Eesti uudised

Miks abivajajaid internetis mõnitatakse? Psühholoog: „Lömastades teist, on endal justkui võim peos."

Karin Sõmer, 18. juuli 2019, 10:23

76 KOMMENTAARI

j
20. juuli 2019, 04:35
Johannese esimene kiri 1:6 Kui me ütleme: „Meil on osadus temaga”, kuid käime pimeduses, siis me valetame ega tee tõtt. 7 Aga kui me käime valguses, nõnda nagu tema on valguses, siis on meil osadus omavahel ning Jeesuse, tema Poja veri puhastab meid kogu patust. 8 Kui me ütleme: „Meil ei ole pattu”, siis me petame iseendid ja tõde ei ole meis. 9 Kui me oma patud tunnistame, on tema ustav ja õige, nõnda et ta annab andeks meie patud ja puhastab meid kogu ülekohtust. 10 Kui me ütleme: „Meie ei ole patustanud”, siis me teeme tema valetajaks ja tema sõna ei ole meis.
a
Arvaja/ 19. juuli 2019, 19:00
Omandatud sotsiaalse abituse sündroom ei ärata ei kaastunnet ega haletsust. Kõiki hädalisi niikuinii aidata ei jõua. Kes nõukogude ajal mingeid korjandusi tegi või annetusi lunis? Praegu pole aga isegi riigil häbi kerjata annetusi küll lastehaigla, küll ei tea mille jaoks.
e
Ei/ 19. juuli 2019, 12:50
Ole vaja oma lugusi igale poole üles panna kui kriitikat ei kannata.
j
jusss/ 19. juuli 2019, 11:58
Internetis peaks saama kommenteerida ainult oma nime all, aga firmad on ju selle vastu. Kust tuleks siis klikid ja reklaamirahad.
s
sant 2 paljud abi vajajad häbenevad abi paluda mina nende hulgas/ 19. juuli 2019, 10:41
selle ettevõtmise peaks diagnoosi diagnoosinud arst. ja komisjoon.kui haigekassa ei suuda hüvitada hädalisele nn põlveliigest jne.nemad ju teavad palju see ravi maksab.mitte külma närviga vastus järjekord on 2,5 kuni 3,0 aastat.sellist santi ei võta keegi ka tööle.elada ju tahaks.abirahast ei jätku isegi nööri ja seebi ostmiseks
r
Ratastoolimees/ 19. juuli 2019, 09:29
Terved ei usu, et nad võivad juba homme meie staatusesse sattuda. Nad arvavad, et see pole reaalne ega usu, et ka meie oleme kunagi puudeta olnud...
v
vale/ 19. juuli 2019, 08:01
vale küsimus ajakirjaniku poolt. Küsimus peaks olema,: miks lubatakse internetis mõnitamist, sõimu, klatši, lömastamist. Suurem osa inimesi ongi nii madala ajutegevusega, et si suuda muud tehagi. Ja psühholoog peaks sellega hästi kursis olema. Sest psühholoogi ülesanne ongi inimesi aidata seda kõike endalt maha pesta, mida ühiskond lubab temaga teha.
n
naanu/ 18. juuli 2019, 18:58
annetab see kellel on võimalik, kelleltki ju jõuga seda ei võeta. ei saa aru neist kes inisevad ...
s
Sant:/ 19. juuli 2019, 09:33
selline tegevus on SEADUSLIK KERJAMINE. Riik kas ei suuda või EI TAHA meiesuguseid aidata!

a
Ain/ 18. juuli 2019, 16:15
Kui Tänavsuu tahab kellegi elupäevi pikendada, siis palun - tehku seda oma raha eest. Võõraste inimeste käest raha lunida lootusetult haigete inimeste jaoks ei ole lihtsalt eetiline. Ka minu sugulased on kõik surnud, kuid mul pole kunagi isegi mõttesse tulnud hakata nende elupäevade pikendamiseks kelleltki raha lunima. Ja kui endal aeg minna, siis lähen uhkelt - sirge seljaga, vajamata kellegi toetust või armuandi!
n
No/ 18. juuli 2019, 16:34
Eks see oleneb inimese arusaamisest, mõni saab aru, mida tähendab heategevus ja teiste aitamine, mõni peab seda jällegi 'lunimiseks'. Pealegi, kes ei soovi, see ka ei anneta.
