Eesti uudised

ETTEVAATUST, PISSIVAD MEHED! Kalamajas jahivad teid mobiilikaameratega naised

Ohtuleht.ee, 20. juuli 2019, 18:07

217 KOMMENTAARI

m
miinusmärke on ladunud / 24. juuli 2019, 22:01
m
22. juuli 2019, 13:43
munu arvates on needsamad mehed kes avalikus kohas oma tilli välja võttavad ja siis sellega lipputavad seal üeldes, et me ju ainult "pissime ja mis see väike piss teeb siis" pervod ….. see naisterahvas ilmselt tahtis mehel margi maani teha… kuna mis siis oleks saanud kui mõni väiksem laps oleks mööda läinud???? sellistel meestel tuleks needsammused maha võtta nagu pedofiilidel, et naad ei saaks enam avalikus kohas oma tilliga ringi viibutada
e
ekskjuusmi/ 21. juuli 2019, 23:46
naine või mees- viisakas inimeneeijõlla.Kas te teate, ehk on inimesel väga halb olla? Ja kui ta pärast peaks ühistransporti sisenema märjalt , siis pildistatejälleahvidolete?telefoni ära ja maha. Muud polenüüdfblõustaraamatusteha, seal ainult vedelat leiabki ja imestate miks teietatikadjooksu panevad või hullarisootavadkohta
s
21. juuli 2019, 23:43
Sibulad näitavad oma kukemunne.
e
ekskjuusmi/ 21. juuli 2019, 23:43
vahet pole,kas naine või mees- viisakas inimene ei jõlla!Kas te teate, ehk on inimesel väga halb olla? Ja kui ta pärast peaks ühistransporti sisenema märjalt , siis pildistate jälle, ahvid olete? Mina oleks võtnud telefoni ära ja vastu maad , vahet pole , kas mees või naine. Muud pole nüüd fblõustaraamatus teha, seal ainult vedelat leiabki ja imestate miks teie tatikad jooksu panevad või hullaris ootavad kohta
o
on/ 21. juuli 2019, 23:39
võrdlemiseks kohane paralleel koertega-isased lasevad iga väiksegi nurga juures, et märgistada territoorium aga emastele on vastuvõetav vaid mõne isase aroom kui too otsustab sama kohta märgistada- emased pole nii tihedad märgistajad.
H
.../ 22. juuli 2019, 09:04
Hmm, tahad mu emase koeraga jalutama minna?
m
minu meelest/ 21. juuli 2019, 22:03
see pilt pole küll kalamaja ?
k
21. juuli 2019, 21:25
Kas Kalamajas on jälle kevad?

l
lääne eeskuju/ 21. juuli 2019, 20:15
kogu amsterdam,pariis,berliin lehkavad,eriti kesklinn,baaride-kõrtside läheduses öösiti.
u
Uunu/ 21. juuli 2019, 19:58
kusevaid naisparme Männikul ja Koplis küll nähtud
a
Arvi/ 21. juuli 2019, 19:54
Oli slline juhus, et garaazi uksed olid lahti. Kui tulin garaazist ja hakkasin uksi sulgema siis avastasin, et nii kolmekümnendates naine pissis ukse taga. Õigustas ennast, et teil mehed on see asi lihtne aga meie peame tagumiku paljaks ajama.
e
21. juuli 2019, 19:24
eesti kõnts on eesti kõnts.see ongi tema tase
t
Tiiger/ 21. juuli 2019, 18:42
Ka mulle ei meeldi avalikes kohtades pissivad mehed. Liiga kergelt võtavad igal pool oma tilli välja ja soristavad. Igasugune häbitunne ja elementaarne viisakus on neil kadunud. Siin on sõrmeviibutus ka nende vanematele, kes pole neile viitsinud seda õigel ajal selgeks teha või õigeks eeskujuks olla.Tahan tõsiselt sellistele meestele vett kaela visata.
s
samas/ 21. juuli 2019, 18:12
Esiteks võiks Eestis olla palju rohkem avalikke tasuta wc-id. Oleks nagu elementaarne. Kuid jah mind ennast ka häirivad kusevad mehed linnapildis ja üldse avalikult, ma tõesti ei taha suvalise jorsi tilli näha keset päeva.
E
.../ 22. juuli 2019, 09:06
Erinevalt muust maailmast on enamikes Eesti kaubakeskustes tasuta wc-d. Ja kui ei ole, siis kas see 20 senti on tõesti niipalju maksta? Tänaval kusemine ikka normaalne ei ole, ma saan aru, et keset paksu metsa, aga linnas, mingi elementaarne viisakus võiks ikka igalühel olla.
m
mehed.../ 21. juuli 2019, 17:48
....kusevad ja naised pissivad.
v
vabandust.../ 21. juuli 2019, 22:44
....pe.de. rastid pissivad ka.

k
Koll/ 21. juuli 2019, 17:02
Kas siin maal yldse tohib midagi teha, võib peab olema kellegi ametnik alati kõrval?! Haige yhiskond
o
Oh/ 21. juuli 2019, 17:33
Kas see, et inimesed ootavad teistelt viisakat ja korrektset käitumist, on sinu jaoks ahistav ja haige?
o
on/ 21. juuli 2019, 23:36
võimalik haigeks jääda kui põit kortsu ei lase ja mehed peavad seda püstiasendis tegema, mitte nagu naised istudes potil, nii on.
m
Mina pissin,/ 21. juuli 2019, 16:51
sina pissid, tema pissib, meie pissime, teie pissite, nemad pissivad. Kõik pissivad. Aga kõik ei pildista.
l
21. juuli 2019, 16:48
loogiline,kuhu ma siis kusen,kas taskusse???
a
Aga/ 21. juuli 2019, 17:34
Kui midagi suuremat tulemas, hakkame seda ka tänavatele laskma, sest kuhu siis ikka, taskusse?
r
Ralf/ 21. juuli 2019, 16:06
i
21. juuli 2019, 15:43
i
Imbi/ 21. juuli 2019, 15:40
Indias pole probleemi. Hais tapab, a mes ikka.
k
kribu/ 21. juuli 2019, 15:26
You Tube on täis ku se vaid ei tesi ja midagi hullu pole juhtunud.
s
Selline kurb lugu juhtus minuga/ 21. juuli 2019, 15:20
Mul oli nii et hakkasin oma nr1 tegema ja siis suur tuul tegi mu püksid märjaks. See juhtus Lasnamäel ja pidin ühistranspordiga loksuma Õismäele! Ma olin joogine ja ei suutnud arusaada mis minu ümbruskonnas toimub.

