Poliitika

Kaja Kallas: valitsuse lagunemine on Keskerakonna ja Isamaa kannatuse katkemise küsimus

Toimetas Johanna-Kadri Kuusk, 8. juuli 2019, 07:54

329 KOMMENTAARI

k
KaKa (tabav lühend?) loodab, et EKRE enda knnatus katkeb./ 27. juuli 2019, 09:18
Kas tõesti on ka Kersti nimeline õrnahingeline naisterahvas endalegi küüned sisselööma ja valmis ootama mõne erakonna katkemist. Kaua nad ise suudavad kannatada, see on tegelik küsimuse küsimine.
k
Kaja,/ 22. juuli 2019, 20:19
unista edasi. Helesiniseks unistuseks see refidele jääbki. Edu praegusele valitsusele, eriti EKREle.
u
Ura!/ 22. juuli 2019, 09:00
Kas rikkurid, võõrpangad ja kodanike kurnajad tahavad uuesti võimule!?
k
Kajake, / 20. juuli 2019, 21:11
tule mõistusele! Valed unenäod teil.
m
mis siin modereerida Kuuse proua./ 14. juuli 2019, 08:43
p
pange/ 14. juuli 2019, 08:42
siia uks artikkel,kus keskerakond söimab reffe.Kaja aga ulepäeva...
l
Loodan: Kaja kavatseb ehk panna endale punkti, kuid loodab pikka lauset./ 13. juuli 2019, 08:36
Kui sul enam millekski muuks jõudu ja mõistust ei jätku, siis nurisemiseks ikka. Sisemised reservid on mängus.

k
Kallas , te olete / 13. juuli 2019, 00:03
ajakirjanike tallaks hakanud? parem tegutsege oma aias ,säilitage närve:)
s
Santehnik/ 11. juuli 2019, 07:43
EU solgikraavil on kaks kallast.
t
toivo/ 11. juuli 2019, 06:12
hea oleks kui ei lagune, muidu tuleb kajal kirstus laguneda.
v
Vaatleja/ 10. juuli 2019, 12:25
Väide: Psühholoogidel on õigus - teistes püüame välja tuua neid omadusi, mis on meil endal olemas. Faktid kinituseks: 1) Kaja Kallas süüdistab Ratast, et ta hoiab igati oma toolist kinni, aga ise korrutab, et nende erakonna eesmärk on võimule tagasi saada. 2) KK süüdistab EKREt viha õhutamises ühiskonnas, aga ise levitab jätkuvalt oma negatiivset suvalisi argumenteerimata hoiakuid. Juristina teab ta kindlasti, et otsuseid tehakse faktide, mitte meeldimise järgi, kuid väidab, et aprillikuus paika pandud valitsus ei oskagi riiki juhtida. Mille põhjal?
s
10. juuli 2019, 06:08
S...a loopimise asemel võiks ta seda sööma hakata. Issu partei on seda ette tootnud kuni kakukese elupäevade lõpuni.
k
kas tõesti/ 10. juuli 2019, 00:05
on raske aru saada, et glo balism kuulub ajaloo prügikasti.....
k
9. juuli 2019, 23:29
Kui Kaja peab oma suureks "tööks" pidevat s.i.t.a.loopimist teiste aadressil, siis sobiks ta väga hästi tööle hoopis mõnda ökotalusse hanguga s.õ.n.n.i.k.u.t põllule pilduma. Pealegi oleks selline maatöö talle väga rahustav ja saaks stressi maandada.

k
Küsimus/ 9. juuli 2019, 22:51
Miks K.K arvab, et ta on Eesti arvamusliider. Kui ka refil oli palju hääli, ei antud need ometi temale. Kas tõüesti mõni inimene peab ennast sünnipäraselt supertargaks Sünnipäraste õigustega on ainult kuningad.
j
9. juuli 2019, 22:41
jänes:''vastik vastik vastik!''
t
Töötu/ 9. juuli 2019, 21:41
m
Merit/ 9. juuli 2019, 21:27
"Hea töö" paistab pidev vingumine olevat. Igavad olete ja midagi uut pole teil rahvale pakkuda!
a
Arabella/ 9. juuli 2019, 20:16
pole normaalsust näinud... kurjuse ja ahnuse pimedusest on raske valgust näha.
e
eestlane/ 9. juuli 2019, 19:56
Kaja Kallas on nagu kutjast vaimust vaevatud, elagu ise ja lasku teistel elada, kaua võib!!!
j
Ja siis?/ 9. juuli 2019, 17:53
Kui see peaks ka nii minema, et see valitsus laguneb, siis mis kasu sinul sellest? Ega sina ikka peaministriks saa, sest Isamaa ei astu enam sellele rehale ega lähe refidega ühte valitsusse. Sulle jääbki ikka ainult sotside toetus, kes on valitsusse saamise nimel valmis kõike reetma ja kes ei mäleta, kuidas refid neile jalaga pehmesse kohta andsid.

r
Riho/ 9. juuli 2019, 17:00
Ja kui laguneb tulevad erakorralised valmised ,sest keegi peale sotside ei taha RE valitsust teha
s
Smigun/ 9. juuli 2019, 16:55
Sai ka riigikogusse vist kas keegi on temast midagi kuulnud,Mitte keegi.
x
X/ 9. juuli 2019, 16:35
Tead Kaja, mul on sinust tõesti juba kannatus katkemas. Ja ilmselt mitte ainult minul!
k
Kestutis/ 9. juuli 2019, 16:23

o
oravad metsad raiutakse maha / 9. juuli 2019, 12:59
peate ujumist õppima muidu uppute
e
9. juuli 2019, 12:47
ei lagune siin midagi,see on vaid oravate märg unenägu.
k
kaja kaja võimule saamine.aga/ 9. juuli 2019, 12:47
hu ja hu ja hu ja siimude hümn
ä
ärge/ 9. juuli 2019, 12:47
e
eks/ 9. juuli 2019, 12:55
v
9. juuli 2019, 12:44
Sisu ei vastanud kommenteerimise reeglitele.
s
9. juuli 2019, 12:48
su orav näeb varsti ruudulist päikest.
a
Analüütik/ 10. juuli 2019, 16:58
Kui e hääletust ümber ei tehta,siis pakun,et rehvid enam midagi juhuse hooleks ei jäta.Nad võtavad 110% nagu viimastel valimistel Saare maakonnas.Seekord siis kogu Eesti kohta ja akudrellile panevad suurema puuri.
e
9. juuli 2019, 12:25
Sisu ei vastanud kommenteerimise reeglitele.
t
trussikurebijale/ 9. juuli 2019, 12:38

m
9. juuli 2019, 12:22
Sisu ei vastanud kommenteerimise reeglitele.
l
lõpulause/ 9. juuli 2019, 12:23
. Siis ootaks teda ju ka savisaare saatus - kohtud, kohtu otsa - ja lõpptulemus oleks nagu savisaarelgi - täielik poliitiline l.a.i.p!
v
vargal/ 9. juuli 2019, 12:26
s
sõida kuhugi, võta päikest ja saa ükskord üle. Kedagi ei huvita see hala ja vingumine- lepi kaotuseg/ 9. juuli 2019, 12:18
e
Elukutseline Setu/ 9. juuli 2019, 12:09
Vaeske!Tema elab ikka oma kinnismõtete ja unenägude maailmas ning pobiseb aeg-ajalt oma luulusid ka kuuldavalt. Igasuguse valitsuskoalitsiooni koostöö kestab aga täpselt niikaua kuniks see osapooltele kasulik on.
o
9. juuli 2019, 11:52
Sisu ei vastanud kommenteerimise reeglitele.
m
Miks?/ 9. juuli 2019, 12:07
terve eesti rahvas peab nende KaKade /kaabukandjate/ ja nende hag,ij,ate klähvimist ja vingumist ja nende jubedat retoorikat taluma.
a
ahah/ 9. juuli 2019, 10:35
kribasin Kaja Kallase poolt kommentaari ja suunati kohe modereerimisele. Niipalju siis peavoolu meediast.

u
unetus,/ 9. juuli 2019, 09:54
närvilisus,meeleolu kiire muutus,kuumahood,meeltesegadus....
r
Rebase Rein/ 9. juuli 2019, 11:29
a
Allakäinud seltskond ehk pill tuleb pika ilu peale/ 9. juuli 2019, 09:31
Kaja valimine Remaffia juhiks oli nende jaoks suur viga, tulemus tuli kohe.
r
Refikaos/ 9. juuli 2019, 09:35
Kahjuks pole tütrel isa võimekust :(
a
analüütik/ 9. juuli 2019, 11:29
Isa võimekuski tuli hägusel ajal Eesti panga presidendiks saamisel ja edasi teate juba ise...
i
isegi kui katkeb/ 9. juuli 2019, 09:27
siis koostöö rollobandega on välistatud.
t
Tõde reformidest/ 9. juuli 2019, 09:19
Strateegiaks on fassaadiriigi loomine laenudel, riigi varadest tühjaksmüümine ja rahvusliku rikkuse loovutamine väliskapitalile, allutada meedia eliidile...
v
vastik/ 9. juuli 2019, 08:57
lihtsalt seda suure varga järeltulija mõla lugeda. Reform võib ise unistamise lõpetada, kui enam petta ei saa ei neil ka valijaid!
k
Kakoi/ 9. juuli 2019, 23:27
t
Tiit/ 9. juuli 2019, 08:56
KAKA voiks tootvale tööle minna, ehk leiab tegevust ja rahuneb maha.

