Maailm

Avaldatud kell 13.40. Täiendatud kell 14.10 ja 22.30

ÕUDNE: Frankfurdis lükkas aafriklane kaheksa-aastase poisi koos emaga kiirrongi ette

Toimetas Aadu Hiietamm, 29. juuli 2019, 22:30

346 KOMMENTAARI

h
hiiuvana/ 5. august 2019, 12:50
valige EKRE ja võite olla kindel, et see partei seisab teie eest!
i
issi benno/ 2. august 2019, 15:32
olen aastast 1980 sõdinud moslemitega nii vaimsel kui füüsilisel tasandil. me ei saanud algul aru,miks tuleb tappa koik uskumatud kes tulid appi.Aga kui aru sain mõistsin, 16 sajand ja hullumaja on nende kodu.Ka praegu kui haavatuna kodus viimast ravi saan ,olen veendunud, enne laske Maailm õhku kui elada nende või hiina alamana .armastan selleks oma peret ja rassi liialt,et minu lapsed oleks orjad usule ja pilukatele. ,
t
toomas/ 1. august 2019, 13:02
k
keegi/ 30. juuli 2019, 22:51
e
Ehk müni/ 30. juuli 2019, 22:36
u r e t r ealane lükab ka Iiberastist PDraatori rongi alla. Pooled sõnavõtud kustutatud, r s k!!

e
ema / 30. juuli 2019, 13:06
Sellist uudist on raske lugeda, ... Palun ole hea, EKRE, ja tee nii, et siia ei tuleks need "natuke liiga päevitanud" rongireisijad !
a
30. juuli 2019, 13:04
Ah et JUHUSLIKULT...Pärast uurimisel selgub , et ta isegi üritas TAKISTADA , et nad rongi ette ei hüppaks... Kolmas õnnestus tal ju PÄÄSTA... Selline on lõpuks uurimise TULEMUS...
l
loe / 30. juuli 2019, 12:46
Friederike Becki raamatut "Salajane migratsiooniplaan" ja sa armastad EKREt elu lõpuni
m
Merkel tapab pikas pildis rohkem/ 30. juuli 2019, 12:18
a
Aadu ei tapnud/ 30. juuli 2019, 22:33

s
sama tulnuks ka / 30. juuli 2019, 12:15
m
Mait/ 30. juuli 2019, 11:34
Täpselt sama karistuse oleks kohapeal pidanud talle tegema mis ta seal ise tegi.
k
Kunn/ 30. juuli 2019, 11:31
Sellise inimlooma oleks kohapeal pidanud saatma sinnasamma relsidele kuhu ta vaese poisi tõukas.
k
kurb/ 30. juuli 2019, 10:46
Erinevus rikastab ja veel kuidas, need ei ole üksikjuhtumid. :/

a
Aru Kaabits/ 30. juuli 2019, 10:09
Ehitame uued turvatarad raudtee äärde ja teeme näo, et elu on ikka ilus.
p
pakivedaja/ 30. juuli 2019, 10:51
ei saa ehitata sinna midagi
m
Miks ennem sellepeale ei tulnud või?/ 30. juuli 2019, 09:40
Võtke aga veel neid enda juurde! Saavad jälle süütud inimesi surma!
s
Sellest õpivad/ 30. juuli 2019, 09:17
eurooplased et midagi pole vaja õppida
a
30. juuli 2019, 06:51
Sisu ei vastanud kommenteerimise reeglitele.
n
Nuki/ 30. juuli 2019, 09:05
e
eetlane/ 30. juuli 2019, 09:06
Kaua te veel mu arvamusi hävitate.Kes selle eest küll nii head palka sulle maksab,et ei sa suuda endaks jääda,ausaks mõtlen
m
Mekkeri/ 30. juuli 2019, 09:18
jaoks tehakse ka railbaltik et oleks mille alla lükata
v
30. juuli 2019, 09:44
Venemaal tuuakse sisse ref süüdi. Läbi balkani alade serbia, horvaatia, kreeka, tšehhi ja ukrainast tuuakse 66% ilma tausta kontrolli. Türgis tuuakse sisse on läbinud tausta kontrolli ja kui on nende poolne eksimus võtavad nad tagasi.
i
Imestan seda maailma elu.. / 30. juuli 2019, 01:31
Imelik, et inimesed nii tsiviliseeritud on. Mõni kurjem natuur harrastaks omakohut. Hammas hamba vastu. Eritrea sõjapagulane Sveitsist Saksamaa kodanike mõrvamas ja ligiduses polnud ühtegi meesterahvast.....
j
Jan/ 30. juuli 2019, 08:40
Nalja teed või ... sugusid pole olemas ... ja on võrdõiguslus.

i
30. juuli 2019, 00:42
Sisu ei vastanud kommenteerimise reeglitele.
n
nii kaua kui/ 30. juuli 2019, 06:33
EKRE keeldub siia selliseid eritrealasi vedamast valin alati EKREt ükskõik mida ta ütleb või ei ütle
r
30. juuli 2019, 00:39
Sisu ei vastanud kommenteerimise reeglitele.
m
Maga välja/ 30. juuli 2019, 06:54
j
Jaan/ 30. juuli 2019, 09:08
Kas veel pole aru saada,et just EKRE on väga tugeval eestimeelne erakond.AU ja KIITUS EKRELE!
m
Mumm/ 30. juuli 2019, 00:19
Saatke välja need mustad mõrtsukad oma riigist!
a
Anti/ 30. juuli 2019, 06:48
Aafrika kohal lennukist alla loopida see saast, mitte lihtsalt välja saata!
n
29. juuli 2019, 23:20
Sisu ei vastanud kommenteerimise reeglitele.
m
maga../ 30. juuli 2019, 01:36
j
Jan/ 30. juuli 2019, 08:41
Vähem filme vaatama ja telekas lülita ka välja!
s
29. juuli 2019, 23:09
Sisu ei vastanud kommenteerimise reeglitele.
j
30. juuli 2019, 00:31
Ja selliseid mõrtsukaid aina tuleb ja tuleb ja kõik võetakse rõõmuga vastu.Mida küll sellistes inimestes leitakse, et nende peale ükski võim ei hakka. Nii nad hävitavad igati neid rahvaid, kus neid kummardatakse maani ja sellised s... aina nõuavad, et neid teenindatakse siin ja makstakse aina peale, et nad ainult tuleksid Euroopa riikidesse. Selline asi tekitab ikka vihkamist küll.
j
Jan/ 30. juuli 2019, 08:43
Nemad ja meie ei ole võrreldavad ... nad võivad teha tööd ja olla isegi doktorikraadiga kuid nende maailmavaade-kultuur on nii erinev, et järgmisel hetkel see teadlane lõhib ennast pommiga rahvarohkes kohas. Me ei ole samasugused - me oleme eestlased.
j
Jan/ 30. juuli 2019, 08:46
Meie ja nende eesmärgid elus on erinevad. Probleem ongi selles, et mingid eluvõõrad ametnikud võrdsustavad ühte rahvast teisega ... et kõik on justkui hallmass ... mis tahab vaid süüa ja seksi???? Inimeseks olemiseks on rohkem vaja olla, kui loom.
2
23:09 le/ 30. juuli 2019, 09:14
See reisimine Mis töö tegemine? Valdav enamus ei tule siia tööd tegema, vaid saama. Ja kui neile ei anta, siis nad võtavad. Karistused on kuritegevuse ärahoidmiseks olematud.

g
GRU/ 29. juuli 2019, 23:07
"Otsustas vaikida," vahi, vahi. Lödid lääne-eurooplased võiks vahel venelastelt abi paluda. Kümme minutit ja poiss laulaks nagu kanaarilind.
L
.... / 31. juuli 2019, 18:28
Lõuna-aafrikas populatsioon 57 miljonit, Nigeerias 190miljonit
a
29. juuli 2019, 22:53
Sisu ei vastanud kommenteerimise reeglitele.
n
29. juuli 2019, 23:03
Nigeeria kuulub Aafrika jõukamate riikide esikümnesse. Kuigi elanikkonna kihistumus on seal suur, on ka maavarasid, naftat jm. rikkusi lademetes. Seal asuvad ka suuremad sadamad. Niiet nigeerlased ei saa kuidagi sõjapõgenikud olla. Nigeeria on ka kõige suurema elanike arvuga riik Lõuna-Aafrika järel.
j
29. juuli 2019, 22:51
Ja siis räägitakse, et Eurooplased peavad sallivamad olema, selle tegelase karistus peaks samasugune olema , ehk siis rongi ette viskama.
a
Andke alla tsivilistid nohikud, käpuli alleaaa/ 29. juuli 2019, 22:35
"tähtsaim" ongi tartu "vaim" koos munadeta inisemisega ja patsifism ning pihupiljard ongi "PEAMINE".
m
Milline kohutav "Rõõm" - reformitshkeeriale ja +++ trotskistlikele sotsidele kõvast-kindlast MEELDIB/ 29. juuli 2019, 22:32

