Eesti uudised

Sõnajalad ähvardavad riiki miljonitesse ulatuva kahjunõudega

Toimetas Johanna-Kadri Kuusk, 2. juuli 2019 10:05

100 KOMMENTAARI

o
Odav energia/ 8. juuli 2019 11:12
Arvestades sõnajalgade muinasjuttu on raske ette kujutada nende survet riigiametnikele kooskõlastuste väljapressimisel. See võib olla kohutav. Teiseks tuleb ära lõpetada kohutava summa moodustava taastuvenergia tasu võtmise. Taastuvenergia on ju tasuta käes,mistõttu peaks olema odavam kui muu energia.
v
Vello/ 3. juuli 2019 14:27
Milline on sissemakse ja tasuvusaeg ilma subsideerimiseta? See ei ole tasuta ka peale tasuvusaega, hoolduskulud suurenevad aja jooksul detailide kulumise tõttu ning tõenäoliselt selleks ajaks on arendatud efektiivsem tehnoloogia, mille tõttu ei tasu nende käigushoidmine ära just suurenevate hoolduskulude tõttu.
s
Seekord vist ei aita, kui öelda/ 3. juuli 2019 11:57
"Raha ei ole, ega tulegi!?"
v
vahet ei ole/ 3. juuli 2019 11:42
Eraettevõtted sõlmivad kartellikokkuleppeid ja võtavad ikka maksimumi.Sageli on eesti ettevõtete taga välisinvestorid,kes eesti investoreid kasutavad ainult nukkudena,ning kasum viiakse suures osas välja.
v
Vello/ 3. juuli 2019 09:44
Ausa konkurentsi aluseks on reeglitest kinni pidamine, mida arendaja pole teinud. Teda kannustab ahnus.
k
kiskja/ 3. juuli 2019 08:56
kle mis asja sa maksumaksja kriiskad, raha palju tuulde loopida või?
v
vanaema/ 3. juuli 2019 08:45
s
Sa, 00:51,/ 3. juuli 2019 06:22
proovi kaineks saada! Siis loe, mida sa üritasid kirjutada. Ise ka aru saad?

t
2. juuli 2019 22:20
Ta näeb ju kes valesti käigus🙃ja ikka kiunub edasi😭
m
mina / 2. juuli 2019 22:04
tahaksin oma raha tagasi saada Jordaaniasse ja Usa-sse viidud investeeringutelt. Need olid mõttetud vargused rahva rahakotist ja nende tegija tuleks vastutusele võtta.
m
minumeelest/ 2. juuli 2019 22:02
võidaks tarbija ainult sellisest olukorrast, kui riik ja eratootjad, nagu ka Sõnajalad konkureeriksid turul ausas konkurentsis. Umbes nii nagu telekomiturul konkureerivad Elisa ja Tele2. Tänu konkurentsile saaks rahvas ausa hinnaga elektrit. niikaua kuni turg on monopoli käes, pole ka elektri hind aus.
e
EGODE- SUURTE EGODE/ 2. juuli 2019 20:54
mäng-mis muud! Nii tavaline..
m
2. juuli 2019 20:22
j
ja ikkagi / 2. juuli 2019 19:50
rämps kustutas ikkagi "teoreetilise" küsimuse!Ühtki sisuga kommentaari ei lase meie sionistlik moderaatorirämps läbi!
t
2. juuli 2019 19:45
tänan,aga las kulutavad oma raha parem kolimisauto leidmise peale
l
lohutuseks / 2. juuli 2019 19:14
modereeri,palju tahad ,ka sinusuguseid nülgime elusalt!Ükskord prahvatab vimm,mis on kogunend salaja...Kas tuleb tuttav ette?

