Eesti uudised

Kaljulaid ajakirjale Foreign Policy: vihkan EKRE käitumist ja kahtlen, et nad ise üldse usuvad sellesse, mida teevad

Greete Kõrvits, Juhan Mellik, 19. juuli 2019 12:52

587 KOMMENTAARI

v
vihka vihka Kersti/ 21. juuli 2019 19:42
oskad hästi viha külvata ... saagikus peaks sellest kasvama.
k
Karen/ 21. juuli 2019 19:15
Tuletan siinkohal meelde, et EKRE sai hääled justnimelt oma ideede ja valimisplatvormi alusel Eesti valijatelt, demokraatliku valimisprotsessi alusel. Rahvas ei ole Kersti Kaljulaidi presidendiks valinud. Vaevalt, et üldsus üldse sellest euro-ametnikust midagi varem kuulnud oli. Surati presidendiks, kuna olemasolevad kandidaadid olid rahvale vastuvõetamatud. Meri suutis Eestit esindada väärikalt, suheldes soravalt mitmes võõrkeeles ja ilma isiklikest maailmavaadetest lähtuvate tantrumiteta.
s
Sõber/ 21. juuli 2019 17:13
e
eu/ 21. juuli 2019 16:17
Thomas hendrik ilves = kersti kaljulaid = karl vaino
p
Peeter/ 21. juuli 2019 16:07
Kirjutasin,et lööge pead vastu puud,aga Te ikka kommenteerite.Õpetusest pole miskit kasu.Millal Te õpite?
j
Janek/ 21. juuli 2019 15:54
Selline asi (Kersti Kaljulaid) ei sobi esindama Eestit. Sellisel asjal tuleks Eesti esindamise õigus ära võtta.
o
ohh/ 21. juuli 2019 15:36
Mind huvitab, mis vanemad sellise Eestit ja eestlasi vihkava tütre üles kasvatasid ? Mis seal kodus juhtus ?
p
Pensionär./ 21. juuli 2019 14:25
See on nii inetu, et lihtsalt pole sõnu. Kuidas saab Eesti Vabariigi President nii öelda, sest EKRE-t valis üle 100000 inimese. EKRE valiti, aga meie president sai kuidagimoodi selle tiitli, asendusliige või midagi sellist. Nii vastutaval kohal peab ikka mõtlema enne, kui välja öelda. Viisakas inimene vabandaks.
ö
öeldud/ 21. juuli 2019 16:05
sönu ei saa tagasi vötta ega ilustada.Häbi tal olgu!

o
Onu/ 21. juuli 2019 13:32
Naaberriigis Soomes valis rahvas oma presidendi ja ta on oma rahva hulgas väga lugupeetud. Kellegil ei tuleks isegi mõttesse teda sita ja solgiga üle valada, nagu nüüd juhtub eesti "presidendiga". Oleks aeg muuta eesti põhiseadust, rahva poolt valitud presidendil oleks eesti rahva usaldus. Aga, igal oinal, käesoleval juhul lambal, on oma mihklipäev. Kavatsen ära oodata.
o
Onu/ 21. juuli 2019 13:32
Naaberriigis Soomes valis rahvas oma presidendi ja ta on oma rahva hulgas väga lugupeetud. Kellegil ei tuleks isegi mõttesse teda sita ja solgiga üle valada, nagu nüüd juhtub eesti "presidendiga". Oleks aeg muuta eesti põhiseadust, rahva poolt valitud presidendil oleks eesti rahva usaldus. Aga, igal oinal, käesoleval juhul lambal, on oma mihklipäev. Kavatsen ära oodata.
k
kahjuks/ 21. juuli 2019 13:13
see ei laiene ideoloogilisele trollirämpsule.
m
möjub/ 21. juuli 2019 12:07
ka täiskuu.Siis paljud liikuma,tegutsema endale aru andmata.
v
vile on ka vaba/ 21. juuli 2019 11:45
Kui aru ei saada, et ametist peab lahkuma, siis kipuvad meie käed lühikeseks jääma. Õnneks on vaba sõnaga ka vile vaba. Tuleb ebasobiv persoon lihtsalt välja vilistada ja seda igal võimalikul juhul. See mõjub kindlasti.
n
21. juuli 2019 11:36
Naerma ajab,et vi hameeste esimene mees on hakanud muretsema vihakönede pärast ja kari kaagutab järgi.On see vast silmakirjalikkus
t
to 11.36/ 21. juuli 2019 14:50
Palgaline, sa oled nagu Stalin omal ajal. Et siin rahvuslus, oma kodumaa armastamine on viha ? Stallini ajal olid sinusugused müüdavad esimesd, kes oma rahvuskaaslasi Siberisse saatsid.
u
Uhm/ 21. juuli 2019 11:20
Ekre- kimp moodsaid veretu riigipõõrde võtteid eesti variandis. Silmakirjalik vihakülvajate auesimees "muretsemas" viha leviku üle väikses Eestis....
(
21. juuli 2019 19:43
(j)uhm on su õige nimi!
v
Võiks Emori / 21. juuli 2019 11:16
küsitluse teha.Kuidas tõeline eestlane suhtub meie nö.presidenti
j
järgmisel/ 21. juuli 2019 16:30
nädalal reformi poolt juba 40 protsenti.Neil pidi olema,kuidas graafik muutub.

e
21. juuli 2019 09:25
Sisu ei vastanud kommenteerimise reeglitele
e
ekred pole eestlased / 21. juuli 2019 13:09
ainult käputäis kremli rahastatud ekretrolle koos oma len.in-mar.k sistiga vihkavad kõiki tarku ja edukaid eestlasi, sh eriliselt muiodugi meie mittekommunistist presidenti.
t
to ekred pole eestlased/ 21. juuli 2019 14:52
Palgaline troll, ma tõesti sügavalt kahtlen sinu rahvuses. Ükski eestlane ei kirjuta vahetpidamata kremlist.
k
Kõlinal/ 21. juuli 2019 07:05
sellel naisterahval algab kliimaksi eelne periood, väidetavalt see mõjub mõnele naisolevusele nii, et peas on täitsa segadus ja suust aina kukub lollusi, kõlks, kõlks
v
vanakaabu meesterahval/ 21. juuli 2019 13:17
on aga juba ammust aega pidev kliimaks-andropaus ja see on tal on palju, palju hullem kui naistel. Sellega seoses on tal unetus, segadusta õõnespeas, tema suust on tulnud ainult pahalõhnalist vahtu, veel on tal täielik libiido puudumine, raskekujulised erektsioonihäired, sellepärast naise alaline virin, millega kaasneb sellele onule võimetu viha kõige ja kõigi vastu, kes on temast nooremad, targemad, intelligentsemad ja eriliselt viisaka käitumisega. Kurb tõsiasi, juba vana mees. nii ka taanduv aru!!
n
Ninakas/ 21. juuli 2019 07:02
buratiino nina on nii püsti, et vihma korral sajab sisse, irw
n
ninakate / 21. juuli 2019 13:30
ekreburatiinode ninad on aga nii longus nagu teie vananeva ülem-buratiino t.i.lu.lilu.
s
sellele/ 21. juuli 2019 05:26
naisele raha ei haise. kindel, et piisava raha korral kiidab ka pedofiile.
k
Kersti on aus oma ametis... Kiidame!!/ 21. juuli 2019 05:40
Imelik oleks kui meie president oleks avalike kahjurite suhtes neutraalne...
n
nojah/ 21. juuli 2019 00:25
Kaljulaiu eestlaste vaenulikkus oli ju ette teada, aga et asi nii hull, on tõeline shokk. President läheb välismeediale kuulutama, kuidas omaenda rahvast vihkab -- see on nii mõistusevastane ja absurdne tegu. Tekib küsimus, mis sellel naisterahval tegelikult viga on.
t
Täna 05.43 sulle/ 21. juuli 2019 11:20
Need 100% eestlased müüksid ka oma ema hea raha eest,ammugi siis eesti maa ja rahva.Peaasi et oma raha kasvaks.
t
to 05. 43/ 21. juuli 2019 14:54
Liberastide palgaline, kas siin on huumorivõistlus.
s
Stroomikoer/ 20. juuli 2019 22:53
e
ery/ 20. juuli 2019 22:09
Lugupeetud president, õnneks pole järgmised valimised mägede taga, loodetavasti see osa rahvast, kes kremli propagandavõtetega ära lollitati, on juba aru saanud, mis "rahvuslastega" tegu on.
s
Saab veel laiemalt irvitada ühe pildiraami limpsija läbikukkumise üle?/ 20. juuli 2019 22:59
ery, vaeseke, su kadrioru iidol ise koos delegatsiooniga Kremlist Putini juurest just saabus. Kuidas ery küll nii haledalt vahele jäi oma suure pildiraami lakkumisega...IRW. Ery, loodame, et presitent annab sulle teada, mis propaganavõtteid nad sealt kremlist kaasa tõid. IRW Pole ammu nii laialt ja mõnusalt irvitada saanud. Aplaus eryle.....IRW.....topelt aplaus eryle kui kremli ustavale sm.Taskule

v
võta üks ja viska teist/ 20. juuli 2019 21:11
k
20. juuli 2019 19:36
Sisu ei vastanud kommenteerimise reeglitele
w
wc/ 21. juuli 2019 11:04
rubenoid vää?kremli trolliroju vää?salliv poolearuline väää?Vääväävää.
m
muie/ 20. juuli 2019 19:10
Üsna kindel et K.Kaljulaiu ja Helmete jüngerkond teavad üsnagi hästi kui madal ja nõme on see olukord ja et kes tegelikult selle tekitanud on.Kaljulaid on muide viimane kellel oleks õigust pröögata et ühiskonnas on midagi katki tehtud,lõhestumisetest j.n.e kui see on ise parajalt aktiivne susserdis olnud.Helmed aga on alati nende poolt lahti lükatud lõheradasid liikunud tekitades pooltühja köminat.
v
väga õige komm/ 20. juuli 2019 18:33
Sallijale on lubatud ka vihkamine
<
20. juuli 2019 18:30
Sisu ei vastanud kommenteerimise reeglitele
o
!/ 20. juuli 2019 18:33
osta siis vibra, vast avitab!
p
20. juuli 2019 17:51
Sisu ei vastanud kommenteerimise reeglitele
a
20. juuli 2019 20:18
aus olla ei tähenda mats olla
a
21. juuli 2019 01:47
ausus tähendab brüsseliitlust.
r
Rita/ 20. juuli 2019 17:20
Palju on selliseid presidente, kes teevad välismaal maha enda riigi valitsuseparteid? Ah et sõna on vaba? Siis võib ka enda riigi valitsust maha teha?

a
Arutleja:/ 20. juuli 2019 16:54
Kahetsusväärne sõnavalik.
t
20. juuli 2019 15:42
Sisu ei vastanud kommenteerimise reeglitele
j
jupats/ 20. juuli 2019 19:41
Opositsioonis olevad partied saavad omavahel jageleda, president aga peab olema erapooletu ja meedias, eriti välismeedias ja riigi mainet puudutavalt ta seda TEHA EI TOHI!! Nii et allavett selline inimene.
k
Kiunuja/ 20. juuli 2019 22:20
jälle kohal.Kasuta vahel muid sõnu ka.Eesti mees ütleb otse mis ei meeldi kiljujatele -sallijatele-lömitajatele.
k
20. juuli 2019 15:41
Sisu ei vastanud kommenteerimise reeglitele
1
1mart/ 21. juuli 2019 10:35
President ja ka reformierakonna esimees on eesti mustamisega välismaal läinud liiale, mis liiale! Selliseid sõnavõtte ei peaks nad tegema ja on ühe riigi kõrgetele poliitikutele sobimatu. Ma siiralt usun, et järgmistel valimistel valime ennast esindama inimesed, kes on vaoshoitud ja eestit pooldav,
t
tiu/ 20. juuli 2019 15:23
korralikud inimesed mõtlevad teiste seisukoha läbi(eriti, kui neil on ka märkimisväärselt fänne), mitte ei hakka neid halvustama oma vihakõnes.
k
Kremli Kellad/ 20. juuli 2019 15:22
egas nendel raha ei haise...!
r
ruudi/ 20. juuli 2019 15:16
Moderaator sõna on vaba ja mina arvan et president oma ütlustega on rumal
r
raudmees/ 20. juuli 2019 15:15
Päevalehes on kõik Matrossovid eesotsas suutropiga heitnud presidendi kaitseks kuulipildujapesale No milleks oma kehaga kaitsta rumalat inimest kes keeltki vaos hoida ei suuda Mäluks vähemalt nätsugi nagu ärmamees Aga ei torgib oma nina igasse prakku nagu herilane

t
20. juuli 2019 14:57
Sisu ei vastanud kommenteerimise reeglitele
e
20. juuli 2019 15:43
eks helmed astugu tagasi,kogu valitsus peab vabandama nende jamasid,öige jutt presidendil,köik viisakad arvavad just sedasi
t
to 15. 43/ 20. juuli 2019 17:01
Palgaline, ära haugu iga kommentaari järel.
t
Taat/ 20. juuli 2019 14:42
Presidendi peab valima rahvas,mitte Nestor!
e
Eit/ 20. juuli 2019 16:04
Nestor seepärast saadetigi kevadel Riigikogust minema.
s
20. juuli 2019 14:04
Sisu ei vastanud kommenteerimise reeglitele
n
20. juuli 2019 15:44
Nii rumalalt vaevalt meie president mötleb,aga teiesugusele on tüüpiline asi,kui körvade vahel heliseb tyhjus
n
nii oli jah, front/ 20. juuli 2019 16:32
ja siis tulid ,,me ei tagane oma euroopalikest v22rtustest,, mis asi see veel on
N
.../ 20. juuli 2019 18:02
Nii rumalalt vaevalt meie president mötleb................... Just avaldati, et need on presidendi enda mõtted, mida ta väljendas. Aga Teil, lugupeetud, võib õigus olla. Ka mina usun, et president rumalalt ei mõtle. Talle muide ei tule mõtlemine mingilgi moel kasuks. Talle ulatatakse mõtete ja väljaütlemiste referaat, mida endine komnoor usinasti jälgida üritab.
k
Kersti on teeninud rahva austuse../ 20. juuli 2019 14:01
Milline rahvas ei taha oma presidendilt ausust?
k
20. juuli 2019 14:15
kas sa oled pime või loll
n
Neeme/ 20. juuli 2019 15:25
Austus tuleb välja teenida Õigusega aga mitte vihkamisega.
a
Ausus/ 20. juuli 2019 22:23
Mööda välismaad käia ja kiunuda oma rahva peale.Mingu kuhugi Aafriikasse
h
Huvitav./ 20. juuli 2019 14:00
Siin sõimatakse EKRE pooldajaid.Kui näiteks,Mart Helme oleks niimoodi esinenud nagu praegu Kersti Kaljulaid,mis siis oleks olnud?! Olgu mis on,aga see nn.president peab sellelt ametikohalt lahkuma.Ise ta nagunii ei lahku,sest tal ei ole niipalju mõistust nagu arvata oligi. Otsige tema ema elulugu. Sealt leiate vastuse- geenid,geenid.
i
isehakanud stammkommar a la ekre/ 20. juuli 2019 13:04
vastik vaadata sellist presidentti , käitumine meenutab kunagist naabrimeest-miilitsajaoskonna kainestusmaja autojuhti, iseteadlikku ülbet võimude kannupoissi
l
20. juuli 2019 12:55
leitud mõned tõesed ÕL, palun anonüümne kommentaarium sulgeda! eile, 18:3 Tõepoolest, sellist meeletut, ülbet ja räiget mürgipritsimist, mida helmede väljaõpetatud ekretrollid meie presidendi kohta siin kirjutavad, see käib iga normaalsele inimesele juba üle mõistuse. - M.ah.a ekre! eile, 17:34 Ometigi leidus üks inimene, kes julgelt ütles välja tervemõistusega eesti rahva arvamuse EKRETE EBAVIISAKAS KÄITUMINE, NENDE LABANE JA EESTI MAINET MAHATEGEV RETOORIKA TEKITAB KÕIGIS NORMAALSETES EESTLASTES AINULT PÕLGUST JA VIHA terve SELLE ERAKONNA VASTU!
s
20. juuli 2019 13:08
ä
äna, 12:55 leitud mõned tõesed ÕL, palun anonüümne kommentaarium sulgeda! eile, 18:3 Tõepoolest, sel/ 20. juuli 2019 13:32
kes EKREt vihkab on t,ibla ja Eesti vaenlane, siin pole miskit arutada. Aga hull propaganda käib.
e
20. juuli 2019 13:34
esiteks tõesta ,et ekrelased ja teiseks ära loe ja ära kiunu
e
Enn/ 20. juuli 2019 13:57
Sina "täna, 12:55" oled siin see, kes harrastab ülbet ja räiget mürgipritsimist
s
Sakunne/ 20. juuli 2019 14:07
Tooksid ehk mõned näited "EKRETE EBAVIISAKA KÄITUMISE, NENDE LABASE JA EESTI MAINET MAHATEGEVA RETOORIKA" kohta, sul on vist kirjutamisega probleeme ... düsgraafia ehk?
k
20. juuli 2019 14:17
kes andis sulle õiguse otsustada ,kes on normaalne- ja kes ei ole normaalne eestlane
i
irvhammas/ 20. juuli 2019 15:01
programmiräbalad on vabamad.
t
Too/ 20. juuli 2019 15:46
Punktide haaval kon kreetsed näited mis on valed
s
Samuti viisakas/ 20. juuli 2019 20:35
Hmm, kas see ei ole vihakõne praegu?
e
Esto/ 21. juuli 2019 09:53
Ekre sõnad ja teod meenutavad rosoljet, millesse on segatud surmavad mürgiannused. Poliitika on nende jaoks tegutsemine stiilis vorst vorsti vastu - koostõõ keskiga, kes hoiab koostõõlepinut puutiniga külmas, vene eliidi toetuse eest neile Tallinna juhtimise loovutamine, suured sõnadVEB ist, Rail Balticast, valimisseaduse muutmisest. Viha ja hirmu külvamine jne.
e
Esto/ 21. juuli 2019 09:53
Ekre sõnad ja teod meenutavad rosoljet, millesse on segatud surmavad mürgiannused. Poliitika on nende jaoks tegutsemine stiilis vorst vorsti vastu - koostõõ keskiga, kes hoiab koostõõlepinut puutiniga külmas, vene eliidi toetuse eest neile Tallinna juhtimise loovutamine, suured sõnadVEB ist, Rail Balticast, valimisseaduse muutmisest. Viha ja hirmu külvamine jne.
e
Esto/ 21. juuli 2019 09:53
Ekre sõnad ja teod meenutavad rosoljet, millesse on segatud surmavad mürgiannused. Poliitika on nende jaoks tegutsemine stiilis vorst vorsti vastu - koostõõ keskiga, kes hoiab koostõõlepinut puutiniga külmas, vene eliidi toetuse eest neile Tallinna juhtimise loovutamine, suured sõnadVEB ist, Rail Balticast, valimisseaduse muutmisest. Viha ja hirmu külvamine jne.
h
20. juuli 2019 12:54
Sisu ei vastanud kommenteerimise reeglitele
h
Helle / täna, 12:54 Miks president ei astunud vahele kui haige ühe jalaga inimene, kes on vaid he/ 20. juuli 2019 13:34
Egas kesikud nüüd küll normaalsed pole ja süütud ammugi mitte, tule maa peale.
t
to 13. 06/ 20. juuli 2019 17:04
Palgaline, inimkaubandus, rahvusriikide hävitamine on kriminaalne.

