Eesti uudised

Täiendatud! Artikkel ilmus algselt 18.07

Prokuratuur viis Marti Kuusiku perevägivalla süüdistuse kohtusse

Marvel Riik, 6. august 2019 19:19

168 KOMMENTAARI

j
Jätke/ 7. august 2019 22:43
Kuusik rahule. Löpetage nokkimine, eestlased!
o
oi,kui tore/ 7. august 2019 18:00
Kui nüüd kuusik süüdi mõistetakse,siis saan ka mina naabrimehe vangi saata,sest mu sõbrad on kõik nõus tema vastu tunnistama naiseppeksu suhtes ja lõpuks saan mina hakata naabrinaise juures nahistamas käima,sest naise väited,et mees pole süüdi,ei loe ju midagi!
l
lisaks/ 7. august 2019 18:01
enne aga astun reformi erakonda,siis olen ma väljaspool seadust!
m
m/ 7. august 2019 19:12
Aga palun. Seni saad käia kui teine naaber ka seda naist ihaldama hakkab. Tegelikult võiks mitte kommenteerida asju(antud juhul koduvägivalda), millest puudub arusaam.
r
rain/ 7. august 2019 17:10
k
Kas prokuratuuril/ 7. august 2019 16:25
On ikka õigus inimeste eraelulisi asju arutada.Kust nad infot hangivad mis inimesed pimedas ja teki all teevad.Ja see ongi see meie õigusriik kus isegi kodus ei saa ennast turvaliselt tunda.keegi piilub teki alla või hoiab jalgu kinni.
n
Naine/ 7. august 2019 15:38
Kui mina oleks sellise mehe naine, siis ma ei tunnistaks iialgi ta vastu. Miks? Esiteks, ma ei tea, kuidas mees mulle pärast kätte maksab. Teiseks, miks ma peaksin avalikkusele näitama, et mu lastel on halb isa. Juhul, kui mu laste isa saab kriminaalse karistuse, siis see mõjutab tulevikus lapsi. Selle loo pealt oleks mul hoopis võimalik tulu teenida. Ma lepiks kokku, et kui ta saab kohtus võidu, siis peab ta mulle maksma. Kindlustaksin oma tuleviku enne kohtusse minekut ära- lahutaksin ja laseksin kinnisvara oma nimele kirjutada. Nurkasurutuna peaks mees olema kõigega nõus.
n
Noniiii/ 7. august 2019 13:17
Süütuse presumptsioon on kriminaalmenetluse põhimõte, mille järgi kedagi ei tohi käsitada kuriteos süüdi olevana enne, kui tema kohta on jõustunud süüdimõistev kohtuotsus. Teiseks, kui Prokuratuur süüdistuse esitas, pidi ta tõendama ka kannatanu valeütlused. Seega peaks samaaegselt olema kohtus ka süüdistus valeütluste andmise asjus. Muidugi, kui kannatanu ei kasutanud õigust mitte anda enda ja oma lähedaste vastu ütluseid. Kui aga kohtus õigeks peaks mõistetama siis tuleb Prokuratuuril esitada süüdistus tunnistajatele. Väga huvitav kaasus. Kui Prokuratuur seda ei tee siis ...???

s
sõna sekka/ 7. august 2019 13:16
Isehakanud kohtumõistjatele : Teie , kes Te püüate olla õiguse mõistjad , saage enne vastav kvalifikatsioon , ning siis võtke sõna.Tühi sõnamulin ei aita mitte kuidagi. Jõudu !!
k
7. august 2019 12:04
kui süüdistus on alusetu,peaks kuusik omakorda prokuratuuri kohtusse kaebama-laimamise ja valesüüdistuse esitamise eest nimelt.
1
7. august 2019 15:54
12.46.-le võta kas üks naps või rahusti ja tere tulemast vihkaja
k
Keegi/ 7. august 2019 11:59
lugupeetav mainis, et on juhtumeid jne. Muidugi on. Arvutus: maailmas on kokku ca 7,5 miljardit inimest. Kui iga neist üksikisikutest, nii naina, nii mees, nii põnn, nii vanake teevad päevas ühe ,,tembu'', kas pehme, kas mitte nii väga pehme, on maailmas päevas kokku 7,5 miljardit ,,tembukest''. Ma konstanteerin, et maailmasjuhtub seega enam kui üks juhtumit.
k
Kõik nad on üks ja see sama (ahnus)/ 7. august 2019 11:55
Eurojuudi ja skandinaavia pankurid ning USA imperialism oskavad sama asja ajada nagu meist idapool idamaa naaber nn Moskva.
t
tõsielust/ 7. august 2019 11:49
Uurimisorganid ei saa Kuusiku juhtumit jätta käsitlemata, kas või nui neljaks, kus väidetavalt endiselt apelleeritakse anonüümsete tunnistajatega.See on tase.
s
Suur häbi kaebajatele, see kõik tuleb teile või teie lastele topelt tagasi./ 7. august 2019 14:02
1
7. august 2019 15:57
14.02.-le saad oma lastele kõikke seda ja rohkem
l
Lugege EPL naljakat artiklit/ 7. august 2019 11:41
... Sirje Merilo seelikust. :-)
s
7. august 2019 11:37
Sisu ei vastanud kommenteerimise reeglitele
m
Muidugi hakkab!/ 7. august 2019 11:49
Kui pidevalt meedia seda selgeks püüab teha, peabki nii olema ju. * Varsti tehakse naisele ja lastele ka selgeks - küll siis politseisse avaldus ka tehakse. .

