Poliitika

Eesti elanikud usaldavad erakonnajuhtidest enim Kaja Kallast. Viimane, hapupiimane on Mart Helme

Toimetas Johanna-Kadri Kuusk, 10. juuli 2019, 12:09

436 KOMMENTAARI

k
28. juuli 2019, 00:09
Kes sellele loole pealkirja välja mõtles on ikka väga lapsik inimloom ja ajakirjanikuks seda isikut küll nimetada ei saa.
k
Kus on siin see suur usaldus?/ 25. juuli 2019, 00:15
Milline osa see Eesti elanikkond on? Miks ma pean usaldama seda või teist? Miks ma pean üldse usaldama seda naisterahvast, kes pole minusuguste heaks peale suurte lubaduste midagi teinud? Ja teine usaldusalune ei saagi midagi teha, kuna kogu aeg ollakse iga viimase silbi kallal, mis suust tuleb. Isegi 100 päeva ei antud uuele valitsusele, sest kiusamise lubadus pole ju veel siiamaani täide viidud.
p
päh kui rõve jutt/ 24. juuli 2019, 11:57
Hapupiimast Helmet valivadki vanemad inimesed keda Kantor läbi veebi omakorda üldse valimisse ei aseta, nemad veebis ei osale.
l
Liidia/ 24. juuli 2019, 09:15
Ei tea oma tutvusringkonnas kedagi, kes eelistaks Kaja Kallast. Küll aga on üheks soosikuks Mart Helme
t
Teadagi, / 22. juuli 2019, 20:08
kes tellib muusika, see ka maksab. Ei usu ega pole kunagi uskunud mitte mingisuguseid reitinguid. Kaja Kallas pole paljude eelistatud valik.
m
Maali Mustamäelt/ 22. juuli 2019, 14:41
Kulla Johanna, kas Te ei ole isegi veel teismeline, etlLasteaialaste kõneviisi kasutate ?
i
imelik/ 22. juuli 2019, 12:32
mis mõttes teda usaldatakse kõige rohkem, kui ta pole peale virisemise veel midagi teinud, huvitav, kas piisab ainult sellest, kui korrutada, et ükskord saame võimule nagunii.
m
Mart Helme on tüüpiline kahjjur. Mängib vastikut eestlast./ 22. juuli 2019, 13:59
Õnnetus ei hüüa tulles.
m
Milline jabur väljaütlemine. / 19. juuli 2019, 19:37
Kaja Kallas, ei saa iial nii harituks ja intelligentseks, kui seda on Mart Helme! Kust küll võetakse need andmed, meie tutvusringkonnas ei taha Kaja Kallasest keegi kuuldagi.
l
Lehelugeja./ 22. juuli 2019, 14:45
Kust võetaks andmed ? Küsitleti Siimu, Lainet, Keitu ja kahte tundmatu isikut hooldekodust . NII lihtne see ongi, kallid kaasmaalased

k
Kodanik/ 18. juuli 2019, 19:19
See uuring on sama usaldusväärne kui Sputniku uudised!
k
Kes/ 17. juuli 2019, 22:20
on Kaja Kallas?- Brysseli marionett.
m
metsatagune/ 22. juuli 2019, 14:48
Vale puha ! Kersti hea sõber ja advokaadibüroo ekskohvikallaja. Pole ta mingi ma rionett, lausa ise tõi paberid ja kohvi advokaatidele kätte !
k
kaka on nagu sitanesitapott/ 17. juuli 2019, 18:04
k
Kas RE ja isikliklt KaKa ise osalesid ikka 110 %- ga või jäi veel varu järgmiseks nädalaks?s?!/ 15. juuli 2019, 08:03
Vahekordade selgitamisel nad juba liialdavad oma seisukohtadega. Paraku viimane ei päde juba aastaid ja null väärtusega enese kiitmine.
m
mis/ 14. juuli 2019, 08:38
juhtus Merkeliga.Närvilistel inimestel tulevad ärevushood...
o
oravate muinasjutt/ 14. juuli 2019, 06:57
puhas pähe kallatudoravatekysi
n
no/ 12. juuli 2019, 21:22
pealkiri on ikka tase.Kas Johanna-Kadri Kuusk lasteaia ikka lõpetas?
k
kodanik/ 22. juuli 2019, 14:51
Küsisin isegi , kas on JUBA teismeline, Nojah, eks seegi, KES ja KUIDAS reffe ( Kajat )kiidab, näitab mingit taset , mis kiidetavale sobilik on .
a
Asi võib lõppeda nagu ühel teisel/ 11. juuli 2019, 23:29
k
kodanik./ 22. juuli 2019, 14:54
See üks teine on siiski midagi ära teinud, mitte aina pirisenud , ennast l kiitnud ja jonninud. Las ta hakkab ennast ravima, ehk saab pisutki paremaks. Aga kapatsiteet vist kujuneb üsna noorelt välja ...

k
11. juuli 2019, 20:13
Sisu ei vastanud kommenteerimise reeglitele.
n
näha on/ 12. juuli 2019, 21:15
et refitrollide kommide tase nii madal,ju vist palk väga niruks jäänud.
j
jess/ 11. juuli 2019, 17:31
Härra Helme teie kehtestatud aksiis alkoholile 1-st juulist ei tööta, põhjuseks tuuakse vare sisseostetud kõrgemad hinnad aga mis siis, jakui neil on kahe aasta varu? Ikka pean oma raha Lätti viima. kuidas te küll nii saamatud olete, et poeomanikud vilistavad Teie peale härra Helme!
p
pr.Helme/ 12. juuli 2019, 17:39
s
sa ikka/ 12. juuli 2019, 21:19
jummala haige refitroll.Helme püüab ossi ja refi ämbreid siluda sul hea meel kui lätlased ja poeomanikud eestile ära panna üritavad.Ajab kõvaks või ja saad hoolega onada?
t
To jessike/ 19. juuli 2019, 19:40
Oled ikka rumal... kõik on kontrollitav.
r
Raha eest võib siin ilmas kõike osta/ 11. juuli 2019, 14:11
Ka usaldust.Nii et kui raha on, võib iga nädal olla usaldusväärne.
t
Transwes Tiit Pruuli/ 12. juuli 2019, 17:44
Liigud õiges suunas.Seda võib kinnitada ka Lavly Percing.Vaatame,kas ta saab nüüd järgmiseks viisaastakuks pääprokuröriks.Diilid tehtud!
m
Mis tähtsust sellel on kui Kaja Kallast usaldatakse/ 11. juuli 2019, 13:56
Ega Eesti elu sellest paremaks ei lähe.Parem annetagu see raha vähihaigete laste ravifondi.
k
Kui nõutakse (!), tulebki usaldada, kas sedasi?/ 12. juuli 2019, 08:33
KaKa on hädas tõesti, senised "küsitlused" olid asjatud või panid kogunisti rohkem kannatama. "Täna jumalat, et sa/teie pole enam võimul. Ja täna siiska selle eest, et sa pole veel uue võimu ohver". Ohverda ennast ise, teiste rõõmuks ja rahuks.
v
Vaatleja/ 11. juuli 2019, 13:19
Pealkiri on tänapäevase ajakirjanduseetika musternäidis. Kurb, et leht poole valib ja kurb, et enda poliitilisi oponente ei kohelda lugupidavalt. See on probleem kõigi eestlaste jaoks, mitte vaid Helmele.
e
Ei vasta/ 11. juuli 2019, 13:10
Väga tobe küsitlus,keda usaldad? Kaja Kallas on tore naine aga pole midagi korda saatnud et väga usaldada. Sama Mart Helme pole jõudnud veel midagi korda saata et väga usaldada või mitteusaldada. Siiski paneksin panuse peaministrile tema on dšoki.
l
lihj/ 11. juuli 2019, 15:48
2055 miinust ja null plussi! see peab küll mingisugune rekord olema.

h
Huvitav teada/ 11. juuli 2019, 12:27
miks nüüd on hakatud nii tihedalt neid küsitlusi lävi viima. Varematel aegadel seda küll polnud,toimus ehk paar kolm korda aastas. Lugupeetud küsitlejad, nende tulemuste põhjal ei ole teil võimalik rahva arvamust muuta.Jagage kasvõi iga päev reformi kiitvatest tulemustest!
e
ei saa aru/ 11. juuli 2019, 12:23
Kanter Emori küsitluste tulemustest.Kellelt siis küsitakse,et alati võidutseb Kallas reformiga.Eile TV 3 küsitluste põhjal toetas ainult 30% ulatuses reformi ja sinna saavad vaatajad üle Eesti helistada, aga kellelt küsib Emori?
k
kodanik/ 22. juuli 2019, 15:01
Küsida tuleb ÕIGETELT vastajstelt ja ÕIGEID küsimusi esitada ! Näiteks : Te ju usal date või " ega ta ometi ei usalda" J a kui seda teha nt. hooldekodus, saab vajaliku tulemusprotsendi isegi sajani viia. Niii et arenguruumi veel on, Kajake !
h
hommik/ 11. juuli 2019, 11:01
Avaldage palju soovite mingeid arvamusi aga rahvas arvab ikka nii nagu õige. Praegune valitsus on tubli ja praegused liidererakonnad teevad head tööd.Peaministri erakonna naispoliitikud teevad Euroopas tugevat tööd.
k
klassivend/ 11. juuli 2019, 11:00
Mart,ma hääletasin Sinu poolt ,kuid ära ole nii järsk ja labane ,edaspidi kui nii teed,siis ma ja me paljud Pärnust ei poolda Sind
m
Maali Mustamäelt/ 22. juuli 2019, 15:05
hea klassivend! Kas te pole tähele pannud, et Mardi retoorika ja leksika sarnaneb äärmiselt meie staarpoliitiku ja äärmiselt taktitundelise ning viisaka Jürgen Ligi omadega ? Seega pole põhjust etteheiteid teha, sest just Jürgeni "reljeefseid " väljendusi tsiteeritakse ja levitatakse meie meedias kui eeskuju.
o
Ootan moderaatori modereerimist!/ 11. juuli 2019, 09:48
Kas nad saavad sellest arvamusest jagu?
p
Praegune kolmikliit püsib koos, kuigi RE sooviks Krõlovi valmis elada:/ 11. juuli 2019, 09:47
Luik , haug ja vähk, aga tegelikkuse muutjad on ikka jõudnud selleni, et muudavad peamiselt oma kujutlust sellest tegelikkusest. RE nõrgestab ennast nende küsitlustega päris hoogsalt, kuid aktiivsed lollid on siiski ohtlikud.

e
Erts/ 11. juuli 2019, 09:16
Huvitav, kui palju ühe ühiku, ehk õhtulehe artikli jagu soovmõtlemist reformikatele maksab? Õnneks on liberaalne maailm suht reaalsusfoobne ja oma maailmakontrollimise soovmõtlemises kinni ja sellega lülitavad ennast reaalsuses toimuvatest sündmustest välja. Ainult hädakisa ja raev paisuvad koledalt. Lisaks ka sõnavabaduse piiramine ja "valede vaadete" eest represseerimine ka.
g
G/ 11. juuli 2019, 08:37
"Hapupiimane" on ikka tänapäeva poliitikas väga korrektne väljend ja näitab parimal moel eetilist poolt.
k
K/ 12. juuli 2019, 15:13
Mõtlen samamoodi. Nagu eelkooliealised liivakastis. Viimane - hapupiimane, mina kivikuningas, sina s...labidas. Täiskasvanud inimesed võiksid ikka sõnavara poolest väärikamalt suhelda. Või on lehetoimetuses tõesti liivakastiealised tööl?
t
tädi Juuli/ 22. juuli 2019, 15:09
Mitte ainult eetiline on see hapupiimane, vaid ka kirjutaja TASEME näitaja. praku see tase on lasteaia keskmises rühmas just sobiv.
m
11. juuli 2019, 08:25
Sisu ei vastanud kommenteerimise reeglitele.
m
maamuttidele ja teistele/ 11. juuli 2019, 08:33
Muidugi teiesugused kahtlevad ka e-valimisi.Targad kasutavad ammu arvuteid ja digiallkirja.Teie oma paksu kiilakaga olete eelmises sajandis ja teile on tähtis vaid,saaks aga köiki ja köike v ih att a ja so lvvatta.Hal ledad kujud.Vaadake pildilgi,kui suur vahe
t
to maamuttidele ja teistele/ 22. juuli 2019, 12:41
oled ikka üks naiivne ullike, kas ei jõua kohale, et kui inimene kasutab arvutit, siis saab hakkama ka e-hääletamisega, ka mina ei usalda neid valimisi. Kui on võimalik igale poole sisse häkkida, siis, kuidas saab olla e-valmine erand, eks selgitage.
k
kah teleris "seitsmeseid" vaadanu/ 22. juuli 2019, 15:18
See oli vist kuulus prpagandaminister C Göbbels, kes arvas, et kui vale siis olgu suur ja kui valet palju korrata, siis hakatakse sead ka uskuma. Eks bolševitlik propaganda, mida ju sm. Ansip õppis Leningradi kõrgemas parteikoolis, käis ju saama teed See on nii rutiinne "masside töötlemine" valede korduva kordamisega.
t
11. juuli 2019, 07:52
tere moderaator, sina kes sa täna tööl oled, palun loe tekstid, mis sulle saadetakse, ikka läbi ka, mitte ära ära saada kohe modereerimisele.
p
11. juuli 2019, 07:49
Pange samas vaimus edasi, kes teid ikka, peale teie endi, usub.
k
11. juuli 2019, 07:35
Kelle arvamust see Kantar Emor üldse uurib? Ei ole teda näinud ega kuulnud, aga tulemused missugused! Kas mõned palgalised kaastöötajad?
t
11. juuli 2019, 08:34
Tundub,et sinusugused ei teagi muud,kui seda mida sekt papaga eesotsas käsib ja see ongi teie piibel,eluheidikud

