Eesti uudised

Juhuslik rünnak: perenaine jäi koera ja küttiva hundi vahele

Hundi hambusse sattunud naine: „Nii kui ma pea ukse vahelt välja pistsin, siis ta ründas.“

Asso Ladva, 25. juuli 2019, 10:40

215 KOMMENTAARI

a
A/ 12. august 2019, 16:09
Järgmisteks kordadeks abi siin, et kindlaks teha, kas oli hunt või koer: https://koerhunt.appspot.com
h
Häbi/ 26. juuli 2019, 11:39
teil olgu eestlased ... tahate siin grillida, saunas käia, kütate kaminaid ja kasutate pelleteid... puidust akna-uksetooted - trepid jne. = häbi teil olgu. Mingid tamme +pöögi + muud valest puuliigist tooted. Muinsuskaitse on ka kurjajuur... ei tohigi teha plassu-massu aknaid... ikka see sajandite tagune puidust värk. Vot ei osanud siis eestlane loodust hinnata. Õnneks keelati kunagi kesklinnas puidust hooned, pole ilus vaadata kui põlevad ja vett raiskavad. jne.
m
26. juuli 2019, 13:02
r
Rain Poogen/ 26. juuli 2019, 11:35
Kõik fanaatilised hundikaitsjad siin, olge head, pange korraks silmad kinni ja kujutage nüüd vaimusilmas ette, et seda ust ei avanud mitte täiskasvanud naine vaid väike, kuue aastane, tüdruk...
r
Rain Poogen/ 26. juuli 2019, 12:34
Täpselt, olen nõus selle miinuse panijaga. Nii palju miinuseid, kui see olukord hirmus oleks olnud, ei ole lihtsalt võimalik jagada.
a
ants/ 26. juuli 2019, 01:16
seda juttu ei sa kohe mitte uskuda
l
25. juuli 2019, 22:48
Sisu ei vastanud kommenteerimise reeglitele.
s
26. juuli 2019, 03:06
n
25. juuli 2019, 22:44
k
Kuki-Muki/ 25. juuli 2019, 22:39
Emal viidi 2 kanapoega eelmisel nädalavahetusel Paladel. Üks söödud aga teine jäi poolikuks. Paladel Sakla küla kandis. Ega muud üle jää kui tuleb vastav tööriist muretseda, et end kaitsta.
m
maamees/ 25. juuli 2019, 21:54
Onju ilmselge , et põrsaste kadumisega kadus ka suurem osa suurkiskjate söödast. Järelikult on ka otsene hädavajadus suurkiskjaid rohkem küttida. Aga meie otsustajatel on paaniline hirm euroopa liidu ees ( soe koht võidakse üles ütelda kui sõna ei kuula).Aga mõelge kui tädi asemel olnuks LAPS!!!

s
See alles algus./ 25. juuli 2019, 20:34
Tänu IoIIpeadest "Ioomakaitsjatele", hakkavad hundid varsti reaalselt inimesi rändama, sest neile enam kohta kätte ei näidata.
a
Absurdsus/ 25. juuli 2019, 20:17
Olen 70a. ja mäletan, et ca 1959 käisid külas jutud, et siin-seal on lauda uksi näritud, koeri ära viidud ja isegi üks Aino jäigi kaduma. Talv oli. Kohalikud mehed tegid otsekohe haarangu ja õhtuks olid talliõuel siruli 5 hunti ja 2 ilvest. Väga võimsad loomad kõik. Põtru ja metssigu hakkasin nägema alles ca 1976 ja keegi polnud kurb, et neid ei ole. Ei käinud keegi Moskvast laskmiseluba küsimas.Nüüd on mingid ametnikukesed,keda kabinetis hunt ei ohusta, meil peremehed.Ma ei julge enam aastaid mustikale ega seenelegi minna.
h
Hundiküttimisest/ 26. juuli 2019, 03:15
Brüssel tahtis algul, sisseastumise läbirääkimistel, ju Eestil hundiküttimise hoopis ära keelata. Sest et Euroliidus peaks olema ühesed seadused ning arusaamad, Huńt on Lääne Euroopas aga paljudes riikides üldse hävinenud liik, teistes aga eriti punases raamatus. õnneks jäi tookord siiski terve mõistus peale. Kuigi näib, et mõningate piirangutega. Sest Tallinn on huntide laskmislubade väljastamisega väga kitsi ja meie hundipopulatsioon on suurm, kui meie hõrenev mets neid toita jõuab. Eriti peale seda hiljutist metssigade jama.
o
oscar/ 26. juuli 2019, 10:40
Sama on ju karudega, kõht jääb järjest tühjemaks, sigu pole enam võtta. Euroopas on hunt ära hävitatud, sest nad segasid talumehi ja seal on jahimeestele päris karm karistus kui mõni mullikas hundi tõttu otsa sai. Ega hunt ei koputa uksele, ta tahab süüa ja kui õues mängivad lapsed... Kuidas karistatakse hundi küttimisloa väljastamist keelajat kui inimesest peaks saama ohver?
k
kassikakki/ 25. juuli 2019, 18:51
Kuidas on meil lugu marutõvega? Kodukoerad vaktsineeritud, Venemaa piirile puistatakse ka vaktsiine? Loomakaitsjad- loomaõiguslased- vaktsineerimisvastased !Koera ja hundi käest ei saa ju nõusolekut küsida. Või olete küsinud ja teate, et neid ei tohi vaktsineerida?
j
Juku/ 25. juuli 2019, 18:31
https://maaleht.delfi.ee/news/maaleht/uudised/hunditeadlane-hundirunnak-pole-toenaoline-varem-on-sarnaste-juhtumite-puhul-rundajaks-osutunud-koer?id=86952339
r
reede/ 25. juuli 2019, 18:24
Külas sündinud inimesele on see kisa ebaloomulik Endalgi kord koer läinud Loodusseadusi ümber ei tee Meil hulk lambapidajaid kes oma lambad justkui meelega hundi sõõdaks jätavad Kolige siis Lasnamäele seal saate oma koerakubuga hunti kartmata jalutada Maal elamiseks on rohkem tarkust vaja
v
veidi susijuttu/ 25. juuli 2019, 17:40
Ta võib korraga ära süüa 10 kg liha, aga võib ka kümmekond päeva järjest nälgida. Tavaliselt sööb hunt siiski päevas umbes 2 kg liha, parimal juhul 7–8 kg. Hunt võib spetsialiseeruda ka kindlale saakloomale, sealhulgas koerale. Hundid kasutavad koerte küttimiseks mitmesuguseid kavalusi: peibutavad koeri inimestest eemale ja võtavad neid isegi jahil ajust maha. Hunt ründab kodu- ja kariloomi, kuna need on metsloomadest kergemini kättesaadavamad. On välja arvutatud, et hunt sööb aastas keskmiselt 40 metskitse, peale selle kümmekond metssiga.
a
25. juuli 2019, 17:42
v
vot sulle laaned.../ 25. juuli 2019, 17:35
Elupaigana väldib hunt lausmetsa ja eelistab avamaastikku, kuna sealsed küttimistingimused on paremad. Eesti alad on aga enamasti kultuuristatud ja hunti võib rohkem kohata võsastikes ja rabades. Koobas rajatakse veekogu äärde looduslikku varjulisse paika, harva kaevatakse koobas ise.
a
arvatakse, et / 25. juuli 2019, 17:33
hunte elab planeedil kokku umbes 200 000 isendit.
h
hiiumaal/ 25. juuli 2019, 21:15
sigu küll, minu teada, aga kes viitsib seda kihvadega elukat metsas otsida ja taga ajada. Põrsaste ema on eriti kuri...