o
olen ekre pooldaja/ 7. august 2019 11:32
aga hakkab tunduma, et kuusik on siiski süüdi.
v
7. august 2019 11:11
Sisu ei vastanud kommenteerimise reeglitele
a
aga/ 7. august 2019 11:33
vast on ka süüdi, siis tuleb tõesti.
t
7. august 2019 10:25
Sisu ei vastanud kommenteerimise reeglitele
j
ja jah/ 7. august 2019 11:02
nii tuntud poliitik ju, mis ta ka ära teinud on siis poliitikas?
n
noh/ 7. august 2019 11:34
kahjuks enam tema süütust ei usu. eks ta ise üritab lõpuni vastu ajada, aga....
e
7. august 2019 09:36
Sisu ei vastanud kommenteerimise reeglitele
s
7. august 2019 10:38
See on palgaline kommentaator!
e
EKRE ongi tegija/ 7. august 2019 11:36
ja ekre mehed hoiavad oma naisi väga, enamus mehed. ära nüüd tule ütlema, et sotsides ja refides pole naisetümitajaid, tee lahti need artiklid, kus on refide-sotside kriminaalkaristusega inimeste loetelu ja vaata, kui palju neid seal on. ekre oli ainuke, kes viskas 100 % ja ilma eranditeta kõik väqivaldsed välja, teised lasevad edasi erakonnas olla. millest see räägib?
k
kvaak/ 7. august 2019 12:36
Uus rahvastikuminister kiidab naisi, et mitu tuhat naist olevat juba politsei ja prokuratuuri oma pereellu lülitanud. Nii meie koduse elu kvaliteet aina tõuseb ja rahvaarv ka.
k
Kõik/ 7. august 2019 09:10
Vanad kommentaarid ka siia lisatud naitamaks et palju klikke.haledad
<
7. august 2019 08:52
Sisu ei vastanud kommenteerimise reeglitele
n
nimeke/ 7. august 2019 12:38
President vabandab ja need abikaasad aina armastavad üksteist rohkem.
3
7. august 2019 08:51
375 eurot pooeteist päeva eest ja 75 eurot esindus kuludeks.ALLOOOO,mida või keda ta esindas ja ta oli ainult paberil nimetusega minister
k
Krti-juurteta-reeturid/ 7. august 2019 08:20
Mis mõttes et ei võinud naist korrale kutsuda!

h
7. august 2019 08:05
Sisu ei vastanud kommenteerimise reeglitele
t
Tarmo Laasi/ 7. august 2019 10:30
Ongi valikuline. Kui saaks, siis "200 grammi partei", sotside jt eestvõttel tõmbaksid punase kaltsu Pika Hermanni torni ja internatsionaali hümniks. Olukord on sarnane 1936 aasta Hispaaniale. Caudillio, kus Sa oled? Lugege Rudolf Timmermansi "Alcazari sangareid". Grenader kirjastuse kórdustrükk. Paralleelid oludes on märgatavad.
e
7. august 2019 05:59
Ei. Tea mis seal kokku kritaeldati?
v
või siis/ 7. august 2019 11:38
tegelikult ikkagi on süüdi. mis on tõenäoline, aga kuna algul eitas, siis ei saa ka omaks võtta, loodab pääseda. eks näeme.
t
7. august 2019 04:47
Sisu ei vastanud kommenteerimise reeglitele
t
to tiit/ 7. august 2019 06:25
Lavrenti Beria. Mine kooli ! Hommikul juba rüübanud ?
t
Timofeile/ 7. august 2019 11:05
Sa lausa öövahetuses, kas siis makstakse rohkem :)?
h
7. august 2019 00:30
Sisu ei vastanud kommenteerimise reeglitele
,
7. august 2019 06:38
,kui kuulun ekre ridadesse,siis on ekre süüdi,kui usun jumalat,siis,,,,,, Ühesõnaga süüdi ei ole inimene vaid tema vaated.Aitäh.
e
Elagu tubli prokuratuur ja teised riigiorganid, kopsud, maksad.... / 6. august 2019 23:52
Ja hästi tegi see prokuratuur. Tuleb vangi panna see mees, kaua me ootame.
õ
6. august 2019 23:50
Õpetussõnad 16:8 Parem pisut õiglusega kui palju tulu ülekohtuga. 9 Inimese süda kavandab oma teed, aga Issand juhib tema sammu. 13 Õiglased huuled on kuningale meelepärased ja ta armastab seda, kes õigust kõneleb. 14 Kuninga viha on surma käskjalg, aga tark mees püüab seda lepitada. 15 Kuninga lahke nägu tähendab elu ja tema poolehoid on otsekui kevadine vihmapilv. 16 Kui palju parem on hankida tarkust kui kulda, ja arukuse hankimine on hõbedast olulisem. 17 Õigete tee on hoidumine kurjast; oma hinge hoiab, kes oma teed tähele paneb. 18 Uhkus on enne langust ja kõrkus enne komistust.
m
Mariina/ 6. august 2019 23:04
Kui kaua veel läheb aega et mehe psüühikasse jõuaks arusaam et suuremat väärtust kui pere olla ei saa, kui kaua veel läheb aega et mõista et kodu peab olema kindlus ja turvaline sadam, kui kaua veel läheb aega et mõista et abikaasa, isa, javanaisa roll on kõige auväärsemad mis olla saavad, kui kaualäheb veel aega et taibata et nende rollide eest saadavad tasud on kõrged kui lugupidavalt oma naise ja lastega käituda, kui kaua veel läheb aega et mõista et päevapinged ja frustratsiooni saab välja elada jõusaalis....
v
Vähemused, enamuseks! / 6. august 2019 23:55
Vale jutt. Eelkõige peame kaitsma vähemusi. Tubli vikerkaareinimene on me rahvuslik rikkus mida pole raisata.
n
naised/ 7. august 2019 00:52
on palju vägivaldsemad peres.
m
Mine laula seda naiste varjupaikades!/ 7. august 2019 11:58
Mida politsei on nende meestega ette võtnud, et igasugustes MTÜ-des naisted (lastega) peavad redutama? Kuidas need perekonnatuttavad just sel päeval välja ilmusid, kui Kuusik ametisse määrati?
k
Katrin/ 6. august 2019 22:57
Väga tore et perevägivald ei ole enam tabu ja meeste psüühikasse jõuab pereväärtus kui väärtus, sest vägivallatseja saeb ju oksa millel istub... Naine saab avada oma hinge ja keha vaid turvalises keskkonnas, kui ta meest peab kartma siis on süda ja keha suletud ja mees ei jõua kunagi tõeliste naudingute i.. Siis kui suri voodi paistab ärkab meestes alles vaimsus ja taipamine... Siis kui hooldekodu hais on ninas siis saab mees aru et naine võiks kõrval istuda aga siis on juba hilja.... Siis kui lapsed on suured jõuab kohale et neil pole enam väärkohtlejat vaja..
t
Tere. On juhuseid, kus vägivallatseja on naine. / 6. august 2019 23:04
v
vägivallatsejad/ 7. august 2019 00:50
on peres ju naised. kas tõesti on raske sellest aru saada.
k
Katrinile/ 7. august 2019 02:44
Tunnistan, mind lausa huvitab, kustkohast sina neid vägivaldseid mehi leiad. See on ikka aru saada, kui inimene vägivaldne, miks tegeled sellistega. Aga muidu naised on palju julmemad.
2
7. august 2019 06:47
23.04-le sellest me ei räägi ja ,kui mees ei reageeri,siis teised nimetavad teda jobuks,,,,,

