Eesti uudised

Täiendatud! 

Postimees plaanib hakata Kremli propagandakanalile raha teenima

Johanna-Kadri Kuusk, Juhan Mellik, Hindrek Pärg, 5. august 2019, 14:26

77 KOMMENTAARI

k
KULLIKE/ 6. august 2019, 21:23
"Meil puudub võimekus analüüsida iga kanali eraldi sisu ning selle põhjal mingeid müügiotsuseid teha," ütleb Kull. POstimehel ouudub võimekus aru sAADA VENE KANALITEST? kANNAB ÜLE MIDA IGANES?
e
6. august 2019, 12:21
eesti vanasõna - uhkus-upsakus tuleb ikka enne langust eile, 16:31 mida kõrgemale need kaabud-reeturid lendavad, seda rängemini nad kukuvad - ja see aeg pole enam mägede taga, kui me nende kiirlangemist ja nende vägeva pauguga lõhkemist oma silmaga näeme-kuuleme!
ü
üldse ei imesta, sest terve see clann on ven.e.laste ka.nnu.p.oisid ja kä-silased/ 6. august 2019, 12:17
no mida jälle imestate eile, 16:42 Postimehe PEATOIMETAJA on PEETER HELME. Peeter Helme on Rein Helme poeg, Mart Helme vennapoeg.
t
terve see `pärlite`klann on ju kõik venelaste kannupoisid ja käsilased/ 6. august 2019, 12:16
no mida jälle imestate eile, 16:42 Postimehe PEATOIMETAJA on PEETER HELME. Peeter Helme on Rein Helme poeg, Mart Helme vennapoeg.
tõsi, nad on tõega koduloomad - alfaisanda mä.ägiv lam.ba.ka.ri/ 6. august 2019, 12:11
eile, 17:58 Ekrelased on koduloomad. Kui Ekrelased oleksid inimesed... Ekrelasele on vaja elamiseks juhendeid ja juhti. Ekrelastel puudub tahe,Ekrelased pole iseseisvad. Ekrelasi ei saa nimetada inimesteks. Kes on inimene ? Inimene on see kellel on oma tahe ja seda ta teeb. Ekrelane on koduloom kelle otstarve on toita juuti. Koduloomad
h
hea/ 6. august 2019, 12:05
Lugeja eile, 21:28 Kummaline, et ekrekad ronivad nii vihatud Delfi, Õhtulehe, Päevalehe lehekülgedele kommentaare laduma ja laikima. Mina näiteks ei tunne mingit vajadust ronida kuhugi Objektiivi, Sputnikusse või Uutesse Uudistesse kommenteerima ja laikima-unlaikima. Kummalised vennikesed olete, masohistlikumõtteviisiga
m
Mart/ 6. august 2019, 07:13
Lõpetan täielikult Postimehe tellimise ja lugemise ka veebis, kerigu ajaloo prügikasti. Toimetaja seebiks.
t
Tiit/ 6. august 2019, 05:26
Eesti propagandistidele on koik Vene telekanalid propagandakanalid. Eesti meedia on kindlasti ise täiesti propagandavaba.

