Eesti uudised

Prokuratuur: Indrek Tarandile ei saa ette heita annetusraha endale jätmist

Marvel Riik, 30. juuli 2019, 16:45

292 KOMMENTAARI

l
Liisu/ 3. august 2019, 09:51
Tarand näitab sellega, et on valmis võõrale rahale kohe küüned taha ajama kui võimalik. Mõelda vaid, et kunagi tundus see libe tüüp väga sümpaatne. On ta sots? Ilmselt küll.
v
Vöta/ 1. august 2019, 00:09
ennast kokku, Tarand ja tule sealt luksuselu mullist välja. Jäta vale ja valskus selja taha, siis tulevad önnistused ka.
n
Nautige mängu/ 31. juuli 2019, 14:40
Ei usu elus, et ta selle raha endale jätab, aga need hapude nägudega aferistid saavad ennast ikka täiega tolaks teha.
v
Varas ka ei jäta oma saaki endale, ikka kulutab ära./ 5. august 2019, 17:49
t
Taas kasutusele võtud vana taktika/ 31. juuli 2019, 14:14
Kustutada kõik plussid ning miinused. See viitab et ju sis oli plusside miinuste vahekord kellelegi väga vastukarva. Kellelegi, kellel on mõju ning võimu.
i
Inetu lugu/ 31. juuli 2019, 13:45
Kas prokuratuur saab aru ka, millega ta riskib. Seaduste muutmisega. Tarand kõige ehtsam KELM, nagu pool reformierakonda.
u
Uunu/ 31. juuli 2019, 13:27
ei, talle ei saa mitte midagi ette heita, tuleb ainult taha panna. Nii on lood.
A
siin on 98% e-kremliitide vihastvahutavad kommentaarid/ 31. juuli 2019, 12:39
Alaväärsuskompleksides vaevlev NULLmart on jälle oma ekrevabriku tatipritsid kupatanud seekord härra Tarandit järama, laimama ja mõnitama.
s
Sai naera.....proosit sotsidele/ 31. juuli 2019, 21:55
Intelligentne sõnavara tõepoolest....IRW.....sellist "intelligentsust" kohtab meie telekanalite seebikates.....joomaseltskondade omavahelises intelligentsusvestlustes.
h
ha ha / 31. juuli 2019, 12:32
ha haahaaa! täna, 18:17 Kõige parem uudis on aga see, et vägivaldsed ekrepätid pidid härra Tarandile maksma valuraha ja seda 2000 euri! Ja nüüd vinguvad ekred ikka edasi, sest see 2000 euri torgib neid ikka edasi nagu okas nende p e e s!
s
Saab naerda laginal/ 31. juuli 2019, 21:56
Proosit....heheehehh...palju 2000 öiro eest seda viinuskat saab? Kes viitsib välja arvutada....IRW

v
Vot siis/ 31. juuli 2019, 12:26
selline "aus ja tubli" eurosaadik esindas Eestit kaks ametiaega europarlamendis. Paneb ikka mõtlema küll. Mehe hea nimi maksab ikka ka midagi (mitte 2000€).
t
Tulu/ 31. juuli 2019, 11:35
Raha võib ju endale jätta, aga kas Eestis ei ütle seadus, et tulust tuleb 20 % riigile tulumaksu maksta. Ja seda tulu saamisele järgneval kuul. Kui tulumaks maksmata, lisandub viivis.
l
Lorenz/ 1. august 2019, 13:44
Annetuste pealt on annetaja poolt tulumaks juba tasutud. Pole aus annetust topeltmaksustada.Kui keegi üldse maksma peaks siis ehk vooglaiu ettevõte. Juriidiline isik ei saa oma arvelt raha niisama eraisikutele laiali jagada seega viivis võib minna Vooglaiule kui ta maksuseadusest pole kinnipidanud
a
Ahti / 31. juuli 2019, 11:02
Indrek võtab seda 2000 kui ettemaksu järgmise 2 laksu eest vastu tagumikku? Et hind on nüüd kohtu poolt reguleeritud ja võib seda teenust julgelt pakkuda?
a
Aiku/ 31. juuli 2019, 10:34
Lugedes neid kommentaare tundub, et Indrek rahva hulgas väga populaarne mees ei ole. Ole ikka mees ja maksa võõras raha tagasi.
t
tõsi/ 31. juuli 2019, 12:42
Lugedes neid kommentaare tundub, et Indrek vägivallatsejate ekretöllide hulgas üldse populaarne mees ei ole.
t
tõsi jah/ 31. juuli 2019, 21:57
tõsi mis tõsi......2000 eurot pole eriline populaarsustase tõsijutt
S
***/ 31. juuli 2019, 10:08
Summa oleneb liidetavate järjekorrast, ütles Indrek.
n
noh/ 31. juuli 2019, 10:00
Eks Europarlamendi 10 000 kuus ole väike summa, vaatab ringi, kust veel virutada saaks.
t
Tubli/ 31. juuli 2019, 09:38
Kui antakse, siis vota, kui pekstakse, siis jookse!
h
huvitav/ 31. juuli 2019, 09:33
miks Indrek päikesepatareidega töötab? kas aju võtab nendega kiiremini? võib käib mingi eriprogrammiga?
l
loogiline/ 31. juuli 2019, 09:36
et eriprogrammiga, programmi ei ole lihtsalt sisestatud - maksa võõras raha ära

p
päikese all/ 31. juuli 2019, 09:28
ei ole midagi uut siin päikese all!Mõni on lihtsal püha .......
j
Jorss/ 31. juuli 2019, 08:56
Tüüpiline näide elust, egas siis hunt hunti murra.
t
31. juuli 2019, 08:31
Sisu ei vastanud kommenteerimise reeglitele.
i
Iga isegi natukest/ 31. juuli 2019, 10:29
aju omav inimene teab, et tuleks pöörduda tsiviilhagiga kohtusse, mitte kriminaal, ta pole ju seda raha ise võtnud.
p
prokuratuur ei avita/ 31. juuli 2019, 08:27
a
Ats/ 31. juuli 2019, 08:21
Ma ei saa aru mida te siin kiunute? Kui härra oli ülekannet tehes nii ülbe ja kirjutas selgitusse annetus, siis mida tal tagasi loota on? Et teed annetuse ja pärast küsid tagasi!? Täiesti ebaadekvaatsed tüübid.
u
une-Mati/ 31. juuli 2019, 08:29
ära p a s a n d a siin,va Taandarand!Nägin unes,et saad molli selle 2000€ eest.Teises unepooles nägin kui sinu koduaknad visati seas i t t a täis.
r
REV/ 31. juuli 2019, 08:41
Huvitav?Kes kannaks Taandarandile raha ja kirjutaks annetus?Sinna oli kirjutatud arvatavasti ,et tasu kohtu poolt väljanõutud selle ja selle valuraha Tarandile,kes jalaga p e r ss e sai.Nägin unes,et müüsin Tarandile killustiku kivi 2000 euroga maha.
a
Ats/ 31. juuli 2019, 08:48
Näha kohe, et asjadega ei olda kursis ja lihtsalt lahmitakse.. Härra Vooglaid Näha kohe, et asjadega ei olda kursis ja lihtsalt lahmitakse.. Härra Vooglaid isiklikult kirjutas ülekannet tehes "annetus" sinna vahele ja nüüd kiunub. Sellised nad ongi, et oma viga ei tunnista, küll aga sõimavad teisi koguaeg!
m
muie/ 31. juuli 2019, 09:12
Kas adekvaatia seltsimeeskond pole pihta saanud kes punktivõidu sai?EPRE see igal juhul polnud.
m
muie/ 31. juuli 2019, 09:25
Lisan juurde et tarand,antifaa eesti vaste ega puutin need ka polnud.
t
to väikese aruga Ats/ 31. juuli 2019, 19:13
Tegelikult on sekundaarne, mida selgitusse sõna-sõnalt kirjutati. Ülekande hetkel täitis kolmas isik, ehk SAPTK Oja ja Riebergi rahalise kohustuse Indrek Tarandi ees. Seadusega täiesti lubatud tegu. Ülekande hetkel oligi raha Tarandi oma kuni selle hetkeni kuni Tarand ise saatis juristi vahendusel SAPTK'le kirja, et ta ei aktsepteeri kohustuse täitmist SAPTK poolt ning kannab raha tagasi ning Oja ja Rieberg peavad ise talle raha üle kandma. Selle trikiga sai Tarand veel 2000 eurot, mida aga keeldub tagastamast. Seetõttu tekibki omandamise koosseis.
i
31. juuli 2019, 08:13
Sisu ei vastanud kommenteerimise reeglitele.
p
Putin/ 31. juuli 2019, 10:31
ei ole meie maksumaksja.
a
Andrus Kuzmin/ 31. juuli 2019, 07:48
äge, seega siis ma omistan kellegi raha ja ne dai poh, peaks proks oma enda sõnu sööma siis hakkavadki pead lendama ja seda sõna otseses mõttes! Siin ei saa olla nii, et seadus ühele kehtib ühte moodi ja teisele teist moodi. Põhiseaduse järgi on kõik seaduse ees võrdsed.
h
Haritud inimene/ 31. juuli 2019, 10:32
Mida tähendab: omistan?
r
RS/ 31. juuli 2019, 07:28