m
Minu nimi/ 6. august 2019 22:50
<
6. august 2019 22:13
Sisu ei vastanud kommenteerimise reeglitele
k
6. august 2019 22:35
kõik vägivallatsejad võiksid lastele mõelda enne, kui kätt või jalga tõstavad. Nüüd on nagu on, isa ei soovinud kaitsta, peab kaitsma riik võimalike vahenditega.
e
6. august 2019 22:50
Ega sellepärast pea meedia kogu aja sellest pasundama, et veel raskem oleks.Selline avalik arutelu nüüd küll lapsi ei kaitse.Igas väljaandes esiküljel.Selline asi peaks olema kinnine.Ei õigusta isa, kuid prokurör pole oma avalike süüdistustega sugugi parem.
k
karina/ 6. august 2019 23:11
Jah, peab kohe kindlasti avalikult kirjutama, siis on vähemalt teada, kes Su naabriks on. Peab olema tänulik ajakirjanikele, kes seda teavet on meiega jaganud.
n
naine/ 7. august 2019 09:19
Just! Kus oli tegija (antud juhul vägivallatseja. Aga siia alla käivad kõik - vargad, petjad jne), kui tegu toime pani. Palju ta siis laste peale mõtles? Ja kui asi avalikuks tuleb ( ei pea silmas konkreetset juhtumit, vaid üldse), siis kisatakse - ärme räägi sellest, kõik saavad teada. Ettekäändeks tuuakse lapsed, vanemad pere jne... Kui julged teha, siis pead aduma ka vastutust!
l
6. august 2019 21:36
Sisu ei vastanud kommenteerimise reeglitele
n
no/ 7. august 2019 07:41
ega süüdi ei mõistetagi "Miili rääkis, et Maali nägi" põhjal, ole rahulik.
r
rahutu/ 7. august 2019 12:45
Mille põhjal siis? Kodused asjad on tõesti nii, et Maali näeb ja Miili räägib. Ja ajaleht kirjutab. Siis prokurör süüdistab, kohtunik murrab pead ja president vabandab.
j
6. august 2019 21:34
Sisu ei vastanud kommenteerimise reeglitele
m
Mode/ 7. august 2019 01:40
k
k-le/ 7. august 2019 02:48
Kes peaks reffe pooldama, ei kujuta ette. Võib - olla ainult mtü tegelased.
s
subjektiivne arvamus/ 7. august 2019 07:30
Tegu on poliitilise protsessiga. Kuusiku süüks on evalmiste kontrolliimise soov. Evalmised on aga refide püha graal. Elektroonilised valimised võimaldavad tulemustega manipuleerida ja see on ainuke mis refide edu valimistel tagab. Kõik kes soovivad hakata kontrollima evalimisi, hävitatakse politiseeritud kohtusüsteemi poolt.
w
Www/ 6. august 2019 21:32
Ja kui kuusik võidab, nii ka arvatavasti läheb siis oi seda häbi kõigile neile kes seda jama ajama hakkasid 😀
x
Xxx/ 6. august 2019 21:22
Eks riigis, mille kunagine pea olla oma kaasa vastu käe tõstnud ongi kahjuks raske seda käitumist patuks pidada. ekre pole teema.
k
6. august 2019 21:11
Sisu ei vastanud kommenteerimise reeglitele
t
to 21:11/ 7. august 2019 07:45
n
6. august 2019 20:23
No ei olnudki prillikivi,mis edasi sekti liikmed?
t
To;20;23/ 6. august 2019 20:28
Kas on juba süüdi mõistetud,et plõksid?Oota ja sa veendud,et on küll puhas nagu prillikivi.
t
to IRW 20. 07/ 7. august 2019 02:50
Prokurörid täidavad poliitilist tellimust.

