitud liidus. Moskvaga olime juba harjumas, kavaldasime, olime kuulekad "tallekesed". Büsseli vastu meie üksi ei saaks õiglust, sest suurematel on ALATI rohkem ka õigusi - paraku!
n
NL tappis pool mu perest./ 13. august 2019 15:28
EU-ga võrdlemine on muidugi vaenlase käekiri...
p
11. august 2019 01:45
Psalmid (Laulud)Jumala truudus Iisraeli vastu 99:1 Issand on kuningas! Värisegu rahvad! Ta istub keerubite peal. Vabisegu maa! 2 Issand on suur Siionis ja ta on kõrge üle kõigi rahvaste. 3 Andku nad au sinu suurele ja kardetavale nimele: see on püha! 4 Ja kuninga võimsus on, et ta armastab õiglast kohut. Sina oled kinnitanud õiguskorra, sina oled seadnud õigluse ja õiguse Jaakobisse. 5 Ülistage Issandat, meie Jumalat, ja kummardage tema jalgade järi ette: tema on püha!
e
Elukutseline Setu/ 10. august 2019 13:48
Kui praegused arengud jätkuvad siis võib EL olla väikerahvale hullemgi kui NSVL. Kui me ei saa enam kontrollida migratsiooni, hoida oma rahvust ja kultuuri, kui tulevad üle Euroopalised maksud aga ei tule üle Euroopalisi sotsiaalseid hüvesid (sarnased toetused/pensionid) siis ongi ju asi hullem.
h
Hardo Aasmäe vaim/ 11. august 2019 16:06
Noh,N.Liidust toimus siia samuti kontrollimatu migratsioon.Ehitati tehaseid kuhu tööle võeti muukeelseid.Praegu samuti-iga tehas,mis valmib,otsib töölisi(muukeelseid).Nagu laulis Georg Ots-"Nii see läks,on möödas kõik".
r
raske mõista/ 10. august 2019 12:24
kuidas euroliidus maetakse maha sajanditepikkune vaen.Iga suurriigi juht tahab,et tema juhib euroliitu.Kui Inlismaa sai aru,et ta seda teha ei saa,siis otsustas ta lahkudaning koos ühendriikidega jõupositsioonilt euroliitu juhtida.Euroliit ei saa kunagi välja välise juhtimise alt,kuna kehtib "kantzlerakt".
l
lisaks/ 10. august 2019 12:26
on keelatud kõikidel riikidel kontrollida oma kullavarusid,mis asuvad Fort Knoxis.Neid ei pruugi enam ammu eksisteerida.

h
10. august 2019 09:46
https://www.vanaraamat.ee/Karl_Steinhauser_Euroopa_Liit_tuleviku_super-Noukogude_Liit_K_Nommik_2003_45623-20.htm
ö
10. august 2019 07:46
Ööbikud lendavd teisel liinil, muud midagi.
ä
ätt./ 10. august 2019 07:41
Muidugi võib nende kahe liidu vahele tõmmata võrdsus märgi aga tänane liit tegutseb hoopis kavalamalt,varjatumalt samas püüdes jätta muljet kui vabade riikide ühendus !
e
9. august 2019 22:44
Euroopa Liit = Okupatsioon ja sellest okupatsioonist tuleb vabaks saada.
e
ELAGU EESTI VABARIIK!/ 10. august 2019 18:24
Nõukogude Liit = Venemaa ver.in.e okupatsioon, väikeriike lägastav, lagastav ja tühjkasimev okupatsioon, millest me saime lauldes VABAKS!
k
killuke/ 9. august 2019 20:13
t
to 19. 39/ 9. august 2019 23:03
Nii et 84 % toetab siis immigrantide Eestit ilma eestlasteta. Ometi kirjutad siin eesti keeles, mitte araabia ega suahiili keeles.
m
9. august 2019 19:39
Sisu ei vastanud kommenteerimise reeglitele
k
Kuulan/ 11. august 2019 20:01
Madisoni maailma asjadest arusaamine ja ülienesekindel esinemine on pöördvõrdelises sõltuvuses.
