Eesti uudised

RAVI ÕNNESTUS! Annabeli geeniravi on tehtud, kõik läks hästi

Toimetas Kristjan Väli, 4. juuli 2019, 19:30

99 KOMMENTAARI

v
vanasti/ 6. juuli 2019, 07:24
öeldi.Ära hõiska enne õhtut.Loodame,et see nii pole.
k
kuli/ 5. juuli 2019, 14:21
Tore et nii läks sõnade järgi. Tegelikkus aga on hoopis teistsugune. Annabel peab veel elama, ja vaatame kuidas tal edasi läheb. Aeg annab arutust. Aga mina arvan, et 6 aastat on maximum ja siis on allamäge minek. Ma ei saa midagi teha, mul selline tunne. Geenivaramu ei tööta veel täie rauaga, nii on see. Selgrooüdi ei saa tagasi kasvatada, sedasi, nagu nemad-arstid tegid. Arvan, et selgroole ei pööratud seal tähelepanugi. See on minu arvamus.
i
IN/ 5. juuli 2019, 15:27
Mine maga kaineks ennast palun...
a
Ants/ 5. juuli 2019, 13:45
m
meie eesti haigete kassa/ 5. juuli 2019, 11:51
olen 3a järjekorras saan sandi raha tööle keegi ei võta.pere pool nälgas.40 a maksu makstud.abi vaja siis laiutatakse käsi.pole kellegile võlga ja kerjama ka ei lähe
t
to pff / 5. juuli 2019, 11:16
miks siis jõlutunneli summad nii tagasihoidlikud on , võrreldes selle 1, 9 miljoniga . Selline summa ühele patsiendile , teeb ära isegi väga rikastele riikidele .
n
Norn/ 5. juuli 2019, 10:51
e
ei tea/ 5. juuli 2019, 09:39
kas aavo viiol ka annetas läbi casino,ansip tõi ämma juurest mõne tuhande,jürgen võttis kreekast divitendid välja.........ja oligi summa koos.
k
Kõrvaltvaatajast pisiannetaja/ 5. juuli 2019, 08:48
See on tore, et heade Eesti inimeste poolt annetatud raha asja ette läks ja et laps abi sai, aga samas kurb. Miks? Sest kohutav oleks olnud, kui ligi 2 miljon eurot maksev ravi ei oleks tõhus. Kas nüüd on kõigil õigustatud ootus, et head inimesed neid ravi osas rahaliselt toetavad? See, et riik hakkab sellise summa eest ravi kinni maksma, on välistatud. Isegi rikastes riikides on ravi hinnale pandud ülemmäär, millest kallimat ravi ei rahastata. Ja näiteks USA-s, kuhu needki miljonid läksid, on vaja ära müüa kodud ja kogu oma maine vara, et ennast ravida, ja seejärel oled veel elu lõpui võlgu.
m
Meenub see hambalugu/ 5. juuli 2019, 11:49
Alles oli artikkel, kus mingi ekstraordinaarse välimusega vana proteese tegi. Miskipärast nii odavalt, et teiste proteesijate-hambatehnikute hala oli ka Kuu peale kuulda. Sama töö, samad materjalid, kvaliteetne töö, kuid mitte kordi, aga kümneid kordi odavam. Aga äri on äri ja häbeneda ei anna... Istuge hammasteta, kui ei maksa siis surge (huvitav, mis selle geenivärgi omahind on?) maha, hunt selle Hippokratese ja muu tiluliluga, makske!
a
Aiku/ 5. juuli 2019, 16:38
Mis sai SM haigest kes korjatud raha eest Moskvas ravil käis ?

