Eesti uudised

„Sildam ja Aaspõllu“ presidendi EKRE-kriitikast: sõnu tuleks ikka kaaluda

Toimetas Marvel Riik, 21. juuli 2019 17:12

360 KOMMENTAARI

v
vesirott/ 26. juuli 2019 13:10
Kantar Emori küsitluste järgi on rehvide poolt 68% inimestest.Küsitlus viidi läbi 10 000 tuuramaimu seas,enne kui need vette lasti.
t
to leitud/ 23. juuli 2019 13:50
Palgaline, loe originaali ja ära valeta kogu aeg. Sõna " vihkama " ei tohi üks riigipea üldse kasutada, liiati välismeediaga suheldes, nii võib rääkida kodus oma mehe või sõbrannadega.
1
12:50 Palgaline/ 23. juuli 2019 19:01
sinusugune tatinetoatüdruk ei tule siin küll ütlema, milliseid sünu meie President võib kastada.
j
jälle leitud/ 23. juuli 2019 13:38
09:54 ummamuudu palgalisele helmealamale eile, 10:43 Artiklis on selge sõnaga kirjas, et President vihkab st taunib ekrete st EKREJUHTIDE matslikku ja häbiväärset KÄITUMIST! Mingist erakonnavihkamisest juttu EI OLE!
k
kas sensatsioonijanus Õhtuleht edastas n i m e l t vale tõlke?/ 23. juuli 2019 13:20
Eesti üks tuntumaid sünkroontõlkija Karin Keerdo-Massa leiab, et presidendi poolt EKRE kohta öeldud väljendit ei saa tõlkida kui "vihkab EKRE-t". President Kersti Kaljulaid sõnas Foreign Policyle antud intervjuus EKRE kohta muu hulgas, et "I hate them for their behavior", mis jõudis Eesti meediasse tõlkena: "ma vihkan EKRE-t nende käitumise pärast" (on ka teisi tõlkeid - toim). Keerdo-Massa sõnul pole see korrektne. Korrektne olnuks Keerdo-Massa hinnangul kasutada hoopis tõlget: "Mind vihastab nende (EKREjuhtide) käitumine".
ü
üldse ei imesta/ 23. juuli 2019 13:21
Nagu igaüks ise veenduda võib - ega siis ekre õõnespuupead ei jaga mitte mingit matsu ega teemat...või puhuti ekrete poolt see praegune Kaljulaidi teema n i m e l t rahva eksitamiseks valesti ülesse.
i
imestan/ 23. juuli 2019 01:34
Miks Kaljulaid võttis vastu ameti, millega ta ilmselgelt hakkama ei saa, Hüsteeritseda võib kodus Maksimovskiga, kuid avaliku elu tegelasena peab hoolega sõnu valima ja suutma oma emotsioone vaos hoida. Kõige tipp on näidata kogu maailmale, milline hüsteeriline president on, kes vihkab omaenda rahvust. Mis mulje jäi välismaistel lugejatel praegu Eestist ?
t
täna 00:34/ 23. juuli 2019 13:18
helmede teismeline ja täielikus hüsteerikas toatüdruk peab ööd ja päevad igal pool klähvima ja nii oma viha meie presidendi vastu välja valama.
t
täna 00:34/ 23. juuli 2019 13:19
helmede teismeline ja täielikus hü,ste,e-rikas toatüdruk peab ööd ja päevad igal pool k-lähv,i,ma ja nii oma vi-ha meie presidendi vastu välja valama.
t
to 13. 19/ 23. juuli 2019 13:53
Palgaline kommentaator räägib musta valgeks, nagu alati. Ekre vastu on sõdinud ja halvustavaid väljendeid Kaljulaid kogu aeg kasutanud. Kuigi president peaks erapooletu olema. Milleks meile selline PIINLIKKUST ja negatiivseid emotsioone tekitav vaenulik " president ".
j
jahimees/ 22. juuli 2019 21:18
kõige avalikum vihakõne!Usun,et Eesti vastavad jõustruktuurid juba tegutsevad,pidurdamaks riigi vastast halvustavat kõnet pidava inimlooma tegevust.
a
agent "sildam"/ 22. juuli 2019 21:12
meie president on üle linna l..obamokk
h
Häbi on/ 22. juuli 2019 21:09
Esimene pukki pandud president,kes avalikult oma riiki laimab . Talle ei meeldi üks partei,kuid intelligentne inimene oskaks sõnu valida ja oma emostsoone varjata,eriti veel riigi juhtiva poliitikna ja avalikkuse tähelepanu all olijana. Ta teeb ju otseselt vahet eestimaalastel . EKRE poleks ju võimul,kui teda poleks toetanud hulk valijaid . Seeag president vihkab ikka rahvast! Kahetsusväärne!
j
Jah, kõigil on häbi KAABUDE KÄITUMISE pärast!/ 23. juuli 2019 13:24
2 kaabut ja käputäis ekremente EI OLE EESTI RAHVAS!

t
Tühi mobiili aku./ 22. juuli 2019 20:19
Poleks see sildam Ärrma asjus nii sõnu valinud, poleks arvatavasti praegusel ajal ka sellist EKRE probleemi. Neid poleks pildil.
t
to leitud/ 22. juuli 2019 19:54
Palgaline, kaua sa korrutad ühe ja sama joru. Kaljulaid on kogu aeg Ekrega jonninud, nagu väike laps. Oma riigi mustamine ei sobi presidendile, Kaljulaid läheb oma rahva vaenulikkusega ajalukku.
r
riik/ 22. juuli 2019 21:02
ei koosne helmetest. Olen sama meelt, et nende suupruuk presidendi aadressil on olnud yleolev ja solvav
t
to riik/ 23. juuli 2019 01:28
Kellest siis riik koosneb, palgaline ? Liberastide müüdavatest kommentaatoritest või ?
1
18:54/ 23. juuli 2019 12:51
Helmede palgaline kintsukaapija ja mõistuseta teismeline toatüdruk, kes esineb veel mitmete nimede all nagu ka keskealine naine, k,lä,hv,ib siin pidevalt iga kommentaari järel.
l
leitud / 22. juuli 2019 18:57
Ekre erakond ILMA HELMEDETA oleks üks mõistlik erakond. eile, 17:09 Kõigile ummamuududele teadmiseks, kellel puudub funktsionaalne lugemisosakus - President ei ole kusagil öelnud, et ta vihkab Ekret-President vihkab ekrejuhtide matsi moodi KÄITUMIST ja nende ülimalt ebaviisakat, ähvardavat, laimavat ja vihaõhutavat RETOORIKAT. Helmed oma matslike käitumiste ja labaste väljaütlemistega on EKRE MAINE VIINUD ALLA NULLI! Sellepärast kõik mõistusega eestlased põlgavadki, isegi vihkavad seda praegust helmede EKRE PERE-parteid, seda helmede sektistaatusega erakonda.
e
elagu EKRE ilma helmedeta!/ 22. juuli 2019 19:03
maha helmede isikukultus! maha viha ja vaenuõhutajad helmed!
l
lihtsalt/ 22. juuli 2019 18:30
häbi on presidendi pärast.Rahva löhestaja.
v
vbdnus, peab olema/ 22. juuli 2019 18:51
häbi on helmede pärast.Rahva löhestajad.
t
Tema sõna on ju vaba lendama, sest tühisus on kergem, tulgu-või välismeediast./ 22. juuli 2019 17:23
Ja üliemotsionaalsus on sellel naisterahval geenides - otsib uue mehe, auto roolis vindisena luba ei vajagi, jookseb ja sõidab välismaal rattaga, ... hea koha kinkisid erakondlased talle, üle paari aasta selliselt vastu ei peagi, ehk pole huvigi. Ja jumal tänatud, rahvas elab sellegi üle.
r
Ronja/ 22. juuli 2019 16:15
Mis toimub eesti poliitikas ? President loobib valitsuse vastu sõnu,mis ta enda maatasa teevad. Refid ei suuda kuidagi "kuldse trooni" kaotusest üle saada. Praegune valitsus peab kogu seda taaka taluma ja sealjuures töötama ja Eesti rahvast hädaorust välja tirima. Kes teile refid kaikaid kodaratesse loopis,kui te 17 aastat s. . .ta kokku keerasite ? Laske nüüd praegusel valitsusel end tõestada.
k
22. juuli 2019 15:49
p
President/ 22. juuli 2019 15:48
pidas avaliku vih.akõne. Ärge te vedelad nüüd põdege kui teile ka avalik vih.akõne saadetakse kuskilt. Ise peate vihakõnesi ja sildistate aga teised olgu vait, muidu on sõ.im ja val.elikkus. Vaadake ennem ikka endid ka.
n
no / 22. juuli 2019 16:46
saite nüüd oma vihakõne. nagu siin ennegi juba mõned on kommenteerinud, on kogu see "vihakõne" tekkinud ajakirjanike valesti tõlkimise tulemusena.Lugege delfist sünkroontõlkija seletust, siis ehk saaksite juba maha rahuneda
t
to no/ 22. juuli 2019 16:58
Kaljuliu totüdruk, lõpeta oma kaitsekõne. Kaljulaiu eestlaste vaenulikkus oli ju algusest peale teada ning on seda välja näidanud korduvalt. Üks kõige tipp oli dressipluusis valitsuse avapäevale ilmumine, sellega juba sülitas eestlastele näkku, üks ülimalt alatu naine see " president ".

