Eesti uudised

Mart Helme: avalik huvi pole piisav VEB Fondi dokumentide avalikustamiseks

Toimetas Hindrek Pärg, 15. juuli 2019 17:41

245 KOMMENTAARI

ü
üks kama puha/ 17. juuli 2019 11:27
kõik need "konnakesed" lubavad ükskõik mida, et piruka juurde pääseda. Keksikud olid kooseluseaduse, railbaltiku, riigivara ärastamise vastu, presidendi otsevalimise poolt nüüd pööre 180 kraadi. Sama EKRE-ga, kuigi lubati, et nemad ei paindu. Sama selle isamaaga: üks värvib rauakooli lillaks, teine globalismi eestvõtleja valitsuses! ISE VALISIME!
a
17. juuli 2019 07:21
Ah et siis avalik huvi puudub? On ikka MAFIA!
k
kreml paneb ka kõige suuremad lõuapuud vaikima/ 16. juuli 2019 18:46
Seni kuni VEB fondi rahavarguse toimepanijad on teada ainult Kremlile, on eks-rahvaliidu bossid venelaste lõa otsas ja Kremli käsutada. Eks sellepärast ajabki helme sellist udujutujura- avalik huvi pole piisav... ha haa haa!
k
külateater/ 16. juuli 2019 16:20
Minister varjab kurjategijat!? See vastus näitab ilmekalt, et ekre on üks tehislik moodustis rahvusluse häbimärgistamiseks ja masside lõhestamiseks!
m
16. juuli 2019 15:38
Minu meelest pole piisav avalik huvi lasta see papi lahti.,ajab oma negatiivset jama igal sammul.
p
pole piisav avalik huvi lasta see papi lahti?/ 16. juuli 2019 18:48
90% eestlasi laseks selle papi päeva pealt lahti!
a
Arvamus./ 16. juuli 2019 14:33
Ei maksa Martin Helmet süüdistada. Kindlasti on ta juristidega nõu pidanud ja ju siis midagi on ,et ei saa kõike momendil avalikustada. Aga mingil ajal saab see siiski teoks.Küll Martin selle asja joonde ajab. Usun temasse ja praegusesse valitsusse.
e
16. juuli 2019 18:21
ekrement, mis see äpuMARTIN sellesse teemasse puutub
s
See nn õiguskomisjon/ 16. juuli 2019 13:48
on reffivaraste poolt loodud süvariigi osa ja sealt mingi objektiivsust loota haha.
i
16. juuli 2019 18:23
ikka need ekriidide vana ja äraleierdatud jura - refid ja refid tegid... vahepeal karjutakse lisaks veel sotsid tegid kaa
k
kõigile ekriididele teadmiseks/ 16. juuli 2019 13:33
Maali - Kapo on see, kes võib salastatuse ennetähtaegselt lõpetada täna, 11:42 KaPo allub otseselt siseministrile Vana maalike ei tea isegi seda mitte, et SISEMINISTER ON KAPO KÕIGE KÕRGEM ÜLEMUS! Ja kui ülemus annab käsu peab temale alluv KaPo selle ülemuse käsku täitma. Said midagi aru, ekre siniäratuseMaali?
p
poolehoidja/ 16. juuli 2019 13:36
Aga kui ei anna käsku, mis siis ?
K
Aga kui ei anna käsku, mis siis ?/ 16. juuli 2019 18:44
Kui rumal küsimus sellel ekre poolehoidjal kui käsku ei anta, siis keegi ju ei tegutsegi

l
leitud/ 16. juuli 2019 13:21
Nii ta on eile, 17:27 Mehikesele tulid vanad ajad meelde, kui ta ise Rasvaliidus oli ja kah osaline, kui saadikuks oli Moskvas, sai ka natuke nutsu, nüüd peab vait olema ja niisama mulli ajama pehmete ajukäärudega valijatele
k
ka leitud/ 16. juuli 2019 13:22
nonoh eile, 17:21 Tegu on NSV Liidu välismajanduspangas külmutatud Eesti pankade kontodega ja saladusliku isiku poolt Venemaalt väljavõetud 20,5 miljoni euroga. Kuna aga selle Veb-fondi-saagas on tegemist ka ekre eelkäija Rahvaliidu bossidega, siis on ju loomulik, et ekrejuht ei soovi `` avaliku huvi puudumisel´`(!) neid Veb dokumente avalikustada.
s
16. juuli 2019 13:25
Seni kuni VEB fondi rahavarguse toimepanijad on teada ainult Kremlile, on eks-rahvaliidu bossid venelaste lõa otsas ja Kremlist käsutada. Eks sellepärast ka helme selline udujutujura. Seda kõike orgunnisid ju endised EKP liikmed, raha viidi venemaale ehk koju. Nüüd ei taha keegi venelastega tülli minna, sellepärast seda ka ei avalikustata.
v
vanamemm/ 16. juuli 2019 13:12
Kui te jätate hr. Helme selle juhuse kasutamata sulid päevavalgele tirida, siis unustage ka toetus. Just see, et lootsime teie erakonnast AUSUST kõiges, toetasime vaatamata hullunud liberite ja nende suuvoodrite laushüsteeriale. VEB-fond, mille dokumendid oravad peitsid 75 aastaks ongi teie lakmuspaber ja ausalt veel viimane võimalus, et Eestis siiski valitseb eelkõige läbipaistvus, sõnade ja tegude ühtsus, ärge petke meid. Me tahame teada, kes pistis need rahad kas enda või partei taskusse.
m
müstika/ 16. juuli 2019 13:40
Hindamisel oli +3 , vajutasin plussile ja jäi+1?
h
16. juuli 2019 12:55
Sisu ei vastanud kommenteerimise reeglitele
h
hale lalin/ 16. juuli 2019 13:16
Kui tahad kõigest väest( nagu EKRE mehepojad suusõnaliselt lubasid, kõik rahva soovidele vastavalt teha) saad üle igast mäest.Valimistulemus nakatas, magus elu kiiresti mõjutas ja saadud võim uinutas.
1
11:55 Puuks...heh!/ 16. juuli 2019 18:36
jajaa, ikka see 17 aastat mõistusega reffide valitus torgib neid helmealamaid nagu okas pees, muudkui vinguvad ja inisevad nagu omal ajal see savisaargi iga jumala päev inises. Reformi valitsuse aeg tõi eesti rahva nõukaaja mädamülkast välja, see oli eesti rahva jõukuse ja heaolu tõusuaeg, veel masust hästi ülesaadud aeg - see oli eesti rahvale parim aeg. Nii hästi ja jõukalt kui eesti rahvas reformierakonna valitsuse ajal elas, pole me terve oma ajaloo vältel veel kunagi elanud!
a
avalik huvi ei ole piisav - kõlab nagu lühike anekdoot/ 16. juuli 2019 12:28
oo, mis oodis nüüd jääb küll mulje, et kellegi munad on kusagil kellegi sahtli vahel
v
vbndus, peab ikka UUdis olema/ 16. juuli 2019 12:30
m
miiastest/ 16. juuli 2019 13:17
See pole mees , kes põhjust ei leia.
m
muula/ 16. juuli 2019 11:44
see kaabu on null. Isegi nuhkida eui oska vanu pabereid
s
16. juuli 2019 13:28
see nullkaabu EI TAHAGI, et midagi välja tuleb, sest ilmselt ta on ise ka üks bebdest tegelinskitest.
p
Pooldaja/ 16. juuli 2019 11:44
Helme vana - oled tubli ! Oma positsioonilt peaksid sa tõesti suutma tirida päevavalgele supervaraste suure jõugu ja koos Riigikoguga neid ka vääriliselt karistama.Samuti nõustun EKRE igasuguse võitlusega õiglase ja ausa Eesti eest.
e
erapooletu/ 16. juuli 2019 13:23
mis võitlustest käib jutt , ega ometi mitte EDUARD BORNHÖHE Villu võitlustest?
m
mitte/ 16. juuli 2019 11:43
see kaabu ei suuda midagi, ainult möla. Sügisel saadetakse niikuinii kartuleid võtma,. Muuks ta ei kõlba
s
Sass/ 16. juuli 2019 11:08
Inimesed ei taipa, et reformivaraste poolt eneste ringkaitseks aastate jooksul läbi surutud nn. "andmekaitse ja salastatuse" seadused ei võimalda Mart Helmel kogu seda sigaduste pundart avalikustada. ""Seadused"" ei luba! Need vajavad erakorralist ja kiiret muutmist normaalsusse!

