Eesti uudised

FOTOD | Lasnamäe autojuhid on Nolani peale marus

Ohtuleht.ee, 10. juuli 2019, 19:08

116 KOMMENTAARI

m
mis sa sibul võõral maal vingud?/ 13. juuli 2019, 17:06
m
Martin / 13. juuli 2019, 01:26
p
Pille/ 13. juuli 2019, 00:30
Käige suvel jala, ei ole vaja haiget kiunu ülesse tõmmata. Kaks sammu on raske oma peed liigutada. Olen nõus , et ostke endale aju, dziibi asemel!
m
Möödaminnes/ 12. juuli 2019, 12:12
Pole normaalne et mingi filmivõtted häirivad inimeste igapäeva elu.
h
Hea film/ 12. juuli 2019, 10:32
Mis inimestel viga. Filmi võtteteks on vaja teed kinni panna nii on!

j
jota/ 12. juuli 2019, 00:26
m
Mida Iganes/ 12. juuli 2019, 00:26
Laulupeo Rongkäigu ajal oli peaaegu terve Tallinn suletud. Keegi ei virisenud. Ja nüüd kui filmivõtted ja on ainult üks väikene osa kinni, siis on kisa taevani ja tagasi. Imelikud inimesed on virisejad siin.
m
Mari/ 12. juuli 2019, 10:49
Viriseti ikka kõvasti, et miks bussid kontserdilt koju ei viinud! Aga nüüd on vaja tööinimestel tööle pääseda, mitte pittu ega sealt koju - siin on ikka vaks vahet!
u
Urmas/ 11. juuli 2019, 12:44
Las filmivad, mind küll ei sega. Tipptundidel on ju Laagna Tee liikluseks avatud. Lasnamäe tagaossa on parem sõita mööda Peterburi Maanteed. Või mööda Tartu Maanteed ja Jürist Peterburi Maantee suunas pöörata. Kui ma autojuhina töötasin, siis ma ei armastanud mööda Laagna Teed sõita. 1980 aastatel ei olnudki mingisugust Laagna Teed, toona 1980 lõpus alles hakati ehitama ja vahepeal kukkus SSSR kokku ja ehitamise lõpetas Eesti Vabariik ja tee sai osade kaupa tasapisi valmis 1994-2004.
t
11. juuli 2019, 12:40
Tõusikud ajavad seda maailmale kuulsaks saamist taga nagu E.Vilde 'Tabamata imae' tegelased. Ega see filmõik ikka eestit nii kuulsaks ka tee.Ja meid teatakse niigi tugeva digiriigina.
u
Urmas/ 11. juuli 2019, 12:51
Nolani viimane film "Dunkirk" on väga hea film, samuti "Interstellar". Las filmib, tema filmid on head. SSSR ajal filmisid venelased vanalinnas Kolme musketäri, Sherlok Holmes jne... Keegi ei kobisenud! Ja nüüd on järsku probleem???
x
XXX/ 11. juuli 2019, 12:12
Mida kuradit te siin küll sõimlete koguaeg? Käige siis jala kui autoga sõita ei saa. Te lähete 100 meetri kaugusele kodust ka poodi autoga, et osta pakk suitsu!
t
Tiit/ 11. juuli 2019, 12:25
Väga õige. Aga kui oled New Jersai hummikus 16 tundi, mis polegi veel tipp? Siis vist on abiks nöör?
j
JL/ 11. juuli 2019, 11:58
Kas te vingujad tööl ei käigi ?! Või on teile rohud andmata jäänud ? Minge euroopasse ---eriti Türki või Israeli , seal te lumehelbekesed lähete sellest liiklusest hulluks. Te tahahate ainult kimada ja teisi surnuks sõita ---- kimage aga ainult oma kartulipõllul.
h
Hmm.../ 11. juuli 2019, 11:45
Need vingujad on harjunud kimama mööda kanalit 90+ kiirusega, siiberdades ridade vahel. Nüüd aga järsku pead sõitma kuskil mujal, 50 km/h.Lisaks veel foorid ja ülekäigurajad, kus pead peatuma! Selge, et "ässal" ajab selline jamamine juhtmed kokku!