o
oo/ 19. juuli 2019, 08:09
annetamisega saab aidata üksikuid. Ja ka siis on see küsitav. Näiteks see miljonilaps... Kas ta elab oma elu edaspidi tervena? Sünnib ju massiliselt haigeid lapsi. Annetama peaks selleks, et tööle hakkaksid ametnikud ja laboratooriumid, kellel on võimalus põhjuseid välja selgitada. Kui tüdruk kohe pärast "äevade" saabumist hakkab tablette neelama, ei saa ta 15 aasta pärast sünnitada tervet last.
t
Tänavsuu on ju üher abivajajasdt invaliidi poolt laimamise pärast kohtusse kaevatud :d Oi, pealtnäha/ 18. juuli 2019, 15:06
m
Mati/ 18. juuli 2019, 13:34
Ei tahaks meetünnis tõrvatilku näha, aga inimestes tekitas küsimusi kui vähifond kutsus annetama ühe tuntud ettevõtja 8000 eurost ravi kolme kuu jooksul. Kahjuks praeguseks lahkunud ettevõtja oli olnud vähemalt 20 ettevõtte juht (mõned Eesti tippfirmad), paljudes nõukogudes, omas villat Pärnus jne. Ajas kinnisvaraäri nii Tallinnas, Haapsalus.
t
to Tiit/ 18. juuli 2019, 13:43
Kas oled palgaline kommentaator, et eestlasi kirud ? Kadedaid on igal pool üle maakera. Kõige vastikumad on need oma rahvuse siunajad, mingi imelik sort inimesi.
t
to Mati/ 18. juuli 2019, 14:33
Kui sa ise vähki haigestud, siis me parastame ka sinu üle.. Just selliseid tippjuhte tulebki aidata, sest nad on andnud tööd sadadele inimestele, teinud midagi kasulikku. Oled sa mõelnud, et ta võis vähiga võidelda juba aastaid, oli kõik oma ressurssid sinna alla matnud? Kas villa oli tema nimel või ettevõtte nimel? Me i tea ju neid olukordasid.. Ma ei usuks iialgi, et inimene, kellel on pangas kümme miljonit, läheb vähiravifondist küsima 8000 eurot lihtsalt ahnusest..Ju seal ikka rahalised raskused olid.
t
Tiit/ 18. juuli 2019, 13:33
Eestlastele on kadedus geenidega juba sisse programeeritud.
s
siil/ 18. juuli 2019, 13:30
Ei ole veel kordagi juhtunud lugema kommentaari, kus abivajajat sõimatakse. Sõimatakse valitsust ja haigekassat ning täiesti õigustatult. Välisabiks on raha jalaga segada, relvade/vanaraua ostmisega pingutame nii, et ninast veri väljas, ametnike suhtarv on üks suuremaid Euroopas, kuid oma inimeste ravimise jaoks riik/valitsus raha ei leia. Enne kui ei hakata hoolima oma inimestest, on kõik kaitsekulutused täiesti mõttetud.
o
oi oi/ 18. juuli 2019, 16:05
Annabeli vanemaid kirusid küll kerjusteks. On teisigi nimetatud igatepidi.
t
to oi oi/ 18. juuli 2019, 20:16
kui julgeda sotsiaalmeedia kaudu abi küsida, pead olema selleks valmis, et tuleb tuld ja tõrva kaela.
o
oi oi 20,16-le/ 18. juuli 2019, 21:01
minu vastus oli siilile, kes väitis, et abivajajaid ei kiusata. Aga tänu sinu ennastsalgavusele näeb äkki siil ka lõpuks, et VÄGAGI kiusatakse ja laus mingeid etteheiteid manipuleeritakse abivajajaja suunas...no et ise hirmsasti seda häda tahtis, ise ta nüüd kogu au endale saab, las nüüd kannatab see õnnetuse kaela saaja, kuna on äpardunud kodanikke, kes ainult viha produtseerivad ja ise jätkuvalt õnnetuks jäävad. Minu õnnesoovid sulle, kuna ise aina kiibitsed, siis oled valmis ilmselt selleks, et see ja too kiibitsemine OLI, ON ja JÄÄB sinu sinu elu tippsündmuseks surmani.
j
Jauram/ 18. juuli 2019, 13:04
Inimesed ei sõima abivajajaid, vaid riiki, haigekassat, õigemini Sandikassat kes ise lonkab kahte jalga ja läheneb seniilsusesse-debiilsusesse ! Kas see haigete abistamine peab käima eralgatusliku organisatsiooni toel või peaks ikka käima riigi poolt kus on kirjas, et iga inimene on vajalik ja hätta ei jäeta . Ilusad sõnad ainult Toompea saalides praalimiseks !