H
.../ 25. juuli 2019, 17:32
Hunti võib Eestis kohata varjulistes metsades, rabades ja võsastikes. hunt on metsa sanitar, kes kütib haigeid või vigaseid loomi ning piirab näriliste ja sõraliste arvukust. Aga kui pole neid va haigeid ja vigaseid, metsnotsudel on veel erilised kihvad ka ja paks karv...
k
Kalle Kiire enesekaitse kursus./ 25. juuli 2019, 17:11
Kui eest rünnatakse on lihtne,eriti hundi puhul .Kuna rünnak toimub ülesse on hea haarata mõlema käega koonust ja kiire jõulise liigutusega rebides ülemine osa vasakule ja alumine paremale.Ja kõik.Lastel kahjuks huntidest jõud üle ei käi ja saavad ainult heale õnnele loota.
t
To kõva mees/ 25. juuli 2019, 17:26
Ma arvan, et sa paneksid esimesena s.itt püksis jooksu.
s
susi/ 25. juuli 2019, 17:30
Ega hunt sul koerakutsikas ei ole. Enne kui sina jõud kuskile poole hundi lõugu rebima hakata, on paremal juhul sinu käsi hundi lõugade vahel ning luud ja kõõlused läbi hammustatud. Halvemal juhul on su kõri hundi lõugade vahel.
k
Kalle/ 25. juuli 2019, 17:33
Kaks hunti nii tapetud ilma suurema kärata.Eriliseks teeb olukorra see ,et kõht sai ka pärast täis ja pisike hüvasti jätu toost juurde lastud.Viisakamalt seda asja ei oskaks lahendadagi.
k
Kalle/ 25. juuli 2019, 17:53
Vana hunt ei ründa kunagi inimest ta on selleks liiga tark.Sama nagu inimestega.Nooruse julgus on see mis võib saada saatuslikuks.Nii inimeste kui huntide puhul.
a
Andres/ 25. juuli 2019, 20:51
Ise ka usud? Mine kõvata mujal. Sinusugustel jõud huntidest üle ei käi.
k
Kalle to Andres/ 26. juuli 2019, 09:39
Ma ei kahtle ,et sinusuguseid lödipükse on terve eesti täis.See mis ühele kõva teisele tavaline.Ma ei taha mõelda mis saab eestist kui venelase aggression peaks siia kunagi jõudma,sellistega minna veel lahingusse,kes jäävad alla 30 kg sele loomale.Ma võin öelda mis juhtub,hakkliha tehakse eestlasest kui selline kombelõtvus jätkub.Paras sellised kõik kordusõppustele saata ,mitte nädalaks vaid kolmeks kuuks vähemalt,annab veel midagi muuta.
r
raul/ 25. juuli 2019, 16:48
,,Suurkiskjad pole sel sajandil inimesi rünnanud,,-Jõgevamaal ründas karu meest mõni aasta tagasi,napilt pääses eluga mees
r
.../ 25. juuli 2019, 18:21
rääkimata metssigadest
s
sellised pealkirjad meedias/ 25. juuli 2019, 21:18
Metssead hävitavad Mulgimaa maisipõlde, Metssigade arvukus ähvardab kasvada
h
Hiidlane/ 25. juuli 2019, 16:48
Loll ei , ei tee hundi ja koeral vahet
s
sõna sekka/ 25. juuli 2019, 16:40
Härra Turovski : teada olevalt toimus viimane hundi rünne inimese vastu Eestis pea 200 aastat tagasi. Kuna hirmul on suured silmad , siis kaldun uskuma lugupeetud loomade asjatundjat kui paanikas perenaist. Kindlaid viiteid sellele , et oli hunt ,ju puuduvad.
H
.../ 25. juuli 2019, 16:54
Hundid sõid Eestis inimesi veel 140 aastat tagasi. Ka siis võeti ju koeri, lambaid , vasikaid ... Jumal tänatud, et oli neid võtta... Ka siis oli see talu peremehele suur kahju või arvate hüppas rõõmust, küll siis lõksud metsa üles pandi...
s
sekka sõna/ 25. juuli 2019, 17:31
Härra Turovski räägib loomaaia huntidest. Neid toidetakse hästi. Metsast on saakloomad nagu metssead kadunud, nüüd tuleb toitu hankida taluõuest
s
sõna sekka/ 25. juuli 2019, 19:53
to: sekka sõna Kas kutsud härra Turovski duellile !? Aga ausalt öeldes peaksid tema ees valget rätikut lehvitama , siis ehk on Sinu "tõekspidamised" andestatavad!
s
Sekka sõna/ 25. juuli 2019, 21:24
Ikka Teile, Sõna sekka. Mitte pea 200 vaid pea 150 aastat tagasi viimane dokumentaalselt tõestatud inimese murdmise juhtum -1873. aastal Iisaku kihelkonnas. Seevastu väidetavalt Valgevenes murdis hunt inimese 15 aastat tagasi. Vahepeal oli meil aegu kus Eestis huntide arvukus oli väga väike või puudusid nad hoopiski.Kuid hundi loomus ei ole muutunud. Kui olud muutuvad, eriti arvukuse suurenedes, võivad loomad taas inimese vere vastu huvi tundma hakata. Ei maksa siin talunaisi halvustada, nemad on loodusega rohkem kokku puutunud kui tugitoolis arvutiklahve näppiv linnavurle
t
tuline metsloomade eest võitleja/ 25. juuli 2019, 16:39
Ju loomakesel oli kõht tühi. Sa oleks pidanud ta söögilauale astuma.
k
külas räägitakse/ 25. juuli 2019, 17:46
aga selle liha olevt kõva ja lahja ka
i
irwwwe/ 25. juuli 2019, 16:30
h
Hunt/ 25. juuli 2019, 16:06
k
25. juuli 2019, 16:16

