Krimi

FOTOD | 26 AVARIIOHVRIT VAJAB ARSTIABI. Pääsenu: „Aknad klirisesid, kõik kohad olid verd täis.“

Johanna-Kadri Kuusk, Triinu Laan; Juhan Mellik, 18. juuli 2019, 13:34

130 KOMMENTAARI

n
Nagu maasikad/ 21. juuli 2019, 05:30
See furgoon tœi leedust v poolest kanaliha, mida me eesti liha pähe ostame!
n
Nagu maasikale/ 21. juuli 2019, 11:14
Liha SELLES furgoonis kindlasti ei ole. Sest see pole külmutus furgoon.
b
bussijuht/ 20. juuli 2019, 09:32
Milleks teha jaburaid reeglid,kui keegi nagunii ei arva sellest midagi.Alati on süüdi juht,sest tema vastutab alati veose (reisijate) eest.On see ükskõik, mis ilma või muuga.
b
bussijuht/ 20. juuli 2019, 09:08
ei ole lühike,on parajalt.
k
20. juuli 2019, 09:05
Kuidas saab linnadevahelises bussis käimlasse,kui turva vöö on peal.Kas peab koos tooliga minema,sest liiklusseadistus keelab sõiduajal bussis liiikumise.
e
esiteks on turvavöö ainult bussijuhil linna ja lähiliinidel,teised sõidavad nii sama ilma./ 20. juuli 2019, 08:56
ise oled lühike. Ole kraps ja saada sõnum edasi.
0
08:56/ 21. juuli 2019, 11:15
Tänapäeva lähiliini bussides juba on turvavöö olemas.
o
on need kursused kui pikad tahes.lühike või pikk/ 20. juuli 2019, 07:46
kui sul ei ole kutsumust siis seda ka ei saa.paber ei tee veel spetsalistiks
a
arvajale/ 20. juuli 2019, 07:39
meil telefoni ajastu vali kas noomitus ülemuse käest või pärgade keskel puusärgis
t
19. juuli 2019, 15:00
Sisu ei vastanud kommenteerimise reeglitele.
t
Toslemile/ 19. juuli 2019, 19:42
On küll süüdi, kuna rikkus vales kohas seismisega liiklusseadust ja sellega tekitas avariiohtliku olukorda.

x
XXX/ 19. juuli 2019, 12:00
No egas need turvavööd siis ilmaasjata bussis ei ole. Kui juhtubki midagi ja sul on turvavöö kinnitamata ja sa jääd näiteks selle tagajärjel sandiks, ratastooli siis kelle poole või kuhu sa pöördud? Bussifirma ja kohus naeravad su välja siis, et kes käskis sul ilma turvavööta bussis sõita? Ja võid ka ajutiselt koduravile jäädes kompensatsioonist suu puhtaks pühkida.
l
lihtne lahtine pudel/ 19. juuli 2019, 09:26
selleks sa valisidki ameti bussijuht.tuleb siis ka arvestada et koorma tervelt kohale viid.hoolimatusest reisiaid vigastada või koorma rikkumise eest tuleb vastutada
b
BUS/ 20. juuli 2019, 09:52
Ma arvan ,et koorma laadimisega ja reisijate veoga on teised reeglid ,aga vastust annab süüdlane; kes on selles asjas süüdi.
r
reisijad kes arvestavad täpset bussi saabumist ja rongile jõudmist./ 19. juuli 2019, 09:15
võiksid arvestada varasema bussiga.ohtlike juhtidega võid jõuda hilisema rongi peale.ja esimesel kohal .matuse rongis......
a
arvad,/ 19. juuli 2019, 11:32
et need bussid käivad nii tihti, mõni käib ainult 2 korda nädalas, mõni kord päevas, jääd maha, kus siis veedad aega, et järgmisel päeval bussile saad, või kui jääd tööle hiljaks, kuidas ülemus suhtub sellesse? Jne.
U
-/ 19. juuli 2019, 08:38
Uudistest selgus, et bussil olidki turvavööd olemas kuigi eeldati, et sellel bussil pole. Lähiliinid sõidavadki 50-60 km kiirusega liinil Ja kui pole enne selgeks saanud mis juhtub juba 50 km/h sõitmisel siis uurige välja Lihtne lahtine pudel mis nt sõiduautos veerema hakkab või lendab löögist autos ringi siis mida veel bussist tahata kus avarust on veelgi rohkem ja veel palju enam turvavarustust eiravad reisijaid Ja seda süvenevat nutisõltuvust ei saa igaühele pähe määrida Ela ise ükskõik mis avarii üle ja siis tule targutama Ja vinguv eestlane mine siis ise bussijuhiks
b
BUS/ 20. juuli 2019, 10:00
Kui on ette nähtud bussis seisukohad tehase poolt ,liikudes kuni 60km.tunnis.Siis ei ole võtta ühtegi turvavööd bussijuhll.
