Eesti uudised

Varro Vooglaid: "Ma ei üllatuks, kui Rita Holm oleks pedofiiliakalduvustega inimene. Kui ta käib lasteaedades nokudest ja tussudest laulmas, siis miks ei või väljendada seda arvamust?“

Lasteaialastele „tussulaulu“ esitanud seksuaalkoolitaja nõuab netisõimajatelt valuraha

Dannar Leitmaa, Hindrek Pärg, 23. juuli 2019, 21:13

501 KOMMENTAARI

m
Maarja/ 31. juuli 2019, 09:59
Sõna on vaba ja vabaks lasi selle meie president!Nii,et laske aga käia!
h
hm/ 28. juuli 2019, 09:41
Hageja peab suutma ka töestada , et on lepingutest vms-st ilma jäänud. Saksamaal on netikommentaari puhul 500€, sealt osa riigimaks.
m
Masendav/ 27. juuli 2019, 12:21
t
Thom/ 27. juuli 2019, 07:07
On õige korraldada massirahutus selle moori vastu kes emotsionaalse trauma tekitajana rahva käest valuraha nõuab kui rahvas näitab üles oma pahameelt sellise labase, mitteprofessionalse käitumise eest. Tahan näha ka seda valurahanõuet mis mulle tuleb, eks näeb mis meetmed mina selle vastu omakorda kasutusele võtan. Mitteproffessionaalne noku/tussu-laul lasteaias täiskasvanu esituses lastele, lapsevanematega kooskõlastamatta ei ole uus normaalsus. Mina ei luba!
t
T.Rex/ 25. juuli 2019, 20:36
Prokuratuur peaks võtma seisukoha, kas tema tegevus mahub alloleva paragrahvi alla: § 179. Lapseealise seksuaalne ahvatlemine (1) Nooremale kui neljateistaastasele isikule pornograafilise teose või selle reproduktsiooni üleandmise, näitamise või muul viisil teadvalt kättesaadavaks tegemise või sellisele isikule seksuaalse kuritarvitamise näitamise või sellise isiku nähes suguühtesse astumise või muul viisil teadvalt tema seksuaalse ahvatlemise eest – karistatakse rahalise karistuse või kuni kolmeaastase vangistusega.
s
Soonik/ 25. juuli 2019, 20:15
Täna laseb seda laulu, homme noku laulu.
l
Lapsevanem/ 25. juuli 2019, 19:32
Tädilt endalt tuleb nõuda valuraha moraalinõuetega vastuollu minemise eest. Lapsed ja lapsevanemad said sellisest selle apedagoogilise õpetaja etteastest väga suure hingelise trauma.
p
Palju õnne/ 25. juuli 2019, 18:53

s
Seksitädi Tšetšeenia tuurile./ 25. juuli 2019, 18:17
Inimesed võiksid panna rahad kokku ja osta tädile tuusiku Tšetšeeniasse. Kui sealsetest lasteaedadest on raha kokku korjanud, siis on pädev ka meie lasteaedadesse minema.
o
Ohjah/ 25. juuli 2019, 18:10
Minu lapsepõlves ei rääkitud kordagi, ei koolis, lasteaias ega ka kodus nokust ega tussust. Mistõttu panebki hämmastama, ja häirib tõsiselt, et milleks on vajalik rääkida seda liiga noores eas olevatele lastele? Ka mind häirib see laul päris tõsiselt. Kui varem saime hakkama ilma selliste lauludeta, milleks nüüd neid vaja on? Ehk oleks pidanud asjale teistmoodi viitama ja tooma ka veidi vanematele noortele koolidesse seksuaaltunnid, mida paraku siiani pole.
m
Mnjah/ 25. juuli 2019, 16:16
Üleüldse, miks lubati lasteaeda koolitajana isik, kelle Sexpo haridus Eestis ei kvalifitseeru? Kas needuse mahavõtmise koolituse läbinud võetakse kah samamoodi vastu?
m
minu komm ei vasta reeglistikule/ 25. juuli 2019, 15:50
kui ma kirjeldasin tädi näidatud jooniseid, kus jõuti ikka lõpuni, ja seda muide telekas.
m
Mnjah/ 25. juuli 2019, 14:03
Sexpo on seletanud, et zoofiilia on normaalne, et kui koolitüdrukule tehakse grupikat, olevat see normaalne. Ägedalt võeti sõna, kui koolijuht soovitas varateismelistel neidudel riietuda veidi tagasihoidlikumalt. Soome neidude riietus kippus sinna idaeuroopa prostide stiili kanti. Nemad taandavad kõik seksile, elimineerides inimese elust sõpruse, sümpaatia, armastuse ja muud tunded. Kõik on ainult seks. Inimene pole nii muud, kui kultuurist vabanenud loom, kes oma instinkte rahuldab.
r
Rix/ 25. juuli 2019, 13:33
Seda laulu võiks laulda "Sepapoiste" eeskujul kaanonina. Tüdrukud ees ja poisid järgi, või siis vastupidi. Lapsed kuulevad esmakordselt, mis neil on ja kus see asub. Väga õpetlik ja pedagoogiliselt erakordselt kõrge saavutus.
h
H./ 25. juuli 2019, 13:32
p
1. august 2019, 03:48
Panin + ja kohtus ka vist ?
n
Njaa/ 25. juuli 2019, 13:12

m
mõtlik/ 25. juuli 2019, 12:56
Huvitav , kas häbitunne ja eetika kombestik on tõesti Euroopast kadunud, et nüüd hakatakse ka lapsi oma seksijanus kimbutama?!
v
1. august 2019, 03:49
Valgeid lapsi valmistatakse ette, pedofiiliale antakse rohkem voli.
M
../ 25. juuli 2019, 11:38
Ma tahan ka raha selle häiriva laulu kuulmise eest! aga rohkem kuna tunnen et olen rohkem haavatud ..10 000 eurot palun proua.
k
käsna kalle/ 25. juuli 2019, 11:28
kui oleksin selle tädi tööandja --siis vabastaksin ta töölt(koondaksin).laulgu oma tussulaulu kodus oma vanamehele juhul kui olemas on.
s
1. august 2019, 03:51
Sellist ei kujutaks ette ! Kas tal lapsigi on ?
t
to miks/ 25. juuli 2019, 11:02
palun mine you tube lehele ja vaata SEXPO videosid ja pärast võta sõna,midagi rõvedamat annab vaadata ja seal sai siis see tädi koolituse ja tuleb seda jubedust lasteaeda tooma!
x
XD/ 25. juuli 2019, 14:54
k
25. juuli 2019, 15:19
Kusjuures paljud veel kaitsevad teda.
m
miks/ 25. juuli 2019, 10:22
me ometi tõrgume vastu võtmast sellist vajalikku õpetust?
m
miks?/ 25. juuli 2019, 10:51
sellepärast, et selle töö tehku vanemad oma lastega ära, samuti võib lasteaia õpetaja olla lastele abiks.Ei ole vaja võõrast nn.tussulaulu laulma ega õpetama!
l
1. august 2019, 03:52
Lastele avalikku seksipropagandat ei saa lubada ! Intiimtarkusi tuleb delikaatselt jagada.
t
Toomas/ 25. juuli 2019, 10:20
Vaadake selle "Sexpo" kodulehte ja tegemisi internetist. Tädi on "koolitatud" selle Sexpo juures. Peale asjaga tutvumist ei jää mingit kahtlust, et tegemist on rünnakuga laste kombelise kasvatuse vastu. See mainitud koolitus sisaldab ka omasooiharuse õpetust.
t
tabletttt/ 25. juuli 2019, 10:08
Milline organ sel pedagoogil siis valutama hakkas?
r
Rein/ 25. juuli 2019, 10:06
Kahtlemata on seksuaalkasvatus hea asi, ka sellises varajases eas aga peab seda tegema tingimatta sedavõrd lamedalt?

k
kõik/ 25. juuli 2019, 07:54
kõik pole kuld, mis välismaal hiilgab. Iga "diplom" ei eelda diplomeeritu haritust. Eks see on ikka diplomeeritud lasteasutuse juhi rumalus kummardada välismaise ees
t
totaalne kaos/ 25. juuli 2019, 15:24
Sellised siis ongi meie igasuguste "hingeterapeutide" koolitused välismaal, mis tuuakse õhinapõhiselt Eestisse, sest pea ju maailma "muutustega" kursis olema ja sellesse ka sulanduma. Varsti lüüakse jälle mingi uus MTÜ või "kliinik" püsti ja hakatakse õpetama, suunama, ravima, hooldama ja nõutakse oma "projektide" eest ka EL toetust.
r
raskelt haige / 25. juuli 2019, 07:41
Kuidas saab sellist tegevust nimetada seksuaalkoolituseks?
m
Mis koolitaja see selline on...mingu laulgu nendele advokaatidele oma laulukesi.../ 25. juuli 2019, 07:05
v
väga hea soovitus/ 25. juuli 2019, 09:25
terve näidistunni võiks kohe teha ja ülekanne TV-s. :) Ja kohtunikel ongi otsuse tegemine kergem. Süüdiv/mitte süüdiv.
k
25. juuli 2019, 06:55
Sisu ei vastanud kommenteerimise reeglitele.
t
T.Rex/ 25. juuli 2019, 20:24
Aitäh! Talusin umbes 20 sekundit, siis hakkas õhtusöök väljapääsu otsima.
ä
ätt./ 25. juuli 2019, 06:21
"No kuulge, jätke nüüd leil pooleli ja mõelge ka natuke! Inimene on käinud koolitusel, koolitus on EL-i poolt sponsitud, inimene käis ja õppis ja tuli õpitut jagama" iga koolitus on tänapäeval mingi suunitlusega ja see firma propageerib homondust.
n
25. juuli 2019, 08:00
Nii et viga on koolituses ja programmis?
t
thom/ 27. juuli 2019, 07:35
viga on siiski mittepädevas pedagoogis kes ei oska adekvaatselt oma teadmisi värskele põlvkonnale edasi anda
t
Thom/ 27. juuli 2019, 07:38
teadmiste esituse katse tulemus :mittesooritatud (istu, hinne kaks)
t
Thom/ 27. juuli 2019, 07:39
lisaks, lauluteos on plagiaat
t
Thom/ 27. juuli 2019, 07:44
Enne kui lähed klientidele fugut (fugu the fish) serveerima, veendu et serveeritud toit kliente ei tapa
t
tomm/ 25. juuli 2019, 03:32
Miks seda šedöövrit laulupeol ei lauldud?
t
tommile/ 25. juuli 2019, 06:27
See sobib pigem just lastelaulupeole ja kui tuleb laste tantsupidu, siis saavad lapsed selle järgi tantsida.
l
Lastekaitseseadus näitab/ 24. juuli 2019, 23:32
Emotsionaalne väärkohtlemine Emotsionaalse pingeseisundi tekitamine lapsele, mis võib põhjustada raskeid või pöördumatuid kahjustusi lapse emotsionaalsele arengule. [3 Lisaks ütleb Lastekaitseseadus veel nii mõndagi LASTE kaitseks, mida see "koolitaja" pole suvatsenud endale selgeks teha
t
Thom/ 27. juuli 2019, 07:49
tahan teada kellele ja mitu rahalise nõude taotlust see rõveda laulu muti on meie barrikaadidele viidud rahvale esitanud?
s
Selvitus./ 24. juuli 2019, 22:52
Tal on tööandja kes saadab ta lasteadadesse.Küsige neilt.Tema lammas se tema töö.

v
Vanaema62/ 24. juuli 2019, 22:21
Minu lapselapsed jààvad kindlasti sel pàeval koju,kui see proua ajupesu tegema tuleb. Hoian parem ise ja laulan ilusaid,vanu lastelaule. Neid mida ma ise lapsena teadsin.
k
kuule vana./ 24. juuli 2019, 22:11
kui sul raha on vaja ,siis tee tööd ,
a
24. juuli 2019, 21:19
Sisu ei vastanud kommenteerimise reeglitele.
k
25. juuli 2019, 09:22
Kahe käega selle poolt.Olen ka ise täätanud lasteaias kasvatajana,mul on lausa vastikus nende esinejate ja kutsujate vastu,Järgmine on siis õoetusi jagamas Epp Kärsin.Anna neile inimestele mõistust,!vanaema
m
müratopskitele/ 24. juuli 2019, 21:14
No kuulge, jätke nüüd leil pooleli ja mõelge ka natuke! Inimene on käinud koolitusel, koolitus on EL-i poolt sponsitud, inimene käis ja õppis ja tuli õpitut jagama. Aga saab kaela sõimu, mitte koolituse, vaid iseenda aadressil!!! Mitte laulus pole ju asi, vaid inimese solvamises ja sõimamises.
e
Expo/ 24. juuli 2019, 21:20
EL-i poolt sponsitud, kuid loe selle õppeasutuse koolituse sisu.
e
Eks ta ole/ 24. juuli 2019, 22:02
Sai ka kõva kriitikat päris pedagoogidelt. Sexpo on hüpertrofeerunud seksihuviliste organisatsioon, mis on end Soomes nii sisse söönud, et võidab hankeid koolides seksuaalkasvatuse teostamiseks. Ühtki teadlast ega pedagoogikatundjat neil sealjuures ei ole. Nende materjale ega õppesisu ei kontrollita. Selline uhuu-koolituse läbiteinu tuli meile "kultuuri tooma".
k
Kes/ 24. juuli 2019, 22:15
Õpetas kes koolitas ja miks Igasuguseid õpetajaid ju koolitatakse Miks siis üldse kutsuti, kui sellest palju jama Kui mulle mingi asi ei meeldi, siis ma seda endale esinema ei telli ju Ja lasteaias ju hoolekogu, kes saab otsustada kuidas ja mis ja miks
p
Pride/ 24. juuli 2019, 22:32
Kahjuks on ka lasteaedade töötajate hulgas noorem põlvkond peale tulnud, kelle jaoks on seksuaalne vabadus täiesti normaalne nähe. 2 x tus.su või 2 x no.ku.
p
Pride/ täna, 22:32-le/ 24. juuli 2019, 23:03
"Kahjuks" hakati ühel hetkel Euroopas säärt näitama, pikad kleidid kadusid...Kriiskajaid olid kõik kohad täis, aga näe, siiani minid käibel.
m
märk / 25. juuli 2019, 15:37
EL juba väriseb ja tudiseb.
s
Sexpo ja Pride-liike viettävät molemmat 50v-juhliaan! "Keegi ei jää üksi!"/ 24. juuli 2019, 21:12
Tuleb välja, et sellise t u s s u ja n o k u õpetuse vastastel on siiski õigus.Vaatasin Sexpo koduleheküljelt, mida see "õppeasutus" endast kujutab, kus tädi Holm ennast koolitamas käis. Kodulehekülje avanemisel vaatas vastu artikkel, kus Sexpo käis käsikäes Pride'ga ühisel paraadil. Ütle siis veel, et sellist "õpetust" ei tehta varjatud eesriide tagant.
j
jorr/ 24. juuli 2019, 21:10
Omamoodi naljakas, et vanemas eas proua käib lasteaedes ja lihtsalt ropendab,. Pärast võtab mõne väikese lapse sülle ja räägib temaga: "Sul tussu/noku on? Väga hea. Kui see kasvab suuremaks, siis hakkad n.ssima."
p
pe dofiil ide lemmiklauluke/ 25. juuli 2019, 09:34
Laps tunneb ära ja .....
e
Ei ole normaalne/ 24. juuli 2019, 21:08
Ma ei julgenud videod lahtigi teha. Ilma hääletagi oli pilt eemaletõukav. Mis toimub lasteaedades, tahaks teada?
g
G / 24. juuli 2019, 20:50
Ulme! Päris rõve laul oli. Mida seal kaitsta on? See tuleb lihtsalt keelata. Ei viitsi kuulda, et mingi koolitus jne. Täna istusid kolm araabi mustamäe kekuses pingil ja jõllitasid naisi. Ei tea, mis neil plaanis on??????
g
G -le/ 24. juuli 2019, 21:11
Mina nägin bussis, istus araab ja näppis telefoni, kõrval nihverdas väike laps ema jalgade ümber. "Enne annab see mees kaamelile istet, kui naisele lapsega", mühatasin mina, mille peale tõusis üks vanamammi ja loovutas koha...