s
Seuke/ 22. juuli 2019 14:54
M.yyb oma ema ka maha silmi pilgutamata.kui juba kodumaa kallal närib. Ja valitsust vihkab .
1
13:54/ 23. juuli 2019 13:48
aga sina, e-krem-endist nõ.me ja ka.ag.utav toatüdruktroll, oled nii oma ema-isa, oma au ja ka oma südametunnistuse juba võõrriiki teenivale b,an,dele rublakeste eest mahamüünud.
i
Iroonmanile/ 22. juuli 2019 14:26
Seda " presidenti " ei huvita mitte mingi analüüsimine, selleks teda meile pukki ei määratudki, vaid ikka sorose poliitikat ellu viima.
i
Iroonman/ 22. juuli 2019 14:05
EKRE on vabas ja demokraatilises Eestis kõigi olemasolevate seaduste järgi loodud ja tegutsev erakond. Et seda vihata, siis vihatakse ka selle valijaid. Prresidendil võiks niipalju oidu olla, et vihast vahutamise asemel võtaks ette analüüsida miks EKRE-le nii palju hääli anti, et mis meie Eestimaal nihu on läinud, et "ekre" Riigikokku valiti? Ma küll arvan, et president peaks peeglisse vaatama ja aru pidama, adekvaatselt analüüsima, et miks rahvas presidenti (Isamaad) ei armasta, et EKRE-le end sappa sättis? Põhjus ei saa olla "kaabus" - viletsad "ratsanikud rahva turjal" heidetakse sadulast.
u
Udo/ 22. juuli 2019 13:43
Jumal tänatud,et see ekre mart president ei ole.
t
tegelikult/ 22. juuli 2019 13:42
President ei tohi iial sellist sõna " vihkama " kasutada. Välismeedia loeb ja vaatab, on alles president, ei suuda sõnu valida ja peseb oma musta pesu välisriigis. Kaljulaid alandas sellega ka iseennast, mitte ainult eestimeelseid eestlasi.
t
to tegelikult/ 22. juuli 2019 16:52
ta ei kasutanudki sõna "vihkama".Miks ÕL nüüd seda kiiresti ei avalda, mida Eesti hinnatuim sünkroontõlk selle kohta ütleb. Otse ja valesti tõlgitud sõna antud lauses valas presidendile sellise p rahe kaela ja mis nüüd edasi+ Siin juba ennegi kommentaarides kirjutati, et vale tõlge aga kas valvesapiprits kedagi usub või kuulab. Igas keeles on mitme tähendusega sõnu, millest annab erinevalt aru saada
t
to to tegelikult/ 22. juuli 2019 21:06
Palgaline, lõpeta nüüd ära musta valgeks rääkimine. Sulaselgelt ütles HATE - VIHKAMA, kuigi oleks võinud leebemaid sõnu kasutada. Tee sõnaraamat lahti, hate on vihkama.
p
pole sõnu/ 22. juuli 2019 13:35
Kus liberastide ustav toatüdruk on alles komme vihtunud. 12. 59, 13. 09, 12. 43 ja 12. 24 loodab vist tulevikus ise siin a.raabide ja mus.tade presidendiks hakata, aga vaevalt nood teda tahavad. Kui usinalt poeb ja koogutab, siis äkki tahavad ka.
e
eile 12:35/ 23. juuli 2019 13:28
helmede teismeline ja täielikus hü,ste,e-rikas toatüdruk peab ööd ja päevad igal pool k-lähv,i,ma ja nii oma vi-ha meie presidendi ja mitte-ekrelastest kommenteerijare pihta välja valama.
t
to 13. 09/ 22. juuli 2019 13:23
Pinguta veel, äkki Kaljulaid paneb sulle auraha rinda.
ü
23. juuli 2019 13:32
Ülepingutatud helmetoatüdruk on auga juba lenini ordeni väljateeninud, mida siis helmed pidulikul tseremoonial ja NL hümni saatel talle rinda panevad.
h
22. juuli 2019 13:09
He,lm,ed on ikka sellised vinged poliitikud, kes lühikese ajaga suutsid ausaid, tublisid ja edukaid eestlasi oma laimava retoorikaga ja Eesti riigi maine maha tegemisega isegi terves maailmas tuntuks saada. Ükski teine Eesti poliitik peale he,lm,eMar-di ja ta pojukese pole eales sellist ülemaailmset kuulsust saavutanud ega saa mitte iialgi nendega samale tasemele... l a n g e da!
j
JJ/ 22. juuli 2019 19:51
Sa oled ikka hälvik kyll,üle maailma kraaksuvad ja si..avad Eestit meie oma "tore"president ja väga kibestunud refir,sotsid krt liberastid!

l
22. juuli 2019 12:59
leitud alaväärsuskompleksides vaevlev helmemart eile, 17:45 Niipea kui meediasse ilmub meie presidendi Kaljulaidi nimi, siis see kaabuga mõisnik piitsutab silmapilkselt oma sulased meie parimat, mittekommunistist presidenti proua Kaljulaidi laimama, sõimama, mõnitama ja tema kohta vihakommentaare kirjutama. Kuna see vanakaabu jäi ju presidenditoolist oma haleda 16 häälega ilma, siis nagu näha, pole kaabu sellest haledast ja hävitavast põrumisest siiani veel üle saanud.
j
JJ/ 22. juuli 2019 19:56
Parimat presidenti ei ole veel olnudki!Ilves tuli siia Ärmatama omastama,Arnold ei saanudki aru mis reaalses maailmas toimus ja Lennutaat koos Jeltsiniga-kaks eufoorias ja joogised taati kirjutas alla Eesti vaenulikule lepingule,mis jättis meile elama kõik okupandid!
t
to JJ/ 22. juuli 2019 21:08
Lennutaadut ära puutu - tema oli kyll köigiti armastatud rahvamees.
s
22. juuli 2019 12:43
Savisaare võimult eemaldumise ja savisaarliku keskerakonna kadumise järel on E,k-,re erakonna juhid savisaarelt juba ammu ülevõtnud mitte ainult kremli poolt rahastatud ja Eestimaal asuva AINUKESE trollivabriku juhtimise, vaid ka savisaare Keskerakonna põhimõtted ja rolli - demagoogitsemine, viha-, vägivalla- ja vaenuõhutamised, valetamised, teiste süüdistamised, enesekiitused, teiste erakondade ja edukate eestlaste laimamised ja mõnitamised, isegi kohtunike ja Tallinna Ülikooli /TLÜ/ õppejõudude ja ülikooli lõpetajate alatu laimamine - selline oli on ka praegu täielikult hel.mede retoorika.
l
Lugeja/ 22. juuli 2019 12:24
Kui kõrvutada presidendi sõnu nendega, mida ekre liikmed juba ammu ja pikka aega presidendi suunas lendu on lasknud, siis kõlab see vaid süütu emotsionaalse ohkena.
t
to doktor/ 22. juuli 2019 13:32
Terve inimene niimoodi käituda küll ei saa.
d
doktor/ 22. juuli 2019 12:08
Kas ta on hulluks läinud ,mingi psüühika häire on tal igatahes
r
22. juuli 2019 12:37
Raske psühhilise puudega on ikka ju kaabudkandjad KAKAd. Sellepärast neist ei peetagi lugu, nende matsliku ja ebaviisakate, solvavate ja mõnitavate retoorika pärast neid mitte ainult ei põlata, vaid isegi vihatakse. Ja punkt!
a
Aitäh, President! Eesti rahvas on Teiega!/ 22. juuli 2019 11:53
Ometigi leidus üks inimene, ja see on meie President, kes julgelt ütles välja kõigi tervemõistusega eesti rahva arvamuse EKRETE EBAVIISAKAS KÄITUMINE, NENDE LABANE JA EESTI MAINET MAHATEGEV RETOORIKA tekitab kõigis normaalsetes eestlastes AINULT PÕLGUST JA VIHA terve SELLE ERAKONNA JA NENDE JUHTIDE VASTU!
m
Miks?/ 22. juuli 2019 11:55
Miks peavad peaminister ja mitmed teised KEI poliitikud helmede jubeda ja valeliku suupruugi pärast pidevalt vabandama ja selliseid helmede ebaviisakusi ja isegi võhiklikkust pidevalt õigeks painutama??
k
küsin ka - Miks?/ 22. juuli 2019 12:00
Miks küll see Huko aaspõllu helmedele kunagi ei ütle, et nad peaksid oma sõnavalikutes kaalukamad olema? Miks tema ja mitmed teised helmesid ei kritiseeri nende labaste ja isegi Eesti riigi mainet kahjustavate sõnade ja välja ütlemiste pärast?
k
Kui see artikkel üldse välimaalasi huvitab,/ 22. juuli 2019 10:54
... siis on selgelt öeldud, et Kaljulaid vihkab üht koalitsiooniparteid. President peaks nii palju diplomaat olema, et oma riigi demokraatlikult valitud valitsust ei kiru.
0
09:54 ummamuudu palgalisele helmealamale/ 22. juuli 2019 11:43
Artiklis on selge sõnaga kirjas, et President vihkab st taunib ekrete st EKREJUHTIDE matslikku ja häbiväärset KÄITUMIST! Mingist erakonnavihkamisest juttu EI OLE!
a
Andres/ 22. juuli 2019 12:31
Küsimuses on "EKRE politicians". Ja president vastab: " I hate them for their behavior". Seega mitte EKRE juhte, vaid EKRE poliitikuid (keda on pigem palju). Näitab presidendi halba maitset ja nüansitundetust.
t
to 11.43/ 22. juuli 2019 13:39
Palgaline toatüdruk, sinu emand ütlles otse, et vihkab ka Ekre valijaid. Loe originaali. Otse inimestele on suunatud selle emanda vihkamine.
r
Robert/ 22. juuli 2019 10:51
Soovin praegusele valitsusele jõudu ja kannatlikkust taluda seda räiget laimu ja ülekohut , mida me saame pidevalt kuulda nn." presidendi" kui ka riigikogu oponentitelt!
k
kas järgmiseks / 22. juuli 2019 10:44
viskab riided seljast ja näitab tissidel vihakirja nagu üks tõeline feminist))