s
see aaf riklane/ 29. juuli 2019, 22:05
ju meite lob jaka hinge- ning või tluskaaslane... igal juhul parem kui mingi poolmistandoligi eestlane
s
see aafriklane/ 29. juuli 2019, 22:05
ju meite lobjaka hinge- ning võitluskaaslane... igal juhul parem kui mingi poolmistandoligi eestlane
r
RAIVO/ 29. juuli 2019, 21:47
Kallid kaasmaalased-eestlased (nn. kirjaoskamatud, koolis käimata, nutipoisid, nolgid jne.) ! Ärge kirjutage kommentaare kui te eesti keeles õigesti kirjutada ei oska ! Lihtsalt vastik teie vigadega kirjutisi lugeda ! Minge esmalt kooli ja õppige esmalt eesti keel selgeks! Arvan, et need hirmsate vigadega kirjutajad on niinimetatud meie tänapäevane põlvkond.
e
Eesti keele austaja/ 29. juuli 2019, 21:53
Sul endal ka koma puudu ja tühikute kasutamist sa samuti ei valda, õpi ära! Aga põhimõte on sul õige, emakeelt tuleb austada.
o
OOO/ 29. juuli 2019, 21:55
Täiesti kirjaoskamatu tühmpea tuleb teisi õpetama! Pimedate kuningriigis poleks sa kuningas, vaid samasugune pime.
j
Jaah/ 29. juuli 2019, 22:14
Kirjavahemärgi järel ei kasutata tühikut. Ja mõned komad on ka puudu. Ja üldse, tasuks teemas püsida. Et kirjaoskus enam sajanditagusel tasemel pole, on enamikule selge.
v
Vanaema/ 29. juuli 2019, 22:32
Selliste hirmsate uudiste lugemisel pole ime, kui kirjavead tulevad.
r
Raivole/ 29. juuli 2019, 23:02
Mitmes keeles sa vigadeta kirjutad? Miks sa arvad et siin ainult eestlased kirjutavad?
k
29. juuli 2019, 23:05
Kirjutan nagu tahan ega see emakeele tund pole ja minepersekah
t
to Raivo/ 30. juuli 2019, 00:45
Jah, aga sellistele nigeerlastele oled vist esimene, kes aabitsaga vastu läheb ja kohe keelt hakkab õpetama. Artiklis on jutt mõrtsukast, mitte keeleõppest. Mida siin tarvis on tähti närida? Usun, et kirjutise mõte oli õige, kuid alati pead ju mõtlema, kas see ka läbi lastakse.
t
To Raivo/ 30. juuli 2019, 12:04
Ka teie enda eesti keel annab sügavalt soovida.
p
29. juuli 2019, 21:42
Perroonil tuleb neegrid suunata enda ette rivvi siesta. Siis on õnnetusjuhtumi tõenäosus väiksem. Või teha neile hoopis eraldi tsoonid nagu LAV praktiseeris (kusjuures edukalt)
j
29. juuli 2019, 21:39
juba 2016 lõpus tehti selliseid tegusid https://www.youtube.com/watch?v=uvHJe9IgfZo hullud tõesti
s
Sinu nimi/ 29. juuli 2019, 21:39
Merkelimoor, soovin sulle toredaid värinaid!
t
Tema koju/ 29. juuli 2019, 21:46
Tema koju palju tumedaid habemetega kaitse-aluseid.
s
Sinu nimi/ 29. juuli 2019, 21:38
USA-s ka enamus vangid mustanahalised. Kuigi mustad on ainult 13% ühiskonnast. Ega metslasi ei ole võimalik inimesteks teha.
a
Arvi/ 29. juuli 2019, 21:44
Nõustun 100%.. loom on loom.
v
29. juuli 2019, 21:36
Sisu ei vastanud kommenteerimise reeglitele.
e
esimest korda näen/ 29. juuli 2019, 22:06
kommenteerijat, kes kirjalikult kokutab.
e
esimest korda nägijale/ 29. juuli 2019, 22:11
moonutamata ei lase automaattsensor mingi kommis oleva sõna pärast kommi läbi, vastavalt teemale on teatud märksõnad sõnavabas eestis
2
29. juuli 2019, 22:45
22.11-le Pidin tervele tekstile vahed sisse tegema.

o
Ossinovski/ 29. juuli 2019, 21:15
Õudne? Pigem uus normaalsus. Õudne on hoopis see, et ekre paguladi vastu võtta ei soovi ning ei allu liberaalsetele väärtustele.
m
Mooramees/ 29. juuli 2019, 21:19
Keskerakonna ja sotside poolt riigikogus vastuvõetud RAAMLEPING
m
mathias/ 29. juuli 2019, 21:08
selle lapse asemel oleks pidanud olema frau kantsler.

k
29. juuli 2019, 21:01
Sisu ei vastanud kommenteerimise reeglitele.
w
Wanamees/ 29. juuli 2019, 21:04
Ehk andis Angela talle ise kodakondsuse?
k
Krat pärnist/ 29. juuli 2019, 21:17
Merkeli kätel on ikka väga palju verd. Ja mis kõige hullem, see on sakslaste endi veri.

t
Tagurpidiantsla/ 29. juuli 2019, 20:56
Hoopis rohkem uudis ja olulisem info kui sisserändaja poolt toime pandud kuritegu, on fakt, et Õhtuleht nimetab juba pealkirjas kurjategijana aafriklast. See on asjaolu, mille üle tasub juurelda. See pole juhuslik.
p
Paduliberaal/ 29. juuli 2019, 20:52
No pagulased peavad ju kuidagi toredatele abistajatele tänu üles näitama. Arvatavasti oli nii õnnelik, et merkel ja junker nad euroopasse smugeldas, et ei osanud muudmoodi tänu avaldada.
v
vana muster juba see tegevus kahjuks/ 29. juuli 2019, 20:51
mis te nüüd, see tüüp on ju euron6uetele vastav pagulane
o
29. juuli 2019, 20:44
Sisu ei vastanud kommenteerimise reeglitele.
a
29. juuli 2019, 21:13
t
To oled sina/ 30. juuli 2019, 04:33
Näe yks afimagataja ilmus välja..
1
123/ 29. juuli 2019, 20:42
See on siis teine juhus kus sisserännau sedasi tegi. Pange tähele, et varsti saab sellest uus komme pagulastel......
p
29. juuli 2019, 20:51
pole nad mingid pagulased
l
Lobjakas/ 29. juuli 2019, 20:53
Mitte uus komme vaid uus normaalsus.
k
kolmas oli/ 29. juuli 2019, 20:58
Nürnbergis lükati veebruaris kolm 16-aastat poissi rongi ette.
j
juba vana "nali"/ 29. juuli 2019, 22:48
lihtsalt ei kuule kõigist juhtumistest. Ka Austrias mitu juhtumit olnud viimase aasta jooksul, kindlasti veel mujalgi. Neil külalistel ei ole isegi kuritegevuses oma pead, lihtsalt teevad järgi, mis keegi ees teinud. Praegu lükatakse rongi/trammi/metroo... ette, natuke aega tagasi pussitati rongis inimesi, siis jälle massiliselt autoga rahva sekka. Lihtsalt jube see praegune aeg.
t
tallinlanna/ 30. juuli 2019, 09:14
Kes nad on?Meie 18 korteriga kortermajast väljus ühest korteirist õhtul 7 musta meest! Üks ees ja sinna kiputakse tulema.Kui õige oli härra Helme ütlemine et ülikoolidesse tullakse ja võetakse kahel käel vastu aaftrikamandrilt,kellest 1 % ehk jääb kooli,teistele hea peatuspaik ainult
n
nagu usa-s/ 30. juuli 2019, 14:43
tuleb meelde 80-ndatest ühe eestlase jutt, et nende usas elav sugulane lõpetas oma kirja lausega.. " meie aadress muutus, sest üks neeger kolis meie majja ja kõik valged kolisid seepeale minema.." Läks vaja 40 aastat, et usa-le järele jõuda...

k
Kuusik Kaasik/ 29. juuli 2019, 20:40
MustadMõrvaridON leidnud uue mooduse, kuidas tapatöödKorda saata. Lennukeid, laevu kontrollitakse, turuplatsid, kõnniteed on veoautode eest füüsiliste tõketega eraldatud. Järgmise sammuna lubatakse perroonile alles siis, kui rong juba seisab. Krt.- lihtsam on need pärdikudOma suguharudesse tagasiPeksta!
p
pole uudis/ 29. juuli 2019, 20:38
minu jaoks pole see uudis. uudis on, et üle mitme aasta võib esimest korda kirjutada "aafriklane" lükkas. Selle üle tasub mõelda.
h
hugo/ 29. juuli 2019, 21:06
Lõpuks ometi hakkas sakslasel sakslastest kahju , hoiatati - ettevaatust, musst võib ohtlik olla!
m
29. juuli 2019, 20:37
Sisu ei vastanud kommenteerimise reeglitele.
h
hullule/ 29. juuli 2019, 22:09
Helme ei juhi Euroopa keskpanka, kes inflatsiooniga poolsurnud majandust elus hoiab.
z
29. juuli 2019, 22:48
Zim arjev juhib Eestit ja ta saab likvideerida inflatsiooni andes rahvale kuuluva Eesti Energia s.o. elektrivoolu tasuta ja toota hho genekaid millede abil saab tagada tasuta transpordi.
i
29. juuli 2019, 22:56
Inflatsiooni tekitamise abil keskpangad suretavad majandust ja rahvusi. Helme nimetas panganduse rahvust meie sõbraks...juudid kes meid likvideerivad ei ole meie sõbrad !
j
juga/ 30. juuli 2019, 02:39
v
Värin/ 29. juuli 2019, 20:26
k
29. juuli 2019, 20:24
Sisu ei vastanud kommenteerimise reeglitele.
m
29. juuli 2019, 20:28
Mil He lm e sai pu kki siis ko bis iisraeli ja nimetas neid pagulasi tootvaid ju ute Eesti sõpradeks.
j
Juss/ 29. juuli 2019, 20:11
Elurikkuse kogukond. Welcome!
r
Rootslane / 29. juuli 2019, 20:09
Äkki oleks mõistlik mõelda osama billadni sõnadel me toome selle sõja teie koduhoovile tundub nii toimuvat
b
billadn kodu hoovis/ 29. juuli 2019, 20:42
mingit "billadni"-t polnud olemaski. Kui selline oleks olemas olnud, oleks ta mõrvamise asemel kohtu ette veetud ja süüdi mõistetud. Nüüd aga väidab maailma võimsam riik, et mõrvas vanamehe, kes ei hakanud isegi vastu, selle asemel, et tema üle kohut mõista nagu peaks.
1
1233/ 29. juuli 2019, 20:45
Mida sa sellest vanamehest kohtusse tassid? Et kuulab kuidas talle 100 aastane vanglakaristus määratakse või?