h
https://www.ut.ee/verse/index.php?&m=authors&aid=17&obj=poems&apid=1582/ 24. juuli 2019, 20:12
Keeks/ täna, 11:15 Isegi Nublu oskab lastele paremini sõnu seada. Näita oma viiulit,ma näitan oma flööti. *** Aga eesti värss ei värise! Kuulasin ükspäev telekas Kilveti,Aarma ja veel kellegi laulmist Visnapuu sõnadele: "Nii kavva, kui sa'i tule, laulan sust — sul on üks imeilus väike asi must, diskreedi koha soojain voltiden ja kaksiti käib kokku poltiden. Ma ikka mõtlen: pean ootama või vaatan jo, või pean vaatama. See jagamatu asi ikka sust, see imeilus väike asi must."...jne.
p
Pensionär/ 24. juuli 2019, 20:05
Nüüd siis võib pornot ja pedofiiliat rahulikult levitada -- Robert Sarv kaitseb.
m
maamammi/ 24. juuli 2019, 19:43
Mis asi see tussulaul on? Sõnad? Kui juba lasteaia lastele õpetati, õpetage mulle ka.
l
laulusõber/ 24. juuli 2019, 20:24
Varsti on oodata spetsiaalset laulikut lastele
j
jorr/ 24. juuli 2019, 21:11
...mis lastele. See laul on järgmise üldlaulupeo kontserdikavas.
l
24. juuli 2019, 19:37
Lasteasutused peaksid kontrollima Karistusregistrist, kas tegemist pole karistatud pedofiiliga. Välja näeb küll selline.
t
tea.../ 24. juuli 2019, 19:33
....kas oma lastele ja lastelastele ka neid "laulukesi" lõõritas?
g
gg/ 24. juuli 2019, 18:57
n
Nimm/ 24. juuli 2019, 18:49
Ma tunneks end väga ebamugavalt, kui teaks, et keegi on minu lapsele sellist laulu laulnud. Lasteaias õpetagu ikka kirjutamist-lugemist jmt, elutõdesid tahaks ikka ise oma lapsele rääkida. Kui osad vanemad soovivad on lastele neid tussu-nokutunde, siis nende lastele peaks eratunni tegema vanemate avalduse/nõusoleku alusel. Sellist väljamaa õpetusstiili siin Eestis peale suruda pole ka õige. Kui õigesti aru sain, siis see tuli Rootsi eeskujul? Seal küll asjad ei tundu korras olevat. Kasvatatakse friikide põlvkonda igasuguses mõttes.
p
24. juuli 2019, 19:03
Proua käis seda kõike Soomes õppimas. Nüüd ju kõikvõimalikud "terapeudid" ja sotsiaaltöö "instruktorid" saavad väljaõppe välismaalt, kuidas õpetada, kamandada, kohelda ja suunata.
i
idealist/ 24. juuli 2019, 18:46

t
Taat/ 24. juuli 2019, 18:32
Sellel tädil on peas ikka midagi väga valesti!
e
Eit/ 24. juuli 2019, 19:19
Marss magama, vai siin suud pruukima, ise voodis vakka kui siidiussi kookon
k
kaheldav resultaat/ 24. juuli 2019, 18:08
Selline rahanõudmine ja selle põhjal plaanitav kohtuasi koondab rahva tähelepanu ühte, ühele valuprobleemile ja võib anda pigem vastupidiseid tulemusi. Liita rahvast taoliste niinimetatud euroväärtuste ja moodsate seksuaalkasvatuse metoodikate vastu. Võib seega osutuda pigem ämbrisse astumiseks. Osutuda Pyrrhose võiduks.
s
summa võiks väiksem olla/ 24. juuli 2019, 18:55
aga kõik anonüümsed trollid samas nime_näopidi üles lugeda
t
to summa/ 24. juuli 2019, 20:35
Aga miks sa siis siin anonüümselt räu5kad? Postimees tegi õigesti. Kaotas küll lugejaid ja kommijaid kuid ei saa enam igaüks seal ütelda mida sülg suhu toob ja julged ütlejad teevad seal omal margi täis, ma ikka skriinseivin aegajalt labaseid sõnaseadjaid. Muide, näeks ära ka need kerevastased (ja neid guugeldades võid leida jällegi huvitavat infi - kes kinni istunud töörahva petmise eest, kes maksudest kõrvale hoidnud jne). Toetan,e t anonüümne kommentaarium lõpeks. Ei peaks ka ise enam sõna sekka ütlema mõnele idikale vastamiseks :)
j
24. juuli 2019, 17:45
Ja selle laulu õpetamise eest makstakse raha?
j
24. juuli 2019, 17:45
Ja selle laulu õpetamise eest makstakse raha?
s
sommidel on kõva seksuaalkasvatus/ 24. juuli 2019, 17:45
täna soome uudistes avaldati lugu sellest kuidas lastega pere sattus peale meesterahvaste grupiseksile Yteri rannas, lapsed oma väiksema kasvu tõttu õnneks ei näinud, Yteri rand on nimelt liivaluiteid täis .
a
Arusaaja./ 24. juuli 2019, 18:46
Naistel oma saar.Meestel sellist võimalust ei ole.
k
Kaua/ 24. juuli 2019, 17:39
seda pseudoteemat veel kedratakse? Ajakirjandus on tõesti pa's'k!
k
kus on pseudoteema/ 24. juuli 2019, 18:47
l
Lorenz/ 24. juuli 2019, 17:35
EKRE trollid nutavad nagu plikad. Loll pea on kere ja rahakoti nuhtlus. Edu sellele tädile kohtuvaidlustes. Rumalatelt tulebki raha ära võtta.
m
miks/ 24. juuli 2019, 17:27
ta seda teeb? Kas tal on kutsumus või sai ilmutuse?

ü
24. juuli 2019, 17:23
Sisu ei vastanud kommenteerimise reeglitele.
k
kas sa/ 24. juuli 2019, 17:40
kuulud nende hulka, kes ekrest minema löödi, kui paljastusid sinu pedofiilia kuriteod?
m
muie/ 24. juuli 2019, 18:49
Pärnitsake,kellele te muljet püüate avaldada?
t
to muie/ 24. juuli 2019, 20:41
Pole kuidagi selle pärnu veidra kanepikimujaga mingit seost. mumeelest suht villakasvataja tüüp. Ekresse ka KAHJUKS ei kuulu (vastuseks ülemisele tohlule kes seda arvab). Pedofiilia? Kas vallalised, üksikud mehed (mul ei ole näiteks ühtki naistuttavat kellega ma isegi tahaks näiteks kohvile minna) on siis nüüd automaatselt pedofiilid? Ausalt, ei huvita lihalik hõõrumine ja suvalised mammid kuskil netis, videotes, ajakirjades jne ei tekita minus mingit tunnet, see tunne saab olla ainult kõrgemal levelil, vaimu+hinge sulam. A noh, sa ei laksi seda nagunii, hõõru lihalikult, see sinu uskumus :D
o
Olgem ausad/ 24. juuli 2019, 17:14
Normaalne see inimene ei ole .
m
Martin/ 24. juuli 2019, 17:58
Kas pedofiilia on sinu arvates normaalsus? Kui jah siis sinu meelest ei ole ta kindlasti normaalne.
t
Tellimus töö./ 24. juuli 2019, 18:40
t
Tellimus töö./ 24. juuli 2019, 18:42
Tema ülemused ikka teavad.Miks vaikitakse
s
sallimatu/ 24. juuli 2019, 17:14
Ei julgegi selle konkreetse vanam.uti kohta midagi arvata aga üldiselt ei salli ma per.verte silmaotsaski.
s
sallimatu/ 24. juuli 2019, 17:13
Ei julgegi selle konkreetse vanamuti kohta midagi arvata aga üldiselt ma ei salli perverte silmaotsaski.
v
Vanasti polnud lateaias mingit seksikoolitajat/ 24. juuli 2019, 16:47
Ikka teadsime, et tüdrukutel on t... ja poistel n ... . Miks praegu sellest laulma peab? Minu meelest tädi käitumine pole õige, aga kas teda just hurjutada vaja on, see on eriasi. * Olen vanaema, aga kui oleksin lapse ema, siis kindlasti oleksin vastu, kui minu lapse lasteaias mingi tädi suguorganitest leelotamas käiks.'' .
d
Donald Kurg./ 24. juuli 2019, 16:37
Väga lihtne lahendus oleks! Kõikidel lapsevanematel, kellele sellisel kujul sexuaal õpe, oma lastele on vastuvõetamatu, esitagu hagi sellise perversse õppekava vastu.
k
Kannataja/ 24. juuli 2019, 17:55
Lastevanematelt ei küsitud lubagi,et selline TORE TÄDI tuleb nende lapsi ÕPETAMA.Ehk peaks lapsevanemad hoopis talle nõude esitama?
k
24. juuli 2019, 16:34
Sisu ei vastanud kommenteerimise reeglitele.
t
to KKK/ 24. juuli 2019, 17:08
Nüüd on hea kõik nõmedused euroväärtusteks tembeldada ja sedasi läbi suruda. Muuseas, midagi sellist toimus ka isakese Stalini ajal. Siis tehti kompartei nimel mitmesuguseid mõttetusi ja t0bedusi. Ning kui mõni tervema mõistusega inimene seda kritiseerida üritas, siis laiatati talle kohe nagunuiaga. Et kas sulle nõukogude võim ei meeldi või? Praegu on kõik absurdsed ettevõtmised euroväärtused ja kui mõni protesteerib, siis saab ta kohemaid eurovastase ning Putini sõbra või agendi sildi külge.
t
to-le/ 24. juuli 2019, 17:42
kui vana sa oled, et mäletad, mida Stalini ajal tehti?
t
to to-le/ 24. juuli 2019, 17:57
ise ma muidugi Stalini Päikese all olemist mäletada ei saa. Küll aga kuulsin palju huvitavat oma vanematelt ning vanavanematelt. Ka onudelt-ytädidelt. Ja taolist metoodikat on näidatud ka filmides ning loetud paljudest memuaaridest. Aga need kes ajaloost ei huvitu ja on väärtkirjnduse asemel keskendunud pigem Miki-Hiire koomiksitele, sentimentaalsetele naistekatele või krminullidele seda muidugi ei tea.
m
Mõte/ 24. juuli 2019, 16:33
Ehk annaks tädi lastevanematele näidistunni koos lasteaiatöötajatega, laulaks laulu ja vastaks tekkinud küsimustele? Peale seda küsida vanemate käest kirjalik nõusolek lastele sellisest asjast rääkimiseks. Vaataks, kui paljud lastevanemanemad on sellega nõus. Alustada võiks näiteks Viimsi lasteaedadest.

t
tiina/ 24. juuli 2019, 16:33
mart võta nüüd kätte ja tee midagi enne kui lapsevanemad ise seda teevad
K
,,A,,/ 24. juuli 2019, 16:30
Kes maksis? Et selline muusika telliti?
e
Eurovõll./ 24. juuli 2019, 16:27
No kus see nõuka aeg kõlbas! Kas osati siis midagi nii ilusat laulda? Ainult üks töö joru.
h
haha/ 24. juuli 2019, 16:57
m
Mitte ainult/ 24. juuli 2019, 17:11
Lauldi ka revolutsioonist ning suurest isamaasõjast. Ülistuslaule Venemaa vaprusest. Siis ka partei juhtivast rollist, rahvaste suurest sõprusest, nõukogude saavutustest ja helgest tulevikust - kommunismistj.n.e. Ja suurest Leninist ning Stalinist.
m
Moderaatorile on see millegipärast vastukarva/ 24. juuli 2019, 17:15
Vana koorilaulana võin kinnitada. Lauldi ka koraalilaadseid pidulikke viise revolutsioonist ning suurest isamaasõjast. Siis ka partei juhtivast rollist, rahvaste suurest sõprusest, ülistuslaule saavutustest ja helgest tulevikust - kommunismist j.n.e. Ja kindlasti suurest Leninist ning Stalinist.
s
suurepärane/ 24. juuli 2019, 16:25
Kõik on väga hästi,kõik on väga hästi.
ü
üks-kaks-kolm/ 24. juuli 2019, 17:43
o
Onu Einu./ 24. juuli 2019, 16:24
Laulan seda lugu pidevalt koolipargis. Algklassi õpilased laulavad vahest kaasagi.
e
Eurohull./ 24. juuli 2019, 16:22
Ratas siis jäi, oma vabandamisega?
p
Pervert/ 24. juuli 2019, 16:14
v
Volli/ 24. juuli 2019, 16:13
Eelnevalt juba mõni on küsinud aga mis haridus on seksuaalkoolitaja ja kus seda saab ? Kas ma oma põhiharidusega saaksin kuhugile minna seda õppima - see paistab tänapäeval kindla ametine paistvat
s
Siiras soovitus/ 24. juuli 2019, 16:29
Õhtulehe tellimine lõpetada
h
holm.../ 24. juuli 2019, 16:47
....käis seda Soomes õppimas!
e
Eks sa guugelda nime järgi/ 24. juuli 2019, 16:52
59-aastane Rita Holm on täiskasvanud poja ema, kes läks Soome seksuaalkasvatajaid ja -nõustajaid koolitava ühingu SEXPO kursustele, kus muu hulgas koolitatakse õpetajaid. Nädala pärast saab Holm kätte kursuse lõpudiplomi, aga juba praegu käib ta praktika raames nii Soome kui ka Eesti lasteaedades ja koolides, kus ta räägib lastele kehast, tunnetest, puudutustest ja oma piiridest. "Minu keha on minu oma ja teie kehad on teie omad ja teie ise otsustate, kes võib teid puudutada.

