Krimi

UURING KINNITAB: kiiruskaamerad muudavad liiklust tublisti turvalisemaks

Toimetas Johanna-Kadri Kuusk, 10. juuli 2019, 07:09

43 KOMMENTAARI

m
Martt/ 10. juuli 2019, 22:47
Juurde unustati lisamata, et mnt-s on tööl arukad inimesed?
m
10. juuli 2019, 19:07
Sisu ei vastanud kommenteerimise reeglitele.
t
to millise.../ 10. juuli 2019, 20:40
Sa püsikiiruse seadmetest pole midagi kuulnud? Paned nkiiruse paika ja sõida oma lõbuks...
I
./ 11. juuli 2019, 09:10
Inimesed ei suuda ilma pidevalt spidomeetrit vahtimata normaalse kiirusega sõita? Jalg muudkui vajub aina rohkem pedaalile ja spidomeetrit vaadata ei suuda, sest see 'hajutab tähelepanu'?
s
soomes sõidavad niigi rahulikult/ 10. juuli 2019, 16:05
kuigi seal on kaameraid kõik kohad täis
p
Põder/ 10. juuli 2019, 14:13
Huvitav. Soomes just tehtud uuring näitas hoopis vastupidist.
j
Jama/ 10. juuli 2019, 12:39
Are u kidding me? Inimesed vajutavad kaamerat nähes pidurit. Kiirus langeb 80km/h. Veeretakse mööda ja siis surutakse gaas uuesti põhja. Pole see midagi turvalisemaks muutnud.
t
10. juuli 2019, 20:02
Tegelik elu tõestab aga vastupidist. Kuna ise olen iga päev liikluses siis on näha kuidas need ässad kes enne kaamerat ületavad kiirust 20-30 km/h siis kaamera ette jõudes on p.i.s.s.i püksis ja pidurid põhjas ning kiirus langeb 10-15 km/h vähemaks kui lubatud. Tänu sellele peavad ka pidurdama need kes sõidavad lubatud kiirusega. Sama märgade pükstega "äss" vajutab jälle gaasi põhja, et ruttu jõuda koju pükse vahetama.
w
Wanamees/ 10. juuli 2019, 20:46
Paraku nii ongi: tuleb olude sunnil iga nädala esmaspäeval ja reedel Tallinn- Taru maanteel ca 120 km sõit sooritada ja selline käitumine paistab normiks muutunud olema. Et ise eelistan püsikiirusega sõita, siis isegi turvalise pikivahe korral tuleb pidurit tallata, kuna muidu võid eessõitjale selga sõita.
M
???/ 10. juuli 2019, 12:38
Maksuraha Lätti laekumine pidi ka eestlasi vähem jooma panema ja muud luulud....
M
./ 10. juuli 2019, 13:23
Mõtlev inimene joobki vähem ja kallimat, mitte ei sõida oma raha alkoholi eest teise riiki viima. Aga noh, on ju peresid, kus peamine kuluartikkel ongi alkohol.
j
jaan/ 10. juuli 2019, 12:01
ja samuti muutub tunduvalt paksemaks riigi rahakott,seal ju trahvid sissekirjutatud.
o
odav oleks neid poste tihedalt laduda/ 10. juuli 2019, 11:42
soomes polegi kõigis kaamerat sest neid vahetatakse pidevalt-nii on odavam.
i
iga km post / 10. juuli 2019, 11:50
võiks olla silmapilgutaja :)irw
s
sõna sekka/ 10. juuli 2019, 11:51