k
Kuimitu/ 25. juuli 2019, 15:22
inimest hundid siis murdnud on, kas keegi teab? Asja võiks uurida just selles valguses. Koerte rünnakid tuleb küll ette. Tean juhust, kus saksa lambakoer e. hundikoer ründas naist näkku ja jooksis siis minema. Haavu tuli õmmelda.
t
Teadlane/ 25. juuli 2019, 16:30
Selle kohta on uuringuid tehtud, mõned aastad tagasi anti ka raamat välja, kui huvi on tasuks otsida
l
Lugesin/ 25. juuli 2019, 16:34
Raamatu autor Ilmar Rootsi
o
O/ 25. juuli 2019, 15:13
Mis häda nende huntidega kogu aeg on? Mis hirmutamine? Linnastunud ühiskond ikka tõesti. Kartke edasi, kui tahate...
m
Madis/ 25. juuli 2019, 16:40
Kõigepealt tulid inimesed linnadesse ja nüüd loomad tagantjärele. Kõik tahavad head elu nautida.
v
vaata/ 25. juuli 2019, 16:57
inimese juures elavad sellised maitsvad loomad, keda on suhteliselt lihtne maha murda.
h
Hunt/ 25. juuli 2019, 15:10
Kuidas meeldib, kui mina tulen nüüd s i n u koju l-a-a-m-e-n-d-a-m-a?
i
igatahes/ 25. juuli 2019, 16:17
põnev on , niigi siin need pagulased ka
h
Hundu/ 25. juuli 2019, 16:38
Täpselt nii, koerte metsas jalutamine-kakatamine tuleb ära lõpetada
k
25. juuli 2019, 15:09
Küll sind ka ükskord ära modereeditskse, tsensori-n ä r u!
h
Hunt/ 25. juuli 2019, 15:08
Minu k o d u m e t s a võtsite te maha. Kuidas meeldib, kui mina tulen nüüd sinu koju l-a-a-m-e-n-d-a-m-a?
i
ilves/ 25. juuli 2019, 16:18
kui palju piuksud siis võtame kogu metsa maha
s
Suur raha meelitab/ 25. juuli 2019, 15:08
Valgamaa jahimehed tahavad turistidele karupraadi pakkuda ning inimeste juures kasvanud karudele on ju kerge pihta lasta.
n
need/ 25. juuli 2019, 16:59
karud mõmisesid vene keeles.
n
25. juuli 2019, 17:37
Neil on kollane märgis kõrvas
a
Andres/ 25. juuli 2019, 15:03
Muinasjutt. Hunt peab ikka erilises tõves olema, et ründab. Luuluta mujal. Nii tark loom niisama ei ründa. Äkki "mehike" tuli kallale?
n
naisuke/ 25. juuli 2019, 15:03
Hunt murrab ei murra inimest:)))
ä
äkki/ 25. juuli 2019, 17:02
tahab mõni endaga eksperimenteerida. Muuseas ühes riigis langes kodus hunte pidanud huntide rünnaku alla, kui vigastas jalga ja käis neile longates süüa viimas. Boss lonkab, võtame võimu üle...

o
Odin/ 25. juuli 2019, 15:01
Eesti metsad oli ohutud kuni nn 1940.a. juunipöördeni, st vabariigi okupeerimiseni. Tollal elanud inimeste jutu järgi ei olnud Eestis hunte. Hunt, mis tuli üle piiri Venemaalt lasti EV piirivalvurite poolt maha, Piir pidas. Looduskaitsjate jutt, et hunt on ohutu, on üksnes nn roheliste propaganda ja kuulub samasse valdkonda "kliima soojenemisega". Kiskja on ja jääb ikka kiskjaks, isegi siis kui ta käib kahel jalal.
m
Metsavana/ 25. juuli 2019, 15:09
Ka mina hoiatan inimesi metsa mineku eest. Eriti koeraga, siis on oht rünnaku osas korduvalt suurem
k
Kiskja on ja jääb ikka kiskjaks.../ 25. juuli 2019, 15:13
Need kahel jalal kiskjad on hundist veel palju ohtlikumad!
u
ulgus vales keeles/ 25. juuli 2019, 18:24
loomulikult lasti maha, marutõbi ja muud haigused + eks metsloomad aitasid inimesi ka rasketel aegadel ellu jääda...
e
e l e k t r i t s a a b t a s u t a b l o g s p o t c o m/ 25. juuli 2019, 14:58
YouTube's on lahe video lõvi küttimisest. Kolm jahimeest vibudega...passisid peale mil lõvid murdsid antiloobi. Vibudega mehed rahulikult tatsusid lõvideni kes vintsutasid antiloopi,jahimeeste saabudes lõvid panid jooksu...uskumatu aga selline dok.film on olemas.
i
Irw/ 25. juuli 2019, 16:08
Kuidas lõvi antiloopi vintsutas?
k
25. juuli 2019, 14:56
s
See/ 25. juuli 2019, 15:01
on mingi hülgemöla. Ei ole vaja uskuda.
k
kui nii/ 25. juuli 2019, 16:20
j
Jaanika/ 25. juuli 2019, 14:55
Rumal nagu Punamütsikese vanaema! Pole vaja oma pead uksest välja pista, kui Kuri Hunt ukse taga ootab.
k
Kas/ 25. juuli 2019, 14:47
Eksperdid uurisid ikka, et kõik kained Ja et ikka tegu hundiga
k
Kõigepealt/ 25. juuli 2019, 15:02
pannakse lehte ja alles siis hakatakse jutu tõesust uurima.
k
Kuup/ 25. juuli 2019, 14:37
Sündmuse kirjeldus viitab sellele, et mooril polnud aega näha millega ta pihta sai. Võis olla lausa oma peni keda nüüd puhtaks pesta üritab. Suvitajate hulkuvad koerad on samuti Hiiumaal tavaline probleem igal suvel vähegi kõrvalisemates kantides. Eeldataks, et ega saarel kedagi peale nende ei ela ja lastakse oma elukad jooksu. Et piirkonnas ühtegi kohaliku "hundikoera" ei ela, ei tähenda et "hundi" asemel poleks võinud ründajaks olla ka mõni suvekoer. Kuid kuna ei ole mainitud koera vigastusi, tekib paratamatult küsimus - kas tegelikult oligi loos mingi teine loom?
h
Huvitav,/ 25. juuli 2019, 15:43
tekib paratamatult küsimus, kas Kuup on ikka inimene?
v
Värsked uudised viutavad, et Kuup on oma teooriaga õigel teel./ 26. juuli 2019, 20:56
l
Loomainimõiguslane linnast/ 25. juuli 2019, 14:22
Ei usu-u-u mitte-e! Hundukesed on ju nii head ja armsad, nemad ei tee kärbselegi liiga. Söövad samuti suvel marju nagu armsad karukesedki.
k
.../ 25. juuli 2019, 18:52
karud söövad liha, maas paljunevate lindude mune jne.
w
Www/ 25. juuli 2019, 14:21
Kui hunt kõrvaldada jääbki mulle rohkem sea, kitse ja põdraliha nämm