l
Lasnamäe autojuhid tahavad,et oleks tänavatel vene tankid,aga mitte USA filmitegijad./ 11. juuli 2019, 11:01
i
Ivan/ 11. juuli 2019, 10:50
N
???/ 11. juuli 2019, 10:39
No mida vinguda, Tartus iga suvi kesklinn mitu nädalat igasugu võistlustepärast "lukus". Nädalavahetusel on ralli, aga Vabaduse pst on juba esmaspäevast saati kinni.
m
Mimi/ 11. juuli 2019, 12:08
Just, ma istun terve laupäeva Jõgeva maanteel "koduarestis" Terve päev ei lasta kodust välja! Nii kõrini on nendest võistlustest. Kevadel alles oli sama jama, nüüd juba mitu korda suve jooksul.
m
Malle/ 12. juuli 2019, 10:52
Näed siis! Reffi partei valitseb ja linn kinii! Arvasin, et selline tegevus (saamatus) puudutab ainult keskerakonda!
n
nõuab/ 11. juuli 2019, 10:35
et kütuse kulu välja makstakse aga tropp ei tea, et autot saab mootori seisma panna. Hea näide sellest kui palju jobusi võib olla ühe kohapeal
g
Gonsiori tänav oli remondis, oli kõik normaalne, nüüd kisa taevani. Tüüpiline. / 11. juuli 2019, 10:07
k
kahe pimeduse kohtumisel tekib valgus./ 11. juuli 2019, 12:47
aga makske teine 5 milline annetus veel, ehk siis jäävad vingujad vakka !

a
aadu/ 11. juuli 2019, 10:03
lasnamäe eestlane Kõik need lasnamäelasi soimavad kommentaatorid te peaksite nõtlema mida te suust välja ajateaadu
h
HeH/ 11. juuli 2019, 09:44
Selliste närvihaigete koht ei ole autoroolis.
j
ja ega see tänane olukord pole ainuke, mis sellist kontingenti närvi ajab./ 11. juuli 2019, 10:40
l
11. juuli 2019, 09:29
Sisu ei vastanud kommenteerimise reeglitele.
v
vana tallinlane/ 11. juuli 2019, 09:35
koos lasnamäelastega liiguksid ka nende maksud Narva suunas
t
to vana tallinlane/ 11. juuli 2019, 10:30
mis maksud? nad saavad enamjaolt ümbrikupalka
a
Ats/ 11. juuli 2019, 09:03
m
11. juuli 2019, 08:48
Mina olen nõuka okupantide peale marus.
s
sul on õigus/ 11. juuli 2019, 09:36
aga lahendus oleks kolimine lääne suunas.
o
11. juuli 2019, 09:42
Ole parem iseenda peale marus sest eestlased kaotasid lahingu ja pole mõtet nüüd võitjaid vihata.
m
Mis lahingu? Une-Mati vs Karu-Kati?/ 11. juuli 2019, 10:03
0
09:36/ 11. juuli 2019, 10:10
See pole lahendus. Seal Vahemeretaguseid okupante täis.Seega põgeneda pole kuskile.
F
./ 11. juuli 2019, 07:52
Filmis võiks olla kui F 35 piki seda nn.kanalit madallennul uhab. Siis oleks ka tee liivast puhas.
m
Milles rezisöör süüdi on?/ 11. juuli 2019, 07:43
Nolan teeb lihtsalt oma tööd!

