Eesti uudised

EKRE esimees ei kiirusta oma väiteid põhjendama

Mart Helme ei soovi „hobusevaraste“ kriitikat põhjendada: „Eks see teema hakkab juba maha ka käima.“

Asso Ladva, 5. juuli 2019, 22:34

194 KOMMENTAARI

o
olen käimas/ 8. juuli 2019, 00:03
kiiret ei ole kuhugi peale välja ütlemist
a
au Helmele/ 8. juuli 2019, 00:02
no on tublid valitsuseliikmed meil
t
tublidus tuleb tööga/ 8. juuli 2019, 00:00
ega maha käija ei saagi pikalt lobiseda
t
teeline/ 7. juuli 2019, 23:57
milleks sõna võtta,kui ei taha teemat põhjendada
m
maha käija/ 7. juuli 2019, 23:55
m
maha käija/ 7. juuli 2019, 23:54
oi kui tore,et Helme selle hobusevaraste loo välja ütles
m
maha käija/ 7. juuli 2019, 23:51
pole hullu,aga Helmet modereeritakse kogu aeg
k
käib maha/ 7. juuli 2019, 23:50
lugu on hapu,kui sõna Helme kogu aeg modereeritakse

e
esile tõstja/ 7. juuli 2019, 23:48
millegi pärast suunati arvamus Helmest kontrolli
h
hästi esile tõstetud/ 7. juuli 2019, 23:46
Helme sülitab,aga mõnikord juhtub,et vastu tuult.Ehk tuleb siis meelde,millise #hobesevaraste# kooli on ise läbi käinud
l
lugeja/ 7. juuli 2019, 22:41
Riigikogu SPIIKER Henn Põlluaas on ka EKRE hobusevaras, kes on lõpetanud Tallinna Ülikooli...! MIDA Henn Mardile ütleb ja KUHU ta Mardi saadab..?
h
Helme on RUMAL 19:02/ 7. juuli 2019, 22:39
Ainult RUMAL inimene nimetab asju oma nimega! TARK inimene ei räägi nii nagu sülg suhu toob...!
l
lugeja/ 7. juuli 2019, 22:34
Mart on ise õppinud punaprofessorite käe all NLKP ajalugu, teaduslikku kommunismi, poliitökonoomiat, Marksi ja Lenini teoseid... Sellest ongi tema närvihaigus tulnud....
r
Ruun/ 7. juuli 2019, 20:16
Punaprofessorid võiks uurida sellist nähtust l-minevikust, nagu sundparteistamine, on see üldlevinud postkommmaades jne!
l
Lätlane./ 7. juuli 2019, 19:48
Punnpeal punn ees. Punnita nyyd palju jõuad. Noored Leeninlased tulevad Alfaisasele appi, urgitseva eest ära.
t
tõega näkku / 7. juuli 2019, 11:31
Tavaliselt on meedia lemmikute poolt kraadides kangemad väljendid juba ammu maha käinud .

k
Kas ta on siis/ 7. juuli 2019, 11:27
ise hobusevaras ja teenis sellega esimese miljoni :)?
p
Paneb imestama papi/ 7. juuli 2019, 11:07
Kui laulupeo rongkäigu eesotsas marssisid uhkelt meie õpetajad. Nii muusikaõpetajad kui tantsuõpetajad on saanud hariduse hobusevaraste ja ka kraaksujate koolist. Sellist pidu pole mujal maailmas kusagil mujal. Kas tõesti peaks neid inimesi niimoodi solvama?
s
Shalom/ 7. juuli 2019, 09:02
Ainult marksism-leninism on tõeline tarkus. Sellest ka Mardil kõrgendatud enese-hinnang. Midagi pole uut siin ilmas.
k
katus sõidab/ 7. juuli 2019, 08:23
Avalduvad vaid alaarenenud sopasotside kommid.
t
Tyuiop/ 7. juuli 2019, 08:23
Aga siis kand ja varvas oma kodumaale tagasi analüüse andma, et kes keda süüdistab. Mida sa siin istud ja ussitad ?
e
ei tohi/ 7. juuli 2019, 07:43
kirjutada, et lõpetajad ei oska isegi õigesti kirjutada, mode vist ka sellest "ülikoolist"pärit
j
Joonsas/ 7. juuli 2019, 00:01
s
sõidab/ 6. juuli 2019, 22:39
ratas rattaga,tunneb kelkarid sügelevad.Mõtleb,ah vaatan pärast kui kohale jõuan.Jõudis kohale,püksid maha, vaatab kelkareid pole,ainult helmed järgi.