s
Siiri/ 9. juuli 2019, 08:55
l
Liivilaht/ 9. juuli 2019, 08:16
Läti uus president ütles väga head ja vast isegi ajaloolised sõnad: "kõik vanad taagad tuleb nüüd luuaga minema pühkida" - poliitikute korrupsioon, rahapesu, ebaloogilised maksud jne.jne! Lätist peab saama ausaim ja rahvasõbralikum riik euroopas! Vot nii!!!
s
sööge/ 9. juuli 2019, 07:57
saia,sööge liha...jäta jonn ja jäta viha...
k
Kas/ 9. juuli 2019, 07:44
pole kedagi, kes selle ässitaja maha rahustaks?
n
naanu/ 9. juuli 2019, 10:06
kas selline igal peol mõrsja ja matusel lahkunu olemine ongi siis kaka arvates selline suurepärane töö opositsioonis. kui ratase valitsusele solgi kallamist peab kallase peretütar selleks tööks siis mida teevad siis sibid----
a
Aa/ 9. juuli 2019, 07:29
Kaja rahune maha, võta tablett tee joogat. Seksi natuke,aga suu hoia koomal

v
vanamemm/ 9. juuli 2019, 07:25
Laulupidu tõstis taevasse ja pani hingekeeled helisema ja siis tuleb juba järgmisel päeval see saamatu ja võimunäljas internats (liberaalide moraal on samal tasemel interrinde retoorika ja "moraaliga") inimene ja kallab jälle sappi ja solki. Reformierakonnal olid käes kõik trumbid, kuid need osati ALDE, liku mõttemaailma ja "minul on alati õigus" maha mängida. Laulupidu on ju selliste meelest vägagi natslik üritus, aga sinna pidi ikka trügima, et "pildil püsida" ja "rahvameest-naist" mängida, et pärast kohe rahvuslus poriga määrida. Oh halastus, laske inimestel ometi rahus tööd teha ja elada.
o
Oi/ 9. juuli 2019, 07:09
kuidas KaKa kannatab! Kohe näost näha, et ei saa magadagi, miljonid lähevad teiste tasku. Saaks aga ussitada, õssitada ja ässitada, et rahavool suunda muudaks.
a
Asjaolu,/ 9. juuli 2019, 07:03
et mu eilne kommentaar on kustutatud,ei tee KaKa-d parketikõlblikumaks!Selline ei tohi iialgi peaministriks saada,mis aga ei tähenda reformarite välistamist.
a
ain/ 9. juuli 2019, 06:52
kus on kallaste miljonid mis siim virutas ja lubas tagasi maksta=??? ah et ikka tahetakse valitsusse-oldi juba kaua aega juhtimas ja mis ära tehti-mitte midagi,vaesus suureneb..krahmatakse aga endile hüvesid ja see ongi köik.. miks ei arutata seda allkirjade kaustas olevat rahva tahet.-alandada kuluhüvitist`??? kus see kaust on? pöletatud?
o
Orissaare seeneline/ 9. juuli 2019, 11:38
tehti meie tööstuslikust riigist banaanivabariik.Kõik tehased müüdi vanarauaks,uued ehitati võõra kapitaliga,mis praegu meilt raha välja pumpab.Pangad olid rehvide aeg kõik välismaised.Jälle võõlas meie intress ja laenu protsent Rootsi.Nii me pidimegi viie rikkama hulka saama?
o
oh öudust/ 9. juuli 2019, 06:30
a
Arvaja/ 9. juuli 2019, 06:30
Ta mõtleb, et on ilus, tark ja kõiketeadja aga ta on lihtsalt kaka.
t
9. juuli 2019, 01:29
Sisu ei vastanud kommenteerimise reeglitele.
m
Maailm irvitab/ 9. juuli 2019, 02:29
Vaene eesti palgaline...ei saa magada ka
k
Kas reformarite alternatiiv on parem?/ 9. juuli 2019, 04:18
https://kaadripoliitika.wordpress.com/2014/11/13/elu-eestis-enne-ja-parast-reformi/
t
9. juuli 2019, 01:06
Sisu ei vastanud kommenteerimise reeglitele.
t
Tundub/ 9. juuli 2019, 08:05
et perimenopaus ehk üleminekuiga on aeg iga naise elus, mil ta kehas ja meeles toimuvad suured muutused.
j
jah!Kondikubudele pidi see aeg uriinihais ka külge jääma./ 9. juuli 2019, 23:20

s
Selgeltnägija/ 9. juuli 2019, 00:36
Pealkiri võiks olla hoopis: "Tibi unistab".
v
Virve / 9. juuli 2019, 00:31
Lgp.KK.Teie lihtsalt ei ole loodud poliitikuks,sest Teil puudub isiklik arvamus,nii kaua kui ajate tobedat liberaalset poliitikat ja brüsseli lumehelbekese papakoi juttu ei võta Teid keegi tõsiselt,Teie lihtsalt olete poliitilineäpuke.
k
kaja,/ 8. juuli 2019, 23:21
ebaõigluse korrale kutsumiseks on järgi jäänud pöörduda põhja koreasse.
r
8. juuli 2019, 22:37
raha puudus ja nälg paneb kiusu ajama
r
Rahaga/ 9. juuli 2019, 08:07
on hea aga mitte nii halb kui ilma võimuta!!!
j
Jüri Päev/ 8. juuli 2019, 22:18
Kaja, mida sa nutad? Valitsusjuhikohast eemale jäämises pead ennast süüdistama. Siimu tõstejõud jääb sinu auahnuse võimeks väheseks. Valimiste võit ei tee sinust veel valitsusjuhti. Valitsuse kokkupanekus sind keegi ei keelanud, kuid selleks on vaja peale silmade ka mõistust, millest ka Siimu ajud jäid seniilselt nüriks.
k
küll kardavad õiglust/ 8. juuli 2019, 22:10
aga reformarite korruptsioon saab ikka lahti harutatud
k
kle kloun/ 9. juuli 2019, 01:31
a seda hirmu pole, et ekretippust mõni rahva reetmise eest pokri kukub?
m
Mõnuga irvitame kaugelt maalt/ 9. juuli 2019, 02:30
01:31.....maailm irvitab sinusuguste küsijate üle.....laialt kohe
p
Papa Karlo/ 8. juuli 2019, 21:58
Puratiino 2 hingelt kommunisti tunneb ära irvitusest, issi mälukaotusest ja suutmatusest ise midagi kasulikku teha

r
Riidel ja tinapaberi pilotkal / 8. juuli 2019, 21:54
on vastavalt homseks ülehomseks midagi sarnast kribatud.
t
8. juuli 2019, 21:53
Tänu Loojale, et reff. ja sotsid valitsusse ei saanud. Edu, tarkust ja vastupidavust kolmikliidule! Loodame,et ka reff lõpetab ajaloo prügikastis...
A/ 9. juuli 2019, 01:08
s
@ A/ 9. juuli 2019, 02:28
sINA LOODAVAD KOOS ÜLEJÄÄNUD SPÄMMIROOBERTITE JA TEHISINTELLEKTIGA
s
8. juuli 2019, 21:49
söö vahel sealiha kah,oled vähem tige ja õel
m
Mammi jutte kuulates tekib kõsimus/ 8. juuli 2019, 21:41
kuidas ta sinna sultanite hulka üldse sai? E-valimiste softi aususes kahtlused jälle suuremad.
i
istus laulupeol kurjade mõtetega./ 8. juuli 2019, 21:39
täna purskas oma peo ajal kinni hoitud mäda välja.

a
Asjaolud/ 8. juuli 2019, 21:28
Kissinger ütles diplomaatidele, kunagi ei tohi kõiki osapooli ja jõude täielikult välistada tõmmates enda ja nende vahele punaseid jooni. Hellik lapsesuu seda ei teadnud ja hakkas iseenese tarkusest ja ülbusest taidlema. Kõik oli temaarvates kindel valimisteõhtul. No ja tehtigi kambakat, nagu nad ise ennem kordi teinud. Sallivus, kui väärtus visati minema ja alustati laimukampaaniaga viimse veretilgani. Kardetakse uusi uurimisi mahavaikitud afääride üle ja see ei saa sotsrehvidele meeldiv olema. loodetavasti saab peale rookimis koalitsioon asuda siiski riiki juhtima.
s
susisev susija/ 8. juuli 2019, 20:54
miks keegi kaja ei salli? väga halvad kommid. mulle ta ka muide ei meeldi, selline susija.
e
emme/ 8. juuli 2019, 20:51
Seda sa ootad ,void jaadagi ootama
k
killuke/ 8. juuli 2019, 19:35
See emotsionaalselt end üles kütnud madaame ei suuda kohe kuidagi maha rahuneda...
e
EKRE - VÄLJA valitsusest!/ 8. juuli 2019, 20:27
Sügiseks peavad olema EKRE hobusevargad valitsusest kadunud! Kaua võib nende sõimu ja laimu taluda..?
e
8. juuli 2019, 20:43
EKRE valitsuses on ainuke lootus tõe teadasaamisel, süüdlaste vastutusele võtmisel ja vaesusest väljasaamisel!
t
8. juuli 2019, 19:19
Sisu ei vastanud kommenteerimise reeglitele.
k
kõik ok/ 8. juuli 2019, 20:15
e
EKRE lõugajatele/ 8. juuli 2019, 20:28
Siin ei mole EKRE lasteaia jaoks kommentaarium!
2
20:28-le/ 8. juuli 2019, 20:33
Et siis see kommentaarium on mõeldud refide õõnespuitpeadele!
l
9. juuli 2019, 08:21
las ekre teeb selgeks, kas ikka olid ausad valimised ja kes on tegelik võitja.
a
9. juuli 2019, 12:14
Arvad, et keegi sellist sinu jura ka usub? kuidas saab küll nii tobu olla. Hoopis Kesk ja ekre ja isamaa lõid salaja ja seljatagant blatnoide moodi valimiste võitjale Reformierakonnale noa selga.

m
Monsa/ 8. juuli 2019, 19:17
Mul veel paar viilu leiba kah kapis, trisrkust saan ajalehest. Elame veel.
m
Mis asi on/ 9. juuli 2019, 01:10
j
Jüri Võrust/ 8. juuli 2019, 19:12
Proua: hoia parem oma suu kunni.
j
Jürile Võrust, 19:12/ 8. juuli 2019, 20:29
Sa teibi ISE oma suu kinni või määri EPO liimiga, ajuvaba Jüri!
r
riin/ 8. juuli 2019, 20:59
Jüri Võrust- olen Sinuga nõus. Tubli!
s
Sa 20:29/ 9. juuli 2019, 01:12
Määri pEPU liimiga kokku
n
nh/ 8. juuli 2019, 18:57
mis sa halad- said ju volitused valitsuse moodustamiseks, aga ei suutnud seda realiseerida kuna olid diktaatorlikult jäik, nagu kommunistile kohane. Ref ju ongi exkommunistide parteiladviku partei ja mitte midagi enamat!
v
valijad/ 8. juuli 2019, 20:31
Sügiseks olgu rahva poolt armastatud Reformierakonnagta valitsus! EKRE koht on opositsioonis ja nurgas niutsumas!
t
to valijad/ 8. juuli 2019, 21:01
mina olen EKRE valija. Reform mõnitas ja andis meile 17. aastat tühje lubadusi. EI, REFORME EI TAHA ENAM IIALGI.
n
Nii rumalad jutud om Rolloerakonna/ 8. juuli 2019, 18:56
m
Maailmas on jah trend/ 8. juuli 2019, 19:21
...et eliidi mõjuvõim ja rahastus vähenevad! Kodanikud ei ole enam nõus neid teenima.
n
naine/ 8. juuli 2019, 18:55
Las lepib ka kellegagi kokku ja tõmbab tooli alt ära, (6 kl.)
a
ausad inimesed nii ei käitu!/ 8. juuli 2019, 19:21
sellised alatud tooli alt äratõmbajad on võimelised ainult sellised, kes on praegu valitsuses.
l
8. juuli 2019, 18:53
Sisu ei vastanud kommenteerimise reeglitele.
j
jaa/ 8. juuli 2019, 20:15
natse nägime laulupeol......
k
katkine grammofoniplaat/ 8. juuli 2019, 18:48
Kaka on nagu katkine grammofoniplaat, kogu aja üks ja sama jutt.Kuidas küll üks naine võib olla selline võimujanuline ja lausa pahatahtlik ja see tagaselja susimine on väga vastik.
t
To kas.../ 8. juuli 2019, 20:31
Et kui argumendid otsas, läheme isiklikuks? Väga madal...
m
8. juuli 2019, 18:46
Sisu ei vastanud kommenteerimise reeglitele.
k
kas / 8. juuli 2019, 19:16
sinu naisel algas juba neljakümneselt?