t
18. juuli 2019, 15:49
Täpselt nii ongi ja jääb ,sest tähtis on kiidulaul ,kui rikkad me oleme !
e
E-õiglus/ 18. juuli 2019, 22:13
Haigekass olevat vajalik. kuigi seal pole ühtegi arsti, tõsteti selle juhi palka 2x!
e
Eile nägin telekas/ 18. juuli 2019, 12:31
Noor raske puudega suur mees,kelle all lagunevad ratastoolid,ja ema,kes teda hooldab.lääs on jõudnud tupikusse,sallivusel peavad olema piirid.
j
ja muidugi,/ 18. juuli 2019, 12:49
Idas teadupoolest kõikidel invaliididel parimad ratastoolid.

a
Asi/ 18. juuli 2019, 12:19
Pole selles et riigis raha poleks vaid kuidas riik seda raha jaotab palju on neid mõttetud mtü sid ja muud jama kellele jagatakse raha mingite perverssete asjade edasi arendamiseks ja propageerimiseks. Riik suunaku raha õigesse kohta.
r
Raske elu peegeldus/ 18. juuli 2019, 12:04
Tuleb kommentaatoritest ka aru saada. Suurem osa neist elab lihtsalt enda rasket elu ühiskonna peal välja. Ükskõik kes siis parasjagu ette jääb. Poliitikud on kõik pätid, riik on banaania, politsei ei suuda midagi, kohtud on saamatud, palgad on väikesed, maksud suured - üldse on kõik teised rumalad, vastikud ja pahad, välja arvatud kommentaator ise. Tema on hea, helde, armas, tore ja südamlik. Nende inimeste poolt kirjutataud kommentaare südamesse võtta pole küll mõtet.
e
Egas elu raske ole, peegel vale./ 18. juuli 2019, 16:08
sealjuures ise nad oma elu raskeks mõelnud on. Pole elul häda miskit, pole põuda-nälga ega sõda. Siis kadestavad surmahaigeid.
k
Kodanik/ 18. juuli 2019, 11:58
Huvitavad inimesed need kellel on aega kogu aeg teiste inimeste murede ja probleemide analüüsiga tegeleda. Et kes vajab abi ja kes mitte.. Kõik inimesed kellel on tervisega probleemid vajavad abi. Kahju, et Alexanderi pere loobus abist. Tuleb mõelda vaid sellele, et loeb see milline sa ise oled, mitte see milline teised on :) ..ja tuleb lihtsalt tunda kaasa inimestele kes anonüümselt halbu kommentaare kirjutavad, sest nendel on ju kõige raskem, midagi ju kogu aeg torgib vahetpidamata.
m
Mõnitajatele rahalised trahvid peale/ 18. juuli 2019, 12:37
Milleks need moderaatorid siis on, kelle kohustuseks on sõimavad ja halvustavad kommentaarid kustutada? Kui pannakse üles artikkel (surmad, vähemused, abivajamised jne.), siis oleks normaalne, et nende artiklite all kommenteerida ei saa!!!
t
to mõnitajatele rahalised trahvid/ 18. juuli 2019, 13:46
Enamus mõnitajaid on liberastide palgalised kommentaatorid. Mõtle natuke, kuidas sa neile trahve teed. Neile makstakse ju eestlaste mõnitamise eest pealegi.
t
to Mõnitajatele rahalised trahvid peale 12. 37/ 18. juuli 2019, 13:54
Sina oled küll palgaline kommentaator. Kes on vähemus ? im.mi.gran.did ? Nii et sinu meelest ei tohi eestlased oma rahvuse ellujäämist kaitsta, kas nii, raha eest kirjutaja ?
s
see pole aus:(/ 18. juuli 2019, 11:56
Vanemad on ikka erilised egoistid, ei mõtle lapse peale, vaid oma uhkuse peale. Mul sündis väiksem laps nati pahasti ja muret oli palju, et kas hakkab kõndima. Õnneks igapäevaste massaažide ja ujumistega sai asi korda. Aga mäletan seda muret ja hirmu väga. Kui oleks lubatud siis, et saad lapse terveks, aga pead mõnda aega teiste mõnitustega leppima. Teate, ma oleks nõus mida iganes taluma, oleks nõus isegi allkirja andma, et kõik need nõmedad kommid läbi loen...nutan aga loen.