j
Jah/ 20. juuli 2019 12:47
Vaatamata kõigele on ekrelased paremad kui reformierakondlased. Nad pole nii alatud olnud nagu mõned reformierakondlased-siiski päris paljud.
e
Ei / 20. juuli 2019 15:27
need vanad rasvaliidu julgad - pistke sellised omale urruau.u!
t
to Ei/ 20. juuli 2019 17:05
Palgaliseks kommentaatoriks on pandud erikooli ropu suuga teismeline.
k
20. juuli 2019 12:43
Sisu ei vastanud kommenteerimise reeglitele
l
?/ 20. juuli 2019 16:08
r
Reffide hääletoru/ 20. juuli 2019 22:26
ongi president.Kas olete märganud kui vaikseks on jäänud K.Kallas.Varem igas lehes kiunus.
o
Oh/ 20. juuli 2019 12:38
s
20. juuli 2019 13:38
siis ,kui isehakand tagasi astub ja vabandab eesti rahva ees
a
Arvamus/ 20. juuli 2019 12:34
President, Kallased jne. on euro kõrgete ametnike poolt ära ostetud. Ülesandeks anti pagulastele väravad lahti teha. Sellega on seletatavad ka neile makstavad kõrged palgad.
n
no/ 20. juuli 2019 11:46
kui meil selline president on, pole vaenlaseid vajagi...
s
siin ei aita muu/ 20. juuli 2019 11:33
t
tõelist vabadust/ 20. juuli 2019 11:20
näeme rootsis ja nüüd ka saksamaal. vabadus on see kui abivajaja lükkab su lapse rongi alla. vabadus on see kui veok sõidab rahva sekka. vabadus on see kui naist grupivägistatakse. ja vabadus on see kui valget heteromeest rassistiks sõimatakse
t
to Kommentaare lugedes/ 20. juuli 2019 17:07
Palgaline, aga miks sa oma nime varjad ? Mina julgen küll oma nimega Eestimaad, oma kallist isamaad kaitsta. Sorose palgalised nagu sina, miskipärast kardavad.

k
20. juuli 2019 11:17
Sisu ei vastanud kommenteerimise reeglitele
t
Täitsa tark/ 20. juuli 2019 12:10
Valimised on ju ka anonüümsed...eriti E-valimised
a
Aari/ 20. juuli 2019 12:13
Seda peaks kindlasti tegema ,olen seda oodanud .Kas räuskajad siis veel julgevad lollusi pritsida
a
20. juuli 2019 12:51
Aga sa ära kommenteeri ega loe siin ÕL-s, vaid mine Postimehessse kommenteerima ja lugema. Seal on ainult registreeritud kommentaatorid. Sama soovitad ehk ka valimiste puhul, et oleks näha, kes kelle poolt hääletas, jah?
t
to Kommentaaar/ 20. juuli 2019 14:53
miks sa ise siin anonüümselt pasundad, pane esmalt oma nimi oma kommentaari juurde ja siis nõua edasi
r
Robert/ 20. juuli 2019 11:13
Näeme selles ka positiivset poolt, sest nüüd nähakse ka välis maailmas, kui mõtetu ja tühine on meie nn "presitent"
o
o/ 20. juuli 2019 11:42
presidendi töökoha peab üldse likvideerima, nii väikesel riigil pole vaja presidenti, riiki juhib peaminister, ka riigikogu liikmeid vähendada, euroliidus on saadikuid üle seitsmesaja rahvaarv 50 miljonit, meil saadikuid 101, liiga palju väikese riigi jaoks, president võiks rohkem kodus olla oma laste juures, mitte kogu aeg ringi sõita ja igal üritusel linti läbi lõigata, muide, selles alati süüdistati hr. Savisaart
e
eestis/ 20. juuli 2019 11:45
võiks olla presidendi asemel piirkonnavolinik
a
Aari/ 20. juuli 2019 12:15
Sina ise,kes ja kus, milline ise oled.
l
Leo/ 20. juuli 2019 11:00
Muidugi ei ole selline väärikas käitumine aga sorry sellised EKRE juhid on samasugused)). 100 000 häält ei antud palvehelmedele vaid konservatiividel.
t
to Leo/ 20. juuli 2019 17:09
Mõtlen, kuskohast küll tulevad sinusugused müüdavad kommentaatorid.
r
Rita/ 20. juuli 2019 10:56
Mis siis EKRE käitumisel viga on? Ja kes see (need) EKRE on?Palun konkreetselt, milline käitumine, millal, kus? Minule ei meeldi presidendi käitumine. President peab olema apoliitiline. Aga nojah, kui juba Reformi juhtfiguurid sõbrad on.... Koos taotakse EKRE-t nõrkemiseni. Aga paluks mitte unustada, et EKRE ei ole 3-4-5 inimest, vaid sellele parteile andis hääle 100 tuhat eestimaalast!
a
a haha / 20. juuli 2019 11:06
t
to Rita/ 20. juuli 2019 17:11
Ma ei kujuta ette, kes ei valiks rahvusriiki pooldavat Ekret. Kuidas üldse saab mõni eestlane valida reformi või sotse, vaenulikku parteid, kes tahavad eestlasi rahvusena hävitada ?
j
20. juuli 2019 10:47
Sisu ei vastanud kommenteerimise reeglitele
e
ekreike/ 20. juuli 2019 11:08
Arvad, et EKRE toob leiva lauale? Tegelt viib kurjade kivipallurite märatsemine viimase
t
to ekreike/ 20. juuli 2019 17:12
Sinu tööandja on muidugi Soros.
l
lemps/ 20. juuli 2019 10:34
Ühe lihtsa ehk tavainimese eelis on see, et ta võib kõike öelda, mida arvab. President peab aga enne mõtlema mida ütleb.Praegune president eksib väga paljude asjadega. Ta ei ole oma ülesannete kõrgusel.
n
20. juuli 2019 10:55
näe üks presidendi prou arvas ka,et tal on kõik lubatud
t
Teedo/ 20. juuli 2019 12:17
Kas siseminister mõtleb ,mis ütleb###
m
miks Delfi kustutas kommentaare?/ 20. juuli 2019 10:30
Delfi kustutas rohkem kui 2500 kommentaare, see näitab, et Kadriorg ei kardab niisugust reaktsiooni meie sportliku presidendi kohta. Ei armasta EKRE, aga leian, et president ei tohi meie riigi sisevastuolud tuua välismaa turule. Ja veel, Delfi enam kommentaare ei lase täna läbi.
l
Lai naer sorose sallivate üle/ 20. juuli 2019 10:47
Tallinna nn."ülikooli" salliva vihaartikli kommentaarid ka kadunud. Sorose pundar on ikka päris hüsteerias.....võim kaob käest ja ei aita ka kadrioru Kremlikülastused.
d
20. juuli 2019 10:29
Delfi võttis kommentaarid maha, ja sulges kommenteerimise võimaluse. Noh, sõna on vaba. Kas ÕL on ainuke veel vaba maailma ajaleht?
õ
Õieti tegi/ 20. juuli 2019 11:11
Puutini trollid las kirevad Pravdas
m
20. juuli 2019 11:36
Mis oleks kui õpiks enne eesti keele grammatika reeglid ära, "Õieti tegi"? Vigaselt kirjutavad ainult mitte-eestlased. Ja sina oled meil järelikult, kes?
t
to Õieti tegi/ 20. juuli 2019 17:14
Palgaline sinu Pravda on Kaljulaiuga ühes paadis. Venemaa vägagi huvitatud, et Euroopa täituks pagulastest.

r
RS/ 20. juuli 2019 10:23
Seeneline,kaoEestist minema!
<
20. juuli 2019 10:08
Sisu ei vastanud kommenteerimise reeglitele
a
20. juuli 2019 13:41
aari rahune,pese hambad mürgist puhtaks ja mine magama
j
Jah/ 20. juuli 2019 10:06
Ekrelaste väljendused jätavad soovida kuid neil on nii mõneski asjas õigus ja nad tegutsevad avalikult. Kuid reformierakondlased sepitsevad vaikselt intriige ja vorbivad valesüüdistusi parimate inimeste suhtes et neid teelt võimule kõrvaldada. Loodan väga et EKRE aitab paljastada neid kurikaelu ja kindlasti tahab koos Keskerakonnaga meie elu paremaks muuta.
t
Tiit/ 20. juuli 2019 09:59
Miks peame taluma selle roolijoodiku ja perelohkuja väljautlemisi,kas toesti ei ole normaalset inimest riiki esindama.Ta nägu juba kutsub esile tylgastuse .
t
Teedo/ 20. juuli 2019 12:24
Ära heida varju välimusele,see millisena sünnime ja oleme, on meile kaasa antud vanematelt."ekre"toetajad ei saa seda vist aru
t
Teedo / täna, 12:24 Ära heida varju välimusele,see millisena sünnime ja oleme, on meile kaasa antud / 20. juuli 2019 13:55
kle teedo, ta nägu tekitab vastikuse tema tegude pärast, oleks ta EKRE vaimus oleks nägu ok.
o
Ott/ 20. juuli 2019 09:58
Siin kommentaarides halvustatakse isegi Gräzinit kes on väga tark inimene. Mina tahaksin rohkem teada millega tegeleb Kross kes vahetas erakonda ja Isamaa on nüüd tasakaalukas erakond. Krossi tegudest võib palju kirjutada aga mitte ühtegi positiivset tegu ei tea. Reformi tagatoas on ta kaitstud nagu nad kõik.
a
Ajalooline Mälu/ 20. juuli 2019 09:57
Eesti riigi taasiseseisvuse algusaegadel sai tehtud palju vigu sõnas president ? Mina sain aru,et olime viie rikkama riigi hulgas seitsedeist aastat,reformi targal juhtimisel !!! Kuhu see müüt siis kadus ???
a
Ave/ 20. juuli 2019 09:51
Laske ometi ekrelastel rahus tööd teha koos Eestimaa parima erakonnaga milleks on Keskerakond.
n
no kle/ 20. juuli 2019 13:56
kesikud ja parim .... komoon.
j
Joe/ 20. juuli 2019 09:49
Lihtsalt ei lasta inimestel tööd teha. Jätke ekrelased rahule ja kui tahate otsida süüdlasi siis on neid Reformi tagatoas küllaga. Vaadake kui vaikselt teenendavad reformiste endine kurikael ja paljudes kuritegudes osakĺenud Kross, ja peavoolumeedia paljud ajakirjanikud. Aga ekrelastel laske tööd teha koos Eestimaa parima erakonnaga milleks on Keskerakond.

m
mees/ 20. juuli 2019 09:45
Kui keegi Buratino juttu usub, siis võib ta ennast võrrelda rahvaga, kes ei julgenud öelda, et kuningas on alasti.
a
Ah nii/ 20. juuli 2019 09:41
Kõige rohkem on halba teinud reformierakondlased mõnitades ja laimates peamiselt keskerakondlasi ja rikkudes nende tervist. Nende valitsemise ajal vaesus aina kasvas. Mina vihkan reformistide tegusid Ju aitab meie president Ansipil kes on meie riigile ja rahvale vaid halba teinud, laiali ajada valitsusliitu.
e
Elmed meie mõnitamiseks mängivad vastikuid jeestlasi./ 20. juuli 2019 09:22
Kuna Kersti on samas 100% eestlane siis sellest lausa konflikt.
p
Presidendil valetada ei kõlbagi./ 20. juuli 2019 09:37
Aus jutt on alati tervitatud.
k
Kurat teab , mis rahvuste mikstuur see Kersti on-ta võib vabalt mõne suure ninaga juudi sohilaps oll/ 20. juuli 2019 12:54
k
20. juuli 2019 08:58
Sisu ei vastanud kommenteerimise reeglitele
k
kui / täna, 08:58 kui üldse milleski kahelda, siis tuleb kahelda moderaatori teovõimes, sest ainul/ 20. juuli 2019 14:07
ma nimetaks sinu pläma jubedaks ja palka ma ei saa selle eest.
k
20. juuli 2019 08:33
kuidas on võimalik, et president vihkab ühte osa oma riigi rahavast ja räägib sellest välisajakirjandusele.Kes ta siis on, mis on tema roll üldse meie riigi elus.
a
As/ 20. juuli 2019 08:31
Gräzin ütles tõe välja-Kersti vaimne tase ei ületa vene lüpsja-karjatalitaja oma.
k
20. juuli 2019 08:11
Sisu ei vastanud kommenteerimise reeglitele
p
Palun, vali sõnu kui oled selleks üldse võimeline/ 20. juuli 2019 08:24
Meie president on helde, lahke, mõistes rahva rakkus pihke. Seda arusaama ei ole tavaeestlasele geenidega kahjuks kaasa antud.
v
vähk/ 20. juuli 2019 11:35
Väiksema osa rahva valitud ja president on vaid kohatäide ilma valimisega.Ühed kõlbmatud mõlemad
p
Palun, vali sõnu kui oled selleks üldse võimeline / täna, 08:24 Meie president on helde, lahke, mõis/ 20. juuli 2019 14:11
vaatame plusse-miinuseid, selge,et oled põrutada saanud. Ilmselt ei parane.
n
No mis nüüd, laskem õrnakesel vihata, habras ja emotsionaalne ka teine ju./ 20. juuli 2019 08:03
Kui tahad-aga kedagi või midagi hoopis armastada, siis tuleb seda kõigepealt omada, kuuluda, loovutada ja kõike seda koos - kord rohkem nii, kord rohkem naa!