t
terve valitsus/ 6. juuli 2019, 22:23
terve valitsus ei tee töö - kõike otsustamist ja tegemisi lükatakse sügisesse - ainult nõukogude liikmeid vahetatakse välja
h
HAKKA OMA TÖÖD TEGEMA, MART!/ 6. juuli 2019, 22:18
MILLAL siseminister hakkab tegelema SISEMINISTEERIUMI tööga ja LÕPETAB kõige muu kohta lõugamise, mis ei puutu tema tööülesannete hulka? Või EI OSKA ta siseministerriumi TÖÖD teha?
d
Dva/ 6. juuli 2019, 22:17
Odin (vene keelest üks) LGPT fanaatik, siin toimetamas oma algharidusega
1
17:05-le/ 6. juuli 2019, 22:14
Miks sa peast segi läksid, et ekret valid..? Ära rohkem sellesse s. ita. äm. bri.sse astu!
l
lugeja/ 6. juuli 2019, 22:07
Ekrelased ei ole võimelised omandama kõrgharidust! Kahe kõrva vahel on õõnes koht!
o
Odin/ 6. juuli 2019, 22:06
Üks kommentaar suunati modereerimisele ja sinna ta jäi nagu tavaliselt kui asjast räägid. Ma siis pikemalt ei püüa targutada vaid ütlen seekord ainult üht. Seni kuni Tallinna Linna Ülikoolis on õppejõududeks igasugused RJK kaptenid ei maksa sealt arukat haridust küll oodata.
o
Odin/ 6. juuli 2019, 21:50
Seni kuni Tallinna Linna Ülikoolis on õppejõududena tööl endised teadusliku kommunismi ning marksismi-leninismi teooria ning KGB kaptenid (a la A. Kruuser) ei olegi mingit põhjust loota, et sealt eluks vajalike teadmisi saadakse. Üks viimase aja näide on R. Vakra geiss.
s
6. juuli 2019, 21:29
See vanamees mõõdab ajudega asju mitte ei käi teiste meeste püksis suurust mõõtmas! Nagu see K!! Tema päästab valge rassi ja aitab Eestit tugevaks teha!

k
Kõik kindlasti mitte./ 6. juuli 2019, 21:27
t
to vana Juhan/ 6. juuli 2019, 21:26
Ja kui tark ja kultuurne te ise olete? Kas olete lugenud või kuulnud ehk otse, mida siseminister E..RE volikogu liigi poole tunnises kõnes silmas pidas või teete järeldusi pikast kõnest välja rebitud lause põhjal? Ja kas teate, kust tuli laiemasse kõnepruuki fraas "hobusevaras"? Ja kus on siseminister närvitsenud, näidake mulle ka - paluks videopilti, sest tekstipõhine parafraseering pole tänapäeval enam midagi... Ja kindlasti ei tea te ka seda, et vana kaabu on töötanud pikka aega TT.Üs õppejõuna, aga noh - faktid pole olulised, peaasi, et sõimata saaks ja kontorist oma sendid kätte saaks..
t
tühi kõlakoda/ 6. juuli 2019, 21:20
No kui vennal on kaela otsas õõ nes puit, siis sealt kaelakondist ei saagi tulla muud kui mõttetut mõla
t
to vana Juhan/ 6. juuli 2019, 21:18
Ja kui kultuurne ja tark teie olete? Miks te teete järeldusi pikast tekstist välja rebitud lause põhjal, pidas ju Mart volikogul ligi pooletunnise kõne. Ja kus ta on närvitsenud? Vana on siseminister küll, aga kas närvihaige, ei tea... Ja kas te üldse olete tuttav, millele Helme "hobusevarastega" viitas ja kust on tulnud käibele "hobusevaras"? Ja kindlasti ei tea te seda, et Helme Mart on töötanud nt. TTÜ-s õppejõuna... Aga noh, mis tahta palgalisest kommentaatorist, kelle eesmärk igal pool EKREt ja Helmet sõimata - võibolla polegi palgaline, aga siis te olete lihtsalt i..ioot...
e
ekrelane/ 6. juuli 2019, 21:16
Mardilemeeldib kõige rohkem LGBT-koor.
l
Loviisa/ 6. juuli 2019, 21:04
Õhtuleht on sopakas, ainult materdada võib Helmet, ühtki kiitvat asja ei avaldata
v
vaene rahvas.../ 6. juuli 2019, 21:03
Mis küll meie targad kommentaatorid ja ajakirjanikud ilma E-K-R-Eta ja perekond H.e.lmeta teeks? - Veeretaksid oma napi sõnavaraga pöidlaid ja koogutaksid Euroopa Liidu föderaliseerumisele kaasa. Kuid nüüd on lisandunud igapäevasesse sõnavarra: kaabud, kolhoosnikud, (rasvaliit), veerevad pead, süvariik ja viimati hobusevaras. Kahju, et nii palju kommenteerijaid peab värvikat kõnepruuki ja mõistukõnet solvavaks.
a
Ats/ 6. juuli 2019, 21:00
Muide, kas keegi on Helmeid kunagi ka laulupeol näinud? Ja millega nad tegelesid laulva revolutsiooni ajal? Kas hobusevargusega?

v
vana Juhan/ 6. juuli 2019, 20:55
Hobusevargad olid ka targemad ja kultuursemad kui see närvihaige vanamees!
l
lugeja/ 6. juuli 2019, 20:53
Mart armastab ainult vene võimu ja marksiste-leniniste!
l
Loll armastab ikka lolle! 19:09-le/ 6. juuli 2019, 20:52
Ainult RUMAL inimene ütleb kõike, mida tal sülg suhu toob! TARK inimene enne mõtleb, MIDA ta ütleb!
õ
Õhtulehele/ 6. juuli 2019, 20:46
Õhtuleht! Ärge toppige seda NÄRVIHAIGET SÕIMAJAT kogu aeg oma ajalehte! Kas olete hullumaja häälekandja..?
r
RÄÄGI, MART!/ 6. juuli 2019, 20:45
Mart! Räägi ka hobusevargast Põlluaasast, kes on lõpetanud Tallinna Ülikooli!
S
.../ 6. juuli 2019, 20:15
Sõimata võib, kiita ei tohi. Viimasel juhul läheb kommentaar modereerimisele või heal juhul avaldatakse, aga hiljem kustutatakse. Nõme
l
Loviisa/ 6. juuli 2019, 20:05
No mina igatahes ei kilkaks,kui ma oma kodumaa kirjandusklassikat ei tunneks ja analüüsivõimet ei omaks, järelikult tänane tarkus on ikka väga puudulik ja siis veel sellega uhkustada ja Helmet süüdistada on lauslollus.
l
Loviisa/ 6. juuli 2019, 19:59
Lollus! Helme kasuks kirjutatu on alati LÜHIKE