p
6. august 2019, 03:01
Psalmid (Laulud) 10:8 Issanda Seadus on laitmatu, see kosutab hinge; Issanda tunnistus on ustav, see teeb kohtlase targaks. 9 Issanda korraldused on õiglased, need rõõmustavad südant; Issanda käsk on selge, see valgustab silmi. 10 Issanda kartus on puhas, see püsib igavesti; Issanda seadused on tõde, need on kõik õiged; 11 need on ihaldatavamad kui kuld ja kui palju selget kulda, ja need on magusamad kui mesi ja kui kärjemesi.
<
5. august 2019, 23:33
Sisu ei vastanud kommenteerimise reeglitele.
g
Gaasi me &quot;imeme&quot; sisse siiski Põhjamaadest/ 6. august 2019, 01:05
...kuigi ka näiteks Soome ostab gaasi odavalt Venemaalt. Meie ei tohi peale NATOga liitumist vene tooteid importida vaid peame tasuma vahendajatele lisamakse!
m
5. august 2019, 22:30
Sisu ei vastanud kommenteerimise reeglitele.
h
Huilo/ 6. august 2019, 07:36
j
Ja mis asi on Päevaleht?Solk propa/ 5. august 2019, 22:19
l
Lugeja/ 5. august 2019, 22:28
Kummaline, et ekrekad ronivad nii vihatud Delfi, Õhtulehe, Päevalehe lehekülgedele kommentaare laduma ja laikima. Mina näiteks ei tunne mingit vajadust ronida kuhugi Objektiivi, Sputnikusse või Uutesse Uudistesse kommenteerima ja laikima-unlaikima. Kummalised vennikesed olete, masohistlikumõtteviisiga
l
l.berasste/ 6. august 2019, 00:13
tuleb taguda nende territooriumil haha.
t
5. august 2019, 21:34
tublid õige tegu mitte ainult usa uudised
d
dr. Mõngel/ 5. august 2019, 20:47
Kahenäoline on lasknud maskil langeda. Postimees on teeninud alati karjäärikommunistide huve, kes end hakkasid hiljem Reformierakonnaks nimetama. Alatu peavoolu valeuudiste levitamiskanal ja küllap on see ajaleht ohtlikumgi kui 50 000 sisse rännanud mustanahalist.

m
mida/ 5. august 2019, 19:56
ma ei saa aru mida te venemaast kardate tal on ju ainult rakulkad ja aruta volli
n
Need nn aruta vollide/ 5. august 2019, 20:48
holopid on tapnud eestlasi sajandeid.
m
Muigega/ 5. august 2019, 21:08
Mõni ei saanud "mida" huumorile pihta. Aga tõesti, naabril pidi kehv relvastus olema, ´a la hobuvankrid rakulkaga jne. Nii, et mida tast karta.
h
Huumor / 5. august 2019, 22:26
on, siis kui on naljakas, viskame kildu Georgia Gori linna emade üle, kes oma surnuid lapsi kätel hoitsid, kui vankad “rakulkadest” linna pommitasid jne r.k.
v
vankastan/ 5. august 2019, 22:49
on koloss savijalgadel, nende süül on alustatud kaks viimast maailmasõda kümnete miljonite surmadega, terroriseerinud ja tapnud miljoneid oma kodanike, see kurjuse impeerium on kaks korda lagunenud ja suure verega kokkuklopsitud ja olen kindel, et tuleb ka kolmas ja viimane verine mäss haha.
&
5. august 2019, 19:42
"Postimees" tsiviliseeris omak (erinevalt "Delfist" ja "Õhtulehest") ära nn. peldiku seina ehk (anonüümse) kommentaariumi. Seetõttu kadus ka nö. liikluse vähenemise tõttu oluline osa reklaamituludest. Raske on hinnata kumb on siis suurem mõjutustegevuse pump: kas Kremli ja EKRE trollidest kubisev kommentaarium või hoopis rahaline süst PBK majandustegevusse...
o
omak*/ 5. august 2019, 19:44
r
Raha tuleb tagasi/ 5. august 2019, 19:15
Valgas nähti läti alkohoolikuid eesti viina ostmas
e
eestlane/ 5. august 2019, 19:52
täna Valga piiripunkti alkopoes ostsin (ka veel paljut muud) Läti 40 voldilist viina - alla 5 äuru poolik!
j
Juss/ 5. august 2019, 18:49
Soovitan vaadata seda videot https://youtu.be/zdO_pAB5gR0
e
ew/ 5. august 2019, 18:47
Postimees on juba ammu Kremlile teenust pakkunud, teenuse pakkumine on ka see kui ei edastata tõeseid sündmuseid Venemaal. Näiteks laulsid Postimees, ERR, ETV nagu Kremli ööbikud, et Moskvas oli ainult 3000 meeleavaldajat, kuigi tegelikult oli neid 30 000, nii et närused Linnamäed ja muud tegelased, on nõus Eesti rahva väärtused maha müüma enda heaolu nimel.
s
Sama,mis vaikiv valitsus/ 5. august 2019, 18:24
vaatab Swedpanga rahapesu pealt,et samuti teenida.
k
5. august 2019, 18:18
Sisu ei vastanud kommenteerimise reeglitele.
t
5. august 2019, 18:26
Teie jutt on demagoogia meistriklass, "kodanik".
m
maakas/ 5. august 2019, 18:50
see ei olnud eesti maksumaksja raha, vaid vene maksumaksjate raha. kui venelastele meeldib selline valitsus seal, siis aga las minna! probleem on hoopiski selles, kuis need meie endi punavalitsejad on viimase aastaga ligi pool miljardit meie endi maksumaksja raha Lätimaale kantinud!