r
Ravimi hind/ 5. juuli 2019, 08:39
Võigas tundub ravimite selline hind.......kui paljud peavad oma elu jätma, sest raha pole?
t
5. juuli 2019, 08:12
Toetused on tere tulnud Kuid on palju lapsi eestis kes täiskasvanuks ei elagi ja kui iga lapsele teha 3millise toetuse siis kuhu me pürgime
p
pff/ 5. juuli 2019, 08:24
toetus oli ju rahva poolt, mida te nüüd õelutsete? Kas on igapäevast mürki kuhugi välja pritsida?
k
Kiki/ 5. juuli 2019, 08:25
Ei tea tõesti, kuhu sa sellise suhtumisega pürgida tahad???
l
liis/ 5. juuli 2019, 07:54
s
Siim/ 5. juuli 2019, 08:36
mitte piiga vaid väikelaps-
r
Rista Ööpik/ 5. juuli 2019, 07:48
Väga tore uudis.Kiiret paranemist piigale.Jõudu jaksu vanematele.
p
Pensionär./ 5. juuli 2019, 07:21
Jumal aidaku lapsel paraneda. Me oleme silmakirjalikud, aitame üksikuid lapsi, aga hukkame abortidega tuhandeid terveid lapsi. Kuhu jääb siin südametunnistus.
s
./ 5. juuli 2019, 08:25
see ei ole aeg ega koht kuhu abortidest kirjutada.
i
IN/ 5. juuli 2019, 15:31
Jumalal pole siin küll millegagi pistmist... Inimeste lahkuse ja teadusega on aga väga pistmist...
u
5. juuli 2019, 06:46
Sisu ei vastanud kommenteerimise reeglitele.
n
no/ 5. juuli 2019, 08:34
peamine uudis? Mis tähendab peamine uudis?kas sinu aju ei suuda vastu võtta rohkem kui ühe uudise või arvad, et väljaanne peaks ainult ühest koosnema?
w
Www/ 5. juuli 2019, 06:45
Varsti hakatakse lugusi kirjutama kuidas meie peesse kukkunud eesti riik kedagi päästis
w
Www-le/ 5. juuli 2019, 08:50
Kas sina maksumaksjana (kui sa üldse oledki maksumaksja) oleksid nõus, et iga nii kallis ravi maksumaksja poolt rahastatud saaks? Mina küll mitte. Kui aga rahvas mingil põhjusel kellegi ravi eest on nõus oma isiklikust taskust annetama, on asi tõesti ok.
A
./ 5. juuli 2019, 11:26
Alati on ju võimalus osaleda omavalitsuse tegevuses, teha kodanikualgatus, valida õigeid saadikuid, et meil kõik suurepärane oleks Ah, et ei viitsi, ei oska, ei suuda, ei taha, ootaks, et keegi teine kuskil kõik ära teeks?
i
IN/ 5. juuli 2019, 15:33
Aga mida kuradit sa passid siin ja vingud siis? Astu soome minema ja ela seal enda õnnistatud elu nagu kõik väidavad ja mingil imelikul põhjusel eestisse nn sentide järgi tagasi roomavad...eesti nime rikuvad teie sugused vingujad jamitte midagi tegijad ...
h
Hea,/ 5. juuli 2019, 06:28
rõõmus uudis. Muidugi kõike parimat edasiseks, et maimuke kosuks, sirguks ja terveneks lõplikult.

