Eesti uudised
Viimsi kooli endised töötajad: suurem kriis saabub sügisel, kui õpetajaid pole tööle tulemas

Vald: direktor ei ole kohustatud õpetajate süüdistustele ja survele alluma

Sisepinged Viimsi koolis viivad õpetajate lahkumiseni, suurem kriis saabub sügisel

Kristiina Tilk, 17. juuli 2019, 20:05

71 KOMMENTAARI

t
tagandage direktor/ 19. juuli 2019, 14:39
r
rikkurid,/ 19. juuli 2019, 00:00
Looja näeb kõike ja Looduses on tasakaal. Ise te omale õnnetust kaela kutsute ja siin pole võitjaid. Minge ja palvetage parem, kasvõi oma laste pärast.
a
Aus ja hooliv / 18. juuli 2019, 15:17
Kas rumalasti taimetoitlane ? kergelt ärritatud ja mälu viga on üks probleem kui ei oska tervislikult olla taimetoitlane või teegelt üksi toitlane . . . käi arstil , vereanalüüsil . . . ehk aitab !
i
Iti/ 18. juuli 2019, 14:04
Mul töötab(töötas) ka seal üks tuttav.Ja juba kuu aega tagasi kuulsin et uus direktor selline diktaator ja õpetajaid ei pea üldse inimesteks.Ta otsis ka uut kohta.Kahju, hea kool kukub kokku
m
Mati/ 18. juuli 2019, 13:43
Jõudsin ka vene ajal õpetajana töötada. 6 aastat. No selliseid ülbikuid, nagu nüüd, ma vene ajal küll ei näinud.
j
Juku/ 18. juuli 2019, 13:30
On ju võimalus, et asi paraneb.
a
Arnold Kurb/ 18. juuli 2019, 13:17
Sama jama on paljudes koolides, põhjus on vildakas seaduses, mis lubab direktoritel koole juhtida nagu isiklikke vürstiriike.
e
ENDINE/ 18. juuli 2019, 12:04
Oi, kuidas oleks rääkida;)
o
o/ 18. juuli 2019, 12:22
too mõni näide, läbi lillede. Lahkusin eelmisel aastal.
h
H/ 18. juuli 2019, 17:27
Et lahkuti ka eelmisel ja üle-eelmisel aastal, aga mitte selle direktori pärast?
t
to H/ 19. juuli 2019, 13:46
Kool muudeti gümnaasiumist põhikooliks, kuna sinna juurde tuli riigigümnaasium. Sellega seoses ei olnud kõigile kohta, osa liikus gümnaasiumi, osa mujale. See on teine direktor viimase aasta jooksul.