v
Valija/ 31. juuli 2019, 07:05
i
inimene/ 31. juuli 2019, 07:01
Tarandid on ennast täis reinud. Häbi.
r
Rein/ 31. juuli 2019, 10:33
v
31. juuli 2019, 06:56
Vabandust,kas see pole siis kelmus?
k
keegi/ 31. juuli 2019, 10:34
kannab sulle raha üle ja sa oled kohe kelm? Kas ta pettis välja?
j
Juulius/ 31. juuli 2019, 06:13
Lugesin artiklit ja kommentaare ning selgeks sai paar asja. 1. 2000 eurot kui kukub sülle, siis maha ei tasu visata, vaid hoida alles. Ehk plaanib saaja selle raha annetada mingile fondile või kodututele loomadele? 2. Kui soovi, siis hr.Tarand saaks nende kommentaaride kirjutajatelt kallilt kinnimakstud advokaadi abiga sisse nõuda veel paar korda 2000 eurot. Nagu öeldi_ kõik ostetav ja müüdav, mõnel asjal on kallim hind.
k
31. juuli 2019, 06:21
Kõik sissenõutav tuleb kunagi kuhjaga tagasi. Võid pea rahulikult sm tarani p-st välja tõmmata ja oma elu elada.
v
31. juuli 2019, 06:12
Vähemalt on nüüd teada tarandi turuväärtus.
k
kommentaarimise lühike õpetus/ 31. juuli 2019, 06:09
pead Tarandit sõimama, siis ei modereerita. Eks ju lihtne
k
31. juuli 2019, 06:11
Keda sa sõimata tahtsid?
v
vihkamise foon/ 31. juuli 2019, 06:07
ekrikud on nagu kommunistlikud šaakalid, nende mõttetu vihkamine ja napakas kurjus peab peale jääma. Kui teo süüdlaseks osutunud mehi poleks enne valede ja poolvaledega üles köetud ja üles ärritatud, siis poleks ka seda peksulugu olnud. Siin loed kommentaariumi ja mitte midagi pole muutunud-läbivaks jooneks haiglaslik kurjus ja peksmise õigustamine
e
eestlane/ 31. juuli 2019, 05:06
Kui mul oleks nii paks naine nagu Indrekul, vajaksin ka mina palju raha, et oma naisukest nii ümar hoida.

s
31. juuli 2019, 03:33
Suurepärane. Tore oleks,kui Tarand selle ettemaksu soovi ka avaikult esitaks -ehk jõuavad osapooled kokkuleppele.Arvatavasti on suure palga pealt tavaellu naasnul raskusi toime tulla, seetõttu puudub ka häbitunne.
j
Jaah/ 31. juuli 2019, 03:12
Oleme siis sealmaal, et terve mõistus ja õiglustunne on minevik? Ainult kilode kaupa mingeid õigusakte, mille taha pugeda? Noh, isegi NLis ei olnud asi nii hull, kui selles ELis
t
tk/ 31. juuli 2019, 02:14
No siis võivad ju Osa ja Rieberg veelkorra Tarandit sugeda ja talle jalaga tagumikku anda - selle eest on ju nüüd ette makstud! :)
t
tore/ 31. juuli 2019, 01:34
Ilmselt võetud ettemaksuks järgmise kehakasutuse eest. Tavaliselt neid kes oma kehakasutuse eest raha võtavad nimetatakse pro.....deks
h
hm/ 31. juuli 2019, 01:21
2000 eurot on ikka väga väike raha oma maine rikkumise eest. Kahju, et Eestimaal nii asju aetakse.
j
Jups/ 31. juuli 2019, 01:07
Prokuratuuri avaldus võtab pahviks!! Selle loogika kohaselt võin ma endale võtta näiteks auto, mille keegi mu maja krundile tänava ääres jättis, sest isik lepingut minuga ei sõlminud, et kas ja kuidas auto tagasi saab! Pehmelt öeldes prokuratuur hämab väites: „ .. ei olnud osapooled omavahel kokku leppinud selles, mille eest üks teisele peaks ülekande tegema ning mis juhtudel see kuulub tagastamisele, ,“ . Tegelikult saatis Tarand ise kirja advokaadi vahendusel, et kannab raha tagasi. Seega prokuratuur nahaalselt hämab!!
s
Smurf/ 31. juuli 2019, 01:05
Tarand on alkohoolikust avantürist ja provokaator. Loomulikult jättis ta selle raha endale. Tegu on tavalise autunde minetanud märja nuudliga!
k
kelle/ 31. juuli 2019, 00:57
Öeldakse,et pätile päti palk!Siit järeldus.Kelle käes on võim selle õigus.

p
poolking/ 31. juuli 2019, 00:52
"Lauri Linnamäe: aus äri Itaalia moodi"---seal on lõpulause ühe persooni kohta: ausate (...) sahtlisse ma tema toimikut ei tõstaks". Kuigi juriidiliselt jne...Sama siin.
k
kokkusattumus/ 31. juuli 2019, 00:45
"Join Facebook to connect with Aus Suli"---huvitav persoon molliraamatus...
p
Pets/ 31. juuli 2019, 00:28
Prokuraruuri sõnum: mis ripakil - võta ära, meie ei sekku!
d
doh/ 31. juuli 2019, 00:26
leidke mulle keegi poliitikas, kes ei oleks nahaal? kahjuks tundub seda ka olevat indrek
e
Eurosaadikust pisisuli/ 31. juuli 2019, 00:14
Tarandile loomulikult ei saa omastamist ette heita. Proosit!
l
leo/ 31. juuli 2019, 00:09
Vooglaid võiks tõesti diplomi tagastada. Nii l..l annab olla.
k
Küsimus leole/ 31. juuli 2019, 01:19
Ja ei tea miks? Kas selle pärast, et prokuratuur tegi erapooliku otsuse?
s
see seletab kõik/ 31. juuli 2019, 00:09
Põhjalik uurimine näitas, et ta on kauge sugulane Toomas H. Ilvesega
n
nipitiri/ 31. juuli 2019, 00:06
Intsu tahab teada, kes käib tema kontonumbrit vaatamas, et sinna raha kanda oskas...See olla patendisaladus!