r
5. juuli 2019, 06:06
Riik tulumaksu ikka jõudis võtta?
j
*/ 5. juuli 2019, 06:20
ja kusjuures ei imestaks üldse. kuhu aga saab, küüned taha
m
mis sellest/ 5. juuli 2019, 12:49
nüüd meelde tuletasid?
s
5. juuli 2019, 05:57
super,siis kõik korras,ilusat sulle Annabel
t
Tiiu/ 5. juuli 2019, 04:40
Hea teada, see on väga, väga SUPER hea uudis. Palju, palju inglipehmeid kallisid armsale printsess Annabelile
v
Väikest Annabeli. Saada ka talle palju kaitseingleid / 5. juuli 2019, 05:34
Aita jumal jaasuse nimel
ä
5. juuli 2019, 03:17
Sisu ei vastanud kommenteerimise reeglitele.
s
Sori/ 5. juuli 2019, 05:35
e
Ellen/ 5. juuli 2019, 10:33
Aga kas sa tead, kui palju selle ainulaadse ravimi tootmine maksab? Miljonid ei lähe ju personalile.
r
5. juuli 2019, 00:52
Sisu ei vastanud kommenteerimise reeglitele.
v
Võtke vabalt/ 5. juuli 2019, 00:59
Lapsi ei peaks planeerima, lapsed tulevad armastusest. Siin see viga tehaksegi, et elu ratsionaalsuse ja mõistuslikkuse alla painutatakse. Iniminsenerlus on liiga levinud.
r
Raido/ 5. juuli 2019, 01:04
Inimene võiks olla mõistusega olend ikka. Minu ja mu naise kõik 3 last on planeeritud. See ei välista armastust, eksole? Sa seda "Kodutunde" saadet nägid aastaid tagasi, kus üks paar vihtus 4 last teha? Kõik 4 raske geneetilise haigusega! Mind pani vanduma, ausalt! Kui näed, et TEINE laps on ka puudega, te sigite ikka kolmanda ja neljanda!😠
k
Kristiina Allekõrs,liitpuue/ 5. juuli 2019, 01:53
Enamus puudeid ei sega ja sa oled natsi A.H. mentaliteediga uues kuues.
r
Raido/ 5. juuli 2019, 02:02
Sa ikka saad aru, kuidas evolutsioon toimub? Inimeste puhul geneetiliste hälvete puhul samamoodi nagu teistel elusolenditel. Kui geneetilised hälbed turgutatakse kunstlikult "elujõulisteks" (s.t. neil geneetilise veaga inimestel lastakse kunstlikult elada selle eani kui nad järglasi saavad, kasvõi poolsantide.na) - sel juhul hakkavad geneetilised haigused iga põlvkonnaga sagedasemaks muutuma. Kuni lõpuks on geneetilise hälbeta laps suur haruldus! Ja see võib juhtuda mõnesaja aastaga.
r
Raido/ 5. juuli 2019, 02:17
See oleks muidugi ravimifirmade "märg unenägu"- inimkond, kus kõik sünnivad geneetilise haigusega ja vajavad sünnist surmani "ÜLIKALLIST RAVI"! Mina ei tahaks sellises maailmas elada, või et mu lapsed ja lapselapsed SELLISES maailmas elaksid.
t
to võtke vabalt/ 5. juuli 2019, 03:48
no eks sa siis ravigi looduse poolt surmale määratud lapsi oma suure armastusega. Nagu veidi väheseks jääb või kuidas?
i
Inimesel on ka endal kohustused ja vastutus/ 5. juuli 2019, 08:54
Alles kurjustas meedias Irja Tähismaa nimeline naisterahvas, kes koos abikaasaga väga õelat blogi peab. Neil nimelt laps, kes on juba vist kooliealine, aga täiesti tite tasemel ja vajab päevas mitu(kümmend) mähet, aga riik ei taha nende eest maksta. Mis tekitab küsimuse, et kas sel juhul ei võiks osta/teha märlimähkmeid, mida saab korduvkasutada. Ja kui selline laps (kes jääb igavesti suureks 24/7 hoolt vajavaks titaks) on sündinud ja ema nõuab riigi tuge, siis tekib küsimus, et miks suhteliselt eakas esmasünnitaja ei teinud lootele geeniproove, et välistada riskid.
t
to Raido/ 5. juuli 2019, 11:28
Saade oli ühest täiesti korralikust ja hakkamasaavast perest, kelle neljast geneetilise haiguse lapsel esimesel avaldus see alles siis, kui ka õed-vennad OLID juba sündinud.
h
Hh/ 5. juuli 2019, 00:49
Kas kuskilt on lugeda, kuidas see ravi käib ja mis selle nii kalliks teeb?
n
no / 5. juuli 2019, 08:36
sellest oli siinsamas kirjutatud paar päeva tagasi ühe arsti poolt väga üksikasjalikult aga kahjuks ei leia enam seda artiklit. Seal oli kõik lahti seletatud.
h
5. juuli 2019, 00:41
Sisu ei vastanud kommenteerimise reeglitele.
t
T/ 5. juuli 2019, 02:55
Teadus- ja arendustegevus ravimitööstuses on pikk ja kulukas lõbu! Võimalik, et kümned või isegi sajad inimesed tegid aastakümneid tööd ja nägid vaeva, et see ravim leiutada. Lisaks veel kallid seadmed, ruumid jm tilulilu.
s
5. juuli 2019, 08:56
Seep see on, et mingil põhjusel ühele lapsele annetatakse, aga teistele mitte. Kas see on mingi arusaamatu nunnumeetri asi? Kusjuures ei ole näinud, et eestlastest vanemad, kelle lapsed annetusi saavad, ise näiteks oma suurest kodust loobuks vms.
t
to täna 8.56/ 5. juuli 2019, 12:56
üsna hiljuti sattusin lugema artiklit, milles kirjutati, et sellist laadi annetuste kogumine ongi juba omaette töö. Loodud on firmad, mis ongi spetsialiseerunud annetuste jaoks nunnumeetrite väljamõtlemisele. Neile makstakse selle eest päris head raha. Tavaline PR justkui. Olen üsna kindel, et ka antud juhul kasutati PR firma abi. Foto oli väga professionaalne ja edasine infokajastus meedias samuti.