e
Edu Mart!! Edu EKRE!!/ 22. juuli 2019 10:41
see seeneline tegi nüüd ennast täiega täis, võttes endalt ära tema suurima mantra - sallivuse. Suurvihkajana ei saa ta enam kunagi mingist sallivusest rääkida või teiste ütlemiste peale pirtsutada.
h
Heinz/ 22. juuli 2019 10:17
Tõsi on ,et presidendina tuleb isiklikud emotsioonid ja eelistused jätta iseenda teada ning toimida rahva juhina kõike võrdselt koheldes. demokraatiat iseloomustabki arvamuste paljusus. möödas peaks olema aeg kui kehtis vaid vale ja õige arvamus, kuid tundub, et pole. President peaks olema mingis mõttes nagu perekonna pea, kes kohtleb oma lapsi võrdselt arvestades nende isiklike iseloomu omadustega s.h. puudustega. Ja samas kui tark lapsevanem on sunnitud last karistama (ei pea silmas füüsilist) siis ei tee ta seda mitte vihkamise tõttu vaid armastusest et suunata teda õigele teele.
n
naaber/ 22. juuli 2019 12:11
Kerstil puudub ju peretunne ja lastest ei tea ta ka midagi.Elab nagu parasiit,keda aastas paar korda väib näha ka mehega,loodetavasti ikka selle mehega,kes kodus nänja peab olema.
p
President peabki aus olema../ 22. juuli 2019 10:14
Rahva tugi Kerstile on tagatud. Kellele muule saab 100% eestlasest president toetuda.
k
Kalju Kindel/ 22. juuli 2019 10:18
kui vaja siis tõuseme kui üks mees meie targa ja ausa presidendi kaitsele.
o
On Selge/ 22. juuli 2019 10:36
kui vaja siis tõuseme kui üks mees ja ajame selle sotsi sinna, kus ta tuli.
k
Kalju Laup/ 22. juuli 2019 12:33
Kui vaja, jookseme oma presidendi kaitsel ka peaga vastu kivi.
t
to 10. 14/ 22. juuli 2019 13:46
Kaljulaiu päritolu on rangelt salastatud, keegi ei tea tema tegelikku rahvust, see on üldsuse eest varjatud. Väljaütlemiste põhjal on Kaljulaius NULL eestlust, käitub nii, nagu eestlased oleksid tema jaoks täiesti tundmatud tülikad võõrad.
r
Rea/ 22. juuli 2019 09:27
See H.Aaspõllu tundis eile saates väga EKRE liini ajavat.
m
mis muud/ 22. juuli 2019 09:54
koondatakse vägesi ja korrastatakse ridu. Selles pundis ongi, kas ülimalt lihtsameelsed v siis teatud taustaga
l
Lugedes neid sm.Taskuid..../ 22. juuli 2019 11:05
Loen selliste 09L54 postitusi ja mõtlen, et sovetiajal olid sellised vene võimude agarad lakeid, nüüd on ikka samuti Kremli taldade lakkumises agarad. Mis sihukesed lapid küll peeglisse vaadates näevad? Eestimaal konutavad, aga eestlasi ja Eesti riiki vihkavad kõigest hingest
h
Huvitavad leiud siin/ 22. juuli 2019 11:08
Ohsedaüllatust.....vaadake ometi, MILLISEST arvutist 09:54 postitused saabuvad!!! Päris huvitav, et need kremli hääletorud just sealt pärit on.
n
Naergem koos Putini kannupoiste üle .....sellist teksti nende aju toodab/ 22. juuli 2019 09:26
President ongi eeskuju,sest ära tyytab,kuidas ekrekad nimetavad arste mö rtsukateks,ülikooli löpetajad on ho buse vargad,öpetajad on lollid,kultuur tuleb löpetada jne jne,uued uud ised fb jagavad presidendist ja teistest nii jubedaid pilte,rääkimata,kuidas vahtraorg ja teised seal inetult kirjutavad välimustest ja juustest ja kuidas teiensiis seda heaks saate kiita.Ammu on targad ja eetilised inimesed imestanud,miks president vaikkib.Väga tubli ja sai suure toe juurde,sest kellegil pole öigus löpmatuseni lollusi rääkida ja köiki süüdistada ning solvata."""""""
n
nii on/ 22. juuli 2019 09:56
riigi juhtimise, paremaks tegemise ja arendamise asemel tegeldakse riigi eest väljas olnud ja väljas olevate tublide inimeste mustamise ja verbaalse kiusamisega. Nagu oleks Eesti vaenulikud jõud võimule saanud ja vargsi puhastustööd alustanud.
v
Vaenulik agentuura peabki nutma ning halama./ 22. juuli 2019 10:16
Usu,et Kesti jääb presidendi ametisse ka teiseks tähtajaks.
s
Sovetipuhvaikale...unista edasi putini võimust/ 22. juuli 2019 10:55
10:16.....oled juba kremlisse minekuks kohvri pakkinud? Ära nelke unusta...selliseid, mida te sovetiokupantidele 1940-ndal kinkisite
n
naljanumber/ 22. juuli 2019 09:25
nüüd ongi niisugune aeg, sõna on vaba, mitte ainult kaabusel. Arvestagu kuii ütled -saad kordades hullemini vastu. Võlgu ei anta enam
i
isegi/ 22. juuli 2019 09:58
tagasihoidlikult on kaabusi paika pandud, võiks julgemini vastu anda, parema_vasaku põse ettekeeramine jäägu usurahva teemaks
0
09:58 kommentaar on lausa füüsiline ähvardus....edastame politseile/ 22. juuli 2019 10:58
09:58 sina kannad ju täitorni.....balti jaama saabudes nägid esmakordselt kaabusid. Mis su ähvardus siis sisaldab? Küsime politseilt, mida SA teha kavatsed...kas füüsiliselt tulete kallale?
h
Hämmastav/ 22. juuli 2019 11:09
09L58 juba füüsili-se ähvardusega hakkama saanud??? Oioioi, mis poli-tsei selle peale kostab?
a
Andres/ 22. juuli 2019 12:37
Need presidendi lapsesuu sõnapärlid ei ole "kordades hullemini", vaid ilus kingitus EKRE-le. Kohe näha, et Kaljulaid on Eesti esisallija.
e
22. juuli 2019 09:19
Sisu ei vastanud kommenteerimise reeglitele
m
mõtlik/ 22. juuli 2019 10:24
mis uskumatut teemat siin arendatakse? Kui Kersti pole meie rahvast täna ühe mütsi alla ühendanud , siis kes see veel ! Juba Laulupidu näitas selgemast selgemini, et rahvas , valitsus ja president on kui üks pere ,kelledel pole ei erimeelsusi ega saladusi üksteise suhtes.
t
täpsustaks/ 22. juuli 2019 10:37
president on igati seaduslik ja Eesti võimude lahususe juures poleks teisiti võimali. Puitinoidne infosõjataktika on jahuda mitte rahva valtud presidendist ja muud trollitaktikad masside lollitamiseks. Ja ühendab ühine eesmärk, kui selleks on parem Eesti, ollakse presidendi paadis. Kui mudaliigas möllava riigi tulevik-ekrenautoide paadis ja vaevalt neid suundi ühendada saabki. Keegi peab järele andma aga vaevalt president ja Eesti parema tuleviku eest olijad järele annavad ja ekrenõmedustega lepivad. Nii lihtne see ongi.
u
Uudishimulik kremli eksperdile / 22. juuli 2019 11:11
10:37.....jõuate ikka Kremlikülastuste vahepeal ka siia postitusi saata. Kirjutage meile mida siis teie president koos teiega Kremlis Putini juures ka korda saatis? Siiani see suur saladus....te paistate kursis olevat või peab teie poole otse pöörduma? Teie isikuandmed on ju olemas siin.
e
22. juuli 2019 11:48
Eesti rahva lõhestajad on savisaar ja HELMED OLNUD! Mitte keegi teised.
t
to mõtlik/ 23. juuli 2019 01:39
Sinu nn. Kerstile on tavaline eestlane ümmargune NULL. Ta isegi pole varjanud oma suhtumist.
m
mida paljud meist tunnevad. Ärge unustage, et ekret ei valinud kogu rahvas./ 22. juuli 2019 09:18
s
Sedaviisi lood/ 22. juuli 2019 09:21
Meil ei olegi üheparteisüsteemi, mida teie taga igatsete. KOGU RAHVA valik on Putini juures....minge sinna....teie president juba käib Kremli vahet.
y
yll/ 22. juuli 2019 10:23
Kaljulaidi ei valinud ju mitte keegi?
k
kossa, kossa!/ 22. juuli 2019 10:53
Kuidas ei valinud presidenti keegi? Meil on täna riigivalitsemise korras -Esindusdemokraatia. Enamus rahva esindajatest eesotsas keskerakonna, sotside, Isamaa ja reffidega valis ju presidendiks Kersti, Seega 100% valimaskäinutest oli Kersti poolt lausa 70%. See on aga valdav rahva toetus.
l
Lapsed said ka laialt naerda/ 22. juuli 2019 11:14
kossa -kossa-----saime laialt naerda. Ei ole veel ajaloos kuulnud, et meil või kuskil mujal riigis "nestorisarnased" brüsseli lippavad ja seal kohvikust esimese ettejuhtuva riigijuhi "kandidaadiks" kaasa haaravad. Nojah....eks nii võib ka "valida".....nagu põhja koreas..... kossa-kossa, miks te ei kirjuta, et 120 % oli lausa poolt.....IRW....

p
Presidendi põhiomadus on/ 22. juuli 2019 09:11
et palju halbu ja tobedaid otsuseid
e
Eks presidendi põhisissetulek tule ju Brüsselist?/ 22. juuli 2019 09:35
Vanasõna: Kelle leiba sööd, selle laulu laulad!
m
mo/ 22. juuli 2019 09:09
Sotsirajakate pukki pandud moodustis, millal eesti saab vabaks sellest Eesti maine alla tõmbajast.
n
nonii/ 22. juuli 2019 10:47
ja kuidas selline anarhistlik_blatnoidne lähenemine peaks igapäevaelu paremaks tegema. Need keda sa sotsirajakateks nimetad on olnud igati tegusad ja tublid inimesed. Sinu kõnepruuk aga näitab, et oled kas puutinitroll v ajupestud ekretroll ja seda veel tagasihoidlikult väljendades
<
22. juuli 2019 09:07
Sisu ei vastanud kommenteerimise reeglitele
k
Kahjuks/ 22. juuli 2019 09:17
Emotsioonid ja poliitika eriti kokku ei sobi.
e
22. juuli 2019 09:01
Sisu ei vastanud kommenteerimise reeglitele
p
Putini lakeile/ 22. juuli 2019 09:22
Teie olete ju siis Kremli maailmavaate toetaja....mida see president seal punases Kremlis Putini juures tegi? Tulge ja öelge meile ka.
i
22. juuli 2019 08:54
Sisu ei vastanud kommenteerimise reeglitele
a
arenege/ 22. juuli 2019 09:04
President ongi eeskuju,sest ära tyytab,kuidas ekrekad nimetavad arste mö rtsukateks,ülikooli löpetajad on ho buse vargad,öpetajad on lollid,kultuur tuleb löpetada jne jne,uued uud ised fb jagavad presidendist ja teistest nii jubedaid pilte,rääkimata,kuidas vahtraorg ja teised seal inetult kirjutavad välimustest ja juustest ja kuidas teiensiis seda heaks saate kiita.Ammu on targad ja eetilised inimesed imestanud,miks president vaikkib.Väga tubli ja sai suure toe juurde,sest kellegil pole öigus löpmatuseni lollusi rääkida ja köiki süüdistada ning solvata.
k
kõmisev õõnespuit ja s.tringid/ 22. juuli 2019 09:07
EKre.mendist mode kustutab pidevalt tõde H.elmedest.
p
Publik irvitab laialt Kremli lakeide üle/ 22. juuli 2019 09:24
Kremli lakeid 09:04 ja 09:07 agaralt kannuseid teenimas. Ajab lausa irvitama, kuidas need Kremli lakeid ühte ja sama teksti päevade kaupa kopeerivad......Aju neil rohkem välja ei suuda mõelda või inisevad lihtsalt etteantud teksti.
j
Ju te targutajad põete siin jah/ 22. juuli 2019 10:28
et vedelad võimust ei saanud ja lumehelbekesed teisi ametlikult tr.uk.kida ei saa. Kui te sellist hü.ste.eril.ist presidenti tahate, siis olete ise samasugused, mis muud, hä.bi teile.
T
häda mõistuse pärast/ 22. juuli 2019 08:50
Terves maailmas pole ühtegi presidendi,kes räägib välismaal kuidas ta vihkab oma rahvas.Kas tal tõesti endal häbi ei ole halvustada meie väikese eesti riigi mainet?h
e
22. juuli 2019 09:05
ei ole ka yhtegi erakonda,kes köiki oma rahvast solvab ja söimab,nagu meil ekre,vaadake peeglisse.President on tubli ja rääkis ,mida enamus ka mötleb
k
Kuulsus Quinessi raamatusse on tagatud!/ 22. juuli 2019 09:19
m
Mõnus irvitada kremli saadikute üle/ 22. juuli 2019 09:28
09:05.....sa polegi veel Kremlisse kiirustanud....ära presidendi delegatsioonist maha jää.....IRW.....põlvekaitsed kaasa kui peate putini ees põlvitama
&lt;/ 22. juuli 2019 08:44
„Nüüd näemegi, et sõna on vaba.“ Aga Delfi kommentaraiumid pandi kinni ja Postimehe oma peideti ära ning ÕL koondas 2/3.
m
Muidugi vaba/ 22. juuli 2019 09:20
Kuid ainult valikuliselt. Vabadus on ainult õige partei seisukohti jagada.
V
pettunud eestlane/ 22. juuli 2019 08:43
Väga kahju et rahvas peab häbi ja piinlikust tundma meie presidendi pärast,ta peaks tagasi astuma.
h
22. juuli 2019 09:07
häbi on teie sekti esimesed kolm meest,kui nemad astuvad tagasi,siis on mötet möelda,ennem on presidendil öigus.Keegi ei solva rahvast rohkem,kui teie usinad sipelgad igas lehes
l
Lai irvitus üle maailma.../ 22. juuli 2019 09:29
0907......jõuad ikka iga kommnetaari juurde oma MÖ-LA postitada? Putin on su üle uhke...IRW....kremli sipelgas