m
Martin/ 6. juuli 2019, 19:27
Miks üks vana penisionär peab suust välja ajama mingit labasust,ilma et midagi teaks.Kus temal akadeemilsed kraadid on? Liiga vanur õppimiseks!
o
Ou jeeh/ 6. juuli 2019, 19:18
ekrelibedatel, ekresotsudel, ekremultidel jälle hea päev, saavad kommenteerida ja oma libesotsumulti mardikest kiita
a
austan/ 6. juuli 2019, 19:09
Mardil on igati õigus,kuid kui öelda läbi ,,lillede:.ei saa paljud öeldust aru.Peabki otse ütlema,et kohale jõuab.Nämmutamise ja mõmisemise aeg on lihtsalt otsas ja oleme hetkel reaalajas ning kõik on õige.Julge ja otsekohene minister.
h
haha/ 6. juuli 2019, 19:07
"prantsuse natsionalist" on umbes sama hea nagu "mittepunane kolhoosnik"
j
jep/ 6. juuli 2019, 19:06
eks see vene kolhoosipartei hakkab ka juba maha käima
h
Helme on tubli/ 6. juuli 2019, 19:02
m
Mis turvalisus! Joodik oled/ 6. juuli 2019, 19:00

m
m. j. eisen/ 6. juuli 2019, 18:44
Ennemuiste ilmunud korra koledad ekrelased Harjumaale Kuusalusse. Kui mere äärest metsa sammunud, paistnud plekist nokkmütsid ja sarved üle metsa. Panemise ajal värisenud mets, liikunud põõsad. Korra hakanud ekrelased jalgadega kaapima. Tolm katnud sedamaid päikese kinni; inimestele jäänud hingamine raskeks.
e
Edu EKRE!/ 6. juuli 2019, 18:38
Hea tunne, et meie partei valitsusse sai ja elu on kohe turvalisem. Aitäh, Mart ja Martin!
j
6. juuli 2019, 18:31
Jälle sellele rassistile ei meeldi miskit ja pealekauba homovihkaja ka! Ainult Venelane, ja Prantsuse natsionalist on tema lemmikud. Koos Jaak Madisoniga see valge ülistaja!
l
Lätlane/ 6. juuli 2019, 18:18
See näss siis Teie Alfaisane?
k
kuule, Katkine grammofon/ 6. juuli 2019, 18:09
ära solva siin ideelisi noorkommuniste, kes praegu meie riiki juhivad!
p
Pearu/ 6. juuli 2019, 18:07
Kas mõni siinsetest grupiviisilistest minestajatest Tammsaaret üldse lugenud on? Kui meie kirjandusklassikast pärinevad tsitaadid inimestele labased tunduvad ja meie uus "kirjandusklassika" eeskätt fekaalväljendeid ringlusse laseb, siis on see märk rahvuse vaimsest mandumisest.
t
tõsi/ 6. juuli 2019, 18:06
Sellised populistid on nagu Jumala hoiatus inimkonnale, puust-ja-punaseks-näidis, kuidas inimesed EI TOHIKS käituda ja kuidas elu ei tohiks toimuda. Mis külje pealt ka ei vaataks, nentida saab vaid ühte - parempopulistidehelmede puhul on tegemist isenditega, kelles pole mitte ühtki positiivset joont, positiivsuse alget või lootusekiirtki.
h
helmede käitumist kuuldes, nähes, lugedes.../ 6. juuli 2019, 18:04
Siin saab ainult üht väita ja tõdeda - parempopulistid eesotsas oma `suurte` juhtidega on ilma igasuguse kasvatuseta, selgroota ja lastetoata inimesesarnaste olendite kamp. Sellised populistid, eesotsas nende papa-pojaga, on tõestus, et inimesed võivad manduda ja minetada igasuguse moraali, viisakuse, korrektsuse, aususe ja inimlikkuse.

k
kuhu me oleme selliste ministritega küll jõudnud?/ 6. juuli 2019, 17:59
See vanahelme on täpselt samasugune nõukaaja produkt nagu oli/on mõjuagent Savisaar. Savisaare võimult eemaldumise ja savisaarliku keskerakonna kadumise järel on E,k-,re erakonna juhid savisaarelt ülevõtnud mitte ainult kremli poolt rahastatud ja Eestimaal asuva AINUKESE trollivabriku juhtimise, vaid ka savisaare Keskerakonna põhimõtted ja rolli - demagoogitsemine, viha- ja vaenuõhutamised, valetamised, teiste erakondade ja edukate eestlaste laimamised ja mõnitamised, siin siis Tallinna Ülikooli /TLÜ/ õppejõudude ja ülikooli lõpetajate alatu laimamine.
j
järelikult/ 6. juuli 2019, 17:39
hobusevargast kolhoosnik järelikult
t
Tahan, ei taha , maise ei tea/ 6. juuli 2019, 17:06
Ma ei oska põhjendada, ega taha, sest ikkagi olen hobusevaras helme,
p
Põhjenda/ 6. juuli 2019, 17:05
Kui vahutad mõttetut möla, siis suuda ka põhjendada, õnnetusehunnik, mitte minister.
s
See teema/ 6. juuli 2019, 17:03
Hobusevaras ja alati hobusevargaks, helme siis .
s
Samasugune diplomaat / 6. juuli 2019, 17:01
Oli nagu praegu tahab olla siseminister, aga ei oska , ainult vahutab.
m
Mölalõug/ 6. juuli 2019, 16:59
e
Ei hakka seletama/ 6. juuli 2019, 16:59
Mis sa siis lahmid oma väljaütlemistega, pole sa mingi minister, üks mölalõug.

