Tsiviliseeritud riikides, ENNE nn peatänavate välja ehitamist, tehakse ümbersõiduteed valmis, et need kellele südalinna asja ei oleei peaks sinna ka sõitma. Mail aga mõeldakse selle kehaosaga, mille küllest ühel linnapeal üks jäse küllest äram ä d a n e s. Siit ka umnmikud ja muu häda.
Autostumisel on põhjus!
Käiks tln-s tööl ühistranspordiga, kui sõiduaeg jääks mõistlikesse piiridesse. Kui ikka 1/2 tundi autoga võrdub 2 tunni ühistranspordi kasutamisega ei too mind miski autost välja. Liinikorraldus on suures osas pärit eelmise sajandi keskpaigast. Linnaosade vahelised kiired otseühendused on siiamaani lahendamata nii ühistranspordile kui ka autostunule.
Hullem veel. Eelmise sajandi kas just keskpaigas, aga viimases veerandis oli ühistransport selle võrra mugavam, et nõiteks 8 sõitis välja otse Baltijaama, ja sa said ilma vahepealse ümberistumiseta kas lähiliinibussile või rongi peale. ! sõitis Veerenni, oli väga mugav lastepolikliinikus käia. Nüüd maadle talvel Olümpia ja Välisministeeriumi vahelises pargis lapsevanker näpus lumehangetega. Jääb mulje, et meie linnaliini transport on tehtud ainult vanalinna kõrtsides käiatele, sest kui kesklinnast tahad edasi saasa, sii sageli on kaks ümberistumist, kus juures ohes suunas liikuvad bussid
II ja pärast on 15.30 minutid paus. Kuigi hea mõtlemisvõime kohaselt saaks palju bussiliine ühendada näiteks otse Lasmanäelt Mustamäele või Piritalt Õismäele või Laagrisse, et ümberistumisi ja seega ajar a i s k a m ist vähem oleks.
pole nõus! seda juttu räägivad ikka need, kes jõuavad endale kallist autot osta või lasta kallist autot osta. siis saab tõsta makse ja/või seadustada piiranuid tavainimestele, kel pole rikkust piirangutest üle astuda. rikas inimene ja/või "rahvateenija" saab alati piirangutest üle