l
8. juuli 2019, 18:46
Sisu ei vastanud kommenteerimise reeglitele.
e
ei saanud hakkama/ 8. juuli 2019, 20:18
k
8. juuli 2019, 18:46
Küll on alles artikkel, lühike aga "põhjalik". Niisiis, kui valitsuse põhiteemaks ongi ainult mehe ja naise abielu küsimus, siis paluks põhjendada ka, mis selles valesti on? Vähemalt pole ju keeldu, palju kordi abielluda võib. Rahunege ja abielluge terviseks , kui ühest korrast jääb väheseks.
s
Sellel/ 8. juuli 2019, 18:37
Kaja Kallasel ,ehk KAKA-l puudub igasugune enesekriitika!Kunagi oli vastikuim poliitik Savisaar,nüüd aga üritab KaKa seda tiitlit endale saada.Minu arvates ei tohi ta iialgi peaministriks saada,mis aga ei tähenda reformarite välistamist.Teised erakonnad võiksid deklareerida,et sellisega nagu KaKa lihtsalt tegemist ei tehta...
e
8. juuli 2019, 19:13
Ekred taguge see omale pealuusse - KaKad ehk kaabukandjad on oma margi juba ammu täis teinud, sellepärast ongi nad praegu nii vagased, nii-nii vagased.
1
19:13-le/ 8. juuli 2019, 19:21
Sa tao oma õõnespuidu pealuu sisse,et KaKa on kaka ja selleks oli on ja jääb Kaja Kallas.
u
8. juuli 2019, 19:25
Ummamuudu Ekrete õõnespeadesse pole ikka veel kohale jõudnud - KaKad on teie isandad, kaabukandjad!
n
8. juuli 2019, 18:33
Sisu ei vastanud kommenteerimise reeglitele.
k
8. juuli 2019, 18:51
Kaja kaevas auku ise kukkus sisse.
k
kevad ja kaka/ 8. juuli 2019, 20:20
kaja ei saanudki ju toolile pole olnud midagi alt ära tõmmata, kunagi rehvierakond tõmbas kesikutel tooli alt ära
M
,,, / 8. juuli 2019, 18:29
Mulle meeldib "Tiibadega madu" Laul ---- saan, mis tahan!
h
hh/ 8. juuli 2019, 18:25
äkki peaksid mõne voodoo oskustega pagulase sisse sahkerdama, küll see asja ää korraldab
j
juga/ 8. juuli 2019, 18:24
Vastupidi, valitsuse moodustamine oli kannatuse katkemise küsimus.
r
raske elu/ 8. juuli 2019, 18:23
istud terve suve peegli ees,närid erutusest küüsi ja ootad telefonikõnet jürkalt.

m
8. juuli 2019, 18:15
Sisu ei vastanud kommenteerimise reeglitele.
t
täielik poliitiline läbipõrumine, siis oleks ta samuti poliitiline l a i p!/ 8. juuli 2019, 18:16
t
to Mulle täna ..... täna, 18:15/ 8. juuli 2019, 18:37
Miks te aina süüdistate peaministrit sellistes pattudes, mis juba endiste valitsejate ajal on tuhandeid kordi tehtud? Palju miljoneid siis kadus? Kas sellepärast te tunnetegi hirmu, et aina kaagutate (see sõnakõlks pole minu väljamõeldis) ja otsite selliseid asju, mida ise olete teinud. Ja milleks on küll tarvis selle inimese pilti siin ainult näidata? Kas sellist poosetamist on tõesti tarvis? Kui ollakse õige inimene ja tahetakse ise nii koledal kombel valitseda, siis tuleb ka käituda vastavalt, mitte ainult teisi süüdistada.
a
arvamus/ 8. juuli 2019, 18:13
miks see refirämps juba ära ei sure?Miks talle meie patriootlikud jõustruktuurid talle novitsokki kohvi sisse ei sokuta?
m
8. juuli 2019, 17:32
Sisu ei vastanud kommenteerimise reeglitele.
p
maamies vabandab uuesti / 8. juuli 2019, 17:43
peab olema - te vargad olge üldse vait. inimesed ei unusta kunagi neid riisutud miljoneid...130 miljonit Eesti reservirahad. kus need jäid?
m
maamies/ 8. juuli 2019, 17:30
te vargad olge üldse vait. inimesed ei unusta kunagi neid riisutud miljoneid... javed fondi rahad...
a
Andres/ 8. juuli 2019, 17:23
KaKa, rahune maha. Oled omal margi lõplikult täis teinud, ole vagane palun.
a
Andes, suumulk kinni!/ 8. juuli 2019, 17:47
KaKad ehk kaabukandjad on oma margi juba ammu täis teinud, sellepärast ongi nad praegu nii vagased, vagased.
a
Andres/ 8. juuli 2019, 18:00
Jõuetu räuskaja, nagu KaKa. Peale kaotust rusikatega ei vehita. Ja ma ei ole mingi "Andes".
t
8. juuli 2019, 17:21
Tädi on mulle väga vastikuks muutunud
a
8. juuli 2019, 17:48
aga 3 kaabuonud on k õ i g i l e eestlastele kohe ülivastikud.
1
1233/ 8. juuli 2019, 18:07
Sa räägi enda eest mitte terve eesti eest. Minule pole veel need kaabuonud vastikuks muutunud..... Küll aga kaja oma vihakõnega ja kutsega rahutustele.... kasvõi nui neljaks aga reformikad tahavad võimule saada...... häbenegu

s
8. juuli 2019, 17:20
Sisu ei vastanud kommenteerimise reeglitele.
J
יובל נועם אופיר דוד איתי עידן רועי ליאור אלון אלעד עידו תומר שחר אופק גלעד עומר יאיר אוהד אורי Anan / 8. juuli 2019, 18:30
Ja sinu kaabudega isandates voolab Sergei-Abraham Zimarjevi st venejuudi veri, mis - selle asjaolu mahasalgamisest hoolimata-neile tihti pähe lööb.
j
Jidiz/ 8. juuli 2019, 20:25
יעדער איד האט זיין אייגן טאָג
m
melon/ 8. juuli 2019, 17:20
voh! ärkas üles, polegi tükk aega pildis old
t
tema mees/ 8. juuli 2019, 17:04
on väga kena ja Kajal võib ka selles küsimuses raskeks minna.
r
RP/ 8. juuli 2019, 16:58
n
no/ 8. juuli 2019, 19:20
r
Reena/ 8. juuli 2019, 16:41
Mitte keegi ei laima teisi erakondi rohkem kui K.Kallas ja Raimonnd.
e
Endel Karm/ 8. juuli 2019, 17:08
Lisaksin veel,et mitte keegi teine ei ole oma riigi valitsust maha teinud maailma ees.Ja seda kõike vaid võimuiha eesmärgil.Olen tõesti pahane rehvide peale,sest sardell,kommunistist Ansip,kaltsupuntrast(külmikuvägistaja) rääkimata,on nad järjepidevalt halvustanud oma riiki.Aga see tuleb neile ringiga tagasi.Nad vist pole karmavõlast teadlikud.
v
Vaat see/ 8. juuli 2019, 16:40
on kibestunud naise nägu!!!
v
8. juuli 2019, 16:27
Sisu ei vastanud kommenteerimise reeglitele.
a
Antikristus/ 8. juuli 2019, 16:40
EKRE on kõige normaalsem nähtus, mida siinmail nähtud on.
r
Reise Reise/ 8. juuli 2019, 16:41
https : //www . youtube . com/watch?v=v_m3Yj7msvk
p
8. juuli 2019, 18:07
Pisike tagapoolde kogu see EKRE koos oma andekate juhtidega ning tehke üks normaalne valitsus ilma praeguste üksteise kallal närimisteta
k
8. juuli 2019, 18:54
Keegi valitsuses ei näri üksteise kallal. Need närijad on ju närilised hoopis.
m
Mulle/ 8. juuli 2019, 16:26
tundub, et Ratas ei loobu oma kohast mingil juhul
r
Ratas.... / 8. juuli 2019, 17:49
...on ju Bilderbergi grupi liige ja vabamüürlaste. Seega on ta ustav globalistide käsilane.

n
naine/ 8. juuli 2019, 15:53
Miks te ei pannud siis valitsust kokku,just sellist nagu teie arvates peab?
a
Antikristus/ 8. juuli 2019, 16:07
Eesti rahva kannatus globaalkommunistuide tegevuse osas katkes juba 7 aastat tagasi. Nüüd on Eesti rahval EKRE ja sina orav mine ajaloo prügikasti!
s
sest/ 8. juuli 2019, 17:28
valimiste kaotajad leppisid tagaselja omavahel kokku ja tõmbasid Kajal tooli alt ära
t
Taat/ 8. juuli 2019, 15:51
Kahju,kuid vaba inimese vaba sõna läbi ei lasta! Kirjutasin nimedega!
a
Antikristus/ 8. juuli 2019, 16:08
Eks ta ole... Kommunistid, r a i s k !
n
naine/ 8. juuli 2019, 15:51
a
Antikristus/ 8. juuli 2019, 16:09
s
Sass/ 8. juuli 2019, 15:50
On Kaja alles marus kannataja näoilme sel fotol! Tähenduslik!
a
Antikristus/ 8. juuli 2019, 16:10
r
Reformireakonna edu on juhi ja tagatoa kiire/ 8. juuli 2019, 15:49
väljavahetamise küsimus. Siiliajudega dinosaurused edu saavutada eu suuda, siililegi selge.
u
ummamuudu/ 8. juuli 2019, 15:47
kes kannatab see kaua elab.kajal tuleb veel aastaid kannatada.loodan,et ka peale järgmisi riigikogu valimisi reformierakond tõmbleb opositsioonis edasi...
t
Taat/ 8. juuli 2019, 15:39
Ei taha Reformierakonda,ega ka EKRE-t! Minge kakelge Sirtsu soos!
a
Antikristus/ 8. juuli 2019, 16:10
Oravale vastu h a m b a i d!
m
memm/ 8. juuli 2019, 17:12
tean,taat,sa tahad Kihnu Virvet!Äärmisel juhul läheb ka Ruhnu Urve.
s
Südametu/ 8. juuli 2019, 15:36
On ikka tõesti õige aeg neid Kaja Kallase heietusi esiuudistesse paisata! Rahvas alles hingab ilusa ja kordaläinud Laulupeo tuules, aga ikka on vaja tigedust.
a
Antikristus/ 8. juuli 2019, 16:11
Kommunistid jäävad kommunistideks...
h
Hillar Koff,Türilt,Viinahaualt/ 8. juuli 2019, 17:17
Vaadake kelle sulest tuleb koguaeg valitsust halvustavad uudised.Juhan-Kadri Kuuse sulg pritsib mürki...loodame,et ta sellesse mürgipatta ära ei upu,siis jälle EKRE süüdi.
t
to südametu/ 8. juuli 2019, 19:30
See on arutu ehk mõistuseta inimese jutt- korrata ühte ja sama. Ei saanud ta advokaadina hakkama, lasi jalga või löödi minema, miks peaks temast rohkemat lootma kui ühe koha peal seisma jäänud plaat. Vastik on ta küll. Ise ütleb, et peaministri kohast ta ei loobu, aga sõimab ja süüdistab hr. Jüri Ratast. Kas ta tõesti aru ei saa või pole võimeline aru saama.