h
Härrast asi kaugel/ 6. juuli 2019, 16:53
m
Muumidest kaugel/ 6. juuli 2019, 16:51
Mis muumipapa, ikka hobisevaras see helme
q
Q/ 6. juuli 2019, 16:50
Õige! Sisekaitseakadeemia peab looma hobustevalve eriala. Siis arenevad nii vargad kui valvurid koos, ühtse riigina.
h
Hobusevargad Helmed/ 6. juuli 2019, 16:48
o
Obuline/ 6. juuli 2019, 16:46
Jah, ma arvan ka , et Helmed räägivad endast, hobusvargad ongi.
v
vana ise/ 6. juuli 2019, 16:44
on maha käinud. Ajakirjandus ei peaks tema lehka võimendama - neist suur on on sellesama obesevarga haridusega.
m
maamehe keeles/ 6. juuli 2019, 16:41
Sellise kohta ei öelda kõrvadega M, sest ta ju ei kuula kedagi. Seega peab ütlema lihtsalt M
q
Q/ 6. juuli 2019, 16:40
No see teeb ikka südame täis küll!

t
to analüütik/ 6. juuli 2019, 16:38
kilekotiraha said kõik parlamendierakonnad, st ka EKRE eelkäija Rahvaliit. Villu oli ka mahlaka suuvärgiga, kuniks sai, mille välja teeninud oli. Vähe sai. Küllap jõuab ka aeg Mardi kätte.
t
Tavaline arvamusavaldus/ 6. juuli 2019, 16:38
on see, kui tavaline inimene isiklikku arvamust avaldab ja see arvamus temaga piirdub. Siseministri seisukoht määrab riigi poliitikat ja puudutab otseselt kõiki, kes päriselt midagi teha üritavad.
r
rass/ 6. juuli 2019, 16:34
k
koeranäss/ 6. juuli 2019, 16:17
Eks see va kõneleja hakkab ise ka maha käima (rikkis grammofon). Mõndagi enam ei mäleta. Eit mäletas, aga ... Kommentaar kastreerimisele!
a
Ando/ 6. juuli 2019, 16:10
Asjad tuleb paika panna maamehe keeles.
g
Gunnar/ 6. juuli 2019, 15:54
t
to 15:04/ 6. juuli 2019, 15:51
anname sellele vanamemmele andeks, ta lihtsalt ei saa enam asjadest aru ja puterdab niisama, vanainimese asi.
j
jep/ 6. juuli 2019, 15:49
ja kütavad mõisaid lausa karja kaupa

v
väike my/ 6. juuli 2019, 15:45
No mis see Muumipapa sulle kurja tegi, et teda niiviisi solvad?
t
To;lihtsalt jube/ 6. juuli 2019, 15:45
Sina kuula parem,kuidas opositsioon räuskab ja siis tule kaagutama.Valed vale otsasa.Ennem kui plõksima kukud,ole parem kõigega kursis.
m
mina räägin ,mida tahan / 6. juuli 2019, 15:44
küll jüri pärast vabandab ,
d
Diplomaat-Varas/ 6. juuli 2019, 15:27
m
Miks siseminister/ 6. juuli 2019, 15:23
peale lobisemise midagi ei tee ja neid hobusevargsaid vangi ei pane? Näidaku kui printsipiaalne mees on, alustagu oma perest ja erakonnast, ise aitas hobusevarga riigi teiseks tegelaseks.
s
Siim-Aabraham ja Kaja Kaldad/ 6. juuli 2019, 15:14
kas sidrunid,mis takkaluuki peitsite,on juba hapud?
k
Katkine grammofon/ 6. juuli 2019, 15:12
Võiks juba selle teema unustada, aga ideelised kommunistid ei saa, muudkui jauravad omal tasemel edasi.
p
piknik/ 6. juuli 2019, 15:11
Kolhoosnikul kunstnikuga sündis kirjanik

t
to-le/ 6. juuli 2019, 15:08
ma olen ekre troll, pean siin tööd tegema, pole aega laulupeole minna.
h
Hillar Koff. Viinahauald/ 6. juuli 2019, 15:07
sina kristel miihal ve?tõmba see kilekott pähe, mis nüüd rahast tühi ja mängi viiolit.
o
OBUNE/ 6. juuli 2019, 14:47
Mida siin põhjendada on. Hobusevargad sarnanevad väga paljus millivarastega. Vahe ainult selles, kui hobusevargad tabati, pandi nemad vangitorni. Ja seda pikaks ajaks. Millivargad kooberdavad aga rahulikult ausate inimeste seas edasi, irvitavadJa siluvad oma vuntsi!
i
Indrek2/ 6. juuli 2019, 14:39
Tõde ei vaja põhjendamist.
i
Ilmar/ 6. juuli 2019, 14:38
kurb see sõimamine tõesti. Minu meelest ei vii vastuseis ja urgitsemine küll midagi edasi, pigem tagasi. reffidele teadmiseks, et demokraatia aluseks on võrdus. Kui teistelt nõuad, pead ka ise samu reegleid järgima. Näide kasvõi reformarist kindrali lause, et mõned mehed peaks seelikut kandma. Normaalne demokraatlik ühiskond sellist "arvamust" normaalseks ei pea.
m
Muidugi hobusevargateks söimamine oli labane/ 6. juuli 2019, 14:37
Mina kuulsun juba 10 a tagasi et rahvas arvab et Tallinna Ulikool pole vörreldav Tartu Ulikooliga
n
no-le/ 6. juuli 2019, 14:31
selliseid mehi on ennegi olnud, oli üks Ligi-nimeline laia profiiliga, aga ka enne ütlemist ei mõelnud.
i
irw/ 6. juuli 2019, 14:29
sa küll mingi naine pole vaid korralik kolhoosnik ikka

