Eesti uudised

JOODIKVANEMAD JÄTAVAD LAPSED UNARUSSE: võsukesed kerjavad, nälgivad ja närivad toorest sibulat

Kristjan Väli, 6. august 2019, 00:01

114 KOMMENTAARI

m
Meil on tuhandeid lastekaitsjaid sotsiaalosakondades./ 6. august 2019, 17:19
Millega nad tegelevad? Tagasiside sellest on sageli hoopis negatiivne.
r
REFORMIERAKONNA ENAM KUI 17A NÄLJAJAHIRMUAJASTU TAGAJÄRG/ 6. august 2019, 19:48
SEE ANNAB VEEL KAUA TUNDA ENNE KUI EKRE SUUDAB KÖIK SELLE HÄVING LIKVIDEERIDA MILLE PUNAKUUED EESTIMAALE TÖID
k
Kurbus./ 6. august 2019, 14:48
Modereerija on ilmselt oma teadvuse eraldanud kehast.
u
6. august 2019, 14:37
Sisu ei vastanud kommenteerimise reeglitele.
s
6. august 2019, 14:38
a
Agne Tamm/ 6. august 2019, 14:36
Kahjuks Ei saa minust ka lapsendajat! Lastel halb karma! Halvad geenid! Ja see kordub! Vähemalt üle põlvkonna! Kui mitte varem! Paraku!
s
Salgu Leenu/ 6. august 2019, 14:39
õieti teed ,pole neid eestlasi küll juurde vaja
a
agnele/ 6. august 2019, 19:26
sinusugused egoistid praagitkse lapsendamise ajuvabas kadalipus juba I voorus välja
k
6. august 2019, 14:35
Sisu ei vastanud kommenteerimise reeglitele.
h
hoiame kokku/ 6. august 2019, 14:40
kapitalimi eesmärk ikka nälg ja viletsus ning arstiabi pole vajagi
h
6. august 2019, 15:48
hoiame kokku -le. kapitalismi eesmärk on just arstiabi vajadus ja seda kohe üle kahe milli,,,,,,
k
kats/ 6. august 2019, 19:56
Seda veel selle sajandi alguses- kus pidin üles kirjutama oma majandusliku olukorra enne kui juba sünnitama läksin. Mitu lehekülge pidin täitma ja käidi kodu üle vaatamas pärast lapse sündi. Kas lapsele on vajalikud asjad olemas ja mis seisus kodu on.
e
6. august 2019, 14:34
Et sibul on puhas vitamiin, kuulub modereerimisele?
l
6. august 2019, 14:29
Sisu ei vastanud kommenteerimise reeglitele.
m
Maali/ 6. august 2019, 14:39
mis see aktsiis siia puutub,kui inimene on haige.
s
6. august 2019, 14:41
See m0deh00r on täielik rqibe.
v
Vindi Volli/ 6. august 2019, 14:41
saab nüüd jälle vintispeaga lapsi juurde teha
k
6. august 2019, 15:24
keelame täielikult alkoholi,JUHHEI
v
6. august 2019, 15:52
Vindi Volli-le aa enne oli kõik korras,ei mingit alkoholi vajadust,ups,nii odav nüüd hakkan jooma
j
JAH SAAD LASTERAHADE EEST/ 6. august 2019, 19:50
VEEL ROHKEMJUUA JA LÄTIS KÄIA ,POEGIGEDASI

j
Joodik poetagant./ 6. august 2019, 14:27
m
mõni pere ikka on pisut viletsam kui teised...pole midagi uut.../ 6. august 2019, 14:05
ei ole asi ema- ega isapalgas ,olid ka vene ajal joodikute vanemate lapsed ,on ka nüüd...vahet pole ,kas tõsta või langetada hindu....kui tõsta,siis hakatakse veel surrogaate jooma ja siis võib mõni laps ka lisaks mekkida ja surma saada,muidu annaks veel midagi päästa...ju on elu siin riigis ikka raskem kui peavooumeedia presidentinna kiidab...
s
6. august 2019, 13:37
Sisu ei vastanud kommenteerimise reeglitele.
r
raha vaja ja ka nati mõnnu saab ka/ 6. august 2019, 14:42
m
mõistev/ 6. august 2019, 14:46
Eesti maapiirkondades ellujäämise üks võimalus.Seda kasutatakse üha enam.
k
Kersti/ 6. august 2019, 16:27
s
seda tehakse ka praegu./ 7. august 2019, 07:25
aga tegijad on kahjuks väga paljud vaesemat sorti inimesed.
p
positiivne on igal juhul/ 6. august 2019, 13:35
lapsed ei joo klaaspudelitest KIBEDAT JA mõrut jooki, laps lutsuta lemnapiima ja keemia seguga jahu, kuna emad on oma näo jahuulte, juuste keemilise kasutamisega hõivatud, ja veel, küünte LAKKIMINE,,,, kuid lased ei sünni siiski kosmeetikaga, ja OMA ISA TEGUDE JÄRELKANNATAJAD....................
k
keith/ 6. august 2019, 13:10
no see pole ju uudis ,et nii on. AAsta eest saatsin fotod ühe lapse suht kehva olukorra kohta. Ja kui kuu hiljem ametnikult küsisin tagasisidet, siis ei olnudki asjaga tegeletud, oli ju suvi ja ametnikud puhkavad. no saan aru ,kõik ju inimesed. aga mille eest siis asendaja palka saab, tekib küsimus. asendaja ei olevat nende teemadega kursis, kursile sättimine võtab aega nagu kruiisilaeval. no milleks asendajad ei saa aru. ja ei reageeritudki antud juhtumile.
a
ametnik/ 6. august 2019, 14:43
aega küll ,tähtis alati ainult palgapäev,see ainuke tasuv asi oodata
a
Ametnik/ 6. august 2019, 19:05
Asendaja saab palka ikka oma töö tegemise eest. Asendamisega lisanduvad ülesanded ei ole lisatasustatavad. Mis ei ole muidugi vabanduseks, et asjaga ei tegeletud, kuid vastuseks sinu küsimusele, et mille eest asendaja palka saab.
j
Jaak/ 6. august 2019, 13:06
Ossinovski vanasõna: mida kallim viin, seda tühjem kõht.
j
6. august 2019, 13:03
Sisu ei vastanud kommenteerimise reeglitele.
s
sotstöötaja/ 6. august 2019, 14:45
see meie igapäevane asi ja palgapäeva ootamine , muu pole oluline