s
suur vahe/ 2. juuli 2019 18:14
karjuvad meedias nagu tavalised sotsid - kui asi nii kindel, mida siis kireda ja küüneviha sisse ajada - eidekari
s
2. juuli 2019 17:29
Sõnajalad TUBLID MEHED.Mis riik see eesti veel on?
t
to 16.54/ 2. juuli 2019 17:28
ja kohe peavadki, nii saame ka nende suhtes korra majja, muidu teevad mida tahavad. Tuleb teha üks näidispoomine ja sellest piisab.
k
2. juuli 2019 17:06
kui need sõralised nii targad on ,miks nad siis jooniseid ja lepinguid lugeda ei oska või arvavad,et nemad ongi jumal
l
2. juuli 2019 17:01
loodame jah,et luud hakkab tööle ja pühib ebaseaduslikud tuulikud minema
v
2. juuli 2019 16:59
venemaal ei maksa nad mingit katust,kuna tuulikud konfiskeeritakse valesti ehitamise eest
j
2. juuli 2019 16:54
l
Loviisa/ 2. juuli 2019 16:36
Kas ikka ÄHVARDAVAD??? Või hoopistükkis nõuavad riigilt neile tekitatud kahjude hüvitamist? Ajakirjanik, vaata ette, tuleb aeg,mil ka Sina vastutad oma sõnade eest!Vaat, see viimane oli NÜÜD küll ÄHVARDUS

ü
2. juuli 2019 15:34
Üks punt puha nad seal, vahet pole, kelle nimel
e
2. juuli 2019 15:31
Eks need projektid ja ehitusload on saadud samamoodi kui käesolevad kohtuotsused. Hämmastav on see, et mingid suvalised töllid tahavad riigile kotti pähe tõmmata.
j
ja need ametnikud/ 2. juuli 2019 15:23
peavadki selle raha Sõnajalgadele maksma, kui ei suuda, siis reaalne vangistus ja järgmiune kord mõtlevad, kas tasub isiklikuks minna, et näete, mina ametnik ja sina minust üle ei ole. Pooled ametnikud tuleks üldse töölt vabastada. Lp. Valitsus, mõtelge selle peale, nad on ainult koormaks riigile.
n
no kuule nipitiri/ 2. juuli 2019 15:12
Audid on selleks, et härrasaaks mugavalt suigatada ja ei tunneks tee konarusi. Mis aga kartmisse puutub, siis seda vaevalt. Mustad maasturid saateautodeks on aga lihtsalt uhke olemise tagatis.Pensiga on lood nii, et rahvas olevat selle 300-400 euriga rahul ja jäävat ülegi.Just seepärast võetigi, valimistel suure suuga lubatud, erakorraline pensitõus päevakorrast maha.
i
imelik/ 2. juuli 2019 15:00
just lugesin Postimehest, et hoopis Riik läheb Sõnajalgade vastu kohtusse , sest eelmise vaide kaotas. Riigil aga kama kaks , sest maksab ju maksumaksja mitte mõõdutundetu riigiametnik.
t
to Julgeolek!/ 2. juuli 2019 14:59
Kui Euroopa kohus hakkab Eesti riigilt radarite kohta argumete saama, saavad kohtunikud kõvasti naerda, Eesti valitsuse harimatuse ja tölpluse üle.
v
Valdek Kukeke/ 2. juuli 2019 14:57
Ühe lausega on ära öeldud põhjus miks Sõnajalad ei tohi seda parki arendada: "Aidu tuulepark oleks esimene tuulepark maailmas, mis saaks kasutusele võtta kõige efektiivsemad ja innovaatilisemad nn ujuva generaatoriga Eleoni tuulikud, mis ületavad oma parameetritega kõiki teisi tuulegeneraatoreid."
a
2. juuli 2019 14:40
aga mida need ärimehed siis valesti tegid? on need sõnajalad muidu mis nad on, aga projekt neil oli, ehitusluba neil ka oli, lõid kopa maasse ja hakkasidki ehitama. kui keegi leiab, et ehitusluba tõepoolest poleks tohtinud anda, siis tuleb ju hoopis kohalikule omavalitsusele pähe anda.