m
Mina/ 11. juuli 2019, 07:15
teda küll ei usalda - astusin sellest erkonnast välja.
h
Helen/ 11. juuli 2019, 07:06
Tehakse statistikat. Kus? Ma olen üsna vana ja pole üheski poliitika teemalises statistikas omaarust osalenud. Kuidas siis nii, et ma ei tea ka ühtegi oma tuttavat, kes oleks osalenud küsitluses millist erakonda või konkreetsest poliitikut eelistatakse! Igatahes imelik.
i
Indrek Poolsaar/ 12. juuli 2019, 17:57
kui rehvid tellivad küsitluse,siis küsitlus toimub rehvide liikmeskonna sees.Kui sortsid tellivad,siis samuti nende kokkutulekul.Loodame,et Anvelt seekord püstoliga märatsema ei hakanud.
o
olev/ 11. juuli 2019, 07:03
See uuring on tehtud reformierakonna kontoris ja isegi seal saadi reformile nii nadi protsent sest suurem osa on valmis üle hüppama teistesse erakondadesse kui Kaja jätkab oravte juhina
a
arvaja/ 22. juuli 2019, 15:30
kes vastasid ? Siim, Keit, Laine, Andrus, Urmas, Jürgen jpt, isegi üks sots !
m
Manipuleeritud uuring/ 11. juuli 2019, 06:47
Mul on mitmed Refi toetajad tuttavad. Eranditult KÕIK need inimesed välistavad Kaja Refi juhiks olemise! - -- kust tuleb selline uuringu tulemus!? -- - see tuleb ettekavandatud tulemusest.
h
huvitundja/ 22. juuli 2019, 15:31
Hub vitav oleka teada, KUI kaua kestab modereerimine ?!
u
Usalda ja kontrolli, RE ja KaKa kontrollib end iga päev/nädal!/ 11. juuli 2019, 06:35
Vaadake, olime usaldusväärseimad pikki aastaid, aga nii paaniliselt neid "küsitlusi" ei teinudki. Viimastel aastatel oleme usinamad, sest midagi ei saa jätta juhusehooleks.Tasus vaid pisut rohkem Bruxelle pissiva poisikese suunda tüürida, kui "ajabki härja kaevi!". KaKa on tubli- kangekaelne, kurat võiks teda isegi kloonida ja ida uut varianti pisut parandad, AMIN!
v
Vikate parantus:/ 11. juuli 2019, 06:41
!ga ja parandada jmt. üldist veakest, aga unisena juhtub ikka ...(kl. 06.35)
õ
Õelus/ 11. juuli 2019, 06:08
No kes usub kõige rohkem seda prouat? Kas tegemist oli ehk e_ hääletuselaadse asjaga?
h
Heli/ 11. juuli 2019, 06:06
Kus see loogika siis on? Aga valimistel ei vali oravaid keegi ???
i
i-Eva/ 12. juuli 2019, 17:58
nad e-valivad endid ise.

ä
ÄH ÄH ÄH/ 11. juuli 2019, 06:02
m
Marek/ 11. juuli 2019, 05:46
Kelle rahade eest seda uuringut tehakse iga päev???
s
Sõltuvusest/ 11. juuli 2019, 07:05
Eks ikka parempoolse eliidi rahadega nagu ERRigi!
e
Eks ikka EKRE rahadega, aga miks...?/ 11. juuli 2019, 10:43
See on sellepärast oluline, et KaKa jääks sellele, jõukohasele tasemele viimase veretilgani tigutama, sest kõrgemat taset ta lihtsalt ei vea välja - "populaarsusest" piisab.
t
11. juuli 2019, 04:36
Sisu ei vastanud kommenteerimise reeglitele.
0
04:36-le/ 11. juuli 2019, 09:22
m
11. juuli 2019, 04:23
Sisu ei vastanud kommenteerimise reeglitele.
e
ei saand aru/ 11. juuli 2019, 09:29
m
11. juuli 2019, 01:54
Sisu ei vastanud kommenteerimise reeglitele.
j
just!/ 11. juuli 2019, 09:27

j
J/ 11. juuli 2019, 01:48
refonimikad on selle teema kinni maksnud, hääletage maha kui olete nõis
j
Johanna-Kadri Kuusk/ 11. juuli 2019, 01:46
on hapupiimane? või piimane ? või ....?
r
reeturliku erakonna lembehetked/ 11. juuli 2019, 01:06
La Penn, Austria Vabadusepartei, Salvin ja varsti siis käsikäes Orbaniga. Ok, mul savi, kellega käivad aga rahvast kindlasti huvitab, mis juhtuma hakkab, kui ekrikud riigi Venemaale talutavad?
j
Jürgen-Siion Liqi/ 11. juuli 2019, 09:33
mmmm ääää,ei oska arvata
h
huvituja/ 22. juuli 2019, 15:38
Kullake, kas KERSTI on tõesti EKREsse üle läinud ? Tema ju käis Putiniga mitu tundi salajuttu puhumas ! Ja ega Sa ometi ei arva,m et Venemaa õiguste taastamine EPN-s oli KA EKRE tegu ? Või oli see äkki valesamm. Kui nii, siis ütle neile, kes selle poolt hääletasid.
m
11. juuli 2019, 01:01
Sisu ei vastanud kommenteerimise reeglitele.
s
Siim-Aabraham Goldberg-Kallas/ 11. juuli 2019, 09:35
j
11. juuli 2019, 00:33
Sisu ei vastanud kommenteerimise reeglitele.
r
Reaalsus/ 11. juuli 2019, 01:07

m
10. juuli 2019, 23:52
Marukangeid seemneid tarbivad emori kontoris või on lapsajakirjanik im betsilli tasemele pidama jäänud.
j
Jeah/ 10. juuli 2019, 23:44
Tänane seitsmeste uudiste päeva küsimus oli "kas tahate reformierakonna valitsust" 28% JAH, 72% EI. See Emor valetab reformi ja kaja populaarsuse kohta. Ostetud küsitlused ostetud tulmustega. Refid on vargad, valetajad ja võltsijad.
ä
ÄÄÄH ÄÄÄH ÄÄÄH/ 11. juuli 2019, 06:07
https://www.youtube.com/watch?v=jmHG92lARUQ
o
on/ 10. juuli 2019, 23:29
kuidas võtta, mu käest pole keegi uurinud mida või keda usaldada aga kõige vähem usaldan reffe ja sotse, sest nende kaasabil on mitu asja tuksi keeratud...kuidas neid uuringuid tehaksegi, et kümnelt tuttava näoga inimeselt küsime ja siis korrutame sajaga ja ongi tehtud?
k
kõik kordub/ 10. juuli 2019, 23:07
Erakondi ei saa üldse usaldada,sest neil ei ole rahva elu parandamise lahenduste jaoks üldse aega peale valimisi.Siis algab "tulin,nägin,nägin võitsin" ning suur "nabaimetlus"
e
ekre valija/ 10. juuli 2019, 22:58
juba homme tuleb arutusele helmede küsimus millal nad ekrest välja visatakse,kaalep usub,et see aitab...
l
lavly piercing/ 12. juuli 2019, 18:04
võta palderjani,agent SILDAM
v
vaatleja/ 10. juuli 2019, 22:48
Kuidas saab usaldada inimest, kes pole võimul - saamata midagi teha peale poliitiliste konkurentide arvustamise.E- valimiste , õukonnameedia ja oma jopede küsitlusfirma abita ei oleks see poliitik mitte keegi.
m
Marju Lauristini õpilane/ 10. juuli 2019, 22:45
hapupiimane.......kas see autor on mingi d e b ii lik või?
õ
Õpilasele/ 12. juuli 2019, 15:21
Miks kommentaar ei vasta reeglistikule, kui ütlesin, et inimene õpib ja saab targemaks. Kas reeglipärasem on arenemata olla?
1
15:21-le/ 12. juuli 2019, 18:05

N
../ 10. juuli 2019, 22:17
No tõesti ei usu :) Reformi võimul piisavalt nähtud..
l
10. juuli 2019, 21:56
Sisu ei vastanud kommenteerimise reeglitele.
s
siinkohal jääb üle kukalt kratsida/ 10. juuli 2019, 22:28
et millisest usaldusest on jutt, reffi said siimu komendamisel abstraktset võimu teostada mille tagajärjel pole eestis enam arstegi, eri kaliibri poliitikuid jätkub igale poole
k
Kivirähk/ 10. juuli 2019, 21:43
toksib rollole neid uuringuid?
h
halleluuja/ 10. juuli 2019, 21:39
17aastat ja mitte kirbu shittagi

k
10. juuli 2019, 21:26
Kas õhtulehes töötavad lapsajakirjanikud
e
ehh/ 10. juuli 2019, 21:22
mingi refi valitud firma korraldab uuringu ja hoplaa!!- kes on kõige usaldusväärsem?!?
j
Joosep/ 10. juuli 2019, 21:21
On tõesti imelik, et on olemas keegi Mart "mõisahärra" Helme, keda mingi kamp pimesilmi kummardab sellepärast, et see mõisahärra lubas kõik maailma rikkused nende vahel ära jagada...
t
Tõesti?/ 11. juuli 2019, 14:20
Sada tuhat ja rohkem inimest on mingi ka kamp? Pole ka ime et sa nii arvad. Numbreid sa ju ei tunne ja kooliharidist sul pole
k
Kuidas / 10. juuli 2019, 21:03
saab Kajakest usaldada, kui ta oma ülbusega mängis maha valimisvõidu? Ei oska ta meeskonnamängija olla.
k
k.p/ 10. juuli 2019, 21:02
t
10. juuli 2019, 21:37
taevas on jumalast lähemal
a
Ali/ 10. juuli 2019, 21:02
e
estland 111/ 10. juuli 2019, 20:55
see näitab ainult kui palju on müüdavaid eestlaseid,viska kümnekas ja euroliidule maha
d
depressioon kuubis/ 10. juuli 2019, 20:52
e
10. juuli 2019, 21:45
EKRE on saanud rahva lõhestamisega hästi hakkama.
k
kodanik/ 22. juuli 2019, 15:48
aga ometi näitas "seitsmeste" kiirküsitlust, et reffe pooldab 28%, vastu on 72% Kas SEE küsitlus peab nüüd selle seisukohavõtu ümber lü ? Kas SEE ongi see Kaja salarelv, millega ta kiitles või peab see olema proua presidendi skandaalne avaldus välismeedias. No, isegi T H I ei lubanud endale sellist "kitumist" See on pretsedenditu !

p
prognoosija/ 10. juuli 2019, 20:52
Kui s e e peaks etteotsa saama, siis jääb Eesti päris eestlastetühjaks. Mis Putinil siis viga tulla.
j
10. juuli 2019, 20:46
s
Seto/ 10. juuli 2019, 20:41
r
Reffide soovunelm, mitte uuring/ 10. juuli 2019, 20:38
Ajakirjanik võiks välja arvutada kasvõi siinsete kommentaaride põhjal, mitu protsenti on Kaja Kallast toetavaid arvamusi. Minule ei hakanud esialgu silmi kiirelt üle libistades ainsatki silma. Milliselt planeedilt olid inimesed, kes selle "uurimuse" järgi Kallast toetasid?
e
eestlane/ 22. juuli 2019, 15:51
need on isikud, kes soovivad elada "ÜHTSES ( föderatiivses ) Euroopas ja olla need, kelle rahvus on eurooplane.
t
Tädi Juuli/ 22. juuli 2019, 15:53
sek lle "kirjatöö" taseme põhjl küll ei usu, et see lapsuke rohkem kui sõrmedel arvtada oskab, siisn aga on ju isegi kolmekohalised arvud mängus
õ
10. juuli 2019, 20:31
Sisu ei vastanud kommenteerimise reeglitele.
e
10. juuli 2019, 20:36
ega siin ilma huumorita vist ei saagi.Järgmised neli aastat oleme sunnitud lugema,et kaja on parem ,kui mart,,,,lasteaed
t
to 20:36/ 10. juuli 2019, 20:51
kui oleks vastupidi, et mart on parem kui kaja, siis muidugi ei oleks lasteaed, jah?
e
10. juuli 2019, 20:30
Sisu ei vastanud kommenteerimise reeglitele.
o
oi/ 10. juuli 2019, 20:54
tv 3 vaatajaskond on lausa miljonites suurem, mis mitmetes kümnetes tuhandetes. Sa ka korraldasid oma uuringu, et tead täpselt, kes kuidas vastas?
l
Lorenz/ 10. juuli 2019, 20:55
Minu 7 aastane helistas 100 euri võitmise lootuses täna 4 korda TV 3 . Ta isegi ei teadnud mille või kelle poolt ta valis ja mida seal küsiti. Kas usud tõesti, et rahalise auhinnaga küsitlus näitab mingitki rahva arvamust? Maakera on ka lapik?
a
anka/ 10. juuli 2019, 20:28
k
kodanik/ 22. juuli 2019, 15:58
Lorenzole Mis paneb TEID uskuma, et see teine küsitlus näitab rahva arvamust ?! Igatahes on see TV 3 oma ju kontrollitav- see oli mobiili- nuti hääletus. Ja miks Teie laps pidi kellegi POOLT valima ? Kas terve poleks parem ?!