h
hea töö/ 5. juuli 2019, 00:27
see rohkem nagu loterii,kus võidab ainult üks.kahju muidugi teistest lastest,kuid edu sellegipoolest .mõistan siin ka haigekassat.
t
Tsaar/ 5. juuli 2019, 00:12
Loodame ,et edaspidi läheb kõik hästi!
h
heiki herman soome/ 5. juuli 2019, 00:12
nagu varem olen kommenteerinud, on selles loos midagi väga viltu ja valesti! rootsi on aidanud taolises probleemis täiesti tasuta mitmeid lapsi väljaspoolt rootsit, sealhulgas lapsi venemaalt. samuti on tehtud ülikeerukaid operatsioone lastele täiesti tasuta! kindlasti oleks saadud abi kui eesti valitsus, diplomaatiline korpus oleks sekkunud, näiteks abi rootsist, saksamaalt ja mujalt... kaldun arvama, et siin on tegu olnud kelmusega ja inimeste petmisega suures ulatuses ja eriti kui kasutada haiget last selleks ehk mingit õnnetust, on inimesed heldelt rahakotte avamas...
a
Alati nii/ 5. juuli 2019, 00:41
Keegi teenis sellega korralikult , nii need asjad käivad kindlasti kõik.
j
Just/ 5. juuli 2019, 09:37
Küll aeg näitab kui palju on lihtsameelseid.....
t
5. juuli 2019, 00:08
Sisu ei vastanud kommenteerimise reeglitele.
k
Kahtlused jäävad/ 5. juuli 2019, 00:28
Kes teab, võib-olla jääb ta kunagi auto alla...
r
4. juuli 2019, 23:46
Sisu ei vastanud kommenteerimise reeglitele.
x
X/ 4. juuli 2019, 23:57
Ei ole hea tunne kui väga hea uudise all, mis kõigis eestlastes uhkust peaks tekitama, ikka ja jälle kordub kõige armetu irisemine. Mis teil inimesed viga on? Tundke uhkust, et ravi korda läks ja nii paljud inimesed kaasmaalast aitasid. Ise tunnen eestlaste üle küll seekord uhkust ja tänutunnet - olete toredad kes aitasid.
r
Raido/ 5. juuli 2019, 00:03
Ära räägi rumalusi. Keegi ei inise. Uuri natuke fakte. Need lapsed, kes seni ravi on saanud, on kuni 3 aastat vanad. Ja pole neist päris terve keegi. Parimad paar last suudavad vaevalt kõndida, mõned suudavad isegi istuda.. Minu arvates ei tohiks sedasi looduslikku valikusse sekkuda, selleks et laste piinu pikendada. Ja selle eest veel MILJONEID sisse kasseerida! Häbi võiks olla sel ravimifirmal.
r
Raido/ 5. juuli 2019, 00:09
See minu subjektiivne arvamus, kuid toetudes loetule teema kohta, on tegemist sümptomite leevendamisraviga, ei midagi muud. Ja kas lõppkokkuvõttes on parem, kui laps 12 aastat piinleb??
s
Selline tõug/ 5. juuli 2019, 00:12
Ega sinna saagi midagi parata- alati on neid kes kõiges vaid halba näevad. Mürgitavad enda päeva ning püüavad teisigi negatiivselt häälestada.
r
Raido/ 5. juuli 2019, 00:18
Alati on selliseid, kes igasugu muinasjutte usuvad ja neid, kes uskujatelt miljoneid sisse kasseerivad! Ma avaldasin oma arvamust: looduslik valik toimub ka inimeste seas, on aastatuhaneid toimunud. Geneetiliselt haiged lapsed sünnivad ja vanemate kohus on nende eest hoolt kanda. Kuid, kas nende piinu pikendada? Seda ma ei usu, et see õige on.Elus olemine ei saa olla eesmärk omaette. Ja antud "ravi" ei taga elukvaliteeti tulevikus, kahjuks.
r
Raido/ 5. juuli 2019, 00:34
Esitan ühe filosoofilise küsimuse: Kui inimesed hakkavad kunstlikult geneetiliselt haigeid lapsi elus hoidma, kas siis ei või 300 aasta pärast olla sedasi, et ühtegi geneetiliselt tervet last enam ei sünnigi? See on võimalik. Pole vaja Jumalat mängida. Eriti juhtudel, kus "ravi" tähendab piinade pikendamist..
m
Mall/ 5. juuli 2019, 01:30
To Raido. Sa oled isa ja nii kuuniline! Kujuta nuud ette, et sinu lastel avastatakse mingi tosine terviserike. Kas vaataksid kah osavotmatult pealt kui nad piinarikkalt surevad- milleks neid ikka elus hoida. Kes oled sina, et otsustad, kes peaks surema ja kes elama. Hitler oli sinusuguste motetega: havitas palju haigeid, geisid, rahvuseid.
r
Raido/ 5. juuli 2019, 01:54
Raske geneetiline hälve EI OLE TERVISERIKE! See on looduse poolt kodeeritud, ja mitte põhjuseta! Raske geneetiline hälve ei ole TERVISERIKE kohe mitte kindlasti. See on looduse poolt (või Jumala poolt-kes kuidas vaatab) määratud. Ja sellel ON PÕHJUS! Põhjus on- kaitsta inimkonda kui liiki! Kui me turgutame KÕIK geneetilise hälbega lapsed üles, laseme neil suguküpseks saada (kasvõi invaliidide ja hädistena)- siis mõnesaja aasta pärast ei sünnigi ühtegi last, kes oleks ilma geneetilise hälbeta! Nii lihtne see ongi!
r
Raidole/ 5. juuli 2019, 03:40
mõned päevad tagasi oli siin ühe arsti üksikasjalik artikkel Annabeli haigusest ja antud ravimist, oleksid pidanud lugema, siis ehk ei targutaks sa nii julmalt siin.
t
to Raido/ 5. juuli 2019, 13:01
ravimifirma seisukohast igati õigustatud. Saab järjekordse katse abil selgust, kuidas ravim toimib. Hea oleks, kui lapsuke paraneks, paraku kipun olema samuti pigem pessimist.
m
mürgitatud maasikate mittesööja/ 4. juuli 2019, 23:42
Edu ja tahtejõudu võitlemiseks haigusega Annabelile!Teine küsimus ravimifirmale,kes selliseid ravimeid toodab:kas üldsegi häbi ei ole?Kas see süst või tablett oli valgest kullast või plaattinast?Kõik tuleb ringiga tagasi....loodan,et ravimifirmajuhil on selleks ajaksravim süstlas,kui omastega juhtub midagi?
o
4. juuli 2019, 23:39
Sisu ei vastanud kommenteerimise reeglitele.
e
5. juuli 2019, 10:55
Eestis on veel 22 sellise diagnoosiga last kes samuti vajaksid pea kolm milli ravi jaoks aga see selleks mitte keegi ei tea kas sellest abi ka on sest geneetilisi haigusi saab ainult leevendada mitte välja ravida
e
Ea/ 4. juuli 2019, 23:32
Hea, et kõik õnnestus. Aga tänase mürgitatud maasikate loo valguses... mürkide tootjad ja kasutajad peaksid mürkide põhjustatud haiguste ravi kinni maksma.
j
Jälle suur pettumus... Irw/ 5. juuli 2019, 00:43
Selgus, et maasikad polnud mürgitatud- mürgised. See teema on päevakorrast maas. Aga eks homme tuleb uus sensatsioon mis vaimutotu - vaimukosutust pakub.
t
Tellisin paberlehe/ 5. juuli 2019, 00:47
Need maasikad ei olnudki mürgitatud, vaid õhtulehel polnud lihtsalt vahepeal millestki kirjutada
h
Hea inimene/ 5. juuli 2019, 01:04
Eks ajalehest tuleb ka aru saada, inimesed tahavad süüa ja riiet. Mina neid hukka ei mõista kui nad meid oma artiklitega hirmu all hoiavad, raha vajab teenimist, elu elamist. Tuleb ära kannatada.