v
Vot/ 30. juuli 2019, 23:54
Vot kus Tarandi tegelik pale on - varastab alati esimesel võimalusel.
k
kirjutada ka enam ei lasta/ 30. juuli 2019, 23:20
koIhoosi jün.grid said urr.u-varru ja ekr.emli käest tü.nga
m
Mleko/ 30. juuli 2019, 23:13
tarandinimelised artiklid võiksid kõik olla varustet ajalooliste ja unustamatute kaadritega mehepoja viimasest esinemisest. Hoidke teema üleval, on tüübil endal ka uhkem vegeteerida. Ikkagi tuntud tegelane, vai nii !!!
e
ekrikute komme lugedes/ 30. juuli 2019, 23:12
on selge sott, et ringkirja peale kohalerutanud kommijad on nagu Alex Kivi seitse venda-üks tubakam, kui teine. Ja kogu maailm teeb neile õnnetutele ja õrnahingelistele liiga-ei lasknud inimest peksta. Ja siis vennakesed kujutavad ette, et peksuloo klattimine on nagu mopeedi ostmine! Alguses taod, asja eest teist takka, kaaskodanikul molli sisse, siis vabandad moka otsast, käid siis kidura klotsi välja ning minnakse sõpradena lahku. Aga ei ole nii, vb tekkisid inimesel peksmise tagajärjel mälulüngad, v post-traumaatiline stressihäire ja tervise korrastamiseks on kordades rohkem klotsi vaja.
a
Arne/ 30. juuli 2019, 23:09
Meie prokuratuuri juhib rahapesumasina kaitsja ise,kes küll väidab, et tema ei tea midagi. Nii räägivad kõik, kes vahele jäävad.
k
kirjutada ka enam ei lasta/ 30. juuli 2019, 23:09
koIhoosi jün.grid said urr.u-varru ja ekremli käest tü.nga
h
Häbenege,/ 30. juuli 2019, 23:02
kõik tema valijad! See mees ei ole kunagi sobinud rahvast esindama.
p
30. juuli 2019, 22:52
Prokuratuuris tuleb kord majja lüüa. See hakkab juba väheke liiale minema

j
jama lugu/ 30. juuli 2019, 22:46
Muidugi raha vaja, peagi astub ta naine kohtu ette valetamise pärast, kui ta süüdi jääb, vaja ju kohtukulud kinni maksta, aga kui proua trellide taha pannakse, siis on veelgi rohkem raha vaja, kuid keegi talle küll midagi ei anneta.
t
täpsustus/ 31. juuli 2019, 00:30
Tarandile on raha kindlasti armas, pealegi "ausal" teel saadud - paar korda vist jalaga p..SSE? Aga naisel ei ole küll miskit süüd. Kui ta just ei ole vahepeal Krossi prouat üle löönud.
a
arusaamatu/ 30. juuli 2019, 22:34
Siin justkui keegi ei saa aru, et kui saabub pangakontole raha kauni selgitusega, et see on annetus (nagu Indrek Tarandile) siis tõesti on seda ebaviiskas tagasi saata. Igasugused jurad ekslikest ülekannetest ja nende tulemustest on ju jama ja ei kuulu sellesse teemasse. Indrek Tarandile kanti ülbelt annetus ja nii seda tuleb ka käsitleda :))))
t
täpselt/ 31. juuli 2019, 04:49
tahetigi ülbitseda, et , et vaat, annetame sulle, vaesekesele, su nõutud 2000 eurot, et säh võta, aga komistasid ise oma ülbuse otsa. Ega Tarand endaga lollitada lase.
v
Van der Sell/ 30. juuli 2019, 22:34
nägin täna unes,et indrek tarand oli transvestiit.ja ta võttis suhu pillerilt.see on see kuuseehtija.loodan,et mu unenägu ei olnud tõsi.
&
........../ 30. juuli 2019, 22:27
" Annetaks talle kaabu, saab edaspidi sinna rahvaande talletada "
m
Marek/ 30. juuli 2019, 22:10
Öelge üks inimene Eesti vabariibis kes tahaks tarandile midagi annetada...??
v
van Laijen/ 30. juuli 2019, 22:37
Mina olen nõus talle annetama.Ma annetaks talle oma isalt saadud rihmahoobid.
r
Roman/ 30. juuli 2019, 22:09
Indrekul on näpud juba nii põhjas? Vaeseke.
n
30. juuli 2019, 21:50
j
!/ 30. juuli 2019, 22:53
h
Hans / 30. juuli 2019, 21:47
Tarand on ammu ennast degradeerinud.

a
30. juuli 2019, 21:47
Sisu ei vastanud kommenteerimise reeglitele.
k
Kantseleiülem von Sinisalo/ 30. juuli 2019, 22:39
president võttis vastu otsuse,et autasustab Kadrioru mesilasi,kes oma ausa tööga teenivad Eesti Äbariiki.
e
et siis/ 30. juuli 2019, 21:46
Täpsemalt prokuratuur ei saa ette heita. Mina saan, sest see on selline käitumine, mis on omane pättidele, halva koduse kasvatusega inimestele. Sellepärast kohtutes mõistetaksegi õigust, mitte õiglust.
s
30. juuli 2019, 21:51
Samas peab olema ka ettevaatlik ja mitte langema eksliku illusiooni võrku a la "kõik inimesed on tegelikult head".
s
30. juuli 2019, 21:40
Siit järeldus kui pankvkannab sinu kontole ekslikult suure summa raha siis võta kähku välja ja hakka kulutama
t
Tyuiop/ 30. juuli 2019, 21:50
Üks asi on kui pank kannab ekslikult ja hoopis teine asi kui sm. Vooglaid annetab teadlikult. Seda nimetatakse koolirahaks :)
t
tvajumatj/ 30. juuli 2019, 22:40
siis panga ekslikud ülekanded polegi "kooliraha"?
N
, 21:40-le/ 30. juuli 2019, 23:53
Noh, nii tegi ka Toivo Kurmet...
m
30. juuli 2019, 21:07
Muideks,Varro saatis mulle aastaid oma kontaktandmeid,et saadaksin annetusi "traditsioonilisele perele"Mine tööle raisk
v
võta lutti,loru 21:07/ 30. juuli 2019, 22:42
mina näiteks kannan iga kord kui neil tarvis,ikka mingi pool sotti.
a
ahah/ 30. juuli 2019, 23:22
milleks pingutada, Jakunini fond niigi toetab
a
Arvamus/ 30. juuli 2019, 21:06
Raha ülekanne SAPTK vahendusel on kummaline,vast selles ongi asja iva.Aga Tarand I. On tuntud vembumees ja stiili ei saa kahjuks talle pahaks panna.
o
Oh,/ 31. juuli 2019, 00:10
mis toredad vembukesed ja kohe lausa stiiiiilsed
l
L/ 30. juuli 2019, 21:01
Kahju küll aga minu silmis Tarand kaotab.
g
Gapo/ 30. juuli 2019, 22:45
Tarand on EKRE käsilane.Ta veab sortside erakonna allapoole 5%!
M
.....mul keelduti tsiviilkohtus kinnitust leidnud varguse kohta menetlust alustamast/ 30. juuli 2019, 20:52
a
Antoinette/ 30. juuli 2019, 22:46