a
Anu/ 11. juuli 2019, 07:42
Kui Nolan oleks teinud Batmani filmi, mille tegevus toimub Eestis, siis tooks see väga suurelt Eesti maailmakaardile. Kuna Tenet on päris suure eelarvega, siis lootust, et teeb ka tugeva kassa. Aga nu ei saa inimesed aru, eriti Lasna to-hmanid sellest. Vähemalt on võimalus "investeerida", aga enesekesksus jääb ikka suurimaks "rõõmuks", ainult vinguks kuidas kõik pahasti.
t
To Anu/ 11. juuli 2019, 10:13
Ja kasu sellest kuulsusest? Kõhtu kuulsus ei täida, sooja ei anna ja vihma käest samuti ei päästa.
v
Von Laagna/ 11. juuli 2019, 07:26
...laagna teel toimuv on köömes lääneeuroopa suurlinnade liiklusarterite ummikutega tipptunnil...jätkake harjumist muutuva maailmaga...
v
11. juuli 2019, 06:26
Sisu ei vastanud kommenteerimise reeglitele.
k
küll on labaseid / 11. juuli 2019, 06:42
kommentaare siin,keegi kirjutab ocupandid, aga ise on okupant ilmselt
h
hakka siis/ 11. juuli 2019, 06:43
astuma ise kõigepealt okupant
p
pole hullu/ 11. juuli 2019, 06:47
uus haridusminister lubas laulupeol, et peatab lasnamäe.
j
Jaan/ 11. juuli 2019, 06:13
Hallo, lasnamäelased võiksid ka vahelduseks tööd teha, hommikul bussid toovad neid tööle ja õhtul viivad tagasi, mida neil siin kesklinnas teha on.Lasnamäel on ju kauplusi küll ja kõrtse ka , kus saab juua kui raha on!
e
ei tea/ 11. juuli 2019, 06:09
a
ameericarotid/ 11. juuli 2019, 05:54
a
arvad et/ 11. juuli 2019, 06:35
sinusugused võivad Eestit lagastada, ameeriklased on toredad inimesed
m
mulk/ 11. juuli 2019, 09:45
Sinusugune stepimetslane tuleks Eestist välja ajada Narva jõe taha omasuguste metslaste juurde
a
Appike, kui rumalad kommentaarid!/ 11. juuli 2019, 05:08
Lasnamäe on nagu mingi viha sihtmärk. Huvitav, kes siin kirjutavad? Keele järgi peaks nagu eestlased olema, aga jutt on kui mujalt maailmast, kes ei tea, et Lasnamäe on Tallinna linnaosa Eesti kodanikega.
n
need siin/ 11. juuli 2019, 05:55
americlasteprselaccuijateuuspölvkond
m
Mati/ 12. juuli 2019, 10:56
Kirjutavad kõige ehtsamad jobukakud, kes arvavad end eksperdiks igal teemal.
l
Lõuad.../ 11. juuli 2019, 01:54
..venelane! Ja Eestlane sõitku tõukerattaga!

m
11. juuli 2019, 01:37
Sisu ei vastanud kommenteerimise reeglitele.
m
Margus/ 11. juuli 2019, 01:40
Ja eks vahepeal peab sõitma Lasnagorskisse seda h.a.r.g.i.v.a.h.e.t pesema, koos vene jurakast sütenööriga. Marus- indeed!
m
Mnjahh/ 11. juuli 2019, 02:19
No kunagi taheti lausa l.i.b.u.d.e.l.e kiirtramm ehitada Lasnamäelt Sadamani. Et ikka kiiresti saaks Natašad kliente teenendama koos silmatilkadega.
n
11. juuli 2019, 00:55
Nolani filmimisel osalevad autod on kõik eesti numbrimärgiga ja tuletõrjeautol mille peale üks neegerstaar trikke sõidu pealt teeb, on peal eesti keeles kiri Pääste.
0
00:55-le/ 11. juuli 2019, 01:29
Filmi monteerimisel photoshopitakse see ju ära!
n
11. juuli 2019, 09:46
No arvata oligi, et tuleb joonisfilm. Tallinna raad näeb filmis oma Laagna teed sama palju kui oma kõrvu.
p
Paide aborigeen/ 11. juuli 2019, 00:09
MIs imeloom see filmitööstus on- miks eelsitatakse just filmitööstusse tehtud välisinvesteeringuid? Miks näiteks ei maksta IT sektori välisinvesteeringuid kinni? Kas keegi valitsusest on võimeline seda selgitama?????
t
To Paide aborigeen/ 11. juuli 2019, 01:17
Ja täpselt sama õigustatult võiks ka küsida, et miks peaks valitsus maksma kinni IT sektori välisinvesteeringuid kinni, kui IT turg on end nii rammusalt üle söönud?
i
10. juuli 2019, 23:33
Sisu ei vastanud kommenteerimise reeglitele.
k
koerast/ 11. juuli 2019, 01:30
s
sfdv/ 11. juuli 2019, 11:17