i
imelik poliitika teil toimetuses/ 6. august 2019, 12:40
Kui tahate, et keegi midagi õpiks, pange siis artikkel vabaks
k
6. august 2019, 13:06
Kus on sotstöötaja, lastekaitse?Kus on vanavanemad, tädid, onud?See on laste vastu kuritegu kui juuakse lasterahad ära ja lapsed on näljas ja hooldamata.Need pered pole ametnikele teadmata aga miks nad ei tegutse kui vaja tuleb lapsed ära võtta? Sots.süsteem on ümmargune null.
m
Mihkel/ 6. august 2019, 12:34
See on väga tõsine haigus.Nagu sead kyna ymber,väljapääs pea võimatu,aga siiski võimalik.Paluge Jumalat,mõned on abi saanud.Ja aidake hädasolijaid,kui võimalik.Kerge rääkida,raskem teha.Paluda võib ikka.
k
KUI/ 6. august 2019, 12:29
asi on nii hull,et joomingud on iga päev,see on kohutav.kui aga iga tavalise peo pidamisele keegi tahab väga reageerida ja kaevata,siis on ka asi väga hull.see jälitamine ja pealekaebamine on ka läinud kaunis populaarseks.alustades riiki juhtivatest inimestest,kuni tavainimesteni välja,käib üks nuhkimine ja pealekaebamine kogu aeg.
v
vastupidi/ 6. august 2019, 13:04
vähe kaevatakse, kui lapsed näljas on
e
Ex/ 7. august 2019, 09:39
See on küll, ōige on ka tuttavaga selline juhus olnud, et lihtslt peeti koos sünnipäeva ja ühe külastajaga natuke ütlemiseks ja natukese aja pärast oli lastekaitse kohe kohal
k
6. august 2019, 12:20
Sisu ei vastanud kommenteerimise reeglitele.
m
Maali/ 6. august 2019, 14:42
Ilmselt promotakse mölemat
w
Www/ 6. august 2019, 12:18
s
mingi viga/ 6. august 2019, 11:30
sippu lka on ju nii nämma ise sõin ja söön lapsed söövad ja veel prae rasvaga
t
To mingi viga/ 6. august 2019, 13:12
Sinul on lihapraerasva, aga nendel lapsekestel ei ole.
m
6. august 2019, 11:25
Meil puudub terve vaimsus ja moraal, kõik ajavad ainult mammonat taga,paljud on kaotanud lootuse .
m
Mnjah/ 6. august 2019, 10:54
Sibul on väga kasulik toiduaine! :)
l
Lp. Mnjah./ 6. august 2019, 14:44
Näed uuseestlastest tõusikud nii ei arva. Nii !0!!id, et ajavad hoopis süü aktsiisi languse kaela