k
8. juuli 2019, 15:32
Sisu ei vastanud kommenteerimise reeglitele.
m
Mõni / 8. juuli 2019, 16:28
ikka ootab, ei maksa kõigi eest esineda
m
Mulle tundub...mulle isiklikult tundub....../ 8. juuli 2019, 15:14
...et enne katkeb see kannatus sinul, k..., kannatamatu...
j
Juudas/ 8. juuli 2019, 15:14
Kaja ...see on me väike Eesti! Sina mind sinna kust tulid!
a
Antikristus/ 8. juuli 2019, 16:12
K U S T tuli K U S T . . .
q
Q3 / 8. juuli 2019, 15:13
Küll on Err, is ikka oravate igatsus sügaval. Intervjuud ja kaamerasilm otsimas laulupeol neid kui suuri juhte.
a
Antikristus/ 8. juuli 2019, 16:14
Riigireeturid... Rahvavaenlased... Külakurnajad...
i
8. juuli 2019, 19:04
Ikka, nii ta käibki. Paistis vingus ja väsinud olevat, otsis kelleltki nagu tuge.
t
Tark/ 8. juuli 2019, 15:06
on sõna võtnud ja nüüd ootele!
a
Antikristus/ 8. juuli 2019, 16:15
Kajal pole vist kunagi kruvisid olnud... No ei aita mehanik ka seesugust...
k
Kannatus/ 8. juuli 2019, 14:51
on muidugi üks (ja üsna tavapärane nähtus) Eesti poliitikas. Seevastu meepotike, mida kujuta enesest valitsus ja sellega kaasnevad hüved, on hoopis teise kategooria mänguasi. Seega on valik mänguasjade vahel- kas tavaline ja harjumuspärane või alati uus ja huvitav? Muuseas, ka alati uus ja huvitav muutub kunagi harjumuspäraseks....seda enne kokkuklopsatamist.

u
8. juuli 2019, 14:50
Sisu ei vastanud kommenteerimise reeglitele.
t
tibu/ 8. juuli 2019, 15:04
Uudo aga mina arvan,et sina oled lihtsalt lo.ll
p
Pole siin / 8. juuli 2019, 15:28
t
Tibukene seda/ 8. juuli 2019, 16:29
ei tea, et uudut pole.Tal vaja kindlasti midagi arvata
a
8. juuli 2019, 18:37
Arvan sama.Mart on maakas ja teeb Eestile häbi.las istub oma mõisas edasi kaua see Ratas ikka vabandada jõuab.
s
savisaarestub/ 8. juuli 2019, 14:22
masendav tegelane see kajakallas, täitsa ära pööranud võimuhu ll globa list
k
köhh/ 8. juuli 2019, 14:39
putinoid peaks oma kodumaal parteilasi kritiseerima, mitte naabrite omasi pidevalt närima
d
doh/ 8. juuli 2019, 14:19
RE stiil on see, et topivad sünu suhu. Kust otsast see valitsus Teil laguneb? Täiesti koos ning tunduvalt tugevamalt, kui RE koalitsioonid minevikust.
s
see 18a oli ikka rahva kannatuste katkemine / 8. juuli 2019, 14:18
t
To see 18a oli ikka rahva kannatuste katkemine/ 8. juuli 2019, 15:30
17a! A mis see vot tähendab?
s
suur rahva pidu/ 8. juuli 2019, 14:12
ei lähe reffidele üldse korda kui te siin kohe sellisest jälle pläägutama hakkate, kas tõesti ei osanud veidikenegi peost rõõmu tunda ja mõne päeva vähem vihata?
k
KaKa/ 8. juuli 2019, 13:55
KEI on ja jääbki valitsema, aitab intriigidest, proovi juba kaotusest üle saada ja vaata, kui palju kortse on sul näkku juurde tulnud.
k
KEI/ 8. juuli 2019, 14:11
jääb igavesti kogu universumit ja selle tagust valitsema, kaabu ise ütles mulle.
m
Mikk/ 8. juuli 2019, 14:40
Ja keegi pn juba kõrist pigistanud või mingi tõbi seal sees. Inetu inimene ja koledad mõtted.
w
Www/ 8. juuli 2019, 13:41
m
8. juuli 2019, 13:39
Sisu ei vastanud kommenteerimise reeglitele.
j
jah/ 8. juuli 2019, 13:41
KaKa on KaabuKandja, eks team virisebki kogu aeg

i
8. juuli 2019, 13:26
Sisu ei vastanud kommenteerimise reeglitele.
j
jätkan/ 8. juuli 2019, 13:28
kohtu otsa - ja lõpptulemus oleks nagu savisaarelgi - täielik poliitiline läbipõrumine, seega poliitiline l a i p!
t
to Isamaa/ 8. juuli 2019, 13:59
räägid vist reformist, kus sai ärmatatud, rollotatud, VEB-fonditatud, miljonitehingud ei tea kuhu, aga küll KEI selle kõik päevavalgele toob, veidi kannatust.
k
Kaka / 8. juuli 2019, 13:24
j
jah/ 8. juuli 2019, 13:43
KaKa on mõisnikust ekreKaabuKandja, seda teavad kõik eestimaalased
t
To jah/ 8. juuli 2019, 14:01
KaKa on kaka ja selleks oli on ja jääb Kaja Kallas.
j
jeah/ 9. juuli 2019, 06:32
kes see ka-ka nurka kallas? seni haiseb kuniks kuivab.
s
8. juuli 2019, 13:21
Sisu ei vastanud kommenteerimise reeglitele.
t
to:Sirje/ 8. juuli 2019, 13:47
See j on j hea j , et j sina j oskad j kirjutada j ja j ,et j sul j on j arvuti j.
a
Antikristus/ 8. juuli 2019, 16:17
h
huviline/ 8. juuli 2019, 13:19
Huvitav,kas ta tõesti ei ole aru saanud,et rahvas temast lugu ei pea! Lõpeta see kekutamine-reklaamimine! Rahvas teab kes sa oled!
p
Puhas juumor/ 8. juuli 2019, 16:42
ekretrollid ja rahvas! Varsti ütlevad, et riigikogu
e
8. juuli 2019, 18:39
ekret.atid poe eesti rahvas
k
Kaua peate veel ootama/ 8. juuli 2019, 13:11
Jah Kajake, teie raha-eliidi seltskonnal on teatud toetus rahva seas, kuid see on ometi marginaalne võrreldes isamaalise osaga rahvast. Oma aega peate ootama veel palju kauem kui sügiseni!
m
Mart M Suik/ 8. juuli 2019, 15:18
Tahad issi jälgedes käia...tee seda väärikalt!Aga sinul ju hoopis teised mõtted ja plaanid!Ei kõlba kuskile
l
leili/ 8. juuli 2019, 13:10
kaja kallas ,sa oled saamatu ja tahte jõuetu,sulle tuli ju peale valimis võim kandikul kätte -ainult realiseeri , ehk moodusta valitsus. sinu sugule küll ei julgeks valitsus vastutust anda,sama koba nagu taavi rõivas,nii, et ära hala

h
8. juuli 2019, 13:04
Hakkab jälle peale. Laske veidike puhata sellest jamast ja tunda rõõmu möödunud pidupäevadest.
s
Sünne/ 8. juuli 2019, 13:01
Kas on ikka päris seaduslik valitsus ehk siiski kaaperdatud;kellele raha; kellele võim peaasi et venekoolid säiliksid!Segased kommenteerijad siin!
a
Antikristus/ 8. juuli 2019, 16:32
Miks see vene kool sind häirib? Sa peaksid oma kahe kõrva vahelist ruumi harima vahelduse mõttes. Ma ei näe, et kohalik mat-geroi oleks Lasnagorodi üle populeerinud...
r
Russofoobidele:/ 8. juuli 2019, 16:39
https : //www . youtube.com/watch?v=v_m3Yj7msvk
õ
ÕL/ 8. juuli 2019, 13:00
a
Antikristus/ 8. juuli 2019, 16:33
Kommunistid v i h k a v a d vaba sõna!
k
Kotkas/ 8. juuli 2019, 12:59
Laskem noored ligi, aitab sellest vanast ajast
n
noored/ 8. juuli 2019, 13:06
ei saa hakkama, vt Ossinovski ja isegi Ratas
r
rein/ 8. juuli 2019, 12:58
papa siim oli vana suli ja kelm kes riiki varastas,kuhu kadusisd VEB fondi rahad,räägitakse ,et selle rahaga pandi alus Reformi erakonnale. kuhu jäi 10.miljon.USA dollarit põhja eesti . ja mis susserdamine seal tallinna sadamas käis,kui ref.oli võimuö pesti taani ja rootsi pankade kaudu suurt raha. milline maine kahju
j
Jah/ 8. juuli 2019, 13:04
VEB fondist ei saanud keegi liiduvabariikidest mingit raha, kõik ärastas endale kuritegelik KGB vene grupeering, samamoodi pandi pihta ka NSVL kullavaru, milles oli Eesti osa. Kuhu Ratas pani 250 miljonit eurot maksumaksja raha, seda ei tea keegi ja kõik Keskerakonna valitsemise ajal?? Suur mainekahju Eestile Keskerakonna poolt
h
Harimatu/ 8. juuli 2019, 15:29
Tütart tuli ju ometi raha eest koolitada.
m
Mida sa targutad kajakene, las proovivad/ 8. juuli 2019, 12:51
k
küsimus/ 8. juuli 2019, 12:49
Kas on normaalne, et keegi pidevalt püüab riiki pöörata ja seaduslikku valitsust kukutada? Kus on sellise riigipööraja koht?
1
11:49-le teadmiseks/ 8. juuli 2019, 13:04
Millise valitsuse kukutamisest see ekresinisalga pisipõnn siin nüüd jahvatab? See põnn ei olnud siis veel ilma sündinudki, kui irlitsid ja sotsid koos keskerakonnaga tegid juba alatulte võtetega riigipöörde ja kukutasid nii toonase seadusliku Eesti riigi valitsuse ja asusid ise siis riigipukki.
o
ongi norm / 8. juuli 2019, 16:45
hõigata reeturlikule valitsusele buuuu ja tha uus valitsus.