v
vanasõna/ 25. juuli 2019, 14:19
mis hundi hambus see hundi oma
m
25. juuli 2019, 16:21
s
Sanitar koduvisiidil/ 25. juuli 2019, 14:13
Mõtsa sanitar tahtis näha kas haigeid põrsaid ka elamises on,mis selles halba
s
25. juuli 2019, 14:18
see liha olli vanaks läinu
v
või ei meenu?/ 25. juuli 2019, 14:07
Alles paari aasta eest oli siinamas lehes artikkel, fotogi oli veel juures. Nii vanamees kui hunt olid peal. Lugu mingist Virumaa vanamehest, keda noor, esimese aasta hunt koduõues ründas. Aga vanamehel oli õnne, tal oli mingi heina- või sõnnikuhark käepärast ja ta pistis ründava hundi lihtsalt surnuks.
i
ikka esimese 5 rumalama hulka/ 25. juuli 2019, 14:20
seda meie rumalad riigiametnikud - ei saa aru kui mõistust pole juuste alla jagatud Jumala poolt
s
see oli küll/ 25. juuli 2019, 14:55
aastaid tagasi, kui perenaine (minu sugulane, sellepärast mäletan), läks ka koera kaitsma ja hunt hammustas näpu otsast, olevat vist ka marutaudis olnud.
m
meenutus/ 26. juuli 2019, 03:30
Taoline konflikt oli ka sõjajärgsetl aastatel, kui meil oli metsades hunte palju. Tädimees oli raudteetööline ja tema raudteevahi majake asus raudtee ääres, suurte metsade vahel. Pidas ka loomi. Ja öösel langes ka tema hoovikoer hundirünnaku ohvriks. Noor mees jooksis õue, koerale appi. Õnneks kahmas tubli võsakiini pihku, sest hunt muidugi ei tahtnud oma saagist loobuda ja ründas vaheletikkujat. Aga tädimees rabas tal oma kiiniteraga pea lõhki. Muidugi mõista ei läinud ta kuhugi teatama, nii et "teada olevasse statistikasse" too hundirünnak muidugi ei läinud.
m
minu arust/ 25. juuli 2019, 13:54
oli see ikka näljane hunt, kes perenaist ründas, sest ta kippus kohe kõrikallale, nägu jäi ette, koerad tavaliselt hakkavad jalgu purema ja on aremad, see elukas tahtis ju saagiks võtta koera, tavaliselt ju koer koera ei murra, või siis on nii, et pikka aega metsaselav näljane hundikoer, versioone on muidugi palju.
m
Mina/ 25. juuli 2019, 14:06
Pärnumaal alles hiljuti oli mitu koera, kes said otsa just huntide läbi.
h
hunt on murdmisest elatuv kiskja/ 25. juuli 2019, 14:10
Koer pureb, hunt on aga ratsionaalne professionaalne kütt ja tema mingitest jalgadest ei huvitu. Tema ründab ikka kindla peale, kõri suunas.
s
Sel / 25. juuli 2019, 15:10
hundil oli kaelarihm kaelas.
v
viimane aeg / 25. juuli 2019, 13:48
Viimane aeg on algatada liikumine Saared hundivabaks! Paljud inimesed on lõpetanud lambakasvatuse, hävivad looduslikud rohumaad oma kooslustega, inimesed jäävad ilma tööst ja sissetulekust jne. Mille nimel? Et paarkümmend koeralaadset elukat saaks karistamatult toimetada? Hiiumaa on olnud kaua hundivaba ja mida saar nüüd võitnud on? Midagi, ainult kaotanud. Vaevalt, et ka turistid hundipesasse väga tulla tahavad kui info levib.
v
Viimane aeg oleks pigem loogiliselt mõtlema hakata./ 25. juuli 2019, 14:16
Mille poolest saarlased siis privilegeeritumad on? Mandriinimeste ees. Mandri inimesed tahavad ju kah lambakasvatusega tegeleda. Või teeme siis ka mandri hundivabaks? Kaotame maa pealt terve loomaliigi? XIX saj. hävitasid Falklandi saare kolonistidest vagad lambakasvatajad falklandi kogu Falklandi saartel elava falklandi hundi omapärase alaliigi. Sest isolatsiooni tingimustes elanud hundisugu oli seal juba omaette alaliigiks muteerunud.
a
ametnikuniru/ 25. juuli 2019, 14:22
las murravad sest saartel inimesi jätkub
t
tõesti/ 25. juuli 2019, 14:55
Miks just saared ja miks hundivabad? Viiks hoopis lambad mandrile? Nali naljaks, kiskjad on täiesti tavaline nähtus looduses
e
Eha/ 25. juuli 2019, 13:36
Kuradi idioodid-millal hakatakse reguleerima huntide arvukust? Mis siis et rahvusloom-igal asjal on piiirid ka ilkka(((
n
näed sa/ 25. juuli 2019, 13:55
alles nuteti simad peast ühe päästetud võsavillemi pärast.
k
25. juuli 2019, 14:23
küsi männili käest sest murtud inimeste norm päris suur
e
25. juuli 2019, 14:54
eesti rahvusloom peab olema tiiger.julge,võimas ja kogu maailm austab teda
h
hundijahikeeld?/ 25. juuli 2019, 17:17
Kui astusime Euroliitu, siis läbirääkimistel tahtsid Euroopa poliitikud Eestis huntide küttimise üldse ära keelustada. Sest et Lääne Euroopas on hunt punases raamatus ja osades riikides üldse hävinenud liik. Aga Eroliidus peab valitsema ühtsus, seega hundilaskmise täielik keeld ka meile! Õnneks oli tookord meie läbirääkijatel veidigi kainet praktilist meelt ning selgroogu. Kuid näib, et mingi laskmispiirang vist siiski jäi. Huntde populatsioon kasvab.
v
vana ahv/ 25. juuli 2019, 13:30
Naine, enne ukse avamist võiks ikka uurida kes seal on! Oleks karu olnud poleks nii lihtsalt pääsenud.
m
Muinasjutuvestja/ 25. juuli 2019, 14:19
Nii et tulnuks küsida, et kes ukse taga on? Ja hunt oleks teinud peenikest häält ja öelnud, et Punamütsike! Et vanaema, ma tulin sulle külla!
k
25. juuli 2019, 15:02
k
Karu/ 25. juuli 2019, 15:12
oleks oma võtmega tulnud.
s
see/ 25. juuli 2019, 18:27
juhtus öösel, koer tahtis äkki öösel õue, küll see hunt kutsus...
h
hundiseadus/ 25. juuli 2019, 13:28
järelikult oled vana ja haige, hea ,et sa loomaeda ei sattunud