l
ly/ 6. august 2019, 10:53
taas artikkel, milles pannakse inimesi kaasa tundma, kõik tunnevadki kaasa, ainult aidata ei saa, ei ole pädevust, riigikogu võtku midagi ette, sätestagu mingi seadus hädas peredes kasvavate laste tarvis, aga näägrldakse muude asjade pärast, lastekaitse, avage silmad ja kõrvad...
r
6. august 2019, 11:17
Riigikogu.Kuhu sa vaatad ?Midagi teist kasu ei ole.
&
6. august 2019, 11:49
"Võtku midagi", "sätestagu mingi seadus" jne - kõlab üsna võhiklikult. Meil on väga palju seadusi laste kaitseks, aga see ei ole ju võimalik, et igasse koju valvur laste elu üle vaatama saadetakse. Kui sul on konkreetne ettepanek, mida peaks muutma, saada aga riigikogule. Asjalikke ettepanekuid kaalutakse kindlasti.
t
to 11.49/ 6. august 2019, 13:06
jah, muutma peaks sots. töötajate arusaamasid. ja nii elementaarset ettepanekut on "tarkadele" toompeal isegi piinlik saata. aga seniks on lapsed näljas.
o
Oh.../ 6. august 2019, 15:54
...ei saa riigikogulasi appi,nad ju terve nn.puhkusel ja kohtuvad suguseltsiga.
r
6. august 2019, 19:08
Riigikogu peaks sundsteriliseerimise vastu võtma või?
n
naine/ 6. august 2019, 10:50
Miks makstakse emapalka joodiknaistele, kui kontrollimisel kodus on laps omapäi ja emal taas pidu, lapsed turvakodusse.
ä
ära sa mägi/ 6. august 2019, 13:07
3 inimest on miinuse pannud, tase ikka. nende meelest on normaalne, et ema joob emapalga maha ja läpsed on söömata ja hooldamata. kurb muidugi.
s
6. august 2019, 10:48
Sisu ei vastanud kommenteerimise reeglitele.
t
tiidja/ 6. august 2019, 11:05
kõik kommentaarid mis kajastavad paremaid aegu kui täna ,on kohatud ja ei vääri avalikkuse ette toomis !
t
torusiil/ 6. august 2019, 11:27
Olen nõus. Asjalikud ja kained arutelud lähevad modereerimisele ja ei avaldata. Lausroppused ja mõnitavad kommentaarid aga laiutavad täies hiilguses. Millised on moderaatorite tööülesanded ja miks neid üldse peetakse?
p
pimedusega löödud siilile/ 6. august 2019, 22:31
Kui kaugele nendega tegeleti sinu arvates? Kasvatati jätkusuutlikud kodanikud...või mida täpsemalt sa silmas pead? Tegelikult oli siis täpselt nagu praegu, oli nälgas lapsi ja oli neid kes pättideks kasvasid. Praegu antakse lapsi asendusperedesse, aga siis ei lubatud, kui korra aastas keegi maani juuatäis lapsevanem roomas allkirja andma, et tema laps on tema oma ja keegi teine teda kasvatada ei tohi. Sa ilmselt oled keskendunud lipukestega paraadile, kus kõik rõõmsat nägu tegid. Need lipukesed oli vuffel, sellest ei räägitud, aga alkaššide laste elu oli siis praegustest raskemgi veel.
n
naine/ 6. august 2019, 10:47
See probleem on kohtutav, mitte keegi pole lapsele lähemal kui oma ema, kui ka temast pole lapse jaoks asja, siis on lapse maailm kadunud, vaesed lapsed. On olemas ametkonnad, kus ametnike armee saab palka , kus nad peavad tegelema iga päev selliste perede lastega, miks siis lapsed neis joodikperedes lastakse edasi vinduda, venitatakse aega.Laps tahab süüa iga jumala päev, soojust ja riietust, turvatunnet ja pehmet patja.
2
6. august 2019, 10:54
24 tundi ei ole võimalik kõiki probleemseid peresid jälgida
n
no jälgige kuus korragi/ 6. august 2019, 11:06
Vanasti oli õpetajal ja arstil aega peresid külastada ja kaasinimestest HOOLID! Täna on see mõistetamatu , sest las igaüks hoolib endast ise !
v
vanasti/ 6. august 2019, 11:52
oli lastearstil töös ülesanne külastada väikelapse pere ja jälgida lapse tervist, kas praegusel ajal perearstil sellist kohustust ei ole?
j
j00dikute laps - läks aga modereerimisele jälle/ 6. august 2019, 13:09
kui isa j00bm põleb pool maja, kui ema j00b, põleb terve maja.
s
siil/ 6. august 2019, 15:25
Nõuka ajal pandi probleemsete vanemate lapsed inernaatkooli, kus nad said 4x päevas tasuta süüa. Koolivaheaegadeks lasti koju---kui kodune olukord seda võimaldas.
ü
6. august 2019, 10:46
üllatus ,üllatus,kas see on NÜÜD suur uudis,alloo.Selline käitumine alkohoolikutest vanemate poolt on kogu aeg olnud ,oli vene ajal ja on ka nüüd.Lihtsalt me märkame seda mida me tahame,,,,,,
v
Varjatud elamine/ 6. august 2019, 11:36
Vene ajal oli lasteasutuste õpetajatel kohustus külastada kõikide laste kodusid. Siis selgus nii üht kui teist. Halvad kodud said kergesti välja selgitatud. Ka lastearst või -õde külastas kodu regulaarselt vähemalt lapse esimesel eluaastal. Nüüd on igaühe kodu ja seal toimuv "püha" koht, kuhu võõrastel sisenemine keelatud. Pole ime siis, et laste olukord alati väljagi ei paista.
v
6. august 2019, 15:14
Varjatud elamise-le.Ilmselt oled kasvanud ja näinud elu läbi roosade prillide. Kasvasin alkohoolikute peres,aga vanemad suutsid näidata ,et kõik on ok. Kõik külas jõid,,,,,
h
6. august 2019, 10:40
Sisu ei vastanud kommenteerimise reeglitele.
n
nii see on et raha pruunidele/ 6. august 2019, 10:42
oma eestlaste lapsed lastakse hukkuda
e
ei imesta/ 6. august 2019, 11:08
Riigikogu Keski ja sotside eestvedamisel võttis Raamlepingu vastu. Nüüd las lennata !
p
Pole ka / 6. august 2019, 14:01
moslemid igavesed, Maardus on isegi nende surnuaed, võib olla, et mujalgi.
u
Uuesti/ 6. august 2019, 10:38
Kuidas s i b u l a t kui https://www.youtube.com/watch?v=wkEJ-HKaLc0

