Eesti uudised

SÜGAVA PUUDEGA AUL PEDAJAS SAI ISAKS: „Mul on nüüd rohkem, kui eales unistasin!“

Katrin Helend-Aaviku, 16. juuli 2019, 19:55

65 KOMMENTAARI

e
egoist vist/ 18. juuli 2019, 12:23
Lapse saamine pole hamstri võtmine. Laps tuleb täiskasvanuks kasvatada.
a
18. juuli 2019, 09:27
Aulil on pere, kõige tähtsam asi siin maailmas. Egoistid sellest aru ei saa, ei mõista. Tema ümber käib elu, jooksevad lapsed. Teda vajatakse sellisena nagu ta on. Kõik on ju super.
m
Marko Sandre/ 18. juuli 2019, 07:14
Me kõik elame oma elu ja oleme sunnitud tegelema eluga nagu ta meile antakse. Nimi, religioon, sünnipaik, neid asju on palju, mis meile kaasa antakse. Identiteet ei kuulu nende hulka. Selle kujundame endale ise. Seega ei maksa selle pärast muretseda - see on nende laste asi, kas suhtuda vanemate valikutesse põlgusega või uhkusega, nagu ka meie lastel. Kui vanemad oskavad kasvatada lapsi väärikalt ja väärikateks, ei oma muu tähtsust. Ja veel kõige vähem tähtsust omavad küljelt kaagutajad.
l
lugejale , / 17. juuli 2019, 17:38
ei ole kena kena haige inimesega iroonitseda .
1
17:38-LE/ 19. juuli 2019, 00:11
l
Lugeja/ 17. juuli 2019, 15:33
MUL ENDAL ORGANISAATORIVÕIMED PUUDUVAD, AGA MÕNI ENTUSIASTLIKUM VÕIKS HAKATA TÕESTI PEALE KÄIMA, ET MINGI "JÕULUTUNNEL" AULILE PEENE RATASTOOLI RAHA KOGUMA ASUKS!
m
17. juuli 2019, 13:45
Sisu ei vastanud kommenteerimise reeglitele.
E
, 13:45-le/ 17. juuli 2019, 13:55
Et EL-is püsida! Mõlemile abielupoolele kasulik.Miks ei peaks seda ära kasutama?