t
4. juuli 2019, 23:27
Tore kuulda ja tore mõelda, ilutulestik Ameerikas ka natuke Eestlastele kes aitasid. 😀 Saa terveks väike tüdrukutirts.
e
Eestlased on head inimesed/ 4. juuli 2019, 23:08
r
R/ 4. juuli 2019, 22:41
Hea ,et nii läks AGA Kui riik oleks selle kinni maksnud oleks se väga vale samm olnud. Tuhanded ootavad palju väiksemate hädadega tulutult abi kellele ei jätku raha. Miks tema peaks teistest tähtsam olema ? Kui paljud sellise raha eest oleks abi saanud.
k
kuidas see käis/ 4. juuli 2019, 22:51
" küsi ja sulle antakse"
v
Valve/ 4. juuli 2019, 23:11
Tartu Ülikooli kliinikum, mille nõukogu liige on Tartu linnapea, võttis jõhkralt ära võimaluse emadel Valgas sünnitada. Teel tulevikku tuhanded on surnud, et...
p
Pole hullu/ 5. juuli 2019, 00:48
Väike häda ei riku konti, see võibki jääda
v
Valve/ 4. juuli 2019, 22:28
t
to Valve/ 5. juuli 2019, 09:59
Jah, tõepoolest- HEAD PARANEMIST...! aga millalgi jõuab see piiga paljunemisikka, kas suudab ilmale tuua terved lapsed? Ja taas turgutame kõik elule ning algab uus ring, mis toob veelgi enam puudega imimesi juurde!?
p
Protseduur/ 4. juuli 2019, 22:09
õnnestus.Loodame et ravi ka .Õnne ja jõudu lapsele ja vanematele!!
j
Jah/ 4. juuli 2019, 23:02
Ravi Shankar mängis ka väga hästi tsitaari aga lõpuks suri ikka ära.
o
ORACLE/ 4. juuli 2019, 21:39
Miks Te siin nii palju riiki ja üleriiklikku toonitate? Riik ei teinud väikese tüdruku heaks suurt midagi. Meie riik arvab, et asjad käivadki annetuste najal. Aga annetajatele siiski suur kummardus ja kiitus - hea, et on veel inimesi kes saavad midagi anda.
s
Sinu nimi/ 4. juuli 2019, 23:55
Riik peabki vaatamata suurt pilti, mitte üksikisikut.
r
Rahvas annetas/ 5. juuli 2019, 00:50
Rahvas on riik, meie riikki juhib rahvas
v
Vanaema/ 4. juuli 2019, 21:33
Kasva suureks, väike Annabel!

