Eesti uudised

Vaktsiinivastased süüdistavad terviseametit: tsensuur on tänapäeval hullem, kui me nõukogude ajast mäletame

Johanna-Kadri Kuusk, 20. juuli 2019 10:43

110 KOMMENTAARI

j
22. juuli 2019 02:07
Jeesus Siirak 38:4 Issand laseb maast võrsuda ravimtaimi ja mõistlik mees ei põlga neid. 5 Eks puu mõjul muutunud vesi magusaks, et Issanda vägevus saaks tuntuks? 6 Jah, tema on andnud inimesele oskuse, et teda austataks tema imetegude pärast. 7 Nende taimede abil ta ravib ja vaigistab valu ja salvisegaja valmistab neist vajaliku võide. 8 Jah, Issanda tegu ei lakka iialgi ja temalt tuleb õnnistus maa peale. 9 Laps! Kui jääd haigeks, siis ära ole hooletu, vaid palu Issandat ja tema teeb sinu terveks!
u
Ummi/ 21. juuli 2019 16:25
Ma tahan näha väljaannet, kus vaktsiinivastased oleksid Nõukogude ajal saanud oma jama avaldada.
m
Miku/ 21. juuli 2019 14:26
oleksin saatnud ähvardajad kukele
h
Hans / 21. juuli 2019 13:50
Sa pead tööd tegema,mitte mõtlema, vaktsiin sisse ja edasi!
t
Tsemsuuri osas nõustun täielikult/ 21. juuli 2019 13:15
Sellist nuhkimist, kärpimist, kontrolli ja tsenseerimist pole Eestimaal varem toimunud.
k
kui ei vaktsineeri, siis isoleerigu end/ 21. juuli 2019 10:43
Ja mis liiki tsensuur? Selles on ka vahe. Need vastased seavad laste elusid ohtu ja kontrollimatu, tõestuseta valing neilt tulebki peatada.
j
Järeldus/ 21. juuli 2019 10:01
_____eile, 17:03 Kust sa seda emakakaela vähki nii väga korjad? Äkki tasuks tütrele paremat eeskuju näidata, kuidas elada?____ Siin vist sellist jaburdust postitamas need, kes oma tütreid selle mmmm klooriveega ravivad
m
Mina/ 20. juuli 2019 23:54
Vaktsiinivastased võivad pekki minna.
o
on/ 21. juuli 2019 00:33
siis pekkis enamus inimesi eestis, sest vaktsineerituid on ...pole isegi 5 protsenti elanikkonnast..kas vaktsiin on mõjunud juba...uurisin usa näiteid vaktsiinidest ja tuleb välja, et kolmikvaktsiinidest alates on ka itaalia labori testidest kokkuvõtted selle poolt, et pole vaja vaktsineerida mitmikvaktsiinidega- need sisaldavad vähki tekitavaid nanoosakesi...kui uurida siis tuleb välja hirmus pilt-tuhanded on saanud läbi vaktsiini sandistatud, nii on.

k
Kaarel/ 20. juuli 2019 20:12
To.Ekrezombiorjad, keskajas elate veel või? Lihtsalt teadmiseks ,et sarlakite vastu vaktsiini ei ole. https://www.terviseamet.ee/et/node/1809
m
Money talks/ 20. juuli 2019 19:15
Ma nii mõnikord mõtlen, kui mõni ajakirjanik väga süstemaatiliselt vaktsineerimisest räägib - mis on selle põhjus? Tõeline inimesearmastus? Kord kuus ilmub artikkel teetanusevaktsiinist (mida Eestis ei esine), kaks korda kuus leetritest ( millesse haigestub umbes 0,01% inimestest) ja puukentsefaliiti, millesse haigestub 0,5% elanikkonnast.. Reaalselt ju ülitühised numbrid, aga pealkirjadest ja artikli sisust jääb mulje, et enam-vähem kõik eestimaalased nakatuvad hommepäev leetritesse, puukentsefaliiti või teetanusesse. Reaalsus on see, et TEGELIKULT sureb neist ainult 1-2 inimest aastas.
s
Suu kinni/ 20. juuli 2019 18:50
Pharma on leidnud Eesti ametnike ahnuses endale vaba pärusmaa kus möllata. Kurb on see, et Eesti rahvast on nii vähe, et piisab mõne põlve mürgitamisest, et legaalne rahvuslik genotsiid lõpule viia.