a
Ants/ 21. juuli 2019, 15:17
Isega saksa tanklates, kui pissid muru peale ja politsei näeb seda, ei ole probleemi, kuid probleem on siis, kui pissid asfaldi peale, kuna asfaldi peal hakkab piss räigelt haisema
m
mees pildilt/ 21. juuli 2019, 15:01
miks ta tegi pilti valesti ... oleks pildile ikka saanud vägev vänt mis teeb jube head tööd
a
abielus naine 27/ 21. juuli 2019, 15:03
mulle oleks küll sellist head ... vaja nii 2 korda kuus,ülejäänu aeg saab oma mehikesele
j
21. juuli 2019, 14:49
Sisu ei vastanud kommenteerimise reeglitele.
e
Eleanoora/ 21. juuli 2019, 15:06
Mis seal pattu salata- panen minagi prillid ette, kui näen meesterahvast pissimas😚
j
Jaanika/ 21. juuli 2019, 15:30
Just. Ja jube närvi ajab, kui midagi ei näe!😠😓
k
ka/ 21. juuli 2019, 14:48
Koeraomanikud pissitavad koeri igal pool. Mina ei tee probleemi meeste kusemisest,sest häda ei anna kannatada, ei hakka igat kusemist pildistama,iga inimene peab teadma oma vajadusi ja käituma vastavalt.Metsas marjul või seenel käin,siis kusen ka looduses, küll vihm ära peseb ja kasulik väetis ka. Ilusat päeva!
n
nii on/ 21. juuli 2019, 14:37
see juba igivana tegevus, vanasti kandsid naised pikki seelikuid, aluspüksata, kui pissihäda peale tuli,tõsteti seelkusaba ülesse ja häda tehtud, meestel lihtsam ainult
p
Pildil/ 21. juuli 2019, 14:34
tundub Ratasega sarnane olema?
t
Tiit/ 21. juuli 2019, 13:06
Mida nad salaja, mingu juurde ja küsigu, et tahavad ka.

x
XXX/ 21. juuli 2019, 12:53
Kas targem ja tervisele kasulikum on siis hoida põit kinni? Ja kuna kuskil läheduses Wc-d ei ole kas siis targem oleks püksi lasta, et ka teised tänaval liiklejad saaksid sinu pihta naerda, et näe lasi ennast täis? Ja mida teeksid need inimesed kes on täielikult selle vastu? Kas laseksid püksi ja kõnniksid rõõmsa näoga linnapeal edasi? Palju õnne siis teile!!! Jätkake samas vaimus. Mõtelge ka ikka väheke!!!
j
Jah/ 21. juuli 2019, 15:11
Naistel ka seelikud üles ja keset linna kuskil puu ääres pissile? Või ainult meestel on vaja ja peavad kohe pissida saama ja teised ärgu vaadaku?
t
Tähelepanek/ 21. juuli 2019, 12:17
Tammsaare pargis tehtud pildil on ju Jüri Ratas!
t
Tiit/ 21. juuli 2019, 12:50
Ei ole Ratas, kovera kaela järgi voib öelda et Juss.
n
naine 40+/ 21. juuli 2019, 12:10
Ükskord jala tööle minnes tundsin kohutavat krampi kõhus, õnneks rahvast liikus veel vähe. Tormasin ühe kõrvalise keldripoe esikusse, kus asus õnneks prügikast. Õnneks oli mul kotis suur kilekott ja sain viimasel minutil püksid alla. Ei ole midagi jubedamat kui see häda. Linnavalitsusele palve - rohkem wc sid tänavate äärde!
e
eesti peidate alkot tubakat/ 21. juuli 2019, 12:07
101 mõelge parem linnas olevate vajaduste peale.kui tuleb häda kuhu ma jooksen veel enam võõras linnas.olgu kas või tasuline aga oleks'inimlik olek ei pea otsima ja jooksma kuskile kaubandus keskusesse .selgub veel et ei ole vasavat münti......
j
21. juuli 2019, 12:49
Just nimelt.Pildistamine ainuüksi ei vii probleemi lahendamiseni.Arenguruumi on meil veel väga palju võrreldes näiteks kasvõi Soomega.
m
muie/ 21. juuli 2019, 12:03
Puud ja peenetundelised pildistajad on vabad aga näed põieSOS ei ole vaba.Lausa uskumatu kui nihkes see tsivilisatsioon olla võib!
M
...../ 21. juuli 2019, 11:48
Mis tähendab ? !"Ettevaatust pissivad mehed !? " "Piss on vaba "
k
Kersti/ 21. juuli 2019, 11:35
t
Tõlpa/ 21. juuli 2019, 11:29
No kalamaja naised. Lähen täpselt kell 15.00 pissile puu juurde mis asub: hakkad kalamaja lääne poolsest tipust lugema puid ja liigud kagusse, ning 158-nda puu juures ma pissin täpselt kell 15.00.