m
mehikesel/ 16. juuli 2019 11:03
nüsiti midagi küljest? bravuur puhta kadund kuidagi
t
tõesti uskumatu/ 16. juuli 2019 13:24
Mitte, et enam midagi ei ütle , vaid jääb mulje , et isegi enam ei mõtle.
r
RP/ 16. juuli 2019 10:27
Vaata aga vaata. Suuga teeb suure linna, peoga ei kärbsepesagi. Avalik huvi ootamatult otsa saanud! Ehk on kõrvu paistmas veelgi peale orava kõrvapaari. Ma ütleks, et avalik huvi tõuseb selliste avalduste peale üsnagi suureks. Ei puudu see huvi sugugi, erite nendel kes sinna raha kaotasid. Või kuidas?
1
10 milli/ 16. juuli 2019 10:23
Nii et siim kallas pääseb jälle puhtalt.Eks ta pakkus Helmele midagi.
0
09:23 Eks ta pakkus Helmele midagi./ 16. juuli 2019 12:33
Kas siseminister Helme on sinu jutu järgi siis äraostetav?
t
Toslem/ 16. juuli 2019 10:16
Tavaline manipulaator, kes on pukki saamise nimel võimeline suust välja ajama ükskõik mida.
a
Aadu/ 16. juuli 2019 10:08
75 aasta pärast saame teada ,kui rikas Taaniel Tina tegelikult on ja kuidas rikkus tuli
n
16. juuli 2019 17:14
Näiteks ka parvlaev "Estonia" uppumise asjaolud salastati 75-ks aastaks.
s
16. juuli 2019 10:00
Sellega tõmbas Mart koos EKRE-ga järgmisteks valimisteks endale vee peale.
v
vastupidi/ 16. juuli 2019 10:23
Mart ja erakond EKRE on ausad ja tahavad tõde päevavalgele tuua. Mina ka soovin kohe väga tõde teada ja ma arvan, et paljud eestimaalased soovivad seda ja poolehoidjate arv aina kasvab. Järgmistel valimiste annan kohe kindlasti oma hääle EKRE-le.
p
Patoloog/ 16. juuli 2019 09:47
Küsimused: 1. Miks need dokumendid oli vaja üldse salastada kui eesti pool on puhas kui prillikivi? 2. Kui kogu asi oli vene poole korraldatud, siis peaks ju Eesti olema väga huvitatud avalikustamisest ja asja uurimisest, mitte salastamisest Kuna vastuseid arvatavasti ei tule, siis järelikult on asi ikkagi väga kahtlane.
s
salalik/ 16. juuli 2019 09:56
salastada tuleb nii igaks juhuks, et selasilm ei näeks ja salakõrv ei kuuleks, millist pappi rulliti. Kahju EKRE meestest. Nüüd siis nii nagu kunagises Pikris: Loosung kaevati välja, tõsteti kõrgele üles. kanti uhkelt muusikahelide saatel, siis langetati ja maeti uuesti maha.
e
eelmaldusmasin töötab täistuuridel/ 16. juuli 2019 09:58
Väljavõte kunagisest huumoriajakirjast Pikker : Loosung leiti üles, kaevati välja, tõsteti kõrgele kõrgele, kanti uhkelt lauluhelide saatel, siis langetati ja pandi vanasse kohta tagasi.
j
jajaa/ 16. juuli 2019 11:01
ei saa ka aru, miks ei või avalikustada, kui need tegelased on veel puhtamad kui prillikivid, asi on ikka väga kahtlane, siin meenub kohe H. Aasmäe. Et siis ainult Savisaart oli vaja lausa mikroskoobiga uurida, kuigi seal nii suuri summasid mängus polnud.
h
Heiki Kranich/ 16. juuli 2019 09:47
Just! Avalik huvi pole piisav alus!

