Eesti uudised

REPORTAAŽ | Piirilähedastes väikepoodides on pidu: külamees ostab viina Eestist!

Arvo Uustalu, 28. juuli 2019, 20:39

154 KOMMENTAARI

e
Eks need joobes Lätti sõitjad olid ohtlikud küll/ 30. juuli 2019, 08:20
nüüd pole pikka teed enam vaja purjuspeaga läbida
o
Ostab,/ 30. juuli 2019, 06:07
ostab......ühe siit ja kümme Lätist. Eks ta ikka osta...........
u
uku/ 29. juuli 2019, 20:32
Tõmbasin omale Lätist pikendusjuhtme. Elekter on seal palju odavam.
t
totu/ 29. juuli 2019, 17:22
Mida selle artikliga öelda sooviti?! Et eestlased peaksid jooke eestist ostma ve? Aktsiisi langusega 10 senti läx õllel maha..ja nüüd ei tasu siis enam Lätis käia vä? Johhaidii!!
a
Ando/ 29. juuli 2019, 16:23
Mina käisin ka ükskord Lätis,kogu raha jäi alles.
u
uku/ 29. juuli 2019, 14:23
Käime naisega Lätis suhteid klaarimas. Seal on suurem sõnavabadus.
u
uku/ 29. juuli 2019, 14:03
Ma käin Lätis rehve pumpamas. Tuleb odavam.
u
uku/ 29. juuli 2019, 14:02
Ma käin Lätis hingamas. Seal on palju puhtam õhk kui meil.

u
uku/ 29. juuli 2019, 14:01
Ma ostsin Lätist omale püksid. Sain pool meetrit pikemad, kui meilt.
n
no / 29. juuli 2019, 13:41
lollidemaal saab kärakat kella 10- nest- tarkademaal kella 8-sast, läheb kohe modereerimisele!
s
seadusekuulekas/ 29. juuli 2019, 13:30
no mida ma valesti kirjutasin, jagan matsu, ma ei ole reformikaabakas !
s
seadusekuulekas/ 29. juuli 2019, 13:23
kas ei saaks seda savipätsi lolli seadust tagasi pöörata, kui kell 8-sa avatakse suvaline toidupood, kärakat võiks ju osta saada, tarkademaal on see ju niimoodi, EKRE poisid - pange asi paika, tänu juba teile ette!
n
Napsumees/ 29. juuli 2019, 13:07
Oleks pidanud küsima, millist parteid või erakonda nad ka eelistavad
m
millised geeniused need poetagused/ 29. juuli 2019, 13:26
Mis sa arvad kust need Ekre hääled tulevad :D
u
uku/ 29. juuli 2019, 12:12
Lätlastel on palju targemad naabrid kui meil.
v
Vanapoiss/ 29. juuli 2019, 11:56
Ma käin Lätist naisi otsimas. Aga ei tule sealgi asjad lihtsalt.
l
Läti naistel/ 30. juuli 2019, 09:15
m
29. juuli 2019, 11:39
Ma käin Lätis vett keetmas, set keemistemperatuur on Lätis palju madalam.

u
uku/ 29. juuli 2019, 11:38
Mõõdulint tuleb Lätist osta. Sealt saab alati pikema.
u
uku/ 29. juuli 2019, 11:37
Kui Tallinnasse vaja sõita, siis lähen Lätti ja sealt istun bussi peale. Tuleb odavam.
t
To uku/ 30. juuli 2019, 00:03
See eest talinas on "tasutam". ;)
u
uku/ 29. juuli 2019, 11:36
Ma tõin Lätist omale naise. Odavam ja töökindlam kui kohalik.
t
Toomas-hents,/ 30. juuli 2019, 00:03
u
uku/ 29. juuli 2019, 11:36
Ma käin Lätis marjul ja seenel. Tuleb palju odavam.
t
toits/ 29. juuli 2019, 11:06
pole lolli külameest kes sõidaks viina poodi lätti.või brüsseli, warsavis on kah odav.
k
k/ 29. juuli 2019, 11:05
Pidu sel puhul, et riik tõmbas neil naha üle kõrvade ja tegi neile viina ja õlle kallimaks? Nii lihtsameelsed need valijad ongi. Aktsiisilangetusest võidavad need, kes ei käinud Lätis.
