Eesti uudised

Nördinud klient: Prisma suur 60protsendiline soodustus on pettus

Ohtuleht.ee, 5. juuli 2019, 10:20

77 KOMMENTAARI

a
Ave/ 9. juuli 2019, 12:02
See on ju nii tavaline kui ise ei jägi ei saagi soodustust.
m
Memm/ 8. juuli 2019, 07:59
Selver saab ja Prisma ei saa?Vahetagu siis kassasüsteemi!🙃
j
ja ikka olen rõõmus / 6. juuli 2019, 18:09
pane see osa jutumärkidesse ,, myyjal jääb see märkamata ,, ei ta jää midagi märkamata, Tartu ühes Maxsimas võeti mu käest 58 euri rohkem ,, kogemata,, maksin kaardiga ja avastasin hiljem ,kui ütlesin kassapidajale, siis ütles tuima näoga ,,jahh ma tean ,, !?? ostsin 10 karpi ja tema pani 100 kassisööta , ei lubanud juhataja juurde minna vaid soovitas infolauda pöörduda , sealt saan tagasi raha ,vat niiii
p
pettuste ohvrid oleme , nii et ei saa arugi / 6. juuli 2019, 17:59
Jaa jaa 3 hinda on ... on riiulil hind üks , kui lähed kaaluma on hind vähemalt paarkümend senti suurem ja kolmas on kassapidajal ,kui laseb läbi triipkoodi aparadist ja maksad muidugi kassapidaja triipkoodi hinda , coobis olen avastanud mitmed korrad , tasub võrrelda ja veendute ise .
k
6. juuli 2019, 11:59
kodupood see on kodu lähedal!!!
s
6. juuli 2019, 11:57
saaks juba eelnevalt korralikud sildid peale panna
m
Marju- Liis/ 6. juuli 2019, 11:56
ega kassapidaja ei ole iromant! Peab igat toodet käes keerutama. vanasti sai prisma korralikult teha, et kleepis triipkoodile peale. aga kuuldavasti hakkasid osakonna müüjad protestima, et nemad ei saa pärast kleepse maha. kuidas selver, solaris,rimi saavad panna suured korrektsed sildid peale. ja ka rootsis lidl paneb korralikult. nii et prismal arengu ruumi kui palju!. äkki teeks too sama ülemus kes siin kirjutab ka kassas natuke tööd!
g
6. juuli 2019, 10:50
Grossi poes sattusin uskumatult hea myyja otsa, viinad oli soodsad, seletas, mis kui kange ja isegi kilekoti veel andis, kuidas ma muidu mitme pudeliga lahkuks !

p
6. juuli 2019, 10:45
Petturid ja kriminaalid las olla iga eraasi ?
t
6. juuli 2019, 10:40
Turul id maasikamyyjad k6rgete hindadega puha ilma ostjateta, k6ik ostsid odavama hinnaga pakkujalt, see yksi myyski. Kallid hinnad, kui palju laulupeol siis osteti ? Tuleb ignoreerida selliseid hindu.
s
6. juuli 2019, 10:35
Segast peksis prisma kloun, tsekkidel on kuup. + kellaajad, raha tagasi pettuse eest makstakse, kui avastad selle ja n6uad, kuid paljud ei kontrolli ega seisa enda eest. Tarbijakaitse on nii kohitud, vanasti oleks kinni sulid, nyyd aga vastupidi, mida suurem kurjakas, seda parem !
m
Mr. X/ 6. juuli 2019, 09:03
Mina arvestan näiteks kauba ostmisel kohe nö. juurde hindluse juurde ära. Kui toode maksab näiteks 2,36 eurot siis mina hindan selle maksumuseks 2,40 eurot. Lihtsam peas kokku arvestada ja kui kassas küsitakse minult rohkem raha siis on kohe hea asi klaarida. Mitte et kodus olles avastad et sind on nööritud. Ja kes see viitsib siis poodi tagasi minna ja asjad selgeks teha.
r
Reede/ 6. juuli 2019, 08:46
Kunagi ei ole raske juhtida kassapidaja tähelepanu allahindlusega tootele. Kui ostukorvis on üks-kaks allahinnatud toodet saab jätta need tooted näiteks kassalindil viimaseks ja jälgida kohe, kas toote eest võeti täishind või allahindlus.
l
LG/ 6. juuli 2019, 08:20
Soomes on sama asi et kassa veab läbi triipkoodi , kust tuleb õige hind KUID kassapidaja kohustus on näppida allahindlus tootela. Kas siis 30% või 60%. Sama on ka iseteenendavas kassas, müüja on seal lähedal ja kui on allahinnatud toode siis tuleb ja vajutab selle allahindluse.
õ
6. juuli 2019, 01:37
Õpetussõnad 15:28 Õige süda mõtleb, mida vastata, aga õelate suu purskab kurjust. 29 Issand on õelatest kaugel, aga ta kuuleb õigete palveid. 30 Silmade särast rõõmustab süda, hea sõnum kosutab luid-liikmeid. 33 Issanda kartus on tarkuse kool, aga enne au on alandus.
r
Ramas esineb ka toidurassism ja idaeurooplasele on sama firma kaup viletsam./ 5. juuli 2019, 20:00
soomes või ja juust ja kohvi odavamad