s
see / 30. juuli 2019, 20:38
toompea auavaldus talle oli täytsa asja eest
e
ette võib ikka/ 30. juuli 2019, 20:32
heita.Aga kui mees on teflonist, siis on see tema probleem.
n
no / 30. juuli 2019, 20:29
paras teile, totud, mis te enam vingute. Olen täielikult Tarandi poolt, näitas teile koha kätte, vaevalt see rahasumma talle esmatähtis on.
m
Mehe hind/ 30. juuli 2019, 20:47
Justnimelt on, selles asi ongi. 2000 eurot vs ausõna.
a
Asotsiaalidele/ 30. juuli 2019, 20:27
Ei heideta ka tavaliselt mitte midagi ette.Inimesed kes on sattunud elu hammasrataste vahele on niigi õnnetud.Ei saa ju viimast leivapalukest ära võtta.
j
Jah/ 30. juuli 2019, 20:56
annetaja nägu on kogu aeg, nagu oleks püksi teinud.
r
riigimehele alatu ja häbiväärne tegu/ 30. juuli 2019, 20:24
Tarandil puudub aumehelikkus ja on end koguaeg näidanud matslikult käitudes.Jätab endale joogi rahaks-alko läks odavamaks ja see mees juba kaine ei püsi.
p
Pildi peal jätab mees väga ülbe mulje./ 30. juuli 2019, 20:19
m
Mis mõisahärra/ 30. juuli 2019, 20:57
k
30. juuli 2019, 20:19
Krdi Tarand, riigimees või asi.
o
Omen/ 30. juuli 2019, 20:52
Oled sa kunagi ühte sotsist riigimeest näinud? Too näiteid.
h
Hitler näiteks. / 30. juuli 2019, 22:38
e
Eino Taruk/ 30. juuli 2019, 20:17
Selge, HAKKAME SIIS EDASPIDI TEGELEMA ANALOOGSE PETTUSEGA. PETAME RIIKI, VAATAME MIS SAAB. ah? Aitab silmakirjalikkusest!
m
Mis pettustega,/ 30. juuli 2019, 20:58
ei maksa oma raha niisama teistele annetada.
t
Tarukile/ 31. juuli 2019, 04:53
mismoodi ta riiki pettis?

e
Eino Taruk/ 30. juuli 2019, 20:16
Siin pole enam õigust ega õiglust vais kohtu omakohus. On vaja tugevat valitsust kes neid karistamatuid karistama hakkaks! Me elame liiga moodsal ajal lihalike jumalate eksisteerimiseks...
n
näha on/ 30. juuli 2019, 20:44
et ekre omade maailmavaade ja arusaam ilmaelust on ikka väga nihkes
t
to näha on/ 30. juuli 2019, 23:21
;Muidugi on nad veidi veidrikud, kui nad iga mehe lubadust ning ausõna usaldavad.
k
30. juuli 2019, 20:16
Kuritegu nähakse ainult seal, kus seda tahetakse näha. Tegelikkus ei loe midagi.
f
fänn/ 30. juuli 2019, 20:15
Valigem seda härrat ikka ja jälle, sest tema päralt on tulevik !
e
eriline härra/ 30. juuli 2019, 20:46
ma olen isiklikult ühte meest näinud okseloigus Pälsoni ühika koridoris magamas kuni kadi ta tuppa lohistas
e
eriline härra-le/ 30. juuli 2019, 23:56
Aga see "härra" omakorda nägi Kristiinat ja lohistas ta meediasse...
n
naine/ 30. juuli 2019, 20:14
see ei ole kriminaalmenetluse asi, raha tagasi saamiseks tuleb pöörduda kohtusse ja esitada tsiviilkohtumenetluses hagi võlaõigusseaduse alusel, pädev jurist leiab selleks § mitmel alusel
k
killuke/ 30. juuli 2019, 20:14
Küll vanajumal seda ülbikut varsti karistab.
e
EV/ 30. juuli 2019, 20:11
Banaanide riigis ei näe prokuratuur kuritegu kuriteona. Normaalne :-) Kõik müügiks.
m
Mis kuritegu,/ 30. juuli 2019, 21:01
kui mõni oh'mu mulle midagi annetab?
s
selge sott/ 30. juuli 2019, 20:11
j
jah/ 30. juuli 2019, 21:23
jumal on rääkinud. Aamen!
a
Andres/ 30. juuli 2019, 20:09
Tavaline labane sotsist varas!

s
Siin ei ole/ 30. juuli 2019, 20:05
muud soovida, kui et tuleks nõukogude võim rutem tagasi.
s
siidikäpp/ 30. juuli 2019, 20:17
siis hakatakse väikseimagi varguse korral kohe pokri pistma. Kes siis tööd tegema hakkab ?
k
killuke/ 30. juuli 2019, 20:01
Loodan väga et Tarandi kohta läheb varsti täide üks vanasõna -igal oinal oma mihklipäev.
i
30. juuli 2019, 19:56
Sisu ei vastanud kommenteerimise reeglitele.
t
tarakas.../ 30. juuli 2019, 20:22
...ei saa tagasi maksta sest pool raha läks juba proksile.
s
Saatis/ 30. juuli 2019, 21:45
t
tunnen igati kaasa/ 30. juuli 2019, 19:52
Pärast eurosaadiku koha ja sissetuleku kaotust on mehel ilmselt niigi probleemid. Tuleb õppida kokkuhoidlikult elama ning kulutusi piirama.
p
Prokuratuur leiab/ 30. juuli 2019, 19:49
v
varsti/ 30. juuli 2019, 19:48
tuleb osta.ee -s müüki saabas mis on käinud tarandil näos.
n
Nojuh/ 30. juuli 2019, 19:35
Vot see ongi palju kiidetud euroväärtused.
k
30. juuli 2019, 19:33
Kuidas küll Varro nii rumal oli, et Tarandile annetuse tegi? Ise veel jurist.
s
sots on sots on sots/ 30. juuli 2019, 19:49
Kui seltsimees Tarand lubas oma advokaadi kaudu raha tagasi kanda (vt. "Postimehe" artiklit "Vooglaid nõuab Indrek Tarandilt tagasi 2000 eurot") siis ei osanud hr. Vooglaid vist karta, et seltsimees Tarand riskib 2000 euro nimel pisipäti kuulsusega.