m
minu arvamus/ 18. juuli 2019, 11:55
"Onu- ja tädipoliitika" on eriti koolides lubamatu! Haridusminister - miks Teie ei sekku?
t
To/ 18. juuli 2019, 14:24
Istub vallas üks peretuttav ja muud ei midagi....Nii lihtne see ongi, kurb
d
Direktori sõbranna/ 18. juuli 2019, 11:37
Direktor räägib kahjuks kõigile eri juttu. Ta solvab ja ründab iga asja peale. Küsija saab pigem riielda. Juhtimise teadmised on pigem breznevi aegsed või vanemad. Vale on ka see et suur osa õpetajaid on tal seljataga. Bluff. Struktuuri võibki muuta ja selle vastu paljud polegi. Direktor aga ei oma teadmisi et kooli juhtida, suhelda, toetada, meeskonda arendada jne. Vallavalitsuses pole juhtivametnikke kes haridusvaldkonnas toimuvast ulevaadet omaks. Las siis laguneb.
t
To direktori sõbranna/ 18. juuli 2019, 11:56
Aga ta ongi inimesena selline, ta saabki välja elada seda, mis ammu tal sees haudus.....vaesed õpetajad. Ta ei ole ennegi enda võimu näitamise ega ümberkorraldamisega muud tarka saavutanud, kui solvanud inimesi ja köik on endiselt JOKK.
d
Diana/ 18. juuli 2019, 11:36
Tublid olete, õpetajad! Ühisgümnaasium vaatas pealt selle kõrghariduseta tädi küüditusi ja olid orjalikult vait. Sellest teati nii haridusametis kui ka ministeeriumis. Jah, mulle maksti 100000 krooni selle eest, et ma koolist lahkuksin. Direktor on MEHIS PEVER. käisin ka siis haridusametis rääkimas , samad inimesed, kes praeugi. VIIVI LOKK ja Pajula. Öeldi, et kõik ok.
j
just/ 18. juuli 2019, 11:50
Õpetajat (õpetajaid)ei uskunud keegi ning naerdi ülbelt näkku.Mul soovitas personalist ülemus lihtsalt koolist lahkuda,säästad ennast ja köiki teisi.Loen kommentaare, kus inimene/Niidas/ eitas kiusamist koolis, samas olles ise suurim kiusaja.....Lihtsalt abituks teevad sellised juhtumid:kui ei meeldi, siis jalaga. Tallinna linnas ilmselt direktoriks siiski ei saanud, valda õnnestus saada . Tunnen kaasa, hoidke tervist!
t
to Diana ja Just/ 18. juuli 2019, 11:59
Vaadates kirjapilti, siis tekib küsimus, et mis ala peal ka koolis olite enne lahkumist?
d
Do Diana/ 18. juuli 2019, 12:03
Tavaliselt ju saadetakse töölt sellise summaga ära spetsialiste ja tarku inimesi. Seega olid lihtsalt ohtlik ning liiga tark;)
d
Diana/ 18. juuli 2019, 12:12
Ja miks sa oma nime ei avalda to....? Keda kardad? Oeh, kui sa näeksid, kuidas VIIVI LOKK kirjutab....ise eesti keele õpetaja....ja ta on siiani Haridusametis
d
Diana/ 18. juuli 2019, 12:17
Noi hea ala peal, et lausa 100000 krooni maksti. Kade oled või? Uuri PEVERILT.
t
to to diana ja Just kl .11.59/ 18. juuli 2019, 12:29
ei maksa selline tähenärija olla. Reageerimine ja kiire vastus võivad vahel ka ignoreerida nõudeid, mida kirjanditele esitatakse. Siin on sfaktitäpsus olulisem.
k
Kahju et vallavalitsus ei saa aru direktori manipulatsioonist. Valetab, halvustab, intrigeerib/ 18. juuli 2019, 11:03
k
kahju/ 18. juuli 2019, 11:58
Loomulikult valetab, kuulake seda ajakirjanikuga vestlust koduõues, uuuu....köik tuleb meelde.
m
mu nimi/ 18. juuli 2019, 12:30
Kust saaksin ajakirjanikega vestlust võimalik vaadata? Palun linki.
s
saade/ 18. juuli 2019, 13:34
Viimsi Teataja Viimsi Teataja / Struktuurimuudatused Viimsi koolis - direktor Aime Niidas
a
Ann/ 18. juuli 2019, 10:55
Huvitav küll, ei sobinud neile eelmine direktor, nüüd ei sobi järgmine. Äkki ikka on miskit paigast ära nende õppetooli juhtidega kelle kohad koondati ja sõbrannad nüüd lärmi löövad.
r
rea/ 18. juuli 2019, 12:02
Eelmisel puudus kogemus õpetajana ja haridusasutuse juhina. Ta ei saanud läbi õppejuhtidega. Se ei saa läbi õpetajatega. Kui ta oleks nii vinge ühisgümnaasiumis olnud, poleks ta sealt ju räa tulnud. Paistab, et direktoriteks kandideerib risu, kes siis ühelt konkursilt teisele jooksevad. Ja oli kuulda ak reaõpetajate käest, et uus direktor käitus mitte just ühendavalt.
j
juht/ 18. juuli 2019, 14:22
Eelmine juht vähemalt tunnistas, et ta ei oska juhtida, see siin pakub inimestele raha lahkumise eest, et mitte ise olla vöimul.
k
Khm/ 18. juuli 2019, 10:31
Kala hakkab mädanema peast. Vaadake Viimsi valla poole, miks selline loll kooli juhtima pannakse. See puupea saatis Viimsi valda kaebusi, et õpetajad ei soovi marssida tema taktikepi järgi. Kõigepealt keerab töökorralduse peapeale ja siis jookseb kaebama, et kõik teised on tema ebakopetentsis süüdi. Kui kõik paremad õpetajad lahkuma sunnitakse ja jalga lasevad, lõivu maksavad selle eest valla elanikud viletsama haridusteenuse näol...
j
Just/ 18. juuli 2019, 11:02
Just!See praegune direktor on selline inimene,kes armutute vahenditega lihtsalt tambib inimesed maatasa.Talle nàiteks meeldib inimesi vôrrelda puuviljadega ning meelislauseks on tal :mina olen laevas kapten ja loksutan paati niikaua,kui sealt pudenevad vàlja need,krs mulle ei sobi paati.Paadunud julmur.Ma olen temaga töötanud koos.Tema kàitumise pàrast lahkus palju ôpetajaid töölt.Siis oli ta ôppealajuhataja.Mida ta nûûd korda saata vôib.....Tahtmine oli kohe Viimsi valda teatada,millise inimese nad sinna vôtavad.Siis tekkis môte,et sellega saab pààstetud eelmise kooli töötajad.
j
JL/ 18. juuli 2019, 10:22
Vahetage direktor ära ja kõik loksub normaalselt paika.
p
Pukk/ 18. juuli 2019, 10:41
Kes seda vahetab? Vallavanem proua randjarv on direktori armas sõbranna.
õ
Õpilane/ 18. juuli 2019, 11:01
Jälle uus direktor, põnev
a
AK/ 18. juuli 2019, 15:19
See direktor tuleks koos vallajuhiga välja vahetada.