s
Sinu kommentaar suunati modereerimisele./ 6. august 2019, 10:36
siaptsi s i b u l a t on keelatud kirjutada
k
6. august 2019, 10:31
Sisu ei vastanud kommenteerimise reeglitele.
m
mis/ 6. august 2019, 13:04
masendusest!? Lihtsalt kohuse- ja vastutustunne puudub laste suhtes! Mul küll pole nii palju raha, et saaksin jooma hakata.
u
6. august 2019, 10:28
Sisu ei vastanud kommenteerimise reeglitele.
ä
ära imesta - vaba sõna ainult dressipluusil/ 6. august 2019, 10:44
u
uskumatule/ 6. august 2019, 15:45
Piisab ropendamisestki või kellegi mõnitamisest, et kommentaar ilmuks, valetamine polegi oluline. Need, kus inimene avaldab viisakalt oma seisukohta või teeb mõne ettepaneku asjade parandamiseks, on moderaatorite jaoks igavad ja muudkui tõstavad kõrvale.
a
6. august 2019, 10:28
Sisu ei vastanud kommenteerimise reeglitele.
t
To aga ka sellised vanemad saavad lastetoetusi, mida lapsed tihtipeale ei näegi. Ehk maksta toetused/ 6. august 2019, 10:39
a
A VABANDUST!/ 7. august 2019, 09:54
maksta toetused laste pangakontole.

n
No on hàda/ 6. august 2019, 10:19
Selle kohta pole statistikat..? Aga miks ei ole? See on ju lastekaitse ja igasuguste muude nàppuimevate kontorilaua taga passivate ametnike tegemata töö! Teavad ju, et probleem on olemas! Tegelegu selliste peredega aktiivselt!
s
see ongi siis riigi kogu olemus/ 6. august 2019, 10:45
neid näppu imevaid ametnikke riigis tuhandeid
t
6. august 2019, 10:09
Sisu ei vastanud kommenteerimise reeglitele.
o
oravate aegu/ 6. august 2019, 10:48
hävitati ja vaesustati rahvast järjepidevalt ja eesmärgi päraselt
n
naer/ 6. august 2019, 11:10
no ja mida täna siis tehakse, kas läbi Raamlepingu ja toimetulekut mittevõimaldava toimetuleku rikastatakse ?
m
Meditsiinitöötaja mälestusi/ 6. august 2019, 09:59
Nõuka-ajal oli lastepolikliinikus patronaazhiõe ametikoht. Esimese visiidi tegi õde mingi nädala pärast, kui sünnitusmajast ema koju oli tulnud – jagas õpetusi lapse hooldamiseks ja kodustest (sanitaarsetest jm tingimustet) tehti sissekanne lapse haiguslukku. Koolieast mäletan, et klassijuhataja külastas kodusid, lihtsalt ühel hetkel oli ukse taga ja vaatas üle koduse olukorra, kas lapsel on korralik õppimise koht, siis elati linnas korterikitsikuses muuseas. Õpetajal oli korrapealt selge, et mõni laps ei jõudnud edasi koduste olude pärast. Joodikvanemaid oli siis muidugi vähe. .
l
lai naer/ 6. august 2019, 11:02
täna pole kellegi asi ,mis kusagil juhtub või ei juhtu. Kõik on klammerdunud oma Mina külge ja vaatavad, et ise hakkama saaks. Ka valdades on sama tendents. Peaasi , et palk oleks OK ja edasi LAS LENNATA RÕÕMSA LAULUGA !
t
To meditsiinitöötaja/ 6. august 2019, 12:03
Tänapäeval ässitatakse koer õpsile kallale, kui õpilaste isiklikku ellu üritaks sekkuda.
k
Kuri/ 6. august 2019, 13:11
Õpetajate ja arstide ülesanne pole kodudes valvamas käia,kas vanemad joovad ja kas kodu ikka puhas on ja lapsed söödetud.Nõuka ajal polnud sotsiaaltöötajaid ja lastekaitsetöötajaid.Ja ka parema tahtmise juures ei suudeta igale joodikvanemale valvurit kõrvale panna.Kuidagi peaks jah vanemahüvitist ja lastetoetusi suunama otse laste vajadusteks,mitte joodikvanemale viinarahaks
n
Nälginud ja janus lapsed, mõni lukutaga .../ 6. august 2019, 09:40
... ja ametnikult selline tekst: "Lastekaitse liidu juhataja Varje Ojala: „Oluline on lapsevanematele anda järjepidevalt teadmisi, et nad suudaksid tajuda oma lapse vajadusi ning lähtuksid igapäeva situatsioone lahendades neist, sõltuvalt lapse east ja toimetulekuoskustest. Turvalist keskkonda ja tuge vajavad kõik lapsed sõltumata vanusest, kuid väikelapseeas on eriti oluline täiskasvanu füüsiline kohalolek. Lapsevanem peab läbi mõtlema olukorrad, kus ta ise ei saa lapsega koos olla, et organiseerida vajalik järelevalve – kas siis jagada kohustust teise vanemaga või kasutada lähedaste või .."
t
tähelepanu !/ 6. august 2019, 09:47
sellised lapsi on igas külas - vallas üle riigi 10 - 15 % ja mõnedes kohtades 25 % , see kapitalismi ajal igati normaalne ja mõistetav
M
@tähelepanu !/ 6. august 2019, 09:56
Mina teadsin sovettsotsialismi ajal oma koduväikelinnas (5000 hinge) ka mõnda perekonda,kes elasid taolist elustiili.Arvata võib,kui palju neid ENSV-s kokku oli. Hea on süüdistada kõike muud (nt. kapitalismi) kui konkreetseid asjaosalisi.
s
sõna sekka/ 6. august 2019, 11:29
to:tähelepanu näita see koht , kust sellised numbrid pärit ! Muidu väärid saunanaise tiitlit !
t
test/ 6. august 2019, 09:33
e
Eestlane2000/ 6. august 2019, 09:40