k
kui logistik on lauataga ajad paika pand/ 19. juuli 2019, 08:37
ei tähenda see mitte et bussijuht seab ohtu reisiate elud.üks bussijuht õigustas star fm is et sõitu segavad 75 80 km sõitjad.tähendab et kui vastu tuleb samasuguse mõtlemisega juht sõidame reisiad surnuks.logistiks peaks ise liini läbi sõtma enne kui paneb paberile.ja kui reisial ei ole turvavööd peal tuleb ta vigasks sõita.....
b
B/ 20. juuli 2019, 10:09
Ei saa aru miks peaks reisija vigaseks sõitma, kui tal ei ole turvavööd peal!
u
Uku/ 19. juuli 2019, 07:36
Kui vaadata kuidas Atko bussijuhid liikluss käituvda, siis pole imestada, et avarii juhtus. Sellist ülbust ja rabistavat sõitu poel emme kohnud. Olen nendega sõitnud ja kõrvalt näinud. Inetu. Bussijuhtide käitumine samuti, räägitaks eroolis telefoniga jne.
u
Uku!/ 19. juuli 2019, 07:49
Ega sina ka just terav pliiats ei ole! Loe ise ka üle.
s
19. juuli 2019, 07:22
selge värk,meie molud eestlased ei kinnita turvavööd
a
19. juuli 2019, 07:12
autosse istutakse turvavöö kohe peale, bussis pole vaja, ise ka süüdi, esimene asi telefon pihku
k
kroku/ 19. juuli 2019, 08:24
esimesena haarab telefoni bussijuht ja kuni liini lõpuni

r
Reisija/ 19. juuli 2019, 02:12
Viimasel ajal on ilmunud sellised juhid, kes pole vist inimeste veoks koolitatud, mingid lühiajalised kursused ja kohe inimesi vedama, vähemalt selline mulje jääb küll.
r
Riina/ 19. juuli 2019, 07:52
nõus, ise kukkusin raskelt linnabussis, käsi siiamaale valus. Ka on tekkinud miskid ukrainast v kurat teab kuskohast bussijuhid , kes ei oska käituda, ei saa ühesttki eestikeelsest sõnast aru ja ülbitsevad, mulle vastas seoses liikluse pmbersuunamisega sohver et ta sõidab kuda nado. No suunda võiks ju sohver teada.
p
Penskar, Riinale/ 19. juuli 2019, 11:37
Ma terve elu bussidega sõitnud linnas ja pole kordagi bussis kukkunud, äkki näeks oma silmas palki? Pealegi liiklus on niisugune, kus ei saa sujuvalt pidurdada jne. ehk see bussijuht üritas sujuvalt pidurdada sinusuguste virisejate pärast, tulemus käes, kas tahad linnas ka niisugust tulemust?
l
19. juuli 2019, 13:28
Liikluses tuleb ootamatuid olukordi alati ette ja selleks peab REISIJA ise kõik endast oleneva tegema, et äkkpidurdusel või järsul pöördel poleks kukkumisi ühistranspordis. Kui pole võimalust istuda, tuleb tugevalt hoiutorudest kinni hoida, selga toetada ja kui ikka pole sest kasu, muretsetagu kinnitusrihmad, et poleks kukkumist.
h
Hm/ 21. juuli 2019, 08:53
Mis vahet sel on, kas vead s i t t a või saksu- ühte moodi haisevad mõlemad.
a
Allakäik/ 19. juuli 2019, 02:01
Tegelikult on meil tekkinud väga palju bussijuhte, kes sõidu ajal telefoniga lobisevad, linnas suure kiirusega kimavad, ei oska nad seisma jääda ega liikumist alustada nii, et inimesed ei peaks jõnksatama või isegi kukkuma. Kust need on tulnud, miks ei kontrollita nende sõiduoskust või vaadatakse ainult mingeid pabereid?
k
18. juuli 2019, 23:50
Kindlasti nuti sõltuvus! Vabaõhulevi 1g hoiab ära õnnetused! Kodus võib olla 1TB/s, et kiiresti päevased vaatamised võibolla jõuab veel vaadata. Olen näinud kullereid kellel on oipljääd rooli peal ja see on üsna hirmutav, kui sellised vastu sõidavad!
s
Seal ju pidevjoon!!!/ 18. juuli 2019, 23:28
Seega teeserval seistes leedukas igal juhul rikkus liiklusseadust ja tekitas sellega avariiohtliku olukorda, mille eest ette nähtud päris korralik trahv ja paari aasta jooksul sisenemine Eestisse AINULT jala või siis ühistransporti kasutades.