s
18. juuli 2019, 10:00
Sisu ei vastanud kommenteerimise reeglitele.
m
18. juuli 2019, 11:01
t
to sisepinge/ 18. juuli 2019, 12:11
kui palju lollusi suudab üks mats netti kirjutada?
k
18. juuli 2019, 08:49
Sisu ei vastanud kommenteerimise reeglitele.
k
Kukupai/ 18. juuli 2019, 12:44
Just, kooliajal polegi aega intrigeerida:)
m
Mnjah/ 18. juuli 2019, 08:46
Õpetajaid polegi vaja, peaasi, et kool oleks hästi juhitud. Probleem algab sellest, et direktor ei pea enam olema pedagoogilise hariduse ega kogemusega. Ta ei pea enam aru saama, mida ta juhib ja et see pole sulle saapavabrik ega liinitöö. Koolijuht peab olema kaval nagu rebane ja delikaatne kui inglise härrasmees. Ta peab suutma oma ideed õpetajate omaks tegema või ka neist loobuma. Ta peab juhtima nii, et juhtida ei oleks tarvis. Kõik juhivad end ise.
k
Kukupai/ 18. juuli 2019, 12:46
Nõus, aga selliseid imelisi juhte kõigile lihtsalt ei jätku. Tihti on ka nii, et okast teisel silmas nähakse, aga palki enda omas mitte.
r
Raske/ 18. juuli 2019, 08:10
Olen täheldanud, et sellised egomaniakid on VÄGA tihti, võibolla enamuse, naised.Kui naine on juhi kohal ja ta on võimuahne, on eriti meesterahval temaga raske või võimatu koos töötada, ka naistel.
u
Uskuge mind/ 18. juuli 2019, 09:16
sellised võimuahned egomaniakid on täiesti olemas ka meesjuhtide seas.
c
Constantiinus I/ 18. juuli 2019, 15:18
Meesjuhtide seas on sellised võimuhullud soodad valdavalt vähemuses ja neid ehk mingi 10-20%, kuid naisjuhtide seas on võimuhullus ja diktaatorlus valdav. Pea kõik naisjuhid on sellised. Ei meenu ausalt öeldes ainsatki erandit. Naisjuhid tekitavad enda ümber klatšimiste ja kintsukaapimiste ussipesad, kus inimesi hoitakse palgal pugejalikuse aga mitte pädevuse alusel. Lisaks armastavad naisjuhid probleeme eitada, selle asemel, et neid reaalselt lahendada. Kristlusel on siiski õigus selles osas, et naisi ei tohi võimu lähedale lasta.
h
Haiglane võimuterrorist/ 18. juuli 2019, 08:06
Sellised egomaniakid ei peaks juhi kohal tööd saama, pealegi, kui eelmises töökohas olid samuti probleemid.
m
Mõtlik/ 18. juuli 2019, 07:49
Pole siin Päikese all midagi uut. Aitaks kui koolid oleksid riiklikud. Munitsipaalkoolid on väga sõltuvad vallaametnikest.
t
Tyuiop/ 18. juuli 2019, 08:08
Kuidas see siis aitab ? Et paneme kodanikud valdades kõrgete ja kaugete riigiametnike pilli järgi tantsima ?
j
Jaan/ 18. juuli 2019, 07:09
Naisdiktaatorile ei tohi juhtivat kohta anda. Viimasel ajal tuleb selliseid teateid järjest. Enne Kanepi Gümnaasium. Nüüd Viimsi kool.
k
koristaja/ 18. juuli 2019, 08:07
Ta kooskõlastas teise samasugusega , koolijuht ja vallajuht otsustasid kahekesi , kõvasõna küll ju ... :P
a
Adolf/ 18. juuli 2019, 11:05
Maailma peavad valitsema meesdiktaatorid
f
feminist/ 18. juuli 2019, 12:45
Meesdiktaatorile võib muidugi?