s
skalpell / 6. august 2019, 09:31
Ehk tuleks sellisedtegijad kastreerida ja naistel munasarjad ära blokeerida ,las nihistavad tagajärgedeta .
a
arvan ka nii/ 6. august 2019, 12:45
õige mõte, aga ilmselt hakkavad mingid õiguslased kohe näuguma
j
ja meedia/ 6. august 2019, 09:20
kirjutab näljas lastest (mis on ju tõsi), aga mitte ajuvabadest lapsevanematest.
a
Antikristus/ 6. august 2019, 09:23
Meedia on vahendaja dikdaatori ja tema ohvrite vahel ehk ajupesu instrument, j o b u . . .
a
Ahastus/ 6. august 2019, 09:09
Joodikute järeltulijad on kahjuks kõik purjus peaga saadud tööõnnetused, kes pole aga süüdi milleski, kuid on nuheldud terveks eluks. Laps ei saa vanemaid valida ja laps pole palunud, et teda ilmale toodaks. 21.sajandil on lihtsalt jube selliseid asju lugeda ja tõdeda. Loomad sigivad instinktist ja kaitsevad oma lapsi, aga inimene???
a
aju on vaba/ 6. august 2019, 09:08
maal tehakse tõesti lapsi 500.- euro pärast.
a
Antikristus/ 6. august 2019, 09:14
Linnas harrastatakse valge rassi genotsiidi juudaseekli pärast...
n
Nõukogude Liidus/ 6. august 2019, 09:15
tehti lapsi lastetusraha pärast...
v
võib ka nii olla/ 6. august 2019, 09:16
aga kuidagi peab ju hingekest sees hoidma. Ega suitsiidi tegemine ka kerge ole ja igaüks ei saagi sellega hakkama.
a
Antikristus to võib ka nii olla/ 6. august 2019, 09:19
Sa oled vaimselt surnud liha, j o b u . . .
a
Ainult maal?/ 6. august 2019, 09:41
Linnas elab vast rohkem selliseid - maal vähemalt teatakse-tuntakse üksteist. .
n
No/ 6. august 2019, 13:10
Miks just maal Vaata ja märka millised linnades elavad
l
lilli/ 6. august 2019, 09:00
nende vaeste lastega võrreldes on varjupaiga kassi elu lust ja lillepidu.
n
Nokulaulu-tädi/ 6. august 2019, 09:06
Kõik lapsed homoseksualistideks!
t
To lilli/ 6. august 2019, 12:01
Joodikperedes ja hoolimatute inimeste juures kannatab loendamatu hulk loomi. Ja lapsed tuleks loomulikult lastekodusse viia vanemate juurest. Väga paljud lapsed.
r
6. august 2019, 08:46
Sisu ei vastanud kommenteerimise reeglitele.
a
Antikristus/ 6. august 2019, 08:54
t
to Ring/ 6. august 2019, 09:11
Kui kuulata ja lugeda, milline trall alko.aktsiisi ümber käis ja käib ja millises "õndsas" olukorras me nüüd jälle oleme, et aktsiis langes, siis tahes tahtmata tabad end mõttelt, et peale alkoholi pole siin ilmas vist mitte midagi tähtsamat.
a
Antikristus to to Ring/ 6. august 2019, 09:20
Vaimselt surnud liha jaoks tõesti mitte...
p
6. august 2019, 08:27
Sisu ei vastanud kommenteerimise reeglitele.
a
Antikristus/ 6. august 2019, 08:43
Sots on kommunist, j o b u ! Tema teab kindlasti kõige paremini, mis orjale hea on... Võid kindel olla...
v
vallavaene/ 6. august 2019, 09:18
valla töötajaid huvitab vaid igaaastaselt toimuv kiire palgatõus ja ametiga kaasnevad hüved.
h
6. august 2019, 08:22
hukka võib laps minna ka siis, kui väga korralikust perest on. lihtalt kõik on lapses endas kinni, mis teda huvitab ja mille poole tõmbab. mitte midagi pole teha, kui ikka alkopudel on huvitav ja suitsupakk ahvatlev, siis nii ka läheb.
o
Otto/ 6. august 2019, 08:30
Just! Pooleteistaastane võiks omale juba ise söögid ette valmistada ja väiksema eest ka hoolitseda! Aga tegelikult oled sa lihtsalt 1 eriline m...!
s
S/ 6. august 2019, 08:33
Kahekuune teab, mis teda huvitab ja kuhu tõmbab??????? No on ikka jutt!!!!!
a
Antikristus/ 6. august 2019, 08:44
Te kõik olete vaimselt surnud liha, j o b u d ! Minu ees ei saa keegi ennast õigustada, sest õigustust ei eksisteeri, j o b u d !
a
Antikristus to S/ 6. august 2019, 08:45
Küll nokulaulu-tädi teab, mis lapsele hea on - võid kindel olla...
h
H loe lugu enne läbi, kui kommenteerima hakkad./ 6. august 2019, 11:44
Arutelus pole juttu laste hukkaminekust hilisemas eas, vaid peredest, kus vastutustundetud vanemad oma lapsed juba imikueast nälga ja antisanitaarseisse tingimustesse jätavad.