k
Kajale vastuseks:/ 8. juuli 2019, 12:47
Praegune valitsus on väga hea ja toimib suurepäraselt. Nii mõnigi varasem loll-seadus juba ära muudetud! Edu ja püsimist praegusele valitsusele!
n
noh/ 8. juuli 2019, 13:09
nende jaoks, kelle maailma tähtsaim asi on alkohol, on muidugi hea valitsus, aga eesti riigile tervikauna on see halb valitsus, mille eesotsas on diletandid ja oskamatud inimesed
a
aadu/ 8. juuli 2019, 12:46
j
8. juuli 2019, 12:45
Sisu ei vastanud kommenteerimise reeglitele.
k
8. juuli 2019, 13:06
KAKAd ehk kaabukandjad on praegu kõigi õnneks vait nagu ku..ld,id rukkis. Ja need E-KaKad on tundetud ja tuimad nagu õõnespuit,
t
tal/ 8. juuli 2019, 13:10
on vähemalt haridust ja asjadest arusaamist, mis enamikul praeguse valitsuse ministritel puudub ( v.a. Luik, Aeg ja ehk veel mõni)
a
Antikristus/ 8. juuli 2019, 16:36
a
aadu/ 8. juuli 2019, 12:45
mille kuradi pärast peale ilusat pidu peab sinu jama jälle kõik ära rikkuma Ole natuke aega ometi vait
r
reffidest/ 8. juuli 2019, 12:41
Ahnurid hakkavad siis nüüd järjepannu isamaalaste ja kesikute seljas trampima---tehke ära, tehke ära, meie tahame ise jälle pukki?!
s
Soovitus/ 8. juuli 2019, 12:39
Mis sa Kaja muidu jaurad. Katsu sellest kaotusevalust juba kord üle saada. Mine parem randa, päevita ja naudi suve. Ehk nelja aasta pärast läheb paremini ning saate raha juurde tagasi. Seni katsuge lihtsalt vähemaga läbi ajada.
n
noh/ 8. juuli 2019, 13:12
ei saa kaua oodata, muidu keerab praegune valitsus asjad põhjalikult tuksi
v
veel/ 8. juuli 2019, 13:14
ega Kajal ju raha puudust pole olnud, varasemalt töötas advokaadina, siis Brüsselis kõrge palga peal ja lisaks võitis valimised ka aga kadedad ja ahned tõmbasid tooli alt ära

k
Kas/ 8. juuli 2019, 12:37
tegemist on vaimse hälbega, kui inimene ei suuda näha reaalset olukorda, vaid ainult raiub mingit dogmat. Õige, et võimul püsimiseks peab olema soov Eestit edasi viia ja selleks vajalikke otsuseid langetada. Miks siis langetas Reform otsuseid, mis olid kasulikud ainult neile ja nende rahameestest valijatele. Väide, et praeguse koalitsiooni põhiteemaks on referendum mehe ja naise abielu küsimuses, ei pea loomulikult paika. Kaja Kallas ei saa aru, et tema enesehävituslik mehhanism on laimamine ja valetamine, eneseimetlus ning soovimatus ja suutmatus näha tegelikku olukorda.
f
faktikontroll/ 8. juuli 2019, 13:16
valimised võitsid Kaja Kallas ja Ref, aga kaotajad mängisid võitja selja taga kokku ja tõmbasid tooli alt ära, noh, kuuenda klassi tase
s
safekaalikontrolli/ 9. juuli 2019, 06:36
täpselt nagu kahed eelmised valimised tegid refid kesikutele tünga
s
Smurf/ 8. juuli 2019, 12:36
Halli hiirekese mittemidagiütlev intervjuu!Reformierakond on oma koalitsioonipartneritega alati käitunud patriitsliku ülbusega, nad on alati pidanud Suure Peetrina õigeks Väikese Peetri söögikoti esmast tühjendamist, mille järel sööb igaüks oma kotist. Reformierakonnas pole karismaatilisi tegelasi, on vaid ambitsioonikad ja ennasttäis keskpärasus + vapiloomake kajakallas!
n
noh/ 8. juuli 2019, 13:17
Savisaar oli küll karismaatiline, aga selline valetaja ja populist, et anna olla
a
Andrus Kuzmin/ 8. juuli 2019, 12:34
ehk siis reformarid jätkavad seda sallimatuse levitamist ja propaganda külvamist ning demokraatia ja rahvas närigu muru. Väga haige! Aga sõbrad, ärge unustage, et mida külvad seda ka lõikad. Isiklikult luban, et reformarid, kui peaksid võimule saama siis saavad ka psa rahe kaela ja jätkan kasvõi surmani
j
JL/ 8. juuli 2019, 12:38
Ja seda teevad nad koos presidendiga , käivad ju kohvitamas deviisi all ----SÕNA ON VABA !!!
a
8. juuli 2019, 12:18
Sisu ei vastanud kommenteerimise reeglitele.
a
Antikristus/ 8. juuli 2019, 16:44
Mingu tootvale tööle, mitte ärgu unistagu maksuraha gröönimisest, L I B U !

l
laur/ 8. juuli 2019, 12:17
Kaja Kallas ei saa ikka rahu ja ootab,et pääministriks saada. Iga nädal võtab sõna !!
p
Piinlik!/ 8. juuli 2019, 12:27
piinlik! isegi laulupidu ei rahusta maha seda tülinorijat ja vaenuõhutajat!
t
to Laur/ 8. juuli 2019, 15:05
no seda kohta võib ta ootama jäädagi...
O
.../ 8. juuli 2019, 12:15
Oli tõesti väga kena nädalavahetus.Isegi ilmataat oli armuline aga nüüd ei taha tõesti midagi negatiivset teada saada.Ehk püüaks end kuidagi kokku võtta ja lihtsalt vait olla.
j
Jaak/ 8. juuli 2019, 12:15
Kremlile ja Kaalepi kompaniile kena teema, saavad oma energiat kommentaarides kulutada, kui neil just muud midagi targemat teha pole,
t
Tiit/ 8. juuli 2019, 12:33
naelapea pihta ja keskele!
j
8. juuli 2019, 12:13
Sisu ei vastanud kommenteerimise reeglitele.
j
joppenbuhh/ 8. juuli 2019, 12:24
ega sa ise ka tarkusega ei hiilga
k
8. juuli 2019, 19:53
Kui liha kontide peal ei ole, siis tulebki konte limpsida.
r
Rebane/ 8. juuli 2019, 12:07
Unista edasi, viinamarjad on hapud!
j
Jah/ 8. juuli 2019, 12:01
Pidupäeval tujurikkuja Kaja.
M
???/ 8. juuli 2019, 12:01
Mis lolli juttu sa Kaja ajad,oled sa tõesti nii naiivitar.Kad sa mõtled ka, mis mulje sa eesti rahva ees jätad?
n
No/ 8. juuli 2019, 12:08
Väga hea ja targa inimese mulje. Päris ausalt. Saage ükskord aru.
t
to no/ 8. juuli 2019, 13:19
ega siis läti viina fännid ei saa sellest aru
k
8. juuli 2019, 19:56
Keelekandja mulje jätab.
m
miks/ 8. juuli 2019, 11:59
on vaja lammutada,kas võimuiha on nii suur,ükskõik mis hinnaga ,aga ainult valitseda.kas ei suuda ikka kaotusega leppida.aitab juba,rahunege maha.
t
Tõesti.../ 8. juuli 2019, 12:51
...see võimuiha on ikka nii suur,et kogu aeg käib teiste töö tegemine maha.17.a. jooksul reformikad elasid ja õitsesid ning sõitsid lihtrahvast üle.Sõna võtta ei tohtinud,siis J.Ligi:mida te kaagutate jne.Sellise käitumise st materdamisega ärge lootkegi,et teid valitakse.Ennem olgu kasvõi vanapagan eesotsas,kui reform.
v
vanja/ 8. juuli 2019, 13:03
kuidas sa vaene hing ikka rahuned kaks milli sai raha vastu võetud aga tegusid netu .

r
Reformierakond/ 8. juuli 2019, 11:58
ei ole enam parketikõlbulik. Selliste võtetega valitsust ei moodusta. Et me laimame teid välismaal ja nüüd peate te meiega valitsuse tegema.
p
Parkett/ 8. juuli 2019, 12:43
Polka kui tantsuga saavad veel hakkama, fokstroti ega sambaga mitte.
j
Juhan/ 8. juuli 2019, 11:54
x
xxx/ 8. juuli 2019, 11:52
Kas Kallase nõudmine on see, et praegune valitsus peaks kuu ajaga ära tegema töö, mida refid aastatega ei saanud tehtud? Üldiselt, häbematu naisterahvas oled!
i
Irw/ 8. juuli 2019, 11:51
Irw, ja mida see sind muretab ... kaka. Kas teed neid jutte ligide jne. tarbeks .? Nuta oma suvepäevadel, et keegi sinuga ei mängi ... tegelikult ei taha keegi teiega mängida.
n
no/ 8. juuli 2019, 11:48
kui refid pidevalt igast mõeldavast ja mõeldamatust asendist ei kangutaks, siis poleks mingit lagunemist karta!
n
No/ 8. juuli 2019, 12:17
On küll ja õige pea. Nii ei saa enam.
k
Kallas tule soome koristajaks/ 8. juuli 2019, 11:48
tee tööd siis näed ja tunned keda valiks.
n
No/ 8. juuli 2019, 12:19
Aa,et ise oled kohal juba. Kuidas läheb. Noh ja keda valid.
t
to no/ 8. juuli 2019, 13:21
eks selline ikka ekret valib, mentaliteedist on juba aru saada