d
18. juuli 2019, 06:58
Sisu ei vastanud kommenteerimise reeglitele.
s
seda/ 18. juuli 2019, 07:46
on igas tööpaigas kus tööliste heaolu sõltub ülemuse parteilisest eelistusest kui oled eri meelt siis pole ka samaväärset kohtlemist mis teistel.
a
asendamatuid pole/ 18. juuli 2019, 06:50
süüria-ukraina spetsialistid võtavad kohad üle
t
18. juuli 2019, 11:05
m
Mikk/ 18. juuli 2019, 00:02
Selles peres on lausa juhtimusgeeniused. Proua mees juhib Tallinna Ehituskooli. Kuidas seal lood on, võite küsida nii õpilaste kui õpetajate käest. Viimased viis aastat otsi tikutulega õpilasi taga, keda õpetada. Direktori jaoks pole see muidugi probleem.
a
arvaja- meenutaja/ 18. juuli 2019, 08:11
Tuttav nimi , vanaisa nidas kah äkki oli omalajal ,,tegija ,,
s
siit paistavad / 17. juuli 2019, 23:41
Randjärve-nimelise jänku kõrvad
m
Mull/ 17. juuli 2019, 22:44
Huvitav, mitu õpetajat siis lahkunud on?
k
Kats/ 18. juuli 2019, 00:42
K
?/ 18. juuli 2019, 11:54
Kust sellised andmed? 8 oleks vähemalt lahkunud eri põhjustel niikuinii. See oli juba ammu teada. Suur kool, ka arvud igas asjas suuremad. Nt lapsepuhkusele direktori pärast küll ei minda.
K
?/ 18. juuli 2019, 11:54
Kust sellised andmed? 8 oleks vähemalt lahkunud eri põhjustel niikuinii. See oli juba ammu teada. Suur kool, ka arvud igas asjas suuremad. Nt lapsepuhkusele direktori pärast küll ei minda.
e
eksviimsi/ 18. juuli 2019, 10:00
Mis õppeained? Ja kas algklassid või keskaste?
m
mta/ 17. juuli 2019, 22:36
meil oli ka selline ülemus, lasi kõik vahetud alluvad lahti, lõpuks lasti teda ennast lahti, lahtilastud tulid kõik tagasi, ju läheb siin samamoodi
s
Soov/ 18. juuli 2019, 11:25
Annaks jumal,et nii läheb:)