T
ƨead ruulivad/ 29. juuli 2019, 20:05
Tsensuur on ikka päris räige.
s
Sossinovski/ 29. juuli 2019, 20:05
Valige sotse ja saate selle ka siia, erinevus rikastab.
s
sead ruulivad/ 29. juuli 2019, 20:04
Trsensuur on ikka päris räige.
a
29. juuli 2019, 20:04
Algupärases uudises pole aafriklast mainitud. See jätab mulje, et Eestis on midagi muutumas. Ehk.
k
29. juuli 2019, 20:00
Sisu ei vastanud kommenteerimise reeglitele.
p
pagulased/ 29. juuli 2019, 20:20
Pagulased on vale määratlus. Teie poolt välja mõeldud vale. Pole nad mingid pagulased. Nad on tänapäeva tulirelvadeta sõja okupandid. Poliit- ja meediasõja okupandid. Et inimesed pandi liikuma, on vandenõu - rahvusriikide vastane vandenõu. Sellega saavutatakse vandenõulastele vajalik väljakannatamatu olukord, mis viib suure verevalamiseni, mis omakorda on suur rahaauk. Tuletage maailmasõdu meelde. Paraku pole EKRE veel nii võimas, et sellele vandenõule vääriliselt vastu seista aga me püüdleme selles suunas.

k
29. juuli 2019, 19:54
Sisu ei vastanud kommenteerimise reeglitele.
l
Loo autor/ 29. juuli 2019, 20:04
r
Rootslane/ 29. juuli 2019, 21:51
m
29. juuli 2019, 19:44
Sisu ei vastanud kommenteerimise reeglitele.
p
Parim/ 29. juuli 2019, 20:27
näide Ajupesust kõneleb
k
29. juuli 2019, 19:41
n
29. juuli 2019, 19:39
Need ei ole i.n.i.m.e.s.e.d.
n
naanu/ 29. juuli 2019, 19:36
näe killermutt võib selles sopalehes väljendada ennast kui sadamalits aga viisakat teksti muudkui modereerite...
v
29. juuli 2019, 19:51
Viisakad ja arukad kommentaarid ongi need kõige ohtlikumad. sest need näitavad, et selle taga on peaga mõtlev inimene, Räuskad ei ole ohtikud, küll aga iseseisvalt ja kriitiliselt mõtelda oskavad .
H
,,A,,/ 29. juuli 2019, 19:35
Huvitav! Kuidas vastab kommentaariumi reeglistikule, kui selliseid nimetada inimesteks?

e
29. juuli 2019, 19:35
Sisu ei vastanud kommenteerimise reeglitele.
l
Leo/ 29. juuli 2019, 19:45
Artikkel pole ju ekrelastest. Katsu ikka järge pidada.
v
Võta rohud ära/ 29. juuli 2019, 19:45
Mis see EKRE siia puutub?
M
!!!/ 29. juuli 2019, 19:53
Mõnel viha lihtsalt vahutab üle. Ükskõik kus. Artikli teema ei ole sellise jaoks üldse tähtiski.
j
Ja kus on siis nende tahe ja mõtlemisvõime?/ 29. juuli 2019, 21:01
Mulle näib, et mää.givate koduloomade moodi on pigem mõningad teised, kelle eksistentsi eesmärk on vaid kiita Merkelile ja Junckerile järgi ning toita, laulda neile oode ja poputada pagulasi.
j
Juhan/ 30. juuli 2019, 09:18
Oled ikka kitsarinnaline küll,et ei saa aru EKRE Isamaakusest.Just EKRE on väga tugevalt omaaegse Eesti pooldaja.AU ja KIITUs EKREle
o
oli nii/ 29. juuli 2019, 19:34
üks meie poliitik on öelnud lause, et "pagulased on meie julgeolekugarantii" paraku elu näitab, et on just vastupidi, kui neid poleks, oleks sellised õudused olemata
n
Nii nad taṗsid meie Ferdinandi.../ 29. juuli 2019, 19:34
n
naanu/ 29. juuli 2019, 19:34
meie kallid hõimuvelled, soomlased, väristades oma tallesaba vene hundi kartuses on keelanud venemaalt usklike dissidentide soome saabumise, kuid musti on vastuvütmas soojade sülelustega. las need murjanid siis tegutsevad samuti kui sakasamaal....
k
29. juuli 2019, 19:21
Sisu ei vastanud kommenteerimise reeglitele.
t
Tsüklisse sattusid?/ 29. juuli 2019, 19:47
Unes ka näed kõikvõimsat EKREt
r
Rootslane/ 29. juuli 2019, 19:18
Roosi rasketest kuridegudes on 85 protsenti nende sooritatud rootsi valitsus alustas ka sellest juurdluse kes lekitas keelatud andmed ajakirjantuss
a
arvaja/ 29. juuli 2019, 19:18
On arusaamatu, miks on võetud see teema EKRE osas käsitlusele - ega nemad kedagi ju rongi alla lükanud . Kurjategijat tuleb karistada täie rangusega ja tegelikult tuleks saata sinna tagasi, kust tuli. Pätte ja majanduspagulasi me ei vaja - mõtlen tervet EL osas
e
EUROOPALIKUD VÄÄRTUSED/ 29. juuli 2019, 19:17

m
29. juuli 2019, 19:12
Sisu ei vastanud kommenteerimise reeglitele.
m
Mis sul viga on?/ 29. juuli 2019, 19:23
Mine oma marutõvega perroonile aahvriklase kõrvale. Lõpetab su piinad
w
wtf/ 29. juuli 2019, 19:27
mis see saksas juhtunu on ka silmakirjalik sul või?
m
Moderaator kaitseb omi semusid. Sõna ei ole vaba või siis valikuliselt./ 29. juuli 2019, 20:02
Isegi seda sa ei tea. Mar.utõbised k0erad muuseas ei kl.ähvi. Aga madalama tasandi tr0llidelt sellist intelligentsustaset ning teadmisi ju nõuda ei saagi. Kuid sisse süstitud EKRE. vastane r a e v võib küll viimasedki mõistuse raasukesed peast viia.
n
naaber/ 30. juuli 2019, 09:19
Õpi elu ja siis avalda enda arvamust!
m
Mõelge.../ 29. juuli 2019, 19:07
Mõelge selle üle, et kuidas järsku tohtis mainida lausa pealkirjas kurjategija päritolu? See pole juhus ega vähetähtis seik. Õhtuleht seda kindlasti ei otsustanud.
r
Rootslane/ 29. juuli 2019, 19:02
Kuule inflatsioon aruta seda oravatega tüürisid riiki rohkem kui 20 aasta vaevalt muidugi vastuse saad jooksevad eest nagu raamleppe hääletusel orav ju vilgas seda nimetavad eesti riigi eest vastutamiseks vägev
m
29. juuli 2019, 19:10
Marutõbiste koerte moodi klähvimine pagulaste teemal on olnud ekre peamine silmakirjalik poliitika.
m
mõttelõnga jätk/ 29. juuli 2019, 19:31
marutõbiste oravate moodi igast essu püherdamise jaoks sisse vedada
f
Ferdinandi ʈapmine./ 29. juuli 2019, 18:59
m
Midagi toimub./ 29. juuli 2019, 18:58
Kas Te ei näe, et midagi toimub? Kuidas on võimalik, et Õhtuleht kirjutab otse "aafriklane lükkas"? See polegi muidu võimalik, kui et midagi toimub. Mis nimelt, ei oska veel öelda.
n
29. juuli 2019, 19:16
Nõrk on tikka veel see tase. "Neeger lükkas" on korrektne
k
Krat Pärnust/ 29. juuli 2019, 18:58
meie liberaalsed väärtused juba toimivad. Äge. Rohkem sallivust ja avatud piire. Kindlasti oli selles süüdi EKRE. Ei usu, et pagulane seda jälle tegi. Kõige suurem oht euroopale on ikkagi paremäärmuslased, sest nad ei lükka kedagi rongialla.
m
29. juuli 2019, 18:56
Sisu ei vastanud kommenteerimise reeglitele.
k
kle, "marutõbiste koerte..."/ 29. juuli 2019, 19:27
said nüüd ühe lause moodustatud ja nii vaimustuses sellest, et ei saa enam pidama või? muudkui kordab ja kordab! tõmba nüüd hoog maha.
K
!!!/ 29. juuli 2019, 20:05
Kõigepealt võiksid endale selgeks teha tolle tõve sümptomid, enne kui ise k lä h v i m a hakkad. Et mitte ise narriks jääda.