e
enam/ 9. august 2019 17:53

h
huvitav/ 9. august 2019 17:50
kui siinse tellimuskommentaatori arust on Ekre venemeelne, miks siis venelased Ekrest vaimustuses pole ? Vene Delfis käib üks Ekre mõnitamine, sattusin lugema, füüsiliselt halb hakkas. Vene rahvusest Jana Toom mõnitas nii Ekret kui Ekre valijaid täiesti avalikult televiisoris. Venelased pooldavad omade parteisid, näiteks Eesti 200.
p
püüa mõista/ 10. august 2019 12:30
nedd kõik on samad nõukaaja idoloogiatöötajad ,kes nõukaajal tembeldasid teisitimõtlejaid ameerika agentideks.See on lihtsalt propaganda tehnoloogia.
h
Huvitav jah/ 10. august 2019 16:59
Ekre mõnitamine käib igal pool, seat kõik saavad aru kui mõttetu ja vaenulik erakond see on. Saage juba aru
m
Moskoovia on selliseid ekreid rahastamas üle ilma../ 13. august 2019 12:24
v
võin kihla vedada/ 9. august 2019 17:38
et see pidevalt Moskvast ja Venemaast kirjutaja on ise rahvuselt venelane. Kunagi keegi teadja mainis ka seda.
c
caff/ 9. august 2019 17:37
Mis pealkiri see üldse on? Ja ma ei väidagi, et kõigest aru saan või peaksingi saama, aga kui seniilne peab olema, et mitte mäletada, misasi oli Moskva siis kui see relevantne oli?
t
to 17. 22/ 9. august 2019 17:34
Palgaline kohe tunneb ennast nii puudutatuna. Rahune maha või mine teise töö peale, kui rahulikult oma kommenteerija ametit pidada ei suuda.
1
9. august 2019 17:22
Sisu ei vastanud kommenteerimise reeglitele
o
11. august 2019 12:11
oled ju palgaline,oravatöll.
v
9. august 2019 17:08
Sisu ei vastanud kommenteerimise reeglitele
s
sots on sots on sots/ 9. august 2019 19:37
Hea ori ei taha mitte ise peremeheks saada vaid loodab head peremeest. Hea reformisotsialist arvab, et hea peremees on sakslane. Ikkagi kogemus juba 13ndast sajandist. Aga venelane oleks halb peremees. Iseseisvat Eestit reformisotsialist ette ei kujuta.
t
9. august 2019 16:48
Sisu ei vastanud kommenteerimise reeglitele
1
15:48 ekrepalgalise papagoi laulujoru: palgaline, palgaline, palgaline.../ 9. august 2019 17:11
kui te selle helmede ees sits-iva-le a.ju.pu-udega ja mitme nime all esinevale`` keskealisele nais- ``pu-udlile miinuse panete, siis teatage palun ka selle raske puudega pu-udli ebasobivast kommentaarist. Aitäh!
v
Võim hakkab kahjuks pähe./ 9. august 2019 16:43
Inimloomus ei muutu. Olgu see siis Moskvas või Brüsselis. ikka tekkib võimul olijatel tahtmine veelgi enam võimu enda kätte koondada, kõike dikteerida ja kõrgelt ülalt ääremaid valitseda. Ilmeksimatult, nagu ise veendunud ollakse.
o
On märgata/ 10. august 2019 17:01
Praeguses valitsuses sama lugu, kaabud võimul olles segi läinud

k
kaose vältimiseks/ 9. august 2019 15:49
tuleb euroliidust välja astuda ja moodustada uus liit nende riikidega,kes on seisukohal,et et kodu ei ole läbikäigu hoov,ning kes ütlevad lahti "kantzler aktist" ühendriikidega.Ütlevad lahti natost,keda juhivad kurjategijad ja moodustavad uue nato ja oma sõjatööstuse,loobuvad föderaalreservist ja ehitavad omale ise rahatrükimasina,ning loobuvad Woodrow Wilsoni doktriinist sellepärast,et iga rahvusriik,kes on arenemisvõimeline,tambitakse ühendriikide poolt mutta,kuna see olevat oht nende julgeolekule.