n
need/ 8. juuli 2019, 11:45
kolm esioinast ju täitsa ühesugused, väljenduslaad on vähe erinev ja ajavad koos seda lepingu asja. kuhu nad lagunevad?
k
Kurt Tumm/ 8. juuli 2019, 11:43
ainult Kuuse sulest tulevadki koguaeg praegust koalitsiooni provotseerivad ja kriitilised üllitised.Ja ajakirjanikud pidid ju neutraalsed olema?võta tralla,lobjakas,kiisler,karnau ja teine kuusk kaasa ja minge kartulaid rohima.
e
ery/ 8. juuli 2019, 11:37
Pr. Kallas jääbki ootama, kui arvab, et isamaa/kesikute kannatus katkeb. Praeguses valitsuses pole mingit ratsionaalset mõtlemist, pole ühtegi Eestile edasiviivat ideed, peale paari erandi pole ühtegi tõsiseltvõetavat ministritki, on ainult üks kinnisidee - ratas tahab olla iga hinna eest peaminister. Selle nimel võetakse natsid valitsusse, vaikitakse maha kriitika, kui valitsuspartnerid kohtuvad putleri sõpradega ja ajavad muud Eestile vaenulikku retoorikat, hoolimata suurepärasest majanduskasvust lastakse eelarve sügavasse miinusesse jne.jne.jne
n
Neutraalne poliitikas/ 8. juuli 2019, 12:01
Kas mitte iga erakonna püüd pole valitsusse saada? Tavaks ongi, et erakonna esimees on ka peaminister.
t
to neutraalne/ 8. juuli 2019, 13:23
aga nad ju ei võitnud valimisi, lubage endale meenutada, valimised võitis ref ja isikutest kaja kallas ja seda ülekaalukalt
h
Hardo Aasmäe vaim/ 8. juuli 2019, 11:33
kas siin ei peaks vastavad organid uurima,miks tahab keegi kukutada seaduslikult valitud valitsust?EW aegu oli sellistel küll kindel koht 18-ks aastaks.Sotside Lauristinide näide.
t
tädi juuli/ 8. juuli 2019, 11:32
Ei saa mitte vait olla, nii vä'ga tahan "pukki" !
k
kas/ 8. juuli 2019, 13:23
sa räägid jüri ratasest
i
8. juuli 2019, 11:27
Sisu ei vastanud kommenteerimise reeglitele.
s
sa/ 8. juuli 2019, 11:48
indrek 2 oled pesuehtne ekre pooldaja nägu, labane kui kurivaim
t
to sa/ 8. juuli 2019, 13:25
sellised need ekre valijad juba kord on või vastupidi, ekre on oma valijaskonna nägu, valelik, rumal ja labane
v
Väljakannatamatu unistus / 8. juuli 2019, 11:26
Ei tasu lootagi, et saad võimule, tee enne opositsioonis tööd, mis väärib võimule saamist, aga praegune tulumaksu-ja pensionisüsteem on täielik läbikukkumine, enne tuleb opositsioonil kehtestada korralik pension, lastega perede tulumaksusoodustus, töönädala lühendamine ja tolmavate külateede asfalteerimine ja kohustuslike sammaste likvideerimine , rahva raha röövimise lõpetamine.
n
No/ 8. juuli 2019, 12:36
Nüüd on küll midagi viltu sul VÄLJKANNATAMATU UNISTUS.

v
võimu igatsev Kaja Kallas hakkab pihta häbi võiks olla/ 8. juuli 2019, 11:23
Laulupidu läbi võiski loota et
t
Taat/ 8. juuli 2019, 11:14
Ükskord plahvatab leek,mis põlenud salaja!
t
tädi Juuli/ 8. juuli 2019, 11:39
kus see salaja on, kulla Taat ! Kaja ju avalikult tungib pukki !
n
No sa ju tead absol kõigest kõike/ 8. juuli 2019, 11:12
Sa ju meil see kõikse targem igal alal.
v
8. juuli 2019, 11:10
Sisu ei vastanud kommenteerimise reeglitele.
n
No/ 8. juuli 2019, 12:48
Kuidas sa tead. Kirjutad enda mõtteid või.
a
ahh/ 8. juuli 2019, 11:06
Kuhu ta Eestit edasi viia tahab ?
i
Indrek2/ 8. juuli 2019, 11:28
Sinna homomultikulti pruuni pasahunnikusse ei kipu ükski mõtlev eestlane ega venelane.
5
59/ 8. juuli 2019, 11:05
minge nautige laulupidu järelevaatamisest

n
8. juuli 2019, 11:02
Sisu ei vastanud kommenteerimise reeglitele.
n
no/ 8. juuli 2019, 11:47
muulased pole veel valdav osa
j
Ja/ 8. juuli 2019, 12:54
Just valdav osa tahabki seda reformi. Valimisi mäletad või. Kui jahud jälle võltse e valimisi,siis e valimistega olid seotud KÕIK erakonnad. Nii,et ongi valdav osa Eesti rahvast poolt reformile. Õudusi võid unes näha küll aga see on tõsi.
k
killuke/ 8. juuli 2019, 11:00
Taevas tuleb appi ja see valitsus ei lagune midagi.
o
8. juuli 2019, 10:51
Sisu ei vastanud kommenteerimise reeglitele.
n
No/ 8. juuli 2019, 12:56
u
usu Kaja/ 8. juuli 2019, 10:50
Nagu sa omast käest tead, on valitseja olla nii mõnus ja magus, et kõik tänased ministrid ja nende lähikond hoiab oma toolidest hammaste juuste ja ihukarvadega kinni, et mitte kukkuda.
u
u/ 8. juuli 2019, 10:43
kajake, rahune maha, jäte valitsuse pidev laim, hakkab ära tüütama
k
8. juuli 2019, 10:39
Sisu ei vastanud kommenteerimise reeglitele.
t
Täitumatu unistus / 8. juuli 2019, 11:30
See praegune valitsus töötab väga hästi, õnne ja edu neile.

v
Vahur/ 8. juuli 2019, 10:39
Reforminaise jaoks on laulupidu läbi, nüüd võib jälle viha ja vaenu õhutada, väga ebameeldiv inimene.
v
võim ja raha ongi/ 8. juuli 2019, 10:52
viha, põlguse ja saamahimu allikateks. Kapitalimaailm ei saagi teisiti elada. Kapitali liikumapanevaks jõuks on ju ahnus.
k
8. juuli 2019, 10:32
Sisu ei vastanud kommenteerimise reeglitele.
n
No/ 8. juuli 2019, 13:04
Nüüd sa küll hakkad vastutama oma sõnade eest. Oota.
a
arvamus/ 8. juuli 2019, 10:32
Puhka jalga ja vaheta plaati, ära tüütab see üks muusika.
n
No/ 8. juuli 2019, 13:07
Ilmselt ei kumbki. Aga kustutage siis see Kaja muusika ka ära. Eks ju.
k
keegi ei kannata valitsuses koostöö laabumise pätast, tädi/ 8. juuli 2019, 10:32
keegi ei taha teiega mingit kokkupuudet ja see motiveerib praegust valitsuse koostööd
t
tõega näkku/ 8. juuli 2019, 10:31
Reform norib tüli võimu saamise nimel ja süüdistab Valitsust tegevusetuses ja Reformi vastasuses. Lähiajaloo 17 aastane võim ja selle tagajärjed on ajudest otsekui pühitud
k
kui/ 8. juuli 2019, 10:29
õel võib olla võimu nimmel kaka,vaadate kehakeel jubareedab
o
Otto/ 8. juuli 2019, 10:25
Laulupidu on läbi. Aeg on hakata selgitama fosforiidikaevandamise õigusi, kes, kuipalju jne.

p
pohmell?/ 8. juuli 2019, 10:17
Ratas peaks puruloll olema, kui valitsuse laiali laseks. Loomulikult ei ole just parim kooslus, aga kas oleks mõni teine? Reformareid ei tohi enam mingil juhul valitsema lasta, neil on ammu aeg areenilt kaduda ja igaveseks. Kaka oleks pidevalt nagu mingis pohmellis, hakkab nähtavalt välimusele mõjuma. Varsti ei saa fotosid fotoshopita avaldadagi. Laulupidu just lõppes ja juba vingub. Täiesti ära on tüüdanud.
v
vanja/ 8. juuli 2019, 10:17
Jumal kaitse eestimaad kallaste ja refide mafia eest
e
et siis/ 8. juuli 2019, 10:14
Peamine eesmärk on saada valitsusse? Aga riik, rahvus, midagi paremaks jne. Lihtsalt, labaselt, otse: peamine ja ainus soov on saada pumba juurde. No jah.
k
kaja, lubage naerda.../ 8. juuli 2019, 10:11
op-is pole te mitte kui midagi teinud, välja arvatud vihkamise ja kaigaste loopimine tööd alustava valitsuse kodaratsesse.
e
esmaspäev/ 8. juuli 2019, 10:01
ja KK juba vingumas, lootusetu tuulepea
l
8. juuli 2019, 10:00
Sisu ei vastanud kommenteerimise reeglitele.
m
Minge magama/ 8. juuli 2019, 10:18
Te ajate mind lihtsalt öökima
m
Minge magama-le/ 8. juuli 2019, 12:47
Kui ise magad, siis laulupeolistel on veel mõtlemist küll.Peale viina ja magamist vahel ajab öökima küll.

k
Kolla Protokolla/ 8. juuli 2019, 09:55
vihakõne vihakõne vihakõne vihakõne vihakone kollaste rahvuslaul
v
8. juuli 2019, 18:51
vihakõne vihakõne vihakõne vihakõne vihakone p r u u n i d e rahvuslaul
k
kotermann/ 8. juuli 2019, 09:51
ussita ussita esimese tormiga lähed põhja
n
närviline/ 8. juuli 2019, 09:48
Kes kannatab, see kaua valitseb!
m
Milline unelm! Proua ei jõua seda tundi kohe mitte ära oodata/ 8. juuli 2019, 09:46
Sest siis ei jää neil kesikutel ja isamaalastel tõesti enam muud üle, kui tulla alandlikult, müts näpus Kaja-prouale peaministri kohta pakkuma. Ilmselt kenal sinise äärega portselanvaagnal (nagu kunagi Ilf ja Petrov seda kujutlesid). Koos oma arvukate ja alandlike vabandustega ning täieliku kapitulatsiooniga. Andma end oravate armu ning hirmu alla. Ja siis algaks proua tähetund ning tähelend. Keda autasustan, kellele andestan ning keda karistan!
t
8. juuli 2019, 10:02
Tundud haritud inimene olevat aga sa ei jga ära mis on Eesti riigile hea
t
to 10;02/ 8. juuli 2019, 10:19
Eestisid on vähemasti kaks, Esimene ning Teine kindlasti. Ränderaamistiku-Eestist mina näiteks küll ei vaimustu. Samuti ka mitte multikulti-inglisekeelsest, islamistlikust või veel mõningatest.
k
Katrin/ 8. juuli 2019, 09:45
Kaja Kallas on äkitselt jube vanaks jäänud. Tuleb natuke ikka liha luudele saada, siis ei kuku näost nii äkitselt ära.
s
Selle/ 8. juuli 2019, 09:52
nimi on varajane kliimaks
a
Anoreksia ja viharavi/ 8. juuli 2019, 10:02
e
et miks?/ 8. juuli 2019, 11:27
Eks mured ja stressid, mis muu.
E
???/ 8. juuli 2019, 11:28
Ei saanud priske riigipiruka manu, lükati kõrvale.
A
???/ täna, 11:28-le/ 8. juuli 2019, 12:48
Ahajaaa, riigipiruka amps on puudu, siis oleks pale rõõsa!