v
väike taks/ 21. juuli 2019, 11:17
Vabariigi President on superfeminist, eks ta siis kutsubki naisi üles kusevaid mehi pildistamisega ahistama. Muide, vanasti kusid naisedki püsti. Pika undruku saba tõmmati põlvedeni üles, kummarduti veidi ettepoole ja lasti tulla. Ei mingit kükitamist. Nr 2 tehti kükitades, sellest ka vana väljend "kükitamas käima."
m
Muide, / 21. juuli 2019, 11:33
see püstijalal sirtsutamine on ikka n6me küll ja minge küsige mida meestearstid sellest arvavad? Keegi siin oli kirjutanud kuidas saksamaal sai üks mees kestapeale kes vastu kiriku seina oma häda ajas, et mehel olevat olnud (justkui vist kergendav asjaolu) eesnäärmevähk - püstijalal kustes see tulebki, tehke oma näärmetele teene ja pissige istudes ehk siis kükakil!
p
Pole vaja valetada/ 21. juuli 2019, 13:23
https://tervis.ohtuleht.ee/904927/pusti-voi-istudes-uroloog-utleb-meestele-kuidas-on-tervislikum-pissida
m
Muide´le/ 21. juuli 2019, 15:16
ma sellest meestearsti soovitusest küll eriti aru ei saa- istudes veee laskmise tulemus on see, et viimane törts jääb tulemata. See on ju sedalaadi pissimine, et jätame natuke järgmiseks korraks ka.. Mis puudutab põõsas või puu taga pissimisse, kui vetsu silmapiiril pole, siis tuleb seda siiski eelistada enda täislaskmisele. Seelikuga naisterahvad saavad avalikus kohas veelaskmisega( enda täislaskmisega) tunduvalt varjatumalt hakkama- ainult loik jääb maha, aga pükste kandmisel on ju kohe näha, et oled ennast täis lasknud.
p
pissija/ 21. juuli 2019, 10:31
Üks tädi = terve kalamaja naised,eks uhhuusid ikka jagub
l
Lar-Lar/ 21. juuli 2019, 10:28
No need eided kes pildistavad on küll perverdid! Mõelge nüüd sellele, kui naine kuseks lampi pöösas ja mees teeks pilti.... Meest oleks kohe perverdiks kutsutud. Minge häbenege ennast, eided.
o
Onkel/ 21. juuli 2019, 09:55
Kui oled võõras linnas ega tea kus asub lähem wc siis vaatadki kus saab keha kergendada ega lase püksi ilma teisi häirimata, aga kui leidub kahtlasi tegelasi fotokaga siis need tegelased võiksid pissi hädas tegelase enda juurde kutsuda ja lubada enda peldikus keha kergendada mitte muidu kisa tõsta nagu on kombeks.
v
virtuaalne fake-maailm/ 21. juuli 2019, 09:55
Tubli, kõike peab pildistama ja siis maailmale näitama.
r
Rein/ 21. juuli 2019, 09:39
Paradoks? Kui näevad liputavaid mehi, jooksevad kiljudes minema, kui urineerivaid mehi, teevad pilti? Tõesti väga kummaline.
n
No/ 21. juuli 2019, 11:16
Ma ei näe seal mingit vahet, lihtsalt hoidke oma püksid jalas Tegelt rõve küll ju
ü
Üks Eesti naine/ 21. juuli 2019, 09:37
Loodan et ei hakka Eestis olema samasugune kultuuriline eripärasus naggu Soomes. Mehes kusevad igalpoll igale poole.
ü
Üldiselt Soome mehed./ 21. juuli 2019, 12:33
Valdavad õigekirja paremini kui sina.
a
Aadu/ 21. juuli 2019, 09:20
Millegipärast koerte piss pole probleem. Need võivad lasta kus ja kuna tahavad. Piss on piss ja vahet pole kas mehe või koera. Kõikide linnade pargid ja muruplatsid on koerte väljaheiteid täis. Kõikit tuleb kohelda võrdselt.
p
21. juuli 2019, 10:20
Päris huvitav mõte võrrelda mehi koertega.
j
Jah/ 21. juuli 2019, 10:41
Piss on piss, naistel ka keset tänavat seelikusaba üles ja pissile? 'Kõikit tuleb kohelda võrdselt.'
a
Aadu/ 21. juuli 2019, 10:51
Mitte ei võrdle koeri meestega vaid pissi. Selline tunne vahel, et koeraomanikud võiks joogijanuga lausa oma lemmiku pissi j...a.
v
Vambola/ 21. juuli 2019, 10:59
Koera häda on mitu korda vaiksem, kui inimese häda.. seetõttu koera häda põõsas ebameeldivat lõhna ei erita.. ühtlasi veider võrrelda inimesi loomariigiga :) Õhtulehe arvates on “kùsi” ebaviisakas sõna ..
m
Mis/ 21. juuli 2019, 11:16

h
hämmastav/ 21. juuli 2019, 09:16
Kommentaariumi lugedes jääb mulje, et keskmine Õhtulehe kommenteeria on väga primitiivne inimene, kelle jaoks on avalikus kohas urineerimine täiesti ok tegevus, kuna ka loomad tegevat nii.
k
k/ 21. juuli 2019, 10:56
Mõtlema panev paralleel - paljud äärmuslased põhjendavad oma teguviise loomadelt jäljendatud tegevusega.
A
@hämmastav/ 21. juuli 2019, 12:35
Aga mis teha,kui häda peale tuleb ja kusagil WC-d ei ole?Põõsaid seevastu on.Ma saan aru,et inetu,kui kavalikult kõigi nähes urineeritakse.Aga põõsas,kus keegi ei näe?Milles probleem?
L
@hämmastav/ 21. juuli 2019, 12:37
Lisaks veel: häda meeleheitlik kinnihoidmine on tervisele kahjulik.
r
riho haamer/ 21. juuli 2019, 09:03
need kaameratega mehi jahtivad naised on seksuaalselt rahuldamata vanatüdrukud . eks rahuldamat vajadus ajab rähnipoja ikka puuotsa
s
S/ 21. juuli 2019, 09:02
See pilt on Tammsaare pargist kesklinnas.
p
Pissihäda/ 21. juuli 2019, 08:59
Häda ei maksa häbeneda, loomariigis seda ei tehta ja mis see inimloom, siis teistsugune on?
k
kiki/ 21. juuli 2019, 10:58
paaritumist ka loomad ei häbene. Mis inimene teistsugune on? Mitu korda sa keset toidupoodi või tänavat s eksinud oled?
k
Keegi/ 21. juuli 2019, 08:26
Väljas leiab nii mõnegi põõsa, kus saab end edukalt kergendada nii, et kaameraga naised ei leia sind lihtsalt ülesse. Rääkimata, et wcd on igal pool olemas. Miks peab avalikult seda tegema.. See ajabki närvi, et paljud arvavad, et on normaalne selja keerata ja oma till välja võtta. See pole koht, kus enda vajadusi eksponeerida. Natuke tagasihoidlikkust. Me pole loomad
k
Kui põõsasja kedagi ei sega/ 21. juuli 2019, 08:24
pole hullu,sest nagu minu ema ütles:maailmas on kolm asja,mille vastu inimene ei saa ja need on surm,nälg ja ...häda. Aga kui lastakse Kopli tänava alguse kõrtsi seina vastu,nii et kõnnitee ujub ja seda puhtast laiskusest,sest sees on ju kemmerg,siis on see kurjast.
ä
Äkki see kemmerg?/ 21. juuli 2019, 12:38
Ristiinimesel ei kannata ilma gaasimaski ja kummikuteta siseneda?
SIIS KÜLL KEEGI EI KUSEKS ,,VASTU PUUD/ 21. juuli 2019, 08:06
KESKLINNA MURE JA PROBLEEM IGA AASTA ,,KUIDAS JOOKIDE MÜÜJAD ,,EI SUUDA SEDA WC LINNADES AVADA ;;???
k
Kalamaja elanik/ 21. juuli 2019, 07:46
Võiks (peaks) paigaldama sarnased WC-d, nagu suurtel üritustel?