p
10. juuli 2019, 23:22
Polnud seal mingeid ummikuid,valel kellaajal sõidate.
k
11. juuli 2019, 00:48
Kogu Kogu Laagna teed läbiv liiklus on suunatud kitsastele kõrvalteedele. Ummikud ja ümbersõidud on üli piinarikkad ja tüütud.
p
piinadest ja tüütusest/ 11. juuli 2019, 01:31
Kunagi suhkrusabas seista oli veel tüütum!
c
CCCP/ 11. juuli 2019, 07:11
Talongi aeg tuleb veel tagasi.
r
Russia TV/ 10. juuli 2019, 23:15
Venelased ju Eesti telekanaleid ei vaata. Teavitusi filmivõtetest ja tee sulgemistest tuleb teha läbi Venemaa telekanalite!
h
... / 11. juuli 2019, 00:08
a
aadu/ 11. juuli 2019, 06:51
venelaste koht on venemaal
e
eestlane/ 11. juuli 2019, 09:08
Lasnamäe elanik on vägagi kursis, korralik info koos kaardiga majade välisustel. Pigem on teadmatuses võõramaalased, kes kanalit läbivad ja välismaalaste numbrimärkidega autosid liigub kanalis palju. Meie meedial on vaja ju panna vaenutsevaid pealkirju ja pingeid õhutada.
e
eva/ 11. juuli 2019, 10:02
Telekanalite kohta ei tea, aga teavitus Lasnamäel on suurepärane.Kõikide majade trepikodade ustel on teave+plaanid. kaubakeskustes jagatakse teede ja busside plaane, bussipeatustes on suured kollased teabesildid, iga nurga peal ja igas peatuses lipukestega inimesed, kes oskavad nii vene, inglise kui eesti keelt. No mida veel tahta? Ise liikusin terve eilse päeva nii bussidega kui rattaga, ei mingit probleemi. Ainult ühe silla juures pidin 1 minuti ootama kuniks sild avatakse. Ei ole vaja vinguda, kõik toimib.
m
multifilm/ 10. juuli 2019, 23:11
Milleks meile Lasnamäe,kui meil on EKRE ning Nolan on ainult kino
a
... / 10. juuli 2019, 23:14
aga milleks teile Eesti?
e
Eino Taruk/ 10. juuli 2019, 22:47
"Autoroolis mobiiltelefoni kasutada ei tohi." Midagi positiivset. Peaks kehtima kõikjal 24/7
e
Eino Taruk/ 10. juuli 2019, 22:48
Hoopis teine asi on kaasreisjad või ühistranspordi kasutajad. Nemad TOHIVAD kasutada ja kui keegi keelab siis tuleb keeldu eirata, sest selleks on õigus.
d
doh/ 10. juuli 2019, 22:35
nemad kuulevad esimest korda.
n
Närvid Läbi / 10. juuli 2019, 22:30
Tulge Saksamaale siis alles näete ummikuid . Igapäev kõik ummikud kokku arvutada tuleb vabalt 500km + mega liikusummikud linnades . Kölni ring peale tööd 1,5 tundi teotempoga või lausa seisad .
m
mis kiunud?/ 10. juuli 2019, 23:10
ketiga kinni oled seal saksamaal või? roni koju, kui ei meeldi, ja kui ei sobi koju tulla, siis ära kiunu, ela seal oma burkarahvaga.
3
333/ 10. juuli 2019, 22:16
Pikalt on juba ette hoiatatud, et sel ajal on see ajutiselt seal kinni ja ikka ronitakse sinna.... Inimesed ei oska ringiga sõita?
l
lasnamäelane/ 10. juuli 2019, 22:35
Just õige. No kui oleks Laagna tee remondis, kas siis ka ronite sinna. Mujalt saab ka sõita.10 päeva ei kannata ära. Tüüpilised vingatsid eesti inimesed.
2
2x2=3/ 10. juuli 2019, 23:17
ümbertöödelda tuleb liikumisharjumused
m
Möh/ 10. juuli 2019, 23:38
Pigem ei ole lasnamäelased Eesti uudistega kursis.
m
Mann/ 12. juuli 2019, 11:01
Kõige suuremad virisejad on teised, mitte lasnamäelased ise. Nemad on teemaga kursis ja sõidavad nagu plaanid näitavad. Virisevad reffi partei toetajad, kes püüavad lihtsalt igati mustata keski tegemisi.
p
Peatage Lasnamäe/ 10. juuli 2019, 22:14

