Eesti uudised

Miks lennufirmal Nordica läheb kehvasti?

Toimetas Marvel Riik, 2. juuli 2019 11:13

35 KOMMENTAARI

s
sest seda on tahetud/ 3. juuli 2019 14:45
ärastada aga siiani ei ole õnnestunud
m
maali mustamäelt/ 3. juuli 2019 13:33
Taskila ju andis oma kvliteetse eksperthinnangu ja soovitused. Tuleksa küsida, KUIDAS ja milliste raghadega see nordica üldse elule äratai. Kui algus on puudujäägiga ( niljoneid "stardiks", ega siis lõppki parem saa olla.
s
3. juuli 2019 11:07
sest need kes peavad pileti omast taskust kinni maksma lendavad odavamate lennufirmadega
a
Arvan,/ 3. juuli 2019 08:38
et igal iseseisval riigil peaks ka tarkust olema. Ja on väikeriike, mis on igati edukad ja majanduslikult heal, kõrgete näitudega. Monaco, Luksemburg, Vatikan jne. Miskipärast ei tunne sellist firmat nagu Air Monaco või Vatikani Õhukonsortsium. Kusjuures neis käib kordades rohkem rahvast, nii turiste kui ärieliiti võrreldes Eestiga.Iga iseseisev riik peaks arvestama konkreetsete reaalsustega.
j
2. juuli 2019 21:37
Juhid on haledad strateegia on nõrk ja lennukid viletsad ainus õige samm on kuulutadavälja pankrott ja maksta maksumaksjatele välja dividendid. Saata mitte millegi eest raha nõudjad ülemseenelise KEKA -ga seenele.
n
no/ 2. juuli 2019 21:21
Mina arvan et see küsimus on nagu esitatud rahvale, tundub. Aga tegelikult peaks selle esitama sellele 15000 tuhandese palga mehele ja vastust peaksin kuulama mina siin, kes makasab makse, või on see mingi ufode firma, ja raha tuleb Marsilt?
r
RS2/ 2. juuli 2019 20:35
No selge see, et kui liinide arvu vähendatakse ja samas lennukite arvu tõstetakse siis tulud langevad. See siilile selge ja ei pea kuskil ärikoolis õppima. ;)
v
vaikimis/ 2. juuli 2019 18:10
peamine asi ehk Brüsseli liin jääb ju alles ... sinna see lähebki kui peamine prioriteet on riigiametnikke vedada, selmet mõni päris sihtkoht kenasti ärateenindada

l
lihtsalt/ 2. juuli 2019 17:31
Igal Kükametsa külal pole oma lennufirmat vaja.
a
aiku/ 2. juuli 2019 15:58
arvavad, et veab välja... kobina peale... )))
h
Hren/ 2. juuli 2019 15:06
e
ebakompetentsus,ahnus ...jne ja muidugi teeninduse madal kavaliteet jne. / 2. juuli 2019 14:47
m
manfred/ 2. juuli 2019 14:31
Inimesed, keda võib Eesti mõistes rikasteks pidada põhjendavad Riia kaudu lendamist sellega, et "aga sealt saab 20 eurot odavamalt"
m
manfred/ 2. juuli 2019 14:30
Proosaline põhjus on see, et Eestis on vähe inimesi ja rõhuv enamus nendest on vaesed. Sellest ka vähene lennuhuvi. Aga pole hullu, tuleb railpaltik ja küll siis hakkavad rongikatusel sõitma nagu Indias, pilet rongis vagunis istumiseks ju lennukist väga oluliselt odavam ei saa olema.
m
Maksku mis maksab/ 2. juuli 2019 13:47
Oma mõne lennukiga ei olegi võimalik konkurentsis püsida, see oli selge juba aastaid tagasi EstAiri ajal. Maksumaksja PEAB kinni maksma Brüsseli - Tallinna otseliini, selles on kogu asja sisu.
a
ar/ 2. juuli 2019 13:46
pangu uksed kinni ,kes selle jama kinni maksab!!!