a
Anna rohtu lammastele/ 10. juuli 2019, 11:32
Kiiruskaamera läheduses võib liiklus tõepoolest muutuda turvaliseks, aga pärast seda, kui uimerdajast möödumiseks lapats põrandasse vajutatakse? Ca 50 % tölle tõmbab kaamerat nähes kiiruse ettenähtust 10-20 km/h vähemaks. See hakkab teistele kõvasti närvidele ja tekitab stressi. Pidev stress kurnab. Selline juht muutub ohtlikuks.
k
10. juuli 2019, 22:53
Kes on uimerdaja? Kui palju uimerdajaid on?
M
.....järg/ 10. juuli 2019, 11:02
Maanteedeametil on koostatud Liiklusohutus programmid nt. 3 ja 5 aastaks, tulemusi pole ettekantud.Ettekandes peaksid olema - kulutused kiiruskaameratele, ametnikele, postile,laekumata summad ja politseile määratud palgatõusu number, lisaks - kasumlikkus, millise osa on ka vähenenud varem olnud avariiilisus samal kaamerate lõigul või suurenemine - siis on tegemist =0 tulemusega
L
...järg / 10. juuli 2019, 10:58
Las Maanteedeamet avalikustab nt.alates 2004.a. kaamerate lõikudes toimunud avariid, LÕ kuni tänase päevani ja arvuliselt, mitte % trassi kohta
p
Pets/ 11. juuli 2019, 17:42
Aga need andmed on ju täiesti olemas ja avalikud, kui ise viitsid otsida natukene. Maa-ameti Maanteeameti kaardirakenduses on need olemas + LKF lehel.
t
to Pets / 11. juuli 2019, 17:42/ 14. juuli 2019, 20:59
ei ole vaja otsida, need peavad olema pidevalt kättesaadavad ja Ohutusprogrammide kokkuvõtetes iga-aastaselt , võrdlusega algaasta ja km vahemik ning tummad piltnikud samal km vahemikul ,tulemused. Võrdlust ei tehta mulinaga vaid peavad olema kindlad ja ühesugused km vahemikud analüüsis
m
....järg/ 10. juuli 2019, 10:56
millegipärast ei paigaldata Haapsalu maanteele eriti,kuigi on seal mitmesuguseid LÕ nii loomadega kui väljasõite ja sissesõite. Uute jälgimisseadmete koht peaks olema Linnades liikluse rahustamine, sest linnades on enim kokkupõrkeid. Ja linnadeski ei peaks kiirust sellisel moel mõõtma kiirliiklusosadel, pisteliselt küll-Tallinnas aga teenitakse raha Järvevana ja Laagna teel, milline on mõttetus. Ka Pirita teel peaks olema muutkiirusega märgistus paigaldatud. Kuni eesmärk on Raha , puudub kasvatus. Punktisüsteem- see on tase, K-M.V ajast rakendamata ja jälle ametnikke juurde...
m
....järg / 10. juuli 2019, 10:54
millegipärast ei paigaldata Haapsalu maanteele eriti,kuigi on seal mitmesuguseid LÕ nii loomadega kui väljasõite ja sissesõite. Uute jälgimisseadmete koht peaks olema Linnades liikluse rahustamine, sest linnades on enim kokkupõrkeid. Ja linnadeski ei peaks kiirust sellisel moel mõõtma kiirliiklusosadel, pisteliselt küll-Tallinnas aga teenitakse raha Järvevana ja Laagna teel, milline on mõttetus. Ka Pirita teel peaks olema muutkiirusega märgistus paigaldatud. Kuni eesmärk on Raha , puudub kasvatus. Punktisüsteem- see on idiootsuse tase, Kenni ajast rakendamata ja jälle ametnikke juurde...
a
Avalik vale?/ 10. juuli 2019, 10:47
Kaamerate paigaldamisel algselt , oli eesmärk - paigaldus kõige rohkem avariisid toimunud km, paigaldati aga piirkiirust mõõtma -seega osutus raha teenimiseks. Siiani pole maanteedeameti lehel informatsiooni kuipalju oli enne kaameraid antud 10 km lõigul avariisid aastate jooksul ja palju on nüüd.Järgmine järeldus - puntras sõit toob hilisema kiirenduse ja suurendab ohtu. Seega peaksid olema kaamerad kohtades, kus on 90 või 110 ja siis ületamine, mitte nagu nüüd Treppoja risti ümbertõstetud kaamera, kus kaamera peaks olema peale risti Paldiski poole, sest kes pöörab Treppojale, ei ületa 50
v
villu/ 10. juuli 2019, 10:47
loll jutt -nad on trahviraha kogujad
m
maali Mustamäelt/ 10. juuli 2019, 10:28
Kui kuidagi ei saa, siis kuidagi ikkagi saab. saab kasvõi selle AVALIKU "SALASILMA" ABIGA. Ei need ega laiemad teed tee tooli ja rooli vahel olijat targemaks , nii ta kahjuks on !