v
vanamemm/ 22. juuli 2019 08:43
Millise territooriumi võtab Euroopa soroslaste poolt troonile upitatud kuninganna Kersti-I eestlastelt tagasi???? Meil see üks ja ainumas ongi, või kupatab proua osa rahvast merre???
m
Muretu/ 22. juuli 2019 08:32
Venelased armastavad oma presidenti, kuna oma rahva iseloomustamiseks kasutab ta ainult ülivõrret: ülitark `(mudrõi), kõikvõimas jne. kiidusõnadega ei koonerda. Eesti rahvas kuulab ka pidupäevadel manitsuskõnet ja hukkamõistu, oma rahvast ja valitsust kirutakse välismaailmale. Oma rahvapeol keelatakse laulda viit isamaalist laulu. Manitsemisest on saanud juba vihkamine,
k
kaabu/ 22. juuli 2019 08:31
vanal kaabul on tsensori amet niisüdamelähedane,tahabkogu eesti rahva väljaütlemised kontrolli alla saada. Kommunist on alati kommunist ja tal alati õigus, matsid pidage kõuad
q
qq/ 22. juuli 2019 09:09
Praegu tsenseerivad ikka teatud väljaanded rahvast, kommentaraiumid kaovad nagu nõiaväel.
v
vata vata/ 22. juuli 2019 08:23
Normaalne kui pead lendavad tsensori suust? Kommunist võib endale lubada tapmisähvardust?
s
Simson/ 22. juuli 2019 07:55
Kolm soovi kui oleks võimalik 1. Et ei oleks olnud Läti Hendrikut 2.et ei oleks Kriiska Kaljolaidi 3.et ei tuleks samasugust.
v
vaatan ja mõtlen/ 22. juuli 2019 07:21
kus riigis ma elan. savisaar kassiga, helme pidevalt näpp püsti ,president alati iseteadev nägu peas, madison laia irvega euroopat muutmas. nukker tunne tekkib. kas midagi tarka ka hakkab tulema. midagi mõistlikku.
m
22. juuli 2019 07:38
Mõistlik oleks õigekiri ära õppida ja alles siis suuremate asjade pärast pead valutada.
m
22. juuli 2019 07:44
Mida see kass halba tegi?
m
22. juuli 2019 07:11
t
tonga/ 22. juuli 2019 06:29
Kui teie sõna on vaba ja isegi president toonitab seda , siis lubage ka rahval rääkida seda mis ta arvab ja mitte sulgeda rahvasuud igasugustel moderaatoritel
v
Vanarooma vanasõna/ 22. juuli 2019 09:23
See mis on lubatud Jupiterile, see ei ole lubatu härjale!

m
masendav/ 22. juuli 2019 06:05
Nn. " presidendil " on soroslaste näol niivõrd tugev seljatagune, seetõttu lubabki endale kõikvõimalikku käitumist. Ilma igasuguse häbitundeta.
m
mahabrüsselikaltsakas/ 22. juuli 2019 06:01
v
Vaju maa alla/ 22. juuli 2019 05:23
Arvasin, et peale Ilvest enam hullemaks minna ei saa aga tuleb välja, et sai ja kuidas veel. Kahju, et rahvas peab tundma piinlikkust ja häbi oma presidendi pärast aga noh eks ühelt Euroopa bürokraadilt oleks ka liiast midagi muud oodata.
t
to Jüri/ 22. juuli 2019 05:59
Kintsukraapija, ära mõnita Jürisid. Uskumatu, mis pehmelt öeldes imeinimesi me pisikeses riigis elab.
d
Dialoog/ 22. juuli 2019 09:24
Pessimist: Halvemaks ei saa enam minna! 0ptimist: Saab küll!
j
Jüri/ 22. juuli 2019 04:59
HALLO, Helmed ei ole mingi Eesti riik,ühe käputäie valitud , kes traktoriga raha külvamist ootavad! Ja teise võimu ja raha ihkava poolt ametisse pandud! Kas siis tänapäeval ei teata mis üheski riigis toimub, kas meie OLEME nii harimatud hobusevargad et SEDA ei tea!!!
t
to 06:00/ 22. juuli 2019 07:31
ega sinusugune eestlane, kui sa seda üldseise oled, ka just eriline õnnistus pole, tige ja õel kui herilane oma kaasmaalaste vastu.kes sina, selline endaarust oled, et tuled ütlema, kes on rohkem eestlane, kes vähem, kes üldse mitte. Oled üks silmaklappidega kitsarinnaline olevus.
t
to 07. 31/ 22. juuli 2019 21:31
Loomulikult, palgalisel on kõik kitsarinnalised, kes tema rahvusriike hävitavale propagandale takka ei kiida.
k
Kadri/ 22. juuli 2019 04:50
Meie riiki ja kogu rahvast kahjustavad ilma lastetoata Helmed.Nende jutt ja näod on kohutavad! Eestlased ei oli nii labased ja inetud!Mida meie noored peavad kuulma ja nägema,Jürikene peab ikka üliõnnelik oma pajuki otsas olema.Häbi!
x
XXX/ 22. juuli 2019 05:19
Meie presidendil on väga vilets lastetuba
p
President võiks lõpetada raharaiskamise lisaks rumaluste rääkimisele / 22. juuli 2019 01:19
https://sport.ohtuleht.ee/971132/sportlik-president-kersti-kaljulaid-labis-tour-de-francei-raskeima-etapi-korraliku-ajaga
d
dr. Mõngel/ 22. juuli 2019 01:50
Alles meil oli üks prouapresident, rahva ema, kes ei ole oma elunatukesega osanud peale hakata midagi muud peale arstide paksuks sõimamise, saiaküpsetamise, rulluisutamise ja seksimise. On meil järgmist samasugust tühikargajat tarvis?
e
eestlane/ 22. juuli 2019 01:17
ükski eestlane ei tohiks Eesti prestiiži ja head nime ise kahjustada ega täis p###ndada. Sest võõraid halvustajaid ning laimajaid on niigi küllalt.
k
kuldsed/ 22. juuli 2019 07:28
sõnad. lõhestatud riiki on välistegelastel kerge sisse imbuda.
i
Illu-Mannu/ 22. juuli 2019 00:30
Toomas Sildam on ju seesama rahvareetur, kas pole?

p
pole hullule/ 22. juuli 2019 00:26
See oli ju algusest peale teada, miks Kaljulaid ametisse määrati ning eestlastesse halvustavat suhtumist näitas välja ka koheselt. Ainult nii arulage käitumine, nagu välismeedias mustamine, on küll tõeline shokk.
n
No/ 22. juuli 2019 06:42
Miks sa siis kohe sõna ei võtnud,kui seda halvustavat suhtumist nägid. Haige.
t
to No/ 22. juuli 2019 21:34
Palgaline, loomulikult võtsin,. Su haugatusest tuleb välja, nagu oleksin pidanud kartma kommida.
t
to No/ 23. juuli 2019 01:45
Palgaline, tahad öelda, et ei öelnud või. Loomulikult kirjutasin, et Kaljulaid on õnnetuseks eestlastele. Sa palgaline ajad ikka päris naljakat juttu. Justkui lihtinimese kommentaari peale oleks Kaljulaid kohe soojast kohast loobunud.
p
pole hullu/ 22. juuli 2019 00:15
nüüd teame, et president on esi-vihkaja ja sallivate vihavastane retoorika on lihtsalt vale sest sallijad ongi suurimad vihkajad, vihapresident vihka üksi!
s
22. juuli 2019 00:11
Sisu ei vastanud kommenteerimise reeglitele
t
to siiralt/ 22. juuli 2019 07:33
ütlen sulle siiralt, su peas pole kõik korras.
n
22. juuli 2019 00:01
Sisu ei vastanud kommenteerimise reeglitele
n
Nii On/ 22. juuli 2019 04:39
Eestile oleks vaja juhte, kes ei esindaks elukauget eliiti vaid vaesuvat rahvast!
v
Vähemalt aus ja õiglane/ 21. juuli 2019 23:49
Mis siin keerutada, enamus eesti rahvast ütleks samad sõnad. Respect, et president selle ütles.
o
on/ 21. juuli 2019 23:55
väga valesti üteldud, eriti kui silmas pidada kellele...see vihkamise sõna tuleb talle endale tagasi, kahju, et ei piirdu esindamisega, ikka tükib ennast tõstma tõusiklikult, nii ei käituta ja Kaljulaiul pole õigust mustata Eesti riiki, väljamaa väljaandele eriti.
j
Jan/ 22. juuli 2019 00:20
Sa oled omaarust mingi enamus siin jälle? Tühisuse oled!
j
Janile/ 22. juuli 2019 07:38
muidugi, enamus olete ikka ju teie, ekre fännid, kes te seda pidevalt toonitate, kus nüüd mingid "tühisused" presidenti tohivad kiita.
v
vana lugu/ 21. juuli 2019 23:12
Tegu on 2 kuud vana looga - kust see nüüd välja ilmus? Selle kommenteerimisel tasuks tõesti enda sõnu kaaluda ;) Tegelikult alati!
m
muie/ 22. juuli 2019 00:07
Pole mõtet intrigeerida.Me kõik teame mis juhtus Riigikogu saalis aga muide kes teil silma siniseks lõi?
n
No/ 22. juuli 2019 06:49
Helmed tahavad oma sigadusi peita,siis tekitavad ja otsivad uusi jamasid.
k
21. juuli 2019 23:01
kohe alguses tegi ta ju eesti rahvale selgeks,kes ta on,kui ütles,et tema jõululaupäeval kirikusse ei lähe,,häbi talle
u
Urmas/ 21. juuli 2019 22:55
Kuulasin saadet ja süüdistati Jüri Ratast EKRE poliitika soosimises, presidenti ei süüdistatud, võib olla mainiti moka otsast! Ma panin selle saate poole pealt kinni! Põhi sõnum oli, et Jüri Ratas isiklikult soosib EKRE poliitikat ja talle sümpatiseerib see jne...
u
Urmas/ 21. juuli 2019 23:00
See saade oli nagu ENSV aegne ajupesu, kus lisaks tööl toimunud koosolekule kus räägiti Ameerika imperealistide kavatsustest, helises õhtul uksekell ja koolilapsed küsisid annetusi nälgivate Ameerika laste toetuseks!!! Või allkirja Reagani maailmavallutusliku poliitika lõpetamise toetuseks.
m
Muidugi/ 22. juuli 2019 06:50