l
Leps/ 18. juuli 2019, 12:24
Just hakkasite Ise pihta. Kui küsid siis egoist kui ei küsi taas egoist. Äkki Ise olete egoist ? Vabandan kun tundub ,et olin egoist t.Leps
s
see pole aus:(/ 18. juuli 2019, 12:42
Pole eales annetuste saajaid egoistideks pidanud. Pean neid kangelasteks, kes lähevad lapse nimel tulest veest läbi. Mulle käivad närvidel need raha nimel sopaga loopijad, kes loevad võõrast raha ja on nõus laste surmadega, peaasi, et keegi hetkeks suurt rahapatakat käes ei hoia. Seepärast olen väga nördinud väikese poisi vanemates, et nemad loobuvad lapse nimel võitlemisest vaid kiibitsevate ja pahatahlikke kommentaatorite meele järgi olemiseks. Arvate, et nad tulevad teid tänama või kiitma? Ei tule, nad saavad vaid tuult tiibadesse teiste elude rikkumiseks. Edaspidi tunnevad end jumalana.
A
.../ 18. juuli 2019, 12:51
Antud juhul ravi juba Haigekassa kattis ja summa, mida sooviti, ei olnud suur. Täiesti arusaadav, et inimestel tekib küsimus, et kas pere ise ka midagi panustab. Pole päris normaalne, et igat senti hakatakse kerjama, on võimalik ka pangast laenu võtta nt vms omavahenditega hakkama saada.
s
see pole aus:( veel/ 18. juuli 2019, 12:56
Kui te Leps olete kuidagi seotud, siis PALUN võidelge selle lapsukese eest! Kommentaatorid pole iial rahul. Seepärast ongi kõige mõistlikum täita oma kohust oma lapse ees. Kuula südamehäält! Palun! Kui tahate, loen teie eest neid mõnitavaid kommentaare.
m
meedik/ 18. juuli 2019, 11:47
Kindlasti ei ole selline käitumine väärikas ja hädas inimese mõnitamine ei ole õigustatud. Aga millest see tuleneb? Kindlasti on üheks põhjuseks segadus. On ju sellistele rahajagamispositsioonidele liiga sageli sokutatud selles valdkonnas ebakompetentsed prominendid a la evelinid jm, kes siis seal vorst-vorsti vastu toimetavad. Teine põhjus - Eestis on ju näha, et kui oled vaene ja veel päris hädas, siis öeldakse, et mõttetu juhtum ja meditsiiniline süsteem ei anna mingit lootust. Eks neil inimestel ajab närvi mustaks kui näevad, et mingi eks/praegune kõrgepalgaline ärimees tahab ka abi.
l
Lennart/ 18. juuli 2019, 11:44
Ei ole mõtet siin altruistlikku riiki mängida. Tahad midagi muuta, siis kandideeri valimistel, muuda riik paremaks. Aga lõpeta see kerjamine alias lolli püüdmine ...
s
sellepärast,et/ 18. juuli 2019, 11:26
neile tundub kõik ebaõiglane, et on väljavalituid.
k
kogemus/ 18. juuli 2019, 11:13
„Lömastades teist, on endal justkui võim peos ja maailm kontrolli all. See pole just inimvääriline käik.... Just nii käituvad annetuste kogujad avalikes kohtades. Ikka nõudes kõndides sabas, poodi sisenedes, seistes kassalindi ja pangaautomaadi kõrval. Kord ei peetud paljuks parklassegi järgi tulla ja manguda.

k
18. juuli 2019, 11:07
Sisu ei vastanud kommenteerimise reeglitele.
.
18. juuli 2019, 12:12
...ja oleks Saku tehase juht siis praegu elus. Paraku ei ole. Liiga palju on neid, kes said ravi, kuid lõpp tuli ikka kiiresti. Tekibki küsimus, et kui palju lubatud ravidest kasu on või lihtsalt makstakse hiigel summasid, antakse paranemislootust, kuid lõpuks tuleb ikka kiire lõpp...