p
Polesinuasi/ 25. juuli 2019, 13:20
INIMENE,kas sina ARVAD, et oled looduse PEREMEES..?! EI OLE..sa oled EGOIST kui arvad, et mets kuulub sinule lagastamiseks, raha tegemiseks...See on LOOMADE, LINDUDE ja muude ELUSOLENDITE kodu...Saage ARU, et mida rohkem RAIUTE, seda ROHKEM LOOMAD on segaduses...MEIE, INIMESED , ei jäta neile mingit muud valikut...Loomulik toitumiskeskond kaob ja nad hakkavadki asustustes luusima...HUNT nagu ka teised metsloomad ei ründa lihtsalt lõbu pärast, vaid ikkagi vajadusest... Naisest ja koerast on kahju, head paranemist, kuid siiski.....Mõelgem enne, kui kohe kireda, et..maha lasta....
w
Www/ 25. juuli 2019, 13:24
Ikka maha lasta siis jääb meile rohkem kitse, sea ja põdraliha
w
Wwww/ 25. juuli 2019, 13:26
No siis jääb mulle rohkem kitse, sea ja põdraliha kui hunte vähem
m
Mets/ 25. juuli 2019, 14:43
ei kuulu lagastamiseks, see on selge, aga inimene on ikka looduse kroon ja peremees küll.Metsa vast jätkub veel ikka , kuhu minna ka huntidel, ega see ei õigusta inimest rünnata.
p
25. juuli 2019, 14:49
Polesinuasi võikski Saaremaale minna, siis on vaestel huntidel rohkeem süüa.
k
kõik/ 25. juuli 2019, 17:10
tahavad ju täispiudust maju , mööblit jne. huvitav kuidas need siis saab... SEda metsa on ikka kunagi ikka vähem olnuid, kui olid puust laevad ja rauast mehed. Hiidlastel oli lausa spetslaevad, millega Tallinna küttepiud veeti...
i
ireen/ 26. juuli 2019, 09:27
Kui hunt tuleb ikka õuele koeri ja lapsi murdma siis see ei ole normaalne.Tulebki maha lasta.Ja see Aegviidu karujutt ka ei olnud tegemist mõmmibeebiga.
m
26. juuli 2019, 10:52
Minge seenele oma jutuga. Ma elan juba 15 aastat metsa serval, on juhuseid, kus vaatan hommikukohvi õues juues ilvesega tõtt, ka hunti olen näinud, samuti on mul kaks koera, mitte kordagi pole keegi loomadest isegi püüdnud rünnata..Samuti on mu neli last ilma hirmuta loomade ees üles kasvanud...maganud õues telgis jne...Minu majapidamisel pole isegi aeda ümber...Ükski koduloom pole kadunuks jäänud....Ja minu metsas on jahikeeld.. Inimene pole mingi looduse kroon ja ka mitte peremees..Peremees oled sa oma kodus, mets on ikkagi loodud loomadele....
1
26. juuli 2019, 10:56
10.52 on Polesinuasi vastus...😉
j
Jah/ 25. juuli 2019, 13:09
Naisuke linnast on näha et on puhta l o l l
s
Sa/ 25. juuli 2019, 13:31
ise saa tekstist aru! Aga, näe, ei saanud! Seega lo ll.
n
naisukese/ 25. juuli 2019, 13:33
Midagi karta poel vaja, suurkiskjad ei ole ohtlikud ega ründa. Ainult et "Loom on loom ja tema käitumisel on oma motiivid". Ehk kaks lauset olid samas artilkis, kuid on omavahel vastuolus. Ehk ei jaa nagu lsel ehel kombeks saanud...
n
naisuke/ 25. juuli 2019, 13:06
Midagi karta poel vaja, suurkiskjad ei ole ohtlikud ega ründa. Ainult et "Loom on loom ja tema käitumisel on oma motiivid". No comments!
n
No ja siis/ 25. juuli 2019, 13:05
Raiuge aga metsi maha kuniks seda enam pole siis oodake metsloomi linnadesse ja kodudesse ja ka suuri tornaadosi, mis saavad siis lagedal maal hoo sisse ega vaibu. Hävitage aga, ta.pke ka kõik metsloomad siis maha, kui nad linnadesse tulevad inimtegevuse tagajärjel.
a
arvan/ 25. juuli 2019, 13:03
see nagu tavaline, et hunt ründab ja murrab lambaid ja koeri, see, et inimesele oma hoovis külge läheb, on kummaline, see nüüd jahimeeste asi asja uurida koos hr. Dubrovskiga, saab selgemaks, mis ajas hundi hulluks, kas siin üldse meetmeid on, mida rakendada,
h
Hetkel/ 25. juuli 2019, 13:38
tahtis inimene hundi saaki.Proovige näljase kassi käest eriti maitsvat pala ära võtta.Mis veel hundist rääkida.Jätke mõni mets ka alles siis loomad ei tule tuppa.
i
inimene/ 25. juuli 2019, 17:11
lihtsalt ei andnud vabatahtlikult oma koera ära ...
t
tahkunas/ 25. juuli 2019, 21:28
on metsa küll, hundi territoorium oleneb saakloomade arvust, hunt tõstab ka jalga puude peale ja märgistab oma territooriumi, selle sees olevad elavad olevused kuuluvad tema arvates talle ja kõik...
m
25. juuli 2019, 13:01
Marut6bine, aga olge rahulikud ?
v
viimased andmed just/ 25. juuli 2019, 14:25
v
vabalt võis olla/ 25. juuli 2019, 14:58
tavaliselt hoiab hunt inimese lõhna tundes kaugele
p
pole / 25. juuli 2019, 18:29
midagi hoida. kui ilus toidetud saak õuepeal elab, tule ja võta....
k
kus see korts metsa näeb/ 25. juuli 2019, 12:55
ainult paberil.nn metsloomade kodud hävitatakse nagu rb teele jäävad talud
e
Eurolaul/ 25. juuli 2019, 14:26
sellist riiki tahtsimegi