k
Kas usaldus Helme vastu kaob?/ 16. juuli 2019 09:42
Avalik huvi on kogu aeg olnud, kas siis uus salastamise periood on tulemas ja seekord EKRE poolt? Milleks valija Teid siis usaldas?
p
Puust ja punaseks/ 16. juuli 2019 09:52
Kas lugemise arusaamisega on probleem? Kirjas ju, et see avaldamine EI ole HELME kui ministri pädevuses vaid KAPO otsustab. Saite nüüd aru lõpuks?
m
milleks, milleks/ 16. juuli 2019 10:00
valija on väsinud ja tahtis lihtsalt vaheldust, aga vaheldust ,nagu näha, ei tule.
j
Jaan/ 16. juuli 2019 10:18
Mina loen ka hoopis midagi muud välja kui pealkiri ütleb.
t
to puust ja punaseks / 16. juuli 2019 11:03
ja kellele allub kapo, kas riik riigis?
t
to Puust ja punaseks täna, 08:52/ 16. juuli 2019 13:40
ekremendid ei tea isegi seda mitte, et SISEMINISTER ON KAPO KÕIGE KÕRGEM ÜLEMUS! Ja kui ülemus annab käsu peab temale alluv KaPo selle ülemuse käsku täitma. Saite midagi aru, ekre õõnespuidust punaste peadega siniäratus?
e
Enn/ 16. juuli 2019 09:41
Ma ei teagi kes kapo direktor praegu on. Kui see on sama kes lubas surmavast haigusest paraneva inimese kes istus ratastoolis kodu rüüstama siis pole õiglust loota.
j
Jaan/ 16. juuli 2019 10:20
See surmava haigusega inimene istus varastatud rahapakkide otsas.
j
Jaan/ 16. juuli 2019 10:21
Seda kommentaari ei suunatudki kontrollimisele
s
sinulant jääb alati simulandiks/ 16. juuli 2019 12:25
Kuhu küll see savisaare surmav haigus siis jäi, mille pärast isegi ta kohtumenetlus Juura käsul lõpetati? Küllap me kõik veel näeme seda, et see suursuli elab oma ``surmava haigusega``veel 20-25 aastat.
t
To sinulant jääb alati simulandiks. Ah, et jalg võeti simuleerimiseks alt ära./ 16. juuli 2019 13:08
Ah, et jalg võeti simuleerimiseks alt ära.
1
12:08 Ah, et jalg võeti simuleerimiseks alt ära./ 16. juuli 2019 19:03
e-kremliit, aja ennast asjaga kurssi savisaare kohtuprotsess EI LÕPETATUD ÄRAVÕETUD JALA PÄRAST ÄRA!
k
16. juuli 2019 09:28
Kurjategijaid ei tohi vangi panna, sest see võib olla ohtlik nende elule
n
16. juuli 2019 09:19
Nii ongi, sest lähtuda tuleb kehtivatest seadustest. Kui vaja, siis tuleb kõigepealt seadusi muuta.
k
kägu/ 16. juuli 2019 08:56
Nii palju siis ausast erakonnast. Helmed, kui mune ei ole, siis ärge ronige poliitikasse. Järgmistel valimistel olete autsaiderid kui sama moodi jätkate.
k
Kahtlus/ 16. juuli 2019 08:58
Ka minul tekkis sellega seoses kahtlus.SmHelme, milline see huvi peab siis olema, et sulitembud avalikkuse ette tuua?Varem sa sellist möga ei ajanud.Kas pakuti pappi või?
l
Lai irvitus maailmast/ 16. juuli 2019 09:11
kägu ka ei soovi oma nime ega nägu näidata. Niipalju siis julgusest , käokene!
k
kägu/ 16. juuli 2019 14:16
to Jaan, ehk tood mõne näite, kus Helmed on oma "mune" näidanud? Enne valimis lubati, et Merkeli pagulasi enam Eestisse vastu ei võeta. Peale valimisi rääkis Helme, et kui omavalitsused pagulased vastu võtavad, siis EKRE ei ole vastu. EKRE on lubanud korduvalt sahkerdamised lõpetada, kuid presidendi valimiste ajal ei hääletanud sugugi Jõksi poolt, kes õiguskantslerina üritas muuta erakondade rahastamise läbipaistvamaks ja nüüd millegi pärast ei soovitagi enam VEB fondi asju avalikuse ette tuua. Nüüd Jaan pane kirja, millised Helme sõnad ja teod on kokku langenud.
a
aino kask/ 16. juuli 2019 08:50
ei ole nõus M.Helme avaldusega , olen väga huvitatud mis VEB fondi ümber toimus , mina kui sünnijärge kodanik , maksumaksja ja nõukogude võimu represioonide ohver. küll ma tean kelle poolt järgmistel valimistel hääletada , mitte EKRE .

l
loomuikult/ 16. juuli 2019 08:46
pole reformierakond ja sotsid sellest huvitatud
m
Moskva saatkond/ 16. juuli 2019 08:40
Ehk kardab, et tema Suure-Lähtru mõisa remonti hakatakse ka uurima?
l
Lai naer/ 16. juuli 2019 09:12
Sina ei karda, et sinu siinseid kommentaare hakatakse uurima?
v
valija/ 16. juuli 2019 08:37
Kui asjad sedaviisi hakkavad minema, et EKRE peedistub selgrootuks limukaks, ei toeta teda enam valimistel. See on oma valijatele näkku sülitamine!
j
Ja mida sa siis lootsid?/ 16. juuli 2019 09:47
Küll mõnel võtab ikka kaua aega et aru saada E-Kremli tegelikust sisust
m
ma sain nii aru/ 16. juuli 2019 08:34
Jutt oli, et ei avalikustata informatsiooni andjaid, aga asjaolud saavad ikka avalikustatud...
t
16. juuli 2019 07:53
Sisu ei vastanud kommenteerimise reeglitele
l
Loen Solzenitsõnit/ 16. juuli 2019 09:49
Süüdistusega"PROVOKAATOR" hukati ilma igasuguse kohtuotsuseta venemaal miljoneid süütuid naisi, mehi, lapsi....Nii kui loen kellegi poolt lausutus sõna"provokaator" kangestub silme ette nahkmantlis verest nõretav GULAGI naistimukas...
m
Maali - Kapo on see, kes võib salastatuse ennetähtaegselt lõpetada/ 16. juuli 2019 12:42
KaPo allub otseselt siseministrile Vana maalike ei tea isegi seda mitte, et SISEMINISTER ON KAPO KÕIGE KÕRGEM ÜLEMUS! Ja kui ülemus annab käsu peab temale alluv KaPo selle ülemuse käsku täitma. Said midagi aru, ekre siniäratuseMaali?
n
no ei oska/ 16. juuli 2019 07:53
rahvas enam lugeda milles asi, kohe lõugama, võiks veel aeglasemalt ja teist korda lugeda kui kohe aru ei saa
l
lugesin läbi/ 16. juuli 2019 08:17
ja jõudsin seisukohale, et selliseid ulatuslikke kahjusid tekitanud skeeme ,mis on jõutud salastada, ei saagi enam avalikustada enne 100 aasta mõõdumist. Mõte on aga see , et võim ei soovi kunagi selliste teemade avalikustamist.100 aasta pärast aga ei huvita selline teema enam kedagi.
n
nüüd läks küll midagi selle EKREga viltu/ 16. juuli 2019 07:46
Kõll pillutakse kinomeestele 5 milli, siis räägitakse suurest kokkuhoiust ja lõpuks tehakse avaldus , et rahvas ei peagi salasepitsustest teada saama? Mis toimub nendes peades???
t
Teada ju/ 16. juuli 2019 10:56
Nende ekrelaste peades valitseb tühjus, pole ju ühtegi arukat ja mõistlikku väljaütlemist või ideed sealt tulnud
b
bume rang tuleb ikka ja jälle helmemardile tagasi / 16. juuli 2019 12:45
marthelme sõnad - õõnespuitpeades valitseb tühjus
e
ele k t r i t s a a b t a s u t a b l o g s p o t c o m / 16. juuli 2019 07:30
Avalikuks huviks on Eesti põhiseaduse preambulas kirja pandu ellu viimine. Kuna pangandus on olnud kuritegelik juba sajandeid siis on teada,et pangandus on kultuuride vastane ja teenib ainult juudi rahvust sest nemad on selle omanikuks. RAHALOOME ON KURITEGELIK. Rahaloome on Eesti põhiseaduse preambula vastane. Andro Roos : " Niikaua kuni eksisteerib riigiväline intressiga keskpank ja tema raha, seni ei saa olla ka vaba turumajandust ega tõhusust." Tuleb rajada Eesti Pank ja emiteerida oma raha Eesti Kroone ! Ja mitte neid see siduda juudi margaga aga raha tagatiseks olgu Eesti Veksli moodi rahaloome
j
juss/ 16. juuli 2019 09:05
Tekib küsimus, et kas teil on kupli all ikka kõik korras?