k
kyth/ 10. juuli 2019, 20:27
See on kõik täielik vale, kuna see nn uurimus on tellitud refide ja sotside poolt, ja seega on ka tulemus neile vastav.Väga kahtlane see küsitlus, kogu aeg on refide protsent laes, kuid millegi pärast ükski teine partei ei taha nendega võimuliitu luua, ja siit ka järeldus, et kogu see uuringu tekst on välja mõeldis.
e
ekre valija/ 10. juuli 2019, 20:24
helmed vahetakse välja,meil on paremaid tegijaid,kaalep ja veel mõned....
t
Tõelemb/ 10. juuli 2019, 20:26
REHVIST SUSIJA ON EKRE valija????
l
Loe/ 11. juuli 2019, 04:44
Saab kesk ilma Savita, saab ekre ilma helmesteta.
4
4:44-le/ 12. juuli 2019, 18:10
no ei saa ju kesk ilma savita nagu sortsid ei saa ilma peppupanijateta....
s
suur küsimärk/ 10. juuli 2019, 20:24
kuidas saab olla esimesel kohal inimene kes ei ole elus peaminister olnudki. Ja üleüldse kelle firma see Kantri Emor on kindlasti roosamanna käepikendus
h
hahahaa/ 10. juuli 2019, 20:57
kantri emor...esiteks ja teiseks, mis peaministriks olemisest sa sogad, jutt ikka erakondade juhtidest. Loetust ei saa aru? Te, ullikesed, olete toredakesed ikka
a
anorektik/ 10. juuli 2019, 20:21
Mina ootan, et Kaja oma mehele lapse kingib ja koju jääb kosuma!
k
klö./ 10. juuli 2019, 20:30
usun, et ta ei ole selleks võimeline, kuna ta ju vikerkaare lipu pooldaja, seega jääb neil üle ainult lapsendada.Vaene saab olema see laps.
t
to klö/ 10. juuli 2019, 20:58
vaeneon sinusuguse laps, kui sul lapsi üldse on, et tal nii rumal vanem on.
j
Jürgen-Simon liggi/ 12. juuli 2019, 23:14
mitmendale mehele,millisele?
e
Enn/ 10. juuli 2019, 20:17
Mina küll usaldan Kalda Siimu ja Kajat vähem kui teiste parteide eesotsas olijaid.
m
Marek/ 10. juuli 2019, 20:15
Joh anna Ka dri kuusk võiks rohkem erapooletust üles näidata...
v
vahepala/ 10. juuli 2019, 20:11
Kas Põltsamaa kirikutornist hüppas täna surnuks Ülle N.---organist?

e
Emori "uuring"/ 10. juuli 2019, 20:11
Tulemused nagu ikka EMORi uuringute puhul mis on läbi viidud 1200 refi ja sotside pooldajate küsitluses. Kes neid ei poolda ,siis Emor teatab ,et "te ei kuulu küsitluse sihtgruppi",
m
Marek/ 10. juuli 2019, 20:09
Teie suhtumine Õhta.leht annab soovida....tehke üks suurpuhastus kollektiivis....
j
Janek/ 10. juuli 2019, 20:12
s
simon/ 10. juuli 2019, 20:06
lihtsalt plussid/miinused kokku lugedes on tulemus järgmine: Kaja kallas 0; Ratas -12; Saar -11; Kristina Kallas -11;Seeder -13;Helme -47. on miski valesti või???
e
10. juuli 2019, 19:49
Sisu ei vastanud kommenteerimise reeglitele.
j
jah/ 10. juuli 2019, 19:56
muidugi, ÕL kommenteerijate järgi on kõige õigem reitingut määrata, küll valvekommenteerijad panevad kõik õigesse järjekorda, hahahaaa...
k
Kiidan/ 10. juuli 2019, 20:17
Likede ja dislikede ladumises olete te meistrid ja tatiseid kommentaare klõbistav trollikari rabab kuis jaksab.
j
Jah, loeme kokku/ 10. juuli 2019, 20:42
ja siis saame teada kellel on trollid.
j
Jah-ile/ 10. juuli 2019, 23:08
Ja kuidas on õigem reitingut määrata nende väidetavalt pea iga päev läbi viidavate "uuringute" põhjal, mille puhul valdava osa eestlaste käest pole midagi küsitud ja seega enamik rahvast pole tegelikult oma arvamust saanud avaldadagi? Mis teeb sellised "uuringud" usaldusväärseks? Need uuringud on üks suur ümmargune jama ja muud midagi.
k
10. juuli 2019, 19:46
Sisu ei vastanud kommenteerimise reeglitele.
s
sa/ 10. juuli 2019, 19:59
t ola , ära küll räägi asjadest, mida ei jaga.
l
Lasteaed/ 10. juuli 2019, 19:45
sotsid näitavad näppu,hapupiimane-viimane--seda ei kasutanud isegi koolilapsed enam.Ainult lasteaias.
r
10. juuli 2019, 19:42
Sisu ei vastanud kommenteerimise reeglitele.
t
to random/ 10. juuli 2019, 20:03
muidugi, kui juba sinu alevi saunas ikka kõik ekret kiidavad, küllap siis ekre on üks kõva tegija, hahahaaa...
P
``alevi saunas``????/ 10. juuli 2019, 20:18
Poe tagant, lähete siis alevi sauna?Ja, kui arvestada, et teist 1/3 oskab lugeda ja ülejäänud on lamp täis, siis on ju jeekre valimine teile ainuvõimalik! Aga vaata- paljudel normaalsetel inimestel, on kodus dušh ja ka saun ja ka poe taga nad ei kökerda....

k
Kaka tahab ruulida/ 10. juuli 2019, 19:37
m
Mis lora see on/ 10. juuli 2019, 19:34
Teda pole juhiks valitud, valiti Pevkur. KaKa pandi Ansipi ja Kallase poolt marionetiks.
k
Kui ekre esimeest valiti,/ 10. juuli 2019, 20:44
mitu kandidaati siis oli, või sisuliselt määrati?
k
Kallase tellimuslugu/ 10. juuli 2019, 19:32
e
ei/ 10. juuli 2019, 19:28
k
Kus on meil eliit?/ 10. juuli 2019, 19:26
Meil ei ole eliiti, on vaid on üks seltskond uusrikkaid, kes praegu uluvad, sest neid toitev orava partei ei ole võimul.Kõik nad kardavad, et nende mustad tehingud ja korruptsioonid tulevad päevavalgele.Selle pärast Kakale kiidulaulu lauldakse, sest on ju neil lootus, sest Kaja võimule saades läheb vana ilus ja rikkastuv elu edasi.
k
killuke/ 10. juuli 2019, 19:07
Hakkab jälle peale...Mina ei tea kedagi kes teaks kedagi keda oleks küsitletud.
a
aga/ 10. juuli 2019, 20:04
a
Aga on järelikult ise üks reformikatest./ 10. juuli 2019, 23:12
Ainult nende enda erakonnasiseselt neid küsitlusi ju läbi viiaksegi.

e
10. juuli 2019, 19:01
Sisu ei vastanud kommenteerimise reeglitele.
e
Eestlane II/ 10. juuli 2019, 20:49
PM just kirjutas, et nii on ka USA: kui keegi "vale" partei pooldaja sattub elama "õigete valijate" linnaossa, siis võib tal halvasti minna. Nii ei peaks olema rahvusriigis, kuna USA on vaid kodaniku.
e
10. juuli 2019, 18:56
Sisu ei vastanud kommenteerimise reeglitele.
j
jah/ 10. juuli 2019, 20:05
Jumal on rääkinud. Aamen!
õ
Õnnetu see praegune valitsus on/ 10. juuli 2019, 18:54
Tahaks tarkadele meestele-naistele alt üles vaadata aga pole ühtegi täismõõtu tegijat.
e
Ettevõtja/ 10. juuli 2019, 18:51
Ma tahaks teada, kes seda uuringut rahastas ??
t
Tahapanija/ 10. juuli 2019, 19:34
m
10. juuli 2019, 18:43
e
10. juuli 2019, 18:42
Sisu ei vastanud kommenteerimise reeglitele.
e
ekre poolt/ 10. juuli 2019, 19:01
Imetlen nn rikkaid kes elus kaugele jõudnud.On kultuursed ja omavad empaatiavõimet.Kui aga eesotsas on vaid rahavabrik - siis head aega.EKRE on just nende tegemata töö ja suhtumine.Pole see ref jt mingid valitud siniverelised ega eliit - õiget nime välja ütlema ei hakka! Loodan et lõpuks see tõusikute paraad lõppeb.Kõll!
v
Vana kaabu/ 10. juuli 2019, 19:37
Rääkis kuidas ta teenis esimese miljoni, saab kõrget Riigikogu palka, pension ka kindlasti kõrge ja ikka nuttis saates Otse Kümnesse, et tal võetakse nüüd rohkem tulumaksu, ei jõua lastelastele banaani osta :).
t
to Vana Kaabu/ 10. juuli 2019, 20:19
nimi ütleb juba iseenda eest.Kui nn hüüdnimesid panema hakatakse ütleb tegelikult inimese - kommija kohta päris palju.Tema lastelaste banaanijutt,kui seda oligi,pakun oli toodud millegi võrdluseks.Mis teha banaanivabariigiks on meid aastaid tagasi tehtud eks peab nüüd ka banaanid arvesse võtma...lol.
t
10. juuli 2019, 18:40
Sisu ei vastanud kommenteerimise reeglitele.
t
toru uuring/ 10. juuli 2019, 20:43
ei ole pisike, päris suur ajupesu on ja keegi on selle eest maksnud

v
Valgelaev/ 10. juuli 2019, 18:36
Inimesed, kallikesed! Reformierakond lahendaks nii teie isiklikud kui tööalased mured! Ta teeb kõik, mida soovitakse! Reform on võimule saades kui päikene, mis teie elus enam iialgi ei looju!
t
to Valgelaev/ 10. juuli 2019, 20:09
mine nüüd, sinu ekre teeb ju seda kõike, miks tema au teistele nüüd jagad. Sinu igavene päike ju praegu paistab ja lahendab sinu muresid, mille üle kurdad?
r
Rasvaliidu kolhoosnik/ 10. juuli 2019, 18:31
s
Siim-Aabram Goldberg-Kallas/ 14. juuli 2019, 21:47
v
Vanaema/ 10. juuli 2019, 18:29
Kuidas saab usaldada, kui isegi valitsust ei suutnud kokku panna ja mängis oma kaardid käest. Nüüd on korraldanud meedias igapäevase kiidulaulu avaldamise.
k
Kuidas saigi/ 10. juuli 2019, 19:39
valitsust kokku panna, kui ammu enne oli peaministri kohast kinni hoidev Ratas teistega diili teinud?
l
10. juuli 2019, 18:25
Sisu ei vastanud kommenteerimise reeglitele.
k
Kartuli Nina/ 10. juuli 2019, 18:32
midä sa naerad? vaata, kui pagulased tulevad ja...
ä
10. juuli 2019, 18:24
Sisu ei vastanud kommenteerimise reeglitele.
a
Aktsiisid ei ole esmatähtsad/ 10. juuli 2019, 18:51
Reformid muutsid magusaks välispankade ja -ärikate elu. Kõik oli väga tore aga Eestis, kus kasum teeniti, kasvas riigivõlg 25 miljardini ja lihtkodanike elatis viie viimase hulka.
e
10. juuli 2019, 18:24
ekreõõnepuidust peadega puunukud viskuvad siin täies koosseisus oma juhi hjelmemardi eest dzotile, tehes nii ühissuitsiidi - aga midagi ei aita - HAPUPIIMANEMART jääb ikka eesti rahva silmis VIIMASEKS...HAPUPIIMASEKS...mardiks.
n
nänänää/ 10. juuli 2019, 18:27
m
Milline tase!/ 10. juuli 2019, 20:40
Kas see hapupiimane ongi Kaja Kallase pooldajate vaimne tase? Kas need pole äkki lasteaialapsed?Kaja ise on ju ka lapsesuu.Kui üks erakond ja tema juht on nii suured Eesti rahva lemmikud, siis miks sellest ülepäeva pasundama peab? Kas keegi on Jüri Ratast kuulnud vastu rinda tagumas, et Keskerakond ja Ratas on parimad ja kõik teised halvad? Läilaks on see juba läinud. Kaja vastiku iseloomu tõttu poleks Reformierakonnaga keegi koalitsiooni moodustada saanudki. Eesti rahvale osutas Ratas igal juhul teene, aga need, kes ennast Reformi paistel soojendasid, nutavad seda erakonda loomulikult taga.