t
Turundusgeeniused/ 5. juuli 2019, 19:21
Kleepsudega saadavad "soodsad" kaubad on võimalik mujalt leida sama hinnaga. Naljahambad
k
Kirjutaja/ 5. juuli 2019, 18:52
See lõppeb kuupäeva lõppemisega . Paljusid selliseid kaupu ei tohigi järgmisel päeval enam müüa .
n
need/ 5. juuli 2019, 17:28
soodus hinnad on enamus pettus,selle uue hinna sildi all on tavaliselt odavam vana.
u
Urmas/ 5. juuli 2019, 17:03
Õige triipkood tuleb küünega ära kratsida.
s
See pole ainult Prismas/ 5. juuli 2019, 16:49
riiuli ja kassa hind on pea alati erinev ka coop poodides,alati jaga maid,on Normaalne hind, Tavahind ja Soodushind k6ik korraga yhel tootel samal ajal,Pätid
j
Ja see klientide pettmine eriti ANNE PRISMAS, sellepärast ma seal enam ei käi./ 5. juuli 2019, 16:37
o
Ohoo/ 5. juuli 2019, 16:28
Sedasi on toidukauppadega pideavalt kui kleebitakse allahindlus parim enne teise kohta ja myyjal jääb see märkamata
p
Puru Silma/ 5. juuli 2019, 16:27
Miks ainult Prisma??? See kärbeste pähe ajamine allahindlustega on üleriigiline. Siiamaani ei saa ma aru millest protsente maha võetakse, näiteks ehituspoodides iga nädal on kogu kaup 30% ja 40% odavam - lähed poodi ikka hinnad umbes samad mis kevadel..., muidugi alati võib öelda, et hind peaks olema 30 - 40% kõrgem, aga näe me ei tõstnud. Üks udutamine kõik, peaasi et tarbijakaitse ei saaks külge haakida.

i
igal pool saad peta/ 5. juuli 2019, 16:23
eriti ärritav on selveris, ükskõik mis hea toode sooduses on, see ON ALATI OTSAS. alati. ma ei kujuta ette mis ostujuhid on selver omale palganud, kes ei suuda ikka veel progmńoosida, et ostetakse palju-palju rohkem soodustoodet. või tegelikult ikkagi on tahtlik pettus.
m
Meil kauplustes/ 5. juuli 2019, 16:04
ei vaidle kunagi müüja ostjaga hinna üle. Kui ostja leidis letist odavama hinna, on see müüjale seaduseks. Tehing ikka toimib. Klient on kuningas. See aga mitte Eestis.
k
Kunagine kaupmees./ 5. juuli 2019, 15:33
Nõuka ajal oli meil ütlus: Kui oled poes 3 a. töötanud, võib iga kohus sind kinni panna. Kui aga oled 5 a. töötanud, ei hakka enam ükski kohus sulle peale.
m
Mis kellale/ 5. juuli 2019, 15:08
24h avatud poodides lõpeb 23.59 või pisut varem, oleneb kunas kassad korraks kinni lähevad.
p
5. juuli 2019, 15:02
Põhjaeestlasele on odavam mitte Läti, vaid Soome.
t
Tädi Rutt/ 5. juuli 2019, 14:25
Mõnel paistab kodus pood olevat. Minul kodupoodi ei ole. Käin täitsa avalikes Prismades jm. Kaupluses teen kassas ostu-müügi tehingu. Kui minu poolt pakutud hind (ehk siis see millele müüja on viidanud) ja tema poolt küsitav hind ei klapi ja mulle ei sobi, siis ma tehingut ei tee. Kui see arusaamatus on lahendatav kohe, siis on ok. Kui ei, siis ei. Kui sa ise teed endale ebasobiva tehingu ja siis kukud kaagutama ja müüjat vargaks sõimama- noh, siis ära tee poes äri. Kasvata oma kurki ja lüpsa oma lehma.
k
kaval-antsudest/ 5. juuli 2019, 14:17
Mõni pood on veel nutikam!Paneb punase lätaka "50% allahindlust" peale, hind on juba ringi arvestatud sealjuures ja triipkoodiga kinnitatud! Lähed koju ja arvestad, et tegelikult oli allahindlus 30% vastavalt hinnale tšekil!
o
Ostleja/ 5. juuli 2019, 14:10
Sellepärast ju ongi allahinnatud, et võib olla riknenud. Isiklikult ei osta kunagi allahinnatud tooteid just oma tervise pärast muretsedes, aga mõnele vaesemale inimesele võib sellest isegi abi olla. Leib, sepik, pett jms toiduained ei pruugi paaripäevase "parim enne" ületamisega veel halvaks minna.