v
29. juuli 2019, 10:53
Sisu ei vastanud kommenteerimise reeglitele.
a
aa/ 29. juuli 2019, 11:34
millepoolest sa eristud? istud oma tatikakarjaga pingiseljatoel ja libistad jäägrit
w
Www/ 29. juuli 2019, 10:41
Käisin ka enne jaane lätis tõin oma 10000euri eest jooki

a
aino / 29. juuli 2019, 10:40
see on sotsiaalne küsimus - vaesus ,lootusetus ja pettumine eesti riigis , kui külamees poetaga viina joob , omal elamine ripakil
n
Nojah/ 29. juuli 2019, 11:32
Ikka teised süüdi, kui raha viina-, mitte ehituspoodi viiakse ja töö tegemise asemel poe taga istutakse.
a
aino-le/ 29. juuli 2019, 17:35
Kes selle vaesuse ikkagi tekitas. Kunagi olid maapiirkonnad farme, traktoriste, kombainereid, mehaanikuid täis, nüüd seesamune, et külamees joob poetaga ja elamine ripakil.
s
sanitar/ 29. juuli 2019, 10:38
Üks partei kangesti muretses pagulaste pärast, et nad tulevad siia ja hakkavad siin sotsiaaltoetuste peal vegeteerima ja meile koormaks olema. Meil pagulasi ei ole, aga sotsiaaltoetusi ja nende peal vegeteerijaid on vallad täis. Mis inimesed need on, kes niimoodi elavad? Et nad endale partei tegid on arusaadav, aga miks teised inimesed peavad neile viina joomiseks raha jagama oma sissetulekutest?!
t
Tea/ 29. juuli 2019, 12:17
Kurb jah. Jube vaadata selliseid tegelasi. Mulle jääb arusaamatuks millest selline alkoholism tekib. Vôiks ju ikka olla nii,et kui sul isa joob ja näed kui jube see on siis ise kunagi ei taha. Aga tundub.et see töötab hoopis vastupidi. Alati kui näen pudeliga meestekampasid siis tuleb ahastus peale,et miks ometi.Noored vôi parimas tööeas inimesed joovad riigi kulul ennast täis. Ei taha lastega jalutamagi minna, rikuvad kôik ümbruskonna ära. Tôesti sellised saadaks kuhugi asustamata saarele kainenema paariks aastaks. Minu arust peaks alkohoolikutelt igasuguse toetuse ära vôtma.Läheksid kohe töö
t
to Tea / 29. juuli 2019, 13:54
Neil on tervis läbi , keegi ei võta haigeid tööle.Õiged kulud veel tulevad riigil selliste üleval pidamiseks,kui hakatakse haigla vahet käima,veresooni välja vahetama jne jne see on lõputu rahaauk riigil kanda.
a
Algebrast/ 29. juuli 2019, 14:04
Keskelt läbi annab üks töötu joodik riigikassasse aastas 300 eurot maksimum.Üks elutähtis operatsioon maksab 4000 eurot riigile,toetused pension.Joodiku kutsumus on üks tasuvamaid.Nupp nokib neil.
a
arvamus/ 29. juuli 2019, 10:26
Ega eesti jõuluvana ei ole et lätile raha kinkida
u
uhke/ 29. juuli 2019, 10:24
mida rohkem suudame oma rahvuslastele õlli ja viina müüa, seda rohkem saame toetada koolilapsi ja rahvuslike memmekeste rahvatantsugruppe.
1
10.10/ 29. juuli 2019, 10:20
ega polegi peale alkoholi ja naaberriikide midagi lugeda,üks tõrvamine muudkui käib,kas te ei leia teemasid millest kirjutada
š
Škodaga parm/ 29. juuli 2019, 09:59
No kųll nųüd leiti, millest uudis teha! Jotade maailm on miski muu, kui inimese oma.
n
nõus/ 29. juuli 2019, 09:55
Nõus Juhaniga, lehelugemise isu kaob ära. Ainult reklaam alkoholile ja alkohoolikutele. Vahet pole, kas Lätist või Eestist ostetud, tülgastav lugeda pidevat pasundamist alko teemadel.
n
no/ 29. juuli 2019, 11:13
on ikka hirmus küll kui riigi edu põhineb alkoholi tarbimisel.
n
no-le/ 29. juuli 2019, 18:02
Paku välja parem variant, senini rahad Lätti ja meie ebaedu.
y
Y/ 29. juuli 2019, 09:45
Varem oli vestlus Läti alko markidest?