p
poissmees/ 24. juuli 2019, 16:10
hea mõte,hakkan nüüd lasteaia tüdrukutele tussude ja nokude rahvatantsu õpetama!
t
tüdruknaine/ 24. juuli 2019, 17:02
just, et kust see piir siis ikkagi tõmmata, kas seksuaalõpetaja võib lasteaias muuses rääkida ka sellest n.ö. rahvatantsust, kui no-ku läheb supsti tus-susse jne?
m
Mnjah/ 24. juuli 2019, 16:04
Sexpo teeb Soomes koolidele seksuaalkasvatust ja aasta algul avastasid vanemad, et Sexpo propageerib lastele oma alastipiltide internetti ülespanekut. Kas see pole otsene viide pedofiiliale? Sama firma propageeritavas polüamoorias ei ole pedofiilia keelatud. Lisaks asus isik seksuaalkasvatajaks vanuses, kus mõningatel naistel tekib patoloogiline huvi seksist rääkimise vastu. Pealekauba alustas ta räige valetamisega, nagu oleks teema tabu. Isegi nõuka-ajal korrati ikka ja jälle, et võõrastega kaasa minna ei tohi ja kui käed külge pannakse, appi karjuda.
t
24. juuli 2019, 16:27
k
köhh/ 24. juuli 2019, 17:17
Sexpo osas näikse labase valena, kuskil ei toleerita laste alastipiltide ülespanekut jms
e
Eks ta ole/ 24. juuli 2019, 21:23
Laste alastipiltide ülespaneku soovitusest kirjutas Iltasanomat, juures oli ministeeriumi teade, et asjaga tegeletakse.
t
tsaar1918/ 24. juuli 2019, 15:54
Las Laulab seda laulu Kadõrovile,siis saab ta ka selle eest omale korraliku palga.
l
Loomulikud sõnad/ 24. juuli 2019, 15:52
Mida te nii valuliselt neid sõnu võtate?
l
lol/ 24. juuli 2019, 16:16
no mulle meeldib selline peenem huumor
t
to loomulikud sõnad/ 24. juuli 2019, 17:04
sa ei olegi aru saanud, et sõnades pole asi, vaid ideoloogias, et laps peab kimmaga tutvuma juba lasteaias. neid sõnu ilmselt õpetama küll ei pea, ise sain küll õpetamata selgeks, kas sa ei saanud?
h
Hullarisse/ 24. juuli 2019, 15:51
Vaja viia sellised ja lastest väga kaugele vaja hoida.
o
ohjah/ 24. juuli 2019, 15:50
Milline haridus ja kus omandatud on inimesel, kes on "lasteaialaste sexuaalkoolitaja"????
s
Seksuaalisuuden ja ihmissuhteiden asiantuntija jo vuodesta 1969/ 24. juuli 2019, 16:55
s
Sisu ei vastanud reeglitele/ 24. juuli 2019, 15:42
Kas tuleks seda tu.ssu tädi ülistama hakata? Kas nüüd on pedofiilid ausees lisaks homodele. Need moded siin, kes komme kustutavad ega teil ei ole ju lapsi. Viige siis oma lapsed ka tus.sut.ädi juurde õppima, hakkavad varakult peale.
k
kusjuures/ 24. juuli 2019, 17:06
10-11aastastel käibki juba vilgas seksuaalelu, polüamoorne pealegi. sellini on just sellised "õpetused" viinud. kurb, kui ei lasta lastel enam laps olla.
S
!!!/ 24. juuli 2019, 17:17
Seda kindlasti. Euroväärtus ikkagi.
o
ohjah/ 24. juuli 2019, 15:38
masendav on see kui lastele topitakse midagi, millest nad ei pea ega ole suutelisedki aru saama -- sexi ja sexuaalsusega seondatavat. Aga noh, igasugu imelikke on olemas, kes kuidas rahulduse saab.
h
24. juuli 2019, 16:36
Huvitav on see, et mõned naised muutuvad imelikeks just teatud vanuses, kus otsitakse omale hilinenud "eneseteostamise" võimalust kas väikeste laste, puudega inimeste või vanurite peal. Mujale ju vanuse pärast tööle enam ei võeta, ja siis hakatakse igasuguseid "projekte" kirjutama ning "ennast teostama".

a
arvan,/ 24. juuli 2019, 15:36
et kui tõesti esitatakse mõnele rahanõue, siis väga paljud on nõus neid toetama. Ehk Vooglaid avaldab vastavad aa numbrid.
a
Aino/ 24. juuli 2019, 16:16
Minule esitati algul 4000 Eur nõue, hiljem kui oma olukorda kirjeldasin 3000 Ka see on üüratu summa üksi elava pensionäri jaoks. Kui saaks ainult oma tervise tagasi enne selle nõudekirja saamist tasemele Praegu olen väga haige ja hirm on suur
a
Ainole!/ 24. juuli 2019, 16:54
Teatage sellest, kui see tõesti tõsi on, millest siin kirjutasite, Varro Vooglaiule! Fb-s kutsub ta kõiki sellistest nõuetest temale teatama. Raske uskuda, mis toimub!
t
Tegelikult/ 24. juuli 2019, 17:26
ei ole tal 6igust midagi n6uda,peaks uurima kas vanemad teavad et. V66ras inimene k2ib neile seksist r22kimas,
p
Parandus/ 24. juuli 2019, 17:28
Et v66ras inimene k2ib. nende lastele seksist r22kimas,Mina Arian et lapsed ei pea seksist midagi teadma,praegu on kogu sellel yritusel pedofiilia maul juuures
õ
õnne/ 24. juuli 2019, 17:50
Aino! Mis ränk sõna 3000 € maksis.Advokaat ütles,et kahjunõue on 1100
a
Aino/ täna, 16:16-le/ 24. juuli 2019, 21:17
"see on üüratu summa..."---Aga inimest solvates selle peale ei mõelnud?
a
Ainole/ 25. juuli 2019, 04:10
Ausalt öeldes on see samasugune hälve, kui pensionär veedab aega netis laimates. Pole just ise ka suurem eeskuju lastele või mis. Kui midagi ei meeldinud, läinud ja öelnud otse inimesele. Tõesti ei tunne kaasa, sest teie tegu oli vale ja ekre on eestlaste ajud ära hävitanud
l
laul/ 24. juuli 2019, 15:35
https://www.youtube.com/watch?v=ryyevqP-X6U&feature=youtu.be
v
vaatasin seda perverssust/ 24. juuli 2019, 21:15
tegu on minu meelest väga haige inimesega
j
Jaan/ 24. juuli 2019, 15:23
Tussulaulu esitajatädi tuleks kutsuda saatesse Tantsud tähtedega.
h
hetzer/ 24. juuli 2019, 15:25
...või saata Eurovisionile...
m
M/ 24. juuli 2019, 15:15
Nn unnutamine ehk väikelapse enda nühkimine on olemas olnud läbi aegade, kuid promoda unnutamisest kui tavalist igapäevast väikelapse maandusviisi on haiglaselt vale.
k
kuidas/ 24. juuli 2019, 15:11
meie küll üleskasvasime... Jaa...
s
s/ 24. juuli 2019, 15:08
eemaldage see artikkel juba
m
miks?/ 24. juuli 2019, 17:20
las kõik saavad sellest teada. Milliste euroväärtusteni me oleme jõudnud ja edaspidi jõudmas.
k
Küsimus/ 24. juuli 2019, 14:59
Kui aias oleks esindatud ka üks must laps, lisaks teatava usulise taustaga perekonnast, milline oleks saanud olema "õpetuse" läbiviija saatus
a
Arvata on/ 24. juuli 2019, 14:48
See tädi saab ise valusa.litaka oma.rahakotile😆

l
24. juuli 2019, 14:44
Sisu ei vastanud kommenteerimise reeglitele.
v
Vanaema/ 24. juuli 2019, 15:00
Jube ja miks see juba kustutatud on? Jube, mingit eetilisust selles laulus polnud, jube lihtsalt. Nüüd saan aru, mille pärast kamm käib.
h
24. juuli 2019, 15:05
Hea, et lisasite lingi uuesti. Kuulan selle laulu järgi parem Suzi Quatrot.
u
Uurige esmalt kas on või ei ole kalduvustega. Kui ei siis need kes teda sõimanud ja igasuguste nimed/ 24. juuli 2019, 14:30
Lihtne tehke kindlaks..... On või ei. Kui ei, siis need sõimajad.... Nendega tegeleda.... Mina ka seda ei poolda, selliselt seda kasvatust. Meil omal ajal õpetati sellised asjad kodus. Ja Lasteaias pigem käitumist. Et poisid peaksid ikka nii tegema ja tüdrukud tänama kui neid enne uksest sisse lasti või tool toodi. Raha nõudmist ma ei poolda. Selle eest võiks määrata ühiskondlikku tööd. Vabatahtliku tööd, sest sõnavõtjad ilmselt keskmisest rahakamad. Korolev on ise norm tsikk, ilmselt paljud vihkavad, et nad ei saa aru, et Maarika ei ole Evelin. Ja sp tambivad teda. No osa on kehva.
l
lapsevanem/ 24. juuli 2019, 14:23
Kas Te kujutate, et Teie laps hakkab peale sellist koolitust näiteks trollis sellist laulu laulma mõnele võhivõõrale vanaprouale.Või mõne lasteaia kaaslase sünnipäeval sünnipäevalaulu asemel. Poisid laulavad oma laulu ja tüdrukud siis vastavad oma osaga. Kas seda soovitaksegi?
a
Aga/ 24. juuli 2019, 14:58
kas olete trollis sellist laulu kuulnud? Pigem kuuleb igasugu muid roppusi, mida see tädi vaevalt lastele õpetas. Pigem need roppused kodust kuuldud, kui vanematel mõni joomapidu olnud.
t
to aga/ 24. juuli 2019, 15:41
et roppusi kuuleb veel vähe. Tuleb vastav koolitus läbi viia, et roppused mitmekesistuksid?
t
Tuttav/ 24. juuli 2019, 14:08
Rita nimetab ennast pedagoogiks, aga kus ta selle hariduse sai? Ülikooli ta ei lõpetanud, kui ta just Soomes ei õppinud. Teda teades ei peaks ta lapsi küll õpetama
t
to tuttav/ 24. juuli 2019, 15:43
nägin seda naist teles esinemas. Tänasin jumalat, et oma lapsed enam lasteaiaealised pole. Loodetavasti ei panda lapselapsi lasteaeda (kunagi) kui sellised "õpetused" heakskiitu peaksid leidama.
e
24. juuli 2019, 13:40
Sisu ei vastanud kommenteerimise reeglitele.
n
Näiteks/ 24. juuli 2019, 13:53
5-aastasele on tõesti vara seksist rääkida. Kuid kui noored saavad kogu oma seksuaalkasvatuse pornofilmidest, siis sealt võib tõesti saada mingid väärastunud arusaamad seksist! Ja miks on halb, kui lastele on öeldud, et võõrad ei tohi nende intiimseid piirkondi katsuda? Kas see segab mõnede tegevust?
p
pigem/ 24. juuli 2019, 14:25
ekretrollid lendasid teema peale tormi lootuses järjekordselt demokraatiat ja liberaalsust jne demoniseerida, alandada ja mõnitada aga nüüd pigem tuleb oma näoga letti asuda. Ekretrollide kaitsele viskub küll seltsimees varrukas aga eks näis, mis saama hakkab, avalikustatud nägudega trolliarmee pole enam see, mis vaja, vb
e
Ehk siis/ 24. juuli 2019, 15:08
viige oma lapsed siis selle tu.ss.u tädile õpetada, see ikka libedate ja sotside pärusmaa mitte EKRE, ärge ajage asju segi. Liberaalid ju promovad, homosi ja lasteaedadesse lapsi sek.suali.see.rima, et kasvaks uus põlvkond sek.su.aal häl.vik.uid.
j
Ja kes neid/ 24. juuli 2019, 15:11
pornofilme siis näitavad? eks ikka täisealised ja kõike saab meedias kätte. Kui sellele lisada laste sek.sual.iseerimine on see ka ikka täiskasvanute toode. Miks vaja üldse seda nii pealesuruvalt õpetada, mida oskab ka iga sitik maapeal teha.
k
kodanik/ 24. juuli 2019, 13:37
Kas tõeütlemine on nüüd karistatav? Igal asjal oma aeg ja enneaegu ei ole sobiv ka laste peal moodsat seksuaalkasvatust rakendada. Milleks kaotada häbitunne, sest kõike räägitakse avalikult eri soost laste juuresolekul? Kas kaotatakse ka eraldi riietusruumid, sest miski ei vääri ju enam varjamist ega häbenemist?
t
to/ 24. juuli 2019, 15:46
Ilmselt peavad varsti lasteaiad ära märkima, kas nende lasteaias sellist tussuvärki harrastatakse/"õpetatakse" v siis mitte. Siis saab lapsevanem valida, kas ja millisesse lasteaeda -- kas sexiõppega v ilma -- ta oma lapse paneb.
n
No täpselt/ 24. juuli 2019, 20:58
Ja siis ilmuvad artiklid, et mehed avalikult kuskil pissivad - milles probleem kui need pildistajad tahavad, et häbitunnet ei tohiks üldse eksisteerida sest on need pildistajad just see kontingent kes püherdab suvalises kohas ja laseb end täis j0bistada ja siis pärast see laps ei tea ka seda, kes ta isa on.
j
Jahimees/ 24. juuli 2019, 13:21
Marutaudis loom on viirust kandev loom
m
Mõtled/ 24. juuli 2019, 14:39
seda kiilakat pildil :)?
p
Paulsson1/ 24. juuli 2019, 13:21
Kuhu on kadunud selge mõistus, õiglus ja ausus!? millega tegelete Õhtuleht, ERR ja teised meediaväljaanded?! See kõik - kuidas asju käsitletakse, serveeritaksej a kuidas neisse teemadesse suhtutakse meedia poolt on ikka väga kallutatud, ebaprofessionaalne ja lühidalt öelda rumal. Sügavalt kahju!
t
to/ 24. juuli 2019, 15:48
Ma olen aru saanud, et see mida nimetet väljaanded promovad ja kuidas ongi need "läänelikud väärtused" mida, nui neljaks, meie poliitikud ja igasugu ühendused on lubanud rahvale jõuga pähe määrida.