r
Rene/ 25. juuli 2019, 12:53
Sama loogika järgi peaks õnnelik olema haiglavoodis luumurdudes vaevlev patsient kui saab teada, et roolijoodik, kes ta sinnakorraldas polnudki raskes kriminaalses joobes vaid kergete promillidega.Tüüpilne kafkalik lähenemine - selle asemel, et midagi teha.likvideerida oht inimelule hakkab tegevus(kõikvõimalik seletamine) , et seda mitte teha.Mujal maailmas piisab koeral hammaste näitamisest võõrale, kui omanikul travid kaelas, meil on nagu islamimaailmas, kus vägisyamises on naine süüdi kuna oli valel ajal vales koha, koera rünnakus on ka meil õigus koeral.
m
25. juuli 2019, 13:36
Mida loogikat..?! Segi oled või..?! Inimene inimese vastu ja loom inimese vastu on kaks eriasja..Inimene on mõistusega mõtlev olend..loom käitub enese alalhoiuinstinkti ajendil....ja kumbagist tegelikult , nii inimese, kui looma poolt, ei tea kunagi mida oodata...Kuid loom, erinevalt inimesest EI ründa iseenda lõbuks...
v
villem/ 25. juuli 2019, 12:45
Nüüd tehakse ohvrile rida marutaudisüste. Kas koer jäi puutumata või sai tema ka hambajäljed? Naerda pole siin midagi, metsi harvendatakse julma järjekindlusega, karud-hundid peletataksegi asustatud piirkondadesse.
v
võsavillem/ 25. juuli 2019, 13:34
karusid on eesti uusrikaste metsaelaise kohal harva kohatud ja veel vähem nähtud
k
kunagi/ 25. juuli 2019, 17:14
olid need mõned äkki kurjast vaevatud inimesed ka marutõves ja surid ja kui teisi puresid siis ka need surid.
m
mis / 25. juuli 2019, 18:31
vähe karusid, ammu teada, et elame vähemalt paremini, kui siin idapiiri taga.
r
rein/ 25. juuli 2019, 12:44
nii tola juttu annab otsida. Kui mul ikka nt. lapsed õues, ei saa kuidagi elada teadmisega, et kriimsilm on ohutu.
a
25. juuli 2019, 12:42
aga see ei pruugi jääda ju ainsaks. hundil maitse suus. jääb ikka luusima ja seda koera jahtima. maha tuleb tõmmata.
s
25. juuli 2019, 14:59
selge see.koer tuleb maha tappa,et hundil kiusatust ei tekiks
o
olgem mõistvad!/ 25. juuli 2019, 12:41
ikkagi meie rahvusloom! Alles hiljuti otsiti suurte jõududega meie peaaegu uppuma pidanud rahvuslooma taga ja kahtlustati koguni jahimehi.
e
ei mõista/ 25. juuli 2019, 13:50
Mis loeb, et rahvusloom? Inimene on ikka inimene ja peab saama elada ilma, et see rahvusloom talle kallale ei tuleks. Ja üldse imelik, kes tuli küll sellise idee peale panna hunt Eesti rahvusloomaks? On sellel ka mingi põhjendus või tähendus olemas?
o
Oh/ 25. juuli 2019, 12:40
Jätke need metsloomad ometi rahule
w
Www/ 25. juuli 2019, 13:11
Miks peaks rahule jätma ei mingil juhul
p
poissmehest jahimees/ 25. juuli 2019, 13:46
kumba sa silmas pead, kas naist või hunti
s
samas võis see olla/ 25. juuli 2019, 12:40
l
Lugija/ 25. juuli 2019, 14:27
r
Rain Poogen/ 25. juuli 2019, 12:40
Juba see, et hunt on valgel ajal inimese hoovi peal, näitab, et kiskjad ei karda enam inimest seda palju, et me saaksime ohutult koos eksisteerida. Ja see on meie lillelastest loodusesõprade mõtlematust tegevusest tingitud. Mõeldakse loomadele inimlikud tunded külge, hakatakse neid kaitsma ja tehakse sellega nii loomadele kui ka inimestele karuteene.
p
poognale/ 25. juuli 2019, 12:42
Hmm, äkki see on hoopis metsade pidevast lageraiest tingitud, et loomadel ei ole enam kuskil elada?
r
Rain Poogen/ 25. juuli 2019, 12:55
Jälle inimlik vabandus hundi aadressil :) Sellest pole kasu, isegi kui see väide tõele vastaks.