a
ats/ 20. juuli 2019 18:29
Nõuka ajal oleks teil emmedel suu kinni topitud ja vaktsiin ära tehtud
t
Terve/ 20. juuli 2019 18:11
Toituge tervislikult, olge värskes õhus, käige oma kodumaal ringi mitte maailma bakteri-viirustepesades..ja te ei vaja mingeid teenuseid arstiabisüsteemilt, mis ongi üles ehitatud inimese nõrkusele igal hetkel käsi ravimite järgi sirutada. Käige looduses kartmata puuke või madusid, ..jooge oma aias kasvatatud marjadest tehtud morssi ja unustage oma perearsti nimi. Ise käisin arstil viimati autojuhilubade pärast, õde oli segaduses, sest ei teadnud , kes olen , kuna ma pole oma nägu arstile väga pikka aega näidanud :D
v
Vihane/ 20. juuli 2019 16:58
Hmm... ei jaga nyyd matsu - pole vaktsineeritud , ei lubata kooli v lasteaeda. Ja samas - kui kollektiivi tuleb mõni viirusekandja laps, haigestuvad kõik??? Teised ju vaktsineeritud? 🤔
o
Oehh to Vihane/ 20. juuli 2019 20:33
Veelkord põmmpeadele! Keegi pole väitnud, et kui üks vaktsineerimata laps kollektiivis haigestub, haigestuvad ka vaktsineeritud lapsed. Nn. karjaimmuunsust on vaja selleks, et ei haigestuks lapsed, keda pole võimalik nende tervisliku seisundi tõttu vaktsineerida. Nendel lastel paraku kulgeksid sellised haigused, ka leetrid, palju raskemini. Tõenäoliselt tekiksid tüsistused ja ka letaalne lõpp pole välistatud.
v
vajalik igal juhul, enda ja teiste pärast/ 21. juuli 2019 10:48
Uuri edasi. Võib ja juhtuda, et haigestub ka vaktsineeritud laps, kui d mitte nii raskekujuliselt. Peale selle on ka haigusi, mille vktsiin ei muuda sind immuunseks terveks eluks.
t
to Vihane/ 21. juuli 2019 11:40
Neile kes ikka veel aru ei saa. Keegi pole väitnudki, et kui kollektiivis haigestub vaktineerimata laps, jäävad kohe haigeks ka kõik vaktsineeritud. Karjaimmuunsus on vajalik selleks, et kaitsta neid lapsi, keda ei saa mingil põhjusel vaktsineerida, tavaliselt on selilsel juhul tegemist immuunsüsteemi nõrgestava haigusega. Kui nüüd mõni nendest lastest peaks kasvõi leetritesse haigestuma, siis kahjuks lõpeb see haigus tema jaoks tüsistustega või letaalselt.
j
juku/ 20. juuli 2019 16:43
Nõuka ajal ei jäänud lollusteks aega. Inimestel pole midagi teha, haridus on ka nii nagu on ja hakataksegi igat jama välja mõtlema.
T
./ 20. juuli 2019 15:36
Tsensuuri ja vaksineerimisvastastele hea soovitus--kui nakatute, valage ennast bensiiniga üle ja pange põlema--säästke kaaskodanikke.
s
20. juuli 2019 17:01
Soovitan sulle sama, kuna vaktsineeritud higestuvad järjest enam.
b
Bakter/ 20. juuli 2019 17:47
Vaksiin ongi selle haiguse bakterid. Kui haigestud võib see haigus mõnele olla isegi väga halb.

e
Ema/ 20. juuli 2019 15:12
to 3 lapse ema / täna, 11:20 Teie jutt on stiilis,et tule eile meile ja võta homne ajaleht kaasa. Küll te HOMME võite kahetseda oma ilkumist kui teil juhtub vaktsineerimata tütar leetritesse jääda raseduse ajal või mis veel hullem kui puudub emakavähi vaktsineerimine. Tahaks näha siis teie ILKUVAT nägu oma tütrele otsa vaatamas
l
Lühidalt/ 21. juuli 2019 09:10
Midagi NII lolli, et vähki saab kuskilt korjata, saabki ainult vaktsiinivastastelt teada. Ausalt kahju kohe sellistest.
k
Kogemustest/ 21. juuli 2019 09:59
17:03 ilmselt omab suguhaiguste osas enda perekonna osas kogemusi.
t
Tiit/ 20. juuli 2019 14:50
Ravimifirmad peavad ju oma reklaami tegema, muidu lähevad pankrotti. Kusagil ei ole lugenud statistikat, palju vaktsinneritutest tegelikult haigestub. Sürtitakse raha eest destileeritud vett ja vaktsiiniusksed laulavad halleluuja.
e
20. juuli 2019 17:05
Elus viirusega vaktsiinid on, selle tõttu haigestuvadki.
t
Tiidule/ 20. juuli 2019 21:01
Sul vist meditsiinialane haridus, et niimoodi siin tarka paned? Kõigest saan aru, ainult miks eesti keel nii nadi sul, panid vist tunnist pausi?
