Eesti uudised

Tartus on 1. juulist täiesti uued linnaliinid: mõned kiruvad, mõned kiidavad. Harjuma peavad kõik

Asso Ladva, 27. juuni 2019, 23:12

43 KOMMENTAARI

n
no/ 3. juuli 2019, 14:10
see liinivõrk küll inimeste vajadustele vastav ei ole.Varem sai Jaama tän. sõita otse Sepa turgu ja Tähe tän. sõiduks kulus 10-15 min.Nüüd tuleb sõita kõigepealt kesklinna ja sealt edasi teis bussiga.Sihtkohta jõudmiseks kulub ligi tund.Kas see ongi"mugavus?Inimesele on tähtis,et saaks kiiresti sihtkoha .
k
kõige/ 3. juuli 2019, 14:02
hullem,et ametnikud hoiavad raha kokku nende pealt kes neile palka maksavad.On kaotatud just need liinid millega inimesed kodust tööle ja töölt koju said.Näiteks liinid 12 ja 13.Need liinid olid käigus just sellel ajal kui inimesed tööe läksid ja töölt koju.Aga seda "mugavust" oli vist väga palju.Nüüd peab annelinna ja Jaamamõisa piirkond töölesaamiseks kihutama kesklinna ja sealt teeise bussiga edasi.Töölesõidu aeg pikeneb pool tudi.Kas see ongi see "mugavus" mida linnarahvale lubati?Vansti öeli ikka milleks ringi minna kui otse saab.Aga nüüd ametnikel teine põhimõte:milleks otse minna kui sa
0
09.47/ 3. juuli 2019, 13:51
Sama mõte.Liiga kauaks on oma piruka juurde istuma jäänud.Ja kõigil neil ametnikel tuleks tasut parkimiskaardid tühistada,las kasutavad oma käkerdist.Vaadaku siis kui tööleminekule pead kulutama 15 min.asemel 45 min.
1
16.40/ 3. juuli 2019, 13:45
Hea kui pääsed 20 mninutiga.6 liini intervall 30 min,1 liinil 60 min.2 liinil 90 min.4 liinil eisõida laup. ja pühap.mitte ühtegi bussi.
m
Markole/ 30. juuni 2019, 22:13
Kui varasemalt sai Raadi peatusest nii Annelinna kui kesklinna ja mujale, siis nüüd nr 4 ja 10 seda peatust enam ei läbi. Et nr 10le saada, et on vaja kõndida ca 700m kaugemale Peetri kiriku peatusesse. Minu töopäev algab kell 7 ja nr 9 või 9a mis otse lähevad ajaliselt ei sobi. Nii jääbki võimalus kõndida 700m kaugusele, kõndida natuke lähemale ERMi või veel kaugemale Muru peatusesse. ERMi peatusest sõita Palmihoone juurde ja seal Annelinna bussile ümber istuda või Muru peatusest sõita Kaare peatusesse ja seal ümber istuda. Kahel viimasel juhul läheb Raadilt Annelinna jõudmiseks 45-49minutit.
r
ropkalane/ 28. juuni 2019, 21:57
Alasi, Jalaka ja Vasara tänavate korrusmajade elanikel, samuti Ropka tööstusrajooni eramute rahvas, enamasti eakad, ei saa enam ei avaturgu ega Sepa turgu sõita. Kui turu suunas nr. 4-lt lähed Riia tänavat allamäge, ületad Turu t. ja läbi Tasku turule, siis turult või odavamast Grossi toidupoest kandamiga sama teed ja vastumäge nr. 4 peatusse minek käib vanureile üle jõu. Moodsaim moodus linna vanuritest vabastamiseks?
h
Heile/ 28. juuni 2019, 21:39
jääb mulje, et selle tsirkuse kokkupanijad ise siin kommenteerivad oma uuendusi. Jõudu!
i
28. juuni 2019, 20:49
Istud Mesikast 8-le ja raudtee peatuses istud ümber 6-le. Ära hala!