u
Ugri/ 20. juuli 2019 07:59
NÕUAME presidendi reitingu mõõtmist, eks edaspidi näeb, mis saab!
s
Sina/ 20. juuli 2019 14:49
h
Heli/ 20. juuli 2019 07:55
Poliitik ei saa kedagi vihata ega armastada. Ta peab asju kainelt kaaluma. Konservatiivsus on hädavajalik, et säilitada eesti rahvast ja eesti kultuuri.
k
Kuidas/ 20. juuli 2019 09:38
Konservatiivsuse taha pugemine, ülestõusu õhutamine, tõrvikutega vehkimine, solvangud kodanike suunas ja räigelt matslik väljendusviis. Nüüd ka veel võimuahnus, presidendi suunas avalik irisemine jne. EKRE ja Helmede tase on nii madal. Suur kisa käib aga rahva elujärje parendamisega ei tegeleta. Varsti uued valimised ja midagi ei muutu.
k
Kõik on korras/ 20. juuli 2019 07:50
Eesmark emanda poolt täidetud.viha on kylvatud.rahvas kahte lehte aetud.refide ja sotside korraldus ellu viidud.niisiis- dressid selga ja mahatallatud" saasta ja madalalaubalisi" kokku riisuma. Aitähh seltsimees aga poleks kyll uskunud et yks inimene nii madal võib olla.
o
ohh/ 20. juuli 2019 09:42
See naine on palju rohkemaks võimeline, saaks palju nalja, kui see nii kurb eioleks. muide delfi komm pandi kinni, kuna 99.9 prossa rahvas mõistis Residendi hukka.
p
Peeter/ 20. juuli 2019 07:42
Kõik kommenteerijad,kes te viha ja sappi pritsite,minge loodusesse ja vaadake,kui kena kõik ümberringi on.Jakui te juba looduses olete,võtke puu ümbert kinni,koputage otsmikuga vastu puud ja korrake endale:olen loll,olen loll!
n
No/ 20. juuli 2019 07:26
Kirjutate presidendi vikamiskõnest ja millist sõnavara te ise siin kasutate. Õudne ju. Olete ise kõige hullemad vihkajad riigis aga kirute presidenti,kes on marru aetud EKRE poolt.
t
Tiit/ 20. juuli 2019 07:52
Eestil ei ole presidenti on ainult emotsioonidest keev presidendi kohale upitatud naisterahvas.
t
Tiit/ 20. juuli 2019 07:18
Kas presidendi amet lubab kedagi vihata?
o
20. juuli 2019 06:50
Sisu ei vastanud kommenteerimise reeglitele
õ
õuhh/ 20. juuli 2019 07:10
Kuule, tundub et oled asjadega kursis. Palun räägi lähemalt , miks see Nestori kandidaat siis riigikogus EKRE ja Keskerakonna poolt heaks kiideti ?
t
to õuhh/ 20. juuli 2019 09:03
Kust võtate, et just EKRE ja Keskerakond poolt valis. Valimised olid ju salajased. Tulemus: 81 häält poolt, vast 17. On siililegi selge, et enamus Riigikogu liikmetest ei soovinud erakorralisi Parlamendi valimisi, mille tulemused oleksid ettearvamatud.

k
kas/ 20. juuli 2019 06:37
mitte kuuditamistel omad eestlased uksteist venelastele ette ei sootnud...nimekirjad olid endi eestlastest pealekaebajate poolt tehtud...uks vanaisa vend oli kulanoukogu esimees...kes utles vanaisale kes teenis vabariigi aeg ratsavaes ja hiljem vanaemaga pr,lossis-kahju et sind nimekirja ei pannud...eesti vark...
j
juku/ 20. juuli 2019 06:25
aga ta ise on narkomaan vöi? miks vabastas siis vanglast narkodiileri?sellist presidenti pole meile vaja!!!!!!!
v
vaadake/ 20. juuli 2019 06:24
hullunud pilku sellel puust moodustisel,sealt ohkub jumal ka ei tea mida...
t
to Mann/ 20. juuli 2019 06:42
Sina ju teada-tuntud müüdav palgaline kommentaator.
m
Mann/ 20. juuli 2019 06:19
Kes vihkab, kes ei vihka! EKRE t vihatakse veel rohkem, mina nende hulgas!
s
20. juuli 2019 07:05
su enda viha närib su ära,anna minna
m
mannile/ 20. juuli 2019 11:31
ks sinu vihkamine pole suurustlemine, pole need EKRE-lased teistel hullemad, tasuks meenutada ühe laia profiiliga ministri välja ütlemisi, lisaks veel vannid ja fooliummütsid, niiet kui meenutada, siis on tulnud neid väljaütlemisi igast kandist. Kunagi vihati Keskerakonda, Rahvaliitu, mis edasi? Ei ole siin riigis suurt midagi muutunud, kes mäletab, see mäletab. Kes ei mäleta, elab tulevikuta on öelnu targad inimesed. Parem hoidke oma tervist ja nagu sõnades, aga mitte tegudes väidetakse -mitmekülgsus rikastab maailma.
a
artiklis/ 20. juuli 2019 06:07
ütleb Kaljulaid,et vihkab EKRE toetajaid.Kuna EKRE toetajatel on rassistlikud vaated.
i
20. juuli 2019 05:48
isehakanud president keda rahvas vihkab
n
no ole nüüd mõistlik/ 20. juuli 2019 06:42
Keda Brüsselis peaks huvitama matsihahva viha.
o
oeh/ 20. juuli 2019 05:44
Delfit pole üldse võimalik lugeda, seal igapäevaselt " tööl " hulk palgalisi liberaste, tõeliselt räige ja ropp Ekre mõnitamine käib. Selline labane sõnavara, panin kinni. Õhtulehe komme saab veel lugeda, aga delfi liberastide poolt kinnimakstud, nagu näha.

n
20. juuli 2019 01:32
Sisu ei vastanud kommenteerimise reeglitele
n
Nõukaajal olid kõige õigemad marksismi-leninismi levitajad./ 20. juuli 2019 06:14
Mart paistab ,et ei saa tänaseni pidama.
k
Kuidas/ 20. juuli 2019 09:46
kadedus sind ajab kopitama, sest ise midagi ei suuda head teha Eesti jaoks.
e
Erts/ 20. juuli 2019 01:24
Jälle see triggered liberaal, kes mei tagatoast presidendiametisse määrati külvab sallivusraevu? Ja mida salajast ta ka Puutiniga arutamas käis? Et rassistlik eesti tuleks eestlastest vabastada?
k
Kleidi värv/ 20. juuli 2019 19:26
Kleidi värv ju näitas, kelle saadikuna seal käis
s
Selgeltnägija/ 20. juuli 2019 00:58
Vihka Ke Ka käitumist ja ei kahtle, et ta ei sobi E p r e s id e n d i k s
s
Sõna on vaba?/ 20. juuli 2019 00:46
Huvitav, minu mõnekümne minuti eest kirjutatud ja ilmunud viisakas kommentaar on taas kuhugiära modereeritud!
s
seepärast ongi sõna vaba/ 20. juuli 2019 06:45
kui sõna tahab, siis ilmub kui ei taha siis kaob !
p
proua sõnakasutuse tagant paistavad refi-sotsi kõrvad/ 20. juuli 2019 00:40
Hannes Võrno ütles väga õigesti, Eesti riigi president on Orissaare seeneline, ja Orissaare seeneline ei olegi võimeline muud tegema, kui viha ja vaenu külvama, proua on devalveerunud
a
Aju on vaba/ 20. juuli 2019 00:25
No kui see ei ole vihakõne mis see vihakõne siis on???
a
Appi Mari😂/ 20. juuli 2019 00:15
Mu kommentaar suunati modereerimisele. Tea, mis ma sinna nüpd nii valesti kirjutasin :) Aga lühidalt öeldes, on riigis kõik võrdsed, mõni lihtsalt rohkem, mõni vähem ja mõnele on kõik lubatud :) Kui härra kaabu oleks öelnud et vihkab riigi pead,ja sooviks, et too kaoks oma kohalt. Oleks trahvid selgas ja süüdistus laual. Nüüd aga proua pea muudkui tulistab rumalusi ja no kõik nagu timm. Lasteaed.
a
Appi Mari😂/ 20. juuli 2019 00:12
Seda, et kui keegi ei saa aru, mida teeb, siis on see pigem president ise. Või ehk on see teadlik provokatsioon? Igaljuhul inetu. Isiklikku vimma ei peaks poliitikasse kiskuma ja rahvale häbi välismeedias tegema. Venemaa irvitab endale pihku. Neid ei pea kartma. Eesti riigi kukutajaks saab riigi enda president, sellise lauslolluste ja vihakõnede eestvedamistega. Oleks keegi ekrelastest öelnud, et ta vihkab ala presidenti ja et nad loodavad tast peagi lahti saada, oleks ütleja ammu risti löödud ja trahvid jne kraesse väänatud. Aga nnii vastupidi on nagu ülitimm jällegi 😂

a
Appi Mari😂/ 20. juuli 2019 00:07
Nagu reaalselt ka , nüpd siis selline sõnavõtt välismeedias. Päriselt, kas sellusel naisel pole häbi olla ..... president? 😀 Nagu lasteaed, seal pealinnas.
S
,,A,,/ 20. juuli 2019 00:07
Sellesse lehte oleks paljugi öelda. Et millises Riigis me elame. Kahjuks võrduks see Riigivaenlase tiitliga. Muidugi lihtkodaniku puhul!
v
v/ 19. juuli 2019 23:47
Kas juba veel polegi rahvas hakanud selle pooljumala ametikoha kaotamist arutama?
a
19. juuli 2019 23:42
Sisu ei vastanud kommenteerimise reeglitele
v
vaata/ 20. juuli 2019 06:26
puust nukul ei saagi aju olla...
p
19. juuli 2019 23:29
Sisu ei vastanud kommenteerimise reeglitele
2
20. juuli 2019 13:48
23.30 -le mis ajast mütsid peaksid viha teraapias käima.Tundub,et sina vajad teistsugust [psühhilist] abi
e
ehk oleks aeg/ 19. juuli 2019 23:23
i
Imestaja/ 20. juuli 2019 00:34
23:30....miks te oma nime all ei esine? Teie nimi on ju nagunii kõigile teada. Staarsõimajana ei ole te ju ammu juba tundmatu.
r
rusikas käed taskus/ 19. juuli 2019 23:20

t
19. juuli 2019 23:13
Sisu ei vastanud kommenteerimise reeglitele
a
19. juuli 2019 23:31
Ajuvabadus on kaabude sõnavõtud.
s
Sõna / 19. juuli 2019 23:10
võib vaba olla, aga mitte ajuvaba. Toetan Madissoni ja Mart Helme poolt öeldut. President, kes vihkab osa Eesti rahvast, ei saa sel ametikohal jätkata. Astugu tagasi!
m
Mõnus irvitus/ 20. juuli 2019 00:39
23:33....ekre sõimajatest olete aga ainult kahekesi siin. IRW. Olematu %. Puhvaika, kiunu edasi.....lõbusta meid. Su isik ju ajalehe rahvale teada.....ja teistele ka.
<
19. juuli 2019 22:48
Sisu ei vastanud kommenteerimise reeglitele
n
Näha on/ 20. juuli 2019 00:42
sul puudub kõigi vastu austus.
a
austus/ 20. juuli 2019 06:28
selle oonia vastu kadunud,motlen valitsust
s
19. juuli 2019 22:46
s
see inimene/ 19. juuli 2019 21:58
ei ole kindlasti terve, kas kremli palgal? igatahes tundub nii.
l
Lõbusta meid, kremli laululind/ 20. juuli 2019 00:42
23:35....küsi veel midagi lollimat, lapsed sooviks veel rohkem naerda
i
Ive/ 19. juuli 2019 21:46
Kui labane on selline lause välismaa lehte. Meil ei ole olnud pikemat aega kogu rahva presidenti. Eelmine peaident oli Reformierakonna suuvooder ja aga kelle huve kaitseb praegune ma ei tea.
k
kalew/ 19. juuli 2019 21:42
igasugu asju arvasin siia saadetud emissarust aga nii avalikku vihakõnet poleks ka oodanud aga ma põlgan teda ka siiralt ja eks pätt jääb pätiks ükskõik kui ilusat ametinimetist selline olevus kannab
k
19. juuli 2019 23:37
Kas ilusa ametinimetusega siseminister on pätt?
n
19. juuli 2019 21:36
nüüd on, siis kardinad langenud ja tegelik pale selgunud

o
Ott/ 19. juuli 2019 21:36
p
19. juuli 2019 21:21
Sisu ei vastanud kommenteerimise reeglitele
a
Aari/ 19. juuli 2019 23:56
Pole ta siin midagi kaelas,ainult sinu mõtlemises on kõik kinni😊
t
to Aari/ 20. juuli 2019 02:40
Palgaline, eestlaste hävitajat ja vihkajat peab armastama hakkama või ?
j
JUHAN/ 19. juuli 2019 21:15
President peaks olema kogu rahva president. Peaks oma rahvast armastama, mitte aga vihkama. Riigikogu koosseis on rahva arvamuse peegeldus, rahvas on aga oma riigi ülim võim. Ja kui kogu üleforsseeritud laimu- ja sõimupropaganda kiuste ikkagi viiendik valijast EKRE poolt valis, siis on see selge näitaja sellest, et senised valitsevad erakonnad ning poliitikud on liialt vähe oma rahvast kuulanud ja arvestanud . Ning selle asemel liialt agaralt Brüsseli ülitarkust kummardanud. Nii et sellest tuleks teha vastavad järeldused ning oma poliitika korrektiivid.
1
19. juuli 2019 21:28
100000 ei ole viiendik rahvast vaid vähemus
v
vot kus ime..../ 19. juuli 2019 21:08
"Salliv" ei salli üldse!!!!
m
Minu arust/ 19. juuli 2019 21:01
Olen sama meelt et Helmed ei kõlba kuhugi
k
19. juuli 2019 21:33
kui sinu arvamust soovime, siis küsime
s
Soovitus/ 20. juuli 2019 00:41
Minu arust otsi oma arunatuke enne üles
n
No/ 20. juuli 2019 07:01
Õige. Tulidki valitsusse,et kõik tülli ajada. Sellist soga pole enne kuulnud,mis nüüd toimub valitsuses juba mitmeid kuid.
t
Tõeliseltheakomm oli/ 19. juuli 2019 20:41
toomas hendric ilves = kersti kaljulaid = karl vaino
t
19. juuli 2019 20:23
Totrus kuubis.. Welcome to Estonia Sellist Eestit me tahtsime..