v
Vot, kus/ 19. juuli 2019, 06:37
tuli "liiklusspetsialist" välja! Oled sa kunagi liiklusseadust näinud?
t
To 06:37/ 19. juuli 2019, 19:44
Ertinevalt sinust olen. Sest pidevjoone korral ei tohi parkida juhul kui möödasõitev sõiduk ei mahu möödailma, et peab seda pidevjoont ületama.
a
ajakirjanike ja politsei puudulikkus teates/ 18. juuli 2019, 22:29
liinibuss sai olla kas 110,126 või 128, 127.Selles kohas on 60 km/h piirkiirus ja kohe peale ristmikku 90 Kloogaranna suunal. Et kogu liiklus seisatati,mõttetu tegliinibuss evus-sel maanteelõigul saanuks 10 politsei auto täit inspektoreid reguleerida läbilaske otse. Kas nad olid seal etendusel?See on mingi uus komme -reageerisime täiel võimsusel, Päästeteenistusest on arusaadav et kõrgeim väljasõidutähtsus.Olen imestanud , kõrval on parkimiskoht ja teisel suunal on Joa kpl. juures parkimisplats. Miks pole selles alas pimedais kurvides märke - Peatumise, parkimise keeldu.
2
22:29/ 19. juuli 2019, 19:49
Piirkiirus on selles lõigul 70, märk on ju üleval. Mis puutub parkimist või peatamist siis see on seal nii kui nii keelatud, kuna on pidevjoon ja Ieedukas parkis nii, et buss tast mööda ei saanud ilma et seda pidevjoont ületama ei peaks. Aga meie IoIiakas riigis saab karistada ainult bussijuht, kuna välismaalastele naljalt hammas peale ei hakka, va kui keegi suurema kiiruseületamisega radarisse lendab ja ta P r z e s t kinni võetakse.
p
Pontsik/ 18. juuli 2019, 21:29
Kirjutada ei oska vä? Sass
p
pets/ 18. juuli 2019, 21:00
Kas neil bussidel on olemas pardakaamerad, sarnaselt linna omadega?
r
RS2 to pets/ 21. juuli 2019, 11:19
Kahtlen, kas kõik linnabussid on varustatud pardakaaameraga. Vastasel juhul nad ei pidurdaks nii julmalt, et reisijad end vigaseks kukkuvad, vaid sujuvalt rammiks ettekeerajad. Olnuks reisijad terved ja liiklusp.ätid pärast autoremontimist õpiksid kombeid.

s
18. juuli 2019, 20:59
Sisu ei vastanud kommenteerimise reeglitele.
k
kuule,/ 19. juuli 2019, 11:41
neid tasulisi kontrolle on nii palju, et loobusin bussijuhi ametist, kuna ei taha peale maksta.
k
18. juuli 2019, 19:52
Sisu ei vastanud kommenteerimise reeglitele.
t
T o l a l e / 18. juuli 2019, 20:08
Kui oli kohalik liin siis ei peagi turvavöösid olema , tõsi - on liikumispiirang 50 km/h
v
Veel SUUREMALE toIaIe/ 18. juuli 2019, 20:39
Lähiliini buss, erinevalt linna liini omast, ei pea 50-ga venima. Kui ka pidanuks, siis peaks a h t r i ss olema ka 50-ne märk, mida seal paraku pole. Turvavöödega on need bussid varustatud, ja kui sinusugune arvab, sarnaselt 26 v i g a saanutega, et neid ei pea kasutama, siis pole pärast õnnetust mõtet ka v i n g u d a ega iIkuda.
t
ta nale/ 18. juuli 2019, 20:59
korduvalt on öeldud, et ohtuled põlesid. Said aru?
s
spets/ 18. juuli 2019, 19:39
aga on ju korduvalt hoiatatud et ei mängita telefoniga sõidu ajal, see on ju teie enda huvides!
a
allas oli poleemika.paukus üks bussijuht/ 18. juuli 2019, 19:22
et teevad ohtlike manöövreid et püsida graafikus.kas nüüd on graafikus.kaotad 10 min on inimesed terved.nüüd on näha see ülbus.ja logistikud peaks peale teooria ja arvuti teadma ka praktikat
k
kas need logistikud/ 19. juuli 2019, 11:46
on selgeltnägijad, ummikud tekivad sageli sellepärast, et juhtub avarii ja suur osa teest on kinni, seda ette ei näe, pealegi on bussijuhtidel töö ja puhkeaja seadus, mis kohustab teatud ajaks lõpppunkti jõudma, muidu jääb puhkeajast puudu, mille eest saad suure trahvi jne.
b
Bussivöökiusamise ohver/ 18. juuli 2019, 19:20
Olen kaa hästi tubli ja korralik ja panen kaa alati vöö kinni. Vahest panen isegi kaks. Mul on tagavaravööd kaasas, pakun teistelegi ja siis kaasreisjad vaatavad mind imelikult ja kiusavad mind oma pilkudega.