h
Haider/ 2. juuli 2019 14:39
Need kristlastest valetajad võiks tõesti eestist ära kolida, pussuhaisu jääks vähemaks...
l
lapz/ 2. juuli 2019 14:25
see on lapse oma. Mitte tema isa oma.
m
mine.../ 2. juuli 2019 14:20
Tundub, et Õhtulehe moderaator on nende Põltsamaa autovarastega ühes paadis, et kustutab kommentaare, mis ei kiida neid nn. ''ärimehi''
h
Huvitav/ 2. juuli 2019 14:20
Miks küll kohtutäitur tublide ärimeeste omandi müügiga tegeleb?
v
2. juuli 2019 14:12
vedagu jah oma veskid venemaale ja veendugu kui palju seal tuleb katuse eest maksta.
o
ole/ 2. juuli 2019 14:04
Ministeerium on jumal sinule, lihtsale pisikesele kodanikule. Tegelikult peab ka ministeerium täitma seadusi ja kohtuotsuseid ministeerium ei ole kohtust kõrgemal. Kui lõpptulemusena peaks selguma, et Sõnajalgadel ongi õigus ja ametnikud on eksinud, tuleb riigil maksta kahjutasu ja kahju ebakompetentsetelt ametnikelt sisse nõuda. Kui maksta ei suuda, oleks pikkadeks aastateks trellid. Kahjusumma võib olla tohutu ja seda ei tohi kinkida. Ei tahaks nende ametnike nahas olla. Poliitikud võivad ju klähvida - nemad ei vastuta kunagi, aga ametnik vastutab.
o
ooper/ 2. juuli 2019 14:02
Aga nüüd asjast lähemalt, millist pläma? Ehitan sinna, kuhu tahan ja mida tahan ja kui hakatakse keelama, annan kohtusse. Õigus peab minule jääma sest olen Sõnajalg?
n
nipitiri/ 2. juuli 2019 14:02
Meil ei tehnoloogiat vaja, me laulame ja tantsime terve aasta? Raha tuleb seinast nagu muda , ainult võta iga päev riigikogu seinast. Kõik on ju poes olemas , telli kaup koju. Palun Teile kott sooja ja karbi täis valgust ka siia lisatud? Kus toodetud, kesksoos toodetakse kesksooliste poolt. Miks limusiinid aga kesksoost sakstel ei ole? Miks neil audid on? Mitte aru ma ei saa? Miks peab turvasid terve kari olema mustade maasturitega veel reas ees ja taga? Kardavad hirmsasti kardavad need kõrged suured ninad? Miks pensid ikka 500 miinimum palgaga ühtsed ei ole? Sest siis neile sulidele ei jätku

t
teoreetiline küsimus/ 2. juuli 2019 13:55
kui eesti on ummistunud tuuleparkidest ja mina hakkan tootma vabaenergia generaatoreid,mis muudavad tuuleparkidesse investeeritud raha nulliks,mis siis toimuma hakkab?Lisaks maksan priskeid summasid rohelistelekes oma protestiplakatite all on nõus veetma oma ülejäänud elu protestides monstrumite vastu,mis rikuvad meie maastikku ja hirmutavad linde?Kas siis euroliit keelab kõik tuulikud ära ja sõnajalgade naised joovad maksimaalselt kodumaist õunaveini,kui sedagi?
n
n/ 2. juuli 2019 13:40
Kas kõik on uudse tehnoloogia vastu? Enamus on jah. Miks, sest me oleme suitsusaunaga harjunud ja viina kallame ikka rohkem sisse kui normaalne oleks. Mina olen seekord nende poiste poolt. Lausa rumalus või idiootsus oleks need tuulikud lammutada. Keegi on midagi valesti teinud aga selles ei ole nemad süüdi. Kui riigis on pensionid alla 500 siis see ei ole elamisväärne riik. Seda riiki ei olegi vaja kaitsta. Kui meie saksad alustaks õigest otsast siis saaks veel aru. Arendame ja lammutame, mis ära pööranud seltskond meid juhib? Kaua-võib ärimeeste taskust koorida kasumit parteide tasku?
j
Julgeolek/ 2. juuli 2019 13:37
Ka Euroopa Kohus ei saa otsustada liikmesriikide julgolekuteemalisi asju. Euroopa Liit on teadupärast majandusliit, mitte mingi NATO.
1
1836/ 2. juuli 2019 13:37
Enne pläma ajamist võiks endale asjad siiski selgemaks teha.
l
Luud peab tööle hakkama/ 2. juuli 2019 13:35
Õige, nõukaaja kommetega ametnikkond tuleb paika panna. Ettevõtluse tahtlik ebaseaduslik takistamine on selle asja nimi, isegi kohtuotsustele vilistatakse riigiametnike poolt, nagu riik riigis.
m
Mathias/ 2. juuli 2019 13:32
Vennad Vitjukid! Karma on igavene bitch, saab alati kätte ja veel kiiremini. Kartke Jumala raevu!
t
Tartlane/ 2. juuli 2019 13:26
Edu Teile vennad Sõnajalad! Andke see riik Euroopa kohtusse. Kadunud Veeberi Tiit käis Tartus selle tee läbi ja tolleaegne Tartu reffide linnavalitsus sai xxxx, ja saab ka riik see kord.
u
uskumatu ooper/ 2. juuli 2019 13:06
Ei mahu pähe ja ei saa aru kuidas mingid 2 tölli tõmbavad riigile koti pähe? Kui on vastavad ministeeriumid öelnud, et neid tuulikuid ei saa sinna paigutada, siis peaks nagu olema see selge otsus ja jutul lõpp. Arusaamatu on ka see, kust võtavad kohtunikud vastupidiseid väiteid kaitseministeeriumile? Ja kui ei saa, mida tahan, annan kohtusse, maksan kohtunikud kinni ja määran ise päeva kahju summa, mis on hetkel 2 miljonit... no andke andeks, kus riigis me elame?

