Tugitoolis sportlane | Õhtulehe raadio

TUGITOOLIS SPORTLANE | Kas Eesti sportlased näevad piisavalt vaeva, et end publikule maha müüa? (8)

Ohtuleht.ee, 5. juuli 2019 14:37
Kaarel Nurmsalu.Foto: Stanislav Moškov
Õhtulehe spordisaates "Tugitoolis sportlane" arutlesid saatejuht Kaarel Täll ja endine suusahüppaja Kaarel Nurmsalu sportlase brändi teemal.

Meelelahutuse žanrina ei erine sport teistest valdkondadest kuigi palju. Sportlane astub lavale ja paneb püsti sõu. Kui tribüünid on tühjad, pole asjal justkui erilist mõtet.

Kas Eesti sportlased teevad piisavalt, et end potentsiaalsele publikule maha müüa? Nurmsalu meenutab, milliseid nippe tema kasutas, et võimalikult laia auditooriumini jõuda. Palju tuleb jutuks ka sotsiaalmeedia kasutamine, sest just taskus asuva nutitelefoni kaudu on sportlasel võimalik igal ajahetkel oma fännidega ühenduses olla ja sided luua.

Kaarel Nurmsalu 2017. aastal toimunud Lahti MMil. Foto: Stanislav Moshkov

Kust läheb aga piir: kas uue ajastu atleet peaks olema peaaegu nagu moodne influencer ehk suunamudija? Kas treenimise kõrvalt jääks selleks üldse aega? Lisaks meenutab Nurmsalu, kuidas sportlaskarjääri ajal loodud suhted ja fännivõrgustik teda tänase päevani aitavad. 

Kuula, mõtle kaasa ja avalda arvamust!

Samal teemal

10.04.2020
„TUGITOOLIS SPORTLANE“ | Kregor Zirk: olen rahul, et 15aastaselt endale jalaga tagumikku lõin!
10.07.2019
Revolutsionäärist superstaar ookeani tagant: sotsiaalmeedia avab tohutult uksi
10.07.2019
Kaarel Nurmsalu: minu tee enda brändimiseks oli eneseanalüüs
28.06.2019
TUGITOOLIS SPORTLANE | Kas treener saab pool sajandit edukalt tööd teha? Siiri Põlluveer on seda suutnud!

REKLAAM JA KUULUTUSED

reklaam@ohtulehtkirjastus.ee