Inimesed ei suuda ilma pidevalt spidomeetrit vahtimata normaalse kiirusega sõita? Jalg muudkui vajub aina rohkem pedaalile ja spidomeetrit vaadata ei suuda, sest see 'hajutab tähelepanu'?
Are u kidding me? Inimesed vajutavad kaamerat nähes pidurit. Kiirus langeb 80km/h. Veeretakse mööda ja siis surutakse gaas uuesti põhja. Pole see midagi turvalisemaks muutnud.
Tegelik elu tõestab aga vastupidist. Kuna ise olen iga päev liikluses siis on näha kuidas need ässad kes enne kaamerat ületavad kiirust 20-30 km/h siis kaamera ette jõudes on p.i.s.s.i püksis ja pidurid põhjas ning kiirus langeb 10-15 km/h vähemaks kui lubatud. Tänu sellele peavad ka pidurdama need kes sõidavad lubatud kiirusega. Sama märgade pükstega "äss" vajutab jälle gaasi põhja, et ruttu jõuda koju pükse vahetama.
Paraku nii ongi: tuleb olude sunnil iga nädala esmaspäeval ja reedel Tallinn- Taru maanteel ca 120 km sõit sooritada ja selline käitumine paistab normiks muutunud olema. Et ise eelistan püsikiirusega sõita, siis isegi turvalise pikivahe korral tuleb pidurit tallata, kuna muidu võid eessõitjale selga sõita.
Mõtlev inimene joobki vähem ja kallimat, mitte ei sõida oma raha alkoholi eest teise riiki viima. Aga noh, on ju peresid, kus peamine kuluartikkel ongi alkohol.
Kiiruskaamera läheduses võib liiklus tõepoolest muutuda turvaliseks, aga pärast seda, kui uimerdajast möödumiseks lapats põrandasse vajutatakse? Ca 50 % tölle tõmbab kaamerat nähes kiiruse ettenähtust 10-20 km/h vähemaks. See hakkab teistele kõvasti närvidele ja tekitab stressi. Pidev stress kurnab. Selline juht muutub ohtlikuks.
Maanteedeametil on koostatud Liiklusohutus programmid nt. 3 ja 5 aastaks, tulemusi pole ettekantud.Ettekandes peaksid olema - kulutused kiiruskaameratele, ametnikele, postile,laekumata summad ja politseile määratud palgatõusu number, lisaks - kasumlikkus, millise osa on ka vähenenud varem olnud avariiilisus samal kaamerate lõigul või suurenemine - siis on tegemist =0 tulemusega
to Pets / 11. juuli 2019, 17:42/ 14. juuli 2019 20:59
ei ole vaja otsida, need peavad olema pidevalt kättesaadavad ja Ohutusprogrammide kokkuvõtetes iga-aastaselt , võrdlusega algaasta ja km vahemik ning tummad piltnikud samal km vahemikul ,tulemused. Võrdlust ei tehta mulinaga vaid peavad olema kindlad ja ühesugused km vahemikud analüüsis
millegipärast ei paigaldata Haapsalu maanteele eriti,kuigi on seal mitmesuguseid LÕ nii loomadega kui väljasõite ja sissesõite. Uute jälgimisseadmete koht peaks olema Linnades liikluse rahustamine, sest linnades on enim kokkupõrkeid. Ja linnadeski ei peaks kiirust sellisel moel mõõtma kiirliiklusosadel, pisteliselt küll-Tallinnas aga teenitakse raha Järvevana ja Laagna teel, milline on mõttetus. Ka Pirita teel peaks olema muutkiirusega märgistus paigaldatud. Kuni eesmärk on Raha , puudub kasvatus. Punktisüsteem- see on tase, K-M.V ajast rakendamata ja jälle ametnikke juurde...
millegipärast ei paigaldata Haapsalu maanteele eriti,kuigi on seal mitmesuguseid LÕ nii loomadega kui väljasõite ja sissesõite. Uute jälgimisseadmete koht peaks olema Linnades liikluse rahustamine, sest linnades on enim kokkupõrkeid. Ja linnadeski ei peaks kiirust sellisel moel mõõtma kiirliiklusosadel, pisteliselt küll-Tallinnas aga teenitakse raha Järvevana ja Laagna teel, milline on mõttetus. Ka Pirita teel peaks olema muutkiirusega märgistus paigaldatud. Kuni eesmärk on Raha , puudub kasvatus. Punktisüsteem- see on idiootsuse tase, Kenni ajast rakendamata ja jälle ametnikke juurde...
Kaamerate paigaldamisel algselt , oli eesmärk - paigaldus kõige rohkem avariisid toimunud km, paigaldati aga piirkiirust mõõtma -seega osutus raha teenimiseks. Siiani pole maanteedeameti lehel informatsiooni kuipalju oli enne kaameraid antud 10 km lõigul avariisid aastate jooksul ja palju on nüüd.Järgmine järeldus - puntras sõit toob hilisema kiirenduse ja suurendab ohtu. Seega peaksid olema kaamerad kohtades, kus on 90 või 110 ja siis ületamine, mitte nagu nüüd Treppoja risti ümbertõstetud kaamera, kus kaamera peaks olema peale risti Paldiski poole, sest kes pöörab Treppojale, ei ületa 50
Kui kuidagi ei saa, siis kuidagi ikkagi saab. saab kasvõi selle AVALIKU "SALASILMA" ABIGA. Ei need ega laiemad teed tee tooli ja rooli vahel olijat targemaks , nii ta kahjuks on !
Sellised, kes ei suuda püsikiirusehoidjat kasutada või korraga sõita ja samal pidevalt spidomeetrit põrnitsemata ajal normaalset kiirust hoida, ei tohiks rooli lastagi.
Mina pidurdan enne kaamerat kiiruse 90-ne peale ja pärast kaamerat vajutan kiiruse vastavalt liiklus voole. et mite teistele jalgu jääda. olgu selleks siis 100 v 110 km/h.
Kes dikteerib seda "voolu"? Ikka piirkiiruse ületajad. Aga miks Sina pead kiirust ületama ja ei sõida lubatud kiirusel? Piirkiirus ei ole ka kohustus, nii et võib väiksema kiirusega sõita küll!
pigem muudab ohtlikumaks just, sest kaamera juures lastakse kiirus kõvasti allapoole lubatud ja siis pead vaatama, et nina all keegi äkkpidurdust ei teeks samas pead ise jälgima spidokat (kõigil ei ole püsikat peal), et ise ei rõõmustaks riiki täiendavate vahendite saamisel... see tähendab, et tegeled kõige muuga kui rahulikult sõites ...
no palju õnne, suutsite siis modereerimisele saata vastlause... Aga nüüd vastulause: Kas oled o tu või mängid t ola... loe kommentaari uuesti siis ehk jõuab ka kohale