o
on ikka ravimifirmadd teinud head ajupesu!/ 20. juuli 2019 14:37
mis rumalat paanikat te siinajate? Õige küsimus on: miks üldse peaks vaktsineerima tavaliste ja lihtsate haiguste vastu? Kui toit oleks mürgitamata, pole organismil mingit probleemi tulla toime mis tahes haigustega. Leetrid, tuulerõuged, gripp - need pole ju mingit erilist kui saanud toituda tervislikult normaalses looduslikus keskkonnas. Lõpetage inimeste lollitamine! Õige küsimus on - miks meie elukeskkond on "demokraatia ja inimõiguste" tingimustes kordades hullem kui nõuka ajal ja miks selle mürgitamise lõpetamiseks midagit ette ei võeta riiklikul tasemel?!!!
n
No kuule/ 20. juuli 2019 21:03
Vene ajal vaktsineeriti rohkem kui praegu, millest see nurin nüüd?
p
Puuks/ 21. juuli 2019 09:25
Paljud asjad on hullemad kui nõukaajal, siis oli kõik lihtsakoeline ja robustsevõitu, nüüd peene ja rafineeritud ajupesu- poliitikas, reklaamis, meedias. Poliitikas paljud tegelased tunduvad mingite poliittehnoloogiaspetsidena, mitte normaalsete inimestena....
h
20. juuli 2019 12:49
Hea küll ma lasen endale vaktsiini teha,aga enne tahan saada arsti käest kindlasti karanteeritud kirja,et see vaktsiin on mulle ohutu ja mingit tervise probleemi ei teki.
j
Jüri/ 20. juuli 2019 12:45
Lihtsalt küsin, sest pole nagu kuulnud - kas tõesti on keegi kuulnud mingitest reaalsetest uuringutest ja arstitõenditest, et mingit konkreetset last ei tohi vaktsineerida?
v
Vastav Jürile/ 20. juuli 2019 13:11
Jah. Mina. Mul oli päris suurelt kirjutatud näiteks kooli terviseloo esikaanele, et EI TOHI vaktsineerida. Põhjuseks surmalähedane seisund vahetule peale vaktsineerimist. Oli abiks?
j
Jüri/ 20. juuli 2019 13:30
Tänan info eest! Aga see konkreetne juhtum näitab küll meditsiinisüsteemi üliviletsat taset vaktsineerimisvaldkonnas. Peaks ikka uuringud tegema enne surmalähedast seisundit?
n
Nojah/ 20. juuli 2019 15:20
Minu laps jäi eksituse pärast läkakoha vastu vaktsineerimata ja haigestus nii rängalt, et pidi veetma haiglas hapnikuall päevi ja lisaks pool aastat köhahoogude käes vaevlema. Katsetage ikka oma laste peal ära....meelega kohe. Lastehalvatus ja leetrid....mis see siis ikka ära ei ole....emad teavad hästi...ainult et lapsed kannatavad. Laske käia, ainult võtke teadmiseks, et need lapsed, kes mingil tervislikul põhjusel vaktsineerimist ei kannata, jäävad seda suuremasse ohtu, mida vähem lapsi vaktsineeritud on. Leetrid juba levivad.
s
Siis kuuled ./ 20. juuli 2019 16:05
Täiskavanuid vaktsineeritakse 10 aasta tagant difteeria ,teetanuse vaktsiiniga ,mine lase uurida end enne vaktsineerimist perearsti juures.
v
Vastus Jürile/ 20. juuli 2019 23:24
Jah, kuna diagnoositi immuunsüsteemi haigus. Pärast selle ägeda faasi taandumist lubati jälle vajalikke vaksineerimisi teha.
m
Muidumeez/ 20. juuli 2019 12:31
Ma wi saa aru, miks on anttud pea sellistele nagu Arusaamatu. Nii jabura teatega väljatulemiseks peab IQ kūll kinganumbrist väiksem olema
e
Ei saanud endiselt vastust oma küsimusele - kuidas saab olla täiesti terve inimene kellelegi ohuks? / 20. juuli 2019 12:44
m
mida, mida?/ 20. juuli 2019 12:27
Mida need vaktsiinivastased siin küll lärmavad! Tuleb nii välja, et nende vaktsiinivastastel on teiste laste või ka täiskasvanute elud ja tervis ükskõik, poh,h,ui...või kuidas? Teistes Euroopa riikides, nagu ka Saksamaal hakkavad need lastevanemad, kes oma lapsi selle üliraske haiguse sarlakite vastu vaktsineerida ei lase, üle 2000 euro trahvi maksma. Peale selle ei tohi need vaktsineerimata lapsed ei lasteaeda ega ka mitte koolis minna.
p
Peale/ 20. juuli 2019 13:12
kahe tuhande maksmist võivad igale poole minna. Raha paneb asjad paika ja edasikaebamisele ei kuulu.
m
mis ajast sarlakid/ 20. juuli 2019 14:45
on "üliraske" haigus? Neile jah, kes mürgitatud toidust ebaloomulikult kehva tervisega. Seega on õige küismus - miks praegusaja inimestel on nii kehv vastupanuvõimega organismil?