j
juhan/ 29. juuli 2019, 09:43
Kes tahab,et tema lapsest saaks haletsusväärne parm?Miks kirjutatakse nii palju alkoholist?Kirjutatagu rohkem tööst ja paljudest tähtsamatest asjadest.Aga ikka alkohol ja alkohol!
n
Noo/ 29. juuli 2019, 10:05
Valitsus ju alkoholihinna riigis tähtsuselt esimeseks asjaks tõstnud.
t
tiit on/ 29. juuli 2019, 09:35
katkine kumm.mis talle ajudesse mida pole kinni jäi
k
kohalik/ 29. juuli 2019, 09:30
Kuhu nad tööle lähevad,kui peamiselt kõik töökohad kaotatud.Teenivad küll juhutöödega ja marjul seenel käies,see ka kõik.No vot see juba kurvem lugu,kui sellegi pisku alkoholile kulutavad,kuid järgmisel päeval käivad jälle metsas ja nõnda nad siis askeldavad ja elavad.Kurb,et majandid kaotati.Nõukaajal polnud ühtegi töötud,tööd oli,kui üks ei sobinud siis leiti sobivam töö ja elukene veeres .Kurb,et elukene selliseks on voolitud,kuid kõigile ei jätku ka linnas tööd.Seniks kuni suvi,pole suurt häda midagi,kuid kui juba pakane paugub siis -hambad varna.
e
29. juuli 2019, 09:44
EKREIKE hävitab viimsegi elu.
k
kohalikule/ 29. juuli 2019, 11:15
ja nõukaajal maal joodikuid polnud? Nüüd joovad sellepärast, et tööd pole, siis oli tööd, et tapab, aga ikka joodi. Küll võtja vabanduse leiab.
p
pole päris nii/ 29. juuli 2019, 12:22
Ei ole mingit müstilist töökohtade kaotajat. Võiks ju küsida, miks mõnes kohas siis on tööd. Paljud päris pisikesed kohad õitsevad. Just lugesin siin ühest pisikesest mõnekümne elanikuga külast, kus on rohkem kui sajale tööd andev ettevõte. Nõukaaegne mõtlemine on see, et mingi müstiline riik tuleb ja teeb meile töökohti. Praegu peab ikka ise tahtma ja ise ka tegema. Ning saadud töökohti hoidma. Hulk kroonilisi töötuid pole kahjuks võimelised töökohta hoidma (elukombed, hoolimatus, alkohol) ja seal ei ole mitte keegi teine süüdi.
p
pole päris nii/ 29. juuli 2019, 12:23
Lisaks peaks täiskasvanud inimene oskama natuke raha planeerida ja mõelda ka sellele, mis saab, kui pakane paugub. Kuhu on kadunud talupojatarkus - suvel töötad ja näed vaeva, et talveks oleks toit laual.
n
29. juuli 2019, 09:14
No vaadake ise pilti nr 2. Kas tõesti arvate et neile on võimalik midagi selgeks teha? Elavad nagu mingis teises universumis ja omas mullis. Püüdke neile midagi selgeks teha, see on lootusetu üritus. Vastu võid vaid sõimu saada.
N
... Elavad nagu mingis teises universumis ja omas mullis .../ 29. juuli 2019, 09:30
k
Kas tõesti arvate et neile on võimalik midagi selgeks teha? / 29. juuli 2019, 09:30
p
Püüdke neile midagi selgeks teha, see on lootusetu üritus. / 29. juuli 2019, 09:31
v
Vastu võid vaid sõimu saada./ 29. juuli 2019, 09:31
j
ja suhtlemiskeel ka nagu poliitikutel. / 29. juuli 2019, 09:42
Sellised kohad on mõnede jaoks head turismiobjektid. Sõidavad korra läbi ja ekskursioon tehtud. Aga eks püüdke elada nende keskel.
t
To;09;44/ 29. juuli 2019, 10:02
Kas oled püüdnud seda neile selgeks teha,et plõksid?