n
Naised/ 21. juuli 2019, 07:40
saavad ka püsti seistes kusta, kui kodus, natuke harjutada!, kui ikka on häda ja vetsut pole ligiduses, leiab ikka koha kus vett lasta. Pildistagu mõni haige palju tahab, püksi kusema ikka ei hakka, näeb veel nõmedam välja!!!
n
No/ 21. juuli 2019, 11:17
Kas pidamist siis üldse pole
M
@No/ 21. juuli 2019, 12:39
Meeleheitlik kinnipidamine on tervisele väga kahjulik.
t
Tiit/ 21. juuli 2019, 05:31
Kas need naised on mingid perverdid?
t
Tiidule/ 21. juuli 2019, 18:15
Piilujad ehk teaduskeeli öelduna - vuaristid. See on üks liik perv0sid.
e
Erik/ 21. juuli 2019, 05:12
"Radikaalsemad naisisikud soovitasid seepeale hakata ka ise tänaval seelikuääri tõstma ja ennast kergendama." Miks ka mitte. Tehku nii ja milleks igiseda?
n
nägi pealt/ 21. juuli 2019, 09:48
Eks mõni "staarglamuuritar" ole seda juba varemgi teinud Kadrioru põõsa varjus.
t
to nägi pealt / 21. juuli 2019, 10:44
Kui naine pargis pissib, on see laiduväärne, aga kui mees peaaegu, et keset tänavat, on kõik OK?
m
M/ 21. juuli 2019, 11:16
Mitu protsenti naisi tänapäev “seelikut” kannavad?
s
Snatsit/ 21. juuli 2019, 03:19
k
kerstident "sõna on vaba"/ 21. juuli 2019, 01:36
parem s.tt pihus kui p.ldik katusel...
n
no/ 21. juuli 2019, 01:35
kui pissivat naist pildistada, siis on see rõlge ahistamine, kui pissivat meest pildistada, siis on see hüvanguks ühiskonnale...Siirduge palun istmikku!
n
Noo/ 21. juuli 2019, 10:45
Ja kui palju neid tänavate ääres ja avalikes kohtades pissivaid naisi on võrreldes meestega?
l
21. juuli 2019, 00:38
Linna avalikes kaamerates on näha kuidas naised v...u sügavad
j
21. juuli 2019, 08:21
Ju siis on neil mandavoskad.
n
21. juuli 2019, 18:47
Need naised riputatakse Interneti
t
21. juuli 2019, 00:06
Tegime kahepäevase ringreisi mööda Eestit. Seda saab teha ainult pampersid püksis, sest mitte kuskil väli kemmerguid pole.
k
kõigis/ 21. juuli 2019, 07:06
suuremates poodides on WC ja kindlasti ka bensukates ja söögikohtades!!
t
21. juuli 2019, 09:49
Täitsa õige:Eesti onju e. maa mitte peldiku maa.

p
Pets/ 21. juuli 2019, 00:01
Parem häbi silmis, kui s i t t püksis öeldi vist vanasti.
m
Mtca/ 21. juuli 2019, 07:25
Parem häbi silmis kui valu kõhus.Ning siis paned korraliku litri peeru.
p
20. juuli 2019, 23:33
Poolaastat vana pilt,puuümber on jää veel.
o
ohoo/ 20. juuli 2019, 23:29
kas tõesti peab.linna reos
v
Vale pealkiri./ 20. juuli 2019, 23:03
Õige: kiimased e i d e d teevad k u s e v a t e st meestest pilte.
j
20. juuli 2019, 22:53
Sisu ei vastanud kommenteerimise reeglitele.
p
president üleb vist nii/ 20. juuli 2019, 23:01
kõik naised püsti pissima põsastesse
v
võta üks ja viska teist/ 20. juuli 2019, 22:50
Mõlemad eksivad. Pole viisakas päris avalikult ihuhäda rahuldada aga pildistamine on veel jaburam. Mõni habetunud mehepoeg võib veel ka alaealine olla ja pildistajat võivad trellid oodata.
t
tomtom/ 21. juuli 2019, 12:17
suguliikme paljastamine on teatavasti liputamine. liputajaid peabki aga pildistama, et avalikkust niisuguste tegelaste eest hoiatada.
n
Napsitrall/ 20. juuli 2019, 22:46
Venelaste vanasõna ütleb, et parem kaotada paariks minutiks häbitunne ja südametunnistus, kui eluks ajaks põie.:-)
n
Nojah/ 20. juuli 2019, 22:45
Minge Hollandisse ja vasdake, kuidas hollandlased ja muud kodanikud hakkavad keset linna pisdima. Neile on ju eraldatud pissimiskohad ;)
t
Tölpa/ 21. juuli 2019, 07:06
Rootslane laseb ka pohhuilt keset tänavat, kui ikka häda peale tuleb. Eks mujal suhtutaksegi sellese nagu loomulikku asja. Eba loomulik oleks, kui püksi lased.
k
K/ 21. juuli 2019, 08:06
Aga Indias ei piirduta ainult pissimisega.
t
Tölpa´le/ 21. juuli 2019, 10:01
Päris nii see Rootsis siiski ei ole :) Kui pissid avalikus kohas, siis pead ikka vaatama kus ja tegema seda teiste eest varjatult. Ehk siis näiteks kui terviserajal häda peale tuleb ja vetsu lähedal pole, siis astud rajalt kõrvale, põõsastesse ja teed seda nii, et teistele näha pole. Keset tänavat suvalises kohas pissimine pole vist küll mitte kuskil loomulik, see on ebahügieeniline ja teisi häiriv. Rootsis võib avalikus kohas, suvaliselt teiste nähes soristamise eest 800 SEK trahvi saada.
k
Kusemine eriti ohtlik USA-s/ 21. juuli 2019, 11:22
Rootsis võib trahvi saada aga mõnes USA osariigis võib kusemise eest eluks ajaks ohtlike seksuaalkurjategijate nimekirja sattuda! Töökohta ei saa ja suuremas osas osariigis ei tohi elada - seadus ütleb et kilomeetri kaugusel lasteaiast ei tohi elada - aga ameerikas on iga paarisaja meetri taga kirik koos kiriku lasteaiaga.
t
Tölpa to Tölpale/ 21. juuli 2019, 11:52
Pole veel näinud et trahvi tehakse. Tuttav astus lihtsalt enda maja ees kõnniteepeal kasvava kase juurde ja lasi sinna häda ära, selle asemel et majja hädale minna ja elab küllaltki kesklinnas. Aastatega olen seal küllalt selliseid asju näinud ja keegi ei pööra sellele tähelepanu. Normaalne inimene ei vaata kuidas teine pissib, perverdi jaoks on see ehk jah huvitav.
t
Tölpale/ 21. juuli 2019, 12:02
http://hbwebben.se/kissnodig-fick-800-kronor-i-boter/
N
@Tölpa/ 21. juuli 2019, 12:40
No päris keset tänavat ikka ei lasta.