v
Veelgi originaalsem oleks/ 18. juuli 2019, 19:53
Võiks võtta veel kolmandagi. Nimelt hea tugeva nööri silmusega. Selle võiks turvalisuse huvides näiteks panna ümber kaela. Ja köieotsa siduda näiteks mõne käepideme külge.
r
reisija/ 18. juuli 2019, 18:40
Panen alati ohtutusrihmad kinni, ka marsruuttaksos sõites, samas osad iniemsed arvavad vist, et neil pole vaja seda teha.Kas poleks arukas kui bussijuht ise ütleks kõva häälega enne sõitu, et kõik panevad endale ohutusrihma kinni.
n
naine/ 18. juuli 2019, 19:16
ma küll ei pane, kui vööd puuduvad või lukk ei tööta
l
19. juuli 2019, 00:28
Lux Expressides bussijuht enamasti ütlebki, aga näha on, et ega inimesed ikka pane. Ja seetõttu kannatavad ka need, kel rihm kinni oli, kui lahtised neile õnnetuse korral otsa lendavad.
t
19. juuli 2019, 01:23
Tihti on paigaldatud lühikesed turvavööd, mis vaid kerges riides ja pisemat kasvu inimesele ümber ulatuvad. Isegi Lux Expressis on nn 3-punkti-turvavööd lühemad kui ülejäänud, kogukamal ei tasu osta piletit esiritta ega lounge'i esiritta, sealsed turvavööd ümber ei ulatu.
l
Lii/ 19. juuli 2019, 07:54
Bussijuhid ütlevad,et nad ei pea meeldetuletama, et turvavöö tuleb kinnitada. See peaks bussijuhtidel lausa kohustuslik olema, paljud inimesed pole eluski autoga sõitnud ja nad ei teagi kus turvavöö asub. Poes on teenindajal kohustus ostjaid teretama ja seda terve päeva, bussijuhid samuti teenindajad.
p
Postimehes pildid/ 19. juuli 2019, 11:47
bussi sisemusest, seal istmetel isegi kleepsud, mis näitavad, et turvavöö tuleb kinni panna, vaevalt reisijad pimedad on?

v
vana sohver/ 18. juuli 2019, 18:01
Täiesti nõus,et bussirooli ei sobi alla kümne aastase kogemusega juhid!
n
naisuke/ 18. juuli 2019, 19:17
Kuidas nad siis kogemusi ja staaži saavad. Peale juhiloa saamist puhkavad 10 aastat?
n
nõuka ajal/ 18. juuli 2019, 19:59
pidi enne Tallinnas töötama bussijuhina, kus kiirused polnud suured ja talvel teed hooldatud, alles siis said kunagi Harjumaa Liinidesse tööle.
t
To nõuka ajal/ 18. juuli 2019, 20:43
Ära valeta, nõuka ajal ei plnud mingeid Harjumaa Liine. Oli vaid Tallinna autobussi koondise Ülemiste filiaal. Kolonni umbrit sulle tõesti enam ei ütle, mis sõitis lähiliine ja mis sõitis kaugliine. Aga muidu jutt vastab mingil määral tõele, kuigi oli ka võimalus otse Ülemistesse lähiliini peale saada, ja viis aastat nühkida, enne kui 250 või 256-nda rooli lasti.
s
Siiras/ 18. juuli 2019, 17:59
kaastunne ja kõigiti head soovid neile, kes selle õnnetuse kaasa tegid. Üsnagi valus on teada, et ka meie Eestis toimuvad (ÕNNEKS väga harva) taolised suuremahulised õnnetused. Jõudu ja jonni paranejatele.
B
?/ 18. juuli 2019, 17:42
Bussides ju ainult ymber kõhu turvavöö:eks ta midagi ikka aitab aga oma näo võib kokkupõrkes ikkagi vigastada ja veel kaela ka ning jalavigastused ka reaalsed.
v
19. juuli 2019, 00:29
Vähemalt ei saa surma. Parem kas või selline turvavõimalus.
b
BUS/ 20. juuli 2019, 11:00
Ütlen veelkord arusaamatutele, et bussijuht võib küll öelda, et kinnitage turvavööd,aga mõne kilomeetri pärast marsib reisija bussis ringi ja otsib käimlat.Kus on see loogika inimesel, kes siin ütlevad, see on bussijuhi kohustus, et igal kodanikul olgu taskurätt kaasas!
m
18. juuli 2019, 17:37
Sisu ei vastanud kommenteerimise reeglitele.
v
Veel ei ole vaffa./ 18. juuli 2019, 19:52
Vaffa on siis,kui sinuga midagi taolist või hullemat juhtub.
s
sõna sekka/ 18. juuli 2019, 17:35
Eks kõik alga peale sellest , kes bussi roolis on. Praegu on ju läinud nii , et seal võib olla suvaline jorss tänavalt. teeb kiirkursused läbi ning on sobilik inimesi vedama ?! Tuletaks meelde , kuidas oli palju kirutud nõukaajal. Kõigepealt pidid töötama 3(kolm) aastat kutselise autojuhina , seejärel kursused ning alles see järel olid sobilik bussijuhiks. Tasuks mõelda , inimeste vedu oli, on ja jääb.