v
v/ 19. juuli 2019 20:17
Omarahva poolt valitud ja seda vihkav president, see ulmelugu tundub väga häbiväärrne Austa oma riigi kodanikke ja püha kohus on heaolu teenimine. Mina austan oma maad ja rahvast, see on sünnijärgselt inimesele antud, aga vaba valik on igaühel . kellele ta oma hinge maha müüb. Aga oma loojat ja maad austa , inimesi õpeta, mitte vihka. Pigem tuleb õpetada .
j
juga/ 20. juuli 2019 00:46
Kus see siis rahva poolt valitud oleks?See ikka Brüsseli abil määratud
d
dsdv/ 19. juuli 2019 20:10
isegi kui ei usu mõtle oma käitumise peale
s
19. juuli 2019 20:08
Sisu ei vastanud kommenteerimise reeglitele
T
@ kell 20.08/ 20. juuli 2019 19:34
Tookordne President K.Päts ju viidi Venemaa tugeva ``hoolitsuse´´ (loe: valve) alla.
a
Aiku/ 19. juuli 2019 20:08
Loodan väga, et homme on õhtulehes uudis, mis ütleb, et meie mittekellegi poolt valitud president on tagasi astunud ja kodumaalt põgenenud! Tema tabamise eest on välja pandud autasu.
p
President-Buratino/ 19. juuli 2019 20:06
e
et siis / 19. juuli 2019 20:03
president propageerib vihkamist ja samal ajal võitleb vihakõne vastu?Nomenklatuura vastased peavad saama korraliku ketuka,aga nomenklatuura ise on pühadus,kelle ees peab põlvili laskuma.
k
Kohe tuleb TV-3-s/ 19. juuli 2019 19:54
küsimus, "kas president läks ekre väljaütlemistes liiale"? Tahaks näha, mida rahvas tegelikult arvab? Ainuke referendumi laadne küsimus. Mitte mingid EMOR-id ja "sõltumatud" ajakirjanikud.
r
Rahvas toetab presidenti kuid oma raha TV 3-le raiskama ei hakka./ 19. juuli 2019 20:00
EKRE-l on mingid kahtlased rahad milledega ennast kiidab.
v
Vastus tuli!/ 19. juuli 2019 20:03
59% ütlesid "jah", 49% arvasid, et ei läinud liiale. Nii, et to 20:00 oravabeebi! Kumba usud, oravaid või rahvast?
o
Ole tubli!/ 19. juuli 2019 21:00
"59% ütlesid "jah", 49% arvasid, et ei läinud liiale." - Oot, oot, kuidas nii? See meenutab Venemaa presidendi valimistulemusi kunagi, kus hääletanute üldprotsendiks saadi 136. Ju vist ikka 41%, aga mitte 49.
t
to 20. 00/ 19. juuli 2019 21:30
Palgaline, sõida seenele OMA presidendiga.
t
to Ole tubli!/ 20. juuli 2019 05:37
Oli jah 41%. Suure kiiruga eksisin. Hea, et märkasid. Muidu oleks oravapojad suurt kisa teinud. Ole ise ka tubli!
m
Moderaator-2/ 19. juuli 2019 19:46
Hea artikkel, saavad ekre ja kremli trollid ennast välja elada, külastatavus päris hea ja korralik kollektsioon klikke, päev jälle korda läinud ja saab preemiat nautida

k
kes nüüd/ 19. juuli 2019 19:45
musta pesu maailma ees peseb?
s
see orissaare seeneline/ 19. juuli 2019 19:44
on kahjur Eesti riigile,seega tuleb kiiremas korras ta tagandada
n
No/ 19. juuli 2019 20:33
Ise oled kahjur. Ausõna.
t
to No/ 19. juuli 2019 21:31
Palgaline, kahjur oled ka sina koos oma emand Kaljulaiuga.
ü
Üle pika aja/ 19. juuli 2019 19:42
j
Ja/ 20. juuli 2019 07:12
Eestlane olla on piinlik tänu Helmetele.mis nad kokku on keeranud oma sõnavaraga.
v
Vihkamine/ 19. juuli 2019 19:38
on esimine tunnus ,mida võib märgata raskelt üleminekuaega üleelav, solvunud naine.Ja nii lihtne see ongi.
m
Mõnus Mõngel/ 19. juuli 2019 19:34
Vihkan, vihkan, vihkan.... Tuleb kehtestada kord, et kõigis kollektiivides peab iga päev olema vihkamise tund. Ja peale seda Orwell ongi suurem prohvet kui Nostradamus ja baba Vanga kokku.
t
to leitud 19. 32/ 19. juuli 2019 21:33
Palgaline, sa ikka nii tugevalt oma emanda teenistuses.
t
to 19. 38/ 20. juuli 2019 02:46
Palgaline, aga kust sina siis leivaraha saad, kui kommentaarium suletakse ? Kommenteerimine sinu igapäevane " töö " ju.
l
leitud / 19. juuli 2019 19:32
hea eata ebasobivast kommentaarist e Ekred on Eestimaa mürgiseened! täna, 12:19 ekreid söödetakse vist mürgiseentega, sellepärast nad ongi ise otsast lõpuni nii mürgised, viha ja vaenu, tigedust ja õelust ja mürki täis.
õ
ÕL, palun anonüümne kommentaarium sulgeda!/ 19. juuli 2019 19:38
Tõepoolest, sellist meeletut, ülbet ja räiget mürgipritsimist, mida helmede väljaõpetatud ekretrollid meie presidendi kohta siin kirjutavad, see käib iga normaalsele inimesele juba üle mõistuse.
t
To;leitud/ 19. juuli 2019 19:39
Kindlasti mõtlesid Kerstit.
k
19. juuli 2019 21:44
kas sa iseloomustasid ennast
k
kui / 19. juuli 2019 19:29
palju on uhes inimeses vihkamist.Ta vihkab Eestis köiki peale söbrantsi erakondlaste.
l
Lp Kaljulaid! / 19. juuli 2019 19:17
Kas Te na teate, et suurem osa eesti rahvast vihkab teid, just teie lolluste ja silmakirjalikkuse pärast. Meie pere ja tuttavad, sooviks Eestile intelligentsemat presidenti.
n
No/ 19. juuli 2019 20:40
Kas sa oled suurem osa eestlastest. Issand,kui suur sa siis oled. Aju tundub küll väike olevat.

a
arumaeisaa / 19. juuli 2019 19:16
Kes on siis eesti rassistid ja kellega tuleb eesti presidendil kogu aeg võidelda ja keda ta isegi vihkab
s
See presidendi kohusetäitja on kahjuks/ 19. juuli 2019 19:16
absoluutne ebaõnnestumine ja ta teeb krooniliselt rumalaid otsuseid.
p
Plaanipärane/ 20. juuli 2019 19:40
igal võimalikul ja ka võimatul juhul eestlaste (Eestis) elu-olu häirida, ajada rahvas segadusse, tekitada vastuolusid > siit ju selgelt plaanipärane tegevusjuhend isikule antud. Kes maksab, see tellib muusika. Muide, kas süürlaste pärast enam ei muretsetagi?
k
Kas mitte/ 19. juuli 2019 19:13
president ise praegu ei pidanud vih.akõ.net, otseselt EKRE pihta. See ju otsene vi.ha. Kui ma.dalale võib langeda, astugu ametist tagasi jah kui oma emotsioone ei suuda kontrollida. Selline hü.ste.erik ei saa rahva esindaja olla.
t
Tiit/ 19. juuli 2019 19:13
Aga eestlased vihkavad sind Maksimovskaja voi mis pagan su nimi on
a
aru ma ei saa / 19. juuli 2019 19:12
Kes on siis lõppude-lõpuks eesti rassistid ja kellega tuleb eesti presidendil kogu aeg võidelda ja keda ta isegi vihkab
m
minu arvates/ 20. juuli 2019 11:47
nimetatakse tänapäeval rassistideks rahvuslasi, aga rahvuslus on häbiasi. Kui omal ajal saavutas Eesti tänu rahvuslusele iseseisvuse, siis, mida nüüd taotletakse, vist midagi, millest unistasid vahest sajand tagasi tegelased "Ülesküntud uudismaast", siis oli seeülemaailmne kommunism, mis nüüd?
a
arvamus/ 19. juuli 2019 19:03
See ei ole viha EKRE vastu, vaid mõnede inimeste vastu, kes tahavad olla kõigist "targemad" kui enamus inimesi meie riigis. Õhutavad inim vaenu ühiskonnas, andmata aru mis nad sellega teevad riigile ja meile tavalistele inimestele.
k
Küsimus tarkuse taseme määrajale / 19. juuli 2019 19:21
Eestis ei tohi siis olla targem, kui enamus inimesi riigis, aga mis tasemel siis peab eestis olema ja mis tasemel on enamus inimesi
t
to arvamus 19.03/ 19. juuli 2019 21:35
Palgaline, aga millega sina igapäevaselt tegeled ? Justnimelt varenu õhutamisega OMAENDA rahva vastu, täpselt nagu Kaljulaidki.
k
19. juuli 2019 19:01
Kaabudega varjatakse kõmisevat õõnespuitu?
s
Seeneline/ 19. juuli 2019 18:46
Metallica liikmetele tuleks kehtestada Eestisse sisenemise keeld, sest EKRE liikmed käisid neid vaatamas.
t
to M.ah.a Ekre 18. 34/ 19. juuli 2019 19:31
Palgaline, sul on närvisüsteem tõsiselt korrast ära, pidevalt kasutad imelikku sõnavara, trükitähti, kroonilises marus oled, see pole normaalne.

m
19. juuli 2019 18:34
Sisu ei vastanud kommenteerimise reeglitele
k
KOntra2/ 19. juuli 2019 18:52
..kas sa näe ajupestud rahastamata troll ka välja ilmunud
k
kus... / 19. juuli 2019 19:18
....sul id.i.kas see tervemõistus on ?Vaadates su sõnakasutust ja enda labasust siis käib see jutt su enda kohta ja isegi keskmisest sotsrehvist oled mõistusepoolest kaugel maas.
t
Tõmba vitsad ümber / 19. juuli 2019 19:32
Varsti lähed eestivastasest vihast lõhki niikuinii ja kukud KÕMM kummuli ja siis kõik kohad räpaseid viha pritsmeid täis.
u
uiui/ 19. juuli 2019 20:42
t
Tarkus/ 20. juuli 2019 00:30
Aga seda viha ei peaks minema maailmale kuulutama, eriti veel president. Tuleks osata kodus asjad kuidagi korda ajada.
i
ikkagi/ 19. juuli 2019 18:32
Mind huvitab, kust Kaljulaius on nii palju õelust ja viha ? Kust see nii meeletu viha temasse tulnud on ?
n
No/ 19. juuli 2019 20:50
Aru ei saa,et EKREST tuli. Nemad sundisid presidenti nii ütlema. Ja juba mitu kuud töötavad selle kallal.
g
Geneetik/ 20. juuli 2019 01:09
See viga on geneetiline, sünniga kaasa antud
j
JL/ 20. juuli 2019 05:38
Ta on lihtsalt rahuldamatu , pole meest
a
ah tema see siis ongi/ 19. juuli 2019 18:28
endine roolijoodik ja lubadeta sõitja ja nüüd president.
r
19. juuli 2019 18:24
raekoja platsile, avalik kohus
j
just/ 19. juuli 2019 18:36
kõik ekred, eesotsas nende juhtide ja nende kommenteerijatega Raekoja platsile rahvale vaatamiseks häbipinki.
t
To täna/ 19. juuli 2019 19:23
Enne mõistame teie vihaõhutamise üle kohut, siis vaatame, kust see viha alguse saab.
j
19. juuli 2019 19:56
justile, kas me ei saa päris hästi aru,küsi ma seletan ,mis oli must - valgel kirjas
e
ekre valija/ 19. juuli 2019 18:23
õnneks on helme jüngreid väga väheseks jäänud,kaalep on ainus tegija....
m
19. juuli 2019 18:38
mida see joo-,dik kaalip siis nõnna teinud on?
a
Andres/ 19. juuli 2019 18:21
Ei ole see sõna ka enam vaba. Vaatan, et Õhtuleht on lugenud „tingimustele mitte vastavaks” minu tänase kommentaari, kus ma juhtisin tähelepanu, et sõna „vihkan” kasutavad viimasel ajal eeskätt nn. sallijad. Nende seas president Kaljulaid ja seekord mitte esimest korda – juba maikuus tsiteeris Süddeutsche Zeitung presidenti: "Kaljulaid on nähtavalt närvis, et peab uute parempopulistlike rahvaesindajate ja ministrite rassistlike väljaütlemiste pärast vabandama: „Ma vihkan neid selle eest.”"
k
Kalju/ 19. juuli 2019 18:07
mina tahtsin sellist presidenti
s
19. juuli 2019 19:57
d
Digitark / 19. juuli 2019 17:56
President sülitab oma "kaevu"....
p
ptüi!/ 19. juuli 2019 18:39
ekre kaevu sülitavad kõik mõistusega eestlased.

a
19. juuli 2019 17:53
Sisu ei vastanud kommenteerimise reeglitele
t
tead ju/ 19. juuli 2019 17:56
millest selle tegelase pea on tehtud,pangu müts pähe sest rähnid lendavad.
m
meie rahva tülli ajanud/ 19. juuli 2019 18:30
s
Seeneline/ 19. juuli 2019 17:51
i
igal asjal on piir/ 19. juuli 2019 17:47
Nüüd on viimane aeg see eestlasi vihkav persoon ametist lahti lasta. Parasiteerib meie raha peal ja veel mustab. Nii hirmsat ja vaenulikku " presidenti " pole Eestil iial olnud.
k
kõik teavad, et / 19. juuli 2019 18:43
ekred ei ole e e s t l a s ed, vaid võõrriigi rahadega tegutsev sekt ekred vihkavad kõiki haritud, edukaid ja ettevõtlikke ning intelligentseid eestlasi, eriti aga mittekommunistidest Eesti presidente.
t
to kõik teavad et/ 19. juuli 2019 19:35
Palgaline, seda kommentaari oled juba tuhat korda kirjutanud.
k
Kui nii, siis / 19. juuli 2019 19:36
Häbiplekk sini-must-valgel
T
@ 17.47 -le/ 20. juuli 2019 19:50
Täpselt samasugused on siia sisseimbunud kirssabuffhvaikad: ise ei salli eestlasi, aga Eestis tahavad elutseda ja eriti meeldis neile kui NAD said eestlaste kodud endale ja tsiviliseeritud riiki elama asuda!!!??
d
Digitark / 19. juuli 2019 17:46
p
19. juuli 2019 17:40
Sisu ei vastanud kommenteerimise reeglitele
v
vähk/ 19. juuli 2019 18:07
100% EKRE tavaline pesemata suuvärgiga troll.Ka viisakamalt võib oma pahameelt osutada,kuid haridus ja haritus ei luba.
t
to vähk/ 19. juuli 2019 18:34
Palgaline, loe oma kommentaare. Üks lõputu labane sõimamine käib kogu aeg sul ja sinu kolleegidel.
1
19. juuli 2019 18:47
16:40 kui te selle ek,remliidi-put,inipu,udlile ehk sellele räige ajupuudega kr,,emli- ` ilasesitaselekrdihmale` , miinuse panete, siis teatage palun ka selle raske puudega pu-udli ebasobivast kommentaarist. Aitäh!
m
maakas/ 19. juuli 2019 17:29
e
Eriline tase./ 19. juuli 2019 17:24
Koos ärmatajaga käjja valismaal eesti rahvast sõimamas?
n
Need/ 19. juuli 2019 17:38
Brüsseli pugejad kõik sellised vihkajad.Erilised on need kaks viimast imporditud presidenti.Need on erilised eestluse vastased.
p
President Ilves ja prresident Kaljulaid on igati kiiduväärt isikud./ 19. juuli 2019 17:38
See,et nemad pole olnud NLKP-s ega jaga marksismi-leninismi propagandat on mõnedele muidugi nende puuduseks.
h
Helmed pole eestlased../ 19. juuli 2019 17:42
Baskin nii madalale kunagi ei laskunud.
a
19. juuli 2019 17:24
Sisu ei vastanud kommenteerimise reeglitele
1
16:24/ 19. juuli 2019 18:50
ekre keskealine naine on jälle mingeid mürgiseeni söönud, nüüd o,k,s,e,n,d,a,b ja reostab pidevalt igal pool kommentaariumites.
t
to 18. 50/ 19. juuli 2019 19:38
Palgaline kommentaator kohe viskus truualandlikult oma emanda Kaljulaiu kaitsele.