t
Toits/ 29. juuli 2019, 18:53
Kas te usute tõesti, et nüüd järsku julges Õhtuleht omal initsiatiivil öelda välja kurjategija päritolu? Mina ei usu. Ma arvan, et midagi olulist on sündimas. Need aafriklased on teinud lugematuid sigadusi aga see on esimene kord üle pika aja kui seda ajalehes kohe ära mainitakse. Kui uskuda direktiive ja kasvõi seda kuulsat rändelepingut, siis ei tohiks mitte mingil juhul kurjategija päritolu või rassi mainida. Seda siiski tehti. Miks? Mis toimub?
k
29. juuli 2019, 18:53
Sisu ei vastanud kommenteerimise reeglitele.
ä
Ära unda/ 29. juuli 2019, 19:02
Enne ekret oli kõik oki vä
t
Tõnn/ 29. juuli 2019, 19:18
Tunnen ṯibla kaugelt ära. Miskipärast on neil midagi koerte vastu. "Ubju kak sobaku" jne. "Marutõbine koer" on muidugi trumpäss. Eestlaste jaoks pole aga "koer" mingi halvustav sõna vaid inimese sõber. Eestlasi aitaks seegi kui te oma koju tagasi läheksite. Te pole ka mingid pagulased. Kodus teil tegemist küll ja veel.
t
tasuja/ 29. juuli 2019, 19:31
mida aastakümned varastest oravad on teinud ei saa kolme nelja kuuga olematuks teha...
d
Dok/ 29. juuli 2019, 19:46
r
RS2 tasujale/ 29. juuli 2019, 21:57
No kesikutega võrreldes on oravad pisisulid. ;)
k
29. juuli 2019, 18:51
Sisu ei vastanud kommenteerimise reeglitele.
v
vasja/ 29. juuli 2019, 19:35
see on ju oravate aastatepikkuse tegevuse tagajärg, milles ekre süüdi?
K
!!!/ 29. juuli 2019, 20:10
Katkine grammofoniplaat? Aga sa parem selgita, kuidas EKRE seda teha saaks. sama hästi võiks nõuda, et nad likvideeriksid vähihaiguse a pikendaksid keskmise eluea 200 aastani.
k
Kaja Kallas/ 29. juuli 2019, 18:48
Meile on pagulasi tegelikult vaja. https://www.postimees.ee/3205413/kaja-kallas-pogenikest-meil-on-neid-tegelikult-vaja
e
eks/ 29. juuli 2019, 19:20
Kajal aastaid juba omjägu ja ega need mehed tal vastu pikalt pole pidanud.Varsti vaja ka must noor mees vaja kodustada.
e
EMÜ johannes Mihkelsoni keskus ja pagulasabi/ 29. juuli 2019, 18:46
otsime eestis vaestele sõjapõgenikele tugiisikuid. Nendega väljas käimine ja perroonil jalutamine omal vastutusel.
o
ootaks kommentaare/ 29. juuli 2019, 18:36
Ootaks võigemastide kommentaare. Kas kontrollivad ikka õhtuti kappe ja uksi? Oleks aeg rahvale mõni uus lugu jutustada rahustuseks. Naeruvääristada rahvast oma lapse hirmude abil näiteks.
v
Võigemast/ 29. juuli 2019, 18:54
Tänan pöördumast. Selline küsimus minule on väga rassistlik, seksistlik ja isegi fassistlik. Aga olen jätkuvalt, kapis ei ole kolli. Ma usun, et see vaene sõjapõgenik ei mõelnud midagi halba. Tema kultuur on lihtsalt selline ja me peame ka teiste kultuure austama. Ma usun, et rassistlik politsei tahab nüüd vaesest pagulasest süüdlase määrida. Mõistan sellise tegevuse hukka. Meie, salliva eesti liikmed oleme veendumisel, et nad kukkusid sinna ise. Iga suvaline moslem on rohkem eurooplane kui meie rassistist rahvuslane. Rohkem sallivust. Rõõm tõdeda, et pagulased hindavad meie abi.
s
seaduspärasus/ 29. juuli 2019, 18:34
Nii saksamaal, kui rootsis esineb hiljem politseiülem meedias ja teatab, et statistiliselt pole tapmised ja vägistamised põgenike poolt protsentuaalselt suuremad, kui kohalikel elanike poolt toime pandud ja paanikaks pole põhjust, sada korda juba sama stsenaarium riigijuhtide taktikas.
a
aga/ 29. juuli 2019, 18:59
kuidas saab seda politsei väita, kui sellist statistikat teha ei tohi? See olevat rassistlik ja diskrimineeriv.

p
praeguses meedias pole juhuseid/ 29. juuli 2019, 18:31
Arvate, et see on juhuslik, et nüüd mainiti ootamatult "aafriklane" pahategijana ära?
a
Andres/ 29. juuli 2019, 18:40
m
Mis sel vahet on juhuslik voi mitte?? Fakt jääb faktiks./ 29. juuli 2019, 18:44
i
i/ 29. juuli 2019, 18:51
Sakslased avaldasid ise selle peale juhtumit.
f
29. juuli 2019, 18:28
Sisu ei vastanud kommenteerimise reeglitele.
j
just/ 30. juuli 2019, 14:48
Loogiline.... garanteeritud pansion paarkümmend aastat...
m
Monsa/ 29. juuli 2019, 18:24
Aru ma ei saa, mis poputamine toimub? Kas ei saada aru, et õigused tulevad koos kohustustega. Põgenikel on jah õigus sõja eest põgeneda, aga kaasnevad ka kohustused!!!! Austada kostitaja kombeid ja turvalisust. Homodki.... olgu neil vabadus, aga ka kohustus panna esikohale eluterved ja edasiviivad alustalad enda kiiksude ees.
k
29. juuli 2019, 18:21
Sisu ei vastanud kommenteerimise reeglitele.
a
ajukaart sassi?/ 29. juuli 2019, 18:24
k
Kui ekre hooliks kodumaast siis likvideeriks inflatsiooni !/ 29. juuli 2019, 18:26
Inglismaal toimis ümbermüntimine riigi alamatele ühe ja ainsa maksuna. Maksumääraks oli seega 25% kogurahamassist 6 aasta peale ehk 4,17% aastas ehk 0,35% kuus. Teiseks positiivseks nähtuseks ümbermüntimise juures oli see, et kuni münte ümber vermiti, ei kaotanud valuuta ise väärtust, st puudus inflatsioon ja see toetas majanduse jätkuvat kasvu. Selline ümbermüntimisel põhinev süsteem kattis õige pea lisaks Inglismaale terve Lääne-Euroopa." Eesti vabaks !
i
Inflatsiooni tekitamisega ja tapatalgute organiseerimise abil toodetakse pagulasi/ 29. juuli 2019, 18:42
Terroristid tekitavad inflatsiooni selleks,et pagendada eestlasi.
m
miks avalikustatakse,/ 29. juuli 2019, 18:18
et aafriklane? Selline solvang.
a
29. juuli 2019, 18:12
Sisu ei vastanud kommenteerimise reeglitele.
a
29. juuli 2019, 18:22
t
Terroristid tekitavad inflatsiooni selleks,et pagendada eestlasi./ 29. juuli 2019, 18:28
Ekrel on selles oma roll.

r
rändeseadus/ 29. juuli 2019, 18:12
Oli ju käsk kõik sellised juhtumid maha vaikida ja päritoluriik ka mainitud, kas autor pannakse vangi?
a
29. juuli 2019, 18:23
r
Rootslane / 29. juuli 2019, 22:53
Elagu oravad kah jooksu jooksu väledad
s
29. juuli 2019, 18:11
See kõik pole juhuslik. Kõik käib plaani järgi. Plaan arvake ise ära.
e
29. juuli 2019, 18:23
p
plaanist/ 29. juuli 2019, 18:25
Jah, et kui palju ei jaksa, tapa kasvõi üks!
s
sotsist liberaal/ 29. juuli 2019, 19:01
täitsa jama, hakatakse juba meie plaanidest aru saama.
1
10 päeva tagasi / 29. juuli 2019, 18:10
juhtus Voerdes sama lugu, 34aastane naine lükati võõra mosIemi poolt rongi alla. ei midagi uut, nädala pärast jälle.
l
29. juuli 2019, 18:25
Loodetavasti ta teeb seda ka ekrelastega
l
loodetavasti teeb ta seda sotsidega/ 29. juuli 2019, 19:02
k
29. juuli 2019, 18:09
Sisu ei vastanud kommenteerimise reeglitele.
k
Kui ekre hooliks kodumaast siis likvideeriks inflatsiooni ! / 29. juuli 2019, 18:11
Inglismaal toimis ümbermüntimine riigi alamatele ühe ja ainsa maksuna. Maksumääraks oli seega 25% kogurahamassist 6 aasta peale ehk 4,17% aastas ehk 0,35% kuus. Teiseks positiivseks nähtuseks ümbermüntimise juures oli see, et kuni münte ümber vermiti, ei kaotanud valuuta ise väärtust, st puudus inflatsioon ja see toetas majanduse jätkuvat kasvu. Selline ümbermüntimisel põhinev süsteem kattis õige pea lisaks Inglismaale terve Lääne-Euroopa."
i
29. juuli 2019, 18:14
Inflatsioon ongi olnud meie majanduskasv? Einar Eiland, EMÜ majandusmagister Kui panna graafikule kõrvuti inflatsiooni ja sisemajanduse kogutoodangu kõverad, selgub, et kümne viimase aasta jooksul pole tavakodanik mitte mingit majanduskasvu tunda saanudki. Lähtudes Eesti Panga soovitatud statistikaameti andmetest, jõuame hämmastavale järeldusele: majanduskasv ületab inflatsiooni kümne aasta lõikes vaid 1,3 protsendiga. Võib öelda, et sisuliselt nullib inflatsioon majanduskasvu.
i
29. juuli 2019, 18:17
Inflatsioon ei ole loodusõnnetus või ilmamuutus mis tekib iseenesest s.o. inflatsioon ei ole inimkonna poolt kontrollimatu nähtus,inflatsiooni tekitatakse keskpankade kasumi tarbeks lisaks rahatrykkimisele aeg ajalt ELEKTRI HINNA TÕSTMISEGA,KÜTUSTE HINNA TÕSTMISEGA jt. sisendhindade kergitamisega
k
29. juuli 2019, 18:03
Sisu ei vastanud kommenteerimise reeglitele.
e
EKRE...../ 29. juuli 2019, 18:39
....on alles 3 kuud valitsuses ja juba peab kaosest välja toodud olema teie meelest?
e
29. juuli 2019, 19:17
Ekre on juba viis aastat loputanud rahva ajusid.