v
17. juuli 2019, 22:25
viimsi on oma riik ,meid se ei koti
r
Refi agent/ 17. juuli 2019, 22:24
Kas ajakirjanik õhutab kiusu? Juhina on direktoril õigus viia läbi muutusi!
j
Juht/ 18. juuli 2019, 11:26
Juhil peab olema ka nägemus,mitte ei rooli ainult.See inimene ei tea,mis on koostöö.Nägemuseks on VÕIM
n
17. juuli 2019, 21:57
Sisu ei vastanud kommenteerimise reeglitele.
v
Viimsist/ 17. juuli 2019, 22:13
Kooli peaksid juhtima kogemusega isikud. Direktoritoolile "sattunud" tegelaste tegemised, kellel puudub vastav PIKAAJALINE kogemus, on pehmelt öeldes naljakas. Õpetajad tänapäevases koolis ei ole siiski enam staliniaja reziimis töötajad, kellel puudub õigus kritiseerida ja oma arvamust avaldada. Nujah....kooli peab tõepoolest juhtima direktor, mitte parteikomitee sekretär
j
Jauram/ 17. juuli 2019, 22:17
Keda see türann küll juhib-juhiks kui õpetajad kollektiivselt lahkuvad ... !?
m
Muhamed III/ 17. juuli 2019, 23:05
t
to Viimsist/ 18. juuli 2019, 09:07
Kooli peaksid juhtima kogemusega isikud. Ja kogemused tulevad täpsemalt kuidas ?
u
uwra/ 18. juuli 2019, 12:14
Tudnbu et direktorikonkursi sõelal on viimasel ajal väga nadid leiud. ei ole õpetajad selles süüdi, kui inimene ei oska suhteid luua ja juhtida. Õpetajad ei oleks niisama rahulolematud.
v
Vänto/ 17. juuli 2019, 21:52
Küll on ikka palju neid väikeseid hitlereid, kes kusagil pukki saavad ja kohe ette hakkavad kujutama
r
raada/ 17. juuli 2019, 21:51
Kooli direktor vastutab selle eest, et kool töötaks. Vastutusega koos peavad olema ka õigused. Mitte nii, et iga ettevõtmist koolis peab arutama laadaplatsil ja kooskõlastama kelle kõigiga?
t
To raada/ 17. juuli 2019, 22:01
100% nõus. Direktor ei tee oma otsuseid lihtsalt niisama. Ainus, kelle ees direktor vastutab on tööandja. Väga mitmeski koolis on tekkinud kummaline olukord, kus õpetajad hakkavad direktorile ette kirjutama, mida ja kuidas. Ei meeldi, mine ära, aga sa ei vaidlusta direktori kui koolijuhi ning oma tööandja otsuseid. See on tema töö, õpetajal on oma töö. Kui direktor teeb midagi valesti, kritiseerib teda tema tööandja mitte õpetaja.
l
Lai naer diktatuurist meie hariduses/ 17. juuli 2019, 22:16
Ja kes siis direktorit kritiseerida tohivad? Lapsevanemate sõnad on ju nagu hane selga vesi ja ega üks autorikraat ometi ei lase koolis toimuvat LAADAPLATSIKS muuta, kus õpetajad ja lapsevanemad piuksuda tohivad
&
@ raada/ 17. juuli 2019, 22:43
"Direktor vastutab". Ha-ha-ha-ha-haa. Vastutab keegi AINULT totalitaarriigis. Demokraatlikus riigis keegi ei vastuta. Keegi pani pea pakule, et pool milli kõiksugu makse Lätti läks? Keegi läks trellide taga, et linna liiklust on nii otseses kui kaudses mõttes ummikusse juhitud? Kedagi tõmmati oksa, et valdade "reformimisest" oin elanikele ainult jama ja ebamugavusi tekitatud? Keegi sai kuuIi pähe põlDDuDDel sündimise korraldamise eest? Keegi vastutas materiaalselt riigiasutuste "nimemuutmiste", "superministeeriumi" jamade eest?
t
tartlane/ 17. juuli 2019, 23:44
koolidirektori tööandja on vallvanem - küsige tartlaste käest, kuidas Jänes rebast mängis ...
t
Tiidja/ 17. juuli 2019, 21:19
No sügisel lisandub koolikriisile ka teisi kriise. Üks nendest on kasvav tööpuudus.
4
4fg/ 18. juuli 2019, 10:14
Tööjõupuudus ikke. Õpetajaid on puudu läöhikoolides. Merivälja elas sellise lahkumise üle aasta eest. Pirital lähevad asjad uue direktoriga kuuldavasti hästi. Seal oli vana direktori alhtikangutamine u 2- 3 aasta eest .Muidu halva kuulsusega kool, aga nüüd paistab, et läheb paremini kui naabritel.
j
17. juuli 2019, 21:00
Sisu ei vastanud kommenteerimise reeglitele.
j
Just/ 18. juuli 2019, 11:07
Ta kiusas ju ise inimesi.Ootas jumaldamiat ja kintsu kaapimist.