l
25. juuli 2019, 12:26
loen ja mötlen,kuidas tegevus edasiarenes,hunt rundas naist,koer oli toas,kuidas hunt pärat runnakut käitus ,kas lahkus vaikselt ja pani ukse kinni?Kas ta koera ei puudnud rohkem runnata?Kui hunt näkku hammustas ,siis pidid vigastused väga suured olema.
l
Lätlane. / 25. juuli 2019, 12:42
Siis ikkagi hunt. Saarlane oleks pea otsast ära hammustanud.
<
25. juuli 2019, 12:07
Sisu ei vastanud kommenteerimise reeglitele.
n
25. juuli 2019, 16:03
noh, kas just saarlased süüdi, kuid koer on oluliselt tõenäolisem ründaja. Eriti veel, et väiksem koer pääses ründest ning suutis tuppa joosta. Ja kuna kõik käis nii kiiresti, siis viga saanud naine ei pruukinud kõike adekvaatselt hinnata. Hundilikke koeri nii tõu- kui tõutute koerte hulgas küll ja rohkem. Inimesele näkku ründamine on nii uskumatu käitumine sellise metslooma poolt, et seda on väga raske uskuda. Eriti veel olukorras, kus koerad ei ole haruldased ja huntidel loodus lihtsat saaki täis.
t
tahkuna/ 25. juuli 2019, 17:17
on teisel saarel, milline koer nii loll on , et läbi saare viitsib kollitama minna.
l
Lätlane. / 25. juuli 2019, 11:53
S
jahi/ 25. juuli 2019, 11:53
Siin võis mängida rolli mitu asja,et hunt võis olla vigane ning kahtlemata jäi naine kahjuks saaklooma ja hundu vahele,sest tavaliselt on hunt väga ettevaatlik ja aram.
j
jajah.../ 25. juuli 2019, 13:02
tegelt oli hunt hoopis surnud!
m
Metsavana/ 25. juuli 2019, 11:52
Kuna tõde on relatiivne, siis ei saa olla ka ühesugust arusaama normaalsusest. Mis näiteid on veel vaja tõestamaks, et "rahvusloom" oskab hambaid näidata. Ta teab, et on meie looduse tippkiskja. Aga ta ei tea, kus on tema piir, kui inimene seda talle ei näita. Selleks institutsiooniks on inimühiskonnas(nii kiviajal kui tänapäeval-veel) jahimehed. Peale seakatku pole suurkiskjail lihtne toidusedeli muutusega harjuda. Aga peret toita on vaja. Nii siis on paratamatud ka säändsed anomaaljuhtumid. Kuna kitsede arv on hetkel suur, siis jäävad paljud põdravasikad elama...
l
lisaks/ 25. juuli 2019, 11:54
...jahimehed...ja metsatapjad!
n
25. juuli 2019, 12:37
Nojaa, hundil on laiad teadmised, ju palju koolitarkust kogunud.
l
libahunt/ 25. juuli 2019, 11:48
Kas te täheseise üldse ei jälgi - kindlasti oli see libahunt! Ta on ennegi rünnanud - rahulikumal ajal kokkab ja unistab ümber saanud presidendiproua ajast ... Sellist võtab ainult hõbekuul
j
just/ 25. juuli 2019, 11:54
eile oli merkuuri retrograadi tõttu keeruline päev - varsti läheb rahulikumaks
o
Olge rahulikud, tänane päev on suve parim. Minge ujuma!/ 25. juuli 2019, 12:18
j
Jan/ 25. juuli 2019, 11:46
Konkreetne isend tuleb tappa ka siis, kui ta ründas vaid kodulooma (mitte ei hirmutanud vaid ründas). See et inimene juhuslikult loomade vahele jäi on vaid inimese oskamatus käituda. Tagajärg kannatused.
h
25. juuli 2019, 11:46
Hahaa püüjaks hundi ja mōned koerad kes inimest rünnanud kinni saadaks koos loomakatsjatega ühele saarele las nad kaitsevad üksteisest. Ōppetuseks teistele vaatamiseks mis juhtub. Ja sinu karjumine mulle on savi ja mingit kaastunnet et sind maha murti.

a
ametnik/ 25. juuli 2019, 11:35
jahti saab alustada ainult siis kui kolm naist on mahamurtud ja pooleldi ära söödud ning viis on eluks ajaks sandistatud,tarvis veel ekspertiisi et ikka hunt oli,ekspertiis võtab aega 2 kuud
v
25. juuli 2019, 11:34
vahet ei ole ju kuhu ründas ja kuidas ründas, rünnak on rünnak,sellega tuleb tegeleda...
m
meil läheb selle loo uurimisega kuni 7 - 8 kuud ja siis otsustamise peale veel 3 kuud d/ 25. juuli 2019, 14:30
o
On vahe/ 25. juuli 2019, 16:32
sest kuhu ründas ei saagi öelda!
<
25. juuli 2019, 11:34
Sisu ei vastanud kommenteerimise reeglitele.
m
mis vahet seal on hübriid või mitte/ 25. juuli 2019, 11:44
kui ründab, tuleb maha lasta. Hakkab see jahumine pihta.
p
pooldan inimjahti!/ 25. juuli 2019, 11:55
"...kui ründab, tuleb maha lasta."---Hästi sobiks krimikoodeksisse!
k
ka/ 25. juuli 2019, 17:19
ründavad inimesed pannakse kinnimajja kinni...
ü
25. juuli 2019, 11:33
Üksikjuhtumitest ja paanika mittetekitamisest räägivad üldjuhul need, kes huntidst kaugel elavad. Sama kehtib Eesti vallutanud karude kohta: igasugused karukaitsjad, kes elavad ise karudest kaugel linnas, hoiavad kätest kinni ja ümisevad nende kaitseks.
k
kiti/ 25. juuli 2019, 11:23
see kõik on selle meeletu sigade hävitamise tagajärg mis sunnib hundid metsast välja.ja muidugi ka metsade hävitamine ,loomade tavapärane elu on pea peale pööratud.neil pole enam oma turvalisi elukeskondsid.
h
hiiuvana/ 25. juuli 2019, 12:14
Metsiga on eesis VÕÕRLIIK muide.
H
.../ 25. juuli 2019, 12:45
Hiiumaal mitte, seal elavad õnneks mõistusega inimesed, kes pole oma sigu veel kõiki maha nottinud.
i
Irw/ 25. juuli 2019, 16:13
Inimene on hiiumaal ka võõrliik muide
m
ma / 25. juuli 2019, 18:35
usun, et seal soovitakse nii hundist kui ja metsanotsust lahti saada, need spetsialiseeruvad kartulipõldudele.
n
notsud ootavad annetusi.../ 25. juuli 2019, 18:44
Metssead on tüüpilised kõigesööjad, kes toituvad nii taimede maapealsetest (kevadel ja suvel) kui ka maa alustest (aastaringselt) osadest. Peale selle söövad nad veel putukaid ja nende vastseid, linnumune ja -poegi, vihmausse, raibet jne. Toidupuuduse korral võib neil esineda ka kannibalismi. Nägite, mis Tallinnas juhtus kui nende arvukus ületas igasuguse piiri, tulid kui said lihtsalt sulle õue ning kündsid õue ja peernad üles.
w
Www/ 25. juuli 2019, 11:19
Tulen kiiremas korras kõrvaldada see hunt muidu mõnest lapsest ainult kondid järel kui juba inimest ründab
w
Ww/ 25. juuli 2019, 11:32
Uku õpi ise ka kirjutama ja sinusugusd jukud kohe kõrvaldada
w
Www/ 25. juuli 2019, 11:34
Uku on nagu memmeka nimi nagu ka jutust võib välja lugeda kahju lausa sellisest nõrgukesest
n
Nii/ 25. juuli 2019, 11:19
Ruttu hunt maha lasta . Ohtlik järgmine kord ei pruugi kellegile nii hästi minna. Veel parem kui loomakaitsja temaga kokku panna ja ta maha murraks . Siis saab aru kui ohtlik on hunt või koer kellel vere maitse suus. .
v
vot/ 25. juuli 2019, 17:21
sse on see kui kõik saarele jäänud jaanipäevalised on nahka pistetud, hädaga hakka kohalike koeri võtma.