j
Jah,aga.../ 29. juuli 2019, 18:02
..meie kõrgeltsündinud Kersti Kaljulaid mõõdab maailma ja sõimab eestlasi,kes oma rahvast ja maad hoiavad, rassistideks?! Kes on siis ,selles võtmes, Kersti Kaljulaid?!
ä
-/ 29. juuli 2019, 18:25
äkki ninakas tädi kommenteeriks juhtunut
v
vaevalt/ 29. juuli 2019, 20:21
see ninakas, upsakas ja kõrk tädi matsirahvale mingeid kommentaare jagab.
k
29. juuli 2019, 18:00
Sisu ei vastanud kommenteerimise reeglitele.
K
!!!/ 29. juuli 2019, 20:09
Katkine grammofoniplaat? Aga sa parem selgita, kuidas EKRE seda teha saaks. sama hästi võiks nõuda, et nad likvideeriksid vähihaiguse a pikendaksid keskmise eluea 200 aastani.
i
Inetu lugu/ 29. juuli 2019, 18:00
Kaua neid aafriklasi veel vastu võetakse. Asi on sama hull, kui ISIS -ga.
h
Himler/ 29. juuli 2019, 17:59
Danke Angela. Turvalisest Saksamaast on saanud AHVLA
g
Greku/ 29. juuli 2019, 17:57
See mees tuleks ise rongi alla lükata.
s
sotsiaaldemokraat/ 29. juuli 2019, 19:03
ei tohi olla nii julm. Peab andma ikka tasuta maja ja kogu oma raha. Ta ka ikkagi inimene.
k
koos nendega/ 29. juuli 2019, 20:22
kes euroopasse lasid sellised ja toidavad, katavad, nunnutavad

k
kohutav/ 29. juuli 2019, 17:56
mis selliste olevuste peas toimub kes sellist asja korda saadavad???müstika.....inimesteks neid nimetada ei saa, aju pole ollagi, mõistusest rääkimata... uskumatu, et EL juhid ja otsustajad samasugused on, oma rahva hukutajad....
k
küllap tal mõistust on/ 29. juuli 2019, 18:12
järgib lihtsalt oma religiooni ja teen aIIahile meelehead.
1
1/ 29. juuli 2019, 18:26
i
Ibragim/ 29. juuli 2019, 20:11
Sellise peas on Allah, mullade ning imaamide käsud ning õpetused ja püha džihaad - võitlus uskumatute k0erte vastu.
2
23/ 29. juuli 2019, 17:53
Tahtis vanglasse, hea elu peale, olgem ausad, selle musta jaoks on Saksa vangla hotell!
h
huvitav, et/ 29. juuli 2019, 17:50
Postimees pole kuulnudki sellest mõrvatööst, et seal sõnagagi midagi mainitud pole. Kardavad?
f
Frits/ 29. juuli 2019, 17:49
Afriklane saab heal juhul tingimisi karistuse ja eelvangistuse eest kopsaka kompensatsiooni. MERKEL ON SAKSLASTE MÕRVAR
a
A/ 29. juuli 2019, 18:31
Mussot koos abikaasaga kaa rahvas enne jumaldas ,aga pärast tõmmati ikkagi jalgupidi rippu
e
eremiit/ 29. juuli 2019, 17:29
inimesed usuvad siiani, et on mingi põgenike teema jne., ega saa aru et käib teadlik rahvuste väljavahetamine, sellepärast on fookus pahade migrantide peal, mitte nende poliitikute, kes neid siia organiseerivad, umbes sama loogiline on nuhelda koduões lapsi purenud hulkuvat koera aga mitte inimest, kes ta väravast sisse kutsus

p
Primaatide/ 29. juuli 2019, 17:27
V
, 17:27-le/ 29. juuli 2019, 18:26
Väga tabav tähelepanek.
e
29. juuli 2019, 17:25
Sisu ei vastanud kommenteerimise reeglitele.
s
29. juuli 2019, 17:38
see siis Külmkapi Taavi
u
U/ 29. juuli 2019, 17:25
Müts maha EKRE ees kes võitleb selle immigratsiooniga!
t
Tyuiop/ 29. juuli 2019, 18:22
t
Tyuiop-le/ 29. juuli 2019, 18:27
Sa ka nime põhjal eritrealane, polegi sust muud oodata.
t
Tyuiop/ 29. juuli 2019, 18:30
EKRE Mart kutsus mind, mis sa kivised :)
u
U/ 29. juuli 2019, 17:21
Jalad ja käed otsast lõigata!

k
29. juuli 2019, 17:19
Sisu ei vastanud kommenteerimise reeglitele.
t
29. juuli 2019, 17:27
toimis ümbermüntimine riigi alamatele ühe ja ainsa maksuna. Maksumääraks oli seega 25% kogurahamassist 6 aasta peale ehk 4,17% aastas ehk 0,35% kuus. Teiseks positiivseks nähtuseks ümbermüntimise juures oli see, et kuni münte ümber vermiti, ei kaotanud valuuta ise väärtust, st puudus inflatsioon ja see toetas majanduse jätkuvat kasvu. Selline ümbermüntimisel põhinev süsteem kattis õige pea lisaks Inglismaale terve Lääne-Euroopa." puudus inflatsioon ja see toetas majanduse jätkuvat kasvu. puudus inflatsioon ja see toetas majanduse jätkuvat kasvu.
k
Kui sinusugused d.biilid/ 29. juuli 2019, 17:28
ei oleks toetanud reffivargaid, siis ei oleks ka nn kõrget inflatsiooni ja eestlased ei oleks massiliselt põgenenud soome.
i
Inglismaal puudus inflatsioon ja see toetas majanduse jätkuvat kasvu. / 29. juuli 2019, 17:29
Inglismaal toimis ümbermüntimine riigi alamatele ühe ja ainsa maksuna. Maksumääraks oli seega 25% kogurahamassist 6 aasta peale ehk 4,17% aastas ehk 0,35% kuus. Teiseks positiivseks nähtuseks ümbermüntimise juures oli see, et kuni münte ümber vermiti, ei kaotanud valuuta ise väärtust, st puudus inflatsioon ja see toetas majanduse jätkuvat kasvu. Selline ümbermüntimisel põhinev süsteem kattis õige pea lisaks Inglismaale terve Lääne-Euroopa." puudus inflatsioon ja see toetas majanduse jätkuvat kasvu.
m
märt/ 29. juuli 2019, 19:40
kuule j o b u oled sa palgaline või?
K
!!!/ 29. juuli 2019, 20:14
Katkine grammofoniplaat? Aga sa parem selgita, kuidas EKRE seda reaalselt teha saaks. sama hästi võiks nõuda, et nad likvideeriksid vähihaiguse ja pikendaksid keskmise eluea 200 aastani. Või elaks igavesti
k
kas/ 29. juuli 2019, 17:18
Merkel arvas tõesti, et teeb suure heateo, lastes enda meelest süütukesed pagulased riiki, tegelikult on asi vastupidi,sest pagulaste käeläbi saavsad surma oma enda riigis elavad süütud inimesed, piiride kinnipanemisega on ka juba hilja, sest neid on kõikjal hordide viisi laiali, õudne..
e
29. juuli 2019, 17:17
Ei lõpe hästi see multikulti eksperiment.
p
planet/ 29. juuli 2019, 17:15
mõrvar ei tundnud ohvreid... Muidugi, iga valgenahaline on "fair game". Pole midagi kommenteerida. Maailm pole enam endine, oma inimesed maksavad poliitkorrektsuse eest oma eluga. Vaene poiss...
s
29. juuli 2019, 17:13
Sisu ei vastanud kommenteerimise reeglitele.
e
et/ 29. juuli 2019, 19:26
l
Liberaal/ 29. juuli 2019, 17:11
Liberaalid on rahul, need vaid ajutised kohanemisraskused uue kodumaaga lõimumisel.
k
Kui ekre hooliks kodumaast siis likvideeriks inflatsiooni/ 29. juuli 2019, 17:10
sest see viiks majanduse ja elatustaseme lakke jav siis hakkavad eestlased paljunema nagu seened peale vihma ja pagendatud eestlased naasevad kodumaale.
i
Inglismaal puudus inflatsioon ja see toetas majanduse jätkuvat kasvu. / 29. juuli 2019, 17:32
toimis ümbermüntimine riigi alamatele ühe ja ainsa maksuna. Maksumääraks oli seega 25% kogurahamassist 6 aasta peale ehk 4,17% aastas ehk 0,35% kuus. Teiseks positiivseks nähtuseks ümbermüntimise juures oli see, et kuni münte ümber vermiti, ei kaotanud valuuta ise väärtust, st puudus inflatsioon ja see toetas majanduse jätkuvat kasvu. Selline ümbermüntimisel põhinev süsteem kattis õige pea lisaks Inglismaale terve Lääne-Euroopa." puudus inflatsioon ja see toetas majanduse jätkuvat kasvu.
t
Tahaks/ 29. juuli 2019, 17:10
loota,et nüüdseks ajahetkeks on tegelane juba väikesteks kuubikuteks viilutatud!?

n
naine/ 29. juuli 2019, 17:07
Kas see on nüüd neil koletulnukatel...Ei ole vaja neid vastu võtta ilma kontrollimata,kes on kes ja miks ta omal kodumaal majandust ei tõsta.
k
Kas pagulased on põhjus või tagajärg?/ 29. juuli 2019, 17:05
Kui põhjust ei ravi, on organism hukkumisele määratud ja tagajärgede või sümptomitega võitlemine täiesti mõttetu. Ikka juurpõhjus tuleb leida, ainult selle vastu võidelda ja see välja juurida.
i
29. juuli 2019, 17:35
Inflatsioon ongi olnud meie majanduskasv? Einar Eiland, EMÜ majandusmagister 30. november 2011, 06:57 Kui panna graafikule kõrvuti inflatsiooni ja sisemajanduse kogutoodangu kõverad, selgub, et kümne viimase aasta jooksul pole tavakodanik mitte mingit majanduskasvu tunda saanudki. Lähtudes Eesti Panga soovitatud statistikaameti andmetest, jõuame hämmastavale järeldusele: majanduskasv ületab inflatsiooni kümne aasta lõikes vaid 1,3 protsendiga. Võib öelda, et sisuliselt nullib inflatsioon majanduskasvu.
a
Arne/ 29. juuli 2019, 17:05
Krt. alles 22.juulil, alles oli kui hukati selliselt juhuslik naine :( https://www.bild.de/news/inland/news-inland/voerde-er-stiess-diese-junge-mutter-vor-zug-aus-purer-mordlust-63439202.bild.html
k
k/ 29. juuli 2019, 17:03
absoluutselt ei saa ma aru mis saksamaal toimub . aitab poliitkorrektsusest tuleb hakata neid ahviklasi ja moslemikoogutajaid riigist välja saatma sinna kust nad tulid
m
29. juuli 2019, 17:00
Mil on juttu eestlaste tootmisest(majandusest) siis ekrelased vaikivad aga mil mustadest siis kohe on neil vinnas.
i
Ime mnni/ 29. juuli 2019, 17:17
iga kahe minuti tagant kirjutad kommentaari?
1
17:00-le/ 29. juuli 2019, 18:29
Krat, söö suppi vahepeal!
p
pro kurär/ 29. juuli 2019, 16:59
Seadusega tuleb kriminaliseerida illegaalsete tegelaste riiki lubamine ja pagalaspropaganda levitamine . Meil niigi on maa täis riigireetureid ja meie maad ja rahvast mitteaustavaid tegelasi!
k
29. juuli 2019, 16:57
Kui on juttu majandusest siis ekrelased vaikivad aga mil neegritest siis neil on kohe vinnas.
m
merkel/ 29. juuli 2019, 16:55