1
1234/ 17. juuli 2019, 12:34
Kas pole ohtu, et geenidega seline puue ka lastele või lastelastele edasi kanduks
a
arengutest/ 17. juuli 2019, 13:56
Selleks ajaks ehk on ka ravimid välja töötatud!
a
Aul/ 17. juuli 2019, 12:07
Kirjutasin pikalt, kuid kirjutis kadus. Lühidalt, mu laps on terve ja mul on talle palju eluks vajalikku õpetada. Oleme õnnelikud ja ju siis on mul süda ning iseloom, miks mu abikaasa oma sugulaste juurde USA-sse ei läinud. Meie armastus tõeline.
a
Aul/ 17. juuli 2019, 11:46
iludusvõistlustel auhindu saanud abikaasa just mind valis. Kahju on teist, sest te olete oma mõistuses liiga piiratud, kuid soovin teile kõike head.
k
Keegi/ 17. juuli 2019, 14:09
Aul, miks Sa kommentaare loed ja miks Sa kommenteerid?
k
Keegi/ täna, 14:09-le/ 17. juuli 2019, 15:19
No kes seda ei teeks? LOEVAD JU KA NEED, KES ÜTLEVAD, ET EI TEE SEDA PÕHIMÕTTELISELT!
a
Aul/ 17. juuli 2019, 11:46
Tere, ilkujad ja ajukääbikud! Kuna see oli minust viimane artikkel, siis vastan teie küsimustele, et te ei peaks oma aega ja ajunatukest minu elu peale kulutama. Minu abikaasal on sugulasi nii USA-s kui ka Euroopas ja imeilusalt Palawani saarelt tulijale ei ole Eesti koht, kuhu elamisluba tahta. Abiellusime tõelisest armastusest, mida enamik teist ei leia kahjuks kunagi. Te polegi seda väärt, sest teie arvates saavad normaalselt elada vaid rikkad machod. Minu last mu puue ei mõjuta ning mul on talle palju eluks vajalikku õpetada. Ja ju siis on mul ka süda ja iseloom, mille tõttu mu
k
Kristi/ 18. juuli 2019, 08:41
Lapsed on elu õied! Mõnikord küll takja vli kõrvenõgese, aga seda ei vahetaks millegi vastu! Oled tubli mees ja kindlasti tubli isa. Sul on väga ilus pere!
i
Isa/ 17. juuli 2019, 11:33
Tere lapsevanem. Kui mõelda nüüd teistpidi siis äkki ongi laps õnnelik et tema isa suutis seda paljudel teistel puudega inimestel polegi sellist võimalust ja see õpetab nii mõndagi teistle et ei tasu alla anda olgu olukord nii tõsine või halb. Me keegi ei tea kuna võib meil tulla laps kellel võib miskit olla aga ikkagi me ei anna alla. Vabandan et nii ütlen aga teie arvamus võib vale olla,vähemalt minuarust.
l
17. juuli 2019, 11:21
Sisu ei vastanud kommenteerimise reeglitele.
t
to lapsevanem/ 17. juuli 2019, 11:33
Lihasnõrkus ei tähenda vaimset puuet! Hakkaja inimene saab tänapäeval end vaimselt arendada ja oma teadmisi, väärtushinnanguid ja armastust lastele edasi anda. Oleksin selle kommentaariga nõus, kui tegu oleks raske vaimse puudega.
i
Isa/ 17. juuli 2019, 11:41
l
Liisu to lapsevanem/ 17. juuli 2019, 12:04
Mul oleks piinlik, kui mul oleks nii piiratud mõtlemisvõimega lapsevanem, kes teisi puude pärast halvustab.
v
vanaisa/ 17. juuli 2019, 12:28
Siinne lapsevanem oleks nagu kindel et ta ise on kaitstud mõnest raskest haigusest.Ise ma ei söandaks niiviisi siin kirjutada.
k
kiki/ 17. juuli 2019, 14:26
Mis on lapsele parem-kas terve ja kena isa metsas saba seljas või puudega isa kes hoolib oma lapsest
k
17. juuli 2019, 11:12
Sisu ei vastanud kommenteerimise reeglitele.
m
miks mitte/ 17. juuli 2019, 13:39
Aga miks see ebanormaalne peaks olema? Selle peale pole tulnud, et normaalsusel ongi mitu nägu? Pigem on ebanormaalne teisi vaid oma mätta otsast normaalseks hinnata.