ä
ätt./ 16. juuli 2019 07:17
Suur lubaja aga nüüd poeb kellegi suure ja tundmatu ees-avalik huvi pole üldse midagi väärt.Sõnades kange mees aga tegudeks pole asja.
m
mutt/ 16. juuli 2019 08:00
sõnades kangutaja ,tegudes vangutaja !
j
Jah./ 16. juuli 2019 07:09
Ka hiljutine KGB üha ja aina reguleeris nn. avaliku huviga seotud probleeme. Viimaks enam siiski ei jõudnud, kuna avalik huvi üsnagi kardinaalselt muutus koos KGB hajutamisega....
e
e k t r i t s a a b t a s u t a b l o g s p o t c o m/ 16. juuli 2019 06:55
Arvatavasti on tegemist hunt lambanahas,manipulatsioonidega sai pukki. Zi ma rj evid pole ealeski teinud juttu majanduse-panganduse juhtimisest,kuid see on peamine mida me vajame !!! Nad on peedistanud rahvast pagulaste teemal samal ajal ignoreerinud fakti ,et eestlased on Soomes pagulased !!! Zi mar jevid on juudi soost. Juut juuti ei murra. Kas sa tead kui palju maksab oma loo uudistesse saamine ? Tavainimesel sellist raha pole. Uudistes on peamiselt omad joped. Zim ar jevid on alati olnud sees. Vaata mis rahvusest on juhtivad Eesti poliitikud mistahes erakonnas !!!! Juudid !!!!
k
kusti/ 16. juuli 2019 06:42
e
eedu/ 16. juuli 2019 08:01
sõnades kangutaja tegudes vangutaja
p
Palju/ 16. juuli 2019 05:40
Mardile maksti, et ta põhimõtted reetis?
m
mõtlik/ 16. juuli 2019 08:02
või hoopis lammas hundinahas.
p
Paljut pole vajagi/ 16. juuli 2019 10:59
Oma vara ja lähedasi peab ju kaitsma kurja riigi ja pahade inimeste .eest. Läksid teised isegi Martini suvemaja uurima, mine tea kuhi veel tulevad, kõik saavad teada kuodas sahkerdame. Moskvas olles said ju jälile, oi kui häbi.
e
e l e k t r i t s a a b t a s u t a b l o g s p o t c o m/ 16. juuli 2019 02:06
Andro Roos : " Niikaua kuni eksisteerib riigiväline intressiga keskpank ja tema raha, seni ei saa olla ka vaba turumajandust ega tõhusust."
l
loen ja imestan/ 16. juuli 2019 01:21
Reformierakond üritab siin masspostitustega ennast pettunud EKRE valijatena esitleda, Mart ei taha avalikustada sellisel viisil, et pärast hakata kohut käima ja avaldada nende nimed, kes on ütlusi andnud. Ta soovib seda teha viisil ja määral, mida lubavad kehtivad seadused. Andke aega atra seada. Kui ta tegi kirja õiguskomisjonile, siis küll see Karilaidi komisjon midagi välja nuputab, et saaks avaldada.
s
16. juuli 2019 01:47
Silmakirjalikkuse asemel rajagu Keskpank.
v
vastus/ 16. juuli 2019 07:11
paraku arvan et reformierakonna osalus end pettunud valijana siin massilisena mängida on väike.Vähem fantaasiat.
l
Loe ja imesta/ 16. juuli 2019 11:02
Mis see reform siia puutub kui kaabu Mart oma mõttevälgatusi avaldab ja siis Jura jälle vabandab.
m
Mart ei taha avalikustada nimesid?/ 16. juuli 2019 12:50
Ehk oli Mart ise üks nendest mitteavalikustajate nimedest...?
k
Kaabud läksid ikka / 16. juuli 2019 01:11
väga ruttu omade ehk kartelli poole üle! Rahvuslased ja muidu ausad EKRE valijad närigu muru!

l
Lootus./ 16. juuli 2019 00:20
Seda on ka arvata.See müür mis reform oma võimu ajal ehitas ega sellest nii lihtsalt üle saa.Ei süüdista M Helme sest ta ei ole üksi valitsuses.Sellest peaks iga mõtlemis võimeline inimene aru saama.Loodame,et aeg annab arutust ja kurjal on kuri lõpp.
l
Lootis pole ju/ 16. juuli 2019 11:04
Ei saa kuidagi aru, et Mardi sopa sisse reformi kisutakse, see on siin ju ainult kaabu oma show, millest ta juskui isegi aru ei saa, mida ta jälle ütles või mõtles.
k
kannataja/ 16. juuli 2019 00:05
x
xxxxx/ 15. juuli 2019 23:35
Ilma vene eriteenistusete dobrota poleks seda raha saadud ja nüüd on salastatud kes on venemaa agendid kes asjast kasu said.
t
Tundub, et saime pukki/ 15. juuli 2019 23:14
x
xxxx/ 15. juuli 2019 23:36
Saime järjekordse politruki.
k
Kui keegi pole süüdi,/ 15. juuli 2019 23:14
mida ja miks siis varjatakse ja kuidas avalikustamine kellegi julgeolekut ohustaks? "Õige hõlma ei hakka keegi", teadis juba vanarahvas. Või siis ikka pole päris õiged need salatsejad?
s
Siimu nimi/ 15. juuli 2019 23:04
Miks nad muidu seda varjavad kui Siim seda raha tuuri ei pannud. Vunts on selle papi eet mõjuvõimu ostnud- ilmselt on papp otsas sest reformil enam pappi pole.
k
kurb/ 15. juuli 2019 23:03
Väga suur pettumus,enam pole isu valimistel kellegi poolt hääletada.
t
15. juuli 2019 23:01
Teeks ühe suur röövi ja varjaks seda 75 aastat, kuigi ei ela nii kaua 🤣 Väga põnev, et suur varastel lubatakse riigi tüüri juures olla, Eesti pangas juhatuses olla ja Euro parlamendis vegeteerida...
t
16. juuli 2019 04:24
Tehniliselt täiesti teostatav. Eesti on paras mylgas. Mingi asi prze läheb, siis leitakse põhjuseks sesaduseauk.