v
10. juuli 2019, 18:22
Sisu ei vastanud kommenteerimise reeglitele.
k
kle/ 10. juuli 2019, 18:33
kas tegelikult Kreisi raadio KLOUN?
m
10. juuli 2019, 18:21
Sisu ei vastanud kommenteerimise reeglitele.
p
Põhjus/ 10. juuli 2019, 18:28
Eliidi vastaseid on alati naeruvääristatud ja kiusatud!
d
defineeri/ 10. juuli 2019, 18:39
Eliit? või hoopis midagi muud...Õige eliidi vastu on lugupidamine.
t
Täielik vale/ 10. juuli 2019, 18:13
Ei tea, kes nendele uuringutele vastavad. Mina näiteks ei tea ühtegi inimest, kes usaldaks Kaja Kallast. Ka minu tuttavad ei tea kedagi. Mingi kallutatud küsitlus.
n
nõus/ 10. juuli 2019, 18:19
Palun lõpetaga KaKa promomine ja tellitud artiklite kribamine! Seda naist eestlased ei usalda!
t
to Täielik vale/ 10. juuli 2019, 20:13
õige, kui sina ei tea ühtegi inimest, siis järelikult keegi ei usalda. Aga millal juba jõudsid oma tuttavate ja tuttavate tuttavate seas uuringu läbi viia? Oled sa vast kärme.
u
Uunu/ 10. juuli 2019, 18:12
Pealkirjale osutades on autor in-fantiil ja peatoimetaja maani täis või pohmellis, et pole võimeline oma tööd tegema
m
milleks lubatakse/ 10. juuli 2019, 18:10
nimelt alandada tarka meest,hapupiimane? KUI LABANE.
s
Saba/ 10. juuli 2019, 20:51
Kes see tark mees juhtub olema keda siin kiidetakse?
v
vaatleja/ 10. juuli 2019, 23:20

h
Hirm tuleb peale/ 10. juuli 2019, 17:51
Kui seda vasakpoolset vaatad!
s
sorry, peab olema/ 10. juuli 2019, 18:08
Eriline vastikus tuleb peale kui seda PAREMPOOLSET HJELMEJUUTI vaadata.
e
emme/ 10. juuli 2019, 17:44
Arge ajage naerma ,ei usu iial ,et KaKa
j
Juhhei/ 10. juuli 2019, 18:14
KaKa ju ekre kaabumees, seda teavad kõik see Eestimaa
S
10. juuli 2019, 17:44
Sisu ei vastanud kommenteerimise reeglitele.
k
Koolitu/ 10. juuli 2019, 18:10
õ
Õpetaja/ 10. juuli 2019, 17:44
Toimetas Johanna-Kadri Kuusk......kas sa oled ikka täisealine, neiu?
j
Juhan-kadri suusk/ 10. juuli 2019, 18:55
Täisealine,tühipealine
t
to 18:55/ 10. juuli 2019, 20:15
sinu retoorika sobib sinu lemmikpartei omaga, oled õigel teel
j
Juta/ 10. juuli 2019, 17:42
Õige pealkiri hapupiim on see mart tõesti mingu pensile.
k
Kuidas saab asi(mart - mis asi see on?)/ 10. juuli 2019, 17:54
k
KODANIK/ 22. juuli 2019, 16:15
ha-ha, moderaatorid, SEE oli testkommentaar- näha, kelle parteis kribate !
1
123/ 10. juuli 2019, 17:37
No ma ei usu seda küsitlust. Miks peaksin uskuma, et sellist viha täis erakond oleks parem?
k
Koleopter/ 10. juuli 2019, 17:37
Mina ei usalda jälle Kantar Emorit mitte põrmugi.
n
no/ 10. juuli 2019, 20:16
teie ei usalda isegi iseennast

m
mida on kajakallas öelnud eesti võimalike demokraatlike arenguvõimaluste kohta/ 10. juuli 2019, 17:36
vastus on -mitte midagi, nullilähedane seis kajakallasel
s
sots on sots on sots/ 10. juuli 2019, 17:32
Näe nalja. Ajakirjanikele ei meeldinud üleskutse selliseid artikleid kaks korda nädalas avaldada. Oli vist alavääristav. Aga te pange siis kolm korda nädalas. Äkki lõpuks jääb keegi uskuma.
e
Eestlane/ 10. juuli 2019, 17:26
Millest see usaldus õige tuleb kui see tüdruk pole valitsust juhtinud ega teinud midagi tuntavat millele see uurimus toetada.Puhas jura.
l
Loogiline/ 10. juuli 2019, 17:16
Eestlane on haritud ,kultuurne , elurõõmus, heatahtlik ja abivalmis. Seega pole küsitlus tulemustes midagi arusaamatut
e
10. juuli 2019, 17:07
Sisu ei vastanud kommenteerimise reeglitele.
p
panin plussi / 10. juuli 2019, 17:19
sest rumalat peab kiitma
s
sots on sots on sots/ 10. juuli 2019, 17:29
Aga miks Kaja Kallas veel peaminister ei ole?
j
jah/ 10. juuli 2019, 17:36
See Kuusiku Kaasiku klikivabrik, ostavad pilupoistelt Aasias klikke sisse, puhta Kremli Prigozini trolliaparaadi viisakas töö
p
põline eestlane/ 10. juuli 2019, 17:46
Nii palju miinuseid ekre kaabukompaanile, see on väga positiivne!
e
Ei noh-le/ 10. juuli 2019, 18:09
vaesekesed et kõik teid trollivad?? Ja teie nagu inglivõrud peakohal muudkui jätkaks aastakümneid tehtud sigadusi....?! Palun vabandust et segada juleti :))))))
j
Juhhei, rekord, 1266 miinust! Ekre klikimasin töötab täitel tuuridel!/ 10. juuli 2019, 18:14
e
eve/ 10. juuli 2019, 18:30
Siin pole ,nagu mõnele erakonnale ilmselt omane,klikimasinat ja ajuvaba laimu vajagi:)
ä
Ämbrikolina Kaja/ 10. juuli 2019, 18:39
rehvidel ikka e-hääletus orgunnitud,praegused pea 1300 häält saadud.Vahet pole,kas + või - sain veel kord kinnitust,aitehh,kulunud rehvid!
j
ja/ 10. juuli 2019, 20:18
1300 "tarka" kõik laidavad "rumalat", miks sa kiitma pead.
t
to 18:14/ 10. juuli 2019, 20:20
ekre klikimasin läks nüüd küll rikki. Ei maksa nii hullusti ka üle pingutada, see toob kasu asemel kahju
a
10. juuli 2019, 17:03
Sisu ei vastanud kommenteerimise reeglitele.
j
jah/ 10. juuli 2019, 17:36
See Kuusiku Kaasiku klikivabrik, ostavad pilupoistelt Aasias klikke sisse, puhta Kremli Prigozini trolliaparaadi viisakas töö
p
põline eestlane/ 10. juuli 2019, 17:45
Nii palju plusse oravatele, küll on tubli klikivabrik
k
Kaabu/ 10. juuli 2019, 18:14
On igatahes stiilsem kui salakaval irve.Kui millegist kinni pole haarata siis peakattest ikka:)Milline valus vastumürk? Ei anna vist midagi jälle rahu :)
a
Ae refivalijad, kui neid siis on?/ 10. juuli 2019, 18:16
Palun öelge, kas teie meelest on Kaja Kallas asjalik poliitik ja tahaksite teie tõepoolest refe ja Kallast meie riiki juhtima? Kohe tõsiselt tahan teada? Kohe päriselt, kas keegi siin valib neid ja kui, siis mispärast?

h
ha haa/ 10. juuli 2019, 17:02
ekresotsudel, ekreliberitel, ekremultikatel on täna lõpus päev, saab klikimasinat proovida ja kommentaare vorpida, Kuusiku Kaasik või kes seal oli. Ostavad multikate käest Aasias klikke nigu mühises. Õhtulehel jälle päev korda läinud. Leidub ikka kergeusklikke Õhtulehe sponsoreerijaid
i
Ire/ 10. juuli 2019, 17:32
Kremli ja ekre trollid ikka kõvasti pingutavad, teete tubli tööd Õhtulehele
p
põline eestlane/ 10. juuli 2019, 17:47
Nii palju miinuseid ekre kaabukompaniile, see on väga hea
v
vaatleja/ 10. juuli 2019, 23:38
e
ei ole tõsiseltvõetav/ 10. juuli 2019, 16:59
kas tänapäeval teevad ajakirjandust k23t11nid?
m
m,/ 10. juuli 2019, 16:58
Ennast kiitmast ei väsi ,kommentaarid näitavad ,et kaja kallast ei taha keegi, sest minevikku ei unustata'
p
10. juuli 2019, 16:57
Sisu ei vastanud kommenteerimise reeglitele.
m
Muig/ 10. juuli 2019, 17:09
Kuidas, siis nii? Vana ekre kaabutaja toetus ainult suurtes miinustes, lausa hetkel -135 klikki
j
J/ 10. juuli 2019, 16:54
mõttetu mass meedia. tuletan meelde et reformikad pole kunagi meie vaeste eest seisnud.
l
Lubage naerda/ 10. juuli 2019, 16:58
Mõishärra muretseb vaeste eest?

k
Kats / 10. juuli 2019, 16:52
Loomulikult, küsitlus viidi ju läbi reformierakonna liikmete vahel
m
Mats/ 10. juuli 2019, 17:10
Artiklit ikka lugesid ka või? Seal on selgelt kirjas, et küsitlus tehti ka Ekre toeatajate seas!
k
kes need on/ 10. juuli 2019, 18:06
e
Eesti elanikud usaldavad Kaja Kallast/ 10. juuli 2019, 16:51
Kuidas nad saavad seda teha, eesti elanikud on ju vaesed inimesed ja teerullidest rikkurite vaatepunkte nad ei jaga!?
e
EKREIKE on rahva rõhuja/ 10. juuli 2019, 17:00
Kõigile, ka vaestele oleks parim normaalne valitsus.
m
mode/ 10. juuli 2019, 23:47
Kes seda teeks?Joss ammu läind,Ats ka.
e
egasee/ 10. juuli 2019, 16:48
Kuusk pole mõne Kuuse kuusekäbi?... kuidagi närviline on see Kadri.
e
ekretar/ 10. juuli 2019, 18:33
Teeks ka salakohtumise Putiniga? Oleks nimi õigustatud :D
s
10. juuli 2019, 16:46
Sisu ei vastanud kommenteerimise reeglitele.
v
Väike vale, suur vale ja Kantar Emor/ 10. juuli 2019, 16:53
Keda te lo l i ks peate, Li b er ast id??
k
kremli trollivabrik/ 10. juuli 2019, 17:06
EKRE ja kremli tro.llid panevad endale kohe vähemalt sada plussi.
k
10. juuli 2019, 16:44
Sisu ei vastanud kommenteerimise reeglitele.
h
hõissassaa!/ 10. juuli 2019, 16:52
Kui sa meile edu soovid, miks sa siis k u r b oled?
v
Vale paljastatud/ 10. juuli 2019, 16:54
Jäite valejga jälle vahele, sallivad!
j
Juhendaja/ 10. juuli 2019, 16:41
Võiks iga päev korrata küsitlust ja postitada artikli selle kohta, siis on ekre ja kremli veebifanaatikutest propagandistidel hea kommentaare ja klikke surada ja ÕL ka rahul, klikid tulevad ja helged pead kommenteerivad, väga tulus äri seebivahutajatele
m
muahh/ 10. juuli 2019, 16:59
Miinuste järgi on näha palju seebivahutajaid on ja kõik on ennast ilusti kirja pannud
y
yeah/ 10. juuli 2019, 17:48
Miinuste järgi on näha, kui palju ekres on seebivahutajaid ja ka kremli Prigozini kontooras
n
no / 10. juuli 2019, 20:25
ärge nüüd hullake nende miinustega, naljakas tundub.
c
Crack/ 10. juuli 2019, 16:41
Viimane märtsikuine eriti laiapõhjaline uuring näitas ka Kaja usaldusväärsust. Kahjuks osutus ta tegutsemisel saamatuks jupijumalaks.