x
xxx/ 29. juuli 2019, 10:05
Täpselt nage meie esiseeneline.
h
hxh/ 29. juuli 2019, 10:11
miks sa üldse üritad teistele oma vaateid peale suruda nagu mormoon, saa aru, et inimesed on erinevad!
t
to hxh täna, 10:11/ 29. juuli 2019, 14:07
Ei ole oma vaateid kellelegi peale surunud. Kuid oli hea kogemus kuidas mõnel on päris tihke põmmpea.
t
to hxh / täna, 10:11/ 29. juuli 2019, 15:35
Küsimus ei ole vaadetes, vaid mõne tegelase väljapressimises. Lubas mind lausa kohtusse anda, kui minult volitust ei saa.
m
Mati/ 29. juuli 2019, 09:07
Aga miks peab üldse viina ostma ?
a
Aga/ 29. juuli 2019, 09:22
Muud nad ei oska teha kui viina juua ja pole harjunud ka, sest juba ema ja isa ja vanaema ja vanaisa pidasid viinakest oma elustiili aluseks. Haridust omandada ja tööd teha on ju raske ja pingutav, aga valitsuse toel aina odavamat viina juua ju nii lõbus.
m
miks miks/ 29. juuli 2019, 17:24
Mulle soovitas arst ennast viinaga määrida...seespidiselt! Ei hakka vastu vaidlema ja kuuletun koheselt!
i
Imelik ka/ 29. juuli 2019, 09:07
Kui Jalgrattaga Lätti ühe pudeli järele läheks.
d
diiter/ 29. juuli 2019, 09:06
roolijoodikud lindpriiks keegi joodikutega ei suhtle fotod lehte
x
XX/ 29. juuli 2019, 09:05
Kas nad tööd ei peaks tegema?
x
xx/ 29. juuli 2019, 10:29
orjatööd, kus iga teine kaasmaalane üritab üle lasta rahadega?
p
peax/ 29. juuli 2019, 17:25
Aga mis teha kui töö hakkab viinavõtmist segama?!

j
Jura/ 29. juuli 2019, 09:00
Viina on alati joodud, loodame, et hulgiostud jäävad ära ja padujoomine lõpeb. Ehk hakkab tööle rahvatarkus, võta pits ja pea aru. Järgmine samm võiks olla, enne kui võtad, mõtle. Seega kindlasti on parem, kui ostetakse vähem korraga ja kodust kraami.
V
Sina loodate?/ 29. juuli 2019, 09:08
Või kes te loodate jälle iga artikli all?
o
Oh/ 29. juuli 2019, 09:23
Mõistusega inimene on alati need vajaminevad mõned pudelid suutnud kodu ligidalt osta.
p
Parmud/ 29. juuli 2019, 08:56
Ekre valijad said oma tahtmise
n
Noo/ 29. juuli 2019, 10:10
Koalitsioon kindlustas oma valijad nende põhivajaduse rahuldamise teel.
t
to 09:41/ 29. juuli 2019, 11:19
jumal küll, muidu räägid, et reform rikkurite partei ja nüüd järsku paned poe taha pingile.
l
Leedu/ 29. juuli 2019, 08:50
Eesti alkopoliitika ei ole joodikuid soosiv. Näiteks kui Lätis avatakse alko müük poodides kell 8 siis Eestis kell10:00 , mis on Läänemere riikide parim näitaja.
t
Tiit/ 29. juuli 2019, 08:49
t
Taat/ 29. juuli 2019, 09:08
Mitte puue, aga sügav puue.
t
Tiit/ 29. juuli 2019, 09:09
t
to 09.13/ 29. juuli 2019, 09:24
Joodikud on mingi särav mass, ei olegi hall mass?
t
tiit......./ 29. juuli 2019, 09:32
...ja taat on nagu kaks venda ja tiit on lisaks veel oma olemuselt nagu metsavas.
m
mulk/ 29. juuli 2019, 09:32
Tiit sul on raske vaimepuue, mis ei ole isegi ravitav
t
To;Tiit/ 29. juuli 2019, 09:39
k
külamees ostan kust tahan/ 29. juuli 2019, 08:47
naabrilt puskarit.poe taga ei konuta õlut teen ise.nn meie ahneid ei toeta.