e
4. juuli 2019, 21:19
Sisu ei vastanud kommenteerimise reeglitele.
h
head inimesed/ 4. juuli 2019, 21:27
Puutub ikka. Laulupidu on üleriigiline üriyus ja väikese tüdruku ravi samuti üleriigiline ettevõtmine
e
Ets/ 4. juuli 2019, 21:13
Kas see tähendab et laps on nüüd täiesti terve? Või tuleb mingi ravi veel?, jääb Arusaamatuks. Oleks ju rõõmusõnum kui kõik ok
r
4. juuli 2019, 21:23
Ravi tulemust näeb ehk poole aasta pärast alles see on alles algus
h
hmmmm/ 4. juuli 2019, 21:54
ma ei saa ka aru...ravi on ikka pikemaajaline ja protsess aga askeldas 8 arsti ja kõik naeratasid....ja kohe kõik korras? ei ole nii ja kuidas seda teatakse, et kohe geenid ..pahad seal ja head siin.... ei näi küll lõplik õnn olevat, nii need asjad ei käi. laps ise ei tea ju midagi
t
tundub/ 5. juuli 2019, 02:37
et raha võeti kaheksa arsti naeratuse eest. elame näeme, kas see nii oligi.
t
to hmmm/ 5. juuli 2019, 03:45
või nii need asjad ei käi? Küll on ikka hea, et meie hulgas on palju "hmmm"-e, kes alati täpselt teavad, kuidas asjad käivad
j
JUSS/ 4. juuli 2019, 21:11
Hea, et kõik hästi läks. Ja loodame, et läheb ka edaspidi. Kuigi, nagu hiljuti üks perearst siin lehes kirjutas, et juba hävinud närvirakud kahjuks enam ei taastu. Seega - mingid probleemid vist siiski jäävad. kuid loodame, et mitte tõsised. Kuid et see ravi on üsna uus, kasutuses alles mõni aasta, siis ega me kõike ette teada ei saagi.
r
Reaalsus/ 4. juuli 2019, 22:47
Täiesti nõus Jussiga. Ravi saanud lapsed on ju alles 2 - 3 aastased ja selles vanuses 2 neist on võimelused käima. Teised olid võimelised istuma, seega tervenemisest ei tohiks selle ravimi puhul rääkida vaid seisundi parandamisest.
e
Eesti inimesed te olete head. Sügav kummardus / 4. juuli 2019, 20:56
r
rõõmustav/ 4. juuli 2019, 20:43
Kiiret paranemist pisitillule musirullile .Armsake ja särab kui väike päike.Jõudu ja jaksu.