t
Torge otse herilasepessa./ 24. juuli 2019, 13:17
Kui siin neid nördinud, emotsionaalseid ning ka tigedaid kommentaare lugeda, siis on advokaadihärral ning kohtul veel kauaks tööd ning kellegi pangaarvel veel palju paisumise ruumi.
v
Vanaema usub, et meie riigis ikkagi lastekaitse töötab/ 24. juuli 2019, 14:25
Nijah, kui aga lapsevanemad nüüd oma lastele nilbuste "õpetamise" eest kahjutasu nõuavad ja lastekaitse ja õiguskaitse poole pöörduvad, siis saab alles rahasummasid kokku lugema hakata. Kellegi pangaarve....ja loogiliselt võttes ka tööload lastega tööl kahanevad olematuks
k
24. juuli 2019, 12:50
Sisu ei vastanud kommenteerimise reeglitele.
k
kurjaks saajale/ 24. juuli 2019, 13:27
Ja kui sa oma pahameele endast välja paiskuda lased, siis lähed kohtu alla, kui sa just ennast varem, kohtueelsee kokkuleppe järgi välja ei osta.
i
Ikka ja jälle./ 24. juuli 2019, 13:46
Kui antud tädi laulab seda laulu vaid oma lastele kodus, siis palun. Kui aga see teema puudutab võõraid lapsi, siis puudutab see ka otseselt nende vanemaid ja nende halvakspanu antud teemal ja nagu on piltlikult serveeritud, siis sõna on ju vaba! Miks antud teemaga ei ole veel lõpetatud, nii häbi on.
t
to ikka ja jälle/ 24. juuli 2019, 14:13
Missioonitundega läänelik pedagoog toob meie lastele siia koju kätte lääne esrindliku ning liberaalse kultuuri, vabadused ja eelarvamusteta pedagoogika. Läänelikud väärtused. harib neid kaasaegseteks eurooplasteks. Aga meie eelarvamuste silmaklappides postsotsialistlikud inimesed ei oska seda õilsat missioonitööd vääriliselt hinnata. Tänu asemel hoopiski pahameel ja nurin. Kuni solvanguteni välja. Jaa-jaa.
r
24. juuli 2019, 12:46
Rita Holm esindab läänelikke uusväärtusi, liberaalset demokraatiat. Selliseid väärtusi tahavad meile tuua liberaalsed erakonnad.
h
hea tädi/ 24. juuli 2019, 12:45
vaata maiasmokka rahaisu tuli peale
ä
Äri ei muud, laste heaoluga pole siin miskit pistmist/ 24. juuli 2019, 14:07
See on uus business! Avaldame teemalise artikli ja hakkame ootama teisitimõtlejate otseütlusi, mille põhjal väljastatakse trahvi arve.
l
lasteaednik/ 24. juuli 2019, 12:40
töötasin lasteaias üle 30 aasta. Siis nimetati meid kasvatajateks. Lasteaeda pole vaja võõraid tädi Ritasid, sest laps armastab oma kasvatajat-õpetajat ja usaldab teda. Tõesti väga kummaline ,kui laste ette tuleb tundmatu tädi sellisest teemast rääkima.Selle teema tutvustamine jäägu lapse õpetajale ja tema oskab seda lasteni viia,arvestades ka oma rühma laste perede seisu ja laste iseärasusi.Saatke need tädid koolidesse,aga lasteaed jäägu nendest puutumata,selle tää teeb ära laste poolt armastatud õpetaja!
r
Räägiksite ise?/ 24. juuli 2019, 13:29
Aga kuidas lektorid ning propagandistid sel juhul omale leiva lauale teeniksid?
h
häda tuleb/ 24. juuli 2019, 12:34
sellest laulikust räägiti ka "suud puhtaks" saates ning igasugused nõustajad ja spetsialistid arvasid seal ühest suust, et just seda meie lastel vaja ongi! paar pedagoogi julgesid ka vastupidist väita aga need olid eralasteaiast. karta on, et varsti teevad lasteaedadele need laulukesed kohustuslikuks.
k
kamandajad/ 24. juuli 2019, 14:12
Selline on uue ajastu "spetsialistide" arusaam elust. Lasteaedadesse t ja n lauluke, koolidesse seksiõpetus, ellu astujatele tantrajooga ning vanakestele piitsa.
e
Eino Taruk/ 24. juuli 2019, 12:32
Mina näiteks olen öelnud Tarandi kohta näraklik inimene ehk närakas. Võite kohtusse anda, ütlen seda ka kohtu ees. ÕS järgi tähendab see alatut ja autut inimest, ja et Tarand on alatu ja autu on paraku fakt.
e
Eino Taruk/ 24. juuli 2019, 12:30
Kohtutel läheb raskesks nagu alati juhtumite puhul kus tõlgendamisvõimalusi ja tähenärimist on palju. Mäletate veel Kenderi Untitled keissi? Täielik kohtutsirkus. Aga nüüd tuleb selliseid hulgi.
k
24. juuli 2019, 14:57
Kenderi keiss oli algusest peale läbikukkumisele määratud. Antud juhul vastanduvad väga erinevad huvid ning tulemust on võimatu prognoosida. Lapsed saavad kahjustada igal juhul.

v
Vanaema/ 24. juuli 2019, 12:17
Kas seal mitte ei õpetatud lastele, et tema keha on tema oma ja võõrad ei tohi tema "salajasi" kohti katsuda ega vaadata? Kas see on siis normaalne, et näit. kasuisa laseb oma kasulapsel oma "porgandiga" mängida? Kui laps ei oska väärkohtlemist ära tunda või ei oska sellises olukorras midagi ette võtta, siis on väga suur oht, et asi ei jää ainult katsumise juurde. Selleks on aga vaja teadlikkust tõsta, et lapsed teaksid "ei" öelda ja asjast teatada. Samas kui lapsed on liiga teadlikuks saanud, siis võib tõesti tekkida oht, et neid ei saa enam ära kasutada. Kellelegi tundub see vajalik olema.
v
volli/ 24. juuli 2019, 13:37
selliste laulukestega oma kehaosade nimetuste selgeks õpetamine lapsi pedofiilile käest küll ei päästa
p
24. juuli 2019, 14:07
Pedofiilid saavad tegutseda seni, kuni neid ei takistada. Kui laps ei räägi, häbeneb, peab end süüdlaseks, siis saabki pedofiil segamatult tegutseda ja aina uusi ohvreid otsida. Tahest tahtmata tuleb laste teadlikkust ohtudest tõsta. Nii nagu me õpetame lastele, kuidas liikluses käituda, nii tuleb ka õpetada, kuidas käituda, kui keegi lapsele kätt püksi ajab ja öelda, et see pole normaalne. Või on??
l
24. juuli 2019, 15:02
Last saab kaitsta ainult neid füüsiliselt pedofiilides eemal hoides, muu möga on ainult tädikeste bisneks.
v
volli/ 24. juuli 2019, 15:27
no tõstku siis teadlikust ohtudest! need meetodid kuidas antud juhul asjale lähenetakse on õõvastavad
j
Ja siin tulebki vasturääkivus/ 24. juuli 2019, 21:05
Kasuisa? Huvitav, mida need täislastud ja siis minemav15atud mamm1d teeks kui ükski mees enam ei tahaks võõrast j0bi üles kasvatada? Jah, ma näen, et selliste asjadega ongi lootust seda minimeerida ja siis ehk hakkaavd naistel ka ajud ükskord tööle ning suvalsiete j6rridega enam ei s33mendataks end. Kasutatud naise võtmine on nagu kasutatud auto - suure läbisõiduga r0must pole mingit kindlust pikemas sõidus (püsiva ja kindla pere loomine), nii on. Loodetavasti need v66rast j0bi kasvatavad mehed saavad ka aru, et sisuliselt niisuguste väidetega alandatakse :)
õ
õiglus/ 24. juuli 2019, 12:12
No kõigepealt peaks koolitaja sama lasteaia rühmale lastevanemate juuresolekul näidistunni andma ja siis ära kuulama kohapeal vanemate arvamused koolitusele ja koolitajale.
õ
24. juuli 2019, 13:50
k
24. juuli 2019, 14:18
Kõigepealt peaks uurima kus tädi ise on sellise "õppuse" on saanud ja kes teda on "koolitanud". Kes on talle tõuke andnud sellise omapärase lastakasvatuse osas?
t
to õiglus/ 24. juuli 2019, 14:48
See ajab lausa öökima, kui selline inimene hakkab laste peal omi katsetusi läbi viima. Hoidku taevas sellise tegevuse eest. Mis küll tänapäeval lahti on läinud? Ei tea, kas see "õpetaja" ise on saanud sellise nn, kasvatuse oma lapsepõlves?
t
to 14:18/ 24. juuli 2019, 17:28
Need on ju Rootsis ära proovitud eesrindlikud kasvatamise ning õpetamismeetodid, juba aastaid edukalt katsetatud. Eks peame nüüd meiegi postsotsialistidest vabameelseteks ja progressiivseeteks eurooplasteks saama ja vaieldamatuid euroväärtusi austama hakkama.
h
24. juuli 2019, 12:12
Hullumaja ehitamine jätkub, mida järgmiseks.
k
Karm aga tõsi/ 24. juuli 2019, 12:05
Laste seksuaalne ahistamine peab lõppema ja nn õpetajate amet tuleb üle vaadata.
l
Laste Sõber/ 24. juuli 2019, 11:45
Kus Rita silmad nüüd on ? Miks ei aita lapsi + Väike poiss elas nädala jagu autokabiinis !?!
s
see tussutaja sealt kabiinist veel puudus/ 24. juuli 2019, 13:11
lõpp hea, kõik hea, mõtlen poissi.
n
nmhj/ 24. juuli 2019, 14:08
Mis see siia puutub? Rita pole politsei ega sotsiaalamet. Lõpetaks need lollid "aga miks te seda ei tee, miks" Miks sa ise midagi ei tee vaid õhtulehe küljel käid kaagutamas?
s
24. juuli 2019, 14:19
Sellised suured "spetsialistid" põrkuvad koheselt tagasi kui on vaja konkreetselt aidata. Palju lihtsam on näidata ennast tähtsana.
v
Vaba Sõna/ 24. juuli 2019, 11:34
Advokaat Robert Sarv ütles"Inimest nt:Rita Holm ei saa pedofiilias süüdi mõista,enne kui on vastav kohtuotsus".Ex ministrit süüdistati küll perevägivallas,ilma igasugu kohtu otsusteta !!!
s
sellest on nii siiber/ 24. juuli 2019, 11:49
et ühed võivad ja teised ei või. Loodetavasti murtakse see kahepalgelisus.
ü
24. juuli 2019, 13:52
Ütle, kes murrab meie ühiskonnas kahepalgelisuse? Seda ei soovita teha.
r
Rita Holmi sugused/ 24. juuli 2019, 11:31
ei tohiks lastega üldse töötada.
m
manna/ 24. juuli 2019, 13:27
huvitav, kas Rita Holmil omi lapsi ka on?
v
vanaema/ 24. juuli 2019, 11:19
kasvasime üles igasugu tussujuttudeta, ei tekkinud mingit soovi teismelisena seksida, polnud ka koolis mingit seksuaalkasvatust ja ma ei tunne, et oleksin millestki ilma jäänud. Need pidevad seksijutud on vastikud, ajalehed-ajakirjad kasutavad muidugi igasuguse teenimisvõimaluse ära, aga kas see on ka eetiline, vaat see on juba küsitav.
m
m/ 24. juuli 2019, 11:39
Vanema, sul polnud ka internetti, ega üleüldist infovoogu. Alati on keegi, kes noorema põlve harjumusi vanadega võrdleb....suht rumal :)
k
kott peas elatud elu/ 24. juuli 2019, 11:45
tean juhuslikult ühte paduusklikke peret, kus tütre kasvatus põhines kõigi ekrekaanonite järgi ja parimas vaimus. Kui tytar hakkas juba kaela kandma, komandeeris vanamees oma lambasihveri vanadekodusse v hullarisse ja hakkas ise tytrega kokku elama. Vb kasutütrega aga ikkagi. Kas sellest oleks abi olnud, kui oleks lasteaias käinud ja seal vastavat koolitust saanud, ei oska öelda. Iseenesest oleks Freudil ja Jungil ekrikute hulgas lai ja tänuväärne tööpõld ja uurimisvõimalus
v
24. juuli 2019, 12:25
Vanaemal ei olnud internetti kuid on elukogemus.Teab, et inimesed on ka ilma selliste lauludeta üles kasvanud.Ja kui lapsed internetist ja telerist kõike niigi kuulevad, siis niisugustel lauludel pole mõtet.Tean lapsi, kellel on neid laule vastik kuulata.
k
kas tupeseen on ravitud juba??/ 24. juuli 2019, 12:27
täiesti jälk kuidas teles tuleb küll seenekaplsite ja siis libesti reklaam enne ja peale multikaid ja muid saateid. Kohutav raha, mis sinna reklaamile läheb aga seda jätkub, peaasi, et ekraanil tupe-tädid räägivab, üks kapsel ka elu lill, masnedav.
t
24. juuli 2019, 12:41
Teadmatus on tõesti õndsus. Või kas ikka on? Mäletan, et meil käis kunagi algklassides kah mingi koolitaja, kes rääkis seksuaalsusest, kehast, ja muuhulgas ka abordist. Meil tuli see klassikokkutulekul kuidagi jutuks (kellegi lapsel vist oli ka mingi koolitaja käinud), ning huvitaval kombel kõik kinnitasid, et see abordi jutt oli hoiatav ja keegi meist ei ole aborti teinud. Kõik oleme tervete, toredate laste vanemad.
i
irvitus/ 24. juuli 2019, 13:03
kuidas ära tunda poolearulist?See nimelt kasutab 'v" või "we".Kohe näha et eriti modernne tolgus ehk ilveslane.

k
Keeks/ 24. juuli 2019, 11:15
Isegi Nublu oskab lastele paremini sõnu seada. Näita oma viiulit,ma näitan oma flööti. Kõik selge.
h
hahahaha/ 24. juuli 2019, 13:04
k
Keeks/ 24. juuli 2019, 11:10
Tundub ,et Narva Mari prototüüp on leitud.
t
tolerantne/ 24. juuli 2019, 11:28
see siis meie ESI Glöbalisti järjekordne ämber
l
lapsevanem/ 24. juuli 2019, 10:59
Kas tädi selleks mitte liiga vanamoeline pole?
n
naine üle 90/ 24. juuli 2019, 11:30
käib see elektriline ... ja mõistus jälle läind
o
24. juuli 2019, 10:47
Sisu ei vastanud kommenteerimise reeglitele.
n
24. juuli 2019, 11:31
nii ilus ja nauditav luuletus
s
Sall/ 24. juuli 2019, 10:41
Minu lapsed leidsid netist Narva Mari ja kasvasid selle peal.Pole midagi vaja seletada. Selle tädi viisiveeretus tundub kõvasti nõrgem olema.Pealegi peaks tänapäeval seda lastele räppima (rütmi-rögisema)
h
24. juuli 2019, 10:34
huvitav millised laulu sõnad on tahas ka lugeda
v
viis on sepa-poisid/ 24. juuli 2019, 13:15
pane asemele tussu-noku ja laul valmis
6
60-/ 24. juuli 2019, 13:58
Hea nali poisid, naersin nii et silmad märjad.