s
Sildamile / 21. juuli 2019 22:50
seekord sa läksid oma mõtetega puhta sassi - ei ole saba ega sõrgi,
p
Pudeli Ants/ 22. juuli 2019 08:28
Kui oli jälle joomane saates
v
21. juuli 2019 22:50
Sisu ei vastanud kommenteerimise reeglitele
t
To väike taks/ 21. juuli 2019 23:13
oled andekate vanemate tark laps, tead kõike ja oskad palju
t
to Tallinlane/ 21. juuli 2019 22:46
Et siis presidendi isiklik arvamus on oma rahvuse vihkamine ja sellest välismeediale teada andmine. Kaljulaid ju otseselt kahjustab Eesti riigi ja eestlaste huve. Terves maailmas pole sellist presidenti, kes käib välisriigis kurtmas, kuidas ta vihkab omaenda rahvast.
t
Tallinlane / 21. juuli 2019 23:36
Praegu on EKRE toetajaid kuni 17% , iga päevaga see protsent väheneb, sest need, toetasid EKRE' valimise eelsete lubaduste pärast , näevad , et see ehe demagoogia ning mingit näit pensi tõusu ei tule ega pole tulemas . Kütuse ning elektri aktsiisi ning hinna alandamist pole oodata , ning viina hinna alandamisele plaksutavad ainult üksikud EKRE valijad. Tuleme toetajate % juurde tagasi jõulu paiku !
t
Tallinlane/ 21. juuli 2019 22:21
Tiit Joost mõni sekund tagasi Raporteeri President on üks rahva hulgast ja temal on nagu meil iga ühel õigus oma isiklikku arvamust välja ütelda . Miski pärast mõningad arvavad, et presidendil pole õigust isiklikule arvamusele kuid EKRE ministrid võiva mulle suust küll välja ajada, mis haisevad. Labase käitumise , ning sõnapruugi tõid Eesti poliitikasse Helmed , ning mõningad EKRE juhtliikmed - ainuke millega nad ajalukku lähevad , ning rahvale meelde jäävad.
o
21. juuli 2019 22:50
oma arvamust võib ta jagada oma mehega kodusaga avalikult peab valima väjendeid ja sõnade kasutust
t
to 22:50/ 22. juuli 2019 07:44
miks sa, õigluse etalon, seda väljendite valimist ja sõnade kasutust, kõigilt ei oota ja silmakirjalik oled? Ühtede lauslabane sõnakasutus sulle sobib, teise puhul kargad ühe sõna külge kinni? Millest selline kahepalgelisus?
e
Ei tea/ 21. juuli 2019 22:19
kui palju peaks Eestis närvikliinikuid /õigem küll hullumajasid/ juurde ehitatama,et kõiki labaseid ja valelikke kommenteerijaid ravida saaks,aga osa paistab küll nii pöördes olevat,et ega ravida vist saagi enam?
t
to Ei tea/ 21. juuli 2019 22:49
Need valelikud labatsejad kirjutavad ju soroselt saadud raha eest. Mida need müüdavad liberastid tegelikult mõtlevad, seda me ei tea.
t
tõpratohter/ 21. juuli 2019 22:54
Veel pole leiutatud tühipeade jaoks spetsiaalseid täitmisasutusi kui muidugi mitutsorti propaganda üksusused välja arvata.
p
presidendile/ 21. juuli 2019 22:17
Kõige kurvem on asja juures see, et inimesed, kes oma hinge on suure raha eest Vanatühjale maha müünud, saavad tohutult petta, kui nad ükskord lepalehed eest leiavad. Alati on targem Tõe poole hoida.
p
Peeter Ora/ 21. juuli 2019 22:15
...Lennart Meri ja Arnold Rüütel vedasid selle ameti välja hilisemad on juba allapoole igasugu arvestust 1 lõbumajades käia alkohoolik ja nüüd teine kellel ilmselt mingi muu probleem...
h
Hmmm...../ 21. juuli 2019 22:15
Küsimus: kas president viibis välisreisil ametiisikuna või eraisikuna? Sellest lähtuvalt on tal kohustus vastata ajakirjanike küsimustele kas ametiisikuna, ehk antud juhul presidendina; või kui viibis eraisikuna puhkusereisil, siis on tal ametist tulenev kohustus rõhutada, et öeldu on isiklik arvamus ja ei mõjuta tema tööalaseid otsuseid.Kuna seaduse järgi säilitab president oma nimetuse ja teatud hüved & ülalpidamise rahva rahakotist kogu perele ka pärast ametiaja lõppemist, on ta 24x7 president ja temalt oodatakse sellekohast käitumist. Hetkel nimetet' isik pole sellest aru saanud.

<
21. juuli 2019 22:10
Sisu ei vastanud kommenteerimise reeglitele
n
No/ 22. juuli 2019 07:00
Tundub,et presidendil on siis targad ja korralikud sugulased võrreldes Helmete omadega kommenteerimast.
i
Ikka/ 21. juuli 2019 22:09
Silume silume silume.. Pole mõtet. Tegu tehtud!!!
<
21. juuli 2019 22:02
Sisu ei vastanud kommenteerimise reeglitele
s
SS/ 21. juuli 2019 22:09
Makstud millionit ja millionit!
d
Dildomar Nikats/ 21. juuli 2019 21:55
See on ikka jama mis toimub. Mul hakkab halb ja tuleb mao sisu välja
n
21. juuli 2019 21:54
Sisu ei vastanud kommenteerimise reeglitele
d
doktor/ 21. juuli 2019 22:07
oled sa kindel et on naissoost
j
jupats/ 21. juuli 2019 22:10
No liberastid tahavad ju absoluutset isiklikku vabadust, seega võib Kaljulaid ennast meheks kutsuda kah, kui vaid soovib:)
a
Arvan/ 21. juuli 2019 23:03
Pigem on meil emotsionaalselt ülesköetud mehed, kes arvavad, et võivad suust välja ajada rõvedat sõimu ja valet. Nende mehejurakate erilise viha alla satuvad poliitikas edukad ja tublid naised, kelle tasemeni nad ise ei küündi.
n
No/ 22. juuli 2019 07:03
Jah,kui ravile,siis Helmed ka sundviisil kohale viia. Vaatame siis,keda tegelikult ravima hakatakse.
n
naer/ 22. juuli 2019 08:16
koos Helmega, kes ka tahtis presidendiks
b
buratiino/ 21. juuli 2019 21:54
on vana komsomolka ja nüüdne l.berasst, neid ühendab nn üks partei üks tõde.
p
21. juuli 2019 22:07
e
Esilerdik/ 21. juuli 2019 21:52
t
to 21. 51/ 21. juuli 2019 22:53
Loe originaali ja lõpeta valetamine. just nimelt inimestest rääkis.
t
To jah 21.31/ 21. juuli 2019 21:51
president rääkis ekrelaste käitumisest,mitte ekrelastest kui inimestest:seega peaks Teie lauses olema "...vihata midagi..." Miks te pöörate lause sisu ümber? Pigem võiksite häbi tunda kõigi nende labaste kommenteerijate pärast.
t
To To jah 21.31/ 22. juuli 2019 01:01
Kas aru ei taheta saada, et see, kas vihata ekrelaste käitumist või isiklikult ekrelasi, teeb ju sama välja. Ja milleks siis minna oma vihkamist välismaale laiutama? Niisiis ei pea kommenteerijad küll millegi pärast häbenema.

s
Siim tütrega,sõbrannaga ei mõista ,kõik on ju kinnimakstud aga võim on rahva käes./ 21. juuli 2019 21:46
k
küsimus/ 21. juuli 2019 21:41
Millise Euroopa riigi president on roolijoodik?
j
jupats/ 21. juuli 2019 22:11
A Juncker ju ka! Küll mitte riigi president, aga suur eeskuju siiski.
l
laulupidu/ 21. juuli 2019 21:39
tahaks siia lisada teemavälise tähelepaneku, nimelt tundus hiljutisel Üldlaulupeol, et mitmed dirigendid enne kooride sissejuhatust kasutasid ühte kirutud käemärki ja midagi ei juhtunud
p
Palju raha vaja,et kinnimaksta meedia j pool milli eesti tonti.kes ei saa/ 21. juuli 2019 21:38
Huvitav,summa,et siim tütrega võimule pääseksid,meedia on äraostetud paraku vähe?
k
Kas pole &quot;tore&quot; sellises võimuülbuses elada/ 21. juuli 2019 21:31
"feelings of hate and revenge" ....sõnaraamatu järgi ikka räige küll....aga no sõna pidi vaba olema...muudkui lajata
j
jah/ 21. juuli 2019 21:31
häbi president. sõna on küll sul vaba aga vihata kedagi, see on madal instinkt. häbi. minule ei meeldi meie president- palun astu tagasi.
n
naine1/ 21. juuli 2019 21:43
Sama siin, nii madalalaubaline ei saa ometi ühe riigi president olla! Ja Sildami kommentaar või pigem õigustus sellel vihakõnele ei kannata üldse kriitikat. Kas oli jälle vindine?
s
sinule ei meeldi,/ 21. juuli 2019 22:08
mulle jälle kaabud, astugu tagasi! No ja siis? Tee, mida teed, alati leidub neid, kellele ei meeldi. Nagu õõnespeade lalin, mina ja mina.
n
No/ 22. juuli 2019 07:10
President ei vihka kedagi vaid midagi,st.et vihkab EKRE sõnavara. Said aru. Ja see,et sulle ei meeldi,ei astu ta midagi tagasi. Ise tõmba tagasi.
a
21. juuli 2019 21:13
Sisu ei vastanud kommenteerimise reeglitele
l
Lai irvitus/ 21. juuli 2019 21:35
21:18 on ilmselt salliv.....need juba teavad selliseid isikuid
t
to olid kunagi/ 21. juuli 2019 21:36
Roolijoodik on eluaegne tiitel.
t
21. juuli 2019 21:02
Sisu ei vastanud kommenteerimise reeglitele
j
Jürka/ 21. juuli 2019 21:14
Sõnu peaks kindlasti valima ka minister Helme, kelle suust kuuleb liiga tihti üpris inetuid ja labaseid väljendusi teiste poliitikute ja erakondade kohta. Kaljulaid kasutas aga minu arvates otsetõlget inglise kõnekeelest "I hate", mis eesti kõnekeelde ümberpanduna tähendaks mitte vihkamist, vaid mittemeeldimist.
h
Hea Jürka/ 21. juuli 2019 21:17
I don´t like on "mulle ei meeldi". HATE- see on vihkamine!
j
Jürkale/ 21. juuli 2019 21:36
Hate tähendab räiget vihkamist ....feelings of hate and revenge.,...nii et ärge püüdkegi pehmendada seda riigi mustamist
n
naine1/ 21. juuli 2019 21:46
Jah, nüüd siin Jürka-sugused juba asja siluma saadetud. Kui panna see "I hate" ka välja pursatud teksti konteksti, siis ei saa ka siis midagi leebemat välja võluda! See eit on soe!!! Ehk "insane"- otsetõlkes!
t
tõpratohter/ 21. juuli 2019 23:15
Jürka:i dont like.Not agree how...tosinajagu erinevaid väljendeid mida oleks võinud kompententne isik kasutada.Nõme.