k
kõbi/ 10. juuli 2019, 21:41
o
Oma viga/ 10. juuli 2019, 21:57
Kui need slaaviahvid elaksid mingis normaalses kohas, siis ei peaks nad ka ummikus istuma.
h
... / 10. juuli 2019, 23:05
m
Maamees/ 10. juuli 2019, 21:27
Aga Eesti autojuhid ongi iga tühja- tähja peale marus. Minge sõitke laias maailmas ringi ja näete liiklust. Üks Eesti raadiojaam jagab liiklusinfot ja räägib ummikutest. Eestis ei ole ummikuid. Need on ummikubeebid. Eesti autojuhid on ühed suured hädapätakad.
m
Maamees-le/ 11. juuli 2019, 01:33
Nõus.Lihtsalt õudne,mis on eesti inimesest saanud, üks vinguv ja vigisev klähvar.
m
Mari/ 10. juuli 2019, 21:22
Mis te virisete ega see ainuke tänav ole mis Lasnamäele viib mõelge Tartu mnt remondile
m
Marta/ 10. juuli 2019, 21:22
Vahtpolüstüroolpakendeid kasutatakse igapäevaselt kümneid tuhandeid. Nendega toovad toidu kohale toidukullerfirmad.
t
tagid gtfo/ 10. juuli 2019, 21:22
Nolan rokib ja matsid on mää mää. LOL. U mad?
m
10. juuli 2019, 22:41
matsid tantsisid ja laulsid, Nolan ei pannud seda tähelegi - tema käis hoopis kohalikus kinos mingit õudukat vaatamas... Kultuurne inime ikkagi...
e
emme/ 10. juuli 2019, 23:10
K
, 22:41-le/ 11. juuli 2019, 01:34
Kuhu sa tema muuseumis käigu unustasid? Või sa kõike ei teagi?
h
Huioolan/ 10. juuli 2019, 21:11

v
vatt peas/ 10. juuli 2019, 21:06
Eks ajuehitus näitabki, miks Lasnagorskis elatakse.
n
nagu komandadi tund algaks peale tööpäeva lõppu./ 10. juuli 2019, 21:06
Mis see lasnamäe siia puutub ringtee ots on umbes , põhja eesti istub loo ja maardu järve vahelisel alal.tõesti mõni täie aruline mõtles et 80 aastat vana tee on sellise sõidukite hulga teenindamiseks mõeldud.Vana narva otsas on ka mullu valminud rist , mis kedagi suurt kuskile ei lase.
k
Kuskil miskit toimub - eeestlaseed, miskit ei toimu -eeestlaseed :)))))/ 10. juuli 2019, 21:02
l
Lasnagorski autojuhid/ 10. juuli 2019, 20:58
Võtke rahulikult ja vaadake Putini tervitust: Vovtube.com
v
Viis milli otse kahe kannika vahele./ 10. juuli 2019, 20:56
Kuulsuse ostmine riigi rahade eest on iseloomulik arenguriikidele. Ei imestaks, kui järgmisele Oscari jagamisele läheks delegatsioon kõrgeid riigiametnikke. Ei ole kuulnud, et mõni tõsiseltvõetav riik maksumaksja raha suurte kasumitega töötavale USA filmitööstusele peale maksaks.
e
et/ 10. juuli 2019, 23:14
Naljakas tõesti et megarikkuritele on eesti riigil kohe raha mida toetuseks maksta. Kui siin on vähihaigele lapse 10 000 eurot vaja siis on rahakott täiesti tühi kerjatakse rahvalt kiirabi auto ostuks raha.
e
EKRE/ 11. juuli 2019, 06:55
see oli hea äri. See 5 milli toob riigikassasse tagasi 50 milli. Vot nii käib äri EKRE moodi !
s
10. juuli 2019, 20:35
Sisu ei vastanud kommenteerimise reeglitele.
p
10. juuli 2019, 20:38
programm jooksis jälle kokku või?
j
... / 10. juuli 2019, 20:40
jälle ülbitsemis programm koos?
m
Mulle/ 10. juuli 2019, 23:18
Tundub, et kõik eestlased on Nolani fännid ja oleks nõus ka kuuajalise filmimisega ja nüüd sõimatakse venelasi, aga kui küsin midagi vene keeles, siis kõik eestlased tahavad mulle vene keeles ka vastata. Eestlane ei ole hea rahvas.
m
11. juuli 2019, 04:01
Miks sa tolbajoob pead Eestis midagi vene keeles küsima, turist oled?
m
milleks sellised fotod?/ 10. juuli 2019, 20:29
mida need fotod peaksid illustreerima? paar autot tühjal teel - kas sellised olidki need ummikud?
e
et/ 10. juuli 2019, 23:12
Oi kui tark oled suletud teepeal saab kindlasti ummik olla ;D
o
10. juuli 2019, 20:28
Sisu ei vastanud kommenteerimise reeglitele.
h
Hel/ 10. juuli 2019, 20:54
i
ida peldikus ruumi on/ 10. juuli 2019, 21:19
aga see on kõik täis s i t u t u d