l
Lätlane/ 30. juuli 2019, 19:31
Minu kommentaar suunati modereerimisele. Modereerige ära ja antke Varrole raha asemel.
r
Raha toob inimese iseloomu esile/ 30. juuli 2019, 19:30
Misasja? Tarand küsis raha selle nalja eest? Päriselt ka nagu või? Olen alati arvanud, et Tarand on pulli- ja naljamees, aga selles valguses kaob see oreool küll ära.
S
,,./ 30. juuli 2019, 19:47
See näitab pigem millise väärtusega temajaoks on eesti tavainimene ja kui suure kaarega ta kõigele laseb! Sarnast käitumist lubasid omale teatud tegelased ka ENSV aegadel.
t
to 19:47/ 30. juuli 2019, 20:03
"millise väärtusega tema jaoks on eesti tavainimene"?. Kas eesti tavainimese väärtuseks on "mittetavainimese" jalaga tagumine?
a
analüütik/ 30. juuli 2019, 19:28
Mida selle kohta ütleb Lavly Perling,kes soovib uuesti peaprokurörina jätkata....ju Taandarendil on mõjuvõimu veel juuraministeeriumides
j
Juhan/ 30. juuli 2019, 19:49
Lavly ei pea selle asja kohta midagi ütlema. Varrokene on lihtsalt õnnetu ja puudulik jurist. kelle elujõud läheb oma fondi eksponeerimisele ja tavainimeste elu üle kiunumisele. Kurb, kuhu jääb haritus?
n
30. juuli 2019, 20:29
Nägin ka seda Tarandi tsirkust tookord, kuid kahjuks jäi nägemata selle õrna mehikese varbaga puudutamine, mida tema "haige" koht ei kannatanud välja. Nüüd saab ehk selle koha lasta 2000 euro eest korda teha.
l
loll saab kirikus ka peksa/ 30. juuli 2019, 19:28
mindi peksmist mahendama ja õigustama-tulemus tuli vastav. Eks peksmine oli ka rahva süstemaatilise ässitamise tulemus. Eriti võigas oli näha, kui närvi aetud rahvas läks Tarandile kallale ja sealsamas seisnud ekreladvik keeras ükskõikselt näo kõrbvale.
K
??/ 31. juuli 2019, 01:25
Kuskohas sul see rahvas kallale läks? Tarand üritas võõras varaga ehk mikrofoniga varvast lasta ja võeti vastumeetmed tarvitusele.
s
sõna sekka/ 30. juuli 2019, 19:26
Tore. Natukenegi õiglust siin selles riigis , ehk teisiti öeldes , ei lähe nii nagu riigipöörajad EKRE-st üritavad saavutada !
j
Jeah/ 30. juuli 2019, 19:42
Jah, see on see nõrku rõhuv refivaraste õiglus.
t
To: sõna sekka/ 30. juuli 2019, 19:49
Sina sõna sekka lähed õigepea allavoolu koos oma puukidest ja varastest õiglaste sõpradega!!!
u
Urmas/ 30. juuli 2019, 19:26
Probleem on see, et nn. ründajad olid nõus kokkuleppemenetlusega! Ma, kui oleksin Tarandit klohminud, siis oleksin jäänud oma seisukoha juurde. Tegin õigesti ja kui vaja teen uuesti!!!
j
Jaan/ 30. juuli 2019, 19:45
Ma oleks ka kaamerate ees selle nälkja p##si saatnud ja küsind, et kas vähe said, et siin esined.
r
30. juuli 2019, 20:26
Ründajatel oleks pidanud ka nii palju mõistust olema, et kui läheb maksmiseks, siis juriidiliselt kannavad ise oma 1000 eurot üle. Kust nad selle raha saavad, kas omast taskust, annetuste teel kogutud või hoopis Varrolt endalt, poleks hiljem enam kellegi asi. Antud juhul mingi lihtsameelselt oma rumala mõtlemise võrku.
h
ha haahaaa!/ 30. juuli 2019, 19:17
Kõige parem uudis on aga see, et vägivaldsed ekrepätid pidid härra Tarandile maksma valuraha ja seda 2000 euri! Ja nüüd vinguvad ekred ikka edasi, sest see 2000 euri torgib neid ikka edasi nagu roosiokas nende p e e s!
t
to ha.../ 30. juuli 2019, 19:29
....tgl on naljanumber tarakas EKRE-le suurt kasu toonud, sest paljudele tuttavatele on selgeks saanud et to la de ga ühes parteis olla on ikka väga häbiväärne.
t
to 19:29/ 30. juuli 2019, 20:06
jah, EKRE to la dega ühes parteis olla on tõesti väga häbiväärne, selles on sul õigus.
r
Roosiokas/ 30. juuli 2019, 20:17
kuluks sulle ka ära sinna heasse kohta
m
Marcus Aurelius/ 30. juuli 2019, 20:49
Tegelikult näitab kogu see lugu kui rumal on tarand ja sotsid. Lasid mingi 2000 euro eest ennast solgiga üla kallata ja täielike varganägudena näidata. Poliitilised laibad.
t
to ha haahaaa!/ 30. juuli 2019, 21:10
Kuidas saab ja tohib nimetada kedagi pätiks, kuid teo põhjustaja on siis ......kes? Ja see teo põhjustaja võtab veel vastu oma algatatud tegevuse eest 2000 eurot. Veelkord üks häbitegu. Kus siin "ha haahaaa!" mingit härrat näeb? See irvitaja vist ise samasugune tegelane?
l
Leo/ 30. juuli 2019, 19:17
Arvan,et Kemi grupi poisid saaksid selle raha ilusti tagasi küsida.Isegi kui selle endile jätavad.

n
nii on/ 30. juuli 2019, 19:14
no tarandile ei saagi midagi ette heita,sest ta on süüdimatu sots
s
su.li jääb sul.iks/ 30. juuli 2019, 19:12
Eks valimistel peame meeles
m
Marcus Aurelius/ 30. juuli 2019, 20:47
Kõiki sotse tasub meeles pidada. Ega Tarand nende ainus varas ei ole. Raik varastas ennem töölt lahkumist sotsiaalministeeriumi ehk meie kõige vaestemate ja kõige rohkem abi vajavate inimeste rahasid ja jagas neid oma sõbrannadele. Nestor varastas töötavatelt inimestelt kolmandiku tööaastatest nende pensioniarvestusest. Vakra varastas teise inimese loometööd jne, jne..
j
Ja miks/ 30. juuli 2019, 21:51
kaabu riigiametist lahti lasti, uuri :).
r
Raivo/ 30. juuli 2019, 19:06
Kas talle maksti ühe korra eest ette?
m
Mida muud oligi oodata - sots ju!/ 30. juuli 2019, 19:04
m
mõmmi/ 30. juuli 2019, 19:04
Aga Varrod ja muud tegeleased, miks te maksite , siis seda raha ja nüüd kõik vinguvad. Oleks selja sirgu löönud ja oleks keeldunud maksmast - oleks põnev olnud vaadata protsessi arengut. Nii nõrgalt, siis alla andsite. Nüüd teab, et järgmine kord ei ole vaja ikkagi riietest rebida ja inimesi maha lükata ja jalgadega vehkida. Ega see mingi keskaeg pole
k
30. juuli 2019, 19:31
küsimus..varro kustkohast sinu raha tuleb.tööl sa ei käi,sul on kolmteist last.ja ikkagi jagub nii elamiseks tallinna kõige kallimas linnaosas,kui tarandile maksmiseks.varro kuule,kes sind üleval peab ja miks
m
mõmmile metsast/ 30. juuli 2019, 21:23
Kohe näha, et "mõmmi" on metsas kasvanud, kes ei tea , et targem annab järele ja ei hakka oma aega ühe tühisuse peale kulutama.Mis te siin seletate, et rebiti riietest , lükati maha ja vahiti jalgadega? Kas oleks pidanud sülle võtma ja veel pai tegema? Ei olnud seal mingit vägivalda, ainult mingi tola tegi tsirkust.
f
f/ 30. juuli 2019, 19:03
Huvitav kas mulle kehtib ka nii, kui pank peaks kogematta milli mu kontole kandma siis see on minu oma. Mina kes ei ole brüsseli kana oleks kohe omastamises süüdi.
o
Odin/ 30. juuli 2019, 18:57
Annetusraha Tarandile = almuse kogumisega kerjusele. Järeldused tehke ise!
d
Dva/ 30. juuli 2019, 19:05
Ülekande peal ei olnud kirjet almus kerjusele, seal oli konkreetne seaduserikkumise paragrahv
j
Jüri/ 30. juuli 2019, 18:53
Varro! Kahju küll öelda, aga ei maksa kurge kirvega lööma minna!!! Ämbrisse astusid koguni kaks korda - 1. oleks pidanud kogutud raha kandma üle neile, kes pidid Tarandile maksma, 2. aga kui juba oli Tarandile kantud ja see ikka nõudis, et mehed ise maksaksid, siis selle oleks pidanud kohtusse viima.
m
mindi/ 30. juuli 2019, 20:20
kuritegu mahendama, tulemus oli vastav
t
Turundaja/ 30. juuli 2019, 20:44
Tegelikult läks kõik väga õigesti, sest see 2000 eurot oli pisike raha selle eest, et see Tarand enda tegeliku palet demonstreeriks ja sotside tegeliku olemuse välja tooks. Läbi reklaamikampaaniate sellise sõnumi kohele viimine oleks linud maksma kümneid tuhandeid.
j
30. juuli 2019, 21:31
Ju see rahasaaja mõtles, et saab järjekordselt alandada inimesi. Ja panga ülekandes ei saa vist kirjutada, et raha läheb kerjusele, sest neid selliseid ju tänapäeval külluses ja nendel pole panka asjagi.