m
Ma küll/ 29. juuli 2019, 09:10
K
vähk/ 29. juuli 2019, 08:45
Küsisin just,et kas need piltidel olevad noored mehed ei peaks olema tööga hõivatud.Armas moderaator arvas,et küsimus tuleb suunata modereerimisele ja vaadake mis juhtus teise kommentaariga kalli moderaatorit armust
v
vähk/ 29. juuli 2019, 08:41
Kui armsa moderaatorit koos siis on kõik õieti ja hästi
v
vähk/ 29. juuli 2019, 08:39
Kui vaadata neid pilte siis tekib küsimus,kas need nooremapoolsed mehed ei peaks olema nagu tööl.

t
Tiit/ 29. juuli 2019, 08:35
Pildil on kohalikud läbuleevikesed.
a
ab/ 29. juuli 2019, 10:16
Kohalikud filosoofid ikka!
l
linnas.../ 29. juuli 2019, 08:31
....samasugused joodikud, istuvad ainult kuskil põõsas või korteriurkas ja tuhnivad prügikastides.
k
29. juuli 2019, 08:14
Sisu ei vastanud kommenteerimise reeglitele.
r
Rikkad/ 29. juuli 2019, 08:26
t
Tiit/ 29. juuli 2019, 08:46
Raha hakkab Eestisse jääma mitte ei lähe välja. Voi sa kaikakaabu arvad, et Eesti on nii rikas, et raha enam vaja ei ole. Ega kellegil korge aktsiisi pärast joomata jäänud, ainult osteti teisest riigist.
t
to Tiit/ 29. juuli 2019, 08:48
Riik jagab neile sotstoetusi, töötutoetusi, abirahasi. Need lükataks poetaga laiaks... See ju siseringlus, riik ei saa kasu
t
Tiit/ 29. juuli 2019, 09:04
Jagab siis jagab rahasid. Isegi Riigikogulased saavad kuluhüvitisi ja muid toetuseid.
o
Oh/ 29. juuli 2019, 09:26
Ega siis veendunud viinaninad nagu Tiit ei saa aru, nemad tahavad odavat viina ja riigi poolt veel toetusi ka oma 'raske elu' eest. Tööd tehku ja maksu maksku teised.
l
Lüpsilehmad, need kes ostvad Eestist kallimalt/ 29. juuli 2019, 08:05
t
Tiit/ 29. juuli 2019, 09:14
Olen sel aastal no üle 10-ne korra alkost Lätis mööda sõitnud. Korra tegin lastele söögi joogi peatuse, kuid isegi huvi pärast Alkot ei külastanud. Minu joogid laeval vöi lennujaamas. Õlu ka saksa oma
v
Vaata/ 29. juuli 2019, 09:27
Need,m kes eestist kallimalt ostavad, võivad seda vabalt endale lubada, sest aeg-ajalt mõni kvaliteetne jook on hoopis midagi muud kui iga päev õlled ja õhtuks kohustuslik odav viin.
r
RS2 to 09:27/ 29. juuli 2019, 09:42
Vaata, ka kvaliteetne jook on Lätis kolmandiku odavam. Teisek kvaliteed kvaliteediks, minule kah kvaliteedjoogid meeldivad. Kuid mida saunas või grillimise juures sellega peale hakata. Seal tahaks ikkagi õlut. Ja kui Läti ligidale nii kui nii asja, siis miks peaks sealt tühjade kätega tulema. Ostadki seda kvaliteeti ja mitte kvaliteeti kvartaliks või isegi pooleks aastaks ära. Õnneks kvaliteetse joogi kvaliteet aastatega ei lange. Ja kui on tammevaadid siis lausa tõuseb.
t
to RS2 to 09:27/ 29. juuli 2019, 10:15
Ega nendele, kes ei suuda aru saada, kui vähe alkoholi normaalse elustiili juures kulub, ongi väga keeruline selgitada, et ka mõned saunaõlled on kasulikum kodu ligidalt osta, sest kütuseaktsiis langetamist erinevalt viina omast, ju vajalikuks ei peetud. Aga eks mõned 'satuvad' ju ikka aeg ajalt Läti viinapoodi ja siis vaja poole aasta varu osta ja mõne aja pärast jälle poole aasta varu, mis sest et kõigest kuu aega möödas.