o
Ole nüüd!/ 2. juuli 2019 13:00
Neil pole Eesti Energiat ka!
s
Selgitan/ 2. juuli 2019 12:59
Erinevalt sinust on nad arukad inimesed.
o
2. juuli 2019 12:58
on küll ,ainult sõrajalgade poolt
n
NAINE/ 2. juuli 2019 12:57
Sõnajalad on ühed erakordselt andekad ja toredad poisid, ikka kadedus riigi poolt,liiga andekad,et riigiisad seda taluvad. Edu Sõnajalgadele
a
asd/ 2. juuli 2019 12:57
Riik ise muudab seadusi, kui vaja. Sa ei saa riigi vastu lihtsalt minna... see on enesetapp
j
2. juuli 2019 12:56
jumaleianna lolsaab peksakirikuski
,
2. juuli 2019 12:53
,kui tahavad kõrgemaid ehitada,siis las taotlevad kiriku ehitusluba
j
2. juuli 2019 12:52
juku tee teene ja mine magama

k
2. juuli 2019 12:51
kaua sa jaurad oma euro kohtust,üle viskab juba
t
2. juuli 2019 12:49
tölpale,kuiriigi kord ja valitsus ei meeldi ,siis on alati võimalik minna sinna ,kus meeldib
k
2. juuli 2019 12:48
kirjuta nii pikalt kui tahad,aga kõrgemaid ei ehita
o
2. juuli 2019 12:42
i
Irw/ 2. juuli 2019 12:34
j
2. juuli 2019 12:28
j
juku/ 2. juuli 2019 12:23
Äkki oli Savisaar, oled nime unustanud?
j
juku/ 2. juuli 2019 12:21
Täiega poolt, kui tahtsid kiusu ajada, siis maksku ka ise. See pole ju üldse otseselt eesti riik, kes neid takistab vaid mingi pool kõrged ametnikud ajavad kiusu, tahavad kellegile teenet osutada.

t
Tiit, 12:01!/ 2. juuli 2019 12:18
Ära hakka keerutama! Viga pole ehitamises, vaid riigipoolses monopolis, kes ei taha sentigi loovutada erasektorile. Siit ka jaburad radarite jutud.
1
2. juuli 2019 12:10
e
Eesti energia/ 2. juuli 2019 12:09
e
2. juuli 2019 12:09
EKRE lubas, et justiitspätid hakkavad ükskord vastutama. ja sellepärast ma EKREt toetangi
j
Jessauul/ 2. juuli 2019 12:07
Kui need taadid ohustavad oma tegevusega riigi ja rahva julgeolekut ja teevad seda veel agressiivselt, nõudeid esitades siis ... on tagumine aeg riigivastane tegevus lõpetada ja vajadusel ka repressivvmeetoteid kasutades (äritegevuse keelustamine, ühiskonnast isoleerimine jne.).
t
Tiit/ 2. juuli 2019 12:01
Asi ei ole radarites vaid seadustest kinnipidamises. Kas sinul lubataks ehitada maja nagu sinule meeldib? Ei lubata ehitada kehekorruselise maja asemel viiekorruselist maja.
n
Nop/ 2. juuli 2019 11:58
Mitte riike ei pea maksma hiigeltrahe, vaid need isikud, kelle nimed ja näod on bagu nii teada, ehk maksma hakkavad omast taskust viimase 10 aasta kaitseministeeriumi, majandusministeeriumi, keskkonnaministeeriumi ja rahandusministeeriumi töötajad, eesotsas ministritega, oma pulli peab ikka igaüks ise omast taskust kinni plekkima
k
kroon/ 2. juuli 2019 11:55
...to kui: Sõnajalad ei pruugi meeldida, aga... Loogiliselt arutled - täitsa nõus Sinuga. Ega ei olegi kommentaariks rohkemat lisada,... juba ammugi oleks võinud laua taha istuda (...ega see "jama" maksumaksjatele odavalt küll ei lõpe - tekitatud kahju hind saab tõesti olema mitmetes miljonites eurodes).

