Eesti uudised

Valmis tööks ja kodumaa kaitseks? Noored viilivad või pagevad

Viljar Voog, 27. juuni 2019, 23:05

79 KOMMENTAARI

u
Uunu/ 1. juuli 2019, 10:20
Soodad. Kui rahvuslusest (EKRE) on häbiasi tehtud, mis Eesti kaitsemist te noortelt multikultidelt ootate? Loomulikult multikulti laseb jalga sinna, kus on parem.
S
@Cat/ 29. juuni 2019, 08:09
Sa usud, et meie riigi valitsuse ajal poleks sa samamoodi peksa saanud? Iga valitsuskorra ajal peab ju keegi saama ja Eesti on selle kohta pealt üpris "lubava" suhtumisega.
e
Eestit kaitseb/ 28. juuni 2019, 17:03
memme musi, rohkem midagi polegi vaja.
p
psühhiaater/ 28. juuni 2019, 15:23
Sada prossa nii ongi. Kui vaadata ned pakse ja muid alamõõdulisi kes mundrisse ennast toppinud ja nüüd ärplevad, siis tulevad naerkrambid kallale. Ja seal punds on veel peotäis eitesidki, kes hiirt või konna nähes ennast hirmust sunuks kriiskavad.
t
To R.R./ 28. juuni 2019, 15:20
Kas Putin võtab need ära või? Pigem võtab need ära pangandus mille orjad oleme, ja ruineerib ka me sugulased ja pere kristlike väärtuste hävitamise protsessis. Nii, ära aja soga suust välja.
r
R. R/ 28. juuni 2019, 14:21
Aga. Su oma maa, maja, korter või mis iganes sul olemas on? Või siis ehk oma perekonna eest, sugulaste?
t
28. juuni 2019, 12:53
taevas appi jumal k örgel nato kaugel on vaja naabri häid suhteid ja head valitsuse suhtumist oma rahvasse mitte taga ajada Eestile mitte sobivat elukombeid
v
28. juuni 2019, 12:09

t
taat/ 28. juuni 2019, 12:07
40-ndate algul ka "kaitseti" vabariiki, kõik istusid kodudes naiste seelikusabade all, ühtki pauku ei leidunud. Nüüd kriisatakse-" Oi, meid okupeeriti". Kui nüüd keegi tahaks uuesti meid "okupeerida" teeks jälle eelnevalt lobi ja kõik korduks. Partsile, kes müüs Eesti maha, tahetakse veel monumenti.
j
jahimees/ 28. juuni 2019, 11:10
Ei usu , et venelastega sõdimiseks läheb, sel pole ka mõtet, sest odav küte ja elekter on head asjad. Teise seltskonna tarbeks oleks öösihikud vabamüügile vaja lasta, sest pimedas on vastasel hea maskeering.
t
Tk/ 28. juuni 2019, 11:09
Mille nimel me siin siis vôitleksime? Nende nn. Euroopalike väärtuste eest, hominduse lgpt ja muu soga eest? Tänan ei.
t
To - tõdemus/ 28. juuni 2019, 11:07
Oleme jõudnud mõne aastakümnega sinna kus jah tõesti rikaste võsukesed ei lähe mitte sõjaväkke vaid kõrgetele ametikohtadele nagu tsaariajal . Vaesed teenisid kroonut 25 aastat , rikaste võsukesed olid parunid. Keegi ei taha Eesti riigilt midagi tasuta , proovige siis see ebavõrdsus elanike ja valitsusliikmete vahel tasakaalustada . Alustagem sisepoliitikast , korruptsioonist mis on juba jõudnud seaduste loojateni ja kehtib ainult seaduslikult neile , ülejäänud elanikond ei tohigi seaduslikult soodustustest osa saada.
r
realist/ 28. juuni 2019, 11:04
Eliidi äraviimiseks riigist oli vist isegi üks eraldi õppus. Ja lipu värv pole ometi see, mille nimel surra. i
t
Tiit/ 28. juuni 2019, 10:45
Eliit on esimeste seas kes putku panevad. Ära loodagi neid rindel näha.
n
noortega ju lihtne/ 28. juuni 2019, 10:13
tee neile ükskõik millist ajupesu ja nad jooksevad su sõnade järgi - vaadake või homoprpoagandat, kliimaaktiviste või uusrumaluseliberaalsuse eest võitlejaid, anna noorele ainult mingi vääridee ja kiida takka, sest isemõtlejaid on vähe, kes libatõdedest aru saavad.
t
Täpselt nii ongi! - Eesti on muutunud riigiks, mille eest surema küll ei hakka...!/ 28. juuni 2019, 10:13