r
RS2 10:15/ 30. juuli 2019, 00:14
Kütuse aktsiis on samuti Lätis madalam. Aga tööasjus sõidan üle Eesti ringi ja vahel ka kaugemal. Seega Läti naabrusesse saada pole mingi probleem. Ja kuj juhtumisi treileriga satun Läti ligidale ja võtan vedukil vaadi täis siis juba sellega võidan 60-80 ,- Ja miks peaksingi sealt siis tühjade käega tagasi tulema kui need samad sauna ja grillimisõlled on kolmandiku võrra odavam ja pandimaksu vabad? Aga jooma hakkasin muidugi rohkem, kui neid kodus käepärast on. Vanasti kui seda kraami oli saada 24/7 siis jõin tunduvalt harvem, sest teadsin, et vajaduse korral saan alati läuimas tanklas võtta.
1
10:15 voI.2/ 30. juuli 2019, 00:16
Kui IoII oss viinuks oma plaani täide ja suhkrumaksu kehtestanud, siis tooksin korraga 50 kilose koti suhkurt samuti Lätist kaasa. Seda nimetatakse turumajanduseks, ja IoIIidele ei pea rohkem raha välja käima.
m
Milline uhkus/ 29. juuli 2019, 08:03
Sellised parmud ongi need Ekre valijad, IQ viimase tilgani hävitatud
k
Kotkas kes ainult vett joob / 29. juuli 2019, 07:18
Kas mõni eestis vett ka joob või joovad kõik ainult tankikütust et kotkastena paista.
s
Siilionu/ 29. juuli 2019, 07:18
Tantsu ümber alkoholi on kurb jälgida,selle taga on poliitikute omavaheline võitlus ja riigi rahahuvid.Asjal on kaks külge-hoida noored alkoholist eemal ja püüda alkoholisõltlasi tööjõuturule tagasi,väikese rahva juures on iga hing oluline.Siin tuleks radikaalselt tegutseda,eeskujusid teiste riikide näol võib leida.
s
sots on sots on sots/ 29. juuli 2019, 08:27
Mis need head eeskujud radikaalsete meetmete edukusest siis oleks? Islamimaad? Mida Eestis suudeti saavutada on aktsiiside osaline tagasitulek - alkoholi tarbijad tasuvad nüüd OSA oma ravikuludest.
e
Eino Taruk/ 29. juuli 2019, 06:47
Aga linnas õlle hind ei lange, meie ärikad lihtsalt ei lase alla
t
Tiit/ 29. juuli 2019, 09:17
Tundub, et isegi tõusnud. Neil vast info, et aktsiis tõusis.
T
A/ 29. juuli 2019, 09:25
t
to A/ 29. juuli 2019, 11:23

l
lõpetage propaganda/ 29. juuli 2019, 06:35
tulin alles riiast.kõik on odavam.ja kui korra seal kandis oled käid ka alkos.joodikud seal ei käi tema saab pudeli raha kerjates.igapäev samad näod poe taga
t
Taat/ 29. juuli 2019, 09:18
Seal ka palgad väiksemad. Loogiline.
t
Tarbija/ 29. juuli 2019, 06:13
Raha pärast pole kunagi joomata jäänud, asi on kogustes millal soodsam hind tunda annab, Külajorss ostab esimese pudeli ikka oma külapoest, sest ega ta arva et tarbib rohkem kui 1 pudel kamba peale peaparanduseks, kuid ikka läheb käest ära. Isiklikult ostan ikka 2-3 pudelit Lätist kui sinna kanti asja, piisab...
a
Alkass/ 29. juuli 2019, 04:05
Eks ta olegi rohkem vaese inimese "probleem", see Lätis viina järel käimine..Osalt alkohoolikute "probleem" ka muidugi.. Pudeli viina või veini pärast ei hakka ju keegi Lätti sõitma - palju seda alkoholi viinaveata inimesel ikka nädalas kulub..
k
kuis nii?/ 29. juuli 2019, 06:37
On ikka vaese inimese probleem? Nendest maksutuludest toetatai ju valdavalt rikaste inimestele suunatud Kulkat, teatreid ja nii edasi.