k
Kogemused/ 20. juuli 2019 15:22
See kes sarlakitest küsis ei tea sellest haigusest küll midagi. Mina olin sarlakites teise ilma minemas 41 palavik ja 2 nädalat udune vaevlemine. Pärast nõrkusest taastumine pikalt.
t
Teeline/ 20. juuli 2019 16:26
mis ajast sarlakid / täna, 14:45 "Täielik paranemine toimub tavaliselt kahe nädalaga, kuid ravita võib paranemisperioodile 18. päeva paiku järgneda teistkordne palaviku tõus, angiin, kõrvapõletik ja neelupõletik ning akuutne glomerulonefriit või reuma. Raske sarlakihaigusjuhu korral võib tekkida nekrootilis-fibrinoosne angiin, mis võib levida nii söögitorru, makku kui ka kesk- ja sisekõrva.[8] Harva esineb ka raske kuluga ehk maliigseid sepsisega sarlakeid, mis võivad põhjustada kurtust (kurdistumist), müokardiiti, meningiiti ja streptokokilist toksilise šoki sündroomi."
m
mida, mida-le/ 20. juuli 2019 20:22
Arusaamatu, miks sinusugused vaktsineeritud laste vanemad siin lärmavad ja teisi süüdistavad. Teil ju lapsed "vaktsiiniga kaitstud", mida asja sul nende vaktsineerimata laste või vanematega on? Nende oletatav "haigus" ju teie vaktsineeritud lastele ei mõju või väidad sa ,et vaktsineerimisest pole kasu ja su vaktsineeritud lapsed haigestuvad ikka??? Lase ikka rohkem oma lastele laboreis toodetud viiruseid süstida, siis võid kindel olla,et nad pensioni ajani ei suuda elada.
a
Arusaamatu/ 20. juuli 2019 12:24
Kuidas saab olla minu TÄIESTI terve vaktsineerimata laps ohuks kellelegi?? :D Üldse enam oma peaga inimesed mõelda ei oska! Pigem hoian kaarega mööda vastvaktsineeritud lastest, kuna just nemad ongi need, kes neid haiguseid levitavad, ka enese teadmata.
N
..../ 20. juuli 2019 14:33
t
Tohoo/ 20. juuli 2019 15:23
Miks te arvate, et teie täiesti terve laps pisikukandja ei või olla!
t
To tohoo/ 20. juuli 2019 20:49
Okei ja sa arvad, et sinu vaktsineeritud laps ei või olla viirusekandja?!?!
a
anna jumal inimestele mõistust/ 21. juuli 2019 13:10
olen põdenud sarlakeid, on tõesti raske haigus, kuu aega palav, pärast ei saanud pikka aega üldse käia, omal ajal sarlakite vastu ei vaktsineeritud, küll aga vaktsineeriti lastehalvatuse vastu, ka läkaköha ning difteeria vastu, kõik rasked haigused. Imelik, et tol ajal ei tulnud kellelgi pähe vaktsineerimise vastu protestida, ei arva, et inimesed rumalamad olid, pigem praktilisema meelega.
v
vabandust/ 21. juuli 2019 13:11
kuu aega palavik, mitte palav, kusjuures enesetunne oli väga halb.

m
M.Närep/ 20. juuli 2019 12:13
Võtame N mammograafia ( rinnavähi sõeluuring) Saksa LV Hesseni UNI uuringus oli suremus rinnavähki 01 juhtum suurem kui neile kes ei osalenud, aga samas 10 juhtumit tarbetut n.ö.ravi so 10 korda rohkem rikuti tervist kui kasu oli ( ainult 01 kord), rahast rääkimata. Kes selle sigaduse kinni maksab?
a
Aga/ 20. juuli 2019 21:08
Sa mine küsi nende, mitte meie käest...
p
Presidend Kersti: Sõna on vaba!!!/ 20. juuli 2019 12:11
Tsensuuritakse ära juba sinu välja ütlemisi ja sõnavabadus!
m
20. juuli 2019 12:06
Sisu ei vastanud kommenteerimise reeglitele
m
MMS-12.06/ 20. juuli 2019 20:28
Saksamaaga pole eestit küll mõtet võrrelda, seal on niipalju rumalaid otsuseid vastu võetud, et sajandi lõpuks pole enam sakslaseidki olemas. Maailma otsast tuuakse kokku igasuguseid tundmatute haigustega nakatunud inimesi, et isegi arstid ei suuda midagi teha kuna ei teata milliste haigustega tegu. Samuti pole selliseid vaktsiinegi veel olemas.