t
Turva/ 10. juuli 2019, 10:15
Tehke teed 4 realisteks ja ongi liiklus turvaline.Pole veel kuulnud et Kose - Tallinna lõigul oleks mõni raskem liiklusõnnetus juhtunud
m
Mikk/ 10. juuli 2019, 10:05
Tuleks rakendada keskmise kiiruse kaameraid nagu mõnedes teistes riikides, vot siis läheks alles liiklus turvalisemaks.
p
Päss/ 10. juuli 2019, 09:56
Tulusamaks tahtsite äkki öelda?
n
Noo/ 10. juuli 2019, 10:27
Kas keegi sunnib sind kiirust ületama, et pärast trahvi maksma pead ja teised 'tulu' saavad? Kui mõistust ei ole normaalselt sõita, siis maksa.
õ
Õõnespea Noo-le/ 10. juuli 2019, 10:43
Kui pidevalt vaid spidomeetrit vaadata, kes siis teele vaatab?
õ
õõnespea Noo/ 10. juuli 2019, 11:03
Normist kiiremat kiirust saad hoida aga normkiirust ei saa hoida? Või üldse ei tea, mis kiirusega sõidad, sest sõites ei suuda spidomeetrit vaadata?
h
Ha-ha/ 10. juuli 2019, 11:11
Sellised, kes ei suuda püsikiirusehoidjat kasutada või korraga sõita ja samal pidevalt spidomeetrit põrnitsemata ajal normaalset kiirust hoida, ei tohiks rooli lastagi.
s
st/ 10. juuli 2019, 09:32
Mina pidurdan enne kaamerat kiiruse 90-ne peale ja pärast kaamerat vajutan kiiruse vastavalt liiklus voole. et mite teistele jalgu jääda. olgu selleks siis 100 v 110 km/h.
k
10. juuli 2019, 22:59
Kes dikteerib seda "voolu"? Ikka piirkiiruse ületajad. Aga miks Sina pead kiirust ületama ja ei sõida lubatud kiirusel? Piirkiirus ei ole ka kohustus, nii et võib väiksema kiirusega sõita küll!
t
tyyp/ 10. juuli 2019, 09:14
jälle Eesti Tarkade uuringud! hiljem saadakse aru et ei olnudki nii. jak eegi ei vastuta et rahad raisatud!
i
iconoclast/ 10. juuli 2019, 08:42
13% on liiga väike et väita, see on kaamera mõju, pigem on see statistilise vea ja üldiselt parananud juhtide käitumise tulemus.
o
ole nüüd/ 10. juuli 2019, 20:53
Küürakat pidi ikka ainult haud parandama...
t
10. juuli 2019, 08:37
Sisu ei vastanud kommenteerimise reeglitele.
w
Wanamees/ 10. juuli 2019, 20:54
Täitis see jah riigikassat, Läti oma küll, mitte meie...
s
sohver=ohver/ 10. juuli 2019, 08:18
pigem muudab ohtlikumaks just, sest kaamera juures lastakse kiirus kõvasti allapoole lubatud ja siis pead vaatama, et nina all keegi äkkpidurdust ei teeks samas pead ise jälgima spidokat (kõigil ei ole püsikat peal), et ise ei rõõmustaks riiki täiendavate vahendite saamisel... see tähendab, et tegeled kõige muuga kui rahulikult sõites ...
j
jah/ 10. juuli 2019, 10:28
Kogu aeg normaalse kiirusega sõita ei ole võimalik?
t
to: jah / täna, 10:28/ 10. juuli 2019, 16:03
no palju õnne, suutsite siis modereerimisele saata vastlause... Aga nüüd vastulause: Kas oled o tu või mängid t ola... loe kommentaari uuesti siis ehk jõuab ka kohale
o
ohvrile/ 10. juuli 2019, 20:57
Miks peaks spidot vahtima ja närvitsema, saab ju ka rahulikumalt sõita.

REKLAAM JA KUULUTUSED

reklaam@ohtulehtkirjastus.ee