a
ainult üks küsimus/ 5. august 2019, 18:12
Millal erakorralised valimised tulevad?
n
niikuinii/ 5. august 2019, 18:09
loeme iga päev mõningaid vene uudistesaite ,paljud maailma asjad saavad selgemaks .
l
leitud hea/ 5. august 2019, 17:52
vaadake täna, 14:14 Tähtis pole see,kes müüb vaid see kes OSTAB! Ja nagu siin kirjutatakse :"Raha ei haise!" Ega haise küll! Vaadake,Vene kanalites on propagandasaateid päris palju. Kõige räigemad on Solovjovi omad ja "60 minutit"! Mis juba ligi paar aastat "sarjavad"Ukrainat. Enne oli Porošenko paha ja pätt,nüüd siis uus sama! Enne valimisi vaatasin korraks Solovjovi oma. Sai Ukraina nii,mis "tolmas". Ja siis reklaamipaus. Ja seal, Eesti riigikogu valimisreklaam! Kaks "nägu" Keskerakonnast? See pole ju ime? Aga,et üks EKRE Eesti nimega kandidaat tegi reklaami? EKRE,kes lubas need Vene kanalid
m
Mis selle peatoimetaja nimi oligi?/ 5. august 2019, 17:42
h
5. august 2019, 18:02
n
5. august 2019, 17:42
Sisu ei vastanud kommenteerimise reeglitele.
s
5. august 2019, 18:02
sellest ajast kui see järjekordne helme PM-sse tööle sai, hakati seal kohe stalinistlikku puhastustööd tegama st hakati häid ajakirjanikke, kes tõde kirjutasid ja neid kes kremli ja helmede ees ei koogutanud, need `puhastati-pühiti` kõik postimehest minema.
m
5. august 2019, 17:36
Sisu ei vastanud kommenteerimise reeglitele.
t
5. august 2019, 18:28
h
Huilo/ 5. august 2019, 18:52
r
Raha nimel/ 5. august 2019, 17:34
Võib-olla tahab Mart Helme vennapoegi mõisaomanikuks saada?
a
Asi selge/ 5. august 2019, 16:58
Noh, võikski ainult vene keeles postimeest välja andma hakata.

k
Kasumisaamine on kapitalistile peamine/ 5. august 2019, 16:46
Rahal ei ole kodumaad (ega muidugi ka isamaad, s.o. ka mitte isamaalisust). Suurem kasum kaalub kõik aated üles.
m
!/ 5. august 2019, 16:44
mingisugune helme ka postimehe palgal!
p
Postimehe tellija/ 5. august 2019, 16:37
Juba tükil ajal tunne, miks Õhtulehel pole Tartu lisa ja, miks pean Postimeest tellima?
k
kägu/ 5. august 2019, 18:06
Kas oled tõesti nõus Õhtulehe eest maksma?
t
tellija/ 5. august 2019, 16:36
t
5. august 2019, 18:29
k
kremliEKRE/ 5. august 2019, 16:32
tõeline ekre pale :D, kohe kui helme onupoeg sinna jõudis, hakks kremlijura pihta
n
Naaberriigiga sõbrustamine ei ole keelatud/ 5. august 2019, 16:43
Ehk õnnestub meil itta müüa isegi oma (põllumajandus)tooteid, milledest lääs pole üldse huvitatud. Kasulikud majandusidemed ei tähenda sugugi suuremale riigile allumist.
v
Vaata Naaberriigiga ..../ 5. august 2019, 17:06
See rong on ammu läinud. Venemaal on letid lookas ka ilma meie toodanguta. Probleem on ainult ostuvõimes. Mudeks oli seal kõigi EL riikide tooteid müügil va Eesti.
1
5. august 2019, 18:30
1990ndatel vaataski meie põllumees itta, aga see oli Venemaa, kes 1998. aastal siisneilt vaiba alt tõmbas, misjärel võeti suund läände. Venemaa on läbi aegade äri poliitikaga sidunud, kui see neile sobib.