j
juga/ 19. juuli 2019 17:19
President, poliitikasse mitte sekkuv esindusfiguur? Hea amet tõesti, külva viha ning vaenu ja sõida minu raha eest igasugu maratone ning rattasõite läbima.
V
&quot;i hate you&quot; alert/ 19. juuli 2019 17:16
t
to 17. 05/ 19. juuli 2019 17:26
Palgaline, presidendis on NULL eestlust. Täiesti shokeeriv, kust on temas nii palju õelust.
1
16:26/ 19. juuli 2019 18:52
palgaline ekre keskealine naine on jälle mingeid mürgiseeni söönud, nüüd o,k,s,e,n,d,a,b siin ja reostab pidevalt igal pool kommentaariumites.
<
19. juuli 2019 17:05
Sisu ei vastanud kommenteerimise reeglitele
h
hahaahaa uus anekdoot - selle valitsuse valinud rahvas/ 19. juuli 2019 19:06
Ratas oli valimiste suurim kaotaja, ainult reeturite eks-irlitside ja ekrega sai ta t ei s t ko r d s el t ILMA EESTI RAHVA MANDAADITA valitsema. Nüüd siis küsimus - Millal siis eesti rahvas Ratast ja keskerakonda ja ekreid ja isamaalasi valitsusse valis? Isehakanud `3 napoleoni`-erakonda panid ennast ikka ise pukki! Ja see aeg ei ole kaugel kui teie võimujanu ja võimusaaga lõpeb samuti nagu imperaatoriks isehakanud Napoleonilgi lõppes - rentslis!
t
to 19. 06/ 19. juuli 2019 19:40
Palgaline kommentaator viitsis lausa pika monoloogi kirjutada.
<
19. juuli 2019 16:52
Sisu ei vastanud kommenteerimise reeglitele
n
NB!/ 19. juuli 2019 19:08
ekreburatiinod on seentesöömistest hu,l ,lumas, hoidke neist eemale nagu pidalitõbistest!
t
to Nb ! 19. 08/ 19. juuli 2019 19:42
Palgaline, mõtle oma peaga kommentaare välja, ära tee haltuurat ja kirjuta ümber teiste öeldut, lisades sõna Ekre.
a
anestesioloog/ 19. juuli 2019 16:47
Kes käskis kakal,siim-abrahamil,siion michalil,kaljulaidil endal meie sisepoliitikat välismaale moonutatud kujul edastada?
k
19. juuli 2019 16:47
Sisu ei vastanud kommenteerimise reeglitele
v
Vaenulik agentuura peabki nutma ja halama./ 19. juuli 2019 17:08
Kerstile soovime edu umbrohu tõrjumisel.Töö kiidab tegijat!
k
19. juuli 2019 16:42
k a s j ä r g m i s e k s h a k k a b l i t s i l ö ö m a

k
Kummaline/ 19. juuli 2019 16:36
Kas president praegu mitte just vi.ha.kõne lendu ei lasknud? Et ennast ei näe aga teisi ha.lvus.tab, mis? Väga pri.mit.iivne.
k
19. juuli 2019 16:27
Sisu ei vastanud kommenteerimise reeglitele
t
to 16. 27/ 19. juuli 2019 17:55
Kahjuks välimus on vägagi inetu, see selleks, oleks siis vähemalt sisemus ilus, aga pole sedagi.
j
19. juuli 2019 16:15
Sisu ei vastanud kommenteerimise reeglitele
t
to No 16. 06/ 19. juuli 2019 17:57
Palgaline kommentaator endiselt kannuseid teenimas.
n
No/ 19. juuli 2019 16:06
Presidendil on täielikult õigus. Nii ei saa lubada enam ekrel toimetada. Aitab.
t
Taktitunne/ 20. juuli 2019 00:34
Aga maailmale ei pea seda kuulutama. Lahendame probleemid ikka kodus ära.
v
19. juuli 2019 16:05
Sisu ei vastanud kommenteerimise reeglitele
s
19. juuli 2019 16:35
sookoll,aga mitte president
s
19. juuli 2019 16:36
s o o k o l l a g a m i t t e p r e s i d e n t
k
kk/ 19. juuli 2019 15:50
siin on tõlkes kahjuks natuke mõte kaotsi läinud... inglise keelseid sõnu otse tõlkides ei ole enam mõte sama tooniga
m
19. juuli 2019 15:50
Sisu ei vastanud kommenteerimise reeglitele
t
to vähk 15. 49/ 19. juuli 2019 17:59
Palgaline, jälle kopikas teenitud. Palgaline, aga kummas erakonnas ise oled reformis või sotsides.
v
vähk/ 19. juuli 2019 15:49
Sellel EKRE-laste joral võiks ükskord ometi kraanid kinni keerata.Ei hääleta küll ühegi erakonna poolt ja vaevalt kunagi tulen hääletama,aga vaadates seda viimase aja rapsimist jääb mulje,et selline vihavaen inimeste vahel on tulnud just peale EKRE tulemist valitsusse
v
19. juuli 2019 16:05
vähid rändavad kuumavee katlasse enamast.
r
Rahune maha / 19. juuli 2019 19:47
See on rehvisiimu agoonia

x
19. juuli 2019 15:48
Sisu ei vastanud kommenteerimise reeglitele
l
Liisi/ 19. juuli 2019 17:20
Täpselt õige,president peab olema presidendi tasemel,tema sobiks rohkem karjalaiuta
k
Kirjak / 19. juuli 2019 19:51
Meil karjalaudas vabu kohti ei ole
n
No/ 19. juuli 2019 21:00
Siis peame Eestile võtma kurttumma presidendi.Midagi rääkida ei tohi,kui midagi kuuleb. On jama. Siis saate ise ka karjalaudas korralikult töötada.
m
19. juuli 2019 15:45
mina jälle vihkan seda brüsseli poolt määratud puunukku üle kõige.ei jõua ära oodata,millal see liberastlik e.la.ja.s oma praeguse ametiposti maha paneb.hullem kui see mikist nätsutaja juba!
e
19. juuli 2019 15:44
Sisu ei vastanud kommenteerimise reeglitele
l
Loe:/ 19. juuli 2019 15:51
t
to No 15. 47/ 20. juuli 2019 02:57
Palgaline kommentaator, kas iga kommi eest makstakse sulle eraldi ?
n
Neeme/ 19. juuli 2019 15:43
Refid on kurdid aga mitte tummad.
n
Neeme/ 19. juuli 2019 15:56
Nad ei kuule aga oskavad teiste peale suud pruukida. Vaadaku peeglisse.
q
Q3 / 19. juuli 2019 15:40
Teab keegi veel mõnda nn demokraatlikku riiki kus presidendiks saab ilma üheski valimisdebatis eelnevalt osalemata.. End ja seisukohti tutvustamata..
r
republikaner / 19. juuli 2019 15:30
Tema arvustab Le Peni , ta on selle poliitiku kõrval vaevalt " pöialpoisi " pikkune .
t
to No 15. 52/ 19. juuli 2019 18:05
Palgaline, ära valeta. Sinu tööandja Kaljulaid on palju kordi täiesti avalikult Ekret mõnitanud. Sõnavara valimata.
t
19. juuli 2019 15:29
Sisu ei vastanud kommenteerimise reeglitele
k
Kasutab/ 19. juuli 2019 15:32
õiglaselt Ekre enda sõnavara ja nüüd ei meeldi?
e
Ei ole/ 19. juuli 2019 15:37
kuulnud EKRE-t sellist sõnavara kasutamas, küll aga refid ja sotsid mõ.nitasid ja sildistasid EKRE-t. Imelik et mõned seda ei ole näinud, kuulnud.
t
To No/ 19. juuli 2019 16:03
Mine siis kooguta presidendi ees ja hüüa jumalaks. Ta siiski suurte val.eta.jate ja rah.var.eet.urite erakondade refi ja sotside armastaja, need küll ei kõ.lba Eestit juhtima. Peab ikka pi.me olema seda mitte näha.
t
to Kasutab 15.32/ 19. juuli 2019 18:01
Palgaline, lõpeta ära iga kommi järel haugatamine.
<
19. juuli 2019 15:27
Sisu ei vastanud kommenteerimise reeglitele
n
No/ 19. juuli 2019 15:54
Aga sa proovi ka magada.

s
Star/ 19. juuli 2019 15:26
Soovitus EKRE'le - oganiseerige oma meeskonnale viisakuse ja kombeõpetuse kursus,ehk hakkab rohkem valijaid teid pooldama. Praegu on seis sadatuhat - ühe miljoni ja kahesaja tuhande vastu.Kuuldavasti on teie sajast tuhandest valijast märkimisväärselt paljud nördinud.Samamoodi jätkates langeb meie reiting terves maailmas ja kaotame palju sõpru ja pooldajaid.
s
Soovitus/ 19. juuli 2019 15:31
sulle Star, pirise kuskil mujal, seda teie vedelate inisemist on juba niipalju kuuldud, sest karjute ja sildistate igal võimalusel, mine parem minema.
p
Peeter/ 19. juuli 2019 15:36
Kas meil käis 1,3 miljonit inimest valimas totu?
s
sulev/ 19. juuli 2019 18:03
kuule STAAAAAAR,6pi arvutama,ega EKRE yxi valitsus es pole.
t
to Star 15. 26/ 19. juuli 2019 18:07
Viisakust tuleb õpetada palgalistele kommentaatoritele. Pidev labane sõnavara, justkui oleks tegemist erikooli puberteetidega. Palgaliste komme lugedes ei jõua ära imestada, mis müüdavat saasta on meie hulgas, ulme.
l
leida/ 19. juuli 2019 15:25
sinusugusel Kaljulaid ei olegi kodumaad ja rahvust,käid Brüsselis " internatsioonali" laulamas ja paned K.Marxi hauakivile lilii. moi adress, ne dom i ne ulitsa , moi adress sovetski sojuz--- selle loosungi all eladki
r
Raiko/ 19. juuli 2019 15:22
r
reede/ 19. juuli 2019 15:21
Oma pika elukogemuse varal on minul eesti kodanikuna raske mõista kuidas oli võimalik meie presidendiks komandeerida isik kes meie elust tuhkagi ei taipa Lipitseb euroglobalistide ees ja tambib meid bulvariajalehes Ausalt pole mullegi kõik EKRE esinemised meelejärgi aga väga palju nende otseütlemistest on sulatõsi Meie riik on surutud liberalismi kotti kus vend ei tunne venda aga ülemkiht pidutseb oma jahtlaevadel OLen täitsa nõus et umbsõlme aitaks lahti harutada nn presidendi tagasiastumine
n
Nii/ 19. juuli 2019 15:37
naiivne ka ei maksa olla, et presidendi tagandamisega umbsõlmed lahti argnevad
t
Teine vana inimene/ 19. juuli 2019 15:20
No selline president tuleb kukutada! kas pole siis seadust, mis tema lollused peatakas???
n
No/ 19. juuli 2019 16:03
Kuule peataka ise oma loll möla.
r
19. juuli 2019 15:19
Sisu ei vastanud kommenteerimise reeglitele
t
to Ega 15. 40/ 19. juuli 2019 18:11
Palgaline kommentaator, aitab nüüd küll, oled juba piisavalt teeninud.
e
19. juuli 2019 19:19
ekre sai Eestis ainult näruse 7% hääli, ülejäänud 10% tulid ju Soomest vene häkkarite e-hääled!
r
Riigikogul / 19. juuli 2019 15:17
oleks aeg hakata tegelema seadusandlusega mis annaks õiguse rahval, riigikogul president ametist tagandada, tagasi kutsuda.
v
vastavalt põhiseadusele/ 19. juuli 2019 15:20
Riigikogul on põhiseaduslik õigus nn president maha võtta. Samas on ta de jure ebaseaduslikult oma ameti omandanud
v
Vana inimene/ 19. juuli 2019 15:17
Minul on olnud ÕNN elada PRESIDENT MERE ja RÜÜTLI ajal. Ei kujutaks ealeski ette et nemad oleksid langenud nii jõhkralt madalale omaenda riigikodanike suhtes...... Nüüd siis vanemas eas kui enam palju aastaid ilmselt ei ole.....sai ikka eriliselt jõhkra süljeläraka vastu nägu sealt kadrioru brüsseli harukontorist. Olgu see kaljulaid nüüd õnnelik, et suutis solvata riigikodanikke, suutis inimeste vererõhku ja närvisüsteemi olukorda halvendada. PALJU ÕNNE TEILE, vihake aga TERVISEKS kogu Eesti RIIKI.....nii nagu naisepeksja upitasite juubelil lavale
v
Vanainimene ära ärritu/ 19. juuli 2019 15:41
vere rõhk võib kõrgele minna

a
19. juuli 2019 15:15
Astu tagasi , õnnetu marionett !!
e
EKRE juurib korruptsiooni ja see hirmutab/ 19. juuli 2019 15:15
neid kes rahva raha kuritarvitavad. Toetame EKRE-t, et kurjategijad saaks õiglase karistuse.
e
Ex-soomlane/ 19. juuli 2019 15:14
Kõige selle saa tihendada nii et sest EKRE pole nõus hakata valgenahalisi asendama lõuna ida supermeestega, nad on fasist rasistid. USAs on ka üks poliitik kes nutab kogu aeg kohalik EKREst (Trump). Tema nimi on Ilhan Omar.
o
oma naise ex-mees/ 19. juuli 2019 17:15
Ex-soomlane,ära enam peale võta!Tee üks Belgia reis veel-siis näed,kes on rassistid-fašistid...
t
to ex-soomlane/ 19. juuli 2019 18:14
Oot - oot elad Eestis, aga sõimad eestlasi.
e
Ex-soomlane/ 20. juuli 2019 18:08
Vabandust, ehk keele müür tegi trikki. Mõtlesin seda et iga erakond ja poliitik kes pole nõus et islam supermehed on meie uued peremehed, vasakliberaalid / globalistid proovivad neist teha "fasistid ja rasistid"
s
spets/ 19. juuli 2019 15:13
järelikult vihkad enamikku eestlastest, seega pured kätt kes sind söödab!
e
ekre valija/ 19. juuli 2019 15:11
helme tuleb riigist välja visata,enne kui juba päris hilja on...
m
Monsa/ 19. juuli 2019 15:09
Enne kui ma hakkan kommentaare lugema, kirjutan oma kommentaari. Eesti Vabariigi presidnetinna VIHKAB???? Buratiina usub muinasjutte, aga raskusi on reaalsusega. Vaat ongi raske uskuda, et Eestis on rahval kopp ees. No nii irdunud on see eliit tavainimese elust, et enam ei oskagi kommenteerida.
m
Mis reaalsusest/ 19. juuli 2019 15:43
o
Olen küll &quot;väike vend&quot;,/ 19. juuli 2019 15:51
kuid mõistust rohkem, kui mõnedel kohviku klatšimooridel, kes käivad kohvikus, et arutada, kuidas saaks järjekordselt Eestile ja tema rahvale ainult halba varju heita. Ei usu ilmaski, et maailm seisab ainult selle najal, kuidas meie siin elame. Kui ikka neid tühjajutuvanamoore ei oleks, siis läheksime vaikselt eluga edasi. Aga ei saa ju, kui vanne on antud, siis peab kaasama ka sellesse juba kõrgem võim, et ometi kuidagi ise võimule saada.Laske aga edasi, las mõni laseb jutu lendu ja siis keegi jookseb seda kohe kinnitama.
h
Hämming/ 19. juuli 2019 15:09
t
19. juuli 2019 15:07
Tal pole vist mõistus kodus!

m
Mikihiir/ 19. juuli 2019 15:02
Kui president isiklikult teeb reklaami, et sõna on vaba, siis mis õigusega moderotid komme kustutavad???
e
eestlane/ 19. juuli 2019 15:00
Häbematu inimene, matslik käitumine, kaua võib!!
a
Anton/ 19. juuli 2019 15:00
Kas selle presidendi ametikohaga käib kaasas kohustus oma rahvat häbeneda- eelmisel oli ka ju sellega probleeme? Kesk lubas pikka aega presidendi otsevalimise sisse viia, nüüd, kus pole ohtu, et Savisaar selleks saab, võiks asja ära vormistada. Siis oleks nagu mingisugunegi õigus rahva nimel esineda!
e
Ex-soomlane/ 19. juuli 2019 15:23
On uskumatu et euro ja usa liberalistid vihkavad valgenahalisi mehi sest valgenahalise mehe töö ja inteligentsus on pakkunud maailmasse lähemalt kõige sellise mis on praeguse aja ja kiviaja erinevus. Maailma riikid kui hakatakse vaatama, mitte üheski riikis kus on enamus mustnahalised või moslemid, pole saavutatud mitte ühtegi positiivist suurt asja. Ma ei saa aru miks ajakirjanikud ei tohi siit kirjutada, sest on oluline asi mõelda mis rahva asendamine tähendab.
e
eestil / 19. juuli 2019 14:59
puudub president on vaid brüsseli tsinovnik!!!!!
k
kodanik/ 19. juuli 2019 14:59
Piketiga "presidendi" tagasiastumiseks on vaja alustada Kadrioru lossi ees homme!!!
õ
19. juuli 2019 14:59
õ e l m o o r t u l e r i i d a l e p a r a s
U
.../ 19. juuli 2019 14:46
Uskumatu, kas vihakõned ei lõpegi???
o
on/ 19. juuli 2019 15:24
nüüd selle valguses küll loota, et ei lõpe...kahju...