a
Ajalugu tahab korduda?/ 10. juuli 2019, 16:38
"Seltsimees Mao ujus üle Jangtse jõe" on tõenäolisem, kui see "uuring". Pmt vaadake armas rahvas- kui need saavad võimule, siis selline jama on igapäevane, hakkavad ka kullatud kujud tekkima, loosungid "REF- meie Päike" jms.
a
Aksel/ 10. juuli 2019, 16:37
see uuring tassi tasemel. Inimest, kes keeldub hukka mõistmast lähisugulase osalust küüditamises, küll küüditatute järeltulijad ei toeta. Muideks, kõrgharitud inimese võtavad teise kiidetud leedi seisukohavõtud küll ohkama. Kahju tema õpetajatest, need soolod on ikka ülimalt kummalised.
n
Naer olla terviSEKS./ 10. juuli 2019, 16:33
Iseeneese üle naermist on peaaegu võimatu õppida. See oskus tuleb ajapikku koos kogemuste ja elutarkusega. Naerualuseks on lihtsam saada, sest organiseseerige vaid järjekordne küsitlus ja saage mitte millestki eelistused usalduse osas, isegi kui midagi teha ei õnnestunud - ole vaid opositsioonis ja musta tegusaid valitsejaid.
v
vello/ 10. juuli 2019, 16:30
mart ütles kuidas tegelikult asjad on
l
le/ 10. juuli 2019, 16:54
Mart on liiga otsekohene, helbekesed Euroopas ka ja Eestis lihtsalt ei saa sellega hakkama ilma, et värisema ei aja-
s
10. juuli 2019, 16:29
Sisu ei vastanud kommenteerimise reeglitele.
a
Aga/ 10. juuli 2019, 16:31
selline paistab just Mardi nägu ju....
s
see on küll fakt/ 10. juuli 2019, 16:55
Jumala eest, ma ei taipa,mis sel Kajal ometi viga on, ta oeks nagu Buchenwaldist tulnud.Äkki mingi haigus?
d
10. juuli 2019, 17:10
depressiooniga kaasneb kehakaalu langus ja depreka sai,kui kuulis,et ei kuulu valitsusse
e
10. juuli 2019, 16:21
Sisu ei vastanud kommenteerimise reeglitele.
t
Taas.../ 10. juuli 2019, 16:37
...tellitud artikkel,et ikka ülistada,kiita reformikaid.Tulge mõistusele ja laske inimestel tööd teha.Aitab juba,see näitab,kui madalale on reformikad võimelised laskuma ja oma tehtud Exeli tabelit peab ikka kiitma.
o
Olle/ 10. juuli 2019, 16:20
Saage aru ekre pooldajad.paljudel on aru pähe tulnud kui nägid seda labast Marti meedias esinemas.Mart on oma margi täis teinud.siin pole midagi vaielda ju.
m
10. juuli 2019, 16:25
Mart on kindlameelne ja sirge seljaga poliitik! Tal on oma arvamus ja ei nooguta kõigele kaasa.
a
arx/ 10. juuli 2019, 16:31
Mine metsa poliitkorrektse mula eelistaja.
m
10. juuli 2019, 16:48
Mart on kindlameelne ja sirge seljaga poliitik. Nagu vanasti kommunist Arnold Rüütel! Tal on oma arvamus, mis võib hetkega kapitaalselt muutuda. Ta ei nooguta kõigile kaasa vaid ku.seb rahva ja oma valijatele peale.
l
Lorenz/ 10. juuli 2019, 16:17
ÕL. Pange oma anonüümne kommentaarium kinni. See on juba ammu ehtne peldikusein , millele ekre penid oma kehavedelikke väljutavad
s
Sõna pidi ju vaba olema (͡° ͜ʖ ͡°)/ 10. juuli 2019, 16:34
l
Lorenz/ 10. juuli 2019, 16:42
Sõna ongi vaba ja ütleja vastutab oma öeldu eest
v
viisakus algab endast/ 10. juuli 2019, 17:19
Tee siis oma nimi avalikuks.Millegipärast tundub et võtavad sõna just o*positsiooni pintsakud.
l
Lorenz/ 10. juuli 2019, 18:31
Viisakusest.Isegi ekre toetaja pole nii rumal, et väljakäigu seinale oma isikuandmed kriibib. Igas väljakäigus on omad reeglid mis tulenevad asutuse külastajate käitumismudelist. Siinses tualetis ronitakse jalgupidi prilllauale või lastakse potist mööda. See siin on meie armsa ekre pel.di.k
n
Nig/ 10. juuli 2019, 18:51
Anonüümset kommentaariumit tahetakse kinni panna kuna see üks väheseid kohti eestis kus normidele punaseid tablette jagatakse.
t
to Lorenz/ 10. juuli 2019, 19:27
anonüümselt või mitte ,on vahe mida seinale kirjutad.Anonüümsus ei peaks andma katet et r*vetseda.

m
Mart Ämber/ 10. juuli 2019, 16:16
Küsitluse viis läbi jälle Kiviräha tsuft?Ka küsitlus toimus kulunud rehvide tahatoas?
m
M.Ä/ 10. juuli 2019, 16:17
a
Analüütik/ 10. juuli 2019, 16:20
Viige läbi sõltumata küsitlus kas raadios või ajalehes,internetis,Seal on millegipärast koguaeg 70% praeguse valitsuse taga.
j
Juku-Malle Raid/ 10. juuli 2019, 16:14
Teadagi,Juhan-Kadri Kuusk jälle toimetab.Soovin talle seent Orissaare seeneliselt.
õ
ÕL, kas te aru ei saa kui lo lliks te jääte/ 10. juuli 2019, 16:09
s
See / 10. juuli 2019, 16:53
oravate naiivne propaganda töötab ju vastupidi.Keegi ju ei võta seda üleminekueas Kakat tõsiselt
u
Uuringud/ 10. juuli 2019, 16:07
ja kõrge reiting on toredad asjad,aga paraku ka need ainusemad,mis Kajale ja tema bändile praegusel raskel ajal lohutust pakuvad,aga valitsema ikka ei pääse,et selles mõttes pole reitingust tolku midagi. Valimistel sai ta ju ka kõige suurema häältesaagi:) Ega,ei oskagi Kajale muud soovida,kui, et Jumal sulle ikka jõudu ja tugevat tervist annaks,et 4 aasta pärast vanema ja targemana uuesti proovida - räägitakse,et naised lähevad nagu hea vein vananedes aina paremaks või käis see meeste kohta,vabandan,kui eksin:)
a
arvaja/ 10. juuli 2019, 16:07
No muidugi, sest uuringu viis läbi Kantar Emori. Selle uuringute järgi ongi kõik nagu vanasti. Ootan ikka sõltumatut uuringut. See ka pole teade, mis erakonna pooldajad need on, kes on hõivatud küsitlusse.
a
Andrus Kuzmin/ 10. juuli 2019, 16:06
:D kui naljakas. Ma tahaks neid näha kes usaldavad seda ära hellitatud plikat. Pealkirigi iseloomustab seda väga hästi - lasteaia mängud. Ja uuringute kohapealt on see jaburdus kuubis, võrdlesin korra google analyticsit ja nende uuringut ja asi oli 180 kraadi vastupidine.

a
10. juuli 2019, 16:03
Absoluutselt ei usalda Kaja Kallast, Yana Toom on usaldusväärsem. Kaja Kallas on kährik jänesenahas nagu Ahto Lobjakaski aga Yana Toom on aus hunt.
n
nagu alati/ 10. juuli 2019, 15:56
järjekordne ,,uuring'', ,,küsitlus'' , ,,ekspertarvamus'' näitab kuidas tuleb mõelda,kaka kõrge usaldus on muidugi naljanumber.
k
Kolga Jaan/ 10. juuli 2019, 16:25
Üks miinus lugeda plussiks.Näpp suur telefoni jaoks.
v
väike taks/ 10. juuli 2019, 15:55
Ajakirjanik J-K. Kuusk! Te olete nõme! Isegi ajakirjanik võiks omada IQ, mis on suurem kinganumbrist ja oskama valida väljendeid.
h
hei, moded,/ 10. juuli 2019, 15:50
kas Laar on ropp sõna, et läks modereerimisele?
k
kuidas saan usaldada Kajat/ 10. juuli 2019, 15:49
kui ta pole riigi heaks veel midagi teinudki!? Helme vähemalt püüab puhastada platsi, mis Laaril tegemata jäi.Laar lubas platsi puhtaks lüüa, aga tutkit, samas keegi teda ei süüdistanud nagu nüüd käib üks tants "peade veeretamise" ümber.

a
Autor KUUSK!/ 10. juuli 2019, 15:49
Kes annab sul õiguse HELME kohta sellist sõnavara kasutada? Teen järelduse------rumal oled!
h
hapupiimane/ 10. juuli 2019, 15:47
Kas meedia eksponeerib jälle oma nn lemmikuid?? Rahva eest paluks mitte rääkida! N**me.
h
Honk/ 10. juuli 2019, 15:47
l
lilli/ 10. juuli 2019, 15:44
neist kumbki pole viimane, keda usaldada, on olnud hullemaid, mida ma ei usalda, on need uuringud.
m
maakas/ 10. juuli 2019, 15:44
täitsa vale,ei poolda seda suguvõsa
n
naine/ 10. juuli 2019, 15:37
Ei poolda ühegi Kaljulaidu ega Kaljuranda, tänan tähelepanu eest.
m
Mait/ 10. juuli 2019, 15:37
Uuringuagentuur Kanteri Ema.

p
Piirikas/ 10. juuli 2019, 15:36
Kuidas saab oravaid üldse usaldada,nende koht on juba ammu kohtupingis ja sealt edasi juba kuhugi trellide taha,kahju,et meil siin töölaagreid ei ole,kuhu need koos oma esinaise Kaja Kallasega on vaja paigutada.Ärge unustagu,et Kaja on ju meie Vabariigi suurima sahkerdaja ja varga tütar,kes oskas miljonid dollarid kõrvale nohistada.See,et ta kohtus praktiliselt õigeks jäi ei tähenda,et rahvas teda ausaks peab....
s
Saba/ 10. juuli 2019, 16:00
Tõesta,kui suudad,niisama lihtne see ongi.Vii asi kohtusse ja aita vana Kallas puuri,aga kui ei suuda ära virise.
t
Tyuiop/ 10. juuli 2019, 16:14
Sa nagu teaks midagi mida keegi teine ei tea :) Vaata sellised keda sa töölaagrisse saadad tulevad sealt mõne aja möödudes välja mida sa siis vaene mees küll teed :)?
s
Sabale/ 10. juuli 2019, 16:28
Kohtusse ei saa neid veel vedada-pole ju toimunud justiitsreformi.
t
Taat/ 10. juuli 2019, 15:34
See ütlus, hapupiimane ,läks käest ära!
e
ei usu/ 10. juuli 2019, 15:29
Mingi kallutatud uuring, mis on läbi viidud Lasnaka kohalikus Grossis.
t
Taat/ 10. juuli 2019, 15:28
Tahaks teada,kuidas neid küsitlusi tehakse? Minu käest ei ole kunagi küsitud! Kas küsitakse ainult jõukate ja edukate käest?
s
saba/ 10. juuli 2019, 15:33
Ilmselt oled aina valel ajal vales kohas ja nii ei küsimärgi sinult midagi.Ära heida meelt,ka minult ei küsi keegi midagi
t
Tyuiop/ 10. juuli 2019, 16:16
Kas peab küsima või ?
r
rosirolllode/ 10. juuli 2019, 16:23
o
10. juuli 2019, 15:28
Sisu ei vastanud kommenteerimise reeglitele.
e
10. juuli 2019, 15:45
Enne komentaari avaldamist tee sellest koopia. Kommentaar mis sisaldab nimesid jt. robot ei avalda. Tee vahed sisse,poolita s6nu, a la m o d e r a a t o r o n m u n n Teie ja Eesti rahva teenistuses alati valmis, ele ktrit saa b tasu ta. blogs pot .com
õ
Õige tulemus😊/ 10. juuli 2019, 15:27
Eesti rahvas usaldab rohkem Puutinit kui Kallase klanni.
m
muhv/ 10. juuli 2019, 17:52
No Putini käsilast sa usaldad neh.

s
siil/ 10. juuli 2019, 15:25
Johanna-Kadri Kuusk, täna ei ole 1. aprill. Propagandat võib teha ükskõik kui palju, see ei pane rahvast Kajat usaldama. Kuidas saab usaldade Kajat, kui tema isa nimega seostuvad kümned miljonid kadunud raha ja isal tekkib peale igat raha kadumist mäluhäire. Eesti vanasõna ütleb, et käbi kännust kaugele ei kukku ja ei saa kindel olla, et Kajal sama viga küljes ei ole. Kindlasti on nii Siim kui Kaja need poliitikud, keda rahvas kõige vähem usaldab.
s
saba/ 10. juuli 2019, 15:37
Kaua võib jahuda mingi kadumaläinud 10 miljoni ümber.See raha on juba ammu kadunud Eesti turult või pandud kusagile pürgima,nii et sellest pole isegi aimu kellelgi
A
???/ 10. juuli 2019, 15:23
k
Kuidas seda Kajat saab usaldada/ 10. juuli 2019, 15:17
Kui ta ei ole võimulgi olnud ega osanud võimule saada.
a
Ats/ 10. juuli 2019, 15:12
Helme on omal õigel kohal viimane. Selle koha on ta ise välja teeninud. Kahju et võimul on selline koalitsioon. Loodan, et mitte kauaks.