n
naine1/ 6. juuli 2019, 14:18
"Kaabu", "õõnespuit", "poetagune"- muud ka miskit oska välja nuputada? Ära tüütab täiega mingi rumala inimese lalin.
k
Kodanik/ 6. juuli 2019, 14:16
Helme, pange Reinsalu ja Aegiga õlad kokku ja tassige pätid lavale.
v
vana mees aga varsa aru/ 6. juuli 2019, 14:15
No, kui sul seal kaabu all laiutab öönespuit, tõeline kõlakoda, siis ei ole mõtet nokka lahti tehagi - ainult tuul vilistab. Oleks võinud pilli- ja pullimeheks jäädagi.
t
to naine1/ 6. juuli 2019, 14:12
Parem küsi, kus kaabu 80ndate lõpus oli, siis kui Eesti ennast vabaks laulis? Kaabut eesti vabanemise juures ei olnud - tüüpiline konformist. See tema eestimeelsus on tagantjärele joonistatud ja kohatine Moskvameelsus paistab kaugele välja
t
to Liberastid ja multikultlased/ 6. juuli 2019, 14:12
sa siis ise ka ju viha väljapurskaja, muidu oleksid Laulupeol pidutsemas? Või mis sordist sa oled?
v
vanamemm--- jätkan/ 6. juuli 2019, 13:56
.....rahvuslikud erakonnad on Keskerakonnaga. Hoidsin pöialt, et valitsuse moodustavad oravad, ekrelased ja isamaalased---aga Kaja Kallase uih-aih --kohe minestan, millega läks kaasa kogu erakond (issi Siim säilitas tegelikult terve mõistuse, aga kui oled huntidega siis ka ulud koos) ALDE rahvusriikide vihkamise vaimus, kiislerliku ja tralla, kuusiku, lobjaka sopaaugus, huvitav miks "sallija" nii sallimatu on? Igatahes eesti rahva suutsite lõhestada, aga ilmselt see oligi tegelik eesmärk.
i
irw/ 6. juuli 2019, 13:43
kolhoosnik, kolhoosniku, kolhoosnikku
k
KMees/ 6. juuli 2019, 13:34
Lõpuks on meil siseminister kes nimetab asju nende õigete nimedega.Muidugi ajab see osa inimesed leili kunagi pole ju nii õeldud,inimesed kes midagi ei tee ja kohe hobusevargad.Aga edu Helmedele.

j
Jah/ 6. juuli 2019, 13:32
õ
Õige ka/ 6. juuli 2019, 13:20
kõik saavad aru millest ja kellest ja mis piirides on jutt, ainult liberalistid urgitsevad.
s
see on ammu kõigile tõelistele eestlastele selge/ 6. juuli 2019, 13:08
m
mõned head / 6. juuli 2019, 13:07
nopped sõna sekka täna, 10:44 On meil siin riigis ikka ajad ! Siseministriks ja peaministri kt. kõlbab inimene , kes oma väljaütlemistega on mingi Uugametsa külapoe juures tina paneva seltskonna tasemel . Mardil muidugi eri-haridus annab tunda. täna, 09:22 Marksismi-lenismi õpetus on selles punases julikoolis tõesti poolikuvõitu.. põline eestlane täna, 10:02 Vana kaabu käis Israelis, sai juhendid kätte vene juutidelt ja nüüd pseudopatriotismi kattevarjus materdab eestikeelset haridust ja kiidab vene tsivislisatsiooni ja aitab Keskerakonnal edendada venekeeslet haridust - see on ammu kõ
l
lihtsalt jube/ 6. juuli 2019, 13:06
saite oma ekre.nüüd vaadake ja kuulake ,kuidas üks TEGELANE oma suure suuga lahmib mida sülg suhu toob.
a
ann/ 6. juuli 2019, 13:02
Kas nüüd võib iga nolk oma õpetajat hobusevargaks sõimata??? TÜ omad naljalt õpetajaks ei tule, nad on ju nii "väärtuslikud". Pedagoogika kooli selline mustamine on nonsenss ja ministrilr see au eitee.
t
Tegelikkus/ 6. juuli 2019, 12:50
Tase on tõusnud, varem oli näriliste ja sotside kari kisklemas ning sõimlemas marjamaal
m
Mulle meeldib!/ 6. juuli 2019, 12:50
Kui on põhjust öelda, siis tulebki öelda, mitte ümbernurga ja ääri-veeri jutustada