m
Mart/ 15. juuli 2019 22:57
kui sa selle nii jätad ma enam sind ei vali
m
Maamees/ 15. juuli 2019 22:50
Miks ei saa oma arvamust avaldada. Isegi nõuk. ajal sai inimene ennast vabamalt väljendada kui tänapäeval.
t
Tyuiop/ 16. juuli 2019 00:02
Ära valeta. Nõukaajal lõid sa kohoosiesimehele vilega kulpi ja mingit oma arvamust sul ei olnud. Pravda ja Vremja olid.
m
Maamees/ 15. juuli 2019 22:48
Kõik läheb nii nagu mina ennustasin. ei avalikustata siin mitte midagi. Haukuv koer ei hammusta. Need Helmed võivad klähvida palju tahavad aga teoinimest hinnatakse ikka tegude järgi. Ja EKRE valijatele jälle vesi peale. Ja seda juba mitmendat korda.
n
nad kõik on ühesugused, saage ometi aru/ 15. juuli 2019 22:45
Aga mida teie siis ootasite?
m
mn/ 15. juuli 2019 22:52
Seadus on täitmiseks kõigile, kes võimul. Mitte nad kõik pole ühesugused, vaid nad kõik peavad järgima seadust. Sa ju ei taha trellide taha minna, nii ka nemad ei taha, seetõttu järgivad seadust, mis on vastuvõetud.
t
to mn/ 15. juuli 2019 23:13
või seadus?;siis tahaks samasugust keerutamist ja nn kaitset näha ka lihtorjade kuritööde puhul!
a
15. juuli 2019 22:44
Avalik huvi on suurem, kui petturite kokkumäng!
k
killuke/ 15. juuli 2019 22:43
Sellise jabura avalduse peale kaotab ta oma valijad.Mis on selle meelemuutuse tegelik põhjus jääb ka ilmselt saladuseks...
v
Võib-olla.../ 15. juuli 2019 22:48
...ähvardati lähedastega midagi ette võtta, kui uurimist ei lõpeta!
x
XXX/ 15. juuli 2019 23:38
Vahest on temaGI MUNANDID nkvd SAHTLI VAHEL.
k
kus?/ 16. juuli 2019 00:24
H Aasmaa lubas avaldada ja kus ta nüüd on
p
Puhkuste aeg/ 16. juuli 2019 11:08
Kaabu on puhkusel mere rannas ja unistab kuidas ennast turvaliselt tulevikus tunda, et midagi põõsa alt välja ei kaevataks.
m
MaaRuun5 / 15. juuli 2019 22:23
Argpükslik käitumine, eks termika laul räägib neist loomadest. Tundub et muutub heleiniseks unistuseks, Ekre.
k
kolmas silm / 15. juuli 2019 22:09
K*allas ilmselt hõõrub praegu hea meelest käsi,kiil EKRE ja valijate vahele löödud! On mingit juuremürki et nendest seal üleval lõpuks lahti saaks?

t
Timo Soini 2/ 15. juuli 2019 22:04
kõik hakkab minema sama rada pidi.
s
15. juuli 2019 21:57
sest pole millegist ette kanda,,
o
on/ 15. juuli 2019 22:08
millestki olnud kogu aeg...millegi, millestki, jne.Seadused on kõigi jaoks, ei tähenda, et oled minister ja seadusi tuleb kõigil täita, nii on.
v
võroke/ 15. juuli 2019 21:56
Suuga tegid suure linna,käega ei kärbsepesagi! Helme-astu tagasi! Sinu koht ei ole siseminister,vaid "vilepuhuja"!
r
Raha/ 15. juuli 2019 21:56
Avalikustamine??? Mida Elme joob ?Kas k...st?See on puhas vargus.
j
Juss/ 15. juuli 2019 21:52
Nii ongi,et vana Helme tõmbas erakonnale"vee" peale! Kahju,enam EKRE-t ei vali! Soolapuhujad!!!
p
penn/ 15. juuli 2019 21:50
Ekres on alanud suoomestumiise periood
t
Taat/ 15. juuli 2019 21:49
Kui siseminister vargaid ei avalikusta,kes siis veel?
n
nb/ 15. juuli 2019 21:34
Helme ütleb, et ta ise pooldab avalikustamist, kuid: seadusest tulenevalt otsustab salastatuse ennetetähtaegse kustutamise kapo peadirektor. "Eelnimetatud sätte kohaselt on lubatud riigisaladuse salastatus kustutada enne salastamistähtaja möödumist üksnes ulatuses, mis ei sea ohtu teabes nimetatud või teabe kogumisel osalenud isikute julgeolekut
m
MaaRuun5 / 15. juuli 2019 22:26
Kiirendab siis neid kaboolaasi
j
16. juuli 2019 07:33
Julgeolekut ei saa nii ehk naa ohtu seada, kuna see puudutab ainult riiki, mitte kodanikke. Kodanikel on turvalisus.

t
tibu/ 15. juuli 2019 21:33
e
Ev101/ 15. juuli 2019 21:32
Lollidemaal on kombeks kuritegusi varjata 75 aastat!
t
traktorist/ 15. juuli 2019 22:07
siis peaks sama kehtima ka lihtinimese,onniselaja puhul... kohtud 75 aastaks suletuks!
e
Ev101/ täna, 21:32-le/ 15. juuli 2019 23:10
Mittelollidemaal ka. Teadmiseks.
i
IRW/ 15. juuli 2019 21:15
K Ä K R E järjekordne lubadus lendas p r ü g i k a s t i
k
kodanik/ 15. juuli 2019 21:05
olen pettunud, kas nii väikse ajaga hakkad ajama teist juttu
1
123/ 15. juuli 2019 21:00
Miks varjatakse neid nimesid kes aitasid kaasa suurele riisumisele veb fondist? Miks sa lubasid enne valimisi, et avalikustame - nüüd aga räägid teist juttu? Kas maksti kinni? Mõttetu ekre tol***** kamp.... viska üht või teist. reformartitega sama ärplejate paar...
t
Tyuiop/ 15. juuli 2019 22:04
Ah, et kohe VEB fondist riisuti ? Suure saladuskatte all ütlen, et VEB fondi olid koondatud nõuded. Raha oli ikka pangas.
j
jah/ 15. juuli 2019 22:55
Miks lubati? Muidu poleks neid ju valitud. Valituks osutudes selgub, et tuleb täita seadust. Helme on lihtsalt vale ametiposti valinud, oleks tulnud kandideerida sinna, kus ta oleks lubadusi teoks saanud teha. Aga tal endal on ka salapäraseid dokumentide kadumisi, millest oleks selgunud, kuhu siis raha ikkagi kadus saatkonnast.
s
Suurvaraste/ 15. juuli 2019 20:57
nimed on riigisaladus, väga kurb Mart, et sina arvad niimoodi ka.
r
Rahvalik huvi on täiesti olemas/ 15. juuli 2019 20:56
Kas *allasel püksid püüli sõelumas?
s
Seakasvatuse Volinik/ 15. juuli 2019 20:41
Midä? seal fondis ei olnud lihtinimeste raha, seal toimus ärimeeste endi vaheline tõmblemine... Avalik huvi on hoopis selle vastu, kas viimase 3 aastaga on Lätimaale kanditud 0.5 miljardit eurot või enam ja mis toimus seal seakombinaadis, s. o. Rakveres???
t
Teeline/ 15. juuli 2019 21:37
Lihtinimeste vara seal ei olnud, aga lihtinimeste maksurahadega tahetakse nende ärikate kaotatud varandus kompenseerida. Seega mina tahan küll teada, kelle nimel karvane käsi mulle tasku lükatakse.
m
maakas/ 16. juuli 2019 08:31
no mida te siis ise valite selliseid, kes tahavad lihtinimese taskusse nüüd oma sõrad toppida? Need on ju kesikud ning helmelised! Ise valivad ja siis ise kräunuvad!!! On ikka buratiinode maa!