a
Ausõna/ 10. juuli 2019, 15:07
Ei usalda Kajat ja arvan, et Ta peaministriks ei sobi. Lisaks oravate-parteid ei usalda üldse.
s
Smurf/ 10. juuli 2019, 15:04
Kantar Emor on RE institutsioon olnud aastaid! Ime siis ,et sellised tulemused pastakast välja imetakse
l
Liigitaja/ 10. juuli 2019, 15:04
Liigitan selle haiglase sonimise almanahh "Viimse veretilgani" üheks luigelauluks.
k
Kantar Emor/ 10. juuli 2019, 15:03
t
tehke küsitlus ainult/ 10. juuli 2019, 15:03
reformarite hulgas ja saate vastuseks, et 115% toetab kaja ))
e
Ei usalda/ 10. juuli 2019, 15:00
t
täitsa hapukoorene / 10. juuli 2019, 14:59
kaja kallast ei ole mitte millegi eest usaldada. ta pole mitte midagi ära teinudki ega soovinudki teha koostööd teiste erakondadega valitsemis tasandil. nulliäri
n
No/ 10. juuli 2019, 15:17
Oli ikka küll nõus koostööd tegema peale EKRE kõikide erakondadega. Sa tead küll seda.
t
tean kyll/ 10. juuli 2019, 16:26
vedas punased jooned maha ja oligi kõik, sinna jutt lõppes. hiljem käis kyll kadri must-simpsonit moosimas. ah jaa , räige laimamine ja sõimamine alagas kah muidugi
l
Lible/ 10. juuli 2019, 14:58
Löö või maha, no ei usalda Kaja Kallast.

s
Sass/ 10. juuli 2019, 14:56
Oot oot kas Eesti elanikud elavad ainult harjumaal või elab neid ka kaugemal?
t
Tyuiop/ 10. juuli 2019, 16:27
On jah kuskil põhja Läti piiri ääres mingi kamp kes ei tea keda valida :)
6
69/ 10. juuli 2019, 14:55
Lugege kommentaare ja tehke järeldus!
l
Lai naer massides/ 10. juuli 2019, 16:19
See, et ekrikutel on onupuutja kingitud spämmiroobery v et iga parteiliige eab päevas kuus kommi kribama, ei näita veel ekrikute populaarsust.
l
10. juuli 2019, 14:54
Lakke vaadatud, sealt annab kogu aeg luulutada.Keegi teda ei usu ja mida ta üldse teinud on,,,,,,
e
Ei usu seda juttu/ 10. juuli 2019, 14:52
eesti rahvas usaldab EKREt kõige enam
s
Saba/ 10. juuli 2019, 15:13
Enne Eesti 200 kui EKRE,muudest rääkimata
n
No/ 10. juuli 2019, 15:18
a
Ats/ 10. juuli 2019, 15:21
Kas sina oledki Eesti rahvas?
o
Oi kui tore ! / 10. juuli 2019, 14:50
Nii peabki olema ! Inimesed saavad ikkagi aru ! Kaabudest pole senini olnud muud kui muret Eesti riigile.
s
see on sulle OI KUI TORE/ 10. juuli 2019, 14:57
Mure tuleb musta ähvardava pagulaspilvedega.
i
Imestaja/ 10. juuli 2019, 15:36
Ehk pôhjendad, millist muret?
e
Eks....../ 10. juuli 2019, 14:48
elus ole ikka nii,et vargad usuvad vargaid ja ausad ausaid!!!Anna või kümme miljonit,Kajat ei usu!!!

o
10. juuli 2019, 14:47
Sisu ei vastanud kommenteerimise reeglitele.
l
lugeja/ 10. juuli 2019, 14:59
Varsti on Kaja rahakott tühi selliste uuringute korraldamiseks aga issi Siim aitab
p
10. juuli 2019, 14:45
Päeva parim nali lapsajakirjaniku esituses !Tegelik olukord on vastupidine .
h
Heh/ 10. juuli 2019, 14:51
Naljast asi kaugel, kaabuätt kükitab sabas.
v
Valvr/ 10. juuli 2019, 14:44
Veel sooviksin teada, et miks küsitlejad väidavad, et selliseid vastuseid on piisavalt ja lõpetavad küsitluse, ning see juhtub ikka kui oled EKRE poolt või nende poliitikute poolt. Kuidas siis on aus küsitlus. Samas kui näiteks TV3 on teinud telefoni hääletusi, siis see populaarne Kaja Kallas on pidevalt põrunud. Nii, et Emor võiks ikka oma tellimustöid ausamalt teha
a
Aioi/ 10. juuli 2019, 14:55
kui emor annaks teistsuguseid vastuseid, peaks nad ju poe sulgema.
t
Tyuiop/ 10. juuli 2019, 16:35
Samas kui näiteks TV3 on teinud telefoni hääletusi... no kuulge ega Dr. Vassiljevile ka keegi kaine peaga ei helista :)
k
kas.../ 10. juuli 2019, 14:42
....ma võiks ka küsitlust korraldada?
v
Valve / 10. juuli 2019, 14:39
Mina tahaksin ikka teada kes see rahvas on? Meil pidi ikka kõik läbipaistev ja avalik olema, eks siis loetletagu üles, kes need pooldajad on, keda reguleeritakse rahvaks.
v
võimu kaja, kus too võim siis on mis siin kajatab :)/ 10. juuli 2019, 14:39
võim on mures, töötava rahva arv kahaneb katastroofiliselt (nii saksas kui venes ja mujalgi), loodeti rändest kasu saada, läks nagu alati...ja nüüd võimuesindajad kirevad õrrel, aga lahenduste päike ei tõuse, mõeldi välja küsitlused :D - soojendavad siis nüüd end nn USALDUSE paistel. kurb ja kõhe on.
o
10. juuli 2019, 14:39
Sisu ei vastanud kommenteerimise reeglitele.
o
ossile/ 10. juuli 2019, 14:54
miks nii labaselt sa intrigant? Mart kõneleb sina mölised

v
10. juuli 2019, 14:38
Sisu ei vastanud kommenteerimise reeglitele.
k
Kõik toetavad reffe/ 10. juuli 2019, 14:53
Vähemalt need kes oma ajudega mõtlevad ja haritlased loomulikult.
n
No/ 10. juuli 2019, 15:24
Ega poe taga pingi pealt ei kuulegi muud kui EKRE.
m
Mees/ 10. juuli 2019, 14:37
Anna lapsele kommi ja laps räägib mida vaja - "hapupiimane" - LOL!!!
s
see.../ 10. juuli 2019, 14:51
....johaidii-johanna on palju rumalam kui lasteaialaps ja ilmselt on küsitlus läbiviidud omasugustega.
k
kas salgu leenu/ 10. juuli 2019, 14:36
mõtles ise selle artikle välja.võimu ahnusel ei ole piire
v
Vale/ 10. juuli 2019, 14:36
Ainult suur vale, muud midagi
k
Kommentaare / 10. juuli 2019, 14:36
pole mõtet lugeda, nüüd kindlasti ekre trollid kirjutavad sadu kommentaare, kuidas see on võltsing jne.
m
muide/ 10. juuli 2019, 14:56
EKREl pole trolle,nad pole nii odavad ja salalikud kui sina
m
muide/ 10. juuli 2019, 14:56
EKREl pole trolle,nad pole nii odavad ja salalikud kui sina
U
!!!/ 10. juuli 2019, 14:33
Uuringute tulemused on just täpselt sellised, et milline on eelnevalt küsitlusteks välja valitud isiute grupp.

t
tegelik/ 10. juuli 2019, 14:32
n
no/ 10. juuli 2019, 14:31
sellist pläma ei usu keegi, kaja on kindlasti viimane, keda usaldada
e
Ehh/ 10. juuli 2019, 14:30
Näe Helme on valitsuses ja teeb eesti heaks midagi, aga Ka-Kal jääb oma panus andmata, brüssili heaks, eks see teda marru ajabki.
h
Hämmeldunud/ 10. juuli 2019, 19:55
Mis see midagi on? Mida vähem see pere teeb, seda suurem kasu on neist Eesti riigile . Elevandid portselanipoes.
a
arutlegem loogiliselt/ 10. juuli 2019, 14:28
Ikka veel ei suudeta saadud kaotusega leppida, seda fakti tunnistada, oma vigu kriitiliselt analüüsida ja neid arvestades, uute valimiste vastu valmistuma hakata. Mingist traditsioonilisest sajast kriitikavabast või presidendi leiutatud sajast vihavabast päevast ei ole juttugi. Mul tekib tahes tahtmata kuri kahtlus, et äkki oli erakonna toetajatele ning suursponsoritele antud mingid suured ja kindlad lubadused. Ning need nõuavad nüüd kas lubaduste kiiret täitmist või näiteks rahade tagastamist. Kas mitte see ei või äkki sellise järjekindluse taga olla?
k
10. juuli 2019, 14:30
M
@ 14.28 -le/ 10. juuli 2019, 16:57
Mõtled kindlasti õigesti, aga vaata veel laiemalt ja veel kaugemale.
@ 14.28 antud mingid suured ja kindlad lubadused/ 10. juuli 2019, 19:27
l
laktobakter/ 10. juuli 2019, 14:27
No see statistika on vist sama žanri loomingust, et nõukogude kodanikud käisid valimas 99,99 % osalusega.
n
No/ 10. juuli 2019, 15:29
Ise ilmselt olid ka kambas,kui nii täpselt tead.
p
Peeter/ 10. juuli 2019, 14:26
Kas ÕL-s panevad pealkirju nüüd töötajate lasteaias käivad lapsed?
a
Abdu Lahh/ 10. juuli 2019, 14:26
Mina usaldan ka Kallast , vaadake kui ausad silmad tal on .
n
Nii ongi/ 10. juuli 2019, 14:55
Kaabulotuga ei anna võrreldagi, suud silmad valet täis ja pillub lollusi see kaabulott.
i
illala-hallalla/ 10. juuli 2019, 16:30

j
jälgitakse väga teravalt/ 10. juuli 2019, 14:26
ainult "õiged" kommid lähevad läbi
e
10. juuli 2019, 14:24
Ei ole sellisest uuringust kuulnud ka mitte. Palju maksti kellelegi sellise vale eest?
j
jah/ 10. juuli 2019, 14:26
kõik poliitikud valetavad, aga eriti räigelt need, kes Putini mehed ja Trumpi järgijad, sest viimane ka valetab :).
a
Ats/ 10. juuli 2019, 15:25
Kuidas pole kuulnud. Sa oled sellest ju isegi lugenud. Või kommenteerisid mingit muud artiklit?
o
Ostetud/ 10. juuli 2019, 14:22
uuring.K.Kallas on end näidanud ebastabiilse ja viha kplvava inimesena ,kes ei sobi poliitikasse.Ammugi teda veel usaldada.
n
Neljas võim trügib esimeseks-teiseks?/ 10. juuli 2019, 14:18
Eesti ajakirjandus on juba ammugi kitsa ringi isikute kontrolli all. Ja seega ka tublisti reformarite poole kallutatud. Seetõttu ei suhtu ma eriti tõsiselt pealkirjadesse, mis pr. Kallast ülistavad ning rahvuslikult meelestatud poliitikuid maha teevad ning mustavad.
u
10. juuli 2019, 14:17
Sisu ei vastanud kommenteerimise reeglitele.
t
to Udo/ 10. juuli 2019, 14:36
KaKal koos reffidega on kisa lahti, iga nädal intriigitsetakse, aga saage aru, KEI on ja jääb, kirege palju tahate. Haa-haa-haa.

