pane see osa jutumärkidesse ,, myyjal jääb see märkamata ,, ei ta jää midagi märkamata, Tartu ühes Maxsimas võeti mu käest 58 euri rohkem ,, kogemata,, maksin kaardiga ja avastasin hiljem ,kui ütlesin kassapidajale, siis ütles tuima näoga ,,jahh ma tean ,, !?? ostsin 10 karpi ja tema pani 100 kassisööta , ei lubanud juhataja juurde minna vaid soovitas infolauda pöörduda , sealt saan tagasi raha ,vat niiii
pettuste ohvrid oleme , nii et ei saa arugi / 6. juuli 2019 17:59
Jaa jaa 3 hinda on ... on riiulil hind üks , kui lähed kaaluma on hind vähemalt paarkümend senti suurem ja kolmas on kassapidajal ,kui laseb läbi triipkoodi aparadist ja maksad muidugi kassapidaja triipkoodi hinda , coobis olen avastanud mitmed korrad , tasub võrrelda ja veendute ise .
ega kassapidaja ei ole iromant! Peab igat toodet käes keerutama. vanasti sai prisma korralikult teha, et kleepis triipkoodile peale. aga kuuldavasti hakkasid osakonna müüjad protestima, et nemad ei saa pärast kleepse maha. kuidas selver, solaris,rimi saavad panna suured korrektsed sildid peale. ja ka rootsis lidl paneb korralikult. nii et prismal arengu ruumi kui palju!. äkki teeks too sama ülemus kes siin kirjutab ka kassas natuke tööd!
Grossi poes sattusin uskumatult hea myyja otsa, viinad oli soodsad, seletas, mis kui kange ja isegi kilekoti veel andis, kuidas ma muidu mitme pudeliga lahkuks !
Turul id maasikamyyjad k6rgete hindadega puha ilma ostjateta, k6ik ostsid odavama hinnaga pakkujalt, see yksi myyski. Kallid hinnad, kui palju laulupeol siis osteti ? Tuleb ignoreerida selliseid hindu.
Segast peksis prisma kloun, tsekkidel on kuup. + kellaajad, raha tagasi pettuse eest makstakse, kui avastad selle ja n6uad, kuid paljud ei kontrolli ega seisa enda eest. Tarbijakaitse on nii kohitud, vanasti oleks kinni sulid, nyyd aga vastupidi, mida suurem kurjakas, seda parem !
Mina arvestan näiteks kauba ostmisel kohe nö. juurde hindluse juurde ära. Kui toode maksab näiteks 2,36 eurot siis mina hindan selle maksumuseks 2,40 eurot. Lihtsam peas kokku arvestada ja kui kassas küsitakse minult rohkem raha siis on kohe hea asi klaarida. Mitte et kodus olles avastad et sind on nööritud. Ja kes see viitsib siis poodi tagasi minna ja asjad selgeks teha.
Kunagi ei ole raske juhtida kassapidaja tähelepanu allahindlusega tootele. Kui ostukorvis on üks-kaks allahinnatud toodet saab jätta need tooted näiteks kassalindil viimaseks ja jälgida kohe, kas toote eest võeti täishind või allahindlus.
Soomes on sama asi et kassa veab läbi triipkoodi , kust tuleb õige hind KUID kassapidaja kohustus on näppida allahindlus tootela. Kas siis 30% või 60%. Sama on ka iseteenendavas kassas, müüja on seal lähedal ja kui on allahinnatud toode siis tuleb ja vajutab selle allahindluse.
riiuli ja kassa hind on pea alati erinev ka coop poodides,alati jaga maid,on Normaalne hind, Tavahind ja Soodushind k6ik korraga yhel tootel samal ajal,Pätid
Miks ainult Prisma??? See kärbeste pähe ajamine allahindlustega on üleriigiline. Siiamaani ei saa ma aru millest protsente maha võetakse, näiteks ehituspoodides iga nädal on kogu kaup 30% ja 40% odavam - lähed poodi ikka hinnad umbes samad mis kevadel..., muidugi alati võib öelda, et hind peaks olema 30 - 40% kõrgem, aga näe me ei tõstnud. Üks udutamine kõik, peaasi et tarbijakaitse ei saaks külge haakida.
eriti ärritav on selveris, ükskõik mis hea toode sooduses on, see ON ALATI OTSAS. alati. ma ei kujuta ette mis ostujuhid on selver omale palganud, kes ei suuda ikka veel progmńoosida, et ostetakse palju-palju rohkem soodustoodet. või tegelikult ikkagi on tahtlik pettus.
ei vaidle kunagi müüja ostjaga hinna üle. Kui ostja leidis letist odavama hinna, on see müüjale seaduseks. Tehing ikka toimib. Klient on kuningas. See aga mitte Eestis.