n
naine/ 20. juuli 2019, 22:38
olge nüüd inimesed....keegi ei hakka nüüd meelega massiliselt pargis pissil käima... see ikka viimases hädas.Ei tasu üle reageerida !
J
@naine/ 21. juuli 2019, 00:09
Ja mida teha,kui häda peal?Ja läheduses väljakäigukohta ka ei ole? Lased oma pissihäda põõsa varjus (selg rahva poole) ära.Ja keda see häirima peaks?
<
20. juuli 2019, 22:21
Sisu ei vastanud kommenteerimise reeglitele.
t
to eie,22:21/ 21. juuli 2019, 00:19
kuule sina si.ta.pea. lõpeta selle jura avaldamine
k
kodanik/ 20. juuli 2019, 22:12
loomulikult ei soosi selline k'itumine heakskiitu, kui just tegu ei ole sos olukorraga.
m
Matilda/ 20. juuli 2019, 21:55
Ma muidugist trollisin osaliselt. Kuid tegelikult: eestlased on looduserahvas. Meie küll ei peaks ahhetama, kui mees või naine pargis (tee ääres) pissib! Juhul, kui LAPSI ei ole lähedal, juhul kui see ei ole seksuaalselt enesepaljastav! Pööra pilk mujale ja mine oma teed! Ongi kõik! See puu ei kärbu selle ku.sejoa tõttu.
m
Matilda/ 20. juuli 2019, 22:01
Iseasi on linnas. Kellegi ukse ette kusemine, kus see haiseb jne. Teine asi on looduses. Kui näed et keegi tühjendab põit puu või põõsa veeres- ära ole per.v.ert . Mine oma teed. Ära jõllita. Nii lihtne see ongi.
l
Lp. Matilda/ 20. juuli 2019, 22:14
Aga kui kõik inimesed hakkavad pargis pissima ? Ja nii iga päev? Ja siis on seal pargis Sinu väike laps , Matilda , kes mängib kohas, kuhu näiteks mina hetk tagasi pissisin. Kas ikka veel tundub , et eestlased lihtsalt ongi loodusrahvas?
m
Matilda/ 20. juuli 2019, 22:23
Muidugi mitte IGA PÄEV ja ALATI! Ja mitte laste nähes. Nii lihtne see ongi! Kui Sa näed LAPSI vaatekauguses, siis EI TOHI! On see keeruline reegel? Mingi vana.m.oor , kes on elus kilomeetreid emmi imenud- seda nagu puu ääres pissiv mees ei tohiks endast välja viia?
l
Lp. Matilda/ 21. juuli 2019, 10:26
Nii primitiivne! Pissija läheb, piss jääb. Head mängimist Su lapsele murul, kust pissija, keda Sa ei näinud, just lahkunud!
v
vaadke kõrvale / 20. juuli 2019, 21:48
Meestel 50 + on väga sageli probleemiks eesnäärme suurenemine . Selle haigusega on praktiliselt võimatu häda kinni hoida .Mòni aasta tagasi peksti Saksamaal vanem mees surnuks pättide poolt , kuna ta tegi oma häda kiriku lähedal . Pärast tuli välja , et mehel oli prostata - eesnäärme vähk . Suurenenud eesnääre lõpeb sageli vähiga .
e
Edu neile/ 21. juuli 2019, 08:28
Selleks on Täna päeval lahendused ja mitu
s
Saab aru küll/ 21. juuli 2019, 08:29
ä
20. juuli 2019, 21:46
Sisu ei vastanud kommenteerimise reeglitele.
s
Sageli need välipellerid./ 21. juuli 2019, 00:11
Ei kannata sisenemist.Kui gaasimaski käepärast ei ole.
m
Matilda/ 20. juuli 2019, 21:43
Paljude RIKUTUD naisterahvaste jaoks on pissiv mees võga erutav. Ma ei tea MIKS, aga on. See ajab vanemad naised pöördesse ja reeglina nad elavad selle valehäbi välja politseisse kaebamisega. Kuna ühtaegu on see nagu huvitav, kuid päris selgelt midagi ei näe ja ega pissiv mees ei tunne huvi ka. See frustreerib! Muidugi valitakse kohe 112!
j
jaan/ 21. juuli 2019, 09:44
sa pole mingi matilda vaid igale poole pissiv jobu
p
Pets/ 20. juuli 2019, 21:37
Kunagi pärnus kõndisime mööda tänavat. 100 meetrit eespool tatsutas üks memm, kummaski käes tõsiselt suur kott. Seisatas korraks ja võttis poolkükk asendi ja jälle edasi. Kui kükkimispaika jõudsime, ilutses asfaldil arvestamisväärne julk. On ju ka vanasõna: härg laseb häda kaevu.
k
21. juuli 2019, 10:23
Kui pidamist enam ei ole siis tulebki ise lahendus leida. Vastavad abivahendid on meie oludes ikka ulme kallid, lisaks veel riigi aktsiis otsas!