j
Jah../ 29. juuli 2019, 16:54
...aga nagu kõrgeltsündinud Kersti Kaljulaid teab välismaal rääkida,on need eestlased rassistid,kes oma kodu ja maad kaitsta tahavad.Kaua võib?!
a
Andres/ 29. juuli 2019, 17:46
Tuleb ka sel seenelisel oma mihklipäev. Karma is the....
p
Peep/ 29. juuli 2019, 16:51
No ega meil ju ka "kõigi eestlased" ja Ekre vihkajad ei hakka asja tõsidusest ennem aru saama, kui on juba hilja. Vaikselt valgub Eestisse ka neid värvilisi sisse ja kui üks moment on neid juba väga palju, siis enam pole nende vastu midagi teha. Alguses on rahulikud ja viisakad vb, aga kui suur suguselts koos, siis näidatakse valgetele alles jubedusi. Hõisake aga veel, et kõigi Eesti... Mina kiidan Ekret, et ta proovib just seda jama ära hoida ja mõtlevad ka tulevikku ette! Kahju, et paljud sellest aru ei saa. Ei taha küll tulevikus kuulda selliseid lugusid nagu Rootsis...
r
Rootslane/ 29. juuli 2019, 16:48
Ärge riielge president ta ju lihtsalt eesti poliitiline hädatapp
o
ops/ 29. juuli 2019, 16:48
A Merke.i m-utt tooks neid aina juurde.
t
toobki ju/ 29. juuli 2019, 18:17
sest käib perede ühinemine, igas peres on paberite järgi mitukümmend noorIooma, kõik tuuakse kohale, lennukitega.
e
EU/ 29. juuli 2019, 16:48
kaebas ju Ungari kohtusse, et see migrante riiki ei lase. Kuidas siis nii, kes siis inimesi ta.pm.a tuleks, busse kraavi, po.mme panema, rongi ette lü.kk.ama, vä.gist.ama ja sa ei lasegi oma riiki neid, pead laskma.
p
parvepoiss/ 29. juuli 2019, 16:48
Viga selles et sellele mustale õigel ajal ust ei näidatud
t
tor/ 29. juuli 2019, 16:45
ega enne midagi ei muutu kui rahvas saab aru , et need pole .... ja vastab neile samaga ja üldse oleks vaja nad kõik saata tagasi oma kodumaad ehitama, aga mitte siin teiste kulul elada.

k
Kuidas te ajakirjanikud/ 29. juuli 2019, 16:43
nüüd siis aafriklaste peale sõna võtate. Peaksite ju ikka neid õigustama ja kaitsma, mis sest et teise riigi rahvast tapavad. Peaksite ikka ve.de.late ja lil.lade poole hoidma ju.
n
näha on/ 29. juuli 2019, 16:59
et on ka peaga mõtlevaid ajakirjanikke.
r
reede/ 29. juuli 2019, 16:41
Meile ju ka oodati akadeemikuid mingist Eritreast Prillid pealael pidi koguni 2 peret endale lapsehoidjaiks võtma Täna palvetan EL juhtide eest et nad ometi ärkaks letargiast ja asuksid rõõvleid maalt välja saatma
n
Noojaah/ 29. juuli 2019, 17:16
EL juhid ei ole letargias. Nad ise osalevad inimkaubanduses ja eesmärgiks ongi terrori all elav ja kartev rahvas.
m
Me saame hakkama. Wir schaffen das!/ 29. juuli 2019, 16:38
m
Marfa/ 29. juuli 2019, 16:33
n
Noh / 29. juuli 2019, 16:32
laseme aga sellised riiki ja hea kui oma kodudesse võtate, oma naisi ja tütreid vä.gist.ada lasete jms. See on Euro nõue. Teie aga neile midagi teha ei tohi, lähete kinni.

s
soovitus, et ei tekiks kiusatust, paha korda saata/ 29. juuli 2019, 16:29
sellisele tonn banaane ette, las koorib nõrkemiseni
r
Reformierakond/ 29. juuli 2019, 16:27
juba õnnitles vaprat antifašisti.
k
29. juuli 2019, 16:21
kuidas see läbi läks, puhas viha õhutamine.
u
ussi/ 29. juuli 2019, 16:20
Soomes proovisid kaks meest ( teadagi kust) nädalaste vahedega liinibusse kraavi keerata . Seda ei peetud t.erroriteoks ja nende sündmuste vahel ei leitud mingit seost. Sama teema tuleb nüüd nende rongidega . Need poliitikud, kes soosivad selliste inimeste sisserännet , tuleb tagandada kui julgeolekuoht.
o
ole nüüd/ 29. juuli 2019, 18:07
Sellised poliitikud saavad presidendilt auraha rinda ja kiidukõne.
a
arvaja/ 30. juuli 2019, 12:13
-ussile-Tegelikult täiesti nõustun Teiega
k
Kodanik/ 30. juuli 2019, 13:27
Uut Nürnbergi kohut oleks vaja
l
lahe/ 29. juuli 2019, 16:20
meie oma palavalt armastatud mobiilivaras allkirjastas neid ju lausa 326 tk siia, et perroonid ikka puhtad oleks, aga siis tõmbas ise üldse brüsselisse ära nagu kolhoosnikule ikka kohane: https://www.riigikogu.ee/tegevus/dokumendiregister/dokument/ebb298d5-2a02-48b9-ba14-75f5a3cc8f45 https://ec.europa.eu/anti-trafficking/sites/antitrafficking/files/communication_on_the_european_agenda_on_migration_en.pdf
s
sul/ 29. juuli 2019, 16:28
h
hahahaa!/ 29. juuli 2019, 16:35
kas kolhoosiaktivist "sul" tundis ennast puudutatuna?
t
to lahe.../ 29. juuli 2019, 17:03
....oled tüüpiline reformi si gu dik kes valmis ka meile ne.gr. usi sisse vedama ja siis seda valmis teiste kaela veeretama.
l
lol/ 29. juuli 2019, 17:27
vene kolhoosniku allkiri on kuidagi vene reformiga seotud?
s
sulev/ 29. juuli 2019, 21:13
s
spets/ 29. juuli 2019, 16:19
mõtlesin ka kas mõista hukka ja viibutada sõrme või hakata mõtlema millega me kallist külalist solvanud oleme...äkki peaksime toetusrahad kümnekordistama ja igale murjamile lossi ehitama? äkki siis lõpetab ta inimeste rongi alla tõukamise?
e
eestlane/ 29. juuli 2019, 16:11
mina selliseid muiduleivasööjaid ja jõhkardeid siia ei taha, kaitsetuid tapma, koletised...
a
Ai-Ai-Ai/ 29. juuli 2019, 17:01
missugune kõne.Kõigi Eesti ootab lauldes sõpru Eritreast.Ivo Linna pojakesega laulmas.Sinu poolt niiii mõtlematu.Tarand kisub mikrofoni ribadeks et ikka teha Ekre kolhoosnikele selgeks.et Aaafriikaa peab saabuma iga Eestlase koduõuele

j
joosep/ 29. juuli 2019, 16:09
tuleb ka aru saada, et ega see ei ole üksikjuhtum...eks neid hakkab nüüd ikka sagedasemalt toimuma...tuleks vist hukka mõista aga see niikuinii ei aita
e
ega midagi/ 29. juuli 2019, 16:18
eurolibedad "liidrid" võtavad aga jäle kätest kinni ja lasevad valla oma juba tuntud mantra "Me ei karda".
h
29. juuli 2019, 16:18
Halb eeskuju on nakkav: https://www.ohtuleht.ee/971195/kohutav-mees-lukkas-juhuslikult-ette-jaanud-noore-ema-rongi-alla
m
Maali maalt/ 29. juuli 2019, 16:07
Kõigi Eesti ju tahab multikultuurset ühiskonda ka Eestisse. Kas seda te tahategi? See ei ole ka üksikjuhtum, sest alles lükati ka üks naine rongi alla.
t
tcb/ 29. juuli 2019, 16:26
see vaid üks uudis, kuid tegelikult lükatakse massiliselt neid migrantide poolt rongideette, Merkel probleemi ei näe.
t
Tallinnas/ 29. juuli 2019, 17:03
ka Kõigi Eesti naised Aafriika sõpru suksutamas.Suvel kõik sooja käes ja näha neid naisolevusi.
m
Mdewana NGdetallinn/ 29. juuli 2019, 16:06
Kutsuge ahvriklased Eestisse!Meil pole enam eriti rongiliiklust,mingi Tallinn-Tartu vist veel liigub ainult?
m
Marfa/ 29. juuli 2019, 16:35
Aga trammid on. Ja autod.
a
Aita-Leida Jaani/ 29. juuli 2019, 17:22
tramm paneb kässarit ja kohe seisab-see pole mingi kiirrong.
t
Tuleb kiita/ 29. juuli 2019, 16:06
Merkel, Merkel toetame migratsiooni.
v
Viplala/ 29. juuli 2019, 16:03
Silmad lahti rauteeperroonil austatud seltsilised, jälgige oma seljadagust, ega mõnd värvilist kuklasse ei hinga
m
mis toimub/ 29. juuli 2019, 16:00
juba teine juhtum, kus pagulane tõukab lihtsalt enda rõõmuks inimesi rongi ette, elab sööb, naudib elu riigis, kus talle abikäsi ulatati, ja selline tänu siis kõige eest, mis sellistel peas küll toimub, kas tõesti igavusest, siinkohal aitab töö ja ainult töö...
m
mis igavusest/ 29. juuli 2019, 16:04
selleks ta saabuski, religioon on vähk
n
/ 29. juuli 2019, 16:16
neid juhtumeid on juba mitmeid, aasta või paar tagasi tehti sellega jub algust, meenub, et siis oli ohvriks noor neiu, juhuslik mööduja
a
Andres/ 29. juuli 2019, 16:17
Mingi töö selliste puhul ei aita, aitab ainult piiride sulgemine nende ees.
m
mis teha/ 29. juuli 2019, 16:45
kui valge nii naiivne jaloll on.
ä
ärge imestage/ 30. juuli 2019, 00:36
Inimene ei tulnud Sveitsi tööle, vaid puhkama, reisima ja sokolaadi sööma. Mis tänutundest te räägite? Roosade prillide aeg peaks nagu möödas olema, aga ei ole.