s
Salastatud VAKTSIIS/ 20. juuli 2019 11:52
Kõige parem vaktsiin on siis kui iga kord jääda haigeks ja tsensuurime sõna võttu kes tahavad teada ja näha oma silmaga kus ja millises kohast on see valmistatud. Ja et see valmistatud ikka minu lapsele tuleks, mitte ei kao vahepeal teepeal ära ja mõnda muud seeriumit ei manustata! Siin Eestis on üld vandenõu esiteks kui laps sureb ära siis ei tohi rääkida selle eksperimendi tagajärg mida nimetati VAKTSIINIKS!
d
David/ 20. juuli 2019 11:50
Ega kedagi ei saa keelata olemast rumal.Loomulikult ei saa riik ja üldsus olla kõrvaltvaataja kui tegeldakse inimeste teadliku sandistamisega.Kui see kõik nii lihtne on, siis milleks üldse viid aastat õppida arstiteadust ,residentuur ja pidev enesetäiendamine.Ravime kopsupõletikku,pimesoolrt jne,palvetega, sulgeme haiglad jne.On olnud kokkupuude alternatiivmeditsiiniga, ainult et need tegelased oma hädadega ise on teaduspõhise meditsiini kliendid.Nagu papid - elage minu sõnade järgi aga ärge olge minu tegude järgi.
v
Vegan / 20. juuli 2019 11:50
Vaktsiin muudab inimesed kuulekaks Zombi-Orjaks.See on igaühe oma valik kas olla Zombie või vaba ja terve inimene ilma vaktsiinita.Haige inimene on ülimalt ebanormaalne nähtus.Jooge vett ja sööge Gemüset parem.
e
Ekrezombiorjad, keskajas elate veel või?/ 20. juuli 2019 12:26
EkreZombiOrjal spole muidugi õrna aimugi, et sarlakid on ülinakkav haigus, tuleb ainult üks sarlakite sümptoomiga laps kooli või lasteaeda, siis võivad KÕIK teised mittevaktsineeritud lapsed kohe nakatuda. Sarlakid võivad põhjustada infektsioosseid kõrvapõletikke, ka raskeujulist kopsupõletikku, meningiite, ka maksapõletikku. Kõige halvemal juhul võib sarlakitesse haigestunud laps nendesse tüsistustesse isegi surra. Kas seda siis need vaktsiinivastased lapsevanemad soovivadki oma lapsele?
t
To ekrezombiori/ 20. juuli 2019 12:47
Haa.. Okei. Räägid, kui jubedad on sarlakid, ometi meil nende vastu ei vaktsineerita. Miks siis tehakse seda leetrite vastu ntks? Kui sarlakid ka NIIII HULL haigus on? :)
t
To Ekrezombiorjad, keskajas elate veel või?/ 20. juuli 2019 14:49
haigusesse nakatumine on normaalne nähtus, nagu ka see ,et organism saab sellega ise hakkama. see nakatumise paaniline kartmine näitab vaid Teie täielikku ebapädevust ses osas, mis on loomulik elukeskkond ja terve inimene. Te meenutate äärmureligioosset uskujat. Faktid Teie juttu ei kinnita.
t
Teeline/ 20. juuli 2019 16:29
Ilmselt on suurest veejoomisest tekkinud vesipea.
d
DOKTOR/ 20. juuli 2019 11:43
Minu vaktsiin on 2L BOCK.Kui seda kulistada siis tervis tuleb,IRW
p
planet/ 20. juuli 2019 11:39
võiks olla ka selline vaktsiin lastele, mis ei lase elada üle 75 aasta. Ei pea Keilas piinlema ja riigile ka kasulikum. Eriteenete või suure raha eest saab ka vastumürki. Lihtsalt selline uitmõte tekkis.
e
etteruttavalt - palju õnne/ 20. juuli 2019 13:03
planet! siis kui sina 74-seks saad, siis on see vaktsiin juba olemas ja sina oled esimene, kes selle siis saab
n
need vaktsiinid/ 20. juuli 2019 14:51
on ammu olemas, selel tõttu me ka ära sureme. Mitte kusagil pole kõige vähematki loogilist seletust näiteks vananemisele.

v
Vaktsiinivastased./ 20. juuli 2019 11:38
Jälle mingi sekt kambas lamemaalastega.Ja kas nad sovetiaega üldse näinud on.Paljud kaagutavad,et praegu hullem kui sovetiajal.Pole nad sel ajal elanudki. Ja need vaktsiinivastased.Parafraseerides Mart Helmet-õõnespuit peakolu sees.
n
20. juuli 2019 12:29
need ju puha kaabudesekti ummamuudud.
o
Oled ikka/ 20. juuli 2019 13:16
enamus inimesi siin riigis on vanemad kui vabariik, nii et- ikka teame küll sovjetiaega!