N
@sõna sekka/ 18. juuli 2019, 19:53
Nagu ma aru saan,see koormaauto seisis.Ja buss sõitis täie vaardiga tagant sisse.Pime oli bussijuht või polnud bussil pidureid?
k
Kah sõna sekka/ 18. juuli 2019, 19:57
Veoka roolis oli samuti IoIIpeast j0budik.Maantee on SÕITMISEKS mitte parkimiseks. Kui pargib siis ohutuled sisse, jalad p e r z e alt välja ja lipab 150 meetrit taha poole ohukolmnurga üles panema.
s
sõitis täie vardiga, / 18. juuli 2019, 20:01
ja ainult esiklaas mõrane, isegi ära pole kukkunud?
t
To 20:01/ 18. juuli 2019, 20:44
Sõltub esiklaasist, kui see liimitud, siis ega nii naljalt eest ei kukku.
B
:)/ 18. juuli 2019, 16:50
Bussis sõitjad arvavad, et bussis ei juhtu midagi Kui mõni üksik kinnitab turvavöö, vaadatakse teda kui pooletoobist. Peale seda õnnetust need inimesed ehk kinnitavad alati nüüd turvavöö, kui ei kinnita siis läks liiga hästi, et uut pauku oodata bussisõidus
m
18. juuli 2019, 17:11
ma pole sugugi kindel, et pildil oleval bussil üldse turvavööd olemaski on... Et buss on pannud sisuliselt otse hooga tagant sisse, siis tuleb vägisi meelde praktiliselt igapäevane pilt Tallinna bussidega sõites - täiesti tavaline on see, et bussijuhid peavad pikki telefonikõnesid ja pole sugugi harv see, et bussijuhil on vaja telefoni näppida, lausa rooli peal sõnumeid kirjutada. Olen teinud ka märkuse ühele selliselt tegutsenud keskealisele venekeelsele naisjuhile, edaspidi jätkab ta sama tegevust veidi varjatumalt (paistab siiski peeglitest salongi). Head paranemist vigasaanutele!
o
otse hooga?/ 18. juuli 2019, 18:30
siis ei oleks küll ainult esiklaas puruks.
b
B/ 20. juuli 2019, 11:07
Kui ma sõidan Laagri peatusest kesk linna bussiga, siis kust saab osta turvavööd.On ainult üks bussipeal ja see on bussijuhil.
n
naisuke1/ 18. juuli 2019, 16:45
Kokkupõrkamine(mis?) on ikka mingi muu termin, kui see, mis toimus antud juhul.
p
Pentuse märg tutt/ 18. juuli 2019, 16:35
No wi taha uskuda, et KÕIK KOHAD olid verd täis.
j
Ju olid/ 18. juuli 2019, 16:48
Kui mõned rÖÖkima võtab.
p
Postimehes pildid,/ 19. juuli 2019, 11:50
et kirsid olid maas, verd küll näha polnud, muidu oleks pildid sellest ka.

s
18. juuli 2019, 16:25
Sisu ei vastanud kommenteerimise reeglitele.
h
18. juuli 2019, 16:26
3
3 düsgraafikut - Johanna-Kadri Kuusk, Triinu Laan ja Juhan Mellik/ 18. juuli 2019, 16:14
Mis asi on "neljapäeva lõunal"? Kolm nn ajakirjanikku ei suuda kamba peale grammatiliselt korrektset teksti kirja panna. Vähemalt 4 viga selles lühikeses üllitises. Kuna lõpetab Õhtuleht ilmselgelt kirjoskamatute või üdini lohakate inimeste töölevõtmise???
k
18. juuli 2019, 17:06
Kui juba õigekirjast juttu tuli, siis "kunas", mitte "kuna".
l
Lõuna-ajad on ka inimestel erinevad!/ 18. juuli 2019, 18:14
Õigem oleks siis nii: a) lõuna paiku b) pärast keskpäeva > keskpäev on eestlastel kokkulepitult kell 12.oo c) lõuna ajal, kuigi lõuna-ajad on inimestel erinevad (aga > lõunal tähendab hoopis, hoopiski midagi muud d) olime inglaste juures lõunal, s.t.: lõunat söömas kella seitsme paiku
n
naine/ 18. juuli 2019, 19:07
Ajakirjanik on Tartu Ülikooli lõpetanud inimene, kellel on vastav diplom. Igaüks, kes nupukesi treib ei ole ajakirjanik.