m
mis sa sogad rein/ 28. juuni 2019, 10:00
eestlane ei pea Eestit omaks? Sina võib olla mitte, aga tegelikult on see pisike maalapp ainus ,mida omaks saab pidada.
e
Ei usu , et noored viilima hakkavad/ 28. juuni 2019, 09:58
kui noored näevad kui ühtselt raudse tahte- ja võitlusvõimega meie eliit rindele ruttab , siis pole kahtlust, et noored järgnevad ja on kui teras vaenlase vastas.
t
Tiit/ 28. juuni 2019, 09:40
Esimesena jooksevad minema need, kes praegu kiitlevad kui kovad mehed nemad on.
r
Reaalsus/ 28. juuni 2019, 09:35
Igaüks, kes on koolis natukenegi Eesti ajalugu õppinud ja omab analüüsivõimet, jõuab kahjuks tõenäoliselt samale järeldusele. Nt.II maailmasõjas oli tuhandeid nüüdseks tundmatuid eestlastest hukkunuid mõlemal poolel. Samas aga läände põgenenud eestlasi, kes vaba Eesti eest sõnas ja kirjas edasi võitlesid tunnustatakse ja mäletatakse.
r
R/ 28. juuni 2019, 09:27
Te vanakesed olete juba kogu Eesti maha parseldanud. Pole enam midagi, mida omaks pidada.
r
rein/ 28. juuni 2019, 09:14
osad pagevad, kuna pole kunagi Eestit omaks pidanud, kuigi eesti kodakondsus taskus. osad lihtsalt ärplevad praegu. aga kokkuvõttes on tänane seis aastakümneid viljeletud poliitika tulemus.
l
Liberaalne kasvatus ei eelda oma pere ja kodu kaitsmist/ 28. juuni 2019, 09:02
pooled noored on libe.da kasvatusega ja ilma isata kasvanud, need ei kaitse iial oma kodumaad
k
28. juuni 2019, 08:46
Kus need USA väed meil on, tatikrae? Pane faktid paika, kui targutada tahad.

a
28. juuni 2019, 08:43
Ajaloo tunnid jätsid koolis vahele?
e
Enn/ 28. juuni 2019, 08:35
Suurriikidel on nii vägev sõjavarustus et nende vastu ei saa . Naabritega tuleb hästi läbi saada ja see ongi väikeste riikide kaitse.
l
Lii/ 28. juuni 2019, 08:31
Õnneks pole vaja midagi teha kuna keegi ei kavatse meid rünnata. Elage rahulikult.
h
Huvitav.../ 28. juuni 2019, 08:27
...miks Eestis elav ja Eesti ühiskonna hüvesid nautiv eestlane või venelane peab õppustele/sõtta minema Eesti eest surema aga igasugused siinset elu nautivad moslemid/aafriklased seda mitte ei pea? Kus küll on võrdne kohtlemine?
k
kindral / 28. juuni 2019, 08:24
rollosid kyll kaitsta ei tahaks
s
saavad aru, et sõda on mõttetu?/ 28. juuni 2019, 08:22
m
Marleen/ 28. juuni 2019, 08:12
Sõjaväkke ei taha minna kõigi mugavustega korterites-majades elavad noorsandid, kes on harjunud vaid arvuti taga sõrmekesi liigutama. Keha ja vaim on nõdrad.
j
jok/ 28. juuni 2019, 08:12
Erakonnad võtavad oma valimisnimekirjadesse poisikesi, kes ei hooli Eesti riigist, ei ole võimelised teenima aastakest EV Kaitseväes. Jah, on palju füüsiliselt ja vaimselt puudega noori mehi, kes ei pea kaitseväe koormusele vastu. Kuid peavad ennast võimelisteks ja väärilisteks riigikokku trügida, valitsusse pugeda, EL-ametitesse trügida. Mida sellised mehikesed Eesti riigile annavad? Seda erakonnad oma sõimlemises ei tea. Tähtis on kuldne tool saada ja Eesti riiki sõimeldes lagastada. Pole moraali, mehisust, ausust , varsti ka riiki. On ennast rikkaks lobisenud ja uhkeldanud..