k
24. juuli 2019, 10:22
Kas ta lastevanematelt luba küsis???? Miks teda üldse lasteaedadesse lubatakse????
r
r/ 24. juuli 2019, 14:10
Äkki vanemad olid nõus? Siis pole see teiste asi kaagutada.
v
vanaema/ 24. juuli 2019, 10:21
Tegelikult pole tal midagi nõuda, mis ta ajab siis sellist lolli loba. Meie maale pole see vastuvõetav ja asi mutt.Kuhu meie MORAAL küll kadunud on???
v
väga haige isik/ 24. juuli 2019, 10:21
kuidas julgeb selline ennast pedagoogiks nimetada? Tõeline saatana tööriist.
s
s/ 24. juuli 2019, 10:20
g
24. juuli 2019, 10:12
Sisu ei vastanud kommenteerimise reeglitele.
s
24. juuli 2019, 11:33
h
Haige ühiskond...ilgelt haige...igas mõttes.../ 24. juuli 2019, 10:09
v
valdo/ 24. juuli 2019, 10:06
Kui kirjutad sedasi,et see kõõm külge ei saa hakata,siis läheb modereerimisele...kui sõimaks teda -siis lasevad läbi,et trahvi kuklasse saata?Aleksela kes on selle lehe omanik,kaotas minu näol veel ühe kliendi.....
s
see laul/ 24. juuli 2019, 09:59
on ikka väga leebe. Olen ikka hoopis huvitavamaid laule kuulnud. Aasiast tulid hunnid jne jne

l
La.õpetaja/ 24. juuli 2019, 09:58
Miks komm kustutati? Tahtsin öelda vaid seda, kuidas lastakse lasteaia direktori poolt, ilma vanemate nõusolekuta sellistel "üritustel" toimuda?
a
ats/ 24. juuli 2019, 10:17
100% nõus...kuidas sai selline perversne üritus toimuda...
õ
õige, õige/ 24. juuli 2019, 09:56
seks peab jõudma massidesse.
e
24. juuli 2019, 11:34
eriti veel lasteaia lasteni
q
Q3 / 24. juuli 2019, 09:54
Lapsed jagavad teemat ilma nende tobedate nn koolitusteta. Meil tegijad poisid nõukaaja lasteaias juba piilusid kasvatajate kehavõlusid.
n
no too oli nõuka ajal./ 24. juuli 2019, 09:59
Siis saadeti igatsugu koledusi ellu. Täna oleme vabad ja moraalselt kindlad. Tänaseks on õnn lõpuks, peale pikki nõukaaja kannatusi, jõudnud ka meie rahva õuele.
m
Maksku ise/ 24. juuli 2019, 09:54
Lapsevanematel on ka õigus nõuda valuraha moraalse trauma tekitamise eest nii endale kui lastele.
t
tussulauluprojekt/ 24. juuli 2019, 09:54
k
24. juuli 2019, 11:35
kas riik seda soosibki Euroliidu nõudel
m
muie/ 24. juuli 2019, 09:54
Viimased kellest kahju võiks olla on Ekre sõbrad aga V.Vooglaiule edu tulevikuski.Üks korralik ühiskondlik vahikoer lisaks pole kunagi liiast.
r
Rrrr/ 24. juuli 2019, 09:51
Ja kui teie lapsed kuulavad Viite miinust on kõik ok. Need laulud pole haiged ja perversed.
m
Merks/ 24. juuli 2019, 09:58
Vaevalt, et need 4 aastased kellele ta lasteaias õpetab laule, viite miinust kuulavad. Ei julge rohkem arvamust avaldada, äkki saan ka trahvi. Sõna on vaba :)
j
jaan/ 24. juuli 2019, 10:06
Tuleb teha veel üks kogumine ja võtta sellele mutile vastu advokaadiks Aivar Pilve!Nii saame neist l!berast!dest jagu üheskoos
1
123/ 24. juuli 2019, 09:49
Kuidas tädil see summa arvutatud on? Kas rahamured ja nüüdleidis hea vabanduse. Seda magamayuse jama ma ei usu. Võtab mõne advokaadi meele hellaks küll. Selle tädi võiks samuti kohtusse kaevata ja valuraha nõuda eesti kodanike mõnitamise eest....
e
erinevad metoodikad/ 24. juuli 2019, 09:52
Vastavalt vajadustele ilmselt.

f
fantaasiapilt/ 24. juuli 2019, 09:42
ma püüan ette kujutleda, mis juhtuks siis, kui meil kuhugi lasteaeda läheks latele mingeid tussu või nokulaule laulma mõni keskealine mees. Asi lõpeks tõenäoliselt kohtu ees. Ainult et mitte "moraalse kahju" sissekasseerijana vaid pigem süüdistatavana.
s
Selline koolitaja/ 24. juuli 2019, 09:40
peaks ise kõigile lastevanematele valuraha maksma, lastele rop.pus.te ja ine.tuste õpetamise eest.
e
ei saa nõuda/ 24. juuli 2019, 11:37
Euroliit ei luba , ro.pp.u.se.d ongi selle Liidu alustala
s
Selline koolitaja/ 24. juuli 2019, 09:40
peaks ise kõigile lastevanematele valuraha maksma, lastele rop.pus.te ja ine.tuste õpetamise eest. Selline tuleks kinnim.ajja panna, rik.ub laste teadvust ja meeli, see on kur.itegu.
s
See koolitaja/ 24. juuli 2019, 09:39
peaks ise kõigile lastevanematele valuraha maksma, lastele rop.pus.te ja ine.tuste õpetamise eest. Selline tuleks kinnimajja panna, rikub laste teadvust ja meeli, see on kuritegu.
õ
õpetaja/ 24. juuli 2019, 09:39
See on nüüd tüüpiline uute Euroopa väärtuste propageerija. Väikestele lastele tuleb kõigepealt selgeks teha, mis on hea ja mis on halb, mis on ilus ja mis on inetu, kuidas suhtuda loomadesse ja kuidas aidata abituid jne. jne.. Vanemad räägivad, kust tulevad lapsed ja kuidas hoiduda rasestumisest , ka bioloogia õpetaja räägib sellest Seda ei tee mingi suvaline tädike igasugustest abiprogrammidest ja veel hullem isehakanud pseudoteaduste propageerijad ja igasugused soolapuhujaid.
k
kuidas nii, et ei tee !/ 24. juuli 2019, 10:02
Meil on ju projektipõhine ühiskond ja tänu idufirmadele ja projektidele olemegi saanud rikkamateks ja õnnelikumateks kui kunagi varem.
p
pedagoogikast/ 24. juuli 2019, 17:35
Kuna lapse iseloom ja põhivaated kujunevad välja üsna varakult, koolieelsel ajal, siis on vaja neile õigeid, liberaalseid ja vabameelseid euroopalikke vaateid, tolerastsust ja multikultit sisendada juba väga õrnas ning vasuvõtlikus eas. Kui lastel ei ole veel iseseisva mõtlemise ja kriitikameelt, et sõeluda, mida vastu võtta ja mida mitte.
s
see on õige/ 24. juuli 2019, 09:38
lapsed tuleb juba 3 aastaselt sexi-ma õpetada
l
lapsevanem/ 24. juuli 2019, 09:37
Laske lastel olla lapsed.keegi elutargaks pidav naine ärgu mingu lapsi mürgitama.Teist sõna ma ei tahagi kasutada.KUi see seksi jutt nii vajalik on sellesamale nn.rääkijale,siis oine ja tegutse,lapsed jäägu puutumata.Tule taevas appi,kas see on tarkus või,mida lastakse lastele rüükida! EI! Ei ! EI!,
laenatud Putinilt. / 24. juuli 2019, 09:31

z
zz/ 24. juuli 2019, 09:28
Imelik ikka see eluke.Möni ei saagi aru,et kellegil ei ole öigust teisi solvata,hirmutada ega kätega kallale minna.Proua teeb väga öieti,et nöuab kohtu kaudu öigust.Kunagi peavad ka siinsed sopaga loopiad aru saama,et köik oleme inimesed ja alati saab köike arutleda -rääkida viisakalt ja lugupidavalt.Kahjuks töid meile aastaid tagasi sellise meelsuse ka aabude erakonna möned liikmed ja see on kurb,et esimene mees veelgi jätkab hooga.Madal väga madal
v
Vanaema/ 24. juuli 2019, 11:50
ˇ09:28 kommentaar äratas lausa tähelepanu. Siin vist ainult üks või kaks kes toetavad seda laste kallal teostatud psüühilist vägivalda/ meelitades neid pisikesi lapsi vägisi kuulama rõvedaid laule. 09:28 kommentaatori kohta peaks veebipolitsei huvi tundma.....mis sealt arvutist veel tuleb.
k
Kahjuks/ 24. juuli 2019, 09:25
Kahjuks arvatakse, et pedofiilideks on ainult mehed.
n
Njah/ 24. juuli 2019, 09:23
No hullem kui tarand,kust sellised tulevad
l
24. juuli 2019, 09:21
Las Varro maksab kahjutasu nagu need Toompeal vägivallatsenud ekre tö.llid.
t
tõpratohter/ 24. juuli 2019, 12:30
t
to 09:21/ 24. juuli 2019, 13:09
Kellele siis Varro kahju tekitas, et ta kahjutasuu peaks maksma? Ja milles see kahju tekitamne siis seisnes? Selgita palun täpsemalt, et minusuguse kah sellest aru saaksid. Ega ometi äriplaani kahjustamises?
e
24. juuli 2019, 15:56
Ega Varro Vooglaid ei "esinenud" seal Toompeal, see oli ju see Tarand, kes tegusid tegi. Ja miks see episood üldse praeguse teemaga peaks seostatama?
t
tädi hea bisnis,/ 24. juuli 2019, 09:15
pensionieas lisateenistus kulub ära ja teema on lõputu klientuuriga.:DD
T
***/ 24. juuli 2019, 09:09
Täpset teksti teadmata oletan, et see, millest jutt, on lihtsalt väga-väga mannetu ja maitsetu. Sest asjust, mida kipume piinlikuks pidama, saab kõnelda ainult väga ilusti, mitte kohmakalt peale lennates.
s
24. juuli 2019, 09:07
see ekre sk on mingi imelik grupp. seal on modede ja adminnide all inimene, kellel on fb-s neli erinevat kontot???? tõesti, on see võimalik? et siis nagu nii tõstetakse kunstlikult oma liikmete arvu. et vaatad, ohoo mingi 7K liiget, aga valdaval enamusel mitu kontot?
l
Lai naer publikus/ 24. juuli 2019, 11:52
0907 elu mõte on kuskil kellegi kontosid jälgida. Tööd ei tahaks teha selle asemel
n
24. juuli 2019, 13:36
naera naera. mul pole vaja tööd teha. sinusugsed töötegijad maksavad mulle solvamise eest. mina naudin palmisaarel elu. ei tuhni kontosid. vaatasin, mis klubi on. sain aru, et mingi omab nelja kontot. piisas, et 1 ja 1 kokku panna. sinul ilmselt seda loogikat pole. kasuta oma aju mõtlemiseks.
e
Ehh/ 24. juuli 2019, 09:04
Kas tädil on hea äriplaan või on palju sooja saanud?
õ
Õige põhjendus asjal/ 24. juuli 2019, 10:00

t
tibu/ 24. juuli 2019, 09:02
vansti oli kasutusel selline termin nagu"alaelaste kõlbeline rikkumine, mille eest oli ette nähtud ka karistus...ja selle "tädikese" käitumine peaks mahtuma juht selle termini raamidesse... nii,et hoopis tema vastu peaks nõude esitama...või kuidas?
s
Sootu Kommar/ 24. juuli 2019, 09:02
Tahtmine on taevariik-saamine on iseasi ! Tädi leidis teenimisvõimaluse.Aga kui tuleb soome-rootsi multi-kultit meie lasteaedadesse propakeerima ja unnutamisest (eneserahuldamisest) rääkima.Kas siis mõtles ?
k
Kuri-inumene/ 24. juuli 2019, 08:58
Ritari Holm on sommi. Mitä sommi leikkii??? Seksuaalikasvatus ei olleeseen koulutuspaikka määritelty vai miksi käyvät tussuttamassa. Rita ei ole nussuttanut riittävästi.
m
muide/ 24. juuli 2019, 08:50
Mida ütleks meie soovolinik, kui niisuguse lauluga tuleks lasteaeda meesisik?
n
Nipitiri/ 24. juuli 2019, 08:44
Kas ma saan ka valuraha?? Minu jaoks oli see väga šokeeris...
o
oo mu jumal / 24. juuli 2019, 08:41
palun andesta mulla ,ma tegin eile pahandust .ära palun karista mind .anna mulle kõik patud andeks . seep.
v
24. juuli 2019, 08:40
vägev. vot see on õige liigutus. igaüks maksku oma labasuse eest.
t
To 8.04/ 24. juuli 2019, 09:05
Tädi ise alustas oma labasustega.
s
24. juuli 2019, 10:15
sa ei saa vist aru, milles teema. asi selles, et labaselt hakati tädi sõimama. see on inetu. normaalne ja haritud inimene nii ei tee.
l
Lapsevanem/ 24. juuli 2019, 11:55
10:15.....nojah, eks võibolla labase sõimu asemel oleks tõepoolest lapsevanemad pidanud hoopis kohe politsei ja lastekaitse kohale kutsuma. Aga nüüd pole ka ju veel hilja lastele tekitatud kõlbelise kahju eest vastutusele võtmist. Lugege Lastekaitseseadust.
t
Turumajandus/ 24. juuli 2019, 08:32

