Pauluse esimene kiri korintlastele 1:Ristilöödud Kristus kui Jumala vägi ja Jumala tarkus
18 Jah, sõna ristist on narrus neile, kes hukkuvad, aga meile, kes päästetakse, on see Jumala vägi,
19 sest kirjutatud on:
„Ma hävitan tarkade tarkuse
ja teen olematuks mõistlike mõistuse.”
20
Kus on tark? Kus on õpetlane? Kus on selle ajastu arutleja? Kas mitte Jumal pole teinud maailma tarkuse narruseks?
21 Kuna maailm Jumala tarkuses ei tundnud Jumalat ära tarkuse abil, siis oli Jumalale meelepärane päästa selle narri kuulutuse kaudu need, kes usuvad.
eks hobusevargaid tuleb koikidest ülikoolidest, lihtsalt TLUst tuleb neid massiliselt va. õpetajate erialad. Õpetajad jätan sellest hobustevaraste asjast välja.
Tehke selgeks, mille jaoks on vaja mingit paberit, mis näitab , et oled raisanud jupp aega oma elust ajugümnastikale, mida kusagil rakendada ei saa. Alustada tuleks teisest otsast, teha enne selgeks , kuhu sa tahad tööle minna / või millise ettevõtte omale luua ning siis spetsiifiliselt omandad paari kursuse abil kõik teadmised , mida antud olukorras vaja läheb. Selline on elu.
Kas haridust on vaja ainult töö tegemiseks või siiski ka inimene ja kodanik olemiseks? Ajugümnastika on tegelikult ainus tähtis asi. Kui see tehtud ja hästi tehtud, siis rakendamisega probleemi ei ole!
iga kord kui ma näen silti "Tallinna ülikool" hakkab midagi nagu vastu. Kui ma kunagi olin üliõpilane TRÜ-s, siis vähemalt meil ei pidanud küll keegi pedat ülikooliks, samuti ka EPA-t. Tollal oli üks ülikool ja aksepteeritavad kõrgkoolid TPI, ERKI ja konservatoorium. See kõlab muidugi ülbitsevalt, kuid siis oli see levinud arvamus, millegipärast tundub mulle, et väga palju polegi muutunud.
haritust sinul pole, kuigi olid ÜLIKOOLIS. Miks peab olema niisugune arvamus teiste koolide kohta ja seda nina püsti avaldama, iga kool on millekski vajadus, mats jääb ikka matsiks :). Ma muuseas, olen ka TRÜ-s õppinud, mitte mujal.
EPA on eluaeg olnud väga tugev oma valdkonnas - lisaks põllumajandusele ka toiduainetööstus, elektriala, maakorraldus, metsandus. Nad on oma aladel maailma tipus. Samamoodi on TLÜs väga tugevaid teadusrühmi. Konservatooriumi kohta seevastu võib kuulda vastakaid hinnanguid - uurige, miks nii paljud andekad muusikud hoopis Sibeliuse Akadeemias või mujal välismaal õpivad. Ja ka TÜs on väga erineva tasemaga erialasid.
Miks ei või psühholoog tellerina töötata? Minu meelest täiesti mõistlik. Eriti kui tegu on bakalaureusetaseme lõpetanud psühholoogiga. Magister võiks juba vast mingi väiksema pangakontori juhataja olla.
kui vihma sajab teen läpaka lahti et vihm pähe ei sajaks.siin ongi meie haridus ja haritus nn kontorit ei ole teen tööd kodus aga kui kodu on ka väsinud ning esi isa oma kohe kukkub kokku .paned it alla et pähe ei kukkuks
matemaatika on koolis nõrk koht. plikad ei julgegi mujale minna, kui psühholoogiks õppima. tõstke matemaatika õpetaja palka topelt ja elu muutub. eestile pole vaja nelja seina vahel ninnutajaid, vaid kes midagi reaalselt teha oskab.
naljakas, sest matemaatika on tegelikult kõige abstraktsem teadmiste valdkond üldse, sellega ei anna otse mitte midagi teha, rakenduste ja teoreetilise matemaatika vahel on alati olnud umbes 150 aastat.
siis jääb vaid vajadus ehitada rohkesti uusi ametiruume. Insenerid veame venemaalt sisse ja teeme koos moskvaga ilutulestikku septembris. Nii Eesti päästetakse ja saab õige suuna.
Ja kes selles süüdi on? Minu meelest on asi selles, et poisse ainult imetletakse, neilt ei nõuta midagi. Tüdrukutel on tõsine konkurents ja see paneb nad pingutama.