a
akadeemilised arstid/ 20. juuli 2019 11:25
Uskumatu harimatuse propageerimine, juba nagu Hiinas ja Indias jt arengumaades... Eesti Infektsioonhaiguste Selts (EIS) on infektsioonhaiguste eriala- ja teadusselts. esid.ee/cms/tl_files/failid/failid/HPV ohutus 2018.pdf Papilloomiviiruse (HPV) vaktsiinid on ohutud
t
To akadeemiline arst/ 20. juuli 2019 12:49
Kuidas kurat saab väita, et HPV vaktsiin on ohutu??? MITTE ÜKSKI vaktsiin ei ole ohutu! Eriti veel see HPV oma. Noored tüdrukud on elu lõpuni seetõttu sandistatud või hoopiski saanud emakakaelavähi. Need kõik kõrvaltoimed on ka ravimifirma enda kodulehel üleval!
v
Vaksiinid/ 20. juuli 2019 11:20
Ps. vajate vitamiine, rauda jne. sööge juurikaid ja puuvilju. Sõitke vähem autoga ja käige rohkem jala igal aastaajal. Vältige rasvaste ja liig magusate söökide söömine ja mõelge positiivselt. Ärge kartke, et jääte haigeks ja äkki mul on see haigus. Ükski ravim ei ole mõeldud kõigi organite jaoks ja alati mingi ravim on kahjulik teise organile. Elage positiivselt ja olete terved. Meie valesti elatud elu maksab kätte meie järglastele. Ja miks grillida vaksiinide pärast? Iga inimene peaks ise teadma, kas tahab ennast vaksineerida või mitte. Vägisi ei saa kedagi sundida mitte midagi tegema.
s
20. juuli 2019 11:56
See tekitab kõderluude kulumist! Tuleb teha ilus põsemusi ja vaktsiin! Ei tea mis koostisest ja kus ta tuli? Aga siiski muidu sured ära ja siis on need süüdi kes kangutavad vandenõud arstide seas. Kes Nie kavaruu Estonskia ja kui räägib siis on kinnimakstud eksperimendi programmi peade poolt!
v
Vaktsiinid 11.20/ 20. juuli 2019 18:49
See on sinu vaateväli. Kahju ,et ei tea kui vanaks sa elanud oled. Mina olen 65 , pole mingite vitamiinide ega juurikate fänn, puuvilju söönud ka minimaalselt. Jalgsi käin väga vähe ,sest töötan autojuhina .Olen eluaeg söönud korralikku toitu mis tehtud lihast, magusat söön ka pidevalt. Vaktsineeriti kooli 2 klassis millegi vastu ja umbes 15 aastat tagasi puugi vastu kuna töötasin metsas see aeg. Arstil käimised mahuvad kahe käe sõrmedele , tervis korras ja käin iga päev tööl.
k
Kui/ 20. juuli 2019 11:17
Kui neil on vaktsiinikahjustused, siis nad EI OLE Vaktsiini Vastased. Mõelge loogiliselt, tahetakse lihtsalt informeerida ja silmi avada pimedatel, aga seda nagu näha ei lubata.
p
20. juuli 2019 12:33
Pimedad on siin VAKTSIINIVASTASED!
o
Oi/ 20. juuli 2019 12:47
kui tore, lamemaalased tahavad mu silmi avada. Kui mu laps peaks kunagi mingi sellise valgustatud lamemaalase tõttu haigestuma, siis see tegelane saab konkreetselt raudkangiga vastu pead. Tra, tehke endale siis oma koolid ja lasteaiad. Või veel parem, kolige mingile saarele kõik kokku. Vaatame siis, kes meist 50 aasta pärast veel elus on.
v
Vaksiinid/ 20. juuli 2019 11:11
Olen pensionär ja minu teada olen saanud ainult 2 vaksiini. Üks tuulerõuged ja läkakõha vastu. Ma pole kaasa läinud ühegi vaksineerimisega. Liigun palju ringi ja pole naljalt haigestunud. Gripi hooaeg olen ma alati terve, käin metsas ilma mütsita ja pole ka ükski puuk mind tahtnud. Pole ka naljalt elus tablette söönud. Pole arsti ka vaja olnud aastaid. Kodus pole mul rohtude jaoks ühtegi sahtlit ja pole ka ühtegi tabletti. See on ju teada, et tablett on mõeldud ühe haiguse jaoks ja teise organile kahjulik. Pigem meie haigused on meie enda peas kinni. Ärge mõelge haigustele ja te olete terved.
k
20. juuli 2019 11:53
Kui olete pensionär, siis lapsepōlv oli nōulaajal. Siis vaktsineeriti kõiki lapsi erinevate haiguste vastu, titena l. astearsti juures ja siis koolis kooliōe poolt . Ja vaktsineerimisi oli rohkem kui kaks. Pole ise veel pensionär, aga pärit olen nõukaajast. Isiklik kogemus.