v
vähk/ 6. juuli 2019, 12:45
Ei põhjenda aga seepärast,et põhjendamine vajab rohkemat kui paljas lahmimine.Lahmimist aga õpetati samas kenas majas Peterburi linnas kust propagandist diplomi sai
k
Karta oligi/ 6. juuli 2019, 12:44
Et kisa tõuseb taevani Aga aastakymneid pole peda olnud mingi ylikool. Õiged koolid on ikka Tartu ylikool ja Tallinnas Tehnikaylikool.peda on nagu ebs voi mainor..kui oleks olnud väärikas kool oleks õpetaja amet ka ihaldatav ja austustvääriv. Praegu võib iga nublu õpetaja saata kuhu iganes.tähendab pole autoriteetne
m
Muumioru lood/ 6. juuli 2019, 12:36
Mart Helme meenutab Muumioru lood Muuumipapa!
v
vähk/ 6. juuli 2019, 12:36
Või siis selle taseme täielikku PUUDUST,mis iseenesest pole mingi ime.
x
XCV/ 6. juuli 2019, 12:25
Täitsa tõsi. Saaks veel rohkem nalja. Tema ütlused on veel hoopiski vahvad. Ainuke jama, et Eesti tõmbab muu maailma silmis endale küll täiesti vee peale selliste juhtidega.
v
Vähe/ 6. juuli 2019, 12:24
Vähe on neid pähkleid, vähevõitu.
a
AJ/ 6. juuli 2019, 12:18
See haridusasutus on KODU.
n
no/ 6. juuli 2019, 12:13
jäägugi siis "üheks meheks" oma mõtteavaldustega ja ärgu trügigu valitsusse! Valitsuse liige peab enne MÕTLEMA ja alles siis ÜTLEMA!

k
Kas/ 6. juuli 2019, 11:52
Oravad närivad? Lihtsalt pandi kirja ühe mehe mõtteavaldused. Pole midagi teha kui selle mehe suust midagi tarka ja positiivset ei tule, mida kirja saaks panna.
O
... üles- alla kuusepuul ... / 6. juuli 2019, 11:49
Oravad närivad EKRE kallal, kas teid laulopeole ei lastudki? Minul, parteitul, pole aga lauluhäält. Tänavu on jälle ka pähkleid sarapuu otsas näha.
s
sõna sekka/ 6. juuli 2019, 11:44
On meil siin riigis ikka ajad ! Siseministriks ja peaministri kt. kõlbab inimene , kes oma väljaütlemistega on mingi Uugametsa külapoe juures tina paneva seltskonna tasemel .
j
jep/ 6. juuli 2019, 11:43
v
Vaadake laike/ 6. juuli 2019, 11:41
Muljetavaldavad numbrid,lühikese ajaga ja teeviit vaieldamatult itta.
t
Taat / 6. juuli 2019, 11:38
kahju, et nais elmet pole valitsuses
l
Leida/ 6. juuli 2019, 11:11
e
6. juuli 2019, 11:10
ei tea, kas tal hobuseid ka on?

m
6. juuli 2019, 11:10
mida ta siis niiväga öelnud on? ainult lahminud ja pärast peitu pugenud. ratas jälle silumas.
n
naisele/ 6. juuli 2019, 11:10
kas sulle meeldiks tõde kuulata, kahjuks tsensor ei lase seda läbi :).
n
nalja nabani/ 6. juuli 2019, 11:09
täpsustame: seda ütles siseminister... küll tema juba infot valdab. kuigi ta ei kommenteeri. aga kui juba sealt ministeeriumist sellist infot tuleb, siis peab tõepõhi all olema.
l
Leida/ 6. juuli 2019, 11:09
Olen nõus. Just niivisii suudetakse Harjumaa hobusekasvatajaid kaitsta, et neid ei tuldaks eemale viima. Eesti suudab oma Tirihobuse viia edasi ja teised ei saa seda segada.
l
Leida/ 6. juuli 2019, 11:07
l
Loviisa/ 6. juuli 2019, 11:06
Küige Kuradile kogu oma modereerimise ja pikkusega!
j
Jürka/ 6. juuli 2019, 10:57
Väljenda oma mõtteid viisakamalt, ära ropenda. Ka tagasihoidlikult saab öelda oi-oi kui vängelt ja halvasti. Ropendamine aga läheb kohe kustutamisele.
h
Hs/ 6. juuli 2019, 10:55
Kus see taat ise on õppinud?

j
Jürka/ 6. juuli 2019, 10:53
Rumalad räägivada alati rohkem kui targad, nii see kord juba on.
k
Kodanik/ 6. juuli 2019, 10:40
Kes “Tõde ja õigust” lugenud, see mõistab. Kes koolis ei käinud, see... see võiks Eesti kirjandusega tutvuda...
t
To kuusik.../ 6. juuli 2019, 10:36
Missuguse masinaga need plussid on pandud? Tahaks ka kuskil kasutada.
k
Küll kaabu teab,/ 6. juuli 2019, 10:29
ta oma tütar ju selle kooli lõpetanud :).
m
6. juuli 2019, 10:25
mitte ainult see teine. Ka omaenese tütar ja ministrist poja kaksikõde on samas obesevaraste koolis oma hariduse saanud!
l
Leida/ 6. juuli 2019, 10:14
Ma ei saa aru, miks praegu ei uurita, miks hobusevargaid kasvatatakse? Jälle tahetakse maha vaikida mingi teema, mida EKRE julgeb üles tõsta. Näiteks Harjumaal on palju hobusekasvatajaid. Kuidas nemad peavad edasi elama, kui teaduslikult juba vargaid kasvatatakse. Näiteks, kui nad kaitsevad magistri ja doktoritöö, siis ei ole ju hobusekasvatajatel mingit shansu. Sele asemel, et EKRE-t kritiserida, keegi ei mõtle hobuste peale. Miks jälle EKRE peab hobuste peale mõtlema, alati.
m
mida/ 6. juuli 2019, 10:14
siis arvata, pugejad, ei muud
t
täheleppanek/ 6. juuli 2019, 10:06
ka Õhtuleht käib sama teed,mis Postimees,kus kommentaare läbi ei lasta ja ainult valitsuse kohta kiidusõnu läbi lastakse.