k
kont/ 25. juuli 2019, 11:18
Asi on ikka nii hulluks läinud, et enam ei julge elusees Haapsalu linna servas Paralepa metsa terviserajale jooksma minna, kuna ei tea, kes sind ära sööb,karu, hunt või põder annab kabjaga tou. Loomakaitsjad sõimavad lolle inimesi, kes loomade territooriumile tungivad jne.
v
Veame kihla!/ 25. juuli 2019, 13:01
Oht, et põder sind kabjaga loob on null! Nimelt pole põdral kapju.
w
Www/ 25. juuli 2019, 11:17
Tuleb maha nottida kiiremas korras muidu varsti mõnest lapsest ainult kondid järel kui juba inimesi ründab
j
Jan/ 25. juuli 2019, 11:48
Mida te hirmutate inimesi - ta ei rünnanud ju inimest vaid inimene jäi tema saaklooma teele ette.
k
kiti/ 25. juuli 2019, 11:14
mõtetu hüsteerikule loe artiklit korralikult,kargas naisele näkku ja naine vajas arstiabi.ja oli ka öeldud et kirjeldus vastab hundile
m
Midagi nagu meenub/ 25. juuli 2019, 11:08
m
Mõttetud hüsteerikud./ 25. juuli 2019, 11:06
Kõik räägivad, et hunt ründas, hunt ründas aga keegi ei ole hunti näinud!
h
Hiiumaal/ 25. juuli 2019, 17:24
pole kahjuks huntide puudust, aga inimesed on mugavaks läinu, ei kasvata enam piisavalt lambaid ja muud head söödavat...
m
mis üksikasjad, mis meetmed, jälle algab kõik, algab uuesti/ 25. juuli 2019, 11:06
Jumal tänatud, et kõrri ei karanud, kuigi nii ta vist plaanis. Hunt maha lasta ja kohe. Ikka peab laibarida taga olema, et keegi tegutsema hakkaks.
m
Metsloom peab inimesest hoiduma/ 25. juuli 2019, 11:06
Kõik looma ründed inimese vastu,peavad lõppema looma hukkamisega.
i
irw/ 25. juuli 2019, 11:08
Teeme nii, et kui sa metsa lähed, siis on metsloomadel õigus sind tappa.
j
Jan/ 25. juuli 2019, 11:50
Mitte inimese vastu vaid ka koduloomade ... inimene oli antud juhul juhuslik (rumal vahelesegaja) saaklooma vahele.
m
25. juuli 2019, 11:03
Maainimesed. Tehle omale relvaluba. pange turvakaamerad. Saate pärast tõestada, et lask oli vajalik. Minu valdust valvab 7 relva ja 8 kaamerat. Küll käivad metsead kartulis ja mustlased "kulda" müümas. Kaitske ennast!!!
k
Kaitsetu/ 25. juuli 2019, 12:50
Kuidas mustlase pakkumisele reageerida.Võtad taskust kullakangi välja ja ütled mul juba on?

j
jaanus 1/ 25. juuli 2019, 11:00
Statika ütleb, et hundi ründed on seotud põhiliselt naistega.
j
...ja lastega/ 25. juuli 2019, 11:00
s
25. juuli 2019, 10:57
selle uudisega saame me taas maailma uudistesse! Sest tegu on üliharuldase juhtumiga, looduses elava hundi rünnak elumaja uksel on midagi enneolematut. See, et hundile väliselt üsna sarnane (muidugi väiksem) husky on mõne inimese isegi maha murdnud (kohe meenub üks õnnetu juhtum, kus laps läks rakendis oleva koera juurde), see pole enneolematu, koerad purevad inimesi igapäevaselt, ka haiglaravile ning pole üllatav ka mahamurdmine. Hundi lõugu sattumine on aga haruldane. Oluliselt haruldasem kui ühes Tšehhovi jutukeses, kus mees purjuspäi voorimehe alla jäi ja sellega lehte sai...
j
???/ 26. juuli 2019, 03:36
jah, võrreldes matslike koertega on hundiisandad ning emandad hästikasvatatud ning viisakad ja inimest ei ründa. Tunnevad inimese vastu pieteeditunnet? Et ikkagi looduse kroon!
v
Vellu/ 25. juuli 2019, 10:56
m
Mutt/ 26. juuli 2019, 08:10
Või oli see eelmine kevad
m
25. juuli 2019, 10:52
Männil sinna poole oleme me teel. Järgmine on karu, kes perenaise kaasa võtab.
j
jaanus 1/ 25. juuli 2019, 11:04
Peep Männil on suurulukite spetsialist
e
25. juuli 2019, 11:35
eh - kümmekond aastat tagasi võttis see spetsialist mahalastud elukalt proovid ning saatis Norra geeniuuringuteks. Sest kahtlustas, et tolles hundis võis olla sugulust koeraga. Uudislugude piltidelt tundis üks tädi ära oma vana kastreeritud (sic!) kodukoera: https://www.postimees.ee/1766323/salaparane-huntkoer-osutus-kodukoeraks Mismoodi saavad looduses elavad isased loomad olla kastreeritud, vaat seda mittespetsialistina ei suuda mõista...
l
Loodan, et n-ö meetmete all ei mõelda kohe looma tapmist nagu meil kombeks on./ 25. juuli 2019, 10:52
p
punamütsikese lugu/ 25. juuli 2019, 10:58
See tehakse nüüd kohe ära, ilma kohtuta.Aga kas naisel ikka oli punane müts peas?
k
killuke/ 25. juuli 2019, 11:13
Selle looma edaspidine saatus peaks olema küll kiire hukkamine,sest arvata on et see rünne ei jää viimaseks.
e
25. juuli 2019, 11:22
Ei, ootame,kas veelgi ründab ja kasvatame ümber.
v
Volts/ 25. juuli 2019, 10:50
Mismoodi saab rünnata näkku? Kas kirjutav ajakirjanik koolis eesti keelt ka õppinud on? Rünnatakse mingit objekti, isikut (mida?), aga rünnati kuhu? Veelkordne kinnitus ajakirjanike tasemest.
2
220 voltsi/ 25. juuli 2019, 11:58
Ää näri jälle, igavleja!
o
Ohakas/ 25. juuli 2019, 10:47
Teeks jewrohundiliidu osalised majavalvureiks...Arvan piisab seenelgaigguzd..
h
25. juuli 2019, 10:43
Sisu ei vastanud kommenteerimise reeglitele.
h
H-le/ 25. juuli 2019, 10:59
Karu mitte, aga kits hundi eest on tormanud küll.

REKLAAM JA KUULUTUSED

reklaam@ohtulehtkirjastus.ee

;