m
Mis kell/ 5. juuli 2019, 13:56
Kui õhtul peale kaheksat hakkab 60%, siis mis kell hommikul 60% jälle ära lõppeb ?
o
Ostja/ 5. juuli 2019, 13:46
Olen mõned korrad Prismast soodushinnaga tooteid ostnud ja kahel korral on osutunud need söömiskõlbmatuteks. Üks oli miski õlis küpsetatud kodune lihapirukas, kus piruka sees olev liha halvaks oli läinud ja teisel juhul lihapallid. Ja tagasi ju ka poodi seda söömiseks kõlbmatut kraami vii. Nüüd allahinnatud lihatoodete ostmist väldin.
t
Tölpa/ 5. juuli 2019, 13:42
Sedasi see on jah. Maximas oli suur ale voodipesule ja vaatasin ühte mis meeldis, aga jätsin ikkagi ostmata. Läksin järgmine nädal tagasi, kui ale läbi oli ja vaatasin uuesti. Läkski nii nagu olin oletanud, tavahind oli odavam, kui selle suure ale -50% hind.
m
maakas/ 5. juuli 2019, 13:29
mitu paari jalgu peab kõhu all olema, et aru saada - ostud tuleb teha Lätimaal!
m
Merit/ 5. juuli 2019, 13:25
Jutt on jama, kuidas mujal riikides kleebitakse uus sooduskood vana peale ja see ei sega töö tegemist, miks meil seda nii korraldada ei saa? paluks selgitust koos teniliste detailidega, mitte üümmargust mullijuttu!
m
müüja-kassiir/ 5. juuli 2019, 13:16
Tegelikult on nii, et klient juhib allahinnatud toodete puhul kohe kassiiri tähelepanu sellele. Ja hoidku jumal selle eest, kui kassiir laseb täishinnaga läbi soodushinnaga toote. Nt Prisma kiirkassas kutsutakse kohe teenindaja kohale ja tuleb asi ära parandada, ehkki sildid on olemas, et seda peab klient ise jälgima. Tean, mida kirjutan, sest töötan kassas. Ainuke etteheide Prismale on, et need kollased sildid võiksid olla miskit muud värvi ja kiri nende peal loetav, sest on küll ja küll juhuseid, et skanneerimisel ei lähe kood läbi.
s
Seal on ausad aled ja Prisma on Soome kett!/ 5. juuli 2019, 13:16
Krt sellist asja Soomes ei ole!
k
Kui pood varastab/ 5. juuli 2019, 13:13
Kui pood varastab kliendi taskust,siis on ok.Kui seda teeb klient ,siis kohe politsei ja trahvid.Kas me sellist eestit tahtsimegi?