p
Pop/ 29. juuli 2019, 15:55
Ai-ai. Tühisüdamed arvaks, et ehk ikka ema lapsega provotseeris...ehk laps näitas näpuga Aafrika kodanikule...niisama lambist rongi ette lükata...lihtsalt pole võimalik. Fakte, fakte andke fakte ütlevad nemad, sest ajakirjandust tühisüdamikud ei usu, fakte ainult fakte.
r
Rootslane/ 29. juuli 2019, 15:52
Oravad võimule saame varsti kah sellest osa 5 rikkama sekka ei jõudnud saame või midagi muud sellest invaliiust
h
Huilo/ 29. juuli 2019, 16:17
s
29. juuli 2019, 15:51
Sisu ei vastanud kommenteerimise reeglitele.
s
29. juuli 2019, 16:03
Sandra, kas suhu ka võtad?
m
Ma soovin/ 29. juuli 2019, 16:10
alates 10K laenu küll, pigem isegi 100K. Aga tagasi maksta ei kavatse. Milliste vahenditega oma raha tagasisaamise kindlustate? Garanteerin, et seaduslik küsimine ei vii tulemuseni.
S
?/ 29. juuli 2019, 16:16
Sandra, kas kõik augud on klientidele avatud?
1
29. juuli 2019, 16:21
16.03 -le.mitteandjaid ei ole on ainult s.i.a.s.t.i küsivad mehed
j
Ja see on tänu./ 29. juuli 2019, 15:50
Selle eest,et on normaalsesse maailma elama võetud ja võimaldatud elada inimväärset elu. Ega ükski heategu ei jää karistamata.
j
just/ 29. juuli 2019, 16:35
h
Huvitav/ 29. juuli 2019, 15:46
Ei olnudki Uus-sakslane. Kohe aafriklane. Niimoodi võivad ju meie südamed hirmu täis minna ja hakkame viimaks veel sõdima nende Eestisse istutamise vastu. Teisest küljest on see hea harjutamiseks-karastamiseks. Mõni aasta veel ja see kõik tundub kenasti tavaline ja normaalne. Vahest vaatan väikeseid tüdrukuid üksi trammipeatuses kooli või trenni sõitmas, kauaks seda turvalisust meil veel on ...
g
29. juuli 2019, 15:43
Sisu ei vastanud kommenteerimise reeglitele.
m
Marfa/ 29. juuli 2019, 16:38
Ei, nad on propagandatööstuse poolt nii ära nuditud. Ja häbenevad oma minevikku.
t
Tulnukad/ 29. juuli 2019, 17:07
paljunevad nagu lehetäid.Proovi nende massile vastu hakata.
v
vasja/ 29. juuli 2019, 15:42
Sakslased ongi need, kes oma laevukestega neid Euroopasse üle Vahemere toimetavad. Ja neil sakslastel oma lastest savi. Tallinnas üks selline lausa rammis lastekäruga ürituse turvamees... Eks oma nahk on ikka ihule lähemal...
s
See, et mõni saksa keele selgeks / 29. juuli 2019, 22:20
saanud on , ja suhteliselt heleda nahaga on, ei tee neid veel sakslaseks .

a
Aisha/ 29. juuli 2019, 15:40
Hakkab kohale äkki jõudma, et kui sa tood oma riiki inimesi kes tulevad kontinendilt mille iq tase on taandarengu piiril.
j
joosep/ 29. juuli 2019, 15:39
ei tea kas merkel magab öösiti rahulikult ja kas need värinad on tal üle läinud
m
Mis/ 29. juuli 2019, 17:09
meie poliitikud paremad on?? Võetakse kogu pakutav rämps vastu!!
a
Andres/ 29. juuli 2019, 18:06
Need värinad on karmavõlg ja vaevalt ta rahulikult magab. Pugib vast unerohtu. Meie seenelist ootab sama.
j
joosep/ 29. juuli 2019, 15:37
need on need magusad multikulti viljad...palju õnne sakslastele...merkel olgu tänatud
l
Laseme veel ahve sisse eks/ 29. juuli 2019, 15:36
m
Miks neid v Ä r Djaid/ 29. juuli 2019, 15:36
kohapea1 maHa ei la-sta ometi?
s
SAMA MOODI RONGI ALLA LOOPIDA./ 29. juuli 2019, 16:48

n
Njaa/ 29. juuli 2019, 15:31
Võõraviha eestlaste hulgas... St. POSTIMEHES
e
Elu piidrid/ 29. juuli 2019, 15:30
modereerige modereerige v2rdjad
s
suurpuhastus käib Aadu maal/ 29. juuli 2019, 15:29
edu Teile ja jätkuvat töökust pruunnahad
p
peapööritus/ 29. juuli 2019, 15:28
Nüüd need t-õ-p-r-a-d on siis sellise väljundi leidnud! Ja meie? PEAD LONGU,uus maailm on ju nii hea...(?)
n
No/ 29. juuli 2019, 15:27
See on mingi uus mäng vist, otsi, keda saad ja lükka teine siss.

q
qq/ 29. juuli 2019, 15:16
eliidil on ju pohlad sellest, nemad ronge ei kasuta.
n
niinimetatud sõjapõgenikud/ 29. juuli 2019, 15:14
jälle üks mamma Merkeli poolt Saksamaale kostile kutsutud kallis külaline!
v
võigemasti kadunud koll/ 29. juuli 2019, 15:14
See ongi seesama koll, keda kapis polnud- nüüd on ta raudteejaamas hoopis. Võigemastid aga kontrollivad igal õhtul kapist.
e
Eritrea viimane kodsõda lõppes juba 20 aasta eest. / 29. juuli 2019, 15:12
Sealsete "sõjapõgenike" ees oleks juba ammu aeg uksed sulgeda. Ja sealt omal ajal sõja eest pagenutel oma kallile kodumaale juba tagasi minna.
a
Antiantifa/ 29. juuli 2019, 15:12
Meie tühisüdamed lausa si*uvad telliseid, et siia samasugune ühiskond tekitada.
t
tomm/ 29. juuli 2019, 15:17
Alustuseks vaata mitu mõrva Eestis aastas tehakse (oleme 1000 elaniku kohta päris heal :P tasemel) Tühisüdametel ja põgenikel pole selle numbriga mingit seost.
t
to tomm/ 29. juuli 2019, 15:34
et kuna juba tehakse, siis pole huIIu, kui võõraid tuua ja rohkem tehakse? selline loogika siis. ahah.
t
Tommile!/ 29. juuli 2019, 15:38
Sinu meelest on kohalikest kurjategijatest veel vähe, et tuled siia eritrealasi õigustama? Sellise mulje jätsid oma kommiga. See elukas oleks tulnud järgmise kiirrongi ette lükata.
t
Tommike sulle/ 29. juuli 2019, 17:11
eks needki mõrvarid enamasti siia tulnud--toodud Vasjad
j
29. juuli 2019, 15:10
Sisu ei vastanud kommenteerimise reeglitele.
k
Koll...../ 29. juuli 2019, 15:40
....on nad juba nahka pannud või on nad ise kollideks saanud.