m
17. juuli 2019, 11:04
Sisu ei vastanud kommenteerimise reeglitele.
x
xxxxxxx/ 17. juuli 2019, 12:15
Põhiline et laps vajab armastavaid ja hoolivaid vanemaid.Mis kasu on isast kes on terve aga ei hooli oma lastest või tal pole aega nendega tegeleda?
ä
Ära laida, kui pole vaadanud suuremat pilti/ 17. juuli 2019, 12:25
Maailm on täis lapsi, kelle isa on enne sündi või vahetult peale sündi jalga lasknud. Kas neil on hea? Kas nemad valisid sellise isa? Maailm on täis lapsi, kelle isa peksab nende ema, või veel hullem, neid. Maailm on täis selliseid peresid. Kas nemad valisid sellised vanemad ja kas neil on hea? Siin on tegu armastavate vanematega. Targad, tublid, korralikud armastavad vanemad. Milles probleem on? Et isa ei suuda temaga õuepeal joosta? Palju neid liikumisvõimelisi isasid on, kes seda igapäevaselt teevad? Minnakse hommikul tööle, õhtul koju teleka ette ja magama. Kõik.
e
et nagu/ 17. juuli 2019, 13:40
Mille eest sa moderaatorite ees vabandad? Haiget tegid hoopis sellele lapsele ja õnnelikule perele oma kitsarinnalise kommentaariga. Kui sul lapsed on, siis küsiks neilt, et...noh...vabandust, aga kuidas see nagu ok on, et teil nii piiratud mõtlemisega vanem on...loobi nüüd siis kividega
1
11.04--le/ 17. juuli 2019, 15:06
olen teiega 100 protsenti nõus, võivad ka mind kividega loopida.
p
Polegi nime ega ka sõnu/ 17. juuli 2019, 10:25
Annan ka au sellele filipiinlannale ja ka loo peakangelasele. Elada võib erinevat moodi, kuid elada tuleb ka osata! Seda nad oskavad. Mul on nende üle hea meel. Siiralt hea meel.
j
ja mees elab, tal ei tule mõttessegi abistatud eutanaaia. Tubli!/ 17. juuli 2019, 09:44
Ei mingit tsirkust ega hüvastijätu etendust. Lihtsalt elab ja üritab olla õnnelik ja ongi. Tema vaimne tasand on nii mõnelegi tervele kättesaamatu.
m
mõttelugeja/ 17. juuli 2019, 20:42
kuskohast te teate, mida see mees mõtleb? Ehk on ta paratamatusega leppinud, ja ise endale käe külge panekuks juba liiga jõuetu
x
xMees/ 17. juuli 2019, 09:28
Rõõm, et niisuguseid imesid juhtub! Soovin kõike head noorele perele!
a
17. juuli 2019, 09:03
Sisu ei vastanud kommenteerimise reeglitele.
n
nõme/ 17. juuli 2019, 13:43
Ilmselt oled sa üks ääretult rumal inimene. Naisel ongi kaks last. Üks eelmisest suhtest. Samuti on abikaasa, kes vajab küll abi, aga nende omavahelised suhted ei ole kellegi kolmanda asi. Kui palju on meil füüsiliselt täiesti terveid isasid, kellest mitte mingisugust abi pole laste kasvatamise juures. Kes pigem oma lapse maha salgavad.
l
17. juuli 2019, 09:01
Sisu ei vastanud kommenteerimise reeglitele.
l
Lootus/ 17. juuli 2019, 11:13
Ei ole see haigus (loodetavalt) pärilik. Geenirike pigem. Uku Kuudinja Jane Paberiti vanemad olid ju terved, samuti Paberiti lapsed. Halb saatus mille peale saab vaid nukralt ohata ja püüda hakkama saada.
v
Van Ames/ 17. juuli 2019, 23:02
Mis puutub siia Uku Kuut, tema oli täiesti terve inimene ja haigestus puugi hammustuse tagajärjel, võiks enne asjaga ennast kurssi viia.
p
Pipi/ 18. juuli 2019, 08:15
Kuule sa Van Ames vii end ise kurssi! https://tervis.postimees.ee/4254485/mis-haigus-oli-asja-lahkunud-uku-kuudil
n
Naine/ 17. juuli 2019, 08:31
Ma ei suuda tõesti meest armastada. Ma jumalast haige jah sellepärast :)