u
uuno/ 5. juuli 2019, 13:05
Tavaline asi ja reeglina lasevad kassapidajad ka omale ostetavad tooted klientidel välja maksta lisades kliendi arvele tavaliselt vaid ühe toote et arve ära ei ehmataks.
h
Huiajaa/ 5. juuli 2019, 13:05
Tihtipeale tavahinnast kallim.ja aled-kuni 60 protsenti.Rämps mida ära ei viitsita visata on 60.vajalik aga 5
v
Volli/ 5. juuli 2019, 13:04
Minusuguse prillidega pässi lohkutõmbamine on nagu iga müüja püha kohus-kui ostusumma õletab 30-,võin müüjale kohe kontrollimata käratada,et mida sa nuud tegid,arvuta uuesti ning IGA KORD saadakse vähemalt 5 euri soodsam arve!Kasutan sageli ning valesti arvanud pole kordagi!
k
kkk/ 5. juuli 2019, 12:42
Mina nt ei pea normaalseks, et ma pean kullipilguga müüja tegevust jälgima ja ostukorvi jagu toodete hindu pähe õppima! Sellepärast eelistan ka alati Selverit, seal näeb kohe toote hinna ära + muidugi järjekorra puudumine selveekspressis.
o
ohisver/ 5. juuli 2019, 12:39
Tõesti hea soovitus, minge infoletti järjekorda seisma ja maksame teile teilt varastatud raha tagasi! Ma saaks aru, kui maksaks terve toote hinna välja kompensatsiooniks. Masendav ülbus! Kusjuures, ma olen käinud välismaal supermarketis, kus oli silt, et kui me küsime teilt kassas kallimat hinda kui silt tootel, siis saate selle toote tasuta. Ma elasin seal 9 kuud, selle aja jooksul ei olnud ühtegi vale hinnaga toodet!
e
eelmisele/ 5. juuli 2019, 12:28
mitte teenindaja, vaid poe põdrast esindaja...
m
Mihkel/ 5. juuli 2019, 12:23
Alati tasub tšekilt vaadata, mis hinnaga kaup kassast läbi läks. Kui lubatud hinda pole, tasub sellele müüja tähelepanu juhtida. See ei pruugi olla pahatahtlikkus vaid pelk inimlik viga.
ä
Ärieetika/ 5. juuli 2019, 12:21
A meelde jääb kaupleja oi kui kauaks. Tahaks veel sinna poodi minna? Monopol? Ei usu.

ä
Ärieetika/ 5. juuli 2019, 12:19
Ärieetika on vist palju küsitud osadelt. Hea, et laulupeo ajal 5 kordset hinda ei küsita. Mõni küsib. Pirukas, arbuus, kartul jne. Räpased võtted! Ühekordne äri!
j
Jauram/ 5. juuli 2019, 12:17
... nähtavale kohale !!! Pakendil-kaubal on hinnalipik ühel pool ja allahindlus lipik teiselpool pakendit, ka alumine pool on nähtav kui pakendit-kaupa pöörata kassaletil ! Kas kassapidaja või klient peab ümber pakendi otsima seda õiget hinda või allahindlus- kleebist !? Me maksame äpardused välja ... ! Kas minu aeg kauplusesse tagasi minekuks (transport !?), närvikulu, ei maksa midagi, mõnitamine-lollitamine pealekauba ... ?!
l
lüps/ 5. juuli 2019, 12:17
kõik lüpsavad.peab olema väga tähelepanelik.lüpsmine on veres.
v
vanasti oli vargus/ 5. juuli 2019, 12:14
nüüd äri.kui ei oska varastada .nööri varastad naabri pesupuult
n
naine/ 5. juuli 2019, 12:08
t
tsaar1918/ 5. juuli 2019, 12:07
Kõil need ALE -D on üks suur pettus,millega meelitatakse klienet kaupa ostma.
a
avastus?/ 5. juuli 2019, 11:55
Tegelikult on kõik soodustuskampaaniad mingid äritrikid. mitte heategevus.
p
5. juuli 2019, 11:50
prismas käib pettus igapäev

e
5. juuli 2019, 11:42
Ei tea need väikesed lapsed seda kohe kindlasti, aga Teie tundute olevat kõnealuse poe teenindaja.
o
Ostja/ 5. juuli 2019, 11:41
Miks poevargad? Võrdse kohtlemise printsiip peaks siiski kehtima kõigile. Kui pood eeldab kohe, et ostja on varas ja meelega sigatsenud (üks asi on poes pudeli tühjaks joomine ja maksmata jätmine, teine kogemata valele numbrile vajutamine), siis on ostjal õigus eeldada, et ka müüja (kas kassiir või pood tervikuna) sooviski ostjat tüssata.
j
Jah/ 5. juuli 2019, 11:30
Kui poes kassiiril jääb allahindluse triipkood nägemata, siis see on kindel märk meie riigi IT tasemest?
n
nu daa/ 5. juuli 2019, 11:27
see ongi Eesti IKT ehk IT tase... Me oleme innovaatlilised ja eriik koos enda juhtivate lahendustega..
1
123 le/ 5. juuli 2019, 11:27
sina mõtled teoreetiliselt.praktikas on teistmoodi.tüssamine ongi see mõte
i
Ints/ 5. juuli 2019, 11:24
Ise võiks ka veits jälgida.. Pealegi pole see ainult Prismas nii, ka COOP iseteeninduskassas juhtub
1
123/ 5. juuli 2019, 11:17
Kuidas teised ketid saavad originaal hinnasildi soodussildiga üle kleepida. Ja prisma äpud ei suuda...
i
iseteenindus kassa on kahjum poele/ 5. juuli 2019, 11:07
sama on peidetud alko lihtsalt ei piiksutata kallimaid kaupu läbi.tulemused on juba tunda.meie ühiskonnas läheb palju aega enne kui petised kaovad