m
muig/ 10. juuli 2019, 20:26
selge,kaasneeger sõnana on välistatud.Isegi kui konteksti sisene asi on.
v
10. juuli 2019, 20:25
Sisu ei vastanud kommenteerimise reeglitele.
k
10. juuli 2019, 20:55
Kangemaid ravimeid vaja? Kuidas sind üldse arvuti taha lastakse?
t
tee, mis teed, ikka halvasti/ 10. juuli 2019, 20:25
Kui Kõlvart esialgu keeldus Laagna teed sulgemast, siis kõik kisasid, et ta ei hooli linnale tulutoovast ettevõtmisest. Kui kokkuleppeid siiski sõlmis, läks jälle kisa lahti.
m
muigaja/ 10. juuli 2019, 20:37
a
10. juuli 2019, 20:23
Sisu ei vastanud kommenteerimise reeglitele.
l
löuad/ 10. juuli 2019, 20:26
neegristjanki völli poleerija
x
10. juuli 2019, 21:18
o
Odin/ 10. juuli 2019, 20:18
Milles see Nolan süüdi on? Loa Laagna tee sulgeda andis Tallinna Linnavalitsus. Poleks andnud ei saaks keegi ka Nolanit süüdistada. Siis oleks aga võetud Tallinna Linnavalitsus eesotsas Kõlvartiga turmtule alla, et Hollywoodi miljonid jäävad saamata. Marus saab alati olla. Eriti hea on näha seda praeguse valitsuse tegemistest. Teeb nii või naa, ikka ei sobi ja EKRE jälle süüdi. Miks süüdi, aga seepärast, et RE ja SDE tahavad valitsusse ning tellivad vastavalt vajadusele sobiliku muusika.
m
muig/ 10. juuli 2019, 20:28
te hakake korstnapühkijaks ja polegi probleemi.
v
10. juuli 2019, 20:14
Sisu ei vastanud kommenteerimise reeglitele.
l
l/ 10. juuli 2019, 20:19
von,ile, ei nad tagasi koli, tuleb kogu aeg neid juurde meie migr. ameti lahkel loal, kõigile elamiluba ja muud hüved
a
asd/ 10. juuli 2019, 20:12
see nolan võiks jah oma kohvrid kokku pakkida ja siit pikalt ära kerida, mõttetu vana
j
11. juuli 2019, 04:04
Ja kellele sind siin vaja on
o
Olen ka vihane!/ 10. juuli 2019, 20:12
See mis täna Mustakivi teel toimus, on pehmelt öeldes: ``kusiklik hullumaja``!
k
Krissu/ 10. juuli 2019, 22:37
Sõida mujalt siis. Mis vingud.
A/ 10. juuli 2019, 22:58
Kes praegu vinguma kukkus?

0
00/ 10. juuli 2019, 20:11
Kui mõelda, et usast pole juba pikka aega mingit normaalset vaatamist tulnud, siis tundub küll mõtetu.
a
ah/ 10. juuli 2019, 20:08
Sõitke bussiga ka vahelduseks.
s
11. juuli 2019, 00:53
Sõitsin bussiga, Istusin ummikutes ja buss tegi lisaks suure ringi.
l
Lasnalane/ 10. juuli 2019, 19:42
Mitte ainult Nolan, ka mina olen lasna juhtide peale marus:)
a
Autojuht/ 10. juuli 2019, 19:52
Lasnalt on veel neli teed linna sõitmiseks. See peab ikka väga juhm olema, kes ei leia ühte neist neljast üles.
n
10. juuli 2019, 19:20
Sisu ei vastanud kommenteerimise reeglitele.
N
.../ 10. juuli 2019, 19:59
Need inimesed on siiski ilmselt maksumaksjad, kes näiteks tööle või töölt koju tahavad...
a
aiaalune/ 10. juuli 2019, 20:30
h
10. juuli 2019, 19:15
Sisu ei vastanud kommenteerimise reeglitele.
m
mõtlik/ 10. juuli 2019, 19:57
mäletan, et 30 aastat tagasi tahtsid nn. "isamaalased" lasnamäed lausa maha lammutada.
o
on/ 10. juuli 2019, 20:09
hea, et ei peatatud, nüüd saavad maailmakuulsasse filmi kui just keegi peale jääb, mis on küsitav...peaks sugulastele helistama, et kuidas sõidud sujuvad...
m
mhm/ 10. juuli 2019, 20:30

TOIMETAJA

+372 5199 3733
online@ohtuleht.ee

TELLIMINE JA KOJUKANNE

+372 666 2233
tellimine@ohtulehtkirjastus.ee

REKLAAM JA KUULUTUSED

+372 614 4100
reklaam@ohtulehtkirjastus.ee