n
20. juuli 2019 12:16
Nõuka ajal vaktsioneeriti kõiki ja rasked nakkushaigused ei levinud.Kui lõpetada vaktsioneerimine, tulevad need tagasi ja peab jälle uuest algusest algama. Ja olge õnnellik, et puuk ei ole hammustanud.
o
Oi,/ 20. juuli 2019 12:48
pooldementne tädi umpa- umpa tuli laudast välja. No mida juttu!
s
Sedasi/ 20. juuli 2019 15:26
Pensionär ei peaks valetama. Nõuka-ajal olid kõik vaktsineeritud ja kohustuslikus korras. Kooliarst tuli klassi ja ridapidi kõik said suraka või drazee.
t
20. juuli 2019 11:06
Sisu ei vastanud kommenteerimise reeglitele
h
Heh/ 20. juuli 2019 11:09
Tehke oma usuüritusi erapinnal, mitte koolis!
t
Tead/ 20. juuli 2019 12:49
tibu, sind tuleks rumaluse päörast kinni panna, et sa teistele kogematta liiga ei teeks.
v
Vaksiin/ 20. juuli 2019 11:02
Kes ei taha vaksineerida ei peaks tasuta arstiabi saama!!!
n
Nkn ei saa! / 20. juuli 2019 11:07
s
Siis ei peaks ka maksuseid maksma/ 20. juuli 2019 12:01
Ja mis see haiglakassa ja sotsaal makse on?
t
Terve/ 20. juuli 2019 14:09
Esiteks, kirjuta see sõna õigesti ja teiseks : isiklikult pole arstiabi vajanudki, isegi sünnitanud oleks kodus , aga ei lubatud. Hambaravi on niikuinii tasuline. Tablette ei tarvita, haigustest midagi ei tea. Ravikindlustust ei oma.
J
..../ 20. juuli 2019 14:38
Ja kes suitsetab ei peaks tasuta vähiravi saama.
j
ja kuidas siis ravitakse/ 20. juuli 2019 14:41
grippi, leetreid ja tuulerõugeid? Milles see "ravi" seineb? Haigus tuleb läbi põdeda, keha saab ise asjaga hakkama. Kas te seda ei tea?
e
ema/ 20. juuli 2019 10:59
Seni, kuni tehakse vaktsiini ilma mingi taustakontrollita võimalike haiguste või allergiate kohta, ei ole mingit õigust keelata avalikkusele rääkida vaktsiinide negatiivsetest tagajärgedest.

k
Kui tahate katku surra laske käia/ 20. juuli 2019 10:59
Millal võetakse Eestis vastu seadus et vaktsineerimine on kohustuslik ja ilma selleta lasteaias ja koolis käia ei saa! Saksamaa juba võeti
h
Heh/ 20. juuli 2019 10:54
Oligi aeg hakata neid luulude levitajaid piirama. Tubli töö Terviseametilt!
s
suurim luul on see/ 20. juuli 2019 14:39
et Terviseamet seisab rahva hea tervise eest. Paraku on tegemist farmaatsiafirmade käepikendusega. Selles miljardiäris ei maksa inimelu midagit. Tulege mõistusel palun!!!
3
3 lapse ema/ 20. juuli 2019 10:54
Kui minu laps peab nende vaktsiinivastaste pärast haigeks jääma, siis on neil kohtulugu oodata. Vaktsiinivastased, hoidke oma lapsed siis lasteaedadest ja koolidest kodus. Nagu jehhoovatunnistajad...need vähemalt ei ohusta TEISTE laste elusid.
i
Isa/ 20. juuli 2019 11:03
e
Ei saa ka aru/ 20. juuli 2019 11:08
Kui sinu laps on vaktsineeritud siis mis sa hämad siin?
õ
Õige/ 20. juuli 2019 11:16
Nõustun. Vaktsineerimisvastased unustavad ära, et haiguste vastu saab vaktsineerida alles teatud vanusest, samuti ei saa vaktsineerida teatud haiguste korral jne. Nii et jah, vaktsineerimisvastased ohustavad teiste tervist.
t
to 3 lapse ema/ 20. juuli 2019 11:20
Teie jutt on stiilis,et tule eile meile ja võta homne ajaleht kaasa.
a
anna/ 20. juuli 2019 11:29
lihtsalt teadmiseks teile - meie hulgas on palju lapsi, keda ei tohi vaktsineerida ja kellele on need "täiesti ohutud ja tavalised" lastehaigused nagu näiteks isegi tuulerõuged, eluohtlikud. mida rohkem vaktsineerimata inimesi nende ümber, seda suurem on risk nende tervisele. mõelge, et oma lapsed vaktsineerimata jättes panete te ohtu oma laste sõbrad. p.s. mina pooldan, et enne vaktsineerimist tuleks uurida vaktsineeritavate tervist põhjalikult.