e
ei nõustu/ 28. juuni 2019, 08:03
Vastupidi - nii poeg, kui tema sõbrad lähevad vabatahtlikult kaitseväkke, kohe peale gümnaasiumi, et saaks selle ära tehtud. Osad lähevad suvel, osad sügisel - keegi ei viili kõrvale. Ja siis minnakse edasi ülikooli. Olen väga uhke nende noorte üle - tegusad, asjalikud, sportlikud mehed.
e
Eesti Maakas/ 28. juuni 2019, 08:02
Suur Tallinnal on ükskõik mida teeb kolmas eesti. Perekond pole enam püha,riigiks üks suur euroopaliit-vaba liikumine.Mis kohaliku tähtsusega kohakaitsest me räägime ?
v
vabadus/ 28. juuni 2019, 07:53
see piiramatu sõna- vabadus, mida soovitakse , millega uhkustada,, tapab inimlikkuse. Inimene vajab elupadrikus ellujäämiseks reegleid. Kui puberteet lõpeb, saavad enamus inimesi sellest aru. Meie, kes oleme elanud aastakümneid idanaabri l olli võimu all, meie elus on tähtis teise inimese austamine teame oma rahvuse, oma Eesti hinda ja väärtust. Kuidas seletada noortele , milleks see kõik vajalik, kui mujal on palk suurem?
c
Cat/ 28. juuni 2019, 07:26
Ära üle ka pinguta...saab meil kõik tehtud/oldud/käidud,võrreldes NL-i või paljude tõeliselt hullude riikidega.Meil on palju lollusi,ebaõiglust jms.küll,täiesti nõus.Kuid millises riigis üldse lihtinimese tasandil probleeme pole?Kus riigis poliitikud 100%ainult rahva heax tegutsevad?Ja üldse-inimesel võiks olla ka mingi põhimõte:kodu kaitsmine peaks olema üks neist.Noortel hää praalida-ahh tõmban lesta siit....aga keskealisena tekib ehk soov tagasi tulla...kuid võibolla polegi enam seda kohta alles,on teine lipp,teine rahvus,suuremate piiride ja kobtrolliga ühiskond kui Eesti seda on.
i
Indrek2/ 28. juuni 2019, 07:25
Kahjuks nii on, see mille eest 30 aastat tagasi võitlesime on sama hästi kui kadunud. Oma "euroopalikke väärtusi" kaitsku ise.
c
Cat/ 28. juuni 2019, 07:19
Olen NL vägede seesoleku ajal elanud ja ei soovi seda aega tagasi:sain lapsena seda "võõras ja teisejärguline omas kodus" küllalt tunda,isegi peksa vahel sel põhjusel "ahh sjinja jestikjell rjäägid"....on see usa mis ta on,vähemalt ei laia nad siin põliselanike kallal tänavatel ega ole vallutanud linnaosasid,kuhu eestlasel ei tasuks nina torgata.
v
vanad kivistunud ajudega kännud ei saa aru/ 28. juuni 2019, 07:18
Maailmakodanikest lumehelbekestele ja lillelastele on Eesti ainult üks mõttetu provints maakeral, heal juhul Euroopas. Kui provintsis muutub elu veelgi kehvemaks (vene kord), kolitakse lihtsalt mujale, kus parem. Keel pole määrav.