i
6. august 2019 20:07
Sisu ei vastanud kommenteerimise reeglitele
t
Tyuiop/ 6. august 2019 20:28
Kuidas mida ? Vägivalduril koidab palgapäev :)
k
kohtuniku ja prokuröri vahe/ 6. august 2019 20:36
Kohtunikud nimetatakse ametisse eluaegselt ja nad vastutavad vaid seaduse ees. Seega nad on sisuliselt sõltumatud. prokurörid aga mitte. Tegelikult võib ebasobiva prokuröri alati vallandada. Kui on vaja, küllap siis ka põhjus leitakse.
k
Kai/ 6. august 2019 20:45
Loodan, et naisel on julgust tunnistada nagu olo. Terror käis sisuliselt päris kooselu algusest peale. Aga meie riigis tehakse ohvrist süüdlane.
n
6. august 2019 19:51
No nii sekti ühendkoor,teie suur söim köigi aadressil oligi jama.Kui mees puhas,ega siis kohtusse ikka minda.Eks te leiutate uue süydlase jälle.Must tuleb ju valgeks teha.Oh teid önnetuid
k
Kai-le/ 7. august 2019 15:42
kui terror käis algusest peale, siis miks oli vaja üldse koos elada, midagi on selles väites vale. Ega inimesi vägisi koos elama panda.
v
Viisiratas/ 21. juuli 2019 16:20
Mind lõbustab alati tohutult see ekretrollide ühendkoor :D Piisab vaid dirigendil taktikepp tõsta ja juba tuleb kui ühest torust: president (teises salmis reform) ka, alle-aa või Ojasoo-oh-oh-oo! Ise sageli teadmata, kes see Ojasoo üldse on või milles tema süütegu seisnes. Kui on tegemist löömise ja naisega, siis on kindlasti kohe võrreldav Kuusiku perevägivallaga.
t
To viisiratas/ 6. august 2019 20:53
Me saime aru juba esimese korraga, kõik pole siin ullikesed.
a
7. august 2019 07:35
Aga refide ühendoor ja peast sotside kisakoor teab täpselt kes see Kuusik on ja milles tema süütegu seisnes?
v
Viisiratas/ 21. juuli 2019 16:16
Mind lõbustab alati tohutult see ekretrollide ühendkoor :D Piisab vaid dirigendil taktikepp tõsta ja juba tuleb kui ühest torust: president (teises salmis reform) ka, alle-aa või Ojasoo-oh-oh-oo! Ise sageli teadmata, kes see Ojasoo üldse on või milles tema süütegu seisnes. Kui on tegemist löömise ja naisega, siis on kindlasti kohe võrreldav Kuusiku perevägivallaga.
k
Kas/ 7. august 2019 07:02
Juba sünnistsaatilollakas?
a
21. juuli 2019 10:06
Sisu ei vastanud kommenteerimise reeglitele
s
sulev/ 7. august 2019 08:48
Esileedi,khm,leedid ,nii ei käitu.
<
20. juuli 2019 04:26
Sisu ei vastanud kommenteerimise reeglitele
k
Ka/ 20. juuli 2019 14:53
Kle tõmba juba jeed oma pedofiiliaõpiku tarkustega...
t
to Ka/ 7. august 2019 07:37
Ta ei tunne end kristliku märtrina kui lahkub siit oma spämmimisega. Tahab t aju olla samas reas ajalooliste märtritena. Isegi skisod tahavad olla keegi....
p
19. juuli 2019 11:16
Sisu ei vastanud kommenteerimise reeglitele
m
19. juuli 2019 11:56
mina olen Prunniga samal arvamusel.
p
Pets/ 6. august 2019 19:47
Teil ekrelastel mingit siselisti pole, kus maa lameduse osas vaielda saate?
j
6. august 2019 23:39
Juba see, et FB valimispäeva meelde tuletas, oli tegelikult sekkumine valimistesse.
o
Oled õigesti aru saanud/ 7. august 2019 01:49
Kes maksab, see ka muusika tellib! Rehvimaffial rutsi jagub -> Autorollo, Talinna Sadam, VEB, Arsenal jne jne..ennem hakkaks päike tõusma kui märksõnad otsa saavad
e
19. juuli 2019 10:44
Sisu ei vastanud kommenteerimise reeglitele
t
Täna on 6. august/ 6. august 2019 19:54
Prokuratuur viis 2. augustil, seega juba viis.