k
Keefiri Kaja/ 10. juuli 2019, 14:16
Kamandab Küsitlejaid Kangesti
o
Otto/ 10. juuli 2019, 14:16
Mis jamajutt see on, tulin just LõunaEestist. rahva poolehoid kuulub täielikult EKREle. Sama ka minu tutvusringkonnas, mis ei ole sugugi väike.
a
ajaloohuviline/ 10. juuli 2019, 14:31
Juba Kolmanda Reichi propagandajuht doktor Goebbels väitis, et kui ühte ja sedasama valet pidevalt ning järjekindlalt korrutada,siis lõpuks hakataksegi seda uskuma. Ja kui mitte kohe, siis ajapikku kindlasti. Ning meedia on, teadagi, kelle kontrolli all.
j
ja jah/ 10. juuli 2019, 14:31
mäletan kaugest nõuka ajast, et seal elas palju vene nimedega eestlasi, kes ei osanud hästi isegi vene keelt, nagu Oleg Ivanov, Valeri Pugatsov jne. Eks seal siis ka palju Putini tööriista toetajaid. Alles ütles ka Madison, et on valmis koostööks venemeelsetega.
l
Lõuna Eesti/ 10. juuli 2019, 14:57
Tead sa üldse kus see asub ? Kusagil küla kolkas käisid poe taga jotadega rääkimas, sul haridus enamat ei luba.
n
No/ 10. juuli 2019, 15:38
Kui suur sul siis see tutvusringkond on. Pool Eestit või.
s
saba/ 10. juuli 2019, 15:49
Pole ka mingi ime,et lõunas ja kagus on EKRE kõige populaarsem.Selleks on ka omad põhjused mida EKRE juhid on paremini ära tabanud kui Ratase eelmine ja Rõivase üleeelmine valitsus.Muidugi see ei kesta lõpmatuseni
d
doh/ 10. juuli 2019, 14:14
kas keegi usaldab ka seda uuringut?
m
mees./ 10. juuli 2019, 14:13
Igatahes kaks meest ei usalda Kajat varsti ka kolmas,sest kui neljas silmapiiril.
n
No/ 10. juuli 2019, 15:40
Oled üks neist,et nii täpselt kohe tead.
k
Kes seda kakat/ 10. juuli 2019, 14:12
Usaldab ei usu mina seda kinni makstud uuringut!
k
Keegi ei usu!/ 10. juuli 2019, 14:18
Lapikul maal ei usu keegi Sorose poolt tellitud ja Süvariigi abiga tehtud võldsinkut!
h
HAPUKOORT PALUN MITTE SOLVATA/ 10. juuli 2019, 14:24
kes KaKa saba kergitab, kui ise ei kergita
m
miks peaks keegi poliitikut usaldama?ei usalda/ 10. juuli 2019, 14:11
me jaguneme nagu vanasti kahte leeri: matsid versus sakste toapoisid :D jaja, matsid on uhked oma "abja valla" sees, toapoisid ahastavad, jälle peetakse meid matside pärast idaeurooplasteks. me ju olemegi idaeurooplased, tõesti ei saa aru miks peaks president kurvastama kui meid idaeurooplasteks peetakse?
r
RS/ 10. juuli 2019, 14:08
Reformi valijad on kas paadunud globalistid või pururumalad.Muid variante lihtsalt ei ole.
k
kiired pööretel/ 10. juuli 2019, 14:22
jõuavad ikka juhtpositsioonidele, kes võib taibukust pahaks panna? Kajaga panid nad mööda, poistel ei jäänud lõpuks muud kui teha перекур ja passida paremaid aegu ;D
n
No/ 10. juuli 2019, 15:42
Pururumal oled ilmselt ise.

i
ilmne võltsing/ 10. juuli 2019, 14:01
see uuring on küll hobuse unenägu, usaldada kajakallast ja mariinakaljuranda on totruse tipp- või ongi rahvas suure rahaga poliitmanipulaatorite poolt nii osavalt ajupestud
l
lilli/ 10. juuli 2019, 13:59
olen ka Eesti elanik, kõik, keda tunnen, ei taha K.Kallasest kuuldagi, Helmega oleme vägagi rahul. Kuidas ja kellega neid uuringuid küll tehakse?
õ
10. juuli 2019, 13:58
Sisu ei vastanud kommenteerimise reeglitele.
k
Kuzzer/ 10. juuli 2019, 14:19
Ei ole nii, meid on palju! Miljoonid.
m
Meelis/ 10. juuli 2019, 14:25
Minu arust on reformierakond oma aja koos oma lolljustega ära elanud

l
Lai naer publikus/ 10. juuli 2019, 13:55
Peab ju päris rumal olema kui neid "eesti elanike" seas tehtud uuringutulemusi tõe pähe võtta. Arvestades selle kollase meedia viimase aja "uudiseid", siis ajas ka see nn."uudis" lausa irvitama. Palju see oravapundike ka maksab meediale nende "uudiste" vorpimise eest?
j
Juku/ 10. juuli 2019, 14:05
Maksma ei pea, sest omad joped on. Vahet pole kas punaliberastid või punasotsid.
o
Odin/ 10. juuli 2019, 13:53
Kas te ise ka usute, et hapu näoga edvik on esikohal! Kui suure summa selle nn uuringu eest tellija maksis? Juba vanarahvas teadis, et kes tellib muusika see ka selle eest maksab.
m
muhv/ 10. juuli 2019, 15:15
Ah et sina valid näo, mitte mõistuse järgi? No tark poiss!
i
Ilona Vene/ 10. juuli 2019, 13:53
Tere. Täiesti vale, see on õhtulehe arvamus. Tänan.
m
10. juuli 2019, 13:52
Mina usaldan just vastupidi praegust siseministrit, mitte seda viripilli, kes oma kaotusest kuidagi üle ei saa!
n
no aga/ 10. juuli 2019, 16:36
issi ju lubas et saab peaministriks,see pole ju aus, sest issi lubas.
I
@ 16.36 -le / 10. juuli 2019, 17:05
Ilmselt pole asi sugugi isegi mitte is sis. Vaata pilti suuremalt
m
muhv/ 10. juuli 2019, 17:59
Siseministrit, kes jahub süvariigist! Võimas!
m
ma/ 10. juuli 2019, 13:52
Tegelikult muinasjuttude aeg on ju möödas!! KAKA,kas see enesereklaamimine ära ei tüüta?
u
usaldaja/ 10. juuli 2019, 13:51
Mina usaldan vastupidiselt kõige enam just Mart Helmet, edu, jõudu ja tervist talle! Seda viripilli, kes oma kaotust ei suuda taluda, pole mingit põhjust ei usaldada ega toetada.
o
Oravake/ 10. juuli 2019, 13:51
Küsitakse oravate valijate käest ja öeldakse, et Eesti elanikud. Kindlalt edasi!
e
eesti elanik/ 10. juuli 2019, 13:48
Arvan, et mingit reaalset uuringut pole tehtudki, lihtsalt kinnimakstud artikkel!!!

a
analüütik/ 10. juuli 2019, 13:46
Olgu või hapupiimane. Aga sotsid ja reffid tuleb valitsusest eemal hoida.
b
Bibi/ 10. juuli 2019, 13:44
Kirjutage, mida tahate, küll rahvas tõde teab! Eesti eest!
m
10. juuli 2019, 13:43
w
Www/ 10. juuli 2019, 13:43
Hahaha kust sellised andmed küll pärinevad, asi on ikka täpselt vastupidi
j
Juku/ 10. juuli 2019, 13:43
Kas mõni tühm veel üldse usub Kantar Emori uuringuid :D ? Ilmselgelt on aastaid see asutus olnud oravate ja punas-o-t-s-ide tellimustöö agentuur...
e
Eino Taruk/ 10. juuli 2019, 13:42
Inimesed, kas te olete tõesti NII rumalad. Kohe NII rumalad? Vaadake ajas väheke tagasi, mida reform on teinud, seda ülbuse,äparduste, populismi ja valede jada, ja mõelge järele...kui olete suutelised mõtlema
k
kus on viga/ 10. juuli 2019, 13:48
Viga pole mitte inimestes, vaid selles nn "küsitluse tulemuses"
u
Usaldus/ 10. juuli 2019, 13:41
Ei usalda mina ei Kaja Kallast jt. selliseid ja paljustki jätab soovida Eesti presidendi kujunenud maine. Töö tulemus näitab, keda usaldada.
m
meeleheitele viidud oravad/ 10. juuli 2019, 13:39
oma hapupiimas... johanna sai vist rollo kinkekaardi

r
reiting/ 10. juuli 2019, 13:37
Pole usku ei ühesegi reitingusse ega ka valimistulemustesse. Mille alusel koostatakse nimekirjad, kes reitingus osalevad? Mind pole küll reitingusse kutsutud
s
10. juuli 2019, 13:36
Sisu ei vastanud kommenteerimise reeglitele.
j
jah/ 10. juuli 2019, 13:54
KaKa on ekre KaabuKandjake, loomulikult on tal riibud trussikutes
k
10. juuli 2019, 13:33
Sisu ei vastanud kommenteerimise reeglitele.
k
10. juuli 2019, 13:36
kindlasti sada protsenti toetav nagu refidel,sest uuringut viib tagatubades läbi sama firma
t
taadu/ 10. juuli 2019, 13:33
Alles üleeile käis ukse taga mingi küsitluse läbiviija. Soovitasin tal millegi muu kasulikuga tegeleda. Täna oli poskastis meil, jällegi mingi küsitluse kohta. Ära tüütab juba. Ja ega muidu neist lahti saa, kui pead ikka halvasti ütlema või pimedasse ja ebameeldivalt pahasti lõhnavasse kohta saatma. Seda, et minu kandis inimesed Mart Helmet tögaks, ei ole kuulnud. Kaja Kallast tõmmatakse küll nii eest kui tagant. On pandud isegi anektootide ja pilalaulu sisse ja vat sealt ta enam välja ei pääse.
a
Anekdoot:/ 10. juuli 2019, 13:31
Juku küsib isalt: "Paps, mis hais see majas levib"? Isa: "Poiss, pane aken kinni Põhjatuul on, oravad teevad jälle Emori reitingut"!

h
Hea siinne EKRE kommentaator/ 10. juuli 2019, 13:30
Enne kui tuled siia kommenteerima, võiskid vähemalt jätta mulje, et tegemist on mitme erineva inimesega, mitte ühe ja ainukese trolliga, kes siis meeleheitlikult samasuguseid sisutühje ja l:lli sõnakasutusega kommetaare.
r
Rain/ 10. juuli 2019, 13:36
p
Perekond Valter/ 10. juuli 2019, 13:49
k
Kas/ 10. juuli 2019, 14:03
liberastide kommenteerimisjuhistes on nii kirjas ?
n
10. juuli 2019, 13:29
Sisu ei vastanud kommenteerimise reeglitele.
k
Koll/ 10. juuli 2019, 13:35
Õelge siis ka et Kaja on rõõsakoorene..
h
H A L E !/ 10. juuli 2019, 16:45
q
qq/ 10. juuli 2019, 13:29
Ei avaldatudki, kui küsisin, mille alusel see usaldus ja vastavalt umbusaldus on. Usalduse pälvinud isik ei ole ju mitte millegi muu kui nimega silmapiiril olnud.
n
naisuke/ 10. juuli 2019, 13:29
Kes küll defineeriks: Eesti elanikud?
t
10. juuli 2019, 13:27
Sisu ei vastanud kommenteerimise reeglitele.
n
10. juuli 2019, 13:29
j
Juku teab.../ 10. juuli 2019, 13:45
... et Simeon sai valida lausa 19 korda. Et noh tulemused oleksid adekvaatsed ...
k
kirjutan siis uuesti/ 10. juuli 2019, 13:25
et see on puhas propaganda ja seda ei maksa uskuda. Sõna on vaba aga ikka kustutatakse sellised arvamused..
h
H./ 10. juuli 2019, 13:24
Arvan, et artikkel on kirjutatud poolemeelse ajakirjaniku poolt.
a
10. juuli 2019, 13:38
ajakirjaniku võib kiruda,aga mitte refi,muidu kustutatakse
s
Sajaat 98% on Kaka vastu, 2 % poolt. Einoh, lugege kommentaare, see annan rahva Ausa arvamuse,/ 10. juuli 2019, 17:01
Loen neid kommentaare😊
w
WtF/ 10. juuli 2019, 23:30

s
10. juuli 2019, 13:22
Sisu ei vastanud kommenteerimise reeglitele.
h
hetkel/ 10. juuli 2019, 13:39
h
Huvitav,/ 10. juuli 2019, 13:22
kas oravatel ei hakka imelik, et vähemalt nädalas korra ühte ja sama kiidulaulu endast räägivad? Mulle tundub, et oravad on seemneid söönud. Midagi väga viltu on nende peades.
k
kaos nende peades/ 10. juuli 2019, 13:31
pole enam varastada pähkleid
E
</ 10. juuli 2019, 13:20
Esitage järgmisel korral ka lisaküsimus: põhjendada, miks Kallast usaldatakse ja mispärast Helmet ei usaldata. Kui üsna võhiku käest küsida, kas usaldate Kallast, siis on lihtne jaatavalt vastata - see on juba psühholoogiliselt kodeeritud. Pealegi on meedias aina juttu - kui mitte muust, siis kingadest ja nimi jääb meelde. Isegi poetagusele jääb kõrva.
h
Hjalmar/ 10. juuli 2019, 13:38
Miks? Sest üks räuskab ja ei räägi tõtt.
i
10. juuli 2019, 13:19
Sisu ei vastanud kommenteerimise reeglitele.
t
Tere talv/ 10. juuli 2019, 13:22
Ära, siis kirjuta liberastlikus ÕL meedias, muidu saad liberastija viiruse, liiga magus on sulle vaba ajakirjandus, kus saab kõike kirjutada, mis pähe tuleb. Oleks konservatiivne, siis saad ainult võimuparteid kiita
j
juhan/ 10. juuli 2019, 13:19
Mina jällegi usaldan Mart Helmet ja mitte Kaja Kallast.
m
miks / 10. juuli 2019, 13:18
on nii palju kirjavigu,kas kirjaoskamatu.lugege tekst ikka enne läbi ka.
a
arvan/ 10. juuli 2019, 13:18
et Kaja Kallast ei saa erakonnajuhina usaldada! oskas võidu maha mängida, oleks võind kasvõi EKRE ga valitsuse moodustada, mõlemad ju parempoolsed?!
o
Omen/ 18. juuli 2019, 15:57
Mis otsast Reformierakond parempoolsed on? Nad on ju täiesti varjamatult paduvasakpoolsed, keda juhivad endised NSVL-i kommunistid. Lisaks kuulub RE koos KE-ga ju Euroopas ALDE ehk liberaalide fraktsiooni, mis on samuti paduvasakpoolne. Mis asi Reformierakonna juures on sinus tekitanud mulje, et tegu on parempoolse erakonnaga?
h
10. juuli 2019, 13:18
Sisu ei vastanud kommenteerimise reeglitele.
j
jah/ 10. juuli 2019, 13:24
KaKa ehk ekre kaabukandja valijaid käidi ka ju küsitlemas ja seal on kirjas palju ekre enda valijad usaldavad peakaabut