n
nii/ 6. juuli 2019, 10:04
Mis suus,see südames.Peab olema poolearuline,kes ei saa aru,mis Mart Helme eesti rahvast tegelikult mõtleb.Selgemini enam öelda ei saa,kui öeldud on.Mart ei võta ka eesti rahva üritustest osa ja hoidub neist kõigist kõrvale.Postimehes käib puistamine,kus oma mehi ametisse pannakse,et ükskord EKRE ainuvõim saaks võimule.ETV tahetakse ka tasapisi likviteerida,mille kohta endine kommunist Veideman arvas,et siis peaks seadust muutma.
n
naine1 to selliseid/ 6. juuli 2019, 10:00
Ikka "poe taga" ja "õlut jooma"! Mõelge punasotsid juba midagi uut välja, need mahakäinud väljendid ajavad juba teadagi mida tegema..
j
jep/ 6. juuli 2019, 09:58
ja kolhoosnik ei soovi selles osas mitte midagi ka ette võtta, see on ju ilmselge
m
Mis kellegile/ 6. juuli 2019, 09:46
Küsid, nagu ise ei teaks, et see on sellest, et keegi tahab kangesti peaminister olla. Lugesin just enne noakangelastest ja nende lapsepõlvedest, eks see võimuiha ole samuti mingi kompleks, mis tekkinud millestki., mida hiljem kahetseda.
t
tulebki..../ 6. juuli 2019, 09:45
...öelda otse ja selgelt et pärast ei jääks võimalust vastupidi mõelda ja teha .Saavad ehk ka kõige rumalamad aru, kes omaarust kõige targemad, et mõttetuid "teadlasi" on mõttetu rahastada.
n
naine1/ 6. juuli 2019, 09:42
Saad ju aru, et su punnitamine ei mõju! Igasugune seljatagune nn õõnestamine on vaid rumalatele. Tahaks su nägu näha, mis eestlane sa selline oled?
e
Ekrel on Leningradi toetus/ 6. juuli 2019, 09:37
Poolt ja vastu laigid,annavad ära.On antud ülesanne,vihaõhutajaid toetada aga keel seab barjäärid ja nii juhtubki,et poolt ja vastu jagunevad ebaloogiliselt.Selles pole muidugi midagi uut.
r
6. juuli 2019, 09:37
retoorika asendub nüüd reljeefse rääkimisega? on ikka jekrel arusaam.

e
6. juuli 2019, 09:35
n
naine1/ 6. juuli 2019, 09:35
Helme on tubli mees, ütleb välja nagu asjad on ehkki teab, et sellele järgneb ropp katkumine. Aga ikka teeb seda ja nii teebki asju paremaks!
a
6. juuli 2019, 09:35
aga miskipärast mart ei kasuta seda sõnavabadust. miks küll? tema jaoks on sõnavabadus ainult solvangute ja laimu loopimises.
n
naine1/ 6. juuli 2019, 09:33
Just, tõde on valus kuulata! Aga valeta ja keeruta, siis oled õige mees! Siis meie tolerastide meelest!
t
to palgaline/ 6. juuli 2019, 09:32
ja arvad, et sinu papagoi-mulin mõjub? Oled oma ühe ja sama kordamisega rohkem kui naeruväärne.
n
naine1/ 6. juuli 2019, 09:31
Ja mida ta siis valesti ütles, kas pole see asutus propagadaasutus?? Ja kas ei saa sealt diplomeid liiga kergesti )a la Vakra)! Ja kas kujundlikud väljendid on nüüd sellised, mis panevad kah "euroopastunud" lillekesed minestama? Et üldse nagu miskit muud juttu peale umbluu ja ümara mulli ajamise rääkida ei tohi?
n
6. juuli 2019, 09:31
nädalaga käivad ekre jaoks teemad maha??? väga huvitav. minu meelest on nad ise ühed kõvemad vanades asjades surkijad. nüüd äkki nädalake mööda ja teema maas. kummaline.
s
6. juuli 2019, 09:30
see teema ei käi maha ja ei hakkagi maha käima, kui sa mees ei põhjenda oma sõnu. oled kõva mees tolmu keerutama ja siis teed näo, et ok, mis seal ikka pole midagi öelda. miks meil selline minister on?