e
eit..../ 24. juuli 2019, 08:31
....ise nagu räsitud tu ss u.
a
Aino/ 24. juuli 2019, 08:31
Lugupeetud Rita . Ma vabandan oma äärmiselt inetu kommentaari pärast. Tunnen häbi .Andke mulle andeks.
k
24. juuli 2019, 08:36
kuid palun lõpetage see pealesurutud laulmine lastele! Kõigepealt peaks ikka lapsevanematelt luba küsima! Mina küll ei soovi sellist jõledust!
k
kell 08.31 sama/ 24. juuli 2019, 08:52
Mul ei ole Rita Holmile 3000 Euri maksta, Olen vana haige labiilse närvikavaga pensionär, mõni asi ajab hetkel närvi siis hiljem kahetsen. Jääb üle ainult oma kassike magama panna ja siis ise ka endaga lõpparve teha. Rohud on olemas, neist peaks piisma Rita Holmile tervist ja pikki elupäevi. Arvan et ainult Taevaisa saab mulle andeks anda.
k
Küll maksad! Siin pole enam mingit pääsu./ 24. juuli 2019, 13:05
Palumisest enam abi ei ole. Võtad pangalt kiirlaenu ning paned kas või oma korteri panti.
t
tibu/ 24. juuli 2019, 08:29
vanasti oli kriminaalkoodeksis sellne karistuse liik nagi teatud ametikohtadel töötamise keeld...seda oleks sellel "tädile" paras kohaldada
o
Omast / 24. juuli 2019, 08:01
Kogemusest mäletan kui mu väike tütar tuli koolist, Ja neil oli olund koolis tynd, kus sellest teemast räägiti,,laps tuli koju oli kohmetu, segaduses isegi häiritud, sest kodus mängis ta veel nukkudega Emana ei meeldinud mulle see aeg, see inimene kes tundi andis, sest nad olid veel lapsed Aga eks mina ei olegi see tark kes teab , mis õige
m
24. juuli 2019, 08:00
Sisu ei vastanud kommenteerimise reeglitele.
J
!!!/ 24. juuli 2019, 08:36
Ja kritiseerijatel pannakse suu kinni. Kas või seaduse sunnijõul ning kriminaalkaristuse ähvarduse.
e
Ehh/ 24. juuli 2019, 09:06
Ja sõna ei olegi enam vaba..
k
24. juuli 2019, 07:58
Sisu ei vastanud kommenteerimise reeglitele.
k
kauge meenutus/ 24. juuli 2019, 08:44
Võib kõike juhtuda, maailm on suur ja mitmekesine. Lõunanaabrit juures, oli see Lätis või Leedus oli kümmekonna aasa eest juhus, kus perekond lahutas ja lapsed määrati, nagu ikka kombeks, ema juurde. Ema aga osutus kas pedofiiliks või ärinaiseks, nii et ta hakkas väikest last nimekatele ja jõukatele pedofiilidele välja laenutama. Viimaste hulgas oli olnud ka positsiooniga isikuid. Muidugi mõista tasu eest. Ja asjast teada saanud isa üritas vist kedagi neist kättemaksuks omakohtu korras karistada. Tookord oli see skandaal, millest kirjutati meedias ja mainiti vist ka teles. Isegi meil.
r
reeglistikule / 24. juuli 2019, 07:58
mittevastavad ei ilmu niikuinii... mille eest siis raha küsitakse?
m
Moderaator suunab need, mis eemaldab, otse holmile!/ 24. juuli 2019, 17:26
r
Roosa unelm / 24. juuli 2019, 07:52
Lastele jääb lapsepõlv ka siis, kui nad on teadlikud oma kehast ja oskavad ennast näiteks "kommionude-tädide" eest hoida. Kurejutt ei kehti tänapäeval enam kuidagi. Lapsi ei õnnestu kuni teismeliseni ja kauemgi õndsas teadmatuskookonis hoida. Telereklaamis on tädil tupeseen, reklaamitakse kondoome, tampoone. Lastel tekivad ju küsimused.
r
Roosale/ 24. juuli 2019, 09:01
Vastused lapse küsimustele peaks ennekõike andma kodus ema ja/või isa.

n
No/ 24. juuli 2019, 07:51
Siin ikka kaks teemat, üks see kuidas avalikkus sellele readeeris, Kui rahvas nii põlema läks, järelikult oli midagi valesti Teisalt vanemana oleksin teinud päringu lasteaeda, et kes ja mis
n
niion/ 24. juuli 2019, 08:00
Kõigepealt provotseeris vanemaid läbi tussuloo ja nüüd nõuab matti... pedofiilia ilmingud on kogu loos.
t
to niion/ 24. juuli 2019, 08:46
s
Seltsimees laps/ 24. juuli 2019, 07:44
Huvitav, kuidas väike Leelo, kes elas koos isaga ega lasteaias ei käinud, "need asjad" selgeks sai. Naabripoisi abiga ... Ehk: probleem on tõsine. Paljudel poistel pole näiteks isa, kes intiimkasvatust läbi viiks. Ehk: nn hügieenitund võiks olla küll, aga ilma tutulutunikunokulaulukesteta. Peab välja töötama mõistliku metoodika.
u
umb/ 24. juuli 2019, 08:07
Peale sõda ei olnud paljudel isasid.....
n
No / 24. juuli 2019, 07:43
Peab ju õpetama varakult. Seksida võib ju juba neljateistkümneselt .
j
jajah/ 24. juuli 2019, 07:54
See on täiskasvanu suhte kohta alaealisega, aga alaealised omavahel võivad veelgi nooremalt seksida
t
to jajah/ 24. juuli 2019, 08:51
Väga lihtsal põhjuse. Sest alla 14-st last ei saa mitte kuidagi kriminaalvastutusele võtta. Ka juhul, kui näiteks 13 aasta ja 10 kuu vanune kuritarvitab näiteks 10 aastast. Sest kriminaalvastutuse iga algab alles 14-selt. Seega - täielik karistamatus.
e
Esmalt/ 24. juuli 2019, 07:43
tuleks siiski üheselt kindlaks määrata, kes ja kuidas hüvitab lapsukeste preservatiivide, abortide ja muu taolise kulud. Teatavasti lasteaias viibivad maimukesed tööl veel ei käi, palka seega ka vist ei saa.....
m
Mann/ 24. juuli 2019, 07:37
Minu sexuaalkasvatus lastaias: kasvataja ütles vaiselt, et oma tussut tohib näidata ainult emmele ja arstitädile.
ä
ätt./ 24. juuli 2019, 07:34
Sõimata pole ilus aga seksuaalkasvatus pole ka lastaias ilus . Tädi ise on olemuselt vastuvõetamatu.
n
nonoh/ 24. juuli 2019, 07:29
Küsimus on, miks lasteaia juht ei märganud, et lastele tuli inimese kehapiirkondi tutvustama tegelikult harimatu inimene. Tal võib küll olla mingi tunnistus, et on läbi teinud koolituse, on mõne teise riigi lasteasutustes esitanud oma ettekande , aga Eestis selline ettekande vorm lihtsalt ei sobi. Õpetuse ülesehitus peaks ikka vastama meie, Eesti headele tavadele. Lapsed saavad aru, kui neile rääkida arukalt asjast lihtsas arusaadavas keeles. Üks asi on harimatu õpetaja, etleja. Ta ärritas väga paljusid inimesi. Kahjuks ei ole meie riigis avalik sõim, ähvardused keelatud .
j
jäljendamisest./ 24. juuli 2019, 08:56
Aga vahest vastas see lääne, näiteks kas või Rootsi moodsatele tavadele? Ja meie, nagu isegi teate, peame siin kinnisilmi kõiki progressiivseid uuendusi omaks võttma ning jäljendama.. Võimalik, et varsti ka teismeliste soovahetusigi, nagu on Rootsis. Ning kes on selle vastu, see on paha konservatiiv või tagurlane. Või midagi veelgi hullemat.
v
24. juuli 2019, 07:10
Väga tubli! Peabki sellisele sõimamisele lõpuks vastu hakkama.
t
to 7.10/ 24. juuli 2019, 08:01
üks asi on sõim, teine asi vaba arvamus ja see pole keelatud. Tublidusest on siin asi väga kaugel

l
24. juuli 2019, 07:04
Sisu ei vastanud kommenteerimise reeglitele.
j
just/ 24. juuli 2019, 07:20
ja seda juba lasteaia noorimas rühmas???????? Kuhu me küll teel oleme,kas laostume lõplikult ja kadudeta.
t
to just/ 24. juuli 2019, 08:58
euroopa peabki laostuma, põlisrahvad aga välja surema. Siis saab uustulnukaile tühja maad
l
Lätlane/ 24. juuli 2019, 06:48
Varro on kuri. Varrol on kuum.
h
H/ 24. juuli 2019, 06:45
Noo aga mida kõik ootasid eestlaseselt lõõb sa.mma mündi poolega miss teisedgi heh
m
Mary/ 24. juuli 2019, 06:44
See naine kaob oma võltsmoraaliga varsti igaveseks ajaloo anaalidesse. Lapsed on valged lehed, keda rikutud täiskasvanud ei tohiks pervetiseerida.
d
Dihlo Foss/ 24. juuli 2019, 06:42
Seksuaalkoolitaja??? Mis tiitleid veel annab juurde keevitada? Perversne vanamoor, mitte koolitaja.
i
isa/ 24. juuli 2019, 06:32
ei ole ime kui varsti lauldakse lastele ringitehtud nukukese laulu.meile rääkiti selliseid asju 7 klassis
a
ajage/ 24. juuli 2019, 06:13
segased laste juurest minema.Lasteaia lapsele on vaja natukene tutvustada eelkõige tervet eluviisi - natukene sportimist,joonistamist ja seda mis on numbrid ja tähed
p
progress/ 24. juuli 2019, 09:02
ei saa ega tohi ajada. Sest on nende inimõigused ning eneseväljendused. Tehtud parimate ning siiraimate soovidega. Ei tohi rahvavalgustajaid nende töös takistada ega ahistada.
m
minu isiklik arvamus/ 24. juuli 2019, 06:03
leian, et tegu on pervers:ete kalduvustega isikuga, kes ei tohiks lastega töötada
v
24. juuli 2019, 06:14
Vaata selle inimeses pilti, see annab vastuse, miks ta seda normaalseks peab.

n
netisöimlejad/ 24. juuli 2019, 05:35
t
24. juuli 2019, 07:28
tuleb välja, et selle tädi lollustega peab sunniviisiliselt nõustuma või muidu pahandus majas. Mina igal juhul sellist lollust ei poolda ja tädi peaks korralikele peredele maksma ise valuraha, et nende lapsi rikub varases eas.
&
..../ 24. juuli 2019, 04:45
" Kõikide tussude kodu " http://tussuland.com/
k
Kui/ 24. juuli 2019, 04:12
Minu laps oleks seal lasteaias olnud selle nn. koolituse ajal,siis ma kaebaks hoopis ise selle koolitaja kohtusse miljoni euro suuruse kahjutasu nõudega.Kas lapsevanematelt oli nõusolek olemas,et taolist nn. koolitust läbi viia?
r
räägiti, et / 24. juuli 2019, 07:25
olla ka ise kohal olnud ja kõva häälega kaasa laulnud(?) Oleme valinud tee , mis viib moraalse allakäigu põhjakihtideni.
2
2 lapse isa/ 24. juuli 2019, 03:44
Ma ei arva, et see lauluõpetaja on pervert või lastele ohtlik, aga taibukamate lasteaialaste jaoks, kes teavad juba ise ka, kus nendel mingi kehaosa asub, võivad sellised laulud lihtsalt täiega piinlikud olla. Kujutagem ette, kuidas kõlaks see laul, kui laste asemel laulaks seda rühm täiskasvanuid (samas nt Põdra maja ei ole piinlik ka täiskasvanute esituses). Lapsed on ka inimesed ja selline piinlikkusse kalduv asi ei peaks lasteaia programmis olema. Lapsed saavad oma kehaosad ka kodus selgeks.
l
24. juuli 2019, 04:58
laulu point ei olnud kehaosade õpetamine. ei pea ju kaasa rääkima, kui juhtumit ei tea
s
Sinu nimi/ 24. juuli 2019, 15:12
Kasvataja laulis: "Kus on sinu noku, kus on sinu noku (näidake!): siin see on, siin see on!"
l
Lapsevanem/ 24. juuli 2019, 03:07
Andke andeks,aga mina ei sooviks,et minu lapsele sellist laulu lauldakse lasteaias.Kas nende laste lastevanemaid oldi teavitatud,et millise lauluga nende lapsi kostitab tädi Reet.Vaadake ma olen reisinud ja pedagoogikaga kokku puutunud väga lähedalt ,ise lapsi ôpetanud.Antud juhul on minu arust Reet ületanud pedagoogilised eetilised piirid,sest lastele suguorganitest laulmine ja neile viitamine pole nagu see mis peaks kuuluma lasteaia ôppekava juurde.Selleks on muud meetodid,alternatiivid.Nüüd laulavad seda tobedat laulukest kôik irvega,sest sellest seksuaalkasvatusest tehti farss.
j
Juhan/ 24. juuli 2019, 05:30
Sinul ei ole oma arvamust.
t
24. juuli 2019, 06:13
Tänan sind Tuha-Juhan sisuka arvamuse avaldamise eest.
k
Ka lapsevanem/ 25. juuli 2019, 09:29
Enne laulis Rita, nüüd juba Reet ka! Kui palju siis neid tussutädisid on? Millistes lasteaedades nad käivad õpetust jagamas?
m
Mart/ 24. juuli 2019, 02:35
See perverdist mammi tuleb ravile saata. Miks propageeritakse psüühiliselt haigeid? Laulgu oma seeniorite padjaklubis neid üllitisi, aga lapsed jätku rahule!!!!
k
kust kohast/ 24. juuli 2019, 06:25
sellised targad välja tulevad. ja kes neid palkavad. meil niigi kõik siin pealesunnitud. lapsed võiks rahule jätta. las neil olla lapsepõlv kus areneda ja avastada.
j
juga/ 24. juuli 2019, 02:30
Aga huvitav oleks teada, milline kõrgkool valmistab ette seksuaalkoolitajaid? Ja kas nad on lasteaedades tööl või siis tellitakse neid spetsiaalselt? Ja kui kõrgkool ei ole vastava eriala diplomit väljastanud, siis millistel alustel sellist spetsialisti tellitakse? See unnutamine, tussu-noku laulud, ja mida iganes veel, on igal juhul juba absurdini jõudnud. Kas ei peaks lasteaedade juhatajaid vastutusele võtma, kus see toimub?
k
KALEVIPOEG/ 24. juuli 2019, 02:24
KALEV MÄELTA M... NÄITAS LINDA V... VILGUTAS!!!!!!!
n
NAINE/ 24. juuli 2019, 02:24
HAHAHAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA
m
Mõned siin(seewaldist ilmselt) naeravad(rÖÖgivad)/ 24. juuli 2019, 03:05
kohe enda lo ll uste(rÖÖkimiste) üle!