v
V.a. ennekuulmatu/ 4. juuli 2019, 20:32
Kahjuks on iga päev lugeda, et paljud ei saa loetust midagi aru! Te pole erand
t
4. juuli 2019, 20:23
Sisu ei vastanud kommenteerimise reeglitele.
r
4. juuli 2019, 20:29
Raudselt on kogutud ka mitmele Katile, Matile, Triinule jm levinud nimedele. Ei maksaks ebausuga hulluks minna.
t
Toomas Greenfeldt/ 4. juuli 2019, 20:50
Sama Annabel kellele praegu kokutakse geeniraviks raha ei ela õnneks Eestis.
k
Kristiina/ 5. juuli 2019, 02:00
lapse ees ja perenimega tasuks küsida
v
4. juuli 2019, 20:23
Sisu ei vastanud kommenteerimise reeglitele.
h
hh/ 5. juuli 2019, 08:18
s
4. juuli 2019, 20:04
Sisu ei vastanud kommenteerimise reeglitele.
t
to sant/ 4. juuli 2019, 20:15
kas sa ikka ise ka aru saad, millist jama kirjutad+
o
olegem õiglased/ 4. juuli 2019, 22:01
sul on õigus, haigekassa bossid saavad õigustamatult suure palga ja neist ei olene mitte midagi. üks inimene saab raviks tuhandeid mille tõttu sajad ..ka veidi... mina olen maksnud 50 aastat haigekassale ja tahan saada ka õigustatult vajaduste kohaselt abi. haigekassa rahad viisid ansipid ...kuhu?
e
Elle Ott/ 4. juuli 2019, 20:03
Armas Annabell ja Sinu vanemad! Kallid arstid ja abistajad. Olge hoitud ja armastatud!
o
Oleks ilus/ 4. juuli 2019, 21:06
ja viisakas lapse nimi õigesti kirjutada.
n
närilisele/ 4. juuli 2019, 21:19
Oleks ilus ja viisakas mitte närida!
k
kahjuks/ 4. juuli 2019, 22:05
kuiplju lapsi ei saa mitte kuskilt abi sest arstid lähevad maalt ära , maalapsed ei saa tuhandeid annetajat sest riik maksab haigekassa juhatusele sadu tuhandeid palka, kes ei jaga meditsiinist nulligi. loevad eeskirju ja punk. >Maalapsed , pisikesed porisel kooliteel mitte linnalapsed nutitelefonidega td ületamas..ei kuule ega näe...