t
tt/ 21. juuli 2019 20:56
Mis riiklikku asja ajas president Tour de France-l? Ilmselt lihtsalt eputamine ja hobimine ning ilmselt maksumaksja raha ees. Mis läks see meile maksma?
i
irvitaja/ 21. juuli 2019 21:01
Piiärr ehk mainekujundus projektile "silu kohalikke prohmakaid" võibolla.
n
naine1/ 21. juuli 2019 21:47
Just, stiilis vaadake, kui lahe ma olen, sõidan rattaga! Tehku seda mitte-presidendina!
e
ekre trollile naine 1-le/ 21. juuli 2019 22:12
kas algas öine vahetus, ekre eit, kui su oma sõnu kasutada :)?
t
Tehke/ 21. juuli 2019 23:19
ise järele ja kas saate läbitud või teil ainult kadeduse lihased töötavad? Tubli president, kes suudab nii raske raja läbida ja seda sellise ajaga. Teiste raha pole mõtet lugeda
n
No/ 22. juuli 2019 07:16
Sa siis ei teagi palju maksid. Hoia ikka oma rahal silm peal. Jumal teab,kuhu see president veel läheb sinu rahaga.
p
Proovigem/ 21. juuli 2019 20:53
Kui tema esinemisi saadame vilekooriga, näis kas läheb lõhki suurest vihast. Vile on vaba
r
rahvas/ 21. juuli 2019 22:12
vile on vaba ja vabad mädamunad
h
ha-ha-ha/ 21. juuli 2019 22:45
l
late evening news/ 21. juuli 2019 20:47
Estonia Battles Its Elected Racists Estonian President Kersti Kaljulaid speaks on how to stand up against the far-right.
e
eestlane/ 21. juuli 2019 21:20
miks, ma ka vihkan ekret?
i
Ikka sellepärast ju/ 21. juuli 2019 21:38
21:20....sest vihkad eestimaad ja eestlasi
e
eestlane/ 21. juuli 2019 21:52
miks mulle ei meeldi meie president?
k
kas käputäis/ 21. juuli 2019 22:14
ekrelasi ja nende valijad on eestimaa ja eestlased, olete ju vähemus, nagu homodki, keda vihkate :)?
m
Mõnuga öeldes/ 21. juuli 2019 22:34
22:14 'le....aga näe oleme Valitsuses ja sina ikka sülitad sappi ja kurjust. IRW Sina ela oma oravabande viie rikkama riigi hulgas nüüd edasi opositisoonis.
n
no/ 21. juuli 2019 20:44
Tuleb välja, et meie president on nagi tigu, kes aeglaselt oma sarvi näitama hakkab
m
muie/ 21. juuli 2019 21:03
Ei usu nagu et vihmaussidel sarvi on.
t
21. juuli 2019 22:57
ta näitas kohe ka,kui ütles,et jõulude aeg kirikusse ei lähe
n
No/ 22. juuli 2019 07:24
Oma tegelikke sarvi näitavad Helmed ja teevad seda nimelt.Neil on ilmselt igav.
t
Tölpa/ 21. juuli 2019 20:41
Saage nüüd aru, tal ei ole kaalu! Olge hea ja annetage talle vaesele kaal, et ta saaks teine kord sõnu kaaluda!
v
Vanaisa/ 21. juuli 2019 20:40
Need on Mardi ainult väga tabavad killud
j
Jürka/ 21. juuli 2019 21:16
Hoopiski labased ja ühele väärikale inimesele mittesobivad on need "Mardi killud" ja seda peaaegu alati.
a
Aa/ 22. juuli 2019 07:27
Mardil on killud ja presidendil viha. Aga.
o
oioioi/ 21. juuli 2019 20:31
Kõik artiklid, mis on väljaspool Eestit meie osade poliitikute poolt sepistatud ja välisajakirjanikele ette söödetud, et halvustada ükskõik missugust erakonda, on korvamatut kahju teinud kogu Eesti riigile. Ükski kodus öeldud kommentaar kellegi kohta, ei häbista riiki, sest on lihtsalt mahlakas emotsioon, mis kellelegi meeldib või mitte. Kuid kui inimestel ei ole tarkust keelt valitseda väljaspool koduriiki, siis need inimesed ei tohiks üldse esindada Eesti riiki. Hetkel on häbistatud väga paljusi väärikaid inimesi.
n
naine1/ 21. juuli 2019 21:50
Jah, see on sama hea, kui minna küla peale mustama ja taga kiruma näiteks oma ema. Kaljulaid peab tagasi astuma, ta pole meie rahva president!!
m
Muidugi,/ 21. juuli 2019 22:16
peegel on süüdi, kui oma l'õ'u'st viltu :)?
k
Kas/ 21. juuli 2019 20:31
te ekrelaste pooldajad loodate nüüd oma laimavate ja labaste kommentaaridega presidenti halvustades juhtida tähelepanu EKRE enda liikmete labasustest ja ebasündsast käitumisest kõrvale? Kaua lastakse nii rämedal sõimul veel toimida?
m
21. juuli 2019 20:37
minu arust ei ole vahet kas ref,president või ekre
t
to:20:37/ 21. juuli 2019 21:06
t
to Kas/ 21. juuli 2019 21:15
Atud juhul labatsed sina koos oma käituda mitteoskava Kaljulaiuga.
k
kas/ 21. juuli 2019 21:16
Jääknähtudega autoroolimine on sinu arvates OK või.Kas sulle meeldivad roolijotad?
h
Häh/ 21. juuli 2019 21:39
20:31....ära siis sõima, võta palderjani, muidu upud oma kurjuse ja sapi sisse eestlasi vihates
n
No/ 22. juuli 2019 07:32
Ongi. See on õudne. Aga mida rohkem presidenti kirutakse,seda rohkem tuleb meelde Helmete jube käitumine ja sõnavara.

o
21. juuli 2019 20:25
Ometigi leidus üks inimene, ja see on meie President, kes julgelt ütles välja tervemõistusega eesti rahva arvamuse EKRETE EBAVIISAKAS KÄITUMINE, NENDE LABANE JA EESTI MAINET MAHATEGEV RETOORIKA TEKITAB KÕIGIS NORMAALSETES EESTLASTES AINULT PÕLGUST JA VIHA terve SELLE ERAKONNA JA NENDE JUHTIDE VASTU!
m
21. juuli 2019 20:38
mitmes pakk seemneid läheb
t
tõelemb/ 21. juuli 2019 20:47
jäta s i n i s a l o,oma klassiõe õigustamine.
k
kas..../ 21. juuli 2019 21:26
....need suured tähed peaks su rumalale mulale natuke kaalu lisama?
s
Sovett 20:25 kremlist/ 21. juuli 2019 21:41
sovetid on ikka ennast eestlasteks püüdnud maskeerida....see 20:25 koguni iniseb normaalsete eestlaste nimel....IRW
J
...../ 21. juuli 2019 20:11
Juba paarkümmend aastat nämmutatakse meil presidendi otsevalimiste teemal. Seni kuni riigikogu ei tea millisest prügikastist leitud kanditaate üles seab ei muutu midagi. Viimased nn. " presidendid ilves ja kaljulaid " on meie rahvale olnud ainult häbiplekiks.
i
ilma naljata/ 21. juuli 2019 20:09
nii krõbetate väljaütlemistega presitendi poolt, näitab tema suurest väsimusest, seega oleks aeg puhkama -ja närve rahustama minna, tõsiselt
m
21. juuli 2019 20:09
Sisu ei vastanud kommenteerimise reeglitele
j
Jätke/ 21. juuli 2019 20:43
teiste pered rahule oma arvamistega ja eestlane pole kuskilt otsast vaene. Kahjuks on küll mõned raskemas olukorras kuid neid ka toetatakse. Igaüks peaks ikka ise ka midagi tegema, et elu oleks parem. Vaadake missugustes majades elatakse ja autodega sõidetakse ning võrrelge teiste riikidega siis ei tohiks nuriseda.
o
oleks voinud ajakirjanikele avalikustada/ 21. juuli 2019 21:36
kui palju eesti vanurid pensioni saavad vorreldes kreeklastega, keda meil abistada kasti ja vordleks toiduainete hindu . Ajakirjanikud oleks pikali kukkunud.
l
Lai irvitus/ 21. juuli 2019 21:43
ohsajutt.....20:43 on lausa geniaalne.....koguni MAJADES elatakse!!!! See on nüüd küll haruldane luksus.....tavaliselt elatakse ikka kuuse all....IRW Siis tõesti ei peaks nurisema....ja oleme ju oravapuntra abil ka viie rikkama riigi TOP hulgas
k
killuke/ 21. juuli 2019 20:09
Arusaamatu, kuidas üks haritud ja kõrgel ametipostil olev inimene käitub nii arulagedalt.
j
Jürka/ 21. juuli 2019 21:17
Väga õige kommentaar Mart Helme käitumise kohta, braavo!!!!
j
jah/ 21. juuli 2019 21:25
räägib tõde, ennekuulmatu,
b
Braavo JURI/ 21. juuli 2019 21:45
Jürka, mis te kadrioruga seal Kremlis putini juures tegite? Saite juhtnööre ka? Braavo JURI.....putin annab jurile või on ta hoopis Ivan.....medali viisnurgaga
a
arvan/ 21. juuli 2019 20:00
ei tea,mille eest kiita,pole see inimene millegagi seda kiitust ära teeninud
s
See/ 21. juuli 2019 19:58
ei ole mingi president!Edaspidi peaksime väga ettevaatlikud olema naiste presidendiametisse saamisel ja erilist tähelepanu tuleks pöörata nende taustale.Kui persoon on olnud euroametnik,siis minu arvates ta juba oma tausta pärast ei kõlba.
a
Ainult/ 21. juuli 2019 21:26
t
to Ainult/ 21. juuli 2019 23:11
Su Kaljulaid Putiniga suur semu. Istus jalg üle põlve, nagu vana sõbraga.
n
nii lihtne see ongi/ 21. juuli 2019 19:58
Presitedndipult ei ole loodud vihakõneseks
a
Ah/ 22. juuli 2019 07:41
Et vihakõnel on seks ka.