e
24. juuli 2019, 02:10
Elagu SUUR Eesti ,kõige lollim ,kõikide pugejate seas !
e
24. juuli 2019, 16:40
Ei ole see naerja seevaldist pärit. Tegelikult kujuta ette, äkki peaks ka selliste sõnadega laulu lasteaias kavasse võtma ja ikka puhtalt sõnadega laulma. Mis seal siis halba oleks? Ega ma ise ka eriti selliseid kahemõttelisi ütlemisi ei poolda, kuid see sobib küll selle artikli juurde veel lisaks (või tolle laulu juurde, mida ma küll ise pole kuulnud, kuid kommentaaridest võib järeldada, et eks ta ikka üks "ägeda" tekstiga peab olema. Kalevipojale jõudu luuletuste tegemisel. Võibolla hakkate veel võistlema laulude loomisel (heas mõttes). Naine, Sinuga naerame koos.
e
24. juuli 2019, 01:58
Et siis tädi nimetab ennast koolitajaks, esitab mingi väljamaise kursuse, NB! mitte kooli, paveri ja nõuab lastehoiuasutustes laste koolitamist tussutamise ja nokutamise, ehk sisu seksuaalalal. Tussutamise ja nokutamise õpoematerjaliks sobib lasteporno, mis soomes ja balti riikides ülikülluses valmistati. Soomes oli lasteporno valmistajate juhtfiguur kirikukoguduse lastelaagri kasvataja. Artiklid on Soome lehtedes olemas. Vahele jäid narkootikumidega ühe geist laulja, kes Võrust pärit geiarmukest peab, kohvri kontrollimisel piiriületuspunktis.
m
Matilda/ 24. juuli 2019, 01:45
Mul on kusagil kodus roppude laulude kogumik. Ma laulaksin selle m.õrra üle,kui lasteaiad mind kutsuksid. Võin lastele oma karvast v...ttu ka eksponeerida. Mõõduka tasu eest muidugi.
a
Ants/ 24. juuli 2019, 01:23
Lugesin läbi need 131 kommentaari. Ise olen 76 a. Mitme lapse isa. Kas Eestis elavad mõtlemisvõimelised inimesed või hundid. Või on see rassi agoonias viimane faas. Enamus arvajaid peaks vaatama peeglisse. Laste seksuaalne kasvatus? Kas seks on tõesti muutunud elu tehniliseks osaliseks. Inimestel oli seks armastuse väljendus vastutuse realiseerimiseks ühiskonnas ja ainulik selle kaudu saada õnnelikuks.
s
24. juuli 2019, 08:51
seks on armastuse väljendus vastutuse realiseerimiseks ühiskonnas--- oota mida??? on ikka inimesel mõtlemine.
t
24. juuli 2019, 01:12
Tere Eesti ! Ongi kõik ,need kes "Kroonikas" ja teles -raadios ,alasti ja oma uusi abiellumisi reklaamimas,see ongi meie miljoni kõvaduse näide !? Jõudu kiitmast "Töölisi" ,tähtis ju kuulsus !!!
a
24. juuli 2019, 08:52
aga kas sa loed kroonikat? käib kodus ka see ajakiri? laps ka näeb? no pole ime, et sul väärastunud maailmapilt on.
m
Mursikus/ 24. juuli 2019, 00:17
Tõesti, kes on andnud loa või korralduse lasteaedades tussu-noku laule õpetada? Kelle heaks Rita Holm töötab? Laps ei ole võimeline eristama halba heast, tema eest vastutavad vanemad. Olukorras, kus vanematelt luba küsimata last seksuaalselt mõjutada üritatakse, peaksid lapsevanemad Rita Holmi peale kaebuse tegema - koos kahjunõudega.
i
idee mina kale/ 24. juuli 2019, 00:04
kuda sa aru ei saa,palju ühelt solistilt ikka võtta on,aga kümnetelt solvajatelt,teine tubakas.
1
1100/ 24. juuli 2019, 00:02
eest saaks ju palgata spetsialisti kes probleemi ära lahendab. Igaveseks.

v
varsti.../ 24. juuli 2019, 00:00
....tuleb järgmine ja õpetab kuidas no.k.ut pe..se pista.Neile oleks valuraha asemel va.l.u vaja et rumalad mõtted peast kaoks.
i
idee/ 23. juuli 2019, 23:45
hea bisnis ju,laulad dussu-noksu laulu,ajad inimesed marru ja korjad pappi.
e
Enne papikorjamist/ 24. juuli 2019, 00:02
m
Mina ka/ 23. juuli 2019, 23:42
Aga kui ta tuleb minu lastele selliseid laule laulma, kas siis minul ja minu lastel on ka õigus valurahale?
2
23:42/ 24. juuli 2019, 00:00
Ei, sest demokraatlikes riikides valuraha õigus laieneb AINULT möIakatele.
n
Nt/ 24. juuli 2019, 01:49
Seda kindlasti mitte, sest perverdid on nüüd tegijad ja õiged, see et nokutädi võtab lastelt lapsepõlve , see ei olegi nagu probleem, lasteaia lapsed on lapsed oma õnnelikumas ajas
t
Td/ 23. juuli 2019, 23:41
Nii need 12 aastased emahakatises tulevad, kui varakult õpetatakse juba kõike..
l
24. juuli 2019, 01:26
Liiga varajase seksuaalse küpsemise vastu aitab ussikuur.
t
To Td/ 24. juuli 2019, 07:34
Nees 12a emad tulevad puuduliku koduse kasvatuse ja tähelepanuta jäämisetõttu.Lapsed saavad info kätte ka mujalt kui lasteaiast.Me ei ela keskajal,et kui koolis v kodus mingist teemast ei räägita,siis seda polegi olemas.
p
Peep/ 23. juuli 2019, 23:39
Iga inimene kes saab suguküpseks ja õpib inimeseõpetust, saab elus hakkama! Miks peab juba väikeseid lapsi selle teemaga ahistama? See "õpetaja" laulgu oma put.ist kodus peegli ees või mehele. Lastel peab olema oma lapsepõlv ja aeg, kus nad on sellest teemast veel vabad!
s
23. juuli 2019, 23:37
Siit trollipargist saaks ta lisaraha nõuda!
s
Sa ka/ 24. juuli 2019, 00:01
m
mhh/ 23. juuli 2019, 23:28
kas nüüd nõuavad perverdid valuraha ka juba ? Kuhu me küll välja oleme jõudnud ... Kohutav
m
Martt/ 23. juuli 2019, 23:20

i
Inetu lugu/ 23. juuli 2019, 23:12
Kas seksuaalkoolitaja peab oma tegusid normaalseks?
a
ahah/ 23. juuli 2019, 23:10
reaalses elus ongi ülevindi range sexkasvatus friikide taimelava. Seksuaalsuse ilminguid karistatakse rangelt v väga rangelt ja ongi meil üks vihmamantliga sell pargis rohkem luusimas v ühikaakna taga. A mis mure varrukat vaevab, ei oska öelda aga midagi nagu oleks ja alles eelmine businees Tarandiga läks vett vedama nüüd jälle rauad tules. V rahaboss Siberist
i
irvitus/ 23. juuli 2019, 23:26
Teil,trollike on probleemid?
i
irvitajale/ 23. juuli 2019, 23:45
kellel neid poleks. See, et ma pahatahtlikuse, õeluse, lolluse jm vasta olen, ühesõnaga ekreismi vastu, ei tähenda, et igapäevaelu probleemivaba
t
tõpratohter/ 24. juuli 2019, 00:10
Äkki tahate omadest probleemidest rääkida?Kergem hakkab.Kui te ikka räägite õigega.
t
to irvitajale 23. 45/ 24. juuli 2019, 01:08
Palgaline kommentaar, ainuke õel oled ju siin sina.
l
Lastekaitse ei sekkunud???/ 23. juuli 2019, 23:08
Mida need vaesed lapsed pidid tundma???? Ema tuleb peale tööd lapsele lasteaeda järgi ja laps teatab, et neile täna õpetati nilbusi. Kas lapsed peale seda rahulikult magada üldse said??
k
K/ 23. juuli 2019, 23:27
Kuule iga laps teab juba umbes aastasena kus on ta no ku või tu ssu ning kumb tal on. Sama elementaarne et ta teab et kõrvasi nimetatakse kõrvadeks.
e
Ema/ 23. juuli 2019, 23:32
Vaevalt nüüd lapsed oma sellistest teadmistest laule laulavad. Jõuluvanale esitavad!
k
Keeks 4 lapse isa./ 23. juuli 2019, 23:07
See on ju lausa eurovisiooni väärt lugu. Minu poolt lähenemiskeeld tädile ka tänaval 100 meetrit.
k
23. juuli 2019, 23:00
Sisu ei vastanud kommenteerimise reeglitele.
k
Kas/ 23. juuli 2019, 23:29
see haige inimene on veel tööl?
K
Haistaa..../ 23. juuli 2019, 22:59
Kas see tussutädi ei tahaks avaldada meile enne väljapressimist, milliste valemite- või arvutuste järgi, kuskohast ta võttis summa 1100 eurot? Mis on selle summa aluseks? No on ikka isu tädil.
o
on/ 23. juuli 2019, 23:21
tädil suurem isu kui prostil...
2
22:59-le/ 23. juuli 2019, 23:47
Ei see ole isu ega isukenegi mitte. Vaata palju ja mis alustel tahab see võõramaa Z(s)ant meie omadelt!
n
Nt/ 24. juuli 2019, 01:54
Ja teine küsimus, kuidas saab nokutädi kõigi andmed , kui isikuandmed on salastatud, see juba lõhnab kohtu järgi
h
Honkler/ 23. juuli 2019, 22:56

a
ain/ 23. juuli 2019, 22:54
Tubli naine! Rõvetsejad peavadki vastutama oma sõnade eest.
u
Uudishimulik/ 23. juuli 2019, 23:09
Koolitaja ei ole ju vastutama pandud? Kus seda lugeda saite?
n
No/ 24. juuli 2019, 06:42
Ainuke rõvetseja on rahanäljas mammi
e
ekre nõudku/ 23. juuli 2019, 22:50
c
Common/ 23. juuli 2019, 22:50
Kas ebasobivate kommide eemaldamine pole õhtulehe töö.Nende tegemata töö.Rahulikult labatsen,tean et vajadusel eemaldatakse.
k
küsimus/ 23. juuli 2019, 22:49
Kas Oliver Rist endine Kaur Hanson tohib ka soovi korral neid laulukesi lasteaedadesse esitama minna?
k
Kakoi/ 23. juuli 2019, 22:46
Kakoi reeglistikule mu kommentaar ei vastanud, kui kirjutasin, et see paistab nagu äriplaan, ajan inimesed marru ja siis nõuan raha.
j
jusss/ 23. juuli 2019, 22:44
Selliste elu moto on "elada peab oskama":
o
on/ 23. juuli 2019, 23:23
lähedal siis väga lühikese elu võimalus.Kui oled hea inimene, elad kaua.
j
jusss/ 23. juuli 2019, 22:42
Kuidas eristada seksuaalkoolitajat seksuaalperverdist? Ma küsin, mitte ei sõima. Vastata võiks politsei.
1
+/ 23. juuli 2019, 23:01
o
on/ 23. juuli 2019, 23:26
pervert ainult iha peal väljas aga koolitaja võtab selle eest ka raha-äri.
t
To jusss/ 24. juuli 2019, 07:38
Tead,et on olemas selline asi nagu karistusregister.Enne tööle asumist mistahes lastega seotud valdkonnas, teeb tööandja sinna päringu.Kui oled sinna registrisse sattunud..."Kapiperverte" on kogu ühiskond täis, nende eest pole kaitstud ei lapsed ega täiskasvanud isegi.
v
Vasikas/ 23. juuli 2019, 22:37
Mida on kuulge tàdi pole terve. Pole vòimalik, et kàiakse juba avalikult ahistamas.Iga lapsevanem rààgib sellest nokust ja pepust ise oma vòsukestele pàriselt mis toimub? Andke lastel olla nemad ise, àrge ahistage. Lòpetage àra vaat kuidas kasutatakse lapsi, sealt see alguse saab.
k
K/ 23. juuli 2019, 23:33
Paljud lapsevanemad ei hooli oma lapsest, näiteks nagu joodikud, kuidas saab see laps siis teada selle vajaliku info? Pluss veel see et paljud vanemad jäävad õiget aega oodates selle vestlusega hiljaks või mõni isa kes on üksikisa ning ei oska lapsega sellest teemast kuidagi rääkida, mõned vanemad ei räägigi lapsega sellest iial sest see teema tundub nende jaoks tabu jne jne jne

l
läbikukkumisele määratud avantüür/ 23. juuli 2019, 22:37
Maksab nii enda kui ka kostjate kohtukulud kinni. Lapsevanemad on õigustatult pahased. Arvatavasti mängib ta advokaat selle peale, et mõni väljapressimise ohver võib olla õigusasjades võhik ja maksab ilma vaidluseta nõutud summa ära. Kohtus pole tal lootustki midagi võita.
i
irvhammas/ 23. juuli 2019, 23:14
Sama lugu on tarandi musuga.Me sooviksime ikka veel saabast mis 'tema pühadust' puudutas 'euroopalikult strateegisse' punkti,arhiivi panna.
k
kus on mu.n siin ta onn/ 23. juuli 2019, 22:35
Tussu ja kakanokulaulud peaks olema lastel peas,niinagu.... oodid Leninist
t
Tahaks Haridusministri kommentaari./ 23. juuli 2019, 22:32
Haridusministri kommentaari tahaks. Kas sellised "koolitused" ja selline "laul" on siis kohe riikliku koolihariduse/lasteaiahariduse õppekavas kinnitatud??? Valitsusele ja Riigikogu ees ka kinnitatud?
k
23. juuli 2019, 23:40
kas t u s s u ja n o k u alal tegevusjuhendaja ?
m
marks/ 24. juuli 2019, 22:12
Selle kohta on üks anektoot , kui seda fotot nägin. Selline siis " vanadädi õhtul pargis ja kole kui öö , kisab pargipingil et appi ja aidake , rahvas astub ligi ja pärima . Mida sa kisad , kedagi pole ju. Sellel pingil (ahistati ) mind 70 aastat tagasi , Rahvas - no mida sa siis enam kisad . Tädi - hea oli ju , ja hea on meenutada,
p
part24/ 23. juuli 2019, 22:31
Kuidas niisugust nimetatakse? Eraettevõtjalik väljapressimine? Kui niisugune "koolitaja" tahab raha saada, siis mingu tööle. Kui aga tahab hageda, siis mingu kohtusse. Üks ahukaat ei saa nii loll olla, et hakkab väljapressimisega tegelema. Sihuke võib muidugi olla see ennast juristiks nimetav Reimo Mets, aga noh, sellist tarvis küll ütelda, et kuigi mu arvamine sellest "koolitajast" ei ole sugugi erinev niisugustest arvajatest, kellele väljapressimiskirju saadetud, siis sellisel juhul kui mul postkasti mingeid väljapressimiskirju ilmutuks, kirjutaks lähetaja edaspidi varvastega.
e
Et siis mingi/ 23. juuli 2019, 22:28
pervert käib väikesi lapsi rikkumas.
+
+1100/ 23. juuli 2019, 22:37
e
Eleanoora/ 23. juuli 2019, 22:27
Misasja? Kas ma ikka lugesin õigesti? See tädi käib lasteaedades ja esitab seal laule p..u.t..sist?😳 Tähelepanuväärne indeed!😳
m
manager/ 23. juuli 2019, 22:26
Suvetuurile tuleb tussulauluga minna, raha tuleb ikka tööga teenida.
s
sallija/ 23. juuli 2019, 22:26
Sõna on vaba aga sellel on oma hind!