i
inimesed ärge imestage, 14:49 sai täna lõunaks topeltportsjoni seenesousti / 9. august 2019 16:18
Nii vasak- kui ka paremäärmuslaste ja nende juhtide puhul on tegemist inimestega, kelles pole Eesti riigi ja eesti rahva hüvangu paremuse poole viimiseks mitte ühtki positiivset joont, positiivsuse alget või lootusekiirtki. Neid juhib ainult idee - Eesti täielikult venestada, siis Eesti EUst ja NATOst välja, et siis jälle meie taasiseseisvunud Eesti riik uuesti Venemaa oblastiks või kubermanguks muuta!
e
ekred - me lähme julgelt edasi Moskva poole!/ 9. august 2019 16:30
Tore, et EKREd, KESIKUD ja isamaalit.sikud on Eestist teinud juba peaaegu uue Nõukogude Liidu! Nii veel paar kuud edasi ja me kõige rõõmuks saame uued ja uhkemad viisaastaku plaanid otse Moskvast. Ja jälle veerevad siis ööd ja päevad kõike head ja paremat täis kaubarongid Eestist Moskva poole. Fatamorgaana, õigemini vene muinasjutt - Meie istume siis parimatest roogadest lookas laudade ääres - sööme ja joome - aga s u h u e i s a a me m i d a g i!
t
to 16. 18/ 9. august 2019 16:45
Palgaline, sul nagu mantra see pidev vene jutt. Ei siis isamaalased kohe äärmuslased tellitud kommentaatoril.
s
seeneline/ 9. august 2019 16:57
ole viisakas ja ära sildista.Keegi ei ole nii rumal,et on nõus liituma venemaaga,et hakata Tombovi maffia ja ljubavitsi hasiidide sülekoeraks.Trumpi külje alla saadeti samast hasiidide sektist Jared Khusner,kellele tehti ülesandeks Trumpi kaela keerata,kuid paistab et pole ta veel täielikult alla vandunud,kuigi oma tütre müüs sektile maha,mis on täielik häbi ameerika rahvale!
a
Astu välja/ 10. august 2019 17:02
Ja koli koos kaabude ja madissoniga Kanadasse.
l
lõks/ 9. august 2019 15:38
nimega euroliit.Alguses pritsitakse lusikaga raha ja hiljem võetakse kulbiga tagasi.
v
Vee/ 9. august 2019 18:16
El ainult müüb meie ainult ostame kes rikas on võib ju santidele ikka näpuotsaga visata ja pärast mõnitada et unustame tallad puhtaks lakkumata ?
m
muie/ 9. august 2019 14:45
on saanud.Selles pole kahtluski.
t
to 14. 13/ 9. august 2019 14:34
Mul on väga raske uskuda, et selliseid eestlaste vastaseid kommentaare tasuta kirjutad.
t
to 14.13/ 9. august 2019 14:31
Vabadust, mitte kellegi ees koogutamist. Majanduslikku liitu, nagu euroliit algselt olema pidi.
t
to 14. 13 ja 14. 34/ 9. august 2019 15:27
Palgaline, tihti räägid iseendaga ?
n
No/ 9. august 2019 18:37
No merkel annab breznevi möödu välja,väriseb ja see teine tudseb nagu breznev enne lõppu
k
9. august 2019 14:13
Sisu ei vastanud kommenteerimise reeglitele
a
asemele/ 9. august 2019 14:34
i
9. august 2019 14:40
Iseseisvat Eesti Vabariiki pakume!
m
muie/ 9. august 2019 14:42
Miks tekkis Visegradi liin?Mõttekoht teile
m
9. august 2019 15:17
Mina pakuks kõigepealt ise ennast.
o
On küll pakkuda/ 9. august 2019 15:24
kui keegi algataks EL föderaliseerumise asemel KONFÖDERATSIOONI moodustamise, kus säiliks riigid rahvusriikidena, siis ei oleks ka meie riigi kadu oodata!
e
9. august 2019 16:08
eurovastased ekred eesotsas venetroika kei-ga soovivad ja ka teevad kõik selleks, et jälle Moskva alluvusse minna.
v
Vee / 9. august 2019 18:19
Targad pead mõelgu välja .
o
Originaalne/ 9. august 2019 14:08
oleks saata Eurovisioonile mõni meie Laulupeo koor koos rahvatantsijatega.