a
Aa/ 15. juuli 2019 20:41
Kardab Aasmäe saatust korrata. Nõrk Mart oled
h
Helme ärka üles,/ 15. juuli 2019 20:39
kui reffivargad lasid veb fondi varguse salastada, see ei tähenda veel, et seal on mingi riigisaladust.
v
vanad kreeklased ütlesid:/ 15. juuli 2019 20:37
"elu on teater", ainult näitlejad vahetuvad...
k
Küsimus/ 15. juuli 2019 20:37
Kas keegi soovib näha, kuidas Raivo Aeg järgneva kuu aja jooksul ametist tagasi astub? On huvilisi?
h
huviline/ 15. juuli 2019 20:47
Jah, mulle kommud ei meeldi.
v
vastus/ 15. juuli 2019 23:12
s
16. juuli 2019 04:28
Seda ei otsusta sina, jutupaunik. Aegi viimased sõnavõtud on selgelt kellegi poolt dirigeeritud. Elame-näeme.
v
vastus/ 16. juuli 2019 05:32
Soovin küll. Teatavasti kuulus seltsimees Aeg Nõukogude Liidu Kommunistlikusse Parteisse
p
peab olema / 16. juuli 2019 12:58
Teatavasti kuulus seltsimees Maart Helme Nõukogude Liidu Kommunistlikusse Parteisse
o
Odin/ 15. juuli 2019 20:36
Selles VEB Fondis polnud kohe kindlasti mitte ühegi rahvuslikult meelestatud kodaniku raha. See fond koosnes suures osas RJK ja NLKP-ga suuresti seotud isikute (k.a. nn spekulandid/ärimehed) rahadest. Palgatöölistel ja vabadusvõitlejatel seal mingit raha ei olnud ja ei saanudki olla sest nad ei kuulunud tsunfti. Seepärast ma ka ei poolda seda, et Eesti Vabariigi kodanikud peaksid oma summadest hüvitama eelnimetatud seltsimeeste kahjud, aga vahest hoopis veel kasusaama.
s
sedasi/ 15. juuli 2019 20:35
Sellest saab aru just sedamoodi,et Mart teeb selgeks asjaolu,et rahva uudishimu pole selle VEB fondi avamise juures tähtis vaid ikkagi sisemine asi,mis tuleb päevavalgele ja siis saab ka rahvas teada.
m
maali/ 15. juuli 2019 20:34
...krt terve eesti teab et H.K. võttis välja 30 000 000 dollarit ,...aga ju pandu helmel ka moskva saatkonna asjade eest näpud sahtli vahele ma ei näe enam 1 põhjust neid valida samasugused luuserid...ja jutupaunikud....
k
küsimus/ 15. juuli 2019 20:49
Mis asjad Helme seal Moskvas täpsemalt olid? Helme käitumine on kummaline.
e
ekremaali/ 16. juuli 2019 13:00
eksid miilenki välja võeti 20, 5 miljonit!
q
qq/ 15. juuli 2019 20:33
Enam ei vali neid. Valin kasvõi Elurikkuse erakonda, pohlad et ehk ei saagi Riigikokku..
q
qq-le/ 15. juuli 2019 23:13
Seal on nartsissist eesotsas ju!
m
mis sa pröökad/ 16. juuli 2019 01:25

t
Toslem/ 15. juuli 2019 20:28
Tore, kui inimene hakkab kapist välja tulema.
e
Eesti kodanik / 15. juuli 2019 20:20
Mina saan kodanik Helme ütlusest aru , et saadakse teada selle suuriisumise initsiaatoreid , ning need on omad, endised panga ning rahandusministeeriumi juhtiv töötajad, siis Jumal hoidku , et rahvas teada ei saaks ja näpuga ei näitaks . See aga on selge , et suure mastaabiline kuritegu on sooritatud - VARJAMINE ON SAMUTI KURITEGU !
n
15. juuli 2019 20:20
Nüüd tõmbas vana küll endale vee peale,kahjuks
j
Johanna/ 15. juuli 2019 20:19
Ega tõepoolest enam üldse ei imestaks, kui varsti hakkaks ka ekre poolt tulema sellist juttu nagu igasugused sotsialistid ja muud marksistid muudkui pajatavad: peame olema humaansed, pagulasi on meile vaja, peame oleme euroopaliikud ja kummaradama meka suunas, juncker oma merkelite ja macronidega on eestile kasulik, peame kaitsma igasuguseid vähemusi - nt feministe ja lesibisid. kas mulle kui ekre valijale tundub või ongi nii, et vaikselt ja hiilivatlt hakkab ekre niiöelda soinistuma(nn Timo Soini fenomen)?
k
küll/ 15. juuli 2019 20:16
aga sai omal ajal Galojan,kus väidetavalt isegi tunnistajaid kohtusse ei lastud,sel ajal kui preilid pintsakus "pihku" itsitasid.Feministid hallo?!
t
täpsustus/ 15. juuli 2019 20:20
...... ja see summa annaks veb-i kadunud rahadest - kümnendiku? kui sedagi...jama missugune :))))))
a
arvamus/ 15. juuli 2019 20:15
Helme on jutu mitte tegude mees.
t
15. juuli 2019 20:11
Sisu ei vastanud kommenteerimise reeglitele
j
jah/ 15. juuli 2019 20:50
Hale, hale mees see seltsimees Helme
m
Müts maha/ 15. juuli 2019 20:10
igati korrektne jutt. loodame, et varsti jõutakse ka reaalse tulemuseni. ,mitte ei veeretata muna, nagu siiani tehti.

t
Taat / 15. juuli 2019 20:09
Mart Helme-tõsta käed üles ja anna alla! Kõik Sinu isamaaline kõne on täielik jama kuubis,mida oligi arvata! Mine ära pensionile ja räägi vähem,näed targem välja!
t
Taadil on õigus/ 16. juuli 2019 11:13
Jah, kaabul oleks aeg astuma hakata, lolli juttu juba küllalt kuuldud.
m
Mida, jälle trollid platsis/ 16. juuli 2019 11:15
Isegi oma ausaid mõtteid ei saa välja öelda, et taadil on õigus.
v
võimalik enam mitte valija/ 15. juuli 2019 20:08
nõme.paistab et üks krempel nad kõik.
a
avalikustamisele/ 15. juuli 2019 20:33
avalikustatakse avalikustatav ennem kui mitte avalikustada mitte avalikustatava avalikustatav .... :D Rattalt keerutamise vist ära õppinud :D
k
15. juuli 2019 20:07
Kas Helme osas on komprat, et muutis suunda?
a
aaro/ 15. juuli 2019 19:59
algul lubas koik välja uurida,,nyyd pole piisav,rahvaliit,,,,selline,,maakad,,,
h
15. juuli 2019 19:58
https://uueduudised.ee/uudis/mart-helme-veb-fondi-dokumentide-avalikustamisest-palume-oiguskomisjoni-seisukohta/
t
Tõnu Anton/ 15. juuli 2019 19:46
Lõpetage ära! Kas 33 miljonit dollarit Eesti ettevõtjate raha, mis maksti Venemaa pankadest Eesti Panga nõude peale välja ja mis kadus nagu musta auku, ei ole piisav summa, et kurjategijad avalikkuse ja kohtu ette tuua. Heakene küll, kuritegu võib olla seaduse silmis aegunud või mida iganes, kuid avalikkusel on õigus tutvuda kõigi dokumentidega, mis sellega seoses ükskõik missuguse riikliku struktuuri valduses on. Kui seda ei suudeta teostada, siis, Mart, astu küll ise tagasi siseministri ametist, sest see pole enam õigusriik, mida Sa praegu kirjeldad ja kaitsed.
l
lõpetamegi ära/ 15. juuli 2019 20:03
Lootus seda pappi Venemaalt tagasi saada oli tegelt nullilähedane.
o
15. juuli 2019 20:10
Onu Siimuke koos Aleksanderiga panevad käpa peale "Ei tohi... ei tohi rääkida! Mis 30 miljonit... oops läks ärmatalule ja ämma öökappi!
e
Eesti kodanik./ 15. juuli 2019 20:27
Kus on ennem kuuldud, et kuriteod varjutatakse 75. aastaks ning ideeliste kommunistide elulood samuti 75 aastaks 100 lukku taha ! Minu meelest selliseid volitusi Kõrgem Võim (rahvas) pole küll Valitsusele ega Presidendile andnud , sellise omavoliga peaks hakkama tegelema prokuratuur.
o
Oops rahvas ja meie valijad tegime jälle tünga/ 15. juuli 2019 19:37
Oops valijad saite jälle EKRE tünga endine Rahvaliidu erakond!
e
Esiteks:/ 15. juuli 2019 19:28
mis siis piisav peaks olema? Teiseks, kui miskit tahetakse reaalselt varjata, pole rumal jutt alus varjamiseks.

