päris valus laks, Isetegi. Liisid oma maksimumvõime piiril mingi auto ja siis lased suvanokkadel "tuunida". selge see et margiesindused tüssavad, mul taheti ca 10 tagasi vahetada bensupump, mis siiani töötab, aga no siis annab valida ikka teine firma, kel ikka vastutustunnet ka
üv kehtib sellel mersul märtsini 2021 ja tehase andmetel on keskmine kütusekulu 4,8 l 100 km-le.Milline bensiiniauto on sama kütusekuluga- kolmesilindriline seljakott.
BSHunt aga pole süüdi,et ettevõtlik omamaine ärimees Saksamaalt autot tuues 200 000 km maha keris,silberauto võinuks ka tegeliku läbisõidu paljastada
Ilmselgelt tuleks sellel neiul üle vaadata oma IQ tase...nurgatagustel oma autot "tuunides" ametlikku hooldusesse minnes ...... seda taset vist polegi...ja ...niimoodi avalikult ohkida oma lolluses....ongi meedia?
Vaesed sõidavad Diisliga, rikkad benaga. Mille järgi diisliomanikud ära tunda? Olenemata päevast ja aastaajast haisevad nad diisli järele üle kere ja hoiavad parfüümi pealt kokku, et osta uus aku, uued eelsüüteküünlad ja koguvad raha uute pihustite ostuks nii küttepumba remondiks.
Millega tunda ära pseudo rikast bensiini auto omaniku? Sõkub õnnetult oma velo vihmasel päeval samal ajal kiirust lisades kuna tahab ära saada diislimehe pilgu alt, ked mõnusat nurrumist kuulab. Tänapäevased tsi, tfi jne mootorid on enne kohid kui sadatuhat kellale jõuab. Minu diisel on 460k sõitnud tänaseks-09a. See on 4.5 tänast bensukat. Mootori kompressionid on veel 30 bar, mis on enamvähem nagu uuel diislil. Duraterm eelsooja küünlad kestavad väga hästi. Dpf probleeme ei valmista, kuna autoga sõidetakse vahel ka nii nagu vaja.Bensuga pestakse pintsleid
E-liid seadused keelavad igasuguse ämbrite ja lahtiste topsikutega kompressiooni kandmise. Selleks peavad ikka olema korralikult suletavad survemahutid.
Enne, kui autoteenindust süüdistada, küsi ekspertidelt. Tegi ennast lihtsalt lolliks. Ja siis küsitakse, kus kohalt "blondiinide" anekdoodid tulevad....
on kohustuslikud vaid kuulsas EL-is. Mujal maailmas selliseid jamasid ei kasutata. Teiseks: Ülevaatusel kontrollitakse CO taset. Tahmast ei tea nad mütsigi. Aga EL-i nõue. Raha ju vaja, et vaeseid eestlasi ülal pidada. Kes diislit puhtaks sõita ei oska, vahetabki ülikalleid filtreid.
Kui ülevaatusel kontrollitakse sinu auto gaase, siis ütle kontrollaktil rida, kus on sinu auto tahmakogus märgitud? CO aga on. Nii, et kui ülevaataja ütleb, et tahma on palju, sina kohe usud! Ülevaatusel heitgaasides tahma ei mõõdeta!
See on ikka ehe lammas. Laseb oma vana mersut nurgataga tuunida ja siis ronib sellega esindusse. Auto hoolduseks on vaja leida usaldusvärne mehaanik mitte töökoda või esindus kus suva jorsid tundi tiksuvad. Silberis on üldse mingid koka paberitega "spetsialistid".
kõigepealt käi oma autoga margiesinduses ära ja siis ehk pääsed ka löögile kurioosumi rubriigis( esiots on mersu, keskel turvaline volvo ja taguots on bemar)
Olen näinud autosi mis tossab tahmafiltriga hullemini kui ilma ja veel need millel uued filtrid pandud.Ärge tulge rääkima,et see kasulik myass päriselt.Autodel kaob jõud kui filter umbes ja ei tea mida veel.
inimene sõidabki diisel Mersuga,mitte ei tangi tobedat lisanditega bensiini.Diiselmootorid kestavad tänapäeval terve igaviku ja tegelikult kestsid ka enne.Näitena võib tuua 60aastat vanu vene traktoreid,mis töötavad siiani.Kui keegi tuleb siin rääkima midagi keskkonna säästlikkusest,siis mul on sellest absoluutselt savi.Me ei ole maailma mastaapides erilised reostajad!
Kuidas need tibid küll nii lahjade ajudega on! Loomulikult ei lähe ülevaatuses läbi mingi omalooming, millest veel ka kusagil Instas kekutatakse. Selliseid "parandusi" teevad ikkagi oma ala spetsialistid ja sellest ei pasundata üle ilma.
Tegelikult peaks uurima, miks on teatud hulgal diiselmootoriga autodel see filter eemaldatud. Ise olen nelja aasta jooksul naise autol kaks korda pidanud vahetama ja see on ikka suht kallis lõbu!
Üks asi on solkkütus aga teiseks tuleb liiga aeglastel pööretel sõitmine.
Aga auto ise valib madalad pöörded.Näiteks VW Passat + 7-ne DSG kipub juba linnakiirusel 6-nda käigu sisse näppima, ikka kütuse säästu pärast. Endal VW 6-se käsikäiguga 2,0 DT ega lase pöördeid üle 2000. Harva lasen maanteel lõõrid tühjaks. Läbisõit 210 tuh ja pole midagi mootori küljes vahetanud peale õli+filtri.
Vaata selle kütusega igal pool jama. Ka mujal Euroopas , kuyi sõidad linnas. LKihtsalt, kui maanteele satud harva, peadki linnas 2-3 käiguga pidevalt seda filtrit puhtaks kõrvatama. Aga noh, rohelistele see meeldib. Ikkagi "keskkonnahoid". Ha-ha-ha-ha-haa
Kas mäletate Stocki laevas , kui üks suure suuga naine kajutis hüüdis, et kas on veel mehi,,,,, kes,,. Nimesid ei nimeta, aga telestaar oli ja on ka praegu.
Vanadel autoomaatidel sai igatahes sunniviisiliselt madalamad käigud sees hoida. Ei tea kas tänapäeva omad seda ei võimalda? Lihtsalt profina mulle need kahe pedaaliga invaliidiautod ei meeldi.