õ
Õigeksmõistetu/ 30. juuli 2019, 18:49
Meie reliikvia on liberaal demokraatia!
ü
Üpris segane sündmuste ahel / 30. juuli 2019, 18:41
...aga küsiksin, mis on selle Brüsseli teenri kuu sissetulek? Kas selle suurus on vaesunud riigis õiglane?
a
aga küsiksin, mis on selle Brüsseli teenri kuu sissetulek?/ 30. juuli 2019, 19:20
Küsi seda ekre Brüsseli teenrilt Madisonilt, mis on tema kuu sissetulek!
s
Solidaar/ 30. juuli 2019, 19:31
Eesti päritolu poliitikud peaksid teenima vastavalt siinsetele standarditele! Presidentinna elab isegi Luxemburgi mõõtkava järgi, kus näiteks keskmine pension on 3000€.
t
to 18:41/ 30. juuli 2019, 20:11
kas see "vaesunud riik" maksab "Brüsseli teenritele"? Sinu meelest peaks kogu riigi inimeste sissetulek ühesugune olema või milles su probleem seisneb?
m
Mari hari punane/ 30. juuli 2019, 18:40
Huvitav,kas telekanalid võtavad rahvalt küsida päevaküsimust-Kas Tarand peaks raha tagasi maksma?
t
Tshat poolearulistele/ 30. juuli 2019, 19:33
Viimane hea Normanni küsimus oli: Kas soovite vähema töö eet saada suuremat töötasu!?
t
Tellimus/ 30. juuli 2019, 18:38
Kuna see teine ports raha- 2000€, on Tarandil broneeritud ettemaksuna veel 1 keretäie eest, siis menetlege keegi asi lõpuni.
p
Pakkumus/ 30. juuli 2019, 18:46
Kuna üks ekre jalahoop on 2000 eurot väärt ja löödi tagumenti kaks korda, siis võite ju veel mõned ettemaksud teha Tarandile ja saate jälle paar lasku anda
t
tavainimene/ 30. juuli 2019, 18:51
kaabakatelt ei saa tavaliselt tavainimene midagi tagasi- olgu see neile kaabakatele, kes jalad käed käiku lasid siis õpetuseks!
b
Bibi/ 30. juuli 2019, 18:38
k
Karmavõlg tuleb niikuinii,ootame ainult kui raske see on./ 30. juuli 2019, 18:36
Taandarend tõmbas kogu familjale s!taämbri pähe.See noorem kääbus kukkus kah plärtsuma,veri on ikka paksem kui vesi.Kujutan ette,mida Andres ja Mari tundma peavad oma ampelmannist pojukese "ämbritest".
r
reede/ 30. juuli 2019, 18:32
Tarandi puhul on see ju loomulik käitumine Hundilgi küüned omapoole miks siis Tarandil teisiti
v
Vikatimees/ 30. juuli 2019, 18:31
pätiriigis on see tavaline ilming kuna see pätistan toetub oma alustaladele,mis on kuritegevus,korruptsioon--MOTT

j
Jaan/ 30. juuli 2019, 18:30
omavahel kokku leppinud selles, mille eest üks teisele peaks ülekande tegema ning mis juhtudel see kuulub tagastamisele, on tegemist ühepoolse tehinguga - Selge, kui pank kannab nende sõnul ekslikult üle suure raha, siis ma seda enam tagasi kanda ei luba, sest tegemist on ühepoolse tehinguga.
m
30. juuli 2019, 18:24
Sisu ei vastanud kommenteerimise reeglitele.
d
dnb/ 30. juuli 2019, 18:47
See on juba tapmiseähvardus, sõnum edastatud KAPO-sse ja Tarandile, küll nad IP järgi üles leiavad
ä
30. juuli 2019, 18:54
Ärge rikkuge oma karmat.
s
see kes teeb/ 30. juuli 2019, 18:59
ei ähvarda kunagi.haukuv koer ei hammusta.
m
Multikas..../ 30. juuli 2019, 20:10
m
milline/ 30. juuli 2019, 20:17
osa siin tapmisähvardus on dnb?
a
AK/ 30. juuli 2019, 20:41
See "haukuv koer ei hammusta" on väga väär arusaam. Tegelikult on hoopis pea kõik massitulistajad ennem oma kuritegu inimesi sotsiaalmeedias ähvardanud ja tihti on ka oma tapaplaanidest ette teatatud. ehk siis haugutakse ennem hammustamist küll.
i
Ius/ 30. juuli 2019, 18:18
Selle peale tuleks proks täiskoosseisus vallandada. Hilisem vaidlus on juba tsiviilvaidlus ja isikute saamine avalikku teenistusse tööle tuleks blokeerida totaalselt!
j
jube/ 30. juuli 2019, 18:12
miks need rasvaliidu kolhoosnikud oma pimedaid jüngreid siis hädast välja ei aita ja mis krdi hä.dine prus.sakas annetab üldse kolhoosnikele omaenda teenitud raha???
t
to just/ 30. juuli 2019, 18:26
Sa oled ehenäide kui madalale võib inimene langeda kui ta jumalus on liberaal demokraatia.
t
to 18:26/ 30. juuli 2019, 20:16
ja teie muidugi olete eriti kõrgel, lubage naerda
s
saarlane/ 30. juuli 2019, 18:12
Rahvas annetage veel sellele tolgusele.
r
rashomon/ 30. juuli 2019, 18:07
s
sots on sots on sots/ 30. juuli 2019, 18:06
Seltsimehed sotsialistid ei jõua ära rõõmustada, et on endale nii väärika käilakuju sebinud.
m
Maamiis/ 30. juuli 2019, 19:10
Kas Indrek Tarand mitte Keskerakonna Presidendikanditaat ei olnud?Kuidas nüüd sots?
s
sots on sots on sots/ 30. juuli 2019, 19:22
Lõik vikipeediast "2019. aasta Euroopa Parlamendi valimistel kandideeris Tarand Sotsiaaldemokraatliku Erakonna nimekirjas. Ta kogus 2857 häält, kuid ei osutunud valituks." Jääme lootma, et seltsimeestele sotsialistidele läheb see õnnetu 2000 eurot kalliks maksma.
s
sots on sots on sots/ 30. juuli 2019, 19:25
Aga 2011 aastal oli seltsimees Tarand tõesti Keskerakonna presidendikandidaat.
m
Marcus Aurelius/ 30. juuli 2019, 20:38
See Tarand on pigem ankur kui käilakuju.
m
maamees/ 30. juuli 2019, 18:06
Hr. Andres, löö kord majja. Indrek, häbi, häbi !!!

p
pragma/ 30. juuli 2019, 18:05
vanasti nimetati selliseid mehi varasteks, ei tea, kuidas tänapäeval.. ah-jaa - poliitikuteks nimetatakse..
p
pragma-le/ 31. juuli 2019, 00:01
ta tahab paragrahvide najal veel kogunisti "aus varas" olla.
n
30. juuli 2019, 18:02
No kuulge,sellise raha eest olen nõus pe.rs.eks olema iga kell
t
to täna, 18:02/ 30. juuli 2019, 21:52
Ei Sulle maksa keegi, sest see esineja peab kuuluma valitud seltskonda.
v
varasemalt ei olnud osapooled omavahel kokku leppinud./ 30. juuli 2019, 17:59
Aga selline ju ongi mõnede ajumaht. Pole vahet, kas keegi on ekrelane või mitte, lihtsameelsed satuvadki väga kiiresti oma rumalate otsuste ja sellest tulenevate tegutsemise tagajärgede võrku. Kui sellistele lihtsameelsetele nende endi huvides juba aegsasti midagi selgeks teha, siis mõni kommenteerija nähvab, et oled nagu "mormoon", kes oma "vaateid" peale surub. Lihtne moraal - kui taheti aidata, siis annetustega kogutud raha oleks üle antud nendele kahele mehele ja las nood siis maksavad või jätavad omale, vastavalt nende endi tarkuse või rumaluse mõõdupuuna.
t
Tavaline äri/ 30. juuli 2019, 17:59
Indrek Käsitleb seda ettemaksuna. Ta pakub oma tagumiku veekord jalahoobiks välja.
m
Mk/ 30. juuli 2019, 17:56
Tarand on lihtsalt Varas!!!
m
Marcus Aurelius/ 30. juuli 2019, 20:37
Tarand ostis endale 2000 euro eest varga maine. Väga odav hind eurosaadiku mainel ja erakordselt rumal inimene poliitikuna.
s
Sebija/ 30. juuli 2019, 17:55
Kui Tarandi üks keretäis on hinnatud 2000 euro peale, kas siis seda summat võib nüüd käsitleda ettemaksuna?
j
jes/ 30. juuli 2019, 18:38
no selle raha eest peaks seda tarandit mitu kuu mööda porilompe vedada saama
j
jube lihtsalt/ 30. juuli 2019, 17:55
miks need rasvaliidu kolhoosnikud oma pimedaid jüngreid siis hädast välja ei aita ja mis krdi hädine prussakas annetab üldse kolhoosnikele omaenda teenitud raha???
k
Kärna Ärni/ 30. juuli 2019, 17:54
Kas mitte keegi väliseestlane mitte selle eest vangi ei läinud,et pank kandis kogemata talle raha ja mees annetas palju heategevuseks ja raiskas selle ära?Vist oli Raplast ja suri millalgi peale vanglat?
r
rashomon/ 30. juuli 2019, 18:12
Vot, vot ! Seda minagi on küllalt olnud juhtumeid kus pank valele inmesle raha üle kandnud, aga siis on miskipärast teatud kontingendil asjast hoopis teine arusaam! Mis riigis me küll elame+
e
30. juuli 2019, 18:59
m
Maamiis/ 30. juuli 2019, 19:12
TV 3 näitas ülekannet.Seal oli kirjas ,et tegu annetusega.Annetust reeglina tagasi ei küsita ju!