i
17. juuli 2019, 08:30
Sisu ei vastanud kommenteerimise reeglitele.
i
Isa/ 17. juuli 2019, 08:30-LE/ 19. juuli 2019, 00:15
ET SIIS ANNI JA TOMI RAHULAL POLEKS LAST VAJA OLNUD?...
k
17. juuli 2019, 08:03
Sisu ei vastanud kommenteerimise reeglitele.
p
paradoks/ 17. juuli 2019, 08:56
Kommenteeritav, kuid mitte loetav. Seega pole ime, kui nii mõnigi kommentaar meta läheb.
k
kas olla meedias või olla abiks perele/ 17. juuli 2019, 07:08
savdistusin tööõnnetuse läbi.ei tunne küll rõõmu et tütar ja naine peavad enamus tööd kodus tegema.jõudumööda teen loomulikul ka mina
t
teed/ 17. juuli 2019, 07:10
s
saialill/ 17. juuli 2019, 07:02
See ju puhas, tingimusteta armastus. Mida Jumal ühte on pannud, seda inimene ärgu lahutagu. Tõlge: naine tuli puruhaigele mehele hooldajaks, et siin elujärge parandada. Aga noh, abiellutud on iidsetest aegadest majanduslikel, mõistuslikel, poliitilistel kaalutlustel. Armastus on alla käind. Iga päev on uudised, et see või teine armastusabielu või -kooselu jälle lõhki.
l
Lehte/ 17. juuli 2019, 13:48
Armastus ei ole alla käinud. Abiellutakse muudel pöhjustel nagu te isegi kirjutate.. kuidas siis armastusega pistmist on
n
Naine/ 17. juuli 2019, 04:05
Ma ei taha omale tervet meestki :)
a
aga/ 17. juuli 2019, 07:11
r
Raivo/ 17. juuli 2019, 08:12
ü
Üldse ei imesta/ 17. juuli 2019, 10:33
Mehepidamine päris töömahukas, parem jääda pühapäevasuhtesse
t
to naine/ 18. juuli 2019, 10:31
Mis viga? LEsbi oled või liigud vales seltskonnas?
l
Lõhede tekitamine/ 17. juuli 2019, 00:53
Kuulub uue propaganda põhivoolu - nn vähemuste elu propageerimine. Puuetega inimesed on ka liigitatud vähemuste sekka ja tavainimene peab kohustusliku doosi nende elust läbi meedia saama. Eelduseks on tõsiasi, et tavakodanik saab vastandustunde ning kindlasti ka süütunde. Uus kultuur põhineb vastandamistel ja eraldusjoonte tõmbamisel ühiskonnaliikmete vahel.
l
Lm/ 17. juuli 2019, 02:32
Ära hüsteeritse! Ka ajakirjanduses(eriti veebiajakirjanduses) kehtivad turumajanduse reeglid, toodetakse seda, mille järele on nõudlust ehk, mis toob klikke. Tavalised lood ei huvita kedagi ja ei ole kunagi huvitanud.
t
16. juuli 2019, 23:49
Sisu ei vastanud kommenteerimise reeglitele.
t
Trakll/ 17. juuli 2019, 01:18
Stt nimi sul ikka pincel