Nõuka ajal oli meil ütlus: Kui oled poes 3 a. töötanud, võib iga kohus sind kinni panna. Kui aga oled 5 a. töötanud, ei hakka enam ükski kohus sulle peale.
Mõnel paistab kodus pood olevat. Minul kodupoodi ei ole. Käin täitsa avalikes Prismades jm. Kaupluses teen kassas ostu-müügi tehingu. Kui minu poolt pakutud hind (ehk siis see millele müüja on viidanud) ja tema poolt küsitav hind ei klapi ja mulle ei sobi, siis ma tehingut ei tee. Kui see arusaamatus on lahendatav kohe, siis on ok. Kui ei, siis ei. Kui sa ise teed endale ebasobiva tehingu ja siis kukud kaagutama ja müüjat vargaks sõimama- noh, siis ära tee poes äri. Kasvata oma kurki ja lüpsa oma lehma.
Mõni pood on veel nutikam!Paneb punase lätaka "50% allahindlust" peale, hind on juba ringi arvestatud sealjuures ja triipkoodiga kinnitatud! Lähed koju ja arvestad, et tegelikult oli allahindlus 30% vastavalt hinnale tšekil!
Sellepärast ju ongi allahinnatud, et võib olla riknenud. Isiklikult ei osta kunagi allahinnatud tooteid just oma tervise pärast muretsedes, aga mõnele vaesemale inimesele võib sellest isegi abi olla. Leib, sepik, pett jms toiduained ei pruugi paaripäevase "parim enne" ületamisega veel halvaks minna.
Olen mõned korrad Prismast soodushinnaga tooteid ostnud ja kahel korral on osutunud need söömiskõlbmatuteks. Üks oli miski õlis küpsetatud kodune lihapirukas, kus piruka sees olev liha halvaks oli läinud ja teisel juhul lihapallid. Ja tagasi ju ka poodi seda söömiseks kõlbmatut kraami vii. Nüüd allahinnatud lihatoodete ostmist väldin.
Sedasi see on jah. Maximas oli suur ale voodipesule ja vaatasin ühte mis meeldis, aga jätsin ikkagi ostmata. Läksin järgmine nädal tagasi, kui ale läbi oli ja vaatasin uuesti. Läkski nii nagu olin oletanud, tavahind oli odavam, kui selle suure ale -50% hind.
Jutt on jama, kuidas mujal riikides kleebitakse uus sooduskood vana peale ja see ei sega töö tegemist, miks meil seda nii korraldada ei saa? paluks selgitust koos teniliste detailidega, mitte üümmargust mullijuttu!
Tegelikult on nii, et klient juhib allahinnatud toodete puhul kohe kassiiri tähelepanu sellele. Ja hoidku jumal selle eest, kui kassiir laseb täishinnaga läbi soodushinnaga toote. Nt Prisma kiirkassas kutsutakse kohe teenindaja kohale ja tuleb asi ära parandada, ehkki sildid on olemas, et seda peab klient ise jälgima. Tean, mida kirjutan, sest töötan kassas.
Ainuke etteheide Prismale on, et need kollased sildid võiksid olla miskit muud värvi ja kiri nende peal loetav, sest on küll ja küll juhuseid, et skanneerimisel ei lähe kood läbi.
Tavaline asi ja reeglina lasevad kassapidajad ka omale ostetavad tooted klientidel välja maksta lisades kliendi arvele tavaliselt vaid ühe toote et arve ära ei ehmataks.
Minusuguse prillidega pässi lohkutõmbamine on nagu iga müüja püha kohus-kui ostusumma õletab 30-,võin müüjale kohe kontrollimata käratada,et mida sa nuud tegid,arvuta uuesti ning IGA KORD saadakse vähemalt 5 euri soodsam arve!Kasutan sageli ning valesti arvanud pole kordagi!