m
4. juuli 2019, 19:54
Sisu ei vastanud kommenteerimise reeglitele.
e
Ennekuulmatu!/ 4. juuli 2019, 19:56
Kas NII LÜHIKESE ajaga tehtigi siis KAHE MILJONI euro eest "ravi"...?
t
to ennekuulmatu/ 4. juuli 2019, 20:19
see oli ju teada, et ravi seisneb ühekordses protseduuris, mis seal nii ennekuulmatut on, ei saa aru?
s
saa üle sellest / 4. juuli 2019, 22:10
siin pole midagi ennekuulmatut. jumala eest, võta kätte ja googelda. tegemist on sisuliselt ühe süstiga, mida saaks kodus ka teha ja mille omahind, pidades materjali silmas, on vast mõnikümmend eurot. Aga! Tegemist on erafirma pikaajalise uuringu tulemusega, mille loomine on võtnud aastaid ja maksnud sadu miljoneid. Firma tahab lihtsalt oma investeeringut tagasi. Küsi parem, miks Ameerika sellist tegevust lubab ja miks nad seda litsentsi välja ei osta. Tahad vastust teada? Isegi nii suur riik ei suuda seda katta. Hind on õigustatud, sest vastasel juhul poleks ravimit olemaski
l
Loodame/ 4. juuli 2019, 19:51
Et kõik õnnestus Aga ikkagi ei saa aru sellest miks meie meditsiin, geeniteadus jne ei jõua inimesteni Mei on ju teadlased, teadus jne On ülikool panustagem ometi millegi arengusse
m
mart/ 4. juuli 2019, 19:50
Kogu südamest palju õnne vaprale tüdrukule ja tema perele !
m
mhh/ 4. juuli 2019, 22:08
kuidas see tüdruku vaprus siin ilmneb, ta ei saa arugi, pandi narkoosi alla ja tehti ehk miskit süst... mul on kahju sdadest lastest, kes ei jää ellu kuna pole raha....miljoneid. mis kangelaslikkust saab olla? ega ta ise miskit siirdanud.
j
jess/ 4. juuli 2019, 19:48
oleme võitnud, nii pidigi minema, sest see oli juba ette määratud..
m
Mis võit?/ 4. juuli 2019, 20:32
Mida sa võitsid?Nüüd alles hakkab tegelikkus, poole aasta pärast peaks esimesed tulemused näha olema...Pildi peal näen praegult nutetud silmadega last.
l
lilli/ 4. juuli 2019, 19:46
tänasel päeval vähemalt üks väga meeldiv uudis!
z
4. juuli 2019, 19:42
Sisu ei vastanud kommenteerimise reeglitele.
p
Pigem/ 4. juuli 2019, 19:47
Tuleb loota et ka meie meditsiin, geeniteadus oleks rahvale suunatud Meil ju on teadlasi jne miks ikka me abi kodumaalt ei saa

k
Ka valitsusele häbi/ 4. juuli 2019, 19:34
k
Kardemon/ 4. juuli 2019, 19:39
Ei ütleks, et häbi. Eestis on selle diagnoosiga lapsi 22. Seega kui antakse ühele, siis tuleb ka anda teistele. Lisaks selle diagnoosiga lapsed kaua ei ela. Nokk kinni, saba lahti teema! Ei saa kedagi süüdistada, et raha ei anta.
k
4. juuli 2019, 19:46
Katse-eksituse meetodil ravi ei ole otstarbekas haigekassa poolt hüvitada. Las vabatahtlikud tõestavad oma rahaga enne ära, et see toimib.Kui on nii, siis hakkab haigekassa edaspidi sponssima.Kui ei toimi, siis jääb edasi asi annetajate otsustada...
m
miks?/ 4. juuli 2019, 22:14
haigekassa peab andma ühele olendile miljoneid...kustkohast see raha võetakse, minu pere arvelt? sünnib vigane laps ja mina pean oma lapsed seetõttu ravita, abita jätma? Üks haige võtab teistelt elulootuse ja ravi? Kuipalju lapsi sureb niikuinii pärilike haiguste tõttu? see on looduse valik kui imik pole elujõuline . keda saab elule aidata ja kes jääbki eluks ajaks debiilsena vanemate hoida.
p
püüratud / 5. juuli 2019, 02:48
ressursside korral ainuõige otsus.
e
Ei/ 5. juuli 2019, 03:02
Haigekassa on kõik õigesti teinud, kui neid lapsi on eestis hetkel 22, siis juba hetkel kuluks 44 miljonit eurot, et neid aidata. Selle rahaga annaks aidata tuhandeid lapsi, olgem ikka mõistlikud. Äkki järgmine aasta tuleb mõni ravim mis maksab 10 miljonit, kas ka siis aitame ilma küsimusteta?

TOIMETAJA

+372 5199 3733
online@ohtuleht.ee

TELLIMINE JA KOJUKANNE

+372 666 2233
tellimine@ohtulehtkirjastus.ee

REKLAAM JA KUULUTUSED

+372 614 4100
reklaam@ohtulehtkirjastus.ee