u
Uugu/ 5. juuli 2019, 11:04
Kõiki tuleb võrdselt kohelda, mitte nii, et õllepudeli varastanud joodu viiakse raudus kätega politseisse aga poe petistele ei tehta midagi. Politsei peaks ka pettuse korral poe personali ära viima ja kindlaks tegema kas turitegusid pandi toime grupiviisiliselt mitmekordselt ja organiseeritult. Vajadusel algatama kriminaalauurimise ning süüdlased vangi panema. Päriselt. See ei ole nali.
o
Ostes sukkpükse oli ühel pool pakki üks triipkood ja teisel pool pakki soodushinnaga triipkood. / 5. juuli 2019, 11:00
e
ei saa aru/ 5. juuli 2019, 10:55
Isegi väikesed lapsed teavad, et alghinnaga koodi peab iseteeninduses sõrmega katma, milles probleem, kas tõesti ei suuda seda teha?
t
tohmu/ 5. juuli 2019, 10:55
Selverites ja coopides olen märganud silti, et kui sul on allahindlusega kaupa, siis palun juhi kassiiri tähelepanu sellele. Seda pole ju palju palutud.
m
Mõnikord Grossis ostlev/ 5. juuli 2019, 10:48
Grossi poega on selline kogemus, et kui ostad perele korvitäie kaupa, vaadatakse sind sellise pilguga, et võiksin kohe maa alla vajuda. Loomulikult on müüjal mõnusam läbi lüüa paari krõpsupakki või õlupudelit, aga sellega ju pood ei ela.
j
5. juuli 2019, 10:46
Ja kui klient kogemata vale hinna paneb vms, kutsutakse politsei ja viiakse läbi nn näidishukkamine. Ehk peaks ka kassiiride või poe eksimuse korral kohe politsei kutsuma, see ehk muudaks nende suhtumist ka klientidesse. Kuigi, vaevalt.
m
Minu kogemus Prismaga/ 5. juuli 2019, 10:45
Kurb, aga tõsi. minul on olnud korduv kogemus just kodupoes Prismas, kus olen maksnud mitu korda mitukümmend (Sic!) eurot tegelikust rohkem. See on selgunud, kui sisetunne ütles, et midagi on valesti ja kui olen tšeki üle kontrollinud. Vabandatud ei ole kordagi, isegi veidi pahased on oldud, et selline pujään olen. Kehvasti käituvad just ja ainult vene emakeelega kassiirid, kõige toredamad ja viisakamad on olnud vanemas keskeas eesti prouad ja noored meessoost kassiirid.
m
Miks eksitakse alati kliendi kahjuks,,,/ 5. juuli 2019, 10:43

a
5. juuli 2019, 10:42
Alllahindlusskanneriga odavama hinna tegemisel kantakse allahindlusvahe maha. Muumata jaanud allahinnatud kaup kantakse maha allahindluskoodiga. Nii lihtne see ongi.
s
Sama pettus / 5. juuli 2019, 10:37
Sama pettus oli ka alkoholiga, kus nad reklaamisid, et nendel alko hinnad madalad, tegelikult palju kõrgemad, kui muudes poodides.
o
ostja/ 5. juuli 2019, 10:37
p
Prisma on jah jama koht/ 5. juuli 2019, 10:35
Grossi ja Konsum kleebivad küll vana koodi peale ja pole ühtegi probleemi. Tglt saab kõike vastavalt programeerida, isegi radareid nii, et Aidu tuulegened ei sega.
p
5. juuli 2019, 10:27
Prisma puhul on siis tegu poega kus tuleb iga tehingut kassas hoolega jälgida ja korralikult üle kontrollida.

REKLAAM JA KUULUTUSED

reklaam@ohtulehtkirjastus.ee