e
Ehe näide/ 9. august 2019 14:06
sõnavabaduse piiramisest - eurovisiooni teemat saavad kommenteerida ainult registreerunud kasutajad. Kuna seal ei saa,siis teen seda siin - Laul peaks olema esiteks EESTI keelne,teiseks kohaliku esitaja poolt ja laulu sisu võiks olla meie rahvuse või riigi eripära rõhutav,kiitev,tutvustav jne.
n
normaalne/ 9. august 2019 14:14
miks peaks üks putinoid saama Eestis niisama lamiseda

e
9. august 2019 14:03
Sisu ei vastanud kommenteerimise reeglitele
k
Käib kah,/ 9. august 2019 14:36
t
to eestlane 14. 03/ 9. august 2019 14:37
Sa pole eestlane, vaid rahvusetu globalist. Ükski eestlane pole eestimeelse partei vastu.
t
to Eestlane ja käib kah/ 9. august 2019 15:30
Aga muidu tihti räägid iseendaga ?
e
9. august 2019 16:10
eriti head on eurorahad Lähtru mõisa põllumajandustoodangute suurendamiseks.
t
Tene eestlane/ 9. august 2019 16:50
Kas sinu meelest peaks ainult maksma, saamata midagi tagasi,seda enam et vörreldes suurte saajatega ja meie asukohaga on köömes. ”Eestlane”
t
Tänapäeval/ 9. august 2019 13:49
on suurim julgeolekuoht Euroopale Aafrika kultuuriruumist pärinev terrorism ja äärmuslus,mis omakorda põhjustab vastuäärmuslust.
s
suurim julgeolekuoht/ 9. august 2019 14:15
on false flag all tehtav terror, sh ka teeseldud islamiterror
f
false flag,/ 9. august 2019 14:37
terror eesti keele vastu.
p
9. august 2019 13:46
Puhta tolad, EKRE lastele küll. Aga Maoceping pidi varsti valdusi hakkama haarama. Hiina kapital.
k
Kriss/ 9. august 2019 13:41
Rändelepe oli sellesmõttes oluline indikaator, mis näitas ära, et kui rahvas soovib ühte ja brüsselist kästakse teist, siis millised erakonnad on nõus rahva tahtest üle sõitma ja millised erakonnad on oma rahva poolt seismas.
a
Arvamus/ 9. august 2019 13:33
Kahjuks küll. Inglismaa lahkumine näitab seda ilmekalt. Dikteeritakse igasuguseid pisiasju. Kahju, et meie poliitikud enamuses pugejad ruudus.
s
Siimu nimi/ 9. august 2019 13:15
Kahjuks küll. Kuigi need maasikad, kes sealt pappi saavad (otse või läbi riigieelarve), kiunuvad ja väidavad vastupidist. Samas, Britid on sellest jamast välja astumas, aga ei saa ega saa minema. Seega ärge muretsege- nagu ettenägelikud on öelnud: die endgültige lösung ist erforderlich.
e
ekrelased/ 9. august 2019 14:40
saavad jälle pappi Moskvast, sellepärast kiunuvad :).
e
9. august 2019 16:12
ekrelased saavad liiga VÄHE pappi moskvast, sellepärast kiunuvadki
t
to ekrelased 14.40/ 9. august 2019 16:58
Palgaline, võin kihla vedada, et oled ema venekeelega. Miks muidu vahetpidamata Moskvast kirjutad, igatsusest ikka.
k
Kärbes/ 9. august 2019 12:57
Vaevalt saime ühest hunnikust välja rabeletud. Nüüd istume silmini teise hunniku sees ega või iitsatadagi. Ja kui kaabuga onud iitsatavadki, siis oi seda kisa!
o
ongi nii/ 9. august 2019 14:17
aga see on ekrikute jäetud hunnik. Miks nad ära ei korista, sellest nagu ei saa aru

m
9. august 2019 12:55
Sisu ei vastanud kommenteerimise reeglitele
t
to mis jama.............../ 9. august 2019 13:57
ära nüüd hälliga küll võrdlema tule,meie hällid asusid vanemate kodudes Eestimaal!
t
to mis jama jutt !!! 12. 55/ 9. august 2019 14:39
Uskumatu, palgalisi värvatakse otse hullumajast.