m
5. august 2019, 15:56
Sisu ei vastanud kommenteerimise reeglitele.
m
moderaator/ 5. august 2019, 17:32
Ei, hoopis ekred on vaimuhaiged!
j
Jürgen/ 5. august 2019, 15:46
Küsimus pole mitte selles kes vahendab reklaami kusagile PBK-sse vm, vaid selles et miks surutakse kõigile Eesti inimestele neid kanaleid põhipakettidesse? Mina näiteks ei sooviks ühtegi vene telekanalit tellida kuid Telia jt operaatorid sunnivad mind põhipaketis neid kanaleid tellima ja seeläbi kaudselt ka nendele kanalitele raha maksma. Miks jätkuvalt toimub sunniviisiline venestamine?
m
Mina tahan kõiki Soome kanaleid vaadata. See võimalus on ainult illegaalselt../ 5. august 2019, 16:10
Täitsa nagu Vene aeg oma Moskva kanalitega.. Öööök.
u
uss/ 5. august 2019, 16:27
Ma ei maksa mitte ühegi telekanali eest. Internetis on piisavalt telekanaleid, miks ma pean maksma Eesti telekanalite eest, kus on suhteliselt kehvad saated.
t
To Jürgen/ 5. august 2019, 16:40
Mul sama mure, et need vene kanalid ummistavad asjatult teleka pulti ja loobuda neist saa.
s
Soovin Soome kanaleid tagasi/ 5. august 2019, 17:14
Samad sõnad. Ka mina tean paljusid, kes soovivad Soome kanaleid vaadata, mina sealhulgas. YLE 2 võeti lihtsalt ära ja kogu moos, samas on hordide kaupa mingeid mõttetuid Vene jm propagandakanaleid.
k
Kas helmede koshher ÄRI./ 5. august 2019, 15:45
ISSANDA LOOMAAED EI PANE IMESTAMAGI.
k
küsimus/ 5. august 2019, 15:45
mis parteid postimehe pealik esindab või mis perekonnanimi tal on?
v
vastus 14:45-le/ 5. august 2019, 17:48
ekre parteid esindavad kõik helmed, loomulikult ka PM peatoimetaja PEETER HELME!
p
5. august 2019, 18:35
Postimees Grupi omanik on isamaalane.
m
5. august 2019, 15:44
Sisu ei vastanud kommenteerimise reeglitele.
m
Maakale vastuseks/ 5. august 2019, 16:37
Said jälle Helme nime ära märkida. Helmest oluliselt ei sõltu, tema on palgatöötaja. Eraettevõttes loeb, kelle käes on rahakott ehk kes on omanik. Omanik on teatavasti Linnamäe, kes kuulub Isamaasse ja on nende toetaja. Aga Isamaa omad on vait kui kuldid rukkis, äraootaval seisukohal, et ikka olla paadis, kui ka tuuled peaksid pöörduma.Ei loe Postimeest juba ammu. Nüüd olen visanud aeg-ajalt pilgu, lootuses, et midagi on ehk muutunud peale paduliberaalide Lobjaka ja Kiisleri kingasaamist, aga asjata.
p
pole midagi uut päikese all/ 5. august 2019, 15:31
küsimus on ainult raha koguses :DD
j
5. august 2019, 15:28