t
Tiiu/ 16. juuli 2019, 22:52
Palju, palju õnne tervele perele ja pisikesele hästi palju inglipehmeid kallisid ja ☀️.
e
Elle/ 17. juuli 2019, 06:52
Ja, inglid kalistavad vastst ilmakodanikku kdasti, sest ta on mingil memole üldse ilmale tulnud, aga issi kahjuks ei saa kalli teha, issi ei liigu. Olen pimeda ühekäelise isa laps ja eluaegne psühhotrauma sellest, et pidi olema isale hooldaja, ta ei saanud mid kukil võtta, kuskil käia, mu välimust kiita jmas.Arastasin ja armastan teda ikka, eriti täiskasvanuna hakkasin mõima tema elu traagikat.
e
Elle parandab vigu/ 17. juuli 2019, 06:55
Inglid kallistavad vastset ilmakodanikku kindlasti, sest ta on mingil imemoel üldse ilmale tulnud.Armastasin ja armastan (oma isa) ikka, eriti täiskasvanuna hakkasin mõitma tema elu traagikat. (klaviatuur kipub tähti vahele jätma, vabandust)
e
Ellele/ 17. juuli 2019, 14:03
Sa oled ilmselt Tartust? Aga üks Avo Tallinna Pimedate Ühingust on selline mees nagu sinu isa...
p
pildilt/ 16. juuli 2019, 22:47
Kas suur tüdruk oli naisel enne olemas?
t
to pildilt/ 17. juuli 2019, 06:40
oleksid kasvõi pildi alt lugenud, oleksid kiiremini teada saanud.
w
w2w/ 18. juuli 2019, 10:33
Lugesid? Laps oli varasemst, ootas Filipiinidel, kuni ema end siin sisse seadis.
m
16. juuli 2019, 22:22
Sisu ei vastanud kommenteerimise reeglitele.
p
16. juuli 2019, 22:30
Pole meie asi sellest siin arutleda,peaasi et laps oleks terve.
t
Tiiu/ 16. juuli 2019, 22:49
Miks paljud arvavad,et puudega inimesel ei olegi õigus õnnelik olla.
s
Sina võib-olla oled selline, teised siiski mitte..../ 17. juuli 2019, 14:18
Peab see Mari ikka kibestunud olema, kui arvab, et armastust pole olemas ja selliseid asju tehakse AINULT viisade nimel....
i
Indrek2-le/ 16. juuli 2019, 22:18
Küllap teinuks kunagi eestlanegi, et Siberist ära saada...
e
er/ 18. juuli 2019, 10:34
Kle, Siberisse saadetuid ei lastud tagasi poliitilistel põhjustel.
e
er/ eile, 10:34-le/ 19. juuli 2019, 00:19
Ja mis vahet, kui hullu moodi koju tahaks??
n
16. juuli 2019, 22:12
Sisu ei vastanud kommenteerimise reeglitele.
e
Eino Taruk/ 17. juuli 2019, 13:30
Ei imesta, et vend on EKRE's. Tema peaks kõige parimin teadma kuidas sotsid või isegi ref eelistasid seksuaalhälbelisis puuetega inimestele
i
16. juuli 2019, 22:06
Sisu ei vastanud kommenteerimise reeglitele.
m
16. juuli 2019, 22:37

t
Toomas Greenfeldt/ 16. juuli 2019, 22:02
Nüüd tuleb soovitada, et Aul Pedajas hakkab kunagi uuesti oma jalgadega kõndima.
k
Kristiina/ täna, 00:31-LE/ 17. juuli 2019, 14:06
v
16. juuli 2019, 21:58
Sisu ei vastanud kommenteerimise reeglitele.
j
Ja osta see kallis ratastool jm/ 17. juuli 2019, 05:40
Aga rahvas vöiks teha talle korjanduse
j
Ja osta see kallis ratastool -le/ 17. juuli 2019, 14:07
"Aga rahvas vöiks teha talle korjanduse"---Oot-oot, kohe on ju jõulukampaania, siis tehaksegi ehk!
r
Raivo/ 16. juuli 2019, 21:53
Tervist,jõudu ja armastust temale ja ta perele.
<
16. juuli 2019, 21:48
Sisu ei vastanud kommenteerimise reeglitele.
t
16. juuli 2019, 22:39
Tal vähemalt on isa, kellega maailma asju arutada, paljudel polegi üldse, nagu pühast vaimust võetud.
i
I.E/ 17. juuli 2019, 01:21
Anna mulle sndeks ja äkki ma olengi mõne eesti isa suhtes ülekohtune, aga ma ei ole suurt näinud isasid oma lastega palliplatsil, sagedamini näeb neid isasid sõpradega saunas, grillimas ja õlut joomas.
o
oli alles hiljuti teema-le/ 16. juuli 2019, 21:47
No ei oskagi kommenteerida...Kui ikka oma kodumaa on NII vaene ja mannetu, siis pole ju patt tulla aitama kedagi selle nimel, et ise inimväärse olemise saad- Selle nimel kannatavad need naised ära kõik vaevad,mis kodumaa vaevade kõrval polegi nagu vaevad.... Teatavasti tõid sommid omale sealt lausa Rovaniemisse naisi, külma kätte virelema.Nood kippusid aastate pärast Helsingi poole...

REKLAAM JA KUULUTUSED

reklaam@ohtulehtkirjastus.ee