5
5 lapse emale/ 20. juuli 2019 11:41
Mõeldud on seda, et vakstsiinivastaste lapsed on haigestudes ohtlikud neile lastele, kelle vanemad on vaktsineerimisega nõus, kuid kelle lapsi ei ole vanuse tõttu võimalik veel teatud vaktsiinidega vaktsineerida. Samuti kujutavad vaktsineerimata lapsed ohtu neile lastele, keda ei saa vaktsineerida mõne immuunsüsteemi mõjutava haiguse tõttu, või lastele, kes saavad keemiaravi.
v
20. juuli 2019 12:14
Vaktsineerimata inimesed, kes haigestuvad haigustesse mida saab vaktsiinidega ära hoida, välja arvastd need,keda ei vaktsineeritud tervislikel põhjustel peaksid maksma ise oma eavi eest. Kui vaktsineerimata inimeste hulk on suur siis eoideemia kohal. Paljud haigused, lastehaigused, mida lastena põetuna polegi kõige hullemad on täuskasvanule eluohtlikud
j
Jüri/ 20. juuli 2019 12:24
Lihtsalt küsin, sest pole nagu kuulnud - kas tõesti on keegi kuulnud mingitest reaalsetest arstitõenditest, et mingit konkreetset last ei tohi vaktsineerida?
s
Sa/ 20. juuli 2019 12:54
5 lapse ema oled ju lausa ühiskonnale ohtlik. Kas rumalus on Teie perekonnas pärilik või liigub ainult naisliimi pidi? Ära räägi, et ravid lapsi MMS-iga ja et maa on lame...
v
vabandeage väga - laus rumlal jutt./ 20. juuli 2019 14:29
mõtelge loogiliselt. 1.d suured vaktsineerimsied tehti 50ndatel ning tollased teaduslikud uurimused tõestasid, et vaktsineeritud inimesed levitavad haigusi vaktsineerimata inimestele. Seega soovitati tollal ilmtingimata vaktsineerida kogu rahvas antud riigis või territooriumil. Vastupidine, et vaktsineerimata inimene ohustaks vaktsineerituid - see pole isegi teoreetiliselt võiamlik. Vaktsineerimata inimene saab ainult iseenaast ohustada. Hoopis teine asi on see, et praegusel ajal terviseametnikud pole kuidagi objektiivsed või sõltumatud, rahvast hirmutatakse lausvalega.
g
Geneetilised haigused/ 20. juuli 2019 15:09
5 lapse emale ei olegi võimalik midagi selgeks teha. Kui teie tütardest haigestub hiljem vähki, mille vastu praegu vaktsineeritakse, siis tahaks teie nägu näha, kas suudate selle süükoorma all püsti jääda
t
to Lilian/ 20. juuli 2019 17:19
Võtame sellise stsenaariumi. Sinu laps on kahe kuune, sulle tuleb külla just reisilt naasnud ja samuti vaktsiinivastane sõbranna oma vaktsineerimata ütleme nt. kooliealise lapsega. Paari päeva pärast selgub, et laps on reisil nakatunud difteeriasse ja nakatanud ka sinu imiku. Mõlemad lapsed jäävad küll tänu kaasegsele intensiivravile ellu, kuid sinu oma saab tüsistusena invaliidistava südamelihase põletiku. Oleksid oma sõbranna peale vihane? Aga milleks? Jagate ju samu põhimõtteid ja sa poleks nagunii kuu hiljem, ehk 3 kuuselt lasknud teda difteeria vastu vaktsineerida.
5
5 lapse ema/ 21. juuli 2019 10:18
Oh nüüd panite küll ära. Jep, kõik , kes ei vaktsineeri on raudselt lameda maa usku, veganid, ning tarvitavad MMS-i. Võiks natukene rohkem mõelda. Meie ei vaktsineeri, kuna meie üks lastest oli ühe jalaga teises ilmas, tänu teie palju kiidetud ohutule vaktsineerimisele. Me jäime ellu. Ja elame üle ka tuulerõuged, leetrid, mumpsi, jne. Sest immuunsus on meil tugev, toitume teadlikult. Ei mürgita oma lapsi.
5
5 lapse ema/ 21. juuli 2019 10:20
Tahaks näha Teie nägu, kui teie laps kaks tundi peale vaktsiini, tõmbub siniseks. Lakkab hingamast, langeb koomasse. Ja arst teatab, et vaktsiinid ei sobigi teile, kui ellu ääte ära kohe tehke, vaid jätkake paari aasta pärast. Sest jumal hoidku selle eest, et leetrid, mumpsi või punetised saate. Need on ikka nii hirmsad haigused. Kallid emad, leetrid on sama ``ohtlikud`` kui meie lastehaigus tuulerõuged.

REKLAAM JA KUULUTUSED

reklaam@ohtulehtkirjastus.ee