m
21. juuli 2019 19:57
Mis õigusega tohivad ekrejuhit pidevalt ja verbaalselt v ä g i s t da st halvustada ja mõnitada küll naisi, arste, kohtunikke, õpetajaid, ülikoole, nende lõpetajaid isegi hobusevarasteks nimetades, ja palju, palju muid selliseid helmede solvanguid taluma! Kas siis kõik inimesed peavad vaikides selliseid helmede laimamisi ja solvanguid taluma? Ei! Ja Veelkord EI! Kõik eestlased VIHKAVAD sellist EKRET! Meie president koos suure-suure enamuse eestlastega vihkab ka sellist EKRE KÄITUMIST! Ja punkt.
j
Jah, miks?/ 21. juuli 2019 20:08
Miks küll mingi Huko aaspõllu helmedele kunagi ei ütle, et nad peaksid oma sõnavalikutes kaalukamad olema? Miks tema ja mitmed teised helmesid ei kritiseeri nende labaste ja isegi Eesti riigi mainet kahjustavate sõnade ja välja ütlemiste pärast? Miks peavad peaminister ja mitmed teised helmede jubeda ja valeliku suupruugi pärast pidevalt vabandama ja selliseid helmede ebaviisakusi ja isegi võhiklikkust pidevalt õigeks painutama??
m
21. juuli 2019 20:10
mina küll ei ole kuulnu ,et oleks OTSESELT mõnitatud,ja ÄRGE esinege isiklikult,aga kirjutate,et EESTLASED. Mina ei ole teile luba andnud enda nimel esineda.
t
Tohhoo, kus tuli jultunud ülbik välja minu nimel inisema/ 21. juuli 2019 21:48
MIS õigusega sina siin INISED kõigi eestlaste nime all??? Korista oma sapp minu näost ära.....said aru? Sinu õigused MINU nimel kiunuda lõpevad seal, kus minu nina algab. Said aru? Ja nüüd vabanda MINU ees. Või tahad veebikonstaabliga asju ajada minu solvamise asjus?
m
Mõõt on täis selle 19:57 jultumuse pärast/ 21. juuli 2019 21:51
Ma tahan välja uurida, KES on see 19:57 all esinev isik, kes oma kommentaariga mind solvas ja mõnitas.....esinedes LUBA küsimata MINU eest siin. Enne ei jäta kui ta vabandab siin avalikult.
p
21. juuli 2019 19:43
Sisu ei vastanud kommenteerimise reeglitele
t
tegelikult/ 21. juuli 2019 19:46
jälle räägid teiste nimel, minu laste, miniate, väimeeste, nende vanemate ja laste ning sõprade seas pole ühtegi inimest, kes on EKRE-lane ja seda just selle erakonna juhtide ja toetajate matsliku käitumise pärast.
t
to tegelikult/ 21. juuli 2019 19:59
Palgaline, selge see, et sind ümbritsevad samasuguste vaadetega liberastid. Reformist või sotsidest või kumba sa kuulud.
õ
õõnespea to-le/ 21. juuli 2019 21:29
Kas kõik on poliitikud, miks valimistel käivad ainult natuke üle poolte valimisõiguslastest, miks nad siis oma parteilasi ei aita häälega?
k
Kerstit tuleb kiita ja ainult kiita. / 21. juuli 2019 19:39
Vähemalt president on meil aus ja õiglane. Töö kiidab tegijat.
v
väike taks/ 21. juuli 2019 19:54
Mille eest kiita??? Mida ta Eesti heaks on ära teinud? Too konkreetsed näited! Munu arvates ta ainult loobib soppa ja peseb musta pesu välisajakirjanduses.
a
asjalik inimene/ 21. juuli 2019 20:03
Kiida aga kiida, siis saad ehk aukõrgendustki. ja ka tasuvamat tööd ning teenetemärke. Edu sulle!
k
21. juuli 2019 20:12
kas tema töö on reisimine ja oma valitsuse maha tegemine
v
Vanaisa/ 21. juuli 2019 20:46
President ei saa kildudest aru.Nii saab kogu aeg tähelepanu.Ja oi,oi kui palju kadedaid elagu EKRE
v
21. juuli 2019 19:37
Sisu ei vastanud kommenteerimise reeglitele
k
Krants/ 21. juuli 2019 20:40
See saab olla ainult sinu isiklik arvamus!
m
Mis/ 21. juuli 2019 20:45
l
Liivia Meibaum/ 21. juuli 2019 21:07
Meie presitent on kõikjal väga esinduslik ja tasakaalukas. Ekrekatega on asi hoopis teisiti. Eelkõige peaksid nad õppima eneste väljendamise oskust ja oluline on ka intonatsioon, kuidas midagi üteldakse.
v
väike taks to mis/ 21. juuli 2019 21:24
Emotsionaalsees mõttes.
t
to 21. 07 Liivia Meibaum/ 21. juuli 2019 23:16
Palgaline, ära mõtle nimesid välja. Sellenimelist pole olemas.
s
Siim-Aabraham Kallaš/ 21. juuli 2019 19:36
selle mehikese poolsust teadsime juba NSVLiidu aegu kui ta (agent sildam) agarasti koostööd tegi meie represseerijatega.Praegu proovis siluda enda presidendi sõnu.Aga sõnu tagasi enam suhu ei pane!Kui on öeldud,et vihkan neid,siis siin pole kirjutet-kas EKRE juhte või kogu erakonda.Kantseleiülema S i n i s a l o tegemata töö,linnuke selle mehe nime juurde.
a
21. juuli 2019 19:33
Sisu ei vastanud kommenteerimise reeglitele
p
President peabki aus ja õiglane olema../ 21. juuli 2019 19:49
Rahva toetus on Kerstile igati teenitud.
v
väike taks/ 21. juuli 2019 22:46
Milles rahva toetus seisneb sellele presidendilaadsele Nestori tootele?
h
hei, hei, ärge väänake siin presidendi sõnu!/ 21. juuli 2019 19:23
President pole mitte kusagil väitnud, et ta vihkab EKRET! Presidendi sõnad - ma vihkan EKRE K Ä I T U M I S T!
j
just, Presidendi sõnum on hoopis teistsugune kui siin ekred seda väänutavad/ 21. juuli 2019 19:28
seega avaldas president oma arvamust EKREJUHTIDE INETUTE, LABASTE JA MATSLIKE KÄITUMISTE ÜLE!
l
Loe/ 21. juuli 2019 20:03
loe originaali - just konkreetselt inimestele see vihkamine oli suunatud.
t
to 19. 23 ja 19. 28/ 21. juuli 2019 20:06
Palgaline, mõte jääb ikka samaks. Kaljulaid vihkab eestimeelseid eestlasi ja ütles seda täiesti OTSE ka välja.
k
21. juuli 2019 20:16
kaks päeva käib ajakirjanduses tema poolt ülesse köetud rahva vaidlemine,aga tema ei vaevu isegi oma soppa selgitama
t
T/ 21. juuli 2019 19:21
Kohe näha, et mees ei pööra piisavalt tähelepanu, Kerstile.
m
Mees linnast/ 21. juuli 2019 19:53
Helmel pole naistega ültse asja enam see pärast ongi kibestunud
t
to Mees linnast/ 21. juuli 2019 20:07
Ära mõnita mehi. Naise kirjutatud kommentaar.
m
21. juuli 2019 20:17
mees linnast,tead omast käest
i
Igaüks/ 21. juuli 2019 20:47
elagu oma elu ja kohe pole midagi näha.

m
Maanaine/ 21. juuli 2019 19:15
Et rahvas ka kunagi ise presitenti valida saab on helesinine unistus.Presitent on reformi võimuahel.
m
21. juuli 2019 19:21
mida rumalam on seda parem reformile , nagu nüüd
k
kirjaviga/ 21. juuli 2019 20:48
kes on presitent? Meil ikka president
l
Lapsearuga/ 21. juuli 2019 19:06
t
to modereerimisel/ 21. juuli 2019 19:18
Ära mõnita Ekret. President käitub nagu ülbe teismeline, kes üldse endale aru ei anna, mida räägib.
m
modereerimisel/ 21. juuli 2019 19:03
ei meeldi see meie presidendi ülbus,juba ekrega ühel pulgal ja seadust tuleks muuta,et rahvas saaks valida,kes järgmisena Eesti Vabariiki esindama hakkab
r
rahvas/ 21. juuli 2019 22:26
ei oska isegi poliitikuid valida,kuidas muidu kogu aeg pätid võimul, nüüd peaks samamoodi presidenti valima?
h
21. juuli 2019 18:58
Sisu ei vastanud kommenteerimise reeglitele
s
21. juuli 2019 19:23
saime tõelise Buratiinu
m
millal enne/ 21. juuli 2019 22:28
ekrelased on vabandust palunud, näidaku eeskuju.
ü
üritasin olla varem erapooletu, kuid nüüd hakkan minagi juba proua ametisse sobivuses kahtlema./ 21. juuli 2019 18:47
President on oma rahva ja riigi kõrgeim arbiter ja rahvatribuun. Tema ei tohiks kedagi vihata. Ja veel vähem seda mitte au tegevat emotsiooni avalikult kuulutada. Ning kõige vähem veel välismeediale.
s
saa ka aru,ta ei adu oma käitumist/ 21. juuli 2019 19:25
seega - õndsad on need kes vaimust vaesed
e
enamus rahvast toetab teda,/ 21. juuli 2019 23:18
ekre d.e.b.i.i.l.i.d mitte
i
irvitus/ 21. juuli 2019 18:45
See foto,muide läheb ajalukku kirjeldusega "käputis ja pirtsutis ehk kuidas end totaalselt täis teha"
p
Presidendiamet seab piirangud ning reeglid/ 21. juuli 2019 18:42
ja korralikud poliitikud, eriti kogu oma riiki ja rahvast esitavad presidendid nii ei väljendu. President peab iga oma sõna kaaluma, mitte aga tunnetetulvas rääkima seda, mida sülg suhu toob. See viimane on lubatav vaid puuduliku haridusega emotsionaalsetele mutiksele, kusagil saunas või majatrepil.
m
21. juuli 2019 18:35
Sisu ei vastanud kommenteerimise reeglitele
m
MIKS?/ 21. juuli 2019 19:43
Mis õigusega tohivad ekrejuhit pidevalt ja verbaalselt v ä g i s t a d a st halvustada ja mõnitada küll naisi, arste, kohtunikke, õpetajaid, ülikoole, nende lõpetajaid isegi hobusevarasteks nimetades, ja palju, palju muid selliseid helmede solvanguid! Miks siis sildamid ja aaspõllud jt sõna ei võta ega helmesid ei kritiseeri, vaid on vait nagu ku-l,did rukkis? Miks peavad peaminister ja mitmed teised helmede jubeda ja valeliku suupruugi pärast pidevalt vabandama ja selliseid helmede jamasid pidevalt õigeks painutama??
t
to MIKS ?/ 21. juuli 2019 20:12
Eesti arstid teevad aborte tõesti väga kergekäeliselt, esimene küsimus on, kas katkestate. Või kui oled kahevahel, käivad abordiga lausa peale, endal isiklik kogemus. Südamega tööd tegevaid naistearste on meil vähe, väga vähe.

r
21. juuli 2019 18:28
Sisu ei vastanud kommenteerimise reeglitele
t
to räuskavale kaabule kaigast 18. 28/ 21. juuli 2019 20:15
Miks sellise kommi autorit pole vastutusele võetud ? Reformi kaitse selja taga, eks sellepärast ikka.
m
mihkel / 21. juuli 2019 18:27
kas kaljulaid ikka on president ? mehed poetaga rääkisid , et Brüsselist saadeti siia euroopa liidu kolkasse kloon , no olevat laboratooriumis ära tehtud - näeb välja nagu buratino sellepärast ta eestirahvast vihkab ja tahab eestimaalased asendada pagulastega , see olavat ta agenda .
t
to 18. 25/ 21. juuli 2019 19:22
Palgaline, äkki vaatad mis sõnu sina ja sinu kolleegid siin 4 aastat kasutanud on. Üks lõputu isamaaliste mõnitamine teil käib kõikvõimalike sõnadega.
n
21. juuli 2019 19:27
nii räägitakse juba kõikjal
s
sõnavabadus ei tohiks sõltuda erakondlikust kuuluvusest/ 21. juuli 2019 18:25
Imestan kogu aeg seda ekretiinide mõtteviisi. Kaabud võivad räusata ja rõvetseda, sellele kiidetakse takka ja kui president ütleb, et see on sobimatu, siis läheb tümitamiseks. Nojah, tegelikult tümitavad nad presidenti ka siis, kui ta pole poole sõnagagi kaabusid maininud. Kuidas siis ikkagi selline kahetine moraal? Te, trollid, ei saa isegi pühapäeval hõlpu. Kas tõesti ei jõua muidu leivaraha kokku saada?
t
to 18. 25/ 21. juuli 2019 19:25
Mind huvitab, kui vana on palgaline kommentaator, kes sellist lapsikut norimissõna " ekretiin " kasutab. Kuskil 10 - 12 aastane, ei kujuta ette vanemaid sellist lapsikust kasutamas. Mingit presidenti Eestil pole. On vaid eestlasi rahvusena hävitama saadetud eurovolinik.
t
Tim/ 21. juuli 2019 18:25
Kaljulaid näitas kuidas globalistlik sallija on tegelikult nii vihatäis,et silme eest läheb mustaks ja kaotab igasuguse kontrolli oma mõistuse üle.
a
appi!/ 21. juuli 2019 18:29
Kaljulaidi väljaütlemiste ja tegude korral olen eestlasena sageli häbenenud, et meil on selline ( isehakanud ) president. Viimasel ajal on Kaljulaid lisaks kõigele muule korduvalt näidanud oma kontrollimatut viha. See inimene ilmselgelt ei sobi presidendiks.
t
tegelt/ 21. juuli 2019 18:33
" hate" ei peaks tõlkima " vihkama", sest see on eestikeelsest vihkamisest palju lahjem väljend, parem oleks" üldse kohe ei meeldi"
p
paradoks/ 21. juuli 2019 18:51
tegelikult ei ole vihasemat ja raevukaimat sallimatut, kui sedaon mingit opositsiooni kohtav suur sallija.
t
to appi/ 21. juuli 2019 18:55
Kuid see-eest sobib ta suureopäraselt Brüsseli satraabiks - asevalitsejaks kohapeale. Kes järgib keskusest ette antud peajoont ja valvab hoolega, et talle usaldatud provintsis kohalik opositsioon või mingit Brüsseli omast lahku minevad ideed pead ei tõstaks.
t
to tegelt/ 21. juuli 2019 21:30
Hate on just nimelt vihkama. Vaata, kui raevukalt dokumentaalides ja filmides karjutakse " I hate you " - ma vihkan sind. Sa hakkad selle vihkava ametniku pärast lausa sõnaraamatut ümber kirjutama.
h
helmed on/ 21. juuli 2019 23:20
sallijate musternäidised, isegi oma jüngreid ei salli
a
Aadu Võrumaa Teataja / 21. juuli 2019 18:21
Kui president avaldab oma arvamust siis saab hirmsasti nahutada aga taskunazid võivad vabalt igasugust iba suust välja ajada ? Tegelikult jah - president esindab riiki aga klaabud esindavad hullumaja
a
Aadu Võrumaa Teataja / 21. juuli 2019 18:18
Kui president avaldab oma arvamust siis saab hirmsasti nahutada aga EKRE võib piirangute ja tagajärgedeta igasugust möla suust välja ajada ? (Ahsoo , õigus küll - president esindab riiki aga EKRE esindab hullumaja )
m
mõisahärra H/ 21. juuli 2019 18:17
Kaalun sõnu, lauseid ja kõike muud, endale luban kõike, teistele mitte midagi.
n
nooh/ 21. juuli 2019 18:16
Kahtlen Kaljulaiu mõistuses, päris tõsiselt. Kas ta üldse saab aru, mis ametisse määratud on ?
m
minul jälle/ 21. juuli 2019 18:36
on kannatus ostas selle ekrega. millal küll me saame normalse valitsuse? need oma ebakompetentsuse tasandile jõudnud ekre ministrid võiks juba erru minna.
t
21. juuli 2019 18:49
tunnen ka piinlikkust meie presidendi pärast. President peab ennast kohe väga jälgima, kuidas käitub ja mida ütleb! Häbi tundsin ka siis, kui Kaljulaid käis Putinil külas ja arvan, et ei olnud viisakas istuda koos Putiniga jalg üle põlve. Sõbrannaga vesteldes palun väga.
m
Moderaatoritele mõningad küsimused ei meeldi/ 21. juuli 2019 19:04
Kulla "minul jälle", kas selgitaksid täpsmalt, et mis on sinu arvates siis see kauaoodatud n0rmaalsus? Kas 0ravate jagamatu võim, Brüsseli direk.tiivid ja juhendid, üle.üldine rände-raamistik, t0lerantsus pahede suhtes ning kauaoodatud tõmmud tuumafüüsikud, arstid ning insenerid? Koos oma m0šheede, mu.llade, šhar.iaadi.seaduste ning terr0ristidega või?
t
to minul jälle/ 21. juuli 2019 19:28
Palgaline, sinul kohe kindlasti Ekrega kannatus otsas pole. Kui poleks Ekret, millest sa siis elaksid ja keda sõimaksid. Sõimamine ju sinu leib.
1
17:16/ 21. juuli 2019 20:14
Helmede palgaline ja mõistuseta teismeline toatüdruk alias keskealine k,i,i,m,a,ne naine k,lä,hv,ib siin kohe iga kommentaari järel.
s
sina võid kahelda,/ 21. juuli 2019 23:19
kedagi ei koti, helme saadab sind kanadasse
1
17:16/ 22. juuli 2019 12:12
Helmede palgaline kintsukaapija ja mõistuseta teismeline toatüdruk, kes esineb veel mitmete nimede all nagu ka keskealine naine, k,lä,hv,ib siin pidevalt iga kommentaari järel.
1
17:16/ 22. juuli 2019 12:20
See Helmede palgaline kintsukaapija ja mõistuseta teismeline toatüdruk, kes esineb veel mitmete nimede all nagu ka keskealine naine, k,lä,hv,ib siin pidevalt iga kommentaari järel.