k
28. juuni 2019, 07:17
kaadrid otsustavad kõik! usk on oopium rahvale! viisaastak nelja aastaga! oh neid kõukaaegseid loosungeid oli veel palju. neist saaks väga hea räpi teha, võtke see asi käsile :P
n
nostra/ 28. juuni 2019, 07:12
Ehk on Venemaa midagi Hiinalt õppinud ― vaikne anastamie. 50 aasta pärast on Siberi asustanud hiinlased ja lääneoblastid Kesk-Aasia moslemid, venelased aga asustanud omakorda Baltikumi ja Valgevene.
ä
ätt./ 28. juuni 2019, 07:11
Kas isamaalise kasvatuse õppegrammiks on nüüd meie poliitikute omavaheline ärapanemine,mõnitamine jne.Pole ka ime kui enamus siit leebet paneb.
a
28. juuni 2019, 07:10
Ametnikud-poliitikud nägid pikalt vaeva ja nüüd on tulemus käes. Ise pole enam noor, aga ei ole ka nõus selle riigi eest sõdima. Võiksin pikalt põhjendada, aga piisab ka ühest lihtsast näitest - enamus meie ametnike-poliitikute meessoost esindajad ei ole võtnud vaevaks ajateenistust läbida ja on leidnud võimaluse sellest kõrvale hiilida. See asjaolu tähendab, et nad ei ole reservväelased ja neil puudub riigikaitses osalemise kohustus. Kohustus, elu hinnaga, riiki kaitsta on peenhäälestatud hallil massil, kellele pole laeval-lennukil kohta ette nähtud.
n
NYBD/ 28. juuni 2019, 07:09
Mis meie sōjavägi siin kaitseb 😀,5 min kahuriliha ja ongi kōik ,,,aja raha raiskamine see ajateenistus.
o
Ok/ 28. juuni 2019, 07:09
Ainus oht maailmale on usa aga nende väed on juba sees ja polnud mingit sõda, mõned kilod dollareid ja müüdud
l
lihtsalt kõvatamine/ 28. juuni 2019, 07:07
Georgial oli posu tõelisi hävituslennukeid, armee tanke ja soomusmasinaid ja euroremonditud kasarmute täisi hästi varustatud sõdureid, aga ikkagi olid Vene väed poole päevaga Tibilisi lähistel.
d
der/ 28. juuni 2019, 07:03

v
von/ 28. juuni 2019, 07:02
valmis tooks ja kodumaa kaitseks ? tyypiline sovjeti sonavara ! ohtuleht on kommunismi kool .
r
Riigi Kaitse/ 28. juuni 2019, 06:52
Kaks Shermani-ameerika tanki ei jõua kaitsda meid.Kui te pole ise riigis õpetanud isamaa armastust,promoti multi-kultit ja suurt lõimumist.Kui rääkisid maarjamaast ja eestlusest siis seda võeti pigem vihakõnena ja natsionaalsuseks. Omad viljad !
k
Kui me kuuluks selle " konkreetse võõrriigi" / 28. juuni 2019, 06:40
saadetaks noored vut-vut praegu Donbassi sõdima...Tšetšeenia sõdade veterane oleks meil juba aga hulgim...Ja kuna maailmas pole midagi igavest, siis käsitlegem seda praegust aega sellise rahuperioodina...Võibolla kirjutati aastal 1935 samamoodi, aga 5-6 aasta pärast oli olukord teine..
j
28. juuni 2019, 06:39
jutt või asi,idanaaber ei puutu meid,idast tuleb lihtsalt rahvas,ehk venelased meie riiki elama ja ongi kogu riik venelaste päralt,ega idanaaber hakka oma venelasi tapma,niigi on eesti venestunud,ainuke kes vastu hakkab on ekre,eesti rahval on ükskõik,eestlane põgeneb metsa kui sõda algaks
p
Profetile/ 28. juuni 2019, 06:27
egoTsenristlik = egotsenTristlik
t
teadagi/ 28. juuni 2019, 05:53
Euroopa jaoks oleme liivakottidest kaitsevall, mõelge viimasele pugejalikule otsusele Venemaa ees.
s
Sarku/ 28. juuni 2019, 05:47
Sõdin viimse veretilgani oma üürikorteri eest! Kui korteriühistu esimees ära korraldab, siis kasutan võimalust kaitsta ka oma lärmavaid, puurivaid, suitsetavaid, haisvaid naabreid ja ülejäänud maja.
i
irw/ 28. juuni 2019, 05:36
Puutin- juba viimased 30 aastat.