n
17. juuli 2019, 20:52
Sisu ei vastanud kommenteerimise reeglitele.
m
Mark/ 17. juuli 2019, 20:59
Midagi ei mölla, ma maksan talle palka selleeest, et mu lapsed haritud saaksid, mitte, et ta oma võimumänge korraldaks. !!!
m
mees/ 17. juuli 2019, 21:50
Uuele luuale panema {varre} taha.
õ
17. juuli 2019, 22:23
Õige varsti vana ja väsinud moega.Ja vahetatakse uue vastu välja.
t
to 20.52/ 18. juuli 2019, 10:15
Luua koht on harjakapis.
m
Mati/ 17. juuli 2019, 20:50
Ka minu arust on nii , et maksumaksja palkab koolijuhi kooli tööd korraldama. Mis põhiliselt seisneb õpetajatele võimalikult häid töötingimusi loomises. Aga mitte oma võimuaiha rahuldamises. Minu kogemused näitavad, et võim lööb rohkem pähe naisjuhtidele.
s
setu/ 17. juuli 2019, 21:03
No igalpool on mingi pardak ja ennast omanikena tundvad riigitöölised isiklike ambitsioone rahuldamas. Kas tõesti ei saa kohe mitte kuidagi neid tegelasi ellimineerida!?? Mis või kes neid egomaniakke kaitseb!? Miks mei võta kokku ja minema neid ei löö!?
t
17. juuli 2019, 20:38
Sisu ei vastanud kommenteerimise reeglitele.
e
Eriti"nutikas" direktor/ 17. juuli 2019, 20:55
Usute või mitte, kuid Eestis on ka selline kool, kus õpetajad ei tohi palgast ega rahast rääkida. Kes julgeb palgast rääkida, otsigu uus töökoht. Direktoril endal on eelarvest arusaamisega tõsiseid probleeme, kooli eelarves on puudujääk, aga sellest ei tohi keegi rääkida. Rääkida tohib ainult seda, mida direktor lubab. Selline lõbus lugu Eestimaal
s
Saperavi/ 17. juuli 2019, 22:31
Olen näinud ka olematu spordipäevade või kokkuhoiu poliitikaga laste toitlustamise pealt on toitlustaja finantseerinud direktori kabinetti veinikastidega ...!? Koolimajas, pealegi direktori kabinetis alkohol ... !?
t
to eriti 20.55/ 18. juuli 2019, 10:16

TOIMETAJA

+372 5199 3733
online@ohtuleht.ee

TELLIMINE JA KOJUKANNE

+372 666 2233
tellimine@ohtulehtkirjastus.ee

REKLAAM JA KUULUTUSED

+372 614 4100
reklaam@ohtulehtkirjastus.ee