u
Udo/ 15. juuli 2019 19:26
Noh pompsud.Jumal on teile selja pööranud.
k
kõik pole kuld, mis hiilgab/ 15. juuli 2019 20:01
ja ekrejumal pole fortuuna
t
Teet/ 15. juuli 2019 19:20
Seni , kuni VEB pngaröövi toimepanijad on teada ainult Kremlile, on reformioravad venelaste lõa otsas ja Kremlist käsutada. Eks meiegi aimame, kes need olid aga dokumente pole näinud.
p
Paat/ 15. juuli 2019 19:47
Vene lõa otsas need, kes hetkel võimu juures ning räägivad, et rahva ehk avalikuse huvi puuduse tõttu ei avaldata, ega refid ei ole valitsuses ja ministrikohtadel vaid ekre, kesk ja isamaa
m
MaaRuun5 / 15. juuli 2019 22:36
Kahjuks pole meil isegi nii julget kes lekitakas.
A
***/ 15. juuli 2019 19:18
Aga äkki on hoopis nii, et asja pole ollagi, ja Mart teeb tähtsat nägu, lootuses rahva kahtlusi säilitada?
a
Asja pole, kuid raha on lännu?/ 15. juuli 2019 20:35
j
juudisaladus/ 15. juuli 2019 19:16
Simeoni isikut ei tohi avalikustada- käis ju tema Peterburis raha pangast välja võtmas.
a
alla pugatšova/ 15. juuli 2019 20:58
ei käinu lotomees käis ju krt....
ä
15. juuli 2019 19:08
ärge ikka nii vedelad ka olge,helmed.järgmistel valimistel jääte muidu riigikogu ukse taha.
h
härjad näivad nad olevat Euroopa muude riikidega lõhe loomises, teadagi, mis välisjõudude huvides./ 15. juuli 2019 20:23
k
kindr/ 15. juuli 2019 19:07
vefiga jamavad lapiku maa kummardajad aegunud asja kallal
n
No/ 15. juuli 2019 19:05
Helmed juba kodustatud toaneegrid valmis.
e
Ei teadnutki?/ 15. juuli 2019 19:04
Et kapo boss on riigis numero uno?😆
o
15. juuli 2019 19:45
Omast arust on vist küll. Kuulab oma spioone pealt ja siis paljastab neid kangelaslikult.

n
Naljavend/ 15. juuli 2019 19:00
Kas avalik huvi on siis piisav.kui inimesed tänavale tulevad?
j
Jaan/ 15. juuli 2019 19:00
No ja tõmmatigi kott pähe või? Alles olite ju kõvad tõe väljatoojad . Aga eks see ministri koht on ikka soe ja pehme ka millest kinni hoida. Nii palju siis rahva ekrest.
h
huvist/ 15. juuli 2019 18:52
Kui lüüa googlesse "veb fond", siis huvi on tohutu, aastast aastasse artikkel artikli otsa! Siiamaani välja! Mingi VEB fondiga seotud mees leiti ju kunagi ammu Lätis surnuna kuskilt järve kaldalt...(?)
l
Lapeteus/ 15. juuli 2019 20:35
Mis juhtus Urmas Kajuga?
m
marks/ 15. juuli 2019 21:37
Seda Paraadi kamandasid ju endised EKP liikmed , raha viidi venemaale , ehk koju . keegi ei taha venelastega tülli minna , aga avalikustada seda ka ei saa.
k
15. juuli 2019 18:47
Kapo peadire võib täitsa vabalt mistahes põhjustel salastada ükskõik millise dokumendi, ta ei pea sellest detailideni kellelegi aru andma. Leitakse juriidilised põhjused ning asi pannakse sahtlisse. Ei ole kõik väga moraalne, eetiline või seaduslik, mida Kapo jahvatab. Kui aus inimene annab tunnistusi menetluse raames ja sellega ei kaasne otsest ohtu tema elule ja tervisele, siis miks ei võiks avalikustada? Mitte kedagi ei vallandata See tõttu ametist, et ta on olnud tunnistaja menetluses. Kohtus kukuks need artiklis loetletud argumendid kolinal kokku.
t
Taat/ 15. juuli 2019 18:47
Tõetund on tulnud! Kas EKRE-ga või EKRE-ta!
h
huvitav/ 15. juuli 2019 18:40
peremehel vasallidele üks kõne ja avalik huvi nagu naksti,pole piisav.Teeme allkirjade kogumise ja siis näha ,kas avalik huvi on piisav,aga seda kardetakse nagu tuld.
j
Joh/ 15. juuli 2019 18:46
Loe uuesti ja püüa mõista.
o
Oh/ 15. juuli 2019 18:39
Ka sina, Mart! Nii et pole siis enam mingit lootust, et asi enne 75-te aastat avalikustataks? Kallastel langes kivimürakas mustalt hingelt. Ükskõik , kes valitsusse saavad, ikka jätkatakse tegelikult vanaviisi edasi. Põllemeeste vastu ei saa iialgi?
n
Noh/ 15. juuli 2019 18:48
Ta ju seletas, mida seadus lubab tal teha ja mida mitte, milles küsimus?
u
Utt/ 15. juuli 2019 20:28
kahtlustan, et ta ennegi ühtkomateist teinud, mis Eesti seadusega vastuolus. Peaasi lihtsalt, et Kremli seadusega vastuollu ei lähe.
m
mine parem / 15. juuli 2019 18:35