k
29. juuli 2019, 15:10
Sisu ei vastanud kommenteerimise reeglitele.
j
joosep/ 29. juuli 2019, 15:43
nojah oma laps surnud jubedat ja mõtetut surma...ei kujuta küll ette kuidas normaalselt ja õnnelikult edasi elada...peaks vist merkeli käest küsima
t
29. juuli 2019, 15:09
Sisu ei vastanud kommenteerimise reeglitele.
p
Pole/ 29. juuli 2019, 16:15
praegusel hetkel üldse mingi sõda mitte kuskil. relvastatud konfliktid on. teisisõnu- sõjapõgenikke ka siis pole.
t
to Pole/ 29. juuli 2019, 16:33
Kui pole enam sõjapõgenikke, siis nimetatakse nad ümber näiteks kliimapagulasteks. Ega siis nimi meestei riku, habemikku alaealist või islami terroristi-pühasõdalast ammugi mitte.
s
spasiibo merkelile/ 29. juuli 2019, 15:06
siis tuleb raudteejaamad teha nagu liftid, et siseuksed avanevad ainult siis, kui rong juba ees ja on ka omad uksed avanud.
a
Ats/ 29. juuli 2019, 16:37
p
puu otsast alla/ 29. juuli 2019, 15:04
n
29. juuli 2019, 16:25
nii nagu vene sõjaväes olid aasiast pärit poisid,tulid mäest alla soola laenama ja võeti kroonu,,,
m
mõõõnus :D/ 29. juuli 2019, 15:04
s
Siis saab ka meil mõnus olema/ 29. juuli 2019, 15:18
ränderaamistiklased ootavad neid pikkisimi ka siia. "Sõjapõgenikest"-Tuumaffüüsikuid, arste ja insenere!
a
aafrika ja aasia/ 29. juuli 2019, 15:03
ruulib täiega jeuroopas, aga see on alles algus.
p
pigem siiski/ 29. juuli 2019, 15:04
k
Kohutav./ 29. juuli 2019, 14:58
Ah et siis uus terrorismi vorm on tekkinud. Kaua küll Euroopa ennast hävitada laseb?
f
Fänn/ 29. juuli 2019, 14:57
Kas Saksammal ei olegi perroon 2 jagatud? Ühel pool on vaid valged sakslased , kõrge aed vahel ja teisel pool uussakslased. Loomadega koos perroonil on ohtlik!
v
Vaat see ongi õige tähelepanek, saladuse võti!/ 29. juuli 2019, 15:24
Sest moslemimaades ongi kõik kaheks jaotatud. Bussid, rongivagunid ja perroonid. Meeste ja naiste omadeks. Ja kui nüüd meeste sekka trügib mingi ebasündsais rõivais (tema kodumaal ei söanda sedasi tänavale ilmud isegi mitte pr0stidki!) ja ilma burkata naine, kui ta korralike meeste hulka trügib? Prohveti poja reaktsioon oli spontaanne ning religioosselt ainuõige. Kindlasti võtab kohus selle arvesse kui süüst vabastava asjaolu.

n
29. juuli 2019, 14:57
e
ei ole/ 29. juuli 2019, 15:05
uus normaalsus, harjuge ära ütlevad lobjakas ja londoni pakist linnapea, suurlinnas peabki ohtlik olema. ja üha ohtlikumaks läheb, käib äge perekondade ühendamine.
j
jusss/ 29. juuli 2019, 14:55
Aga selliseid tädi Merkel ju Saksamaale kutsus.
t
Tanel/ 29. juuli 2019, 14:55
Juhtivad figuurid on lambad, jube kuidas lastakse selliseid inimesei meile linnadesse, järjest rohkem inimesi sureb ja saab vigastada. Haige
m
Multikulti ja sallivate tegevuse tulemused/ 29. juuli 2019, 14:54
Merkel-junker-soros.....nende multikulti kuritegeliku maffiajõugu tegevuse tulemused. See kuritegelik trio peaks ammu olema rahvusvahelise kohtu ees
m
Mann/ 29. juuli 2019, 14:52
Kogu Aafrika on Saksamaale ootatud! Reaalsus hakkab koju jõudma
v
Valge või must?/ 29. juuli 2019, 14:48
Ja mis nahavärvi see ema ja laps siis oli?
i
ilmselt siiski / 29. juuli 2019, 15:06
valged ja siis allah nii tahtis
m
marutõbiste võitlus/ 29. juuli 2019, 14:47
viimse veretilgani... üks maailm üks unistus.
l
Lõimumisest ja multikultist/ 29. juuli 2019, 15:27
Üks maailm, üks ainujumal Allah, üks prohvet ja üks usk. Ning üksainus suhtluskeel, seesama, milles on kirja pandud koraan.

a
Ansip/ 29. juuli 2019, 14:46
Valitsus on selles kõiges süüdi !!!
a
andrus (vahet pole, milline)/ 29. juuli 2019, 15:07
ikka ekre on süüdi ja rahvuslus laiemalt. siis muidugi rassism valgete poolt ja kliimasoojenemine.
r
rein/ 29. juuli 2019, 14:43
sinisilmsete poliitikute poolt tekitatud hullumaja. aga millegipärast tahetakse pidada hulludeks neid, kes sellises hullumajas elada ei taha
j
29. juuli 2019, 15:12
Jep. Neid nimetyatakse siis ras sistideks..
v
Vanaema/ 29. juuli 2019, 14:40
Ta vaeseke ju ei teadnud, et nii pole olus teha.
n
nüüd saab pai/ 29. juuli 2019, 15:08
j
29. juuli 2019, 14:39
Sisu ei vastanud kommenteerimise reeglitele.
t
tttt/ 29. juuli 2019, 14:49
Öeldakse nagu Helsinki linnapea -„Elame julmas ja ohtlikus maailmas.“ ...nii et see veel kestab.
h
Hammas hamba vastu/ 29. juuli 2019, 14:53
Niikaua, kui valged sõdurid sõdivad nende riikides, kus ka hukkub naisi ja lapsi, nii kaua ka kestavad.
o
olen kindel et/ 29. juuli 2019, 15:30
Kindlasti peetakse kinni ning võetakse kriminaalvastutusele ka need kohalikud valged rassistid, kes õnnetule eritrealasele kallale tungisiid ja teda julmalt füüsilist jõudu kasutades metroojaamas ebaseaduslikult kinni pidasid.
m
29. juuli 2019, 14:37
Milleks oli vaja sekkuda ja kõntsa Euroopasse tuua?!?🙈🙉🙊
k
Kes tõi,/ 29. juuli 2019, 14:53
ise tulid võitlejad tasuma.
k
kuidas miks?/ 29. juuli 2019, 15:34
Me vajame ju nii väga sealseid kõrge kvalifikatsiooniga tuumafüüsikuid, insenere ning arste! Eriti hinnatud on sealsed günekoloogid, kirurgid ja kurguarstid. Vastutulelikkusest praktiseerivad nad vahel lausa tänavalgi, täiesti tasuta ja ei nõua patsiendilt mitte mingit haigekassakaarti.
e
Ex-soomlane/ 29. juuli 2019, 14:36
Kas oli tuumafüüsik või professor?
t
to Ex-soomlane/ 29. juuli 2019, 14:54
Eritreas oli ta tavaline kitsepanija aga Saksamaal on ta tuumafüüsika professor.
k
kus kurat/ 29. juuli 2019, 14:36
on mikser,kaljulaid jne tegelinskid....rahutuste aeg paluks mitte jalgu jaada..eriti rongide valjumis kohtades...
ä
Ära tee asjatut paanikat/ 29. juuli 2019, 15:37
Nemad raudtejaama juba ei trügi, nende reisimise ja evakueerimise puhuks kasutatakse ikka valitsuse erilennukeid.
n
Need/ 29. juuli 2019, 14:35
On need uued euroopa väärtused mida vaskpoolsed kummardavad.

t
Torre/ 29. juuli 2019, 14:35
kole lugeda, et külas käituda ei osata ja koju minemisega ei kiirusta neist keegi.
n
noh/ 29. juuli 2019, 15:09
koju ei lähe nad enam kunagi
t
to Torre/ 29. juuli 2019, 15:39
Lõimumine ning multikulti! Nemad õpetavad hoopiski meile oma õiget usku, kombeid ja käitumist.
f
Fish/ 29. juuli 2019, 14:34
Olime kohal, politsei kopter tiirutas ümber raudteejaama. Politsei- ja kiirabi autosi oli kohal väga palju. Sündmuspaik oli lintidega piiratud ja rong seisis umbes 300 meetri kaugusel lõpppeatusest. Pidime 6 perroonilt sõitma lennujaama, just sellel raudteelõigul kõik toimus. Inimesed paistsid rahulikud, ei mingit paanikat. Jagati tasuta vett ja suunati reisijaid ümber teistele teedele.
t
to Fish/ 29. juuli 2019, 15:41
Muidugi ilma paanikata. Inimesed hakkavad juba uue, mamma Merkeli moodsa reaalsusega juba harjuma.
n
Nii armas/ 29. juuli 2019, 17:59
Saaks iga päev tasuta vett ja hängida lintide taga raudteejaamas koos kiirabi töötajatega.
a
Alarm/ 30. juuli 2019, 12:03
8-aastane laps visati rongi alla ja ei mingit paanikat - kalk, julm ja ükskõikne suhtumine. Ammu peaks lööma häirekella.
m
Merkeliv@rdi räpased käed/ 29. juuli 2019, 14:31
Toogu aga rohkem seda pigis6nnikut sisse ja lõpetavadki sakslased rongide all kui tina või plahvatusi ei toimu.
e
elagu sotsid/ 29. juuli 2019, 14:17
ja mida arvate oma ku.ritegudest.
r
rp/ 29. juuli 2019, 14:11
Väga aega tagasi pandi toime samasugune vihakuritegu eurooplaste vastu. Uus normaalsus ..
g
gress/ 29. juuli 2019, 14:09
meie president käseb varsti häbeneda ja neid musti armastada
s
säuts/ 29. juuli 2019, 15:43
ja kui me seda ei tee, siis on ka ühel teisel, kaugel resideerival presidendil väga väga häbi selle väikese ning tigeda eesti rahva pärast.
m
Merkelile riigi suurima/ 29. juuli 2019, 14:06
m
mina/ 29. juuli 2019, 14:03
Need ju sakslaste külalised kes nii käituvad!
r
Rootslane / 29. juuli 2019, 22:42

k
Kurb/ 29. juuli 2019, 14:01
m
29. juuli 2019, 13:41
Mis toimub? Alles oli Saksamaal midagi sarnast.
2
22 juuli.../ 29. juuli 2019, 14:36
Lükati üks noor ema rongi alla.
s
st 20 juuli/ 29. juuli 2019, 14:38
tähendab õigemini 20 juuli. uudis meile jõudis 22 juuli. Nii et 9 päeva vahet ja kindlasti jätkub. Nii et ei teagi kus või kuidas seal seisma hakatakse rongi oodates
o
Omen/ 29. juuli 2019, 18:58
Kõikide pagulaste ohvrite veri on Merkeli, Junckeri ja librastide kätel.

REKLAAM JA KUULUTUSED

reklaam@ohtulehtkirjastus.ee