Eesti uudised

Elektriautode ostutoetus on naasmas, esialgu üle kolme korra lahjemana

Viljar Voog, 27. juuli 2019, 14:19

55 KOMMENTAARI

v
Vikitriki/ 28. juuli 2019, 17:51
Ma arvan, et tuleb see auk täita vokiga ja jätta kütusejaama auto hoiule. Seega tõestada 6% läbisõit.
t
Tölpa/ 28. juuli 2019, 17:42
Kui nad selle panni ostmise raha kolme kordselt tagastaksid, siis ehk isegi ostaks koerale kuudiks selle.
K
.../ 28. juuli 2019, 17:35
Kui ma tarbin elektrit, seega peab ka mulle kliendina eraldama taastuvenergia elektriauto toetust.
a
ab/ 28. juuli 2019, 14:53
Huvitav, palju peab CO-d tootma, et elektri auto akut täita? Kõige saastavam auto üldse ja veel toetust talle!
t
Tölpa to täna, 15:49/ 28. juuli 2019, 17:44
Ja tuulikuid ja päikesepaneele toodetakse ainult nendest saadud elektriabil, ning muru niitmise jääkidest.
t
Tölpa to täna, 15:49/ 28. juuli 2019, 17:46
Vabandust, unustasin. Ole hea ja nimeta siis kasvõi ükski normaalne riik, kus 100% energiast tuleb tuulikutelt ja päikesepaneelidelt.
s
28. juuli 2019, 21:37
a
ab/ 29. juuli 2019, 11:22
Normaalses ei kembelda sellepärast, et saaks põlevkivi põletada, vaid antakse tuulikutele dobro!
<
28. juuli 2019, 10:06
Sisu ei vastanud kommenteerimise reeglitele.
r
RS2/ 28. juuli 2019, 10:55
Ei väsita jah. Väsitab ainult auto Tartust Tallinnasse tagasi lükkamine, kui vahepeal laadida ei õnnestu. ;)
t
Tölpa/ 28. juuli 2019, 17:48
No talvel on jah hea, külmas autos ei tule kuidagi und peale, aga suvel võid kuumarabanduse saada!
<
28. juuli 2019, 10:00
Sisu ei vastanud kommenteerimise reeglitele.
r
RS2 / 28. juuli 2019, 11:04
Nii ta on. Elektriauto on sisepõlemismootoriga autost vanem, samuti nagu ka kolmerattaline auto. Kuid evolitsiooni käigus s u r i d nad välja. Nüüd rühm v e i d r i k e, loodavad oma elektrik ä u l a I e, kuhu peale kahte p-zet, vabandust per sooni midagi rohkemat peale ei mahu, SUURT tuleviku. ;)
r
RS2 to 12:11/ 28. juuli 2019, 22:24
Kas tsaari Venemaal kah General Motors konfiskeeris elektriautod? Neid seal toodeti, ja mitte GMi lippu all. ;)
m
mees/ 28. juuli 2019, 09:05
Kui Eesti tahab olla esirinnas ja säästlik tuleb hoopis vesinikuautode ostmist ja miks ka mitte tootmist toetada...Elektriauto nimetamine loodussõbralikuks on müüt....Vesiniku tarbeks on meie riigis toorainet piisavalt ja auto on tõeliselt keskkonnasäästlik...
r
RS2 to mees/ 28. juuli 2019, 11:05
Norra juba keelas vesinikautode ekspluateerimist, vähemalt kuni selgub, miks nad nii tihti vastu taevast lendavad.
r
RS2 to 12:34/ 28. juuli 2019, 22:30
Sull tõesti õigus. Otsisin nüüd netis järgi lendas õhku hoopis vesiniku tankla, ja Norras suleti kõik need vesiniku tanklad,, kuni ei selgu põhjus, ja vesinikul sõitvad autod jäid kuivale nagu vaalad Islandil ;)
j
juku/ 28. juuli 2019, 07:40
ja jälle...riik ei toete,,,,mis on riik-tehke see endile selgeks ja siis hakake kirjutama....kas need seal toompeal siis ongi ,,,,riik?