a
Arvamus/ 8. juuli 2019, 09:41
Silmakirjalikuse etalon! Teid oravaid ei koti ei KE ega Isamaa, veel vähem rahvas. Istuge aga opositsioonis edasi! Tegelikult isegi seda on teile palju, võiksite üldse poliitmaastikult kaduda!
k
8. juuli 2019, 09:41
Sisu ei vastanud kommenteerimise reeglitele.
m
mees ootab/ 8. juuli 2019, 12:49
Ta võiks opositsioonis olles olla ühtlasi ka lapsepuhkusel, aeg on küps!
n
No/ 8. juuli 2019, 13:15
m
Milvi/ 8. juuli 2019, 09:36
Hallo oli laulupidu , kuhu see viisakus nüüd kadus, kohe üle ÖÖ? ilmselt helmed ei saanud osa Eesti kultuurist! Mats jääb ikka matsiks!
h
8. juuli 2019, 09:47
hallo,kus siin helmedest juttu oli,päevaprobleem on ikka kaka maha rahustamine
m
Milvile/ 8. juuli 2019, 09:54
Matslust seostan mina eelkõige Kallastega, Rõivad, Ossinovskid, proua Marianne jt. rigurada järgi. Selle matsluse tulemusena ekrekad õlmitsevad. Kuni nad suuri prohmakaid ei tee, lase olla
s
Sifka/ 8. juuli 2019, 09:33
KaKa on nagu katkine grammofon. Võiks mingigi eneseväärikus olla või vähemalt austus Eestimaa ja inimeste vastu.
k
8. juuli 2019, 09:49
k a s p u t i n a r v e s t a b i n i m e s t e g a t ä h t i s o n a i n u l t v õ i m

m
munk ( μοναχός )/ 8. juuli 2019, 09:32
Huvitav, mil viisil ja kuidas on oravad viimase kahe kuu jooksul majandust juhtinud? Las teadja orav kirjutab lühidalt sellel teemal.
a
Arutleja:/ 8. juuli 2019, 09:28
Kaja, mida teeksid paremini? Nt majanduses? Kas oled parem kui Ratas?
k
8. juuli 2019, 09:50
e
esimese asjana / 8. juuli 2019, 10:27
nad tõstaksid kõiki aktsiise ma juid makse, siis hakkaks massiliselt kolmandate maade madalat odavtööjõudu suurtes hulkades sisse vedama jne jne
l
8. juuli 2019, 09:26
Sisu ei vastanud kommenteerimise reeglitele.
v
vanja/ 8. juuli 2019, 10:23
kaks milli võlga- vaja tasuda
r
reet aru/ 8. juuli 2019, 09:21
Reform oli võimul kuhu jäid tema eestit edasiviivad otsused.Kulla Kaja sa oled küll tark aga ei ole poliitik. Tagudes palli kogu aeg ühte väravasse ei jõua sa kuhugi vaid eemaldud ka oma valijatest v. a. need keda olete ostnud.
n
Nord/ 8. juuli 2019, 09:18
Kuidas tütar ei saa aru, et tema isa varastas 10 miljonit dollarit ja organiseeris selle varastatud raha eest erakonna. 10 miljonit oli vaja erakonna loomiseks, pärast hakkas see tööle nagu masinavärk ja kooris lihtsaid eestlasi 17a. Erakonnaga liitusid Seli sarnased tegelased, kes andis näiteks Tartus riia tänaval asuva KEKi hoone politseile rendile meeletu summa eest, mida renditakse veel siiamaani ja mis täidab reformierakondlaste taskuid. Ma häbeneksin ennast maa alla kui minu isa ei mäletaks kuhu sai Venemaalt tagasi saadud 10 miljonit dollarit?
n
No/ 8. juuli 2019, 13:23
Issand jumal,kui tark sa oled. Ja mis ta sinult ära kooris.
s
Selleks et aru saada on vaja mõista kuidas korruptsioon mõjutab tavakodaniku elatustaset./ 8. juuli 2019, 14:12
r
8. juuli 2019, 09:13
Sisu ei vastanud kommenteerimise reeglitele.
n
No/ 8. juuli 2019, 13:27
Aga nüüd on ammu teine valitsus. Kui kõik valesti tehti,miks siis praegune valitsus seda kolmandikku ühistransporti korda ei korralda. Ainult kõik teised on süüdi.
e
ei saa lauset lõpetada (...maalt appi.Tunnevad nad küll Tartu liiklust haruldaselt.)/ 8. juuli 2019, 20:51
Kas nüüd siis hakkab see tulemusi andma, kes on Tartus valitsenud. Praegu see u u s ja h e a Tartu linna transport ei kõlba enamjaolt mitte kuhugi. Miks tehti neid uusi peatusi, mis ,ausalt öeldes, kuhugi ei vii? Kas bussid peavad nüüd tiirutama ümber Annelinna? Miks ei sõida enam normaalset marsruuti ükski buss, mis vedas inimesi Sõpruse peatusest (nüüd nn.Männi peatus) Kesklinna peatusse, Maarjamõisa ette? Samuti linna poolt tagasi? Kus need Anne peatused nüüd on, mis tulles linna poolt ja sõites linna? Kõik puha Eedeni kaudu ja mööda Jaama tänavat. Kutsuti ju küll suured tegijad teiselt
m
8. juuli 2019, 09:12
Sisu ei vastanud kommenteerimise reeglitele.
m
8. juuli 2019, 09:24
s
8. juuli 2019, 09:52
sinu sõnavõtt näitab sinu harimatust
n
No/ 8. juuli 2019, 13:28
Üks asjalik kommentaar ka siin.

k
Kersti/ 8. juuli 2019, 09:09
v
8. juuli 2019, 09:03
Sisu ei vastanud kommenteerimise reeglitele.
k
8. juuli 2019, 09:53
kaja pole kahvatu ,vaata ta vihast punetavat nägu
t
Teeline/ 8. juuli 2019, 10:03
Praegu ainult hirm, kui jõutakse VEB-fondini, tuleb surmahirm.
v
vanaisa/ 8. juuli 2019, 09:01
Mul on küll selle kondise Kaja pärast hirm lausa.Mis õigusega on ta meie valitsusevastane,Sellised peaks kõrvaldatama valede esitamisest.Jummal,no kas tema oskaks midagi normaalset ainult vingumine,ja kaotusvalu.
t
Tiit/ 8. juuli 2019, 09:01
Reformierakond ülbitseb ja dikteerib oma tahtmiseid ja pärast on pahased, et nendega keegi ei taha koalitsioonis olla.
s
See naisterahvas.../ 8. juuli 2019, 08:58
on täiesti vastutustundetu.Tal nagu puudub normaalne mõistus. Selle asemel,et aidata eesti elu edasi viia,aina õõnestab ja sepitseb intriige.Mida tema paremini teeks?!Või mida tema koos papaga paremini teeks?Rahamehed saaksid jälle riigitüüri juurde.Nad olid juba 16 aastat,kuhu me siis jõudsime?Täiesti vastuvõetamatu naisterahvas. Peaks närvidega ravile minema ja eesti inimesed rahule jätma.
m
Matilda/ 8. juuli 2019, 12:21
Ise pole proovinud närvidega ravile minna? Kommentaarist järeldub, et oled jubelolllehm.
k
8. juuli 2019, 08:58
Sisu ei vastanud kommenteerimise reeglitele.
l
Ly/ 8. juuli 2019, 09:07
Kas on seda ka uuritud,milliusesse erakonda Emori kollektiivi liikmed kuuluvad,arvatavasti reformi,küll see selgub varsti.
t
Trollile või lihtsameelsele, kes kasutab nime Kust võtab/ 8. juuli 2019, 09:07
Kommentaarium, mille pea 100% ulatuses on vallanud ekre ja kesikute trollid ja padutoetajad, kes siis eri nimede alt kribavad kümneid ja isegi sadu kommentaare ning käivad siis mingi aja tagant omadele plusse ja mittemeeldivaile miinuseid jagamas (hindamisrobotit kasutatakse ka usinasti) ei ole küll koht, kust rahva meelsust leida.
0
09:07!/ 8. juuli 2019, 10:23
Vaata nüüd ise oma punktide saaki! Proovi aru saada, miks sa üldse inimestega jonnid? Miks sa üldse ei märka, et ajad lihtsalt jama suust välja? Ütle, kas on raske olla nii rumal, et seda ka üldsusele demonstreerida?
j
jeah/ 8. juuli 2019, 10:30
Emori küsitlused viiakse läbi viimsi selveri ukse juures. Mingu lõuna eestisse oma küsitlust tegema, refid ei ületaks valimiskünnise protsentigi.
k
8. juuli 2019, 08:57
Sisu ei vastanud kommenteerimise reeglitele.
n
No/ 8. juuli 2019, 13:34
Ja mida sina oma issiga mängid.millist turniiri.

t
8. juuli 2019, 08:56
Sisu ei vastanud kommenteerimise reeglitele.
n
No/ 8. juuli 2019, 13:35
Tibusid loetakse sügisel.
l
laulupeoline/ 8. juuli 2019, 08:51
Niinagu ei sa lahti Ivo vahtimisest ,igal võimalikuljuhul , nii ei saa ka tollest refl netist , vaatasime ja imestasime ,kui rahulik ja soliidne ja tagasihoidlik on Tõnis Mägi , laulab oma laule ,kui kutsutakse ,ei suru end ise peale , edu Tõnis Sulle .
v
8. juuli 2019, 08:51
Sisu ei vastanud kommenteerimise reeglitele.
v
viimsilane/ 8. juuli 2019, 09:05
s
sudames/ 8. juuli 2019, 08:50
oli kuidagi hea tunne peale laulu ja tantsupidu.Hakkab aga jälle...
n
Nilsson Arsenalist/ 8. juuli 2019, 08:49
Loodame, et valitsus kõikide hädade kiuste püsib need 4 aastat, RE on seega aega endasse kaeda ja mõelda, mis on alates 2011 aastast erakonnas juba valesti läinud. Kajale jõudu, et julges seda välja öelda. EKRE populaarsus kasvas tänu RE tegemistele ja peenhäälestamisele, arvestamata kogu Eestimaa vajadusi.
S
A/ 8. juuli 2019, 11:33
e
.../ 8. juuli 2019, 08:47
et riigis palju peeessse reformijad ei suuda edasi reformimise takistusi kannatada, see näitab seda, osa miljoneid jääb siis kuskile liigutamata .
i
intrigant ei suuda ikka veel maha rahuneda./ 8. juuli 2019, 08:45

