Baltika tegevjuhi Mae Hanseni sõnul pole Baltikal praeguste müügimahtude juures mõistlik viiest brändist koosnevat portfelli hoida, mistõttu ühendab ettevõte aastaks 2020 järk-järgult brändid Montoni, Mosaici ja Bastioni üheks brändiks.
Hansen kinnitas, et brändide ühendamine ei tähenda, et Mosaici või Bastioni klient enam oma lemmiktooteid ei leia, vaid nüüd on võimalik kõik mugavalt ühest kohast kätte saada ja brändiuuenduse käigus on plaanis värskendada Montoni olemust nii, et see suudab luua väärtust kõigi kolme brändi klientidele.
Hansen märkis, et lisaks rõivapoodide ühendamisele on teise olulise muudatusena plaanis hakata tooteid rohkem klientide järgi tootma, sest deviisiga „teeme kõigile kõike“ ei jõua globaalses konkurentsis kuskile. Hanseni sõnul ei ole ükski teine ettevõte 91 aastat Baltikumi kehadel õmmelnud ja ,„meie teame, millised lõiked sobivad meie elanikele.“
Kommentaarid (4)