k
Kodanik/ 18. juuli 2019, 11:06
Inimesed ei saa aru kuidas vastutavad ametnikud ja SA-de juhtkonnad ja juhatuse liikmed saavad hiigel palkasid ja abivajajatele korraldatakse ikka korjandusi!!! Kui reaalselt abivajajateni raha ei jõua siis tuleb kärpida ametnike ja muude asjapulkade armeed, et jääks ka päris abivajajale midagi alles. Ei tea kedagi, kes oleks kunagi mõnda abivajajat sõimanud või halvasti öelnud. Riigi poolt loodud süsteemi mitte toimimine aga võtab nõutuks :(
j
Jaan/ 18. juuli 2019, 11:05
Milleks mõnitada abivajajat,seda riiki kes abivajajat abistada ei suuda tuleb mõnitada
t
Tyuiop/ 18. juuli 2019, 11:09
Hakkame nüüd siis hoopis maksumaksjaid mõnitama ? Ütleb ju vanasõna , et nii nagu Jaan nii ka saan.
h
hea küsimus/ 18. juuli 2019, 10:57
Võibolla sellepärast,et ollakse kadedad,kui kellegil hästi läheb!?
k
18. juuli 2019, 11:06
Kadeduest, sest üks saab abi kalli ravi näol, aga teisele seda ei võimaldata. Kui te teaks, kuidas arstid ise keemiaravist keeldujaid ründavad siis enam ei imestaks.
n
18. juuli 2019, 10:52
Sisu ei vastanud kommenteerimise reeglitele.
r
RP/ 18. juuli 2019, 11:07
Ja kes sa ise oled, et teiste kohta seisukoha võtad. Kus sa tead? Ära anna hinnangut, see pole sinu ülesanne. Mina ei ole ekrelane, pole vaja sõimama hakata.
k
killuke/ 18. juuli 2019, 11:33
Need on hoopis sotsid,reformikad
e
Eino Taruk/ 18. juuli 2019, 10:48
Näiteks ei meeldi kindlasti mõnele ninale minu arvamus, et annetuskampaaniatel võib olla väga negatiivne effekt, kuna need ilmselt mõjutavad ametnikke kelle võimuses on rahade jagamine. Kui rahvas maksab kinni kallid ravimid pole riigil mingi põhjust oma raha sinna suunata,.
t
Tyuiop/ 18. juuli 2019, 10:57
Räägi kus kohast riik raha saab ? Rahvas maksab nii või naa kõik kinni või sa tahad riigile kohustuslikus korras rohkem maksta , et kõik miljoniliste väljaminekutega abivajajad toetatud saaksid ?
a
18. juuli 2019, 11:10
Ametnikel on ka oma moodi õigus, üksikute inmeste ülikalli ravi eest tasumine võtab raha paljude tavalisemate haiguste ravilt ja kaotatakse palju suurem hulk inimelusid. Igasugu peened geeniravid paraku just sellise konfliktni viivad, et abi kättesaadavus tervikuna väheneb.
t
to tyuiop/ 18. juuli 2019, 11:19
ehk siis maksad mitmekordselt, algul palgast maksud ja siis veel annetustena
t
to 10. 57/ 18. juuli 2019, 13:58
Eesti riigil on raha nagu raba välimaale ja välismaalastele loopimiseks. Ainult omade jaoks " pole ".
e
Eino Taruk/ 18. juuli 2019, 10:45
" Siinkohal tasub vahet teha lahmival arvustamisel ja tervel kriitikameelel, millel ei ole omavahel eriti pistmist. " Tasub, aga ei tehta. Vastupidi, tervet kritiikameelt kardetakse ja vihatakse palju rohkem kui arutut lahmimist.
e
18. juuli 2019, 10:43
Sisu ei vastanud kommenteerimise reeglitele.
m
Mõne rumalus on piiramatu/ 18. juuli 2019, 10:50
Suvel sidruni-, laimi- vai punasõstra vesi laual on asendamatu, talvel astelpaju mahl on suurepärane turgutaja.
k
Külatee/ 18. juuli 2019, 10:51
Kas maal tolm on tervislik?
k
Küss/ 18. juuli 2019, 11:14
täna, 10:43 millal viimati koljusisest rõhku käisid kliinikus ülemõõtmas?

w
Wilhelm/ 18. juuli 2019, 10:43
Tee tööd, näe vaeva, maksa makse ja vaata siis uuesti kuidas see lollipüüdmine tundub.
t
t./ 18. juuli 2019, 10:43
toetasin ka Alexandrit. te ärge lihtsalt lugege kommentaare, nii lihtne ongi. mõned kommenteerijad on mölakad, aga see on nende probleem. jõudu ja tervenemist Alexandrile ning kõigile teistele hädas lastele
r
RP/ 18. juuli 2019, 11:08
Tegin sama, just minu mõte.
