Bussijuhi töö ongi nende "mõttetute" tööde hulgas mida hiljuti robotitele lubati anda. Eks tulevik ongi isesõitvad bussid kui praeguseid vanuritest bussijuhte enam pole aga noored niisugust mõttetut tööd ometi ju tegema ei hakka.
just lugesin Perekooli foorumist, kuidas paljudel (naistel) on töökoht, kus on igav ja peaaegu midagi tegema ei pea. Palk oli ühel 1600 ja lisaks tulemuspalk (huvitav, millise tulemuse eest?). Tibi väitis, et mees teenib tunduvalt rohkem ja talle taskurahaks aitab küll.
Bussijuhtidel, kes vastutavad bussitäie inimeste elu ja tervise eest, on keskmine palk 940. On see normaalne?
Nii on-tasuta lõunaid pole olemas.Niikaua,kui meil on bussisõit tasuta,ei muutu midagi-riik maksab bussiettevõtetele sente,need aga peavad uusi busse soetama,vanu korras hoidma,palkasid maksma,ka kasumit teenima...
Kuressaare-Pärnu-Viljandi-Tartu bussiga õhtul Pärnus peale istudes hoidsin terve kojusõidu tee hirmust hinge kinni, millal bussijuht roolis magama jääb. Ta haigutas iga natukese aja tagant ja hõõrus silmi. See oli ikka päris jube. Juhtusin sel päeval eespingil istuma. Ja mõni päev hiljem lugesin lehest, et buss sõitis reisijatega teelt välja. Sealsamas, Pärnu kandis. Nüüd ongi hirm bussiga sõita. Teine kogemus oli Viljandist Tallinna sõites, hommikul esimese väiksema bussiga. Jällegi eespingil istudes nägin, kuidas bussijuht sõi, jõi, pistis paberist komme suhu. Seda peaaegu Tallinnani välja.
kas keegi kontrollib kuidas bussijuhid käituvad reisijatega on üliviisakaid bussijuhte ja on ka neid kes ei tea viisakusest midagi Hansaliinidel jagub selliseid,mis palgatõusust siin rääkida ennem tuleb bussijuhtidele viisakust õpetada
kui mõni bussijuht on sinu arvates mitte viisakas, siis jätame kõik juhid normaalsest palgast ilma. Kui sul aju oleks, siis saaksid aru, et edaspidi pead jala käima või oma autoga sõitma, seega hakka kohe jala käima, probleem ongi siis sinu jaoks lahenenud.
Tööseadusandlus näeb ette,et ületund maksab poolteistkordne aga millegipärast tööandja seda ei tea ja ületunde saab töötajale määrata ainult töötaja nõusolekul aga seda jälle tööandja ei tea
Ega ikka ei näe küll. TLS järgi võib pooleteistkordse maksmise asemel ületunde hüvitada vabade päevadega. Eks neid vabu päevi lubataksegi kunagi kauges tulevikus anda.
on et ise firmajuhil oleks uhke teiste tööga teenitud rahas supelda, palka korralikult ei maksa, eestlased on s*tapead, streikida tuleb, mitte päev vaid niikaua kui palk tõuseb normaalsele tasemele
Tallinn-Tartu 40 EUR-i ?! Ära enam peale võta... Lux Expressiga on ilma soodustuseta max. 12 EUR-i ja seda "lounge"-s. Lux Expressi kodulehelt ostes on võimalik osta 5-6 EUR-iga pileteid.
Esiteks peaks tööandja täitma Töö ja puhkeaja seadust.Teiseks,sõidugraafiku koostama nii et on võimalik täita ka liiklus seadust.Kolmandaks,kuna töö pinge on viidud viimse piirini ja tööline, võimalikult maksimaalselt ära kasutatud siis kõik seda arvestades,peaks bussijuhi töötasu kuus,tööseadust arvestades olema 1300 €.
Siin on ka politsei süüd.Soomes näiteks kui oled rikkunud seda puhkeseadust,karistatakse ka firmat.Meil nagu alati-süüdi on bussijuht!Nii on ju kõige lihtsam,ei pea otsima firmajuhti ja saab teatud ajaga rohkem trahve teha auto-bussijuhtidele.
Kas politsei nüüd päris süüdi on seadusi teeb ju parlament aga jah ettepanek seadusandjale võiks ju politseilt tulla. Seda ju teatakse et tööandja vaikne surve juhtidele ületunde teha on olemas. Oletan et rekkapoolel sama mure ehk hullemgi. Firma trahvimiseks firmajuhti küll otsima ei pea, meil ju e-riik. Firma trahv peab olema muidugi mõjus. Kas arvestada käivet või kasumit või veel midagi ei tea aga meil 101 töömesilast küll nad välja mõtlevad, palkka ju saavad ja mõnele määritakse veel mett ka mokapeale.
pidi ju ka palga paika panema. Kui on puudu umbes 300 bussijuhti, siis peaks ju palka tõstma. Kui Hiinas on seakatk, siis kohe tõuseb sealiha hind ka Eestis, kuigi Eesti Hiinasse sealiha ei saada. Kogu aeg räägitakse pidevatest palgatõusudest, nüüd näete, et ei taheta isegi ületunde maksta.