n
19. juuli 2019 09:54
Sisu ei vastanud kommenteerimise reeglitele
k
Kuule naine/ 19. juuli 2019 10:07
Mis sa valetad? Kas ehk sina oledki see laimaja kes paanikas kohtumõistmist kardab?
t
to naine/ 19. juuli 2019 10:08
tähendab,et kõigil oli teada ja keegi ei teinud välja sellest tähendab,et kõigil oli teada ja keegi ei teinud sellest välja? Saate ikka aru millest kirjutate? Tähendab,et peksta võib ainult sellisel juhul kui valitsusse ei pürgi! Väga haige arusaam!
j
Jumal hoidku,mis jutt see on.Kuidas teised elanikud sellest midagi ei ole kuulnud?Oled selgeltnägija/ 6. august 2019 20:13
t
to naine 09. 54/ 7. august 2019 02:59
Sa ju reformi palgaline kommentaator, olen veendunud.
r
Rakvere/ 7. august 2019 07:05
Lilladepealinn, naine võid ju olla aga kindlasti mitte emane.
e
ei tea nende elust midagi/ 19. juuli 2019 09:39
aga kummaline on see, et vägivallatsemisest ei räägitud enne kui Kuusik ministriks nimetati. Kus need info andjad siis olid kui ta nn.naise luid murdis?
m
miks peaks/ 6. august 2019 19:58
rääkima avalikkuse ees täiesti tavalise inimese tegudest, kas keegi rääkis, mida mina täna tegin? Kui ma aga ministriks üritaks saada, kohe räägitaks. Õpeta, nagu oma last.
r
räägiti ikka, kuid/ 6. august 2019 21:51
keegi ei võtnud tõsiselt, kuna polnud ju tegija, kui sai ministriks, siis oli tegija
s
Seniks/ 6. august 2019 23:21
kuni ei ole minister, ei ole sa mitte keegi, siis võid peksta, valetada ja varastada - kedagi ei koti, isegi mitte miilitsaid ega kerstidente. Nii käivad asjad Rakveres vikerkaare linnas.
s
19. juuli 2019 09:20
Sisu ei vastanud kommenteerimise reeglitele
v
vahe/ 6. august 2019 22:48
Ojasoo tunnistas ennast süüdi, toimus lepitusmenetlus ja ohver oli selles kokkulepitud karistusega nõus. Ojasoo täitis lepet. Asi lõpetatud. Kuusik ei tunnistanud ennast süüdi - seepärast otsustab nüüd kohus.
k
Kui läks/ 19. juuli 2019 09:05
Modereerimisele- st.et ei avaldata..ei tohi ju kuusiku poolt olla..ja jumal hoia...laimajaid hukka moista. Ikka koige korgemal tasemel kaib mäng
m
Mann/ 19. juuli 2019 10:58
Ei tohi EKRE poolt olla, ei tohi Kuusiku poolt olla.....Elagu vaba sõna!!! Kus see suur kannataja enne oli või maksti hästi, et kapüist välja roomab?
t
to Lõpetage ära/ 7. august 2019 03:03
Vastupidi. Ekre mõnitajad saavad kommide eest soroselt palka.
n
Nadi värk/ 19. juuli 2019 07:37
Eks saab näha, kuidas see väidetav Krossi naise "peksmise" lugu laheneb. Ja siis taotakse rusikatega vastu rindu, et meie prokuratuur ei täida poliitilisi tellimusi. Kuidagi nadi kukub see kõik välja.
o
olen surmkindel, et/ 19. juuli 2019 07:46
Krossi tädiga seoses kõik summutatakse. Või siis vibutatakse naeratades näpuga. Ta ju oma!
j
juudas/ 19. juuli 2019 10:16
maadam kross on jumala poolt valitud rahvast ja meiematasid ei tohiks teda isegi mitte näha tänaval...
n
19. juuli 2019 07:15
Sisu ei vastanud kommenteerimise reeglitele
h
Hardo A/ 19. juuli 2019 08:44
ah,jäta ,Lavly,need tobedad õigustused,et tööga hakkama ei saa.
o
Oh taevas/ 19. juuli 2019 09:50
Milline "naine" küll sellist jaburdust postitab???
k
Kai/ 6. august 2019 20:51
Ja nii võib juhtuda küll. Ehk ütleb poegki oma sõna, kui emast lugu peab.
p
Pilajad suunatakse modele/ 19. juuli 2019 07:04
Kersti ei ole vaid üks nimi, Kuusiku naaber ka Kersti ju.

k
Kuusik andis peksa ja alasti naisele, tegi ta seda saunas vihaga (kasevihaga?), seegi oli kadakane? / 19. juuli 2019 07:02
Naised saunas rääkisid, ajakirjanikud kirjutasid, Kerstigi lahkus lavalt, meeldivalt kuum oli.
s
Sihuke värk siin maal/ 19. juuli 2019 00:06
Kes kohtusse, kes riigi Juubelipidustuste kangelasena suurele lavale ja sadu tuhandeid peale veel saama
h
19. juuli 2019 09:36
huvitav jah, miks Kersti Kaljulaid Ojasoo tegu hukka ei mõistnud? Kas meie riigis on nii, et ühele lubatud ja koguni soositud, teisele mitte. Kohe kindlasti süü leida ja istuma panna aastateks. Meil on ju "õiglane" kohtupidamine.
e
ehh/ 6. august 2019 22:54
Ojasoo tunnistas end ise süüdi ja kandis oma karistuse juba enne juubelipidustuse lavastamist. Jätaks nüüd tõesti rahule. Kuusik ei tunnistanud - seetõttu lähebki see kohtusse. Ja istubki kinni, kuni aru saab, et peksmine ei sobi.
o
18. juuli 2019 23:42
Sisu ei vastanud kommenteerimise reeglitele
t
7. august 2019 11:50
Tarandi puhul taheti raha k6vasti selle eest.
k
Kaitseme/ 18. juuli 2019 23:17
Kuusikut eesti libapoliitikute terrori eest! See on hädavajalik.
k
Kutsu/ 6. august 2019 20:24
k
kasteheinas kõndides/ 18. juuli 2019 22:48
sellest siis ,et meil on vale Prokurör ja siseministeerumi pealiku arvamus
k
kandoom emuur uuring / 18. juuli 2019 22:40
statistiline pulkade pikkus muutub reformijatele kui ei leia kinnitust fakt, seega siinsed ennustajad - teie arvamus on tühine.
c
Common Sense/ 18. juuli 2019 22:33
Kuidas siis nii? Pidi ju puhas kui prillikivi olema...
s
Sellepärast Kuusik kohtu poole pöördubki/ 18. juuli 2019 23:17
Artikkel on segaselt kirjutatud.