t
Tõdemus / 28. juuni 2019, 05:32
Loomulikult noored viilivad või pagevad. Kas noortel on usku meie riiki ? Olgem ausad, kala hakkab mädanema peast. Kunagi oli see usk meie riiki, kunagi.... Tuli aeg, kus ilmnes, et meie poliitikute ja ärimeeste võsukesed eelistasid välismaale õppima ja elama minna, sõjaväkke läksid peamiselt maa piirkondadest ja vähem kindlustatud peredest noored, riigi tasandil toimis onupoja poliitika, ärastamised, susserdamised, riigimehelikkust ja aumehelikkust polnud enam olla. Nii läksid siit minema kalevipoegadeks meie noored, et peresid toita, läksid võõrsile ka targad ajudega noored.
q
Q/ 28. juuni 2019, 05:27
Kahjuks täiesti nõus. Kui riik ei aita kaasa enda ega lähedaste heaolule ega turvalisusele, pole ju minul põhjust seda kaista. Pigem on moraalne kohustus võimete piires kaitsta inimesi "enda riigi" eest - sealjuures pole lipu värvil vahet.
k
Kes tahab/ 28. juuni 2019, 05:05
Relvaga kaitsta moderaatoreid?
k
Kui ei kiida/ 28. juuni 2019, 05:03
Äärmusliberalismi,modereeritakse.
k
kaabule kaigast/ 28. juuni 2019, 03:59
Kremli maffia peaks iga 50 aasta tagant okupeerima eesti, siis te rped õpite hindama vabadust, kui hakkate Euroopat läbi trellide jõllitama.
g
Geopoliitiline huvitatus ja strateegiline asend./ 28. juuni 2019, 03:31
Kes see alati meid on rünnanud? Viimase 1000 aasta jooksul kümneid kordi.
h
Horros/ 28. juuni 2019, 01:35
Eestis on ju juba võõrväed sees ja koogutatakse USA ees. Ajupesus kasvanud põlvkond on juba alla andnud.
o
Omen/ 28. juuni 2019, 01:02
Loomulikult pooldan lojaalsust oma ühiskonnale ja riigile, kuid ka riik peab ise olema selline, et rahvs tahaks seda kaitsta. Mis kaitsetahtest me saame rääkida riigis, mis rikub oma kodanike suhtes omaenda kehtestatud seaduseid, ei kaitse kodanike kurjategijate eest, ei aita kodanike vajadusel, keelab kodanikel ilma arusaadava põhjuseta kõike teha, riisub ülearu makse ja kulutab neid makse mitte ühiskonna hüvanguks vaid kelmidest poliitikute isikliku heaolu nimel. Selliselt käituvas riigis tekkib paratamatult tunne, et miks peaks kodanikud kaitsma riiki, mis neid kurjategijana terroriseerib.