p
Pets/ 20. juuli 2019, 21:31
Väike piss on palju väiksem probleem, kui 90 kg taani dogi kaki. Miks neid koerakergendajaid keegi ei pildista.
s
Seletus lihtne/ 21. juuli 2019, 09:26
Suur kakav koer pole antud pildistaja jaoks nii erutav vaatepilt kui urineeriv mees
e
21. juuli 2019, 10:24
Eeldatavasti koera järelt kasib omanik, aga tegelikult näeb seda väga harva.
k
Karen/ 21. juuli 2019, 19:31
Siinkohal on kohalikud omavalitsused arenenud maailmast maha jäänud. UK-s saab koera järel kasimata jätmise eest £1500 trahvi. Puu ja põõsa taga kergendavad ennast valdavalt Ida-Euroopa ehitajad, mõistlik inimene leiab peldiku või lähima pubi.
u
uriin/ 20. juuli 2019, 21:20
see kes teist salaja pildistab on pervert.
t
Termin/ 20. juuli 2019, 21:36
j
Jyri/ 20. juuli 2019, 21:09
Matilda on nagu lehm - tõstab saba seal, kus seisab.
m
Matilda/ 20. juuli 2019, 21:01
Kui aus olla- mina teen samuti häda seal, kus on vajadus. Kergitan seelikut ja lasen. Olen seda teinud ka kaubanduskeskuses ja kinosaalis ridade vahel. Täiesti OK! Selleks on KORISTAJAD, kes loigukese ära koristavad.
m
Matilda/ 20. juuli 2019, 21:05
Pealegi- ma maksan nende asutuses roppu raha!
i
Isegi tahaks näha seu tu tti et siis ona panna/ 20. juuli 2019, 21:17
m
Matildale/ 20. juuli 2019, 21:23
Jube .Kas kodus pissid ka igasse nurka?Imelik endal ei ole?
m
Matilda/ 20. juuli 2019, 21:25
Mingit tutti Sa eip näe. Ma käin pika seelikuga ja soristan riiulite vahel kükitades.Pole kellegi asi. Kui on häda- siis on!
m
Matilda/ 20. juuli 2019, 21:30
Mul on ühetoaline. Kodus jõuan WC-sse. Reeglina.
m
Matilda/ 20. juuli 2019, 21:34
Päris nahhaal ma muidugi ei ole. Kui on juhtunud et lasen loigu, ja näen, et vanainimene tuleb kepiga, siis ikka hoiatan:" Olge ettevaatlik, seal on libe!" see on elementaarne.
m
Matilda/ 20. juuli 2019, 21:35
Kodus lasen sinna kuhu juhtub. Ajalehti peale visata ja kodu nagu uus. Vähemalt ei ole ma mingi liberaal, kes mingis wc käib
j
Johannes/ 20. juuli 2019, 22:06
Mina ka.......asi see siis midagi, millest probleemi teha.
ü
20. juuli 2019, 20:50
Ühes kortermajas, kus elas ka pensionäridest abielupaar, oli probleem antud asjaga kui trepikojas, siis välisuksed ei olnud veel lukus, käidi asjal. Igasugu kirjad seintel ei peatanud tegijaid. Taadil tuli juhuslikult juttu antud probleemist lapselapsega, kes tegeles it-ga, ja poiss leidis lahenduse. Trepikojas välisukse juurde ilmus teade, et kui pissija soovib saada järjekordseks youtube'i kangelaseks antud asjas, siis andku aga minna. Ju vist pani mingi varjatud kaamera. Reostamised lõppesid kohe. Lugu juhtus Moskvas.
s
20. juuli 2019, 21:13
Sildi pani, kaamerat pole tavaliselt vajagi.
e
Eino Taruk/ 20. juuli 2019, 21:46
Nõuka ajal oli "õnn" elada keldribaari kõrval, ja muidugi ei lukustatud tol ajal koridoriuksi. Aastaid oli koridor mitteametlikuks peldikuks kõigile kes barist tulid
h
21. juuli 2019, 10:28
Huvitaval kombel ei reosta need soristajad kunagi oma uksetahust, ikka minnakse naabri ukse taha, millest see küll tuleb?
s
See on/ 20. juuli 2019, 20:39
ebaseaduslik jälitustegevus! ja kui fotole püütakse ka nägu, mille järgi võib inimest identifitseerida, siis ehk ka delikaatste isikuandmete avaldamine.
k
Kodanik/ 20. juuli 2019, 20:37
Aeg oleks tagasi tuua trahv linna reostuse eest! Üks linnas väljaspool WC-d kusemine võrdub 400 €. Majaelanikel peaks olema seinte äärde kusemiskohtade juurde paigaldatud elektrikarjus.
l
linnas avalikke wc-sid nagunii on vähe, aga Kodanik maksab kinni see 400 euri/ 20. juuli 2019, 21:30
v
Väga õige!/ 20. juuli 2019, 22:52
Peale sellise trahvi kehtestamist peab sulgema jka kõik tasulised ja mittetasulised WC-d.
2
21:37/ 20. juuli 2019, 22:54
Oles tõeline koda n i k k, või venekeeles öeldes graždanin CCCP, nii IoIIi möIa suust välja ajada. Enne kui midagi nõuda ja trahve väänata tuleb vajalikuses koguses avalike käimIaid püsti panna. Meie jeesti ainus kuulus avalik tualet on kahe milli eurone seal Toompeal, KGBšnikute kiriku kõrval.
O
@21:37/ 21. juuli 2019, 00:14
Oma kodakondsuse järgi oled untermensch.

e
Eino Taruk/ 20. juuli 2019, 20:26
n
No milleks?/ 21. juuli 2019, 00:17
Lased oma soru põõsa varjus ära ja asi vask.Kellele või millele sa sellega kahju teed? Elasin-töötasin kunagi Rootsis.Naine tuli Tallinnast külla.Algul sõimas ka mind liputajaks.Aga mõne päeva pärast enam ei sõimanud.
t
Talutütrekese unenägu/ 20. juuli 2019, 20:25
Lapsed pissivad ja täiskasvanud kusevad,vot nii.
n
20. juuli 2019, 20:19
Sisu ei vastanud kommenteerimise reeglitele.
t
to 20.19/ 20. juuli 2019, 20:28
Laps oled või loll? täiskasvanud inimene suudab planeerida oma käike ja vajadusi kaugemale kui 5 minutit. Tuleb seksiisu, püksid alla ja kargad kohe esimesele ettejuhtuvale otsa?
t
teadja/ 21. juuli 2019, 09:58
Need naised, kel pikad seelikud, enamasti pükse ei kannagi, saavad ilma suurema vaevata rohtu siristada kui suurt tuult pole ja jalad veidi harki ajada. Lähedalolijad ei pane tähelegi.
k
20. juuli 2019, 20:19
m
20. juuli 2019, 20:12
Mis parata, see näitab olematut kodust kasvatust ja ebaviisakust. Jah kunagi tegid seda joodikud... Eks vanemate tase annab eeskuju ka lastele, teen mis tahan... Kahju,et matslus aina kasvab. Kunagi lugesid eestlased ennast intelligentseteks ja harituteks. Suhtumine, et mehed võivad reostada tuleb ka kommentaarides välja. Ju siis neile meeldib kui kõikjal haiseb.
o
on eriolukorrad/ 20. juuli 2019, 23:32
enne siin oli just juttu meeste prostatast ja voimetusest hada kinni hoida
h
hooajast/ 20. juuli 2019, 20:11