t
tegelikult/ 18. juuli 2019 22:06
Mind huvitab hoopis raha eest kirjutajate psühholoogia. Kuna kirutakse kogu aeg omasid, kas siis tuntakse hingematvat armastust ja kiindumust a.raab.laste vastu ? Või lihtsalt kirjutatakse, mida kästakse, kuna selle eest makstakse või siis liberaalse karjääri edendamise nimel ? Oskab keegi vastata ?
s
Siimule/ 18. juuli 2019 23:45
Vägivalda õigustas sinu tööandja mis ta nimi nüüd oligi.
s
Siim/ 18. juuli 2019 21:55
Perevägivalda õigustavad ekre trollid võtke oma hüüdlauseks " naisepeks massidesse"
k
kersti.../ 18. juuli 2019 23:08
....jagab naistepeksjatele isegi medaleid ja seda rehvitrollide heakskiidul.
s
Siimule/ 19. juuli 2019 07:49
a
Advokaat/ 18. juuli 2019 21:26
Kuusik on paanikas, otsib advokaadi jaoks raha , sellest ka see paari tunni töö eest tahab saada maksumaksja kulul megahüvitisi. Prokuratuuri minnakse , kui on olemas asitõendid ja tunnistused ning ütlused. Niisama ikka kriminaalasja ei avata. Siin ka ju "ekre" poolt kividega olematu loopimise eest keegi reformierakonna kaaslane läheb kohtusse kriminaaltoimikuga - järelikult ikka on nii selles, kui teises kohtuasjad detailid olemas
j
Jüri/ 18. juuli 2019 21:35
Kriminaalasja avatakse ka tellimise peale. Savisaare protsessis oli ju sama lugu - vilepuhuja saatis ju sise meilid avalikkusse, et protsessi alustamiseks alust pole. :(
p
Prokurör/ 18. juuli 2019 21:45
Jüri/ täna, 21:35 ära valeta, raha käis Savisaar Moskvast Jakuninilt nuiamas ja see on fakt. Kui ikka sõltumatu riigi erakonnjuht käib teise riigi eriteenistuste liikme juures raha nuiamas. See, et ebaseaduslikult Savisaar raha sai , ka see on fakt, mitte vilepuhumine ja viimati mingi kohtuasjas kokkuleppele. Kas Keskerakond läks kokkuleppe korras kokkuleppele, et pääseda suuremast karistusest, mingeid vilepuhujaid pole kriminaalasja jaoks vaja kulla luulutaja
j
Jüri/ 18. juuli 2019 22:23
Prokurörid ju üldiselt pada ei aja? Miks siis sina? :D Vilepuhumine ja sisemeilide avalikustamine oli! Jakuninilt raha küsimist Savisaare protsessis ajakirjanduses ei kajastatud, vähemalt hüsteeriliselt mitte. Aga mingid jutud Lasnamäe kirikule Jakuninilt raha saamisest nagu olid.
s
Siim-Aabraham Goldberg/ 19. juuli 2019 08:52
Need megahüvitised on ju rehvidel seduseks kirjutatud?Nad arvasid,et jäävadki neid hüvitisi saama,vahetades ministriportfelle.Kui nüüd juhtumisi teised hakkavad rehvide väljamõeldud riigilüpsmist kasutama,siis kisa taevani.
t
Tanel/ 18. juuli 2019 20:49
Prokuratuur ikkagi veel plaanib.Kohtu jaoks on vaja süüdistust ja süüdistuse aluseks on tõendid või süülise tegevuse omaksvõtt. Siiani seda tundub veel mitte olevat.Plaanitakse siiani.Kas siis Kuusiku naine väidetava vägivalla ohvrina on muutnud oma seniseid seisukohti, et mees on vägivaldne.Seega on ta valetanud väites, et mees pole olnud vägivaldne.Selge, et see asi on meedia poolt esilehekülje teema.
i
inime/ 19. juuli 2019 00:24
Ei saa aru. Jutt käib kogu aeg kahtlustusest, aga kus on süüdistusakt? Ilma selleta ei saa ju üldsegi kohtusse minna.
i
Ints/ 19. juuli 2019 22:59
Küll on huvitav! Nüüd on nii, et kas see asjavärk ikka oli nii ja kui ei olnus, siis ikka surutakse peale. Nüüd minnakse juba naise kallale ja hirmutatakse, et ta olevat ehk valetanud ja kes teab, mis veel siin külge poogitakse. Huvitav, kas need süüdistajad olid kõik peksmiste juures. Kui oma silmaga on kõike seda nähtud, no miks siis need nägijad ei lähe kohtusse tunnistama? Kes nad sellised on? Kui on õigus, mida siis karta? Praegu jääb selline mulje, et kõik see on lihtsalt järjekordne ärapanemine.Mida seal nii plaanitakse?
v
väga hea õppetund/ 18. juuli 2019 20:46
kõigepealt tuleb teha kooselamise leping,ning siis varustada kõik kohad ja sõidukid salvestatavate kaameratega,kusjuured kõigil pereliikmetel peaksid olema kinnitatud otsaette kaamerad ööpäevläbi.Ka tulede kustutamine peaks olema keelatud.Need nõuded peaks olema neile,kes raha pärast on abiellunud.
j
Juhul, kui kohus ta nimetatud süüdistuses õigeks mõistaks./ 18. juuli 2019 20:05
Kahjuks ta astus tagasi omal soovil, mitte ei vallandatud. Aga veel on võimalus. Tagasiastumine toimus meediasurve poolt ülesköetud massihüsteeria tõttu. Nii et kui kohus ta selles asjas ta õigeks mõistab, siis on tal võimalus esitada hagi meediaväljaannete vastu. Kaasates kostjatena ka tema vastuavalikult sõna võtnud ja teda süüdistanud poliitikud ning kõrged ametiisikud. Ning nõuda see kuue kuu hüvitus nendelt sisse. Tegelikult veel rohkemgi, kas või nelja aasta saamata jäänud palk. Pluss hüvitused tekitatud moraalse kahju ja hea nime mustamise eest.
r
Reaalsus/ 18. juuli 2019 20:42
Avalikkuse survel on ka mõned eelmised ministrid pidanud lahkuma ja mingit kompensatsiooni ei anta. Jürgen Ligi kirjutas ka avalikuse survel "vabatahtliku" lahkumise ja mingit kompensatsiooni ei saanud
k
18. juuli 2019 20:52
Kas naisepeksja on nüüd hea nimi?
t
to Reaalsus/ 18. juuli 2019 23:27
Kui inimene ei taotle ega kohtu kaudu ei nõua, siis mitte keegi talle seda omal initsiatiivil küll pakkuma ei lähe. Ammugi mitte veel sinise äärega valgel taldrikul.
t
to 20:52. Heast ja määritud nimest,/ 19. juuli 2019 08:25
Oma nime saab igaüks vanematelt. Ja see on hea senikaua, kuni seda ära ei määrita ega ei häbistata. Võimalusi on kaks. Esiteks, nime kandja teeb ise midagi häbiväärset. Teine, et keegi teda kuritahtlikult laimab ning mustab. Hetkel me veel ei tea, millega on tegu. Kuni antud asjas jõustunud kohtuotsuseni. Aga kui mees peaks siiski õigeks mõistetama, siis kehtib juba automaatselt teine variant. Koos vastutusele võtmise ning hüvituste nõudmisega, kui laimatu seda nõuab ja selleks kohtusse pöördub.
j
Juku/ 19. juuli 2019 12:25
Ju survestati Kuusikut tagasi astuma, ähvardati naisepeksjaks ja võib-olla millekski veel ja ikkagi tehti ära. Ohtlik natuur pättidele!
s
18. juuli 2019 19:56
Sisu ei vastanud kommenteerimise reeglitele
t
to 19. 54/ 18. juuli 2019 21:51
Päriselt arvad, et keegi tõsimeeli käid iga päev Ekret mõnitamas täiesti tasuta ?
t
to 19.54/ 18. juuli 2019 21:53
parandan Päriselt arvad, et mõni lihtsameelne tõsimeeli usub ka, et käid netis iga päev Ekret mõnitamas täiesti tasuta ?
t
to 21;51/ 19. juuli 2019 03:09
ega päriselt keegi ei usu ka seda, et sina siin päevast-päeva tasuta ekre kaitsele viskud ja teda mittejumaldajaid sõimamas käid.