i
IRW/ 10. juuli 2019, 13:15
Kõlab justkui Kim Jong oleks triatloni võitnud
m
mic/ 10. juuli 2019, 13:14
Ma ei usalda ühegi erakonna juhti, ei endist, praegust ega tulevast.Niisuguse inimese usaldamine on suur viga ja võib viia väga hullude tagajärgedeni.
j
jälle/ 10. juuli 2019, 13:13
see okaspuu toimetab ja teeb uuringuid.Pange need kusitlejad tegelikult kusagile tööle.Mis ikka uurite.
m
mina/ 10. juuli 2019, 13:11
ei tea küll kedagi, kes teaks kedagi kes Kallast usaldaks......
m
muhv/ 10. juuli 2019, 14:50
Aga vot mina tean yht inimest, kes Ekret toetab. No olgu, ma elan Tallinnas ja siinne inimene ei ole just väga ekremeelne. Aga hiljuti olin rühmareisil - koos mitme Lõuna-Eesti ettevõtjaga ja pole kohe enne nii palju julmi nalju ekreiitide kohta kuulnudki. Nii et kus ikkagi peidab end ekremeelne valija? Külapoe taha õlut libistajate seltsi?
h
hahaa haa haahaa! milline lahe ja tabav väljend/ 10. juuli 2019, 13:11
VIIMANE ON - HAPUPIIMANE HELME MART! naera tõesti kohe ribadeks! ha haahaaa!
s
situpüksirott/ 10. juuli 2019, 16:46
i
ikka/ 10. juuli 2019, 13:10
Pole kunagi refe valinud,sest on kõrini nende halamisest ja vingumisest. Ikka EKRE poolt olen,laske valitsusel tööd teha,iga päev ei ole vaja valitsust mõnitada. Ilusat päeva!
s
10. juuli 2019, 13:27
Seega olete lihtsalt pikaaegne Rasvaliidu valija.

t
10. juuli 2019, 13:09
Tegelikkus on muidugi vastupidi. Meedia on suuresti varivalitsuse käes ja avaldab etteantud tulemusega uuringuid. Eesmärgiga lammaste arvamust muuta.
t
10. juuli 2019, 13:31
toetan teie arvamust.kirjutasin refi vastu kommi,mode lasi läbi,korra oli üleval ja nüüd on kadunud.Siit järeldus k õ i k m i s k i r j u t a t a k s e r e f i d e k o h t a o n l a u s v a l e
k
Kuuuurija/ 10. juuli 2019, 13:09
Rõõm on lugeda valet. REF näidanud oma valimistulemusi ,mitte Kaja reitinguid.
e
Eestlane saab hästi aru,/ 10. juuli 2019, 13:07
kes selliseid Emori uurunguid treib. Uuringute tagant paistavad väga pikad oravate kõrvad välja. Peab ikka sinisilmne olema, et sellist jama uskuda! Kui usuvad, siis ainult oravad ise.
l
10. juuli 2019, 13:06
lõpetage see valede treimine.Valin nagunii EKREt.
m
Milleks hõisata? Kõik teavad seda ju/ 10. juuli 2019, 13:28
Aga ekrepalgalised peavadki ju ekret valima, kui nad ekret ei vali, siis kaovad nad jäljetult ja siis leitakse selliseid ilma vägivalla tundemärkideta kusagilt põõsa alt või parkla katuselt.
o
olev/ 10. juuli 2019, 13:04
MART NING KAJA ei saa kunagi peaministriks Jyrka valitseb veel 8 aastat
j
Järgmises/ 10. juuli 2019, 13:13
Mardi valitsuses on Jürka keskkonnaminister.....
a
Avandi/ 10. juuli 2019, 13:04
Kantar Emori veebiuuring...... hahahahahaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa..........liberite ajupesurünnak jätkub. hahahaaaaaaa
m
Marcus Aurelius/ 18. juuli 2019, 15:51
Peab reaalse ajupuudega olema, et selle Emori "uuringuid" uskuda. Arvan, et kui oravad maksuraha eest sellelt Emorilt enam "uuringuid" ei telli, siis on selle Emoriga lips läbi ka. Veel naeruväärsemat ja ebausaldusväärsemat ja ebausutavamat ettevõtet vist Eestis enam polegi. Ei kujuta ette, et mõni eraettevõte läheks sellisest asutusest mingit uuringut tellima ja loodaks sealt reaalsusest ülevaadet saada. Muinasjutuvestjate kontor on see Emor, aga mitte uuringute firma.
h
Hell Mai/ 10. juuli 2019, 13:04
Kuidas saab seda uskuda. Mõnda aega tagasi oli mingi uurin. Mingi kauba või teenuse osas. Esimene küsimus oli, et kui praegi toimuksid riigikogu valimised siis millist erakonda valiksite. Ja siis läks edasi sujuvalt põhiküsimuste esitamiseks, see mis tegelik uuringu sisu oli. Jah ulle üteldakse, et kõne salvestatakse aga kes jõuab neid kõnesid üle kuulata...et mida tegelikult vastatakse. Vast ainult siis kui mingi suurem jama majas. Ja ks nii ikka saab, et ühtatakse kaks täiesti erinevat uurinugut. Üks küsimus siis nö poliitikast ja siis lähme juustu või arstiabi kättesaadavuse juurde.
v
VALE!/ 10. juuli 2019, 13:03
Sellist eestlast, kes Mardi perekonda ei usalda pole olemas! No pasaran!
s
sry peab olema / 10. juuli 2019, 13:13
Sellist mõistusega eestlast, kes Mardi perekonda USALDAKS, pole olemas!

t
Toivo/ 10. juuli 2019, 13:02
Toetame ainult Ekret kui muutuste tegijat.Ref,ist ei teha kuuldagi.
a
axel/ 10. juuli 2019, 13:08
Ilmselgelt refipättide ostetud uuring!! Isiklikult ei usalda Kaja Kallast absoluutselt!!!! Silmakirjalik ja võimuahne vinguviiul, kes käib euroopas kaeblemas ja musta pesu pesemas!!!
m
muhv/ 10. juuli 2019, 15:03
Kes see TE? Kaks külajoodikut poe tagant? No andke minna.
t
to muhv/ 18. juuli 2019, 15:47
Sulle jäetud plusside ja miinuste järgi tundub, et istud ise koos mõne oravaparmuga poe taga ja halisete seal oma hiilgeaegu taga, kus võisite karistamatult oma kasmaalaseid riisuda ja röövida.
l
lõpuks ometi/ 10. juuli 2019, 13:02
Üks tõsiselt poliitiliselt kallutatud uudis - ülikõva!
t
turu-joru uuring/ 10. juuli 2019, 13:00
see on reformerite hääletoru...
t
10. juuli 2019, 13:28
Turu-uuringute Kivirähk on elupõline kesikute/sotside pooldaja.
n
normaalne/ 10. juuli 2019, 12:53
Refid on kuid kriisanud ja ajupesu teinud. Täitsa normaalne, et nende pooldajad just nii küsitlusele vastavad.
s
see ju ammu teada/ 10. juuli 2019, 12:59
n
10. juuli 2019, 12:51
Sisu ei vastanud kommenteerimise reeglitele.
s
Salgu Juula / 10. juuli 2019, 13:00
ma ei usalda Salgu Leenut
s
10. juuli 2019, 12:50
Sisu ei vastanud kommenteerimise reeglitele.
t
täna 12.50 - le/ 10. juuli 2019, 13:04
No eks troll näeb ikka igal pool omasuguseid? rahune, peale mõne kurikuulsa (kratt, jne) pole siin rohkem trolle kallis sotsharehva. Pole, saad aru?
v
10. juuli 2019, 12:49
Sisu ei vastanud kommenteerimise reeglitele.
s
10. juuli 2019, 13:01
sa mõtled seda Salgu Leenut

l
Lausvale./ 10. juuli 2019, 12:43
Seda saaks 100% kindlusega väita ainult siis, kui kõik 100% Eesti elanikest oleks küsitletud. Paljusid küsitleti - 1000 või 3000? Usaldusväärsuse protsent järelikult vahemikus 0.75-2.25%.
p
päris eestis olevad elanikud/ 10. juuli 2019, 13:03
me pole kordagi toetanud küsitlustel reformi , kus tulevad sellised vale andmed
m
Maali/ 10. juuli 2019, 13:06
Küsitletuid 1200 ja seda interneti vahendusel! ---objektiivsest uuringust pole mõtet rääkidagi!
a
AK/ 18. juuli 2019, 15:44
Kui aga küsitakse mõnes TV saates selliseid küsimusi, siis on millegi pärast rahva vastused täpselt vastupidided. Nt TV3 Seitsmeste Uudiste küsimusele, et kas sooviksite Reffe võimule vastas 86% eitavalt. Need TV saadete küsitlused on kusjuures valgusaasta võrra usaldusväärsemad küsitused kui mingid EMORi võltsküsitlused, sest sinna saadetesse saavad kõik helistada ja oma arvamuse ütelda ja tegu ei ole mingi oravate kontoris läbiviidud "küsitlusega".
k
10. juuli 2019, 12:42
Küsitlus viidi läbi refide kontoris ,kasutades id kaarti !
a
Ajuvalu mitte "uuring"/ 10. juuli 2019, 13:02
Jajahh, järjekordne """uuring""". No paistab läbi, viimaselegi udule peaks kohale jõudma mis toimub.
t
tegelikult nii see oli/ 10. juuli 2019, 13:05
ja juurde panime toetajaid peast , nii see statistika on
v
vabandust -/ 10. juuli 2019, 12:41
e
Ei saa/ 10. juuli 2019, 12:39
Kaja Kallasest kunagi oeaministrit.
s
Salgu Juula linnast/ 10. juuli 2019, 13:05
k
Kahtlane uuring/ 10. juuli 2019, 12:30
Kuidas saab usaldada esindajat erakonnast, mis on põhjustanud Eesti vaesuse ja mahamüümise? Ja samas vaenata meest, kes tahab olukorda parandada ja süüdlasi paljastada?
v
10. juuli 2019, 12:51
Valus on lugeda, kui rumalad ja lihtsameelsed on minu kaasmaalased, nagu näiteks Teie, kahtlane uuring.
k
Kilekott/ 10. juuli 2019, 13:03
Kaabud tahavad koos keskidega isegi pangandust kodumaiseks pöörata. Siiani kaob siinsetest võõrpankadest piiri taha 2000 € minutis!
m
muhv/ 10. juuli 2019, 15:01
Pigem ikka meest, kes ilmselt toimib Kremli rahade toel, sest suursaadiku karjääri ajal jäi ilmselt mingi patuga vahele ja sattus kgb hambusse. Nüüd häbistab Eestit mis jaksab Euroopa ees. Lämiseb midagi süvariigist ja paiskab õhku skisolikku teksti? Ref pole ideaalne aga paremat alternatiivi praegu ka pole. Kahjuks.
m
10. juuli 2019, 12:27
Sisu ei vastanud kommenteerimise reeglitele.
t
Täna 12.27 - le/ 10. juuli 2019, 13:00
Sa oled ikka normaalne? Sellist sõnavara kasutavad ainult rehvashotshide pontud kratt ja teised.
a
Antsuke/ 10. juuli 2019, 12:21
Jama puha,kes neid ikka usaldab
a
asi lihtne/ 10. juuli 2019, 15:02
Kantoss Emor on näriliste PR-firma...

k
10. juuli 2019, 12:19
Sisu ei vastanud kommenteerimise reeglitele.
k
Kaja?/ 10. juuli 2019, 13:05
Pole teda just musta kaabu või kipaga näinud? Või on kapi j u u t?
v
10. juuli 2019, 12:19
Sisu ei vastanud kommenteerimise reeglitele.
s
Sellest kirjutas ka Worpressi Piloot/ 10. juuli 2019, 12:36
Eesti ametnik kaotab koha, kui räägib tõde Eesti kohta ja kaotaks Eesti kui eduka riigi maine. Kohalik meedia on parempoolse valitsuse mõjugrupi kontrolli all.

REKLAAM JA KUULUTUSED

reklaam@ohtulehtkirjastus.ee