1
123/ 20. juuli 2019, 20:05
See kusejuga maapinnale ei tee tõesti midagi, aga see on lihtsalt ebaeetiline ja nõme käitumine. Kui põis ei pea, siis peaks arstile pöörduma, aga mitte k,usema keset linna ükskõik kus ja kuhu. Või viisakas oleks eelnevalt kuskil vetsus ära käia, et ei tekiks sellist olukorda tänaval kõndides. Üldpildis näeb siiski enamuses mehi jalgu hargitamas kuskil puu või auto najal. Ka omaenda isa ei lähe aias 10 meetrit tuppa k-usema, vaid läheb 10 meetrit kuuri taha oma asja tegema. Meestel mingi trauma wc-s käimise vastu?
r
r/ 20. juuli 2019, 20:31
SEe on vist õpitud vanemate emeste pealt. Kunagi pidid TÜ üliõpilased käiam talurahvast veenmas, et vao vahele pätsi tegemine aj suvalises kohas soristamine levitavad haigusi ja rikuvad pinnavett. Mul oma peres meesinimestega sama jama, õpitud oma isalt. 3 põlve nii. Iga soristaja kõrvale üliõpilased ei jõua.
n
Naiselik tigedus?/ 20. juuli 2019, 20:32
Olen näinud mõnda juhust, kus ka mõni hädaline naisterahvas on kusagil teeservas või hoovi peal keha kergendanud. Aga mehed millegipärast taolisel juhul eriti ei pahanda ega seda ajalehte või internetti ei topi. Vaatepildile reageeritakse pigem vaid heatahtliku muigega. Nemad, s.o.mehed on hädaliste suhtes märksa tolerantsemad..
r
reedpaavo/ 20. juuli 2019, 19:52
kalamajas erilised preilid,andke andeks...
t
to 19.52/ 20. juuli 2019, 20:32
Ei meeldi see teie londiga vehkimine ja sealt joa suunamine ka ülikoolilinna prouadele. Suhelge oma pissifännklubiga privas ja koduses ringis.
e
eesti naine/ 20. juuli 2019, 19:51
Mina arvan, et võib nii urineerida vabas õhus keset linna kui ka kakada. Sest koerad teevad seda koguaeg ja üsna sinna kuhu juhtub või kus see häda just täpselt peale tuleb.Koerad elavad ammu meiega koos, mis see mees teistmoodi on? Las urineerivad ja kakavad mujal jah kui WC-des, hoiavad kommkulusid kokku, vett ja elektrit. Niimoodi need miljonid siis kokku hoitakse.
m
20. juuli 2019, 19:50
Sisu ei vastanud kommenteerimise reeglitele.
J
@Muhv/ 21. juuli 2019, 00:20
Ju sa siis maailmas palju käinud ei ole.Vähemalt Põhjamaades küll mitte.
m
mats/ 21. juuli 2019, 10:03
Huvitav, mis rahvusest see Muhv ise on? Aga näe, matsirahva keeles kirjutamisegi ära õppinud.
k
Kaas püsima. / 20. juuli 2019, 19:48
Pärnus taarapunkti see püsis algul üks naine ja siis mees taarapunkti see olevasse prügikasti! Häda suur ja pelletitehas pole ,siis tuleb olla leidlik.Samuti on seal sexsitud
j
Jaak/ 20. juuli 2019, 19:43
Soomes on pissa-liisade mood. Tüdrukud pissivad seal, kus häda tuli. Kui tuli kaubanduskeskuses- siis kükitavad seal ja lasevad loigu. Tavaline.. Keegi ei pööra isegi tähelepanu sellele.
j
Jaak/ 20. juuli 2019, 19:44
koristaja koristab loigu ära ja kõik.
j
Jaak-le/ 20. juuli 2019, 20:08
n
nuhkar/ 20. juuli 2019, 20:44
Vaadake seal soristajate nahavärvi ja etnilist päritolu.
p
Poetagant./ 20. juuli 2019, 19:40
Kui bussis või poes olles püksid täis, ei häiri see kedagi?
n
nii tehakse/ 21. juuli 2019, 10:07
Hiljuti vaatasin netist videot, kus tumeda nahavärviga noorik niheles tänava ääres pingil, siis sättis end üht näkka pidi pingiotsale ning laskis tulla. Tõusis püsti, kohendas seelikut ja läks. Suur pasahunnik jäi järele.
i
Iirlane./ 20. juuli 2019, 19:38
Iirimaal pole ka üks välikäimla, kahele ruutkilomeetrile!

u
uuno/ 20. juuli 2019, 19:26
a kas parem oleks püksi lasta?
t
to uuno/ 20. juuli 2019, 20:36
Jah, kas- küsimuse meistritel on ju kaks valikut, kusen tänaval või lasen püksi.
m
20. juuli 2019, 19:16
Sisu ei vastanud kommenteerimise reeglitele.
l
Loreida/ 20. juuli 2019, 20:03
Kuidas naised saavad tänaval ilma kusemata olla!?
E
../ 20. juuli 2019, 20:37
Ei usu, et naised saavad. Neil annab seelikuga palju teha.
l
lugeja/ 20. juuli 2019, 19:13
p
20. juuli 2019, 21:20
m
Mees43/ 20. juuli 2019, 19:13
Ma olen kah korduvalt tänavale kusenud. Mida sa hädaga ikka teed?Helsingis lasin silla alla, kui esimest korda seal olin, see aastaid tagasi.
t
To mees 43/ 20. juuli 2019, 23:45
Mul oli seal nii 90-te keskel selline lugu. Tollel ajal olid kõik pargi avalikud käimIad tasulised. Eks siis viskasin nõudekohase raha sisse, ust lahti ei saanud ja põit pidin ikka kõrval põõsas kergendama. Aga vähemalt sai ausalt äramakstud. :)
k
kas.../ 20. juuli 2019, 19:12
... parem kui püksi lased ja siis käid-istud ning reostad kusiste pükstega kõike mida puutud?