m
Merle / 28. juuni 2019, 20:30
Millega saab Mesikast-Lõunakeskusesse??? Ei saagi vist... Järgmine peatus kust saab sõita Lõunakeskusesse on nr 6 Raudtee (3) peatus. See peatus palju kaugemal üle 500 m (LIGIKAUDU). KOHUTAV
b
28. juuni 2019, 19:25
bussiliikluse väljasuretamine
j
28. juuni 2019, 19:20
jalad ei tea mida pea teeb!
k
28. juuni 2019, 19:18
kas kovi mitte ametlik vastus tarbijatele või?!
h
28. juuni 2019, 18:46
Hei! 9 minutit ei ole mingi ooteaeg. Uuri liine lähemalt.
h
28. juuni 2019, 18:46
Hei! Edaspidi saad sõita 8-ga!
h
28. juuni 2019, 18:45
Hei! Sõpruse ringi suunas sõidab edaspidi 3 iga 20 min tagant.
h
28. juuni 2019, 18:44
Hei! Tähtverest istud 3 peale, sõidad kesklinna ja seal istud 2 peale. Lihtne! Kui on tervisega probleem, kutsud kiirabi.

h
28. juuni 2019, 18:43
Hei! Supilinnas sõidab 20-e asemel 3 ja 16 asemel 13. Liinid on suhteliselt samad, kesklinnas saab ümber istuda.
m
Marko/ 28. juuni 2019, 18:43
Hei! Number 8-ga saab Kvlissentalist kesklinna, Tammelinna ja Koplisse. Nr 10-ga saab Annelinna, Ringteele ja Ravilasse, Vaksalisse. Nr 4-ga saab kesklinna. Nr 7 hakkab sõitma Vahi elamurajooni. Vaata palun www.peatus.ee
a
28. juuni 2019, 17:28
Aserbaidzaanist valmistatud ja juppideks leetu, valgevenelastele raha! Põhimõtteliselt Aserbaidzaanis toodetud!
m
miks kustutada/ 28. juuni 2019, 17:06
kommentaar, mis küsib kuidas saab supilinlane ja Tähtvere elanik Maarjamõisa haiglasse, EMO-sse, polikliiniku, lõunakeskusesse jne, kellele bussiliiklus mõeldud on?
k
kas loosite neid bussiaegu või?/ 28. juuni 2019, 16:40
Jätkub ikka sama jama, et tuleb ohtralt ümber istuda ja kui ümber istuda tahad, siis näed järgmise bussi saba minemas. Ooteaeg 20 minutit.
a
Absurdsus/ 28. juuni 2019, 15:52
Keegi kustutab koheselt minu kommentaarid mis pöörtavad tähelepanu absurdsusele, kus Raadilt Annelinna sõitmiseks pean enne kõndima 700m, siis sõitma Palmihoone või Kaare peatusesse, seal ümber istuma ja siis alles Annelinna saan
e
ebareaalne/ 28. juuni 2019, 15:50
Miks on kadunud minu kommentaar asjale-kus kirjutasin, et Raadi-Kruusamäe-Vahi piirkond on uue liinivõrgu tulekuga praktiliselt muust linnast ära lõigatud ja all oli lisakommentaar teiselt inimeselt, et Supilinnaga sama lugu. Asi läheb just halvemaks ja ma ei virise lihtsalt virisemise pärast. Kui praegu oli bussipeatus 3-5 minuti jalutuse kaugel, siis nüüd tuleb kõndida ca 700m ja Annelinna saamiseks pean sõitma kas palmihoone petusesse või Kaare peatusesse. Kus on siin loogika.
k
Kuri/ 28. juuni 2019, 14:54
Minu arust muudeti liine mingil 2000 aatal ,kus enamustel liinidel vahetusid numbrid (ja mõnevõrra ka sõiduteekond), Nr 5 sai 20 jne. Nüüd siis on põhimõtteliselt sama tehtud. Kuigi nüüd tundub asi veel hullemaks aetud olevat. Isegi see ringliini bussi teekond on nii keeruliseks aetud, et kellelgi pole tõenäoliselt aega egaasja sellega sõita.

t
to/ 28. juuni 2019, 14:09
no aga täpselt nii ju asjad käivad:((( kuidas m uidu arvukad kõrgelt tasustatud uutjad tööd ja palka saaksid?
o
ohjah/ 28. juuni 2019, 14:08
paljukirutud vene ajal oli kogu linn bussiliinidega kaetud, bussid väljusid iga veerand tunni tagant ja bussipilet maksis 3 kopikat. "tagurlus" ja vene värk? Miks on vaja normaalsed asjad hävitada lihtsalt selle pärast, et mingi meile ebasobiva võimu ajal on neid normaalseid asju kasutatud?
o
ohjah/ 28. juuni 2019, 14:05
"Õnneks" ei saa ÜMBERTEGEMINE iial otsa :((((
o
ohjah/ 28. juuni 2019, 14:04
just:((( iga paari aasta tagant kõik pea peale pöörata, ümber teha, muuta! Sest inimesed -- "nutikad mõtlejad" vajavad tööd, aga sellist vanaaegset labast teha nagu ei viitsi ja selle eest ei maksta kah eriti. Parem siis kuskil kovis v ametis "innoveerida" seni kuni veel saab.
t
to vanem inimene/ 28. juuni 2019, 13:03
aga miks siis kommenteerida
v
väga / 28. juuni 2019, 13:00
v
vanemale inimesele/ 28. juuni 2019, 10:52
olen vanem inimene, elan Tähtveres, pean tihti käima Maarjamõisa, kuidas saada, siin pole üldse oluline harjumus, vaid tihti tervis!!!!!
s
supilinn/ 28. juuni 2019, 10:46
ka ära lõigatud Maarjamõisa haiglast, polikliinikust, Lõunakeskusest, mis sünnib?