k
19. juuli 2019 14:45
kohutav,kui palju vihkamist üks orissaare seeneline sisaldab
m
maksim pulemjot/ 19. juuli 2019 14:59
jube rahva-eestlaste halvustaja
e
Eesti riik tuleb taastada/ 19. juuli 2019 14:42
Mitte olla sõjaliselt ja poliitiliselt aafroameeriklaste juhtimise all.riik on lihtsalt üle võetud.
r
19. juuli 2019 15:00
n
19. juuli 2019 14:41
Sisu ei vastanud kommenteerimise reeglitele
p
President Kersti väärib ainult kiitust./ 19. juuli 2019 14:43
Töö kiidab tegijat! Igale oma.
t
19. juuli 2019 14:50
tema ei olegi rahva president,kuna rahvas ei valinud teda.See naine ilmus ei tea kust ja e i tea kes ta on.Lihtsalt tal tuleb ära võtta õigu meid esindada.
m
maamutt/ 19. juuli 2019 15:14
Õigust räägid.Ühegi maa ega riigi president ei halvusta kogu maailmale oma valitsust,kuid meie oma naudib seda täiel rinnal.Unustab ära,et peale tema ,oravate ja poolvenna on olemas eesti rahvas.Kui häbeneb ja vihkab,astugu koheselt tagasi ja tema probleem ongi lahendatud.Pole tema mingi riigi valitseja,see on rahvas.Ei ole kombe kohane presidendil maailmale oma riigi siseasjadest pajatada.Ka vihkajat vihatakse.
m
19. juuli 2019 14:39
Milleks meile vaenlased, kui meil on selline President?
19. juuli 2019 14:52
ja iga kodanik veel toetab rahaliselt tema solvanguid meie aadressil. Äkki aitab
l
Liisu maalt./ 19. juuli 2019 14:37
Kas persoonil on ajupuue, kahju, häbistab ennast .
e
19. juuli 2019 14:56
ei ta lihtsalt näitab oma tegeliku mina ,valimisaja lõppedes
ü
Ühtlasi/ 19. juuli 2019 14:36
vihkab nii "meie "president ka neid lihtsaid ja toredaid Eesti inimesi,kes EKRE-t valisid. Kersti vihkab siis mind ja minu kallist vanaema ja jne.
h
H/ 19. juuli 2019 16:43
"Toredaid" natse, rassiste ja homofoobe
o
Ok/ 19. juuli 2019 14:36
See peaks nüüd olema see koht kus paigale upitatud tankist oma koha vabastab
n
19. juuli 2019 15:03
nestor tiris selle tankisti vetsu nurgast
a
Analüütik/ 19. juuli 2019 14:36
Helmeid ( ja nende kiiluvees kahjuks ka EKREt) šantažeerib KREML tekitama Eestis olukorda kus Venemaa on sunnitud OMA kodanike kaitseks siinmail jõudu kasutama ning normaalsed EL ja NATO riigid on selleks ajaks "konservatiivide" seatempudest meie peale sedavõrd solvunud, et abi pole kelleltki küsida. Mida šantaažiks kasutaatkse?? Helmes seda teavad.

t
Tubli Kersti!/ 19. juuli 2019 14:36
õ
õige Kersti/ 19. juuli 2019 15:04
likvideeri kiiresti eesti rahvus
b
Brüsseli maffia on põlisrahvast hävitamas/ 19. juuli 2019 15:20
Kas kadrioru punt küüditama juba asumas?
6
69/ 19. juuli 2019 14:35
Ohhoo, moderaatorid ärkasid üles ja hakkasid kibekähku tööle. P.S. See ei ole vihkõne.
t
19. juuli 2019 14:56
Tundub jah nii, minu komm kadus nagu niuhti. Polnud seal miskit viha ega muud taolist.
o
Olen juba väsinud/ 19. juuli 2019 16:25
See "sõna on vaba" on üks kõige iroonilisemaid asju mida ma elus kuulnud olen. Kas kesti siis ei tea et 95% stensuurist tuleb lääne maailmast vasakpoolsete poolt?
e
19. juuli 2019 14:33
Sisu ei vastanud kommenteerimise reeglitele
n
Narva seenelised/ 19. juuli 2019 15:05
ootame meile seenile, muud ta oskagi
6
69/ 19. juuli 2019 14:32
Aja oma nina nii püsti et vihma sajab sisse ja pane või 10 dresipluusi lollide loosungitega selga aga ikka rahva poolehoidu Sa ei saa. Ma väljendasin ennast SINA vormis sest ma ei saa öelda matsile TEIE.
j
Jyrka/ 19. juuli 2019 14:32
tegelikult on yx asi,mida see tagatubades valitu ei taju,et EKRE taga on ka suur osa eestlasi ja see matslik jutt käib köigi valijate kohta.Kas pole instantsi,kes selle rumalukese tagasi kutsuks vöi etiketti öpetaks,kuidas jääda väärikaks ja mitte lömitada maailma ees,olla oma rahva eest väljas.
a
Ants/ 19. juuli 2019 14:36
Kui Suur osa? :D Eestimaa reeturid, kes maksavad oma maksud soome riigile, neid ei saa kuidagi eestlasteks nimetada, kui siin hakkama ei saanud siis ei tohiks neil olla ei hääle õigust, ega ka õigust oma arvamusks Eestis toimuvale, kogu see kalevipoegade punt, kes on Eestis lahkunud ja kaugelt neid poolearulisi toetab :D
p
puuks/ 19. juuli 2019 14:57
ants-poeg,ei ole naad kalevipojad mingid eesti riigi reeturid ja häöäleõigust nad omavad ning jäävadki omama.ASI ON LIHTSALT SELLES,ET REFFID VALITSESID SEDA RIIKI LIIALT KAUA,NEIL TEKKIS NAPOLEONI KOMPLEKS (oleme eksimatud,ilusad ja head) ja rahvas vajab vaheldust. Oleks keskid saanud vahepeal valitseda ja oma vigu näidata,oleks teistmoodi ka valitud. EKRE on rahva protest reffi ja keski vastu
k
Kõigepealt / 19. juuli 2019 15:48
peaks igaüks ise väärikaks jääma ja mitte rumalukeseks tembeldama
k
19. juuli 2019 16:17
Kui ise tolmu üles ei keeruta, siis maailm ei tea ega tahagi teada, kuidas siin elatakse. Me elaksime väga rahulikult, kui valitsuses oleks üksmeel ja suur juht oleks asjadega kursis, mitte ei kuukaks tühje jutte. Ei tasu ennast sellega esile tõsta ja mõtelda , et ainult ühel - kahel on alati õigus.
r
Raiko/ 19. juuli 2019 18:45
Ants kulla mees. Kelle valitsemise ajal kõik Soome pagesid? Osa tahaks tagasi tulla.
t
to Ants 14. 36/ 20. juuli 2019 03:20
Palgaline, müüdav kommentaator on kõige suurem riigi reetur.
m
19. juuli 2019 14:29
Sisu ei vastanud kommenteerimise reeglitele
n
nii ta ongi esimesest päevast alates/ 19. juuli 2019 15:06
käis ka üle lombi tuge saamas eestlaste vihkamiseks
ü
Ühiskond/ 19. juuli 2019 15:50
oli juba enne lõhestunud
a
Ants, Antsuke/ 19. juuli 2019 16:30
keda sa sa nende poolearuliste all mõtled? Kindlasti ennast. Tahaksin küsida, millal hakkas see nn."kalevipoegade punt" Soomes ja üldse välismaal tööl käima? Kas nüüd alles või oli see ikka 20 või rohkem aastaid tagasi? Eks sa maksnud nendele siis vastavat palka ja keegi poleks siit ära läinud.
p
Piinlik on/ 19. juuli 2019 14:25
Vapustavalt rumal jutt, nagu mingit põhikooli õpilast oleks intervjueeritud, kes üldse ei saa aru, mis maailmas toimub… Piinlik on…
k
Kui/ 19. juuli 2019 15:50
on piinlik, siis häbene
e
EKRE/ 19. juuli 2019 14:24
Tundub , et helmede paar on tõstnud alarmi ja pannud oma meeskonna tööle. Neil juba valimiste ajal oli üks kirjaoskaja,kes postitas valenimede all kümneid kommentaare.
s
sa oled/ 19. juuli 2019 14:29
lihtsalt provokaator ja laimaja ja loll
h
huvitav/ 19. juuli 2019 14:29
k
Kersti/ 19. juuli 2019 14:32
astu paem Ekresse ,siis saad aru
l
Lai irvitus kadrioru robotite üle/ 19. juuli 2019 15:23
14:24.....kuidas sina siis nii nirult esined? Hakka alustuseks seda kadrioru poolt upitatud naisepeksjat ülistama. Ja muide, sinu isik pole ka saladuseks....IRW....esine siis kohe oma nime all, mis põõsas konutad, sm tasku Ja vaadake, et oma pedofiilile ikka uue töökoha annate.....IRW
s
sulev/ 19. juuli 2019 18:33
näää kah yits kirjaoskaja

r
raiskav ja toretsev uusmarksistist brüsseli arveametnik/ 19. juuli 2019 14:23
tuleb riigikogus maha hääletada
j
Janno S/ 19. juuli 2019 14:22
Oot-oot, kui nüüd õigesti mäletan siis sotsialismireformaatorid on need, kes on loonud alusetult välismeediale rahvuslikult meelestatud valijatest ja valitavatest kuvandi kui "paremäärmuslikest rassistlikest jõududest". Kahtlen, kas Kaljulaid&Co ise ikka usub, mida räägib. Kui jah, siis vajab see kamp psühhiaatrilist abi. Kui ei, siis tegelevad nad teadlikult valeinfo levitamise ja viha õhutamisega poliitilise kasu saamise eesmärgil. Kummalgi juhul ei ole sellistel inimestel riigitüüri manu asja.
t
T./ 19. juuli 2019 14:21
Piinlik näha ja kuulda seda meie presidenti.
õ
õigemini/ 19. juuli 2019 15:08
a
19. juuli 2019 14:20
Sisu ei vastanud kommenteerimise reeglitele
e
ei nad vaata midagi/ 19. juuli 2019 14:25
hoopis hoolitsevad selle eest et isiklikud kinnisvara ja väljamaale investeeringud kasvaksid
q
Qtto/ 19. juuli 2019 14:19
Vihakõnedele lõpuks lõpp teha! Väga inetu presidendil nii ennast väljendada, selline sitaloopimine nii ühelt kui teiselt poolt on ääretult inetu. Meie president EI OLE TASEMEL JA EI SOBI EESTIT ESINDAMA!
k
Kersti/ 19. juuli 2019 14:38
Just ja president peaks justkui erapooletu olema.
p
President ei tohi vihata/ 19. juuli 2019 14:19
Ka rahvas või vähemalt osa sellest vihkab presidenti,kuna kasutab oma halvustavat kõnepruuki kogu aeg,mida president kindlasti endale lubada ei võiks.Ametiaeg hakkab peatselt lõppema,kuid teades kindlalt seda,et praegune valitsus teda tagasi ei vali siis ongi selge see,et pritsib mürki nii mis kole ja loodab et valitsus laguneks.Sellisel juhul oleks teine ametiaeg kindlustatud oravate poolehoiust temale.Kuid valitsus on tugev ning ei lagune ja nii ongi.
k
ka sulle/ 19. juuli 2019 14:25
resident vihkab käitumist, mitte isikuid aga sina vihkad presidenti nagu sa ütled, on ikka vahe.
m
MERI/ 19. juuli 2019 14:16
Eestile on kombeks 1 2l BOCK korraga,IRW
k
Kersti on 100% puhas eestlane../ 19. juuli 2019 14:16
Seepärast helmed ja muud võõrtegelased teda vihkavadki.Samal põhjusel vihatakse härra E.Krossi jne. Niipalju rahvuslusest.
l
Lil/ 19. juuli 2019 14:30
p
pulemjot maksim/ 19. juuli 2019 15:16
l
Lai irvitus üle maailma/ 19. juuli 2019 15:25
Käis Kremlis oma putini juures eestlaseks olemist kinnitamas....IRW Niipalju siis rahvuslusest.....IRW Said, sm,tasku oma kremli ülistuse ka valmis ja saada meile lugemiseks?
n
19. juuli 2019 16:53
No sellepärast,et inimene on puhas eestlane, küll keegi ei vihka. Siin peab ikka põhjus mujal peituma.

v
vihka pealegi!/ 19. juuli 2019 14:15
enamus rahvast vihkab sind,nagu Vainot,Kingisseppa,Laurisini,Vares-Barbarust.
e
Eesti mees/ 19. juuli 2019 14:15
Ma ei jaga mida utles Kaljulaid valesti, ta raakis nagu tegelikkuses on. Nii ta peabgi tegema
n
Nõustun/ 19. juuli 2019 14:23
President ei tohigi valetada..Kerstile soovime edu!
s
soovime tõesti seenelisele edu eestlaste vihkamisel/ 19. juuli 2019 15:17
l
Lai rivitus brüsseli robotite üle/ 19. juuli 2019 15:26
Just.....nii nagu Põhja Koreas...pressident peabki vihkama oma alamaid....IRW.....muidu need ei pea teda enam üleval kui piitsa ei anna
t
to Eesti mees/ 20. juuli 2019 03:24
Palgaline, ära mõnita eesti mehi.
a
Ants/ 19. juuli 2019 14:15
Nõus Kaljulaidiga, samas kas avalik meedia on see koht, kus president peaks valitsuspartei kohta nii ütlema. On ka küsimus, et kui niiväga vihkab ja ei meeldi, siis miks krt ta üldse andis nõusoleku selle koalitsiooni loomiseks? Tagantjärele rusikatega vehkida ja halada pole ka mõtet ju. Oleks öelnud ei, oleks tulnud erakorralised valimised ja asi mutt. Nüüd nutta igal pool- no ei ole ilus.
n
nõmmekas/ 19. juuli 2019 14:15
Ta ei ole viitsinud käitumis tunde võtta ja ei ole ka etiketti põhitõdesid omale selgeks teinud. See näitab ehtsat üleolekut kõigi teiste suhtes algusest peale. Selge võimu joovastus mis maailmas on nii palju kurja teinud.
v
vähk/ 19. juuli 2019 14:35
EKRE isenesest pole ka mingi püha elukas,et teda ei või arvustada.Samas pole ka nn.president muud kui üks tanki lükatud ja peale Brüsseli aastaid töötuks jäänud naisterahvas.
l
Lastetoast/ 19. juuli 2019 15:27
vähile....solvamine ei ole arvustamine. Aga mida tahta lastetoata brüsselist.....Britid pääsevad sellest multikulti hävituspundist
m
MT/ 19. juuli 2019 14:14
See ebaõnnestunud president väärib üldrahvalikku hukkamõistu. Õiendagu kodus, mitte välismaal. Mage president!
õ
19. juuli 2019 15:18
u
Uss/ 19. juuli 2019 14:14
Augeiase tallide rookimine ajab sõnnikumardikad vihale küll.
e
EKRE - KEI on Eesti rahvas/ 19. juuli 2019 14:13
ja nii üteldes vihkab president oma rahvast. Ta tuleb tagandada.
h
Hirmunud eestlane/ 19. juuli 2019 15:28
14:26......kuidas ma teada saan, kas võin ikka nina õue pista või olen ka vihkamise alune ja pean keldrisse pugema SUURTE VÕIMURITE viha eest!
t
Tavaline eestlane/ 19. juuli 2019 14:13
Presidendile, ei saa mitte vaiki olla...... peab oma rahvast halvustama!