k
Kas like jad peavad ka maksma.Ma panin igale sõimajale plussi./ 23. juuli 2019, 22:23
i
Ilmselt/ 23. juuli 2019, 22:30
100 Eurot laiki eest poleks palju küsitud
n
Nt/ 24. juuli 2019, 02:00
Enamus normaalsetest inimestest teeb sama
t
24. juuli 2019, 07:21
Teinekord tasub mõelda, mida laigid
h
hea nõuka aeg/ 23. juuli 2019, 22:22
sel ajal oleks see tädi praegu juba kas hullaris istunud või mõnes naistekoloonias aastaid kitleid-voodilinu õmmelnud.
i
Irw/ 23. juuli 2019, 22:20
See on ikka irooniline küll, et kui mina neid sõnu oma kommentaaris mainin, mida see tädi laulab, siis minu kirjutatu ÕLle ei sobi, aga minu laps on sunnitud sellist jama lasteaias ja koolis kuulama.
n
No Mida? / 23. juuli 2019, 22:16
Hoopis lasteaia laste vanemad, kelle lastele ta nilbusi õpetas, peavad selle isendi käest valuraha nõudma!
l
Lapsevanem/ 23. juuli 2019, 22:33
Tahaks kohe teada, mida siis selline "koolitus" Põhikooli lastele laulab?
v
Vanaema ja mitme lapse ema/ 23. juuli 2019, 22:16
Osav skeem ikka raha teenimiseks. Ajad lapsevanemad nende lastele labasust ja räigust etendades tagajalgadele ja siis raha nõudma. Mis lastekaitse selle peale öelnud on? Ma oma lapsi ja lapselapsi ei laseks sellise lasteia uksestki enam sisse
r
rs/ 23. juuli 2019, 22:17
Nõustun, see ei ole päris normaalne
v
väike taks/ 23. juuli 2019, 22:14
See rootslaste snoppen och snippan on päris röve. Minu arvates ei peaks lasteaias pedofiiliaga tegelema. Ei ole vahet kas seda teeb mees või naine.
e
Elery Peterson/ 23. juuli 2019, 22:06
Minu teada on meie planeedil on ainult üks saar kus elab üle saja miljoni inimese see saar asub Jaapanis. Kas Rita Holm on käinud maailma kõige suurema elaniku arvuga saarel?
k
23. juuli 2019, 22:06
Kohe näha, et "sõna on vaba"
r
ra/ 23. juuli 2019, 22:17
a
arvamus/ 23. juuli 2019, 22:29
Vaba sõna ongi see kõige kallim

k
Kaasaegne viis raha teenida./ 23. juuli 2019, 22:05
Ärgu siis Varro jälle nende eest ise maksku, pärast saab proua Rita nagu härra Tarand lausa topeltkasumi.
t
Täheneid/ 23. juuli 2019, 22:05
Mina 3 lapse emana kindlasti ei poolda sellist laulu ja õpetust lapsel peab olema lapsepõlv ja sellised tädid peaks kriminaal karistuse saama!!!
s
24. juuli 2019, 00:26
Sama meigi, karistada tuleks pervareid,mitte nende vastasid, kuid ses liidus...
o
Olge ikka progressiivsed/ 24. juuli 2019, 00:48
Millest see veendumus, et lapsel lapsepõlv võib olla? USA tüüpi liberaal võib seda avaldust väga tagurlikuks pidada.
j
jarmo/ 23. juuli 2019, 22:05
tähendab kui keegi ütles antud laulukese kohta halvasti, s.t. väljendas end võib-olla vulgaarselt, et mida ta sellest laulust arvab, siis on netisõim ja kohtuotsusega pead raha maksma? nii võib iga suvaline ohmoon loopida virtsa lõuendile ja kleepida juurde nilbed pildid näiteks looma ja inimese seksuaalvahekorrast ja kui seda nimetatakse rõvedaks ja nilbeks ning mõni ütleb suisa ropu sõnaga, mida ta arvab, siis ka kohe sõim ja kohtusse? ikka väga mäda on midagi ühiskonnas...
i
24. juuli 2019, 07:25
Iga kommenteerija peaks enne mõtlema, kuidas oma mõtteid viisakalt väljenda. Saab ka ilma sõimu ja vulgaarsuseta.
k
23. juuli 2019, 22:05
Koolitaja oleks pidanud teadma, millises vanuses lastele mida võib esitada. Mängufilmidel ja telesaadetel on ka mõnikord nö. vanusepiirang ära märgitud, või lasteaedades esinemiste puhul sõna on vaba?
v
Valve/ 23. juuli 2019, 23:00
Väga õige tähelepanek.Las lastele jääda ikkagi lapsepõlv.Kõik tuleb omal ajal.
r
Riigi Teataja/ 23. juuli 2019, 22:04
See Marika Korolev ei võitnud kohtus midagi. Maksis hoopis ise ühe kostja kohtukulud kinni.
ä
ää plära!/ 24. juuli 2019, 20:06
v
Valu võib saada, rahast nähku und./ 23. juuli 2019, 22:04
i
iff/ 23. juuli 2019, 22:03
Võib olla mõnes Rootsis jm heaolu riikides võib ehk mänguliselt ka sellist teemat lastele õpetada. Kuid paraku siin eestis - igasuguse piuksu pärast juba näidatakse hambaid!
r
riimi väide / 23. juuli 2019, 21:59
aga emmi pissu tsorimis laul reaalsuses on sellel naisel väidetavalt oma mehega tegematta
K
-matta?/ 23. juuli 2019, 23:57

t
23. juuli 2019, 21:59
Tädi ründab oma advokaatidega sõnavabadust.
m
23. juuli 2019, 21:54
Sisu ei vastanud kommenteerimise reeglitele.
j
Jurist/ 23. juuli 2019, 22:30
Saatsin su kommentaari Robert Sarvele. Rahakaid kommijaid on siin ikka päris palju.
j
23. juuli 2019, 23:03
Jurist on raha turist... Memm peaks rõveduse eest vanglasse jalutama enne, kui selliste lollide lugudega jätkab, siis ehk mõistab, et pedofiili elu pole seal lust ja lillepidu!
e
Eino Taruk/ 23. juuli 2019, 21:54
Loodan, et seda naist saadab edu. Neile ekre*entidele tuleb koht kätte näidata
a
Aru Kaabits/ 23. juuli 2019, 22:20
Ootame ära, kui teda saadab edu, siis võtame sellesama kommentaari siin ja paneme Eino samamoodi maksma. Ega inimeste ekre*mendiks nimetamine siis või karistamata jääda!
t
Teie perekonnanimi tagurpidi lugedes iseloomustab teie olemust./ 23. juuli 2019, 22:21
k
Kuusik Kaasik/ 23. juuli 2019, 22:29
SA pooltagurpidi einohKurat oledPeast SOE!
k
küsimus/ 23. juuli 2019, 22:32
Kas onu Einol on advokaadi jaoks vahendeid piisavalt, et selliseid solvavavaid avaldusi esitab?
t
Toomas Greenfeldt/ 23. juuli 2019, 23:56
Eino Taruk viskas Paides valge kassi kivi hunnikusse aga kellega ta siis koos oli kui kass visati sinna?
t
To Eino Taruk/ 23. juuli 2019, 23:57
Mis sinuga lahti on ? Siiamaani paistsid normaalne eestimeelne mees olevat, mis sinuga järsku juhtus, et vaateid muutsid ?
t
to Eino Taruk/ 24. juuli 2019, 00:15
Täielik üllatus, et pooldad vasakpoolseid liberalistlikke vaateid. Kuigi varem jätsid vastupidise mulje, kas varjasid oma tegelikkku loomust ?
k
24. juuli 2019, 07:28
Koht tuleb kätte näidata rõvetsejatele ja sõimajatele, neid võib olla igast erakonnast või mitteerakonnast. Küllap saame varsti teada, kes nad on. Enne erakonna silti ei kleebi!
s
23. juuli 2019, 21:53
See naine on provokaator, ühiskonna lõhestaja. Ilmselgelt täidab oma tegevusega kellegi korraldusi. Lõhestamine ei kukkunud küll välja, sest ühiskond on üksmeelselt tema vastu.
e
ery/ 23. juuli 2019, 21:55
hea iroonia, naersin südamest :D las natsid plekivad
ü
ühiskond/ 23. juuli 2019, 22:27
ei koosne 20% ekre valijatest
i
Irw/ 23. juuli 2019, 21:51
Mine parem Repinski kitsefarmi kitsest ülehüpete pileteid müüma. Kitsedele meeldivad n*ku meloodiad.
k
Karl/ 23. juuli 2019, 21:51
Ärge mitte mingil juhul makske neile väljapressijatele. Pole see hagi kokkukirjutamine ja kohtus selle kaitsmine nii lihtne midagi kui põhiseadus sätestab sõnavabaduse. Inimestel on õigus oma arvamusele ja ka selle avaldamisele. Tädi on ise teinud endast avaliku elu tegelase ja peab kriitikat taluma. Mitte ilma asjata ei olda tema peale pahased ega kurjustata temaga- lapsed ei oska end ise selliste inimeste eest kaitsta ja selleks ongi lastel vanemad. Ilmselgelt ei huvita lasteaialapsi kas "Kasvatajatädidel on noku" Laulgu oma noku- ja tussulaule kodus, jätku lastele nende lapsepõlv.
s
sõnavabadus ei ole kohe kindlasti/ 23. juuli 2019, 22:26
laimamine ja teiste ähvardamine, selliste asjade eest on saadud reaalset vangistust
i
intelligentne psühhopaat, siidlipsuga/ 23. juuli 2019, 21:49
sõnavabadus eksisteerib endiselt. lihtsalt mitte kusagil pole kirjas, et sõnavabadus peaks tasuta olema.
p
president/ 23. juuli 2019, 22:01
t
to president/ 23. juuli 2019, 22:20
Olge täpne, ta väitis pigem, et tema jaoks on sõna vaba.
j
Jah/ 23. juuli 2019, 22:34
President ütles, et sõna on vaba aga jättis täpsustamata palju vaba sõna maksab.
K
😡/ 23. juuli 2019, 21:47
Kui sa peaks oma nägu minu lapse koolis näitama, siis ei taha teada, millised nõuded sinu postkasti siis maanduma hakkavad!!

t
Toomas Greenfeldt/ 23. juuli 2019, 21:47
Victoria Villigul on noku püksis sest ta on poiss.
m
muie/ 23. juuli 2019, 21:45
n
n62a/ 23. juuli 2019, 21:44
Kulla proua, no sul on mõni asi kahjuks juba sealmaal, et tuleks noorematel üle küsida kui midagi teha tahad. Jäta lapsed rahule! Ja lastele mingit sellenimega laulu laulmine on ahistav.
m
mis sa 62 aastane/ 23. juuli 2019, 22:27
sellest asjast enam tead
k
kommunismis/ 23. juuli 2019, 21:43
varsti tagasi... sõnavabadus vaid sõnakõlks.
k
Kas sõnavabadus/ 23. juuli 2019, 21:47
Eeldab, et kõike, mida sülg suhu toob, võib välja öökida?
m
m48/ 23. juuli 2019, 21:40
kas lasteaia töötajad peavad läbima artsliku komisjoni kus on ka ka vaja tõendit psühhiaatriakliinikust`?
h
huvitav/ 24. juuli 2019, 21:25
kes on need lasteaedade juhatajad, kes pervosid laste juurde lasevad?
i
Irw/ 23. juuli 2019, 21:40
Mida sa memm selle rahaga enam teed, raha tulnuks teenida ikka vähemalt 30 aastat tagasi? Lased B0t0xit k@nnikasse systida ja iluoppe teha vä? IZ ju vanaemasid oma jahile ei kutsu, teda mammid ei huvita, kellel muid laule repertuaaris pole, peale t*$$*de ja n*k*dega seonduva. Mine Bingolotosse ratast keerutama, kui kapsataimede jaoks raha on vaja.
o
objektiivlane/ 23. juuli 2019, 21:40
Debilistid,Jätta!Unustage ära debiilsused kuna te...see on nõme.
k
KaKa / 23. juuli 2019, 21:34
Tussulaulu võtame Laulupeo kavva!
p
23. juuli 2019, 21:41
Punklaulupeol kindlasti!
k
Kui nii edasi läheb,/ 23. juuli 2019, 21:51
siis on tussulaul järgmise laulupeo kavas kindlasti.

m
Mina ka/ 23. juuli 2019, 21:34
Eks ma siis riskin ka ja väidan nii,et kui see inimene minu lapsele sellist laulu laulaks,siis see lõpeks tema jaoks palju kurvemalt kui mingi rahanõue.
l
loodan, et saad/ 23. juuli 2019, 22:24
10 päeva aresti ähvarduse eest
l
Loodan et sa saad'le/ 24. juuli 2019, 10:25
Samahästi võib sulle omale soovida uusi proteese. Lõualõksutamisest praegused vist juba kulunud?
t
taksojuht Vaasja/ 24. juuli 2019, 14:28
Selline "Rambo" teeb püksi , kui meest näeb ja raha võib omale jätta pesuks
k
Kuidas/ 23. juuli 2019, 21:32
keegi raha teenib!!!! Vanemad las esitavad hagi tussulaulu eest!!!
j
ja lapsed ei/ 23. juuli 2019, 22:24
tagi, mis neil püksis on
k
Kas pildil/ 23. juuli 2019, 21:32
õ
Õie / 23. juuli 2019, 21:31
Kas peab siis ropendama , et kommentaar avaldatakse ?????????
j
Jann/ 23. juuli 2019, 21:31
Ei no palju õnne (tussuke)
a
23. juuli 2019, 21:30
Sisu ei vastanud kommenteerimise reeglitele.
t
to:aga / täna, 21:30/ 23. juuli 2019, 21:51
Sinna ju need tüürivad https://televeeb.ohtuleht.ee/971425/tv3-video-elroni-rongis-ahistas-reisijaid-ennast-rahuldav-kiimas-mees
m
mis reform/ 23. juuli 2019, 22:25
sinu jumalus ekre on hetkel valitsuses, las saadab kanadasse
e
23. juuli 2019, 21:29
Ei tea, kas laul on hea või halb.Igal inimesel oma vaated.Kuid vanematelt peaks ikka enne nõu küsima, kas nad soovivad seda.Selliseid laule ei saa peale suruda.
a
aga kui vanemad laste nähes sexivad,/ 23. juuli 2019, 22:23
joovad, või veel hullem üksteist peksavad, kas lastelt enne ikka küsivad
t
to 22. 23/ 24. juuli 2019, 00:09
Kust sul üldse selline jabur mõte pähe tuleb, et vanemad s... lapse nähes ? Kas enda kogemusest või ?
p
Piiks/ 24. juuli 2019, 01:19
Saavad jõuluvanale ka esitada lasteaias õpitut. Naera puruks, millega tegeletakse. Piinlik.
t
23. juuli 2019, 21:25

n
Niinunnu/ 23. juuli 2019, 21:22
Kus on sinu noku kus on sinu noku siin see on siin see on! Kõik on väga hästi kõik on väga hästi üks kas kolm üks kaks kolm!
k
24. juuli 2019, 18:01
Kas see ongi see kuulus laul?
m
23. juuli 2019, 21:20
Sisu ei vastanud kommenteerimise reeglitele.
i
Ihiii/ 23. juuli 2019, 21:27
Pämmaki! m48-le pandi just nõue teele.
x
xxxx/ 23. juuli 2019, 21:42

REKLAAM JA KUULUTUSED

reklaam@ohtulehtkirjastus.ee