k
28. juuni 2019, 10:23
kellele ei meeldi, kasutagu ronge.
t
Tartu/ 28. juuni 2019, 09:47
Miks kipuvad Tartu linnas need muutused ja uuendused allapoole mäge minema (bussiliiklus, rattaringlus)? Äkki oleks viimane aeg linnavalitsust ennast uuendada?
l
Liisa / 28. juuni 2019, 09:44
Number 2 ei sõida siis enam, väga keeruliseks läheb...igapäevaselt sõidan nr 2 aga alates 01.07 tuleb minna 700 m kaugemale peatusele. Oehh, ka tõesti vajalik teha neid muudatusi?? Nr 2 on ainuke liin mis sõidab teatud piirkonnas ainult. Muidugi häirib ka see, et teised liinid kaovad ära või sõidavad teist teed. Hakkab olema raske kooli ja trenni minema. Vana inimestest ei hakka rääkimagi nemad küll seda 700 m ei hakka kõndima.
a
ab/ 28. juuni 2019, 08:41
Vana hea Tartu on nüüd siis CO mõtete linn või?
n
Nojah/ 28. juuni 2019, 08:28
Mõned ongi sellised et ise midagi head ei tee ja oskavad vaid kiruda.
n
No/ 28. juuni 2019, 08:08
e
Ebamugavus ruulib/ 28. juuni 2019, 07:17
Raadi-Kruusamäe-Vahi on uute liinide tulekuga praktiliselt ära lõigatud nii kesklinnast kui Annelinnast. Jah, Annelinna saab nr 9 bussiga mis alustab sõitu alles 7:03 ja liigub vaid iga 90min tagant. Konkreetselt minul läheb senisest nüüd hommikul 7 tööle jõudmine 20 minutit pikemaks ja lähim sobiv peatus tööle otse saamiseks asub ca 700m kaugusel. Jah-liikumine muutub kiiremaks ja mugavamaks kesklinna piirkonnas elavatele/töötavatele inimestele aga nii mõnigi linnaäärne piirkond kaotab palju.
v
Vanem inimene/ 28. juuni 2019, 07:17
Mina küll ei ole, sest harjunud jalgsi käima.

a
Anne/ 28. juuni 2019, 07:03
Kui muidu sai laps kooli ühe bussiga, siis nüüd mitte. Kõige tobedam on see, et teine buss läheb minut varem minema ja oodata tuleb 9 minutit. Selle ajaga oleks ammu koolis kohal. Tänapäeva kiirel ajal see küll mõistlik lahendus pole. Ja seal kus mina tööl käin, sinna ikkagi bussiga kiiresti ei saa...tunniajane "ekskursioon" Tartu linnas...tänan ei, autoga 10 minutit, no mis te arvate, millele valik langeb? Tõesti...lihtsalt muutmise pärast midagi teha on tobeduse tipp, vajaduste muutumisel, muudetakse neid kohti, mida vaja. Kahju bussisõitjatest. Uus ei ole alati parem, kui vana.
e
Ei ole rahul/ 28. juuni 2019, 06:46
Ei ole kuidagi sobiv, et väikeses Tartu linnas peab punktist A punkti B sõitma ümberistumisega. Uus ei ole alati parem ja seekord küll mitte. Muuta võib, aga ei tasu muuta ainult sellepärast, et "ammu pole muudetud"
s
Soob/ 28. juuni 2019, 01:51
Anne peatusest Sõpruse ringi suunas kaob kaks liini ära. 10 ja 13. Muidugi teeb pahaseks.
k
28. juuni 2019, 00:46
Kisaks alles läheb, vanemad inimesed on ikka väga kurjad uute marsruutide pärast.

REKLAAM JA KUULUTUSED

reklaam@ohtulehtkirjastus.ee