K
/ 28. juuli 2019, 00:44
Kuritegevust ja madalat elatustaset luuakse inflatsiooni tekitamise abil. Kui Eestis eksisteeriks politsei siis kuritegevust,inflatsiooni ja madalat elatustaset ei eksisteeriks,ning Soome pagendatud eestlased naaseksid kodumaale. Inflatsiooni tekitatakse sisendhindade kergitamise abil. Elektriautode abil saab peatada inflatsiooni.
e
Eesti aastas kingib Venemaale 10 miljardit eurot tanklate ja gaasitorude kaudu/ 28. juuli 2019, 00:33
Praegu tahetakse Eestis hakata tootma Nobe nimelisi elektriautosid,neile on vaja vaid sadatuhat eurot tuge alustamaks tootmist. Riik ei toeta !!! Leidke Instagramist Nobe sein ja toetagem Nobe elektriautode tootmist sest siis saame peatada naftabojaaride nuumamise. Eestis kulub igal aastal autokütusele umbes 10 miljardit eurot, mis teeb 7500 eurot,iga inimese kohta (rinnalapsest raugani). „See raha läheb naftašeikide taskusse. Milleks me neile seda kümnist maksame, kui nutika planeerimise abil saaksime kõik oma sõidud tehtud kodumaal toodetud energiaga?” püstitas Jar mo Tui sk küsimuse. Peatag
p
28. juuli 2019, 00:17
Praegu tahetakse Eestis hakata tootma Nobe nimelisi elektriautosid,neile on vaja vaid sadatuhat eurot tuge alustamaks tootmist. Riik ei toeta !!! Leidke Instagramist Nobe sein ja toetagem Nobe elektriautode tootmist sest siis saame peatada naftabojaaride nuumamise. Eestis kulub igal aastal autokütusele umbes 10 miljardit eurot, mis teeb 7500 eurot,iga inimese kohta (rinnalapsest raugani). „See raha läheb naftašeikide taskusse. Milleks me neile seda kümnist maksame, kui nutika planeerimise abil saaksime kõik oma sõidud tehtud kodumaal toodetud energiaga?” püstitas Jar mo Tui sk küsimuse.
v
vaatleja/ 28. juuli 2019, 02:08
Seda ilma turvavarustuseta kolmerattalist kurgikäru küll ei ole vaja soovitada liiklemiseks teedel kui eluisu olemas.
t
Tölpa/ 28. juuli 2019, 17:50
Imelik ka kui riik toetaks sellist tobedust. Riiki huvitab ainult raha, aga mitte raha kinkimine tobedustele.
e
28. juuli 2019, 00:08
Eestis toodeti (toodetakse ?) elektriautosid kuid naftabojaaride survel on asi seisatatud...Kohalikud ZEV nimelised autod olid odavamad neist Jaapani omadest milledele anti toetust...Eestis toodetud elektrilisi autosid ei soositud,toetust ei antud...
j
28. juuli 2019, 00:04
Ja rmo Tu isk tegi palju elektriautode maaletoomiseks aga teda isegi ei kutsutud bingviinide paraadile ja medalist polnud juttugi...
k
Khx/ 27. juuli 2019, 23:00
Riik peaks lihtsalt laenu võtma. Mida me oleme selle väikese laenu võlaga riik. Mis see meile annab?
v
Vallasent/ 27. juuli 2019, 22:45
Miks tavainimest näkku tõmmatakse-vähendagu kauba liikumist autotranspordiga.endiselt tossutavad laevad.lennukid.aga see ju rikaste pärusmaa ja see on pyha ja puutumatu
r
RS2/ 27. juuli 2019, 19:51
Miks peab üldse olema mingi ostutoetus? Teatavasti turg ise reguleerib kõik.
t
Tiidja/ 27. juuli 2019, 20:02
vaata, osaliselt on sul õigus, aga meil ei ole lihtne turumajandus vaid forseeritud, ehk liberaalne turumajandus. See on turumajanduse kõrgeim vorm. Sama on meil ka demokraatiaga. Meil ei lole lihtsalt demokraatia vaid selle kõrgeim vorm Esindusdemokraatia. See viib rahva kiiremalt ja pikemate sammudega paradiisi.