õ
ÕS/ 18. juuli 2019, 19:20
kuna samal ajal kui; et; sest; argi kunas, millal. Kuna ühed süüa tegid, koristasid teised tube. Sina sõidad ära, kuna (aga) mina jään siia. Kuna aega on vähe, (siis) peame kiirustama (et). Puudus, kuna oli haige (sest, sellepärast et). Kuna me pulmad teeme? argi
k
Kuu / 18. juuli 2019, 16:13
aega tagasi sõitis meie marsajuht PUNASE tulega üle raudtee.
j
jah/ 18. juuli 2019, 18:27
mul ka juhus, kus punased vilkusid juba kaua, olid rikkis, kaua sa seisad, kui näha kaugele, et rongi ei tule, osa jäidki ootama :).
a
18. juuli 2019, 16:10
Sisu ei vastanud kommenteerimise reeglitele.
n
naine1/ 18. juuli 2019, 16:21
k
18. juuli 2019, 16:42
Koolitahvel mõnel arvutis.
p
putukas/ 18. juuli 2019, 16:08
Jansa järgmine kord kontrolli mis tabletyte sa sööd - mis puutub siia majandusminister ? ? ? Oled sa sodiloll või lihtsal reformarite kinnimakstud troll
i
irw/ 18. juuli 2019, 16:22
k
18. juuli 2019, 16:40
Kas neid "tabletyte" süüakse kahvli või noaga?
1
16:40/ 18. juuli 2019, 20:50
Tabletyte süüakse kahvyli, lusiykaga ja nouyaga. ;)
n
Naerukrambid/ 18. juuli 2019, 15:55
Jälle ATKO buss, arvata võib ,et pidurid ei olnud bussil töökorras või bussijuht oli üleväsinud?

v
Viskab ära/ 18. juuli 2019, 15:51
e
edasi/ 18. juuli 2019, 15:57
see rahvastiku arvu vähendamine viisakamal viisil
n
naisuke/ 18. juuli 2019, 16:22
no misse siin küll ei ole!
k
18. juuli 2019, 16:37
Kas see uus hiljuti valitud miss on kusagilt lahti lastud?
k
Kas/ 18. juuli 2019, 20:04
missid tuleb kinni panna?
m
missid lahti/ 18. juuli 2019, 20:43
Kas miss oli kusagil kinni, et nüüd lahti lastud?
k
Küsimus/ 18. juuli 2019, 15:50
mitmel reisijal oli turvavöö kinni??
v
vaadates bussi välimust/ 18. juuli 2019, 16:16
polegi sellisel sees turvavöid.
s
18. juuli 2019, 16:36
See ju kirjas, et mõnel, kel vöö kinni oli ei saanudki kannatada.
t
turvavöö/ 18. juuli 2019, 20:45
Bussis võis olla ju ka hulgaliselt püstiseisjaid, mõnikord on need bussid väga täis. Püstiseisjatel pole mingeid turvavöösid.
t
Täiesti savi/ 18. juuli 2019, 15:44
Absull pole kahju, isegi paras kui nii lammas ja loll ollakse et ei suudeta vähimatki enda kaitseks teha ehk turvavööd asutada. Krd lambaaed ja nüüd kisa taevani.
r
R767/ 18. juuli 2019, 15:41
Jälle Alko liinid korraliku jamaga uudistes. Miks ometi just nende bussidega juhtub selliseid asju (kus nende bussijuhid käki kokku keeranud). Selle firmaga tuleks lepingud lõpetada KOV-del.
p
Pähkel/ 18. juuli 2019, 17:16
Turvavöö paneb reisija ise kinni,firma ei saa ees ja taga olla,omavastutus võiks olla.
t
tom/ 18. juuli 2019, 15:40
Olen 99% kindel, et juht oli ninapidi nutitelefonis.Bussi kabiin asub kõrgel ja tee hästi nähtav.
t
To tom/ 18. juuli 2019, 20:52
Et bussi kabiin asub kõrgel, on sama kindel, kui see et juht oli ninapidi nutikas. (Kes jagab midagi bussikabiinidest see saab aru). ;)
s
18. juuli 2019, 15:15
Sisu ei vastanud kommenteerimise reeglitele.
k
Kalor/ 18. juuli 2019, 15:48
Pole vaja liigselt pirukat nahavahele ajada.
k
18. juuli 2019, 16:34
Kuhu need vööd ümber ei lähe? Kui rasvamaole siis on ju oma viga.
n
Niipidi/ 18. juuli 2019, 16:47
mitte ümber, vaid ei lähe kinni, kuna lukud on rikkis.
o
ohhh/ 18. juuli 2019, 19:09
Siis tuleb tegeleda spordiga, kui juba turvavöö kinni ei mahu.
m
mm/ 18. juuli 2019, 15:06
Sõidan sellel liinil iga nädal,kõikidel bussidel põleb kollane mootrituli,paljudel ABS tuli,minu küsimuse peale juhid kiruvad ainult ahneid omanikke!