k
2. juuli 2019 11:50
Kust nad üldse raha saavad, Jumala käest või?
m
Mis investor/ 2. juuli 2019 11:49
Nad olid juba eestis filmimas ja plaanid tehtud ni et kui seda raha poleks eraldatud, poleks ka midagi olnud. Samahasti voiks õelda, et maksi-ma on meil suur investor ja heategija toob meile pudrumaed ja maksurahasi palju, kingime neile ka "soodustusi"
v
Vello/ 2. juuli 2019 11:48
Nende tuulikute poolt toodetud energia ei ole märkimisväärne. Lisaks, tuuleenergia ei asenda täielikult stabiilselt toodetavat energiat. Eestis leidub kohti, kuhu saab tuulikuid ehitada.
a
Arvan et riik maksab kuid maksma peaks see kes käru veeretas./ 2. juuli 2019 11:47
seega kivisüsi on saast ja vaadake kui palju on euroopas tuulikuid-kas need ei sega radareid.
t
Tyuiop ja Tiit!/ 2. juuli 2019 11:47
Mägra mängimine on juba radarit faktide valetamine. Radar pole binokkel, kuhu sisse vaatad. Radariga näed ka tuuliku seljataha. Kas satelliitidest teate midagi? Kui ei, uurige alustuseks oma auto navigaatoreid. Edasi läheb teile juba keeruliseks. Teine ja just tähtsam asi, on, et EE on riigi monopol ja ei taha loovutada erasektorile sentigi. Maksate teie kakski EE-le ülearus kallist hinda kehva elektri eest. Tyuiop! Eesti riigi valitsus ongi üks suur mäger.
t
Torlupsti/ 2. juuli 2019 11:34
k
kui/ 2. juuli 2019 11:33
tuleb välja, et Kellavere radari tõttu on suur osa piirkonnast tuulikutele suletud, siis on olukord pehmelt öeldes irooniline. Meil on vaja kaitsevõimet ja meil on vaja tuulikuid. Ja meil on mõlemaid hädasti tarvis. Energiajulgeolek on julgeoleku vältimatu osa. Alles täna oli uudis, et esimest korda 50a. jooksul põlevkivikatlad seisid täielikult ca 8 tundi. Ka Kellavere radar ise vajab elektrit töötamiseks. Sõnajalad ei pruugi meeldida, aga see ei ole argument. Nii radarid kui ka tuulikud peavad saama töötada ja see teema on suurem kui mõne bürokraadi jonn. Istuge laua taha ja tehke asi korda.
j
Joh/ 2. juuli 2019 11:30
See toimub samamoodi kõigis demokraatlikes riikides.

