äsja ilmus teade kus üks Riigiamet kolitakse uuele valmivale Äripinnale rentnikuna - mis asutus see on ? Kusjuures ligipääs halveneb.
Maanteedeamet on vaikselt laienenud Laagrist Sauele, kus juba hulgim töökohti
kas riik ka vastutama peaks, miks on aastakümneid tulutult maksumaksjate rahasid tuulutatud lihtsalt tuulde, tarku ametnikke ikka on vähem, suur osa on kohatäited olnud ja on.
nimetusega amet ja/või ametikoht, seda kaugemal ta põhivaldkonnast asub ja seda kõrgemale kerkib hierarhia koos palganumbriga. Statistiline keskmine ajab hirmu peale... Ringmäng kiireneva tempoga, kus pidevalt on vähemalt üks (istumis)koht puudu, aga aeg ja lõbu mängust on hästi või suisa väga hästi kinni makstud. Samas on neid vastutuseta katse-eksituse mänge paar-kolm aastakümmet mängitud, töötegijate arvelt kokku hoitud, rohkeid juhte-satelliite-esindajaid-juhtmeid palgates. Väidetav ressursside nappus... Uued nimetused, uued lubadused, vana suhtumine koos inertsiga oma tool alles hoida.
kas keegi teab ka seda, kui palju on maksma läinud ja veel lähevad need igasugused ministeeriumite, ametite jm asutuste pidevad ühendamised, lahutamised, ümber nimetamised. Ja mida see kõik on kasu toonud või on tegemist ainult vajadusega näidata, et midagi tehakse?
Ma ootan seda aega kui valitsusel on näpud põhjas, mis tulenevad EL finantsiliste toetuste lõppemisest, tulumaksu vähesemast laekumisest, kuna maksumasjaid jääb vähemaks jne. Vaat, siis ehk hakatakse avalikku sektorit kärpima täiega. Praegu on kõik puhas kosmeetika.
Liidetakse asutused, mis niigi õhukeseks kärbitud.
Tõelised puugid-rahapumbad, nagu EAS, Kredex, RKAS, KIK, KÜSK, MES, RMK, Integratsiooni SA jmt jätkavad aga rõõmsalt senist tegevust.
Eks seda oligi arvata.
Milleks see pilvelõhkuja ehitati/ 1. august 2019, 12:27
Kui nüüd kõik vanadesse majadesse tagasi lähevad.Mõtlematu tegu .Nagu meie riigis alati.See näitab kuidas üks lihtsalt teeb kõik ülejäänud pealt vaatavad ja siis paariaasta pärast laiali ajavad.Aga noh rahvas ju maksab makse miks mitte laristada.
Nii kena, las ühinevad, aga ega sellest siis ametnike arve kahane. Neid tuleb ikka juurde nagu seeni metsas. Kui keegi leiutaks nüüd selle ka kuidas ametnike arvu vähendada, siis võiks see küll saada auraha. Ma ei mõtle siin neid ametnikke, kes reaalselt väljas on. Nt. päästjad, politseinikud jne.
Mõtlen ikka neid, kes seal majades istuvad ja eluvõõraid otsuseid teha võtavad.
Tööpõld on lai, ümberkorraldusi nõudvaid asju on oo kui palju. Vallad said liidetud aga ikka eksisteerivad edasi "valdade ja linnade liidud" mis "koordineerivad valdade või linnade omavahelist suhtlust. Varem võis see isegi mõningal määral vajalik olla aga nüüd, suurvaldade tingimustes peaksid need võimelised olema ise omavahel igas aspektis suhtlema. Las need "juhid" lähevad praktilisele tööle, aitab lebotamisest. Eks neid "ameteid" loodi peamiselt ikka "parteikameraadide" jaoks, et "truudust osta" ja eks nende kõvast palgast pudenes midagi ka parteikassasse, mis "ämmade öökappidesse laekus.
milleks muuta töötavat süsteemi , me ei saa ometi kärpida riigi haldussuutlikust lihtsalt seepärast et valimislubadus oli ametnike vähendamine. Muideks ametnikke ja muid riigipalgalisi oli 90.nendatel oma 100 000 rohkem ja riik toimis ja rahvas sai tööd ja häda polnud miskit. See on puhas populism millega praegu tegeldakse ja kahju vaadata kuidas populismi nimel hävitatakse riigi haldusuutlikkus.
Tegelikult on valgrkraesid ca 30 tuhat, piisaks 10 tuhandest. Valgekraede arvu peidetakse eelarveast palgasaajate üldarvu (õpetajad, päästjad, politseinikud jne.).
samas on diiselkütuse ja bensiinihindade tõusu näol oodata tõhusat lisa riigieelarve täitumisel.
MajandusUus nõue tõstab diislikütuse hinda
Heiki Post 36 minutit tagasi
Raporteer
Läti ja Leedu seda nõuet täitma ei hakka! Kas me ükskordki ei suuda ei suuda näidata, et oskame ka ise mõelda ja ei lähe iga lollusega kaasa, mis Brüsselis välja mõeldakse? Tõesti ei ole vahet kes valitsuses on, see EL teeb mis tahab! Kui ise mõelda ei oska, olge vähemalt solidaarsed Läti ja Leeduga!
See orjameelsus on rahvuslik katastroof!
"Eestis kulub igal aastal autokütusele umbes 10 miljardit eurot, mis teeb 7500 eurot iga inimese kohta (rinnalapsest raugani). „See raha läheb naftašeikide taskusse. Milleks me neile seda kümnist maksame, kui nutika planeerimise abil saaksime kõik oma sõidud tehtud kodumaal toodetud energiaga?” püstitab Ja rmo Tui sk küsimuse. "
Auto paaki,bensiini ja diisli asemel,vala vett s.o. oma autoloksule paigalda vesiniku generaator mis eraldab veest vesiniku ja juhib selle mootorisse.
"Eestis kulub igal aastal autokütusele umbes 10 miljardit eurot, mis teeb 7500 eurot iga inimese kohta (rinnalapsest raugani). „See raha läheb naftašeikide taskusse. Milleks me neile seda kümnist maksame, kui nutika planeerimise abil saaksime kõik oma sõidud tehtud kodumaal toodetud energiaga?” püstitab Jarmo Tuisk küsimuse. "
Auto paaki,bensiini ja diisli asemel,vala vett s.o. oma autoloksule paigalda vesiniku generaator mis eraldab veest vesiniku ja juhib selle mootorisse.
Korraliku juhi PALK rikkas riigis peabki vääriline olema. Tänase majanduskasvu ja hinnatõusude juures jääb 10 000€ juba nigelaks ja ei stimuleeri tööd tegema vaid on vaid raha tööl käimise eest.
Mind huvitab selle ühendamise juures hoopis see, kui suur on ühendatavates riigiasutustes ametnike/töötajate arv praeguse hetkeseisuga ning kui palju riigipalgalisi on peale ühendamist maksumaksjal toita. Poliitikud teavad, et rahvas ei ole vaimustuses nii suurest ametnike hulgast ning näiliseks ametnike arvu vähendamiseks nimetati osad ametnikud teenistujateks. Kui praegune ühendamine on samuti ainult näiline riigipalgaliste arvu vähendamine, siis sel juhul on see mõttetu ja kulukas maksumaksja lollitamine.