i
Isamaalane/ 20. juuli 2019, 19:11
Seenel käies k.sevad ja s.tuvad naised pühale Eestimaale.
t
to kas punktikestega/ 20. juuli 2019, 20:37
Mis sul põis ei pea või oled peast lihtne?
t
to20.37.../ 20. juuli 2019, 23:18
...kui sa poleks peast veidi keeruline, siis peaksid mõistma et see häda ei kao kuhugi ja välja ta tuleb ka siis kui vetsu ei ole ligiduses.
m
Miina/ 20. juuli 2019, 19:10
Kuidas nii, muidu jahite lasnamäel ameerika filmitähti kes pissivad, neil ju polnud Vetsu paigaldatud.Olen näinud hullemaidki naisi.Vaadake keskturu ümbrust ja sealse Grossi poe esist! Kas tööd Teil pole vaja teha et ainult nõmedustega tegeleda.Normaalne naine ei vahiks kusevat meest, mis naised Te olete?
t
to Miina, väärkäitujate advokaadile/ 20. juuli 2019, 20:39
Nüüd süüdistame siis neid, eks näevad ja häbiposti panevad, mitte neid eks teevad? KaAs vägistamisega on sama, süüdi on ohver, mitte ründaja?
l
lugeja/ 20. juuli 2019, 19:08
Alles hiljuti oli Oulus tavaline, et ka naised kusid otse tänaval, siis võeti vastu seadus, et võib saada väikese trahvi, kui politsei näeb.
u
uui9/ 20. juuli 2019, 20:40
Oulu ja need teised soome linnad oilid aprajad kalurikülad, meil on hansa liidu linnad ja tavad juba mitusada aastat.
m
20. juuli 2019, 21:30
Mehed ei tohtivat pissihäda kannatda, löövat pähe ja mujale kah.
a
anonüümne ülbik/ 20. juuli 2019, 19:02
Aga kui mees oleks pildistandu pissivat naist siis oleks ta ilmselt peerverdiks tembeldatud ja trahvi tehtud. Ehk peaks seda pilti teinud naist ka karistama, et oleks ikka võrdsus.
d
deus/ 20. juuli 2019, 20:41
Oleks tädil rattad, oleks piimaauto. Naine, kes kueb avalikus kohas, väärib samasugust põlastust. Seepärast ongi peldikutes pildistajad perverdid, mitte need, kes palja alakehaga mööda linna lippavad ja vett lasevad.
t
tibu/ 20. juuli 2019, 18:59
no eks naised on ikka rohkem kiimased kui mehed,,,ja võibolla saavad nad mingi rahulduse pissiva mehe vaatamisel ja pilditamisel
f
f/ 20. juuli 2019, 20:42
vbl ise oled, kui naisi endale sel viisil ette kujutad? Pildistavat inimest? KEs pildistab lindu on linnupervert ja kes meest, tahaks temaga kindlasti midagi seksuaalset ette võtta?
e
20. juuli 2019, 18:55
Sisu ei vastanud kommenteerimise reeglitele.
Õ
.../ 20. juuli 2019, 19:10
Õige kah. Pole seda soolapuhumist vaja
e
Euroopalikud väärtused¡-le/ 20. juuli 2019, 20:10
Aga mošee seinale mitte?
P
.../ 20. juuli 2019, 18:54
Pole imestada midagi, kui isegi Evelin Ilves näitas Kersna saates kogu eesti rahvale paljast tagumikku....
K
... .../ 21. juuli 2019, 10:11
s
S,/ 20. juuli 2019, 18:40
Kalamaja lumehelbekestel jälle tegevust.
s
S/ 20. juuli 2019, 20:43
Sildistajal jälle päev korda läinud.

r
Rauno/ 20. juuli 2019, 18:39
See on väga inetu, kui naisterahvad meeste nokude järgi luuravad nagu k.i.t.s.sed k.u.se järgi! Mina isiklikult nägin Helsingis Stockmanni ees väljakul, kui ~17 aastane neiu lasi teksad alla, kükitas ja k.u.s.e.s. Seal oli sadu inimesi. Üks mut.t jäi seisma ja vaatas. Plika käratas talle:" Mida v.t.t.u sa vahid, mingi lesbi oled vä?". Peale pissimist ei saanud see tüdruk küll pükse üles ja kükakilt püsti,kukkus oma k.u.seloiku. Ma andsin käe ja aitasin ta püsti. Ütles "kiitos"..
0
000/ 20. juuli 2019, 18:36
et tõmmata oma pulk välja ükskõik kus ja kellele näidata, ega kusemine kiirelt ka veel käi, n.n liputajaks võib siis sattuda imelikud veits.
i
imelikule/ 20. juuli 2019, 19:55
kas see pildil olev vennike NÄITAB seda kellelegi? või on asi pigem sinu kõrvade vahel ja sa lähed ISE seda vaatama??
0
0+/ 20. juuli 2019, 20:47
Pildil olev härra vbl osaleb lavastuses. Ta on ju naiste poole, ei pissi.
k
20. juuli 2019, 18:32
kas pahased naised teavad vetsusid seal kandis?
t
tulev pöörduda linnavalitsusse!/ 21. juuli 2019, 13:35
i
iughb/ 20. juuli 2019, 18:27
Mulle ei meeldi avalik kusemine. See et saab, ei tähenda, et võib. Väga lühikest aega on inimestele olnud mõistetav, et enda vajaduste rahuldamist ei eksponeerita. On olnud, et päeva jooksul "õnnestub" mitut soristamas näha. Veel 20-25 aastat tagasi tegid seda joodikud. Aga nüüd arvatakse, et kui loomulik, siis lohustan avalikult kui seadeldis lubab. Mehed ehk on harjunud üksteist pissuaari juures piirdlema, aga ma ei soovi selelst osa saada. Ei meeste ega naiste juures. Ja kedagi tilli hiilimises süüdistada on ka lame. Ei maksa omistada teistele oma motiive.
v
Vanarahvas/ 20. juuli 2019, 18:26
z
Zoovolinik/ 20. juuli 2019, 18:24
Mehed ja naised on ju võrdsed. Milles küsimus üldse on?
n
nkl/ 20. juuli 2019, 20:50
avalikus kohas kusemises, reostamises. Mis arusaamatuks jäi?
e
20. juuli 2019, 21:42
Ei, teemaks on, et mehed. Et miks mehed kusevad. Keegi ei keela ka naistel püsti puu äärde kuseda. Mis arusaamatuks jäi, nkl?
l
Loreida/ 20. juuli 2019, 18:20
Mitte mehi ei pea hoiatama, vaid naisi ja lapsi, et mehed urineerivad avalikus kohas. Või võivad naised ka hakata seda tegema? Mis see ikka ära ei ole?
a
AK/ 20. juuli 2019, 20:49
Aga kes see neil keelab seda teha?
o
Ohjah/ 21. juuli 2019, 10:43
Issanda loomaaed on kirju :tavaliselt urineerivad avalikult just siis mehed kui on purjus, ju siis on öige kövad vennad.Kainena aga ülihäbelikud.Naised saatke oma lapsed isadega välja, las seletavad siis ise lastele avalikult urineerivatest meestest
p
20. juuli 2019, 18:19
Pika kleidiga naine kükitas pastlapaelu siduma ning püsti tõustes jättis tänavale julga

n
nüüd/ 20. juuli 2019, 18:12
nüüd teeme "uudiseid" sotsiaalmeedia arutelude kohta?
j
Jälle mingi väikekodanlik./ 21. juuli 2019, 00:23
Arutelu.Vana maarahva järgi-kusemisest kultus.

REKLAAM JA KUULUTUSED

reklaam@ohtulehtkirjastus.ee