3
30milli/ 15. juuli 2019 18:35
Rahvas teab niigi,kes need kovemad rahavargad on,kahju,et nyyd see uus minister poosetab siimu ees oma lholli mhölaga!
j
jajah/ 15. juuli 2019 22:54
Rahvas arvab. Tõestatud teadmisega pole seal midagi pistmist. Maali ja Juuli arvavad ka, et teavad, kes on Naabri-Kaie lapse isa. Tõsiasi on aga see, et jalgu hoidmas nad ei käinud. Seega, kui kuskil on keegi rahvas, kes päriselt teab, mis toimus, siis on seesama rahvas ka süüdlane, sest varjab kuritegu. Mardiga aga see lugu, et tõenäoliselt avastas paberitest, et polegi lugu selline nagu arvas ja võimalik, et tõmbaks vahele hoopis neid inimesi, kellega vaja samas paadis istuda. Seega on jätkuv salastamine mõistlik.
t
Taat/ 15. juuli 2019 18:35
Mart,mine ära pensile! Sinust on palju targemaid inimesi erakonda juhtima!
n
no/ 16. juuli 2019 17:25
Mulle tundub ka , et mart käis välja ülejõu käivaid veksleid. Tundub et oled mart samasugune tavaline eesti poliitik, a. la .Rõivas, Ligi jne.Pean lugu Orbanist, kes teeb midagi. Ära mulle enam saada seda ekre lehte ja vist annetusi ka ei tee. Kui olid sõnakas mees, siis ole edasi, mitte ära hakka halama, kui oled võimu juures.
a
Ats/ 15. juuli 2019 18:32
Kuidas saab Kaitsepolitsei otsustada selle üle, kas meie rahvast röövinud kurjategijad avalikustatakse või ei?! Ilmselt on Kaitsepolitsei väga omariikluse vastu.
k
16. juuli 2019 13:16
Kaitsepolitsei allub otse siseministrile ja kui siseminister käratab - ei lähe avalikustamisele! siis ei saa KaPo mitte midagi ette võtta. capito?
j
Jürka/ 15. juuli 2019 18:30
Kui Sa midagi ei tea ,siis pea oma mokk kinni!
p
puhas jura/ 15. juuli 2019 18:29
Pole seda avalikku huvigi olla. Poliitikute pärusmaa ja lobitöö, kes jõuab rohkem punkte sellega teenida.
s
siis avaldatakse/ 15. juuli 2019 18:29
Kõigepealt peaks maksumaksja ärimeeste kaotatud miljonid koos priskete intressidega kinni maksma!
k
Koshher bandidos/ 15. juuli 2019 18:29
Kui tulu mina avalikustamisest ei saa siis huvi puudub Amin.
n
Nii ta on/ 15. juuli 2019 18:27
Mehikesele tulid vanad ajad meelde, kui ta ise Rasvaliidus oli ja kah osaline, kui saadikuks oli Moskvas, sai ka natuke nutsu, nüüd peab vait olema ja niisama mulli ajama pehmete ajukäärudega valijatele

q
qr/ 15. juuli 2019 18:26
aga ega tunnistajaid peagi avalikustama, ainult süüdlased ja kasusaajad ja asjade käigu
t
Teada värk/ 15. juuli 2019 18:25
Moskvast , Lubjankalt helistati vanale ja öeldi et, kui Novitsoki otsa ei taha komistada, siis hoidke need tühjad "salastatud"VEB-i paberid nii edasi nagu on
s
15. juuli 2019 18:24
Seal peavad tuntud mehed mängus olema. Kuuldavasti võeti sularaha Venemaal välja ja toodi Eestisse. Kuidas piiril tolliprotseduuridest läbi pääseti?
e
eile/ 15. juuli 2019 18:43
KGB peksis need sularaha "väljavõtjad" tühjade pihkudega Eestisse tagasi. Mis te arvate, et venelased hakkavad nüüd eestlastele mingit pappi andma, kindlasti mitte
j
Juhan/ 15. juuli 2019 18:24
Selge see,et VEB Fondi kadusid suured rahad! Kes sealt "kümnist" lõikas"?
j
Jaanika/ 15. juuli 2019 18:44
See o ammu teada, et Moskva KGB töötajad panid kõik omale taskusse ka selle NSVL kullavaru 6000 tonni panid huugama ja liiduvabariikidest ei saanud keegi mitte kopikatki
j
Juss/ 15. juuli 2019 18:22
Helme! Kas Sa oled kelgunöör või aumees ja tõeline eestlane?
t
to juss/ 15. juuli 2019 18:37
No töelisest jeestlasest on asi kaugel,agakui ta nyyd ei avalikusta seda vargust,siis on helme ise kelgunöör....sjiimu kätes!
t
Tram Emleh/ 15. juuli 2019 18:20
Mart,mis on juhtunud,et pööre 180 kraadi.
t
Taat/ 15. juuli 2019 18:20
Siseministri kohustus on kõik ebaõige päevavalgele tuua!
t
15. juuli 2019 18:34
Tänapäeval on sulidel suured õigused ja pärast peab riik maksma nagu siis,kui venelased Tallinna segi peksid ja pärast said valuraha!🙃
t
Taat/ 15. juuli 2019 18:18

s
Südamik/ 15. juuli 2019 18:14
Peale sellist avaldust usun ma täiesti, et see alko aktsiisi langetamine oli ka tellimustöö kuna joogid poes ikka sama hinnaga ja kaupmees kes toiduahelasse kuulub kogub aga rikkust, riigaikassa jääb ikka kuivaks ja rahvas viib papi endiselt lätti.
e
esto/ 15. juuli 2019 18:12
aegunud asi MaRT sai ka osanikuks eestlased on kanged ning ei salli teist eestlast
s
Siim/ 15. juuli 2019 18:12
Ma arvasin ka, et see on ikka natuke mees aga... Juba on sumps pappi täis topitud ja suu räägib seda mida varastel vaja. Mart, kas varsti kuuleme kui kasulikud on sisserännanud eesti majandusele,jne.!??
o
Olemegi kohal.../ 15. juuli 2019 18:10
<
15. juuli 2019 18:08
Sisu ei vastanud kommenteerimise reeglitele
j
jajah/ 15. juuli 2019 22:56
Tegelikult ütles Mart, et Eesti JÄTKAB senist konservatiivset migratsioonipoliitikat. Just sedasama kirutud poliitikat, mille re+irl+sde koalitsioon kunagi paika pani. Ju siis väärt asi, et võib jätkata.
r
Raiko/ 15. juuli 2019 18:06
Kas VEB fondi rahad juba otsa ei hakka saama? Isegi Mardi suu on seda raha täis topitud. Ma ikka mõtlesin, et Mart on vähe kõvem poiss. Palju kisa vähe villa. Järgmiseks ütleb et ruberoidide siia vedamine ja muu multikulti on täiesti OK
u
uskumatult kiirelt/ 15. juuli 2019 18:06
On Mardist saanud tavaline poliitbroiler ! Kahju .
a
15. juuli 2019 17:56
Sisu ei vastanud kommenteerimise reeglitele
m
ma/ 15. juuli 2019 18:10
Ei teadnudki, et eesti riiki valitseb Kapo ja ei saa avalikustada neid nimesid, kes praegu istuvad riigi tüüri juure ja otsustavad rahva saatuse üle. Vist jääb hääl andmata Helmedele. nõrk, Mart, väga nõrk oled.
n
nonoh/ 15. juuli 2019 18:21
Helmemarti ei kasvata mitte keegi ümber. Tegu on NSV Liidu välismajanduspangas külmutatud Eesti pankade kontodega ja saladusliku isiku poolt Venemaalt väljavõetud 20,5 miljoni euroga. Kuna aga selle Veb-fondi-saagas on tegemist ka ekre eelkäija Rahvaliidu bossidega, siis on ju loomulik, et ekrejuht ei soovi `` avaliku huvi puudumisel´`(!) neid Veb dokumente avalikustada.