Kui palju neid lennundusinimesi elik piloote Eestis ikka vaja on? Enamus soovib suurema palga peale välismaale minna. Lennutunnid on need, Mis piloote mingi aja Eestis hoiab.
Kui vaadata rumalate kommentaaride hulka lehesabades, siis oleks meil vaja hulka rohkem psühholooge koolitada. Psühholoogid ei tegele otseselt vaimuhaigetega - selleks on psühhiaatrid. Psühholoogid saavad edasi minna pea igale inimestega tegelevale alale. Koolid on hädas, et psühholooge ei leia jne.
Psühholoogia on kasulik vaid iseendale. Pole keegi peaaegu psühholoogidelt mingit abi saanud.Asjad ei käi nii, et käid kellegi kabinetis oma lugu kurtmas.
Vot see jutt on jumala õige,mitte midagi tehes pappi taskusse ajada,mitte psühholoog annab teinekord palju kordi paremat nõu,kui kogemusteta lumehelbeke.
mina oleks oma tulemustega võinud õppima asuda nii arstiteadust kui majandusteadust, aga ma lihtsalt ei taha nendes valdkondades töötada makstagu palka palju tahes.
oli vaja ehitada üks sild ja kus tuli sulelisi ja karvaseid insenere kokku , asi oli papis. pakuti jumal teab mida, alates eiffelist ja lõp. veneetsia sildadest.lõpuks tegi selle silla ära mustal vene ajal inseneriks õppinud mees ja tänu jumalale sild on ikka sild , nii traktorile, kui ka muule. Neid karvaseid ja sulelisi insenere ei usalda enam küll.
Füsioteraapia on mõtekas, sest rahvastik vananeb. Psühholoogia kah, sest kuidagi tuleb ju öelda inimestele kes pidevalt kuulevad ja loevad ühte , aga näevad hoopis midagi muud, et nad pole vaimuhaiged...
Psühholoog teeb vähemalt sulle selgeks, et oled juba vana ja sinu aeg on läbi, astu kõrvale ja anna noortele iti omadele tööd , sest virtuaalne maailm on tulevik.peldikut koristavad iti omad, süüa teeb arvuti, ja naisega seksib üks teatud olend eestis jne. Jõudu.
ei, inseneriks ei saa igaüks nagunii. seega pole mõtet sisse asudagi. aga paljud teevad lihtsalt paberi mingil kergemal alal ja ei töötagi oma erialal, sest nende pehmemate alade eest ei maksta suurt midagi. samas füsioteraapiat ja logopeediat näiteks ei ole lihtne õppida, kuid ometi on palk samuti kesine. tutvused loevad selles mõttes, et lähed assistendiks, aga tutvuste poolest makstakse sulle päris head palka. või õpid juristiks, kus on samuti töö leidmisel tutvusel olulisemad kui näiteks cum laude.
no füsioteraapiat ja logopeediat nüüd raske ka õppida pole. klassi keskpärased läksid mitmed füsioteraapiasse (muidugfi mitte TÜsse, vaid med.kooli). logopeediale saab spetsialiseeruda mag.õppes, pereliige sel kevadel just lõpetas, ei olnud küll midagi väga keerulist
Arvestades palka, mida hakkad saama alles pärast magistrit, on ikka raske küll. Logopeediat saab õppida minu teada vaid päevasel ajal, niisiis on töötamine suure tõenäosusega välistatud. Anatoomiat ja neuroloogiat õpid. Okei, saab küll õppida magistris, aga enne pead läbima bakalaureuse eripedagoogikas või eeldusained (osa neist ikka rasked), tegema eksami. Enne peab baka käes olema. Füsio õppimine on igal pool mitte just lihtne. Aga ütlen ausalt, et kumbagi spetsialisti ei hinnata nii, nagu võiks. Ja ei ole nii, et tulevane insener on kõiges hea. Kukuks isegi pehmelt erialalt välja äkki.
logopeediat saab TÜs õppida ka sessioonõppes, võib-olla mõni üksik aine loetakse ainult päevaõppes, seega saab samal ajal töötada küll. muidugi tuleb enne ka eripedagoogika bakal.õpe läbida (no olgu, vb tõesti sisaldab õppekava ka mõndasid raskemad ained, aga samamoodi võib olla mõnel humanitaarala õppekaval). Eriped. bakalaureust saab samuti omandada bakalaureuseõppes, mitmed töötavad selgi ajal juba nt lasteaedades