a
Aga see on tore,/ 29. juuli 2019, 01:08
et ostetakse eestist, l.berasstid tahaksid, et papp läheks lätlastele, aga veel parem kui nende sügavatesse taskutesse haha.
e
Ehh/ 29. juuli 2019, 00:14
Milleks sellist jama kirjutada.Antud tegelased ostavad alati oma viina eestist,sest nad pole võimelised oma kodukohast kaugemale minema.Joogi nälg on nii suur ja raha vähe,autot pole ning tervis läbi.
v
vähe,autot?/ 29. juuli 2019, 09:24
m
Miku/ 28. juuli 2019, 23:21
Olen kullas, näpud mullas... kui odav on propaganda. Õige maamees keetis ise õlut ja õunaveini... see odav tants sakste ees. Kui elektorasti nii võidetaksegi, et joome ja teadust meil vaja polegi, siis mis iseseisvusest jutt käib. Geenid on geenid. Meil maal olid noored väga tragid. Tegid linnakatele silmad ette. Arvuti oli, ôpiti mereakadeeias. Hinded olid hinnatud. Pilli mängiti ja jaanituld põletati. Aga sihiti ikka paremat elu, uut traktorit isale jne. Nüüd siis ikka joogipealt riiki nuumata suund, haridus nõrk, tehke korda, et oleks mille üle uhkust tunda.
m
28. juuli 2019, 23:13
M
/ 29. juuli 2019, 09:22
i
IRW/ 28. juuli 2019, 22:58
Lätis on ikka odavam ja käin toon ikka sealt
k
kallim / 29. juuli 2019, 06:55

t
Tea/ 28. juuli 2019, 22:37
Kuivseadus vaid päästaks eesti maaelu. Kurat kas muud teha pole kui viina võtta. Ehitage midagi. Kasvatage juurikaid. Häbi peaks olema kõigil meestel kes vaid juua viitsivad. Ja neid on palju kahjuks...
n
no/ 28. juuli 2019, 23:00
miks sa teisi õpetad,emastest tolku pole.
b
Banaania/ 29. juuli 2019, 01:16
riigivaraste jõuk on ka maameeste taskud tühjaks teinud, et mõni s.tapealt riisutud kohalik bürokraadist kadakasaks ja tema armukesest sekretär paneks mõned tonnid pappi tasku r.k.
ü
ühinen Teaga/ 29. juuli 2019, 06:31
see oleks justkui kiidulaul jottadele. jooge . päästke eesti rahakriisist. hirmus.
o
ohoo/ 29. juuli 2019, 08:30
Linnas ikka kordades rohkem jotasid,alkoholi Lätist toovad ikka rikkad.Ei ma usu,et meie toitlustajad ei kasuta Läti alksi
U
@Tea/ 29. juuli 2019, 09:12
Uuri ajalugu omal ajal mitmetes riikides kehtinud kuiva seaduse kohta.Ja selle seaduse tagajärgede kohta.Siis mõistad,kui palju sellest seadusest kasu oli.
v
vihameedia/ 28. juuli 2019, 21:52
külamees ostab niikuinii ja kuna ostab eestist, siis on olnud õige otsus makse langetada. Vihka üksi vihameedia.
k
kui ta ostab niigi,/ 28. juuli 2019, 21:59
siis saab riik vähem makse
r
RS2 to 21:59/ 28. juuli 2019, 22:12
Riik saab vähem makse, Läti riik.
t
to RS2/ 28. juuli 2019, 23:07
külamees ei ole kunagi lätis alkot ostmas käinud
r
RS2 to23:07/ 28. juuli 2019, 23:47
Aga miks siis külapoodises korraga "pidu " on? Teiseks , külamees pole sinust IoIIim, et kallimalt osta, kui lähedal on hoopis teine hind.
j
jah/ 28. juuli 2019, 23:48
ja siis nutame, et laste ravimiseks raha pole - alkost jm elustiilihaigustest tingitud hädad hammustavad liialt palju ühisest rahakotist. Vangutame pead, kui suve jooksul jälle purjus ujujad upuvad. Ei pane tähelegi, kui järjekordne roolijoodik "kangelastegusid" teeb. Maksame kõik need "lõbud" kinni, aga vähemalt tuleb natuke alkoholiaktsiisi...
t
To jah/ 29. juuli 2019, 07:19
No ja siis? Sinu ettepanekud?