v
vana kesik/ 27. juuli 2019, 19:39
elektriauto tuleb rahakale ostjale soodsamaks teha, aga 350 penskar imegu lonti. mMingist erakorralisest ega isegi erakorratust pensionitõusust on aur välja lastud ja kõik kolgeb reffide ja isamaa taktikepi perra edasi.
a
aur läheb vilele/ 27. juuli 2019, 22:31
Kesk on peagi kolm aastat võimul olnud ja peale hinnatõusu midagi teinud. Pensionid on sisuliselt väiksemad kui nad olid seda refi ajal. Paras penskaritele kes olid suurimad keski toetajad.
k
kas akude tootmise-utiliseerimise mured juba lahendatud/ 27. juuli 2019, 19:38
või see enam kliimaaktiviste ei huvita?? Üks aku teeb rohkem halba keskkonnale kui tänapäeva puhtad mootorid.
e
Elektriautodest vaja lahti saada/ 27. juuli 2019, 16:02
Suur elektriautode laine ujutab peagi Euroopa turu üle Alates 2020. aastast hakkavad Euroopa Liidus kehtima reeglid, mis nõuavad, et autode keskmine CO2 heitkogus tuleks kõvasti allapoole, 95 grammini kilomeetri kohta. Iga gramm, mis piirist üle läheb, maksab 95 eurot. See korrutatakse müüdud autode koguarvuga. Sisuliselt võib see tähendada miljarditesse eurodesse ulatuvaid trahve. Samas kehtib Euroopa Liidus «superkrediidi» süsteem, mis piltlikult öeldes lubab autofirmadel iga null-emissiooniga sõiduki kohta toota ka ühe diisel -või bensiiniauto.
k
27. juuli 2019, 15:54
Kellelegi ei tohi maksta riigi kassast mingeid "soodustusi", demokraatlikus riigis on kõik võrdsed ja ostavad ise omale auto kui vaja ja valivad ise mida ostavad. Igasuguste "soodustuste" puhul hakkab aga kindlasti mingi susserdamine ja kilekottide jagamine. Saaste "vähendamisega" pole siin aga mingit seost, üks nato lennuk saastab siin rohkem kui kõik eesti autod kokku.
v
viljakas naer saalis/ 27. juuli 2019, 19:41
Keskerakond kui valmiste võitja tohib ka rikastele vajalikke soodustusi ja meelehead teha!
r
RS2 to 15:54/ 27. juuli 2019, 19:54
Ja, jaa muidugi. sotsdemokraatlikus riigis on kõik võrdsed. Ainuilt mõned võrdsemad kui teised, ja mõned veel eriti võrdsed. Ha-ha-haa
n
No/ 27. juuli 2019, 15:51
See summa on elektirauto ostmisel tühine.samahästi võiks teha kampaania et uue mersu ostjat toetab riik rulli wc paberiga
e
Enot/ 27. juuli 2019, 15:46
Istugu see niru toetus endale sisse. Automootorid algavad 2,5 l kubatuurist!
t
Tölpa/ 28. juuli 2019, 17:52
Eksisid natuke, need on mootorrattad. Autode mootorid algavad V8-st
p
pensionär/ 27. juuli 2019, 15:45
Me oleme õigel teel, aga liigume vales suunas. Järgmine teadaanne on stiilis- elektrijaamad toodavad voolu elektri jõul. Sksamaal paigaldati Lübecki Hamburgi viiva kiirtee kohale ca 10 km lõigul trollibussi tüüpi traadid . Sama eksperiment tehti Frankfurdist lõuna suunda. Tervikuna ei suuda ära arvata elektri jõul töötava transpordi "rohelist" kasutegurit.
r
riigil on kohustus CO heidet vähendada/ 27. juuli 2019, 15:43
aga nagu ikka ta ei taha panustada ja loodab,et loll rahvas maksab selle nende eest jälle kinni