1
18. juuli 2019 19:54
Sisu ei vastanud kommenteerimise reeglitele
k
18. juuli 2019 19:55
Kopikas on tal nii teenitud, nüüd ehk rahuneb ka maha.
i
IRW/ 18. juuli 2019 19:45
Ega ei pruugi jõuda - siiani tegeles asjaga abiprokurör , asi anti aga prokuröri kätte kes võib asja ka lõpetada näiteks tõendite vähesuse või ka avaliku huvi puuduse klausliga
l
18. juuli 2019 20:00
Lugeda ei oska või? On ju selgelt kirjutatud, et prokuratuuril on piisavalt tõendeid kohtusse minekuks, mida ka tehakse.
2
20.00 le/ 18. juuli 2019 20:05
On esitatud vaid kahtlustus , kohtusse minekuks on vaja esitada süüdistus , seda seni ju pole
t
tehakse kõik, et/ 18. juuli 2019 20:35
süütule inimesele süü kaela määrida!
k
19. juuli 2019 11:09
Kui üldse mingeid tõendeid ongi?
v
Vägisi tunnistab ka Kuusik oma vägivalla üles./ 18. juuli 2019 19:24
Kuusiku "tegu" sai juba Kerstilt vihje. Liiati on halva teo kirjeldaminegi halb tegu.
i
18. juuli 2019 19:22
igatsugu jeleenad ja muud katjuušad mõistavad eestlaste üle kohut nagu stalini aegadel.
t
to 19. 04/ 18. juuli 2019 19:36
Palgaline, ära märatse.
p
PK/ 18. juuli 2019 19:17
Kui ei löö siis ei armasta,ehk suurem osa ida virumaalasi tuleks siis kinni panna selle loo valguses.
k
18. juuli 2019 19:04
Sisu ei vastanud kommenteerimise reeglitele
h
Huvitav, et kohtusse. Kesse nüüd siis nii kehvasti valetas? / 18. juuli 2019 19:21
<
18. juuli 2019 19:01
Sisu ei vastanud kommenteerimise reeglitele
t
to viha/ 18. juuli 2019 19:10
Kelle vastu see vägivald oli siis, kui naine ütleb, et teda pole pekstud? Stalini ideoloogia järgija paistad olevat, tema põhimõte oli, et kui on inimene, küll siis kuriteo ka leiab.
t
to-le/ 18. juuli 2019 19:52
naine lihtsalt koristas kodus ja jooksis korduvalt ja erinevatel aegadel vastu kapi nurka, ei õpi need naised ka oma vigadest :).
l
Liisu/ 18. juuli 2019 20:25
....on vastupidi,reformi ja sotsi kaubamärk,ehk oled tähele pannud,kui ei ,siis ava silmad.
v
18. juuli 2019 20:37
vägivald oli väikeste laste vastu, kes ei saanud suure tõenäosusega isegi aru, mida küsiti.
a
Ava oma silmad!/ 7. august 2019 08:16
Vaata tõele näkku - viha ja (veel) vaimset vägivalda eraldavad meil Eestis just ja ainult rehvashotshud. Tõestust leiad kasvõi siinsamas väljaandes. Kajake ka ju käskis - viimse rohelise mürgitilgani seltsimehed!
t
telefonis/ 18. juuli 2019 18:56
vôis öelda aga kes teab, see teab, see mees tuleks reaalselt vangi panna!
j
18. juuli 2019 19:05
Just, sellistele nagu see kuusik ainult reaalne vangistus!
t
to telefonis, 19. 05, 19. 01, 19. 04/ 18. juuli 2019 19:38
Palgaline kommentaator, palju sa korrutad ühte ja sedasama. Kopikas teenitud, rahune nüüd maha.
k
kopikaid teenivad/ 18. juuli 2019 19:53
ikka ekre trollid koos Olgino omadega :).
t
to 19:38/ 18. juuli 2019 19:56
jah, sina pole veel kopikatki teeninud, alustasid alles tööpäevaga, sul ju tavaliselt öine vahetus. Sellepärast võtab kiunuma.
t
to 19.05 ja 19. 53/ 18. juuli 2019 21:59
Miks palgaline kommentaator pidevalt nii marus on ? Kas reformi - sotside liikmeks olemine ajab marutama ?
t
to 21:59/ 19. juuli 2019 03:13
miks papagoi pidevalt nii marus on, kas ekre liikmeks olemine ajab marutama?
p
Peedu/ 19. juuli 2019 15:16
Jah, Kuusik kutsus külarahva tunnistajateks ja hakkas siis oma naist kolkima. 18.56, kuidas sa oskad küll nii rumal olla?