k
Kuusik Kaasik/ 18. juuli 2019, 15:06
1) Bussijuhid kihutavad, kui pöörased. Ja seda ka kitsastel külavaheteedel. 2) Tundub, et buss, vastupidiselt kirjutatule, pole ÕNNEKS kraavi sõitnud.
h
Huilo/ 18. juuli 2019, 15:24
Molodets, kjusik kjasik!
s
Sõiduoskus inimeste veol/ 18. juuli 2019, 16:23
Tõepoolest üldvaates eriti Pärnu linnabussides on hirm sõita. Väga palju hoolimatust ja oskamatust, tundub, et puudub vajalik koolitus ja nõuded reisijate veol, pole sujuvust ja oskusi sujuvalt sõita. Edasi tagasi rapsimine, peatuses viimasel minutil pidur põhja ja peatusest minnes hoog põhja. Ja aina reisijate süüdistamine seismises piletite komposteerimisel ja kinnihoidmisel. Seisukohadki ju ettenähtud ja nõrgemad käed ei suuda bussi rammimisele vastu pidada, rääkimata invaliidsusest, opereeritud liigestet, seljavenitustest, kepiga vanuritest, liikumispuudega jne...reisijatest, kes ei suuda
t
Teeline/ 18. juuli 2019, 17:50
Aga mida teavad need ajakirjanikuhakatised kraavist, bussist ja veoautost?
m
Mul naine/ 18. juuli 2019, 18:21
tuleb maalt nende bussidega, tahab Balti Jaamas rongile ümber istuda, aga jääb maha, kuna bussid hilinevad, seega põhjuseks ummikud ja sõiduplaanid, siis tulebki kihutada, et kuhugi jõuda.
s
Sebe setukas/ 18. juuli 2019, 15:04
ATKO bussifirmast ma hoiduksin!!!Räpased bussid ja tõesti ka bussijuhtide et mobiili näppijad või tahvelarvuti koguni roolil ja näpib.,sõites 110;ja enam
t
To Seve setukas/ 18. juuli 2019, 20:56
"Sõites 110 ja enam". Kuule , kalamees, mina sain eile kolm meetrit pikka ja 153 kilo raske forelli jõest kätte.
s
Siin pole/ 18. juuli 2019, 22:45
t
18. juuli 2019, 14:53
Sisu ei vastanud kommenteerimise reeglitele.
m
Mida nad võtavad,/ 18. juuli 2019, 18:17
kui kõige viletsam bussifirma, varem maksti ümbrikupalka, kui julgesid nuriseda bussi seisukorra või töötingimuste üle, mis reisijatele ohtlik, siis kättemaksuks tõmmati palk vabariigi miinimumi peale, ehk söödi välja, samas promillidega vahelejäänud juhid võisid edasi töötada, kuna teadjad juhid sellesse firmasse tööle ei läinud, kunagi toodi isegi Kohtla Järve juhid siia tööle, kuna siinseid ei jätkunud viletsa palga peale.
m
18. juuli 2019, 14:51
Sisu ei vastanud kommenteerimise reeglitele.
m
mariale/ 18. juuli 2019, 15:00
väga arukas kommentaar sul, arvestades, et veok seises tee ääres ja ainult buss liikus ehk sõitis seisvale autole tagant sisse. ja kui siis veokijuht oli mobiilis, siis ilmselt see vist ikka põhjus polnud?
b
Bussitar/ 18. juuli 2019, 15:05
Ka see on võimalik, et mängus oli järjekordselt "mobiil".
o
olen näinud ka/ 18. juuli 2019, 15:56
teises eesti kohas aga kusjuures juht ise pole valinud vaid talle helistatakse .
n
naine1/ 18. juuli 2019, 16:25
t
to mariale/ 18. juuli 2019, 18:12
just see võis ju põhjus olla, kui oleks sõitnud ja sõites mobiilis rääkinud, siis poleks ju seda õnnetust juhtunud :).
k
kogemus/ 18. juuli 2019, 20:50
Sageli helistatakse bussijuhile tööasjus. Arutletakse graafikute, kellaaegade ja asenduste üle. Ülemused peaks ju teadma, et juht on sellel kellaajal liinil, aga ikka helistavad.
t
To mariale/ 18. juuli 2019, 20:59
Mis siis valesti kirjutati? Kui Ieedukas poleks ninapidi mobiilis siis saaks ehk mahti ohutuled ja avarii kolmnurka teele panna, kui seisis poolenisti maanteel sõidurajal.