a
AIR/ 19. juuli 2019 14:12
Pr. President ei tohiks rääkida vihkamisest.
t
19. juuli 2019 15:35
ta ei tohiks üldse rääkida,kuna sealt peale lauslolluse midagi ei tule
e
eu/ 19. juuli 2019 17:10
Lp. 14:13 Putini meelsus on rohkem ikka kahe viimase pres ku pärusmaa. Üks käis ju alles moskvas ning eelminegi pani koos putiniga 9. mail koos pidu sealsamas!?
h
Hahaha ma naeran!/ 19. juuli 2019 14:10
"President: võtkem 100 vihavaba päeva" - 24 aprill 2019
m
Marek/ 19. juuli 2019 14:10
ja mina neid inimesi kes maksumaksja rahadega üritavad purjetada või jalrattaga kuskile välismaale sõitma minna. Mis veel....President ei tohiks külvata viha ja peab olema erapooletu. Aga näha on et Reformierakonda toettab . Miks? Eks see selgub kunagi?
i
19. juuli 2019 15:37
ilmselt loodab refide toetusel teiseks ametiajaks saada
e
eu/ 19. juuli 2019 17:13
Käesolev pres ku ja tema 50 jüngrit sillutavad teed üro julgeolekunõukogu ametikohale. Selle nimel sai ka pre sku moskvaski putini käest toetust küsimas käidud!
M
***/ 19. juuli 2019 14:10
Ma pole sugugi kindel, et "I hate" tuleks tundlikus tekstis alati tõlkida "ma vihkan". Eesti vihkamine on paar kraadi kõvem kui inglise "hate". - Mis muidugi ei tähenda, et see lahjem "hate" oleks olnud väga diplomaatiline.
S
***/ 19. juuli 2019 14:12
Sellega seoses tunnen enamasti tahtmist protesteerida, kui keegi selges eesti keeles kedagi vihkab. On ka pehmemaid sõnu (ma ei salli, mulle ei meeldi...).
a
ahv/ 19. juuli 2019 14:10
Kus nüüd see pöhjakiht kukkus lärmama, varjake erutust ja proovige lõpuks ennast inimese moodi üleval pidada!
t
to arv/ 20. juuli 2019 03:29
Palgaline kommentaator on siis kõrgem kiht või ? Miks liberastid võtavad palgaliseks labased sõimajad ?
h
19. juuli 2019 14:09
Huvitav, mis võib selliste ütluste taga olla? Ei tahaks nagu isiku tervisehäiretesse laskuda, et ehk on miski muu põhjus. Rahva üleskihutamine? Hästi ei tahaks uskuda. Juhul kui ei oota ees mingi parem töökoht Brüsselis endise ja praegusega võrreldes.
s
sulev/ 19. juuli 2019 19:00
Mis seal muud,kui käbinärijatel hakkavad käbid otsa saama ja hirm naha vahel,et nende pättused tulevad päevavalgusele.Hardo Aasmäe ei komistanud ju ise trepil.M6elge inimesed.
p
Põliseestlane/ 19. juuli 2019 14:09
Mis siin ikka kosta....Teame ju väga hästi, et eelmine ja tänane president oli /on paika pandud Brüsseli poolt multikulti poliitika elluviimiseks ja seda suunda püüdlikult ka viljeletakse. Aga siin on üks aga....Kui seda kuradima EKREt ees poleks, läheks palju libedamalt, see ajabki marru, paneb lausa vihkama. Aga need tuhanded / tuhanded EKRE valijad on õnneks ees, nii et jääb üks võimalus: minna vihast lõhki....
s
19. juuli 2019 14:15
See "tädi" on teiesuguste lemmiku ISamaa poolt paika pandud ja suisa selle erakonna pikaajaline liige. Ja Isamaale EKRE IKE praegu üldse võimalik on. Nii et näidake ikka suuremat lugupidamist üles.
k
Karistus/ 19. juuli 2019 14:08
Kas meie seadusandluses pole punkti, mis lubab presidenti karistada kuni ametikohalt eemaldamiseni?Kuidas on võimalik, et see ametnik järjepanu laimab meie maad ja valitsust?Mõelge ometi, poliitikud!
o
Otto/ 19. juuli 2019 14:22
Maha selline president kes pole eestimeelne !

k
Kersti,parem ära/ 19. juuli 2019 14:07
vihka,vaid saa aru,mida nad taotlevad,siis usun, et nad hakkavad Sulle meeldima
s
See/ 19. juuli 2019 14:07
PUhta ohmu ja kitsa maailmavaatega kuidas sellised küll satuvad sellistele kohtadaele uskumatu.
n
nõmmekas ma ei ole EKRE valija/ 19. juuli 2019 14:06
President Kersti Kaljulaid peab kohe tagasi astuma. President ei tohi selliseid lauseid kasutada, see on täiesti kohatu käitumine. Kui ta ei lahku ise võimult siis peab ta riigipöörde tegema nagu Päts. Ta on tänasest Pätsuga täpselt ühel pulgal.
l
lausa imelik/ 19. juuli 2019 14:04
Rahva president vihkab ühe osa Eesti rahva käitumist ?
m
Mina ei austa ka kaabakaid../ 19. juuli 2019 14:18
Imelik oleks kui see sedasi poleks.
k
Kujutage õudust kui presidendiks oleks näiteks Mart Helme../ 19. juuli 2019 14:29
Kaak seda hirmsaste soovib kuid Kersti jt.temasugused on kindel pidur,et pseudo rahvuslusega on kindlalt kööga. Igale oma.
d
doh/ 19. juuli 2019 14:00
minu arust pooled, kes ei salli EKRE-t pole keskendunud sellele, kes nad tegelikult on aga eks aeg näitab, kas täidavad lubaduses või mitte
k
K. T/ 19. juuli 2019 13:58
Mina vihkan president kaljulaidu... Ja palju muud..
k
Kodanik/ 19. juuli 2019 13:55
nii häbi on nii rumala inimese pärast.
M
@ kell 15.22 -le!/ 20. juuli 2019 20:28
Miks Te kogu aeg mainite isikut, perekonnanimi N. tähega? Issake, Püha lihtsameelsus > kas üldsegi ei taipa, mis tegelikult maailmas toimub? Ja kes ja kuidas ja kelle ja mille kaudu asju ajavad/otsustavad?

h
Honk Honk sõna on vaba ¯\_(ツ)_/¯/ 19. juuli 2019 13:55
Pange tähele, kohe hakatakse kommentaaridelt pluss punkte nullima. Õhtulehel on see juba käpas.
l
Lihtsalt Maria/ 19. juuli 2019 13:54
Milles seisneb presidendi töö? Arutus reisimises ja lõbutsemises+ nüüd veel osa rahva vihkamises. On alles suuvärk sel naisel!
j
Jelena/ 19. juuli 2019 13:58
Vahepeal tuleb tõmmata ka pulstunud kalts selga ja sellega rõhutada, et euromarksistidele on sõna vaba. Teistele mitte. Nagu karnevalil, kaltsud seljas, täiskasvanud vananev inimene käitub nagu tita.
n
19. juuli 2019 14:08
no nüüd küll mulle pr. President ei meeldi! Osade eestlaste vihkaja ja mina vihkan nüüd teda ka. Pole mingi president. On viha õhutaja!
s
19. juuli 2019 15:23
samasugune ka tema poolik vend
k
19. juuli 2019 13:54
kuda nii presidet,äkki vihkad kogu eesti rahvast?????
t
19. juuli 2019 14:09
g
G/ 19. juuli 2019 14:14
Eks ta ole, keegi häbeneb Eesti rahvast,.keeg lausa vihkab. Me sellega harkunud. On nendeks siis presidendid või tiblad.
s
sulev/ 19. juuli 2019 19:10
Oh ei,oravad on nii pehme ja koheva sabaga ja suuuuure rahakotiga.
h
Honk Honk sõna on vaba ¯\_(ツ)_/¯/ 19. juuli 2019 13:54
"Sisu ei vastanud kommenteerimise reeglitele"
a
Aitäh, president Kaljulaid/ 19. juuli 2019 13:54
See isamaalasest president ei meeldinud mulle kuni praeguse EKRE IKKEni. Nüüd esindab ta kõigi minusuguste eestlaste seisukohta praeguse õuduse kohta, ja minusuguseid on palju, väga palju. Kremli/EKRE/Kesikute/Isamaa trollid, teil pole mõtet mulle t:tti pritsima hakata, teie piiksumine mind ei morjenda.
a
Aitäh, president Kaljulaid-le/ 19. juuli 2019 14:00
Sinu morjendamised ja piiksumised ei lähe ka eriti korda,usu mind.Istu ja vihka kodus edasi!
v
19. juuli 2019 14:03
Vau, trollide kompanii siin oma piikse piiksumas:) Naerma ajate, trollid.
r
Rt/ 19. juuli 2019 13:53
Vihakõned ja vaenu õhutamine tuleb ilma igasugu häbita. Kas selline sobib ikka presidendiks ?
t
19. juuli 2019 15:25
ta muud ei ole eluaeg osanud
p
poleoluline/ 19. juuli 2019 13:53
Kas ei ole vöimalik tagasi kutsuda ametist, kuna ei täida kohustusi ,sest ei esindada Eestimaad ja kogu eesti rahvast??
d
doora/ 19. juuli 2019 13:52
See nn."president oeaks oma pool suud kinni hoidma,ehk näks targem välja!Ta ei ole rahva poolt valitud president vaid Brüsseli broilerite poolt valitud "ei keegi!"Presidendi valib rahvas!!!

m
muidugi/ 19. juuli 2019 13:51
parem maneeritse nagu orav v ninasarvik v punane ja varasta laia naeratusega riigi tagant
i
19. juuli 2019 13:51
Sisu ei vastanud kommenteerimise reeglitele
n
nous/ 19. juuli 2019 14:02
f
filosoof/ 19. juuli 2019 13:51
tead Kersti et ajalugu kordub?Öige pea hakatakse sind(spetsiaalselt väikese tähega) ja veel eelmist "presidenti" samuti vihkama nagu Vainot, Lauristini, Kingisseppa ja teisi reetureid!Miks te ometi eestlasi ja Eestit vihkate?Ole sa neetud!Siit järeldus et pole meil vaja seda möttetut ametit, ametkonda.Andke rahvale vöimalus otsevalida riigipead!
a
Al/ 19. juuli 2019 13:51
No on jäledik, vihkab oma rahvast.
e
19. juuli 2019 13:54
EKRE ei esinda Eesti rahvast.
e
eelmisele/ 19. juuli 2019 13:56
Ükski erakond ei esinda üksinda Eesti rahvast.
i
Indrek2/ 19. juuli 2019 13:50
Esisallija VIHKAB?!?!? Kuhu siis sallivus jääb?!?!
k
kas nutta või naerda?/ 19. juuli 2019 13:49
suursalliv astus nüüd rehale ja tunnistab veelkord üle, et ennast sallijateks nimetajad on KÕIGE suuremad vihkajad #kõigipresident
s
19. juuli 2019 14:08
Sallige, sest te ju vihkate iseennast üle kõige!
k
19. juuli 2019 13:46
Sisu ei vastanud kommenteerimise reeglitele
1
13:46-le/ 19. juuli 2019 13:51
Paistab,et sulle kõlbab ideaalselt roolijoodikust brüsseli bürokraat.
s
sõna on vaba/ 19. juuli 2019 13:46
aga see on ju ehtne vihakõne sm. vanempioneerijuhilt!?
s
see tegelane/ 19. juuli 2019 13:57
ei saa siiamaani aru, et aastakümneid ignoreeriti paarisaja tuhande inimese huve. Tulemus on käes, aga ikka tahaks , et üks ja ainus arvamus kehtiks. Paraku oleme korra sellises ühiskonnas elanud ja enam mingitel tingimustel ei soovi seda!

r
RP/ 19. juuli 2019 13:45
Paneb imestama. Kuidas see on võimalik, et president vihkab omaenda riigi rahvast! Mis rumal väljendusviis! No ei ole võimalik! Ise enda poolt valitsema kinnitatud erakond! See ei saa nii olla. Olgu küll, et ekre teeb oma tegusid nagu ta teeb, siis kuskil väljamaa meedias neid sõna otseses mõttes sõimata ja vihata. No on alles tase! Arvasin presidendist ikka hästi, aga nüüd... pole sõnu. Ja olgu öeldud siinkohal, et ma ei kuulu ühegi koalitsiooni ega opositsiooni erakonda.
k
19. juuli 2019 14:17
Kui inimene ütleb seda korduvalt, otse näkku ja läbi meedia, mitu korda sulle siis peab ütlema, et sa aru saaks?
k
Kaur/ 19. juuli 2019 13:45
EKRE-t ei vali, aga seda käpik presidenti vihkan ma küll!
m
Maakas/ 19. juuli 2019 13:44
Ma usun, et ükski senine erakond pole uskunud oma tegudesse, ehk siis nüüd ainult EKRE. Tuletame meelde Eesti taasiseseisvumist, mis siis kõik toimus, kuhu kõik kadus?
k
19. juuli 2019 13:44
Sisu ei vastanud kommenteerimise reeglitele
e
Ekre on ainus patriootlik-aateline erakond Eestis/ 19. juuli 2019 13:51
Ekre rahvuslik armastus Eesti riigi vastu on tugev VÕIT.
s
see ullike ei saa aru/ 19. juuli 2019 13:43
et eestis pole paremäärmuslust! On parempoolne aga mitte äärmuslik. Ootaks eestisse ka peremäärmuslikku parteid, saaks ehk õhu puhtamaks.
a
Antifa/ 19. juuli 2019 13:59
Seda on juba ammu koruvalt tõestatud et palju suurem probleem on praegult vasakäärmus. Paremapoolsed inimesed pole väga kuhugile liikunud. Kõike seda on tõestatud, soovitan kõigil uurida.
a
asd/ 19. juuli 2019 13:42
President vihkab Eesti inimesi? Kuidas saab president öelda, et ma vihkan "EKRET", sest see on ikka EESTI INIMESI täis!!!
t
to sõna sekka ja kaabule kaigast/ 20. juuli 2019 03:37
Palgaline kommentaator jälle liberastidele kannuseid teenimas.
l
Lugeja/ 19. juuli 2019 13:38
Lugedes kommentaare tundub kùll, et rahvas lausa vihkab meie praegust nn. Presidenti, ja sellisel juhul tòesti tasuks kaaluda tagasiasiastumist. .
s
sõna sekka/ 19. juuli 2019 14:50
Kallis lugeja. Asi on niimoodi , et see käputäis trolle pole sugugi kogu rahvas. Rahunege maha !
e
19. juuli 2019 19:25
ekre hul.lu.nud trollid EI OLE EESTI RAHVAS!
n
nijah/ 19. juuli 2019 13:37
ei ole ka vahel nõus ekrede väljaütlemistega, kuid ei vihka kedagi meie inimestest, kuidas on võimalik riigipeal sellist interjuud anda. Talubas olla kõigi president, tuleb aga välja, et ainult valitute, kes temale meeldivad. Meie teised peame elama kõikide keskel ja sallima kõiki kaaskodanikke ning mul ei ole selle vastu midagi. Uskumatu!!!