m
18. juuli 2019 18:36
Sisu ei vastanud kommenteerimise reeglitele
s
Sedaasja, et/ 18. juuli 2019 19:05
kellele ütles? Ngu näha, pole Teil aimugi (vägivalla all kannatanud) inimese psühholoogiast. Kas Te tõesti arvate, et sellises telefonivestluses, nagu toimus, oleks pidanud naine vägivalda jaatama?! Oh püha lihtsameelsust. Kuid milleks selle üle arutleda. Uuurijad ja kohus teevad oma töö ning siis on asi selge. Milleks niisama vahtu üles peksta.
t
tont/ 18. juuli 2019 19:05
kui vaja, pannakse rääkima, et vägivald oli.
a
aga mina ütlen,/ 18. juuli 2019 19:55
et olen Rooma paavst, kas usud :)? Aga eks need ekrelased ju usuvad kõike, kui peremees käsib.
j
ja kartis/ 18. juuli 2019 20:24
n
18. juuli 2019 20:26
Naine ütles, et pole olnud, prokud leiavad et oli. Kummaline...mõned aastad tagasi just leidsid nad, et vägivalda pole olnud, kuigi reaalselt silmad sinised, korduvalt patrulli poolt alkoholijoobes mees ära viidud kainenema. No ei olnud vägivalda.
n
No/ 18. juuli 2019 21:14
Naine võib öelda,mis iganes. Aga on ka teisi asjast teadjad.
k
Kui / 19. juuli 2019 11:32
ohver ei tõesta vägivalda ning kedagi ei süüdista, siis ei tohi ühtki mõrtsukat süüdi mõista. Nad ju tihti väidavad, et ei tundnudki ohvreid.
p
Prokuratuur keeldub/ 18. juuli 2019 18:25
Tegelemast metsavarastega,valetab ja hämab,saaks aga poliitikat teha.
m
18. juuli 2019 19:02
Metsavargus on naisepeksu kõrval köömes.
t
to Prokuratuur keeldub/ 18. juuli 2019 19:12
kus nüüd leidis, mida võrrelda
2
21,14/ 19. juuli 2019 15:19
Kas käite kordamööda Kuusiku akende taga luuramas, et nii targad olete?