k
kõik on inimese enda/ 6. august 2019, 07:51
o
oh sind utopisti/ 6. august 2019, 08:05
rikkuri peres sündinud lapse elutee viib 90% rikkusse ja vaeses peres sündinud lapse elutee viib 90% vaesusse. Selles ei tasu küll kahelda. Mingit marssalikeppi rahaahnes ühiskonnas kellegi seljakotis ei peitu. Lugesin kunagi noorpõlves raamatut "Punane ja must" .Kirjanikku ei mäleta, aga tõde rikkuse ja vaesuse vahelisest meeleheitlikust võitlusest tollases Ameerikas on ammu raamatust ka meie tavaellu jõudnud.
r
Reformierakonna genotsiidivalitsuse ajal/ 6. august 2019, 08:13
see küll kedagi ei huvitanud. Valage nüüd krokodillipisaraid edasi, l i b e r a s t i d ! ! !
j
Jürgen Ligi Hais/ 6. august 2019, 08:14
e
Exceli Tabel/ 6. august 2019, 08:29
Sinu O2 kvoot on ületatud.
t
to 08:13/ 6. august 2019, 08:29
jah, esimesed lastest mittehoolivad joodikvanemad tekkisid muidugi reformi valitsemise ajal. Enne seda polnud keegi midagi sellist näinud. Anna abi, milles veel reform süüdi on?
r
Roolijoodik-president KIrstu Küljelaud/ 6. august 2019, 08:30
o
oh neid madalalaubalisi/ 6. august 2019, 08:46
kas siis tõesti arvate , et tänane , muinasjutte vestev, valitsus hoolib rohkem kui reffijad. Sellisel juhul tahaks tõesti teada, kuhu on kadunud selle kolmiku valimiseelsed lubadused: riigireform, ametnike koondamised, vertikaalne pensionitõus, täiendavate maksude kehtestamise keeld jne, jne ??? No kõik toimub ju täpselt sama taktikepi järgi nagu aastaid tagasi. Inflatsioon koos hinnatõusudega koorib vaeseid veelgi halastamatult ja annab rikastele uusi võimaluse vaeste koorimiseks.
a
Antikristus to to 08:13/ 6. august 2019, 08:47
Hoolida oskame me kõik - ühed oravanärud võtsid nõuks valge rassi välja suretada majanduslikult, vaimselt, bioloogiliselt, keemiliselt, füüsiliselt, radioaktiivselt, elektrifitseeritult...
a
Antikristus to oh teid madalalaubalisi/ 6. august 2019, 09:07
Globalkommunistide genotsiidivalitsust oleme me piisavalt näinud ja talunud.
t
to oh sind utopisti/ 6. august 2019, 09:24
Raamatu "Punane ja Must" autor on prantslane Marie-Henri Beyle autorinimega Stendhal ja romaani tegevus ikka tolleaegses Prantsusmaal.
j
jah vanem/ 6. august 2019, 12:08
valib tee aga kui on lapsed siis kohustus on nende tee ilusaks teha. ja kui sa seda ei suuda siis uppu aga lasteta.
x
X/ 6. august 2019, 07:41
p
6. august 2019, 07:29
Sisu ei vastanud kommenteerimise reeglitele.
a
Antikristus/ 6. august 2019, 08:16
Pole teist keegi korralik, j o b u d !
k
KARI/ 6. august 2019, 07:21
KAS oravad alandasid viina hinda, kes tõstab lastetpoetusi ,mille eest osa vanemaid joovad.Keegi ei sunni kedagi jooma, aga raha antakse ilma tööta, ainult seksimise miks siis mitte juua.Mina kasvatsin lapse suureks ei saanud mingeid toetusi.lapsed peaksid sündima armastusest mitte raha eest.Joodikud annavad ju hääli!
h
hea KARI/ 6. august 2019, 07:42
jooma ajab rikkus. Täna oleme ju rikkamad kui eales ja suur uhkustunne rinnas ajabki jooma.
o
Oravad/ 6. august 2019, 08:17
koligu teisele planeedile.
a
Antikristus/ 6. august 2019, 08:18
Põrgusse lähed sa nii kui nii...
h
heale Karile/ 6. august 2019, 09:25
rikkuritel ei ole meie maal seda luksust, et ohjeldamatult juua. Kui jood, siis kaob mõtlemisvõime, kahjuks. Ja seejärel ka raha.
w
Www/ 6. august 2019, 06:38
No mis sellel toorel sibulal siis viga on, ma söön ka koguaeg