o
oh jah/ 8. juuli 2019, 08:44
alles oli laulu,tantsupidu ja juba jälle ametis.Naudi Eestimaa suve!. õb
r
rahvas/ 8. juuli 2019, 08:43
kas refi mure on seotud iseendaga või rahvaga ?
t
Tiit/ 8. juuli 2019, 08:43
Tehku moni skulptor kuju "Nuttev ja halav Kaja".
a
8. juuli 2019, 08:42
Sisu ei vastanud kommenteerimise reeglitele.
t
Tiit/ 8. juuli 2019, 09:02
Selles on sinul täiesti oigus.
k
klassiõde/ 8. juuli 2019, 09:07
Hoopis kondised põsed ja väljaveninud nägu,oleks nagu 6o aastane vanaeit,kuidas ja kaua see neljas mees teda kannatab,Mitte maua,
t
Tiks/ 8. juuli 2019, 08:41
prua Kallas te peate ootama 4 aastat võtke selle aja jooksul midagi uut ette olete noor inimene tehke kasulikku
s
Sulle: Tiks/ 8. juuli 2019, 09:00
Sina ekre kummardaja, tee ka midagi kasulikku, mine tööle! Raudselt oled üks harimata maakas, tööl ei viitsi käia. Ükski arukas ja laia silmaringiga inimene ei poolda Ekre-t ega praegust valitsust!
j
Jüri/ 8. juuli 2019, 09:09
Välimuselt aga küll nagu moon vihma käes ,kõhn ja kondine vähemalt 50 aastane naine.
t
To Sulle Tiks/ 8. juuli 2019, 11:31
e
Ei poolda ühte, ega teist/ 8. juuli 2019, 08:40
Õhtuleht pigistab pastakast uudiseid välja, et oleks rohkem riidu. Treitakse mingi jutt valmis, mida Kallas on võib-olla mõned korrad peale valimisi rääkinud. Pannakse veel pilt juurde ja ullikestele ei olegi rohkemat vaja. Kõige tähtsam, et ikka võitluspaarid oleks. Super kuu lood muutusid ka juba halenaljakaks. Mingi aeg jahuti mega, super, veel suurem. Kuu tundubki suur, kui horisondi tagant paistma hakkab. See teema on aga ära ammendanud ja nüüd on leitud uus nurk "Kaja arvab"

i
Iga kord / 8. juuli 2019, 08:39
kui hinge saabub rahu ja hakkad juba ennast kogu sellest vihast ja vaenust vabana tundma ilmub see madu välja ja rikub jälle kõik ära!Kuidas on võimalik et selline inimene pürgib liidriks ja oma rahva juhiks?Tal ei ole ju midagi innustavat ja siduvat öelda!Ainult hävitab!
w
Www/ 8. juuli 2019, 08:36
Ei lagune ta midagi kajakene võid täitsa rahulik olla
s
Soov/ 8. juuli 2019, 08:35
v
Vaene Kaja/ 8. juuli 2019, 08:32
Ei pidanud vastu. Laulis isamaalisi laule aga ei taibanud, et ühtehoidmine annuks talle võimaluse näidata, et tema võimuletulek pole siin muie elus peatähtis ja ta oskab olla ka oma rahvaga koos. Ei läbinud testi.
k
8. juuli 2019, 08:29
Kaja sõida Orissaarde seenele, siis võid padjaklubi presidendiks saada
o
Odin/ 8. juuli 2019, 08:29
Ju ta neid mõtteid, siis kui teised laulsid, Lauluväljakul haudus. Tundus teine nii hapu näoga olevat ning mõttesse vajunud. Ja selle, mis välja haudus kohe Õhtulehele ka edastas.
l
Lähedalseisja/ 8. juuli 2019, 09:13
Oli tõesti nagu peksasaanud koera olekuga.Suu liikus aga kas laulu tuli ,ei saanud küll aru.Kehvake kuju igal juhul

k
Kajab taas/ 8. juuli 2019, 08:28
...laulupidu läbi ja hakkab taas pihta! No mitte ei saa rahu see naisterahvas, nagu king pigistaks!😁
h
Hea Kaja/ 8. juuli 2019, 08:27
Sama lugu, nagu oli ka Reformiga valitusluiidu lagunemise põhjus - ükskord lahvatas vimm, mis kogunend salaja .... Laseme sellel valitsusel tööd teha eks .
g
Gunnar Stahl/ 8. juuli 2019, 08:24
Natuke on Kajast kahju ka, noorus läinud, võim läinud ning varsti ka raha otsas ja kuna varastada ka enam ei saa, siis ajab lausa nutma.
s
Sõbranna/ 8. juuli 2019, 09:15
Täpselt pihta! Hirm kogu aeg,papa selja taga,üksi oleks ammu juba kraavis olnud.Seesamune Kaja......äpukene igal juhul
h
hakkab peale/ 8. juuli 2019, 08:22
nagu Laulupidu läbi sai, algab poliiitkute kaklemine.
m
8. juuli 2019, 08:20
Sisu ei vastanud kommenteerimise reeglitele.
t
To mida reformarid jälle sepitsevad ja kaja-kena on tanki pandud/ 8. juuli 2019, 11:25
k
KO/ 8. juuli 2019, 08:20
Ei katke see kannatus niipea, sest uues valitsuses jääks üks neist välja. Tõenäoliselt Isamaa.
j
8. juuli 2019, 08:25
ja Ratas oleks siis munadeta mees, sest seda näägutamist, mis Kaja valimiste ajal tegi Keskerakonna aadressil, ei kannataks keegi välja. Kajake, ole rahulik! EKRE on ainuke erakond, kes julgeb välja ütelda tõdesid ja on sirge seljaga. Jüri ainult noogutab kõikidele kaasa ja on kõigega nõus.
e
EKREl ja rahvuslusel pole mingit pistmist/ 8. juuli 2019, 09:10
Just. Venelaste esivõitleja ja peaministrierakonna peamine häältemagnet Kõlvart ütles ju otse välja, et ekrega koalitsioon oli ainus võimalus, sest ainult tänu ekrele (noh ja isamaa on niigi pundis) saab säilitada venekeelse hariduse jätkemist.

m
Mx/ 8. juuli 2019, 08:17
No ei saada ükskord juba aru, et Teie aeg on läbi, pole vaja pidevalt urgitseda ja suskida ja seda isegi toimunud Eesti peo järellainetuse harjal.....
t
to Mx/ 8. juuli 2019, 08:23
Õigesti arutled - täitsa nõus Sinuga. Mida parata, kui mõistust on lusikaga antud ja.... kulbiga võetud.
k
8. juuli 2019, 08:16
Kaja käitumisest ja sõnavõttudest paistab küll ainult üks, saada iga hinna eest võimule, ei siin ole aatelisusega midagi pistmist. Tuli ju Euroopast suure jutuga, et temast saab Eesti esimene naispeaminister, uhkus ja ülbus viisid praeguse tulemuseni.Ja ei tehgele keskerakond küll päevast päeva reformi mahategemisega, ikka vastupidi. Ja kust see Kaja kinnitatud hea töö opositsioonis välja paistab
m
8. juuli 2019, 08:22
Miks ta ei peaks kritiseerima. On põhjust ja poliitikuna väga suure hulga valijate - suurem hulk kui teised erakonnad üksikult hääli said- esindamine valitsuses on tema ülesanne . Kas Ratas ka ei tohiks kedagi kritiseerida? Ps. ei ole reformi valija.
e
8. juuli 2019, 08:28
EKRE minister pr. Kingo uurib E-valimiste turvalisust ja see käib reffidele ehk väga närvidele.
H
-/ 8. juuli 2019, 08:14
Hakkab pihta, mine söö maasikaid ja pane kurke purkki
n
No/ 8. juuli 2019, 08:22
Kas sul on kurgid purgis juba,et soovitad ka teistele seda. Kui ei,hakka ruttu pihta ja ole vait.
M
...../ 8. juuli 2019, 08:14
Mul on hea meel, et reformierakond enam võimul pole
n
No/ 8. juuli 2019, 08:23
Oota,varsti saab võimule. Ausõna.
k
kui nüüd / 10. juuli 2019, 00:09
kesk mikest ka lahti saaks, läheks elu nats paremaks veelgi.
n
8. juuli 2019, 08:14
k
8. juuli 2019, 08:12
Sisu ei vastanud kommenteerimise reeglitele.
n
No/ 8. juuli 2019, 08:25
Mis ootate siis. Otsige välja need pettused. Aga ei. Neid pole.
n
naine/ 8. juuli 2019, 09:11
Sul Kärt mingid luulud käivad peal! Mis vargused, mis pettused? Tean oma tutvusringkonnast paljusid, kes hääletasid reformierakonna poolt ja ma ise hääletasin ka Kaja poolt!
e
8. juuli 2019, 08:12
ei ole vist lootustki,et maha rahuneb.Siin aitab ainult psühhiaater ja tugevad rahustid
t
To täna, 08.12/ 8. juuli 2019, 08:22
paistab jah, et mehelesaamine ei aidanud.
n
No/ 8. juuli 2019, 08:26
Ei rahunegi,kuni riigis asjad korda saavad. Õige.
n
naabrid/ 8. juuli 2019, 09:17
Olen ammu juba aru saanud,et Kajale on psühhiaatrit väga vaja,Hirm mehe äramineku pärast ajab teda ka marru.
k
kajal.../ 8. juuli 2019, 08:11
....endal polnud kannatust ega mõistust isegi nii palju et oleks suutnud valitsuse kokku panna, kui selleks võimalus oli.

n
no/ 8. juuli 2019, 08:08
kui rahvas on alles ägeda laulupeo lainel, siis Kallas muudkui niheleb, tigetseb, närib küüsi ja ootab kannatmatusega, millal valitsus laguneb... Näeb juba päris närb välja teine, vist ei maga ka enam öösiti, äkki peaks meeletohtrit külastama... No tõepoolest!
n
No/ 8. juuli 2019, 08:29
Kaja oli ka laulupeol. Ja väga tubli naine .
s
se-to/ 8. juuli 2019, 08:06
Sina,porgandi häälega mimmu,mine tee tööd mida oskad teha,aga see ei ole kindlasti riigi juhtimine !
n
No/ 8. juuli 2019, 08:30
Ja kuidas veel on. Tee ise oma porgandi või kapsa häält.
h
Haha/ 8. juuli 2019, 08:04
Valitsuse lagunemine on KK soovunelm.
e
8. juuli 2019, 07:58
Sisu ei vastanud kommenteerimise reeglitele.
K
Idi-/ 8. juuli 2019, 11:15
Kas on väga valus olla?

TOIMETAJA

+372 5199 3733
online@ohtuleht.ee

TELLIMINE JA KOJUKANNE

+372 666 2233
tellimine@ohtulehtkirjastus.ee

REKLAAM JA KUULUTUSED

+372 614 4100
reklaam@ohtulehtkirjastus.ee