t
Tiit/ 2. juuli 2019 11:25
Kus see mägra mängimine on? Kui midagi ehitatakse siis tuleb kinni pidada projektidest, planeeringutest, kooskolastustest. Sonajalad ehitavad kuidas tuju tuleb.
t
Tyuiop/ 2. juuli 2019 11:21
Palun mõned olulisemad faktid ka täielikust mägra mängimisest ?
ä
ätt./ 2. juuli 2019 11:16
Olgu nende Sõnajalgade personaalküsimustega nagu on aga siin mängib riik st.meie riigiametnikud ikka täielikku mäkra ! Kas ametnikke on liialt palju saanud või on tasustatud kehvalt aga paljusid ametikohti täidavad ja juhivad jupijumalad.
g
G/ 2. juuli 2019 11:16
See kirjutis on järjekordselt tellitud, sest riik loodab selle abil kahjustada eraettevõtlust. Tahetakse rahva raha eest kõik omale krabada, aga see unustatakse, et riik ongi ju rahva oma. Aidake parem kaasa tublisid ettevõtjaid, olgu need kasvõi sõnajalad.
m
munk ( μοναχός )/ 2. juuli 2019 11:12
Kus Põhjalahe kohiseb, seal mõisa köis las lohiseb...
t
Tyuiop/ 2. juuli 2019 11:11
Viis milli makstakse investorile kolmeteistkümnest millist tagasi kui see nimetatud papihunniku tõepoolest Eesti peale laotab.
t
TV 1/ 2. juuli 2019 11:02
Kunagi oli Sõnajalgade omanduses TV 1 . Kas need võlad on kustutatud , mis neist maha jäid ?
n
normalne/ 2. juuli 2019 11:02
No jätke tegijad Sõnajalad rahule. Eriti nõme on lammutada juba tehtut. Riiki kui omnikku ju polegi nagu. Ajuvabad projektid, nagu see merealune tunnel kuhu raha matta. Kellele seda jama vaja on. Elage ise ja laske teistel elade. Lõpetage see kadetsemine, kui kellelgi hästi läheb. Edu Sõnajalgadele. Tublid poisid!!!

a
arvamus/ 2. juuli 2019 10:52
Mina ei saa aru kaua see riik maksumaksja raha tuulde loobib ja keegi ei vastuta selle eest ?
v
Vabalt/ 2. juuli 2019 10:50
t
Tyuiop/ 2. juuli 2019 10:43
Oleks see vaid nii, et saaks ulgujatest lahti on normaalsetel inimestel võimalik suurte sammudega edasi minna.
p
pardakk/ 2. juuli 2019 10:42
Energia tootmine peab olema 100% riigi käes.
t
Türhvel/ 2. juuli 2019 10:40
Siin on liigenesekindel riik küll parajasse sirtsusohu astunud. Sõrajalgade teemal sõna võtjatele meenutuseks, et need vennikesed oma tühiste isikutega on tegelikult ju ainult mingi maskott või peksupataljon, sest tegelik võitlus käib suure turu ümberjagamise ja suure sahkermahkeri ilmsikstuleku eest hoidmise eesmärgil. Senised sissesöönud riigiliinid ja rahavood said äkki ohustatud, kui selgus, et tuuleenergia turule ongi asja erakapitalil, ja et see erakapital (olgu siis need sõrajalad või keegi muu) on vägagi valus okas riigienergia ametnike mugavusest laiakspundunud tagumendis.
t
Tyuiop/ 2. juuli 2019 10:39
Poolt või vastu aga isegi ehitusluba ei luba ehitada kõike mis pähe tuleb või rahakott võimaldab.
v
Vaatleja/ 2. juuli 2019 10:37
Niisuguseid rajatisi ei ehitata ainult kohaliku omavalitsuse loaga ja projektist mööda. Need vennad on omamoodi tublid, aga äärmiselt ülbed. Riik riigis.
s
Siimu nimi/ 2. juuli 2019 10:26
Riigil pappi on ja maksumaksja on rumal ning on kõigega nõus. Maksame miljoneid Nolanile ja nüüd Sõnajalgadele ja kellele veel. Haigete taviks korraldame annetuskampaaniaid, sest papp kulub igale poole mujale- rahvuslik igavesti kahjumis lennufirma jne.

j
jõmm nr 666/ 2. juuli 2019 10:26
ehitusluba neil ju oli. selles küsimuses ma olen küll sõnajalgade poolt.
e
E./ 2. juuli 2019 10:24
Nüüd pole maksumaksja rahast enam sooja ega külma? Ma ei taha neid rohkem näha, ausalt öeldes, aastakümnetega olen väga tüdinud.
k
Kas/ 2. juuli 2019 10:22
ükskord ei saa need vennad aru, et ei tule neid vurre sinna ja kõik.
a
ats/ 2. juuli 2019 10:14

REKLAAM JA KUULUTUSED

reklaam@ohtulehtkirjastus.ee