v
viljandlane/ 6. august 2019, 06:36
Miks ajaleht hoiab oma palgal sellist ebakompetentset fotograafi,nagu Robin Roots?Eelmisel nädalal avastasin,et ühe artikli fotod on vist lasteaia lapse tehtud.Allkiri oli Roots.Sellel artiklil samuti.Fotograaf on oma piiratuses mingi kopositsiooni kokku tõstnud aga unustanud,et tegeliku eluga pole seal midagi ühist!
a
Antikristus/ 6. august 2019, 08:31
Moosese Teise raamatu "kaheteistkümnendast" "peatükist" võid sa lugeda, millal sinu nädal algab, j o b u . . .
a
Antikristus/ 6. august 2019, 08:33
Sina ei pea kujutama ühtegi, mis taevas üleval, maa peal või maa all vees on. Mitte nikerdatud kuju ei pea sa endale tegema. Moosese "2:20".
a
6. august 2019, 06:20
Sisu ei vastanud kommenteerimise reeglitele.
j
just/ 6. august 2019, 07:43
vaesed joovad odavat solki ja rikkad joovad Cameli, aga täna joovad juba mõlemad.
E
6. august 2019, 05:59
Sisu ei vastanud kommenteerimise reeglitele.
n
no muidugi/ 6. august 2019, 06:29
kes siis muu kui oravad on kõiges süüdi, peaasi, et on, kelle kaela ajada.
t
tead kui/ 6. august 2019, 06:44
midagi pole öelda siis ole vait. sellist lastega suhtumist on olnud kõikidel aegadel. aga, et praegu ka on see on nõme. justkui toimub taandareng.
k
kurb./ 6. august 2019, 07:20
jah, siit on näha näriliste jäljed...EKRE, muuda midagi.
p
pole hullu/ 6. august 2019, 07:44
tänane valitsus ongi see , kes suure suuga suuri linnu ehitab ja virtuaalõnne rahva õuele toob.
a
Antikristus to no muidugi/ 6. august 2019, 08:34
Reformierakondliku genotsiidivalitsuse viljad...
k
kaine/ 6. august 2019, 08:58
Ei ole ükski orav kellelegi vägisi viina kurku valanud.
a
Antikristus to kaine/ 6. august 2019, 09:09
Vaimne vägivald ei lähe arvesse, eks?
r
Rt/ 6. august 2019, 11:13
Helme tolgus ütles, et alko tõstab rahva tervist.
k
Kahjuks/ 6. august 2019, 05:39
on see alaline probleem, millest me kõik eelistame vaikida.Üldiselt võib märkida, et kõik, seal-hulgas ka hea ja paha, on mingil määral arvulises tasakaalus. Hea on muidugi hea, hea ka rääkida, paha on paha, rääkida nagu ka ei tahaks... kuid elu ja elulise majanduse ning toimetuleku võimekusega on sama, see rumal 50 ja 50 umbkaudne tasakaal.
e
6. august 2019, 05:32
Sisu ei vastanud kommenteerimise reeglitele.
p
pekre/ 6. august 2019, 07:46
nagu ei tahaks langetada, äkki kuivab riigieelarve sootuks kokku ja kuhu siis jääb erakorraline ja vertikaalne pensionitõus?
m
Mädanik/ 6. august 2019, 05:20
Vanaduses tulevad enda ja võõrad lapsed hästi meelde kui tahetakse vanurina hästi elada.Ikkagi terve elu orjatud väikese palga eest tänamatut riiki .Vanadus suur väärtus mida peab ühiskond kalli raha eest ülalpidama ja väärtustama.
m
mõte/ 6. august 2019, 03:33
jälle vene propaganda - eestis pole nälga ega nälgivaid lapsi sest on majanduskasv ja raha rahval pole kunagi nii palju olnud kui praegu.
m
mõttele/ 6. august 2019, 06:31
no nii l o lli juttu on ka raske lugeda.
a
Akitta/ 6. august 2019, 07:31
Ma ei aa aru Eesti elu halvustamisest, justkui ei oleks elu viimase 20 aataga üldse edasi läinud. Eesti rahvas ei ole kunagi nii hästi elanud nagu täna- lõputud kontserdid, suveüritused ja festivalid, inimesed reisivad, kinnisvara arendused, mis on ette ära broneeritud. See kõik annab märgi sellest, et see on eestlasele võimalik. Alati on ühiskonnas osa selliseid, kes ei oska ja ei suudagi oma elu juhtida ja end majanduslikult kindlustada. Nüüd on see osa elanikkonnast kogunenud EKRE pooltajateks, Lootes selle erakonna lubadustele, justkui ilma ise panustamata oma tööga elu arengusse, on
7
70+/ 6. august 2019, 07:48
ehhh, elu on täna pidu. Saan puhtalt 400 pihku ja elan kui roosiaias, aga süüa tahaks ka!
t
to 70+/ 6. august 2019, 08:33
mida sa virised, on teisigi pensionäre peale sinu, ei ole me sugugi näljas. Loomulikult on pension väike aga sellist l olli näljajuttu ei tasuks ka ajada. Aga vinguja vingub alati.
a
Antikristus to Akitta/ 6. august 2019, 08:36
Bürokraatide suvepäevad pole rahvas.
s
Sinu jutus/ 6. august 2019, 09:29
on tõetera, aga samas suureneb ka joodiklus just maapiirkondades. Üsna selge on aga see, et ükski valitsus selle vastu ei saa, vaid ainult inimesed ise. Kui tööd teha ei taha, siis on praegu võimalik ka niisama ära vireleda. Lapsed on lihtsalt tüliks ees.
p
pensionär: 70+ pensonärile/ 6. august 2019, 10:06
siis olete küll väga vähe töötanud ja ühe lapsega. Muidu oleks pension rohkem kui 400.-
ö
öölane/ 6. august 2019, 03:13
riigi asi on kontrollida kuidas lapsed elavad ja kas ikka söönud on , kui ei ole siis peab riik lapsi ka toitma vajadusel. Mis assja need meeletud sotsiaaltöötajate hordid teevad , kui isegi ei suuda kontrollida joodikute peresid.