m
Maali Mustamäelt/ 30. juuli 2019, 17:53
no, ega nad ju alguses ei näinud Tallinna sadma altkämksusvõtkjate tegeuses midagi uurimisväärset- ÕIGE erekonna käe all tegutsesid. Nüüd Tarnad ka tegutseb ÕIGE erakonna huvides, see ju sulaselge aumeeste värk. Pange aga samuti edasi, meil ju õigusriik !
n
Nii ja naa/ 30. juuli 2019, 17:52
Aumees tagastaks raha, aga kuidas temaga käituti, siis jätku see topelt saadud raha omale.
a
30. juuli 2019, 18:28
Ai, ai, alles varastas mikrofoni nüüd raha, mis järgmiseks varastab, pätt jääb . . .
k
30. juuli 2019, 18:39
käituti täpselt nii nagu ära teenis
t
Tiit O ja soo/ 30. juuli 2019, 17:50
Paneme need prokuratuuri jutud tallele.Kui mingi pank teeb apsaka ja kannab kellelegi ükskõik mis summa,siis võib selle vabalt endale jätta!
t
Tiit O ja soo-le/ 31. juuli 2019, 00:03
...kui apsaka nimi on "annetus", siis jah.
m
30. juuli 2019, 17:50
Sisu ei vastanud kommenteerimise reeglitele.
m
mikk/ 30. juuli 2019, 17:54
Sinu president kutsub lausa Putini külla.
l
Lapsed said irvitada/ 30. juuli 2019, 18:04
Mart on ju tegelikult matvei....ehtne sots, kes roniks ka ilmselt lavale provotseerima. Matvei, lapsed tervitavad mikrionukesi.....miks te midagi ei laulnud seal Toompeal? IRW Näiteks internatsionaali!
t
to Mart/ 30. juuli 2019, 18:34
Meil öeldi Mart siis kui ei tahetud loll öelda. Paistab,et see siiani pädev.
t
to 17:52/ 30. juuli 2019, 20:19
on sul ikka puhtaks pestud?
s
siin/ 30. juuli 2019, 20:24
on ikka ehtne mats Mart.Mille poolest see komm parem on?
j
Juulius/ 30. juuli 2019, 17:49
Ega sellisel kombel saadud raha õnne ei too. Karma saab kõik kunagi kätte ja siis on vastuse tund. Poleks arvanud, et hr. Tarand jätab valel kombel saadud raha endale. Minu arvates on ikka tegemist härrasmehega ja väga sirgjoonelise mehega.
h
härrasmehega?/ 30. juuli 2019, 17:55
v
Vot nii/ 30. juuli 2019, 18:40
Kindlasti mitte. Paar kuud tagasi nägin teda , nagi välja nagu viimane paadialune- suits suunurgas, mingid dressilaadsed ollused seljas, silmad kilamas. Ja kunagi oli tõesti kena ja sümpaatne aga nüüd täiesti alla käinud. Kahju
k
Kaja / 30. juuli 2019, 20:31
Härrasmehest on asi väga kaugel.
m
mis aeg see on? Kas pole mitte häbiraasugi? / 30. juuli 2019, 17:48
s
see või ?/ 30. juuli 2019, 17:53
See on aeg kus RAHA on jumal ja õnne ning armastuse kindlaim karant !
l
lepi sellega/ 30. juuli 2019, 17:53
sest kaabude vastu ei tekita mitte miski asi enam häbi
t
to 17:48/ 30. juuli 2019, 20:23
see on see aeg, kus osa inimesi lubab oma kätel ja suul liiga lodevalt toimida ja arvavad, et see ongi normaalne ja midagi ei järgne. Õnneks on olemas inimesi, kes sellele läbi sõrmede ei vaata. Ja see on hea.
h
Häbi eesti riigi juurasüsteemile....pättide paradiis, mitte õigusriik. Pista tasku ja õige mees ka/ 30. juuli 2019, 17:47
Ei tea, kas see juurakate punt arvaks siis ka nii kui JÕULUtunneli rahad korjajatest kaugemale ei jõuaks???
l
Lai irvitus sotside vaesusele/ 30. juuli 2019, 17:41
Nojah,,,,,millegi eest tuleb ju mikrofoone soetada...IRW...muidu mehike saab järgmise shoki kui tekib soov kuskil lavale ronida. Ja viinuskat ka vaja ju ....suvel soojad ilmad ja rannas ikka vaja keelekastet ka. Teeks veel annetused....öirosaadikule võiks saata lastetoetusraha , väike ju on see summa, aga abiks ikka raskel ajal

l
Lugeja/ 30. juuli 2019, 17:40
Kuritegu siin polegi, sest ühtegi seadust pole rikutud. Moraal on iseasi, aga ka siin kehtib et kuidas küla koerale, nõnda koer...
m
mnn/ 30. juuli 2019, 18:44
Pigem pole sotsidel moraali. Tegelikult pole vist kunagi olnudki.
e
ei.../ 30. juuli 2019, 17:37
....mõista miks sellele to la le üldse valuraha pidi maksma, sest videol on selgesti näha et naerab ja on hea meel.Kannatav ja valudes inimene ei naera ega rõõmusta ja sellest näha et tarand on vana sotsist kelm ja petis.
j
jorr/ 30. juuli 2019, 17:56
a
ats/ 30. juuli 2019, 17:33
lihtsalt närukael Küll ükskord oma palga kätte saab
t
Tegelikult sai/võttis Tarand ka valuraha tema fallose aseainet toksides./ 30. juuli 2019, 17:31
Jüri Ennet kord loengul: Mehed peavad teatud kohti soojas ja kaitstuna hoidma, sest ravi on kulukas. Ega Tarand odavamalt kui 2000 euri saagi, inimesed olgem mõistvad.
o
onkel/ 30. juuli 2019, 17:31
Indrek Taandarand on sotsist eurovaras, kes isegi ei varja seda.
m
mikk/ 30. juuli 2019, 18:02
Simeon poleks sellise summa eest väikest varvastki liigutanud, sotsile kölbab küll.
i
IRW/ 30. juuli 2019, 17:27
tarand tüüpilise sotsina tõmbas naha üle kõrvade... niikuinii oli 4000 lambist makstud,miksmitte duubeldada au ja väärikust... ning hüüda hoo hooo hoooo
k
kossa/ 30. juuli 2019, 17:27
mu meelest on Tarand täiesti mõttetu seal europarlamendis,lihtsalt lobamokk
t
to kossa/ 30. juuli 2019, 20:26
sa tema kolleeg Europarlamendis või, et tead teda lobamokk ja mõttetu olevat? On alles mõttekas kommentaar sul.
m
Maarika/ 30. juuli 2019, 17:25
Kuidas sellised "kõvad" mehed nagu Vooglaid ja Tarand nii rumalad on. Selleks ei pea jurist olema, et elementaarseid asju teada. Tegemist ei olnud ju kuriteoga, selge see , et kriminaalasja ei algatata. Tarand ju ei varastanud seda raha, vaid see kanti ise tema avele. Tarand on samuti rumal, kui mõtleb, et võib selle raha endale jätta. Selleks tal mingit alust pole. Tegemist on lihtsalt tsiviilasjaga ja Vooglaiu sõpradel tuleks tsiviilkohtusse pöörduda (99% kindel, et nad saavad oma raha tagasi). Võlaõigusseaduses on sarnaste juhtumite kohta eraldi peatükk ja ka termin - Alusetu rikastumine
l
Lapsed ka irvitavad sotside üle/ 30. juuli 2019, 17:43
Jah, oma asju võlaasja seadusega lahendada on ikka hale küll....selline rohkem mamma seelikusabas löntijate moodi, mitte täismehe mõõtu käitumine.