k
Kurb see, et kommida ei saa/ 28. juuni 2019, 01:02
3 reaga ei ole jälle võimalik asja lahti seletada. Vanemad ehk kuuluvad 2. kohale - meil ju arvatakse väga halvasti noortest, kes tihedalt oma vanematega lävivad, on küllalt ka neid, kel majandusseis ei võimalda oma elu 20-tes, elavad sunniolukorras siis vanemate katuse all ja eelmisel nädalal oli siis tagasi selle 1. olulise juurde minnes - siis pole noor jälle pereloomise seisukohast arvestatav ja jõuamegi jälle sinna, et kui praagiks tunnistatud siis miks see noor end peaks tahtma ohverdada? Samas on see nii lootusetu teema...kahjuks. Oleme siiski ettemääratud saatusega, see on me agoonia.
o
Oota veidi!/ 28. juuni 2019, 00:57
Kas tõesti "eesti riik" kui niisugune peaks olema tõesti esikohal? Mina paneks sinna PEREKONNA aga näed, ka tuli uudises välja, et eelkõige naised liduks saba seljas esmajärjekorras - no mille eest noored mehed peaks olema valmis surema kui neil ei ole mingit väljavaadet? Ah, et lootuse eest, et "äkki ikka tuleb kuskilt keegi meile siia" - ära räägi, ise ju ütled, et siis kultuur hääbub (kah õige). Me peame väga kriitilise pilguga üle vaatama, kellele anname (tasuta!?) kõrghariduse, kellele mitte - kes tahab minna mujale oma elu looma, maksku ka ise! Perekond peab olema selle asja alus!
p
Profet/ 28. juuni 2019, 00:52
mmm ja est - te oletegi tõenduseks minu kommentaari osas. Erinevalt teist on mulle mu kodumaa oluline ja meid ei ole vähe.
o
oh ja/ 28. juuni 2019, 00:45
isegi kui tahavad pageda siis ei ole see lihtsalt tänapäeval võimalik kuna sõda saab ilmselt enne läbi
K
Vana ja kulunud küsimus:/ 28. juuni 2019, 00:32
e
EST/ 28. juuni 2019, 00:31
Kuule sinu nimel ma küll oma eluga ei riski. Minul pole vahet mis nime kannab riik kus elan vaid oluline on ,et elukvaliteet oleks normaalne. Mis sai peale seda kui paljud rahvuskaaslased surid ja Venelased okupeerisid Eesti. Teised elasid oma elu lihtsalt edasi...peeti pulmi tehti tööd ja lapsi aga need kes olid rindel ei saanud isegi kasvõi okupeeritud Eestiski võimalust elada.
f
Feiss Buuk/ 28. juuni 2019, 00:23
Zuckerberg on ju viimase kümne aasta jooksul noorte ajud pekki keeranud. Mis siin imestada, noortele on Eesti nagu lumme kusta. Elagu sotsiaalmeedia- absoluutse tõe allikas!
m
mmm/ 28. juuni 2019, 00:06
Rahvusriikide aeg on ümber ja mingi riigi eest surra on ajuvaba. Lähed pagulaseks rikkamasse riiki ja näe saab veel eluke parem olema, kui seni olnu.

p
Profet/ 28. juuni 2019, 00:02
egosenristlik = egoTsenristlik
p
Profet/ 27. juuni 2019, 23:53
Lumehelbekeste jaoks pole olemas ega ka oluline Eesti riik, vanemad ega ka perekond kui selline. Oluline on vaid personaalne heaolu, egosenristlik naudinguihalus, eeldatav kunagi saabuv küllus ja hiilgav päikeseline eurokultuur kõikelubatavuste, piiramatute õiguste ja kohustuste puudumisega. See kõik ongi nn euroopalike väärtuste kultuuri reaalne mõju, mis viib (hiljutise) võimsa tsivilisatsiooni hääbumisele nagu hääbus ka Euroopa varasem tsivilisatsioon - Rooma riik.
e
Eesti OÜ/ 27. juuni 2019, 23:53
Miks tavakodanik peaks relva haarama ja korrupeerunud riiki oma elu hinnaga kaitsma asuma? Palju mõistlikum on noortel sõjalise konflikti korral minna sinna, kus neid ei ohusta midagi.
k
kuidas siis nüüd nii kohe./ 27. juuni 2019, 23:49
kogu see ringi trampimine algas ju sellest et põgenikud, on ju euroopa aukodanikud.
h
hgx/ 27. juuni 2019, 23:43
meedia ja riik ise tõmbavad jama kaela tervele rahvale selliste uudistega, edu!
A
:)/ 27. juuni 2019, 23:43
Aga keda või mida nad kaitsma peaks? Liisitud autot? Laenuga ostetud korterit? Võimutsevaid poliitikuid? Esivanemate maad on ammu välismaalastele maha parseldatud ja isakestele piisab ju nato sõpradest ka.
j
ja/ 27. juuni 2019, 23:43
j
Ja jälle!/ 27. juuni 2019, 23:41
Kui nüüd võtta arvesse, et tegu on tellitud "uuringuga" ja propaganda sellest veel maha lahutada siis järele jääb tühi õhk, niivõrd-kuivõrd. Igati õige, vene noored on targemad, nad ütlesid õige asja ära - ühiskond soosib! Kui sul ei ole midagi siis sa ei hakka end ohtu panema. Isegi pere on tänapäeval justkui mingi luksuskaup mille süsteemi on ühiskonna eliitarvamus kujundanud, kõik pannakse rahalisse vääringusse ja tagasihoidlikuma seisusega inimest ei loeta inimeseks, seega keda ikkagi süüdistada?

REKLAAM JA KUULUTUSED

reklaam@ohtulehtkirjastus.ee