j
juhan/ 19. juuli 2019 13:36
Buratino ei adu, et ta on EV President, kelle suust sõna vihkamine, eriti valitsuskoalitsiooni kuuluva erakonna suhtes, on äärmiselt nõme.
k
Kahju!/ 19. juuli 2019 13:36
Ma hindan meie presidenti kui institutsiooni,kuid ma ei hinda konkreetselt seda isikut!Vaid paaril korral olen võinud tõdeda,et tema väljaöeldu ühtib minu seisukohtadega.Mis EKRE-sse puutub,siis jumal tänatud,et nad olemas on.See on vist ainuke partei,kellele üldse loota saab!Ma ei salli silmaotsas igasuguseid sallijaid ja tegelikult kogu tänapäevast maailma,koos metsade lageraide,toidu,samasooliste abielu ja üldse kõige jamaga,mis tänapäeval uksest ja aknast tuleb!See ei tähenda,et mulle ei meeldiks igasugused positiivsed uuendused-ükskõik,mis alal!
p
pahad, pahad mehed...irw/ 19. juuli 2019 13:36
EKRE mehed on minetanud inimpalge kasutades sovjeediaegseid toredaid väljendeid...irw Paras neile kes uluvad. Viga teis endis kui aru ei saa miks nii juhtus. Presidendi toodud põhjendused on liiga lihtsustatud, stiilis: kõik pole saanud kasu globaliseerimishüvedest. Loodan, et tasapisi saadakse aru mis toimub ja lõpetatakse klišeede kasutamine EKRE käitumise seletamisel.
t
Tervishoiunõunik/ 19. juuli 2019 13:36
Ma ei ole kunagi kuulnud ühegi maa presidendi suust,et ta vihkab oma kodanikke.See on täiesti küündimatu inimese tase.Selline siis "president"meil.
j
Juku/ 19. juuli 2019 13:40
Kus ta siis oli ,kui ta need EKRE-lased kohapeale lubas - heaks kiitis ???nad ju vanattuttavad , teada tuntud inimesed .
t
19. juuli 2019 13:56
Tal ei ole volitusi keelduda, ta on lihtsalt topis.
t
Tervishoiunõunik-le/ 19. juuli 2019 14:03
Eelmine "häbenes" meie rahvast!
e
et siis/ 19. juuli 2019 13:33
Kui see tegelane ametisse sai tundus selline tubli, tegus, hakkamist täis naisterahvas. Nüüd naeratava näoga oma enda poolt ametisse kinnitatud valitsust ja seega Eesti riiki vihkav kurjusest ja kibestumisest nõretav kaeblemine. Meil on millegipärast ta ikka veel presidendina ametis.
t
to et siis/ 20. juuli 2019 03:41
Kahjuks ei tundunud Kaljulaid alguseski tubli ega tegus. See oli ju ette teada, et ametisse pandi Brüsseli huve kaitsev globalist. Esimene uusaastakõnegi oli ainult Süüriast ja süürlastest, kuidas meie ikka peame neid vastu võtma jne.
s
Sass/ 19. juuli 2019 13:33
Resident! Tahaks teada ainut, kas Saksamaa - Prantsusmaa voi hoopis Venemaa ja FSB oma...
p
Peter/ 19. juuli 2019 13:32
Kaljulaid peaks tagasi astuma.üksköik mis ekre teeb vöi ütleb.president peab selle asja ise kodus ära klaarima mitte jooksma nagu "emotsionaalne naine"järjekordselt välismaale kituma.see ei ole presidendi vääriline.ja kui ta midagi muuta ei saa olgu vait
k
19. juuli 2019 13:31
Sisu ei vastanud kommenteerimise reeglitele
k
kaabude vastased / 19. juuli 2019 13:39
on kõik ühesugused, ainuke mõte käib augu ümber.

k
19. juuli 2019 13:31
Kui juba vihkamiseks läks siis andkem tuld!
l
19. juuli 2019 13:29
Sisu ei vastanud kommenteerimise reeglitele
e
ebainimesed/ 19. juuli 2019 13:36
Ja sina oled inimene? Loe oma tekst veelkord läbi ja kui ikka aru ei saa, kes sa oled, loe veel ja veelkord.
r
RP/ 19. juuli 2019 13:46
Olgu kes nad tahes, oma must pesu pestakse kodus.
s
siin küll/ 19. juuli 2019 13:29
nüüd pada sõimab katelt. millepoolest see vihkanväljend parem on?
a
asd/ 19. juuli 2019 13:28
president räägib sellist juttu? ulme
s
See ju siis puhtalt .../ 19. juuli 2019 13:26
... vihakõne EU mõistes ja organid, kui nad oleks sõltumatud, peaksid käivitama juurdluse.
e
EKRE valija/ 19. juuli 2019 13:25
Kuidas suhtuvad sellisesse väljaütlemisse nõunikud kes tema esinemisi peaksid koostama ???
p
19. juuli 2019 13:33
Piidavalt delikaatne väljaütlemine varasemate lärtsatuste taustal.
m
maanuel/ 19. juuli 2019 13:24
Jääb mulje, et meil on võimul mitte vabade demokraatlike valimiste tulemusena moodustatud valitsus vaid riigipöörde toimepannud seltskond. Valimiste tulemuse kaart jaokskondade kaupa peegeldab veel säilinud maa- asustust. Igal pool väljaspool Tallinna ja Tartut kus maal veel inimesi elab võitis valimised ekre.
t
19. juuli 2019 13:36
Tuleb linnad tagasi võtta, mis muud.

t
Tim/ 19. juuli 2019 13:24
Vot see on tase ja see ei ole enam normaalne.Artiklist tuleb taas välja,et kõige suuremad vihkajad ongi need sallijad.
s
Sinu nimi/ 19. juuli 2019 13:23
Millal see inimene ametist maha võetakse? Võtke midagi ometi ette.
k
Kohutav!/ 19. juuli 2019 13:23
Ja selliste sõnadega räägib president oma riigi valitsusest maailma ees! Ja väljendid! Lihtsalt häbi oli lugeda!
j
Jaan/ 19. juuli 2019 13:21
Riigi president ei tohi ühtegi oma riigi kodanikku vihata.Mõni nõunik võiks talle selle selgeks teha kui ise ei jaga
ä
19. juuli 2019 13:21
Ärge unustage, et Kaljulaiu näol pole tegu presidendiga.
v
vuop zsiöd gzöo/ 19. juuli 2019 13:28
Teil on ka õigus. See Kaljulaid ei ole mingi President. Ta on ju süüdimatu naisterahvas ja tavaline kantselei töötaja. Tal ei ole Looja poolt antud mingeid andeid. Mul on häbi olla eestlane niisuguse Pinoccioga koos ühel maal elada.
k
Kaljulaidile/ 19. juuli 2019 13:20
Muidugi vihkad! Millal enne on poliitikas tõde sallitud ja enamuse rahva tahtmisi arvestatud!
m
Mida siis nüüd peaksid +100000 inimest, lisaks nende väärikad perekonnad tegema?! / 19. juuli 2019 13:19
Huvitav, koduses miljöös ta polegi lausvihane olnud, jõuab veel sedagi, üleskeerajaid on hõõguva lõkke ümber rohkem soojendamas. Ja kõik toimub rahva kuuldes/nägemisel.
v
vello/ 19. juuli 2019 13:19
nüüd on siis härra Ilvesele ilmunud jünger kes oma rahvast vihkab ja häbi tunneb et on eestlane. Aga nüüd on ju võimalus minna kus on parem ja pole vastikuid kaasmaalasi.
n
Nimetus/ 21. juuli 2019 01:21
TH Ilvesele härra öelda on ikka liiga ülendav.Just nagu seersanti kutsuks kindraliks.

n
näete siis/ 19. juuli 2019 13:17
Sallija kuulutab vihkamist...kõik ühes! Sallijatele on lubatud kõik...ka vihkamine! Nii juhtub kui presidenti ei vali rahvas!
p
prr/ 19. juuli 2019 13:17
Ega kaks Helmet ei ole veel ju eesti rahvas. EKRE = Helmed.
v
vanja/ 19. juuli 2019 13:51
kui see seeneline on Eesti president. siis on kaks Helmet terve riigikogu.Luukas lubas peatada Lasnamäe, kas tõesti pole ühtegi meest. kes suudaks peatada seenelise
k
Kodanik/ 19. juuli 2019 13:16
Kui see tegelane vaid teaks, kui suur osa meie rahvast teda vihkab...
p
Paneks/ 19. juuli 2019 15:51
sellele kommentaarile 100+ kui saaks!!!!Ülihea komm!!!
s
See komm 13.16/ 20. juuli 2019 22:50
saaks 100+ aga mitte Seevaldi kommentaar.
i
Inetu lugu/ 19. juuli 2019 13:16
Muidu räägiti, et EKRE levitab vihkamist? Mul on presidendist kahju.
j
Julius/ 19. juuli 2019 13:30
EKRE ei levita vihkamist, lihtsalt tema otsütlemised ei sobi sellele klounikarjale. Tõde on valus kuulata! Sõna on vaba!
c
Common Sense/ 19. juuli 2019 13:16
Poetagused usuhullud ikka usuvad...
v
vanja/ 19. juuli 2019 13:53
sinu nimest on näha, et sind ei võeta isegipoetaguste tsunfti
t
to Common Sense/ 19. juuli 2019 17:45
Ju oled sa ise see kõige põlisem poetagune, et nende elu ja mõtlemisega nii kursis oled. Võta teatavaks, et need sinu poolt nime pandud poetagused on siiski ka inimesed ja kindlasti targemad , kui sellised sildikleepijad nagu sina. Just sellepärast lähevadki inimesed hukka, et käib ju aina üks kiusamine ja mõnitamine. Kõigepealt avalda, milline usuhull sa ise oled?!
j
Jelena/ 19. juuli 2019 13:14
Hmm, paljud vihkavad näiteks selliseid inimesi, kes käivad sülelaste kõrvalt linna peal litutamas või siis selliseid inimesi, kes istuvad jääknähtudega autorooli, omamata juhtimisõigust. Loodan väga, et seltsimees Kaljulaid ka selliste inimeste käitumist vihkab.
t
to Jelena/ 19. juuli 2019 17:52
Jelena, väga hästi öeldud. Ja sellised väärivadki vihkamist, kuid seda ei taheta näha, sest ... .Ah, tegelikult ei ole mõtet sellel teemal vestelda.
y
ys/ 19. juuli 2019 13:13
Kuidas saab riigi president öelda, et ta vihkab teatud osa oma rahvast? See on ju ikka päris õudne. Tal oleks aeg aru saaada, et ta ei sobi sellesse ametisse ja astugu viisakalt tagasi. Niimoodi Eesti mainet kahjujstada on lubamatu.
v
19. juuli 2019 13:13
Sisu ei vastanud kommenteerimise reeglitele
e
ery to H/ 19. juuli 2019 13:29
sa said alles nüüd aru ?🥴
t
19. juuli 2019 13:33
To H ainuke troll oled sina siin
t
to vanamemm - tundub lootusetu/ 19. juuli 2019 13:57
Vabariigi presidendi töökorralduse seadus § 9. Vabariigi Presidendi volituste ennetähtaegne lõppemine Vabariigi Presidendi volitused lõpevad enne tähtaega, kui: 1) ta astub ametist tagasi; 2) ta sureb; 3) jõustub teda süüdi mõistev kohtuotsus. 4) [kehtetu - RT I 2002, 29, 174 - jõust. 01.07.2002]
v
vaga/ 19. juuli 2019 14:06
tabavalt ja hasti kirjutatud vanamemme poolt...

l
lilli/ 19. juuli 2019 13:12
ma ei ole siiani aru saanud, mida meie riigipea üldse taotleb, missugusena ta Eestit lõppude lõpuks näha tahab. väga inetu temast kedagi rassistiks tembeldada.
r
Riik/ 19. juuli 2019 15:48
peab saama Aaafriikaaa rahva värvi.See natuke rahvast kes alles jääb peab ülal siia veetud spetsialiste .
ü
19. juuli 2019 13:12
Sisu ei vastanud kommenteerimise reeglitele
h
H/ 19. juuli 2019 13:18
Ekre on väga väike osa rahvast
n
nad on reeturid / 19. juuli 2019 13:32
parempopulistid, kes töötavad võõrriigi rahadega selle riigi heaks, ei ole eesti rahvas!
i
19. juuli 2019 13:12
Sisu ei vastanud kommenteerimise reeglitele
w
ww/ 20. juuli 2019 12:40
Eile panin siia Merriam-Websteri autoriteetse seletuse, mis miskipärast on kustutatud. Tegin seda vastukaaluks neile, kes väitsid, et 'hate' ei tähenda vihkamist. Pole viga, M-W-st saab igaüks ise üle vaadata, aga varjamisega ei saavuta poolehoidu.
m
masendav/ 19. juuli 2019 13:12
igaüks tunneb mönda sellist, kes elus, nagu videomängus kogub iga hinna eest punkte, et järgmisele levelile jöuda, möni veel ka teeb teisi maha , et ennast upitada..vorm on, aga sisu pole
m
Marileen/ 19. juuli 2019 13:10
Astugu tagasi,pangu oma amet maha. See president ei kõlba karuperse ka mitte. See või mõni president ja omal igal pool sihuke vihakõne? Proua president,astuge tagasi,ausalt! Te ei kõlba seda riiki juhtima!!! Kuidas küll kohale pole jõudnud,et pool rahvastikust ei salli teid?! Võtke õppust ainus ja õige presidendist kes meil olnyd on,oli Meri!! Võtke eeskuju !! 😡
ä
Ära/ 19. juuli 2019 15:46
k
kusti/ 19. juuli 2019 13:09
On vist Orissaares valede seente peale sattunud.

e
e-exit/ 19. juuli 2019 13:09
Kõige puhtam vihakõne presidendilt
e
19. juuli 2019 13:20
ekretel on aga alati kõige m u s t e ma d vihakõned!
k
19. juuli 2019 13:09
Kauem vastu ei pidanudki ,nüüd hakkavad sanktsioonid we!? Kui minu poolt ei ole siis ...!!! Tõeline pale tuli avalikuks ,suur sõnakunstnikust kohatäitja !
m
19. juuli 2019 13:08
Sisu ei vastanud kommenteerimise reeglitele
a
aga sina / 19. juuli 2019 13:21
küsi oma helmeonude käest kas neil on demokraatiast ka üldse aimu
p
19. juuli 2019 13:08
president peab ikka meesterahvas olema..
p
Pele/ 19. juuli 2019 14:19
To ery, putin on oma rahvale kindlasti parem president
e
Ei ole nõus ( to 13:08)/ 19. juuli 2019 15:05
Rindejoon ei jookse mitte sugude vahel vaid maailmavaadete vahel. Ei ole vaja Kersti käitumist kogu naissoole projetseerida!
h
19. juuli 2019 13:08
Sisu ei vastanud kommenteerimise reeglitele
j
Jelena/ 19. juuli 2019 13:21
Seenekorjamine on ju töö, aga see inimene ei teagi, mis töötegemine tähendab. Küll ikka mõni inimene oskab iga korra ajal ennast soojale kohale upitada.
i
isamaalane/ 19. juuli 2019 13:07
Ja mina ei saa aru,mida Kersti tahab?
a
ainult koliseb möliseb/ 19. juuli 2019 15:37
püüpea ei saa midagi aru
p
Püü?/ 19. juuli 2019 15:55
g
Gray lives matter/ 19. juuli 2019 13:07

l
19. juuli 2019 13:06
Sisu ei vastanud kommenteerimise reeglitele
k
kusti/ 19. juuli 2019 13:11
Eriti veel neid, kes omapäi mõtlevad.
s
19. juuli 2019 13:05
Sisu ei vastanud kommenteerimise reeglitele
a
ants/ 19. juuli 2019 13:25
ametinimetus president ei anna õigust suvalisel tädil,kes ametisse PANDUD,õigust oma riiki ja rahvast pa.aga üle valada...üks naesterahvas võiks omada ka oskust peeglissevaatamiseks
h
19. juuli 2019 13:04
Sisu ei vastanud kommenteerimise reeglitele
j
Jelena/ 19. juuli 2019 13:29
Aga tuleb mingi rahvakogunemine, siis maksimovskajale plaksutatakse jälle nii et käed rakkus. Nagu omal ajal aplodeeriti kaganovitšile ja molotovile. Rahvas ju jumaldab maksimovskajat!
v
19. juuli 2019 12:56
Sisu ei vastanud kommenteerimise reeglitele
t
To õieti teed/ 19. juuli 2019 13:09
Sina kartulinina ära ole kade, et kellegil ilus peenem nina on!
j
Jelena/ 19. juuli 2019 13:25
Ega tema neid toitma ei hakka, ikka see lihtrahvas, kes maksimovskajatki rammusa leemega nuumab ja laseb tal ülihead elu nautida. Maksimovskaja võib matsutada suukest ja pomiseda:" Dolce Vita. Magus elu"
t
Territooriumi/ 19. juuli 2019 12:55
tagasi võtma.Kuidas sellest aru saada.
d
Dead/ 19. juuli 2019 13:07
m
maamiis/ 20. juuli 2019 09:20
ekreiidid ei ole rahvas vaid usulahk!
j
Juba/ 19. juuli 2019 13:09
Mägi laulis, et vastu puu-pead lööma pead.