o
18. juuli 2019, 14:48
Sisu ei vastanud kommenteerimise reeglitele.
m
Mobla / 18. juuli 2019, 15:44
Bussijuhi kohal peab kaamera olema, et kontorist neid jälgida saaks, sest ka mina olen näinud, et bussijuht sõidu ajal näpib ja vahib mobiili
n
naisuke/ 18. juuli 2019, 16:26
ja terve tee Tallinnast Laulasmaani sõitis kari lambukesi bussis ...
o
Otto/ 18. juuli 2019, 14:42
Tasub huvituda, kas roolis võis ka ukrainast pärit juht olla? Neid veetakse ka sisse, head ja odavad pidid olema.
k
kodanik/ 18. juuli 2019, 14:40
Elan sealsamas ja näen pidevalt, kuidas Atko bussid hullu panevad. See, mis juhtus, pidi varem või hiljem mõne segase bussijuhiga juhtuma.
a
Arno/ 18. juuli 2019, 14:36
Tuleb piirata kiiruseid väljaspoll kiirteed nagu Soomes, linnas 40 ja väljaspool 80km/h ning miinimum trahv 170€. Aastaid tagasi olin ka reisija kiirbussis Tallinnast Tartu ja buss sõitis spidokal 100km/h ning teine buss kihutab mööda. Siin ei tule enam jumal kah taevast appi.
e
ei usu/ 18. juuli 2019, 15:02
et seisid spidoka kõrval just ja nägid, et seal oli 100 ja siis sel hetkel just teine kimas mööda. valetad, arvan ma.
p
18. juuli 2019, 15:05
k
kk/ 18. juuli 2019, 15:43
sellise jutuga võid küll kakaväljutusauku käia. kiirus ei ole siinkohal probleemiks, vabalt võiks 100km/h olla 90 asemel kui inimesed keskendus sõidu ajal sõitmisele ja hoiaks pikivahet.
k
kk/ 18. juuli 2019, 15:44
spidoka 100km/h võib ollagi reaalselt vb 94-95km/h,.. soooo shut the fu-ck up
p
Puudulik / 18. juuli 2019, 15:48
Eestis maanteeameti täielik tegevusetus kiiruse piiramise suhtes, tolmavatel saviteedel puudub igasugune piiramis-ja muu märgistus
a
Arno/ 18. juuli 2019, 17:34
Istusin bussijuhi lähedal selgelt nägin ja nii oligi. Kui väidetakse, et reaalselt vb 94-95km/h siis miks bussidel on märk 100 taga?
A
@ 15.43 -le/ 18. juuli 2019, 18:21
Ah, kui hea sõna > k__aväljutusauk Kuigi eesti keeles on ka pe__e = tagumik sõna olemas, aga ikka on põnev huvitavaid sünonüüme lugeda

v
18. juuli 2019, 14:33
Sisu ei vastanud kommenteerimise reeglitele.
t
to 14:33/ 18. juuli 2019, 14:58
no kuule, on ju "kribatud", ainult lugemisega veidi vaeva vaja enne kommenteerima hakkamist näha.
t
to võik siis/ 18. juuli 2019, 15:03
jajah, kuna üks seisis tee ääres ja teine sisse sõitis, siis sinusugustele on vaja ilmselt veel eraldi ka välja kirjutad, kumb sel juhul ikkagi süüdi oli, sest sa ise ju aru ei saa, kes oli. eks ikka seisev auto oli süüdi :D
t
to 14.58/ 18. juuli 2019, 15:06
Sel momendil, kui mina kribasin, polnud seda juttu artiklis avaldatud! Nii, et rahune!
s
sulle ka-to võiks/ 18. juuli 2019, 15:08
Polnud seda juttu, kui kribasin! Rahune ja su lapsed tulevad rahulikud..
t
to 15:06/ 18. juuli 2019, 16:27
oli kuidagimoodi märgata, et ma rahulik polnud sinu kommentaarile vastates? Lihtsalt sina ise ju küsisid ja mina vastasin.Oled ju ise väga rahutu ja nähvad ka teisele vastajale üsna naeruväärses sõnastuses.
t
to 16.27/ 18. juuli 2019, 16:55
Loomulikult ärritab, kui kodanik ei mõtle enne, kui kirjutama hakkab! Pealegi, võiksid teemat kommida aga mitte kommenteerijat!
0
18. juuli 2019, 14:29
Sisu ei vastanud kommenteerimise reeglitele.
r
RP/ 18. juuli 2019, 14:38
Haige riik??? See siis kirjutab uudiseid. Mis see riik siia puutub. Me sinuga ka haiged, sest kommenteerime.

REKLAAM JA KUULUTUSED

reklaam@ohtulehtkirjastus.ee