Mina nt ei pea normaalseks, et ma pean kullipilguga müüja tegevust jälgima ja ostukorvi jagu toodete hindu pähe õppima! Sellepärast eelistan ka alati Selverit, seal näeb kohe toote hinna ära + muidugi järjekorra puudumine selveekspressis.
Tõesti hea soovitus, minge infoletti järjekorda seisma ja maksame teile teilt varastatud raha tagasi! Ma saaks aru, kui maksaks terve toote hinna välja kompensatsiooniks. Masendav ülbus!
Kusjuures, ma olen käinud välismaal supermarketis, kus oli silt, et kui me küsime teilt kassas kallimat hinda kui silt tootel, siis saate selle toote tasuta. Ma elasin seal 9 kuud, selle aja jooksul ei olnud ühtegi vale hinnaga toodet!
Alati tasub tšekilt vaadata, mis hinnaga kaup kassast läbi läks. Kui lubatud hinda pole, tasub sellele müüja tähelepanu juhtida. See ei pruugi olla pahatahtlikkus vaid pelk inimlik viga.
... nähtavale kohale !!! Pakendil-kaubal on hinnalipik ühel pool ja allahindlus lipik teiselpool pakendit, ka alumine pool on nähtav kui pakendit-kaupa pöörata kassaletil ! Kas kassapidaja või klient peab ümber pakendi otsima seda õiget hinda või allahindlus- kleebist !?
Me maksame äpardused välja ... ! Kas minu aeg kauplusesse tagasi minekuks (transport !?), närvikulu, ei maksa midagi, mõnitamine-lollitamine pealekauba ... ?!
Miks poevargad? Võrdse kohtlemise printsiip peaks siiski kehtima kõigile. Kui pood eeldab kohe, et ostja on varas ja meelega sigatsenud (üks asi on poes pudeli tühjaks joomine ja maksmata jätmine, teine kogemata valele numbrile vajutamine), siis on ostjal õigus eeldada, et ka müüja (kas kassiir või pood tervikuna) sooviski ostjat tüssata.
Kõiki tuleb võrdselt kohelda, mitte nii, et õllepudeli varastanud joodu viiakse raudus kätega politseisse aga poe petistele ei tehta midagi. Politsei peaks ka pettuse korral poe personali ära viima ja kindlaks tegema kas turitegusid pandi toime grupiviisiliselt mitmekordselt ja organiseeritult. Vajadusel algatama kriminaalauurimise ning süüdlased vangi panema. Päriselt. See ei ole nali.
Selverites ja coopides olen märganud silti, et kui sul on allahindlusega kaupa, siis palun juhi kassiiri tähelepanu sellele. Seda pole ju palju palutud.
Grossi poega on selline kogemus, et kui ostad perele korvitäie kaupa, vaadatakse sind sellise pilguga, et võiksin kohe maa alla vajuda. Loomulikult on müüjal mõnusam läbi lüüa paari krõpsupakki või õlupudelit, aga sellega ju pood ei ela.
Ja kui klient kogemata vale hinna paneb vms, kutsutakse politsei ja viiakse läbi nn näidishukkamine. Ehk peaks ka kassiiride või poe eksimuse korral kohe politsei kutsuma, see ehk muudaks nende suhtumist ka klientidesse. Kuigi, vaevalt.
Kurb, aga tõsi. minul on olnud korduv kogemus just kodupoes Prismas, kus olen maksnud mitu korda mitukümmend (Sic!) eurot tegelikust rohkem. See on selgunud, kui sisetunne ütles, et midagi on valesti ja kui olen tšeki üle kontrollinud. Vabandatud ei ole kordagi, isegi veidi pahased on oldud, et selline pujään olen. Kehvasti käituvad just ja ainult vene emakeelega kassiirid, kõige toredamad ja viisakamad on olnud vanemas keskeas eesti prouad ja noored meessoost kassiirid.
Alllahindlusskanneriga odavama hinna tegemisel kantakse allahindlusvahe maha. Muumata jaanud allahinnatud kaup kantakse maha allahindluskoodiga. Nii lihtne see ongi.
Grossi ja Konsum kleebivad küll vana koodi peale ja pole ühtegi probleemi.
Tglt saab kõike vastavalt programeerida, isegi radareid nii, et Aidu tuulegened ei sega.