t
to Tühjade südamete maailm/ 6. juuli 2019, 09:24
õige, "tühjad südamed" pole harjunud sellise labasusega nagu teie, täissüdamed, sellepärast ollaksegi nördinud, mitte maailm ei ole tühi.
e
eesti naine/ 6. juuli 2019, 09:22
Et nagu viskan igasugust jama õhku ja meediasse, räägin kuidas tahan ja kui tuleb selgitust anda öeldu kohta, siis tüüp lihtsalt ütleb, et teema on maha käinud...Kus Eestis me elame? Võimul olevad vanamehed oma sõnade eest ei peagi vastutama?
n
no/ 6. juuli 2019, 09:20
j
Jaan/ 6. juuli 2019, 09:20
Täiesti nõus. Keegi suvatsegi asja sisusse süübida, vaid Mart Helmesse.
m
mannile/ 6. juuli 2019, 09:20
kui mann võib oma suust välja öelda, mis sülg keelele toob, siis Mart seda ei peaks tegema, sest mardi seisus kohustab teda viisaka inimesena käituma ja viisakalt väljenduma.
e
eks ta ole.../ 6. juuli 2019, 09:07
Mida siin põhjendada, kui aru saada ei taheta ja metafoore sõna-sõnalt võetakse? Nagu see "peade veeremine"? Minu arusaama järgi on koolitatud "hobusevargad" tegelased, kelle hilisem töine panus on nullilähedane ja mõttetu. Selliseid on küllalt ja ehk juba liiga palju. Mitte ainult sellest koolist. Harjumatu, et leidub poliitikuid, kes julgevad otse ja keerutamata väljenduda? Selline on näiteks ka Jürgen Ligi. Pigem võiks arutleda asja sisu üle.
ü
Üldiselt/ 6. juuli 2019, 08:59
on ju alati mugavam elada ilma kriitikata, eriti siis veel, kui see kriitika ka otsapidi kellegi konkreetse isiku või süsteemini jõuab. Ütle a-le, et a tegi valesti ja järgnevat õiendamist on täis terve galaktika. Sama lugu on kõigiga, nii poliitikute, marjuliste kui öövahtidega. Kui nt. poliitik on või püüabki realistlik ja aus olla, siis ta ka käitub realistlikult ja ausalt, nii palju muidugi, kui on võimalik järgnevusi kohandada. Kui pole, siis kaevab aga pori ja kõntsa ning laob seda kõikjale. Hunniku-teooria.
r
roy/ 6. juuli 2019, 08:59
ja ossinovski, loone mikser jpt. noored ja agarad tyyri juurde lasta eksole, väga tark mõttekäik

o
oi/ 6. juuli 2019, 08:58
aga sina vanane väärikalt kodus edasi ja ära üldse oma nina siia topi. Vaata kui ilus ilm kodus on. On ju
m
mõisnikutele 1905/ 6. juuli 2019, 08:53
n
nn haritlased eesotsas rein raua suguste marxistlike prohvessoritega, tegelevad ylikoolis multikulta/ 6. juuli 2019, 08:52
q
q3wet/ 6. juuli 2019, 08:39
See sinu järeldus intervjuust ma seda välja ei lugenud
s
sellel on ühine nimetaja/ 6. juuli 2019, 08:38
l
Laulev revolutsioon oli pettus/ 6. juuli 2019, 08:37
Punased jäid võimule,punaprofessorid jäid mürgitama meie laste meeli.
p
Peda ja epa/ 6. juuli 2019, 08:34
Pole kunagi rahva silmis ülikoolid olnud.
n
nonoh/ 6. juuli 2019, 08:21
reljeefselt saab rääkida ka arukalt. Kui aru on.

a
alaväärsus komplektiga inimene,see papi/ 6. juuli 2019, 08:19
Täiesti eba n ormaalne inimene.Ei suuda ennast jälgida,räägib mida s ü lg suhu toob ja iga kord arvab,et pole midagi,küll üle läheb.No ei lähe,kui ikka iga kord kedagi s olvatakse,kas arste,kultuuritegelasi,ülikooli löpetajaid ja öppijaid.Se kti liikmed siin ikka ö iendavad,et jälle said kondi ja juravad.Saage aru,et kellegil ei ole kunagi öigust kedagi s olvata,ega pingeid tekitada.Kohutav,kui peaks selline pomo olema,kui kunagi ei tea,mida taas ei meeldi ja lah mib
m
6. juuli 2019, 08:18
Mingi 45 protsenti Eesti teadlastest on sotsiaalbakadest "teadlased" kelle töö on mõttetu ja rahastamisele on nad vaid koormaks. Kui Tallinna ülikool in corpore laiali saata parandaks see oluliselt haridusmaastiku kvaliteeti.
v
Vanur/ 6. juuli 2019, 08:18
Mart oleks pidanud parteigenossedega arutama, kas TLÜ on ikka hobustevarste kool. Selgub, et Eesti riigi teine mees on õppinud hobusevaras.
t
tühjad?/ 6. juuli 2019, 08:18
unistusi, headust ja julgust mahutavad need südamed küllaga.
m
Mats jääb ... ./ 6. juuli 2019, 08:17
Kirjutaja räägib endast.
t
Tühjade südamete maailm/ 6. juuli 2019, 08:09
Tühjad südamed on leilis- said jälle hambusse kondi, mida järada ning millega oma ääretult tühja maailma täita.
p
palgaline/ 6. juuli 2019, 07:49
sopakülvaja sinu mulin ei mõju oled naeruväärne ja alatu
e
ehk aitab/ 6. juuli 2019, 07:48
sellest mahategemisest juba see ei mõju,provokaatorid jätke järele rahvas on teist tüdinenud

p
Pensionär/ 6. juuli 2019, 07:33
Mul on häbi teise pensionäri pärast, ta võib ajada jama mida sülg suhu toob.Arvatakse et kõik penskarid on dementsed! Tundub et mõni on päris kindlalt!
m
6. juuli 2019, 07:15
h
huvituja/ 5. juuli 2019, 22:48
Mida see Mart siis nii väga valesti ütles? Arumaisaa.

TOIMETAJA

+372 5199 3733
online@ohtuleht.ee

TELLIMINE JA KOJUKANNE

+372 666 2233
tellimine@ohtulehtkirjastus.ee

REKLAAM JA KUULUTUSED

+372 614 4100
reklaam@ohtulehtkirjastus.ee