t
to Tuleks 18. 07/ 21. juuli 2019 18:13
Päris naljakad kommentaarid on raha eest kintsukraapijatel
1
17:13/ 21. juuli 2019 20:15
Helmede kintsukaapija, palgaline ja mõistuseta teismeline toatüdruk alias keskealine k,i,i,m,a,ne naine k,lä,hv,ib siin kohe iga kommentaari järel
t
Tuleks/ 21. juuli 2019 18:07
lõpetada pidev presidendi halvustamine,tegelikult on meil tark ja toimekas president,kes on palju ära teinud Eestit maailmas tutvustades.Ekrelaste käitumises ja sõnades on tõesti palju häirivat ja ei ole märgata olukorra paranemist,peale suurte sõnade ja teiste halvustamise ei ole ju tegelikult midagi ära tehtud.
m
21. juuli 2019 18:52
minu arvates on kõige rohkem Eesti mainet kahjustanud president oma vihakõnedega. Peseme oma musta pesu ikka koduseinte vahel!
t
to tuleks/ 21. juuli 2019 19:06
Pingute oma ülistustega veelgi enam. Siis on sul lootust saada kutse vastuvõtule ning vahest isegi mõni teenetemärkki. Ja kui veab, siis ka mõne kõrgepalgalise õuelauliku kohagi. Edu!
r
ro 18:52/ 21. juuli 2019 20:11
Eesti juhtimine näib pidevalt allamäge minevat. Iga järgnev president on eelmisest taas pisut kehvem ning halvem. Meri, Rüütel, Ilves ja nüüd siis Kaljulaid..
a
AK/ 21. juuli 2019 20:24
Milles see tarkus seni väljendud on? Ja selline toimekus, et tuisata ühel jooksult teise, sobib sprtlasele aga mitte riigipeale. Kui tahab mööda spordivõistluseid ringi keksida siis sellega tegelegugi, aga selle jaoks ei ole vaja turvameeskonda ega presidendikantselei jagu ebapädevaid klatšimutte palgata.
p
21. juuli 2019 18:04
Sisu ei vastanud kommenteerimise reeglitele
s
21. juuli 2019 19:31
a
AK/ 21. juuli 2019 20:21
Kusjuures, aga ilmselt tuleksi ta vaimsesse kontrolli saata. Tal paistavad tegelikult ka tõsised vaimsed probleemid olevat ja sellisel puhul tuleks ta kiirelt presidendi ametist vabastada ja ravile saata.
ö
öudne/ 21. juuli 2019 18:03
öudne,öudne missugune esileedi meil...
l
lootus mis sureb viimati/ 21. juuli 2019 17:54
valime savisaare presidendiks siis ei saa ringi joosta ühest korrupteerunud riigist teise, küll siis külalised tulevad koos oma leivakotiga külla......!
t
toits/ 21. juuli 2019 17:50
vaenulik presiudent tulek käidelda nagu käitles oma presidenti usas nn kennedit
s
samas/ 21. juuli 2019 17:48
Olen veendunud, maailmas pole mitte ühtegi presidenti, kes avalikult kuulutab, kuidas vihkab OMAENDA rahvast. Oma rahva vihkamisega läheb Kaljulaid nii ajalukku kui Guinnessi rekordite raamatusse.
Ä
***/ 21. juuli 2019 18:02
Ära samasta rahvast ekre juhtoinastega ja ära arva, et ingliskeelne "I hate" on päris seesama, mis eesti "ma vihkan". Kui ingliskeelne koolilaps ütleks "I hate porridge", siis tähendaks see enam-vähem "ma ei armasta putru".
t
to 18. 02/ 21. juuli 2019 18:13
Palgaline, sa teeksid terve sõnaraamatu ja sõnade tähenduse ümber, kui su emand Kaljulaiule kasulik.
t
to 18.02/ 21. juuli 2019 18:19
Palgaline see " I hate porridge ", tähendab eesti keeles pigem " ma jälestan putru ". Ära moonuta siin sõnade tähendusi oma tööandjale sobivaks.
p
proov2/ 21. juuli 2019 18:19
esimene iopski oli ilvõs kes süüdistas eestlasi,et nad panid niigrite onni seina põlema.
a
analüütik/ 21. juuli 2019 20:07
jäta,S i n i s a l o,oma l o l l i b a!Kaitse edasi oma klassimoora...ju ta selleks sind tegigi presidendi kantselei ülemaks.Kont teile kurku sinna klatšiorgu!
o
Omen/ 21. juuli 2019 20:18
No aga kuidas käib ebapädeva ja riiki kahjustava presidendi tagasikutsumise protseduur? Kas siis tõesti keegi ei suuda seda juba algatada?
j
ja ekre jüngrid/ 21. juuli 2019 23:16
laovad plusse või miinuseid, nagu vaja, kuid nende toetus on ikkagi allapoole arvestust
M
***/ 22. juuli 2019 09:04
Ma saan palka küll, aga mitte sealt, kus mõni paistab arvavat. Lisan, et kuigi president on mulle sümpaatne, huvitab mind antud juhul isegi rohkem 1) tõlkeprobleem, 2) ajakirjanduse käitumine.
1
16:48/ 22. juuli 2019 12:09
Helmede palgaline kintsukaapija ja mõistuseta teismeline toatüdruk, kes esineb veel mitmete nimede all nagu ka keskealine naine, k,lä,hv,ib siin pidevalt iga kommentaari järel.
k
kersti.../ 21. juuli 2019 17:45
....on oma käitumise ja sõnakasutusega nagu tige külamutt kes vihkab oma naabreid ja ei tea isegi mille eest.
e
ehk.../ 21. juuli 2019 18:30
... on kodused probleemid? Siis muutuvad üleminekueas naised kontrollimatult kurjaks ja vihaseks.

m
midagi pole teha/ 21. juuli 2019 17:44
Kaljulaiul puudub kodune kasvatus ning mõistmine, mida sobib öelda, mida mitte. See inimene ju täiega häbistab Eesti riiki ja kõiki eestlasi.
t
To;midagi pole teha/ 21. juuli 2019 18:49
Poolvend tegi otsa lahti ja nüüd on muutunud see juba presidendil laimavaks retoorikaks.Kõigepealt peaks ikka see president oma õõvastavat retoorikat parandama ja alles siis vaatama,kas ikka teised on nii halvad.Sellise retoorikaga presidenti pole üheski riigis,kui antud hetkel meil.Ei anna kuidagi presidendi mõõtu välja.Astugu tõesti tagasi,sest on ühele poole kaldu ja kui seda ei saa siis mustab nii mis mürin.Mida aga tegid oravad 17 aastat?Kuidas on oravate ja sotside retoorikaga istungi saalis,seda ei märka.Pikkpeetrid ja kõrtsilaudade taga lärmajad.
1
16:44/ 22. juuli 2019 12:06
Helmede palgaline kintsukaapija ja mõistuseta teismeline toatüdruk, kes esineb veel mitmete nimede all nagu ka keskealine naine, k,lä,hv,ib siin pidevalt iga kommentaari järel.
n
Noh ikka/ 21. juuli 2019 17:42
siiski Helmel oli õigus, emotsionaalne, ennast kontrollimatu naine. Selline ei tohiks küll president olla ega üldse valitsuses.
i
ilmselt tõsi/ 21. juuli 2019 19:34
tal polevat üla korrusel kõik korras , pidid sagedased hood peale käima
h
helme on samasugune/ 21. juuli 2019 23:19
emotsionaalne kontrollimatu naine
o
Odin/ 21. juuli 2019 17:37
Sildami ja Aaspõllu väide, et presidendi ja EKRE juhtfiguuride, eesotsas esimehe Mart Helmega, verbaalne rusikatega vehkimine on tekkinud isiklike suhete pinnalt, on ühelt poolt katse pehmendada Laidi väljaütlemisi ning teiselt poolt lahjendada EKRE rahvuslikku sisu. Ärgem unustagem, et Sildami näol on tegemist agent Kristjaniga, kes oli sotside eelmise presidendi nõuandja.
i
Ilgem/ 21. juuli 2019 18:45
li*ukas ajakirjandusmaastikul.
n
no/ 21. juuli 2019 19:00
Sildam räägib seda, mida peab parajasti, et ahelas olles. Tean seda omast kogemusest.
m
21. juuli 2019 17:36
Sisu ei vastanud kommenteerimise reeglitele
e
Ehk/ 21. juuli 2019 21:39
Võtab Tour de Francel ka sõna, ootan.