i
iff/ 27. juuli 2019, 15:36
Parem teha kõrgem automaks fossiilkütustega sõidukite jaoks...
r
RS2 to iff/ 27. juuli 2019, 20:04
Sama tuleb teha ka elektriautodega. Üks MEV kulutab kaks korda rohkem energiat 100 km peale, ehk siis 36 kg põlevkivi küteväärtusega kuni 1,7- 5kWh/kg. Ja Ford Transit 9 liitrit kütust kütteväärtusega 11,8 kWh/kg. Seega väike elektrijõul nähvits juba reostab vähemalt kaks korda rohkem, kui tööriistu ja varuosi töis kaubik. Seega sa tõmbad end o k s a kui selle elektri p a n n i pealt fossiilkütuse maksu pIekima hakkad, toIa. Ha-ha-ha-ha-haa
r
RS2 to iff/ 27. juuli 2019, 20:09
Vaata see MEV tarbib saja kilomeetri peale kuni 36 kilo põlevkivi. Seda kaevandusmuuseumi andmete järgi. See teeb 1,7-5,o kWh/kg. Samas Varuosi ja tööriistu täis Ford Transit saab hakkama 9 liitri dislaga saja peale. Disla küteväärtus on 11,8 kWh/kg. Seega pisike elektrin ä h v i t s paiskab seda fossiilkütust Narva korstna kauda vähemalt kaks korda rohkem kui kaubik. Nii, et sa t6mbad end oksa kui hakkad oma elektrikäuIa pealt makse maksma, IoIIakas. ;)
m
Mis asi on/ 28. juuli 2019, 10:42
r
RS2 to 10:42/ 28. juuli 2019, 11:07
Kummijuku poolt sotsiaaltöötajatele jagatud sinivalged käuIad.
r
RS2 to 11:55/ 28. juuli 2019, 22:32
Ja siis tuleb täielik tuulevaikus... ;)
l
lihtsalt küsin/ 27. juuli 2019, 15:32
"...see on üks meede, mis aitab meil CO₂-emissiooni vähendada." - Tahaks teada, kui suur on Eesti osa kliima saastutamisel maailma mastaabis. Kas 5%, 15%, või hoopis 0,001%?
<
27. juuli 2019, 15:03
Sisu ei vastanud kommenteerimise reeglitele.
n
Ning millest kunagi ei räägita/ 27. juuli 2019, 15:08
...on akude hind! TopGear andmetel peavad liirlaetavad akud vastu vaid 3 aastat!
l
Lõpeta valetamine sa rumal inimene/ 27. juuli 2019, 15:26
l
Liirlaetavad?/ 28. juuli 2019, 10:38
Itaalia liiridega laetakse või?
V
To Lõpeta valetamine sa rumal inimene // 28. juuli 2019, 10:41
Vaata ka, kuhu ja mida kirjutad!
k
Kilplane/ 27. juuli 2019, 14:25
Väga äge. Kaotame trollid ära, paneme bussid asemele..Ja siis maksame eraisikule ühe auto ostmiseks 5000 eurot - et linnaõhk oleks ühe erasõiduku jagu puhtama õhuga. Aga kui palju inimesi sõidab ühistranspordiga, näiteks trollidega?
t
Teeline/ 27. juuli 2019, 14:40
Sa ei saa kilplane olla, sul on loogilist mõtlemist rohkem, kui Tallinna linna"isadel".
r
RS2 kilplasele / 27. juuli 2019, 20:11
No jah Talinas on see ühe erasõiduki võrra puhtam, Narva kandis aga korstnast tuleb see eest vähemalt topelt. Millal enne loodus on tühja kohta sallinud? ;)
t
to 20.11/ 27. juuli 2019, 20:51
Tegelikult ei tule. Pole vahet, kas Tallinnas sõidab sada trolli või ei sõida, Narva katlad töötavad oma graafikus. Palju suurem probleem on see, et elektrit müüakse Eestist välja, aga saaste jääb meile. Sõidaksid meil kõikides linnades trammid ja trollid ning elektriautod, siis me ei peaks elektrit välja müüma ja õhk oleks oluliselt puhtam.
r
RS2 to 20:51/ 27. juuli 2019, 23:50
Kuda võta. Ses mõtes tõesti elektrijaamal mõni troii-tramm siia sinna vahet ei ole. Aga kujuta ette terve linnatäis elektrisõidukeid on juba vahe küll. Eriti arvestades palju seda voolu kaob traatidesse, juhtmetesse ja alajaamadesse.

REKLAAM JA KUULUTUSED

reklaam@ohtulehtkirjastus.ee

;