k
Kahjum on sisse kirjutatud/ 2. juuli 2019 13:45
Asi ei ole arusaamises businessi põhitõdedest, vaid riigi ja Brüsseli tegelaste otse lennutamisesTallinna -Brüsseli vahet. Nad ei viitsi ju ümberlendudega aega viita.
e
Eesti ametnike Brüsseli ja Tallinna vaheliseks vedamiseks mõeldud firma/ 2. juuli 2019 13:42
Nüüd pandi etteotsa uus pätt kelle töötasu ise ajab firma pankrotti, õigemini paneb i-le täpi. See on EE Aafrika ja US Utah afääride kõrval suurim rahakantimise projekt.
l
LOT-LOTTE/ 2. juuli 2019 13:16
NORDICA direktori palga järgi läheb tal küll hästi.
&
aeroplane/ 2. juuli 2019 12:44
"Tallinna liinivõrgu jätkuv kahjumlikkus" tähendab ,et sinna kuhu reisijaid vähe või ei ole ei maksa lendamist jätkata ,isegi kui poliitikud seda tahavad.
m
Muri/ 2. juuli 2019 12:33
Nii lihtne see vastus ei ole. Kui inimesed vädivad Nordicat, kui neil on vaja jätkulendudele jõuda, siis pole firmal usaldust. Ja seda usaldust ei ole ükski firma juhtkondadest soovinud tekitada. Sahkerdamine ja skeemitamine algas juba alates Estonian Airi pankrotist ja Nordica esimesest lennupäevast. Eesti suuruses riigis ei ole mõtet arvata, see kuidagi väljapoole ei paista ning tulemustes ei avaldu.
p
Peapõhjus on selles/ 2. juuli 2019 12:22
Eestlaste üüratu ahnus piletihindades! Pooltühjad lennukid toodavad kahjumit!
b
blondiin/ 2. juuli 2019 12:22
Miks peab üks firma juht saama nii üüratut palka? On tal ööpäevas tunde rohkem või on ta väga-väga eriliste annetega? Mis tegelikult ju majandustegevuses ei kajastu...
l
Lennumees/ 2. juuli 2019 12:18
Kuidas Air Baltic suudab opereerida tulusalt,ehk näpunäiteid sealt

o
On/ 2. juuli 2019 12:15
proovitud nii hea,kui halvaga,nüüd proovitakse Gunnariga:)
v
võtke juht/ 2. juuli 2019 12:08
maha ja miljon nagu maast leitud.
t
Tean/ 2. juuli 2019 12:08
Sest ettevõtte juhtide tänased 15 tonnised palgad ei motiveeri helesinist mõttelendu.
h
hardi/ 2. juuli 2019 12:04
Tomatitootja Sagro sai lõpuks aru, et ei suuda Eestis kallilt tomateid kasvatades (ja kallilt müüa lootes) võistelda Hollandi ja Hispaania odavama tomati vastu, ning lõpetas tootmise. Millal ükskord Eesti lennunduses aru saadakse, et pole mingit lootust võistelda väikeste ( ning seetõttu kallima lendude omahinnaga ) lennukitega juba suurte kompaniide poolt ära hõivatud lennundusturul, kel on võimalik lennata suurte lennukitega, mis võimaldavad piletihinnad madalamal hoida kui Nordical. Sest situatsioon nii tomati kui lennupileti ostmisel > RAHVAS LOEB RAHA!!! Ükskõik kes juhib...
e
Eesti jonn?/ 2. juuli 2019 12:03
Air Baltikul ja teistel firmadel ei ole loetletud kulusid, lendavad ka odavama küttega? Tegelikult ollakse kui viies ratas vankri all, vajadust sellele ei ole aga "Eesti au ja uhkus" ei luba ebarentaablit tegevust lõpetada?
v
väga lihtne vastus/ 2. juuli 2019 12:02
e
2. juuli 2019 12:00
ei, asi pole niivõrd ka firmajuhis. nordica peamine probleem on selles, et nad tahavad teha võimatut. nii väikese ja vaesevõitu riigi omanduses olev lennufirma ei saa juba puht majanduslikult olla röögatute äriliste ambitsioonidega. odavlennufirmadega nad ei suuda konkureerida hinna pärast ja premium-klassi lennufirmadega nad ei konkureeri kvaliteedi pärast - ja eesti sugune riik ei suuda iial pidada premium-klassi lennufirmat, sest maksevõimelisi kliente lihtsalt ei ole piisavalt palju.
v
Võeh/ 2. juuli 2019 11:54
Ega kontoritöölisegi kõike teravamad pliiatsid pole. Pardameeskondi võib ainsana lugeda ehk professionaalideks

m
miks?/ 2. juuli 2019 11:52
Sest tegelikud eesmärgid on muud. Ei tahetagi Eestis lennata.
v
Viga/ 2. juuli 2019 11:33
on selles et pole õiget firmajuhti.