a
A/ 18. juuli 2019, 11:08
Vabandust, näpp läks kogemata miinuse peale. Tahan öelda, et ka mina toetasin Alexandrit ja ütlen - ärge võtke südamesse rumalaid ja õelaid kommentaare. Kirjutavad neid õnnetud ja kibestunud inimesed.
k
killuke/ 18. juuli 2019, 11:11
Imelik,miks oli rahvas vastu just Alexandri toetamisele...
v
viimsi volli/ 18. juuli 2019, 12:01
Aga äkki sellepärast, et tegu polnud abivajajatega. Müügu porsche maha või võtku oma viimsi villa peale laenu kui inglismaale reisimise kulusid kinni muidu maksta ei jõua.
e
18. juuli 2019, 10:40
Sisu ei vastanud kommenteerimise reeglitele.
e
18. juuli 2019, 10:51
Eks need väiksed lapsed kõvad suitsetajad
k
kolka-maali/ 18. juuli 2019, 11:58
eriti kui need on enne pestitsiidi ja väetist saanud ;)
j
jusss/ 18. juuli 2019, 10:39
Sest annetuste kogumine on muutunud juba eraldi majandusharuks.
j
JL/ 18. juuli 2019, 10:36
Riik ja haigekassa vastutab selle eest , mina nimetaksin seda kerjamiseks , kus mingit konkreetset ülevaadet ja kontrolli rahade üle pole.
t
Tyuiop/ 18. juuli 2019, 10:44
Kas sul on riigi ja haigekassa rahade üle täiskontroll või ? Sa nimeta asju ja olukordi kuidas tahad aga ära tule siia targutama kes mille eest vastutab.
k
kas sa arvutada ei oska?/ 18. juuli 2019, 10:46
see pole kerjamine, vaid appikarje. Selge on ju see, et enamus peredel sellist raha tagataskus pole ja selge on ka see, et õnneks iga pere ei vajagi sellist summat raviks. Kui aga üksikutel juhtub nii pahasti, võib appi karjuda küll. Abistajate taha pole asi seisma jäänud. Selge see, et haigekassal pole neid miljoneid ühele anda, ta peab igapäevaselt ravitavaid haigusi ravima. Pole mõeldav, et haigekassa annab 1-2le miljoni, aga sajad näiteks kopsupõletikku või luumurru tüsistusse surevad. Kui tahad, et haigekassal rohkem raha oleks, siis nõua sotsmaksu tõstmist. Oleks nõus suurema maksuga?
E
kas sa arvutada ei oska?/ 18. juuli 2019, 10:49
Et oleksid ise nõus iga jumala kuu rohkem maksu maksma, aga sellega sa nõus pole, et inimesed vabast tahtest aeg ajalt annetavad? No tõstame siis makse, et jumala pärast keegi ei annetaks. Alexandri vanemad on lihtsalt rumalad, et oma isikliku solvumise pärast lapselt võimaluse võtsid:(
m
18. juuli 2019, 11:23
Mittetulundussektorit ei kontrolli riik, kontrollivad osalejad, st ühingu liikmed ja need, kes annetavad. Kui MTÜ ei ole usaldusväärne, puudub ligipääs aruannetele jne siis lihtsalt ei maksa annetada.
e
18. juuli 2019, 11:50
ei loodagi maksu saada annetades. Kui aga endal mure suur, siis väga ei heidutaks see, et ka sihtasutuse töötajad oma töö eest palka saavad.
l
18. juuli 2019, 10:32
Lisaks riigi maksudele eksisteerivad varjatud maksud. https://www.aripaev.ee/uudised/2012/04/25/madisson-monopolidest-kogutakse-varjatud-makse https://www.aripaev.ee/uudised/2012/04/25/madisson-monopolidest-kogutakse-varjatud-makse Lisaks riigimaksudele eksisteerivad varjatud maksud mis on mitmeid kordi suuremad riigimaksudest. Teatavasti on avalik saladus,et kulutused naftasaadustele on varjatud maks ja need on mahukamad n.n. riigimaksudest. Tanklate kaudu imetakse miljardeid rahasummasid millistest maksuamet vaid unistab. Jupike sellest artiklist :" Jurist: monopolidelt varjatud maksud 12 V
t
Tyuiop/ 18. juuli 2019, 10:47
...lisaks riigimaksudele eksisteerivad varjatud maksud mis on mitmeid kordi suuremad riigimaksudest... Ja jaa, maakera sees on teine kera mis on suurem kui maakera :)

REKLAAM JA KUULUTUSED

reklaam@ohtulehtkirjastus.ee