k
Külmking/ 30. juuli 2019, 17:24
Metsik eurosaadiku aeg on laastanud ennemalt suht normaalse inimese ajud täiesti pekki.Ka mina olen vastutaja kui andsin hääle kuis Indrek maandus Euroopasse üle saja tuhande häälega.Palun vabandust Tarandite perekonnalt ,et aitasin poja alllakäiguspiraalile liugu laskma.....
v
Viinuskist/ 30. juuli 2019, 17:45
Õnneks ei andnud häält....enne sai vaadatud selle suguvõsa alkolembuse kohta internetis....sihukestele küll valimistel oma häält ei RAISKA iialgi
l
Lugeja/ 30. juuli 2019, 17:24
IT käitub kui suureks kavanud koolikiusaja 5b-st.
l
Lugeja/ 30. juuli 2019, 17:24
p
30. juuli 2019, 17:20
prokuratuuris töötavad ikka veel oravate poolt määratud proksid,samuti kohtunikena.ennem ei muutu midagi kui kogu see kamp välja vahetatakse.loodetavasti juhtub see õige pea.
e
ehh/ 30. juuli 2019, 17:44
Vooglaid pöördus valesti - sellist juhtumit ei menetleta kriminaalasjana. See on tsiviilvaidlus. Tõepoolest, kuidas ta oma juuraharidust kasutada ei oska?
p
Pank kannab eksikombel mulle/ 30. juuli 2019, 17:20
Kümme tonni teise inimese raha, ning kui selle välja võtan, siis seega ma einpea seda tagastama prokuratuuri järgi! Muide eksikombel on nii ka mõnele raha laekund.
m
Marcus Aurelius/ 30. juuli 2019, 20:33
See lugu tõestab järjekordselt ja üheselt, et justiitssüsteemis ja prokuratuuris peavad pead veerema hakkama. Siinne "õigussüsteem" on väga ebavõrdne ja kallutatud, ning tuleb sellisel kujul laiali saata. Loodame, et Helme lööb siin korra majja.
j
JOKK/ 30. juuli 2019, 21:35
Vooglaid ei kandnud ju eksikombel, vaid täiesti teadlikult.
a
30. juuli 2019, 17:19
appi sellel naljatilgal ikka veel rahapuudus,on ikka ahnepäts
p
poe taga/ 30. juuli 2019, 17:45
Rahad kõrist alla vist kõik lastud? Muidu nagu peaks korralikult teenima. Brüsselis muidugi joogid hirmkallid.
k
Kui pank mulle eksikombel / 30. juuli 2019, 17:18
Paarsada tuhat üle kannab, nagu kuuldavasti mitmetegagi on juhtunud, kuid ma jõuan selle välja võtta mingi nipiga, siis oretsedent on, et see ei ole kuritegu! Seega tundub, et kohtusüsteem on Eestis kallutatud. Õiguskantslerist rãäkimata.
m
mnn/ 30. juuli 2019, 17:13
Mis sotsi käes, see sotsi kõris. Selle konkreetse puhul veel eriti.
p
Profet/ 30. juuli 2019, 17:13
"Prokuratuuri selgitusel ei võetud kaebust menetlusse, kuna Tarandi käitumises pole midagi taunimisväärset." Võõra raha omastamises eiole tänases Eestis midagi taunimisväärset! Tänan olulise info eest. Lähen nüüd julgelt vargile.
s
Sinule Profet/ 30. juuli 2019, 17:44
Ära pane pead ahjuotsa enne, kui kommenteerima hakkad.Ajud on ikka mõtlemiseks. Küsin: millal Tarand LÄKS vargile?
A
.........../ 30. juuli 2019, 17:47
Arukas mees - Indrek Tarand! Tark ei torma.
t
to17.11..../ 30. juuli 2019, 17:58
....ta ei varastanud, vaid röövis selle kuna rebis jõuga selle mikri enda valdusesse omaniku tahte vastaselt.Sama kui rebiksin sinult käe või rahakoti endale.
l
libelaal/ 30. juuli 2019, 18:47
Kui sa küsid inimestelt veidi valjema häälega raha ja mobiiltelefone jne ja sulle ulatatatakse need siis ei ole tegemist rööviga, vaid suulise pakkumise ühetimõistva aktsepteerimisega.
p
Poiss Permist/ 31. juuli 2019, 08:35
Kui ma müüd oluliselt kõrgema tooniga vastutulijale telliskivi nii umbes 1000€-ga või hoopis vahetan mobla ja rahakoti vastu?Kas sedasi teen tarandit?Jokk!

t
Tarand/ 30. juuli 2019, 17:11
peaks kogu raha neile nn.kohtualustele tagasi maksma,sest ta oli ise ainuisikuliselt süüdi!
r
Rebane/ 30. juuli 2019, 17:09
Selge, siis teame. Võõra raha omastamises pole midagi valesti.
m
M/ 30. juuli 2019, 17:25
Aga ta ju ei omastanud . Raha kanti ise tema arvele..
m
marks/ 30. juuli 2019, 21:21
ui palju on pangad kogematta võõrale arvele raha kandnud , pole probleem ennast austav inimene / asutus kannab tagasi. Ok , ei austa mingit rahvaühendust , aga austa siis iseennast. Kuidas saab sellise iseloomuga ahne kodanik veel eestit esindada , enda ja võõra rahakoti vahel vahet ei suuda teha.
e
Et siis/ 30. juuli 2019, 17:09
Võõra vara omastamine on võõra vara omastamine. Kes Tarandiga suhtleb, peab oma rahakotti hoolega silmas pidama. Kui maha kukub, hakka siis tõendama, et ei tahtnud talle kinkida. Huvitav, et panga eksikombel ja ilma lepinguta ülekande ärakulutamine toob nii tagasinõude kui kriminaalasja. Mõni mees on selle eest kinnimajja saadetud. Aga ega kõigile ju seadused ei kehti. "Mõned loomad on kõige võrdsemad".
e
eks/ 30. juuli 2019, 17:48
Varaste punt ikka hoiab omasi!
k
Koit/ 30. juuli 2019, 17:00
a
Ats/ 30. juuli 2019, 16:59
Sotsi olemus lõi välja. Ei au, ei häbi!
i
Indrek/ 30. juuli 2019, 16:54
Lollid jäävadki rahast ilma
e
eestlane/ 30. juuli 2019, 16:52
Indrek Tarandi vanaisa Paul Viiding oli 1944ndal esimeste seas, kes okupante tervitas ja Stalinile oode skribis.Indrek käitub stalinistist vanaisa vääriliselt.

REKLAAM JA KUULUTUSED

reklaam@ohtulehtkirjastus.ee