v
vaadake/ 5. august 2019, 15:14
Tähtis pole see,kes müüb vaid see kes OSTAB! Ja nagu siin kirjutatakse :"Raha ei haise!" Ega haise küll! Vaadake,Vene kanalites on propagandasaateid päris palju. Kõige räigemad on Solovjovi omad ja "60 minutit"! Mis juba ligi paar aastat "sarjavad"Ukrainat. Enne oli Porošenko paha ja pätt,nüüd siis uus sama! Enne valimisi vaatasin korraks Solovjovi oma. Sai Ukraina nii,mis "tolmas". Ja siis reklaamipaus. Ja seal, Eesti riigikogu valimisreklaam! Kaks "nägu" Keskerakonnast? See pole ju ime? Aga,et üks EKRE Eesti nimega kandidaat tegi reklaami? EKRE,kes lubas need Vene kanalid kinni panna !???
o
onkel/ 5. august 2019, 15:13
No siis on selge, kustpoolt tuuled tegelikult puhuvad ja miks ollakse konservatiivide vastu nõnda õelad.
<
5. august 2019, 15:09
Sisu ei vastanud kommenteerimise reeglitele.
k
KAPO osakond/ 5. august 2019, 15:31
Prigozini veebitroll palun lõpetage oma kremli ideoloogia siia trükkimine, selle kremli eest võib teid ilusti vangi saata
n
No jah/ 5. august 2019, 15:09
"Edasi" võiks ka tagasi võtta.
e
Ei imesta!/ 5. august 2019, 15:08
Kui seal pealik nüüd Helme (vennapoeg).
q
qwerty/ 5. august 2019, 15:04
Kas presstituudid võistlevad kes on natsionalistlikum?
j
Jajah/ 5. august 2019, 14:53
Mnjah, raha ei haise kui see oma taskusse veereb ;) Häbi Postimees, häbi - usaldus, mis kõikus ennegi, kuid nüüd on see üldse kadunud. Helme mõjutused kannavad vilja?!?

m
Milleks?/ 5. august 2019, 14:39
Kas keegi veel loeb ka Postimeest, lugemise eest tuleb maksta, kommenteerivad vaid ekre ja Olgino trollid, lisaks paar muud tegelast, hinnangut anda ei saa kommentaaridele, seega pole seal midagi teha.
t
to Milleks/ 5. august 2019, 15:30
Sa ei taha ometi väita, et siinses kommiumis trolle polegi? Seda enam, et pole vajadust oma nime alt kommenteerida. Sellist sõimu nagu siinses, mujal peale delfi väga polegi...
t
to 15:09/ 5. august 2019, 16:02
Teile on jäänud veel õhtuleht....Peaksite väljaandma uut, libardite keskset ajalehte. Deviisiks: "Kõigi maade pagulased, ühinege"!
<
5. august 2019, 14:38
Sisu ei vastanud kommenteerimise reeglitele.
t
!/ 5. august 2019, 15:46
tasuta elektrit saab elektritoolil istudes! alustada võiks seda tasuta elektrit lastes kahe kõrva vahele!
e
Endine Postimehe lugeja/ 5. august 2019, 14:35
Postimees on EKRE ideede kandjaks muutunud, seda just pärast Helmete klanni liikme peatoimetajaks panemist ja Martini kaksikõe noomiv-kaitsvas võtmes kirjutatud lookeste ilmumist, muust rääkimata. Meie tutvuskond ja paljud muudki on selle üllitise lugemisest loobunud. Eks Kremlil on hea meel, et üks eestikeelne väljaanne nendelembeliseks elik liberaalsete vaadete vastaseks on muutunud.
e
eva/ 5. august 2019, 14:32
nagu öeldakse-raha ei haise. Raha nimel on paljud valmis ka oma ema maha müüma. Kurb.
g
Geneetika./ 5. august 2019, 14:56
See ema keppimine on rohkem venkude asi. Selle õpetasid neile selgeks Bathu-Khaani sõdurid. Ja toimib siiamaani. Tubli Tatari -Mongoli väejuht oli.

REKLAAM JA KUULUTUSED

reklaam@ohtulehtkirjastus.ee