2
23:48/ 29. juuli 2019, 09:10
Nõukaajal selle "natuke aktsiisiga" peeti ülal selline suur monstrum nagu nõukogude sõjavägi. Ja kui Korba Mihkel selle "natuke aktsiisi" ära kaotas, kukkus terve NLiit kokku. Oli "kuiv" seadus nii Soomes kui ka USAs, ja kui keegi sellest ka võitis siis riik see ei olnud. USAs võitsid sellest Al Capone sarnased onud, Soomes ja Eestis samuti vaid piirituse ärikad. Miks sinusugused IoIIpead ajaloost ei õpi, vaid astuvad ikka mõnuga sama reha otsa?
f
28. juuli 2019, 21:32
Sisu ei vastanud kommenteerimise reeglitele.
t
triblada/ 28. juuli 2019, 21:36
muutuda mingiks mootoriks nagu viskas ära
v
28. juuli 2019, 21:22
Väikepoed ainult alkoholist elatuvad - kui on konkurents, siis paneb viina ja leiva hind asja paika
p
28. juuli 2019, 21:18
Puskarit saab ajada ilma haisuta. Spiraali asemel destilleerimise aparaadiks kasutada plastikkile millega on kaetud anum ja seda kuumutab päikene. Lahus aurustub kilele mis on koonuses . jne.
v
variandid/ 28. juuli 2019, 22:22
Extractive Fermentation of Ethanol Using Vacuum - sama pärm käib näiteks 8×; tulemus: "The total ethanol concentration was obtained at 995.2 g/L"
l
28. juuli 2019, 23:03
Lugu on selles,et isegi mingites viinavabrikutes destilleeritakse valesti. Osad shoti viskid tekitavad pohmakat sest pole piisavalt destilleeritud. See spiraaltoru ei ole piisav. On vaja veel mingeid torusid ja temperatuur peab olema puntuaalselt korrektne. Methaani ja etanooli eraldamine pole naljaasi. Kuid see kilega variant peaks toimima,ise pole veel proovinud.
I
@eile, 23:03/ 29. juuli 2019, 09:15
Iga kraadiga jook tekitab pohmelli,kui ikka pea täis võtad.
t
Tölpa/ 28. juuli 2019, 21:09
Mina käin ikkagi iga nädal tankimas, esmaspäev ja reede. Lisaks siis ka suitsuliha, mis on lätis palju odavam, kui eestis.
p
28. juuli 2019, 21:19
Poest suitsuliha ei saa.
m
maakas/ 28. juuli 2019, 21:36
head lihakraami müüvad nende Lätimaal asuvate alkopoodide ees. on see Läti või eesti päritolu, ei tea kosta
t
Tölpa to täna, 21:19/ 28. juuli 2019, 21:44
Ma poodides ei käigi, vahel harva käin valmierast depost ka läbi.
r
RS2 to maakas./ 28. juuli 2019, 22:17
Ei tea on ta Eesti või Läti kraam, aga sama kraami ja sama hinnaga müüakse nii Iklas Alko 1000 kui Krooni Selveris Rakveres. Sama suitsuvorstide valik ja sama hind kas 4 ,-latt või 10.- kolm latti.
m
Maanaine/ 28. juuli 2019, 22:42
Eesti kaupmehed ongi käest läinud,nende ahnust ei suuda enam miski taltsutada.Lätlased saavad oma kasumi kätte palju v äiksema juurdehindlusega.
&
28. juuli 2019, 23:06
"Suitsuliha" tehakse sedasi,et lihale lisatakse mingit suitsuliha imiteerivat aroomi ja värvi.
r
RS2 mis te t0hmannid minu 22:17/ 28. juuli 2019, 23:37
kommentaarile miinuseid laadite, Puhkuse ajal käisin nii oma kodukandis L-Wirus kui ka Lätis ja ostsin teepeale mõlemas kohas samu vorste, ja seda u paari päevase vahega.
J
,,,/ 28. juuli 2019, 21:03
Ja ongi pidu, joodik ei jäta pudelit poodi aga äärealad saavad äkki omale jälle poed.

REKLAAM JA KUULUTUSED

reklaam@ohtulehtkirjastus.ee