Sisuturundus

VAATA ENNE JA PÄRAST PILTE | Katrin Väli stuudio klient: teisiti poleks ma nii ruttu sellist vormi saavutanud kui EMSi ja rullmassaažiga! 

Pirita EMS, 31. juuli 2019, 10:55
„Minu eesmärk ei olnud, et pean kümme kilogrammi alla võtma, tahtsin ennast vaid vormi saada. Aga kaal hakkas iseenesest langema!“ tunnistab EMSi ja rullmassaažiga nelja kuu jooksul kaheksa kilogrammi kaotanud Aidi (30).

Aidi elab Pirita EMS-i ehk Katrin Väli stuudio vahetus läheduses. Korduvalt sellest möödudes hakkas tema peas idanema mõte, et võiks treeningut proovida. Esimest korda läks Aidi rullmassaaži ja EMSi treeningusse 14. veebruaril – ning see päev muutis ta elu! „Raseduse ajal võtsin juurde 36 kilogrammi, millest 10 kilo jäi alles ka pärast sünnitust. EMSi ja rullmassaažiga alustades kaalusin 69,8 kilo, kuid nüüd on see number 62. Visuaalselt on erinevus vägagi tajutav,“ jutustab ta.

Aidi oli varasemalt püüdnud vormi saada erinevate dieetide ning füüsiliste treeningutega (jõusaal, tantsimine, jalutamine). Võrdlemisi tulutult. „Ma lihtsalt ei suuda trennis käia, ma ei tunne ennast hästi. Vahepeal kaks-kolm kilo langes, aga kõik tuli uuesti tagasi, kui ma treeninguga ei jätkanud,“ räägib ta. Toona oli Aidil jõusaalis ka personaaltreener, kes tegi spetsiaalselt tema vajadustest lähtuva kava. „Aga mulle lihtsalt ei meeldinud see kava. Ma ei näinud tulemust, niisiis polnud motivatsiooni,“ kehitab naine õlgu.

Ühel päeval EMS, teisel rullmassaaž

Kiire elutempoga Aidi nimetab jõusaalis käimise üheks miinuseks suurt ajakulu. „Sa lähed jõusaali, vahetad riided, teed tund-poolteist trenni ja siis tuleb veel pesema minna. Mitu tundi päevas treeningu peale kulutada on päris palju,“ mõtiskleb ta.

EMS on aga kiire – kuna pikkus on 20 minutit, saab selle ära teha isegi lõunapausi ajal. „Muidu juhtus ikka nii, et teinekord unustasid trennikoti maha ega saanud trenni minna. Pirita EMSi minnes antakse sulle iga kord puhtad riided. Niisiis vahetan riided ära, joon vett, mulle pannakse vest ja traksid selga, juhe külge ning hakkame trenni tegema,“ kirjeldab Aidi. Treenerid näitavad harjutusi ette ning neid tuleb järgi teha, kilosed hantlid samal ajal käes. „Hantlid pole mitte jõutõstmiseks, vaid käte pingutamiseks,“ selgitab naine.

Aidi nendib, et imestas esialgu, kui palju EMS teda higistama ajab. „Kui jõusaalilindil kõndisin või jooksin, ei higistanud ma üldse nii palju kui nüüd! Aga siin higi lausa voolab! Ma tunnen, et tegelen iseendaga,“ rõõmustab ta. Iga korraga saab raskusi aina juurde panna ja treeningut keerulisemaks teha. „Eks sellel hetkel on EMS raske, aga kogu treening kestab lihtsalt nii vähe. Üldkokkuvõttes on kindlasti EMSis lihtsam käia kui jõusaalis. Pealegi on mul peale trenni tõeline pauer sees!“ kinnitab Aidi.

Kuigi rullmassaaži ja EMSi võib teha samal päeval, eelistab Aidi sättida need erinevatele aegadele. „Kui täna käisin EMS-is, siis homme lähen rullmassaaži. Mulle tundub, et minu jaoks on niimoodi efektiivsem,“ toob ta välja. Kui EMS treenib peaasjalikult lihaseid, siis rullmassaaž on Aidil vähendanud kintsude ümbermõõtu ja sangu tagasi tõmmanud. „Tselluliidi vastu on see ka superhea,“ lisab ta.

Järjepidevus toob ka tulemusi

Aidi kiidab ka treenerite Venno ja Katrini personaalset lähenemist.

„Nad on superägedad inimesed, juba nende pärast tahad seal käia! Ma tunnen, et mind oodatakse, minuga tahetakse tegeleda ja mõeldakse kaasa,“ räägib Aidi ja lisab: „Kui Venno kaalub ja mõõdab mind, on ta tõeliselt rõõmus minu tubliduse üle. Tunnen, et ei saa teda alt vedada, pean pingutama.“

Esimesi reaalseid tulemusi märkas Aidi umbes kuu jooksul. „Nähes, et mõõdud olid vähenenud ja kaal langenud, tekkis tahtmine edasi teha. Riided sobisid mulle nagu valatult ja tundsin ennast hästi,“ tõdeb Aidi. Kui tavaliselt võib kaalu kaotades nahk lodevaks jääda, siis EMSi ja rullmassaažiga see nii pole. „Ma julgen vabalt rannas bikiinides käia!“ on naine rahul.

Selle kõige juures peab Aidi oluliseks mainida, et ei loobunud kauni väljanägemise nimel mitte millestki. „Olen kohvikus manager, söön iga päev saia ja kooki – nii et dieeti ma ei pea. Samas pole pärast EMSiga tegelema hakkamist enam erilisi isusid. Sellist mõtet ei tule pähe, et läheks ja sööks suure pitsa ära,“ sõnab ta.

Mida soovitaks Aidi aga neile, kes tahavad samamoodi kaalu langetada? „Järjepidev peab olema – asjad ei toimi nii, et käid korra EMSis ja ühe korra rullmassaažis ning siis ootad kaalukaotust. Esialgu võiks ikka käia kaks-kolm kuud järjest,“ leiab Aidi. Et pärast EMSist ja rullmassaažist loobumist kaal tagasi tuleb, pole Aidi sõnul vaja karta. „Ka mina käisin vahepeal reisil ega saanud treenida. Aga midagi ei tulnud juurde,“ kinnitab ta.  

„Mulle nii meeldib see trenn ning tunnen end tänu sellele õnnelikuna! Enesetunne on hea, vaatan end peeglist ja olen tõeliselt rahul. Mingil muul moel poleks ma nii kiiresti sellist tulemust saavutanud,“ lisab Aidi.

Tekkis huvi? Vaata täpsemalt SIIT!

--------------------------

Mis on EMS?

EMS impulsstreening on meetod, kus stimuleeritakse lihaseid, kasutades selleks valutut elektrilist impulssi. Tehnoloogiat kasutatakse ka haiglates taastusravis, pärast vigastusi või haigusi lihaste normaalse liikumise taastamiseks.

EMS Trenn kestab vaid 20 minutit, sest korraga on intensiivselt töös kogu keha lihased.

Mis on rullmassaaž?

Rullmassaaž on populaarne ja efektiivne kogukehamassaaž, mida teostatakse masinal puidust keerlevate rullikute abil. See on lümfi- ja spordimassaaž samaaegselt, millel on salendav, nahka pingutav ja lõdvestav efekt. Protseduur stimuleerib lümfide toimet, mis aitab kehast välja viia sinna ladestunud mürkained, parandab ainevahetust, vähendab kudede turset ning aitab võidelda lümfisüsteemi häiretega (näiteks tselluliit).

REKLAAM JA KUULUTUSED

reklaam@ohtulehtkirjastus.ee