k
kuule/ 9. august 2019 16:40
r
RS/ 9. august 2019 12:45
h
9. august 2019 12:44
Sisu ei vastanud kommenteerimise reeglitele
e
ekred/ 9. august 2019 12:45
said jah ühes palatis kokku ja nüüd festivaalitavad
s
9. august 2019 12:43
Sisu ei vastanud kommenteerimise reeglitele
v
Veel/ 9. august 2019 12:44
Ja suu torruaetud nagu venelane, (tõstoo).
t
to selle mehe/ 9. august 2019 13:59
vaata peeglisse,keda sa seal näed? Kommentaari järgi on minul pilt selge!
n
9. august 2019 12:41
Sisu ei vastanud kommenteerimise reeglitele
m
9. august 2019 12:48
Miks vanemad sulle ja teistele sinusugustele tolarastidele mõistust ei andnud?
e
EKRE/ 9. august 2019 13:35
soov ei ole liituda liiduga,kus olulistes küsimustes ise midagi otsustada ei saa. Rahvastiku ja turvalisuse küsimused on ju olulised? EU-ga liitusimegi turvalisuse kaalutlustel,aga kahjuks on aja jooksul selgunud,et EU ei ole organisatsioon,kes sooviks meid ohtude eest kaitsta,vastupidi,võttes huupi vastu majanduspagulasi ja nõudes seda ka meilt,ei kaitse nad nii meie turvalisust.
m
mina ei imesta/ 9. august 2019 14:00
sest president ees ja teised järel,sest ikka suurkujude jälgedes!
s
sel ekrel/ 9. august 2019 14:18
puudub maailmaasjadest ja ümbrisevast raalsusest igasugune arusaam
h
9. august 2019 12:39
Sisu ei vastanud kommenteerimise reeglitele
t
to hmm/ 10. august 2019 01:02
Palgaline, sa pole üldse Ekre tegevusega kursis. Aga muide mida reform 17 aastaga tegi peale Eesti lagastamise, varastamise ja eestlaste võõrsile ajamise ?
t
tegelikult on võrrelda patt jah/ 9. august 2019 12:29
eu on nimelt palju huIIem. moskval oli õigus sekkuda kõiges, sest tegemist oli ühe ja sama riigiga, kus riigi kõrgeim võim oligi moskvas, seega JOKK, eu puhul aga peaks olema algse plaani järgi, millele me ka jah ütlesime, tegemist vaid majandusliiduga, kuhu kuuluvad iseseisvad riigid, kes teevad KÕIK oma riigi otsused ise. nüüdseks on aga brüssel hakanud kõike ette kirjutama ja nn iseseisvad riigid pea norus ka noogutavad ja täidavad. loodetavasti laguneb kiiresti.
k
Kuuuurija/ 9. august 2019 12:37
Ah, mis sa plärad! Enne liitumisreferendumit seletasid euroskeptikud kenasti ära, mida see monstum endast kujutab, ja kuigi Jewrorahadega tehtav liitumiskampaania karjus neist üle, kuulis see, kes tahtis, ja hääletas EI. Sinusugused uIIikesed meid sellesse mülkasse vedasid!
m
9. august 2019 12:59
Moskva keskvõimu kartsid liiduvabariikide issid hirmsasti. Kui sealt kontroll yuli, siis sõelusid siinsete tegelinskite püksid püüli. Seepärast ei toimunud ka suuri vargusi. Tänases Brüselis on asjad teisiti ja kohalikud härrad ei karda enam kedagi, vaid nosivad pirukat nii kuidas heaks arvavad ja isu jätkub.
m
9. august 2019 13:09
Moskvat kardeti, sest karistused varastamise eest olid karmid.

a
aga/ 9. august 2019 12:28
loomulikult ja oht eestile tuleb samuti Brüsselist! / I.Gräzin
m
Moskva on nende 3 seljataga, taganeda pole enam kuhugile!/ 9. august 2019 12:39
Hoopis EKREd, KESIKUD ja isamaalitsikud on Eestist teinud juba vaat´ et uue Nõukogude Liidu!

REKLAAM JA KUULUTUSED

reklaam@ohtulehtkirjastus.ee