õ
6. august 2019, 02:48
Sisu ei vastanud kommenteerimise reeglitele.
&
02:48-le/ 6. august 2019, 06:23
" Issand on õelatest kaugel,"---tohoh, tema peab ju igaühe õla peal olema!
j
Jeesus Kristus/ 6. august 2019, 08:37
Vaata, siin on rohkem kui Saalomon...
k
6. august 2019, 02:01
Sisu ei vastanud kommenteerimise reeglitele.
n
no/ 6. august 2019, 06:33
kui palju selleks kellaajaks ise oled manustanud, et nii segi?
a
Antikristus to no/ 6. august 2019, 08:39
Päev algab päikese tõusmisega. Kell on mehaaniline seadeldis, mis konstrueeriti eesmärgiga loendamaks minutid päikese tõusmisest p'ikese loojumiseni, et summat oleks võimalik jagada kaheteistkümneks tunniks, j o b u . . .
t
to 08:39/ 6. august 2019, 08:58
kukkusid sa väga kõrgelt, j o b u?
a
Antikristus to 08:39/ 6. august 2019, 09:10
a
Antikristus to to 08:39/ 6. august 2019, 09:16
a
A./ 6. august 2019, 01:57
Selle kohta on palju statistikat ja materjali, kuidas mõjutab laste hilisemat elu ja tervist vanemate hoolimatus... Eestis on kahjuks ikka veel levinud see suhtumine, et kui lapsepõlvest füüsiliselt elusana välja tulid, siis täiskasvanuna polegi nagu põhjust kurta ja edasises elus tuleb teha nägu, et midagi pole tegelikult juhtunud...
a
Antikristus/ 6. august 2019, 08:40
Selle aja peale oled sa oma laste närvid täielikult rikkunud oma suutäite lugemisega, j o b u !

TOIMETAJA

+372 5199 3733
online@ohtuleht.ee

TELLIMINE JA KOJUKANNE

+372 666 2233
tellimine@ohtulehtkirjastus.ee

REKLAAM JA KUULUTUSED

+372 614 4100
reklaam@ohtulehtkirjastus.ee